چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه
چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

روابط زناشویی ۲ دیدگاه

چگونه شوهرم را تحریک کنم؟ مردها چگونه تحریک می شوند؟ بیشتر زنها برای اینکه مرد رو به سمت خودشان متمایل کنند و برای تحریک جنسی شوهرشان موقع خواب آرایش می کنند . لباس های شهوت انگیز می پوشند و عطر و ادکلن استفاده می کنند. این حربه موثری هست اما اگر بخواهیم این تکنیک را موثرتر کنیم حتما باید قبل از مهیا شدن برای رفتن به رختخواب باید فضای فکری مرد را از تمام امورات و دل مشغولی های زندگی اش دور کنیم و بجای آنها موضوع و مسائل رمانتیک جنسی با شریک و همسرش را در ذهن او جای دهیم و نکات اصلی قبل رابطه جنسی با شوهر و همسر را بدانیم و انجام دهیم . برای روشنتر شدن موضوع به این سوال جواب بدهید : اگر شما بعد از یک جر و بحث مفصل با شوهرتان به رختخواب بروید فکر می کنید شوهر شما چند درصد احتمال دارد با شما نزدیکی کند ؟

فاصله زمانی برای داشتن سکس و تحریک شوهر چقدر باید باشد؟ زن و مرد تفاوت های جنسی زیادی دارند مثلا هر فردی یک رنج طبیعی و خاص خودش برای داشتنی قابلیت رابطه زناشویی و جنسی دارد مثلا برخی ماهی چند با برخی هفته ای چند بار ، برخی هم روزی چند بار! اگر شریک جنسی شما رنج هفته ای یکبار می باشد و شما رنج هفته ای سه بار . خب این کاملا طبیعی هست که کمی با مشکل مواجه می شوید. البته این را به حساب عدم علاقه به خودتان نگذارید . اما می توانید در این مواقع از تکنیک های مختلف که در این مطلب آمده است برای ایجاد شهوت در همسر و جاذبه جنسی در خودتان برای جذب همسر به آمیزش انجام دهید.

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

دوره مقدماتی php

رژیم غذایی و تحریک جنسی مردان : شما می توانید برای تنظیم قوه جنسی خود و همسرتان از رژیم غذایی مختلف استفاده کنید مثلا زن یا شوهر کم شهوت هست نسبت به همسرش باید از غذاهای گرم استفاده کند. و زن یا شوهر اگر شهوت و قوای جنسی بیشتری دارد نسبت به همسرش از غذاهای کم کننده شهوت استفاده کند. با تجربه می توانید به هماهنگی لازم برسید. به‌طور کلی غذاها و نوشیدنی‌های پرانرژی و سایر غذاهای ادویه‌دار جزو مواد خوراکی تقویت‌کننده قوای جنسی به‌شمار می‌روند. بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت گوسفند، شتر، بوقلمون، مرغابی، انواع شیرینی ها، کشمش، خرما، عسل، ارده، انجیر، انگور، موز، خرمالو، خربزه، گردو، نمک، روغن، هل، تخم مرغ، نان گندم، ادویه جات تند و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس و کالباس طبع گرمی دارند. بر اساس یک تحقیق، مواد غذایی مهارکننده میل جنسی تا 40 درصد می تواند از حرارت جنسی فرد بکاهد. اما از غذاهای سرد می توان به گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماهی، برنج، ماست، خیار، هندوانه، جو، ماش، باقلا، ذرت، زرشک، انواع لبنیات، کدو، ریواس، قارچ، تمبرهندی، گوجه سبز، چغاله بادام، گیلاس، کاهو، آلو، انار، سرکه، مرکبات ترش و آب یخ اشاره کرد. پرهیز از نگاه کردن به عکس ها و فیلم های سک سی خیلی از زن و شوهر های به بهانه اینکه دیدن فیلم و عکس های رابطه جنسی می تواند برای تحریک و شهوانی شدن آنها و در نتیجه ایجاد رابطه زناشویی به آنها کمک کند . به تماشایی اینگونه فیلم و عکس ها می پردازند . غافل از اینکه زن و مرد باید از طریق همدیگر تحریک شوند نه از طریق فیلم و عکس . این گونه زوج ها به مرور مشکلات جنسی شان بیشتر و تحریک و لذت از یکدیگر برایشان کمتر می شود.

برخی از زن ها دائم خودشان را ورانداز می کنند و از بزرگی بینی ، سینه کوچک ، هیکل چاق ، لاغری بیش از حد و خلاصه از هر چیزی که در وجودشان نهفته است ایراد می گیرند و فکر می کنند خب هر کس دیگری هم بجای شوهرشان بود از نزدیک شدن به آنها می ترسید ! (نه اینقدر کمبود اعتماد به نفس داشته باشید نه خیلی هم توی توهم باشید که شوهر شما الان با دیدن شما به فکر حورالعین می افتد ). واقعیت این است که بدن زن برای مرد و مرد هم برای زن جاذبه های خاص خودشان را دارند پس به فکر درست اندیشیدن و درست عمل کردن باشید. مطمئن باشید شما می توانید برای شوهرتان جاذبه جنسی داشته باشید.

روش تحریک شوهر از راه نزدیک : آقایون بصری هستند و همین بصری بودن بلای جوون اون هاست ! بگذریم … ! یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص دادن به بدنش ، آرایش و حرف های تحریک کننده شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

ناز و عشوه های زنانه و رفتار خاص بسیار تحریک کننده است . منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیشتر از اون خوشش میاد و باعث تحریک شوهر میشه . اگه شوهر شما از بالاتنه تون خوشش میاد می تونید با پوشیدن لباس های خاصی که شوهرتون دوست داره اون چیزی باشید که شوهرتون می خواد .

هر مردی روحیات خاص خودش رو داره ، هیچ کس بهتر از خود شوهرتون نمی تونه شما رو در مورد پوشش راهنمایی کنه . شما با مشورت با اون و تست لباس های مختلف خاص می تونید بفهمید که علائق شوهرتون چه مواردی هستند . لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .

فوقش 2 الی 3 بار در هفته سعی کنید اون لباس های خاص رو بپوشید نه 24 ساعت شبانه روز و در کل هفته !

روش تحریک شوهر از راه نزدیک عمده ی عصب های تحریک پذیری مردان همون حول و حوش مرکز بدن قرار داره . یه زن می تونه با لمس و نوازش اون قسمت و عضو زیرش شوهرش رو آماده کنه .

وقتی رابطه برقرار شد ، راه های وجود داره که میشه شوهر رو به رضایت بیشتری رسوند . عمده ی این کار به عکس العمل های خانم بستگی داره .

عمده ی عکس العمل های تحریک کننده برای مرد در حین رابطه ، حرکتی هستند . مثلا گرفتن کمر شوهر در حالاتی خاص با دست یا پا ، همراهی با عمل د. شوهر و … .

خودتون رو مشتاق نشون بدید ، با حرف زدن تشویقش کنید . مثلا ؛ تندتر ، آفرین ، خوبه و … ! البته حرف های تاثیر گذارتر دیگه ای هم میشه زد که بنا به دلایل خاص ! از بیان اون معذورم . سر بسته بهتون بگم که هر چه بی حیاتر و بی ادبانه تر ، بهتر !

اگه لذت می برید لازم نیست پنهان کنید . چه اشکالی داره که شوهرتون ببینه یا بفهمه که می تونه شما رو به وجد بیاره . اگه این کار رو کردید می تونید شوهرتون رو از لحاظ روحی ارضاء کنید .

خلاصه این که خسته اش کنید !

خوبی های عمل کردن به این توصیه زیادن . مثلا ؛

1 – فواصل بین دو رابطه زیاد میشه ! قابل توجه خانم هایی که میگن شوهرم هر روز می خواد ! .

خب خانم محترم ، وقتی با عرض معذرت مثل یه تیکه گوشت جلوش می خوابی بعد هم بلند میشی میری میشه همین !

خروج آب! دلیل بر ارضاء کامل اون نیست ! جسم رو ارضاء می کنید ولی غافل از ارضاء روحی اون میشید . نتیجه این میشه که اون هر روز می خواد !

2 – بیشتر قربون صدقه تون میره ، بیشتر تو دلش جا باز می کنید ، مهربون ترش می کنید و …

3 – اون رو در خیابان و بین اون همه زن رنگ و وارنگ که برخی از اون ها تحریک کننده لباس پوشیدند بیمه می کنید .

وقتی سیر فرستادینش بیرون ، نمیره ساندویچ بخوره ، یا در مناطق جنوبی ، نمیره فلافل بخوره !!! این طوری میشه که ناز و عشوه ی هیچ زنی دلش رو نمی بره . میشه فقط مال شما !

گفتیم که مردها بصری هستند . سر بسته عرض کنم که اگه می خواید به شوهرتون لذت کافی رو بدید ، حالاتی رو برای آمیزش انتخاب کنید که با چشمش ببینه چه اتفاقی داره رخ میده . باید بفهمید که از کدوم قسمت بدن شما بیشتر تحریک میشه ، همون قسمت ها موقع آمیز باید جلو چشمش باشه .

نکته : فقط زمانی موقع آمیزش باید به اون قسمت نگاه کنه که قصد بچه دار شدن نداشته باشید .

راه بعدی لمس نقاط خاص بدن شماست . این لمس کردن لذت چندانی برای اون ها نداره ! یعنی تقریبا محاله که یه مرد مثلا بالا تنه ی ! همسرش رو چند دقیقه لمس کنه و به اوج لذت جنسی برسه .

اگه به خاطر خودشون باشه ، لمس کردن رو سریع خاتمه میدن ! ولی اگه ببینه شما دارید از اون لمس کردن لذت می برید ، اون هم از لحاظ روحی لذت می بره . یعنی حس خوبی بهش دست میده وقتی می بینه که می تونه به همسرش لذت بده . احساس قوی بودن می کنه . این بر میگرده به خصلت تامین کنندگی آقایون .

مردها با شما در حین آمیزش یه تفاوت اساسی دارند . شما خانم ها مایلید در حین رابطه حرف بزنید و حرف بشنوید ولی مردها مایلند که سکوت کنند و بشنوند . لذت بخش ترین صدا برای مردها در اون لحظات ، صدای آه و ناله کردن خانمشون هستش .

برای حل این معضل ! میشه رابطه رو به دو بخش تقسیم کرد . بخش اول باید به خانم اختصاص پیدا کنه . خانم ها مقدم ترند حتی این جا ! . موقعی که خانم قصد داره به اوج لذت جنسی برسه ، مرد اون چیزی رو که زنش دوست داره به زبون بیاره . موقعی که مرد می خواد به اوج لذت جنسی برسه ، خانمش حرف های تحریک شوهر بزنه یا سکوت کنه .

توجه داشته باشید که همه ی مردها مثل هم نیستند . پس این توصیه ها رو بومی سازی کنید .

تحریک شوهر با حرف یکی از مهارت های اصلی زنان است و حرف های تحریک کننده رو میشه به چند صورت نثار شوهر کرد !

میشه با لحن خواهش گونه ، خواسته های جنسی خودتون رو مطرح کنید . البته اگه لباس تحریک کننده بپوشید بهتره .

بیان انتظارات جنسی هم روش دیگه ی بیان حرف های تحریک کننده هستش که می تونید استفاده کنید .

تشویق شوهر برای انجام سریعتر یا کند تر یه عمل جنسی هم جزء حرف های تحریک شوهر کننده محسوب میشه .

با توجه به این سه نکته ، کافیه کمی خلاقیت به خرج بدید و کار تون رو انجام بدید . حرف های تحریک کننده زمانی جواب میده که شوهرتون خسته نباشه ، مشغول انجام کاری نباشه و ذهن آزادی هم داشته باشه . در غیر این صورت تقریبا هیچ موفقیتی به دست نمیارید .

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

تحریک شوهر با حرف زدن برای موفقیت در هر کاری یه پیش زمینه ای لازمه ، پیش زمینه تحریک شوهر هم اینه احساس اون نسبت به شما مثبت باشه . وقتی دید شوهرتون نسبت به شما خوب باشه ، تقریبا می تونید هر کاری باهاش بکنید !

تحریک شوهر با حرف زدن زمانی امکان پذیر خواهد بود که اون علاوه بر داشتن احساس خوب نسبت به شما ، از آمادگی لازم هم برخورداری باشه .

انتظار نداشته باشید که شما 7 روز هفته بتونید اون رو تحریک کنید . اجازه بدید قوای جنسی اون به اندازه ی کافی استراحت بکنه . مثلا اگه شب جمعه برنامه داشتید یکی دو روز سعی کنید اون رو وارد فاز جنسی نکنید . مثلا لباس های خاص نپوشید و … ، حدودا شب دوشنبه می تونید دوباره مقدمات رابطه رو بچینید . در این زمان ها هستش که حرف های تحریک کننده اثر خودش رو میذاره .

در این جا چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت که هر زنی باید آن ها را بداند . نکاتی که مطمئنا اگر یاد بگیرید شوهر شما نمی تواند در برابرتان مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان ! مرحله اول : چگونه شوهرتان را تحریک کنید ؟! در این مرحله خواهید دانست که چگونه او را برای هیجانی بی پایان آماده کنید . مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شما یاد میگیرید که چگونه قسمت های تحریک پذیر بدن او را نوازش کنید یا ماساژ دهید . مرحله سوم : نکات ارضای زبانی فراگیری سه تکنیک زبانی که لذت بردن او را تضمین خواهد کرد . مرحله چهارم : وقتی که او نمی تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟ توصیه هایی برا احیای آمیزش جنسی ، وقتی که همه چیز در حال خراب شدن است .

تحریک شوهر : در این قسمت یاد خواهید گرفت که چگونه شوهرتان را به طرز باور نکردنی از سر تا پا غرق شادی و هیجان کنید . هدف از این آموزش بدست آوردن مهارت و دانش احیای زندگی زناشویی جنسی و تقویت تحریک کنندگی شما می باشد . این مرحله به چگونگی تحریک نمودن مردتان اختصاص دارد . بله ، می دانم . شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش می باشد ، حق با شماست . امام من فکر می کنم طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یکدیگر نیز تلاش کنند . به نظر کار ساده ای می رسد ، اما حقیت این است که در عمل هر کسی متفاوت از دیگران تحریک می شود . وقتی شما واقعا امیال منحصر به فرد یکدیگر را بشناسید ، حقیقتاً از با هم بودن در تختخواب لذت خواهید برد . به من اعتماد کنید !

بهترین روش تحریک شوهر خود را کشف کنید ! یکی از اولین مراحل در ارضای یک مرد ، مرحله “برانگیختگی” می باشد . اسم این مرحله را می گذاریم “شروع تحریک شوهر ” . برای این که همان زن دلربایی باشید که شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند ، من پیشنهاد می کنم که در مورد آن چه باعث تحریکش می گردد با وی صحبت کنید . تنها راه این است که می توانید بفهمید چه چیزی هر دوی شما را برای آمیزش آماده می کند .

برای مثال ، زوجی برای مشاوره نزد من آمدند که طرز معاشقه مورد نظر آن ها با یکدیگر فرق داشت – مرد همیشه از زنش می خواست که از حرف های تحریک کننده و زشت در رابطه شان استفاده کند ، در حالی که زن همیشه از شوهرش می خواست پشتش را ماساژ دهد . تا وقتی که ایت دو توانستند یاد بگیرند که چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند ،‌روزهای سختی را پشت سر گذاشتند . امام همین که آن ها این حقیقت را پذیرفتند که هر یک نوع متفاوتی از معاشقه را دوست دارند ، یاد گرفتند که چگونه از ترکیب هر دو تکنیک در مورد همسرشان استفاده کنند . حالا دیگر آن ها معمولا با ماساژ پشت شروع می کنند و سپس وقتی که به اتاق خواب می روند ،‌زن شروع می کند به گفتن کلمات زشت و در عین حال خوشایندی که مورد تقاضای شوهرش است .

آماده اید که بفهمید چگونه شوهرتان را سر حال کنید ؟ ابتدا در فرم معاشقه که در زیر آمده است ، جاهای خالی را پر کنید و سپس چک لیست کارها و حرف های تحریک کننده شوهر را تکمیل کنید . چک لیست نام روشی است که من به عنوان یک سکسولوژیست به کار می برم تا اعمالی که برای بهبود ارضای جنسی یک زوج لازم است ، تعیین گردد .

از شوهرتان بخواهید که پنج دقیقه وقت بگذارد و چک لیست زیر را پر کند یا این که می توانید از آن به عنوان یک تمرین سرگرم کننده که با هم انجامش می دهید استفاده کنید . مثلا در هنگام صرف چای بعد از شام ، امام نه در تخت خواب . هدف ما این است که دیدگاه روشنی از آن چه که برای تحریک شوهر باید انجام دهید و آن چه نباید انجام دهید ، بدست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که چیزهایی که شوهرتان دوست دارد و آن چه که باعث تحریک وی می گردد را بفهمید .

روش های عاشقانه جنسی برای تحریک شوهر : آماده اید آن چه را که شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود ! 1 – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ……………….. 2 – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : …… 3 – وقتی همسرم ………………. می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم . 4 – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : ………………….. 5 – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم …………………….. می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .

حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند. گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد : ……….. در آغوش گرفتن همسرم ……….. رقصیدن با همسرم ……….. گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم ……….. ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره ……….. این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد . ……….. وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره ) ……….. فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم . ……….. دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است ……….. ماساژ دادن بدن همسرم ……….. این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد . ……….. لخت دیدن همسرم ……….. حمام کردن با همسرم ……….. گفتن امیال جنسی ام به او ……….. شیطنت های جنسی همسرم ……….. گفتگوی تلفنی تحریک آمیز ……….. این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است . ……….. احساس کردن بدن همسرم در کنار خود ……….. بوسیدن همسرم ……….. لمس کردن سینه های همسرم ……….. لمس کردن آلت تناسلی همسرم ……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم ……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .

همان طور که می بینید ، این لیست می تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماست و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد که اغلب مشکل است امیال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید که موارد تحریک شوهررا بیان می کند ، می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک همسر چگونه رفتار کنید . شما حتی ممکن است بخواهید برخی از موارد چک لیست را که او علامت نزده است و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن است رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده که شما راضی به این کار نیستید .

این درس را نیز مانند درس قبلی ، قصد دارد شما را به جاهای جدید و قلل مرتفع تر لذت ببرید ، که راز آن در سر انگستان شماست . بله ، دست ها یکی از مهم ترین راه های گفتن ” من دوستت دارم یا حشری هستم ” می باشد . بعلاوه ، دانستن این که چه کارهایی باید با دستانتان در تخت خواب انجام دهید ، نه تنها می تواند لذت شوهرتان را صد چندان کند ، بلکه معاشقه را برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهد نمود .

بیائید نگاهی بیاندازیم به سه نوع لمس کردن با دست : نوازش ، ماساژ و مشکل تر از همه تحریک و ماساژ آلت تناسلی شوهر . هر چند این تکنیک ها معمولا هر دوی شما را برای آمیزش سر حال می کند , اما هیچ یک در رسیدن به ارگاسم هدف اصلی نیستند . بلکه این ها روش هایی حسی هستند برای ایجاد احساسی خوب و تبدیل معاشقه به یک تجربه دل انگیز و پر حرارت برای هردوی شما . در حقیقت , وقتی مراجعین بنده می گویند که توانایی شان را برای ارتباطی واقعی با یکدیگر از دست داده اد , من تمریناتی را توصیه می کنم که به آن ها اجازه می دهد آرام تر باشند , نفس بکشند و فقط پوست یکدیگر را در تمام قسمت ها لمس کنند . این روشی است شگفت انگیز برای برقراری ارتباط با اعماق وجود یکدیگر ، بدن این که تحت فشار اعمال جنسی قرار بگیریم . من متوجه شدم که زوج ها معمولا با ماساژ احساسات عاشقانه ،‌یا عشق واقعی شان را نسبت به یکدیگر بر می انگیزند و پس از آن می توانند شهوت یکدیگر را تحریک کنند ، حتی گاهی تا ده دقیقه بعد از آن .

در این قسمت سه تا از بهترین توصیه های من برای خلق یک شامگاه واقعا پر احساس با همسرتان را می خوانید . هر سه این درس ها را با یکدیگر تمرین کنید تا روحی تازه در کالبد زندگی جنسی تان دمیده شود .

حشری کردن شوهر با مالش : به شوهر عزیزتان قول بدهید که در این هفته یک شب برایش این کار را انجام می دهید . این تکنیک را می توانید با حرکات ساده ای انجام دهید ، مثلا لغزاندن دستتان روی پوست ، فشردن شانه ها ( برای رفع خستگی ) و قلقلک دادن ملایم . روش خوب دیگر این است که بازی دوران بچگی خود را تکرار کنید که در آن عباراتی را با انگشتتان روی پشت او می نویسید ، مثلا ” دوستت دارم ” ، و از او بخواهید که بگوید چه نوشوته اید . و بالاخره ، مطمئن شوید که به ملایمت و مهربانی همسرتان را نوازش کرده اید ؛ قبل از این که به رخت خواب بروید ، صورتش را نوازش کنید ، در حالی که با هم تلویزیون تماشا می کنید ، بازویش را مالش دهید . چنین نوازش هایی ، روشی عالی است که به شوهرتان بفهمانید که چه قدر به وی علاقمند هستید . همچنین تفکر او را نسبت به دستان شما و آن چه که می توانید با آن ها انجام دهید ، عوض خواهد کرد .

این هفته می توانید شبی بیاد ماندنی را به همراه شوهرتان با تماس غیر جنسی بگذرانید . در حقیقت ، بعضی وقت ها تحریک کننده نبودن ، آن قر امیال ارتویکی ایجاد می کند که بعدا وقتی برای آمیزش آماده شدید ، می تواند آتش آن را شعله ور کند . از این تکنیک استفاده کنید : ابتدا یک جو آرامش بخش ایجاد کنید ، استفاده از شمع در اطراف اتاق ، یک موزیک ملایم و کمی خوشبو کننده ی هوا ، می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد . همچنین می توانید روغن ماساژ با عطر وانیل یا اسطو خودوس بخرید . البته اهمیت چندانی ندارد که چه چیزهایی را انتخاب می کنید ، فراموش نکنید که اصل قضیه خود شما هستید . وقتی که صحنه آرایی فریبنده ی شما کامل شد ،‌از او بخواهید یک دوش بگیرد تا ریلکس شود و سپس رو ی تخت بخوابد . کف زمین هم خوب است ، به طوری که یک حوله نرم زیرش قرار داشته باشد و چند بالش زیر پاها و سرش قرار داشته باشد . کمی روغن کف دست خود بریزید و با ملایمت به تمام بدنش بمالید . در این حالت احساس می کنید انرژی شما به او نفوذ می کند ، کمکش کنید عمیق نفس بکشد و بگذارید نوازش آرامش بخش و عاشقانه شما را ذره ذره تجربه کند .

تحریک شوهر با لمس آلت تناسلی : اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت می کشند ،‌همین کار است . دوست دارید که یک بار و برای همیشه یک تکنیک مطمئن در این زمینه را یاد بگیرید ؟ راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده است : از مردتان بخواهید که روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمین و در بین پاهای او قرار بگیرید . سپس با کمی روغن یا کِرِم آلت او را به اندازه ی کافی چرب کنید . سعی کنید به روش های مختلف آلت او را ماساژ دهید و در عین حال عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید و یا مستقیما از او بپرسید که این طوری ماساژ بدهم بهتر است یا آن طوری ؟ همه جور بلا سر آلت او بیاورید مثلا ، انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و در حالی که کمی آلت او را فشار می دهید دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی که آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش است همان کار ها را تکرار کنید . مطمئن باشید از نتایج به دست آمده هیجان زده خواهید شد . دقت داشته باشید که نباید آلت او را طوری محکم بگیرید که همراه حرکات دست شما آلت او نیز حرکت داشته باشد در واقع دست شما نقش مهبل شما را بازی می کند . اگر هنوز متوجه نشدید با زبان دیگری می گویم ؛ ببینید آلت او را یک میله ی محکم تصور کنید که تکان نمی خورد اگر شما بخواهید دور آن میله بچرخید در حالی که با دست آن را گرفته اید چه حالتی دارد ؟ به همین ترتیب شما نباید آلت او را زیاد محکم بگیرید که نتوانید دستانتان را حرکت دهید در واقع شما باید در حالی که انگشتان خود را دور آلت او حلقه زده اید آن را ماساژ دهید نه این که آن را بپیچانید ! این تکنیک را اگر خوب یاد بگیرید فرشته نجات شما در دوران عادت ماهیانه تان خواهد بود . در نهایت همه چیز به سلیقه منحصر به فرد او و آن چه که او را به واکنش نسبت به نوازش شما وا می دارد بستگی خواهد داشت . خیلی رک و پوسک کنده بگویم ، اغلب مرده ها این روش تحریک جنسی را بهترین روش می دانند البته نه تا جایی که ارگاسم شوند .

اول این که نسبت به دیگر تکنیک های مرسوم که به کار می برید انژی کمتری از شما می گیرد . همچنین بر خلاف آن چه که ممکن است فکر کنید ، تحریک دستی شوهر و این که او فقط دریافت کننده لذت باشد ، عنان اختیار را کاملا در دست زن قرار می دهد و شوهر می تواند ریلکس باشد . این حرکتی است که تمام مسئولیت آن به عهده ی شماست و زن های زیادی واقعا از انجام چنین کاری تحریک می شوند ، که دلیل خوبی برای انجام دادن آن نیز محسوب می گردد .

آخزین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ، مانند تمامی دیگر فعالیت های جنسی ، تمرین کردن می تواند به شما کمک شایانی بکند . یادتان باشد کلید موفقیت این تکنیک این است که از شوهرتان بپرسید چه کاری را دوست دارد ، همان کار را بکنید و منتظر نتایج رضایت بخش آن باشید .

تحریک شوهر با ارضای زبانی : در اولین مراحل از این کارگاه آموزش ، ما از مرحله ی تحریک احساسی به مرحله ی ارضای دستی شوهرتان رفتیم . اما اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی نیست . و امروز شما سه تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تخت خواب بالا خواهد برد .

لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می شود : بدیهی است که اولین آن بوسیدن است . ای کاش مدرسه ای غیر از مدارس ما وجود داشت که به همسران یاد می داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند !!!!!! ، زیرا این عمل شروع فرایند آمیزش جنسی است . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده ، و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد ، ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه ضروری است . اگر چه ، مراجعین خانم من همیشه گزارش می کنند که بوسیدن چیزی است که در معاشقه آن ها گم شده است . بهتر است شما این کار را شروه کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید . اگر شوهرتان از بوسیدن صمیمی طفره می رود ، این شاید دال بر آن باشد که او نسبت به نزدیک شده شما مردد است یا این که به اندازه ی کافی صمیمیت بین خودش و شما احساس نمی کند . به او اطمینان دهید که شما می توانید آن چه را در بوسیدن دوسوت دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید . مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید . برای مثال شما می توانید اطراف دهان شوهرتان را ریس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند . هر دوی این حرکات می تواند شدیداً تحریک کننده باشد .

یکی از بهترین روش های تحریک شوهر : دومین روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن است اما اغلب ساده نیست : تحریک آلت شوهر با زبان و دهان ! خیلی از زن ها حتی از عبارت س . ک . س زبانی وحشت دارند . چرا ؟ مراجعین من اغلب به من می گویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آن ها دست دهد ، یا می ترسند که اشتباه آن را انجام دهد یا این که نمی دانند او واقعا از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه . بنابراین یکی از متداول ترین سوال ها در این زمینه این است که ” آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟” . حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، می توانید از امروز در س . ک . س زبانی با مهارت کامل عمل کنید . چگونه ؟ با تکنیک هایی مثل این : همانند درس قبلی در مورد کارهایی که با دستتان انجام می دهید ، راز س . ک . س زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد . اگر با انجام س. زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمی کنید ،‌ وقت آن است که از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید .

روش های تحریک کننده مردان؟ اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان ، برایتان خوشایند نیست ، چرا در ابتدا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمی کنید ؟ می توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید که هم خیلی رمانتیک است و هم شما را از تمیز بودن آلت وی مطمئن می کند . بعد اگر واقعا ً‌می خواهید آن چه در دهانتان می برید خوشمزه باشد ، او را به پشت بخوابانید و از شربت های شیرین یا عسل یا خامه های زده شده روی قسمت هایی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید . استفاده از هریک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر می باشد .

چطور شوهر خود را تحریک کنیم؟ وقتی که با انجام س. زبانی راحت شدید ، ممکن است بخواهید که روش های جدید و مهیجی را به کار بگیرید تاواقعا به همسرتان لذت بدهید . خانم ” لو پگت ” در یکی از کتاب هایش روش های مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده است . برخی از این روش ها عبارتند از : ” هام کردن ” که شما صدای ” هام ” در آورده و در حالی که مک می زنید ایجاد لرزش نیز می کنید ؛ ” چای کیسه ای ” که شما در آن برای تحریک بیشتر ، بیضه ها را مک می زنید ؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پایینی زیر سر آلت ، که مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب می دهد . باور کنید !

برای تست مهارت های جدیدی که آموخته اید آماده هستید ؟ با استفاده از تکنیک هایی که ذکر آن رفت ،‌شوهرتان را شگفت زده کنید و همین طور که این تکنیک ها را به کار می برید حواستان باشد که کدامیک از آن ها بهتر جواب می دهد . دیدن پیشرفتتان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک می کند تا تحریک کننده تر باشید ، احترام جنسی شما نیز افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشکار گردد . از چاشنی شکلاتی تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماست ، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد !

 

برای مرحله پایانی آماده هستید ؟ تا این جا سه اصل مهم را در لذت دادن به همسرتان با هم مرور کردیم : تحریک کردن او ، ارضای او با دستانتان و با استفاده از فوت و فن های س. زبانی . این درس در مورد اصلی ترین رویداد است : آمیزش مهبلی قابل درک است که برخی از مردان در این قسمت شدیداً مشکل دارند ، که یا انزال زودرس می باشد یا عدم نعوذ آلت . این سه تکنیک ، بهترین روش های شما برای بازگشت به آمیزش مهبلی است وقتی که داخل اتاق خواب همه چیز در حال خراب شدن است .

طبق ژورنال جامعه پزشکی آمریکا ( سال 1999 ،‌شماره 228 ) ، از هر 10 مرد ، 3 مرد از مشکلات جنسی رنج می برند و زنانشان نمیتواند شوهرشان را تحریک کنند . برخی از متداول ترین معضلات جنسی مردان ( که من آن ها را از کار افتادگی جنسی می نامم ) انزال سریع یا زودرس ، عدم نعوذ آلت یا عدم توانایی در راست کردن ،‌و کاهی میل جنسی می باشد . اگر همسرتان در گروه سوم جای دارد به مرحله ی 1 باز گردید تا برای تقویت شهوت جنسی او راهی پیدا کنید . بقیه ی شما به خواندن ادامه مقاله بپردازید .

سوالی که به کرات از مردان دریافت می کنم این است که چگونه کنترلشان را در حین عملیات جنسی با همسرشان بهبود ببخشند . عبارت ” انزال زود رس ” کم کم دارد منسوخ می شود که من از این ببابت بسیار خوشحالم . در مشاوره با مردانی که با این مشکل دست به گریبان هستند ، من عموماً متوجه این موضوع شدم که اگر آن ها یاد بگیرند که چگونه در مورد ازکارافتادگی های جنسی شان مانند یک امر قابل کنترل و موقتی صحبت کنند ، می تئانند یاد بگیرند که چگونه بر آن غلبه کنند . برای مثال وقتی که یک مرد 40 ساله می گوید که ” انزال زودرس ” دارد من پاسخ می دهم ، ” زودرس برای چی یا کی ؟ منظورتان این است که برای خانمتان خیلی سریع تخلیه می شوید ، یا این که دوست دارید بیشتر طولش دهید ؟ ” نیاز به گفتن نیست که موقع صحبت کردن درباره چنین موضوعی با شوهرتان ، خیلی مهم است که با بیانی استفاده کنید که به او قدرت می دهد .

چگونگی تحریک شوهر : تمرینی وجود دارد که بایستی به تمام کسانی که از مشکل متداول به ارگاسم رسیدن شوهر در حالی که آن ها تازه گرم شده اند رنج می برند ، کمک کند . گام اول این است که اطمینان حاصل کنید به اندازه ی کافی در ناحیه کلیتوریس ( چوچوله ) تحریک و لمس شده باشید . خوشبختانه بدین ترتیب شما به یک حالت ارگاسمی خواهید رسید قبل از این که او ارگاسم شود . می دانم که ممکن است کمی عجیب باشد ، اما چون برای زن ها رسیدن به چند بار ارگاسم امکان پذیر است ،‌ من همیشه به مراجعینم می گویم که اگر شما به اولین ارگاسم دستی یا زبانی خود برسید ، این امر مشکل بالقوه همسرتان را در این کهنمی تواند شما را در دخول آلت به ارگاسم برساند ، به حداقل خواهد رساند .

مرحله دوم وقتی شروع می شود که او احساسی مانند آن دارد که می خواهد بیاید و هنوز هیچ یک از شما آمادگی خاتمه معاشقه را ندارید . اگر این اتفاق افتاد ، از او بخواهید دیگر داخل واژن شما هیچ حرکتی نکند . سپس با دست یا یکی دو انگشت خود حلقه ای دور آلتش در قسمت انتهایی پایه ی آن تشکیل دهید و برای ده ثانیه آنرا نگه دارید . وقتی آب ها از آسیاب افتاد ، می توانید به آمیزش خود ادامه دهید . این کار در اکثر موارد از انزال سریع او جلوگیری می کند ، امام گاهاً‌لازم است که یک مرد این کار را تمرین کند تا نتیجه بگیرد .

عدم تحریک شوهر بخاطر راست نشدن آلت تناسلی : دومین از کارافتادگی متداول عدم نعوظ آلت می باشد . قرص های ویاگرا که برای جلوگیری از راست نشدن تجویز می شود ، روش بسیار خوبی است ، اگر شما و همسرتان با مطرح کردن مشکلتان با پزشک ( معمولا اورولوژیست )و خرید قرص های اغلب گران قیمت ویاگرا مشکلی نداشته باشید . این روش جواب می دهد . بر خلاف بحثی که بر سر سلامت استفاده از قرص ها در جریان است ، اگر شما از نیتروگلیسیرین استفاده نمی کنید یا پزشک شما را از مصرف ویاگرا منع نکرده باشد ، روش بسیار خوبی برای درمان عدم نعوظ آلت می باشد . این قرص ها داروی تقویت قوای جنسی نیستند ، با این وجود ، همسرتان حتما باید با اورولوژیست خود در مورد بقاعده بودن یا نبودن سطوح فیزیولوژیکی بدنش مشورت کند . حتی برخی داروها می تواند بر راست شدن آلت تاثیر منفی بگذارد . پس عاقلانه تر این است که قبل از مصرف هر گونه قرص ، کِرِم ، اسپری ، ژل و غیره که برای رفع مشکلات جنسی وجود دارند با پزشک مشورت کنید .

روش های تحریک شوهر: اگر شما و همسرتان با راست نگه داشتن آلت مشکل دارید ، می توانید از تکنیک فشار دادن در قسمت انهایی پایه ی آلت استفاده کنید ( مانند روشی که برای جلوگیری از انزال سریع در بالا تشریح شد )‌. با استفاده از این روش جریان خون در جایی که می خواهید یعنی آلت حفظ خواهد شد . کار دیگری که می توانید بکنید این است که یک حلقه دور پایه آلت شق شده ی وی قرار دهید . این حلقه باید دارای چفت یا گره ای باشد تا بتوان آن را به راحتی در محل خود قرار داد و یا آزاد کرد . وقتی هر دوی شما آماده به ارگاسم رسیدن وی هستید ، چفت حلقه را آزاد یا گره آن را باز کنید . روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند موثر واقع شود ، امام نیاز به تجویز پزشک دارد ، مانند : داروهای تزریقی که خودتات آن را به آلت شل تزریق می کنید تا سف شود ،‌یا استفاده از پمپ های مخصوص آلت . مکمل های طبیعی نیز می تواند در افزایش قدرت نعوظ موثر واقع شود . vigorex و top gun دو نمونه از آن ها هستند که من آن ها را مورد تحقیق قرار دادم و تاییدشان می کنم.

در نهایت نگرش مثبت ذهنی نیز به بهبود این قضیه کمک می کند . اگر هر دوی شما به هنگام نزدیکی راحت و بدون استرس باشید ، ممکن است متوجه شوید که صرفا لذت بردن از احساسات لذت بخش – شامل بوسیدن ، نوازش و شکل های دیگر معاشقه – و تمرکز روی لحظاتی که با هم دارید ، شاید همان درمانی باشد که به آن نیاز داشتید .

راههای تحریک شوهر : در این جا تمرین ساده ای وجود دارد که عشق شما را عمیق و سرزنده نگه خواهد داشت و مهارت هایی را که آموخته اید نهادینه خواهد کرد . این تمرین را به صورت هفتگی انجام دهید ؛ ترجیحا در زمانی که از تمام تنش ها و فشارها راخت هستید ( مثل آخر شب های جمعه یا بعد از صرف یک شام دلپذیر با موسیقی متن ؛ پس از این که بچه ها خوابیدند یا در شبی که خانه فقط به شما اختصاص دارد .)

در یک چنین لحظاتی ، ” حرارت ” روابط جنسی خود را یادآوری کنید . مثلا از همسرتان بپرسید ” خب ، در مورد رابطه ای که اخیراً در اتاق خواب با هم داشتیم چه احساسی دارد ؟ ” یادتان باشد ،الآن وقت انتقاد کردن نیست . اگر رابطه ی گرمی داشتید ، پس به خاطرش از او تشکر کنید . اگر ولرم بود ، در مورد روش هایی صحبت کنید که گرم ترش کند و اگر رابطه ی سردی داشتید ، روش های خاصی را برای بهبود این وضعیت اتخاذ کنید یا به یک مشاور حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید . هر چیزی از انتخاب یک کتاب جدید گرفته تا ثبت در دفتر یادداشت روزانه ، می تواند کمک موثری باشد ، مخصوصاً اگر شما چیزهایی که هر ماه در دفتر خود می نویسید را مرور کنید و پیشرفت خود را تحت نظر قرار دهید . همچنین می توانید اهداف خاصی را در نزدیکی به صورت سالانه و یا حتی ماهانه برای خود در نظر بگیرید ؛ این کار باعث خواهد شد وضعیت مورد نظر خود را تعیین کنید و ببینید آیا به آن دست پیدا کرده اید یا نه . چه چیزی بهتر از این می تواند باشد

بدون برو برگرد همه می‌دانند که رابطه جنسی حیاتی‌ترین جزء همه‌ی ازدواج‌هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می‌شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج‌هایی با شکست مواجه می‌شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). ناامید نشوید. راه‌های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی‌تان برای شما فراهم آورده‌ایم. پس اگر می‌خواهید ازدواج‌تان به طلاق ختم نشود، این سه مرحله را با ما دنبال کنید.

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

البته امیدوارم که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می‌کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

یکی دیگر از روش های تحریک شوهر ایجاد تنوع است و انتخاب مکانی جدید نیز یکی از گزینه هاست به همین دلیل همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

برای تحریک شوهر خود لباس زیر های لختی و جدید بخرید.

عطر خوشبو استفاده کنید زیرا باعث تحریک شوهرتان می شود

حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید: آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می‌باشد و مرد با دیدن بدن بدون مو و صاف و صوف زن به شدت تحریک می شود .

شما پیش‌قدم شوید: معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود. بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

رفتار تحریک‌ آمیز داشته باشید: عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شوهر می شود.

با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید: خشن و عجول نباشید. سعی کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه‌های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

بوسه، قدیمی‌ترین نقطه شناخته شده برای تحریک شوهر و همسر است که شامل بوسیدن لب‌ها، صورت، لاله گوش، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه‌های حساس‌تر مدتی طول می‌کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می‌شود

گفتار های عاشقانه: تحریک شوهر فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می‌شود بسیار پر اهمیت است.

لمس و نوازش با حوصله: سطح داخلی ران (مرد و زن) و لب‌های فرج (زن)، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد)، گرفتن و فشردن کمر (زن و مرد)، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید. سعی کنید در اولین مرحله همسر خود را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید: در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می‌شود (بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند). در خانم‌ها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس (چوچوله) و نوک پستان.

 

فراهم کردن تحریک لازم در همسر: مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت‌انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می‌آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می‌دهد نعوظ وی کاهش می‌یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده ران‌ها را بهم نزدیک می‌کند و با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می‌سازد.

مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد.

مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود.

به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

بهتر است با همسر خود از فبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می‌شود.

زمانی که مطمئن نشدید که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضای خود جلوگیری کنید. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک‌کننده است. سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن‌داری بعد از زن ارضاء شود. وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر می‌شود و می‌تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می‌بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می‌تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود. به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

مهمترین قسمت: معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن از او دوری می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

شایسته است که شربتی گوارا تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد.

فراموش نکنیم که هیچ یک از این رفتارها چه هنگام رابطه جنسی و چه در حالت‌های دیگر زندگی از جانب زن بدون پاسخ نخواهد ماند.

تذکر به خانم‌ها: اگر مردی به این نکات توجه نکرد، شک نکنید که در رابطه جنسی توانا نیست و خودخواه می‌باشد. راستی آقایان پا به سن گذاشته حتماً قبل از آوردن نوشیدنی ادرار خود را تخلیه کرده و آلت خود را شستشو دهند تا پروستاتشان معیوب نگردد.

در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.

و… هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

عدم تحریک شوهرتان ممکن است باعث طلاقتان شود . من با زوج‌های زیادی روبه رو بوده‌ام که بی‌علاقگی و نارضایتی زوجین از ‌رابطه‌ ‌جنسی‌ باعث جدایی شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه‌ی جنسی با افرادی غیر از همسرتان، راه‌حل‌های مناسبی نیستند. درست است که عشق‌بازی با غیر می‌تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می‌کند و باعث خراب‌شدن ازدواج‌تان هم می‌شود. حتی اگر ازدواج‌تان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشق‌بازی شما با کس دیگری متحمل می‌شود، بی‌اندازه است.

طلاق هم راه‌حل خوبی به شمار نمی‌رود. اگر به جای پیدا کردن راه‌حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر آمیزش جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟ قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم که ببینید آیا همسرتان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه‌ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟ کار را به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، حرف‌های بد نزنید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می‌خواهید کاری را که اصلاً دوست ندارید انجام دهید. افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان ناامیدی خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن بمانید.

آموزش تحریک تحریک شوهر تحریک مردان تحریک همسر جنسی چطور چگونه روش روش تحریک شوهر شوهر

مطالب عالی بود ممنونم

بسیار عالی خیلی علمی و درست توضیح دادید ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

تحریک شوهرم،تحریک شوهر با حرف،شوهرم تحریک نمیشه

چگونه شوهرم را تحریک کنم 

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟ نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟ چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.

به خودتان متکی باشید فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

مردان چگونه تحریک میشوند

اموزش تحریک شوهر،تحریک شوهر با سینه،تحریک شوهر با لباس

تنوع، مزه ی زندگی است احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

* مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید

* عطر خوشبو استفاده کنید

* حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

* معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود

* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود

* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد

* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد

* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد

* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود

*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

تحریک همسر با دهان،نقاط تحریک پذیر شوهر،تحریک شوهر توسط زن

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که منی  کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود . وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید

و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

اگر همه چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید

زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید

منبع : پزشک آنلاین

تحریک شوهر در خواب،تحریک شدن شوهر،متحریک کلامی شوهر

چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی خود، خیلی راحت به خواب بروند. و این اتمام شب برای هر دو طرف است درحالیکه زن هنوز میل به ادامه کار دارد. چرا اینقدر تفاوت؟

مقصر دوره بی‌پاسخی است. این زمان استراحت بعد از ارگاسم است که از نظر فیزیولوژیکی برای مرد غیرممکن است که بتواند چندین ارگاسم دیگر داشته باشد. در طول این دوره، آلت به شدت حساس شده و تحریک بیشتر آن دردناک خواهد بود.

هدف از این دوره این است: بازگرداندن ذخیره خون و مایعات دفعی آلت تناسلی شما. هر چه سنتان کمتر باشد، این مدت‌زمان کوتاهتر خواهد بود، از ۱۰ دقیقه در نوجوانان تا چند روز برای افراد پیرتر. در همه موارد، این یک رکود موقتی است نه ناتوانی.

از طرف دیگر، خانم شما بلافاصله بعد از ارگاسم نیاز به این دوره بی‌پاسخی ندارد. در بسیاری از موارد، آنها می‌توانند با تحریک بیشتر به چندین ارگاسم دیگر هم برسند. اما آیا شما هم می‌توانید در طول یک شب لذتتان را چندبرابر کنید؟ غیرممکن نیست اما اول باید طرزفکرتان را تغییر دهید و نکات زیر را دنبال کنید.

ارگاسم را از انزال متمایز کنید داشتن چند ارگاسم برای مردان به معنی اینکه یاد بگیرید طی یک جلسه نزدیکی چند انزال داشته باشید نیست.

انزال و ارگاسم در مردان دو تجربه فیزیولوژیکی و روانی جدا هستند. وقتی مردها یاد بگیرند این دو را از هم جدا کنند، می‌توانند بیاموزند که چطور برای هر انزال چند ارگاسم داشته باشند.

نزدیکترین چیز برای ارگاسم‌های چندگانه این است که یاد بگیرید چطور بدون انزال چند ارگاسم پشت سر هم را تجربه کنید. حدود ۸۰ درصد از مردان می‌توانند با سه ماه تمرین این کار را انجام دهند. اما نباید خیلی نگران نتیجه نهایی باشید. رابطه جنسی و ارگاسم نباید با این دید که چقدر انزال داشته‌اید یا چند مرتبه در یک جلسه می‌توانید انزال داشته باشید، ارزیابی شود. قرار نیست در رابطه‌جنسی چیزی را به کسی ثابت کنید. همان چیزی مهم است که بهترین احساس را به شما بدهد.

لباس تحریک کننده شوهر،نحوه ی تحریک شوهر

به خودتان استرس وارد نکنید یک باور اشتباه این است که ارگاسم‌های چندگانه باید پشت‌سرهم باشد. ارگاسم چندگانه زمانی صورت می‌گیرد که فردی بیشتر از یک ارگاسم در یک جلسه رابطه‌جنسی داشته باشد—با احتساب زمان‌های استراحت، یا طی روند همان فعالیت جنسی بیش از یک ارگاسم داشته باشند.

پس به خودتان استرس وارد نکنید که در همان جلسه رابطه جنسی به چند اوج لذت برسید. اضطراب مخرب‌ترین چیز در عملکرد جنسی است. هرچه بیشتر نسبت به ارگاسم ترس و اضطراب داشته باشید، ارگاسم شما زودتر فرا می‌رسد. باید با متمرکز شدن روی واکنش همسرتان به حرکات خود، حواستان را پرت کنید.

به تاخیر انداختن انزال همچنین می‌توانید با به تاخیر انداختن انزالتان، بر ارگاسم‌های خود چیره شوید. برای تقویت کنترل انزالی خود، تمرین کرانچ لگن را تمرین کنید که توسط دکتر آرنولد کگل (Arnold Kegel) طراحی شده است.

این تمرین بر روی عضله انزال—همان عضله‌ای که برای نگه داشتن جریان ادرار از آن استفاده می‌کنید—تمرکز دارد. دکتر کگل این تمرین را اینطور تعریف می‌کند، “فشار دهید، برای چند لحظه نگه دارید، بعد آن عضلات را ریلکس کنید. این تمرین را در سه ست ۲۰ تکراری انجام دهید. خیلی زود متوجه توانایی خود در کنترل آن عضلات و به تاخیر انداختن ارگاسمتان تا زمانیکه خودتان بخواهید می‌شوید.

وقتی در انتظار هستید، چیز جدیدی را امتحان کنید دوره پس از ارگاسم در یک فرد متوسط ۳۰ ساله حدود نیم ساعت است. وقتی در حال انتظار هستید، چند حقه جدید امتحان کنید. همه چیز به تنوعی که به کار می‌گیرید بستگی دارد. هر چیزی اگر زیاد استفاده شود خسته‌کننده خواهد شد، حتی اگر خیلی خوب باشد. زنان به طور متوسط می‌توانند بدون داشتن دوره استراحت یا بی‌پاسخی به چندین ارگاسم دست پیدا کنند. اما بدون تحریک آنها به سطح پایه انگیختگی می‌رسند. انقباضات متوقف می‌شود، رحم پایین می‌آید و کلیتوریس (چوچوله) به زیر صدف خود برمی‌گردد. ضربان‌قلب و تنفس کند شده و گردش خون به حالت طبیعی برمی‌گردد. کلیتوریس هم نسبت به تحریک بسیار حساس می‌شود اما سایر قسمت‌های بدن توجه می‌طلبند.

چطور ارگاسم‌های زنانه را به حداکثر برسانیم رابطه‌ جنسی فقط برای تولید مثل نیست. سکس باید تجربه‌ای لذت‌بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج‌ها را تقویت کند. رابطه‌ جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به تجربه و رابطه دادن و گرفتن بین شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید.

با این وجود، واقعیت این است که اکثر افراد واقعاً از آن لذت نمی‌برند. تحقیقات و مطالعات  نشان می‌دهد که اکثر زنان در روابط‌ جنسی ندرتاً به ارگاسم می‌رسند.

و این امکان وجود دارد که وقتی ندرتاً به اوج لذت جنسی برسید، احتمالاً نمی‌دانید که چطور باید ارگاسم‌هایتان را به حداکثر برسانید.

در زیر به چند نکته ساده برای کمک به تقویت ارگاسم‌های زنانه و لذت بردن از سکس تا حد امکان اشاره می‌کنیم.

نیاز به پیش‌نوازی برای تقویت ارگاسم‌هایتان، باید ریلکس کرده و فقط از لحظات صمیمانه بین خود و همسرتان لذت ببرید. نباید خیلی جدی روی رسیدن به ارگاسم تمرکز کنید. اگر ذهنتان خیلی درگیر افکار و نگرانی‌های اینچنینی باشد، احتمال رسیدن به اوج لذت جنسی کاهش می‌یابد.

درعوض باید روی بدن همسرتان تمرکز کنید  و اینکه چطور با شما پیوند می‌خورد و به شما واکنش می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بیشتر روی حرکات و حس های بدنتان تمرکز کنید. ذات و ماهیت اصلی رابطه جنسی حس کردن، واکنش دادن و لذت بردن است.

در اوج لحظات، شما و همسرتان حتی بدون پیش‌نوازی به سراغ رابطه جنسی می‌روید. گاهی‌اوقات هیجان رابطه آنقدر قوی است که به یک سکس سریع ختم می‌شود و درنتیجه زمان پیش‌نوازی کاهش می‌یابد. پیش‌نوازی نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم دارد زیرا می‌تواند شما را به اوج لذتی جاودان برساند. پیش‌نوازی شامل در آغوش گرفتن‌، نوازش کردن و بوسیدن می‌شود.

در این لحظات، ضربان‌قلب شما افزایش یافته، دستگاه تناسلیتان متورم شده، تندتر نفس می‌کشید و ترشحات زیادی خواهید داشت. برای اینکه بتوانید ارگاسمی عالی داشته باشید، پیش‌نوازی در رابطه‌جنسی نباید فراموش شود.

بیان تخیلات جنسی علاوه‌براین، داشتن تحیلات جنسی راهی عالی برای به حداکثر رساندن ارگاسم است. این یک واقعیت اثبات‌شده است که برای هر فردی داشتن افکار و تخیلات جنسی خصوصی در روابط‌جنسی خود با همسرشان، کاملاً طبیعی است.

جدا از داشتن تخیلات قوی جنسی، می‌توانید صحنه‌هایی را با همسرتان نقش بازی کنید. به این ترتیب، نه تنها تخیلاتتان را به واقعیت تبدیل می‌کنید، بلکه از رسیدن به اوج لذت جنسی هم لذت خواهید برد.

حرف زدن با همسرتان حین رابطه‌جنسی نیز یکی از جنبه‌های مهم در تقویت ارگاسمتان است. وقتی خواسته‌ها و نیازهای جنسی خود را با همسرتان مطرح می‌کنید، برای شما و همسرتان رسیدن به اوج لذت آسان‌تر خواهد شد. حرف زدن درمورد چیزهایی که هر دوی شما در رابطه‌جنسی می‌خواهید، پیوند جنسی بین شما را هیجان‌انگیز‌تر و قوی‌تر خواهد کرد. معمولاً این زنان هستند که مکالمه را شروع می‌کنند. بهتر است اینگونه مسائل را با زبانی نرم و لطیف و غیرمستقیم با همسرتان بیان کنید.

سلامت خوب، لذت بیشتر سرحال بودن و داشتن انرژی جنسی مثبت می‌تواند به ایجاد یک رابطه‌جنسی ارضاکننده و عالی بین شما و همسرتان کمک کند. ازآنجاکه سالم بودن کمک می‌کند بهتر بتوانید در فعالیت‌های جنسی شرکت داشته باشید، خیلی مهم است که بدنتان را همیشه قوی و متناسب نگه دارید. برای داشتن فیزیکی سالم، می‌توانید از مکمل‌های غذایی که برای بالا بردن سطح انرژی بدن هستند استفاده کنید.

به‌طورکلی، رسیدن به ارگاسم ماکسیمم آنقدرها که همه فکر می‌کنند سخت نیست. آنچه مهم‌تر است این است که از طبیعی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های برای کشف جنسیت خودتان استفاده کنید زیرا در به دست آوردن یک رابطه جنسی هیجان‌انگیز و ارضاکننده به شما کمک می‌کند.

فقط لذت ببرید، تفریح کنید، و هیچوقت از درمیان گذاشتن آنچه به شما لذت می‌دهد با همسرتان خجالت نکشید. به خاطر داشته باشید که سکس باید مفرح باشد. نگرانی‌هایتان را دور بریزید و برای ایجاد پیوندی عمیق بین خودتان و همسرتان زمان بگذارید.

پایین بودن میل جنسی در زنان پایین بودن میل جنسی یکی از موانع بر سر راه زنان برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی خانم‌ها وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند زیرا تعداد زیادی از زنان آنها را خریداری می‌کنند.

این تقویت‌کننده‌های طبیعی ترکیبی از مواد گیاهی و ارگانیک هستند که به بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، تقویت واکنس و سرعت انگیختگی و غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.

منبع:mardoman.net

 

آموزش بهترین روش ها برای عشق بازی با همسر خود

موارد مهمی که تازه عروس دامادها باید بدانند و رعایت کنند

ارگاسم خشک یا ارگاسم بدون انزال چیست

عمده ترین مسائل پیش نیاز ازدواج

 

Save

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.


حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انجام دهید. که اگر چنین کنید ، هیچ زنی تاب مقاومت ندارد و خود و تن خود را کاملاً در اختیار شما گذاشته و تسلیم شما میشود .

تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد نیست . به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند .

البته زنان هم تا آنجا که می توانند باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند ، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد . این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید .

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

اما آغاز فرآیند تحریک جنسی زن زمانی شروع میشود که همسر اندام تناسلی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند .


حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند ، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید . اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید ، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید . برای جلوگیری از یکنواختی جنسی ، باید کمی خلاق باشید .


چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( يك «دوستت دارم» ، يك شاخه گل ، يك اس ام اس عاشقانه و يك تك زنگ نيم روزي ، ميتواند در شب هنگام به طوفاني از شهوت تبديل شود ، باور نمي كنيد ، فردا صبح امتحان كنيد ! )



بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نكته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید . زیاد از حد هم پیشروی نکنید . کلا ما ایرانی ها همه چیز را در اين زمينه خراب می کنيم و در روابط خود حد تعادل را رعايت نمي كنيم .



اکثر مشکلات نيز از همین افراط و تفریط بوجود می آيد . هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد . اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد و چه زن ، پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است . و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند . یادتان باشد خانم ها حداقل 10 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند . به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایان جهت طولانی تر کردن رابطه جنسی شان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند .


به آرامي و با ملايمت عشق ورزي كنید . آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید . تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد .

مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنند. و احساساتشان را با كلمات عاشقانه در حين رابطه جنسی بيان كنند .




بوسیدن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند .

بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه می کند . و آتش شهوت را در او شعله ور می کند . دهانش را ببوسید ، گردنش را ببوسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد


مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که او را دوست دارند و به او عشق مي ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.لمس کردن و نوازش در تحريك كردن همسرتان بسیار موثر است.




امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد .


مردهايي كه با موهاي همسرشان بازي مي كنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.


خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند .

بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید . قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید . تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند .


آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی ، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید . یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید ، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد .




انجام دخول در رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است .

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

و فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید . انجام زود هنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند . همچنین می تواند برایشان دردناک باشد.






برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی ، استفاده کنند . این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند.


این “شروع گرم” می تواند برای به راحت تر رسیدن به “پایانی شاد ” کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.


كارهايي ماننده خوشبو كردن دهان، ازاله موهاي زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و …

مي توانند براي آماده كردن جسمي و رضایت زن موثر باشند .

دائم حالات و عکس العمل های تن و چهره همسرتان خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.


ممکن است عده ی زیادی از اقایان از نقاط حساس زنان فقط لب، سینه و کلیتوریس را بشناسند، اما در واقع اینها تعداد ناچیزی از این نقاط هستند که همسرتان را دگرگون میکند، اگر بخواهید لذت رابطه را برای خودتان و همسرتان دو چندان تقدیم کنید، باید به نقاط حساس دیگر توجه نمائید. این نقاط میتواند: موهای سر، نرمه گوش، گردن، کمر، مچ دَستان، بازو، نواحی زیر بغل، زانوها، داخل رانها، باسن و پشت رانها، باشد .

علاوه بر اینها، ماساژ دادن هم بسیار در رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد تا لذت جنسی را مهربانانه تقدیم عشقتان کنید.

سر و موهای سر، صورت و چشم و گونه [ که یکی از خواص ماساژ این نواحی این است که صورت دیرتر چروک می شود ]همچنین؛ گردن، سینه و پستان ها، نوک پستان ها [ که نقاط بسیار تحریک پذیری هستند که اگر به آرامی ماساژ داده شود ، برای زن بسیار ذلتبخش خواهد بود.] همچنین شکم، ناحیه زیر شکم، روی واژن [ قسمت واژینال و کلیتوریس را بهتر از با دستکش و مواد لیزکننده ماساژ دهید. این امر سبب رعایت بهداشت و افزایش لذت برای هردو طرف است.] ، کناره های کلیتوریس، کلیتوریس، ران ، ساق پا ،کف پا و بازو و دستان و باسن، که میتوانید این نواحی را برای ماساژ انتخاب کنید.

متاسفانه برخی از اقایان تصور دارند که در عرض 4 یا 5 دقیقه معاشقه کافیست، منتها سخت در اشتباهند. حداقل زمانی که میشود برای معاشقه تبیین کرد 30 دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته میشود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد و علاوه بر ان امادگی دخول را بیش از پیش دارد [ اگر معاشقه شما بیش از 30 دقیقه باشد که چه بهتر، کیفیت معاشقه و زمان ان بستگی به عشق و علاقه میان شما دارد. ]

اگر بخواهم بیشتر در مورد چگونگی معاشقه بدانیم :

– اقایان عزیز، تا جایی که امکانش است خودتان عریان نشوید، اجازه بدهید خانومتان آرام آرام این کار را برای شما انجام بدهد، خانمها عریان کردن را دوست دارند. و همچنین شما این کار را برای او انجام بدهید، البته آرام آرام.

– حرف بزنید، صبحت کنید، اما نه در مورد قبض آب و گاز و برق یا بدهکاری ها و گرفتاری ها، همانطور که میدانید مرد ها با تصویر به خودشان می آیند و زن ها با صدا ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید، جملات انرژی بخش بدهید، بگویید که همیشه در کنارت هستم، بگویید دوستت دارم، [ برای خانم ها جمله ای ” دوستت دارم ” همان قدر لذت بخش است ، که برای مرد ” به تو افتخار میکنم ” لذت بخش است. ]

– نقطه جی؛ همه خانمها در ديواره قدامي واژن، بخش حساس و تحريك پذيري به نام نقطه جي دارند. با تحریک این نقطه میتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

– شوخی های جنسی، بازی های جنسی، [ فانتزی های خودتان را در ذهنتان حبس نکنید، همین ایده ها هستند که رابطه را متنوع میکنند و به آن رنگ و لعاب می بخشند. ]

* خوابیدن مرد بعد از رابطه ، برای زن زیاد خوشایند نیست. زیرا در این لحظه زن نیاز به توجه همسرش دارد، حتی با در اغوش گرفتن هم مسئله حل میشود. سعی کنید پس از انزال به همسرتان توجه کنید. [ درست است، بعد از انزال دیگر حسش نیست؛ یا به عبارت منطقی تر بدن بعد از خروج منی سُست و ضعیف و بیحال میشود، اما توجه شما به همسرتان در این لحظه بسیار برای وی دلنشین خواهد بود. ]



خلاصه مطلب به زبان ساده تر:

آقایون قبل از شروع رابطه به دخول فکر نکنید. چون سریع عملیش میکنید. و این یعنی فقط شما و ابزار جنسی آقا مهم است !

به شما پیشنهاد میکنم یکبار رابطه را بر این اساس آغاز کنید که قرار نیست دخولی انجام شود.

الزام کنید که شما میبایست اینبار با ناز و نوازش و شیطنت خانم خود را به اوج لذت و نهایت ارگاسم برسانید. یعنی شما چیزی برای دخول کردن ندارید و باید بیخیال آن عضو شریف بشید !!

خب این موضوع را که برای خود تداعی کردید. حالا شما هستید و هنر عشق بازی کردنتان بدون دخول !


خب مواد لازم همینا کافی است فعلا.


شروع رابطه جنسی را اینگونه انجام دهید:

با در نظر گرفتن تمام شرایط که در ابتدای مقاله ذکر شده و مواد لازم , الان موقع شروع است بازی است , ولی فیلم بازی نکنید. عشق را بازی کنید , تکرار میکنم عشق بازی و بازی و بازی ….




همانطور که اعلام شد، برای زن یک مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در مرد وجود نداشته و یا حوصله ان را ندارد و جالب است بدانید اغلب مردان شکایت دارند که همسرانشان سرد و منفعلانه عمل میکند در صورتی که عامل مهم ان، خود مرد شاکی ست.

برخی زنان کاملا احساسی می باشند، پس بایست طوری رفتار نمود که مخالف احساس او هیچگونه اقدامی نشود با سیاست و رویه خاص زن را از هر حیث [ جنسی، روانی، عاطفی و غیره ] راضی نگه داشت.

مردی که زندگی جنسی مرتبی داشته باشد، در تمام مدت عمرش نوعی خوبی و راحتی احساس می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند ان را به او تقدیم کند. پیوسته با عزت و اعتماد بنفس و اطمینان خاطر زندگی میکند؛ زیرا در خود قدرت اقدام و تصمیم میبیند و مردانگی سراغ دارد و پیوسته آماده مبارزه با مشکلات زندگی ست. زندگی جنسی مرتب، وی را به خانه و زندگی اش پایبند میسازد؛ گذشته از ان، عشق و توافق متقابل جنسی سد قوی و محکمی در مقابل عدم قدم جنسی می سازد.




مقالات مرتبط:

چگونه هنگام رابطه جنسی حرف های تحریک کننده بزنیم؟


چطور همسرم رو تحریک کنم؟

نقاط حساس بدن زنان برای تحریک جنسی (آقایان بخوانید و بدانید)

نقاط تحریک زنان در رابطه زناشویی ویژه متاهلین


نقاط تحریک زنان و چگونگی تحریک این نقاط


نقش لباس زیر در تحریک جنسی

5 بازی جنسی هات که خیلی بهتر از جرات یا حقیقت هستند


9 غذایی که قبل از رابطه جنسی نباید بخورید


10 خواسته زنان از مردان در رابطه جنسی


چنانچه از این مقاله راضی بودید , با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبین دلگرم از طریق قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه در میان بگذارید.


 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

اگر شوهر شما به روابط جنسی با شما اهمیتی نمی دهند باید به روش صحیحی عطش وی را برای برقراری ارتباط زناشوییی با خودتان افزایش دهید.

 

بسیاری از مردان دوست دارند که معشوقه شان بتواند به خوبی آنان را حشری و شهوتی کند و اگر شما خانمی هستید که می خواهید بدانید چگونه مردان را حشری کنید این پست را دنبال کنید.

 

 

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

آقایون بصری هستند و همین بصری بودن بلای جوون اون هاست ! بگذریم … ! یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص دادن به بدنش ، آرایش و حرف های تحریک کننده شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

 

رفتار خاص یعنی چی ؟

منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیشتر از اون خوشش میاد و تحریک میشه . اگه شوهر شما از بالاتنه تون خوشش میاد می تونید با پوشیدن لباس های خاصی که شوهرتون دوست داره اون چیزی باشید که شوهرتون می خواد .

 

هر مردی روحیات خاص خودش رو داره ، هیچ کس بهتر از خود شوهرتون نمی تونه شما رو در مورد پوشش راهنمایی کنه . شما با مشورت با اون و تست لباس های مختلف خاص می تونید بفهمید که علائق شوهرتون چه مواردی هستند . لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .

 

فوقش 2 الی 3 بار در هفته سعی کنید اون لباس های خاص رو بپوشید نه 24 ساعت شبانه روز و در کل هفته !

 

عمده ی عصب های تحریک پذیری مردان همون حول و حوش مرکز بدن قرار داره . یه زن می تونه با لمس و نوازش اون قسمت و عضو زیرش شوهرش رو آماده کنه .

 

وقتی رابطه برقرار شد ، راه های وجود داره که میشه شوهر رو به رضایت بیشتری رسوند . عمده ی این کار به عکس العمل های خانم بستگی داره .

 

عمده ی عکس العمل های تحریک کننده برای مرد در حین رابطه ، حرکتی هستند . مثلا گرفتن کمر شوهر در حالاتی خاص با دست یا پا ، همراهی با عمل د. شوهر و … .

 

خودتون رو مشتاق نشون بدید ، با حرف زدن تشویقش کنید . مثلا ؛ تندتر ، آفرین ، خوبه و … ! البته حرف های تاثیر گذارتر دیگه ای هم میشه زد که بنا به دلایل خاص ! از بیان اون معذورم . سر بسته بهتون بگم که هر چه بی حیاتر و بی ادبانه تر ، بهتر !

 

اگه لذت می برید لازم نیست پنهان کنید . چه اشکالی داره که شوهرتون ببینه یا بفهمه که می تونه شما رو به وجد بیاره . اگه این کار رو کردید می تونید شوهرتون رو از لحاظ روحی ارضاء کنید .

 

خلاصه این که خسته اش کنید !

 

خوبی های عمل کردن به این توصیه زیادن . مثلا ؛

 

1 – فواصل بین دو رابطه زیاد میشه ! قابل توجه خانم هایی که میگن شوهرم هر روز می خواد ! .

 

خب خانم محترم ، وقتی با عرض معذرت مثل یه تیکه گوشت جلوش می خوابی بعد هم بلند میشی میری میشه همین !

 

خروج آب! دلیل بر ارضاء کامل اون نیست ! جسم رو ارضاء می کنید ولی غافل از ارضاء روحی اون میشید . نتیجه این میشه که اون هر روز می خواد !

 

2 – بیشتر قربون صدقه تون میره ، بیشتر تو دلش جا باز می کنید ، مهربون ترش می کنید و … .

 

3 – اون رو در خیابان و بین اون همه زن رنگ و وارنگ که برخی از اون ها تحریک کننده لباس پوشیدند بیمه می کنید .

 

وقتی سیر فرستادینش بیرون ، نمیره ساندویچ بخوره ، یا در مناطق جنوبی ، نمیره فلافل بخوره !!! این طوری میشه که ناز و عشوه ی هیچ زنی دلش رو نمی بره . میشه فقط مال شما !

 

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

گفتیم که مردها بصری هستند . سر بسته عرض کنم که اگه می خواید به شوهرتون لذت کافی رو بدید ، حالاتی رو برای آمیزش انتخاب کنید که با چشمش ببینه چه اتفاقی داره رخ میده . باید بفهمید که از کدوم قسمت بدن شما بیشتر تحریک میشه ، همون قسمت ها موقع آمیز باید جلو چشمش باشه .

 

نکته : فقط زمانی موقع آمیزش باید به اون قسمت نگاه کنه که قصد بچه دار شدن نداشته باشید .

 

راه بعدی لمس نقاط خاص بدن شماست . این لمس کردن لذت چندانی برای اون ها نداره ! یعنی تقریبا محاله که یه مرد مثلا بالا تنه ی ! همسرش رو چند دقیقه لمس کنه و به اوج لذت جنسی برسه .

 

اگه به خاطر خودشون باشه ، لمس کردن رو سریع خاتمه میدن ! ولی اگه ببینه شما دارید از اون لمس کردن لذت می برید ، اون هم از لحاظ روحی لذت می بره . یعنی حس خوبی بهش دست میده وقتی می بینه که می تونه به همسرش لذت بده . احساس قوی بودن می کنه . این بر میگرده به خصلت تامین کنندگی آقایون .

 

مردها با شما در حین آمیزش یه تفاوت اساسی دارند . شما خانم ها مایلید در حین رابطه حرف بزنید و حرف بشنوید ولی مردها مایلند که سکوت کنند و بشنوند . لذت بخش ترین صدا برای مردها در اون لحظات ، صدای آه و ناله کردن خانمشون هستش .

 

برای حل این معضل ! میشه رابطه رو به دو بخش تقسیم کرد . بخش اول باید به خانم اختصاص پیدا کنه . خانم ها مقدم ترند حتی این جا ! . موقعی که خانم قصد داره به اوج لذت جنسی برسه ، مرد اون چیزی رو که زنش دوست داره به زبون بیاره . موقعی که مرد می خواد به اوج لذت جنسی برسه ، خانمش حرف های تحریک کننده بزنه یا سکوت کنه .

 

توجه داشته باشید که همه ی مردها مثل هم نیستند . پس این توصیه ها رو بومی سازی کنید .

 

حرف های تحریک کننده رو میشه به چند صورت نثار شوهر کرد !

 

میشه با لحن خواهش گونه ، خواسته های جنسی خودتون رو مطرح کنید . البته اگه لباس تحریک کننده بپوشید بهتره .

 

بیان انتظارات جنسی هم روش دیگه ی بیان حرف های تحریک کننده هستش که می تونید استفاده کنید .

 

تشویق شوهر برای انجام سریعتر یا کند تر یه عمل جنسی هم جزء حرف های تحریک کننده محسوب میشه .

 

با توجه به این سه نکته ، کافیه کمی خلاقیت به خرج بدید و کار تون رو انجام بدید . حرف های تحریک کننده زمانی جواب میده که شوهرتون خسته نباشه ، مشغول انجام کاری نباشه و ذهن آزادی هم داشته باشه . در غیر این صورت تقریبا هیچ موفقیتی به دست نمیارید .

 

برای موفقیت در هر کاری یه پیش زمینه ای لازمه ، پیش زمینه تحریک شوهر هم اینه احساس اون نسبت به شما مثبت باشه . وقتی دید شوهرتون نسبت به شما خوب باشه ، تقریبا می تونید هر کاری باهاش بکنید !

 

تحریک شوهر با حرف زدن زمانی امکان پذیر خواهد بود که اون علاوه بر داشتن احساس خوب نسبت به شما ، از آمادگی لازم هم برخورداری باشه .

 

انتظار نداشته باشید که شما 7 روز هفته بتونید اون رو تحریک کنید . اجازه بدید قوای جنسی اون به اندازه ی کافی استراحت بکنه . مثلا اگه شب جمعه برنامه داشتید یکی دو روز سعی کنید اون رو وارد فاز جنسی نکنید . مثلا لباس های خاص نپوشید و … ، حدودا شب دوشنبه می تونید دوباره مقدمات رابطه رو بچینید . در این زمان ها هستش که حرف های تحریک کننده اثر خودش رو میذاره .

جستجو در سایت

چگونه شوهرم را تحریک کنم – مردان چگونه تحریک میشوند

چگونه شوهرم را تحریک کنم – مردان چگونه تحریک میشوند

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟ نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟ چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟ هدف از ثبت و درج اين مطلب ايجاد روابط صميمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است

رابطه جنسی نقش بسیار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عميق به آن زندگي ميكنند. در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح رابطه جنسي را بررسي مي کنيم .

همه مي دانند كه رابطه جنسي حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهی از چننین ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است) نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر مي خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال كنيد.

به خودتان متكي باشيد فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحريكات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.

البته باید كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را صرف کنند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

تنوع، مزه ي زندگي است احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يكنواختي شده است. حتي مهيج ترين فرد در رابطه جنسي هم اگر رابطه جنسي برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.

* مكاني جديد انتخاب كنيد : هميشه يک گوشه خاص براي معاشقه جنسي خود انتخاب نکنيد

* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید

* عطر خوشبو استفاده کنيد

* حتما مسائل بهداشتي و نظافتي را رعايت کنيد : آرايش و زدودن موهاي زائد بسيار مهم است و نشانه اهميت دادن به شريک زندگي خود مي باشد .

* معمول است که مرد در رابطه جنسي پيش قدم مي شود . بد نيست براي تنوع زن نيز گاهي پيش قدم شود .

*رفتار تحريک آميز داشته باشيد : عشوه و ناز زنانه جنسي قبل از نزديکي سبب تحريک شديد مرد مي شود

* با آرامش و مهرباني با او رفتار کنيد : خشن و عجول نباشيد . سعي کنيد با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامي همسر را تحريک کنيد . بگذاريد او نشانه هاي عشق و محبت را در شما ببيند و به ارامي به او نزديک شويد …

* بوسه قديمي ترین نقطه شناخته شده براي تحريک :است که شامل بوسيدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و يا هر قسمتي از بدن همسر باشد که پيدا کردن نقطه هاي حساس تر مدتي طول مي کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسي مرد و زن نقاط مربوطه شناخته مي شود

* گفتار هاي عاشقانه : تحريک فقط به نوع فيزيکي محدود نمي شود و نوع رواني نيز دارد که بايد به صورت همزمان استفاده شود صحبت هاي عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل مي شود بسيار پر اهميت است .

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلي ران ( مرد و زن ) و لب هاي فرج ( زن ) ، بيضه و نواحي اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کليتوريس زن که تحريک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد

* همانند گنجشک آميزش نکنيد و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازيد . سعي کنيد در اولين مرحله همسر خور را در شرايط نعوظ کامل قرار دهيد : در مردها با تحريک آلت تناسلي و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم مي شود ( بلند شدن و سفتي آلت تناسلي در مرد را نعوظ مرد گويند ) . در خانمها نعوظ يعني تحريک و سفتي کليتوريس و نوک پستان .

* فراهم کردن تحريک لازم در همسر : مرد با فکر و يا در نظر آوردن نقاط شهوت انگيز و يا عوامل رواني نعوظ به او دست داده و اغلب در اين حالت تحريک شده به حساب مي آيد آنچه بر زن لازم است تحريک موضعي نيست بلکه تحريک موقعي است و آن زماني است که مرد در حاليکه دخول انجام مي دهد نعوظ وي کاهش مي يابد و دخالت زن با تحريک مرد در حالي که عضلات مهبل را بر روي آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزديک مي کند و امکانا با دست ماليدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وي ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضي مي سازد

* مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريك و آماده كردن زن نمايد. و البته زن نيز بايد به آماده سازي مردش در اين مرحله توجه داشته باشد

* مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريك كند زن در ادامه هر كاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. اين مسئله براي خانم ها نيز صادق است .

*زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در اين لحظه از همسر خود قدرداني کنيد و او را بهترين بناميد که اين خود سبب افزايش روابط زناشويي و استحکام زندگي مي شود

*به همسر خود بفهمانيد که رابطه جنسي با او سبب آرامش او مي شود و مي خواهيد با اين عمل عشق و محبت خود را بيشتر به او ثابت کنيد و هدف فقط ارضاء جنسي-جسمي نيست بلکه روح معنوي شما نيز با اين عمل ارضاء مي شود .

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ كنيد كه منی  کجا ريخته شود چرا که اين مطلب سبب آرامش خاطر بيشتر طرفين و تحريک بيشتر مي شود.

* شوهر باید زماني كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك نشده از ارضاء خود جلوگیری كند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن براي مرد بسيار ارزشمند و تحريک کننده است . سعي کنيد اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمي فداکاري و خويشتن داري بعد از زن ارضاء شود . وقتي اول زن ارضاء شود تمايل جنسي مرد بيشتر ميشود و مي تواند براحتي خود را به اوج لذت برساند ولي وقتي مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمي مي بيند و تصور بر آن دارد که مردش به او در اين لحظه توجه کمتري دارد و اين مسئله مي تواند باعث تاخير و حتي عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا كند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن مي‌كنند. در صورتي كه كاري كه بايد انجام دهند اين است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.

* شایسته است كه زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، براي همسر خود بیاورد.

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشکر كنيد

و…هزاران كار ديگر هست كه مي توانيد براي از بين بردن يكنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

اگر همه چيز عمل نكرد، صادق ومهربان و قاطع باشيد

زوج های زیادی بوده اند كه بي علاقگی و نارضايتي يكي از زوجين از رابطه جنسی باعث جدايي آنها شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اينكار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادی غير از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است كه عشقبازي با غير مي تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانيد كه در طولاني مدت مشكلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي كند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي كه همسرتان از عشقبازي شما با كس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنيد(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج ديگري پيدا كنيد كه او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين كار را تا كجا ادامه خواهيد داد؟

قبل از اينكه بار و بنديلتان را جمع كنيد و همسرتان را ترك كنيد، ببینید آيا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟

كار ار به دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگوييد كه به خاطر اختلافاتی كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

افكار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يك تهديد مطرح نكنيد. فقط ميزان اميدواري خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتیجه ي آن شوید

منبع : پزشک آنلاین

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

بازنشر در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

مشاهده دسته بندی :
مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید :
666824

این مطلب را به اشتراک بگذارید
و در گوگل محبوب کنید

عضویت در خبرنامه



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             

  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


29281


بازدید امروز:


59543


بازدید دیروز:


202868299


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چیکار کنم شوهرم زود ارضا بشه:بسیاری از افراد می گویند چیکار کنم شوهرم زود ارضا بشه.

بعضی از مردان این عوارض را دارند. در بیش از نیمی از این افراد، فرد می تواند.

در نهایت به ارگاسم در داخل واژن شریک زندگی خود برسد.

این افراد معمولا با کمک استمناء و یا در طول رابطه عشقی به ارگاسم می رسند.

اما آنها نمی توانند در طول مقاربت جنسی به این مهم برسند.

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

چقدر تاخیر در ارضاء دارید یا ارضاء شما چقدر به تاخیر افتاده است؟

این عارضه پس از اختلال نعوظ، سومین اختلال جنسی در مردان است.

با این حال، شیوع آن با دو مورد اول قابل مقایسه نیست.

درمان برای تاخیر ارضاء مشکل است، و تنها شصت درصد  از افراد مبتلا به این بیماری می توانند.

بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشند.

تنها زوج روش های درمانی در مراحل درمان پایدار و استقامت قوی دارند.

مرکز ” مشاوره ستاره ایرانیان” تنها کلینیک شبانه روزی تخصصی و روانشناسی در ایران.

مردانی که همیشه نوع تحریک جنسی (مانند رضایت از خود) تجربه می کنند .

ممکن است در مواجهه با تحریک جنسی مختلف (رابطه زناشویی طبیعی) رضایت جنسی نداشته باشند.

برای رسیدن به رضایت جنسی، مغز باید تحریک جنسی را از راه سیستم عصبی دریافت نماید .

و مغز پیام های ثانویه را به ناحیه تناسلی ارسال کند و منجر به ارضاء مردان شود.

اگر این سیستم عصبی به هر دلیلی دچار اختلال شود، باعث تاخیر در ارضاء یا عدم ارضاء می شود.

از دهه سوم، زندگی رشته های عصبی، که به ویژه برای تحریک سریع عصب طراحی شده.

به تدریج کاهش می یابد و با سن، حساسیت آلت تناسلی را کاهش می دهد.

و به عنوان یک نتیجه از افزایش سن، مرد معمولا از تاخیر ارضاء رنج می برد.

در بیشتر موارد، بله، اما برخی استثنائات وجود دارد. دارو: اختلال در ارضاء ممکن است .

یکباره بعد از مصرف یک دارو مخصوص، عالی الخصوص داروهای ضد استرس ایجاد شود.

در این موارد، عوض کردن گونه قرص می تواند مشکل را برطرف نماید.

سوء استفاده از الکل و برخی از داروها همچنین می تواند باعث اختلال در ارضاء شود.

جراحات شدید ستون فقرات همچنین می تواند مشکلات عمده ای را در رسیدن به ارگاسم ایجاد کند.

در اولین رابطه جنسی، شما ممکن است توسط شریک زندگی خود بسیار مورد تحسین قرار گیرد.

بنابراین شما می توانید رابطه جنسی خویش را برای دو الی سه ساعت بدون داشتن هیچ ارضاءی بی وقفه ادامه دهید.

اما این می تواند در آینده و در زندگی مشترک، به ویژه هنگامی که شما می خواهید بچه دار شوید مشکل زا شود.

هر دو مردان و زنان ممکن است درد و یا ناامیدی را احساس کنند و ممکن است.

احساس ناخوشایند یا حتی متاسفانه با این واقعیت که آنها نمی توانند مرد را ارضا کنند احساس ناراحتی کنند.

گاهی اوقات پس از تفکر درباره جدایی از یک شریک جنسی، یک مرد درمان می شود.

معمولا، با این حال، شما به یک دکتر مراجعه خواهید کرد و درمان بیشتر به دلیل میل به داشتن یک کودک خواهد بود.

دلیل مشاوره این است که انسان را قادر سازد تا اضطراب خود را کنترل کند.

تا او بدون هیچ مشکلی در مهبل  یا واژن شریک خود بتواند به اوج لذت برسد.

بهترین و رایج ترین روش برای درمان مردان، کمک به استراحت و مسیر رابطه جنسی است.

به طور کلی، در چنین افراد ممکن است از طریق استمناء یا عشق بازی به اوج لذت برسد.

اما از طریق رابطه جنسی به اوج لذت جنسی نمی رسد.

بنابراین، درمانگر زوج ها را ابتدا ارگاسم خارج از مهبل را تشویق می کند.

و سپس با تمرین و آزمایش روش های مختلف، مرد می تواند .

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

همچنین ادعا می کنند که یوگا درمانی یا درمان هیپنوتیزم هنوز از نظر علمی تایید نشده است.

اما می تواند موثر باشد، اگر بتوانید استرس خود را کنترل کنید.

و افکار خود را در طی رابطه جنسی تحت تاثیر قرار دهید.

از کجا می توانید کمک بگیرید؟

درمانگاه ها و مراکز مشاوره معمولا خدماتی را برای درمان چنین مشکلات جنسی ارائه می دهند.

دکتر شما همچنین می تواند شما را به یک مشاور خوب راهنمایی کند.

کلینیک های برنامه ریزی خانواده و برخی از کلینیک های روانشناسی نیز خدمات مربوط به این عوارض را ارائه می دهند.

 

 

منبع:فارس پاتوق

 

 

 

برچسب ها: دیر ارضاء شدن شوهرم ,رفیق بازی شوهرم ,زود ارضاء شدن شوهرم ,شوهرم معتاده ,شوهرم کتکم میزنه ,

نتایج جستجو در گوگل: رفیق بازی شوهرم,  با رفیق بازی شوهرم چه کنم,  از رفیق بازی شوهرم خسته شدم,  

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

شرکت در نظرسنجی کلینیک

Admin

۱۸:۲۲

38 دیدگاه
36,636 بازدید

 

سلام عزیزان

لطفا همه جواب بدین مخصوصا اقایون…. چند تا سوال درباره مسائل جنسی اقایون دارم اخه بدجوری مسائل در شوهرم

واسم ابهام ایجاد کرده و میخوام بدونم طبیعیه یا نه؟ ….نشونه های تحریک شدن در اقایون چیه؟

اگه بدنشون داغ بشه و حرارت بزنه دلیلش چیه؟ یعنی تحریک شدن؟

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

چرا نیمه شب شب یا صبح زود وسط خواب یهو دلشون رابطه میخواد؟کسی هست که خیلی راحت

و سریع هر وقت اراده کنه تحریک بشه؟ دلیل این سریع تحریک شدن و نعوذ الت چیه؟ اگه کسی

اکثر اوقات تحریک بشه دلیلش چیه؟ اگه اقایی تحریک بشه نعوظ پیدا کنه ولی ارضا

نشه چه اتفاقی میوفته و چه حسی داره؟

میشه تحریک بشین و دلتون رابطه بخواد ولی حوصله نداشته باشین یا خسته باشین ؟

در اینصورت چکار میکنین؟چه چیزایی در همسرتون باعث تحریک شدنتون میشه؟

کیا رابطه در تاریکی رو دوس دارن و اکثرا چشاشونو میبندن؟ دلیلش چیه؟

لطفا همه بیاین اگه ابهامی در رفتار جنسی شوهرامون هست رو توی این پست رفع کنیم

و هر کس کامنت میذاره دوباره برگرده تا باز اگه سوالی بود کمک کنه ممنون از همه

 

 

سعید کرمی به سوال کننده

رتبه‌دهی (۲۶ رأی)

بله…گاهی طرف که تحریک شدید میشه داغ می کنه بدنش.

 

بنده خدا

رتبه‌دهی (۱۰ رأی)

نشونه های تحریک به نظرم یکمی تپش قلب،راست شدن آلت،نگاه های شهوت آمیز و به نظرم حرارت بدن هم هست

 

کمیل

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

شاهزاده دو رگه

رتبه‌دهی (۴ رأی)

سلام

دوست من، جواب یه سوالاتون رو فقط بلدم. اونم اینکه آقایون چرا صبح زود و خوابالو رابطه میخوان. دلیلش اینه که صبح زود تستوسترون آفایون بالا میره و طبیعتا دلشون رابطه میخواد.
و اینکه گفتین نصفه شبا بیدار بشن و رابطه بخوان طبیعیه و خیلیا اینطوری اند.

 

مهربان

رتبه‌دهی (۴ رأی)

سلام.

 

مسلم

رتبه‌دهی (۱۱ رأی)

سلام خواهر گرامی؛

 

چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه

Prince of Persia

رتبه‌دهی (۱۰ رأی)

بابا مردا انقدر که شما فکر میکنی پیچیده نیستناااااااا

اینم جواب سوالات : مردا کلا دایم التحریکن ، ترک دیوارو هم ببینن تحریک میشن
نیمه شبو صبح زود هم حالیشون نیس
حتی وسط خواب
فرض کن مرده سی سال پاک بوده ، تا حالا دستش به هیچ زنی نخورده ،اونوقت  بعد از ازدواج  زنش بیاد کنارش بخوابه و تحریک نشه؟
اگه تحریک نشه مشکل داره

موقع تحریک بدنمون داغ میکنه
اگر هم تحریک شیم و نیازمون برطرف نشه ، هیچ اتفاقی نمیافته ، فقط اونجامون میسوزه

من که رابطه تو تاریکی رو بیشتر ترجیح میدم
چون هم احساس خجالت کمتری میکنیم
هم اینکه ایراد های طرفین کمتر به چشم میاد

و اینکه اگه یهو آمپر مرده بزنه بالا هیچ چی نمیتونه جلوشو بگیره ، حتی خستگی و بی حوصلگی

 

فریال

رتبه‌دهی (۳ رأی)

اینکه چند بار در روز تحریک شه و نعوذ پیدا کنه و دلش رابطه بخواد حتما آدم گرمیه ! شایدددم توی رابطه های قبلیش باهاتون خوب ارضا نشده ! ولی معمولا ادمای گرم زیاد تحریک میشن !

 

عباس

رتبه‌دهی (۸ رأی)

سلام

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۳۲ رأی)

به سعید کرمی

من نمیدونم یکی مثل شما اگه نظر نده اون پست بی نتیجه میمونه آخه اینا چیه میگی یه چیزی بنویس که جواب سوالات سوال کننده رو بده نه اینکه من از این لذت میبرم از اون نه یعنی فقط میای اینجا بگی از چی لذت میبری از چی نمیبری یکم به سوالات سوال کننده فکر کن بشر .
کلا همیشه نظراتت واقعا بی ربطه تو رو خدا اینو بفهم .

 

شهرام

رتبه‌دهی (۷ رأی)

سلام خانم سئوال کننده :

۱- اولین و راحت ترین نشانه تحرک مرد همون تحریک اندام جنسی هست که برای شما که همسرش هستین خیلی راحت قابل مشاهده هست خانم. ( ببخشید خانم که اینطور گفتم ) نفس زدن و بالا رفتن حرارت بدن یکی دیگه از این نشانه هاست.

۲- مرد وقتی از خواب بیدار میشه به دلیل ترشح تستسترون مردانه خیلی سریع اندام جنسیش تحریک میشه  ( نعوض صبح گاهی ) اینکه میبینید نیمه شب رابطه میخواد به همین دلیل هستش ( مشکل خوابش رو حل کنید، خود من هم این مشکل خواب لعنتی رو هم دارم ) . وقتی از خواب صبح بیدار میشوند قویترین و بالاترین میزان شهوت رو دارند و درخواستشون طبیعیه…

۳- دلیل تحریک همسر لباس پوشیدن تنگ یا نیمه عریان زن هست و حالا بعضی از مردان با دیدن بالا تنه تحریک میشند بعضی ها هم از دیدن پایین تنه ( این بستگی به لذت جنسی اون مرد داره و کاملا ذاتی هستش )

۴ – مردان اگه حوصله نداشته باشند و خسته باشند معمولا تحریک نمیشوند چون اولین دلیل تحریک آنان آمادگی ذهنی و فکری و آمادگی بدنی هست. ( مردان در حالت خستگی زیاد فقط به استراحت و خواب فکر میکنند)

۵- رابطه در حالت تاریکی رو نمیدونم ولی تقریبا همه شون چشماشون رو میبینند و کارشان را انجام میدهند ( مثل شما زنان که در این جور مواقع به حرف زدن فکر میکنید ) ! دلیلش هم اینه که قویترین حس جنسی مردان ذهن و تخیل اونهاست نه بر خلاف شما زنان احساس و عاطفه شون . اونها در اون لحظه فقط دارند به لذتشون فکر میکنند. بعضی ها میگند اگه میخواین انزالتون دیرتر بشه و هم خودتون و هم زنتون بیشتر لذت ببرید در اون لحظه به چیز دیگری به غیر از رابطه فکر کنید.

۶- تمام رفتارهای شوهر شما کاملا طبیعیه و ایشان یک مرد سالم از نظر جنسی هستند. بی دلیل ناراحت نشوید و به ایشان ایراد نگیرید.

موفق باشید…

 

مهربان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

سلام

سلام

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۴ رأی)

وقتی موقع رابطه جنسی آقایان داغ بشن و عرق کنن نشان از تستوسترون بالاست و در رابطه جسنی میتونه خیلی خوب باشه …

 

سعید کرمی به ناشناس

رتبه‌دهی (۱۱ رأی)

 

به سوال کننده

رتبه‌دهی (۴ رأی)

 

به “مهربان”

رتبه‌دهی (۹ رأی)

برای مردای آفتاب مهتاب ندیده ،خیلی وقتا شنیدن صدای یه خانوم کاملا میتونه تحریک کننده باشه! چه برسه به این که جملات محبت آمیز هم گفته بشه!

 

حنا

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

بهار

رتبه‌دهی (۲ رأی)

چند تا سوال در مورد رفتارهای جنسی همسرم داشتم و ممنون می شم اگه آقایون جواب بدن: ۱_ همسرم بعضی وقتا حتی اگه…  رو هم لمس کنم، حالت نعوظ نداره، این طبیعیه؟

 

سعید کرمی به بهار

رتبه‌دهی (۱۰ رأی)

خانم گرامی اگر شوهر نداشتین پاسخ بعضی سوالات شما رو می گفتم واقعی و دقیق.با جزئیات…حتی بدون اینکه حریم رو بشکنم.محترمانه…

 

نا شناس

رتبه‌دهی (۹ رأی)

به سعید کرمی

 

آرمین به حنا

رتبه‌دهی (۲ رأی)

 

آرمین به بهار

رتبه‌دهی (۳ رأی)

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۶ رأی)

به بهار

 

عباس به بهارخانم

رتبه‌دهی (۳ رأی)

سلام

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۱ رأی)

به آرمین و مرد جوان :

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

سعید کرمی به ناشناس

رتبه‌دهی (۵ رأی)

سلام خانم محترم…اختیار دارین وقتی که زن ودختری رو رو با عرض پوزش توی خیابون میبینم(حتی فرض کن ناگهانی و غیر عمدی)وحتی با اون یک کلمه حرف نمیزنیم اما وقتی از کل قیافش لذت میبرم و تحریک میشم یعنی چی؟با عرض پوزش یعنی لذت بخشه حتی اگر هم تجربش نکرده باشین…

 

آرمین به ناشناس

رتبه‌دهی (۲ رأی)

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۲ رأی)

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۶ رأی)

به ناشناس

 

عباس به ناشناس

رتبه‌دهی (۳ رأی)

سلام

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۳ رأی)

آقای عباس، مرد جوان و آرمان از توضیح کاملتون یک دنیا ممنون

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۲ رأی)

ممنون از همه ی دوستان بابت نظراتشون

 

یه سوال

رتبه‌دهی (۲ رأی)

یعنی هر وقت آلت مرد بزرگ شد حتما تحریک شدید شده یا میتونه شامل تحریک ملایم باشه و این بزرگ شدن آلت تنها با انزال میخوابه؟

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۲ رأی)

ممنون میشم بازم راهنماییم کنید

 

سجاد

رتبه‌دهی (۳ رأی)

 

سعید کرمی به ناشناس

رتبه‌دهی (۳ رأی)

 

هانیه

رتبه‌دهی (۲ رأی)

میشه منوهم راهنمایی کنید

 

کاکتوس

رتبه‌دهی (۲ رأی)

 

عباس به ناشناس

رتبه‌دهی (۱ رأی)

سلام

 

مهدی شهادتم آرزوست

رتبه‌دهی (۷ رأی)

آقای سعید کرمی :

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۵ رأی)

_ اگه توی خیابون یا مهمونی مرد تحریک بشه دلیلش چیه؟ یعنی با دیدن خانومی تحریک شده؟ 

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۳ رأی)

به یه سوال :

 

سعید کرمی به مهدی شهادتم آرزوست

رتبه‌دهی (۳ رأی)

بنده اولا نگفتم نماینده مردها هستم.گفتم اینطوری باشه جالبتره(دید شخصی).

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

به سوال کننده 

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

ب کاکتوس

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

ب مرد جوان

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

به هانیه

 

مرد جوان

رتبه‌دهی

به هانیه

 

کاکتوس

رتبه‌دهی

 

هانیه به مردجوان

رتبه‌دهی

سلام وممنون ازراهنمایی هاتون

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

ب مرد جوان

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

شوهرم حین رابطه خودشو کنترل میکنه و یه جورایی حواسشو پرت میکنه تا ابش نیاد وقتی رابطمون طولانی میشه هی چن وقت یبار میپرسه ک ابشو بیاره و وقتی میگم بیاره با چن تلمبه سریع ابش میاد و متوجه میشم ازون موقع خودشو کنترل کرده….چون هروقت بخواد سریع ابش میاد…..

 

به مرد جوان

رتبه‌دهی (۳ رأی)

 

عباس به سوال کننده ۱۳:۵۲

رتبه‌دهی (۲ رأی)

سلام

 

محسن مجرد

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

عباس به هانیه خانم

رتبه‌دهی (۲ رأی)

سلام

 

ناشناس

رتبه‌دهی (۱ رأی)

خدایی نگرانی خانما رو نگاه… یکی ناخونش لب پر شده ناراحته.. یکی روسریش نخ کش شده .. و این خانمم شوهرش سوپر منی برای خودش …ودنبال ایراد میگرده

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

به هانیه

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

به سوال کننده :

 

مرد جوان

رتبه‌دهی (۲ رأی)

به : به مردجوان 

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

ممنونم از جواب های کاملتون مردجوان و عباس

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۲ رأی)

ممنونم از جواب های کاملتون مردجوان و عباس

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

اقایون لطفا راهنماییم کنید

 

آرمین به سوال کننده

رتبه‌دهی (۲ رأی)

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

ممنون ارمین

 

آرمین به سوال کننده

رتبه‌دهی

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

ب ارمین

 

سوال کننده

رتبه‌دهی

ب ارمین

 

آرمین به سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

دلیل اینکه شب تا صبح چن وقت یبار هی خیس عرق بشه مرد و خوابش نبره از گرما ممکنه جنسی باشه؟

 

سوال کننده دوم

رتبه‌دهی (۱ رأی)

به آرمین

 

آرمین به سوال کننده

رتبه‌دهی (۱ رأی)

 

آرمین به سوال کننده دوم

رتبه‌دهی (۱ رأی)

با سلام برای شناخت بیشتر ما مردها فقط همینو بگم که پرسیدن همین سوال های شما هم باعث شده اکثر خواننده های مرد الان به شدت شهوتی شده باشن. مرد سالم و طبیعی همینه دیگه. ببخشید اینو میگم ولی الان اول دارن شمارو تو ذهنشون تجسم میکنن که چه اندامی داری یا چه شکلی هستی. اگه راهی بود همشون دوست داشتن ببیننت. اکثرا الان شدیدا با این سوال هات تحریک شدن. جواب اکثر سوال هات مثبته. یعنی حرارت بالای بدن مرد میتونه علت شهوتی شدنش باشه. و سکس تو تاریکی رو هم معمولادوست نداریم. چون بیشتر لذت در دیدن بدن لخت و صورت و حتی موی یه زن هستش در هنگام سکس. مگر وقتیبه دلیل عیب و یا خجالت بخوان تو تاریکی نزدیکی کنن. شهوت مرد سالم زمان نمیشناسه. شب و روز حالیش نیست. خونه و سرکارو خیابون حالیش نیست. حتی در زمان و مکان هایی که این کارها کراهت داره مثل ماه رمضان و یا در مسجد و مثل اینا. مثلا من از سن ۱۵ تا ۳۰ سالگی هر وقت روزه میگرفتم شهوتم چندین برابر میشد. واقعاً زجر میکشیدم. نگران چشم بسته مرد در زمان بسته بودن نباشین و به جواب دوستان توجه نکنید من شاهد جدایی دو زوج بودم به خاطر همین چرندیات. اون لحظه معلوم نیست چه چیزی باعث بسته شدن چشمان میشه. علتش حتما فکر کردن به زن دیگری نیست. و در کل در مورد سوال های شماتوصیه میکنم با مشاور صحبت کنین اگه خیلی براتون مهمه. چون همشو اینجا نمیشه توضیح داد.

سلام من یه سوالی داشتم منو نامزدم چند سالی باهم دوست بودیم دروان دوستی دسته همو گرفتیم بغل کردیم الان هم صیغه ی موقتیم چند روزه خانواده هامون خبر دارن همون موقع تو دوران دوستی فهمیدن من میرم دانشگاه صیغه هم واسه محرمیتمونه چند ماهه دیگه عقد رسمی میکنیم نامزدم فشار جنسی خیلی بالایی رو داره تحمل میکنه البته روش نمیشه به من بگه ولی من حس میکنم ولی نمیدونم تحریک شدنش چجوریه مثلا وقتی بغلم میکنه بدنش داغ میشه شروع به نفس نفس میزنه چند بار هم حس کردم التش راست شده ولی به روم نمیوردم که من اصلا چیزی دیدم به نظرتون درد زیادی می کشه ؟ اگر پسری تحریک بشه ویا شهدای بشه و کسی نباشه شهوتشو بخوابونه چه اتفاقی واسش میوفته؟

شما اول به فکر خودت باش. ببین شرایطت ایجاب میکنه که اصلا تا ازدواج نکردین به این کارها فکر کنین؟ اگه به نامزدت خیلی نزدیکی، آره داره اذیت میشه. چون حتی بوی توهم اونو شهوتی میکنه. البته این مال روزهای اوله. توصیه من به همه زوج های جوون اینهکه حسابی استفاده کنن از روزهای اول چون بعدش به خاطر خیلی چیزها کمتر میشه این احساسات. شما میتونی بدون انجام سکس شهوت نامزدتو تموم کنی موقتا. اگه محرم هستین با دست ویا حتی بدون برهنه شدن با چسبیدن بهش و بالا پایین شدن میتونی موقت باعث انزالش بشی بدون این که عمل سکس رو انجام بدین. میگم موقتا چون شاید دو دقیقه بعدش دوباره بخواد.

سلام من نامزدی هستم و هنوز عقد نکردم ولی صیغه محرمیت خوندیم بعضی موقع ها تو چتامون احساس میکنم با حرف زدنم تحریک میشه این مربوط ب زمانی میشه ک عشقو دوست داشتنم حرف میزنم و وقتی هم ک درمورد بوس حرف میزنیم و اینکه کاش تو بغل هم بودیم بعضی موقع ها بهم میگه زود ازذواج کنیم ی بارم ک داشتیم باهم با کلام عاطفیی و احساسی حرف میزدیم بهم گفت احساس داغی میکنم بزار برم دوش بگیرمو بیام میشه راهنماییم کنید ک وظیفه من چیه؟

سلام عزیز ، شما وظیفه داری به فکر خودت باشی نه اون !!
و کاری را انجام دهید که به شما احساس خوب میدهد.

سلام منکه نصف شب توآرامش مطلق خیلی بهم فازمیده ازنشونه هاش برات بگم راست شدن وسفت شدن آلت درحدتیم ملی برزیل،گرم شدن بدن ،نگاههای شهوتناک ،بعضاحرفهای سکسی وزشت،راه گرفتن آب دهان آلت تناسلی که آب پیش ازمنی بهش میگن که باعث لیزشدن سرآلت میشه .برق زدن چشمها

سلام. تک بیضه ای هستم و تقریبا ۴۰ روزی میشه رابطه نداشتم و الان هم شرایط خوبی ندارم و کمکم کنید تا بتونم مشکلات پیش اومده رو حل کنم و زندگی مثل قبل خوب بشه
دلم میخاد ۲ یا ۳ بار در یه روز س ک س داشته باشم اما تحمل شنیدن مخالفت رو ندارم و دست خودم نیست بعدش حس س ک س ندارم

لطفا بهم کمک کنید.شوهرم اصلا اهله خیانت نیس.همیشه هم بهم میگه مطمعن باش من تو زندگی بهت خیانت نمیکنم.ولی از نظرم چند سال دیگه هم اگه وضعیت رابطه جنسیمون خراب باشه یا ازم متنفر میشه یا خیانت.لطفا بهم کمک کنید

سلام عزیز ، در کانال عضو بشید و به فایل ها گوش کنید مشکلتون حل میشه

سلام.میشه آقایون بهم کمک کنن.
من شیش ماهه ازدواج کردم.سه ماه دختر بودمو بعده سه ماه زن شدم.البته خواسته شوهرم بود.اوایل خیلی بیشتر شوهرم باهام ارضا میشد.بعده یک ماه یا کمتر شوهرم همش میگف واژنت گشاد میشه و نمیتونم ارضا بشم.من به خواهرم گفتم تعجب کرد گف یعنی اینقدر گشاد میشه ک اصن بهش حال نمیده؟گفتم همسرم ک اینطور میگه.ما رابطمون خیلی خوبه منظورم رابطه عاطفیه و مشکلی نداریم.من اندامم خیلی خوبه و ایده ال برای همسرمه.به گفته ی خودش.تحریک میشه ولی دخول ک انجام میده میگه احساسی نمیکنم از بس گشادی.من در تعجبم خیلی.خیلی این روزا افسردم فقط بخاطره اینکه چرا نمیتونم همسرمو ارضا کنم خیلی حسه بدیه.البته من همیشه با دسته خودم ارضاش میکنم.ولی با دخول نمیتونه خودشو ارضا کنه.دیرانزالم هس شوهرم.عایا مشکل از همسرم نیس؟
می خوام برم دکتر برای معاینه واژن.

شوهر شما به ارضا شدن با دست شما عادت کرده متاسفانه. علتش گشاد شدن واژن شما نیست. واژن همه خانما به راحتی آلت مرد رو در خودش جای میده و بسبار روان و لزج میشه در هنگام سکس. اینجوری شاید به نظر بیاد که اندکی گشاد شده ولی اینجوری نیست. کیفیت سکس هستش که باعث دیر انزالی ویا زود انزالی میشه. همین شوهر شما با انجام یه سری کارها از طرف شما بدون اینکه نیازی به دست باشه به ارگاسم میرسه. اگه تمام این نکات رو انجام دادین و باز هم مشکل داشتین پس ایراد از همسر شماست نه شما. اگه به گفته خودتون خوشاندامین با انجام یه سری نکات میتونین بیشترین لذت رو برای همسرتون به ارمغان بیارین. یکیش نشون بدین که شما هم دارین لذت میبرین از همسرتون بخواین که کارهایی رو انجام بده که شما هم لذت ببرین سعی کنین در حالت های مختلف سکس داشته باشین اگه باسن زیبایی دارین ازش استفاده کنید اگه سینه زیبایی دارین ازش استفاده کنین. بعضی وقت ها نزارین به آسونی به شما برسه یعنی یکم عطششو بالا ببرین. مثلا دستاشو ببندین به تخت ویا کارهایی از این قبیل. به آلت دست بزنین ولی سعی نکنین بادست ارضاش کنین در سکستون ساکت نباشین. حرف بزنین نفس نفس بزنین. در کل شما باید آموزش سکس صحیح ببینین تا دیگه نیازی به استفاده از دستتون نباشه.

سلام

سلام.دوستان عزیز زودانزالی یا دیرانزابی مهم نیست در رابطه؛ مهم کیفیت سکس و لذت بردن از همسر هست. مردانی هستند که حدود بیست دقیقه یا بیشتر رو به روشن کردن شهوت زن اختصاص میدن و بعد عمل دخول رو انجام میدن اما مردانی هم هستند که فقط به فکر خودشون هستند و اصلا زن رو نمیبینند و سریع کار رو تموم میکنند. در روش اول زن مشتاق تر میشه برای دفعات بعدی اما در روش دوم زن سرد و حتی از شوهر زده میشه که اون دیگه به شانس خانم ها بستگی داره کدوم دسته گیرشون بیاد.
به کاربر محترم فروزان؛ خب شما اشتباه کردید که روزی دوبار سکس داشتید؛ اینکار باعث تکراری شدنتون برای همسرو سرد شدن از رابطه میشه. شماباید مردتون رو تشنه نگه میداشتید نه اینکه هروقت خواست در دسترسش باشید. ایشون برای همین از شما و رابطه سرد شدن.نکته بعدی اینکه فوق العاده اشتباه کردید خودتون رو از همسرتون گرفتید؛ این کار باعث درد گرفتن بیضه ها میشه که خیلی اقایون رو کلافه میکنه. درحدی که فکرشو نمیتونید بکنید؛ خودتون فکرکنید همسرتون رو دارید و میتونید باهاش رابطه داشته باشید اما نمیذاره. چه حسی پیدا میکنید؟
از درگاه خداوند توبه کنید و از همسرتون طلب بخشش کنید چون فرشتگان به زنی که خودش رو از همسرش محروم کنه لعنت میفرستن. سعی کنید با جملات سکسی تحریکش کنید؛ بگید التتو دوست دارم و دلم واسش تنگ شده و… ببخشید ولی باید واستون روشن کنم ماجرا رو برای همین اینطوری صحبت کردم. معذرت میخوام
واسش ناز کنید؛ از کنارش رد میشید ببوسیدش؛ بغلش کنید؛ التشو بگیرید و… خیلی کارهای دیگه که میتونه ایشون رو به وجد بیاره و البته پوزیشن های مختلف برای تحول در سکس و مکانهای مختلف مانند حمام و یا مسافرت
لطف کنید دیگه خودتون رو از همسرتون نگیرید چون باید منتظر عواقبی همچون خیانت یا پاشیده شدن زندگیتون باشید. برای یک مرد هیچ چیز سخت تراز منع کردن سکس از جانب همسرش نیست. مواظب باشید
موفق باشید و در پناه حق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه
چیکار کنم که شوهرم تحریک بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *