نویسنده ی سریال برادر جان

دوره مقدماتی php
نویسنده ی سریال برادر جان
نویسنده ی سریال برادر جان

برادر جان نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون ایران ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ تهیه و تولید شد. نخستین قسمت این سریال ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران پخش شد.[۱][۲]

داستان برادری، برابری و جان فشانی سه برادر است که زبانزد شده و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش هستند. تا این که به ناگه حادثه‌ای واقع می‌شود که نامش حق‌الناس است …

فرید سعادتمند آهنگسازی موسیقی متن و تیتراژ این سریال را بر عهده داشته‌است. همچنین سالار عقیلی به عنوان خواننده و حسین غیاثی به عنوان ترانه‌سرای تیتراژ بسیار زیبا و گوشنواز این مجموعه همکاری داشته‌اند.[۳]

سعید نعمت‌الله نویسنده و فیلمنامه‌نویس ایرانی و برادر حمید نعمت‌الله فیلمساز ایرانی می‌باشد.

سعید نعمت الله نویسنده کشورمان در استوری خود کنایه ای به مهناز افشار زد، و نوشت : تو تهران زلزله اومد، دیشبم بارون اومد ولی هنوز مهناز افشار پستی در صفحه اجتماعیشون نذاشتن و با کانال های تلگرامی هم مصاحبه نکردن؛ جای نگرانی نداره؟![۷]

محمدرضا آهنج (متولد ۱۳۴۴ تهران) کارگردان، بازیگر و فارغ‌التحصیل مهندسی طراحی صنعتی از دانشگاه هنر است. وی فعالیت هنری را سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.[۱][۲][۳][۴]

دوره مقدماتی php

 

در اینبخش بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان را مرور می کنیم. سریال برادر جان در ژانر درام-مذهبی ساخته شده اسـت ودر ماه مبارک رمضان 1398 از شبکه سوم سیما بـه روی آنتن میرود. البته گمان می رفت کـه سریال ستایش 3 برای این ماه پخش شود اما برادر جان آنتن رمضانی سال 98 رابه نام خود ثبت کرد. در ادامه با بازیگران این سریال آشنا می‌شویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.نویسنده ی سریال برادر جان

 

این مجموعه تلویزیومی ماه مبارک رمضان بـه روی آنتن می‌رود و هنوز از ساعت پخش آن اطلاعاتی در معرض نیست، بـه محض انتشار ساعت پخش این مطلب بـه روز رسانی میشود.

 

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» اسـت ودر خلاصه داستان آن آمده اسـت؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­خواهد دین­‌هاي وی را ادا کند.» مجری طرح سریال برادر جان تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اسـت.

 

بازیگرانی نظیر علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد در این سریال هنرنمایی خواهند کرد.

 

علی نصیریان در روز پانزدهم بهمن ۱۳۱۳ در شهر تهران بدنیا آمد. او پیشکسوت بازیگری، نمایش‌نامه نویسی و کارگردانی تئاتر اسـت. او در کلاس‌هاي هنری مختلفی مانند کلاس‌هاي موسیقی، تئاتر و ادبیات شرکت کرد. او هم چنین درسال ۱۳۳۰ در نمایش‌هاي هنری نویسندگی و بازیگری می کرد.

نصیریان درسال ۱۳۳۵ برای نوشتن نمایشنامه «بلبل سرگشته» در مسابقه نمایشنامه نویسی جایزه‌اي دریافت کرد. وی درسال ۱۳۳۹ نخستین تله تئاتر خودرا با نام «مارگریت» کارگردانی کرد. او در این نمایش بعنوان بازیگر نیز حضور داشت. نصیریان پس از مارگریت، تله تئاتر «افعی طلایی» رابا اقتباس از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت کارگردانی و نویسندگی کرد.

او در این نمایش با جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز همبازی بود. نصیریان در همان سال ۱۳۳۹ تله تئاتر «بعد از سی سال» رابا بازی خودش، جمیله شیخی، جمشید لایق، اسماعیل شنگله، فخری خوروش و جمشید مشایخی جلوی دوربین برد. نصیریان درسال ۱۳۳۹ درحدود پانزده پروژه تله تئاتر همکاری داشت.

او هم چنین چهار کتاب «بلبل سرگشته»، «تماشاخانه»، «بنگاه تئاترال» و «بازیگر و زنش» را نوشته اسـت. البته تمام این کتاب‌ها نمایشنامه و مجموعه نمایشنامه هستند. وی هم چنین در نمایش‌هاي تئاتر «اعتراف»، «تانگوی تخم مرغ داغ»، «هفت شب با میهمانی ناخوانده در نیویورک»، «بازیگر و زنش»، «آدم خوابش می‌گیره» و «پنجره‌ها» حضور داشته اسـت.

 

 

حسام منظور بازیگر ایرانی و متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران میباشد. او اگر چـه بتازگی و بعد از بازی در سریال عمارت فرنگی بـه شهرت رسیده اسـت، اما سالهاست کـه در تئاتر فعالیت کرده و از جمله بازیگران شاخص در این عرصه میباشد؛ وی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خودرا با نمایش «خوان هشتم» بـه کارگردانی محمد مسعود طیبی آغاز کرد.

او درسال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» بعنوان بهترین بازیگر مرد سال کاندید شد، اما در این سال، جایزه اي بـه او تعلق نگرفت تا این کـه درسال ۱۳۹۵ موفق شد، جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش «اودیسه» را دریافت نماید. حسام منظور با تاسیس موسسه اي بنام کلوپ بازیگری بـه آموزش مقدماتی و پیشرفته بازیگری و نیز فن بیان می پردازد.

وی هم چنین کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرده اسـت. نخستین کار تلویزیون حسام منظور درسال ۱۳۹۶ برای وی رقم خورد. او هم چنین سابقه حضور در سینما را نیز دارد ودر فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور نقش آفرینی کرده اسـت. بازی او در سریال تاریخی بانوی عمارت در نقش ارسلان میرزا قوانلو قاجار بسیار دیده شد.

این سریال شبانه محصول سال ۱۳۹۷ میباشد کـه از اوایل آذرماه، هر شب از شبکه سه سیما پخش میشود. در ادامه بیوگرافی حسام منظور عکسهای متنوع این بازیگر کشورمان رابه نمایش گذاشته ایم کـه در این قسمت می‌توانید مشاهده نمایید.

 

 

سعید چنگیزیان «زاده۱۳۵۶ در سمنان» بازیگر اهل ایران اسـت. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر اسـت. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خدانگهدار رفیق «اپیزود اول» بـه کارگردانی بهزاد بهزادپور اغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد.

سعید چنگیزیان ۲۰ سال اسـت کـه در تئاتر بازی میکند. در مقایسه باهم‌دوره‌اي‌هایش او کمتر بـه سینما و تلویزیون روی خوش نشان داده و همه ی این سالها بـه گروه تئاتر و قوانین آن پایبند بوده، اما در آستانه ۴۰سالگی می خواهد مسیر خودرا عوض کند؛ می گوید می خواهد بایدی برای او وجود نداشته باشد و نقش‌هایش رابه دلایلی کـه خود دوست دارد.

 

سینمایی

چهارراه استانبول «فیلم» «۱۳۹۶»

گرگ‌بازی «۱۳۹۶»

سارا و آیدا «۱۳۹۵»

خشم و هیاهو

نویسنده ی سریال برادر جان

آسمان زرد کم‌عمق «۱۳۹۱»

دهلیز «۱۳۹۱»

پذیرایی ساده «۱۳۹۰»

دختر شاه پریون «فیلم ۱۳۸۹» «۱۳۸۹»

خدانگهدار رفیق «اپیزود اول، خدانگهدار رفیق» «۱۳۸۲»

 

تلویزیونی

گاهی بـه پشت سر نگاه کن

 

 

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 فروردین ماه 1359 در خیابان مطهری تهران میباشد. و همین حالا 38 سال سنن دارد. او پسر اردشیر تفتی کـه او هم بازیگر اسـت میباشد.یک برادر کوچک تر بنام کیوان دارد کـه در زمینه موسیقی فعالیت می کند. کامران فارغ‌ التحصیل بازیگری میباشد.

او علاوه بر بازیگری خواننده هم میباشد و یک آلبوم موسیقی هم منتشر کرده اسـت و بـه اجرای کنسرت پرداخته اسـت. کامران تفتی مدتی اسـت کـه برنامه وقتشه را در شبکه نسیم اجرا می کند کـه توانسته مورد توجه قرار بگیرد. مـن از هشت سالگی توسط پدرم بـه کلاس هاي تئاتر رفتم و بعد تحصیلات خودرا در زمینه بازیگری ادامه دادم.

سپس بـه دانشکده هنر رفته و بـه صورت حرفه اي کار تئاتر و بازیگری را دنبال کردم تا امروز بعنوان یک بازیگر شناخته شوم. در دوران تحصیل بازی در تئاتر را بیشتر بـه صورت تجربی آموختم تا اینکه سال 1373 نخستین تجربه تصویری مـن با بازی در مجموعه «سفر آخر» بـه کارگردانی مهرداد خوشبخت اتفاق افتاد.

او ادامه می‌دهد: بعد از ‌آن در کارهای آقای فخیم‌زاده حضور پیدا کردم و بنظر خودم بازی در سریال خواب و بیدار بـه کارگردانی مهدی فخیم زاده یک اتفاق حرفه‌اي و رو بـه رشد برای مـن بود. او زیر نظر استادهایی مثل حمید امجد، بهزاد فراهانی، محمد رضایی راد و… کلاس هاي آموزشی بازیگری را طی کرد.

 

 

سجاد افشاریان آخرین روز فروردین 1364 بدنیا آمد. خانواده او خانواده‌اي فرهنگی اسـت. مادرش مدیر مدرسه و پدرش معلم بود. او د ومین بچه خانواده اسـت و یک خواهر بزرگتر و البته برادری کوچک تر از خودش دارد. خانواد افشاریان ساکن شیراز بودند و البته مدتی هم در زمان جنگ در مهاباد زندگی کردند. سجاد در محیطی آرام پرورش یافت.

او در این باره گفته اسـت: عکسی کـه از عروسی مادرم و پدرم داریم در زمان جنگ اسـت. مادر و پدرم در دوران جنگ در مهاباد معلم بودند. برای دل خودشان و براساس اعتقادات‌شان زندگی کردند و بـه مـا هم همین آزادگی را یاد دادند؛ بهمین خاطر برای مـن بسیاربسیار قابل احترام هستند و همیشه سعی می کنم قدردان‌شان باشم و بر دستان‌شان بـه مهر بوسه زنم.

این آرامش در 6 سالگی سجاد با یک حادثه کمی بـه هم خورد. این حادثه یک تصادف رانندگی بود کـه باعث شد دو کتف و پای چپ سجاد بشکند و بـه‌شدت آسیب ببیند. طوری‌كه عوارض آن حادثه هنوز هم با او هست. سجاد هنوز کودک بود کـه احساس کرد بـه هنر علاقه‌مند اسـت با این حال وقتی نوبت بـه انتخاب رشته در دبیرستان رسید او ریاضی فیزیک را انتخاب کرد اما هنر را فراموش نکرد.

سجاد در همان دوران دبیرستان در شیراز فیلمسازی را شروع کرد و بـه انجمن سینمای جوان رفت. او 18 ساله بود کـه یک سریال 18 قسمتی برای تلویزیون شیراز نوشت. او پله‌هاي موفقیت را خیلی زود طی کرد. او هنوز 20 ساله نشده بود کـه بـه‌عنوان داور جشنواره رشد انتخاب شد ودر 22 سالگی جزو نویسندگان سریال شمس العماره بـه کارگردانی سامان مقدم بود.

 

 

نسیم ادبی در ۱۶ شهریور ۱۳۵۵ در شهر تهران بدنیا آمد. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲ آغاز کرد و سپس درسال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. تنها یک سال پس از حضورش در تلویزیون، نخستین تجربه سینمایی خودرا با بازی در فیلم “زندگی” کسب کرد.

وی فعالیت حرفه‌اي خودرا در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و بـه‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد. بازی در سریال “حلقه سبز” را می توان نقطه عطفی در دوران بازیگری وی در تلویزیون دانست کـه باعث شد او پس از بازی در این سریال، روی هنر خود برای حضورش در تلویزیون حساب ویژه‌اي باز کند.

نسیم ادبی درسال ۷۸ وارد دانشگاه شد و مدرک لیسانس خودرا در رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. ابراهیم اثباتی، شوهر نسیم ادبی اسـت. ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده بوده و آشنایی نسیم ادبی و همسرش درسال ۸۳ صورت گرفت.

زمانی‌کـه نسیم ادبی در نمایش “شمس پرنده” بـه کارگردانی پری صابری در تالار وحدت ایفای نقش می کرد و همسر او آهنگساز آن مجموعه بود. نسیم ادبی و همسرش پس از گذشت ۵ سال از آشنایی ودر سال ۸۸ با یک دیگر ازدواج کردند. نسیم ادبی عاشق تئاتر اسـت و بـه گفته خودش تجارب فراوانی را روی صحنه تئاتر بدست آورده اسـت.

 

 

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد آبان ماه 1361 در تهران می باشد و 35 سال سن دارد. وی دارای لیسانس عکاسی بوده و دختر بزرگ جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت عرصه هنر می باشد. مارال فرجاد یک خواهر کوچک‌تر بنام مونا فرجاد دارد کـه در کار بازیگری همکار و حریف صمیمی یک دیگر هستند.

مارال فرجاد بازی را در ۳ سالگی با تله تئاتر “مـن هستم، اما یک سیاه” بـه کارگردانی اسماعیل شنگله در تلویزیون آغاز می کند. چندی بعد درسال ۷۰ پا بـه عرصه نمایش می گذارد و همراه پدرش در تئاتری بـه کارگردانی مجید جعفری بـه ایفای نقش میپردازد. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه “کت جادویی” ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود.

هم چنین وی فعالیت سینمایی خودرا نیز از سال 1384 با بازی در فیلم “شام عروسی” ساخته ابراهیم وحیدزاده آغاز نمود. ارتباط مارال فرجاد با خانواده‌اش ساده و دوست‌داشتنی اسـت. باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همین طور رابطه دخترها با پدرشان؛ آن ها بـه قدری صمیمی اسـت کـه گویی دوستانی نزدیک برای یک دیگر هستند.

جالب‌تر آنکه خیلی هم با هم دیگر هماهنگ هستند و یک تله‌پاتی خاص بین آن‌ها جریان دارد. مارال فرجاد درباره رابطه نزدیکی کـه با خواهرش مونا دارد چنین می گوید: «بطور معمول، ۲ خواهر نسبت بـه هم وابسته میشوند و مـن و مونا هم اینگونه هستیم. در لحظاتی خیلی باهم خوب هستیم و امکان هم دارد در اوج دوستی باهم دعوا کنیم و ۲ دقیقه بعد باز با یک دیگر آشتی میکنیم.»

 

 

مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار : محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: حمیدرضا حاجی زاده مشاور رسانه: ملیکا راد، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

عکسهای منتشر شده از پروژه برادر جان، سریال ماه رمضان 98 «شبکه سوم سیما»

 

نویسنده ی سریال برادر جان

سریال برادر جان از سریال های‌ ماه مبارک رمضان سال 98 میباشد که در این جا با بیوگرافی بازیگران این سریال و عوامل سریال و همچنین خلاصه داستان این سریال و زمان پخش سریال آشنا خواهید شد . سریال برادر جان در ژانر درام – مذهبی ساخته شده است و در ماه مبارک رمضان 1398 از شبکه 3 سیما به روی آنتن خواهد رفت .

 

مجله تالاب: البته گمان می رفت که سریال ستایش 3 برای این ماه پخش شود اما برادر جان آنتن رمضانی سال 1398 را به نام خود ثبت کرد. در ادامه با بازیگران این سریال آشنا می شویم.

 

بازیگرانی نظیر علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد دراین سریال هنرنمایی خواهند کرد.

 

این مجموعه تلویزیومی ماه مبارک رمضان به روی آنتن میرود و هنوز از ساعت پخش ان اطلاعاتی در دسترس نیست، به محض انتشار ساعت پخش این مطلب به روز رسانی می‌شود.

 

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان ان آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­خواهد دین­‌های او را ادا کند.» مجری طرح سریال برادر جان تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

 

مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار : محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: حمیدرضا حاجی زاده مشاور رسانه: ملیکا راد، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

تصاویر منتشر شده از پروژه برادر جان، سریال ماه رمضان 1398 «شبکه سوم سیما»

 

 

نسیم ادبی در ۱۶ شهریور ۱۳۵۵ در شهر تهران به دنیا آمد. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲ آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. تنها یکسال پس از حضورش در تلویزیون، اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم “زندگی” کسب کرد.

مجله تالاب: وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد. بازی در سریال “حلقه سبز” را میتوان نقطه عطفی در دوران بازیگری وی در تلویزیون دانست که باعث شد او پس از بازی دراین سریال، روی هنر خود برای حضورش در تلویزیون حساب ویژه‌ای باز کند.

نسیم ادبی در سال ۷۸ وارد دانشگاه شد و مدرک لیسانس خود را در رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. ابراهیم اثباتی، شوهر نسیم ادبی است. ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده بوده و آشنایی نسیم ادبی و همسرش در سال ۸۳ صورت گرفت.

زمانی‌که نسیم ادبی در نمایش “شمس پرنده” به کارگردانی پری صابری در تالار وحدت ایفای نقش می‌کرد و همسر او آهنگساز ان مجموعه بود. نسیم ادبی و همسرش پس از گذشت ۵ سال از آشنایی و در سال ۸۸ با یکدیگر ازدواج کردند. نسیم ادبی عاشق تئاتر است و به گفته خودش تجربیات فراوانی را روی صحنه تئاتر بدست آورده است.

 

 

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد آبان ماه 1361 در تهران میباشد و 35 سال سن دارد. وی دارای لیسانس عکاسی بوده و دختر بزرگ جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت عرصه هنر میباشد. مارال فرجاد یک خواهر کوچک‌تر بنام مونا فرجاد دارد که در کار بازیگری همکار و رقیب صمیمی یکدیگر هستند.

مجله تالاب : مارال فرجاد بازی را در ۳ سالگی با تله تئاتر “مـن هستم، اما یک سیاه” به کارگردانی اسماعیل شنگله در تلویزیون آغاز میکند. چندی بعد در سال ۷۰ پا به عرصه نمایش میگذارد و همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش میپردازد. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه “کت جادویی” ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود.

هم چنین وی فعالیت سینمایی خود را نیز از سال 1384 با بازی در فیلم “شام عروسی” ساخته ابراهیم وحیدزاده آغاز نمود. ارتباط مارال فرجاد با خانواده‌اش ساده و دوست‌داشتنی است. باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ ان ها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند.

نویسنده ی سریال برادر جان

جالب‌تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله‌پاتی خاص بین ان‌ها جریان دارد. مارال فرجاد درباره رابطه نزدیکی که با خواهرش مونا دارد چنین میگوید: «به طور معمول، ۲ خواهر نسبت به هم وابسته می‌شوند و مـن و مونا هم آن گونه هستیم. در لحظاتی خیلی با هم خوب هستیم و امکان هم دارد در اوج دوستی با هم دعوا کنیم و ۲ دقیقه بعد باز با یکدیگر آشتی می کنیم.»

 

 

علی نصیریان در روز پانزدهم بهمن ۱۳۱۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او پیشکسوت بازیگری، نمایش‌نامه نویسی و کارگردانی تئاتر است. او در کلاس‌های هنری مختلفی مانند کلاس‌های موسیقی، تئاتر و ادبیات شرکت کرد. او هم چنین در سال ۱۳۳۰ در نمایش‌های هنری نویسندگی و بازیگری می‌کرد.

نصیریان در سال ۱۳۳۵ برای نوشتن نمایشنامه «بلبل سرگشته» در مسابقه نمایشنامه نویسی جایزه‌ای دریافت کرد. وی در سال ۱۳۳۹ اولین تله تئاتر خود را با نام «مارگریت» کارگردانی کرد.

 

او دراین نمایش به عنوان بازیگر نیز حضور داشت. نصیریان پس از مارگریت، تله تئاتر «افعی طلایی» را با اقتباس از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت کارگردانی و نویسندگی کرد.

او دراین نمایش با جمشید مشایخی و محمدعلی کشاورز همبازی بود. نصیریان در همان سال ۱۳۳۹ تله تئاتر «بعد از سی سال» را با بازی خودش، جمیله شیخی، جمشید لایق، اسماعیل شنگله، فخری خوروش و جمشید مشایخی جلوی دوربین برد. نصیریان در سال ۱۳۳۹ در حدود پانزده پروژه تله تئاتر همکاری داشت.

او هم چنین چهار کتاب «بلبل سرگشته»؛ «تماشاخانه»؛ «بنگاه تئاترال» و «بازیگر و زنش» را نوشته است. البته تمام این کتاب‌ها نمایشنامه و مجموعه نمایشنامه هستند. وی هم چنین در نمایش‌های تئاتر «اعتراف»؛ «تانگوی تخم مرغ داغ»؛ «هفت شب با میهمانی ناخوانده در نیویورک»؛ «بازیگر و زنش»؛ «آدم خوابش می‌گیره» و «پنجره‌ها» حضور داشته است.

 

 

حسام منظور بازیگر ایرانی و متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران میباشد. او اگر چـه به تازگی و بعد از بازی در سریال عمارت فرنگی به شهرت رسیده است، اما سالهاست که در تئاتر فعالیت کرده و از جمله بازیگران شاخص دراین عرصه می‌باشد؛ وی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با نمایش «خوان هشتم» به کارگردانی محمد مسعود طیبی آغاز کرد.

او در سال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به عنوان بهترین بازیگر مرد سال کاندید شد، اما دراین سال، جایزه ای به او تعلق نگرفت تا این که در سال ۱۳۹۵ موفق شد، جایزه بهترین بازیگر مرد برای نمایش «اودیسه» را دریافت نماید. حسام منظور با تاسیس موسسه ای بنام کلوپ بازیگری به آموزش مقدماتی و پیشرفته بازیگری و نیز فن بیان می‌پردازد.

وی هم چنین کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرده است. اولین کار تلویزیون حسام منظور در سال ۱۳۹۶ برای وی رقم خورد. او هم چنین سابقه حضور در سینما را نیز دارد و در فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور نقش آفرینی کرده است. بازی او در سریال تاریخی بانوی عمارت در نقش ارسلان میرزا قوانلو قاجار بسیار دیده شد.

این سریال شبانه محصول سال ۱۳۹۷ میباشد که از اوایل آذرماه، هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در ادامه بیوگرافی حسام منظور عکسهای متنوع این بازیگر کشورمان را به نمایش گذاشته ایم که دراین قسمت می توانید مشاهده نمایید.

 

 

سعید چنگیزیان «زاده۱۳۵۶ در سمنان» بازیگر اهل ایران است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق «اپیزود اول» به کارگردانی بهزاد بهزادپور اغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد.

مجله تالاب: سعید چنگیزیان ۲۰ سال است که در تئاتر بازی میکند. در مقایسه با هم‌دوره‌ای‌هایش او کمتر به سینما و تلویزیون روی خوش نشان داده و همه ی ي این سال ها به گروه تئاتر و قوانین ان پایبند بوده، اما در آستانه ۴۰سالگی میـــخواهد مسیر خود را عوض کند؛ میگوید می‌خواهد بایدی برای او وجود نداشته باشد و نقش‌هایش را به دلایلی که خود دوست دارد.

 

سینمایی

چهارراه استانبول «فیلم» «۱۳۹۶»

گرگ‌بازی «۱۳۹۶»

سارا و آیدا «۱۳۹۵»

خشم و هیاهو

آسمان زرد کم‌عمق «۱۳۹۱»

دهلیز «۱۳۹۱»

پذیرایی ساده «۱۳۹۰»

دختر شاه پریون «فیلم ۱۳۸۹» «۱۳۸۹»

خداحافظ رفیق «اپیزود اول، خداحافظ رفیق» «۱۳۸۲»

 

تلویزیونی

گاهی به پشت سر نگاه کن

 

 

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 19 فروردین ماه 1359 در خیابان مطهری تهران میباشد. و هم اکنون 38 سال سنن دارد. او پسر اردشیر تفتی که او هم بازیگر است می‌باشد.یک برادر کوچکتر بنام کیوان دارد که در زمینه موسیقی فعالیت میکند. کامران فارغ‌ التحصیل بازیگری می‌باشد.

او علاوه بر بازیگری خواننده هم میباشد و یک آلبوم موسیقی هم منتشر کرده است و به اجرای کنسرت پرداخته است. کامران تفتی مدتی است که برنامه وقتشه را در شبکه نسیم اجرا میکند که توانسته مورد توجه قرار بگیرد. مـن از هشت سالگی توسط پدرم به کلاس های تئاتر رفتم و بعد تحصیلات خود را در زمینه بازیگری ادامه دادم.

سپس به دانشکده هنر رفته و به صورت حرفه ای کار تئاتر و بازیگری را دنبال کردم تا امروز به عنوان یک بازیگر شناخته شوم. در دوران تحصیل بازی در تئاتر را بیشتر به صورت تجربی آموختم تا این که سال 1373 اولین تجربه تصویری مـن با بازی در مجموعه «سفر آخر» به کارگردانی مهرداد خوشبخت اتفاق افتاد.

او ادامه می دهد: بعد از ‌ان در کارهای آقای فخیم‌زاده حضور پیدا کردم و به نظر خودم بازی در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده یک اتفاق حرفه‌ای و رو به رشد برای مـن بود. او زیر نظر استادهایی مثل حمید امجد، بهزاد فراهانی، محمد رضایی راد و… کلاس های آموزشی بازیگری را طی کرد.

 

 

سجاد افشاریان آخرین روز فروردین 1364 به دنیا آمد. خانواده او خانواده‌ای فرهنگی است. مادرش مدیر مدرسه و پدرش معلم بود. او د ومین بچه خانواده است و یک خواهر بزرگ‌تر و البته برادری کوچکتر از خودش دارد. خانواد افشاریان ساکن شیراز بودند و البته مدتی هم در زمان جنگ در مهاباد زندگی کردند. سجاد در محیطی آرام پرورش یافت.

او دراین باره گفته است: عکسی که از عروسی مادرم و پدرم داریم در زمان جنگ است. مادر و پدرم در دوران جنگ در مهاباد معلم بودند. برای دل خودشان و براساس اعتقادات‌شان زندگی کردند و به مـا هم همین آزادگی را یاد دادند؛ به همین خاطر برای مـن بسیاربسیار قابل احترام هستند و همیشه سعی می‌کنم قدردان‌شان باشم و بر دستان‌شان به مهر بوسه زنم.

این آرامش در 6 سالگی سجاد با یک حادثه کمی به هم خورد. این حادثه یک تصادف رانندگی بود که باعث شد دو کتف و پای چپ سجاد بشکند و به‌شدت آسیب ببیند. طوریکه عوارض ان حادثه هنوز هم با او هست. سجاد هنوز کودک بود که احساس کرد به هنر علاقه‌مند است با این حال وقتی نوبت به انتخاب رشته در دبیرستان رسید او ریاضی فیزیک را انتخاب کرد اما هنر را فراموش نکرد.

سجاد در همان دوران دبیرستان در شیراز فیلمسازی را شروع کرد و به انجمن سینمای جوان رفت. او 18 ساله بود که یک سریال 18 قسمتی برای تلویزیون شیراز نوشت. او پله‌های موفقیت را خیلی زود طی کرد. او هنوز 20 ساله نشده بود که به‌عنوان داور جشنواره رشد انتخاب شد و در 22 سالگی جزو نویسندگان سریال شمس العماره به کارگردانی سامان مقدم بود.

  بیوگرافی محمد علی بهمنی و همسرش با عکس های محمد علی بهمنی شاعر و داستان زندگی شخصی و شهرت اش را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی محمد علی بهمنی     محمد علی بهمنی متولد 27 فروردین 1321 در دزفول، شاعر است   تحصیل کرده مقطع مقدماتی می باشد، در قطار به […]

 

بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان اسامی و عکس بازیگران سریال برادر جان  و ساعت پخش و تکرار را در سایت فتوکده می خوانید

 

نویسنده ی سریال برادر جان

 

 

سریال برادر جان محصول شبکه 3 برای رمضان 98 می باشد

 

این سریال به کارگردانی محمدرضا آهنج و به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای رمضان 98 در 30 قسمت آماده شده است

 

 

موضوع اصلی این سریال ملودرام خانوادگی در مورد حق الناس می باشد، در این سریال پسری بعد از فوت پدرش می خواهد دینهای او را ادا کند

 

 

 

علی نصیریان متولد 15 بهمن 1313 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل هنرستان هنرپیشگی که با الگوی درسی کنسرواتوار هنرهای دراماتیک پاریس در ایران دایر شده بود می باشد و نشان درجه یک هنری معادل دکترا را دارد

 

بیوگرافی علی نصیریان

 

 

نسیم ادبی متولد 16 شهریور 1355 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است، از تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید و حالا می درخشد

 

بیوگرافی نسیم ادبی

 

 

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل رشته بازیگر در مقطع لیسانس است، وی فرزند اردشیر تفتی بازیگر پیشکسوت قبل از انقلاب می باشد علاوه بر هنر بازیگری پا در کار خوانندگی و کنسرت دادن نیز گذاشته است

 

بیوگرافی کامران تفتی

 

نویسنده ی سریال برادر جان

 

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است

 

مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است، پدرش جلیل فرجاد و خواهر کوچکش مونا فرجاد از بازیگران شناخته شده ایران هستند

 

اصالتا اهل مرند و تورک زبان می باشند

 

بیوگرافی مارال فرجاد

 

 

حسام منظور متولد 18 آذر 1359 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، از بازیگران صاحب نام تئاتر است که کارگردانی نیز می کند و مدرس بازیگری هم می باشد

 

بیوگرافی حسام منظور

 

 

شیوا ابراهیمی متولد 29 بهمن 1355 در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر است، در سال 1373 پس از ورود به دانشکده تیاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد

 

او اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال کهنه سوار در سال 1375 به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد و حالا متاهل می باشد

 

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

 

 

سجاد افشاریان متولد 31 فروردین 1364 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد بوشهر است، بجز بازیگری، نویسنده چیره دست، تهیه کننده، کارگردان و مدیر گروه موسیقی است

 

بیوگرافی سجاد افشاریان

 

 

لعیا زنگنه متولد 14 مرداد 1344 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است، دوره دیده کلاس نقاشی هم هست متاهل بوده و بشدت عاشق فوتبال و تیم آرژانتین است

 

بیوگرافی لعیا زنگنه و همسرش

 

 

جلیل فرجاد متولد 18 اسفند 1330 در مرند، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنرهای دراماتیک و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد، دو دختر دارد که هر دو بازیگر شدند

 

بیوگرافی جلیل فرجاد و همسرش

 

 

آفرین عبیسی متولد 22 اسنفد 1333 در لاهیجان، بازیگر است

 

فارغ التحصیل دیپلم ادبی می باشد، بازیگری را قبل از انقلاب با شرایط آن زمان شروع کرد و حالا بعد از انقلاب هم حضور دارد و در 17 سالگی ازدواج کرده و سه فرزند دارد

 

بیوگرافی آفرین عبیسی

 

 

سعید چنگیزیان متولد 22 آذر 1356 در سمنان، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر و دیپلمه گرافیک از هنرستان امیر کبیر سمنان است، فعالیت اش را در سینما با فیلم خداحافظ رفیق در سال 1382 شروع کرد

 

بیوگرافی سعید چنگیزیان و همسرش

 

 

ندا جبرائیلی متولد 15 مهر 1369 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد سپس با فیلم کوتاه و سینمایی دیده شد و حالا در تلویزیون بازی می کند

 

بیوگرافی ندا جبرائیلی

 

 

حسن پورشیرازی متولد 1336 در شیراز، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و رشته بازیگری و کارگردانی می باشد، فعالیت خود را با سینما شروع کرد حالا از چهره های خوش نام تلویزیون و تئاتر می باشد

 

بیوگرافی حسن پورشیرازی و همسرش

 

 

 سریال برادر جان هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 20:35 از شبکه 3 پخش می شود، این سریال 30 قسمت حدود 40 دقیقه ای خواهد بود

 

 

بازیگران سریال برادر جان به ترتیب :

 

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان،ندا جبرائیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه می باشد

 

 

عکی نصیریان آخرین بار در سال 1386 با سریال میوه ممنوعه در شبکه سه بای کرده بود و حالا بعد از 12 سال با سریال برادر جان در نقش کریم بوستان به تلویزیون بازگشته است

 

 

شبکه 1 سریال از یادها رفته را ساعت 22:10 پخش می کند و شبکه دو ساعت 21:30 سریال دلدار رو بروی آنتن می برد که می توانید آنها را هم دنبال کنید

 

بیوگرافی بازیگران سریال برادر جان | سایت فتوکده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

عالی بود ولی کاش آخرش اینطور تمام نمیشد

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد



۱۴ خرداد ۱۳۹۸

سریال برادرجان به کارگردانی محمدرضا آهنج و
نویسندگی حمید نعمت الله در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه ۳ سیما پخش شد و توانست
بخاطر داستان پرکشش و استفاده از بازیگران باتجربه مخاطبان بسیاری را به سمت خود
جذب کند.

با فرارسیدن عید سعید فطر و به پایان رسیدن
سریال های ماه رمضان، افرادی که سریال های تلویزیونی را دنبال می کنند، منتظر
هستند تا ببینند چه سریال هایی جایگزین سریال های ماه رمضان می شود.

با پایان یافتن سریال برادرجان، مجموعه گاندو از چهارشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۲۰:۴۵ هر شب از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد. نویسنده ی سریال برادر جان

داریوش فرهنگ، علیرام نورایی، لیلا اوتادی، سارا خویینی ها، پیام دهکردی، وحید رهبانی، آزیتا ترکاشوند، خسرو شهراز، نگار عابدی، پندار اکبری، اتابک نادری، بهزاد رحیم خانی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کمند امیرسلیمانی، فرهاد قائمیان، نیلوفر شهیدی، نسرین نکیسا، صالح میرزا آقایی، سارا محمدی، عرفان ابراهیمی، سوگل طهماسبی، میثم ولیخانی و … در سریال گاندو نقش آفرینی می کنند.

گاندو یا تمساح پوزه کوتاه نوعی کروکودیل بومی
شبه قاره هند و اطرف آن منطقه می باشد که زیستگاه آن در کشورهای پاکستان،
سریلانکا، هند، برمه، ایران، بنگلادش است.  

سریال گاندو اشاره به یک مجموعه ی امنیتی و ضد
جاسوسی دارد و فیلمنامه ی آن براساس مستندات تاریخی به نگارش در آمده است و …

این سریال علاوه بر شهرهای تهران، اصفهان، تبریز
در کشورهای ترکیه و چین تصویربرداری شده است.

کارگردان: جواد افشار، نویسنده: آرش قادری، تهیه
کننده: مجتبی امینی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: هادی
افشار، دستیار اول کارگردان: داود باقری، طراح گریم: شهرزاد عقیقی و …

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از
شبکه ۳ سیما ساخته شده است.

۳ شهریور ۱۳۹۸ بدون نظر

۴ شهریور ۱۳۹۸ بدون نظر

۳ شهریور ۱۳۹۸ بدون نظر

۸ شهریور ۱۳۹۸ بدون نظر

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۲ نظر

۲۹ مرداد ۱۳۹۸ بدون نظر

۲۷ مرداد ۱۳۹۸ بدون نظر

۱ شهریور ۱۳۹۸ بدون نظر

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۲ نظر

۲۹ مرداد ۱۳۹۸ بدون نظر

۲۶ خرداد ۱۳۹۸ بدون نظر

۱۸ تیر ۱۳۹۸ بدون نظر

© 2010 – 2019 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای ژولی پولی محفوظ است. طراح :قالب سبز

مجله انلاین دوستان » اخبار چهره ها و سینما » خلاصه داستان و بازیگران سریال برادرجان /زمان پخش سریال برادر جان

سریال «برادرجان» را سعید نعمت‌الله نوشته، محمدرضا آهنج کارگردانی می‌کند و محمدرضا شفیعی هم تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده دارد. نعمت‌الله و شفیعی پیش از این در سریال‌های دیگری از جمله «عقیق» و «مادرانه» همکاری داشته‌اند. «عقیق» که اثری تاریخی بود در باکس مناسبتی تلویزیون در ایام محرم ساخته و پخش شد اما در جذب مخاطب ناکام ماند.

نثر خاص سعید نعمت‌الله را می‌توان بارزترین وجه اشتراک آثار او تا به امروز دانست؛ نثری که در این سال‌ها با واکنش‌های منفی نیز مواجه شده است و برخی منتقدان آن را به کپی غلطی از نثر مسعود کیمیایی نسبت داده‌اند که احتمالاً به دلیل علاقه به آثار کیمیایی به فیلمنامه‌های نعمت‌الله راه پیدا کرده است.

«زیر پای مادر» آخرین سریال رمضانی با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت الله بود که دو سال پیش روی آنتن شبکه یک رفت و حاشیه‌های نشست خبری آن با حضور بهناز جعفری بازیگر این سریال تا ماه‌ها سوژه رسانه‌ها بود. نعمت الله در غالب سریال‌های خود به دنبال نوعی از مرام و معرفت، قصه‌های خانوادگی، توجه به روابط و … است اما در سریال‌های خود گاهی با کلیشه و شعار به این موضوعات پرداخته است.

محمدرضا آهنج کارگردان این سریال نیز حدود چند سال پیش سریال امنیتی «آسمان من» را ساخت که قصه‌هایش در هواپیما می‌گذشت و ماجرای پر فراز و نشیبی از اتفاقات پرواز و تلاش نیروهای امنیت پرواز را به تصویر می‌کشید و حالا در قصه «برادرجان» که احتمالاً مثل بیشتر قصه‌های نعمت‌الله نقش نویسنده در آن پررنگ‌تر است ملودرامی اجتماعی و مذهبی را کارگردانی کرده است.نویسنده ی سریال برادر جان

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، افرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد بازیگران این سریال هستند.

سریال برادر جان هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۰:۳۵ از شبکه ۳ پخش می‌شود، این سریال ۳۰ قسمت حدود ۴۰ دقیقه ای خواهد بود. تکرار سریال برادر جان ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶ عصر است.

موضوع اصلی سریال برادر جان ملودرام خانوادگی، اجتماعی و مذهبی و در مورد حق‌الناس می‌باشد، داستان سه برادری که رابطه بسیار خوبی با هم دارند اما این رابطه دچار تغییراتی می‌شود. در این سریال پسری بعد از فوت پدرش می‌خواهد دین‌های او را ادا کند. موضوع این سریال به عنوان سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان مناسب دیده شده است.

 

شما می توانید دیدگاه خود را در خصوص پست بالا برای نمایش در سایت در کادر زیر وارد کنید.

نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد، تایید نخواهند شد.

تمامی حقوق محفوظ و متعلق به مجله خبری دوستان می باشد، کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. (92-97)

ندا عقیقی، بازیگر نقش افسانه در «برادرجان»، عکسی دسته‌جمعی از بازیگران و دیگر عوامل این سریال منتشر کرد. افسانه، همسر دوم چاوش، شخصیت اصلی برادرجان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین قسمت از سریال رمضانی «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، امشب از شبکه سه سیما پخش شد. 

به همین مناسبت، ندا عقیقی، بازیگر نقش افسانه در این سریال، عکسی دسته‌جمعی از پشت صحنه «برادرجان» را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در این عکس، علی نصیریان، حسام منظور، سعید چنگیزیان، سجاد افشاریان، حسن پورشیرازی، کامران تفتی، آرش فلاحت‌پیشه، ندا عقیقی و … دیده می‌شوند.

ندا عقیقی که کار هنری را از صحنه تئاتر آغاز کرده است، بازی در فیلم «دارکوب» و سریال «عقیق» را در کارنامه دارد. 

نویسنده ی سریال برادر جان

۵۷۵۷

گل دادن نیلوفرهای آبی حوض مرکزی باغ موزه نگارستان در مرداد ۹۸

همزمان با هفته دولت کمک 5 میلیارد ریالی بانک تجارت در ادامه کمک های مالی انجام شده به هموطنان خسارت دیده از سیل اخیر کشور به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

نویسنده ی سریال برادر جان
نویسنده ی سریال برادر جان
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *