قيمت پروتين وي 100

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

پروتئین وی یکی‌ از با کیفیت‌ترین منابع پروتئین است و یک انتخاب ایده‌آل برای مردان و زنان در هر سنی‌ محسوب میشود.نه تنها پروتئین وی باعث فراهم کردن آمینو اسیدهای شاخه دار ضروری برای ورزشکاران حرفه‌ای میشود،بلکه این ماده در بهبود و بازسازی بافت‌های ماهیچه‌ای نیز کمک می‌کند.

پروتئین وی به سرعت به خاطر طول کم آمینو اسیدهای شاخه دار آن جذب بدن میشود که خود باعث ریکاوری مطلوب و رشد در عضلات میشود.پروتئین وی دارای ویژگی‌های مطلوب فراوانی‌ است که کنترل وزن،سلامت قلب و عروق و سلامت استخوانها تعداد کمی‌ از این ویژگیها هستند.

پروتئین وی همچنین منبع غنی آمینو اسیدهای شاخه دار ال لوسین،ال ایزولوسین و ال والین می‌باشد.این منبع با کیفیت پروتئین به طور طبیعی در محصولات لبنی یافت میشود،اما به طور معمول این پروتئین به صورت مکمل غذایی به بازار عرضه و مصرف میشود.برای اولین بار این پروتئین در صنایع پنیر سازی به عنوان یک ماده بی‌ فایده در نظر گرفته شد!



 


 

 

 

دوره مقدماتی php

 

وی پروتئین کمپلکس شرکت الیمپ فراهم شده از بهترین مواد اولیه تهیه پروتئین وی است که با ترکیب 2 مدل پروتئین وی ایزوله و کنستانتره شده ترکیبی مناسب از یک مکمل پروتئینی مناسب را ارئه داده است . این مکمل با دارا بودن پروتئین 100% گرفته شده از آب پنیر که دلیل پسوند 100% بودن این مکمل هم همین امر است .
در کنار پروتئین باید از حلقه دوم افزایش حجم عضله یعنی آمینو اسید ها استفاده کرد که این مکمل با دارا بودن تمام آمینو اسید های شاخه ای و غیر ضروری تا حدودی نیاز بدن را از آمینواسید برطرف می سازد .

 

 

 

پروتئین وی گلد 100 % AMP کمپانی GNC پروتئینی ایزوله با سرعت جذب بالا و میکرو و همچنین با درجه خلوص 100 % می باشد که برای عضله سازی خشک و با کیفیت می باشد . این پروتئین کمپانی GNC با کیفیت ترین و پرطرفدارترین مکمل های بدنسازی می باشد .
هر پیمانه از پروتئین گلد جی ان سی شامل 24 گرم پروتئین وی ( آب پنیر ) خالص ، 5.5 گرم آمینو اسید شاخه ای ( BCAA ) و 4 گرم ال گلوتامین می باشد .پروتئین Amplified Gold 100% Whey Protein Advanced کمپانی GNC با برترین تکنولوژی ها خالص سازی شده است و دارای کمترین میزان چربی ( کلسترول ) و سدیم می باشد .

پروتئین حرفه ای GNC شامل 100 میلی گرم آنزیم گوارشی حاوی Aminogen و لاکتاژ (Lactase ) برای تفکیک مواد مغذی به صورت کاملاٌ پیشرفته می باشد .این آنزیم ها برای جذب هر چه بیشتر اسید های آمینه می باشد . مزه پروتئین گلد 100 % AMP جی ان سی فوق العاده می باشد و کلیه ورزشکاران پس از استفاده از مکمل های GNC هرگز از برند دیگری استفاده نکردند .

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خواص انجیر برای زن شیرده x بخوانید...