قصه های فارسی کودکانه

دوره مقدماتی php
قصه های فارسی کودکانه
قصه های فارسی کودکانه

Завантаження…

Завантаження…

دوره مقدماتی php

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

قصه های فارسی کودکانه

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

آیینه جادویی | The Magic Mirror Story in Persian | داستان های فارسی | قصه های کودکانه | Dastanhaye Farsi | داستانهای فارسی | قصه های فارسی | 4K UHD | Persian Fairy TalesWatch Children’s Stories in English on our English Fairy Tales Channel : http://www.youtube.com/c/EnglishFairy… ? سازمان دیده بان فیلم بیشتر ? Watch More Videos in Persian ?► راپانزل – Rapunzel in Persian : https://youtu.be/P1RtR8UTxOQ► قصه ی وقت خواب کودکان – The Gingerbread Man in Persian : https://youtu.be/lYHPfsEfuIs► قصه ی وقت خواب کودکان – Town Mouse And The Country Mouse in Persian : https://youtu.be/3IRq1XoKBmQ ► بنداگشتی – Thumbelina in Persian : https://youtu.be/chyMJPe9N5k► ملکه برفی – The Snow Queen in Persian : https://youtu.be/qy4crpjf0qQ► زیبای خفته – Sleeping Beauty in Persian : https://youtu.be/oqIAL-L1LPU► گربه چکمه پوش – Puss in Boots in Persian : https://youtu.be/AdvCimktlzk► شاهزاده قورباغه – The Frog Prince In Persian : https://youtu.be/F-ca2kWpXZs► پینوکیو – Pinocchio in Persian : https://youtu.be/5kJFyMH6QZU► سهبچه خوک – Three Little Pigs in Persian : https://youtu.be/NxPm72BKT9g► سفید برفی و هفت کوتوله – Snow White and the Seven Dwarfs in Persian : https://youtu.be/BykmpO406Mg► پری دریایی کوچولو – Little Mermaid in Persian : https://youtu.be/Zcj_B-zVeok ► زشت و زیبا – Beauty and the Beast in Persian : https://youtu.be/C91xt0EpAfA► سیندرلا – Cinderella in Persian : https://youtu.be/2mE_-1g2NwM► افسانه ای کمی هود سواری قرمز – Little Red Riding Hood in Persian : https://youtu.be/FlQ8owe2mPo► افسانه فولوت زن رنگارنگ هملین – The Pied Piper Of Hamelin in Persian : https://youtu.be/XGoATWtUAIk► دوازده شاهزاده رقصان – 12 Dancing Princess in Persian : https://youtu.be/uLm8QDc2nZo ► موش کوچولوی پرنسس – A Little Mouse Who Was A Princess in Persian : https://youtu.be/UwCyFsxf8Bg► قوهای وحشی – The Wild Swans in Persian : https://youtu.be/fv-X6-As5lM► شاهزاده خوشحال – The Happy Prince in Persian : https://youtu.be/GRs6Ocsf0lY #PersianFairyTales

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

در جستجوي دايناسور

سياره ي سرد

لوكوموتيو

دانه ي خوش شانس

مراقبت از سگ كوچولو

قصه های فارسی کودکانه

درخت آرزو

گرگي در لباس ميش

 قورباغه و گاو نر

تكاليف مدرسه ي پاتريك

گنج دزد دريائي

دو موش بد

 چهار خرگوش كوچولو

چوپان دروغگو

 چشمه سحرآميز

چه كسي كمك مي كند؟

باني خرگوشه و فيلم ترسناك

خرسي بنام وولستن كرافت

 اردک خوش شانس

راپونزل و موهاي جادويي

جوجه اردک زشت

گردش لاک پشت ها

سفيدبرفي _
فلش

قورباغه اي بنام … _
فلش با صدا

مرد ماهيگير و همسرش

مامانم كجاست ؟
_ تصويري

پرنده مهربان
_ تصويري

صداي عجيب  


شنل قرمزي  

قصه
پول  

مورچه
بي دقت 

سيندرلا 

يك
روز باراني 

گربه
ي تنها

شبي در باغ وحش

خرگوش
باهوش

دخترك
كبريت فروش 

دوچرخه
پير ـ بازيافت زباله 

كيميا
ـ نفت 

بزبزك
زنگوله پا 

هزارپا
غوله 

قصه های فارسی کودکانه

كي
از همه قويتره 

دو
دوست 

كفشدوزك
و دوستانش 

جوجه
كوچولو 

سه
قدم دورتر شد از مادر 

بره
آوازخوان 

بادبادك
بازي 

خر
و گاو 

فينگيلي
و جينگيلي 

بهترين
باباي دنيا 

سلام
يادتون نره 

سه
بچه خوك 

مهمانهاي
ناخوانده 

گربه
و روباه 

گرگ
و الاغ 

صلح
حيوانات 

سه
ماهي 

كلاغ
و روباه 

كدو
قلقله زن 

مسواك
موش موشك 

    
طراحي
صفحات توسط سايت
كودكان دات او آر جي  ،
هر نوع كپي برداري پيگرد قانوني دارد

بچه‌ها داستان حیوانات و قصه‌های صوتی را دوست دارند. در اینجا قصه‌های صوتی کودکانه را با صدای دلنشین و گرم خانم مریم نشیبا برای شما گردآوری کرده‌ایم تا هم روزها از شنیدن این قصه‌های صوتی لذت ببرید و هم برای قصه شب کودک مجموعه‌ای عالی را در اختیار داشته باشید. قصه‌های صوتی کودکانه می‌توانند رفتارهای خوب را به بچه‌ها آموزش دهند و مانند یک مربی مهربان آن چیزهایی که کودکان بدانند را در قالب قصه‌های کودکانه یاد بدهند. این قصه‌های کودکانه برای بچه‌های تا 6 و 7 سال (گروه الف و ب) مناسب است.

شاید بپرسید که تاثیر قصه گفتن برای بچه‌ها چیست؟ قصه‌ها باعث می‌شوند تا ذهن بچه‌ها قدرتمند شو و خیال‌پردازی را یاد بگیرد، حوادث مختلف در ذهن کودک سوال ایجاد کنند و با حل شدن این سوال‌ها در داستان، قدرت ذهنی کودک تقویت می‌شود. چه بهتر است از زمانی که بچه‌ها توانایی توجه کردن به حرف‌های ما را پیدا می‌کنند، از زبان خودمان قصه‌های کودکانه تعریف کنیم. برای همین استفاده از کتاب داستان و قصه‌هایی که در زیباد جمع‌آوری شده مفید است. اگر حوصله و وقت خواندن قصه را ندارید، چه بهتر است که قصه‌های صوتی را گوش کنید و بعد به زبان خودتان آنها را برای کودک دلندتان تعریف کنید.

یادتان باشد که قصه‌ها فقط برای سرگرمی بچه‌ها نیستند و علاوه بر کمک به قوای ذهنی، می‌توانند خاطرات خوبی برای آنها بسازند و از همه مهمتر کودکان را برای موقعیت‌های واقعی در زندگی هم آماده کنند و این کارکرد آموزشی و سرگرمی قصه‌هاست. به عنوان پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و حتی خاله و دایی و عمو، یادتان نرود که قصه‌گویی کنید و برای بچه‌ها خاطرات بامزه بسازید. علاوه بر داستان‌هایی مانند شنگول و منگول و حبه انگور، کدو قل قله زن، ماجراهای حسنی، خروس زری و خیلی از داستان‌های به یادماندنی از این قصه‌های صوتی برای کودکان هم غافل نشوید.

قصه های فارسی کودکانه

منبع تحلیل: باشگاه خبرنگاران جوان

زیباد (دنیای زیبای قصه‌های کودکانه) تلاشی است برای ایجاد محیطی امن و دوست‌داشتنی برای کودکان فارسی‌زبان در سراسر دنیا. کوشیده‌ایم برای کودکان عزیزی که به زبان شیرین فارسی صحبت می‌کنند مجموعه‌ای غنی از قصه کودکانه، قصه صوتی کودکانه، سرگرمی‌های جذاب، محتوای آموزشی و فایل‌های صوتی و تصویری مناسب را گردآوری و تهیه کنیم. قصد داریم قصه و داستان‌های کوتاه کودکانه را برای گروه‌های مختلف سنتی در اینجا جمع کنیم تا پدر و مادرها برای تعریف کردن داستان شب و قصه‌های کودکانه برای خواب بتوانند در کنار تهیه کتاب داستان برای کودکان خود از این مجموعه قصه شب و داستان‌های صوتی کودکان استفاده کنند. اگر شما هم دستی به قلم می‌برید و داستان و قصه کودکانه می‌نویسید حتما آن را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت قصه‌های کودکانه منتشر شود.

رادیو قصه کودکانه

خاله سمینا

برای خرید کلیک کنید!

مجموعه بی نظیری از بهترین قصه کودکانه، قصه کودکانه صوتی، قصه صوتی کودکانه و قصه شب برای کودکان به صورت صوتی که برای سنین ۲ تا ۱۲ سال مناسب هستند را در این صفحه می‌توانید گوش دهید. در اینجا قصه های کودکانه صوتی بدون تقسیم بندی مشخصی قرار گرفته اند. برای مشاهده قصه ها با گروه سنی مشخص به بخش های مربوطه آن مراجعه کنید. ما در این سایت شما را به شنیدن بیش از ۱۰۰ داستان کودکانه صوتی، قصه شب صوتی و قصه صوتی برای کودکان دعوت می‌کنیم. هم چنین در انتهای صفحه مجموعه‌ای از داستان‌های صوتی سریال (پنی قشقرق، یه قل دوقل و …) قرار گرفته است.

 تمام صداهایی که جایی، قصه‌ای را برایمان گفتند در گوشمان طنین انداز است. از صدای مادربزرگ، شخصیت‌های شهرقصه، نقالی‌خوانی‌های شاهنامه در کافه‌ها و ده‌ها صدای دیگر که خاطرات شخصی ما را می‌سازند. برای همین است که می‌گوییم: قصه‌ها برای بچه‌ها قصه نمی‌مانند. قصه کودکانه با بچه‌ها بزرگ می‌شوند. قصه‌ها درون بچه‌ها حک می‌شوند، خاطره می‌مانند. قصه کودکانه صوتی به این دلیل که فضای خیال‌پردازی را برای کودکان ایجاد می‌کند و در واقع به او در یک خط داستانی مشخص، امکان خیال‌پردازی و تصویرگری ذهنی را می‌دهد، بر پرورش کودکان بسیار تاثیر گذار است. قصه‌های کودکانه صوتی همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شد، پرورش قدرت تخیل و تحلیل، پرورش صحیح احساسات کودک در جریان داستان و رشد منطق کودک در کشمکش‌های داستانی، ایجاد روحیه چالش‌گری در کودک و موارد بسیار زیاد دیگری که در مقالات مختلف به آن اشاره شده است، از تاثیرات داستان‌های کودکانه، به خصوص قصه کودکانه صوتی است. در سیستم مدرن آموزشی جهان، تمرکز زیادی بر روی پرورش کودکان از طریق قصه‌های کودکانه صوتی شده است که این مهم، علی رغم اینکه ایران از پیشگامان این مساله در دوران جدید نیز بوده است، آنگونه که باید مورد حمایت قرار نگرفته است. رادیو قصه با هدف ارتقا سطح تربیتی کودکان در قالب قصه کودکانه صوتی ایرانی و سایر کشورها، سعی در نزدیک شدن به کودکانه‌ی کودکان و نشا روح اخلاقی، انسانی و ایجاد روحیه تلاش فردی برای حفظ کرامت انسانی در کره خاکی دارد.قصه های فارسی کودکانه

گروه رادیو قصه با ارائه قصه شب و قصه روز، سعی در بهتر شدن محصولات دارد و لحظه به لحظه برای نزدیک‌تر شدن به اهداف ذکر شده تلاش خواهد کرد. در این مسیر همراه این گروه باشید. داستان‌های زیر از مجموعه کتاب‌های انتشارات قدیانی است. برای خرید مجموعه کتاب‌های نارنجی نوشته فریبا کلهر می‌توانید از فروشگاه آنلاین آن اقدام به خرید نمایید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌ها را تهیه کنید و آن‌ها را در اختیار کودکان خود قرار دهید.

 در حال حاضر گروه هایی هستند که به صورت متمرکز بر روی مسایل مرتبط با کودک تمرکز کرده اند اما جای خالی تربیت کودک از طریق قصه کودکانه صوتی به جد مشخص است. در داستان‌هایی که در ادامه گوش خواهید کرد، بااستفاده از روش‌های جدید روانشناسی کودک با کمک قصه کودکانه صوتی توسط خاله سمینای عزیز، سعی در پرورش استعدادهای کودکان شما داریم. فراموش نکنید: قصه‌ها برای بچه‌ها قصه نمی مانند. قصه‌ها با بچه‌ها بزرگ می‌شوند. قصه‌ها درون بچه‌ها حک می‌شوند، خاطره می‌مانند.

قصه خوانی برای کودکان
این داستان: ملکه برفی ادامه


شروع از

ابعاد ویدیو

640×360
560×315
320×180
ابعاد دلخواه
واکنش گرا (Responsive)

عرض:
ارتفاع:

قصه های فارسی کودکانه


شروع از


نظرات

قصه خوانی برای کودکان
این داستان: ملکه برفی ادامه


شروع از

ابعاد ویدیو

640×360
560×315
320×180
ابعاد دلخواه
واکنش گرا (Responsive)

عرض:
ارتفاع:

قصه های فارسی کودکانه


شروع از


نظرات

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

زشت و زیبا | داستان های فارسی | Persian Fairy Tales


https://digibebin.com/watch_video.php?v=4A556U6AAYSX


Published :  5 ماه قبل

زشت و زیبا _ داستان های فارسی _ قصه های کودکانه _ Dastanhaye Farsi _ Persian Fairy Talesقصه های فارسی کودکانه

کودک,کارتون,انیمیشن

0 نظرات

autoplay

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

لطفا نام فهرست پخش را از زیر انتخاب کنید

زشت و زیبا | داستان های فارسی | Persian Fairy Tales


https://digibebin.com/watch_video.php?v=4A556U6AAYSX

To view this video please enable JavaScript, and consider upgrading to a web browser that supports HTML5 video

زشت و زیبا | داستان های فارسی | Persian Fairy Tales


https://digibebin.com/watch_video.php?v=4A556U6AAYSX


Published :  5 ماه قبل

زشت و زیبا _ داستان های فارسی _ قصه های کودکانه _ Dastanhaye Farsi _ Persian Fairy Talesقصه های فارسی کودکانه

کودک,کارتون,انیمیشن

0 نظرات

autoplay

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

MorBiD

لطفا نام فهرست پخش را از زیر انتخاب کنید

زشت و زیبا | داستان های فارسی | Persian Fairy Tales


https://digibebin.com/watch_video.php?v=4A556U6AAYSX

قصه های فارسی کودکانه
قصه های فارسی کودکانه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *