چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه صورتي استخواني داشته باشيم
چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

شاید شما هم جزو کسانی باشید که با نگاه به آینه حس کنید، صورت‌تان زیادی پُر و چاق است، شاید هم به تازگی چنین حسی به شما دست داده باشد. به‌ نظر می‌آید صورتت‌تان از همیشه پر تر است؟! شاید هم جزو کسانی هستید که علاقه دارند صورتی استخوانی داشته باشند. چیز عجیبی هم نیست، این روزها خیلی‌ها به این نوع صورت علاقه دارند. شاید صورت استخوانی مد است! نگران نباشید چیزی که می‌خواهید چندان هم دور از دسترس نیست. فقط کافی است بفهمیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم، چون مثل تمام چیزهای دیگر برای لاغر کردن صورت هم حتما راه‌های مختلفی وجود دارد.

دوره مقدماتی php

می‌توانید صورت خود را با استفاده از رژیم ‌های غذایی و ورزش لاغر کنید، بدون اینکه وزن بدنتان از حالت نرمال خارج شود. می‌توانید روی عضلات صورت با انجام برخی تمرینات ورزشی کار کنید تا عضلاتش سفت‌تر شوند. البته راه‌کارهایی که نام بردیم برای تغییرات اساسی هستند و زمان می‌برند تا نتیجه‌ی آنها را ببینیم. اگر بخواهید می‌توانید صورت‌تان را گریم کنید و با سایه زدن صحیح لاغرتر نشانش دهید، همان کاری که برای متعادل‌سازی صورت بازیگران انجام می‌شود. البته بگویم در صورتی‌که چاقی صورت‌تان دلیلش اضافه وزن کل بدن شما باشد، شاید بهتر است تصمیمی قاطعانه بگیرید و کم کردن وزن‌تان (به صورت کلی و نه موضعی) را امتحان کنید. از طرفی ممکن است درشتی صورت‌مان ریشه‌ی ژنتیک داشته باشد، در این صورت یاد گرفتن اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم چندان به کارمان نمی‌آید و کار سختی به نظر می‌رسد.

چاقی صورت شما احتمالا جزو یکی از این دسته‌هاست. توصیه می‌کنم با ما و این مقاله همراه باشید، می‌خواهیم بدانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم و با تلاش آگاهانه و راه‌کارهای مطرح شده به این هدف برسیم.

اگر اخیرا اضافه وزن نداشته‌اید، اما صورت‌تان به نظر پرتر شده، تغییرات دقیق را بررسی کنید؟! تناسبات صورت‌تان را بررسی کنید و ببینید کجاهای صورت‌تان چاق‌تر به نظر می‌رسند.

وقتی در آینه نگاه می‌کنید به پوزیشن خود دقت کنید، معمولا اگر سرتان را به حالت افتاده نگه‌داشته باشید به نظر می‌رسد غبغب دارید و این چاق‌تر نشان‌تان می‌دهد. چربی‌ها در مناطق مختلف صورت‌تان ممکن است با تغییر حالت قرار گرفتن سر باعث ایجاد تغییر در ظاهرتان شود و چاق‌تر نشان‌تان دهد. پس حواس‌تان باشد خطای دید گولتان نزند.

حتی وضعیت ایستادن یا نشستن‌ هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر نشان‌ دهد، سعی کنید صاف بایستید و بنشینید، ستون فقرات‌تان را کاملا صاف نگه دارید و قوز نکنید. اگر دقیقا نمی‌دانید چه حالتی برایتان بهترین است از یک فیزیوتراپ کمک بگیرید تا احیانا صدمه‌ای به بدن‌تان وارد نکنید. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که قوز کردن مانع تنفس عمیق می‌شود و ریه‌ها و شکم از هوایی پر می‌شود که برای بدن و پوست بسیار حیاتی است، پس حتما سعی کنید خودتان را عادت بدهید هنگام ایستادن و نشستن پشت‌تان را صاف نگه‌ دارید.

( تغییرات مثبت در این زمینه قطعا روی صورت‌تان هم اثر خواهد گذاشت)

همه می‌دانیم دانستن اینکه فردی با قد، وزن و سن شما چه مقدار در روز باید کالری دریافت کند برای حفظ تناسب اندام مهم است که روی چاقی و لاغری صورت هم تأثیر می‌گذارد. جدول مربوط به میزان کالری هر ماده‌ی غذایی را از یک دکتر تغذیه یا از وب‌ سایت‌های مرتبط با این موضوع دریافت کنید و مطابق آن و میزان کالری که باید دریافت کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید. با این تیر دو نشان می‌زنید! سلامتی و لاغر شدن صورت.

اگر چاقی صورت‌تان به خاطر این است که کلا اضافه وزن دارید یا جدیدا چاق‌تر شدید خوب پس دور خودتان نچرخید، تنها گزینه‌ی موجود کاهش وزن است. اگر چربی‌های بدن‌تان آب شوند، بالطبع چربی‌های صورت‌تان هم با شما خداحافظی می‌کنند. این مسئله ارتباطی به لاغری موضعی ندارد، باید وزن کل بدن‌تان کم شود و توده‌ی چربی عمومی را از دست بدهید تا صورت‌تان هم استخوانی شود. می‌دانم مدام در تمام سایت‌ها و مقاله‌های مختلف مطالب تکراری درباره‌ی وزن کم کردن خوانده‌اید، خوب چیز عجیبی نیست رژیم لاغری و چاقی جزو موضوعات جذاب روز است، اما اگر تمام راه‌ها را هم بروید، باز هم منطقی‌ترین و سالم‌ترین راهِ کم کردن چربی‌ها‌ی اضافی بدن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم است، همین!

می‌دانم این را همه‌جا و همیشه می‌شنوید؛ زیاد آب بنوشید! اما باور کنید این موضوع بسیار مهم است، وگرنه اینهمه تکرار نمی‌شد! اما از تمام دلایل آب خوردنِ زیاد که بگذریم، مصرف آب بدن‌تان را هیدراته نگه می‌دارد. وقتی بدن‌تان هیدراته باشد، یعنی یون‌های موجود در بدن‌تان تنظیم درستی دارند. آب برای تنظیم یون‌ها و هیدراته نگه داشتن بدن سدیم اضافی را از بدن‌تان خارج می‌کند و باعث می‌شود صورت‌تان پف نکند. از طرفی آب کافی باعث دفع سموم بدن می‌شود و صورت‌تان را از رنگ‌پریدگی که نشانه‌ی عدم سلامت است نجات خواهد داد. بهتر است کمی بیشتر با فواید نوشیدن آب آشنا شوید.

(صورت انسان بیشتر از ۵۰ عضله دارد که متخصصان معتقدند ورزش صورت می‌تواند تمام آنها را فعال نگه دارد.)

‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، اما باید بدانید فقط با انجام این تمرینات نمی‌توان چربی‌های صورت را آب کرد، باز هم تکرار می‌کنم سالم‌ترین و البته تضمینی‌ترین راه هنوز هم کم کردن وزن کلی بدن از طریق ورزش است. با این حال گفته می‌شود ورزش صورت همراه با رژیم غذایی سالم جواب می‌دهد، چون کمک می‌کند از شر افتادگی صورت و چین و چروک احتمالی بعد از وزن کم کردن راحت شوید.

حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می‌شود، عضلات صورت در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه‌ی نفیس هم برای شما در نظر گرفته؛ کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسید!

البته در اصل مقاله نوشته شده بگویید ایکس (X) و اُ (O) اما به نظرم آمد سیب و هلو هم جذاب‌تر هستند هم رنگ و روی تروتازه‌تری دارند، پس حس خوبی منتقل می‌کنند. این دو کلمه یا آن دو حرف لاتین (هر کدام‌ که شما دوست دارید) باعث می‌شوند گونه‌ها و دهان شما فعال باشند، فعالیت این دو منطقه از صورت سبب درگیر شدن تعداد زیادی از ماهیچه‌های صورت می‌شوند. این دو کلمه یا آن حروف را هر چندبار که دل‌تان می‌خواهد در فواصل زمانی مختلف تکرار کنید.

به قسمت جذاب مقاله می‌رسیم؛ پس می‌توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می‌خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می‌کند. اگر آدامس‌خور هستید و از آن لذت می‌برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار سختی برایتان نیست.

دهان‌تان را تا جایی که می‌توانید باز کنید تا عضلات صورت‌تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

(از طریق گریم و آرایش قسمت‌های بزرگ صورت‌تان را کوچکتر نشان دهید. گریم و آرایش صورت می‌تواند بسیاری از عیوب صورت را بپوشاند و می‌توان از آن برای چاق یا لاغر نشان دادن صورت یا متعادل‌سازی اجزای آن استفاده کرد)

رژگونه بزنید، استفاده از رنگ‌های گرم روی گونه‌های‌تان باعث می‌شود پوست‌تان رنگ‌ و رو و طراوت داشته باشد. رژگونه را از خارج صورت به سمت داخل بزنید. این کار صورت‌تان را مثل یک تندیس زیبا و تراش‌خورده نشان می‌دهد، به این ترتیب گونه‌ها و لب‌هایتان خوب به نظر می‌رسد.

صورت‌تان را با خطوط و سایه‌ طوری طراحی کنید تا لاغرتر به‌نظر برسد. سایه‌ زدن صورت می‌تواند یک چهره را لاغرتر از آنچه واقعا هست، نشان دهد. می‌توان استخوان‌های گونه‌ها را طوری سایه زد که برجسته‌تر به نظر بیایند و سایر قسمت‌های صورت را هر کجا که لازم است برجسته‌تر و متعادل‌تر نشان داد.

ابروهای کمانی و کمی نازک (مراقب باشید بیش از حد باریک نشوند) صورت را باریک‌تر نشان می‌دهند. این حالت را می‌توانید با سایه‌ زدن ابروها‌یتان برجسته‌تر کنید. نظرتان درباره‌ی یک رنگ سایه‌‌ی کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی ابرو چیست؟ دقیقا زدید به هدف!

تیره‌گی و پف دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. تیرگی‌ها، گودرفتگی یا پف زیر چشم صورت‌تان را پف کرده و چاق‌تر نشان می‌دهد.

بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر و لایت که اصطلاحا حس سبکی می‌دهند، برای لب‌هایتان استفاده کنید، رژلب‌های تیره به بیننده حس سنگینی القا می‌کنند. از رژلب روشن‌تر استفاده کنید، لب‌هایتان از حالت گوشتی بودن در می‌آید و باریک‌تر به نظر می‌رسد. به همان نسبت روی لاغرتر دیده شدن صورت‌تان هم تأثیر خواهد گذاشت.چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

حالا دیگر تا حدودی می‌دانیم چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم. فکر می‌کنید کدام یک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است و به شما کمک می‌کند صورتی لاغر‌تر داشته باشید؟

برگرفته از: wikihow

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

به کمک یافته‌های علمی، پوست خود را بهتر بشناسید و آن را جوان و جذاب نگه دارید.

19500تومان

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناسی ارشد، ادبیات نمایشی خوندم. نمایشنامه و فیلمنامه می نویسم و عاشق هنر و روانشناسی ام. خوش شانس بودم که با «چطور» آشنا شدم و حالا عضوی از تحریریه این مجموعه و در خدمت مخاطبین درجه یک این نشریه هستم.

سلام خسته نباشید.من۵۶کیلوام.رشته والیبالم حرفه ای کار میکنم.بدنم به وزن ایده آل رسیده ولی لپ هام لاغر نمیشه.البته خیلی چاق نیست.مشکلم اینه ک صورتم گرده و لپ به صورتم نمیاد.میخوام تو ی ماه لاغر شه.چیکار کنم?توروخدا کمکم کنین

سلام
خوشحالم که همراه ما هستید. توصیه می کنم راهکارهای ارایه شده در مقاله رو بررسی و دنبال کنید شاید بتونه کمک کننده باشه اما از اونجایی که صورت گردی دارید آناتومی چهره شما استخوان بندی لاغری نداره و در نهایت فکر می کنم به صورت لاغری که مد نظرتون هست دست پیدا نکنید. به هرحال هرکسی فرم صورت منحصر به فرد خودش رو داره و قطعا اجزای صورت شما هم با همین فرم کلی صورتتون زیبا هستند.

مثل همیشه عالی. ممنون.

سلام
ممنونم که همراه ما هستید

جالب بود.
خوشم اومد.
ولی این روزا چندان مد نیست.

سلام
خوشحالم که مطالعه کردید و دوست داشتید

مد و زیبایی

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن


درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر

۱۱ ماسک روغن زیتون برای مراقبت از پوست و تقویت مو

آخرین مطالب

مراحل برنامه ریزی موفق؛ چطور به همه کارهایمان برسیم؟

سام و حیوان خانگی‌اش؛ کتابی برای مهار خشم کودکان

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند

درمان خانگی آبسه دندان با ۱۰ روش آسان و موثر

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

ترین های جهان


ثروتمندترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

بلندترین برج های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین دانشگاه های جهان که تحصیل در آن‌ها آرزوی هرکسی است

بهترین فیلم های عاشقانه جهان که شما را در فضایی رمانتیک غرق می‌کنند

بهترین فیلم های رازآلود جهان که ذهن شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کنند


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

var clickyab_ad = clickyab_ad || [];
clickyab_ad[‘id’] = 9781477515442 ;
clickyab_ad[‘domain’] = ‘faranaz.com’;
clickyab_ad[‘slot’] = 67797618319;
clickyab_ad[‘width’] = 120;
clickyab_ad[‘height’] = 240;
clickyab_ad[‘responsive’] = ‘true’ ;
clickyab_ad[‘effect’] = “”;

var clickyab_ad = clickyab_ad || [];
clickyab_ad[‘id’] = 9781477515442 ;
clickyab_ad[‘domain’] = ‘faranaz.com’;
clickyab_ad[‘slot’] = 65410718998;
clickyab_ad[‘width’] = 468;
clickyab_ad[‘height’] = 60;
clickyab_ad[‘responsive’] = ‘true’ ;
clickyab_ad[‘effect’] = “”;

در مورد فمتو لیزیک چقدر اطلاعات دارید؟ این روش برای رفع عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار می گیرد. ای ای لیزیک یا eelaisik تلفیقی از اندازه گیری جبهه امواج و فمتو لیزیک است. یک روش برای لیزر چشم است که اختلال بینایی افراد را اصلاح کرده و به آنها کمک می کند تا کیفیت دید عالی داشته باشند. در این مقاله از بخش چشم و چشم پزشکی دکتر سلام به بررسی فمتو لیزیک و ای ای لیزیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. کلمه …

دیسپورت یک محصول تزریقی است که عمدتا در درمان چین و چروک به کار می ‌رود؛ این محصول برای درمان بیماری ‌های خاص نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. زمانی که برای اهداف آرایشی به کار می ‌رود، با فلج کردن موقتی عضلات صورت که باعث ایجاد خطوط اخم می‌ شوند، کار می‌کند. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی دیسپورت می پردازیم. شاید برایتان جالب باشد به تفاوت ها و شباهت های بین دیسپورت و بوتاکس پی ببرید. دیسپورت چیست؟ دسپورت …

عارضه جلو آمدگی فک بالا یا دندان گرازی، همتراز نبودن دندان های بالایی و پایینی است که سبب جلو آمدن دندان های فوقانی می شود. این مشکل می تواند با کوچکتر کردن چانه و گردتر کردن صورت، سبب تغییر شکل کل صورت شود. جراحی اورتوگناستیک (اصلاح صورت) سبب بهبود چشمگیر فرم فک و دندان ها، اما با هزینه های بالا می شود. در این مقاله از بخش دندان پزشکی دکتر سلام به بررسی جلوتر بودن فک بالا می پردازیم. راه های زیادی برای اصلاح جلو …

در مورد بالون معده چه می دانید؟ آیا با عوارض و فواید این روش آشنایی دارید؟ تا به حال برای بدست آوردن تناسب اندام و یا کاهش وزن، به بالون معده فکر کرده اید؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی بالون معده، عوارض و فواید آن و هزینه های انجام آن می پردازیم. بالون معده در اصل باعث پر شدن فضای معده شما شده و اشتهایتان را تا اندازه نصف، کاهش می دهد. بالون معده چیست؟ بالون معده یک روش بسیار …

چگونه میتوان با کمک کیبلا به از بین بردن غبغب پرداخت؟ آیا می دانید کیبلا چیست؟ کیبلا یک روش درمانی غیر جراحی برای از بین بردن غبغب است. کیبلا برای استفاده در چانه در سال ۲۰۱۵ توسط FDA مورد تایید قرار گرفت. این درمان از یک شکل مصنوعی اسید دئوکسی کولیک برای کمک به جذب چربی استفاده می ‌کند. اسید دئوکسی کولیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می ‌شود. در این مقاله از بخش زیبایی دکتر سلام به بررسی از بین بردن غبغب با …چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

اختلال نعوظ می ‌تواند نشانه بروز یک وضعیت جدی باشد. در نتیجه شما باید به پزشک مراجعه کنید تا تشخیصی درست برای شما بدهد و بهترین راه درمان …

بریس های لینگوال در واقع بریس هایی تقریبا نامرئی هستند که بسیاری از افراد بزرگسال آن را نسبت به بریس های سنتی و معمولی و آلاینرهای اینویزیلاین ترجیح …

یکی از گیاهان گلداری که 60 گونه متفاوت دارد، گیاه تاج خروس می باشد که دارای خواص و فواید زیادی است. این گیاه، گل هایی به رنگ بنفش، …

در مورد فمتو لیزیک چقدر اطلاعات دارید؟ این روش برای رفع عیوب انکساری چشم مورد استفاده قرار می گیرد. ای ای لیزیک یا eelaisik تلفیقی از اندازه گیری …

دیسپورت یک محصول تزریقی است که عمدتا در درمان چین و چروک به کار می ‌رود؛ این محصول برای درمان بیماری ‌های خاص نیز مورد استفاده قرار می‌ …

با دستگاه TENS آشنایی دارید؟ درد زایمان، یک تجربه دردناک و غافلگیر کننده است. خوشبختانه، پزشکی مدرن توانسته چندین راه حل برای مقابله با …

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

چگونه میتوان به تقویت انگشتان دست پرداخت؟ آیا میتوان با تمرینات ورزشی ساده، انگشتان قوی تری برای خود ساخت؟ این تمرین‌ های درمانی و …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

چگونه صورتي لاغر و استخواني با گونه هاي برجسته داشته باشيم؟ آيا رژيم خاصي براي لاغري صورت وجود دارد؟بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های شکمی – DR HOBAN ON DREAMLAND مصاحبه دکتر حبان در تلویزیون دریم لند – DR HOBAN ON DREAMLAND TVمجری برنامه : میلاد زهره وندی – Milad Zohrevandiمبتلایان به فشار خون – سبک زندگی – دنیای مد – نکاتی برای داشتن لب هایی زیبا – زیبایی مو – تقویت حافظه فعال با تجسم تصویری اطلاعات – گرفتگی گوش و دلایل آن – ابتلا به اختلالات تیروئید از کودکی – سردرد میگرنی و علائم مهم برای آن – ماسک طبیعی – جوش های سر سیاه – ماسک‌های لایه بردار – انتخاب لباس های رنگی مناسب – کمبود ید سبب کاهش ضریب هوشی – زندگی شهری سلامت ذهنی کودکان – عوارض خطرناک پس از نوشیدن الکل – نشانه های بارز ابتلا به ام اس – رفع مشکلات تنفسی با این خوراکی ها – محل جوش و این علائم و نشانه ها – غذاهای دوست دهان و دندان – پاک سازی کبد با این ترفندها – حفظ سلامت مغز – همه چیز در مورد تعریق – خطر بروز سرطان – سردردهای هورمونی – عمل کیسه صفرا – عوارض استفاده از داروهای بدنسازی – کلیه – بهداشت دندان – سونوگرافی – مبارزه با خشکی لب – عادات غذایی – کم خونی – ویتامین های زیبایی – تیرگی دور چشم – چین و چروک پوست – تعویق پیری پوست با تغذیه – زیبایی با توت فرنگی – صرف صبحانه – بحران آلودگی هوا و تغذیه – صرف وعده های غذایی – تسریع رشد مو – متابولیسم – پاک کردن آرایش چشم- شستشوی صورت – بروکلی و کدو، ضد آفتاب های خوردنی – مصرف آنتی‌بیوتیک – اهمیت سکوت – تاثیرات مهم اشک – انواع خال های گوشتی – پس از عمل جراحی – کاهش وزن پایدار – لاغری شیشه ای – سلولیت؛ علل و درمان – رژیم سه روزه کره بادام زمینی – مواد غذایی با کالری منفی – آب کردن پهلوها – کنترل وزن – چربی های قهوه ای – راه های مقابله با چاقی شکمی – دستگاه گوارش فوقانی – مبتلایان به چاقی شکمی و چاقی – متخصص تغذیه – ماساژ شکم – دستگاه های کوچک کننده شکم – رژیم غذایی – کربوهیدرات – چاقی مفرط – چاقی عمومی – باکتری ها – مغز انسان می بیند، حتی وقتی چشم ها نمی بینند – تاثیر عمل جراحی مادر بر DNA نسل بعد؟ – مغز دیجیتال / مغز زیستی؛ تقابل یا تعامل؟ – ویروس HIV چطور سلول‌های ایمنی را می‌کشد؟- موسیقی برای سلامت نوزادان نارس هم مفید است – یک نوبت تزریق ذرات ریز نانو و کنترل۱۰روزه قند خون – تبلتهاباعث اخلال درکارالکتروشوکهای قلبی – تبدیل آیفون و آی پد به میکروسکوپ – پژوهشگران با استفاده از ام آر آی موفق به “خوانش – ترمیم عملکردحافظه موشهابااستفاده ازسلولهای بنیاد – تشعشعات اتمی چه بلایی سر بدن مان می آورند؟ – بیل گیتس و حمایت ازتکنولوژیهای نوبرای واکسیناسیون – تزریق نور در مغز با استفاده از لامپ های LED کوچک – تلاش دانشمندان برای استفاده از الگوریتم یادگیری – ساخت پوسته ویروس تقلبی برای تولید واکسن استریل بیجا – صفرا و کبد را بیشتر بشناسید – طب سوزنی چیست؟ – بیماری کوشینگ – دمنوشهای طبیعی گیاهی درمانی – لاغری و کاهش وزن در میانسالی – اصول لاغری و تناسب اندام در سن پیری – لاغری تضمینی – سیر و پیاز و رژیم لاغری – لاغری بعد از سزارین با چند حرکت ورزشی – کیلو و تضمینی در 3روز با یک برنامه – رژیم : در یک هفته ۵ کیلو کم کنید – صد در صد تضمینی – لاغری پلکانی 1 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی – روش لاغری تضمینی بدون رژیم گرفتن – رژیم و چربی سوزی تضمینی با تخم مرغ – رژیم لاغری روزی نیم کیلو – رژیم شیر و خرما (رژیم ) – رژیم سه روزه لاغری شیر و موز – رژیم شیر و عسل – دارچین و لاغری + فواید رژیم شیر، عسل و دارچین در کاهش وزن – رژیم ساقه طلایی – زیاده روی در مصرف بیسکویت ساقه طلایی – بیسکویت سبوس دار – از غذات لذت ببر تا لاغر بشی – چرا وزنم متوقف شده؟ – 3 نوشیدنی چربی سوز – تنقلات چربی سوز و شیک و خوشمزه – اشتهاي كاذب و استعداد چاقي چيست؟ – نحوه كنترل بازگشت اضافه وزن بعد از شروع رژيم لاغري – راههاي كنترل و تثبيت وزن در رژيم هاي لاغري – آيا رژيم هاي لاغري بر چاقي هاي موضعي موثراند؟ تاثير رژيم هاي لاغري بر باسن، ران، سينه ها و شكم – تاثير رژيم هاي غلط لاغري بر سايز سينه ها در خانم ها و روش هاي اصلاح رژيم غذايي – آيا رژيم هاي لاغري تاثيري بر نمايان شدن چين و چروك هاي صورت دارند؟ – بهترين حركات ورزشي در كاهش وزن براي مبتلايان آرتروز كمر و زانو چيست؟ – آيا آلودگي هوا بايد مانع از انجام حركات ورزشي در روند كاهش وزن شود؟ – تاثير حذف نان ، برنج و ماكاروني از رژيم هاي غذايي در كاهش وزن – رژيم غذايي خاص براي مبتلايان به بيماري افسردگي جهت كاهش وزن و رفع چاقي هاي موضعي – آيا بدن مانكن ها از لحاظ پزشكي بدني ايده آل به شمار مي آيد؟ معيار بدن ايده آل چيست؟ – آيا سوناي بخار يا سوناي خشك در كاهش وزن موثر است و كداميك تاثير بيشتري دارند؟- ژنتيك در بروز چاقي چقدر موثر است؟ آيا با رفتار هاي ژنتيكي مي توان مقابله كرد؟ – دليل اصلي اضافه وزن بعد از ازدواج چيست؟ آيا تغييرات هورموني بعد از ازدواج موجب چاقي مي شود؟ – چگونه صورتي لاغر و استخواني با گونه هاي برجسته داشته باشيم؟ آيا رژيم خاصي براي لاغري صورت وجود دارد؟ – دليل اصلي اضافه وزن بعد از ازدواج چيست؟ آيا تغييرات هورموني بعد از ازدواج موجب چاقي مي شود؟ Copyright © 2009 www.DREAMLAND-PRODUCTION.com All Rights Reserved.https://www.facebook.com/DREAMLANDTVS/http://DREAMLANDTVS.COM

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

صورت خود را به صورت اصولی و علمی استخوانی کنید !!!

صورت استخوانی می‌تواند باعث جذاب شدن شما شود ، بنابراین اگر نمی‌خواهید صورت پری داشته باشید و به دنبال صورت استخوانی هستید ، این مقاله می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند .

برای استخوانی کردن صورت شما باید رژیم غذایی خود را عوض کنید ، ترفندها و ورزش‌های مخصوص صورت را یاد بگیرید تا بتوانید به هدف خود برسید ، تمامی موارد گفته شده با صورت گام به گام توضیح داده خواهد شد . با سایت کوروک همراه باشید !!

از شر چربی‌ در سراسر بدن خلاص شوید . اگر می‌خواهید صورت را لاغر کنید ، باید مقدار چربی کل بدن را کاهش دهید . شما نمی‌توان فقط به‌وسیله رژیم غذایی چربی بدن را کاهش دهید و نیاز به ورزش کردن دارید .چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

شما باید کالری کمتری در طول روز مصرف کنید تا بدن از چربی به‌عنوان انرژی استفاده کنید ، با این کار شما چربی روی صورت را نیز کم می‌کنید .

اگر می‌خواهید صورتی لاغر داشته باشید ، بدن شما اول چربی‌های گردن و فک را می‌سوزاند سپس چربی صورت را ، بنابراین باکم کردن کالری مصرفی می‌توانید صورتی لاغرتر داشته باشید .

نکات زیر را مدنظر داشته باشید :

۱ – روزی ۵۰۰ کالری کمتر از همیشه مصرف کنید .

۲ – رژیم سرسختانه نگیرید .

۳ – غذا نخوردن باعث کاهش متابولیسم بدن و بردن بدن به فاز گرسنگی می‌شود که درواقع باعث کاهش متابولیسم بدن و سخت کردن کاهش وزن خواهد شد .

۴ – آرام غذا بخورید .

آب زیاد بنوشید . دلایل زیادی برای نوشیدن آب وجود دارد اما یکی از آن‌ها کاهش باد ( پف ) صورت است که برای شما مهم است . آب به دلیل خارج کردن سموم از بدن باعث کاهش چربی صورت می‌شود ، همچنین باعث بهبود ظاهر پوست و مو خواهد شد .

نوشیدن آب‌خنک کالری بیشتری می‌سوزاند . روزی ۲ لیتر آب بنوشید . پر آب نگه‌داشتن بدن باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید و صورت شما لاغرتر شود .

مواد غذایی مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید . رژیم غذایی دارای غذاهای فرآوری شده ( مانند : سوسیس و کالباس ) و آرد تصفیه‌شده ( مانند : نان و ماکارونی ) برای سلامتی شما مناسب نیست . به‌جای این مواد غذایی شروع به مصرف سبزی‌ها و میوه‌جات ، فیبر ، ماهی و دیگر مواد غذایی دارای پروتئین بالا کنید .

غذای پرنمک مصرف نکنید . از خوردن هله‌هوله اجتناب کنید زیرا دارای نمک بالایی هستند . نمک باعث تشویق کردن بدن جهت نگه‌داری آب بیشتر می‌شود ، بنابراین صورت شما باد می‌کند .

شکر نیز با چاق شدن صورت در ارتباط است . کربوهیدرات‌های فرآوری شده با قند زیاد داخل آن‌ها ، می‌توانند باعث باد کردن صورت شود .

همچنین مصرف الکل به دلیل کاهش آب بدن تأثیر منفی روی باد کردن صورت دارد .

آلرژی به مواد غذایی را مدنظر داشته باشید . در بعضی از مواقع ، آلرژی و عدم تحمل مواد غذایی باعث پف کردن صورت می‌شود . درصورتی‌که فکر می‌کنید آلرژی دارید به پزشک مراجعه بفرمایید .

به‌عنوان‌مثال : افرادی که به گلوتن حساسیت دارند ، میتوانند از مواد غذایی بدون گلوتن استفاده کنند . بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌ها دارای مواد غذایی بدون گلوتن هستند .

بعضی از افرادی که بیماری سندرم روده تحریک‌پذیر دارند ، در بعضی‌اوقات صورت آن‌ها پرتر می‌شود . مشکلات گوارشی یکی از مشکلات معمول در پف کردن صورت بوده و حدود ۱۵ درصد از بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می‌دهد .

ممکن است به دلایل هورمونی صورت شما چاق و پر باشد ، مشکلاتی مانند سندرم پیشاقاعدگی .

شروع به ورزش دادن صورت کنید . شما می‌توانید با ورزش دادن صورت ، صورت خود را استخوانی کنید . این تمرین‌ها باعث افزایش مقاومت ماهیچه‌های صورت و کاهش آویزان بودن پوست صورت خواهند شد .

تمرین باد کردن لپ‌ها : نفس عمیقی بکشید و لپ‌های خود را باد کنید ، سپس هوا را بین لپ‌های خود جابه‌جا کنید . این کار را چند بار در روز تکرار کنید .

تمرین خنده : به مدت چند ثانیه بخندید و گونه‌های خود را سفت کنید ، دهان خود را در حالت خندیدن قرار داده و دندان‌های خود را روی یکدیگر قرار دهید ( ببندید ) . چشم‌های خود را نیمه‌باز نکنید . لب‌های خود را به سمت راست سپس به  سمت چپ خم کنید . این کار را برای هر دو طرف صورت یک‌بار انجام دهید .

تمرین لب : لب‌های خود را به مدت ۵ ثانیه به سمت راست خم‌کنید سپس همین کار را در سمت مخالف انجام دهید .

نکته : درصورتی‌که این تمرین سخت است ، می‌توانید فقط زیاد بخندید و لبخند بزنید تا صورت شما بلندتر و باریک‌تر شود .

متابولیسم بدن را با ورزش افزایش دهید . اگر ورزش کنید ، تغییرات را در صورت خود مشاهده خواهید کرد . همچنین ورزش برای سلامتی کلی بدن ضروری است .

حتی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به‌صورت روزانه نیز می‌تواند به شما کمک کند . هفته‌ای ۳ الی ۵ روز ورزش کنید . هر ورزشی که بتواند متابولیسم بدن را افزاش دهد ، می‌تواند باعث لاغر شدن کلی بدن و صورت شما شود .

حواستان باشد که حتی با ورزش کردن نیز شما مجاز به خوردن هله‌هوله نیستید . کاهش وزن باید با ورزش و رژیم غذایی مناسب انجام شود ، تا سلامتی شما تضمین شود .

برای داشتنی صورت استخوانی ، زیاد بخوابید . بدن برای سالم ماندن به خواب نیاز دارد .  بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که ارتباطی بین کمبود خواب با اضافه‌وزن وجود دارد .

بدن خسته ممکن است بادکند و باعث آویزان شدن عضلات صورت شود ، بدین شکل باعث بزرگ‌تر شدن صورت شما از حالت طبیعی خود می‌شود .

قانون کلی خواب داشتن ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه است . داشتن یک برنامه خواب منظم نیز مفید است .

چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

راه‌های خلاقانه را امتحان کنید . بسیاری از ایده‌ها وجود دارند که می‌تواند صورت شمارا استخوانی کنند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید .

روش‌های جدید استخوانی کردن صورت

باد کردن بادکنک : این تمرین باعث ورزش دادن ماهیچه‌های صورت می‌شود . این روش بسیار ساده است و شما فقط باید بادکنکی را باد کنید . ۱۰ بار دمیدن باد در بادکنک کافی است . شما بعد از ۵ روز می‌توانید نتیجه این کار را ببینید .

حوله داغ : حوله داغ شده با آب داغ را روی صورت خود بگذارید ، البته حواستان باشد آن‌قدری داغ نباشد که پوستتان را بسوزاند . بخار به پوست کمک می‌کند تا چربی‌های روی گونه را کاهش دهید . صورت عرق می‌کند و بعضی از چربی‌های نگهداری شده در صورت را آزاد خواهد کرد . بعضی از افراد نیز میگویند ، بخار باعث سم‌زدایی پوست شده و به داشتن صورتی استخوانی کمک می‌کند .

آدامس : روزی ۲ بار حداقل ۲۰ دقیقه آدامس بدون قند بجوید . این روش یک نوع ورزش برای عضلات صورت است . همچنین شما می‌توانید ماساژ موضعی را با جینسینگ یا روغن جوانه گندم انجام دهید تا گردش خون در صورت را بیشتر کنید . از چانه خود شروع کنید ، با کف دست و حرکات موضعی به سمت بالا حرکت کنید .

از آرایش برای لاغر کردن صورت استفاده کنید . چند ترفند در آرایش وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها توهمی از صورت لاغر را برای دیگران ایجاد کنید .

چگونه با آرایش صورت را استخوانی کنیم ؟

۱ – از پودر برنزه کننده در گودی‌های گونه یا اطراف بینی استفاده کنید . همچنین سرخ کردن گونه‌ها می‌تواند صورت را استخوانی‌تر نشان دهد .

۲ – با پودر ، یک خط در امتداد استخوان گونه بکشید ، پودر را از گوش تا گوشه لب پخش‌کنید و درست بالای آن را سرخ‌کنید .

۳ – برنزه کننده را ۲ درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان انتخاب کنید . با این کار شما می‌توانید بیشتر به‌صورت خود شکل‌دهید و صورت را لاغرتر نشان دهید .

روی چشمان خود کارکنید . اگر آرایشی استفاده کنید که تأکید بیشتری روی چشمان شما داشته باشد ، صورت شما استخوانی‌تر دیده می‌شود .

زمانی که لب‌های شما پر باشد ، می‌تواند صورت شمارا گردتر نشان دهد ، بنابراین اگر نگران این موضوع هستید ، روی چشمان خود کارکنید . از ریمل مژه و ابرو ، خط چشم و سایه چشم استفاده کنید و لب‌های خود را ساده بگذارید بماند یا از برق لب ساده استفاده کنید .

شکل ابرو واقعاً مهم است که صورت شمارا استخوانی نشان دهد . اگر ابروهای شما بالاتر باشند و بیشتر شکل‌دهی شده باشند ، می‌توانند باعث شوند که به‌صورت کلی صورتتان لاغرتر خود را نشان دهد . بسیاری از سالن‌های زیبایی می‌توانند با شکل‌دهی و ابرو برداری ، شکلی مناسب به ابروهای شما دهند .

در کانتور کردن حرفه‌ای شوید . بسیاری از ستارگان هالیوود با استفاده از کانتور کردن ، شکل صورت خود را دگرگون می‌کنند ، مثلاً استخوان گونه مستحکم یا بینی کوچک می‌سازند .

کانتور برای کوچک کردن بینی : پودری تیره‌تر از تن پوست خود انتخاب کنید و لایه‌نازکی از آن را در ۲ طرف بینی خود بزنید ، سپس به‌وسیله برس آن را در امتداد لبه‌ها پخش‌کنید . با استفاده از های لایتر ، بالای ابرو را های لایت بزنید ، و به‌وسیله آن‌یک خط در وسط بینی خود بکشید ، سپس به‌وسیله برس آن را پخش‌کنید .

کانتور کردن صورت : برای کانتور صورت ، پودر کانتور تیره‌تر از تن پوست خود را انتخاب کنید و روی گونه خود بکشید ، سپس به گونه خود زاویه دهید . آن را مقداری خدشه‌دار کنید تا مانند یک خط خشن نباشد . از پودری استفاده کنید که ۲ درجه تیره‌تر از پوستتان باشد . کانتور کردن به شما اجازه می‌دهد که شکل صورت خود و خط‌های چهره خود را عوض کنید .

صورت خود را درخشان کنید . یکی دیگر از ترفندهایی که می‌توانید با استفاده از آرایش صورت خود را استخوانی‌تر کنید ، اضافه کردن عناصر درخشان کننده به‌صورت است .

پودر‌خالص‌ های‌لایت را برداشته و با برس آرایش آن را زیر چشمان و زیر وسط بینی خود بزنید .

شما باید با استفاده از تکنیک‌های درخشان کنندگی ، با ربط دادن پودر برنزه کننده یا کانتور کردن ، پودر های‌لایت را استفاده کنید . بعضی از افراد اعتقاددارند که اینکار صورت را استخوانی‌تر نشان می‌دهد ، زیرا با پودر برنزه کننده تضاد دارد .

مدل موهای خود را درست انتخاب کنید . قانون کلی در مورد مدل مو وجود ندارد ، با توجه به شکل صورت ، مدل مو می‌تواند صورت را استخوانی‌تر یا گردتر نشان دهد .

اگر موهای بلندی دارید ، نگذارید از روی قفسه سینه شما رد شود . به آرایشگاه بروید تا تعدادی لایه‌نازک برای فرم دهی فریم صورت شما ایجاد کند .

شما می‌توانید مقداری پیچ به موهای خود در قسمت‌های اطراف استخوان گونه و چشمان خود بدهید ، همچنین از ایجاد خطوط مستقیم در مو اجتناب کنید . ممکن است موی چتری صورت شمارا پرتر ( چاق‌تر ) نشان دهد ، اگر آن‌ها به‌صورت مستقیم برش داده‌شده باشند .

در مقابل عمل زیبایی مقاومت کنید . ممکن است عمل‌های زیبایی موفقیت‌آمیز نباشند و ظاهری غیرطبیعی به شما بدهند . بااین‌حال ، واضح است که افراد مسن‌تر گاهی اوقات برای خلاصی از شر چربی در صورت خود ، به دنبال جراحی زیبایی هستند .

ساکشن کردن چربی صورت یا لیفتینگ می‌تواند پوست و چربی اضافی را بردارد . بعضی از افراد کاشت گونه را انتخاب می‌کنند تا ظاهری متفاوت را تجربه کنند .

در مورد موارد گفته‌شده به مدت طولانی و همچنین خوب فکر کنید ، عوارض و مشکلات بعد از جراحی را نیز مطالعه بفرمایید . سعی با شکل ظاهری خود کنار بیایید و با آن خوشحال باشید . بسیاری از افراد بعد از عمل‌های زیبایی پشیمان شده‌اند که البته فایده‌ای هم ندارد !! . افراد کم سن و سال باید روش‌های طبیعی برای استخوانی و لاغر کردن صورت مانند : رژیم غذایی ، ورزش صورت و ترفندهای آرایشی را پیش بگیرند . عمل‌های زیبایی می‌توانند خطرناک و گران‌قیمت باشند .

۱ – مقدار زیادی آب بنوشید .

۲ – زیاد هله‌هوله نخورید .

۳ – میوه و سبزی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید .

۴ – بعد از ساعت ۸ بعدازظهر ( البته به زمان خواب شما نیز بستگی دارد ) ، وعده غذایی سنگین نداشته باشید .

۵ – قبل خواب چیزی نخورید .

۶ – لبخند زیاد بزنید !! لبخند یک ورزش طبیعی برای صورت است .

۷ – ورزش‌های صورت را انجام دهید و آدامس بدون قند بجوید .

۸ – زیرکانه تغییر ایجاد کنید ، آرایش سنگین ممکن است صورت شمارا غیرطبیعی نشان دهد .

۹ – با خودتان مهربان باشید . داشتن صورت استخوانی نمی‌تواند اعتمادبه‌نفس شمارا افزایش دهد .

۱۰ – در مورد لیزر درمانی و جراحی پلاستیک تحقیق کنید و با پزشک جراح مشورت کنید ، البته عوارض و خطرات آن را فراموش نکنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

خوش‌شانسی خیلی فراتر از استفاده از نمادها ، نشانه‌ها ، علامت‌ها و غیره است ، اما استفاده ا…

آیا در خواباندن توله سگ یا سگ خود مشکل دارید ؟ آیا تمام شب …

ماساژ سر معجزه میکند !! آن را از دست ندهید . ماساژ سر باعث …

ریزش ارثی موی مردانه ( آلوپسی آندروژنیک ) تقریبا ۵۰ میلیون نفر در آمریکا …

جرم دندان چیست و چگونه بوجود می آید ؟ جرم از انباشته شدن باکتری …

جسم و ذهن خود را آرام کنید !! سریع و راحت درون پویی یا …

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز

مرا به خاطر بسپار

داشتن صورت باریک و کشیده مسئله ای است که خیلی از خانم ها به آن علاقه ویژه ای دارند البته تکنیک های آرایشی مختلفی برای رسیدن به این ظاهر وجود دارد اما با ماساژ اصولی نیست میتوان تا حدودی به صورت باریک رسید.

به گزارش آلامتو و به نقل از فیتامین؛ اگر قصد دارید صورت خود را باریک تر کنید باید از ماساژ لنفی استفاده کنید تا پف صورت شما که باعث شده صورتتان بزرگتر به نظر برسد کاهش یابد.

تفاوت میان چهره مردم عادی و سلبریتی های جذاب در چیست؟ وقتی به تفاوت میان اندازه سر و صورت افراد توجه می کنیم، پیدا کردن صورت باریکی که می خواهیم شبیه آن شویم کار سختی است.

وقتی می خواهید صورت خود را باریک کنید نسبت به زمانی که می خواهید عضلات دست و پای خود را خوش فرم کنید، نیاز به ترفند های بیشتری دارید. علاوه بر استفاده از حرکات یوگای مخصوص صورت، خانم ها می توانند از ماساژ های آرام بخش برای نرم کردن عضلات صورت و باریکتر کردن آن استفاده کنند.چگونه صورتي استخواني داشته باشيم

در اینجا درباره فاکتورهایی که برای باریک تر کردن صورت می توان از آن استفاده کرد صحبت می کنیم و به شما یاد می دهیم چگونه در منزل با اندکی تلاش و با استفاده از ماساژ لنفی صورت خود را باریک تر کنید.

اگر می خواهید صورت خود را کوچکتر کنید بدانید که تنها نیستید. قبل از اینکه بخواهید صورت خود را کوچک کنید باید بفهمید چه چیز باعث شده است صورت کوچک شما بزرگتر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. برای پاسخ به این پرسش باید ببینید وقتی نوزاد بودید چطور می خوابیدید.

هر چه بدن شما رشد می کند عضلاتی که اطراف استخوان های صورت شما هستند نیز بزرگتر می شوند. از همین جاست که حالت صورت شما کم کم شکل می گیرد، فک شما شکل می گیرد و گونه هایتان برجسته تر می شود.

تا حالا کسی به شما گفته وقتی نوزاد بودید چه شکلی می خوابیدید؟ بیشتر ژاپنی ها، در دوران نوزادی صورت خود را به رو روی بازوی مادرشان می گذاشته اند، و همین باعث شده چهره این افراد ژاپنی شود!

اما در اروپا نوزادان به پشت می خوابیده اند و به همین علت چهره آنها متفاوت از ژاپنی ها شده است.

می گویند که صورت اروپایی ها کشیده تر از صورت ژاپنی هاست و در عوض صورت ژاپنی ها پهن تر است.

تحقیقات نشان داده است که شیوه خوابیدن شما و اینکه به پشت بخوابید یا به رو، بر روی چهره شما تاثیر گذار است. نوزادان غربی را معمولا بعد از شیر دادن به پشت می خوابانند تا مبادا دچار خفگی شوند.

قسمت هایی که باعث می شوند صورت شما بزرگتر به نظر برسد، پیشانی، گونه ها، فک و چانه هستند.

صورت افرادی که فک مربعی شکل دارند بزرگتر از بقیه افراد به نظر می رسد چون فاصله دو طرف فک آنها از هم بیشتر است؛ این ویژگی که بیشتر در چهره مردان وجود دارد در چهره برخی از خانم ها هم یافت می شود. هر چه سن فرد بیشتر می شود این قسمت حالت پف کرده تری پیدا کرده و بزرگتر هم به نظر می رسد.

برای اینکه حالت پف کرده صورت خود را از بین ببرید باید جریان خون و لنف را در صورت خود بهتر کنید چرا که یکی از مهمترین عوامل پف کردگی صورت هستند. توجه به این مساله در افرادی که می خواهند صورت خود را کوچکتر کنند اهمیت زیادی دارد.

اگر بدن خود را به خوبی ماساژ لنفی ندهید، سموم بدن به خوبی دفع نمی شوند و نمی توانید به خوبی چربی سوزی کنید. اگر مراقب نباشید ممکن است گره های لنفی متورم شوند و غبغب بیاورید.

ماساژ گره های لنفی جریان لنف را بهبود بخشیده و به چربی سوزی و دفع سموم بدن کمک می کند و باعث می شود پوست شما زیباتر به نظر برسد.

یکی از دلایلی که صورت شما بزرگ و پف کرده به نظر می رسد، لنف ها هستند. در اینجا ماساژ هایی به شما یاد می دهیم که به جریان لنف کمک می کنند تا صورت شما باریک تر شده و صبح ها که از خواب بیدار می شوید چهره بهتری داشته باشید.

دست خود را مشت کنید و روی گوش هایتان بگذارید و آرام به سمت شانه ها پایین بیاورید و گره های لنفی را ماساژ دهید تا لنف خوب جریان پیدا کند. این حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید و بعد به مرحله بعد بروید.

نکته: برای همه ماساژ های لنفی می توانید از روغن مخصوص ماساژ استفاده کنید تا حرکت شما نرم تر و راحت تر شود.

لاغری صورت تنها با کشیدن لایه بیرونی پوست بوجود نمیاید، فک و گونه ها رشد می کنند و لبه آنها تیز می شود و چهره را شکل می دهند. تمرینات صورت به همان اندازه که به تمرینات فیزیکی اهمیت می دهید مهم است زیرا به کاهش وزن و تیز کردن شکل بدن کمک می کند.

عادل باشید! آیا تا به حال از خودتان سوال کرده اید چگونه چهره باریکتری مانند یک مدل حرفه ای داشته باشید؟! هوم … احتمالا، بله! بنابراین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند این است که … چطور آنها را ساخته اند؟ آیا قرص های جادویی یا اسرار پشت آن وجود دارد؟ جواب منفی است! آنها با انجام تمرینات مناسب چهره پس از یک برنامه رژیم غذایی سالم به آن دست یافتند.

علاوه بر این، ما به شما راهنمایی ساده ای برای به دست آوردن چهره دقیق میکنیم و با انجام این تمرینات به دست می آورند.


چگونه صورتي استخواني داشته باشيم


شما که به سراغ این مقاله آمده اید ممکن است چنین سوالاتی داشته باشید :



اما نگران نباشید، به زودی راهکاری فوق العاده به شما معرفی میکنیم.

ورزش آسانسور چانه یک راه عالی برای از بین بردن چانه دو طرفه است. این کمک به کار و کشش بیشتر از عضلات صورت است که شامل فک، گلو و گردن است. اما هنگام انجام این تمرین مطمئن شوید که از عضلات دیگر صورت استفاده نکنید. شما می توانید این ورزش را در حالت نشسته یا ایستاده انجام دهید. با چرخش سر خود را به سمت سقف شروع کنید، چشمان خود را به سمت آن تنظیم کنید. حالا لب خود را تنگ کنید، مثل اینکه سعی کنید سقف را ببوسید، تا 10 ثانیه نگه دارید و استراحت کنید.


تکرار – 10 بار
10 ثانیه نگه دارید


کشیدن لب یکی از مؤثرترین تمرینات یوگا صورت است که اگر به طور منظم انجام شود می تواند در بالا بردن عضلات صورت کمک کند و پیری را از چهره شما دور کند و باعث شود که جوانتر با گونه های با شکوه بالا همراه با یک خط فکی برجسته به نظر برسید. در موقعیت ایستاده یا نشسته با سر خود در موقعیت عادی شروع کنید. در حال حاضر، لب خود را تا آنجا که ممکن است با فشار به فک پایین آورید. مطمئن شوید که کشش را در عضلات چانه و خط فک احساس می کنید. با این وضعیت برای 10 تا 15 ثانیه با استقامت مواجه شوید و استراحت کنید.


تکرار – 10 بار
10 ثانیه نگه دارید


جذاب باشید ، گونه بلند ، فک جذاب ، تمرینات برای رهایی فک خود، که مطمئنا یکی از موثرترین تمرینات چهره برای کاهش دادن چانه دوگانه است. این تمرینات کمک می کند تا کشش و مقابله با عضلات اطراف لب ها، فک و گونه ها داشته باشید. شروع به نشستن یا ایستادن در حالت مستقیم کنید و حرکت فک خود را همانطور که در حال جویدن هستید، در حالی که لب خود را بسته نگه داشته اید ادامه دهید. نفس عمیق بکشید. سپس دهان خود را با زبان خود باز کنید و در دندانهای پایین خود قرار دهید. این وضعیت را برای 5 ثانیه نگه دارید، در حال حاضر دوباره و دوباره نفس بکشید. تا اینکه عادت کنید.


تکرار – 10 بار
5 ثانیه نگه دارید


ورزش صورت ماهی، همچنین به عنوان “صورت لبخند چشمی” شناخته می شوند، ساده ترین و یکی از بهترین تمرینات صورت برای گونه است که می توانید در هر جایی که دوست دارید در حال تماشای T.V یا گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود باشید. این تمرین کمک می کند تا گسترش عضلات صورت و سریع چربی را از بین ببرید. فقط در گونه ها و لب های خود بکشید، همانطور که ما اکنون از آن استفاده می کنیم، سعی کنید لبخند بزنید، موقعیت خود را برای 5 ثانیه نگه دارید، احساس سوزش در گونه ها و فک ها می کنید.


تکرار – 10 بار
5 ثانیه نگه دارید


ورزش هوازی تقریبا به تمام عضلات صورت و گردن کمک میکند و این یکی از تمرینات چهره موثر برای کاهش چانه و از بین بردن گونه های چاق است. بر روی گونه ها، فک ها و عضلات گردن تاثیر می گذارد و باعث می شود تا یک لایه چهره طبیعی به صورت ظریف تر ظاهر شود. به صورت اینکه ستون فقراتتان مستقیم باشد روی صندلی باشید، سر خود را به هر اندازه که ممکن است بچرخانید، تا مطمئن شوید که با سقف مواجه میشوید، لب خود را بیرون بکشید و هوا را از دهانتان بیرون بیاورید. برای چند ثانیه ادامه دهید سپس استراحت کنید.


تکرار – 10 بار
10 ثانیه نگه دارید


در اینجا یک روش بسیار ساده دیگر وجود دارد. شما فقط باید با استفاده از عضلات گونه های خود، به طور دقیق چشم ها را ببندید. شما باید مطمئن شوید که احساس سوزش عضلات روی صورت دارید. فقط 10 ثانیه در آن حالت قرار گیرید و بعد از 10 ثانیه ماهیچه های صورت خود را آرام کنید. این تکنیک باید حداقل 5 بار در روز تکرار شود.


یکی دیگر از تکنیک های مهم ورزش عضلات صورت این است که با کمک دستان شما ماهیچه های خود را بچرخانید. شما می توانید آن را با کاهش چانه خود به طوری که شروع به لمس قفسه سینه می کنید انجام دهید. سپس پوست را به طوری که پوست شما زیر گونه ها حرکت می کند بکشید. هنگامی که شما در حالت کامل هستید، باید “آه” را تلفظ کنید. برای مدتی به حالت ایستاده بپردازید و این روند را سه بار در روز انجام دهید.


لبخند زدن بهترین فرصت است که می توانید چانه خود را برش دهید. این بهترین و آسان ترین تمرین است که می توانید برای گونه های خود انجام دهید. بیایید ببینیم که چگونه این تمرین از لحاظ فنی مفید است که چربی شما را کاهش دهد. لبخند، ماهیچه های گونه های شما را گسترش می دهد. این کشش عضلات ممکن است چربیهای گونه ها را از دست بدهد و واقعا برای حل این مشکل کمک کند.



خط پایانی

اینها تمرین ساده ای برای چهره ای هستند که می توانید هر زمان و هر کجا را برای از دست دادن چربی از آن ها استفاده کنید. این تمرینات برای از دست دادن چربی طبيعی ممکن است ساده باشد ولی اثري که آنها می توانند روي چهره شما داشته باشند بزرگ است.

اگر تمرینات منظم انجام شود، این تمرین ها می توانند چهره شما را بچسبانند و در عین حال، عضلات صورت را تکان دهند. آنها همچنین می توانند کشش و استحکام پوست خود را بهبود ببخشند، و صورت شما جوان تر و نازک تر می شود.

با استفاده از تمرینات بالا به راحتی میتوانید صورت لاغری داشته باشید. نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

چگونه صورتي استخواني داشته باشيم
چگونه صورتي استخواني داشته باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *