میزان مصرف پمپ بدنسازی

دوره مقدماتی php
میزان مصرف پمپ بدنسازی
میزان مصرف پمپ بدنسازی

مکمل پمپ باعث افزایش قدرت، انگیزه و روحیه ورزشکار به خصوص قبل از مسابقات می شود. مکمل پمپ که به عنوان مکمل های قبل از تمرین نامیده می شوند، مجموعه ای از مواد محرک و آمینو اسید هایی هستند که بعد از مصرف در بدن موجب انرژی و بهبود روحیه مثبت در فرد مصرف کننده می شوند.شما پس از مصرف مکمل پمپ به صورت معجزه آسا و محسوسی شاهد اثرات آن همچون افزایش انرژی و توان عضلات، افزایش تمرکز ذهنی و انگیزه برای ادامه تمرینات ، دم عضلانی و متورم شدن رگها می شوید.
مکمل های پمپ در شاخه مکمل های نیتریک اکساید قرار می گیرند و معمولا توسط ورزشکارانی که برای ادامه تمرینات سنگین ورزشی خود نیازمند این قبیل مکمل ها هستند مصرف می شوند، البته قابل ذکر است با توجه به فرمول و مواد موجود در آن و همچنین جوابدهی بهتر مکمل های پمپ ، بهتر است به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده نشوند.


این دسته از مکمل ها غالبا به صورت پودر و قرص و کپسول وارد بازار می شوند .در مورد نمونه هایی که به صورت پودر وارد بازار می شوند باید این مهم را به دقت در نظر داشته باشید که برای حل کردن آن در آب باید ابتدا آب کافی به میزان دست کم ۳۰۰ سی سی در لیوان یا شکر ریخته و سپس مقدار لازم از پودر مکمل پمپاژ را ریخته و آرام محلول را بهم بزنید تا محلولی یک دست فراهم گردد وسپس آن را میل کنید.هم زدن شدید این سری مکمل ها همانند آنچه که در مورد پروتئین ها رخ می دهد اولا ممکن است منجر به ترکیدن ویا دست کم وا رفتن ویا باز شدن درب شیکر گشته و موجب پاشیده شدن مایع به بیرون گردد در ثانی اگر چنین حادثه ایی نیز رخ نداد با عنایت به خروج گاز این مایع از اثرات مکمل کاسته خواهد شد.

مقدار مصرف : یک اسکوپ 15-25 دقیقه قبل تمرین

دوره مقدماتی php

میزان مصرف پمپ بدنسازی

یک اسکوپ(مخصوص خود مکمل) را با حداقل 300 میلی لیتر( مقداری بیشتر از یک لیوان) را به آرامی مخلوط کنید.دقت کنید بر خلاف سایر مکمل ها ،پمپ را در شیکر به هم نزنید.با قاشق به آرامی در آب حل کنید. زیرا با بهم زدن در شیکر(مثل قاطی کردن نوشابه) گاز NO آزاد می شود و باعث از بین رفتن اثر مکمل می شود.


افزایش فشار خون

این عارضه نیز از شایعترین عوارض جانبی این دسته از مکمل ها که در مورد برخی از اافراد در شدت های بالا بروز کرده و فرد را زمین گیر می کند در برخی موارد فشار خون برخی از کسانی که از این دسته از مکمل ها استفاده می کنند به حدی بالا میرود که حتی ممکن است این افراد خون دماغ شوند حتما میدانید که افزایش فشار خون سوای اینکه در طولانی مدت ممکن است موجب بروز نارسایی های کلیه و کبد گردد در کوتاه مدت نیز ممکن است به پارگی عروق خون رسان به مغز گردد که به اصطلاح از این عارضه به نام سکته های مغزی یاد می شود و درست به همین دلیل نیز همواره توصیه کرده ام که در کار با مکمل های پمپاژ خون نهایت دقت و احتیاط را باید داشته باشید.

افت قند خون

در برخی موارد رویت شده است که برخی از افراد به محض استفاده از مکمل های پمپاژ خون با افت شدید قند خون و با لرزش دست و تبعات منفی آن رو در رو میشوند این عارضه و این حالت نیز بر خلاف آن چیزی که گاها دیده می شود دال بر قلابی بودن مکمل نبوده وبا مکمل های اصل نیز ممکن است در مورد برخی از افراد رخ بدهد.

افت شدید فشار خون

مکمل های پمپاژ خون غالبا با افزایش محسوس فشار خون همراه هستند ولی با این وجود ممکن است در برخی از افراد در اثر واکنشی که بدنشان به مواد موثر موجود در این سری مکمل ها نشان می دهد با خوردن این سری از مکمل ها با افت فشار خون و تبعات منفی آن رو در رو شوند .ناگفته پیداست بروز اختلال در فشار خون در اثر مصرف این دسته از مکمل ها را الزاما نمی توان به عنوان افزایش فشار خون معنی کرده و از داروهای کاهنده فشارخون برای بهبود استفاده نمود چه بسا که ممکن است فرد با افت فشار خون مواجه شده باشد و ما هم بدون اینکه فشار خون وی را اندازه گرفته باشیم به استناد به اینکه مکمل های پمپاژموجب افزایش فشار خون می شوند بالا بودن فشار خون را برای فرد متصور شده و با دارو اقدام به کاستن از فشار خون وی کنیم و فجایع بعدی رقم بخورد.

بی خوابی

مکمل های پمپ موجب بر هم ریختن ریتم خواب شبانه می شوند و از این رو استفاده از این سری مکمل ها برای کسانی که به هر دلیلی اعم از طبیعی یا غیر طبیعی با اختلال در خواب شبانه مواجه بوده و بدون مصرف این دسته از مکمل ها نیز در خواب شبانه مشکل دارند ابدا توصیه نمی شود چرا که در این صورت مصرف این دسته از این مکمل ها نیز مزید بر علت شده و فرد خواب شبانه قابل قبولی نخواهد داشت و بدن وارد فاز تمرین زدگی و کاتابولیسم خواهد شد.



معمولاً اکثر بدنسازان وقتی اسم مکمل پمپ را می‌‌شنوند از عملکرد آن فقط رگی شدن (برآمده شدن رگ‌ها) بدن به ذهنشان می‌آید. حالا واقعاً پمپ تعداد رگ‌های بدن را افزایش می‌‌دهد؟ جواب خیر است . مکمل پمپ صرفاً رگ‌ها را ضخیم‌تر و همانطور که در بالا اشاره کردیم پمپاژ خون در بدن را افزایش می‌دهد تا رگ‌ها بیشتر نمایان شوند. البته رگ‌ها به شرطی نمایان و برجسته خواهند شد که بدنتان درصد چربی کمی داشته باشد و پوستتان نازک باشد.
اما از دیگر خاصیت‌ مکمل‌های پمپ این است که به دلیل داشتن مقدار زیادی آرژنین، هم در رشد بیشتر عضلات و هم در چربی سوزی (تا حدی کم ) تاثیر دارند. در نتیجه شما می‌‌توانید پیشرفت خوبی با این مکمل‌ها داشته باشید. البته این مکمل تولید انرژی هم در بدن می‌‌کند و باعث می‌شود که شما در زمان تمرین کمتر خسته شوید. برای اینکه بیشتر نتیجه بگیرید بهتر است که این مکمل را همراه مکمل گینر ، آمینو اسید مصرف کنید.



در این رابطه همچنین بخوانید:


فواید بی نظیر مصرف مکمل بی سی ای ای (BCAA)


موارد مصرف و عوارض مکمل A-Bomb


فواید بی نظیر مصرف مکمل پروتئین وی (Whey)



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

مکمل پمپ C4 دارای یک فرمول کلاسیک برای انرژی پیشرفته همراه با تمرکز می باشد و طراحی جدید و طعم های خوشمزه تر آن برای افرادی که روی طعم حساس هستند و برای بار اول C4 را تجربه می کنند این محصول را جذابتر کرده است.

پمپ C4 با دارا بودن بتا آلانین ٬ کراتین نیترات ٬ ۱۵۰ میلی گرم کافئین در هر وعده مصرف و ۱ گرم آرژنین به صورت AKG ٬ ویتامین C ٬ ویتامین ب ۶ ٬ فولیک اسید ٬ ویتامین ب ۱۲ و نیاسین ٬ال تیروزین و چند ماده موثر دیگر معجونی در جهت ریکاوری ٬ پمپاژ ٬ افزایش قدرت و استقامت را در بدن قبل از شروع تمرین برای شما ایجاد می کند .

در مورد هر یک از مواد ذکر شده می توان ساعت ها مطالعه و بحث نمود که چگونه می توانند در جهت ارتقای عملکرد بدن موثر واقع شوند و ما به صورت اجمالی صرفا به ذکر نام آنها اکتفا نمودیم و شما می توانید هر یک از این مواد موثر را گوگل نمائید و اطلاعات علمی خود را نیز در زمینه این مواد موثر و نحوه عملکرد هر یک بر روی بدن بالا ببرید.

در نسل چهارم پمپ C4 ، اضافه نمودن TeaCor باعث بالا رفتن سریع انرژی بدن همراه با اثری طولانی است. همچنین برخی ترکیبات موجود در نسل چهارم C4 که این محصول را بی مانند ساخته است :
بتا آلانین : یک آمینو اسید فوق العاده که اثر بخشی فوق العاده ای روی بالا بردن توان ماهیچه ای دارد.
کراتین نیترات: یک ترکیب استثنایی از کراتین و نیترات . کراتین برای توان بیشتر و نیترات برای پمپ
ان استیل – ال تیروزین : یک ترکیب ضروری برای انرژی دهی حین تمرین . کمک به بالا بردن توان ذهنی ورزشکار و بهبود عملکرد ماهیچه ای
کافئین : یک منبع ثابت شده و محبوب انرژی

میزان مصرف پمپ بدنسازی

هر ورزشکاری چه در رده آماتور و چه در رده نیمه حرفه ای و حرفه ای که به کافئین و مواد محرک آلرژی و حساسیت ندارد ٬ میتواند پمپ C4 را در دوز های پائین متوسط و بالا بسته به آمادگی جسمانی ٬ سطح تمرینی و سابقه تمرینی استفاده نماید . مکمل های قبل از تمرین معمولا برای افرادی توصیه میشود که دارای ساعات کار زیادی هستند و انرژی کمی برای شروع یک تمرین شاداب برای آنها باقی میماند . همچنین افرادی که در رژیم های سخت کم کربوهیدرات و بدون قند و چربی به سر میبرند نیز دارای شرایط یکسانی هستند و استفاده از مکمل های قبل از تمرین ٬ پمپ , انرژی زا به آنها توصیه می شود . برای ایجاد شوک عضلانی و افزایش قدرت نیز می توان از مکمل های پمپ و Pre Workout استفاده نمود چرا که با افزایش پمپاژ خون شما قادر خواهید بود تا رکورد وزنه های سنگین تری را در طول تمرین به ثبت برسانید و وزنه سنگین تر برابر است با توده عضلانی بیشتر و افزایش چگالی عضلانی .

مکمل پمپ C4 یکی از محبوب ترین مکمل های آماده شده بعد از JACK3d و N.O. Xplode است. دارای ترکیبی از مواد با کیفیتی بالا است که در فرمول سینرژیستیک C4 احتمالا جزو بهترین تقویت کننده های امروزه و قابل دسترس است . مواد تشکیل دهنده پمپ C4 تمرکز و انرژی را نه تنها از طریق ورزش کردن در شما افزایش می دهد بلکه باعث می شود نوعی از انرژی را که تا به حال نمی دانستید , تجربه کنید.


پمپ C4 را در مکانی سرد و خشک و دور از دسترس کودکان قرار دهید.



بیشتر بخوانید:


مزایای باورنکردنی مصرف مکمل تائورین

مکمل آمینو آنابولیک 9000 الیمپ مفید برای عضله سازی!

مزایای استفاده از مکمل زد ام ای (ZMA) برای مردان!

مفیدترین مکمل های بدنسازی برای افزایش حجم عضلات





گردآوری توسط بخش سلامت



مجله دلگرم


پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.


  RSS  

   برای خرید مکمل  پمپ بدنسازی کلیک کنیدکانال تلگرامID ادمین تلگرام

 

 

 

میزان مصرف پمپ بدنسازی

 

طریقه مصرف پمپ pump  : یک اسکوپ 15-25 دقیقه قبل تمرین توضیحات تکمیلی:

یک اسکوپ(مخصوص خود مکمل) را با حداقل 300 میلی لیتر( مقداری بیشتر از یک لیوان) را به آرامی مخلوط کنید. دقت کنید بر خلاف سایر مکمل ها ،پمپ را در شیکر به هم نزنید.با قاشق به آرامی در آب حل کنید. علت:با بهم زدن در شیکر(مثل قاطی کردن نوشابه) گاز NO  آزاد می شود و باعث از بین رفتن اثر مکمل می شود. پمپ را بیش از 2 ماه مصرف نکنید. یعنی به طور مداوم از این مکمل نباید استفاده کرد بیش از یک اسکوپ در روز تمرین مصرف نکنید و آب فراوان بنوشید. طریقه مصرف روزهای غیرتمرین:مصرف نکنید

 

 

پمپ چیست؟ همانطور که می دانید در بدن ما خون از طریق دستگاهی مثل موتور پمپ (که قلب این کار را بر عهده دارد) به تمامی بدن پمپاژ می شود.و مواد مغذی لازم را به اندام های مختلف بدن و عضلات می رساند. پس خون در بدن همواره در حال جریان بوده و به عضلات و …  پمپاژ می شود. این خون که از طریق رگ ها جریان دارد دارای فشار و سرعتی می باشد که همه گان آن را به عنوان فشار خون (یا به اصطلاح عامیانه ،فشار)می شناسند. حال کار پمپ چیست؟ شرکتی در نظر بگیرید  که با یک متراژ مشخص و تعدادی از کارکنان کار خود را انجام می دهند ،حال فضای شرکت بزرگتر و کارکنان بیشتر شوند .طبیعی است که کار بیشتری انجام خواهد شد. پمپ دقیقا این کار را در بدن انجام می دهد. یکی از کار های اصلی پمپ ، اتساع عروق(گشاد شدن عروق) می شود که باعث می شود خون بیشتری به عضلات انتقال یابد و در نتیجه مواد مغذی (پروتئین،کربوهیدرات،ویتامین،…)با سرعت بیشتری وارد عضلات می شود عضلات هر آنچه که نیاز دارند را از طریق گردش خون دریافت میکنند و اینجا اهمیت پمپاژ حجم بیشتر خون به عضلات مشخص میشود در نهایت بعد از مصرف پمپ ، • مواد مغذی (پروتئین،کربوهیدرات،ویتامین،…) بیشتری به عضلات وارد می شود که یک عملکرد مثبت در عضله سازی می باشد، •افزایش میزان انرژی موجود در بدن، دم انداختن عضلات • افزایش قدرت و استقامت عضلات •بهبود تمرکز در تمرینات و مسابقات ورزشی •بازیابی سریع انرژی حین تمرینات و مسابقات ورزشی •افزایش اکسیژن گیری عضلات با توجه به توضیحات بالا پمپ باعث بالا رفتن سرعت پمپاژ خون که در نتیجه ضربان قلب و فشار خون هم افزایش می شود و در مجموع سوخت سوز بدن نیز بالا می رود که این مسئله هم باعث چربی سوزی هم می شود. البته این افزایش فشار خون و ضربان قلب تا یک حد مجازی می باشد. اگر توضیحات بالا را به خوبی خوانده باشید متوجه می شوید که پمپ یک کار حساسی از فیزیولوژی انجام می دهد به همین دلیل بایستی در انتخاب پمپ دقت لازم را داشته باشید که مکمل خوبی باشد و به شدت مراقب نمونه ی تقلبی پمپ ها باشید ، هم چنین دوز مصرفی هم بایستی رعایت شود. پمپ را به تنهایی نباید مصرف کرد یعنی در کنار مکمل های دیگر بایستی مصرف شود. چرا؟ خیلی ساده و طبیعی است گفتیم پمپ باعث افزایش انتقال حجم مواد مغذی به عضلات می شود ،قاعدتا مواد مغذی بدن یعنی پروتئین ،کربوهیدرات ، مواد معدنی و ویتامین هایی که بدن نیاز دارد بایستی موجود باشد تا عمل پمپ بیهوده نباشد. یک توصیه در مورد مصرف پمپ:

این نظر شخصی می باشد و نظرات مربیان هم قابل احترام است. در باشگاه های بدنسازی این مورد را دیده ام که افرادی که تازه شروع کرده اند بنابه توصیه مربی باشگاه از پمپ شروع به استفاده می کنند. به نظر من (تاکید می کنم که نظر همه کاملا محترم می باشد) این کار اشتباه می باشد. بهتر است افراد آماتور و تازه کار که عضلات و بدن آنها آماده نیست پمپ را مصرف نکنند پمپ مناسب کسانی هست که بدن آنها آماده ی فعالیت ورزشی با شدت بالا می باشد که با مصرف پمپ کمک خیلی خوبی جهت انجام فعالیت های سنگین می باشد هدف از مصرف

تشدید خون رسانی به بافت ها خصوصا به عضلات، افزایش تمرکز،افزایش روحیه جنگندگی، کاهش محسوس خستگی، گشاد کردن عروق خونی و رگ ریشه دار کردن بدن و موارد مشابه اعلام شده است و حتما تا به امروز نمونه های مختلفی از این سری محصولات را دیده و یا حتی مصرف کرده اید. نحوی کارکرد پمپ به صورت تخصصی: حتما مولکول نیتریک اکساید را به خاطر بسپارید.یکی از ترکیبات بسیار مهم شیمیایی می باشد که در بدن انسان هم موجود دارد که باعث گشاد شدگی (اتساع)عروق می شود و دارای عمر نیمه کوتاهی(در حد چند ثانیه) در خون می باشد در واقع ترکیب NO نیتریک اکساید ،اساس مکمل هایی می باشد که با نام پمپ در بدنسازی شناخته می شود از مولکول هایی که باعث اتساع عروق می شود می توان به امیل نیتریت و نیتروگلیسیرین می باشد که در دنیای پزشکی استفاده می شود.

عوارض پمپ ها:

حالت تهوع اسهال سر درد بی خوابی نوسانات فشار خون

 

   برای خرید مکمل  پمپ بدنسازی کلیک کنیدکانال تلگرامID ادمین تلگرام

 

 

اف.ام رديف 92 مگاهرتز

1397/10/22

کره جنوبی یک – قرقیزستان صفر

1397/10/22

میزان مصرف پمپ بدنسازی

نتایج مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران

1397/10/22

مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا

1397/10/22

شهرآورد فوتبال اصفهان برنده ای نداشت

1397/10/22

قهرمان لیگ برتر فوتسال سال به مرحله پلی آف نرسید

1397/10/21

مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا

1397/10/21

صحبت های کارلوس کی روش،پیش از بازی تمیش برابر ویتنام

1397/10/21

پخش زنده جام_ملت_های_آسیا

1397/10/21

برنامه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا

1397/10/18

1397/10/18

1397/10/17

1397/10/12

1397/10/11

1397/10/09

1397/09/19

1397/08/30

1397/08/29

1397/08/25

1397/08/22

1397/08/20

1397/08/15

1397/08/14

1397/08/14

1397/08/07

1397/08/01

1397/08/01

1397/07/25

1397/07/24

میزان مصرف پمپ بدنسازی

سحر مستدام

شهریار شهریاری

محسن جوادی

مرتضی دهبندی

جهانگیر چراتی

مهرزاد عطاران

علی شاکری

خسرو والیزاده

عیسی زمانی

فتانه سوزنده

سید مرتضی سید محمدی

بتول مرادی

مازیار مهرانی

الهام حسینی

علیرضا کنگرلو

عباس حیدری

سبحان اکرامی

احمدرضا طاهری

محمدرضا منصوریان

اختر زوقچیان

مسعود اسکویی

شهاب قاسمی

مسعود نجات

حافظ کاظم زاده

صدف سبحانی

محمد درخشنده

حسین سلطانی

عبادالله رضایی

محسن افضلی

یوسف فرجی

فرما غریب نژاد

شنبه تا پنج شنبه11:00

0000

هر روز به جز جمعه ها06:05

هر روز به جز جمعه ها07:15

دوشنبه ها (یک هفته در میان)15:05

گزارش ورزشیزنده

هر روز به جز جمعه ها17:05

شنبه تا پنج شنبه11:30

شنبه تا پنج شنبه14:05

جمعه6:10

هر روز به جز جمعه ها10:00

هر روز به جز جمعه18:30

سه شنبه15:05

روزهای فرد14:30

سه شنبه ها09:00

1397/10/19

1397/10/15

1397/10/15

1397/10/11

1397/10/09

1397/10/05

1397/10/01

1397/09/27

1397/09/27

1397/09/21

1397/09/14

1397/09/06

1397/08/29

1397/08/23

1397/08/20

1397/08/05

1397/08/05

1397/07/29

1397/07/24

1397/07/24



مكمل هایی كه به عنوان مكمل های قبل از تمرین و یا در اصطلاح،مكمل های پمپ نامیده می شوند،مجموعه ای از مواد محرك و آمینو اسید هایی هستند كه بعد از مصرف در بدن موجب انرژی و بهبود روحیه مثبت در فرد مصرف كننده میشوند.وقتی این مواد با هم تركیب شده و در یك مكمل خلاصه میشوند معجزه میكنند.تنها پس از چند دقیقه مصرف این قبیل مكمل ها میتوان افزایش توان عضلات،بالا رفتن انگیزه برای ورزش،دم عضلانی و گشاد شدن عروق را در بدن بطور محسوسی شاهد بود.این مكمل برای افرادیكه قصد انجام مسابقات ورزشی دارند و یا برای انجام تمرینات سنگینتر و جدی خود را آماده میكنند،بهترین انتخاب میباشد.برای پاسخ دهی همیشگی بدن به مكمل های پمپ،هیچگاه نباید بطور مداوم از این نوع مكمل ها استفاده كرد.

بهترین روش مصرف این مكمل ها دو یا سه بار در هفته میباشد كه قبل از تمرین باید مصرف شود.

میزان مصرف پمپ بدنسازی
میزان مصرف پمپ بدنسازی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *