قيمت پروتئين وي گلد ايزوله فا

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

 

آمینو بیف اکستریم طیف کاملی از اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری از جمله سه اسید آمینه بسیار مهم: گلیسین، هیدروکسی لین و پرولین  در نسبت های ایده آل ارائه می دهد .

آمينو اکستريم تک کمپاني فا يک ترکيب بسيار قوي و فوق العاده از آمينه اسيد ها است. آمينو اکستريم ازدو نوع پروتئين هيدروليزه وي ساخته شده و فرايند پيشرفته هيدروليزه بهترين کيفيت و جذب بالاي تمام آمينو اسيد هاي موجود را تضمين مي کند.

پروتئین وی فا ( اف ای ) یک مکمل ساخته شده از پروتئین وی کنسانتره بسیار با کیفیت است . این محصول بر اساس 65% پروتئین وی کنسانتره تهیه شده است .

پروتئین وی گلد ایزوله توسط تکنولوژی تصفیه متقابل از پروتئین شیر جدا شده و بهترین نوع پروتئین است که اکثر خواص و مواد مغذی خود را حفظ کرده است .

پروتئین وی گلد ایزوله توسط تکنولوژی تصفیه متقابل از پروتئین شیر جدا شده و بهترین نوع پروتئین است که اکثر خواص و مواد مغذی خود را حفظ کرده است .

دوره مقدماتی php

تست بوستر شرکت فا سطح تستوسترون طبیعی را افزایش می دهد و بدن را به بالاترین سطح فیزیولوژیکی می رساند .

چربی سوز لیپو کور فا (اف ای)  Lipo Cor FA حاوی محرک های طبیعی است که حرارت و سوخت و ساز بدن افزایش می دهد که منجر به کاهش بافت چربی های ذخیره شده می شود .

اکستريم گلوتامين براي پشتيباني از افزايش توده عضلاني و دستيابي به موفقيت هاي باورنکردني طراحي شده است . اين محصول شامل منابع غني از امينو اسيد هاي قدرتمند است که به رشد مطلوب عضلاني ، افزايش قدرت و ريکاوري سريع کمک مي کند .

گينر مس کور شرکت فا يکي از بهترين مکمل هاي کربوپروتئين براي ورزشکاران و بدنسازان است که از سال 2004 تا کنون جز مکمل هاي پرطرفدار براي افزايش وزن بوده. مس کور فا از چند ترکيب پيچيده تشکيل شده است که رشد سريع عضلات و ازايش وزن به همراه افزايش قدرت را فراهم مي کند .

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لونگان چیست x بخوانید...