چگونه چشماني براق داشته باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه چشماني براق داشته باشيم
چگونه چشماني براق داشته باشيم


کلاس های موفقیت در بازار آرایشگری


تفاوت بین دکوپاژ، ریموو و کاور ابرو چیست؟


آرایش ابروی کم پشت


آموزش شینیون موی دم اسبی


آموزش گریم خاص برای صورت های آسیب دیده

چگونه چشماني براق داشته باشيم

دوره مقدماتی php


آموزش براق کردن مو پس از رنگ


آموزش آرایش حرفه ای صورت


آموزش طراحی ناخن با مدل گل رز


جدیدترین روش ریموو تاتو


آموزش ترکیب کردن رنگ مو


آموزش آرایش چشم بادامی


آموزش طراحی ناخن آبرنگی

هیدرودرم شریک زیبایی شما

خاص و غیر شکننده با قدرت چسبندگی بسیار بالا برای برداشتن موهای کوتاه، زبر و مقاوم

رنگ موی وال وار تضمینی برای سلامت موهای شما

کارتریج Nano NT

1. ایجاد ظریف ترین هاشور ابرو
2. انتقال رنگ بیشتر
3. دقت بیشتر به دلیل لرزش کمتر
4. کاهش دفعات تکرار هاشور ها به دلیل انتقال رنگ بهتر ‌
5. عدم ایجاد اسکار و زخم


 مرکز میکروپیگمنتیشن جعفری


میکروپیگمنتیشن مریم


مرکز میکروپیگمنتیشن سحر


 مرکز میکروپیگمنتیشن دینا تقوی


 مرکز پیگمنتیشن و اسکالپ نرگس علیپور


 میکروپیگمنتیشن دکتر بصیری-اصفهان و شیراز


مرکز میکروپیگمنتیشن خورشیدی


مرکز میکروپیگمنتیشن شقایق


 میکروپیگمنتیشن نیکا مهدوی

مجموعه زیبایی ویونا با حرفه ای ترین خدمات رنگ مو , گریم و آرایش , به روزترین طراحی ناخن و کاشت ناخن , گریم کودکان و انواع شینیون و خدمات میکروپیگمنتیشن , هاشور ابرو , تاتو رژلب و خط لب , تاتو خط چشم در خدمت شما عزیزان می باشد.

ارائه پک رایگان محصولات هاشور ابرو شامل:
” 6 عدد رنگ هاشور ابرو و قلم بلیدینگ و قلم طراحی ابرو”
با ارائه مدرک بین المللی میکروبلیدینگ PMU
09391794999

برگزاری کلاسهای آموزش آرایشگری در آموزشگاه مثلث طلایی نوین
با ارائه مدرک رسمی درآموزشگاه مثلث طلایی با مدیریت خانم ها نوروزی
09129200627


 خانم بحری (کارشناس کار با مواد-رنگ و مش)


 خانم اکبری مدرس میکروپیگمنتیشن


 خانم شایگان (مدرس میکروپیگمنتیشن)


 خانم نیکا مهدوی (آرایش دائم)


 خانم ملیحه قاسم نژاد مدرس تخصصی گریم


خانم شفیعی( مدرس رنگ و مش)

بهترین آرایشگاه در آجودانیه
با مدیریت فرانک حسن نژاد
با ارائه خدمات فوق تخصصی آرایش
09358048585 – 02122830916-02122830176

آرایشگاه و سالن vip عروس در غرب تهران
بهترین خدمات زیبایی با استفاده از برندهای معتبر آرایشی
02144950824
02144950825

بهترین میکاپ آرتیست عروس
در آرایشگاه عروس لاکچری شیمر در زعفرانیه
ارائه دهنده بروزترین تکنیک های میکاپ و آرایش پایدار هالیوودی

09122185478

چگونه چشماني براق داشته باشيم

با حضور 6 گریمور متخصص میکاپ عروس
اطاق vip و پرو مجزا برای آرامش خاطر عروس خانمها

09354860394

کارشناس تخصصی کار با مواد در سالن زیبایی لاکچری شیمر در زعفرانیه
ارائه جدیدترین تکنیک های رنگ مو، آمبره، تکنیک سامبره، بالیاژ، بیج بال، کالر ملتینگ، دیسک لایت، استروبینگ لایت و…


آرایشگاه عروس هستی


آرایشگاه پرنیا


مرکز تخصصی اکستنشن موی شبنم


 آرایشگاه بانو شفیعی


 مرکز زیبایی سحر 


 مجموعه زیبایی ویونا


 آموزشگاه آرایشی به سیما


 مرکز میکرو جعفری


 آموزشگاه مثلث طلایی


 اسطوره ( خانم شفیعی )


 آرایشگاه نقره نگار


 سالن زیبایی ملیحه


آموزشگاه آرایشگری سونیا یزدانی


 میکروپیگمنتیشن نیکا


تغذیه برای داشتن چشمانی درخشان و پرنور



 

زیبایی یک احساس درونی است که در چشمان منعکس می شود. زیبایی فیزیکی نیست.

                                                                                                     سوفیا لورن  

چگونه چشماني براق داشته باشيم

احتمالاً برایتان مهم نیست که بدون شانه زدن موها برای خرید کردن به فروشگاه بروید. بلوز گل و گشاد همسرتان را تنتان کنید یا صبح ها با دمپایی کودکتان را به مدرسه برسانید. اما آیا حاضرید با ابروهای نامرتب از خانه خارج شوید؟ فکر نمی کنم اگر چشم هایتان پف کرده باشد آیا به دیگران اجازه می دهید که بدون آرایش چشم شما را ببینید؟ حتی اگر عینک آفتابی زده باشید؟ من خود شخصاً حاضر نیستم بدون اینکه از خط چشم یا حداقل ریمل استفاده کنم از خانه خارج شوم. اگر چه هیچ وقت نمی دانم چه کسی را می بینم و یا چه کسی ممکن است مرا ببیند.

شما هم احتمالا توجه زیادی به به چشم هایتان می کنید چرا که از هر عضوی بیشتر نیاز به توجه دارند. شما به چشمان دیگران نگاه می کنید تا ببینید آیا راست می گویند یا دروغ، احساس واقعی شان چیست و یا گاهی برای اینکه بفهمند شما دوستشان دارید چشمان شما نه تنها می بیند بلکه به این طریق با تمام دنیا ارتباط برقرار می کند.

شیوه آرایش چشمانتان در واقع زبان گویای شما هستند شاید ترجیح می دهید آرایشی کم و طبیعی داشته باشید و نشان دهید که از زیبایی طبیعی برخوردارید و شاید هم برعکس آرایش غلیظ چشمان را ترجیح می دهید. مثل استفاده از ریمل غلیظ و یا سایه های تیره رنگ به هر حال هر دو روش ممکن است و این بستگی به روحیه شما دارد.

وقتی از سلامتی برخوردارید چشمان شما شفاف و درخشان است. اگر بیمار باشید دیگران با دیدن چشمانتان بلافاصله در می­یایند که حال خوبی ندارید. گاهی ظاهر و حالت چشمان شما نشانگر مشکلات داخلی چون اختلالات معده، تیروئید و کلیه است. چشمان درخشان حرف زیادی برای گفتن دارند­ و یکی از عوامل اصلی زیبایی شما هستند­در­ادامه به چند روش خوب برای حفظ سلامتی چشم هایتان اشاره کرده­ام.


 


خوب دیدن و زیبا به نظر رسیدن

چشم های ما کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. ما از آنها انتظار داریم که 100 درصد قابل اعتماد باشند از آنها انتظار داریم که همه چیز را به درستی ببینید از سیاهی عمیق شب گرفته تا درخشان ترین روز. در کودکی شاید خیلی مراقب چشم هایمان نبودیم. زیر پتو با چراغ قوه کتاب داستان می خواندیم هنگام تماشای تلویزیون خیلی نزدیک به صفحه تلویزیون می نشستیم و خیلی بی احتیاطی های دیگر. حال که بزرگ شده ایم بهتر است به دنبال روش هایی باشیم که از چشمانمان مراقبت کنیم.

وقتی می خندیم یا چشم هایمان را تنگ می کنیم خطوط و چروک هایی در گوشه چشم به وجود می آید. خندیدن همیشه مفید است اما با این چروک ها چه کنیم…. پوستی که دور چشم را احاطه کرده است نازک ترین پوست در بدن است و به این دلیل که غدد عروقی و چربی کمی در آن وجود دارد به راحتی در معرض خشک شدن قرار می گیرد. با تکرار حرکاتی که باعث ایجاد این چروک ها می شوند آنها در صورت نشسته و ظاهر جوان صورت را از بین می برند. برای نگه داشتن رطوبت و نرمی پوست دور چشم از مرطوب کننده ها استفاده کنید.


 


درون چشم

بخش رنگی چشم عنبیه نام دارد که در هر فردی رنگ متفاوتی دارد. مردمک چشم همان دایره سیاه در وسط چشم است که در تاریکی گشاد شده و در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش تنگ وکوچک می شود.

پشت عنبیه، عدسی قرار دارد. عدسی چشم دارای مقادیری ویتامینC  و E است که ما هم به شما توصیه می کنیم این دو ویتامین را در رژیم غذایی تان بگنجانید. سلول های عدسی یک دسته پروتئین های خاصی را به نام کریستالین می سازند که به موج های نوری قرمز، آبی، سبز، زرد، و اشعه ماوراء بنفش اجازه می دهد که از عدسی عبور کرده و به شبکیه برسد. عدسی کمک می کند تا نور در شبکیه متمرکز شده آنگاه پیامی به مغز مخابره می کند تا تصویر آنچه دیده شده توسط چشمان مشاهده شود عدسی چشم ها تنها بخشی از بدن است که هرگز سلول هایش از دست نمی رود.

شبکیه یک عضو حساس به نور است که دارای میلیون ها سلول دریافت کننده نور می باشد. این سلول ها تصاویر را از عدسی دریافت می کنند. شبکیه حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا- 3 به خصوص اسید دوکو ساهکسائونیک (DHA) است. همچنین شبکیه روی به رنگ زرد  را به مقدار زیادی در محلی به نام لکه لوتئین که نزدیک به مرکز شبکیه قرار دارد انباشته کرده است . لوتئین نورآبی را که باعث صدمه رساندن به چشم می شود. تصفیه می کند به همین دلیل به لوتئین عینک آفتابی طبیعی می گویند. لوتئین دارای آنتی اکسیدان هایی است که توسط بدن تولید نمی شود بنابراین باید آن را از مواد غذایی به دست آورد. اسفناج یکی از نه مورد غذای زیبایی من بهترین منبع لوتئین است.

با گذشت زمان رادیکال های آزاد همان طور که به لیپیدها و پروتیئن های عدسی صدمه می زنند به شبکیه هم آسیب می رسانند. چشم ها توسط آنزیم هایی که پروتیئن های آسیب رسان را تصفیه می کند حمایت می شود آنتی اکسدان نه تنها از چشم در برابر صدمات مستقیم رادیکال های آزاد محافظت می کنند، بلکه باعث فعال بودن آنزیم های حمایتگر در طولانی مدت نیز می شوند.

وقتی به عدسی آسیبی وارد می شود لکه ای مات و کدر به آرامی در چشم به وجود می آید که به آن کاتاراکت گفته می شود. مشکلاتی نظیر زایمان زود هنگام، دیابت و فشار خون بالا هم در مجموعه گروهی با عنوان رتینوپاتی باعث آسیب دیدن شبکیه چشم می شود. در چنین شرایطی هنگامی که به سلول های حساس شبکیه چشم آسیب وارد می شود. اختلال دیداری در چشم پدید می آید که به آن ماکولا گفته می شود و نتیجه این است که با افزایش سن تاری دید هم خود را نشان می دهد که به آن AMD هم می گویند.


 

چشمانتان را درخشان نگه دارید اختلالات تغذیه و افزایش سن

تحقیقات و مطالعات زیادی در زمینه سلامت چشم انجام شده است. یکی از تحقیقاتی که اخیراً انجام شد در مورد رابطه میان سلامتی چشم و مکمل های ویتامین C، ویتامین E، بتاکاروتن و روی است.

این مطالعه جامع در انستیتو ملی چشم (بخشی از انستیتو ملی سلامتی) به نام بیماری چشمی مربوط به افزایش سن یا AREDS نامیده شد. دانشمندان طبق این تحقیقات ابراز کردند که این مکمل ها گرچه از بسیاری از بیماری چشمی جلوگیری می کند اما میزان دید چشم را افزایش نمی دهند.

مطالعات دیگری هم در مورد بیماری آب مروارید در مرکز مطالعات پرستاری انجام شد. آن را پروژه تغذیه و بینایی یا NVP نامیدند. این تحقیقات نشان داد که زنانی که ویتامین  C ویتامین E ریبوفلاوین (ویتامین B2)، فولیت (ویتامین B9) بتاکاروتن، لوتئین و زآکسانتین مصرف می کنند کمتر در معرض بیماری های چشمی از جمله ایجاد لکه سیاه در چشم قرار دارند. کسانی که به مدت 10 سال یا بیشتر، مکمل های ویتامین C را مصرف می کنند 64 درصد کمتر از کسانی که اصلا ویتامین C مصرف نمی کنند در معرض ابتلا به آب مراورید هستند.

تحقیقات بسیاری در زمینه ارتباط میان افزایش سن و اسیدهای چرب امگا- 3 انجام شده است. طبق مطالعاتی که در سال 2007 در انستیتو ملی چشم انجام شد گفته می شود که اسیدهای چرب امگا-3 از عفونت چشمی جلوگیری می کند و همچنین در نوزادانی که به دلیل زایمان زودرس متولد شده اند اسیدهای چرب امگا- 3 محافظ خوبی برای حفظ سلامت چشمان آنهاست. همچنین دانشمندان امیداورند که با افزایش مصرف امگا- 3 از کاهش دید چشم که در بیماران دیابتی شایع است جلوگیری شود.

البته همه بر این باور نیستند کـه تنها تغذیه مناسب می توانـد از کاهش دید چشم با افزایش سن جلوگیـری کند در سال 2007 مقاله ای در یکی از نشریات انگلیسی منتشر شد که مضمون آن این بود یکی از مهم ترین عوامل کم بینی سیگار کشیدن است در مقابل مصرف اسیدهای چرب می تواند امیدوار کننده باشد در ژوئن 2008 طی تحقیقاتی که در استرالیا صورت گرفت گفته شد که مصرف بالای اسیدهای چرب امگا- 3، 38% خطر ابتلا به بیماری های چشمی را کاهش می دهد (AMD) شما می توانید با مصرف 2 بار در هفته ماهی این میزان را تامین کنید این آزمایش بر روی 88974 نفر انجام شده و نتیجه مثبت داشته است.

در نهایت دانشمندان بر این باورند که استرس و فشار عصبی به بافت چشم آسیب می رساند. عدسی چشم دارای مقادیر زیادی ویتامین C و ویتامین E است در عین حال شبکیه هم دارای روی و به همان اندازه اسیدهای چرب امگا- 3 است مصرف آنتی اکسیدان های حلال آب ویتامین C آنتی اکسیدان های ویتامین E و بتا کاروتن روی اسیدهای چرب امگا- 3، لوتئین و زآکسانتین که همه اینها در نه مورد غذای زیبایی من موجود هستند به سلامت چشم کمک می کند.


 


مواد غذایی که دید چشم را افزایش می دهد

هم می توانید چشم هایی زیبا داشته باشید و هم می توانید چشم درد داشته باشید داشتن چشم هایی سالم با دید خوب به شما اعتماد به نفس می دهد یا دنبال کردن رژیم زیبایی من می توانید از چشم های زیبایتان محافظت کنید در این جا به چند نکته مفید که برای حفظ بینایی چشم مفید است اشاره می کنیم:


 

 – غذاهایی که حاوی ویتامین Cهستند را به میزان زیاد مصرف کنید

ویتامین C نه تنها در سلامت چشمان شما موثر است بلکه در زمینه های زیادی به شما کمک می کند. در میان نه مورد غذایی زیبایی من ویتامین C به وفور در کیوی، آلبالو، سیب زمینی، اسفناج و گوجه فرنگی وجود دارد. همچنین می توانید با آوردن فلفل سبز، گریپ فروت، پرتقال، توت فرنگی، لیمو و بروکلی میزان مصرف ویتامین C را افزایش دهید.


 

– غذاهایی را مصرف کنید که دارای آنتی اکسیدان های حلال چربی ویتامین Eهستند

برای محافظت از لیپدهای چشمانتان به این آنتی اکسیدان ها نیاز دارید. در میان نه مورد غذای زیبایی من ویتامین E در گردو، تمشک، کیوی، اسفناج، و گوجه فرنگی، وجود دارد .غذاهای دیگر حاوی ویتامین E شامل هلو، آلو، کلم، مارچوبه، آووکادو و آجیل هستند.  


 


مصرف بتا کاروتن را افزایش دهید

بتاکاروتن که در بدن تبدیل به ویتامین A مورد غذای زیبایی من مقادیر زیادی بتا کاروتن در سیب زمینی، اسفناج، کیوی و گوجه فرنگی وجود دارد. همچنین می توانید با مصرف کدو، هویج، فلفل، انبه، طالبی و انار این میزان را افزایش دهید. در میان نه مورد غذای زیبایی من منابع خوب رتینول که شکل فعال ویتامین Aاست. در منابع حیوانی شامل ماست و قزل آلا به وفور وجود دارد. منابع دیگر شامل شیر، پنیر، چدار و تخم مرغ هستند.

چگونه چشماني براق داشته باشيم


 

غذاهایی که دارای لوتئین و زآکسانتین هستند را مصرف کنید

کاراتنوئیدهای موجود در این دو آنتی اکسیدان در سلامت چشم بسیار مفید می باشند. این دو آنتی اکسیدان را به دو صورت می توان مصرف کرد. هم به صورت خوراکی و هم به شکل پماد که در بازار موجود است. اما طبق مطالعاتی که در دانشکده پوست انجام شده است مصرف خوراکی آن موثرتر خواهد بود. در میان نه مورد غذای زیبایی من، لوتئین و زآکسانتین به وفور در اسفناج، آلبالو، کیوی و گوجه فرنگی موجود است. همچنین در زرده تخم مرغ و به همان اندازه در سبزیجاتی مثل کاهو، بروکلی، اسفناج و سبزیجات برگ دار به وفور یافت می شوند. لوتئین موجود در زرده تخم مرغ بسیار موثر است. دانشمندان معتقدند مصرف یک تخم مرغ در روز میزان لوتئین و زآکسانتین را افزایش می دهد.


 


غذاهای حاوی روی مصرف کنید

این ماده معدنی از عملکرد چشم محافظت می کند. روی فواید زیبایی بیشماری دارد. غذاهایی چون جگر، شیر، غذاهای دریایی، لوبیا، غلات و لبنیات دارای مقادیر زیادی روی هستند.


 


مصرف اسیدهای چرب امگا- 3 را افزایش دهید

این ماده یکی از بهترین محافظان چشم است. غذاهای دریایی مثل ماهی آزاد، شاه ماهی، ساردین و قزل آلا بهترین منبع امگا-3 هستند. گردو، اسفناج، شاهدانه، تخم کدو و سویا را به رژیم غذایی تان اضافه کنید.


 


از مصرف قند بپرهیزید

طبق تحقیقی که در مجله پزشکی و تغذیه در سال 2007 منتشر شد همه می دانیم که مصرف زیاد قند موجب بالا رفتن فشار خون و ابتلا به بیماری دیابت می شود و دیابت هم به سلامت چشم آسیب می رساند. دانشمندان بر این باورند که حتی اگر مبتلا به دیابت هم نباشید با مصرف قند، سلامت چشمانتان را به خطر انداخته اید.


 


تغذیه برای کاهش خشکی چشم

هیچ چیز مثل خشکی چشم نمی تواند جذابیت یک نگاه زیبا را از بین ببرد، این شرایطی است که میلیون ها نفر به خصوص زنان درگیر آن هستند. علائم خشکی چشم شامل درد، خارش، تیرگی دید و احساس جسمی خارجی داخل چشم است. یکی دیگر از عوامل خشکی چشم می تواند عدم تولید اشک کافی توسط غدد چشمی باشد. عواملی که سبب خشکی چشم می شوند شامل شرایط آب و هوایی، هوای بسیار گرم، کشیدن سیگار، ارتفاع زیاد، استفاده طولانی مدت از کامپیوتر، رانندگی طولانی، استفاده از لنزهای چشمی، بودن در معرض باد شدید، گرد و خاک و همچنین عوامل حساسیت زا هستند. استفاده از داروهایی چون آنتی هیستامین، قرص های ادرارآور، قرص های ضد بارداری، داروهای ضد افسردگی، سبب تغییرات هورمونی شده و در نتیجه یکی از عوامل خشکی چشم می باشند.

اگر متوجه خشکی چشمانتان شده اید، بهتر است هر چه زودتر قبل از اینکه تبدیل به مشکلی حاد شود به چشم پزشک مراجعه کنید. خشکی چشم در شرایط حاد باعث متوقف شدن بسیاری از فعالیت های چشم از جمله مطالعه و رانندگی می شود.


 


افسانه زیبایی


خوردن هویج باعث افزایش دید چشم می شود

آیا از عینک زدن خسته شده اید؟ آیا از دردسرهای لنز کلافه شده اید؟ خوب هویج بخورید اما عینک یا لنزتان را دور نیندازید. اضافه کردن هویج به رژیم غذایی باعث برطرف شدن مشکل دوربینی یا نزدیک بینی شما نمی شود. به طور خلاصه هویج وضعیت بینایی شما را بهبود می بخشد. با این وجود بتا کاروتن موجود در هویج در حفظ سلامت چشم کمک می کند چرا که بتاکاروتن در بدن تبدیل به ویتامین A می شود و این ویتامین در سلامت چشم بسیار موثر است. در شبکیه وجود ویتامین A از ابتلا به شب کوری جلوگیری می کند (نابینایی در تاریکی) ما تا به حال فکر می کردیم که بتا کاروتن در کبد تبدیل به ویتامین A می شود. اما باید بدانید که بتاکاروتن در سلول های مخاطی شبکیه هم به ویتامین A تبدیل می شود. وجود چنین ویتامین حیاتی در حفظ و حفاظت از سلامت چشم بسیار ضروری است.


 


مواد غذایی زیبایی مرتبط با خشکی چشم

کمبود ویتامین A می تواند سبب خشکی چشم شود. شاید شما در جذب این نوع ماده غذایی و یا خوردن غذاهایی که حاوی بتاکاروتن یا رتینول است مشکل داشته باشید. افزایش مصرف غذاهای دارای بتاکاروتن بدن را آماده می سازد تا آن را تبدیل به ویتامین  A کند. بسیاری از افراد مکمل های ویتامین A را مصرف می کنند. اما در صورت استفاده زیاد از این مکمل ها ویتامین A در بدن تبدیل به سموم و ضایعات می شود.

اگر خشکی چشم شما همراه با خشکی پوست و ناخن های شکننده است. احتمالا اسیدهای چرب امگا-3 را به میزان کافی مصرف نمی کنید. تحقیقاتی که در مرکز تغذیه آمریکا انجام شده، نشانگر این است که مصرف امگا-3 از خشکی چشم جلوگیری می کند. در این آزمایش زنانی که در رژیم غذایی خود اسیدهای چرب امگا-3 را گنجانده بودند 20 درصد کمتر از زنان دیگر در معرض خطر خشکی چشم قرار داشتند. به علاوه بر طبق گزارشات زنانی که در هفته، پنج وعده ماهی مصرف می کردند 68 درصد کمتر از زنانی که در هفته تنها یک وعده مصرف ماهی داشتند مبتلا به خشکی چشم شدند. البته توجه داشته باشید که از طرف دیگر مصرف بیش از اندازه مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب هم مضر بوده و باعث فعال شدن سندروم خشکی چشم می شود.


 


افسانه زیبایی

اگر زیر چشمتان هاله سیاه است. تکه ای گوشت خام روی آن بگذارید.

در گذشته افراد بر این باور بودند که آنزیم های موجود در گوشت برای درمان هاله سیاه زیر چشم موثر است آیا حقیقت دارد؟

هیچ ادعای علمی در این زمینه وجود ندارد بلکه استفاده از گوشت خام می تواند به جای درمان چشم شرایط آن را بدتر هم بکند، چرا که گوشت خام دارای باکتری های خطرناکی است که آسیب های جبران ناپذیری را به چشم وارد می کند.

پس چرا گذشتگان چنین باوری داشتند؟ من به شما می گویم. تنها به خاطر دمای گوشت. بله، گوشت خام سرد است و باعث برطرف شدن تورم چشم می شود اما هیچ آنزیمی ندارد که در درمان سیاهی دور چشم کمک کند. بهتر است به جای

استفاده از گوشت از کیسه یخ و یا سبزیجات یخ زده، (پیچیده شده در یک دستمال تمیز) برای کاهش تورم یا کبودی چشم استفاده کنید.


 


رژیم غذایی برای جنگ با سیاهی دور چشم

پف و سیاهی دور چشم ها می تواند حامل پیام های زیادی باشد، دیشب مهمانی خیلی خوش گذشت یا تمام مدت توی حمام گریه کردم. دوست دارم تنها باشم. این مشکل بسیاری افراد مشهور و هنرپیشگان است.

پف دور چشم می تواند دلایل بسیاری داشته باشد مثل مصرف زیاد نمک یا کمبود خواب، آلرژی و یا تراکم مخاط بینی. همچنین مشکلاتی نظیر فشار خون بالا، بیماری قلبی، بیماری کبدی و مشکلات کلیه ها هم مزید بر علت هستند. زنان یک هفته قبل از قاعدگی به میزان بالایی آب بدن خود را از دست می دهند که همین کمبود آب در بدن هم یکی از عوامل پف و سیاهی دور چشم است.

هاله سیاه دور چشم در هر فردی متفاوت است. بسیاری از افراد آن را پذیرفته اند چرا که به طور ارثی این هاله زیر چشمانشان از ابتدا وجود داشته است. پوست کدر و رنگ پریده سبب می شود تا رگ های آبی زیر پوست نمایان تر شده و آن قسمت از زیر چشم تیره تر به نظر برسد. در بعضی افراد این شرایط طبیعی است اما در بعضی دیگر پوست تیره آنها نشانگر این است که یا به اندازه کافی نمی خوابند و یا دچار کم خونی هستند. همچنین هاله سیاه دور چشم می تواند به دلیل کم کردن سریع وزن، سیگار کشیدن و یا از دست دادن آب بدن باشد.

وقتی رژیم زیبایی مرا دنبال کنید جریان خون در زیر پوستتان افزایش یافته و پف زیر چشمانتان برطرف می شود دیگران متوجه چشمان زیبا و درخشان شما خواهند شد. 


 


برنامه رژیم زیبایی


برای داشتن چشمانی زیبا و درخشان

اگر به دلیل کمبود آب، چشمانی پف کرده دارید در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم که شاید برایتان مفید باشد.


 


هر چقدر که می توانید آب بنوشید

نوشیدن مایعات دیگر، کمکی به از دست نرفتن آب بدن نمی کند. تنها با نوشیدن آب می توانید میزان آب بدنتان را حفظ کنید.


 


از نوشیدن چای سبز لذت ببرید

این نوشیدنی زیبایی منبع سرشاری از کافئین است.


 


از غذاهای پر سدیم اجتناب کنید

غذاهای پر نمک میزان سدیم را در خون افزایش می دهند. در چنین محیطی سلول ها آب زیادی جذب کرده و بزرگ می شوند. غذاهای پر سدیم شامل:


1- 1/4 پیمانه سوپ سویا: 2516 میلی گرم


2- 1 قاشق غذاخوری نمک: 2346 میلی گرم


3- 1 عدد کنسرو ماهی: 1651 میلی گرم


4- 1 قاشق غذاخوری سویا سس: 1029 میلی گرم


5- نصف قاشق ترشی سبزیجات: 833 میلی گرم


6- 1/2 پیمانه سس گوجه فرنگی: 738 میلی گرم


7- 1 قاشق غذاخوری سس کچاب: 690 میلی گرم


8- 1 تکه گوشت نمک زده کبابی: 404 میلی گرم

9- غذاهای آماده، فست فود و سوپ های کنسروی به میزان زیاد


 


به اندازه کافی ویتامین B مصرف کنید

ویتامین های B در جلوگیری از کاهش آب بدن موثر هستند. مکمل های این ویتامین همراه با هم به صورت گروهی کار می کنند پس سعی نمایید از تمام آنها استفاده کنید. در میان نه مورد غذای زیبایی من بهترین منبع تیامین (B1) و بیوتین (B7) در گردو؛ بهترین منبع ریبوفلاوین (B2) و اسید پنتوتنیک (B5) در ماست بهترین منبع نیاسین (B3) در قزل  آلا، بهترین منبع فولیت (B9) در اسفناج و بهترین منبع کوبالامین (B12) که در منابع حیوانی وجود دارد در میگو یافت می شود. اسفناج، گردو و قزل آلا منابع خوبی از پیرودوکسین (B6) هستند.


 


چگونه چشمان زیبایی داشته باشیم

در اینجا به چند نکته برای داشتن چشمانی سالم و هوشیار حتی در زمان هایی که احساس کسالت می کنید، اشاره شده است:

– که بسیاری از افراد صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب چشمانی پف آلود دارند. گاهی این پف و تورم تمام روز با شما می ماند. اگر واقعا دوست ندارید چشمانی پف کرده داشته باشید شب ها روی بالش بلند بخوابید.

– برای کاهش و از بین بردن هاله سیاه دور چشم به اندازه کافی بخوابید.

– برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک دور چشم از نشستن طولانی مدت مقابل تلویزیون یا کامپیوتر خودداری نمایید. ار هر فعالیتی که سبب فشار عصبی یا جمع کردن صورت می شود بپرهیزید حتی می توانید شب ها موقع خواب از چشم بند استفاده کنید.

– از عینک آفتابی استفاده کنید. نور خورشید سبب جمع و تنگ کردن چشم و ایجاد چروک می شود به علاوه اشعه خورشید برای پوست هم مضر است .

– استراحت کنید. استراحت کردن نه تنها باعث از بین رفتن سیاهی دور چشم می شود بلکه در حفظ زیبایی ظاهر شما نیز موثر است.

– از مواد نرم کننده برای چشمانتان استفاده کنید مثل چای سبز، بابونه، خیار، نارون کوهی و آلوورا. می توانید چای کیسه ای را در آب سرد خوابانده تا حدی که حسابی سرد شود آنگاه آب آن را چلانده و بعد به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پلک چشم بگذارید روش دیگر گذاشتن خیار و یا پارچه سرد روی چشم است تمام این روش ها برای زیبایی چشم مفید هستند.

– شکل دادن به ابروها به طوری که همچون محافظی بالای چشمان شما باشند. البته سعی نکنید فرم زشتی به آنها بدهید.

– از مرطوب کننده دور چشم استفاده کنید. چرا که این نرم کننده ها با چرب کردن پوست دور چشم از ایجاد چروک در آن منطقه جلوگیری می کنند. حفظ رطوبت پوست مانعی برای ایجاد چین و چروک است.

– هنگام استفاده از خط چشم سعی نکنید دور چشم را از یک رنگ خط چشم به کار ببرید. پلک بالا پر رنگ تر و زیر چشم از خط چشم رنگ روشن تر استفاده کنید.


 


نصایح یک متخصص


نکات آرایشی برای چشمان زیبا

دوست من «جیلا» صاحب یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی در نیویورک است. من از او خواستم تا تجاربش را در زمینه استفاده از محصولاتش برای آرایش چشم به خصوص از بین بردن هاله سیاه دور چشم در اختیارم بگذارد. او گفت:

از بین بردن هاله سیاه دور چشم همیشه مساله بوده است در این زمینه باید به چند قانون توجه کرد: سایه های روشن سبب بد رنگ شدن هاله دور چشم می شوند و سایه های تیره وضعیت آن را بدتر می کنند. پس لازم است برای از بین بردن این هاله سیاه، رنگ های روشن و تیره را با هم ترکیب کنیم. معمولا سفید کننده های موجود در بازار خیلی روشن هستند و همین باعث می شود تا هاله دور چشم واضح تر شود. یکی از راه حل ها ترکیب دو رنگ است رنگی که زمینه هلویی دارد تا رنگ آبی هاله چشم را از بین ببرد و رنگ دیگری که کمی روشن تر است برای اینکه لکه کاملا محو شود.

هنگام محو کردن همیشه از برس استفاده کنید چرا که کنترل آن برایتان ساده تر است برس هایی که ابریشمی هستند مناسب ترند زیرا که موهای نرمی دارند و باعث اذیت شدن پوست نمی شوند برس هنگام ضربه زدن سفید کننده را گرم می کند بنابراین راحت تر روی پوست می نشیند. در هنگام ضربه زدن می توانید از نوک برس استفاده کنید و در جاهای وسیع تر می توان از قسمت پهن برس استفاده کرد. به یاد داشته باشید تنها در جاهایی که لازم است از سفید کننده استفاده نمایید. مثلا شاید لازم نباشد سفید کننده را به تمام سطح پوست زیر چشم بزنید می توانید آن  را به مقدار اندک با برس در قسمت داخلی پلک زده بعد با انگشت اشاره آرام روی آن ضربه بزنید تا محو شود. (ضربه، ضربه، ضربه) فقط ضربه بزنید نه اینکه با انگشتان آن را روی پوست بمالید.


 


نقش ویتامین Aدر زیبایی


بر طبق انجمن رژیم جهانی

زنان                                                                       مردان

(IU2333) RE700                                              (IU3000) RE900          

ویتامین A یک نرم کننده طبیعی پوست است. همچنین در سلامت استخوان ها، دندان ها، مو و ناخن ها هم موثر است. شکل فعال ویتامین A(رتینل پالمیت که نوعی رتینول است) تنها در منابع حیوانی یافت می شود هر چند که پیش ماده ویتامین A بتا کاروتن است که ترکیبی گیاهی است و سرشار از آنتی اکسیدان است بدن شما قادر است بتا کاروتن را تبدیل به ویتامین A کند. در حالی که مصرف زیاد ویتامین  A ضرری ندارد. (البته سعی کنید بیشتر از IU10000 استفاده نکنید. اگر به طور حرفه ای ورزش می کنید یا داروی خاصی مصرف می کنید و به خصوص در دوران بارداری) مصرف زیاد بتاکاروتن مضر است.


 


پنج منبع غذایی خوب ویتامین A

1- جگر (85 گرم)                                 RE9196


2- جگر مرغ، (85 گرم)                        RE4211


3- پنیر چدار (5/28 گرم)                       RE86


4- تخم مرغ، 1 عدد پخته                        RE84


5- پنیر سوئیسی، (5/28 گرم)                RE65


 

پنج منبع غذایی خوب بتا کاروتن (که بدن آن را تبدیل به ویتامین Aمی کند)

1- کدو، کنسرو شده، 1 پیمانه                                    RE5382

2- سیب زمینی، پخته شده با پوست؛ 1 عدد                  RE2487

3- هویج، خام، 1 عدد متوسط                                   RE2025

4- انبه، 1 عدد متوسط                                             RE805

5- اسفناج، پخته، 2/1 پیمانه                                     RE737


میزان رتینول = RE

بافت پوست قادر است جوش ها یا برآمدگی هایی را تولید کند که کاملاً مشخص است. اگر پوست خشک و رطوبت خود را از دست داده باشد، چشم ها پیرتر به نظر می رسند، بنابراین اطراف چشم را دائما مرطوب نگه دارید. برای نرم کردن پوست از روغن های حاوی مواد مغذی استفاده کنید:

– روغن دانه انگور یک روغن درمانی فوق العاده است که دارای اسید لینولئیک است که یک اسید چرب موثر است می باشد. این روغن یک مرطوب کننده بی رنگ است که نسبت به خیلی از روغن های دیگر راحت تر جذب پوست می شود. این روغن انتخاب خوبی برای انواع آلرژی های پوستی است.

– روغن دیگر روغن شتر مرغ است که خاصیت مرطوب کنندگی و ضد عفونت دارد. این محصول از شترمرغ استرالیایی به دست می آید. روغن شتر مرغ همچنین دارای مقادیر قابل توجهی اسید چرب است.

– روغن کوکویی که از درخت کاج استخراج می شود. این روغن که تنها در هاوایی یافت می شود و دارای منابع سرشاری از اسیدهای چرب است که در سلامت پوست نقش موثری را ایفا می کند. این روغن سبک بوده و به راحتی جذب پوست می شود.

– روغن آووکادو که برای پوست نوعی ماده غذایی محسوب شده و سرشار از ویتامین E است روغن آووکادو نوعی روغن گیاهی است که بسیاری از نیازهای پوست را برطرف می کند. این روغن همچنین نوعی ضد باکتری است.

– روغن دانه سویا در گذشته تنها در آشپزی مصرف داشته است اما امروزه ازآن به شکل های گوناگونی چون صابون، کرم بدن، رژلب، کرم صورت و لوسیون ها استفاده می شود.

– کره سویا، ماده مفید دیگری برای پوست است. هم می توانید از آن به تنهایی استفاده کنید و هم می توانید آن را با کرم سفید کننده تان مخلوط نمایید. این روغن به راحتی روی پوست صورت نمی خوابد پس بهتر است که آن را با سفید کننده تان ترکیب کنید.

اگر چشمانتان دائما پف کرده است سعی کنید کرم ها یا سفید کننده هایتان را در یخچال نگهداری کنید. سردی این کرم ها سبب از بین رفتن تورم چشم ها و صورت می شود.

یک نوع پودر سفید کننده که در بازار وجود دارد روغن هندی است. این پودر در درمان پف و سیاهی دور چشم به شدت موثر است. می توان آن را به کرم های  دور چشم یا سفیدکننده ها اضافه کرد و در اطراف چشم مالید. تاثیر فوق العاده آن را 8 تا 10 هفته پس از استفاده مشاهده خواهید کرد.


 


 


 


گردآوری و تنظیم : نایس کلوب

برگرفته از کتاب زیبایی در 28 روز ،  نویسنده: لیزا درایر  ،  مترجم: هانیه حق نبی مطلق


 


 


برچسب ها:


مطالب دیگر:

E-mail: info@nicecloob.com
Phone: 09198145162 – 09381578776
آدرس: بابل – خیابان بابلسر – کوچه آخوندی – ساختمان مانلی
مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی
شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.
لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه راهنمای سایت را
مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه
راهنمای سایت را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.

foxbook – فاکس بوک | دنیای یاد گیری – پیشرفت – موفقیت

چشمان براق، نسبت به چشم های کدر و خسته، بزرگ تر و زیباتر به نظر می رسند. با استفاده از خط چشم سفید و یا دیگر تکنیک های آرایشی می توان خیلی سریع چشم ها را درخشان نشان داد. همچنین با استفاده از مواد طبیعی چون خیار و چای کیسه ای پف آلودگی چشمانتان را کم کنید تا چشمهای شما بزرگ تر به نظر برسد. و بالاخره با تغذیه صحیح، بهره مندی از خواب کافی و مراقبت از سلامتیتان می توانید چشمانی زیبا و درخشان داشته باشید.

 

چروک های اطراف چشم، عمق و فرم چشم را نشان می دهند. منظور از چروک، خطوطی است که در اطراف چشم ها قرار دارند. برای اینکه چشم ها را بزرگ تر نشان دهید، با سایه و مداد، آنها را بالا بکشید. یک خط ساده در ادامه چشم و مژه ها به بیرون بکشید. با فرچه، سایه را به بیرون و سپس در امتدا گردی پشت پلک، به داخل بکشید و محو کنید. ترجیحا این امتداد خط از چشم بیرون نزند تا حالت طبیعی تری داشته باشد و فقط باعث بزرگ دیده شدن چشم بشود.

استفاده از رنگ آبی

چگونه چشماني براق داشته باشيم

به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. آبی باعث می شود تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر دیده شود. سایه آبی را نیز در قسمت داخلی چشم، کم‌رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. همین کار ساده توهم بزرگ تر بودن ایجاد می کند.

به سمت بالا ریمل بزنید

برای اینکه چشم ها درشت تر شوند، چند ریمل مختلف روی مژه ها بزنید و مژه ها را به طور کامل به سمت بالا ریمل بزنید. اول از ریمل بلندکننده و سپس از انواع حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده کنید. مرکز مژه ها را به سمت بالا برس بکشید تا چشم ها گرد و بزرگ دیده شوند.

 

 

1- ابتدا ابروهایتان را مرتب کرده و با یک مداد و یا فرچه ی ابرو اغشته به اکوا و سایه ی ابرو خط ابرو را صاف کنید.

2- با یک فرچه مناسب قمست پشت چشم را با سایه ای روشن زیرسازی کنید.

3 –سایه ی چشمی را که برای زیرسازی انتخاب کرده اید به دقت و درستی در اطراف پلک بالا و پایین زده و محو کنید.

4- سایه ی روشن را در گوشه های چشم بیشتر و در گوشه های بیرونی چشم بیشتر اجرا کنید.

5-با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر و درشت تر به نظر می رسند.

6- ریمل مناسب انتخاب شده را در ابتدا روی  مژه های پایین اجرا کنید . گاهی خانم ها فکر می کنند ریمل برای  مژه های پایین نیاز نیست اما باید بگویم که یکی از بخش های تکمیل آرایش چشم ریمل زدن این قسمت از  مژه ها است.

7- با فرمزه  مژه های بالا را قبل از ریمل زدن حال دهید. یادتان باشد که برای آرایش حرفه ای و زیبای چشم همیشه قبل از ریمل زده از فر  مژه استفاده کنید.

 

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

برای اینکه چشم درشت تر دیده شود، می توانید پشت خط چشم، یک خط نیز مداد طلایی یا صدفی بکشید. این رنگ، بازتاب خوبی دارد و باعث می شود تا چشم ها بازتر و زیباتر دیده شوند.

سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این باعث می شود تا چشم درشت تر دیده شود. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود و نتیجه آن بزرگ تر دیده شدن چشم است. از رنگ هایی که بیشتربه رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش می شود و توی ذوق نمی زند.

بعد از استفاده از ریمل، خط چشم های مایع گزینه های بسیار خوبی هستند. یک خط باریک پشت پلک بکشید تا باعث بزرگ دیده شدن چشم شود. البته خط چشم را فقط در همان قسمت داخلی چشم بکشید و بیرون نروید تا موجب درشتی شود.

سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت نیز می شود.

پس از چشم، باید سراغ ابرو بروید. ابروها را گرد و کمانی بکشید. با ریمل ابرو، ابروها را کمی پررنگ تر کنید تا زیبایی ابرو موجب دیده شدن چشم ها نیز بشود.

با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار باعث می شود تا عمق چشم دیده شود. سپس روی آن ریمل بزنید.

 

یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است . خیلی مهم است که حتما” قبل از استفاده از ریمل ، مژه هایتان را فر کنید و اگر فراموش کردید که قبل از ریمل این کار را انجام دهید حتما” اجازه بدهید ریملتان کاملا” خشک شود و سپس از فرمژه استفاده کنید.

اگر قصد دارید در یک مراسم کاملا” رسمی و بزرگ شرکت کنید می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید . بیشتر بازیگران و خوانندگان خانم برای شرکت در مراسم رسمی از مژه های مصنوعی استفاده می کنند. اگر روش استفاده از مژه های مصنوعی را بخوبی بلد باشید ، چشمهای شما بسیار زیبا و کاملا” طبیعی به نظر می رسند.

برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسد باید به ابروهایتان هم توجه کنید . اگر ابروهایتان یک قوس خفیف داشته باشد چشمانتان بزرگتر به نظر می رسد.

برای بزرگتر نشان دادن چشم ها می توانید از خط چشم سفید استفاده کنید . داخل پلک پایینتان را با مداد سفید خط بکشید . از یک مداد نرم استفاده کنید تا پلکتان آسیب نبیند. برای اینکه داخل چشمتان روشنتر شود می توانید در قسمت گوشه پلکتان هم از این مداد استفاده کنید.

این یکی از بهترین اقداماتی است که می توانید پس از بیدار شدن و مواجهه با ورم چشمانتان انجام دهید. دراز بکشید، چشمانتان را بسته و دو برش خیار سرد شده در یخچال را رویشان بگذارید. حدود 5 دقیقه صبر کنید و پس از گرم شدن خیارها، آن ها را برادارید. اگر خیار نداشتید می توانید از قاشق های سرد استفاده کنید.

بابونه ماده ی تسکین دهنده ای است که به کم کردن ورم چشم کمک می کند. 2 عدد تی بگ را داخل آب فروبرده، سپس از آب خارج کرده و در یخچال قرار دهید. کیسه ها را روی چشمان بسته تان قرار داده و پس از 5 دقیقه از روی چشمتان برشان دارید.

مقداری از سیب زمینی رنده شده برداشته و روی چشمان خود بگذارید. 5 دقیقه بعد سیب زمینی ها را برداشته و با آب سرد بشویید.

Prev Post

حمید صفت خواننده رپ ایرانی ناپدری خود را به قتل رساند

Next Post

آموزش تهیه سالاد شیرازی

جوش صورت

روشن و شفاف کردن پوست صورت و بدن

انواع مدل های ابرو بلند، پهن و صاف دخترانه

چگونه چشماني براق داشته باشيم

داشتن پوستی جوان و شاداب

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین مطالب

بررسی علت های خیانت زوج ها ( خیانت زن ، خیانت مرد )


بررسی موضوع چند همسری در مردان


آموزش رقص هیپ هاپ


چرا یوگا برای سلامت ما مفید است؟

چگونه با تمرینات یوگا به آرامش ذهن دست یابیم؟


فواید یوگا


عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب

عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای گوشی

مجموعه عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای انواع گوشی

مجموعه عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای انواع گوشی

مجموعه عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای انواع گوشی

مجموعه سوم از والپیپر ها و عکس پس زمینه جذاب برای انواع گوشی

مجموعه عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای انواع گوشی

مجموعه عکس های پس زمینه و والپیپر های جذاب برای انواع گوشی


افزایش ضریب هوشی ساده تر از هر چیزی!


تقویت حافظه

مطالب پیشنهادی


افزایش ضریب هوشی ساده تر از هر چیزی!


تقویت حافظه


طرز تهیه سس فلفل سبز تند


زیباترین زنان دنیا

پولدارترین بازیگران جهان چه کسانی هستند؟


جوش صورت


مهریه بازیگران ایرانی چقدر است ؟

ثروتمندترین و زیباترین زنان هالیوود + عکس


عکس‌های آوا جوهرچی


مهدیس محمدی زیباترین دختر ایرانی

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”




خانه

موبایل

اگر می‌خواهید چشم‌های‌، زیبا و جذاب داشته باشید، بدون آنكه پول زیادی خرج كنید برای یك بار هم كه شده به شیوه كلئوپاترا آخرین امپراتور مصر باستان عمل كنید و با كمترین هزینه سلامت و زیبایی چشم‌های‌تان را تضمین كنید.

اگر می‌خواهید با یك تیر 3 نشان بزنید این مطلب را از دست ندهید. اگر می‌خواهید علاوه بر سلامت چشم‌های‌تان، زیبایی و جذابیت آنها را چندبرابر كنید بدون آنكه پول زیادی خرج كنید، پیشنهاد می‌كنیم برای یك بار هم كه شده به شیوه كلئوپاترا آخرین امپراتور مصر باستان عمل كنید و با كمترین هزینه سلامت و زیبایی چشم‌های‌تان را تضمین كنید.مژه‌های بلند و خوش حالت می‌خواهید

چگونه چشماني براق داشته باشيم

نسخه كلئوپاترا را تكرار كنیدبرای بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان مهم است كه مژه‌هایی پرپشت و بلند داشته باشند. برای همین منظور هم دست به دامن انواع و اقسام ریمل‌های آرایشی حجم‌دهنده و بلندكننده مژه می‌شوند تا با كمك آنها زیبایی چشم‌های‌شان را چند برابر كنند. لوازمی كه اگر با احتیاط سراغ‌شان نرویم خود می‌توانند عاملی برای از دست رفتن زیبایی چشم‌ها باشند.

 

اما نگران نباشید ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم. بیایید به شیوه كلئوپاترا چشم‌های‌تان را زیبا و جذاب كنید. تنها كافی است به روش او دست به دامن روغن فندق شوید و با این روغن مژه‌ها را ماساژ دهید.

 

تنها كافی است سرانگشتان هر دو دست را به 2قطره از این روغن آغشته كنید و مژه‌ها را ماساژ دهید. این كار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را بعد از یك ماه ببینید. خواهید دید كه اجرای این روش ساده و مستمر تا چه حد می‌تواند جذابیت و زیبایی چشم‌های‌تان را بیشتر كند. تنها این نكته را به یاد داشته باشید كه نباید از روغن فندق بیش‌ از اندازه استفاده كنید حداكثر 3 تا 4 قطره از روغن فندق برای ماساژ مژه‌ها كفایت می‌كند و به راحتی جذب می‌شود.می‌خواهید جلوه چشم‌ها را بیشتر كنید

از تاثیر ابروها غافل نشویدداشتن ابروهای پرپشت و خوش‌حالت را دست كم نگیرید. اگر می‌خواهید جذابیت چشم‌های شما نمود بیشتری داشته باشد لازم است كه توجه بیشتری به ابروهای‌تان داشته باشید. به پرپشتی آنها توجه كنید. اگر ابروهای كم‌پشتی دارید بهتر است از روغن نارگیل برای ماساژ آنها استفاده كنید. یكی، دو قطره روغن نارگیل كفایت می‌كند تا هر شب آن را به آرامی روی تارهای مو و ریشه‌ موی ابرو بمالید یا صبح ابروها را با روغن نارگیل ماساژ نرم دهید و ظهر آنها را با آب نیمه ولرم بشویید و با یك برس چوبی كوچك به خوبی برس بكشید.

 

برس كشیدن هم یكی از راه‌هایی است كه به رشد بهتر ابروهای شما كمك می‌كند. توصیه درمانگران طب سنتی این است كه از برس چوبی هم برای شانه كردن موها و هم شانه كردن موی ابرو استفاده كنید چرا كه برس‌های پلاستیكی موجب ایجاد جریان الكتریسته می‌شوند و این خود می‌تواند عاملی برای ریزش موها باشد. روش دیگر برای پرپشتی و خوش‌حالتی ابروها استفاده از یك قاشق‌چای‌خوری زرده و سفیده تخم‌مرغ است. این دو را خوب با هم مخلوط كنید و آن را روی ابروها بمالیدو بعد از نیم‌ساعت آن را با آب نیم ولرم بشویید و ابروها را برس بكشید.می‌خواهید خستگی را از چشم‌ها بگیرید

كمپرس تی‌بگ را حتما تجربه كنیداگر زیاد به تماشای تلویزیون می‌نشینید، اگر به واسطه كارتان مدت زمان زیادی از روز را مقابل مانیتور كامپیوتر می‌گذرانید، اگر زیاد مطالعه می‌كنید یا در روزهای پایانی تابستان تصمیم دارید دوباره سراغ میل بافتنی بروید و یك شال یا پلیور برای همسرتان ببافید، باید مراقب چشم‌های‌تان باشید.

 

شاید برای‌تان عجیب باشد اگر بدانید خستگی چشم‌ و رسیدگی نکردن به آن یكی از دلایلی است كه به مرور زمان می‌تواند موجب بروز چین و چروك در اطراف چشم شود و زیبایی چشمان‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد. توصیه ما برای شما كه در طول روز زیاد از چشم‌های‌تان كار می‌كشید این است كه در طول هفته دو یا سه بار از كمپرس تی‌بگ یا چای‌كیسه‌ای استفاده كنید.

 

چای طبیعی و غیر‌صنعتی بهترین انتخاب است. بهتر است سراغ تی‌بگ چای‌های گیاهی مثل بابونه و چای سبز بروید. درون 2 نعلبكی كمی آب ولرم بریزید. 2‌عدد چای كیسه‌ای را درون آن قرار دهید تا آب را به خود جذب كند. اجازه دهید تی‌بگ‌ها كاملا خیس بخورد و گرمای آب از بین برود. سپس دراز بكشید و تی‌بگ‌ها را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی چشم‌های‌تان قرار دهید و تمركز كنید.

 از سرخی چشم‌های‌تان بیزارید

خواص این گیاه را دست‌كم نگیریدسرخی و پرخونی چشم یكی دیگر از دلایلی است كه می‌تواند زیبایی فرد را تحت تاثیر خود قرار دهد. مردان و زنان زیادی هستند كه از سرخی چشم شكایت دارند و به دنبال چاره‌ای برای آن هستند. سرخی چشم می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اگر مطمئن‌ هستید كه مبتلا به فشار خون یا بیماری دیگری نیستید كه احتمال قرمزی چشم‌تان را به همراه دارد.

 

می‌توانید با كمك گیاهان دارویی برای كاهش میزان سرخی چشم‌تان اقدام كنید. برای این‌كار استفاده از كمپرس سنبل‌الطیب و گشنیز پرفایده است. كافی است سنبل‌الطیب را دم‌كنید و آن را پس از ولرم شدن با آب گشنیز مخلوط كنید. سپس یك گلوله از پنبه‌های تمیز بسازید و آن را به این عصاره آغشته كنید. چشم‌ها را ببندید و گلوله پنبه را روی چشم‌ها بگذارید. این روش كمك می‌كند به مرور قرمزی و سرخی چشم‌ها كمتر شود و چشمان شما جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.برای چروك‌های پنجه عقابی دنبال چاره‌اید

ماساژ «ایت» با روغن زیتون را تجربه كنیدچروك‌های ریز و درشتی كه به مرور زمان مانند پنجه عقاب در اطراف چشم ظاهر می‌شوند نه‌تنها سن و سال‌مان را به رخ می‌كشند بلكه زیبایی و شادابی چشم‌ها را نیز كمرنگ می‌كنند. برای پیشگیری و درمان این نوع چروك‌ها یك راه ساده وجود دارد و آن استفاده از روغن زیتون برای ماساژ «ایت» است. این ماساژ با كمك 2 انگشت سبابه انجام می‌شود.

 

برای این كار كافی است سر هر دو انگشت را به روغن زیتون آغشته و سپس ماساژ را شروع كنید. برای این كار انگشت سبابه دست راست را روی انتهای ابروی چپ قرار دهید و ملایم آن را روی پلك و استخوان بینی بكشید و این‌بار از زیر چشم راست رد كنید. بلافاصله انگشت سبابه دست چپ را روی انتهای ابروی راست قرار داده و همین مسیر را روی چشم راست تكرار كنید. در این حالت شما با كمك ماساژ ایت و تكرار شبانه آن می‌توانید چین و چروك‌ها را از چشم‌های‌تان دور و به این ترتیب زیبایی‌ آنها را تا مدت‌ها تضمین كنید.سیاهی دور چشم نگران‌تان كرده

این ماسك را امتحان كنیدكبودی و سیاهی دور چشم هم از آن دست مشكلاتی است كه افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌كنند. برای از بین بردن كبودی دور چشم درمان‌های مختلفی در طب مدرن و میان شیوه‌های طبیعی درمان وجود دارد كه به نظر می‌رسد همگی آنها شیوه‌هایی موقتی با اثرگذاری زودگذرند.

 

پس پیشنهاد ما این است كه به جای صرف هزینه‌های زیاد برای تهیه انواع و اقسام كرم‌ها و لوسیون‌ها این ماسك طبیعی را تهیه كنید؛ ماسكی كه اجزای تشكیل دهنده آن در آشپزخانه هر خانه‌ای پیدا می‌شود. برای تهیه این ماسك یك سیب‌زمینی كوچك را بپزید و رنده كنید. وقتی سرد شد آن را با 2 قاشق شیر و یك قاشق روغن زیتون مخلوط و روی كبودی‌های زیر چشم ماسك كنید. بعد از نیم‌ساعت ماسك را بشویید، این ماسك می‌تواند روز به روز سیاهی‌های دور چشم‌تان را كمتر و كمر‌نگ‌تر كند.روش‌های قدیمی را ترجیح می‌دهید

به یك شرط سرمه بكشیددرباره خواص سرمه و تاثیری كه بر افزایش جذابیت چشم دارد بارها و بارها شنیده‌اید و می‌دانید كه استفاده از سرمه به منظور بهره‌مندی از خواص درمانی آن از زمان‌های دور در بین مردان و زنان رایج بوده است. توصیه ما هم به شما این است كه از سرمه برای افزایش جذابیت چشم‌ و پرپشت شدن مژه‌ها و استحكام ریشه آنها استفاده كنید اما دقت داشته باشید كه هرگز سرمه را داخل چشم‌تان نكشید.

 

بهترین كار این است كه سرمه را روی چشم و در مسیر ریشه‌های مژه‌ بكشید. به این ترتیب می‌توانید از خواص سرمه به راحتی بهره‌مند شوید. در این حالت با خاطر آسوده می‌توانید از سرمه بهره ببرید. از آنجا كه این روزها محصولات زیادی در فروشگاه‌ها با نام سرمه عرضه می‌شود و امكان شناسایی اصل و تقلبی بودن آن تقریبا برای ما دشوار است باید درباره انتخاب سرمه بیشتر دقت كرده و سعی كنید محصولاتی تهیه كنید كه با مجوز وزارت بهداشت در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.منبع : زندگی ایده آل

 


زیبایی خود را دوچندان کنید

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

چگونه چشماني براق داشته باشيم

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه چشماني براق داشته باشيم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

آکاایران,روزنامه,اخبار,خانواده,فال,سرگرمی,آشپزی,شیرنی پزی

186

چگونه چشماني براق داشته باشيم
چگونه چشماني براق داشته باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *