داستان گربه چکمه پوش

دوره مقدماتی php
داستان گربه چکمه پوش
داستان گربه چکمه پوش

           

تماس با ما

09352156692

داستان گربه چکمه پوش

دوره داستان نویسی دوره ویراستاری دوره تولید محتوا دوره اسطوره شناسی دوره فیلمنامه نویسی دوره نقد ادبی

دوره مقدماتی php


چاپ
ایمیل
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1395

در زمان‌های قدیم، آسیابانی فوت کرد، از او سه پسر، یک آسیاب، یک الاغ و یک گربه به نام پوس، باقی ماند. بزرگ‌ترین پسر آسیاب را برداشت. پسر وسطی الاغ را برداشت. و به کوچکترین پسر فقط یک گربه رسید. کوچک‌ترین پسر از ارث کمی که به او رسیده بود خوشحال نبود.

– برادرهای من می‌توانند با هم کار کنند و زندگی خوبی بسازند، اما من با یک گربه چی کار می‌توانم بکنم؟

اما این گربه یک حیوان باهوش بود، و فکری در سرش داشت.

– نگران نباش، سرورم. فقط به من یک جفت چکمه و شنل بدهید، و من به شما نشان خواهم داد ارثی که به شما رسیده خیلی هم بد نیست.

پسر آسیابان شک و تردید داشت. اما او می‌دانست که چیزی را از دست نمی‌دهد، برای همین به گربه چکمه و شنل داد. به محض اینکه گربه چیزی را که می‌خواست به دست آورد، برای شکار خرگوش بیرون رفت سپس گربه با خرگوشی که آن را داخل کیسه تله حمل می‌کرد راهی قصر پادشاه شد. گربه درخواست کرد که پادشاه را ببیند.

او وقتی داشت به داخل راهنمایی می‌شد، تعظیم کنان و مؤدبانه گفت: «اعلیحضرت، لطفن این خرگوش را از طرف سرور من، مارکوس کاراباس قبول کنید.»(این اسمی بود که او تصمیم گرفته بود روی پسر آسیابان بگذارد). سرورم از من خواست تا این را به شما تقدیم کنم.

– از طرف من از سرورت تشکر کن. من از هدیه‌اش خیلی خوشحالم.

به مدت چند هفته پی در پی، گربه هدایایی را برای پادشاه می‌برد و همیشه هم می‌گفت این هدایا از طرف سرورش است. پادشاه تحت تأثیر شخصیت بخشنده مارکوس کاراباس قرار گرفته بود. یک روز گربه متوجه شد که پادشاه با دخترش می‌خواهد به سفر برود. و کالسکه آنها قرار است از زیر پلی که در امتداد رودخانه است، بگذرد.

گربه با عجله به پیش سرورش رفت و گفت: «همانطور که گفتم تو امشب در کاخ خواهی خوابید. فقط برای حمام کردن با من به رودخانه بیا.»

پسر آسیابان از دستور گربه پیروی کرد.

به محض اینکه کالسکه پادشاه در حال نزدیک شدن بود، گربه شروع کرد به گریه کردن، «کمک! سرورم، مارکوس کاراباس، دارد غرق می‌شود! کمک!»

پادشاه متوجه شد که او همان گربه‌ای است که برایش هدایای بسیاری برده است، او به نگهبانانش دستور داد تا به گربه کمک کنند.

در حالیکه نگهبانان داشتند مرد جوان را نجات می‌دادند، گربه به پادشاه گفت که دزدها لباس‌های مارکوس را دزدیده‌اند.

(اما خب در واقعیت گربه آن‌ها را پشت درخت قایم کرده بود.)

پادشاه به یکباره درخواست کرد که از لباس‌های زیبای خودش به مارکوس بدهند. لباس‌های زیبا به طور طبیعی کاملاً برازنده مرد جوان بودند. (به دلیل اینکه او خوشتیپ و زیبا بود)، و دختر پادشاه در یک نگاه افسون مرد شد.

پادشاه از مارکوس دعوت کرد تا در کالکسه همراه آنان باشد.

همانطور که آنها در مسیرشان در حال حرکت بودند، شاهزاده خانوم و مرد جوان نگاه‌های عاشقانه‌ای رد و بدل می‌کردند.

در همین حال، گربه پیش روی آن‌ها می‌دوید. گربه به پیش دهقانان رفت.

-مردم خوب، پادشاه در راه است. و اگر صلاح خود را می‌خواهید، به او بگویید این زمین‌ها متعلق به مارکوس کاراباس است.

او از مرتب بودن اوضاع مطمئن شد و آنجا را ترک کرد. کمی بعد کالسه به آنجا رسید، پادشاه از دهقانان پرسید: «این زمین‌هایی که روی آن کار می‌کنید برای کیست؟»

آن‌ها جواب دادند برای مارکوس کاراباس

پادشاه تحت تأثیر زمین‌های زیبای مرد جوان قرار گرفت.

وقتی کالسکه داشت از تاکستان پر زرق و برقی عبور می‌کرد اتفاق مشابهی افتاد. پادشاه از یکی از کارگران پرسید: «این تاکستان متعلق به کیست؟»

– برای مارکوس کاراباس اعلیحضرتا.

جواب‌ها به همان صورت که گربه دستور داده بود پاسخ داده شد. گربه در پیش روی کالسکه می‌دوید و نصیحت مشابهی را به همه می‌کرد.

شگفتی پادشاه با دیدن ثروت مرد جوان بیشتر و بیشتر می‌شد.

– او شخص بسیار مناسبی برای دختر من است.

این چیزی بود که پادشاه با خودش می‌گفت.

سرانجام گربه به کاخ بزرگ که متعلق به یک غول ثروتمند بود، رسید. در حقیقت، تمام زمین‌هایی که پادشاه از آن عبور کرده بود متعلق به غول بود. البته، گربه تمام مدت این چیزها را می‌دانست.

گربه سریع در کاخ را به صدا در آورد و درخواست دیدن غول را داشت که شاید بتواند احترامات خود را به گوش او برساند.

درخواست او براورده شد، گربه در مقابل غول تعظیم کرد.

– من از ملاقات شما مفتخرم، شهرت شما تا سرزمین‌های دور که من در آن زندگی می‌کنم رسیده است. من شنیده‌ام که شما قدرت این را دارید که خودتان را به تمام حیوانات تغییر دهید. این بدین معنی است که شما حتی می‌توانید خودتان را به شیر و فیل هم تبدیل کنید.داستان گربه چکمه پوش

غول حرف‌های گربه را تأیید کرد و اضافه کرد که این حرف را ثابت خواهد کرد.

و او بلافاصله، خود را به یک شیر غران بزرگ تبدیل کرد. گربه با دیدن آن بسیار وحشت زده شد.

سپس غول در یک چشم بر هم زدن به شکل خودش برگشت.

گربه گفت: «عالی بود! واقعاً عالی بود! من همینطور شنیده‌ام که شما می‌توانید به یک حیوان کوچک هم تبدیل شوید، لطفاً عصبانی نشوید، اما ممکن شما به یک موش تبدیل شوید؟»

– ممکن؟ فقط نگاه کن.

و در یک لحظه، او خودش را به یک موش کوچک که روی زمین به این سو و آن سو می‌دوید تبدیل کرد. که در یک چشم بر هم زدن گربه آن را با چنگال‌هایش قاپ زد و خورد.

با از بین رفتن غول، گربه تمام خدمه را صدا زد.

– گوش کنید، پادشاه به زودی با مهمانش مارکوس کاراباس از راه خواهد رسید. من پیشنهاد می‌کنم شما از حالا خدمتگزاری این ارباب بزرگ را بکنید. کاراباس جوان با همه منصف و مهربان است.

خدمه، هم که از دست غول بی ادب خسته شده بودند، پذیرفتند.

وقتی کالسکه سلطنتی پادشاه نزدیک شد، گربه به استقبال او رفت و تعظیم کنان گفت: «به کاخ مارکوس کاراباس، خوش آمدید.»

پادشاه گفت: «حیرت آور است مارکوس، اینجا کاملاً زیباست و ما باید داخل شویم.»

خدمه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کردند. آن‌ها مهمانان را به جشن بزرگی که آماده کرده بودند راهنمایی کردند.

همانطور که پادشاه می‌خورد و می‌نوشید، بیشتر درباره شرایط خوب مرد جوان فکر می‌کرد. و شاهزاده خانم عاشقانه نگاهش را از مارکوس می‌دزدید.

گربه از اینکه پادشاه از غذاها لذت برده احساس رضایت می‌کرد و بعد از پنج-شش فنجان چای، پادشاه از مرد جوان خواست تا دامادش شود. مرد جوان لبخندی به شاهزاده خانم زد و با خوشحال و افتخار قبول کرد.

و قرار شد به زودی، یک جشن زیبا برگزار شود. جشنی که شکوه آن در یادها مانده است.

مدت کوتاهی بعد از ازدواج، گربه چنان زندگی راحتی داشت که تنها در مواقعی که حوصله‌اش سر می‌رفت به دنبال شکار موش می‌رفت. ■

از سری مجموعه داستان‌های کلاسیک

بازگو شده توسط: DianeSuire

 

نخستین بانک مقالات ادبی، فرهنگی و هنری چوک

www.chouk.ir/maghaleh-naghd-gotogoo/11946-01.html

دانلود ماهنامه‌هاي ادبيات داستاني چوك

www.chouk.ir/download-mahnameh.html

شبکه تلگرام کانون فرهنگی چوک

https://telegram.me/chookasosiation

اینستاگرام کانون فرهنگی چوک

http://instagram.com/kanonefarhangiechook

دانلود نمایش‌های رادیویی داستان چوک

www.chouk.ir/ava-va-nama.html

دانلود فرم ثبت‌ نام آکادمی داستان نویسی چوک

www.chouk.ir/tadris-dastan-nevisi.html

بانک هنرمندان چوک صحفه ای برای معرفی شما هنرمندان

www.chouk.ir/honarmandan.html

بخش ارتباط با ما برای ارسال اثر

http://www.chouk.ir/ertebat-ba-ma.html

فعاليت هاي روزانه، هفتگي، ماهيانه، فصلي و ساليانه چوک

www.chouk.ir/7-jadidtarin-akhbar/398-vakonesh.html

دانلود فصلنامه‌های پژوهشی شعر چوک

www.chouk.ir/downlod-faslnameh.html

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

آدرس سایت

تصویر امنیتی جدید

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کانون فرهنگی چوک می باشد

             

تماس با ما    09352156692

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

داستان گربه چکمه پوش

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

گربه چکمه پوش | The Puss in Boots in Persian | داستان های فارسی | قصه های کودکانه | Dastanhaye Farsi | داستانهای فارسی | قصه های فارسی | 4K UHD | Persian Fairy TalesWatch Children’s Stories in English on our English Fairy Tales Channel : http://www.youtube.com/c/EnglishFairy… ? سازمان دیده بان فیلم بیشتر ? Watch More Videos in Persian ?► راپانزل – Rapunzel in Persian : https://youtu.be/P1RtR8UTxOQ► قصه ی وقت خواب کودکان – The Gingerbread Man in Persian : https://youtu.be/lYHPfsEfuIs► قصه ی وقت خواب کودکان – Town Mouse And The Country Mouse in Persian : https://youtu.be/3IRq1XoKBmQ ► بنداگشتی – Thumbelina in Persian : https://youtu.be/chyMJPe9N5k► ملکه برفی – The Snow Queen in Persian : https://youtu.be/qy4crpjf0qQ► زیبای خفته – Sleeping Beauty in Persian : https://youtu.be/oqIAL-L1LPU► گربه چکمه پوش – Puss in Boots in Persian : https://youtu.be/AdvCimktlzk► شاهزاده قورباغه – The Frog Prince In Persian : https://youtu.be/F-ca2kWpXZs► پینوکیو – Pinocchio in Persian : https://youtu.be/5kJFyMH6QZU► سهبچه خوک – Three Little Pigs in Persian : https://youtu.be/NxPm72BKT9g► سفید برفی و هفت کوتوله – Snow White and the Seven Dwarfs in Persian : https://youtu.be/BykmpO406Mg► پری دریایی کوچولو – Little Mermaid in Persian : https://youtu.be/Zcj_B-zVeok ► زشت و زیبا – Beauty and the Beast in Persian : https://youtu.be/C91xt0EpAfA► سیندرلا – Cinderella in Persian : https://youtu.be/2mE_-1g2NwM► افسانه ای کمی هود سواری قرمز – Little Red Riding Hood in Persian : https://youtu.be/FlQ8owe2mPo► افسانه فولوت زن رنگارنگ هملین – The Pied Piper Of Hamelin in Persian : https://youtu.be/XGoATWtUAIk► دوازده شاهزاده رقصان – 12 Dancing Princess in Persian : https://youtu.be/uLm8QDc2nZo ► موش کوچولوی پرنسس – A Little Mouse Who Was A Princess in Persian : https://youtu.be/UwCyFsxf8Bg► قوهای وحشی – The Wild Swans in Persian : https://youtu.be/fv-X6-As5lM► شاهزاده خوشحال – The Happy Prince in Persian : https://youtu.be/GRs6Ocsf0lY #PersianFairyTales

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

داستان گربه چکمه پوش

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

گربه چکمه پوش | The Puss in Boots in Persian | داستان های فارسی | قصه های کودکانه | Dastanhaye Farsi | داستانهای فارسی | قصه های فارسی | 4K UHD | Persian Fairy TalesWatch Children’s Stories in English on our English Fairy Tales Channel : http://www.youtube.com/c/EnglishFairy… ? سازمان دیده بان فیلم بیشتر ? Watch More Videos in Persian ?► راپانزل – Rapunzel in Persian : https://youtu.be/P1RtR8UTxOQ► قصه ی وقت خواب کودکان – The Gingerbread Man in Persian : https://youtu.be/lYHPfsEfuIs► قصه ی وقت خواب کودکان – Town Mouse And The Country Mouse in Persian : https://youtu.be/3IRq1XoKBmQ ► بنداگشتی – Thumbelina in Persian : https://youtu.be/chyMJPe9N5k► ملکه برفی – The Snow Queen in Persian : https://youtu.be/qy4crpjf0qQ► زیبای خفته – Sleeping Beauty in Persian : https://youtu.be/oqIAL-L1LPU► گربه چکمه پوش – Puss in Boots in Persian : https://youtu.be/AdvCimktlzk► شاهزاده قورباغه – The Frog Prince In Persian : https://youtu.be/F-ca2kWpXZs► پینوکیو – Pinocchio in Persian : https://youtu.be/5kJFyMH6QZU► سهبچه خوک – Three Little Pigs in Persian : https://youtu.be/NxPm72BKT9g► سفید برفی و هفت کوتوله – Snow White and the Seven Dwarfs in Persian : https://youtu.be/BykmpO406Mg► پری دریایی کوچولو – Little Mermaid in Persian : https://youtu.be/Zcj_B-zVeok ► زشت و زیبا – Beauty and the Beast in Persian : https://youtu.be/C91xt0EpAfA► سیندرلا – Cinderella in Persian : https://youtu.be/2mE_-1g2NwM► افسانه ای کمی هود سواری قرمز – Little Red Riding Hood in Persian : https://youtu.be/FlQ8owe2mPo► افسانه فولوت زن رنگارنگ هملین – The Pied Piper Of Hamelin in Persian : https://youtu.be/XGoATWtUAIk► دوازده شاهزاده رقصان – 12 Dancing Princess in Persian : https://youtu.be/uLm8QDc2nZo ► موش کوچولوی پرنسس – A Little Mouse Who Was A Princess in Persian : https://youtu.be/UwCyFsxf8Bg► قوهای وحشی – The Wild Swans in Persian : https://youtu.be/fv-X6-As5lM► شاهزاده خوشحال – The Happy Prince in Persian : https://youtu.be/GRs6Ocsf0lY #PersianFairyTales

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

گربه چکمه پوش | داستان های فارسی | قصه های کودکانه – کانال عسل (آنتی نامرد) – aparat.com/antinamard

Powered By
 

BLOGFA.COM

گربه چکمه پوش

 

داستان گربه چکمه پوش

 

روزی روزگاری مردی بود که سه پسر داشت و دارایی اش از یک خانه و یک الاغ و یک گربه بیشتر نبود. وقتی که این مرد از دنیا رفت، خانه را پسر بزرگتر برداشت و الاغ را پسر وسطی و گربه هم برای پسر کوچک ماند.

اسم پسر کوچک تام بود. تام گفت: با این گربه چه کار بکنم؟ هیچکس گربه را نمی خرد.

 

گربه وقتی این را شنید، به حرف آمد و گفت: غصه نخور، من به تو کمک می کنم و می دانم چطور کمکت کنم. باید یک جفت چکمه و یک کیسه برایم بخری تا صاحب لباس های قشنگ و خانه ای بزرگ بشوی و بتوانی با شاهزاده خانم عروسی کنی.

تام یک جفت چکمه و یک کیسه خرید و به گربه داد. گربه هم چکمه ها را به پا کرد و توی کیسه چند تکه نان انداخت. کیسه را در جنگل گذاشت و خودش رفت زیر بوته ها قایم شد.

 

کمی پس از آن خرگوشی سر رسید و به هوای برداشتن نان ها توی کیسه رفت. گربه به تندی در کیسه را بست و خرگوش را گرفتار کرد. سپس کیسه را برداشت و بطرف قصر پادشاه به راه افتاد.

وقتی که پادشاه به بارگاه آمد، گربه در آنجا بود. تا پادشاه را دیدف قدم به جلو گذاشت و احترام بجا آورد و گفت: پادشاها! من مستخدم شاهزاده تام هستم. او برایتان این خرگوش را پیشکش فرستاده. امید است هدیه اش باعث خوشحالی تان شود.

پادشاه پرسید: شاهزاده تام کیست؟

گربه گفت: شاهزاده تام. شما تا حال اسم شاهزاده تام بزرگ را نشنیده اید؟ همه او را

می شناسند.

پادشاه گفت: اوه، بله اسم شاهزاده تام به گوشم خورده است. از او برای این خرگوش قشنگ تشکر کن.

 

روز دیگر گربه در جنگل پرنده ای گرفت و به قصر پادشاه برد. او گفت: پادشاها، تام بزرگ این پرنده را برای شما فرستاده.

پادشاه گفت: از شاهزاده تام برای این پرنده تشکر کن.

وقتی که گربه در قصر بود، از یکی از مستخدم ها شنید که: امروز پادشاه با شاهزاده خانم برای گردش به کنار رودخانه می روند.

گربه با عجله بخانه برگشت و به تام گفت: زودباش به رودخانه برو و توی آب بپر!، اما لباس هایت را کنار رودخانه بگذار!

تام همین کار را کرد. لباس هایش را کنار رودخانه گذاشت و پرید توی آب و گربه لباس هایش را پنهان کرد.

 

پادشاه و شاهزاده خانم سواره از کنار رودخانه می گذشتند. وقتی که به نزدیکی های نقطه ای که تام در آب بود رسیدند، گربه فریاد کشید: کمک کنید! کمک کنید! شاهزاده تام را نجات دهید!

پادشاه بطرفی که صدا می آمد نگاه کرد. گربه را شناخت، سپس تام را در رودخانه دید و به یکی از خدمتکارهایش گفت: شاهزاده تام را نجات بده!

خدمتکار تام را از آب بیرون کشید. پس از آن گربه، در حالی که نشان می داد پی چیزی

می گردد، گفت: آه! عده ای لباس های شاهزاده تام را دزدیده اند.

پادشاه گفت: به شاهزاده تام لباس های برازنده بدهید! و همانطور که گربه گفته بود، تام صاحب لباس های زیبا شد.

در همان نزدیکی، روی یک تپه خانه بزرگی بود که غولی در آن زندگی می کرد و این غول جادوگر هم بود و می توانست خود را بصورت شیر، سگ، خرس و یا هر حیوان دیگری در بیاورد.

گربه بخانه غول رفت و در دالان بزرگ خانه منتظر ماند، وقتی که غول آمد به او گفت: مردم خیلی از تو صحبت می کنند و می گویند که جادوگر بزرگی هستی و می توانی خودت را بصورت هر حیوانی که بخواهی در بیاوری، اما نمی توانی شیر بشوی.

غول گفت: البته که می توانم خودم را بصورت شیر هم در آورم.

گربه گفت: گمان نمی کنم.

غول گفت: می توانم و می کنم. و در همان حال خود را بصورت شیری در آورد و گربه از ترس، پا به فرار گذاشت.

جادوگر باز بصورت اول درآمد و گربه را صدا زد. گربه به نزد او برگشت و گفت: فهمیدم که داستان گربه چکمه پوش

می توانی خود را بصورت شیر هم در آوری. اما هیچوقت نمی توانی بشکل موشی در بیایی.

غول گفت: این کار را هم می کنم و به آسانی هم می کنم.

گربه گفت: گمان نمی کنم.

غول گفت: گفتم که می توانم و می کنم. و برای اینکه حرفش را ثابت کند، خود را بصورت موش در آورد و گربه هم فوراً پرید و او را گرفت و خورد. و به این ترتیب غول را از بین برد.

در همین موقع پادشاه و شاهزاده خانم و تام بخانه غول نزدیک می شدند. گربه بطرف در دوید و در راه به رویشان باز کرد و گفت: بفرمایید! بخانه شاهزاده تام خوش آمدید. و پادشاه و شاهزاده خانم و تام وارد خانه شدند.

گربه اتاق های زیبا و باغ خانه را به پادشاه و شاهزاده خانم نشان داد و پادشاه از آنجا بسیار خوشش آمد و آن را پسندید. شاهزاده خانم هم گفت: چه خانه زیبایی! عجب باغ با صفایی دارد!

پس از مدتی، در یک زمستان، تام با شاهزاده خانم عروسی کرد و در خانه جدید زندگی خوشی را با هم شروع کردند. گربه هم با آنها بود و بیشتر وقتها کنار بخاری دراز می کشید و از آنچه که برای تام انجام داده بود، خوشحال بود.

 

گوشه و کنار:

 

معنی واژه ها:

بخاری: مقصود بخاری دیواری است که امروزه شومینه می نامند

  

برگرفته از:

 

کتاب: اردک سحرآمیز

برگرداننده به پارسی: محمد رضا جعفری

 

زمینه نوشته پیوسته پیشین:

نوشتارها

 

 

دانلود کتاب گربه چکمه پوش از شارل پرو
 کتاب گربه چکمه پوش از شارل پرو


 

نام کتاب: گربه چکمه پوش

نویسنده: شارل پرو

داستان گربه چکمه پوش

مجموعه: داستانهای بهارک

انتشارات: کورش

زبان: فارسی

تعداد صفحات: ۱۹ صفحه

فرمت: PDF

حجم: ۲٫۴۴ مگابایت

 

یکی بود، یکی نبود. آسیابانی بود که سه پسر داشت. آسیابان هنگام مرگ آسیاب را به پسر بزرگش داد و خرش را به پسر دومش ولی آنچه که به پسر کوچکش رسید یک گربه بود! آن گربه ناز و کوچولو به صاحب جوانش گفت: “نگران نباش، صبر کن تا ببینی، سرانجام تو از همه بهتر خواهی شد. هم اکنون به من یک جفت چکمه بده و بگذار من برای مدتی از خانه بیرون بروم.” فردای آنروز گربه چکمه پوش به راه افتاد و …

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

لی لی بوک یک فروشگاه کتاب آنلاین است که با آرشیو
چندهزار کتاب خود می‌تواند انتخاب خوبی برای ساعت‌های
مطالعه‌ی شما باشد. ما در لی لی بوک تلاش می‌کنیم
کتابهای روز دنیا را برای شما تهیه کنیم.

در انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها Puss in Book: Trapped in an Epic Tale گربه چکمه پوش درحالی که با نینجاهای دزد مبارزه می‌کنه به یک کتا…

ادامه متن

در انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها Puss in Book: Trapped in an Epic Tale گربه چکمه پوش درحالی که با نینجاهای دزد مبارزه می‌کنه به یک کتاب برخورد می‌کنه، اسم کتاب رو می‌خونه و کنجکاو می‌شه کتاب رو بخونه. وقتی کتاب رو باز می‌کنه بی اختیار به داخل کتاب کشیده می‌شه و به دنیای داخل کتاب وارد می‌شه. یه صدا شروع می‌کنه به خوندن: یکی بود یکی‌نبود… گربه چکمه پوش که گیج و حیرت زده شده از صدا می‌پرسه که چه کسی هست و ازش می‌خواد خودشو نشون بده.

صدا می‌گه که من گوینده داستان هستم و همه چیز در داستان در اختیار منه. گربه چکمه پوش به حرفای گوینده داستان توجهی نمی‌کنه و اما به زودی متوجه می‌شه که برای خلاص شدن از دنیای داخل کتاب باید وارد داستان‌های مختلف اون بشه و با اتفاقات عجیب و غریب هر کدوم مواجه بشه تا به آخر کتاب برسه. گوینده داستان به گربه چکمه پوش اجازه می‌ده که خودش هر داستانی که می‌خواد رو انتخاب کنه اما برای این کار سربه‌سرش می‌زاره و اتفاقات بامزه و هیجان انگیزی رقم می‌خوره.

انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها یه انیمیشن کوتاه ۲۵ دقیقه‌ای هست اما انقدر بامزه و جذاب ساخته شده که حتی می‌شه چندین بار دیدش و خسته نشد. توی این انیمیشن زیبا از مبارزه با ابر قهرمان‌ شکست ناپذیر تا مبارزه با خرس‌ها و نجات شخصیت‌ها وجود داره و اونو به یه انیمیشن سراسر هیجان تبدیل کرده. شخصیت‌های اصلی انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها Puss in Book: Trapped in an Epic Tale، گوینده داستان، گربه چکمه پوش و موش هستند. در صورتی که از انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها خوشتون اومده، انیمیشن‌های دیگه مثل پاندای کونگ‌فو کار ۳ رو هم می‌تونید توی همین سایت ببینید و دنبال کنید.

فرم جدیدی از انیمیشن تعاملی با اجرای گربه چکمه پوش ظهور می‌کند. انیمیشن گربه چکمه پوش: گرفتار در داستان‌ها داستان گربه چکمه پوش

© کلیه حقوق این سایت به آفرینک تعلق دارد و هرگونه استفاده از
محتوا منع قانونی دارد

دانلود نسخه اندروید

شیر و موش داستان های فارسی

پوست خر – داستان های فارسی

پنج نخود – قصه های فارسی

داستان جنگل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

کفاش و جن ها – داستان های فارسی – قصه های کودکانهداستان گربه چکمه پوش

علی بابا و چهل دزد – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پوست خر- داستان های فارسی

قوهای وحشی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

موش کوچولوی پرنسس – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

دوازده شاهزاده رقصان – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

افسانه فولوت زن رنگارنگ هملین – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

خورشید و ماه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زنان کوچک – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

ملکه برفی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

جادوگر شهر اوز – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

لالایی برای کودکان – موسیقی زمان خواب

لباس جدید پادشاه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شاهزاده خوشحال – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پرنسس و نخود – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سفید برفی و هفت کوتوله – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سه بچه خوک – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پینوکیو – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شاهزاده قورباغه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

گربه چکمه پوش – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زیبای خفته – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پری دریایی کوچولو – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زشت و زیبا – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سیندرلا – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شنل قرمزی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

بند انگشتی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

موش شهری و موش روستایی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه – 4K UHD – Persian Fairy Tales

راپانزل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

مرد نون زنجبیلی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

جوریندا و جوریندل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

کفش های قرمز – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

غول خودخواه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

قورباغه و گاو نر | داستان های فارسی | قصه های کودکانه

پرنسس رز و پرنده طلايي | داستان های فارسی

ببر و بوفالو ها | داستان های فارسی

شیر و موش | داستان های فارسی

داستان گربه چکمه پوش

کوزه سحر آمیز | داستان های فارسی 4K

سرباز حلبی وفادار | داستان های فارسی

خر تنبل | داستان های فارسی

جوریندا و جوریندل | داستان های فارسی

کفش های قرمز| داستان های فارسی

پیترپن | داستان های فارسی

سالاد | قصه های کودکانه

داستان های فارسی | فیل و مورچه 4K

روح داخل بطری | داستان های فارسی | قصه های کودکانه

مایا زنبوره | داستان های فارسی | قصه های کودکانه 4K

پرنده طلایی| داستان های فارسی

پادشاه کوه طلایی | داستان های فارسی

دریای شور | داستان های فارسی برای کودکان

کی به گربه زنگوله میبنده | داستان های فارسی 4K UHD

مایزر در چمنزار | داستان های فارسی

رابین هود | داستان های فارسی

درخت مغرور | داستان های فارسی

سفرهای گالیور | جزیره لیلیپوت | داستان های فارسی

داستان چراغ برق قدیمی | داستان های فارسی

داستان الیور تویست | داستان های فارسی

داستان کودکانه تاجر ونیزی | داستان های فارسی

قصه ی پرنسس شنل پوش جنگل | داستان های فارسی

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

می پسندم

گربه چکمه پوش – Puss in Boots in Persian – داستان های فارسی – قصه های کودکانه – Dastanhaye Farsi – داستانهای فارسی – قصه های فارسی – 4K UHD – Persian Fairy Tales

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

شیر و موش داستان های فارسی

پوست خر – داستان های فارسی

پنج نخود – قصه های فارسی

داستان جنگل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

کفاش و جن ها – داستان های فارسی – قصه های کودکانهداستان گربه چکمه پوش

علی بابا و چهل دزد – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پوست خر- داستان های فارسی

قوهای وحشی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

موش کوچولوی پرنسس – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

دوازده شاهزاده رقصان – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

افسانه فولوت زن رنگارنگ هملین – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

خورشید و ماه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زنان کوچک – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

ملکه برفی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

جادوگر شهر اوز – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

لالایی برای کودکان – موسیقی زمان خواب

لباس جدید پادشاه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شاهزاده خوشحال – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پرنسس و نخود – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سفید برفی و هفت کوتوله – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سه بچه خوک – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پینوکیو – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شاهزاده قورباغه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

گربه چکمه پوش – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زیبای خفته – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

پری دریایی کوچولو – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

زشت و زیبا – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

سیندرلا – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

شنل قرمزی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

بند انگشتی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

موش شهری و موش روستایی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه – 4K UHD – Persian Fairy Tales

راپانزل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

مرد نون زنجبیلی – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

جوریندا و جوریندل – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

کفش های قرمز – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

غول خودخواه – داستان های فارسی – قصه های کودکانه

قورباغه و گاو نر | داستان های فارسی | قصه های کودکانه

پرنسس رز و پرنده طلايي | داستان های فارسی

ببر و بوفالو ها | داستان های فارسی

شیر و موش | داستان های فارسی

داستان گربه چکمه پوش

کوزه سحر آمیز | داستان های فارسی 4K

سرباز حلبی وفادار | داستان های فارسی

خر تنبل | داستان های فارسی

جوریندا و جوریندل | داستان های فارسی

کفش های قرمز| داستان های فارسی

پیترپن | داستان های فارسی

سالاد | قصه های کودکانه

داستان های فارسی | فیل و مورچه 4K

روح داخل بطری | داستان های فارسی | قصه های کودکانه

مایا زنبوره | داستان های فارسی | قصه های کودکانه 4K

پرنده طلایی| داستان های فارسی

پادشاه کوه طلایی | داستان های فارسی

دریای شور | داستان های فارسی برای کودکان

کی به گربه زنگوله میبنده | داستان های فارسی 4K UHD

مایزر در چمنزار | داستان های فارسی

رابین هود | داستان های فارسی

درخت مغرور | داستان های فارسی

سفرهای گالیور | جزیره لیلیپوت | داستان های فارسی

داستان چراغ برق قدیمی | داستان های فارسی

داستان الیور تویست | داستان های فارسی

داستان کودکانه تاجر ونیزی | داستان های فارسی

قصه ی پرنسس شنل پوش جنگل | داستان های فارسی

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

می پسندم

گربه چکمه پوش – Puss in Boots in Persian – داستان های فارسی – قصه های کودکانه – Dastanhaye Farsi – داستانهای فارسی – قصه های فارسی – 4K UHD – Persian Fairy Tales

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

داستان گربه چکمه پوش
داستان گربه چکمه پوش
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *