کیک مدل شب یلدا

دوره مقدماتی php
کیک مدل شب یلدا
کیک مدل شب یلدا

صفحه نخست » ? آموزش آشپزی آسان » سفره آرایی » عکس تزیین کیک شب یلدا • کیک هندوانه ای شکل برای شب چله

تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه و انار در کنار میوه آرایی و سفره آرایی شب یلدا امروزه به یکی از رسوم زیبا و خلاقانه شب یلدا بدل شده است.

اگر به دنبال ایده هایی جدید برای تزیین کیک شب یلدابتان هستید به ادامه مطلب توجه کنید.
جهت آشنایی با طرز تهیه چیز کیک هندوانه ای ، تزیین هندوانه شب یلدا ، طرز تهیه کیک به شکل هندوانه به بخش دسر و شیرینی شب یلدا مراجعه کنید.

 

کیک مدل شب یلدا

تزیین کیک شب چله با خمیر فوندانت

دوره مقدماتی php

تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه راه راه با خامه فرم گرفته

تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه درسته با خمیر فوندانت

تزیین کاپ کیک به شکل هندوانه

کیک مدل هندوانه , کیک راه راه برای شب یلدا

عکس کیک شب یلدا به شکل هندوانه درسته

تزیین کیک هندوانه با فوندانت و خامه
زیباترین مدل تزیین کیک برای یلدا

کیک هندوانه ای شکل قرمز مخملی

عکس تزیین کیک به شکل هندوانه با خامه

مدل های زیبای تزیین کیک شب چله به شکل هندوانه

عکس تزیین کیک به شکل هندوانه

کیک خامه ای تزیین شده به شکل هندوانه

عکس کیک مخملی با رویه فوندانت به شکل هندوانه

کیک اسفنجی تزیین شده به شکل قاچ هندوانه

عکس کیک هندوانه دسر ویژه شب یلدا

زیباترین تزییناات کیک برای شب چله

کیک مخملی خامه کشی شده به شکل هندوانه

 

 

گردآوری : گروه خانواده مجله تصویر زندگی 

کیک مدل شب یلدا

ارسال این مطلب برای دوستانتان (دکمه رو لمس کنید)


نام(لازم)

 

دستور پخت کیک پسته  کیک پسته کیکی خوشمزه و مقویه که می تونین هم به عنوان عصرانه و هم در وعده صبحانه میل کنین. این کیک خوشمزه را درست کنین و از خوردنش کنار خونواده …

اسموتی یخی هندوانه ای دسری خوشمزه و شیک برای مهمانی شب یلدا و هم چنین پذیرایی در روزهای گرم تابستان  است. میزان مواد ذکر شده در این دستور برای 8 نفر کافیست.   مواد لازم …

کیک لحاف یک کیک شکلاتی کرم دار بسیار خوشمزه با بافتی نرم و عالی و با ظاهری شیک و زیباست که می تونید برای پذیرایی از مهمانانتون بپزید و با یک نوشیدنی گرم دراین روزهای …

فولد کردن (Folding) به معنای تا کردن است. که با هم زدن فرق دارد. در فولدینگ باید با لیسک و به حالت دورانی، تنها مواد را از ته ظرف به روی ظرف بیاورید و آن قدر این …

کیک شکلاتی اسپرسو یکی از انواع کیک خوش عطر و خوشمزه با بافتی عالی و بی نظیره. با یک نوشیدنی داغ عصرونه ای دلچسب و لذیذ برای روزهای سرد زمستونه. دستور پخت کیک شکلاتی اسپرسو با …

و اینم خلاقیت و ابتکار در تزئین ساندویچ بچه ها از این تصاویر ایده بگیرید و ساندویچ های کودکان عزیزتون را زیباتر تزئین کنید خلاقیت و ابتکار در تزیین غذای کودکان تزیینات جالب برای صبحانه و …

آموزش تصویری تزئین طالبی به شکل گلی زیبا   در این مطلب روش تزئین طالبی به شکل گلی زیبا به صورت تصویری و مرحله به مرحله تقدیم شما عزیزان می شود. ابزار و لوازم مورد …

در این مطلب 3 روش تزیین تخم مرغ هفت سین که توسط خانم شهره عقابی آموزش داده شده را به صورت تصویری تقدیمتون می کنیم و در پایان فیلم این آموزش را خواهید دید. با …

  دوستای گرامی کم کم آذرماه به پایان می رسه و به شب زیبای یلدا نزدیک می شیم. فکر کردم بد نباشه یک سری آموزش تزیین هندوانه و میوه آرایی رو برای علاقمندان به این …

  دوستای گرامی کم کم آذرماه به پایان می رسه و به شب زیبای یلدا نزدیک می شیم. فک کردم بد نباشه یک سری آموزش تزیین هندوانه و میوه آرایی رو برای علاقمندان به این …

من در این نوشته کوتاه قصد دارم ۴۵ عکس تزیین کیک شب یلدا هم با وسایل ساده و هم تزیینات حرفه ای تر با فوندانت را با شما به اشتراک بگذارم که از میان انبوهی از تصاویر اینستاگرامی تزیین کیک یلدا به شکل کیک هندوانه ای و کیک انار انتخاب کرده ام .

یکی از مهمان های تازه وارد شب یلدا کیک های یلدایی به شکل انار و هندوانه و تزییناتی از این قبیل است .

قبلا خوردنی های یلدا شامل خوراکی هایی بود که در زمستان های سرد در خانه های ایرانی پیدا میشد

مثل آجیل و میوه های خشک شده و نخود کشمش و انار دان شده و شاید هندوانه مخصوص شب یلدا

اما الان بجز این خوراکی ها کیک و ژله و گیفت و خوراکی هایی از این دستکیک مدل شب یلدا

به سفره ها یا بهتر بگویم میز های شب یلدا اضافه شده .

کیک یلدا ۹۶ کیک شب یلدا تزیین کیک یلدا کیک یلدا کیک شب یلدا برای عروس

کیک شب یلدا ۱۳۹۶ کیک شب یلدا ۲۰۱۷ کیک شب یلدا ۹۶ کیک شب یلدا ۹۷

تزیین کیک شب یلدا  کیک هندوانه ای شب یلدا کیک انار شب یلدا

تزیین کیک شب یلدا عروس تزیین کیک شب چله عروس تزیین کیک یلدا با فوندانت

تزیین کیک شب یلدا با فوندانت  آموزش تزیین کیک یلدا

تزیین کیک شب یلدا ساده تزیین کیک شب یلدا با فوندانت

تزیین کیک شب یلدا با ژله تزیین کیک شب یلدا خانگی تزیین کیک شب یلدا به شکل انار

تزیین کیک شب یلدا با انار تزیین کیک شب یلدا برای عروس تزیین کیک شب یلدا عروس

تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه تزیین کیک شب یلدا در منزل تزیین کیک شب یلدا

تزیین کیک شب یلدا تزیینات کیک شب یلدا کیک یلدایی کیک یلدا مبارک کیک یلدا انار کیک یلدا هندوانه

و در پایان یک ویدئو کم حجم زیبای آموزشی برای تزیین هندوانه شب یلدا به شکل هندوانه از سایت آپارات

 

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

ایده های مختلفی برای تزیین کیک شب یلدا وجود دارد و می توان از طرح های مختلف از جمله هندوانه، انار، میوه های مناسب این فصل، تم های زمستانی و… برای تزیین این کیک ها استفاده نمود. اگر شما نیز به دنبال روش هایی برای تزیین کیک برای شب یلدا هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با مشاهده جدیدترین مدل های تزیین کیک، با بهترین ایده ها در این زمینه آشنا شوید.

تزیین کیک برای مناسبت های مختلف کاملا متفاوت و متنوع است و بهتر است آن را با تزیینات مربوط به تم تولد هماهنگ نمایید. در صورتی که قصد دارید به تزیین کیک شب یلدا بپردازید، در این مطلب مجموعه ایی از بهترین تصاویر انواع کیک های شب یلدا را گردآوری نموده ایم که در ادامه می توانید ضمن مشاهده آنها، با الگو برداری از این تصاویر بهترین تزیین کیک را برای شب یلدا داشته باشید. توجه داشته باشید که مدل های ارائه شده در این مطلب به دو صورت تزیین کیک با فوندانت و تزیین با خامه کیک می باشند که شما می توانید تزیینات دلخواه را مشاهده نمایید.

همانگونه که می دانید بهترین ایده برای تزیین کیک های شب یلدا استفاده از تم هندوانه است. شما به راحتی می توانید با کمی خلاقیت کیک خود را به شکل هندوانه تزیین کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از کیک هندوانه برای شب یلدا را نشان می دهد که امیدواریم از آنها ایده بگیرید.کیک مدل شب یلدا

انار یکی از میوه های پاییزی زیبا و خاص است که می توان کیک های شب یلدا را نیز به این شکل تزیین کنید. در ادامه تزیین چندین مدل کیک برای شب یلدا به شکل انار را مشاهده می نمایید که امیدواریم تماشای آن برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

در ادامه تعدادی کیک زیبا و شیک برای شب یلدا را مشاهده می نمایید که این مدل ها نیز انتخاب مناسبی برای شب یلدای شما عزیزان می باشند.

با بهترین و زیباترین مدل های کیک شب یلدا آشنا شدید، حال می توانید به راحتی اقدام به تزیین کیک برای شب یلدا نمایید و از هنر خود در این شب نهایت استفاده را ببرید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی تزیین کیک از دیگر ایده ها در این زمینه و همچنین آموزش های متنوع برای اینگونه تزیینات آشنا شده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

همه ما معمولا به تزیین کیک شب یلدا اهمیت می دهیم و می خواهیم بهترین تزیین و مدل کیک را برای این شب تدارک ببینیم. در این مطلب مدل های ریبایی برای کیک شب یلدا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

برای تزیین کیک شب یلدا ایده های متفاوتی وجود دارد. این کیک به خاطر اینکه برای چنین شبی تهیه می شود، باید هم رنگ و بوی زمستانی داشته باشد و هم به سبک یلدایی تزیین شده باشد.

تهیه کیک شب یلدا برای ما ایرانی ها در شب یلدا اهمیت زیادی دارد. مخصوصا برای کسانی که در این شب میزبان هستند و می خواهند یک پذیرایی عالی داشته باشند.

 

کیک مدل شب یلدا

معمولا کیک شب یلدا با میوه های زمستانی تزیین می شود. انواع مدل تزیین هندوانه شب یلدا منبع خوبی برای تزیین کیک مخصوص شب یلدا قرار می گیرد.

مدل کیک هندوانه ای شب یلدا

مدل کیک هندوانه ای زیبا مخصوص شب یلدا

مدل کیک هندوانه

تهیه کیک شب یلدا به شکل هندوانه

چیز کیک انار و تزیین کیک با انار از جمله کیک های ایده آل این شب محسوب می شود.

تزیین چیز کیک انار ژله ای شب یلدا

تزیین چیز کیک اناری شب یلدا

تزیین چیز کیک انار شب یلدا

تهیه کیک شب یلدا با انار

مدل کیک اناری شب یلدا

تهیه کیک شب یلدا با انار

اگر دوست داشته باشید مایه کیک را با عصاره میوه دلخواه خود تهیه کنید. می توانید دانه های انار را برای تزیین کیک استفاده کنید.

در کنار کیک تزیین شده، تزیین میوه شب یلدا را انجام دهید تا سفره شما زیباتر شود.

  کیک خود را با ژله تزیین کنید.

اگر شما قصد دارید این کیک را به خانواده عروس پیشکش کنید، مدل های جالبی برای تزیین کیک در اختیار دارید.

خوشبختانه هندوانه میوه شکل پذیری است و همان گونه که در میوه آرایی شب یلدا سهم زیادی در تزیین به خود اختصاص می دهد، برای تزیین کیک شب یلدا نیز مدل های متنوع و جالبی از هندوانه شکل می گیرد. مثلا مدل کیک هندوانه با برش عریض، مدل کیک شب یلدا به رنگ هندوانه و… از انواع این مدل کیک می باشد.

معمولا کیک های شب یلدا در چندین رنگ تهیه می شوند و بسیار زیبا و جذاب هستند.

زمانی که این کیک به چنین سبکی تهیه می شود، در واقع در سفره شب یلدا شما خود نمایی می کند و زیبایی سفره را دو چندان می کند.

از اینکه در ارائه تزیینات کیک شب یلدا همراه ما بودید، صمیمانه متشکریم. امیدواریم با استفاده از این ایده ها بتوانید تزئینات زیبایی برای انواع کیک مخصوص شب یلدا صورت دهید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری

کیک مدل شب یلدا


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کیک مدل شب یلدا
کیک مدل شب یلدا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *