چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم همسرم عاشقم بشه
چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

عاشق کردن افراد به سادگی امکان پذیر نیست زیرا عشق نه خریدنی است و نه فروختنی . برای عاشق کردن همسر نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است .

رازهای زیادی برای عاشق کردن همسر و بالا بردن محبوبیت تان نزد او وجود دارد که در این بخش از نمناک می خواهیم از برخی از این رازها پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را محکم کنید.

به او نگاه کنید

افراد عاشق ، هنگام گفتگو با یکدیگر 75 درصد ارتباط چشمی زیادی با یکدیگر برقرار می کنند و زمانی که فرد دیگری میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در صحبت های معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

دوره مقدماتی php

دادن حس خوب را فراموش نکنید

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود ، از محسنات همسرتان تعریف کنید زیرا اگر او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

هنگامی که از همسرتان انتقاد کنید فقط او را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. او از انتقاد کردن از دیگران ، خوشش نمی آید.

برایش بهترین باشید

برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی وقت صرف کنید و به ظاهر خودتان برسید. ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است و رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی شما را از دید دیگران خواستنی تر می کند.

همچنان که نبی مکرم اسلام بر روی نظافت و آراستگی توجه ویژه ای داشتند و هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. البته زیبایی درون و آرامش و نظم درونی نیز باعث محبوبیت می شود .

همسران باید رازدار باشند و عیوب یکدیگر را بپوشانند و اسرار طرف مقابل را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنند. قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید

شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم ها احساسات خود را در قالب واژگان اما مردها با سکوت بروز می دهند. عدم درک این تفاوت ها سبب ناامیدی و برآورده نشدن انتظارات همسران از یکدیگر می شود.

پس با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد.

امن باشید

همه افراد دوست دارند در زندگی احساس امنیت کنند و جذب افرادی می شوند که این حس را به آنها بدهد و شرایط امنی را برای آنها ایجاد کنند تا از نگرانی ها و استرس رهایی یابند .

اگر می خواهید همسرتان را جذب خود کنید هنگامی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته است، کنارش بنشینید و در مورد احساستان با او حرف بزنید و نشان دهید که می توانید فضای امنی را برایش در آینده مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید

اگر مایل هستید که همسرتان همیشه عاشق شما بماند ، او را همان طور که هست، دوست بدارید و برای تغییر دادن شخصیت او تلاش نکنید . شما با این کار با این کار به او حس آزادی می دهید . پس هیچ گاه او را محدود نکنید زیرا افراد از محدود شدن متنفر هستند.

به او احساس حمایت بدهید

همه افراد در زمان سختی نیاز به یک حامی و پشتیبان دارند . داشتن یک پشتیبان در همه موقعیت ها رضایت بخش است و حس خوبی را منتقل می کند. نسبت به همسرتان بی تفاوت نباشید و از هیچ کمکی به او دریغ نکنید و به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید. 

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

همسرداری

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟ چطوری شوهرمو جذب کنم؟ چه کار کنم شوهرم دلش برام تنگ بشه و عاشقانه دوستم داشته باشه؟چطور شوهرم عاشقم بمونه؟ چگونه خودمو تو دل شوهرم جا کنم؟ اگر میخواهید بدانید با ما همراه باشید

 

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.همسر عاشقچیکار کنم همسرم عاشقم بشه

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

چطوری شوهرم دوستم داشته باشه؟ این سوال پاسخ های مختلفی داره که اصلی ترین آن را بررسی میکنیم

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید. نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

چگونه شوهرم عاشقم بشه؟ همسر عاشق و راه و روش های آن

داشتن همسر عاشق و افزایش محبت در زندگی مشترک

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد. رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند. اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید. آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

مهربان باشید، محبت کنید. همه مردها مهربانی را دوست دارند. شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند محبت و مهربانی همسرشان هستند. مردان معمولا در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیش قدم شوید خواهید دید شوهر شما هم در زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهد کرد. چطوری شوهرمو جذب کنم؟ به غرور همسرتان اهمیت دهید.

شرایط زندگی جامعه امروزی به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان افتخار هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در زندگی مشترک شوهر این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. مردان دوست دارند قوی ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر این که همسرشان آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به شوهرتان بدهید که او تکیه گاه شماست و تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید.

آشپزی کردن زن نوعی ابراز عشق به شوهر هم محسوب می شود. مسئله فقط سیرشدن مرد نیست. با نان و پنیر یا تخم ‌مرغ هم می‌شود سیر شد. اما مهم این است که برای شوهرتان غذا پختن نوعی ابراز علاقه و عشق است. می‌گویند راه ورود به قلب مرد، شکم او است. شاید شوهرتان دست پخت بدی نداشته باشد اما به‌هرحال شما زن خانه هستید و می‌ توانید با پختن آنچه او دوست دارد دلش را به دست بیاورید. باور کنید که پختن غذاهای مورد علاقه شوهرتان و نزدیک کردن دستپخت‌ تان به سلیقه او، یکی از ریزه ‌کاری‌هایی است که باعث می شود عشق او به شما چندین برابر شود. بنابراین کیک یا غذای مورد علاقه‌ اش را برایش بپزید. این باعث می‌شود او احساس خوبی داشته باشد، چون می‌داند شما به خاطر او این همه زحمت کشیده‌اید.

لطفا غر نزنید. بسیاری از زندگی‌ های مشترک از غرهای زنان سرد و از هم پاشیده می‌شود. این شکایت بسیاری از خانم‌هاست که «همیشه خسته است»، «هیچ‌ وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌های من گوش نمی ‌دهد»، شاید حق با شما باشد و حرف هایتان درست و منطقی باشد. اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است که باید شیوه دیگری در پیش بگیرید.

باور کنید که غر زدن‌ هیچ مشکلی را حل نمی‌ کند و فقط مشکل‌ها را بیشتر می‌کند. با سرزنش، غرولند، بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های خود حذف کنید. باور کنید که با مهربانی و عشق می‌توانید تاثیراتی بر شوهر خود بگذارید که با هزار سال غرزدن و نق زدن به آنها نخواهید رسید.

مطمئن باشید اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که دوستش دارید او دیوانه وار عاشق شما خواهد بود و احساس بسیارخوبی در او ایجاد می شود. به او بگویید بهترین شوهر دنیاست، شوهر شما به تایید و تصویب شما نیاز دارد.

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می کند، مشوق او باشید. اگر می توانید هر از گاهی از شوهرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترک تان کرده است، قدردانی کنید و این قدردانی را به شیوه های مختلف همچون زبانی و دادن هدیه نشان دهید.

چجوری شوهرم عاشقم بشه؟ هیچ گاه او را با فردی دیگر مقایسه نکنید و توانایی های او را زیرسوال نبرید، زیرا انتقاد غیرمنطقی، دشمن شادی، صمیمیت و گرمی کانون خانواده است. در مقایسه های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل عُرضه و لیاقت داشتن دیگری را نباید بر سر شوهرتان بکوبید. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می گوید: «من و دوستم، هر دو همزمان ازدواج کردیم، اما وضع زندگی آنها را ببین وضع زندگی ما را هم ببین».

چطوری دوست داشتن شوهر عشق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد باشید . راه و روش هایی که ترفند داشتن همسر عاشق و تقویت علاقه بین زن و شوهر است.

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

امن باشید

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید.
با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

به او احساس حمایت بدهید

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید.
نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

به او نگاه کنید

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

دادن حس خوب را فراموش نکنید

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

برایش بهترین باشید

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد.
رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند.
اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند.
چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید.
آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_25”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
6
 − 
5
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

Notify me of follow-up comments by email.

Notify me of new posts by email.

? مسائل زناشوئی

شاید حس کنید که همسر شما مانند قبل عاشق شما نیست و در این موقع باید کاری کنید که رابطه شما قوی تر شود و عشق و محبت به زندگی زناشویی شما برگردد.

عاشق کردن افراد به سادگی ممکن نیست زیرا عشق خریدنی نیست و فروختنی هم نیست. برای عاشق کردن همسر نیاز به ایجاد محبت و علاقه واقعی می باشد.

رازهای زیادی برای عاشق نمودن همسر و بالا بردن محبوبیت تان نزد همسر وجود دارد که در این بخش تاپ ناز می خواهیم بعضی از این رازها را به شما بگوییم و به شما یاد بدهیم چور همسر خود را عاشق کنید تا پایه های زندگی زناشویی شما محکم تر شود.چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

 

 

به همسرتان نگاه کنید

افراد عاشق، در هنگام گفتگو با هم 75 درصد ارتباط چشمی زیادی با هم برقرار می کنند و هنگامی که فرد دیگری میان صحبتشان وارد می شود، اهسته تر روی از هم بر می گردانند.

در صحبت های معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به هم اختصاص می دهند.

 

دادن حس خوب را نباید فراموش کنید

اگر می خواهید همسر شما جذب شما شود، از محسنات همسرتان تعریف کنید زیررا اگر او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما هم خوش بین می شود.

وقتی که از همسر خود انتقاد می کنید فقط او را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی به خود شما برمی گردد و به محبوبیت شما لطمه می زند. او از انتقاد کردن از دیگران، خوشش نمی آید.

برای او بهترین باشید

برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی باید وقت صرف کنید و به ظاهر خود بیشتر اهمیت دهید. ظاهر زیبا و اراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است و رسیدگی و توجه درست به پوشش، انضباط و اراستگی را از دید دیگران خواستنی تر می کند.

همچنان که پیامبر اسلام در مورد نظافت و آراستگی توجه ویژه ای داشتند و در هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه اش را منظرم می کرد و سپس خارج می شد. البته زیبایی درونی و آرامش و نظم درونی هم باعث محبوبیت خواهد شد.

همسران باید رازدار هم باشند و عیب ها هم را بپوشانند و اسرار طرف ماقبل را برای هیچ کس حتی پدر و مادر خود بیان نکنند. قرآن می فرماید :«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید

نحوه بیان احساست در خانم ها و مردان کاملا متفاوت است. خانم ها احساسات خود را در قالب واژگان ولی مردها با سکوت بروز می دهند. عدم درک این تفاوت ها باعث نا امیدی و برآورده نشدن انتظارات همسران از هم می شود.

پس باید ببینید چه چیزهایی همسرتان را خوشحال می کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد.

 

امن باشید

همه افراد دوست دارند در زندگی احساس امنیت کنند و جذب افرادی می شوند که لین حس را به آنها بدهد و شرایط امنی را برای آنها ایجاد کنند تا از نگرانی ها و استرس رهایی پیدا کنند.

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود وقتی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته است، کنارش بنشینید و در مورد احساست با او صحبت کنید و نشان دهید که می توانید برای او فضای امنی در آینده ایجاد کنید.

 

به آزادی همسرتان احترام بگذارید

اگر می خواهید همسرتان همیشه عاشق شما بماند، او را باید همان طور که هست، دوست داشته باشید و برای تغییر دادن شخصیت او تلاش نکنید. شما با این کار به همسرتان حس آزادی می دهید. پس هیچ وقت او را محدود نکنید زیرا افراد از محدود شدن فراری هستند.

 

به همسرتان حس حمایت بدهید

همه افراد در هنگام سختی به یک حامی و پشتیبان نیاز دارند. داشتن یک پشتیبان در همه موقعیت ها رضایت بخش است و حس خوبی را منتقل می کند. نسبت به همسر خود نباید بی تفاوت باشید و از هیچ کمکی به همسرتان دریغ نکنید و به همسرتان برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

سلام

یه سوال دارم . چطور شوهرم رو به خودم وابسته کنم؟ این زن ها هستن که تا تب میکنن شوهرشون جزغاله میشه ! اینا که یه دقیقه  قهر کنن شوهره افسردگی میگیره و جونش رو میده تا آشتی کنه ! چرا شوهر من این جوری نیست ؟

چرا وابسته من نیست ؟ من اگه سه ماه قهر کنم باهاش نمیاد واسه آشتی . من اگه خودم رو تکه تکه کنم کاری بخوام انجام بده تا خودش نخواد راضی نمیشه . حرف حرف خودشه !

با اینکه آدم داغی هست و البته منم خیلی خوب پاسخ گوی اون هستم اما اگه یه ماه طرفش نرم و قهر کنم محاله طرفم بیاد ! دوستم داره ها ! میدونم اما نظر من اولویتی نداره براش !

بعضی ها یه چیزی دارن واسه دلخوشی گاهی ازش استفاده کنن ! یه جور سلاح مثلا ! من نه گریه نه دلبری نه س نه قهر نه عشق … ، هیچی ندارم در برابرش تا شاید بتونم یه کاری از پیش ببرم گاهی ! از زنیت خودم متنفرم کرده ! همه ی اطرافیانم شوهراشون همراهشونه ! چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

داداش هام اگه یه پنج شنبه شب زنشون رو نتونن ببرن تفریح و فست فود یه ماه عذاب وجدان میگیرن خودشون ! اما من سه ساله پیتزا نمیخورم چون شوهرم مخالفشه !

منم بوقم انگار

پاسخ به سوال :

سلام

سوال شما یه جواب بیشتر نداره ، شما نتونستید قلبش رو تسخیر کنید . نتونستید از لحاظ احساسی جای خاصی در دلش باز کنید . از طرف دیگه این طور که شما میگید یه نوع مقاومت کردن در رفتار شورتون دیده میشه . به نظر میرسه ایشون با بی تفاوتی نسبت به شما ، دقیقا هدفی مخالف شما رو دارن دنبال می کنن . یعنی می خواد نشون بده که به شما وابستگی نداره و نمی خواد هم داشته باشه . به نظر میرسه ایشون در مقابل شما یه سپر دفاعی تشکیل دادن  ! 

برای شکست این سپر دفاعی یه راهش اینه که عملکرد خودتون رو در خونه یه بازبینی بکنید . چقدر شوهرتون رو میشناسید ؟ انتظارات اون از شما چیه ؟ وقتی انتظارات رو برآورده کنید خواه ناخواه از لحاظ احساسی به شما نزدیک میشه .

راه دوم اینه که باید بفهمید منشا فکری و یا الگوی فکری شوهرتون چه کسی یا کسانی هستند . ممکنه ایشون دارن به راهنمایی های کسی عمل می کنن ! اگه بفهمید که این نوع طرز فکر رو از کجا کسب کردند میتونید برای خنثی کردن اون تفکرات چاره جویی کنید . 

نمیشه به شما توصیه های مشخصی کرد چون مردان با هم فرق دارن و هر کدوم ممکنه خواسته های متفاوتی داشته باشن . ولی میشه یه سری راهکار داد که معمولا عموم مردان از اونا استقبال می کنن . 

مردان از اقتدار خوش شون میاد ، یعنی می خوان رئیس و همه کاره ی خونه باشه ! در یک کلام می خوام مرد خونه باشن .

می خواید حس مرد بودن رو در شوهرتون تقویت کنید ؟ مردان کی احساس مرد بودن می کنن :

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه . 

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 1 رو مطالعه بفرمائید .

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 2 رو مطالعه بفرمائید .

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 3 رو مطالعه بفرمائید .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 5 رو مطالعه بفرمائید .

7 – وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 6 رو مطالعه بفرمائید

8 – وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

9 – وقتی که از اونا انتقاد نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 7 رو مطالعه بفرمائید.

به این نکته توجه داشته باشید که خواسته های شوهرتون با خواسته های شما متفاوته ، پس ممکنه بعضی از کارهای مورد پسند مردان از نظر شما کاملا بی اهمیت و یا حتی مسخره به نظر برسه ! پس در زندگی زناشویی گاهی باید برای راحتی و خشنودی طرف مقابل کاری رو بکنیم که از نظر ما ممکنه اهمیت چندانی نداره .

موفق باشید

بیشتر بخوانید … :

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

مجموعه پست های مرتبط با شوهرداری

آموزش شیطنت های زناشویی:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

نکاتی برای شوهرداری – خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های “تسخیر قلب احساسی شوهر”

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری – خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

خانواده شوهرم یه درگیری رو با من شروع کردند

رابطه من با خانواده شوهرم چطور باید باشه ؟

چرا نباید بدی های خانواده شوهرمون رو به شوهرمون نگیم ؟

چکار کنم که در رابطه با خانواده شوهرم پر رو باشم ؟

از خانواده شوهر جز شر چیزی ندیدم

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

چرا خانواده شوهرم نمیذارن باب میل خودمون زندگی کنیم ؟

خانواده شوهرم اصلا محبت های منو نمی بینن

من از دو رویی خانواده شوهرم واقعا خسته شدم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

دعا برای دور شدن از خانواده شوهر

هیچیه هیچی ندارم در برابرش تا شاید بتونم یه کاری از پیش ببرم گاهی ! من اگه سه ماه قهر کنم باهاش نمیاد واسه اشتی .

شما زنا چرا فکر میکنید زندگی صحنه ی گرو کشیه ..!؟

ناز کردن با قهر کردن  دو عمل متفاوت هستن  ناز کردن یه معنی میده قهر کردن یه معنی دیگه …

زنی که قهر میکنه  دیگه هیچ وقت  مثل قبلا برای شوهرش عزیز نیست …

تا به حال چند بار سر مسائل جزئی و پیش پا افتاده که به اصطلاح میخواستین کاری از پیش ببرین قهر کردین ؟؟؟

http://mobahele.blogsky.com/1396/09/30/post-147/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8%D8%AA-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87

سلام 

دوستان عزیز ازتون نظر میخوام در شرف عقد هستم ازدواج مون هم سنتی هستش

میخوام نظرتون رو در مورد اینکه چه جوری کاری کنم شوهرم عاشقم بشه  و همیشه به من تمایل داشته باشه.

توی این دوران چه جوری لباس بپوشم و باهاش رفتار کنم ، که همیشه دوست داشته باشه پیشم باشه،و در آخر اینم بگم که میخوام شب زفاف کار اصلی رو بکنیم،چه جوری باید ارضاش کنم؟

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

مرتبط :

بیشتر بخوانید … :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)

چیکار کنم که بازم دیوانه وار عاشقم بشه ؟

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

شاید شما هم این روزه ها تصمیم به ازدواج با فرد مورد علاقه خود گرفته اید و دوست دارید با شریک خود تشکیل یک زندگی مشترک را بدهید.اولین سوالی که به ذهن هر کدام از ما می اید این است که چکار کنیم فرد مقابل ما همچنان مثل گذشته عاشقمان بماند؟ویدئو را ببینید

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه
چیکار کنم همسرم عاشقم بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *