دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

دوره مقدماتی php
دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال
دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » جملات و لغات مهم انگلیسی » دانلود رایگان بهترین کتاب PDF انگلیسی در سفر (با ترجمه فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، امروز می خواهیم یکی از بهترین پی دی اف های گلچین شده از اصطلاحات، جملات و مکالمات کاربردی در سفر را برای دانلود شما قرار دهیم. این پی دی اف حاوی بیش از ۴۰۰ جمله و اصطلاحات مفید است که در سفرهای خارجی به کار شما خواهد آمد.

موقع سفر کردن به یک کشور خارجی، قطعا با شرایط مختلفی مواجه می شوید. از صحبت کردن در فرودگاه، سوال پرسیدن از مردم، آدرس دهی، خرید کردن، مکالمه در هتل و…. پی دی اف زیر تا حدی به شما کمک خواهد کرد. ضمنا می توانید دانلود رایگان ۲۰ درس آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی (فیلم فارسی) را هم استفاده کنید!

  دانلود کتاب PDF انگلیسی در سفر (ترجمه فارسی)

نکته مهم! اگر میخواهید کتاب اصلی ۲۳۲ صفحه ای به همراه سی دی آنرا خرید کنید اینجا کلیک کنید
دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

تشکر از خدمات ارزنده شما

دوره مقدماتی php

از زحمات شما بسیار سپاسگزاریم.

سپاسگزارم

خیلی خوبه چنین سایتی درست کردید تا جملات و اصطلاحات رو این گونه بتونیم به خاطر بسپارم و با تکرار شون ملکه ذهنمان کنیم
سپاس فراوان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

کتاب انگلیسی در سفر توسط آقای حسن اشرف الکتابی تألیف و ترجمه شده است. این کتاب تاکنون سی و هشت بار به مرحله ی چاپ رسیده که انتشارات استاندارد آن را منتشر کرده است؛ موضوع کتاب همانطور که از نامش مشخص است، زبان انگلیسی، مکالمه و جمله سازی می باشد و هدف دارد که مکالمات و اصطلاحات روزمره انگلیسی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با استفاده از آنها نیازهای مکالمه ای و محاوره ای خود در طول سفر به کشورهای انگلیسی زبان را بر طرف نمایید.

کتاب انگلیسی در سفر را آقای حسن اشرف الکتابی تالیف و ترجمه کرده است.

 موضوع این کتاب زبان انگلیسی و مکالمه و اصطلاحات رایج در این زبان می باشد.

این کتاب از مجموعه کتاب های آموزش زبان می باشد و تا کنون به چاپ سی و هشتم خودش رسیده و توسط انتشارات استاندارد منتشر شده است. امروزه یادگیری و مکالمه ی زبان انگلیسی یک معضل بزرگ تلقی می شود پیشرفت جوامع و نیاز روز افزون ملت ها به یادگیری این زبان، به دلایل زیادی از جمله، سفرهای تجاری، تفریحی، اقامت یا حتی تحصیل همه ی افراد مشتاق به یادگیری می باشند اما به دلیل مشغله و روزمرگی های هر فرد کمتر کسی فرصت شرکت در کلاس های آموزش زبان را دارد و کتاب های خود آموز بهترین راه برای یادگیری آنچه که به آن نیازمند هستید می باشد. شما با استفاده از این کتاب می توانید منظور خودتان را در موقعیت های مکانی مختلف هنگام مسافرت به انگلستان و دیگر کشورهای انگلیسی زبان رفع نمایید.

کتاب حاضر شامل بیش از 2000 واژه ی مفرد و مرکب می باشد که این واژگان در مقابل جملات گفتاری(محاوره ای)، مباحث و موضوعات مختلفی را به مسافران و علاقه مندان ارائه می نماید.. همچنین کتاب با پرسش و پاسخ و مکالمات و اصطلاحات کاربردی در موقعیت های مختلف و مکان های عمومی (بیمارستان،هتل، فرودگاه، اداره پلیس و…) را به شما آموزش می دهد و از شیوه ی استفاده از جمله پایه و ثابت در نگارش این اثر استفاده شده است به گونه ای که شما بدون ایجاد تغییر در ساختار دستوری (گرامری) جمله و تنها با تعویض واژه یا عبارت کلیدی مورد نظرتان می توانید منظور و مقصود خود را به گوش شنونده برسانید. هم چنین کتاب دارای یک واژه نامه می باشد که ترجمه و تلفظ فارسی هر واژه در مقابل آن ذکر شده است.دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

 امیدواریم استفاده از این اثر شما را در مکالمه و بیان نیازهایتان هنگام سفر برطرف نماید.

از آخرین خبرها و محصولات جدید مطلع باشید

چشمانت را می‌بندی و هنگامی که باز می‌کنی دنیای جدیدی را در برابرت می‌بینی…دنیایی که می‌توانی در آن به هر نقشی که دوست داری درآیی و جای تمام تجربه‌های نداشته‌ات تجربه کسب کنی و درس بگیری و رشد کنی. دنیایی که از آن حرف میزنیم دنیای بزرگ و شیرین “کتاب” است.”نیلبوک” یک فروشگاه اینترنتی خرید کتاب و زیر مجموعه شبکه موفقیت کارنیل است که دسترسی شما را به بهترین کتاب‌های دنیا فراهم می‌کند. بزرگترین هدف نیلبوک فرهنگ سازی مطالعه کتاب نه برای انباشته شدن اطلاعات در مغز بلکه برای استفاده عملی از این اطلاعات در زندگی‌ست. ما بر این باوریم که با مطالعه کتاب می‌توانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم، با دنیای درونمان ارتباط برقرار کنیم، مسیر اصلی زندگیمان را تشخیص دهیم و در نتیجه زندگی بهتری را تجربه کنیم. زندگی همراه با عشق، آرامش، رشد، شادی و سلامتی…

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت ایده سازان زندگی ایلیا ( نیلبوک) می باشد.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمه رایج زبان انگلیسی، انگلیسی در مسافرت همراه با تلفظ صحیح کلمات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمه رایج زبان انگلیسی، انگلیسی در مسافرت همراه با تلفظ صحیح کلمات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب مکالمه‌‌ی رایج زبان انگلیسی، انگلیسی در مسافرت؛ همراه با تلفظ صحیح کلمات ترجمه‌ی مرضیه مجلسی است. در این کتاب جملات رایج در محاوره روزمره زبان انگلیسی را یاد می‌گیریم.

در کتاب مکالمه‌‌ی رایج زبان انگلیسی (Glossaries terms and phrases English language self-instruction conversation and phrase books etc. Persian) با استفاده از منابع، رایج‌ترین جملات را در سفر به خارج از کشور در اختیار شما قرار می‌دهد. یادگیری زبان‌های خارجی امروزه به نیازی مبرم برای جامعه بشری تبدیل شده است. کار و تجارت و استفاده از ابزار ارتباطی بخصوص اینترنت مرزهای ظاهری بین کشورها را درنوردیده است. یادگیری زبان انگلیسی می باید بطور مستمر و از سطوح پایه تحصیلی انجام شود. اغلب امروزه کسانی که به دنبال ارتباط با آنسوی مرزها هستند حداقلی از سطوح پایه آموزش را در دوره‌های تحصیلی در مدارس یا دانشگاه فراگرفته‌اند و به‌دنبال روشی برای یادگیری جملات پرکاربرد و ضروری برای برقراری ارتباط سریع و مفید با طرف خارجی خود هستند. در این مجموعه کتاب‌ها با استفاده از منابع مختلف سعی شده تا پرکابردترین و ضروری‌ترین جملاتی که یک نفر ممکن است در یک کشور انگلیسی زبان یا یک کشور دیگر به آن نیاز داشته باشد گردآوری شده و با تلفظ صحیح  ارائه شود.

به عنوان مثال در قسمتی از کتاب مکالمه‌‌ی روزمره‌ی زبان انگلیسی می‌خوانیم:دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

sometimes I go to sleep at 11PM, sometimes at 11:30PM

سام‌تایمز آی گُو توو اِسلیپ اَت ایلِوِن پی اِم، سام تایْمز اَت ایلِوِن ثرتی پی‌اِم.

بعضی وقت‌ها ساعت 11 شب می‌خوابم، بعضی وقت‌ها ساعت ’11:30 شب.

برای دانلود کتاب مکالمه رایج زبان انگلیسی، انگلیسی در مسافرت همراه با تلفظ صحیح کلمات و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

عنوان : ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ آم‍ری‍ک‍ای‍ی‌ در س‍ف‍ر = American English on trip

سرشناسه – شخص : اش‍رف‌ ال‍ک‍ت‍اب‍ی‌، ح‍س‍ن‌

سرشناسه – تنالگان :

رده کنگره : ‭PE,‭۱۱۳۱,‭/فلا۵۴فلا۷۸,‭۱۳۸۹

محل انتشار : ت‍ه‍ران‌

دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

ناشر : اس‍ت‍ان‍دارد

سال انتشار : 1379

صفحه شمار : ۲۶۴ص‌

موضوع : زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — م‍ک‍ال‍م‍ه‌ و ج‍م‍ل‍ه‌س‍ازی‌ — ف‍ارس‍ی‌,زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — خ‍ودآم‍وز,زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — اص‍طلاح‍ه‍ا و ت‍ع‍ب‍ی‍ره‍ا

شابک : ‭978-964-6255-15-9

شماره مدرک : ک‌۱۹۳۳

دانلود ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ آم‍ری‍ک‍ای‍ی‌ در س‍ف‍ر = American English on trip, کتاب ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ آم‍ری‍ک‍ای‍ی‌ در س‍ف‍ر = American English on trip, فایل pdf ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ آم‍ری‍ک‍ای‍ی‌ در س‍ف‍ر = American English on trip, آثار اش‍رف‌ ال‍ک‍ت‍اب‍ی‌، ح‍س‍ن‌, منابع اس‍ت‍ان‍دارد,زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — م‍ک‍ال‍م‍ه‌ و ج‍م‍ل‍ه‌س‍ازی‌ — ف‍ارس‍ی‌,زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — خ‍ودآم‍وز,زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ — اص‍طلاح‍ه‍ا و ت‍ع‍ب‍ی‍ره‍ا, ‭978-964-6255-15-9, نوشته های اش‍رف‌ ال‍ک‍ت‍اب‍ی‌، ح‍س‍ن‌


ذخیره   
دانلود



دانلود با سرعت 16 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 32 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 64 Kbps غیر مستقیم

دانلود با سرعت 128 Kbps غیر مستقیم

توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد…

خرید بک لینک با اتوریتی بالا مارکت ویندوز تبلیغات متنی ارزان رپورتاژ آگهی خرید بک لینک انبوه خرید رپورتاژ اگهی سفارش رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی ارزان اپلیکیشن واتس اپ خرید بک لینک ارزان سفارش رپورتاژ آگهی —— خرید بک لینک ارزان —-

دانلود اپلیکیشن

همکاری در فروش


بلاگ

پیگیری سفارش


Enter your email address

دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال

۸,۰۰۰ تومان

چه امتیازی به این کالا می دهید؟

موجود در انبار

کتاب انگلیسی در سفر جیبی استاندارد/ مکالمات و اصطلاحات روزمره انگلیسی

جیبی

شومیز

250

حسن اشرف الکتاب

1397

آموزشی

آموزش زبان انگلیسی

1

106

9789646255012

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

You must be logged in to post a review.

کتاب اصطلاحات رایج انگلیسی در درک فیلمهای سینمایی ج ۲ یادواره کتاب

16000تومان

کتاب گرامر جامع زبان انگلیسی دبیرستان تا دکتری یادواره کتاب

40000تومان

کتاب اصطاحات کاربردی در مکالمات زبان انگلیسی یادواره کتاب

21000تومان

کتاب اسپانیایی ذر سفر ویراست دوم استاندارد

9000

7200

35000

28000


کتاب LETS GO2 student book ‬‏

25000تومان

دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال
دانلود رایگان کتاب انگلیسی در سفر حسن اشرف ال
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *