انواع دسر کیک شیرینی

دوره مقدماتی php
انواع دسر کیک شیرینی
انواع دسر کیک شیرینی

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

انواع دسر کیک شیرینی

دوره مقدماتی php

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

ثبت نام

ورود

ثبت دستور پخت

دستپخت ها » شیرینی، دسر و کیک

دسر و کیک در فرهنگ‌های آشپزی کشورهای سراسر جهان معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود. به طور معمول جزو مواد غذایی شیرین می‌باشند. واژهٔ دسر از واژه فرانسوی کهن به معنی جمع کردن روی میز گرفته شده‌است. دسرهای مشترک غربی عبارت اند از: ” کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست، بیسکویت، شیرینی، پای‌ها و آبنبات‌ها ” تنوع دسرها را می‌توان در سراسر جهان یافت.
کیک گونه‌ای شیرینی است که خاستگاه اروپایی دارد. اگرچه به باور باستان‌شناسان این خوراک از زمان‌های باستان وجود داشته‌است،تصوری که از کیک امروزی وجود دارد و سه ویژگیِ شیرین بودن، سبکی و بافت اسفنجی را در ذهن مجسم می‌کند، نوعی شیرینی است که از میانهٔ سدهٔ هجدهم به وجود آمده‌است. آرد، شکر، تخم مرغ و کره چهار ماده‌ای هستند که بیش از مواد دیگر در کیک به کار برده می‌شوند.کیک از موادی است که در اثر تماس با هوا خشک می‌شود و به همین علت در روش‌های تزیینی معمول است که سطح کیک بطور کامل با مواد پوشانده شود.
در این بخش به آموزش برترین شیرینی های نوروز 97 می پردازیم.

یکی از هنرهایی که یک کدبانو می تواند انجام دهد تهیه انواع کیک های خانگی می باشد. تهیه انواع کیک ها آن هم در منزل کار بسیار راحت و عالی…

دسرها از وعده های غذایی هستند که بعد از وعده اصلی غذا مصرف می شوند و افراد به خوردن دسرهایی با طعم های متنوع و عالی علاقه زیادی نشان…انواع دسر کیک شیرینی

کوکی ها به عنوان یکی از شیرینی های بسیار محبوب در سراسر جهان به حساب می آیند. دستور پخت منعطف این کوکی ها باعث شده که به توان…

شیرینی الماسی یکی از شیرینی های مناسب برای پذیرایی است. از این شیرینی می توانید در عید نوروز برای پذیرایی از مهمانان استفاده کنید….

آبنبات پولکی یکی از دسرهای خوشمزه ای است که علاوه بر شیرین بودن و طعم خوب ظاهر زیبایی هم دارد. برای تهیه این آب نبات از مواد کمی استفاده می شود. سرکه…

کیک خیس شکلاتی یکی از نرم و لطیف ترین کیک هایی است که می توان از آن نام برد. پخت آن نیاز به مهارت های خاص آشپزی نداشته و به راحتی می توان آن را در منزل…

کلوچه مغزدار یکی دیگر از کلوچه های خوشمزه ای است که در این مطلب با دستور پخت آن آشنا شدیم. همان طور که از اسم آن پیداست این کلوچه حاوی مغزهای بادام …

بسبوسه یک شیرینی خوش طعم مصری است. این دسر لذیذ با استفاده از آرد سمولینا، تخم مرغ، ماست و پودر نارگیل تهیه می شود. البته در برخی از کشورهای عربی به…

در این پست  با طرز تهیه دسر هویج بستنی آشنا می شویم. مواد لازم ذکر شده مناسب برای ۶ نفر است و زمانی که برای تهیه مواد دسر هویج بستنی  لازم است …

حلوای آرد ترکیه یا حلوا ترکی ایرمیک از متداول ترین حلوای موجود در ترکیه می باشد. در ترکیه حلواهای متنوعی وجود دارد که عمدتا در دو گروه طبقه بندی می شوند. …

69

64

64

56

48

116013

112259

82314

82215

54816

10

4

3

3

3

استفاده از مطالب سایت سرزمین غذا فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

کمتر کسی پیدا می شود که عاشق طعم لذیذ هات چاکلت نباشد. از طرفی تقریبا همه با کیک ردولوت که به کیک عشاق معروف است نیز آشنایی دارند. اکنون با طرز تهیه هات چاکلت رد ولوت آشنا می شویم.

کیک بستنی با روکش شکلاتی یکی از بهترین کیک‌هایی است که می‌توانید برای مناسبت‌ها و مهمانی‌های مختلف به ویژه در فصل تابستان تهیه کنید. این کیک بستنی از دو لابه کیک شکلاتی تشکیل شده که وسط آن‌ها یک لایه …

در دستور تهیه پودینگ شکلاتی بدون تخم مرغ مرحله به مرحله با دسر شکلاتی خوشمزه ای آشنا میشوید که در عرض یک ربع ساعت و فقط با 4 ماده ساده تهیه میشود.

کیک کدو حلوایی بافتی بسیار لطیف دارد و مناسب فصل پاییز و زمستان است.

قطعا با انواع مختلف حلوا مثل حلوای زعفرانی، حلوای شیر، حلوا هویج و حوا خرمایی آشنا هستید و در مناسبت های مختلف آنها را امتحان کرده اید. اما گمان نکنم تا به حال اسم حلوای آناناس به گوشتان خورده باشد.
انواع دسر کیک شیرینی

کنافه شیرینی بسیار خوشمزه ای است که در مناطق اطراف ایران از جمله ترکیه، لبنان و فلسطین رواج دارد. کنافه از جمله شیرینی‌هایی است که مثل زولبیا و بامیه شربت دارد.

طرز تهیه سمنو ، حلوا خوشمزه مخصوص نوروز

پنکیک نوتلا نه تنها بافتی نرم و عالی دارد بلکه وسط آن از شکلات نوتلای داغ پر شده که آن را به یک صبحانه محشر مبدل می‌کند.

کوکی شکلاتی بدون فر که در کمترین زمان و به آسانی تهیه می شوند بدلیل دارا بودن جو پرک و کره بادام زمینی میان وعده ای مقوی و خوشمزه برای شما و کودکانتان خواهند بود.

زندگی با شکلات همیشه شیرین‌تر است و با نارگیل حتی از آن هم بهتر است! کوکی نارگیلی این دو ماده بهشتی را با هم ترکیب می‌کند و در عرض ۲۰ دقیقه یک عصرانه فوق‌العاده را به شما عرضه می‌کند.

کادایف گردویی ( به ترکی: Kadayif Nut ) یک دسر شیرین و ترد است که دسری از کشور ترکیه است و با نارگیل و گردو تهیه می شود. و در آن از کرم یا خامه استفاده می کنند.

در این آموزش درست کردن بستنی هلو در خانه را به شما آموزش می دهیم. این بستنی را می توانید برای میهمانی تهیه نمایید. قند این بستنی کم است و برای بچه ها مناسب است. یک مزیت بستنی خانگی، استفاده نکردن از سعلب در بستنی است همچنین فاقد مواد نگهدارنده است.

چیز کیک کلاسیک ( به انگلیسی : Classic Cheesecake) اولین نوع چیز کیک پخته شده است که بسیار لذیذ است و راحت درست می شود. استفاده از آب لیمو ترش چیز کیک را بسیار خوشمزه می کند.

نوشیدنی اسموتی موز و انبه ( به انگلیسی : Mango-Banana Smoothie ) خوش طعم و شیرین است و با میوه های گرمسیری تهیه می شود. در این معجون می توانید از شیر معمولی یا شیری بادام استفاده کنید.

چیز کیک کیوی ( به انگلیسی: Kiwi Cheesecake ) یکی از انواع دسرهاست که بسیار مقوی و فوق العاده خوشمزه و ملس است. در تهیه چیز کیک کیوی، معمولا از […]انواع دسر کیک شیرینی

چیز کیک تمشک ( به انگیسی : Raspberry Cheese cake )، یکی از انواع دسر است و طعم تمشک در چیز کیک یک ترکیب بسیار مناسب و نشاط آور را […]

اسموتی لاغری بادام ( به انگلیسی : Skinny Almond Joy Smoothie ) شادی آور و رژیمی است. این اسموتی خامه ای و شکلاتی است.

اسموتی هلو سبز ( به انگلیسی : peachy green smoothie ) نوشیدنی است که با هلو سبز تهیه می شود. هلو عطر بسیار خوبی دارد و اسموتی را بسیار خوشمزه می کند.

اسموتی کلم بروکلی ( به انگلیسی : Tropikale Energy Smoothie ) با کلم بروکلی و میوه های گرمسیری مثل موز و آناناس تهیه می شود. این اسموتی بسیار مقوی است.

اسموتی توت ( به انگلیسی : Triple berry smoothie ) را با انواع توت : توت فرنگی، تمشک، زغال اخته و توت وحشی درتس می کنیم. این اسموتی طعم فوق العاده اس دارد و خواص درمانی آن کاهش فشار خون و تصفیه خون و کبد است و سرشار از ویتامین سی است.

اسموتی قهوه ( به انگلیسی : Coffee smoothie) ار با قهوه تازه و موز تهیه می کنیم. بستگی به ذایقه شما دارد، می توانید این نوشیدنی را شیرین یا کمی شیرین تهیه کنید.

اسموتی هندوانه ( به انگلیسی : watermelon smoothie ) نوشیدنی خنک و سبکی است که می توانید سریع برای میهمانی تهیه کنید. مصرف هندوانه می تواند بخشی از کالری، ویتامین C و A مورد نیاز بدن را تأمین کند. همچنین هندوانه حاوی فیبر خوراکی و پتاسیم است که به کاهش فشارخون کمک می کند.

اسموتی گلابی و زغال اخته ( به انگلیسی : Blueberry Pear Smoothie ) یک معجون ملس و خوشمزه است و برای ضعف بدن بسیار مفید است.

اسموتی پروتئینی موز ( به انگلیسی : Layered Banana Split Protein Smoothie ) بصورت چندلایه تهیه می شود. یک لایه شکلاتی و دو لایه میوه ای درست می کنیم و سرو می کنیم. پودر پروتئینی به دلخواه است و می توانید از هر نوع پودری که خاستید استفاده کنید.

میلک شیک شکلاتی نعناع ( به انگلیسی : Mint Chocolate Milkshake ) نوعی نوشیدنی خنک است که با بستنی یا شیر درست می شود. در اینجا برای طعم آن از نعناع استفاده می کنیم.

اسموتی موهیتو نارگیل ( به انگلیسی : VEGAN CREAMY VANILLA COCONUT MOJITO SMOOTHIE ) معجونی است که با میوه های گرمسیری تهیه می شود. بسیار مقوی است و اگر دوست دارید شیرین تر میل کنید می توانید در آن کمی شربت استفاده کنید.

چیز کیک کدو حلوایی ( به انگیسی : Pumpkin Cheesecake ) را با پوره کدو حلوایی تهیه می کنند. این چیز کیک بسیار خوشمزه است و پیشنهاد می کنیم حتما درست کنید. این چیز کیک کمی نرم و مرطوب است

چیز کیک زغال اخته ( به انگلیسی : Blueberry Swirl Cheesecake ) را با زغال اخته تازه یا یخ زده تهیه می کنیم. برای تهیه کیک یا پوسته از کراکر یا بیسکویت خرد شده استفاده می کنیم. این چیز کیک فانتزی است و می توانید برای میهمانی و پذیرایی تهیه کنید.

اسموتی پروتئینی کدو حلوایی ( به انگلیسی : Pumpkin Pie Protein Smoothie ) دارای پروتئین کافی بای میان وعده است. این معجون یا اسموتی بسیار مقوی است و براحتی آماده می شود.

اسموتی آووکادو تمشک نوشیدنی بسیار مقوی و سالم و رژیمی است. آووکادو یک میوه ضد التهابی و حاوی فیتوسترولها، آنتی اکسیدان ها، کاروتینوئید و اسیدهای چرب امگا ۳ است. آووکادو حاوی ترکیباتی به نام ASU است که سنتز کلاژن را افزایش می دهد و سبب کاهش درد آرتروز و استئو آرتریت می شود.

چیز کیک فان فتی ( به انگلیسی: Funfetti Cheesecake ) نوعی چیز کیک است که با کرم فان فتی Funfetti تهیه می شود. در این آموزش طرز تهیه کرم فان فتی را نیز به شما یاد می دهیم. آماده این کرم را می توانید از بیرون تهیه کنید.

چیز کیک کاراملی کدو حلوایی ( به انگلیسی : Caramel Pumpkin Cheesecakes ) در آمریکا تهیه می شود و طرفداران زیادی دارد. در مراسم شکرگذاری Thanksgiving این چیز کیک را می پزند. نوع کاراملی آن چیز کیک را خیلی خوشمزه و خاص می کند.

لاوا کیک شکلاتی ( به انگلیسی : Chocolate Lava Cakes ) نوعی چیز کیک است که با شکلات اصل تهیه می شود. شکلات در وسط آن قرار دارد و موقع سرو وسط آن را با چاقو تکه کنید که شکلات بیرون بزند و جذابتر شود.

بار پای کره بادام زمینی ( به انگلیسی : Brown butter pecan pie Bars ) یک دسر مقوی و پر کالری است که پایه آن شیرینی پای با کره بادام زمینی است. همچنان که در نوشته های قبلی خواص کره بادام زمینی را گفتیم، این دسر سرشار از مواد مغذی است و ضعف بدن را کاهش میدهد.

اسنک بار بادام هندی ( به انگلیسی : Berry vanilla Cashew Snack Bars ) نوعی دسر شیرین است که ماده اصلی آن بادام هندی و وانیل است. یک غذای کامل است و می توانید به عنوان میان وعده استفاده کنید.

اسموتی انبه و تمشک معرکه است. بسیار خوش عطر و طعم است. انبه میوه خوش طعم و شیرینی است که محل رشد آن مناطق گمسیر است. میزان بالای ویتامین C و A در انبه به اضافه انواع مختلف کاروتنوئیدها سیستم ایمنی بدن شما را سالم و قوی نگه خواهد داشت.

نوشیدنی موهیتو نعناع و لیمو ( به مکزیکی : Frozen Mojito Slushies ) نوشیدنی خنک و اصیل مکزیکی است. در این نوشیدنی از گیاه مخصوص ناحیه باکو یا مکزیک با نام آگاو ( به انگلیسی : agave ) استفاده می شود که خواص برگ آگاو عبارتند از : ملین، مدر و قاعده آور است،در موارد کمبود ویتامین C در بدن داروی مفیدی است.

کافه کدو حلوایی کرمدار را با پوره کدو حلوایی درست می کنند. برای طعم آن از دارچین استفاده می کنند. این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه است و می توانید برای میهمانی تهیه کنید.

اسموتی زنجبیل و مرکبات دارای مواد مغذی، ویتامین سی و منیزیم است و مانند آنتی اکسیدان عمل می کند و ایمنی بدن را افزایش می دهد.

اسموتی میوه ای سبز با میوه های سبز رنگ تهیه می شود. این نوشیدنی تابستان است و فوق العاده مقوی و رژیمی است.

هات چاکلت یا شکلات داغ نوشیدنی اصیل آمریکای جنوبی است. این نوشیدنی پرکالری و بسیار خوشمزه است. ماده اصلی آن شیر، شکلات، قهوه و کاکائو است.

چیزکیک اسنیکرز ( به انگلیسی : Snickers cheesecake ) نوعی چیزکیک است که با ویفر شکلاتی و اسنیکرز درست می شود. این نوع چیز کیک با کره بادام زمینی تهیه می شود که پروتئین بالایی دارد و فوق العاده پر کالری است.

کازان دیبی ترکیه یکی از انواع دسرهای مخصوص ترکیه است که با کارامل درست می شود. فوق العاده خوشمزه است. در این آموزش به شما طرز تهیه دسر کازان دیبی را یاد می دهیم.

پاناکوتای شکلاتی ( به انگلیسی : Chocolate Panna Cotta ) یکی از انواع ژله است که با شکلات و شیر تهیه می شود. و برای تزیین آن می توانید از خامه، قهوه، شکلات خرد شده استفاده کنید.

بستنی سنتی زعفرانی یکی از پر طرفدارترین نوع بستنی است. در این آموزش طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی خانگی را به شما یاد می دهیم.

پارفیت میوه ( به انگلیسی : Parfait Fruit ) یکی از انواع نوشیدنی است که در آن انوع میوه های تازه مورد استفاده قرار می گیرد. فوق العاده مقوی است و سرد سرو می شود.

ژله رولی بسیار راحت آماده می شود. خواص ژله شامل تقویت مو و جلوگیری از نارک شدن مو. به دلیل داشتن ویتامین B برای افرادی که از افسردگی رنج می‌برند، مفید است.

ژله رنگین کمانی مخصوص پذیرایی و میهمانی است. ژله از ماده ای به نام ژلاتین تهیه می شود که این ماده حاوی پروتئین است و مصرف این ماده غذایی حاوی پروتئین و آمینواسید نقش موثری در استخوان سازی و رشد دارد. ژلاتین به عنوان ماده اصلی سازنده

تیرامیسو شکلاتی ( به ایتالیایی : Chocolate Tiramisu ) نوعی کاستراد ایتالیایی است که از بیسکویت لیدی فینگر و قهوه درست می شود. و با کرم کاکائویی لایه لایه پر می شود.انواع دسر کیک شیرینی

دسر پاناکوتای انار یک دسر دو رنگ و فوق العاده خوشمزه برای میهمانی و پذیرایی است.

آموزش درست کردن هات چاکلت – به زبان فارسی طرز تهیه قهوه یخی طرز تهیه کیک بستنی طرز تهیه دسر کیک شیک

تلویزیون اینترنتی

شیرینی فروشی

انواع دسر کیک شیرینی
انواع دسر کیک شیرینی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *