کنجد خام قیمت

دوره مقدماتی php
کنجد خام قیمت
کنجد خام قیمت

قیمت مصرف‌کننده همان قیمت چاپ‌ شده بر روی کالا می‌باشد.

دیجی‌کالا

عملکرد:

۵

از ۵

۸۴.۸٪

دوره مقدماتی php

رضایت از کالا

موجود در انبار دیجی‌کالا

این کالا در انبار دیجی‌کالا موجود و آماده پردازش است.

کنجد خام «خشکپاک» منبع آنتی اکسیدان و امگا 3 است و به بهبود افسردگی کمک می‌کند؛ همچنین ضد سرطان است و به درمان کم‌خونی کمک می‌کند. این کنجد 300 گرم وزن دارد و ترکیب آن با با سایر مغز‌ها می‌تواند انرژی لازم برای یک روز عالی را فراهم کند. آجیل و خشکبار همواره جزء محبوب‌ترین خوراکی‌ها بوده‌اند که در جشن‌ها و اعیاد پرمصرف هستند. این خوراکی‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند که برای بدن بسیار مفید است و می‌تواند ویتامین‌های موردنیاز بدن را تامین کند. آجیل و خشکبار در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بسیار محبوب است و می‌تواند یک میان وعده‌ی کامل برای بچه‌ها در مدرسه یا برای بزرگ‌ترها هنگام کار باشد. مغز‌ها نیز جزء این دسته‌اند که بسیار مقوی هستند اما ترکیب آن‌ها بسیار جذاب است و طرفداران بیشتری دارد. این خوراکی‌ها یک منبع سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها هستند که مصرف آن می‌تواند کمبودهای بدن را بهبود دهد و برطرف کند؛ به همین دلیل می‌تواند جایگزین بسیاری از دارو‌ها و قرص‌های شیمیایی برای برطرف کردن کمبودها باشد. خشکپاک نیز دست به تولید آجیل و خشکبار بسته‌بندی زده است تا استفاده و جابه‌جایی آن‌ها آسان‌تر و خیال مصرف‌کننده بابت بهداشتی بودن آن‌ها راحت باشد. کنجد خام قیمت

شرکت «آذر میشو خشکپاک» که محصولات خود را با نام تجاری «خشکپاک» تولید و عرضه کرده است از حدود 25 سال پیش شروع به کار کرده و یکی از برند‌های مطرح در صنعت بسته بندی خشکبار و حبوبات است. این شرکت علاوه بر آجیل، حبوبات و انواع خشکبار در زمینه تولید انبوه آلبالو خشک هم فعالیت دارد و محصولات آن به بازارهای خارجی هم راه پیدا کرده است. محصولات این شرکت از گواهینامه ISO 9001 آلمان و HACCP در مدیریت کیفیت و ایمنی بهداشت و نشان استاندارد بین المللی ایران برخوردار هستند.

ملکه دانه‌ها، کنجد است که با وجود اندازه‌ی بسیار کوچک، حاوی مقدار زیادی آهن و منیزیم است که می‌تواند سلامت دندان‌ها را حفظ کند و بیماری کم‌خونی را بهبود دهد. این ماده‌ی مغذی سرشار از ویتامین B است و می‌تواند به ساخت گلبول‌های قرمز و تقویت مغز و سیستم ایمنی بدن کمک کند. ملکه دانه‌ها دارای مقدار زیادی فیبر است و می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد و بهتر است، افرادی که مستعد این بیماری هستند، از آن استفاده کنند. کنجد برشته شده می‌تواند میزان زیادی انرژی را برای بدن فراهم کند و فرایند یادگیری کودکان را، در مدرسه بهبود دهد. باوجود آنتی اکسیدان در کنجد، می‌تواند باعث جذب بهتر ویتامین E شود تا پوست بهتری داشته باشید.

اگر می‌خواهید تغذیه درست داشته باشید، باید میان گروه‌های غذایی اصلی تعادل ایجاد کنید. این تعادل در هرم غذایی (Food Pyramid) به خوبی مشخص است. غذایی که می‌خورید در یکی از گروه‌‌های این هرم جای می‌گیرد: گروه نان و غلات، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و تخم مرغ و پروتئین‌های گیاهی، چربی و شیرینی‌جات. هیچ گروهی را نمی‌توان جایگزین گروه دیگر کرد و همه این گروه‌ها برای بدن لازم هستند. درست مانند شکل هرم، هرچقدر بالاتر بروید باید از مصرف روزانه این مواد کم شود. با رعایت این هرم غذایی هم سالم‌تر غذا می‌خورید و هم دچار سوء تغذیه یا اضافه وزن نمی‌شوید.

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

محصولات قنادی

دمنوش ها

کنجد

سایر محصولات

خشکبار

کنجد خام قیمت

صمغ

مواد شیمیایی

بذریجات

گیاهان دارویی

مایه پنیر

ادویه‌جات

زعفران

زعفران بهرامن

زعفران عباس زاده

زعفران نفیس

شما می توانید برای خرید عمده کنجد خام با شماره

در تماس باشید.

انواع کنجد موجود در بازرگانی گیاهینه:

کنجد قهوه ای خام و بوداده

کنجد سفید هندی و ایرانی

کنجد مشکی

کنجد قرمز

نام های دیگر: سمسم و یا جلجلان

نام لاتین: Seeds Sesame

گیاه کنجد یک ساله‌ است و ارتفاع آن یک متر می باشد. قسمت انتهایی ساقه های آن پوشیده از کرک است و برگ های آن بیضی، باریک و نوک تیز است و معمولا گل های آن به رنگ سفید یا قرمز است که به صورت تک تک در کنار برگ های قسمت انتهایی ساقه های آن دیده می شوند.

میوه آن به صورت كپسولی است که محتوی آن دانه های كوچك، مسطح و بیضوی است كه به آن دانه كنجد گفته می شود و قسمت مورد استفاده این گیاه است .

کنجد مانند زرشک از گونه گیاهان سودآور و استراتژیکی هستند که در دوره خشکسالی کشت می شوند. بیشتر از پنج هزار سال است که انسان ها به خواص فوق العاده کنجد پی برده اند. در قدیم پهلوانان آن را برای بالا بردن میزان نیروی خود استفاده می کردند. هندی ها بیش از سایر اقوام به خاصیت و اثرات معجزه آسا این گیاه اهمیت قائلند و آن را به عامل زیادکننده قدرت و طول عمر می شناسند و از آن در تشریفات مذهبی خود زیاد استفاده می کنند. همچنین خوردن این گیاه از قدیم در ایران هم معمول بوده است، به طور مثال نانوایان مغز آن را روی نان می پاشیدند و این کار تا به امروز در میان آنها رایج است.

کنجد بومی هندوستان است که از آنجا به نقاط دیگر دنیا صادر شده است. امروزه چین از بزرگترین کشور های تولیدکننده کنجد در دنیا می باشد. هندوستان و حبشه از نظر تولید این گیاه بعد از چین هستند. در ایران هم کنجد تولید می شود که بیشتر مصرف آن برای تهیه روغن و حلوا ارده است. کنجد ایرانی بیشتر در منطقه های جیرفت، بوشهر، لار، خوزستان، شمال کشور و اصفهان کشت می شود. این دانه در مناطق مختلف قیمت متفاوتی دارد و بیشتر برای درست کردن ارده از آن استفاده می شود. کنجد معمولاً به دو شکل است پوست گرفته شده یا همراه پوست که هر دوی آن در بازار موجود هستند.

کنجد حاوی پروتئین، ویتامین های F1، E ، D ، B و لسیتن است. مقدار روغن که از آن به دست می آید حدود 50 درصد است. تفاله روغن کنجد هم از نظر داشتن مواد پروتئینی غذای بسیار خوبی برای گاوهای شیرده می باشند. کنجد معمولاً به دو شکل پوست گرفته شده یا همراه پوست موجود است.کنجد خام قیمت

طبع کنجد گرم است و بسیار مغذی است به گونه ای که در بیشتر کشورهای فقیر به عنوان جانشین گوشت استفاده می شود. از خواص کنجد می توان در چاق شدن و تقویت نیروی جنسی و همچنین برای رفع قولنج، گرفتگی صدا، نرم کننده معده و روده،کاهش دهنده فشار خون، ضد رماتیسم، درمان کیسه صفرا وغیره نام برد.

دانه های کنجد معمولا به رنگ سفید، قهوه ای یا سیاه هستند که ازاین بین کنجد سفید از نظر ارزش غذایی و همچنین کیفیت روغن از انواع دیگر آنها مرغوبتر و بهتر هستند است.

برای روغن گیری رنگ تیره دارد و بوی روغن برای همه ی ذائقه ها مناسب نیست.قیمت متفاوتی دارد و بیشتر برای ارده استفاده و بهترین گزینه است.

رنگ کنجد پاکستانی خاکستری و مشکی است. در این بین کنجدخاکستری برای روغن گیری مناسب است که میتوان آن را با مشکی مخلوط کرد.کنجد مشکی پاکستانی گرانتر از نوع خاکستری آن است.کنجد پاکستان حتما باید دوبار بوجار شود. روغنگیری آن آسان است و برای بیشتر دستگاه ها مناسب است.

رنگ کنجد افغانی متمایل سبز است و از نوع پاکستانی تیره تر است.درصد روغن گیری آن بیشتر است و به نسبت قیمت بالایی هم دارد. شهرهای افغانستان در نوع کنجد موثرند، برای مثال کنجد مزارشریف و میمنه بهتر هستند.

کنجد هندی شبیه کنجد ایرانی است. درصد روغن دهی آن کمتر است و لرد سفیدی دارد.گفته می شود این کنجد تراریخته است. قیمت مشابهی با کنجد پاکستانی دارد.

این کنجد برای روغن گیری کمتر استفاده می شود و بیشتر برای ارده کاربرد دارد.طعم آن شیرین است و قیمت مناسبی دارد.

این کنجد معمولا پوست کنده هستند و بیشتر برای مصارف شیرینی و نان ب کار میروند.

در بازار موجود است ولی اطلاعات زیادی به دست نیامد.

 

  • فوايد پوست مغز گردو
  • 1.کنجد مشکی 2.کنجد قهوه ای خام 3.کنجد قهوه ای شسته شده 4.کنجد سفید ایرانی 5.کنجد سفید خارجی (هندی) 6.کنجد سفید پاکستانی (با پوست ) 7.کنجد قرمز

    نانوایی ها (انواع نان:لواش،بربری،سنگک و…)هم چنین یک سری از شیرینی ها

    1.نانوایی ها (انواع نان) 2.هفت مغز 3.خوراکی (خالی خوردن) 4.استفاده دارویی جهت تقویت

    1.خوراکی 2.نان خشکه پزی ها (در حین پختن نان کنجد هم برشته شود)

    1.نان فانتزی 2.شیرینی و کیک 3.خوراکی 4.مصارف دارویی کلا در فروشگاه های لوازم قنادی استفاده می شود

    تمیز تر و سفید تر از کنجد سفید ایرانی می باشد عامه پسند می باشد ولی از نظر خاصیت کنجد سفید ایرانی خیلی بهتر از خارجی می باشد 1.خوراکی 2.لوازم قنادی ها (کیک و شیرینی ) 3.نان فانتزی

    کنجد قرمز از تفت دادن و بودادن کنجد سفید ایرانی به دست می اید بسیار خوش مزه است 1..لوام قنادی ها (شیرینی و کیک) 2.بسته بندی برای شرکت ها جهت خوردن خالی مثل شرکت عقاب

    جهت روغن گیری استفاده می شود به نسبت بقیه کنجد ها روغن بیشتری دارد ، ارزان تر است نکته:کیسه های کنجد 25 کیلویی می باشد با مجوز از بهداشت

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *کنجد خام قیمت

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار

    فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار

    9,650 تومان–38,600 تومان

    250 گرم, نیم کیلو, یک کیلو

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    کنجد خام قیمت

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *


    Username or email *


    Password *

    داده کافی برای نمایش نمودار وجود ندارد.

    مشخصات ثبت نشده است.

    ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

    ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

    32,000 تومان

    خشکبار ایران، یک فروشگاه اینترنتی با زمینه فعالیت فروش و عرضه محصولات خشکبار و آجیل می باشد. این فروشگاه سعی دارد تا با ارائه کیفیت بالا و قیمت پایین، محصولات خود را در کمتر از 3 روز کاری به دست مشتریان خود برساند. تمامی محصولات این فروشگاه از عرضه کنندگان آجیل و خشکبار در کشور عزیزمان تهیه می گردد و با نازل ترین قیمت بدست شما مشتریان گرانمایه این مجموعه خواهد رسید. در حال حاضر این مجموعه توانسته است محصولاتی مانند زعفران، پسته، بادام، بادام زمینی، بادام هندی، گردو، کشمش، فندق، زرشک، انواع تخمه، انواع برگ خشکبار و … را برای فروش اینترنتی تهیه نماید.کنجد خام قیمت

    خرید آجیل خرید خشکبار عمده آجیل عمده خشکبار زعفران آجیل زیتون پسته کار در منزل بسته بندی حبوبات بادام تخمه ژاپنی خشکبار بسته بندی حبوبات ذرت صادرات خشکبار بسته بندی خشکبار در منزل آجیل شب یلدا فروشگاه اینترنتی شیرینی شب یلدا خرید و فروش خشکبار خواص آجیل حبوبات فروش عمده خشکبار تخمه آفتابگردان بادام درختی بسته بندی خشکبار فروشگاه خشکبار قیمت کنجد خام فروشگاه اینترنتی خشکبار پسته خام شرکت های صادر کننده خشکبار خرید اینترنتی آجیل بسته بندی حبوبات کار در منزل ادویه جات بسته بندی حبوبات در منزل خرید اینترنتی خشکبار آجیل فروشی آجیل و خشکبار فروش آجیل انواع آجیل قیمت فندق بسته بندی حبوبات در خانه خشکبار صادراتی قیمت بادام میوه شب یلدا قیمت عمده خشکبار قیمت آجیل تواضع آجیل عید آجیل تواضع بسته بندي جوراب در منزل قیمت آلبالو خشک قیمت آجیل درآمد خشکبار فروشی خرید آجیل اینترنتی قیمت تخمه آفتابگردان خام فروش اینترنتی آجیل قیمت عمده آجیل و خشکبار تخمه جابانی رژیم آجیل خرید اینترنتی ظروف بامبو پخش عمده آجیل و خشکبار بسته بندی در منزل کار بسته بندی در منزل قیمت تخمه هندوانه تجارت خشکبار کار بسته بندی در منزل در تهران قیمت سویا خواص خشکبار نحوه صادرات خشکبار فروشگاه اینترنتی مواد غذایی تهران آجیل به انگلیسی کشمش پلو خشکبار فروشی بسته بندی حبوبات در منزل تهران کار در منزل بسته بندی حبوبات در اصفهان آب میوه خشکبار تواضع قیمت آجیل شب یلدا درآمد آجیل فروشی فروش عمده آجیل و خشکبار کار در منزل اصفهان بسته بندی بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران قیمت کشمش پلویی فروش مغز گردو فروش آجیل عمده قیمت خلال پسته صادرکنندگان خشکبار قیمت تخمه هندوانه خام لیست شرکت های صادر کننده خشکبار پسته شامی بسته بندی آجیل در منزل انواع شیرینی الو ارز سود بسته بندی حبوبات فروش عمده مغز گردو فروشگاه اینترنتی مواد غذایی خارجی شيريني شرکت های بسته بندی خشکبار مغازه خشکبار بزرگترین فروشگاه اینترنتی قیمت فندق خام قیمت پسته بسته بندی حبوبات در منزل تبریز قیمت بادام درختی شغل بسته بندی در منزل عمده فروشی خشکبار فروشگاه اینترنتی لوازم قنادی آجیل یلدا آجیل شیرین خرید مغز گردو کار بسته بندی حبوبات در منزل مواد غذایی قیمت ذرت برزیلی شیرینی فروش آجیل و خشکبار میوه خرید اینترنتی آجیل تواضع ميوه فروشگاه تواضع دکور مغازه آجیل فروشی عکس مغازه آجیل فروشی تخمه کدو انجیر خشک بادام زمینی و دیابت کام خواص سویا آلو بخارا کارخانه بسته بندی حبوبات فندق هندی خواص نخود خواص بادام هندی کار در منزل بسته بندی حبوبات تهران بادام زمینی چاق کننده است کاردرمنزل بسته بندی حبوبات بازار خشکبار مغز پسته خواص پسته خام قیمت گردو در بازار آجیل و دیابت خشکبار ایوب بازار کاغذی یزد دستگاه بسته بندی خشکبار خرید فروشگاه اینترنتی انواع خشکبار فواید پسته توت خشک مضرات مویز اسم فروشگاه مواد غذایی مغازه خشکبار فروشی لیست تولید کنندگان خشکبار دستگاه بسته بندی خانگی تخمه آفتابگردان چاق کننده است خاصیت بادام زمینی فروشگاه اینترنتی لوازم قنادی در تهران فروش عمده مواد غذایی خارجی قیمت بادام زمینی آجیل میوه اعطای نمایندگی فروش مواد غذایی خرید اینترنتی میوه خواص چهار تخمه آجیل قیمت بسته بندی مواد غذایی در منزل کار بسته بندی حبوبات در منزل مشهد قیمت دستگاه بسته بندی خانگی صادرات توت خشک خرید گردو خرید عمده خشکبار آجیل برای لاغری قیمت خشکبار در بازار پخش عمده خشکبار قیمت خشکبار عمده بازار مشهد خرید اینترنتی زعفران فروش اینترنتی میوه ایا اجیل باعث چاقی میشود بهترین روش نگهداری آجیل در منزل خرید خشکبار عمده روش بو دادن فندق قیمت فندق در بازار ظرف میوه خوری شیک قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار خاصیت پسته انواع آجیل به انگلیسی آیا آجیل قند دارد بسته بندی حبوبات در منزل شیراز فروشگاه مواد غذایی کار در منزل بسته بندی حبوبات در تهران درامد بسته بندی فروش عمده تخمه ژاپنی کالری گردو قیمت میوه خشک ظروف پذیرایی سرامیکی سفید فروش مواد غذایی عمده آدرس مراکز فروش لباس هندی در تهران بادام درختی چاق کننده است الو بخارا آیا باقلا چاق کننده است لیست اجناس فروشگاه مواد غذایی خواص فندق تازه قیمت مغز گردو درجه یک فروش آلبالو خشک مضرات پسته قیمت کشمش در بازار تخمه کدو چاق کننده است فروش بادام هندی هزینه راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات انواع بادام قیمت کنجد قیمت عمده بادام هندی خرید میوه قیمت سرویس آجیل خوری قیمت مغز فندق مضرات کشمش کار بسته بندی شغل خشکبار فروشی قیمت گردو سود آجیل فروشی قیمت عمده فروشی مواد غذایی در تهران ظرف شیرینی خوری جدید فواید پسته خام قیمت عمده گردو ميوه فروشي اينترنتي نام انواع خشکبار دانه های روغنی قیمت کنجد عمده قیمت کشمش صادراتی میوه شب چله قیمت عمده مواد غذایی خرید بادام هندی وزیر جهاد کشاورزی خاصیت فندق ظروف پذیرایی پیوتر میوه خوری پایه دار قیمت گل کاغذی انواع پسته منابع کلسیم طب سنتی لیست قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات کاردرمنزل بسته بندی خرید مواد غذایی قیمت هر کیلو زعفران خرید اینترنتی پسته قیمت نخود خرید کشمش پلویی قیمت مویز ظرف میوه خرید تخمه ژاپنی قیمت مغز بادام درختی قیمت زرشک قیمت روز پسته میوه خوری خاصیت بادام هندی قیمت میوه خوری پایه دار برنز قیمت یک کیلو طلا آیا فندق چاق کننده است نام فروشگاه اینترنتی خواص فندق خام شرکت بازرگانی خشکبار آجیل آرایی شب یلدا شیرینی فروشی های معروف تهران شغل آجیل فروشی قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی مراکز عمده فروشی در تهران ایا گردو برای کبد چرب مضر است فروش کشمش پلویی قیمت پسته خام قیمت پسته تواضع فروش مغز پسته میوه فروشی آنلاین آجیل سویا و لاغری قیمت خشکبار انواع کشمش قیمت بادام زمینی با پوست مضرات بادام هندی فروش عمده پسته قیمت روز گردو کالری پسته خام بسته بندی حبوبات در منزل مشهد خرید عید چیدن میوه در میوه خوری بسته بندی ادویه جات در منزل قیمت پسته اکبری قیمت گردو با پوست قیمت کشمش فروش اینترنتی محصولات خرید بادام زمینی خام کار در منزل بسته بندی حبوبات در مشهد خرید میوه آنلاین چه چیزهایی برای پروستات مضر است فروشگاه مواد غذایی خارجی شیرینی برای عید فواید نخودچی شب عید فروشگاه اینترنتی در تبریز فروش کارخانه مواد غذایی نمایشگاه خشکبار کارگاه بسته بندی مواد غذایی پسته کله قوچی خرید بادام آیا پسته چاق کننده است تولید خشکبار قیمت انواع پسته آجیل ایوب قیمت بادام هندی خرید و فروش مواد غذایی بسته بندی ادویه جات بادام هندی چاق کننده است پسته احمد آقایی قیمت مغز گردو خلال پسته قیمت هندوانه قیمت روز پسته در بازار ایران خرید اینترنتی ترشی انبه اجیل خوری سرامیکی قیمت ظروف پذیرایی سرامیکی خرید اینترنتی مواد غذایی خارجی خواص پسته خشک لیست قیمت محصولات شیرین عسل انواع گردو خاصیت پسته خام پسته قیمت سرویس آجیل خوری کریستال شیرینی خوری سرامیکی خرید و فروش پسته درآمد بسته بندی حبوبات قیمت روز خشکبار در بازار تهران حشرات چه فوایدی دارند خرید میوه اینترنتی شیرینی شب عید خرید اینترنتی شیرینی مغز تخمه خرید اینترنتی محصولات شیرین عسل آجیل میوه خشک کالری بادام هندی ایا گردو چاق میکند کشاورزی در آلمان خرید مغز پسته فروش گردو بسته بندی حبوبات در منزل اصفهان آلبالو خشک مغز بادام قیمت بادام زمینی خام قیمت پسته در بازار تهران شیرینی تواضع آیا بادام زمینی چاق کننده است میوه خوری پایه دار برنزی نت برک قیمت روز نخود سفارش آنلاین شیرینی خواص پسته شامی خواص چهار مغز قیمت هر کیلو طلا فروش عمده بادام هندی بسته بندی مواد غذایی در خانه گردو چاق کننده است ایران موویز آجیل شب چله نمایشگاه آجیل و خشکبار خرید مواد غذایی خارجی ظرف میوه خوری قیمت کنجد در ایران قیمت روز کشمش آدرس بازار خشکبار تهران فروشگاه اینترنتی زعفران شرکت صادرات خشکبار ایران آیا گردو چاق کننده است آجیل سویا خرید آنلاین میوه خرید بادام زمینی طراحی داخلی فروشگاه مواد غذایی شیرینی مخصوص شب یلدا قیمت هر کیلو کنجد قیمت سویا امروز قیمت روز آجیل و خشکبار پیوند انجیر با توت قیمت مغز پسته خرید آنلاین شیرینی انواع فروش قیمت کنجد به روز نخودچی چاق کننده است ظروف پیوتر طلایی خرید اینترنتی مواد غذایی در تهران قیمت کنجد در بازار ایران سرویس آجیل خوری خواص آجیل سویا مغز تخمه آفتابگردان بادام منقا آیا پسته قند دارد صادرات خشکبار ایران فروش اینترنتی پسته میوه آنلاین خریدار تخمه هندوانه فروش میوه اینترنتی انواع پسته در ایران خواص نخودچی کشمش فروشگاه آنلاین میوه سایت فروش مواد غذایی آجیل و خشکبار قیمت عمده کنجد خرید و فروش گردو تزیین ذرت بوداده چهار مغز در بارداری قیمت عناب قیمت آلو بخارا فروش پسته در تهران خواص مغز فندق قیمت میوه خشک سال 95 فروش اینترنتی شیرینی فروش عمده آجیل تهران نمایندگی فروش مواد غذایی بازار خشکبار تهران فروش پاکت خشکبار آیا پسته برای دیابت مضر است خرید شیرینی خرید شب یلدا قیمت انواع خشکبار قیمت پسته تازه خواص مغزها بازار پسته قیمت دانه سویا قیمت مغز گردو در بازار تهران آدرس میدان خشکبار تهران خشکبار ایران خرید اینترنتی قوتو قیمت تخمه آفتابگردان قیمت کنجد در بازار عمده فروشی خشکبار تهران خرید عمده مواد غذایی خارجی ظرف کیک خوری درب دار قیمت مویز بدون هسته فروش عمده تخمه آفتابگردان بازار گردو خرید پسته عمده قیمت زرشک خشک قیمت آجیل ایوب بادام هندی و دیابت پسته و دیابت دکور مغازه خشکبار راه اندازی فروشگاه مواد غذایی پسته شام کالری فندق عکس آجیل و خشکبار قیمت پسته کله قوچی قیمت عمده میوه خشک شیرینی یلدا قیمت زرشک در بازار تهران مغز گردو فروش خواص چهار مغز در بارداری قیمت خلال بادام خرید و فروش خشکبار در تهران میوه فروشی انلاین انجیر برای دیابت ضرر دارد قیمت عمده پسته خواص پسته شور پسته خام و دیابت قیمت کشمش آفتابی ایا بادام قند دارد بهترین آجیل فروشی تهران تخمه سفید بادام منقا چیست خشکبار چیست قیمت کریستال پایه برنز قیمت عمده شکلات قیمت پسته در ایران لیست مواد غذایی برای خرید آجیل و خشکبار تواضع قیمت انجیر مرکز فروش آجیل در تهران سایت فروش میوه ظرف کیک خوری پایه دار خرید شب عید میوه خوری سرامیکی فروشگاه های مواد غذایی درآمد فروشگاه مواد غذایی فروش تخمه آفتابگردان ظرف آجیل لیست خرید مواد غذایی قیمت آجیل و خشکبار فروش بادام خرید عمده پسته دریافت نمایندگی فروش مواد غذایی فروش پوست پسته قیمت آلو خشک خواص مغز پسته قیمت ذرت شیرین سفارش شیرینی آنلاین قیمت فروش کنجد لیست کامل خرید مواد غذایی قیمت روز خشکبار کانال تلگرام کله کدو قیمت آلبالو فروش تخمه آفتابگردان در تهران سفارش اینترنتی شیرینی فروش انجیر خشک پسته قند دارد قیمت پوست پسته قیمت پودر نارگیل خرید کنجد عمده شیرینی فروشی اینترنتی فروش میوه آنلاین آجیل و لاغری بهترین پسته ایران قیمت روز سویا قیمت پسته احمد آقایی میوه اینترنتی سفره شب عید لیست آجیل فروشی های تهران قیمت پسته فندقی کشاورزی آلمان آیا پسته چربی دارد قیمت جهانی کشمش فروش تخمه چربی پسته قیمت پسته عمده قیمت روز فندق خرید و فروش بادام ظروف میوه خوری جدید بازار آجیل تهران انواع ظروف شیرینی خوری آجیل تبریز آجیل تواضع تبریز قیمت روز پسته احمد آقایی تخمه آفتابگردان به انگلیسی تولید کننده آجیل و خشکبار فروش پوست گردو قیمت جهانی پسته فروش پودر بادام کانال فروش مواد غذایی ایا پسته خام چاق میکند قیمت تخمه قیمت روز کنجد قیمت پوست گردو قیمت یک کیلو کنجد فندق چاق کننده است خرید انجیر خشک بهترین بادام ایران پسته سفید قیمت بادام تلخ بسته بندی مغز گردو دکور آجیل فروشی خواص فندق برای کودکان لیست غذاهای گندمک قیمت روز بادام مامایی قیمت سرویس کریستال پایه برنز قیمت انلاین پسته بازار بزرگ خشکبار تهران قیمت پسته در ترکیه میزان چربی تخمه کدو تخمه ژاپنی چاق کننده است چگونه پسته را بو بدهیم خرید فندق پسته و یبوست خرید کارخانه مواد غذایی بازار خشکبار ایران فروش کاغذ برنج قیمت روز آجیل قیمت عمده تخمه آفتابگردان کدام تخمه چربی کمتری دارد نرخ پسته خرید پسته تازه خرید و فروش فندق قیمت پسته امروز خریدار گردو ایا بادام زمینی قند دارد قیمت روز زرشک عمده قیمت پسته در تهران خرید پوست پسته خرید رنگ بدن بدنسازی خشکبار شیراز قیمت پسته در بازار ایران قیمت پسته در بازار قیمت پسته 94 قیمت بادام سنگی فروش تخمه هندوانه فندق 50 کیلویی بازار آجیل ایران قیمت روز میوه خشک نمایشگاه خشکبار تهران خاصیت پوست پسته خام قیمت مغز پسته سبز قیمت مغز بادام مامایی قیمت هر کیلو کنجد خام ظروف آجیل خوری کریستال آدرس بازار آجیل و خشکبار تهران خشکبار فروشی های معروف تهران خلال پسته و بادام ظرف میوه خوری سرامیکی قیمت پودر پسته خاصیت بادام هندی خام بورس آجیل و خشکبار تهران خرید کنجد سیاه روش بو دادن پسته میدان خشکبار تهران خلال پسته قزوین قیمت امروز پسته فروش بادام برزیلی قیمت پسته شور فواید مغزها خواص بادام زمینی برای پوست صورت فندق هشت بهشت

    پیاده سازی و توسعه توسط آژانس دیجیتال ایده هوشمند || تمام حقوق و محتوای این وبسایت متعلق به خشکبار ایران می باشد.

    18,500 تومان

    کنجد خام
    وزن : 500 گرم

    در انبار موجود نمی باشد

    کنجد گیاهی ست که میوه آن از دانه های کوچک مسطح و بیضی شکل تشکیل شده است. تصویری که عموما از دانه کنجد داریم در حقیقت میوه گیاه کنجد می باشد. خواص کنجد تا اندازه ای وسعت دارد که روغن دانه کنجد نیز قابل استخراج بوده و مانند دانه آن خواص شگفت انگیز و کاربرد فراوان دارد. شاید بدانید که کنجد دانه ای مقوی و سرشار از خاصیت است. گفتنی است کلسیم موجود در دانه کنجد سه برابر شیر می باشد. مصرف دانه کنجد نیازی به پخت ندارد و می توان به راحتی آن را در تهیه انواع غذاها و مواد خوراکی به کار برد.

    کنجد عسلی یکی از مواد غذایی تهیه شده با دانه کنجد می باشد. تهیه کنجد عسلی نیاز به مهارت خاصی نداشته و تنها با سه ماده غذایی کنجد، عسل و شکر می توان این شیرینی خوشمزه را تهیه کرد. بهتر است تا حد امکان مصرف چنین مواد غذایی پر خاصیتی را جایگزین تنقلات مضر کنید.کنجد خام قیمت

    این غذا می تواند یک فینگر فود فوق العاده لذیذ باشد. با اضافه کردن دانه کنجد به مواد غذایی تان، طعم بی نظیری به آن می بخشید و از خواص آن بهره مند خواهید شد.

    ترکیب گوشت با دانه های کنجدی بی شک فوق العاده لذیذ خواهد شد. با کمی خلاقیت و افزودن دانه کنجد، طعم متفاوت و خوشمزه ای را تجربه کنید.

    ماهی سرشار از امگا3 و ویتامین های فراوان است اما با اضافه کردن دانه کنجد به دستور پخت ماهی، می توانید خاصیت غذایی آن را چند برابر کرده و ظاهر شکیل تری به ماهی طبخ شده بدهید.

    اگر گیاهخوار هستید می توانید با ترکیبی از سبزیجات متنوع مانند انار، اسفناج و… یا ترکیب میوه های مختلف برای خود سالاد تهیه کنید و برای طعم لذیذ تر و مقوی شدن سالاد، دانه کنجد را به آن بیافزایید.

    از آنجایی که کنجد یک دانه خشک بوده و مصرف آن معمولا بدون پخت می باشد، بایستی این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. در صورتی که برای تهیه انواع غذاهای کنجدی نیاز به خرید کنجد دارید، می توانید مرغوب ترین کنجد را از فروشگاه آنلاین ایران کوک با اطمینان خاطر از خرید اینترنتی تهیه کرده و در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

    روغن کنجد که از دانه های کنجد استخراج می شود خواص بی شماری دارد که می توانید در تهیه انواع غذاهای خام و پخته از آن بهره ببرید. همچنین از روغن دانه کنجد برای تهیه محصولات بهداشتی، آرایشی و روان کننده های دارویی نیز استفاده می شود.

    این ماده خوراکی از دانه کنجد تفت داده و کوبیده شده تهیه می شود و بسیار مقوی و پر خاصیت است. ارده کنجد برای صبحانه انتخاب بسیار مناسبی ست و می تواند ساعت های طولانی شما را سیر نگه دارد. ارده کنجد برای لاغری بسیار مفید بوده و در رژیم غذایی کاهش وزن مصرف آن توصیه می شود.

    دانه کنجد محصولی ست که بیشتر در مناطق گرمسیر آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی یافت می شود. در مقایسه با محصولات مشابه مانند بادام زمینی، سویا و… دانه های کنجد بیشترین میزان روغن را دارند. دانه کنجد منبع غنی از پروتئین، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است.

    مصرف دانه کنجد برای عموم توصیه می شود، اما در مواردی خواص این محصول می تواند مانند یک دارو عمل کند.

    مصرف کنجد سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و آن را افزایش می دهد. به همین دلیل می تواند در بهبود زخم ها نقش موثری ایفا کند.

    مصرف کنجد به افراد مبتلا به دیابت نیز توصیه می شود.

    کنجد اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد.

    تحقیقات نشان داده این امکان وجود دارد تا کنجد باکتری هایی که باعث ایجاد پلاک می شوند را از بین ببرد.

    روغن کنجد دارای خواص شگفت انگیزی برای پوست می باشد. مصرف محصولات بهداشتی و آرایشی حاوی روغن زیتون برای داشتن پوستی سالم و لطیف بسیار مفید می باشد. همچنین می توان با استفاده از دانه های کنجد ماسک صورت تهیه کرد. ماسک کنجد برای صورت و مو خواص بی شماری داشته که نباید از آن غافل شوید.

    مصرف کنجد اگر به طور منظم در برنامه غذایی شما باشد، می تواند اثرات شگفت انگیزی را برای سلامت پوست و موی شما به ارمغان بیاورد. همچنین مصرف ماسک صورت کنجد یا ماسک مو کنجد می تواند بسیار مفید باشد.

    فروش کنجد به شکل باز و کیلویی در بازار انجام می شود، اما همان طور که پیش تر اشاره کردیم از آنجایی که نحوه مصرف دانه کنجد بیشتر به شکل خام می باشد، بهتر است این محصول را از فروشگاه های معتبر و به شکل بسته بندی تهیه کنید. اگر قصد خرید کنجد دارید، می توانید مرغوب ترین کنجد را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایران کوک سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید. خرید کنجد 500 گرمی از این فروشگاه امکان پذیر می باشد.

    قیمت کنجد 98 به نسبت قیمت کنجد 97 تغییر چندان نکرده و می توانید قیمت کنجد در سال 98 را با همان مبلغ تهیه کنید. امروزه فروش عمده کنجد در تهران و سایر شهرهای دیگر به صورت فروش عمده کنجد ایرانی با بسته بندی صورت می گیرد. در میان خرید و فروش کنجد خام، قیمت کنجد در بازار تهران بسته به نوع آن متفاوت است. به عنوان مثال قیمت کنجد پاکستانی با قیمت کنجد سفید هندی یا مناطق دیگر متفاوت است. اگرچه قیمت کنجد سفید پاکستان نسبت به قیمت کنجد سفید ایرانی ارزان تر است اما کیفیت آن را نداشته و خرید آن توصیه نمی شود. در عوض خرید کنجد ایرانی توصیه شده و می توانید آن را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. البته قیمت فروش کنجد با پوست با غیر پوست آن متفاوت است. همچنین کنجد سفید قیمت ارزانتری نسبت به کنجد سیاه دارد. در میان فروش کنجد محلی فروش کنجد شوشتر یکی از پر طرفدارترین کنجدهاست که نسبت به قیمت کنجد پاکستانی بسیار مقرون به صرفه تر است. فروش کنجد افغانی نیز در میان کنجدهای خارجی بسیار متداول است و سالهاست به فروش می رسد.

    اگرچه خرید کنجد سفید بسیار متداول است اما خرید کنجد خام با بهترین کیفیت کار دشواری است. امروزه فروش کنجد خام با برندهای مختلف در بازار صورت می گیرد اما باید توجه کنید که علاوه بر قیمت خرید کنجد خام توجه به نکات دیگر مانند رنگ، بو و طعم کنجد نیز اهمیت دارد. همچنین خرید کنجد کیلویی یا به مقدار کم برای هدف های مختلف صورت می گیرد. خرید کنجد کیلویی غالبا برای روغن گیری است و با خرید کنجد برای روغن گیری می توانید آن را به قیمت ارزان تر تهیه کنید. در واقع می توان گفت قیمت کنجد سفید کیلویی یا همان خرید کنجد روغن گیری ارزان تر از مقدار آن در حجم کمتر است.

    امروزه فروش کنجد روغن گیری نسبت به سایر مصارف آن بیشتر است و غالبا به این هدف تهیه می شود. اگر به دنبال فروش عمده کنجد تهران هستید با مراجعه به سایت فروشگاه ایران کوک می توانید با خرید کنجد سفید به قیمت هر کیلو کنجد 97 آن را تهیه کنید. فروش کنجد سفید در این فروشگاه به سایر نقاط ایران نیز امکان پذیر می باشد و می توانید با سفارش این محصول در سراسر ایران آن را تحویل بگیرید.

    500 گرم

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    کنجد خام قیمت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    خرید تم تولد دخترانه

    خرید خامه قنادی

    خرید مونوپورشن


    کلمه کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    خرید و فروش خشکبار و گیاهان دارویی

    Info@anjirbazar.ir

    09171333834 – 09173311748

    ما ارایه دهنده و صادر کننده عمده انواع خشکبار ، حبوبات و گیاهان دارویی در داخل و خارج از کشور هستیم . جهت خرید و فروش تمامی محصولات به صورت عمده با ما تماس بگیرید .09375291203 (تلگرام و واتس آپ )
    09171333834

    کنجد خام قیمت

    فروش تضمینی و با کیفت غنچه و پر گل محمدی جهت صادرات و مصارف دیگر به صورت عمده

     

    فروش گلرنگ – جایگزینی مناسب وارزان قیمت برای زعفران – دارای مصارف دارویی

     

     

     

     

    خرید و فروش عمده سقز با بهترین کیفیت و قیمت تضمینی

     

    خرید و فروش انغوزه – صادرات به هند و آلمان – تحویل دبی

    09375291203

    با ما تماس بگیرید

    خرید انغوزه خریدار انغوزه خریداران انغوزه صادرات انغوزه طریقه مصرف آنغوزه فروش انغوزه قیمت انغوزه در سال 94 قیمت انغوزه در سال 95 قیمت انغوزه در سال 96 قیمت انغوزه در سال 97 قیمت گیاه آنغوزه کاشت انغوزه

     

    هیچ محصولی وجود ندارد

    ثبت نهایی سفارش

    هیچ محصولی وجود ندارد

    ثبت نهایی سفارش

    هیچ محصولی وجود ندارد

    کنجد خام قیمت

    ثبت نهایی سفارش

    پسته اکبری

    پسته اکبری دستچین نمکی

    پسته اکبری دستچین

    پسته اکبری دستچین زعفرانی

    پسته اکبری دستچین خام

    پسته کله قوچی شور

    پسته احمد آقایی

    پسته احمد آقایی نمکی

    پسته احمد آقایی زعفرانی

    پسته احمد آقایی خام

    پسته فندقی شور

    پسته فندقی خام

    مغز پسته شور

    مغز پسته خام

    خلال پسته

    مغز بادام درختی درشت

    مغز بادام نمکی درشت

    مغز بادام نمکی ایرانی

    بادام منقا ایرانی شور

    کنجد خام قیمت

    بادام منقا ایرانی خام

    مغز بادام درشت خام

    مغز بادام خام ایرانی

    مغز بادام خام ایرانی درشت

    خلال بادام

    بادام سنگی

    بادام منقا شور

    بادام منقا خام

  • پروفایل جدید تولد همسر
  • مغز بادام زمینی پوست کنده طعم دار

    مغز بادام زمینی ریز

    مغر بادام زمینی کچاپ

    مغز بادام زمینی لعابی درشت

    بادام زمینی با پوست شور

    بادام زمینی با پوست خام

    مغز بادام زمینی پوست کنده خام

    بادام هندی ریز

    کنجد خام قیمت

    بادام هندی درشت

    بادام هندی زعفرانی

    بادام هندی تفت سنتی

    بادام هندی کچاپ

    بادام هندی خام

    فندق با پوست شور

    فندق با پوست خام

    مغز فندق شور ایرانی

    مغز فندق درشت شور

    مغز فندق خام ایرانی

    مغز فندق درشت خام

    ماکادمیا

    گردو با پوست ایرانی

    گردو با پوست

    مغز گردو ایرانی

    مغز گردو

    مغز گردو پکان

    تخمه آفتاب گردان دور سفید

    تخمه آفتاب گردان سنتی

    تخمه آفتاب گردان دور سفید کم نمک

    تخمه آفتاب گردان شمشیری

    تخمه آفتاب گردان ریز

    تخمه آفتاب گردان گلپر

    تخمه آفتاب گردان کچاپ

    تخمه آفتاب گردان دور سفید خام

    مغز تخمه مخلوط

    مغز تخمه کدو خام

    مغز تخمه آفتاب گردان خام

    مغز تخمه هندوانه خام

    تخمه کدو گوشتی ایرانی

    تخمه کدو ریز

    تخمه کدو گوشتی ایرانی سبزیجات

    تخمه کدو گوشتی تفت بی نمک

    تخمه کدو گوشتی ایرانی خام

    تخمه کدو درشت

    تخمه کدو درشت خام

    چلغوزه شور

    چلغوزه خام

    مغز چلغوزه خام

    تخمه جابانی لوکس

    تخمه جابانی گلپری

    تخمه هندوانه کلاله گلپر

    تخمه هندوانه کلاله نمکی

    تخمه هندوانه کلاله کچاپ

    نخود دو آتشه شور

    نخود دو آتشه بی نمک

    نخود ریز دو آتشه

    نخود گل شور

    نخود گل خام

    نخود کشمش

    نخود کشمش دو آتشه

    نخورد ریز معمولی

    آجیل هفت مغز

    آجیل مغز یلدا

    آجیل مغز سنتی

    آجیل مغز کچاپ

    آجیل مغز خام

    آجیل مغز سفارشی

    آجیل چهارشنبه سوری

    آجیل سفارشی

    آجیل ممتاز

    آجیل معمولی

    آجیل ممتاز اقتصادی

    میوه خشک مخلوط

    آناناس خشک بسته ای

    سیب خشک بسته ای

    توت فرنگی خشک بسته ای

    پرتقال تامسون خشک بسته ای

    هلو خشک بسته ای

    موز خشک بسته ای

    انبه خشک بسته ای

    کیوی خشک بسته ای

    طالبی خشک بسته ای

    لیمو خشک بسته ای

    آلو شابلون خشک بسته ای

    خرمالو خشک بسته ای

    به خشک بسته ای

    گوجه خشک بسته ای

    عناب

    چیپس زنجبیل

    چیپس آناناس

    چیپس میوه مخلوط

    چیپس نارگیل

    چیپس پوملو

    چیپس کرانبری

    رز آفریقایی

    بلوبری

    کشمش پیکامی

    کشمش پلویی

    کشمش پلویی آفتابی

    مویز سفارشی

    مویز

    آلو بخارا

    آلو شمس طرقبه دستچین

    آلو شوقان

    آلو طرقبه

    آلو آفتابی بیرجندی

    آلو شابلون خشک فله

    آلوچه ترش

    آلبالو

    انجیر خشک

    انجیر پرک

    انجیر فوق پرک

    انجیر کرمانشاهی

    زرشک پفکی

    زرشک دانه اناری

    برگه زردالو

    برگه هلو

    قیسی زردآلو

    آلو شابلون خشک فله

    خرما پیارم

    خرما خشک زاهدی

    توت خشک لوکس

    توت خشک

    زعفران یک گرمی استوانه

    زعفران یک گرمی کادویی

    زعفران نیم مثقال استوانه

    زعفران نیم مثقال پاکتی

    زعفران نیم مثقال کادویی

    زعفران یک مثقال لوکس

    زعفران یک مثقال استوانه

    زعفران یک مثقال خاتم

    زعفران یک مثقال جعبه طلایی

    زعفران یک مثقال پاکتی

    زعفران یک مثقال طرح شاهنامه

    زعفران یک مثقال کادویی

    زعفران دو مثقال استوانه

    زعفران دو مثقال کادویی

    زعفران دو مثقال طرح شاهنامه

    جعبه کادویی زعفران بزرگ طلقی

    جعبه کادویی زعفران کوچک طلقی

    جعبه چوبی زعفران بزرگ

    جعبه چوبی زعفران کوچک

    زعفران سه مثقال خاتم

    زعفران پنج مثقال خاتم 

    زعفران ده مثقال خاتم

    زعفران 100 گرم خاتم

    نبات فله

    نبات شاخه زعفرانی کوچک

    نبات شاخه زعفرانی بزرگ

    نبات نی دار کوچک

    نبات نی دار متوسط

    نبات نی دار بزرگ

    نقل ریز

    نقل بادامی

    نبات شاخه فوق زعفرانی

    نبات فله زعفرانی

    آبنبات ترش

    آبنبات هل دار

    آبنبات گل محمدی

    آبنبات پسته ای

    آبنبات نارگیلی

    سوهان طلقی کنجدی (تساژ)

    سوهان طلقی مخلوط (تساژ)

    سوهان کنجدی

    سوهان عسلی پنج مغز

    سوهان عسلی آنتیک

    سوهان عسلی کرمانی

    سوهان تخت

    سوهان حبه ای کوچک

    سوهان لقمه

    سوهان باقلوایی

    سوهان حبه ای

    بادام سوخته

    گز 42 درصد آردی

    گز دو فوق ممتاز آردی

    گز 28 درصد آردی

    گز 42 درصد لقمه

    گز 28 درصد لقمه

    گز 38 درصد

    گز اعلای انگبینی

    گز دو فوق ممتاز لقمه

    گز 28 درصد فله

    گز 18 درصد لقمه

    گز شکلاتي آنتيک

    ویت کورن کچاپ

    ویت کورن پنیری

    ویت کورن سیر و سبزیجات

    ویت کورن باربیکیو

    ذرت پنیری

    ذرت کچاپ

    شیرین گندمک

    ذرت خام

    پشمک پاکتی کاکائویی

    پشمک پاکتی وانیلی

    پشمک پاکتی زعفرانی

    پشمک لقمه کاکائویی

    پشمک لقمه مخلوط

    پشمک لقمه وانیلی

    پشمک لقمه زعفرانی

    پشمک شکلاتی

    پشمک شکلاتی چوبی

    پشمک شکلاتی زعفرانی گزی

    لواشک گلین انار

    لواشک گلین زغال‌اخته

    لواشک گلین آلو

    لواشک گلین زرشک

    لواشک گلین آلبالو

    لواشک گلین کیوی

    لواشک گلین سیب

    لواشک گلین زرد‌آلو

    لواشک فافا سیب و کیوی

    لواشک فافا سیب وآلبالو

    لواشک فافا سیب وانار

    لواشک فافا سیب وآلو

    لواشک فافا سیب وقرقروت

    لواشک فافا سیب وزرد‌آلو

    لواشک کیوی ون

    لواشک انار ون

    لواشک سیب ون

    لواشک آلو ون

    قره‌قروت

    آلوچه تیار بزرگ

    آلوچه تیار کوچک

    لواشک پذیرایی گلین هشت میوه

    لواشک پذیرایی گلین انار

    لواشک پذیرایی گلین زرشک

    لواشک پذیرایی گلین آلبالو

    لواشک پذیرایی گلین زرد‌آلو

    آدامس طبیعی بدون قند

    آدامس طبیعی بزرگ

    قرص نعنا

    قرص نعنا دارچین

    حاجی بادام

    شاهدانه

    سویا آجیلی

    شکلات برادران‌حسینی مخلوط

    شکلات مرداس مخلوط

    شکلات مرداس جرقه ای

    شکلات سوربون میکس

    شکلات دوتی مون فله

    شکلات چیچک میکس

    شکلات آیدین ریتمیک

    شکلات آیدین ماروین

    شکلات آیدین توفیکا

    شکلات آیدین توپی

    شکلات آیدین فندقی

    خرما شکلاتی

    شکلات شونیز پرچمی

    شکلات شونیز طلایی

    شکلات شونیز ویفری

    شکلات شونیز فارلین

    شکلات کانفت

    شکلات برادران‌حسینی تلخ

    شکلات آیدین تلخ

    شکلات باراکا تلخ

    کنجد پرورده

    کنجد پرورده مخصوص

    پاستیل بسته ای

    پاستیل سطلی

    شکلات سنگی

    شکلات شونیز تلخ

    شکلات شونیز فندقی

    شکلات شونیز شیری

    شکلات شونیز کاپوچینو

    شکلات آیدین فوندو

    شکلات شونیز خرگوشی

    شکلات باراکا استوانه

    شکلات رولفر آیدین شیرموز

    شکلات رولفر آیدین توت‌فرنگی

    شکلات رولفر آیدین قهوه

    شکلات بیسکوئیتی رولمن

    شکلات پاستيلي جلی‌سافت

    شکلات تافی شیر عسلی

    شکلات کارولین مخلوط

    شکلات شیر قهوه

    شکلات نعنایی

    شکلات زنجبیلی

    شکلات‌پشمکی حاج عبدالله

    شکلات‌پشمکی زعفرانی‌گزی

    شکلات‌پشمکی آیدین

    شکلات گلدن طرح طاووس

    شکلات دومنیکا

    شکلات آیدین مخلوط

    شکلات شونیز میکس

    شکلات آیدین مخلوط مخملی

    شکلات کادویی فارلن

    شکلات آیدین رزا

    شکلات باراکا سه مغز

    شکلات شونیز کریستال

    شکلات جنتلمن

    شکلات مرداس گل صورتی

    شکلات مرداس طرح ترافل

    شکلات شونیز کادویی

    شکلات توپی کادویی

    شکلات آیدین جرسیا هاردباکس

    شکلات آیدین لاو

    شکلات فندقی ملیکا

    شکلات قاشقی

    پشمک شکلاتی چوبی

    پادرازی

    آجیل کادویی جعبه طلایی کوچک

    آجیل کادویی جعبه طلایی بزرگ

    پسته جعبه کادویی طلایی بزرگ

    پسته جعبه کادویی طلایی کوچک

    بادام درختی جعبه کادویی طلایی

    بادام هندی زعفرانی جعبه طلایی

    بادام جعبه کادویی طلایی

    آجیل ممتاز جعبه کادویی طلایی کوچک

    آجیل ممتاز جعبه کادویی طلایی مینی

    آجیل ممتاز جعبه کادویی طلایی بزرگ

    آجیل ممتاز جعبه کادویی طلایی متوسط

    آجیل سفارشی جعبه کادویی طلایی بزرگ

    آجیل سفارشی جعبه کادویی طلایی متوسط

    آجیل سفارشی جعبه کادویی طلایی کوچک

    آجیل سفارشی جعبه کادویی طلایی مینی

    آجیل یلدا جعبه کادویی طلایی بزرگ

    آجیل یلدا جعبه کادویی طلایی متوسط

    آجیل یلدا جعبه کادویی طلایی کوچک

    آجیل یلدا جعبه کادویی طلایی مینی

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی طلایی بزرگ

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی طلایی متوسط

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی طلایی کوچک

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی طلایی مینی

    آجیل کادویی جعبه بزرگ

    آجیا کادویی جعبه کوچک

    آجیل ممتاز جعبه کادویی سبز مینی

    آجیل ممتاز جعبه کادویی سبز کوچک

    آجیل ممتاز جعبه کادویی سبز متوسط

    آجیل ممتاز جعبه کادویی سبز بزرگ

    آجیل سفارشی جعبه کادویی سبز مینی

    آجیل سفارشی جعبه کادویی سبز کوچک

    آجیل سفارشی جعبه کادویی سبز متوسط

    آجیل سفارشی جعبه کادویی سبز بزرگ

    آجیل یلدا جعبه کادویی سز مینی

    آجیل یلدا جعبه کادویی سز کوچک

    آجیل یلدا جعبه کادویی سز متوسط

    آجیل یلدا جعبه کادویی سز بزرگ

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی سبز مینی

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی سبز کوچک

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی سبز متوسط

    آجیل هفت مغز جعبه کادویی سبز بزرگ

    دیس آجیل شیرین طرح برگ

    آجیل دیس شیرین کوچک

    آجیل دیس طرح برگ کوچک

    آجیل دیس مربع

    آجیل دیس مستطیل

    آجیل دیس صدفی

    آجیل سبدی

    آجیل سبدی شور بزرگ

    آجیل سبدی شیرین بزرگ

    آجیل سبدی شیرین کوچک

    سبد پسته

    آجیل شیرین جعبه چوبی کوچک

    آجیل شیرین جعبه چوبی بزرگ

    پک آجیل لوکس

    آجیل ظرف طلایی بزگ

    آجیل یلدا ظرف طلایی

    پک سازمانی کوچک شماره یک

    پک سازمانی کوچک شماره دو

    پک سازمانی کوچک شماره سه

    پک سازمانی بزرگ شماره یک

    پک سازمانی بزرگ شماره دو

    پک نوروز کوچک شماره یک

    پک نوروز کوچک شماره دو

    پک نوروز کوچک شماره سه

    پک نوروز بزرگ شماره یک

    پک نوروز بزرگ شماره دو

    پک مسافرتی شماره یک

    پک مسافرتی شماره دو

    پک مسافرتی شماره سه

    پک سوغات بزرگ

    پک سوغات متوسط

    پک سوغات لوکس

    هل کادویی 

    هل بسته بندی

    هل استوانه 

    زرشک کادویی جعبه 100 گرمی

    زرشک کادویی جعبه کوچک

    زرشک کادویی جعبه متوسط 

    زرشک کادویی جعبه بزرگ

    نخود کشمش جعبه مینی

    نخود کشمش جعبه کوچک

    نخود کشمش جعبه متوسط

    نخود کشمش جعبه بزرگ

    عسل برادران حسینی

    عسل با موم برادران حسینی

    عسل خراسان بزرگ

    عسل خراسان کوچک

    عسل شهد گلها کوچک

    عسل شهد گلها ناب کوچک

    عسل شهد گلها ناب یک کیلویی

    عسل شهد گلها یک کیلویی

    کره فندق برادران حسینی

    کره پسته برادران حسینی

    کره بادام زمینی برادران حسینی 500 گرم

    کره بادام زمینی برادران حسینی 300 گرم

    ادویه کاری جعبه ای

    ادویه پلویی جعبه ای

    دارچین جعبه ای

    زرد چوبه جعبه ای

    زردچوبه پاکتی

    زنجبیل جعبه ای

    زیره سبز جعبه ای

    زیره سیاه جعبه ای

    سماق جعبه ای

    فلفل سیاه جعبه ای

    فلفل قرمز جعبه ای

    هل فله

    لیمو عمانی

    پر لیمو

    چوب دارچین

    زعفران

    سبزی آش

    سبزی پلویی

    سبزی جعفری

    سبزی شوید

    سبزی قلیه ماهی

    سبزی قرمه سبزی

    سبزی کوکو

    سبزی نعنا

    برنج طارم دابو

    برنج طارم دوبار کشت

    کشمش

    باقالا

    زرشک

    آلو

    خلال پسته

    خلال بادام

    آرد شیرینی

    آرد برنج

    وانیل شکری

    بیکینگ پودر

    پودر کاکائو

    پودر نسکافه

    پودر قهوه

    نشاسته

    آرد نخود

    پودر نارگیل

    کنجد با پوست خام

    کنجد خام

    کنجد شور

    پر گل محمدی

    نمک میوه

    ژله شاه توت

    ژله آلوئه ورا

    ژله تمشک

    ژله آناناس

    ژله کیوی

    ژله پرتقال

    خاکشیر

    تخم شربتی

    چای سیاه 

    چای سبز 

    چای ترش

    چای به 

    چای سفید

    پودر قهوه ترک

    نسکافه

    پودر کاکائو

    بهار نارنج

    پر گل محمدی

    غنچه گل محمدی 

    گل گاو زبان

    فرم ورود

    ورود

    ایجاد حساب کاربری

    عضویت

    تایید شماره موبایل

    ارسال

    تایید شماره موبایل

    ارسال

    در صورت دریافت نکردن رمز جدید از طریق پیامک ‌ جهت دریافت رمز عبور با شماره های216 44 389 – 051 و 00 97 90 38 – 051تماس حاصل فرمایید

    بازنشانی

    خرید به موقع را فراموش نکنید!

    تهران 2 روز کاری‫ مشهد در همان روز شهرستان ها 3 الی 5 روز کاری

    ورود به فروشگاه

    این محصول در انبار موجود نیست

    تاریخ در دسترس بودن

    36,000 تومان

    تعداد

    حداقل تعداد سفارش خرید برای این محصول 0

    خرید کالا

    طبيعت آن گـرم و تر اسـت. دانه كنجد حدود 25 درصد پروئتين و 50 درصد چربي مفيد دارد كه به پايين آوردن كلســترول و چـربي خون كمك مي كند. كنـجد براي تنـظيم و تعادل آب بدن مي تـواند مفيـد باشد. به طور كلي كنجد داراي فوايدي خاص از جمله: ترميم سوختگي، كمك به درمان كم خوني و پيشگيري از پوكي استخوان و بهبود رشد بدن دارد. مصرف دانه كنجد در تمامي سنين مفيد است كنجد با تمام فوايدي كه دارد براي معده ضعيف مناسب نيست. زيرا هضم آن سنگين است. در طب هندي از كنجد به عنوان عامل افزايش دهنده قدرت و طول عمر ياد مي شود.

    28,000 تومان

    9,400 تومان

    15,000 تومان

    62,500 تومان

    28,000 تومان

    6,500 تومان

    120,200 تومان

    17,000 تومان

    3,000 تومان

    225,950 تومان

    56,500 تومان

    8,700 تومان

    12,200 تومان

    8,500 تومان

    24,000 تومان

    26,000 تومان

    91,300 تومان

    84,000 تومان

    62,500 تومان

    35,000 تومان

    85,000 تومان

    37,500 تومان

    179,000 تومان

    420,000 تومان

    32,200 تومان

    38,400 تومان

    4,550 تومان

    12,000 تومان

    راهنمای مشتریان

    حساب کاربری

    کلیه حقوق این سایت محفوظ بوده و کپی برداری برای منافع تجاری مجاز نیست

    محصول

    قیمت به تومان

    روغن کنجد یک لیتر

    32000

    روغن کنجد نیم لیتر

    کنجد خام قیمت

    17000

    روغن کنجد سه لیتر

    90000

    کنجد  یک کیلویی

    20000

    کنجد 450 گرمی

    11000

    کنجد 250 گرمی

    6000

    >

    ورود | عضویت


    :
    ۷,۵۰۰


    قیمت ( تومان ) :
    ۹۵,۰۰۰

    آفتاب وبسایت مرجع فارسی زبانان سراسر دنیا، از سال ۱۳۸۰ تا کنون استکنجد خام قیمت

    +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳

    تلگرام آفتاب

    اینستاگرام آفتاب

    +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳

    ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳

    کنجد خام قیمت
    کنجد خام قیمت
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *