دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

دوره مقدماتی php
دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو
دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

برای دانلود قانونی کتاب هزار و یک شب، قسمت اول: قصه‌گو شدن شهرزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هزار و یک شب، قسمت اول: قصه‌گو شدن شهرزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب هزار و یک شب، قسمت اول: قصه‌گو شدن شهرزاد، دربارۀ تلاش دختر وزیر، شهرزاد، است که برای زنده ماندن شروع به گفتن داستان‌هایی پیوسته می‌کند و هر داستان درمانی برای روح زخم خورده پادشاه می‌شود. این کتاب توسط جلال نوع پرست بازنویسی شده است.

داستان‌های این مجموعه‌ در طول تاریخ و توسط افراد مختلف گردآوری شده است. داستان‌های این میکروکتاب بخشی از هویت جمعی ما به شمار می‌رود و به شرح قصه‌ها و افسانه‌هایی می‌پردازد که گذشتگان ما درباره‌ی اسطوره و جهانی که در آن زندگی می‌کردند، ساخته‌اند. اصل کتاب به زبان فارسی پهلوی بوده که بعد از ترجمه آن به عربی، متاسفانه نسخه اصلی از بین می‌رود. اما نکته‌ای که در پس این هزار و یک شب است، می‌تواند حکایت امروز هر کدام از ما باشد.

عبداللطیف طسوجی، نویسنده، مترجم و از فاضل‌های دوره فتحعلی شاه بود. علم ادبی او در زمان خودش به قدری بوده که لغت‌نامه برهان قاطع را اصلاح کرد. در سال ۱۲۵۹ به دستور شاهزاده بهمن میرزا ترجمه هزار و یک‌ شب از عربی به فارسی را شروع می‌کند. محمدعلی‌خان اصفهانی، متخلص به سروش، هم او را در این راه و در تبدیل اشعار عربی به فارسی همراهی کرد. سرانجام در سال ۱۲۶۱ برای اولین بار در چاپخانه سنگی تبریز هزار و یک شب چاپ می‌شود و تا به امروز هم از همان نسخه طسوجی استفاده می‌شود.دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

در بخشی از میکروکتاب هزار و یک شب، قسمت اول: قصه‌گو شدن شهرزاد (One Thousand and One Nights) می‌خوانید:

دوره مقدماتی php

ای پادشاه خوش اقبال، شنیده‌ام بازرگانی سرد و گرم روزگار دیده و تلخ و شیرین روزگار چشیده، به شهرهای دور و دریاهای پر شور سفر می‌کرد؛ در سفری دراز که از گرما خسته و ملول شد به سایه درختی پناه برد تا دمی استراحت کند. کمی که نفسش تازه شد، قرصه نانی و چند دانه خرما از خورجینی که به همراهش بود، بیرون آورد و خورد و هسته‌ی خرما را بر زمین انداخت. در همان لحظه دیوی با شمشیری کشیده بر وی ظاهر شد و گفت زمانی که هسته‌ی خرما را بر زمین انداختی بر سینه‌ی فرزند من فرود آمد و در دم او را کشت. اکنون باید جان تو را به قصاص بگیرم.

بازرگان گفت:‌ ای جوانمرد دیوان، من ثروتی بی‌حساب و چند پسر دارم؛ اکنون که قصد جان مرا کرده‌ای، به من فرصت بده که به خانه بازگردم و اموالم را برای فرزندانم تقسیم کنم و وصیت‌های خویش را به خویشاوندانم بسپارم؛ سال بعد نزد تو خواهم آمد. دیو خواهش او را پذیرفت. بازرگان به خانه بازگشت. ثروت خود را میان فرزندانش تقسیم کرد و ماجرای دیو را برای آن‌ها باز گفت. یک سال مقرر سپری شد و به همان بیابان بازگشت؛ پای همان درخت نشست و به حال خود گریست. در همین حال پیری پیدا شد که غزالی در زنجیر با خود همراه داشت. به بازرگان سلام داد و پرسید: تو کیستی و تنها در محل اقامت دیوان چه می‌کنی؟ بازرگان تمام ماجرا را برای پیرمرد تعریف کرد. پیرمرد حیرت‌ زده به حال او افسوس خورد و گفت: از این خطر رها نخواهی شد. سپس در کنار بازرگان نشست و گفت: از این جا بر نخواهم خواست تا ببینم سرانجام کار تو چه خواهد شد؟!

بازرگان دوباره در حال خود فرو رفت و به گریستن مشغول شد. کمی بعد پیر دیگری با دو سگ سیاه سر رسید و سلام داد و پرسید که: در این محل چرا نشسته‌اید و در سرزمین دیوان به چه چیزی دل بسته‌اید؟ آن‌ها ماجرا را تعریف کردند. هنوز پیر دیگر در کنار آن‌ها ننشته بود که پیرمرد قاطر سواری به آن‌ها رسید. سلام کرد و دلیل بودن آن‌ها را در جایگاه دیوها پرسید. آن‌ها هم ماجرا را باز گفتند. ناگهان گَردی از زمین برخاست. دیو با تیغ آخته پدیدار شد و دست بازرگان را گرفت. خواست که او را بکشد. بازرگان گریان بود و هر سه پیرمرد نیز به حال او می‌گریستند. پیرمرد اول که غزال در زنجیر خود داشت برخاست و بر دست دیو بوسه زد و گفت:‌ ای امیر دیوان، مرا با این غزال داستان عجیبی هست. آن را برایت تعریف می‌کنم اگر از آن خوشت آمد از یک سوم خون این مرد گذشت کن. دیو گفت: تعریف کن.

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: قصه‌گو شدن شهرزاد
حکایت شهریار و برادرش شاه‌زمان
فصل دوم: حکایت دهقان و خرش
فصل سوم: شهرزاد در شب نخستین
حکایت بازرگان و دیو
فصل چهارم: داستان پیر اول
حکایت پیر و غزال
فصل پنجم: حکایت پیر دوم
حکایت صاحب و دو سگش
فصل ششم: داستان پیر سوم
حکایت پیر و قاطر
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

برای دانلود کتاب هزار و یک شب، قسمت اول: قصه‌گو شدن شهرزاد و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

دانلود آهنگ،دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ فیلم و سریال،دانلود آهنگ تولد،دانلود کتاب و رمان،آموزش،فرکانس شبکه و ماهواره،کتاب رستاخیز مردگان،گرو تالر داینامیک

داستان و رمان / کتاب

داستان هزار و یک شب به نقل از شهریار پادشاه ایرانی می باشد که راوی آن شهرزاد دختر وزیر می باشد. بیشتر اتفاقات و ماجراهای این کتاب در ایران و بغداد می گذرد و بسیاری این کتاب را برگرفته از هزار افسان دانسته اند.

شخصیت های اصلی این کتاب علاالدین ، شهرزاد قصه گو و شهریار که این دو به همراه هم قهرمان های اصلی این کتاب هستند.این کتاب تا کنون به زبان های مختلفی ترجمه و فیلم هایی نیز از این کتاب ساخته شده است.

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

دانلود کتاب هزار و یک شب (جلد ۱ تا ۶) [ رایگان ]
دانلود نسخه صوتی جلد یک [ رایگان ]
دانلود نسخه صوتی جلد دو [ رایگان ]

مطالب مرتبط:

All Rights Reserved © 2015 – 2019

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به پونل و کپی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع و درج آدرس سایت مجاز می باشد.


ط

نویسنده: نجیب محفوظ    

مترجم: عبدالرضا هوشنگ‌مهدوی    

انتشارات مروارید    

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

در حال حاضر این کتاب از طاقچه قابل دریافت نیست

نَجیب مَحفوظ عبدالعزیز ابراهیم احمد الباشا(۱۹۱۱-۲۰۰۶)، نویسنده و نمایشنامه‌نویس مصری و برنده جایزه نوبل ادبیات است.

سلطان شهریار که طی هزار و یک شب از شنیدن قصه‌های شهرزاد لذت برده بود، تصمیم می‌گیرد او را به همسری برگزیند.

اهالی شهر بزرگ – بی‌شک قاهره – با شادمانی این تحول بزرگ را که به کشتن دختران بی‌گناه باکره پایان می‌داد جشن می‌گیرند، ولی غافل از آنند که از آن پس در زندگی روزمره خود شاهد رویدادهای عجیب و حیرت‌انگیزی نظیر قصه‌های شهرزاد خواهند بود.

نجیب محفوظ که حدود پنجاه داستان و مجموعه داستان‌ کوتاه منتشر ساخته، در این کتاب با قدرت داستان‌سرایی خود دنباله‌ کتاب «هزار و یک شب» را در یک سلسله رویدادهای سرگیجه‌آور که در آنها مرز میان رؤیا و واقعیت، دیوانگی و عقل، نیکی و بدی زایل شده بود، ادامه دهد.

گرافیک برنامه برنده جایزه گرافیگ برتر جشنواره‌ برنامه نویسان جوان و اثر‌ newfolder24 است.

?تفاوتهای این برنامه با ‌هزار و یک شب‌ رایگان ما?هزار و یک شب رایگان شامل ۳۷۸ شب بصورت خلاصه، به زبان‌کهن و ۴۰۰ صفحه است.اما این هزار و یک شب ۱۱۲ شب ‌است که به‌زبان‌ روان با تمامی جزییات و زوایای‌داستان  است. این برنامه فشرده شده ۸ جلد و بیش از‌ ۲۰۰۰‌ صفحه‌‌ میباشد. لذا ممکن که‌ است در نگاه اول‌ تعداد شبها‌ کمتر به‌نظر برسد. اما این هزار و یک شب از لحاظ محتوا بسیار قطورتر و جامع تر از هزار و یک‌شب کهن میباشد. شما ممکن است یک ‌‌قصه از هزار و یک شب‌ رایگان را کمتر از ۵‌‌ دقیقه تمام‌کنید در صورتیکه‌ در این  هزار‌و یک‌شب‌‌ اینگونه ‌نمی باشد. همچنین‌ از ‌لحاظ کیفیت داستانها ، به‌زبان‌ روان بودن، مصور بودن ‌و کیفیت طراحی برنامه‌ و حجم محتوا باهم‌ متفاوت‌ هستند.  این برنامه‌ به‌دلیل درخواست دوستانی‌ ساخته شد که در درک و ادراک‌ هزار‌و یک‌ شب‌ کهن مشکل‌ داشتند. همانطور‌‌که گفته شد گرافیک بکار‌ برده‌ شده در این برنامه برنده گرافیک برتر مسابقه برنامه‌ نویسی می باشد.نکته دیگر اینکه گفته می شود هزار و یک شب دقیقا هزار ویک شب باشد‌ زیاد درست به نظر نمی رسد

 

همانطور که می دانید داستان، ابزار ارزشمندي است که نقش بسيار مهمي در تکوين شخصيت افراد ايفا مي کند. دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

کلید واژه: کتاب هزار و یک شب#شهرزاد قصه گو#۱۰۰۱شب

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

خانه » مالتی مدیا » کتاب » کتاب قصه های هزار و یک شب – PDF

در این پست از سایت فوردانلود برای شما کاربران کتاب قصه های هزار و یک شب از حمید عاملی به صورت فایل PDF قرار داده ایم.

نام: کتاب قصه های هزار و یک شب – PDF

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

حجم فایل: 4 مگابایت

پسورد:
www.4download.ir

برچسب ها:

دانلود فصل اول سریال هیولا – قسمت اول تا چهاردهم

دانلود سریال سال های دور از خانه – قسمت اول تا چهاردهم

۲۰۱۹ The Lion King – دانلود فیلم شیرشاه ۲۰۱۹

دانلود آلبوم موسیقی متن انیمیشن The Lion King 2019

دانلود آلبوم موسیقی متن فصل هشتم سریال Game of Thrones

دانلود فصل اول سریال نهنگ آبی – قسمت اول تا بیست و سوم

The Lolipop Shoes – دانلود کتاب کفش های آب نباتی از ژوان هریس

Me Before You – دانلود کتاب من پیش از تو از جوجو مویز

نکات مهم قبل از ارسال نظر

سلام چرا خرابه این کتاب هزار ویک شب پس پی دی اف اش دانلود میکنم میگه عملیات ممکن نیست گوشی من سامسونگ گلکسی چی تو اینو درست کنید این کتاب کامل ترین پی دی اف هست مشکلشو حل کنید مگه مال اندورید نیست فایل

فایل مشکلی نداره دوست عزیز از نرم افزار های مختلف برای باز کردن فایل در موبایلتون استفاده کنید.

سلام ، این جلد یکه ، بقیه ش چی؟

فایل باز نمیشه ???

فایل تست شده و مشکلی ندارد. با نرم افزار های مختلف تست کنید.

چرا وقتی ایراد داره نمیگید حجممون هدر بره

فایل هیچ ایرادی نداره دوست من. مجدد دانلود نمایید.

سلام
خدا قوت
عالی

جلدهای دیگش هنوز چاپ نشده؟

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

Internet Download Manager + Portable – نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Winrar Farsi / English – نرم افزار فشرده سازی وین رار

Mozilla Firefox / Farsi – نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس

ESET Nod32 Antivirus – نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

The KMPlayer / Portable – نرم افزار کی ام پلیر ویندوز

Google Chrome – نرم افزار مرورگر وب گوگل کروم

MicroSoft Office 2019 – مایکروسافت آفیس 2019 ویندوز

Adobe Flash Player – نرم افزار فلش پلیر ویندوز

PowerISO x86/x64 – نرم افزار پاور ایزو ویندوز

Notepad++ 7.5.6 x86/x64 – نرم افزار نوت پد ویندوز

SHAREit – نرم افزار اشتراک گذاری فایل شریت برای ویندوز

Adobe Premiere Pro CC 2019 – نرم افزار ادوب پریمیر پرو برای ویندوز

nVIDIA GeForce Driver – دانلود جدیدترین درایور کارت گرافیک انویدیا

Adobe XD CC 2018 – نرم افزار ادوبی ایکس دی

Adobe After Effects CC 2019 – نرم افزار افتر افکت برای ویندوز

Instagram – نرم افزار مسنجر اینستاگرام اندروید

Cafe Bazaar – نرم افزار مارکت کافه بازار اندروید

SHAREit – نرم افزار اشتراک گذاری فایل شریت اندروید

ADM Advanced Download Manager – نرم افزار دانلود منیجر اندروید

PicsArt – نرم افزار ویرایش عکس پیکس آرت اندروید + نسخه مود شده

Telegram – نرم افزار مسنجر تلگرام اندروید

Spotify – نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود

Zapya – نرم افزار اشتراک گذاری فایل زاپیا اندروید

Google Translate – نرم افزار مترجم گوگل ترنسلیت اندروید

Firefox Browser – مرورگر فایرفاکس اندروید

QR Code Reader – نرم افزار بارکد اسکنر اندروید

MX Player – نرم افزار ام ایکس پلیر برای اندروید

Kaspersky Mobile Security – نرم افزار آنتی ویروس کسپراسکای اندروید

هزار و یک شب مجموعه‌ای از داستان‌های افسانه‌ای قدیمی هندی، ایرانی و عربی است که به زبان‌های متعددی منتشر شده‌است. شروع داستان هزار و یک شب به نقل از پادشاهی است ساسانی با عنوان شهرباز (پادشاه) و روایتگر آن شهرزاد (دختر وزیر) است. اکثر ماجراهای آن در بغداد و ایران می‌گذرد و داستان‌های آن را از ریشهٔ ایرانی دانسته‌اند، که تحت تاثیر آثار هندی و عربی بوده‌است. اینکه داستان‌های هزار و یک شب مشخص و روشن باشند و تعداد آن‌ها دقیقاً هزار و یک باشد چندان واقعی به نظر نمی‌رسد. اما داستان‌های زیادی زیر نام هزار و یک شب نوشته شده‌است.

پیشینه

به‌گفته علی‌اصغر حکمت این کتاب پیش از دوره هخامنشی در هند به وجود آمده و قبل از حمله اسکندر به فارسی (پهلوی) ترجمه شده و در قرن سوم هجری زمانی که بغداد مرکز علم و ادب بود از پهلوی به عربی برگردانده شده‌است. اصل پهلوی کتاب ظاهراً از زمانی که به عربی ترجمه شده از میان رفته‌است. او دلیل آنکه کتاب پیش از اسکندر به فارسی درآمده را به مروج‌الذهب مسعودی (درگذشته به سال ۳۴۶ ه. ق) و الفهرست ابن ندیم (درگذشته به سال ۳۸۵ ه. ق) مراجعه می‌دهد و سپس با اشاراتی به مشابهت هزار و یک شب با کتاب استر تورات استدلال می‌کند که هر دو کتاب در یک زمان و پیش از حمله اسکندر نوشته شده‌اند و ریشه واحد دارند. نام ایرانی آن هزار افسان است و وقتی به عربی ترجمه شده، نخست الف خرافه و سپس الف لیله خوانده شده، و چنانکه حکمت می‌گوید در زمان خلفای فاطمی مصر به صورت الف لیلة و لیله (هزار شب و یک شب) درآمده‌است.دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

در سال ۱۲۵۹ هجری قمری، در زمان محمدشاه به دست عبداللطیف طسوجی به فارسی ترجمه شده (این کتاب دارای ارزش تاریخی است، اما در کل یک سوم کتاب اصلی را هم شامل نمی‌شود.) و میرزامحمدعلی سروش اصفهانی اشعاری به فارسی برای داستان‌های آن سروده‌است که تا زمان ناصرالدین شاه ادامه داشته‌است. داستان‌های این کتاب دارای محتوای بسیار بوده ازجمله طنز، تعالیم اخلاقی چه بد و چه خوب (بعضی از داستان‌های آن تشویق به عیش و نوش و خوش‌گذرانی می‌نموده برای همین از این حکایات صرف نظر شده‌است ولی در بعضی حکایات هم تشویق به عدالت و ایثار و جوانمردی نموده‌است.)، آداب و سنن ملل مختلف، مشکلات اجتماعی، مسافرت و سیاحت و…

نسخه کنونی فارسی را عبداللطیف طسوجی در زمان محمدشاه و پسرش ناصرالدین شاه به فارسی درآورد و به چاپ سنگی رسید. «هزار و یک شب» نامی است که از زمان ترجمه طسوجی در دوره قاجار در ایران شهرت یافته و نام قدیم آن هزار افسان بوده‌است. چاپ کتاب تا زمان انقلاب اسلامی به همان سیاقی که چاپ کلاله خاور درآمده بود، مشکلی نداشت. بعداز انقلاب هم انتشارات هرمس این کتاب را در سال ۱۳۸۳ منتشر کرد که در ۱۳۸۶ به چاپ دوم رسید.

وبسایت ایرانی دیتا این اثر زیبا و خواندنی را تقدیم شما می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کتاب شهرزاد قصه‌گوی من به قلم مرجان ماه سپند، داستان زندگی دختری به نام شهرزاد است که با برادر بیکار و مادر معلولش زندگی می‌کند و برای رفع خرج و مخارج زندگی مجبور می‌شود در خانه‌ای که استادش معرفی کرده کار کند. با وارد شدن به آن خانه و شروع کار، زندگی شهرزاد تغییر می‌کند…

در بخشی از کتاب رمان شهرزاد قصه‌گوی من می‌خوانید:

در باز شد… وارد حیاط شدم که ماتم برد… چه حیاط بزرگ و زیبایی بود… تمام زمین چمن بود و راه باریک سنگفرش شده‌ای مسیر منتهی به خانه را نشان میداد… همانطور که آرام آرام و غرق در زیبایی خانه قدم بر میداشتم صدایی شنیدم… صدای پارس یک سگ که مرا به خود آورد و تند تند به سمت خانه رفتم… یک سگ تازی سیاه و براق جلوی در خانه به یک درخت بسته شده بود… در حالی که با ترس نگاهش میکردم در باز شد و زنی میانسال که لباس‌های زیبایی به تن داشت در قاب ایستاد و گفت: بیا… نترس!
آرم آرام از پله‌ها بالا رفتم و روبروی آن زن ایستادم و گفتم:سلام خانوم محبی شمایید؟

زن با لبخندی ملیح گفت: آره… بیا تو و خودش جلوی من وارد خانه شد.

داخل خانه خیلی زیباتر و شیک تر از حیاط بود… پشت سر خانوم محبی وارد پذیرایی مجلل خانه شدم… او روی یک مبل سلطنتی نشست و من همانطور ایستاده بودم… گفت: بشین عزیزم و من روی یک مبل یک نفره در همان سری نشستم.  خانوم محبی گفت: گفتی آقای مجد معرفی کرده… کدوم مجد؟دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

راستش اسم کوچیکشون رو نمیدونم همونی که استاد دانشگاه هستن..


– آها… فهمیدم… از کجا میشناسیش؟

– استادم هستن…من دانشجوی رشته زیست شناسی هستم

– پس با وجود دانشگاه نمیتونی تمام وقت اینجا باشی…

– نه… راستش آقای مجد هم با قبول این موضوع من رو فرستادن… من میتونم ساعت کلاس هام رو عوض کنم و همه رو بندازم صبح و از بعد از ظهر تا شب بیام اینجا.

– الان چند روزه که به خاطر وضع حمل خدمتکار قبلی همه‌ی کارای خونه به گردن من و دخترمه. با اومدن تو ما هم کارمون سبک میشه.


– مگه شما خدمتکار نمیخواین که کار نکنید؟

– نه امن خدمتکار میخوام که کارام سبک بشه… . من از بیکار یه جا نشستن خیلی بدم میاد. راستی اسمتو نگفتی؟


– شهرزاد…شهرزاد فرخزاد


– خب شهرزاد جون… هر مبلغی بگی قبول می‌کنم

– اینجوری زشته اشما هر چی لطف کنید من قبول می‌کنم.

– ما به خدمتکار قبلی روزی 35 تومن می‌دادیم…حالا چون تو دانشجویی و سفارش شده‌ی آقای مجد هستی  40تومن در روز خوبه؟

– خیلی خوبه فقط یه خواهشی که دارم روزانه بهم حقوق ندید… ماهانه بدید ممنون می‌شم.

– باشه… راستی میتونی به تماس بگیری من با خانواده‌ات صحبت کنم؟….

کلمات کلیدی: دانلود رمان ایرانی، رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب شهرزاد قصه‌گوی من، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ایرانی، داستان فارسی، داستان بلند، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه،

برای دانلود کتاب رمان شهرزاد قصه‌گوی من و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

کتاب رمان هزار و یک شب گناه من نوشته مرجان ماه سپند ادامه‌ی رمان شهرزاد قصه‌گو است.

داستان رمان شهرزاد قصه‌گو درباره‌ی دختری به نام شهرزاد بود که با برادر بیکار و مادر معلولش زندگی می‌کرد و برای رفع خرج و مخارج زندگی مجبور شد در خانه‌ای که استادش معرفی کرده کار کند. با وارد شدن به آن خانه و شروع کار، زندگی شهرزاد تغییر کرد و اتفاقات غم‌انگیزی رخ داد.

اکنون در رمان هزار و یک شب گناه من، ۲ سال از آن روزها گذشته و شهرزاد در نبود آرین روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارد اما شهرزاد نمی‌تواند با نبود آرین کنار بیاید و بین دوراهی بزرگی در زندگیش قرار گرفته است…

در بخشی از کتاب هزار و یک شب گناه من می‌خوانیم:

همگی با اتومبیل شاسی بلند آرین به فرودگاه رفتند و منتظر ماندن تا پرواز اعلام شود. شهرزاد و ستیلا لحظه‌ای دست یکدیگر را رها نمی‌کردند. ستیلا که بغض گلویش را گرفته بود گفت: شهرزاد تو رو خدا بیخیال شو. خودتو به کشتن نده. منم می‌خوام انتقام خون برادرم گرفته بشه اما نمی‌خوام تو این راه تو هم از دست بری.دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

شهرزاد فشار مضاعفی به دست ستیلا وارد کرد و گفت: نمیشه ستی…. من کم زحمت نکشیدم تا به این مرحله برسم. حالا تو ازم می‌خوای بیخیال شم؟ کاری نداره! قول می‌دم تا پیداش کردم و یه گلوله به سرش…درست همون‌جایی که پیشونی آتیلا سوراخ شد شلیک کردم برگردم! زنده!
– چقدر ساده از کشتن حرف می‌زنی؟
– ساده‌ست! ساده‌ست اگه فکر کنی اون یه بی‌گناه رو به ناحق کشته!
– مسافرین پرواز 568 به مقصد اوتاوا به گیت ۳ مراجعه کنند.
صدای پیجر فرودگاه بود. هرمزخان گفت: پرواز ماست.
همه بلند شدند و بالاخره بغض ستیلا و شهرزاد شکست. هر دو می‌ترسیدند از این‌که آخرین دیدارشان باشد. شهرزاد ستیلا را به خود فشرد و گفت: سلاممو به مامان و بابات برسون….به آتیلا برسون…حواست باشه رو سنگ قبرش خاک نشینه! ستیلا بین گریه‌هایش گفت: دلم برات تنگ می‌شه شهی!
هردو بین گریه و خنده ماندند! آرین بازوی شهرزاد را گرفت و گفت: دل بکن عزیزم! دوباره می‌بینیشون! اما آرین هم مثل شهرزاد بعید می‌دانست دیدار دوباره‌ای در کار باشد.
چند دقیقه بعد خداحافظی‌ها به پایان رسید. ستیلا با حسرت دست شهرزاد را رها کرد و به همراه دو مرد دیگر به سمت گیت ۳ رفت. آرین و شهرزاد هم همانجا وسط سالن ایستاده بودند و آن‌ها را تماشا می‌کردند. آرین که پشت شهرزاد ایستاده بود بازوهایش را گرفت. شهرزاد که هنوز بی‌صدا اشک می‌ریخت گفت: دیگه نمی‌بینیمشون.
– سعی می‌کنیم این آخرین دیدار نباشه.
شهرزاد سرش را از پشت به سینه‌ی آرین تکیه داد. اصلا حوصله‌ی جبهه گرفتن و بد‌اخلاقی را نداشت. چه اهمیتی داشت؟ آن‌ها که از احساس هم با خبر بودند….

کلمات کلیدی: دانلود رمان ایرانی، رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب هزار و یک شب گناه من، دانلود کتاب عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود جلد دوم کتاب شهرزاد قصه‌گوی من، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ایرانی، داستان فارسی، داستان بلند، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه،

برای دانلود کتاب رمان هزار و یک شب گناه من و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

کتاب قصه های هزار و یک شب این کتاب گنجینه ای است از قصه ها و افسانه های بسیار کهن هندی، ایرانی و عربی که در زبان های مختلف و در ۶ جلد کتاب به رشته تحریر درآمده است. کتابی مشهور که به اکثر زبانهای […]

تا این لحظه 1018 درخت را نجات داده ایم

دانلود جزوه,پایان نامه,پرسشنامه

خیابان دماوند نبش کوچه آقاچی پلاک4

@jangalban_support

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو

02177937897

info(@)jangalban.net

 

Sitemap – Feed طراحی سایت و سئو :وبیگو

دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو
دانلود کتاب داستانهای شهرزاد قصه گو
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *