داستان انابل چیست

دوره مقدماتی php
داستان انابل چیست
داستان انابل چیست

«Анабель: Створення» (англ. Annabelle: Creation) — американський фільм жахів, знятий Девідом Ф. Сандбергом. Він є продовженням фільму «Анабель» (2014), який у свою чергу є спін-офом «Закляття» (2013). Прем’єра стрічки в Україні відбудеться 18 травня 2017 року. Фільм розповідає про лялькаря і його дружину, які запрошують до себе черницю з кількома дівчатками з притулку. Вони стають мішенню для одержимого створіння лялькаря — ляльки Анабель.

Зйомки фільму почались 27 червня 2016 року в Лос-Анджелесі і закінчились 15 серпня того ж року[1][2].

  Кінематограф   Фантастика   Фентезі   Фантастика жахів   США

]

«Анабель: Створення» (англ. Annabelle: Creation) — американський фільм жахів, знятий Девідом Ф. Сандбергом. Він є продовженням фільму «Анабель» (2014), який у свою чергу є спін-офом «Закляття» (2013). Прем’єра стрічки в Україні відбудеться 18 травня 2017 року. Фільм розповідає про лялькаря і його дружину, які запрошують до себе черницю з кількома дівчатками з притулку. Вони стають мішенню для одержимого створіння лялькаря — ляльки Анабель.

Зйомки фільму почались 27 червня 2016 року в Лос-Анджелесі і закінчились 15 серпня того ж року[1][2].

دوره مقدماتی php

  Кінематограф   Фантастика   Фентезі   Фантастика жахів   США

]

آنابل نام عروسکی مدل Raggedy-Ann است که یک مادر در سال 1970 برای دختر دانشجویش دُنا خرید. درست در همین جاست که رویدادهای وحشتناکی درباره این عروسک شروع می شود. فیلم ها و داستان های زیادی درباره آنابل ساخته شده است که یکی از این فیلم ها Conjuring است . در این بخش از سرگرمی نمناک به بیان داستان مربوط به این عروسک ترسناک می پردازیم و حقیقت یا کذب بودن ماجرا را بر عهده خود شما می سپاریم.

داستان انابل چیست

با دیدن فیلم Conjuring یک سوال به وجود می آید که آیا عروسک آنابل وجود دارد و اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطان ی است؟

بله ، داستان عروسک آنابل این چنین آغاز می گردد که مادری یک عروسک از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد خرید . دختر که نامش دُنا بود عروسک را خیلی دوست داشت و در آپارتمان مشترک خود و دوستش آنجی نگهداری می کرد اما خیلی زود ماهیت عجیب عروسک برای آن ها آشکار گردید و اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ داد.

عروسک آنابل در ابتدا کارهای کوچکی مانند تکان دادن دست هایش و افتادن از روی صندلی به زمین انجام می داد که دُنا و انجی می توانستند آن را توجیه کنند . اما کم کم این حرکات افزایش یافت تا جایی که این عروسک کارهایی انجام داد که از توجیه به دور بود و طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد.

لو نزدیک ترین دوست دنا و آنجی نسبت به عروسک بدبین بود و حس می کرد این عروسک توسط روح تسخیر شده است اما آنجی و دنا به حرف های او گوش نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک است.

تا اینکه داستان وحشتناک تر از تصورات دنا می شود . دنا و آنجی گاهی با جابه جایی وسایل خانه روبرو می شدند و گاهی نیز نامه های را با دست خط بچه گانه یافت می کردند یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” اما گمان نمی کردند کار عروسک باشد تا روزی که دنا متوجه خون روی دست های عروسک شد ، عروسک در جای خود روی تخت قرار داشت اما لکه های قرمز روی دستهایش نظر دنا را جلب کرد او به طرف عروسک رفت و دریافت مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد .

دیگر قضیه عروسک جدی شد و دخترها از یک مدیوم احضار کننده روح کمک گرفتند . مدیوم بعد از یک جلسه احضار روح به آن ها گفت جسد دختری به نام آنابل هیگینزدرزیرزمین آپارتمان آن ها دفن است . روح آنابل با دیدن عروسک به آن علاقه مند گردیده و آن را تسخیر نموده است.

دختران با شنیدن داستان آنابل دلشان به حال دختر مرده سوخت وتصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند اما داستان وحشت انگیزتری برای آنان اتفاق افتاد که مجبور شدند دوباره از کسی کمک بگیرند.

روزی دوستشان لو به خانه آن ها آمده بود که شب از خوابی عمیق بیدار می شود اما توانایی حرکت نداشت ، لو به اطراف اتاق می نگرد اما چیزی نمی بیند، پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و بعد دست های عروسک دور گردن او قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند.

لو پس از این اتفاق از هوش می رود و روز بعد به هوش می آید و نمی داند که این اتفاق کابوس وحشتناک بوده یا در واقعیت برایش پیش آمده است اما روز بعد اتفاقی می افتد که او به وحشتناک بودن عروسک پی می برد.

هنگامی که لو در اتاق آنجی بود صداهایی از اتاق دنا شنید در حالی که دنا اصلا در خانه نبود . لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما متوجه می شود صدا مربوط به آنابل بوده است .

لو به اتاق دنا می رود و عروسک را به جای آنکه روی تخت ببیند روی صندلی می بیند . لو هنگامی که می خواهد به سمت عروسک برود ناگهان کل بدنش فلج می شود و احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. لو به پایین پایش نگاه می کند و روی آن هفت اثر پنجه ، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی می بیند . لو با وحشت به اطراف خود می نگرد اما هیچ کس را در آنجا نمی بیند و تنها چیزی که به ذهنش می رسد آنابل است.

آثار خراش روی بدن لو را همه می توانستند مشاهده نمایند اما این خراش ها در طی دو روز به شکل عجیبی خوب شد و دیگر اثری از آن باقی نماند در حالی که جای پنجه ها همگی داغ و سوزان بودند.

بار دیگر دختران به فکر چاره افتادند و این بار از یک کشیش به نام پدر هگان کمک گرفتند. اما این کشیش به آن ها گفت این موضوع مربوط به ارواح است و به قدرت بالاتری نیاز دارد. آن ها با اِد و لورن که مانند شکارچیان ارواح تماس گرفتند و به این موضوع پی بردند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد . این زوج اعلام نمودند که این عروسک تسخیر نشده اما توسط یک روح کنترل می شود زیرا اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد.

داستان انابل چیست

اقدامات زوج وارن به موقع بود زیرا اگرکارهای آنابل ادامه داشت می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه شود . این زوج معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردند که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند.

آن ها عروسک آنابل را برای نگهداری به موزه خود بردند و برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریختند زیرا این خانواده می گویند زمانی که عروسک را با خود بردند او اقدام به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن نموده است اما وقتی روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز بوده است.

عروسک آنابل حالا در موزه اِد و لورن وارِن داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می شود و با عروسکی که در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما باید بدانید این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است که ترسناکش می کند.

 

هیچوقت به آنابل اعتقاد نداشته باشید .

اگرم وجود داشته باشه توی ایران نمیاد اون توموزه نیوز لنده

توصیه میکنم اعتقاد داشته باشی چون واقعیه????

کیان جان منم با شما کاملا موافقم

آقا کیان میتونی اعتقاد نداشته باشی اما وجود داره و اینکه اگر باخدا باشی نمیاد سراغت نترس.

به نظر من انابل واقعی هست. چون من خودم یک بار تو سطل اشغال خانه مان دیدم اون باکسی کاری نداره فقط می خواد که.روهش ارامش بگیرد من بااو حرف هم زدم

برای چی اعتقاد نداشته باشیم وقتی وجود داره

من الان به شما چی بگم واقعا مردم خیالاتی شدن

ملت دیگه دارن از کنترل خارج میشن

آنابل واقعا ولقعیت داره من تو موزه دیدمش

از وقتی که انابل رو دیدم تا دو ماه خوابم نبرد توصیه میکنم هیچوقت دنبال این عروسک جن زده نروید

چه جوری بود اگه دیدیش

خیلی حرفت باحال بود تو داخل موزه دیدیش

بنظرم عروسک انابل وجود داره ولی اینطور ک اینا میگن نیست اون فقط یه عروسک ک ارواح اونو تسخیر کردن همین ولی این فقط چنتا حرکت کرده و بقیه هم ترسیدن هیچ منفعت واقعی و مجازی و داستانی نداره در دنیای ما فقط اون یه عروسک تسخیر شده اس همین

شرط میبندم اگه اتفاق واسه تومی افتاد الان زنده نبودی ازترس

وقتی انسان از خدا فاصله بگیره هر چیزی ممکنه .ولی باید آدمایی که به هیچ چیز اعتقاد ندارن خودشون تجربه کنن.

به نظر من اینا رو ول کن و به زند گیت برس هر چقدر بیشتر به اینا فکر کنی دچار استرس و تری بیخود میشوی ولی با این حال داستان قشنگی بود فقط هشتار زیاد دنبال فیلم هاو عکس ها نرید اگر هم علاقه دارید پس مطما باش خودت رو به گور می بری از من به شما ها نسیهت

چقدر درست نوشتی همه چیزی تو فک کنم املات بیست بوده

اين عروسك انابل اگر از قفسش بياد بيرون مى تونه كل ادماى دنيارو تسقير كنه

خیلی ببخشید اگه این جوریه که شما میگی پس خدا هم همینجوری میشینه و زجر کشیدن مارو نگاه میکنه ؟! معلومه چی میگی؟؟

به نظرمن‌هم این عروسک اصلا وجود نداره و طبق یه سری تخیلات بوده حالا تسخیر کردن عروسک شاید ولی حرکات و خفه کردن و ترمز گرفتن دیگه واقعیت نداره

اصلا هیچی بخز انابل واقعی نیست من واقعا تو موزه عروسک انابل رو دیدم ولی داستانی که دربارش هست الکی

هر چی میگین بگین فقط دروغ نگین که من رفتم موزه و با اون حرف زدم انابل واقعی هست ولی اون تخیلات تون رو کنار بزنین کهمن با اون حرف زدم

باور کن وجود داره ولی من تا حالا فیلمش روندیدم توصیه میکنم نبینید چون خوابت نمیبره خوشحال میشم پیام بدید پسر ها مخصوصا

به نظر منم درسته اخه یک عروسک جلوی دو نفر بیاد زیر پای طرف ترمز بکشه و فرمونو بگردونه اینا فقط پیاز داخه شو زیاد میکنند

خب ترمز دستی که زیر پا نیست…

چقدر متخصص داشتیم و خبر نداشتیم ..حالا همه واسه ما شدن روح شناس و متخصص امور ماورایی !! راجع به وقایعی که درکش فرای عقل و ذهن شماست لطفا نظر ندید .جریان این عروسک کاملا واقعیست و صحت داره .نیروهای پلید و شیطانی دارای قدرت بالایی هستند و نباید اونها رو دست کم گرفت و میتونند به موجودات دیگر صدمه وارد کنند .در جهان خیلی اتفاقات نادر پیش اومده که علم قادر به پاسخگویی نبوده .البته کاملا مشخصه که چرا این مسائل رو نفی میکنید همش به خاطر ترس و وحشتیه که دارید .

عروسک انابل واقعی است چون مارفتیم موزه اش وعروسک انابل رادیدیم

بله منم مطمئن هستم که واقعیه اگه فیلم احضارودیده باشین متوجه میشین

همه ما برای یک بار هم شده ترس را احساس کردیم وبه هر وسیله ای شده خودمان را قانع کردیم توهم است من خودم یادم میاد یک شب که برق درخانه یمان رفته بود صدای خیلی عجیبی از انباری خانه یمان می امد صدایی مثل زوزه گرگ ولی خیلی فرق داشت هنوز که هنوز صداش بعضی وقتا میپیچه

سارا خانم شما به روان پزشک مراجعه کن

نه فقط تو ،همتون فراموش کردین ک قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست

اينقدر حرف به درد نخور نزن انابل يه عروسكه خيالي اگه بچه ٢ ساله بفهمه تو خر اندازه اون نمي فهمي

واقعا باهات موافقم اینا همش الکیه

کاملاواقعیت داره.البتهاین ذات ماانسانهاست که راجع به هرچیزی بزرگ نمایی کنیم….امااجنه وجهان ارواح حقیقت دارن فقط ذهن کوچیک ماقادربه درک صحیح وتوضیحش نیست…

عروسک انابل واقعی است ولی بغضی ها باور ندارند شایدم واقعی حرکاتی از خود نشان میدهد باید در قفسش را باز کرد و دید که واقعی است یا تخیل است.

جرعت داری باز کن????

اونایی که باور دارن این عروسک واقعیت داره و خیلی قویه و نیروی شیطان داره!!!! و اینقدر خطرناکه بنظرتون غیر منطقی نیست که همچین چیز شیطانی رو پشت یک ویترین شیشه ای گذاشتن !??!!! یعنی این که قدرت کشتن آدم هارو داره نمیتونه با نیروش از شیشه ای که زندانیش کردن در بیاد!? اونایی که باور دارن آنابل تحت تاثیر نیرو های ماوراطبیعیه فکر کنم زیادی فیلم دیدن! خواهشا با چند تا فیلم ترسناک جوگیر نشید !

داستانش جالبه اما باعث شده تموم عروسکامو بریزم دور

توکل کن به خدا هیج جنی جرعت نداره به تو نزدیکت بشه انابل خرکیه بد بخت های خرافاتی انابلو از نزدیک ببینم در قفسو باز میکن ببینم میتونه غلتی که بدبخت های خرافاتی باید ازخدا بترسی نه از یه عروسک معمولی

به نظرم خیلی کاربعدی کردی عروسکاتو دورانداختی

لایک دارع حرفت داداش ارش

اگه بری درقفسو واکنی برگشتی توکارت نیس دادا

آفرین به شجاعتتون واقعا حرفتون درسته فقط باید از خداترسید

من هم قبول دارم انابل واقعیه این همه هم شاهد که توی موزه اون رو دیدن و این ها به کنار انابل رو تو شیشه ی خالی نزاشتن که ایکیو اینقدر عقل داشتن که اگه می تونه حرکت کنه پس شیشه رو میشکنه و میاد بیرون من خوندم که دور شیشه را با ایات کتاب مقدس خودشان پوشاندند که روح و شیطان داخلش از کار بیوفتد ولی اگه ایه ها نبود حتما فرار می کرد

اونایی که میگن اگه واقعیه چرا از شیشه نمیاد بیرون باید یکم در مورد اد و لورین وارن و کارهایی که برای جلوگیری از حرکات انابل کردن اطلاعات جمع کنن بعد حرف بزنن مخصوصا اقا ارش

داداش شما اظهار نظر نکن لطفا با شمام ماهان

من از وقتی کاملا اعتقاد اوردم که خودم همچین چیزایی رو با چشمم دیدم زبونم بند اومد و تا حد مرگ رفتم

هع شاید قبلش چیزی زده بودی

من از این انابل میترسم

به نظرم عروسکای مثل اون زیاده

از نظر فلسفی موضوع انابل میتونه درست باشه چون در علم فلسفه رویا بی انتهاس اما به نظر من انابل رو به سیاست میچسبونن چون اگه عروسک انابل دست یکی از ابرقدرت های جهانی بیوفته چی میشه؟پس دروغیست بزرگ

همه چیز زایده ذهنه….. اراده کنی بوجود میاریش هر چیزی که تصورشو کنی…

من که حرف میثم رو قبول دارم????????????????

بنظرمن اعتقادماادما وایمانمون به خداخیلی ضعیفه خداهیچ اجازه ای به اجنه نمیده تاوارد زندگی انسان بشه مگرخوده اون ادم بخواد واجنه رو واردزندگیش کنه درضمن پشت همه فیلم های ترسناک مینویسن واقعی اگراینجورمیبود الان دنیا پراز اجنه وشیطان میشدپس این چیزاالکیه تا ما کخ نریزیم خودمون هیچوقت هیچ اجنه ای حق نداره نزدیک بشه

باشما موافقم، تمام امور بدستخداست وبا خواست اون هرچیزی ممکنه

وقتی جن به وجود اومد و به حضرت سلیمان و یاراش حمله کرد سلیمان با کمک خدا وند اون ها رو به زیر زمین تبعید کرد ولی شیطان هنوز وجود داره روح انسان های مرده در دنیا هست که این عروسک رو تسخیر کنه

انابلی در کار نیست با با. من خودم از پچهگی زیاد فیلم ترسناک میدیدم. ولی همش چرت. ولی بازم ممکن که در بعضی موارد واقعت داشته باشه.

حرف نزن

واقعی یا غیر واقعی من میترسم

نه اینا واقعیت داره در جواب شما دوستی که گفتید این عروسک با اون قدرتش چرا نمیتونه شیشه رو بشکنه :مگه ندیدین نوشته آب مقدس روی عروسک ریخته شده و…

بله و دور اون شیشه ایه های مقدس وجود داره که نمی تونه تکان بخوره و درو باز کنه

منم ترسیدم ولی خوب منم خیلی چیزا رو با چشم خودم دیدم که واقعا اجنه وروح های شیطانی وجود داره

من هم ديدم ولي بعضي ها كه نديدن باورشون نميشه

باش تو راس میگی

بنظر من واقعیت داره ولی تو قفسه

تو قفس نیست تو شیشه هست

سلام اره منم همین نظرو دارم این اصلا واقعیت نداره اخه 1 عروسک مگه میشه جون داشته باشه اینا همش حرف الکیه که فقط ادمارو میترسونه

اگه روح یا شیطان توش باشه تکان می خوره ادم هم خفه می کنه حالا من هی بگم

وقتی روح شیطانی در وجودشه توقع داری حرکت نکنه

منم اولش خیلی ترسیدم ولی اگه آدم اعتقادش به خدا زیاد باشه هیچوقت این چیزا به سمتش نمیان همانطور که در فیلم هم بود وقتی نوشته هایی از خدا به دور عروسک میگذاشتند عروسک آرام میگرفت

بابا این چیزای چرت چی یه که در میارن منم تو موزش دیدم اما داستانش چیه که بچه ها رو میترسونن

خدایی ترسناکه.مطلب خوبی بود.من از چیزهای ترسناک خوشم میاد.

نیاز نیست برای هر چیز دنبال دلیل و منطق باشیم البته این داستان کمی غیر واقعی به نظر می امد ولی ممکنه واقعی هم باشه

انابل چند بار از موز نزديك بود فرار كند

نچ نچ نچ یعنی بد بختا اینا واقعیت نداره من خودم تو موزه دیدمش ولی اصلا به داستانش اعتقاد ندارم ی دونه عروسک مسخره رو گذاشته تو موزه که مثلا این ارواح داخلشه و این جیزا

به مولا اگه یکیتون رفته باشید موزه اینو دیده باشید

سلام به نظر من هیچ عروسک شیطانی وجود نداره.آخه من اون عروسک آنابل رو که تو موزه نگهداری میشه دارم.خوب کو هیچ کاری نمیکنه.حتی به من گفتن اگه پنج دفعه بگی آنابل مثل اینه که احضارش کرده باشی ولی اصلا اینجوری نیست.فقط یه مشت آدم چرت دور هم جمع شدن تا آدما رو بترسونن.حتما الان خودشون هر هر میخندن به ما کله پوکا(البته دور از شما)منظورم خودم بود.درسته عروسکی به نام آنابل با همون شکل و قواره وجود داره .فقط یه دونه شیشه دورش کشیدن و تموم.دیگه این که خفشون کرده و آدم کشته و نوشته دروغیس بی پایان .لطفا باور نکنید به هر چرتی.

میبخشید ولی این داستان حقیقت داره و عروسکی که شما داری تنها یه کپی از روی آنابل هست و مثل اینه که یه نفر میره به فست فودی و یک پیتزا سفارش میده که از شانس بدش توش ی مو پیدا میشه ولی یه نفر دیگه میر و یه پیتزا مثل همون سفارش میده ولی این دلیل نمیشه که مال اون هم مثل اولی باشه

حق با مائده هست انابل روح یک دختر بچه توش هست قرار نیست توی همه عروسکای که شبیه انابل باشه ارواح باشه.

قبول دارم

ازنظر من داستان غیر واقعیی بود

به نظر من همچين چيزى امكان نداره وجود داشته باشه اينا فقط ميخوان فيلمشون فروش خوبى داشته باشه، من اين فيلمو نگاه كردم و اصلا هم نترسيدم ولى دخترم نگاه كرد خيلى ترسيد همه اينا بستگى به باور ما داره، اگه واقعيه يه بار آزادش كنن بقيه هم ببينن كه نيروش واقعيه و دوباره با آب مقدس ساكتش كنن، هيچ وقت اينكارو نميكنن چون واقعى نيست.

به همین دلیل ازادش نمی کنن چون اگه ازادش کنن همه ی اونایی که زندانیش کردن رو توی یک چشم به هم زدن میکشه و بعد میره سراغ بقیه مردم شهر و دنیا و به هیچ کس فرست نمیده که روش اب مقدس یا هر چیز دیگه ای بریزن بعد هم ببخشیدا به خطر انداختن جون مردم به این راحتی ها نیست تا به حال به این موضوع فکر کردید

آقا خیلی خودتون رو درگیر نکنید اون وقت که آزاد بود چه گلی به سر ما زد که الان بخواد بزنه

درسته شایدهم بعد از اون از روح پلید خودش به بقیه عرسک ها بعده و همشون و به یه عروسک شیطانی تبدیل کنه

لاااااااااااااییییییککککککک

واقعا که این خیلی غیر واقعی ولی مامانم اینو میگه خودم همش فکر می کنم واقعی من ترسو نیستم ولی از وقتی اینو دیدم پیش مامانم میخوابم لطفا بهم نخندید O:-)امااگر شیشه بشگونه تصور کنید

به نظر من که خیلی باحاله ..اجنه و ارواح وشیاطین وجود دارن

کاملا واقعیه

به نظرمن همش الکیه اخه مگه جن بیکاره بیاد ادم بترسونه یابیکشه

همش راسته اتنا خانوم اخه جن وجود داره و بیکار نیس کارش تر سوندن ما هست

خیلی خودتون رو درگیر آنابل نکنید اون زمان که آزاد بود کاری با ما نداشت بد بختیشون برای خودشون

حالا چه واقعی چه غیر واقعی یه خورده هیجان ایجاد بشه تو زندگی

انابل واقعیه ولی مثل داستان ها نیست که میگن ادم کشته اون فقط یه عروسک جن زده شده است که الان تو موزه هست اونایی که میگن دوروغه شاید حقیقت داشته باشه .

این داستانی ک مربوط ب سال1970 میشه کاملا واقعیه…حالا بحث اینم نیس ک بترسید..ولی بحث ترمز گرفتنو چرخوندن فرمون توسط آنابل ک خوده آنابل این کارو نکرده خود ب خود یهو ماشین ترمز می گرفته یهو فرمون میچرخیده مثلا…خود عروسک فقد حرکت میکرده کاره دیگه ای نمیکرده….داستان آنابل همش واقعیته

مهم نیست که واقیت داشته باشه یا نه ! مهم اینکه از خدا کمک بگیریم تا مارا از دست شیطان و جن حفظ کند

واقعا واقعیت داره من دخترخالم رفته دیدتش میگفت ترسناک نیست ولی وقتی به چشماش زل میزنی انگار چیزی بهت هشدار میده

بابا ول کنید این حرفارو . مرگ و زندگی دست خداس نه یه عروسک که هر کی یه چیزی ازش میگه . هر کیم میترسه ترسش نا به جا و برا رد کردن ترسسش باید هر کاری بکنه حتی اثبات نظرات مثبت در مورد ترسش توی ذهنش

به نظرم واقعیت داره ولی نه به اون حد که تو فیلم ها می بینیمش

ببینین من نمیدونم واقعی هست یانه انقد فیلمش روباورکردم به عروسک خودمم شک کردم ولی وقتی ادم به خدا نزدیک بشه این چیزا سراغش نمیاد

اینا خرافاتی بیش برای جذب مردم به موزه نیست

این رو خوب امدی

ارواح وجود دارن.خدا بعد از خلقت فرشته ها جن هارو افرید.اونا هم یه سری موجود هستن که تو یه دنیایه دیگه ان.حالا یه روح رفته توی اون عروسک.ب نظر من ممکنه.مطلب جالبی بود.

ازدیدگاه اسلامی ارواح در جهان برزخ گرفتار اعمال دنیوی خودشان هستند وتا خدا نخواهد نمیتوانند وارد زندگی انسان شوند مثلا یک عروسک را تسخیر کنند اما راجع به شیطان یا اجنه شاید ولی به نظرم خیلی عجیب که این داستان واقعی باشه همیشه باید به خدا پناه برد

راست دروغش با خداست فقط اینو میدونم که اجنه و شیطان وجود داره و سراغ آدمایی میرن که ایمانشون کمه

من که می گم واقعیه.ولی چون خدا هست نباید ازچیزی ترسید

بابا اصلا همچین چیزی نیست آخه مگه ممکنه رفتن یه عروسک گرفتن بعد گزاشتنش تو شیشه بعدم گفتن اوووو بترسین این عروسک جن زدس اصلا اون عروسک کی باشه که بخواد ما رو از بین ببره

پچه ها شما انگار خل شدین آنابل واقعی بعدشم تو موزه نیس اونا فقط یه عروسکک شبیه آنابل ساخت و گذاشتن اونجا اونا هنوز نتونستن یه تا موی آنابل رو پیدا کنن شما انگار از وقتی فیلم آنابل رو دیدین یه تختتون کم شده

خانوم نیلو فر خان آنابل تو قفسه

به نظر من خرافاتی بیش نیس

حتی اگه واقعیت هم داشته باشه اینو مطمئن باشین از خدا که برتر نیست…به خدا ایمان داشته باشین…و توصیه میکنم ایت الکرسی رو حتما حفظ کنین..الا به ذکر الله تطمئن القلوب

چرته انابل فقط یه عروسکه گذاشتن تو موزه این داستانم ساختن مردم برن اونجا ببیننش

اجنه وجود دارند و حضرت سلیمان آن ها رو از زمین بلند کرد اما آنابل رو نمی دونم ولی فکر می کنم یک ذره جو داده اند

فقت باید به خدا اتقاد داشته باشید تا جن سرا قتان نیاد

تو موزه بودن انابل کار درستی نیست

من دیشب خواب دیدم که انابل امد به طرفم و می گفت روحت را میخام من به او گفتم مگر اینکه خوابشو ببینی او گفت تو بیداری جانت را می گیرم بعدشم پدرم مرا بیدار نکرد گزاشت انابل جان منرا بگیرد

چی داری می گی برای خودت

یعنی چی بابات گداشت انابل جان تورا بگیره پس الان تو روحی یا جنازه که ایتپنو نوشتی

آنابل دیشب اومد به خوابم وگفت سلام بهت برسونم.

نترسید چون آنابل سراغ همه میاد چون اون ظرف شیشه ای هیچ کاری نمیکنه

به نظر من این عروسک واقعی هست و هر بکاریم از دستش بر میاد خیلی هم دوست دارم از نزدیک ببینمش

وجود دارد ولی چرا فیلمش در ایران آمده است

فیلمی خیلی ترسناک بود فکر کنم وااقعی هست

من از انابل نمی ترسم

واقعیت و یا تخیلی بودن با خودتون ولی همه انسان ها روح دارن. دوم روح نمیتونه سرگردان باشه مگر به اذن خدا سوما روح جسم نیست پس چطوری میشه تو یه شیسه حبسش کرد؟ چطور روح از اون عروسک به عروسک دبگه ای نرفته. چطور یه روح میتونه اجسام را جابه جا کنه. اگر اینجور باسه باید کل کشور دست ارواح باشه. درضمن قدرت تخیل بشر بالاس. و یه فرقه بنام شیطان پرستی برای ترویج فرقه شون از این مزخرفات میسازن .

من خیلی میترسم

یعنی اگه هر کدومتون تو کنکور یه ذره استدلال الانو داشتین یه کاره ای تو مملکت بودین

انابل خیلی ترسناکه

واقعیت داره ولی خب این مردمه ما زیادی بزرگ میکنن????

اگر آنابل جون داره و زندست پس چرا برای نجات خودش در قفس کاری نمیکنه . اونجا که تنها تره پس چرا وحشی تر نمیشه و شیشرو بشکونه و بیاد بیرون

آفرین علی آقاگل گفتی

الله بولارا عقیل ور منه پول

اصلا به نظرم به اینجور چیا فکر نکنین به درساتون فکر کنین که فردا یه صفر کله گنده نگیرید

واقعی نیست

به نظر من که واقعی تو این دنیا هیچی غیر ممکن نیست

با هات موافقم

بنظرمن این چیزها برای ترساندن ومشغول کردن افکارپاک کودک ونوجوان ساخته شده..خدالعنشون کنه..من هرگز اجازه نمیدم بچه هام این برنامه های مسخره روببینند.????????

عروسک آنابل برای کسی وجود داره که به خدا اعتقاد نداره ولی آنابل را قبول دارند

ب نظرم واقعیه ولی تو داستانش پیاز داغشو زیاد کردن

من بر اساس منطق و اثبات چیزارو باور میکنم و متعقدم هیچ چیز بدون اثبات بر اساس قانون علمی وجود نداره و وجود داشتن انابل یه چیز مسخرست ,ترس یکی از هیجانای زندگیه و اونا هم این داستانارو از یه عروسک پارچه ای در اوردن که ما بترسیم و تعجب کنیم که بعد که فیلمش درست شد موضوع جدی تر شد و مردم بیشتر این داستانو باور کردم, نظر های شما برای من قابل احترامن به هیچ وجع نمیگم که نظر کسی اشتباس ولی نظر من در مورد این موضوع اینه.

آنابل واقعیت داره اما توسط ارواح تسخیر یا کنترل نمیشه چون ارواح نمیتونن از آخرت بیان به این دنیا هممون میدونیم خدا نمیذاره ارواح از جهان آخرت بیان به این دنیا ارواح اجازه این کارو ندارن پس آنابل توسط روح یه دختر بچه تسخیر یا کنترل نمیشه حالا موضوعی که این وسط میمونه اینه که آنابل که به تنهایی نمیتونه حرکت کنه یا دست به این کارای شیطانی بزنه و اگه توسط ارواح تسخسر یا کنترل نمیشه پس چه موجود ماورالطبیعه‌ای آنابل رو کنترل میکنه اون موجود ماورالطبیعه جن هست که اختیارش دست خودشه جن ها مثل ما انسان ها هم مسلمان دارن و هم کافر جن های کافر از شیطان پیروی میکنن پس شیطان به جن های کافر دستور میده که اشیا رو کنترل و خود انسان ها یا روح انسان ها رو تسخیر کنن و از اون ها برای صدمه زدن به انسان های دیگه استفاده کنن روح اون انسان هایی که این جوری کشته میشن به جهان آخرت نمیره بلکه شیطان اون روح ها رو میگیره حالا با این روح ها چیکار میکنه الله و اعلم اگه بازم سوالی درباره‌ی موجودات ماورالطبیه داشتید از من بپرسید هر چی باشه جواب میدم

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.


Jump to navigation

در سال 1970 یک زن عروسکی مدل Raggedy-Ann به نام آنا بل از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که در کالج بود خرید. دخترش عروسک را دوست داشت و آن را در آپارتمانش گذاشته بود، اما او و هم خانه اش خیلی زود متوجه اتفاقات عجیبی شدند که مربوط به عروسک میشد.

از زمان اولین فیلم Conjuring یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد:داستان این فیلم تا چه حد بر اساس واقعیت بود؟ آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی است؟

جواب اولین سوال بله است، واقعا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خودتان بستگی دارد. سوال دوم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است.عروسکی که باعث چنین آسیب هایی شده حالا در موزه اِد و لورن وارِن نگهداری می شود. عروسک را داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می کنند. با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناکشان با هم یکسان است. ظاهر این عروسک بسیار فریبنده است. لورن وارن در باره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش می کند: شیطان.شاید وارن ها به لطف فیلم Conjuring مهمترین بخش داستان باشند اما این شروع ماجرا نیست و خیلی قبل از آن اتفاقاتی افتاده است. شروع ماجرای ترسناک عروسک آنابل از سال 1970 شروع شده است زمانی که یک مادر برای دخترش دُنا که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد از فروشگاه اسباب بازی فروشی یک عروسک می خرد. در آن زمان دُنا با دوستش آنجی زندگی می کرد و یک ماه از کادویی که مادرش به او داده بود می گذشت. عروسک خیلی زود ماهیت واقعی خود را نشان داد و برای این دو دختر تبدیل به یک کابوس واقعی شد.

آنابل با چند حرکت اندک کارش را شروع کرد – گاهی اوقات دستش را تکان می داد. چیزهایی که می توان به راحتی توجیهشان کرد. دُنا و انجی برایشان سوال نمی شد که چرا آنابل از روی صندلی به زمین آمده – شاید افتاده؟ اما خیلی زود حرکات افزایش پیدا کرد و دیگر نتوانستند توجیهی بیاورند. آنها عروسک را در اتاق دُنا می گذاشتند و سپس آن را بیرون اتاق انجی پیدا می کردند. طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد. دو دختر ادعا می کردند که آنابل به آنها حمله می کند و حتی اقدام به خفه کردن یکی از دوستانشان کرده.داستان انابل چیست

لو دوست نزدیک این دو دختر خیلی نسبت به عروسک بد بین بود و حس می کرد این عروسک تسخیر شده است. اما آنها توجهی نکردند و می گفتند این فقط یک عروسک است. اما داستان روی شیطانی تری به خود گرفت و آنان را وادار به اقدام کرد. آنها در قسمت های مختلف آپارتمان خود یادداشت هایی را پیدا کردند که به ظاهر زیاد عجیب نبود به جز اینکه چیزهایی عجیبی روی کاغذ های پوستی نوشته شده بود و دخترها نمی دانستند آنها از کجا می آیند. هر یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” تنها دو نمونه از پیام هایی بود که با خطی کودکانه نوشته شده بودند.یک روز دُنا از سرکار بر می گردد و متوجه خون روی دست های عروسک می شود. آنابل سر جای همیشگی اش روی تخت بود، اما لکه های قرمز روی دستش چشم دُنا را گرفت – به نظر خون می آمد. گویا مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد. دیگر همه چیز خیلی جدی شده بود و دخترها باید کمک می گرفتند. بنابراین از یک مدیوم ( احضار کننده روح ) کمک خواسته شد.

اولین مدیم بعد از یک جلسه احضار روح یک تئوری را مطرح کرد. او برای دخترها داستان دختر هفت ساله ای را گفت که سالها پیش مرده بود. بر اساس گفته های مدیم ساختمان آپارتمان درست جایی بود که جسد دختر پیدا شده بود. وقتی عروسک به این آپارتمان برده شده بود روح آنابل ظاهرا آنجا بوده و به عروسک علاقه مند شده و خواسته که آن را تسخیر کند. و بدین ترتیب دختر واقعی – آنابل هیگینز – تبدیل می شودبه عروسک آنابل. در یک عمل پیش بینی نشده و شگفت انگیز دخترها تصمیم می گیرند آنابل را نگه دارند. در واقع دو دختر دلشان به حال عروسک و دختر مرده می سوزد اما این احساس همدردی دوامی نمی آورد. یک سری کابوس و تصورات وحشتناک به سراغ دُنا می آید و این هم باعث نمی شود عروسک را کنار بگذارد اما وقتی دوستشان لو مورد حمله قرار می گیرد دوباره رو به کمک خواستن می آورند.

به نظر می رسید که عروسک اصلا از لو خوشش نمی آید. یک شب لو از خوابی عمیق بیدار می شود بلافاصله وحشت به سراغش می آید. او کابوسی بد دیده بود اما این بارحسش متفاوت بود. لو بیدار شده بود اما توانایی حرکت را نداشت. به اطراف اتاق نگاه می کند اما چیزی نمی بیند. سپس شروع می شود. او پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و همانجا می ماند. چند لحظه بعد دست های عروسک دور گردن لو قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو می گوید بعد از این اتفاق از هوش رفته و صبح روز بعد به هوش آمده و اصلا نمی دانسته این اتفاق واقعا افتاده بود یا یک کابوس بوده.اما روز بعد جواب این سوالش را گرفت.

لو در اتاق انجی به دنبال نقشه بود تا خود را برای یک سفر جاده ای آماده کند که صدایی را از اتاث دُنا می شوند اما دُنا در خانه نبوده. لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما زمانی که متوجه می شوند صدا مربوط به آنابل بوده از وحشت بی حرکت می شود و ترسش دیگر بهبود پیدا نمی کند. لو وارد اتاق دُنا می شود اما کسی را آنجا نمی بیند، آنابل به جای اینکه مثل همیشه روی تخت باشد روی صندلی نشسته بوده و چیز دیگری تغییر نکرده بود. لو به سمت عروسک می رود اما ناگهان فلج وحشتناکی را در کل بدنش حس می کند و احساس می کند کسی پشت سرش است.

احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. به پایین نگاه می کند جای پنجه می بیند طوری که گویی کسی رویش پریده و به شدت با پنجه به آو ضربه می زند. روی هم هفت اثر پنجه ایجاد می شود، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی، همگی داغ و سوزان. لو با وحشت به اطرافش نگاه می کند اما هیچکس جز خودش آنجا نبوده. هیچ توضیحی جز آنابل به ذهنش نمی آید.

آثار خراش را دیگران نیز می توانستند ببینند. اما به شکل اسرار آمیزی اثر خراش ها در عرض دو روز خوب شد. هیچ اثری هم از آنها وجود نداشت. دُنا با یک کشیش به نام پدر هگان تماس گرفت اما او گفت این موضوع مربوط به ارواح است و او به قدرت بالاتری نیاز دارد. با اِد و لورن تماس گرفته شد.

این زوج مانند شکارچیان ارواح بودند و به این مسائل رسیدگی می کردند. آنها خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد. وارن گفت این عروسک تسخیر نشده است اما توسط یک روح کنترل می شود. اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد اما ارواح می توانند به آنها متصل شوند. زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس می کردند کارهای آنابل در ادامه می توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن خانه شود.

آپارتمان طی فرآیندی تمیز شد، اِد در این مورد می گوید:معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردیم که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند. تاکید ماروی این بود که خانه را سرشار کنیم از قدرت مثبت و خدا. وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را برای نگهداری به موزه خود برد. اِد می گوید عروسک چندین مرتبه به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده. اِد برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز هم بوده. نمناک

دو فیلم تاکنون بر همین اساس ساخته شده و فیلم سوم بر اساس این عروسک مرموز به زودی  در سال 2019 روی پرده خواهد رفت.

دوربین مخفی آنابل

خاک بر سر هر کسی که آنابل مزخرف رو باور کنه. اون آشغال وجود نداره. اگه هست، الان بیاد منو بخوره!!!!!!!!!!

بخدا همش الکیه، اون عروسک هیچ غلطی نمیتونه بکنه

بخدا همش الکیه، اون عروسک هیچ غلطی نمیتونه بکنه

بولشیت 🙂
پتو را بر سر میکشد و پاهایش را جمع میکند

عروسک اصلی یه عروسک کاملا معمولیه که بچه های قدیم دست خیلی از دختر بچه ها نمونه هاش مشابهشو دیدن … اما گویا توسط ارواح تسخیر شده به هر حال حتی فیلمشم ترسناک نبود از نظر من

یه کاربری تو سایت بود یا شایدم هست به نام رئال مادرید11 فک کنم با عکس زیدان,این روزانه کلی پست ترسناک میذاشت بچه ها از دستش به تنگ:)اومدن این دیگه پست نذاشت.
بعد alireza_zed اومد که کلاکارش عالی بود زدن مسدودش کردن:/
کلا ازون موقع یه کاربر شاش بند بیار دیگه تو سایت نبوده ازین مطالب کار کنه:((

عروسک اصلیه که اصلا ترسناک نیس:/

این تصویری که گذاشتی مربوط به عروسک فیلم آنابل هست
عروسک واقعی آنابل یه شکل دیگه است که توی موزه وارن نگهداری میشه

ترسناک نیست واقعا

عروسک آنابل یکی از نمادهای ترس و وحشت در فیلم ها هست, اما چرا این عروسک را بعنوان یک علامت از ترس معرفی می‌کنند؟ از زمان نخستین فیلم «Conjuring» یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد; حکایت این فیلم تا چه حد بر زمینه واقعیت بود؟

 

داستان انابل چیست

آیا واقعا عروسک واقعی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین هست آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی هست؟پاسخ نخستین سوال بله هست, واقعا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال یقین کردن یا نکردن حکایت هایي که درمورد این عروسک گفته شده به خودتان بستگی دارد.

 

سوال دم کمی پیچیده تر هست. تنها چیزی که مشخص هست آن هست که حکایت هاي واقعی آنابل اثبات کرده اند گاهی واقعیت از حکایت خیلی بدتر هست.عروسکی که باعث چنین صدمه هایي شده اکنون در موزه اِد و لورن وارن نگه داری می‌شود. عروسک را داخل یک جعبه شیشه اي با اخطار  باز نکنید  نگه داری می‌کنند.

 

با این که عروسک واقعی آنابل با انچه در فیلم «Annabelle; Creation» وجود دارد خیلی متفاوت هست, اما شمار زیادی از چیزهای ترسناکشان با هم یکسان هست.ظاهر این عروسک بسیار فریبنده هست. لورن وارن در باره آنابل می‌گوید; این ظاهر عروسک نیست که خوفناک هست, بلکه انچه درونش هست ترسناکش می‌کند; شیطان.

احتمالاً وارن ها به لطف فیلم «Conjuring» مهم ترین بخش حکایت باشند اما این شروع ماجرا نیست و خیلی گذشته از آن اتفاقاتی افتاده هست.شروع ماجرای خوفناک عروسک آنابل از سال 1970 شروع شده هست زمانی که یک مادر برای دخترش دُنا که دانشجوی پرستاری بود بعنوان هدیه تولد از فروشگاه اسباب بازی فروشی یک عروسک میخرد.

 

در آن زمان دُنا با دوستش آنجی زندگی میکرد و یک ماه از کادویی که مادرش به او داده بود می گذشت.عروسیک خیلی زود ماهیت واقعی خود را نشان داد و برای این دو دختر تبدیل به یک کابوس واقعی شد.

آنابل با چند حرکت اندک کارش را شروع کرد – گاهی اوقات دستش را لزرش می داد. چیزهایی که می‌توان به راحتی توجیهشان کرد.دُنا و انجی برایشان سوال نمی شد که چرا آنابل از روی صندلی به زمین آمده – احتمالا افتاده؟ اما خیلی زود حرکات افزایش پیدا کرد و دیگر نتوانستند توجیهی بیاورند.

 

آن ها عروسک را در اتاق دُنا می گذاشتند و سپس آن را بیرون اتاق انجی پیدا می‌کردند. طولی نکشید که امور از بازرسی خارج شد. دو دختر ادعا میکردند که آنابل به آن ها حمله میکند و حتی اقدام به خفه کردن یکی از دوستانشان کرده.

 

حملات آنابللو دوست نزدیک این دو دختر خیلی نسبت به عروسک بد بین بود و حس میکرد این عروسک تسخیر شده هست. اما آن ها توجهی نکردند و می‌گفتند این فقط یک عروسک هست. اما حکایت روی شیطانی تری به خود گرفت و آنان را وادار به اقدام کرد.

 

انها در قسمت هاي گوناگون آپارتمان خود یادداشت هایي را پیدا کردند که به ظاهر چندان عجیب نبود به جز این که چیزهایی عجیبی روی کاغذ هاي پوستی نوشته شده بود و دخترها نمیدانستند انها از کجا می‌آیند.هر یادداشت پیامی متفاوت داشت, ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” تنها دو همانند از پیام هایي بود که با خطی کودکانه نوشته شده بودند.

 

یک روز دُنا از سرکار بر میگردد و متوجه خون روی دست هاي عروسک می‌شود.آنابل سر جای مادام العمر اش روی تخت بود, اما لکه هاي قرمز روی دستش چشم دُنا را گرفت – به نظر خون می آمد. گویا مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد.دیگر همه ي چیز خیلی جدی شده بود و دخترها باید کمک می‌گرفتند. بنابراین از یک مدیوم « احضار کننده روح » کمک خواسته شد.

احضار روح و روحِ یک دخترِ مردهنخستین مدیم بعد از یک جلسه احضار روح یک تیئوری را مطرح کرد. او برای دخترها حکایت دختر هفت ساله اي را گفت که سالها پیش مرده بود.بر زمینه گفته هاي مدیم ساختمان آپارتمان درست جایی بود که پیکر دختر پیدا شده بود. وقتی عروسک به این آپارتمان برده شده بود روح آنابل ظاهراً آنجا بوده و به عروسک علاقه مند شده و خواسته که آن را تسخیر کند. و بدین ترتیب دختر واقعی – آنابل هیگینز – تبدیل می شودبه عروسک آنابل.

 

در یک عمل پیش بینی نشده و حیرت آور دخترها تصمیم میگیرند آنابل را نگه دارند. در واقع دو دختر دلشان به حال عروسک و دختر مرده می سوزد اما این احساس همدردی دوامی نمی آورد.یکسری کابوس و تصورات خوفناک به سراغ دُنا می‌آید و این هم باعث نمیشود عروسک را کنار بگذارد اما وقتی دوستشان لو مورد حمله قرار میگیرد مجدد رو به کمک خواستن می آورند.

 

حمله وحشیانه عروسکبه نظر می‌رسید که عروسک اصلا از لو خوشش نمی‌آید.یک شب لو از خوابی عمیق بیدار میشود بی درنگ وحشت به سراغش می‌آید. او کبوسی بد دیده بود اما این بارحسش متفاوت بود.لو بیدار شده بود اما توانایی حرکت را نداشت. به اطراف اتاق نگاه می‌کند اما چیزی نمیبیند. سپس شروع می‌شود.

 

او پایین را نگاه میکند و میبیند آنابل پایین پایش ایستاده, عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش میکند, از روی قفسه سینه اش می گذرد و همانجا می‌ماند. چند لحظه بعد دست هاي عروسک دور گردن لو قفل می‌شود و شروع به خفه کردنش میکند. لو میگوید بعد از این رخداد از هوش رفته و صبح روز بعد به هوش آمده و اصلا نمی دانسته این رخداد واقعا افتاده بود یا یک کابوس بوده.

 

اما روز بعد پاسخ این سوالش را گرفت.لو در اتاق انجی به دنبال نقشه بود تا خود را برای یک سفر جاده اي حاضر کند که صدایی را از اتاث دُنا میشوند اما دُنا در منزل نبوده.لو فکر می‌کند کسی بی اجازه وارد منزل شده اما زمانی که متوجه میشوند صدا مربوط به آنابل بوده از وحشت بی حرکت میشود و ترسش دیگر بهبود پیدا نمی‌کند.

لو وارد اتاق دُنا می‌شود اما کسی را آنجا نمیبیند, آنابل به جای این که مثل همه ي وقت روی تخت باشد روی صندلی نشسته بوده و چیز دیگری تغییر نکرده بود. لو به سمت عروسک میرود اما ناگهان فلج وحشتناکی را در کل بدنش حس می‌کند و احساس می‌کند کسی پشت سرش هست.

 

احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می‌یابد. به پایین نگاه میکند جای پنجه می‌بیند طوری که گویی کسی رویش پریده و به شدت با پنجه به آو ضربه میزند. روی هم هفت اثر پنجه ایجاد می‌شود, سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی, همگی داغ و سوزان.لو با وحشت به اطرافش نگاه می‌کند اما هیچکس جز خودش آنجا نبوده. هیچ توضیحی جز آنابل به ذهنش نمی‌آید.داستان انابل چیست

 

توضیح؟آثار خراش را دیگران نیز می توانستند ببینند. اما به شکل رازها آمیزی اثر خراش ها در عرض دو روز مفید شد. هیچ اثری هم از آن ها وجود نداشت.دُنا با یک کشیش به اسم پدر هگان تماس گرفت اما او گفت این موضوع مربوط به ارواح هست و او به قدرت بالاتری نیاز دارد. با اِد و لورن تماس گرفته شد

این زوج مثل شکارچیان ارواح بودند و به این مسائل رسیدگی میکردند. آن ها خیلی زود متوجه شدند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد.وارن گفت این عروسک تسخیر نشده هست اما توسط یک روح بازرسی میشود. اشیاء بی جان را نمی‌توان تسخیر کرد اما ارواح می‌توانند به آن ها متصل شوند.

 

زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آن ها احساس می‌کردند کارهای آنابل در ادامه می توانست باعث مرگ یکی از اعضای آن منزل شود.آپارتمان طی فرآیندی تمیز شد, اِد در این راستا می‌گوید; معنویت فضای منزل را با کلمات بالا بردیم که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به منزل می‌شدند. پافشاری ماروی این بود که منزل را سرشار کنیم از قدرت مثبت و خدا.

 

دُنا دیگر عروسک را نمیخواست.وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را برای نگه داری به موزه خود برد. اِد میگوید عروسک چندین مرتبه به کشیدن ترمز خودرو و منحرف کردن حکم آن اقدام کرده.

 

اِد برای جلوگیري از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریخته و به نظر تاثیر گذار هم بوده. « چه حرفا  »

وقتی به منزل رسیدند اِد عروسک را روی یک صندلی نزدیک میز خود می‌گذارد. او میگوید پس از مدتی عروسک روی هوا شناور شد اما پس از آن مجدد روی زمین افتاد. طی چند هفته اي که گذشت عروسک باز هم شروع به حرکت و چرخیدن در منزل میکند.

 

یک روز کشیشی به مشاهده اِد میرود. عروسک را روی صندلی می‌بیند, عروسک را برمی دارد و خطاب به آن میگوید; آنابل تو فقط یک عروسک پارچه اي هستی و نمی تواني به کسی صدمه برسانی و سپس آنابل را به گوشه اي می اندازد.اِد وحشت زده و با فریاد می‌گوید; بهتر بود این حرف را نمی زدی!

 

یک ساعت کشیش رفت, اِد و همسذرش از او خواستند وقتی به منزل رسید با آن ها تماس بگیرد تا مطمئن شوند که رسیده. چند ساعت بعد کشیش تماس گرفت, وقتی به یک چهار راه شلوغ رسیده بود ترمزهای ماشینش از کار می افتند و تصادف وحشتناکی میکند و به زحمت از آن جان تندرست بدر میبرد.

وارن ها تنها یک توضیح برای این رخداد می‌بینند و آنابل را به یک محفظه شیشه اي منتقل میکنند که حاوی دعاهایی بود, درب آن را قفل میکنند و در موزه قرار می‌دهند جاییکه این عروسک هنوز در آن قرار دارد.وقتی از لورن درمورد اوضاع عروسک شیطانی پرسیده شد او گفت پس از انتقال به موزه با کمک یک کشیش آنجا و عروسک را تقدیس کردیم.

 

دعاهایی وجود دارد که مانع جلوی شیطان را میگیرد – درست مثل حصار برقی برای سگ.به نظر می‌رسید که همه ي چیز پایان یافته اما گویی آنابل مهار شدنی نبود.لورن بارها اخطار داده بود که اگر کسی عروسک را مورد تمسخر قرار دهد رویدادها خوبی نخواهد افتاد.

 

روزی یک مرد به مشاهده موزه می‌رود او که حکایت هاي آنابل را شنیده بود شروع به دست انداختن مورد آنابل می‌کند و از او می‌خواهد اگر واقعا قدرتی دارد روی بدنش خراش ایجاد کند. اِد به آن مرد می‌گوید; پسرم باید از این جا بروی . کوشش می‌کند از او محافظت کند اما خیلی دیر بوده.

 

دوست همان مرد تعریف میکند ما روی دوچرخه بودیم و داشتیم به ماجرایی که درمورد آنابل گذرانده بودیم می خندیدیم و مسخره اش میکردیم که ناگهان او تصادف کرد و با سر به یک درخت برخورد کرد. « کلید رازها این حکایت مسخره کردن آنابل  »

 

مرد بی درنگ کشته شد و دوستش نیز حدود یک سال در بیمارستان بستری بود.آنابل همان طور در قفسه ماند. لورن پس از مرگ همسرش مجدد به موزه بازگشت اما حاضر نیست حتی به این عروسک نگاه کند چون معتقد هست بدترین شیء موجود در موزه هست.

 

 

 


ادامه امروز »

9 دلیل که چرا تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما ضروری است!

هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(اسکلت ویژه هالووین)

داستان انابل چیست


چطور کمتر فحش بدیم؟!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(بوقلمون)


چند کاربرد باحال بطری پلاستیکی!


هر جمعه یک “اوریگامی” یاد بگیرید(خرگوش)

اِد و لورن وارن

این زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ زمانی توسط روح یک کودک خردسال تسخیر نشده است، بلکه برعکس توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیک شدن هر چه بیشتر به دخترها را داشته است. آنها نتیجه گرفتند که او در نهایت می‌خواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشت‌زده، آنابل را به وارن‌ها دادند تا آن را در یک قفسه‌ی شیشه‌ای در موزه‌ی شخصی خود در کانکتیکات نگهداری کنند. محفظه شیشه‌ای که روی آن نوشته شده: “اخطار، آن را باز نکنید”.

تا به امروز آنابل هنوز هم در این ویترین شیشه‌ای نشسته و خدا می‌داند که چه نقشه‌هایی در سر دارد!

یک خانواده پر جمعیت به خانه ای جدید در منطقه رود آیلند نقل مکان می کنند اما مطابق معمول در این خانه یک سری روح وجود داشته که با انواع و اقسام روش ها اعم از بلند کردن اعضای خانواده ، تکان دادن صندلی، صحبت کردن با افراد و..باعث اذیت و آزار این خانواده می شده. متاسفانه تا به امروز هیچ مدرکی دال بر تائید ادعاهای خانواده پرون بدست نیامده و هرگز هم بدست نخواهد آمد چراکه علناً بررسی چنین موضوعی هرگز علمی نخواهد بود. یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره ارواح و داستانهای تسخیر ساکنین منزل توسط این ارواح سرگردان پرسیده می شود این است که چرا تمام این داستانها مربوط به قرن ها پیش یا حداکثر دهه ی هفتاد میلادی هستند و با ظهور تکنولوژی های مختلف که می تواند به راحتی چنین لحظاتی را ثبت کند، آثاری از ارواح سرگردان و این قبیل داستان ها پیدا نشده؟ شاید این سوال بتواند به راحتی این موضوع را اثبات کند که داستانهای تسخیر منزل توسط ارواح سرگردان، افسانه های بی پایه ای بیش نبوده و هرگز مستندی از وجود این مقوله به دست نیامده است.اما خانواده پرون که ادعا می کردند در این خانه ارواح موجب اذیت و آزار آنان می شده، توانستند از طریق فروش کتابهایشان پول بسیاری به جیب بزنند و تا سالها از طریق بازنشر این قبیل داستان ها ، شهرت و وضعیت مالی خوشایندی برای خودشان رقم بزنند. دخترِ این خانواده که هم اکنون 54 ساله است، درباره فیلم و ادعای تقلبی بودن آن صحبت جالبی انجام داده و گفته : « هرکس می خواهد باور کند و هرکس هم نمی خواهد نکند! »

the conjuring

از زمان اولين فيلم Conjuring يک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد:

داستان اين فيلم تا چه حد بر اساس واقعيت بود؟ آيا واقعا عروسک حقيقي آنابل وجود دارد؟ و اگر چنين است آيا به اندازه عروسکي که در فيلم نشان داده شد شيطاني است؟

جواب اولين سوال بله است، واقعا چنين عروسکي وجود دارد. با اين حال باور کردن يا نکردن داستان هايي که درباره اين عروسک گفته شده به خودتان بستگي دارد.سوال دوم کمي پيچيده تر است. تنها چيزي که مشخص است آن است که داستان هاي واقعي آنابل ثابت کرده اند گاهي واقعيت از داستان خيلي بدتر است.عروسکي که باعث چنين آسيب هايي شده حالا در موزه اِد و لورن وارِن نگهداري مي شود. عروسک را داخل يک جعبه شيشه اي با هشدار ” باز نکنيد ” نگهداري مي کنند.

با اينکه عروسک واقعي آنابل با آنچه در فيلم Annabelle: Creation وجود دارد خيلي متفاوت است، اما بسياري از چيزهاي ترسناکشان با هم يکسان است.ظاهر اين عروسک بسيار فريبنده است. لورن وارن در باره آنابل مي گويد: اين ظاهر عروسک نيست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش مي کند: شيطان.

شايد وارن ها به لطف فيلم Conjuring مهمترين بخش داستان باشند اما اين شروع ماجرا نيست و خيلي قبل از آن اتفاقاتي افتاده است.اين زوج مانند شکارچيان ارواح بودند و به اين مسائل رسيدگي مي کردند. آنها خيلي زود متوجه شدند عروسک روحي شيطاني و غير انساني دارد.وارن گفت اين عروسک تسخير نشده است اما توسط يک روح کنترل مي شود. اشياء بي جان را نمي توان تسخير کرد اما ارواح مي توانند به آنها متصل شوند.زوج وارن به موقع باخبر شدند چون آنها احساس مي کردند کارهاي آنابل در ادامه مي توانست باعث مرگ يکي از اعضاي آن خانه شود.آپارتمان طي فرآيندي تميز شد، اِد در اين مورد مي گويد: معنويت فضاي خانه را با کلمات بالا برديم که شامل هفت صفحه جملاتي بود که طبيعتي مثبت داشتند و مناع ورود شيطان به خانه مي شدند. تاکيد ماروي اين بود که خانه را سرشار کنيم از قدرت مثبت و خدا.

دُنا ديگر عروسک را نمي خواست.وارن ها قبول کردند که عروسک را با خود ببرند و اِد آنابل را براي نگهداري به موزه خود برد. اِد مي گويد عروسک چندين مرتبه به کشيدن ترمز ماشين و منحرف کردن فرمان آن اقدام کرده.اِد براي جلوگيري از حملات عروسک آنابل روي آن آب مقدس ريخته و به نظر کارساز هم بوده.

منبع:آریا نیوز-قطره-horror

پاسخ

پاسخ

شما به عنوان مهمان نظر ارسال میکنید.

آیا داستان های ترسناک در مورد عروسک آنابل حقیقت دارد؟


اس ام اس های زیبای تبریک تولد

ماجرای فرهاد ایرانی و همسرش، زوج مهمان ماه عسل


آموزش فال ورق


چه گیاهانی در آب شور میتوانند رشد کنند؟

داستان انابل چیست


زیباترین زنان سال 2018 را بشناسید + تصاویر


چرا یهودیان ثروتمند هستند؟


ضرب المثل های ایرانی همراه با معنی


شخصیت شناسی از روی فرم لب


آموزش سوت زدن


چند آیا میدانید که باید بدانید (2)

اختراعاتی که جهان را به جای بهتری تبدیل کردند


عجیب ترین غذاهای دنیا


چند”آیا میدانید” که  باید بدانید


۱۶ سرگرمی برای زندگی باکیفیت‌تر

فستیوال بزرگ برنینگ من در صحرای نوادا + ویدئو


آداب و رسوم مردم مختلف ایران در ماه رمضان


تابلوهای قاجاری در موزه های گرجستان


10 تبلیغ خلاقانه +عکس


تصاویر روز 1397/07/29


حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


تصاویری جذاب برای صفحه نمایش گوشی موبایل (4)


شباهت جالب سگ ها به صاحبانشان !


حیوانات استاد “سلفی” گرفتن اند!


روز 97/07/02


تصاویری جذاب برای صفحه نمایش گوشی موبایل (3)


تست شخصیت؛کدام را انتخاب می کنید؟


معمای خواستگاری از دختر پادشاه


معمای زندانی و در آزادی

معما بیل گیتس برای استخدام افراد در مایکروسافت


معما پرتاب چند باره یک تاس


سه معما و چیستان بسیارجالب


تست هوش جالب تصویری : تفاوت هارا بیابید


معمای جالب نتایج مسابقات فوتبال

 

10 تبلیغ خلاقانه +عکس


مشاهده

تصاویر روز 1397/07/29


مشاهده

حیوانات هم عاشق می شوند+عکس


مشاهده

copyright © 2015 – 2018 Mashrooh

. استفاده از مطالب سايت مشروح فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است

ماجرای عروسک آنابل چیست

هم اکنون در مجله آنلاین فارسی ها با عنوان ماجرای عروسک آنابل چیست در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آیا ماجرای عروسک آنابل حقیقت دارد ؟

آیا فیلم هایی که بر اساس این عروسک ساخته شدند واقعیت داشتند ؟

جواب این سوال بله است .

داستان انابل چیست

اتفاقات واقعی که در مورد این عروسک اتفاق افتاده است بسیار وحشتناک تر از داستان ها و فیلم هایی که درباره آنها دیده ایم یا شنیده ایم .

این عروسک در موزه اد و لورن وارن نگهداری میشود .

این عروسک در داخل یک باکس شیشه ای قرار داده شده است که روی آن به حالت هشدار نوشته شده است به شیشه دست نزنید .

ماجرای این عروسک با فیلم‌هایی که در مورد آن ساخته شده است متفاوت میباشد اما داستان اصلی فیلم مشابه واقعیت می باشد .

این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است ، در باطن آن عروسک چیزی وحشتناک پنهان شده است .

داستان آنابل

داستان این عروسک ترسناک از سال ۱۹۷۰ شروع شد .

زمانی که یک مادر برای دخترش دنا که دانشجوی پرستاری بود این عروسک را از مغازه اسباب بازی فروشی گرفت .

دنا که با دوستش آنجی زندگی می کرد پس از یک ماه متوجه شد عروسک باطنی شیطانی دارد .

این عروسک تبدیل به یک کابوس برای این دو دانشجوی پرستاری شده بود .

آنابل دستهایش را تکان میداد ، گردنش را می چرخاند و پاهایش تکان میخورد .

دنا و آنجی گاهی اوقات می‌دیدند که عروسک روی زمین افتاده است اما بی تفاوت از کنار آن میگذشتند . بعدها که این حرکات زیاد شد دیگر نتوانستند توجیهی برای آن بیاورند .

آنها این عروسک را به داخل اتاق می گذاشتند سپس آن را در خارج از اتاق پیدا می‌کردند .

آنابل اقدام به حمله هم می کرد آنها مدعی شدند آنابل در حال خفه کردن دوست‌شان بوده است .

لو که دوست دنا بود حس بسیار بدی نسبت به این عروسک داشت .

او معتقد بود بود که این عروسک توسط شیطان تسخیر شده است .

اما دنا و آنجی معتقد بودند آنابل فقط یک عروسک معمولی می باشد .

بعدها آنابل روی شیطانی اش را نشان داد .

به گونه ای که دست نوشته های مختلفی را در قسمت های مختلف آپارتمان قرار می‌داد .

به لو کمک کن و به ما کمک کن از دست نوشته های کودکانه ای بود که روی دیوار نصب شده بود .

دنا پس از یک روز کاری متوجه می شود که روی دست های آنابل لکه های خون وجود دارد .

آنابل مثل همیشه روی تخت بود اما مایع قرمز رنگی که به نظر از داخل خود عروسک بیرون می‌آمد را مشاهده کرد .

با شیطانی شدن این قضیه آنها دست به دامن یک احضار کننده روح شدند .

احضار کننده روح برای دخترها داستان دختر بچه ۷ ساله ای که سالها پیش مرده بود را تعریف کرد .

آپارتمانی که آنها در داخل آن زندگی می کردند درست همان ساختمانی بود که دختربچه ۷ ساله در آن فوت شده بود .

گویا روح دختر بچه ۷ ساله پس از دیدن عروسک ارتباط خاصی با آن برقرار کرده و آن را به تسخیر خود در می آورد .

بنابراین روح آنابل هیگینز عروسک آنابل تبدیل می شود .

این دو دختر پس از شنیدن این قصه از روی حس دلسوزی اقدام به نگهداری عروسک آنابل می‌کنند .

اما این دلسوزی دوامی نمی آورد .

کابوس های وحشتناکی به سراغ دنا می آمد اما آنها هم باعث نمی شد دنا از نگهداری این عروسک خودداری کند .

پس از آنکه دوستشان لو مورد حمله این عروسک قرار می گیرد ، باز هم دست به دامن احضار کننده ی روح می شوند .

ماجرای حمله

لو در یک شب عجیب کابوسی را می بیند و وحشت زده از خواب بیدار می شود .داستان انابل چیست

اما توانایی حرکت را ندارد .

او اطرافش را نمی توانست ببیند پس از آن که پایین را نگاه می کند آنابل را مشاهده کرده که از پایش در حال بالا رفتن است به روی قفسه سینه لو می‌رود اقدام به خفه کردن او می‌کنند .

او پس از این اقدام از هوش می رود و صبح روز بعد به هوش می آید .

او شک دارد که آیا این داستان واقعی بوده است یا خیر .

لو در اتاق انجی در حال پیدا کردن نقشه برای رفتن به سفر بود که صدایی از داخل اتاق دنا می آمد .

او فکر می کند شخصی بدون اجازه وارد منزل شده است .

اما متوجه می شود که صدای آنابل بوده است .

از شدت ترس وی خشکش می زند .

سپس وارد اتاق دنا می شود هیچ کسی را نمی بیند فقط آنابل را میبیند که به روی صندلی نشسته است .

به سمت آنابل می رود که ناگهان احساس فلجی می کنند گویی کسی پشت سر او ایستاده است .

این فلج را در قسمت قفسه سینه احساس می‌کند .

سپس زمانی که به قسمت پای خود نگاه می کند می‌بیند چنگ هایی روی پایش است .

سه چنگ عمودی و چهار چنگ افقی را به روی پایش می بیند .

جای چنگ ها پس از دو روز به طرز کاملا شگفت انگیزی خوب شد .

دنا در نهایت با اد و لورن تماس گرفت .

این دو نفر به شکارچیان ارواح معروف بودند در نهایت متوجه شدند این عروسک ماهیتی شیطانی و غیر انسانی دارد .

وارن گفت که این عروسک تسخیر نشده است فقط توسط یک روح کنترل می گردد .

ارواح می توانند به اشیا متصل شوند .

این دو زوج معتقد بودند اگر اقدامات آنابل ادامه پیدا کند در نهایت منجر به مرگ یکی از اعضای خانواده می‌شود .

آپارتمان طی فرآیندی تزکیه شد .

آنها با دعاها و اسم های خداوند مانع از ورود شیطان به داخل خانه شدند .

وارن ها قبول کردند که این عروسک را به داخل موزه خود منتقل کنند .

وارن می‌گوید که در مسیر این عروسک چندین بار سعی در منحرف کردن فرمان و کشیدن ترمز داشته است .

وی با ریختن آب مقدس به روی این عروسک او را آرام کرده است .

اد می گوید پس از منتقل کردن این عروسک به خانه چندین بار عروسک در بین آسمان و زمین معلق شده و در نهایت به روی زمین افتاده است .

یک روز یک کشیش به خانه اد می رود و خطاب به او می‌گوید :

آنابل تو یک عروسک پارچه ای بیشتر نیستی و نمی توانی کاری را انجام دهی .

سپس آن را به گوشه ای پرت می کند .

این کشیش در مسیر خانه ترمز اتومبیلش قطع شده و تصادف وحشتناکی را تجربه می کند .

او از تصادف به زحمت جان سالم به در می برد .

این زوج آنابل را در یک باکس شیشه اید که حاوی دعاهایی می باشد انتقال می کنند که هنوز هم این عروسک در داخل آن شیشه قرار دارد .

روزی یک مرد به داخل موزه رفته و به مسخره کردن آنابل می پردازد .

چند لحظه بعد با آن مرد در حال دوچرخه سواری تصادف می کند و جان خود را از دست می دهد .

امیدواریم مطلب ماجرای عروسک آنابل چیست مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد .

همچنین در فارسی ها بخوانید :

© کلیه حقوق برای مجله اینترنتی فارسی ها محفوظ می باشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.


j


آیا ماجراهای ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد

آنابل نام عروسکی مدل Raggedy-Ann است که یک مادر در سال 1970 برای دختر دانشجویش دُنا خرید. درست در همین جاست که رویدادهای وحشتناکی درباره این عروسک شروع می شود. فیلم ها و داستان های زیادی درباره آنابل ساخته شده است که یکی از این فیلم ها Conjuring است . در این بخش از سرگرمی نمناک به بیان داستان مربوط به این عروسک ترسناک می پردازیم و حقیقت یا کذب بودن ماجرا را بر عهده خود شما می سپاریم.

داستان انابل چیست

 

با دیدن فیلم Conjuring یک سوال به وجود می آید که آیا عروسک آنابل وجود دارد و اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطان ی است؟ بله ، داستان عروسک آنابل این چنین آغاز می گردد که مادری یک عروسک از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد خرید . دختر که نامش دُنا بود عروسک را خیلی دوست داشت و در آپارتمان مشترک خود و دوستش آنجی نگهداری می کرد اما خیلی زود ماهیت عجیب عروسک برای آن ها آشکار گردید و اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ داد.

 

 

 

عروسک آنابل در ابتدا کارهای کوچکی مانند تکان دادن دست هایش و افتادن از روی صندلی به زمین انجام می داد که دُنا و انجی می توانستند آن را توجیه کنند . اما کم کم این حرکات افزایش یافت تا جایی که این عروسک کارهایی انجام داد که از توجیه به دور بود و طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد.

لو نزدیک ترین دوست دنا و آنجی نسبت به عروسک بدبین بود و حس می کرد این عروسک توسط روح تسخیر شده است اما آنجی و دنا به حرف های او گوش نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک است.

تا اینکه داستان وحشتناک تر از تصورات دنا می شود . دنا و آنجی گاهی با جابه جایی وسایل خانه روبرو می شدند و گاهی نیز نامه های را با دست خط بچه گانه یافت می کردند یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” اما گمان نمی کردند کار عروسک باشد تا روزی که دنا متوجه خون روی دست های عروسک شد ، عروسک در جای خود روی تخت قرار داشت اما لکه های قرمز روی دستهایش نظر دنا را جلب کرد او به طرف عروسک رفت و دریافت مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد .

 

 

دیگر قضیه عروسک جدی شد و دخترها از یک مدیوم احضار کننده روح کمک گرفتند . مدیوم بعد از یک جلسه احضار روح به آن ها گفت جسد دختری به نام آنابل هیگینزدرزیرزمین آپارتمان آن ها دفن است . روح آنابل با دیدن عروسک به آن علاقه مند گردیده و آن را تسخیر نموده است.

دختران با شنیدن داستان آنابل دلشان به حال دختر مرده سوخت وتصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند اما داستان وحشت انگیزتری برای آنان اتفاق افتاد که مجبور شدند دوباره از کسی کمک بگیرند.

 

حملات وحشتناک عروسک شیطانی آنابل 

روزی دوستشان لو به خانه آن ها آمده بود که شب از خوابی عمیق بیدار می شود اما توانایی حرکت نداشت ، لو به اطراف اتاق می نگرد اما چیزی نمی بیند، پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و بعد دست های عروسک دور گردن او قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو پس از این اتفاق از هوش می رود و روز بعد به هوش می آید و نمی داند که این اتفاق کابوس وحشتناک بوده یا در واقعیت برایش پیش آمده است اما روز بعد اتفاقی می افتد که او به وحشتناک بودن عروسک پی می برد. هنگامی که لو در اتاق آنجی بود صداهایی از اتاق دنا شنید در حالی که دنا اصلا در خانه نبود . لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما متوجه می شود صدا مربوط به آنابل بوده است .

 

 

لو به اتاق دنا می رود و عروسک را به جای آنکه روی تخت ببیند روی صندلی می بیند . لو هنگامی که می خواهد به سمت عروسک برود ناگهان کل بدنش فلج می شود و احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. لو به پایین پایش نگاه می کند و روی آن هفت اثر پنجه ، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی می بیند . لو با وحشت به اطراف خود می نگرد اما هیچ کس را در آنجا نمی بیند و تنها چیزی که به ذهنش می رسد آنابل است.

آثار خراش روی بدن لو را همه می توانستند مشاهده نمایند اما این خراش ها در طی دو روز به شکل عجیبی خوب شد و دیگر اثری از آن باقی نماند در حالی که جای پنجه ها همگی داغ و سوزان بودند. بار دیگر دختران به فکر چاره افتادند و این بار از یک کشیش به نام پدر هگان کمک گرفتند. اما این کشیش به آن ها گفت این موضوع مربوط به ارواح است و به قدرت بالاتری نیاز دارد. آن ها با اِد و لورن که مانند شکارچیان ارواح تماس گرفتند و به این موضوع پی بردند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد . این زوج اعلام نمودند که این عروسک تسخیر نشده اما توسط یک روح کنترل می شود زیرا اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد.

 

 

 

انتقال عروسک آنابل به موزه اد و لورن

اقدامات زوج وارن به موقع بود زیرا اگرکارهای آنابل ادامه داشت می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه شود . این زوج معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردند که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند.

آن ها عروسک آنابل را برای نگهداری به موزه خود بردند و برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریختند زیرا این خانواده می گویند زمانی که عروسک را با خود بردند او اقدام به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن نموده است اما وقتی روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز بوده است.

 

آیا داستان عروسک آنابل حقیقی است 

عروسک آنابل حالا در موزه اِد و لورن وارِن داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می شود و با عروسکی که در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما باید بدانید این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است که ترسناکش می کند.


آیا ماجراهای ترسناک درباره عروسک آنابل حقیقت دارد

آنابل نام عروسکی مدل Raggedy-Ann است که یک مادر در سال 1970 برای دختر دانشجویش دُنا خرید. درست در همین جاست که رویدادهای وحشتناکی درباره این عروسک شروع می شود. فیلم ها و داستان های زیادی درباره آنابل ساخته شده است که یکی از این فیلم ها Conjuring است . در این بخش از سرگرمی نمناک به بیان داستان مربوط به این عروسک ترسناک می پردازیم و حقیقت یا کذب بودن ماجرا را بر عهده خود شما می سپاریم.

 

با دیدن فیلم Conjuring یک سوال به وجود می آید که آیا عروسک آنابل وجود دارد و اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطان ی است؟ بله ، داستان عروسک آنابل این چنین آغاز می گردد که مادری یک عروسک از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد خرید . دختر که نامش دُنا بود عروسک را خیلی دوست داشت و در آپارتمان مشترک خود و دوستش آنجی نگهداری می کرد اما خیلی زود ماهیت عجیب عروسک برای آن ها آشکار گردید و اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ داد.داستان انابل چیست

 

 

 

عروسک آنابل در ابتدا کارهای کوچکی مانند تکان دادن دست هایش و افتادن از روی صندلی به زمین انجام می داد که دُنا و انجی می توانستند آن را توجیه کنند . اما کم کم این حرکات افزایش یافت تا جایی که این عروسک کارهایی انجام داد که از توجیه به دور بود و طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد.

لو نزدیک ترین دوست دنا و آنجی نسبت به عروسک بدبین بود و حس می کرد این عروسک توسط روح تسخیر شده است اما آنجی و دنا به حرف های او گوش نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک است.

تا اینکه داستان وحشتناک تر از تصورات دنا می شود . دنا و آنجی گاهی با جابه جایی وسایل خانه روبرو می شدند و گاهی نیز نامه های را با دست خط بچه گانه یافت می کردند یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” اما گمان نمی کردند کار عروسک باشد تا روزی که دنا متوجه خون روی دست های عروسک شد ، عروسک در جای خود روی تخت قرار داشت اما لکه های قرمز روی دستهایش نظر دنا را جلب کرد او به طرف عروسک رفت و دریافت مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد .

 

 

دیگر قضیه عروسک جدی شد و دخترها از یک مدیوم احضار کننده روح کمک گرفتند . مدیوم بعد از یک جلسه احضار روح به آن ها گفت جسد دختری به نام آنابل هیگینزدرزیرزمین آپارتمان آن ها دفن است . روح آنابل با دیدن عروسک به آن علاقه مند گردیده و آن را تسخیر نموده است.

دختران با شنیدن داستان آنابل دلشان به حال دختر مرده سوخت وتصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند اما داستان وحشت انگیزتری برای آنان اتفاق افتاد که مجبور شدند دوباره از کسی کمک بگیرند.

 

حملات وحشتناک عروسک شیطانی آنابل 

روزی دوستشان لو به خانه آن ها آمده بود که شب از خوابی عمیق بیدار می شود اما توانایی حرکت نداشت ، لو به اطراف اتاق می نگرد اما چیزی نمی بیند، پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده، عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و بعد دست های عروسک دور گردن او قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند. لو پس از این اتفاق از هوش می رود و روز بعد به هوش می آید و نمی داند که این اتفاق کابوس وحشتناک بوده یا در واقعیت برایش پیش آمده است اما روز بعد اتفاقی می افتد که او به وحشتناک بودن عروسک پی می برد. هنگامی که لو در اتاق آنجی بود صداهایی از اتاق دنا شنید در حالی که دنا اصلا در خانه نبود . لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما متوجه می شود صدا مربوط به آنابل بوده است .

 

 

لو به اتاق دنا می رود و عروسک را به جای آنکه روی تخت ببیند روی صندلی می بیند . لو هنگامی که می خواهد به سمت عروسک برود ناگهان کل بدنش فلج می شود و احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد. لو به پایین پایش نگاه می کند و روی آن هفت اثر پنجه ، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی می بیند . لو با وحشت به اطراف خود می نگرد اما هیچ کس را در آنجا نمی بیند و تنها چیزی که به ذهنش می رسد آنابل است.

آثار خراش روی بدن لو را همه می توانستند مشاهده نمایند اما این خراش ها در طی دو روز به شکل عجیبی خوب شد و دیگر اثری از آن باقی نماند در حالی که جای پنجه ها همگی داغ و سوزان بودند. بار دیگر دختران به فکر چاره افتادند و این بار از یک کشیش به نام پدر هگان کمک گرفتند. اما این کشیش به آن ها گفت این موضوع مربوط به ارواح است و به قدرت بالاتری نیاز دارد. آن ها با اِد و لورن که مانند شکارچیان ارواح تماس گرفتند و به این موضوع پی بردند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد . این زوج اعلام نمودند که این عروسک تسخیر نشده اما توسط یک روح کنترل می شود زیرا اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد.

 

 

 

انتقال عروسک آنابل به موزه اد و لورن

اقدامات زوج وارن به موقع بود زیرا اگرکارهای آنابل ادامه داشت می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه شود . این زوج معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردند که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند.

آن ها عروسک آنابل را برای نگهداری به موزه خود بردند و برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریختند زیرا این خانواده می گویند زمانی که عروسک را با خود بردند او اقدام به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن نموده است اما وقتی روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز بوده است.

 

آیا داستان عروسک آنابل حقیقی است 

عروسک آنابل حالا در موزه اِد و لورن وارِن داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می شود و با عروسکی که در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما باید بدانید این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است که ترسناکش می کند.

منبع: نمناک

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori

1980

مزخرفههههههه

من که اطلاعات زیادی کسب کردم

به نظر من انابل الکی است

آنابل و آن عروسک کاملا دروغ و مزخرف و مسخره هست!!!!
اگر همچین عروسکی وجود داره، بهش بگید بیاد منو بخوره!!!!!!
اون هیچ غلطی نمی تونه بکنه

شاید

به نظرم همچین چیزی وجود دارد چون من خودم تجربه اینکه روح شیطانی تو خرس عروسکی بچه خواهرم موقع خواب به من ضربه وارد می کرد را حس کردم

توضیحات کامل در مورد عروسک نفرین شده آنابل به زبان فارسی..یکی از دیدنیهای موزه اسرارآمیز کانکتیکت عروسکی جن زده و مرموز آنابل است.آنابل عروسک جن زده ای است که توسط روح یک دختر تسخیر شده و هم اکنون در موزه اوکالت نگهداری میشود.

توضیحات کامل در مورد عروسک نفرین شده آنابل به زبان فارسی..یکی از دیدنیهای موزه اسرارآمیز کانکتیکت عروسکی جن زده و مرموز آنابل است.آنابل عروسک جن زده ای است که توسط روح یک دختر تسخیر شده و هم اکنون در موزه اوکالت نگهداری میشود.

از صفر تا صد با فارسینو فارسی رد کردن

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آنابل عروسک آدم ربایی است که توسط دو شیطان شناس،  لورن وارن و اد ادعا شد که این عروسک تسخیر شده‌است  که جهت تدارک امنیت خاطر عموم و جلوگیری از شر این عروسک، آن را در جعبه‌ ی شیشه‌ای در موزه اسرارآمیز وارن در مونرو کانتیکت قرار دادند و این داستان در فیلم‌هایی مانند آنابل و … به اشتراک گذاشته شد.

آنابل همچنین با عروسک رابرت مقایسه شد و بیوگرافی لورن و اِد ،شیطان‌شناسی در مستند خوشحالی شِکَنَندِه شرح داده شد.داستان انابل چیست

در سال 1970 یک خانم عروسکی به نام آنابل از مغازه ای که اجناس دست دوم میفروخت برای دخترش که در کالج بود خرید. دخترش عروسک را دوست داشت و آن را در آپارتمانش نگهداری میکرد ، اما دخترک و دوستش که باهم درآن مکان زندگی میکردند خیلی زود متوجه اتفاقات عجیب و غیرقابل تصوری شدند که مربوط به عروسک میشد.

از زمان پخش اولین فیلم کانجورینگ یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد:داستان این فیلم تا چه حد بر اساس واقعیت بوده است؟ آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی و ترسناک است؟

آری کاملا این عروسک و داستانش واقعی است،  حقیقتا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خود شما بستگی دارد.

سوال دوم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است.
با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم آنابل وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناک شان با هم یکسان است. ظاهر این عروسک بسیار فریبنده میباشد. لورن وارن درباره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش میکند: شیطان شیطان شیطان

عروسک آنابل ناگهان ناپدید شده و سر از اتاق دیگر در می‌آورد، درحالی که حتی یک نفر هم آن را لمس نکرده بود. به علاوه گاهی تکه‌های پاره پاره از برگه ای پیدا می‌کردند که گویا کودکی روی آن‌ها نقاشی کشیده بود، اما تکه کاغذها متعلق به هیچ یک از دخترها نبود.

آن‌ها همچنین یک روز عروسک را در حالتی دیدند که روی پاهای پارچه‌ای خود ایستاده بود، امری که به نظر امکان‌پذیر نمی‌رسید. اینجا بود که دخترها دیگر حقیقتا وحشت‌زده شده و برای کمک تماس گرفتند…

شخصی که توان ارتباط با ارواح را داشت (مدیوم) به آن‌ها گفت که شاید این عروسک توسط روح دختری که به تازگی در آپارتمان آن‌ها فوت کرده، تسخیر شده باشد. در حین کار این مدیوم دریافت که عروسک آنابل به این دختران علاقه پیدا کرده  و می‌خواهد برای همیشه با آن‌ها بماند.

دختران درنهایت این خواسته‌ی آنابل را قبول کردند، اما اوضاع کم کم تغییر کرد و ماجرا پرده سیاهی را به روی خود کشید، به ویژه که یک شب یکی از دوستان آن‌ها توسط عروسک مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد، به طوری که زخم های زیادی روی قفسه‌ی سینه او مشاهده می‌شد. اینجا بود که دیگر کاسه‌ی صبر دخترها لبریز شده و با دو پژوهشگر عالَم ارواح، «اِد و لورن وارن»  تماس گرفتند و از آنها تقاضای کمک کردند…

این زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ‌گاه توسط روح یک انسان تسخیر نشده است، بلکه برعکس، توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیکی هر چه بیش‌تر به دخترها را داشته است. آن‌ها نتیجه گرفتند که او در نهایت می‌خواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشت‌زده، آنابل را به اِد و لورن وارن دادند تا آن را در یک قفسه‌ی شیشه‌ای در موزه‌ی شخصی خود در کانکتیکات نگهداری کنند. محفظه شیشه‌ای که روی آن نوشته شده: «اخطار، لطفا آن را باز نکنید».

موزه‌ی شخصی اِد و لورن وارن ، موزه‌ای منحصر به‌فردی بوده و در نوع خود بی‌رقیب است. این موزه اشیای شوم ، نحس و شیطانی تاریخی را در دل خود جمع کرده است…

 

فارسینو ارایه دهنده بهترین خدمات شخصی در هر جایی که هستی

طراحی وبسایت شخصی

فارسینو اولین سایت فارسی

وردپرس فارسی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

فارسینو را بغل کنید


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.


عضویت

داستان واقعی ولنتاین
: داستان واقعی ولنتاین
داستان واقعی

داستان زیبای دیوانه واقعی داستان زیبای دیوانه واقعی
داستان

هتل آنابل پافوس | The Annabelle آدرس: قبرس – پافوس Poseidonosداستان انابل چیست

داستان عشق واقعی آقا جون : داستان عشق واقعی آقا

داستان واقعی تاریخی رستم و سهراب داستان واقعی تاریخی رستم

داستان واقعی درباره یک ضرب المثل جالب
داستان واقعی درباره

داستان واقعی درسی بزرگ از یک کودک
داستان واقعی درسی

داستان واقعی و جنجالی پری دریایی زاهدانی : داستان واقعی

کلیه محتوای این سایت توسط کاربران درج شده است و فیس نما هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ندارد.

لینک های مفید : آمارگیر رایگان – لینک های پیشنهادی – مشاهده زنده قوانین – تماس با ما – تبلیغات – sitemap کلیه حقوق برای شبکه اجتماعی فیس نما محفوظ است

داستان انابل چیست
داستان انابل چیست
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *