دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

دوره مقدماتی php
دانلود رمان صوتی فارسی شکر است
دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها


دانلود کتاب صوتی فارسی شکر است


 


 

دوره مقدماتی php


دانلود رمان صوتی فارسی شکر است


 


 

در این مطلب کتاب صوتی فارسی شکر است را برای شما آماده کرده ایم.


 

محمدعلی جمالزاده را همراه با صادق هدایت و بزرگ علوی سه بنیانگذار اصلی ادبیات داستانی معاصر فارسی میدانند.


 

داستان کوتاه فارسی شکر است را که در کتاب یکی بود یکی نبود او چاپ شده‌ است، عموما به عنوان نخستین داستان کوتاه فارسی به شیوه غربی میشمارند.


 

این داستان پس از هزار سال از نثرنویسی فارسی نقطه عطفی برای آن به شمار میرفت. به علاوه، مقدمه جمالزاده بر کتاب یکی بود یکی نبود، سند ادبی مهم و در واقع بیانیه نثر معاصر فارسی است.


 

در ادامه مطلب میتوانید این کتاب صوتی را دانلود نمایید.



 


 


  دانلود کتاب صوتی (حجم 2.9 مگابایت)


 


 تاریخ انتشار: 97/09/17


 


 سایر کتاب های صوتی


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

براى شنيدن كتابهاى ديكر از سايت راديو پیام باز ديد فرمايدhttp://radiopayam.se/audio_books_menu

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

براى شنيدن كتابهاى ديكر از سايت راديو پیام باز ديد فرمايدhttp://radiopayam.se/audio_books_menu

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

محصول مورد نظر شما به سبد خرید افزوده شد.

کتاب صوتی به چی علاقه داری؟ نوشته‌ی مایکل ج. بک، استانیس ماروسک بک و سیینا بک، به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد تا به شناخت بهتری از همسر یا شریک زندگی خود برسید.

در سال‌های قبل از جنگ جهانی دوم کشور آمریکا که اقتصاد و پیشرفت خود را بر کشورهای دنیا تحمیل کرده بود دچار بحرانی شد که مردمان کره خاکی را درگیر خود کرد. در سال 1929 بورس سهام آمریکا سقوط کرد و در پی این اتفاق افراد زیادی بیکار شدند و کشورهای دنیا خود را در موقعیتی دیدند که برنامه‌ای برای آن نداشتند. این اتفاق که کشورهای دنیا را به لرزه انداخت به بحران بزرگ شهره شد و یک دهه از تاریخ را به خود اختصاص داد. «جکلین فارل» در کتاب «بحران بزرگ» به بررسی این برهه از تاریخ می‌پردازد و سعی دارد با زبانی ساده، شیوا و رسا اتفاقات پیوسته‌ای که منجر به شکل‌گیری بحران بزرگ شد را به تصویر بکشد.

کتاب صوتی هنر خوشبختی از دیدگاه اپیکور، به بررسی خوشبختی از نگاه یکی از بزرگترین و مشهورترین فلاسفه‌ی یونان باستان، اپیکوروس، می‌پردازد. مردی که به فیلسوف شادکامی شهره‌ی خاص و عام است.

کتاب «تربیت کودک برای مغزی یکپارچه» راهنمایی است برای پدران، مادران، و همه‌ی کسانی که به نحوی با کودکان سر و کار دارند و کلنجار رفتن با بدقلقی‌ها، ناآرامی‌ها، ترس‌ها، پرخاشگری‌ها و هرگونه رفتارهای آزاردهنده، یا نگران‌کننده‌ی کودکان، بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزانه‌ی آنان است. دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

آدل فاير و الين مازليش، نويسندگان برنده جايزه كريستوفر هستند و كتاب‌هايشان در مورد ارتباط بين بزرگسالان و بچه‌ها به چندين زبان دنيا ترجمه شده است. اين نويسندگان معتقدند كه اذيت و آزار و دعوا كردن‌هاي مداوم بچه‌ها، بهايي نيست كه والدين بايد براي داشتن بيش از يك فرزند بپردازند.

کتاب صوتی راهنمای دختران 1: نجات از موقعیت‌های سخت توسط گروه ویراستاران امریکن گرل گردآوری شده است. این اثر به عنوان راهنمایی جامع به دختران نوجوان کمک می‌کند که از موقعیت‌های سخت زندگی با موفقیت عبور کنند و با افراد بدخلق و اتفاق‌های غافلگیر کننده بتوانند مقابله کنند.

کتاب صوتی جنین هم خاطره دارد! اثر دیوید بی. چمبرلین، شواهد و تحلیل‌های نو و تکان دهنده‌ای درباره‌ی میزان درک، حس و فهم نوزاد در هنگام تولد ارائه می‌دهد.

با پیشرفت علم پزشکی مبحث جدیدی در عرصه علم پزشکی مطرح شد و آن روانشناسی و خودشناسی بود. در سال‌های اخیر کتاب‌های زیادی در باب خودشناسی عرضه شده است که کتاب‌های باربارا دی آنجلیس از محبوبیت زیادی در این زمینه برخوردارند. کتاب «آیا تو آن گم شده‌ام هستی؟» راهنمای جامع‌ای برای شروع یک رابطه است، این که اصلا رابطه چیست؟ و درک درستی از رابطه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و مقدمه‌ای است برای شناخت خود و انتخاب بهتر شخص مورد نظر در یک رابطه مناسب. کتاب حاضر متشکل از پنج فصل است و در هر فصل به مباحثی چون عشق کافی نیست، چرا و چگونه عاشق شویم ؟ و … می‌پردازد. بسیاری این کتاب را مقدمه‌ای بر کتاب‌های دیگر در این باب می‌دانند.

کتاب صوتی دخترک چوپان و دودکش پاک کن اثر هانس کریستین آندرسن از مجموعه دختر کبریت فروش، به شما می‌آموزد سرنوشت و آینده هر کس به دست خودش ساخته می‌شود و عشق و محبت راهگشای آن است.

کتاب صوتی «عدم» مجموعه شعری است که با مضامینی آیینی و عاشقانه سروده شده است. محور اصلی کتاب، محبت و عشق به اهل‌بیت(ع) است. و این اولین بار نیست که شاعر این موضوع را انتخاب کرده و به طور کلی محبت آل‌الله، در جان ادبیات محمود حبیبی کسبی موج می‌زند. در این کتاب صوتی دو قصیده‌ی بلند و چند غزل در مدح امیر‌المومنین (ع) سروده شده است.

آدیولیب، فروشگاه قانونی کتاب های صوتی

کلیه ی کتاب های صوتی فارسی موجود در سایت، با اجازه رسمی ناشران و با در نظر گرفتن کامل حقوق مادی صاحبان اثر و ثبت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است لذا هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

بازیابی رمز ورود

کلمات کلیدی: داستان، رمان، داستان کوتاه، مجموعه داستان، داستان فارسی،

برای دانلود کتاب فارسی شکر است و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.


ط

قیمت قبل از تخفیف : ۱,۰۰۰ تومان

۵۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

رایگان

نویسنده: محمدعلی جمالزاده    

طاقچه    

قیمت قبل از تخفیف : ۱,۰۰۰ تومان

۵۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

رایگان



سید محمدعلی جمالزاده (۱۲۷۰-۱۳۷۶) نویسنده، ادیب و روشنفکر ایرانی است. او از عمر ۱۰۶ ساله خود تنها ۱۳ را سال در ایران گذراند اما تمام عمر به ایران و زبان فارسی فکر کرد.

محمدعلی جمالزاده را همراه با صادق هدایت و بزرگ علوی سه بنیانگذار اصلی ادبیات داستانی معاصر فارسی می‌دانند.

داستان کوتاه «فارسی شکر است» را که در کتاب «یکی بود، یکی نبود» او چاپ شده‌ است، عموماً به عنوان نخستین داستان کوتاه فارسی به شیوهٔ غربی به شمار می‌آورند.

این داستان نقطه عطفی در داستان‌نویسی فارسی پس از هزار سال است.

داستان به یکی از معضلات مهم فرهنگی ایرانیان اشاره می‌کند.

رمضان که بعد از پنج سال خون جگر خوردن و دربه‌دری به ایران باز‌می‌گردد بین دو دسته، گیر می‌کند. گروهی متدین هستند و عربی را بهتر از فارسی بلغور می‌کنند، گروهی متجدد نیز انگلیسی را. برخورد‌ها و ماجرا‌های رمضان با این دو دسته حوادث با مزه‌ای را می‌آفریند.

توصیف‌های زیبا در کنار شخصیت‌های جالب و در عین حال آشنایی با آداب و رسوم ایرانیان آن دوره، کتاب را بسیار خواندنی و با ارزش کرده است.


نوع اثر : کتاب

نویسنده :
سیدمحمدعلی‌ جمال‌زاده

ارائه دهنده :
تأمین محتوای نگین

قیمت نسخه چاپی :
3,900 تومان

کنگره :
‫‬‮‭PIR8007‭‫‬‮‭/ ف2 1389
دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62

کتابشناسی ملی :
2251458

شابک :
978-600-150-073-2


سال نشر :
1389

داستان «فارسی شکر است» اوّلین داستان مجموعة «یکی بود و یکی نبود» و اوّلین داستان از جمال­زاده است. دارای چهار تیپ اصلی راوی، رمضان، شیخ و فرنگی مآب است. هدف داستان بیان کردن اهمّیّت زبان فارسی و بیان تأثیر زبان و فرهنگ بیگانه بر این زبان است که باعث می­شود مردم کم کم زبان همدیگر را نفهمند. جمال­زاده این هدف را این گونه بیان کرده است: «در این داستان می­خواستم به هموطنانم بگویم که اختلاف تربیت و محیط دارد زبان فارسی را، که زبان بسیار زیبا و شیرینی است، فاسد می­سازد و استعمال کلمات و تعبیرات زیاد عربی و فرنگی ممکن است کار را به جایی بکشاند که افراد و طبقات مختلف مردم ایران کم کم زبان یکدیگر را نفهمند.». وی با عربی و زبان­های لاتین مشکلی ندارد، بلکه بر این باور است آن چه به زبان فارسی آسیب می­رساند کم سوادی افراد فاضل نمایی است که ناآگاهانه شیفتة این زبان­ها گشته ­اند و درک ناکافی از آن زبان و سواد اندک آنان در کنار تظاهر آنان به دانایی موجب لطمات جبران­ ناپذیری به زبان گشته است؛ از این­رو شیخ را نمایندة تیپ درس خواندگان قدیم و فرنگی مآب را نمایندة تیپ درس خواندگان جدید با ویژگی­های یادشده معرفی می­کند…

کتاب دیجیتال (صوت و متن)

حجم : 4.6 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 7

فارسی شکر است


جستجو


مشاهده ابر برچسب‌ها

قوانين باشگاه

در حال بارگزاری ویدیو هستیم لطفا شکیبا باشید …

کد ویدئو با موفقیت کپی شد

ویدیو های خود را در جعبه به اشتراک بگذارید و
از ویدیو های خود
کسب درآمد
کنید.

ایمیل: info@jabeh.com

امروز چهارشنبه , ۲۳ مرداد , ۱۳۹۸ شما در تک بوک هستید.

بازدید

برچسب ها

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

قصه نویسی اوج شکوفائی ادبیات هر کشور است و به خاطر جاذبه اش ، مشتاقان فراوان دارد . گاه یک داستان خوب ، چنان تاثیری بر خواننده می گذارد که او را با خود به تمامی کوچه باغ هایش می کشاند .

کتاب داستان ” افسانه یعقوب کرمانی و یاووز ” در ۶ فصل تنظیم شده که آن را تقدیم علاقمندان می کنیم . در برشی از این داستان می خوانیم : یعقوب به این جا که رسید ساکت شد . هوا سردتر شده بود . […]

دانلود کتاب داستان شلم شوروا ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز کتاب داستان ” شلم شوروا ” با ” عنوان گربه ی من مو میریزه ” تقدیم علاقه مندان می نمائیم . در گزیده ای از این داستان می خوانیم : تقوای ظاهری آقا فریفته شون […]

بعضی وقایع، آن‌قدر واقعی‌اند که باور کردنشان دشوار می‌شود! آدم خیال می‌کند دارد یک داستان تخیلی را می‌خواند، اما وقتی در زندگی خودش دقیق می‌شود، می‌بیند ‌این وقایع برای خودش هم پیش آمده .

از زبان مولف : هدف از ارائه کتابم، بهبود روحیه افراد در سختی هاست . بهترین داستان‌های کوتاه تأثیرگذار و انگیزشی! (کمکی عالی برای عبور از مسیر گذار موفقیت!)

دانلود کتاب صوتی شاهکارهای داستان کوتاه جهان ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در این کتاب گویا چهار داستان کوتاه از شاهکارهای ادبیات داستانی جهان را خواهید شنید.

ممنونم

ممنونم و عالیست

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ

اوج یادگیری

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگهای جدید

داروخانه اینترنتی

محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ریمیکس

اقامت ترکیه

درس پژوهی

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید بزک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام ” تاریخ ” تبدیل می شود ، اگر همراه با روشنگری و بازکاوی هوشمندانه نباشد ، گردی […]

شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با هر مذهب و مکتب،گروهی را دوست تلقی کرده،گروی دیگر را دشمن می دانند و خود را برای حملیت دوستان و مبارزه با دشمنان آماده سازند.

دانلود کتاب اندروید احکام صندوق های قرض الحسنه ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز «قرض الحسنه» از سنّت های اسلامی و دیرینه ای است که قرآن مجید و روایات معصومین(علیهم السّلام) بر آن تأکید دارد.

برای درمان آلرژی فصلی باید عوامل محرک سیستم ایمنی بدن خود را بشناسید. ممکن است تصور کنید که از گرده گل دچار حساسیت می‌شوید اما احتمال دارد بعضی عوامل دیگر، علت بروز حساسیت باشند.

لنزهای تماسی به طرق مختلفی تقسیم‌بندی می‌‌شوند: ۱- براساس نوع ماده‌‌ای که لنز از آن ساخته شده است به دو نوع تقسیم می‌شوند: لنزهای تماسی نرم لنزهای تماسی سخت نافذ اکسیژن

فایده حذف ۴ صفر از پول ملی/ مزایای حذف صفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قائمشهر در ادامه مزایای حذف صفر را اینگونه برشمرد: تسهیل نقل و انتقال پول و کاستن از حجم و مخاطرات آن در مقیاس کلان، صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ اسکناس، […]

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

دانلود رمان صوتی فارسی شکر است
دانلود رمان صوتی فارسی شکر است
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *