چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

دوره مقدماتی php
چگونه ريش در بياوريم در نوجواني
چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

متاسفانه افراد زیادی به دلایل مختلف ریش آنها کم پشت بوده یا به اصطلاح کوسه ای میباشد . البته ریش کامل نداشتن مشکل زیاد مهمی نیست یعنی از نظر پزشکی مشکلی ندارد اما بسیاری از افراد دوست دارند ریش پر پشت و کاملی داشته باشند . خوشبختانه راههای زیادی برای حل کردن این مشکل وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید . روش ها و راه کارهای گفته شده برای نشان دادن تاثیر خود نیاز به زمان دارند بنابراین عجول نباشید .

ریش چگونه و تا چند سالگی رشد میکند ؟

۱۱-۱۵ سالگی : اولین نشانه های ریش درآوردن در گوشه های بالای لب میباشد .

۱۶-۱۷ سالگی : سیبیل شروع به شکل گرفتن در بالای لب میشود .

۱۶-۱۸ سالگی : ریش در قسمت فوقانی گونه و زیر لب شروع به رشد میکند .چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

۱۷-۲۱ سالگی : تمامی قسمت های صورت به طور کامل ریش در می آورد .

دوره مقدماتی php

صورت خود را تمیز و مرطوب نگه دارید . چربی ، کثیفی و سلول های مرده پوست مانع عبور راحت موی صورت میشوند . ریش در صورت تمیز کردن مرتب صورت سریعتر رشد میکند .

صورت خود را ۲ بار در روز صبح و شب با پاک کننده معمولی و آب گرم شستشو دهید .

در هر زمانیکه احساس کثیفی ، چربی و عرق روی صورت خود کردید آن را بشورید .

اگر صورت شروع به خارش کرد یعنی ریش در حال رشد است با شستشو بوسیله شامپوی ضد شوره خارش به صورت ۲ الی ۳ بار مصرف در هفته آن را برطرف کنید .

از لایه بردار صورت استفاده کنید و بعد از شستشوی صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید .

اصلاح کردن را کنار بگذارید . به حرف مردم گوش ندهید اصلاح کردن هیچ تاثیری در رشد سریع ریش و کلفت شدن آن ندارد . یکی از بهترین کارها برای افزایش رشد ریش آزاد گذاشتن آن برای رشد کردن بدون مزاحمت است .

بعد از اصلاح ریش صورت سرعت رشد ریش بیشتر میشود اما در ادامه سرعت آن کاهش میابد .

کلفت تر نشان دادن ریش بعد از اصلاح نیز موقتی است .

ریشه مو را با ماساژ تحریک کنید . ماساژ ملایم صورت باعث رشد سریعتر و کلفت تر شدن ریش خواهد شد .

با حرکات چرخشی و با فشار ملایم به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه مناطقی را که میخواهید ریش در بیاورد یا کلفت تر شود را ماساژ دهید .

آرامش داشته باشید . استرس داشتن تاثیر منفی در رشد ریش دارد بنابراین آرامش خود را حفظ کنید . هم استرس روحی و هم استرس فیزیکی باعث ضعیف کردن سیستم ایمنی بدن و محدود کردن رشد ریش و سیبیل خواهند شد .

مقدار زیادی بخوابید . استراحت کافی یکی از عوامل تاثیر گذار در عملکرد بدن است که رشد ریش نیز یکی از آنها میباشد . حداقل ۸ ساعت خواب شبانه داشته باشید .

منظم ورزش کنید . مانند استراحت ، ورزش نیز تاثیر زیادی در عملکرد درست بدن دارد . از ورزش هایی که گردش خون را بهتر میکنند مانند ایروبیک ، پیاده روی سریع ، دویدن و غیره استفاده کنید .

سیگار نکشید . سیگار سیستم ایمنی بدن را ضعیف میکند و همین باعث رشد نامناسب ریش نیز میشود . نیکوتین سیگار باعث کاهش جذب مواد مغذی توسط بدن ( که موها نیز به آن احتیاج دارند ) ، کاهش گردش خون میشود .

مقدار زیادی پروتئین و چربی های اشباع شده مصرف کنید . پروتئین و چربی نقش اساسی در بالا بردن سلامت و رشد سریع مو دارد که ریش نیز جزء آن است .

لوبیا و ماهی منابع سالمی از پروتئین هستند که میتوانند به رشد ریش کمک کنند .

تخم مرغ و چربی حیوانی میتواند موثر باشد . البته مصرف اینگونه چربی ها را محدود کنید تا مشکلاتی در  گردش خون ایجاد نشود .

شیرینی نخورید . قند میتواند باعث ضعیف شدن مو بشود . مصرف زیاد مواد غذایی حاوی قند میتواند باعث سخت کردن رشد مو بشود .

قند موجود در میوه جات و لبنیات ضرر کمتری نسبت به شکلات و نوشابه دارد .

ویتامین های B بدن را تامین کنید . ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین ها برای داشتن ریش میباشد . ویتامین های B3 ، B9 و B5 نیز خیلی مهم هستند .

بیوتین : آجیل ، زرده تخم مرغ و مکمل بیوتین .

ویتامین B3 و B5 باعث گردش خون بهتر میشوند و در مواد غذایی مانند : گوشت مرغ ، گوشت گوساله ، ماهی ، تخم مرغ ، آووکادو ، شیر و بسیاری از غلات کامل ( سبوس دار ) یافت میشوند .

ویتامین B9 و اسید فولیک باعث کلفت شدن ریش میشود و در غلات صبحانه ، آجیل و سبزیجات سبز برگدار یافت میشود .

چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

ویتامین A ، E و C مصرف کنید . مصرف این ویتامین ها با یکدیگر باعث ایجاد شرایط مناسب برای رشد موی صورت میشود .

ویتامین A : باعث کمک به ریشه مو و غدد چربی میشود و در : هویج ، کلم بروکلی و سبزیجات سبز برگدار پیدا میشود .

ویتامین C : باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود که در سیب زمینی ، مرکبات ، فلفل سبز ، گوجه و سبزیجات سبز تیره برگدار یافت میشود .

ویتامین E : باعث تقویت گردش خون میشود و در لوبیا ، آجیل و سبزیجات برگدار یافت میشود .

مقدار زیادی آب بنوشید . روزانه ۸ لیوان آب بنوشید . سعی کنید همیشه بدن را پر آب نگه دارید .

اکالیپتوس را امتحان کنید . اکالیپتوس ممکن است به رشد ریش کمک کند اما نباید عصاره اکالیپتوس را مستقیما روی پوست استفاده کرد . باید اکالیپتوس را با آب مخلوط کرد یا از محصولات حاوی اکالیپتوس استفاده کرد .

طرز استفاده : یک قسمت عصاره اکالیپتوس را با ۴ قسمت آب مخلوط کنید و بوسیله یک گوله پنبه آن را به صورت خود بزنید . اگر پوست صورت تحریک شد استفاده از آن را کنار بگذارید .

از پاک کننده ها و مرطوب کننده های حاوی اکالیپتوس استفاده کنید .

از مخلوط روغن آمله و برگ خردل استفاده کنید . روغن آمله یکی از بهترین و موثرترین درمان های طبیعی برای پر پشت کردن ریش میباشد .

طرز تهیه و استفاده : ¼ استکان ( ۶۰ میلی لیتر ) روغن آمله را به همراه ۳ قاشق غذاخوری ( ۴۵ میلی لیتر ) برگ خردل داخل مخلوط کن ریخته و آنقدر مخلوط کنید تا خمیری مانند شود . خمیر را روی صورت بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید بماند سپس آبکشی نمایید .

باقی مانده مخلوط داخل یخچال ۲ الی ۳ روز ماندگاری دارد .

روغن های دیگری مثل روغن جوجوبا و روغن هسته انگور نیز برای کمک به رشد ریش وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید .

از دارچین و آبلیمو اسیتفاده کنید . این ترکیب میتواند باعث تحریک کردن ریشه مو برای رشد سریعتر بشود .

طرز تهیه و استفاده : ۱ قاشق غذاخوری ( ۱۵ میلی لیتر ) پودر دارچین را با ۲ قاشق غذاخوری ( ۳۰ میلی لیتر ) آبلیمو حاوی ویتامین C زیاد را مخلوط کرده و روی صورت بمالید سپس ۲۵ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید سپس آبکشی نمایید .

اگر پوست صورت تحریک شد ماسک را پاک کنید و خوب آبکشی نمایید و دیگر از این روش استفاده نکنید .

مقدار کمی ماینوکسیدیل استفاده کنید . این ماده به برای رشد موی سر به کار میرود اما میتواند برای ریش نیز کاربرد داشته باشد .

قبل از مصرف ماینوکسیدیل با پزشک خود مشورت کنید .

فیناستراید زیر نظر پزشک مصرف کنید . مصرف فیناستراید همزمان با ماینوکسیدیل نشان داده شده است که میتواند در رشد ریش تاثیر گذار باشد . این دارو میتواند تستوسترون را ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش دهد که در نتیجه موی صورت و بدن بیشتر خواهد شد .

درباره درمان با تستوسترون با پزشک مشورت کنید . افرادی که به دلیل کمبود تستوسترون ریش آنها کم است میتوانند از این روش استفاده کنند . نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

اصولا نوع موضعی و تزریقی استفاده می شود اما نوع خوراکی نیز وجود دارد که پیشنهاد نمیشود زیرا ممکن است به کبد آسیب وارد کند .

پزشک مرتبا تستوسترون خون را چک میکند زیرا زیاد بودن آن میتواند باعث مهار رشد مو بشود .

این روش سریع نبوده و به یک سال زمان نیاز دارد تا تاثیر خود را کامل نشان دهد .

با متخصص جراحی پلاستیک صحبت کنید . اگر روش های دیگر شکست خورد جراح پلاستیک میتواند مقداری مو ، روی صورت شما بکارد که از بقیه بدن برداشته میشود . این روش نسبتا راحت بوده و به سادگی قابل انجام است . اما باید مد نظر داشته باشید که ریش ارزش این کار را دارد یا خیر ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

جذابیت کاملاً درونی است . هر فردی بدون توجه به سن و ویژگی‌های فیزیکی می‌تواند جذاب باشد . …

ویتامین‌ K نقش بسیار مهمی در بسیاری از عضوها و فرآیندهای بدن مانند : …

چین‌وچروک پیشانی به‌صورت چشمگیری سن شمارا بالا نشان می‌دهد اما خوشبختانه راه‌های زیادی برای …

بسیاری از افراد از عطر و ادکلن استفاده میکنند اما طرز درست استفاده کردن …

آب تصفیه نشده حاوی باکتری ، میکروب ، انگل ، جلبک ، ویروس و …

رفلاکس معده چیست ؟ رفلاکس معده ، سوزش سر دل ،گشادی دریچه معده یا …

تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

ورود

نام کاربری یا نشانی ایمیل

رمز

مرا به خاطر بسپار

ارسال به تلگرام

ارسال به واتس‌اپ

ارسال به توئیتر

ارسال به فیسبوک

ارسال به گوگل پلاس

چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

آدرس لینک

در بسیاری از فرهنگ ها در سراسر دنیا، داشتن ریش و رشد سریعتر ریش و سبیل برای مردها نشانی از قدرت و اقتدار است و اغلب پسران نوجوان و جوان با رسیدن به سن بلوغ، در جستجوی راه‌هایی برای پرپشت شدن ریش و سبیل هستند. پر شدن کامل صورت از ریش و سبیل نیازمند صبر و زمان است و به خصوصیات ژنتیکی فرد و سطح هورمون تستوسترون در بدن بستگی دارد اما علاوه بر عوامل ژنتیکی در رشد سریعتر ریش و سبیل، برخی از عوامل محیطی نیز می‌توانند در این خصوص نقش داشته باشند.

در صورتی که ریش و سبیل شما با سرعت دلخواه شما رشد نمی‌کنند و یا هنوز رشد نکرده‌اند به مواردی که در ادامه خواهیم گفت توجه کنید تا شرایط محیطی لازم برای رشد سریعتر ریش و سبیل را فراهم کنید.

وضعیت و سلامت موهای بدن، آیینه ی سلامت و وضعیت جسم است به همین دلیل مراقبت از وضع عمومی بدن و شرایط جسمی حائز اهمیت است. خوردن غذاهایی که از نظر میزان پروتئین غنی هستند مانند بادام، تخم مرغ و ماهی می‌تواند به شادابی موهای بدن کمک کند.

از طرفی استرس، دشمن رشد مو است و در بسیاری از مردان علت اصلی ریزش موها، استرس می‌باشد. ورزش کردن به صورت منظم و خواب شبانه‌ی خوب به مقدار کافی می‌تواند تا حد زیادی موجب کاهش استرس در زندگی شود. همچنین ورزش کردن می‌تواند باعث بهبود عملکرد سیستم گردش خون شده و به رشد موهای بدن و صورت و به تبع آن رشد سریعتر ریش و سبیل کمک کند.

در کنار این عوامل، شستن صورت با صابون آنتی باکتریال، یکبار در هفته کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی پوست از بین بروند و بدین ترتیب رشد موهای جدید تسریع خواهد شد. بنابراین سعی کنید صورت خود را همیشه تمیز نگاه دارید و با آب گرم و صابون شستشو دهید.

رشد ریش و سبیل معمولا با خارش شدید و جوش همراه است. همین عامل آزاردهنده سبب میشود تا خیلی از پسران نوجوان و جوان اقدام به تراشیدن موهای صورت کنند و همین مساله میتواند منجر به آسیب دیدن فولیکولهای مو و کاهش سرعت رشد ریش و سبیل شود.

در واقع بهتر است ۴ تا ۶ هفته ابتدایی از زمان رویش اولین موهای صورت، احساس خارش را تحمل کنید و ریشتان را نتراشید تا رشد ابتدایی آنها کامل شود. اینکار باعث رشد سریعتر ریش و سبیل می‌شود.

به علاوه، موهایی که طبیعی رشد کرده‌اند از لطافت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

علاوه بر بهبود وضعیت غذایی، با مصرف مواد معدنی و ویتامین‌ها نیز می‌توانید به رشد سریعتر ریش و سبیل کمک کنید. بهتر است در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید تا حدودا روزانه ۲ میلی‌گرم بیوتین برای شما تجویز کند. بیوتین در اکثر مکمل‌های و قرص‌های ویتامینی و تقویتی موجود است و بر روی رشد و سلامت موها و ناخن‌ها تاثیرگذار می‌باشد.

افزودن سبزیجات و میوه‌های تازه غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها به رژیم غذایی نیز می‌تواند در این امر بسیار مفید باشد. در واقع بدن شما بدون در اختیار داشتن مواد معدنی و ویتامین کافی قادر نخواهد بود موهای با کیفیتی تولید کند. ویتامینهایی نظیر ب۶، بتا کاروتن، ویتامین ث، ویتامین E و … از جمله مواد ضروری برای رشد موها هستند.

همچنین توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد نیاز این مواد می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد، بنابراین قبل از مصرف آنها با پزشک خود مشورت نمایید.

طی ماه های نخستین از زمان رشد موهای صورت، وضعیت ظاهری ریش نامرتب خواهد بود و در برخی نقاط رشد مو بیشتر و در برخی نقاط کمتر می‌باشد. حتی ممکن است برخی نقاط صورت عاری از ریش باشد. توصیه می شود در این شرایط برای پرپشت شدن ریش و سبیل عجله نکنید و صورت خود را اصلاح نکنید. بهتر است حتی به آن‌ها مدل هم ندهید و آن‌ها را به حال خوشان رها کنید.

رها کردن آنها در دو ماه اول (۴ تا ۶ هفته نخست) به حال خودشان سبب می‌شود تا رشد سریعتری داشته باشند و پس از گذشت این زمان می‌توانید آن‌ها را بتراشید و یا مدل دهید. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که تراشیدن موهای صورت قبل از رشد کامل و اولیه‌ی آن، تاثیری در افزایش رشد آن‌ها ندارد. بنابراین تیغ زدن صورت به منظور رشد سریعتر ریش و سبیل در ماه‌های ابتدایی و یا زمانی که هنوز مویی رشد نکرده است، بی فایده است.

یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید این است که رشد موهای صورت، شبیه رشد موهای سر نیست.

هنگامی که موهای صورت (ریش و سبیل) رشد می‌کنند، ممکن است تمام نواحی صورت را پر نکنند. مهم نیست که چقدر برای این مساله تلاش کنید!

ممکن است در برخی از نقاط صورت شما، هرگز ریش یا سبیل رشد نکند و این مستقیما تحت تاثیر ژنتیک شما قرار دارد. تنها راه حل برای پرپشت شدن ریش و سبیل در این نقاط این است که اجازه دهید ریش شما بلند شود تا این نقاط را بپوشاند و یا اینکه تمام صورت را به طور یکنواخت بتراشید.

در این مطلب ۵ عامل مهم و اولیه را برای رشد سریعتر ریش و موهای صورت با شما در میان گذاشتیم.

سعی کنید صورت خود را به طور مرتب با آب گرم و صابون شستشو دهید و از تراشیدن موهای صورت در سنین پایین و قبل از رشد ریش اولیه اجتناب کنید چرا که اینکار سبب کاهش رشد ریش و همچنین کاهش کیفیت موهای صورت می‌شود.

مطالب بیشتر در همین رابطه

سلام من تقریبا ۲۰ سالم شده ولی ریش و سیبیل هنوز کامل در نیوردم سیبیلام ک ضایعس ریشامم که خیلی کمه تک و توک در میاد جوشم زیاد میزنم باید چکار کنم تا ریش سیبیلم کامل و یدست و مشکی در بیاد؟؟

سلام من ۲۲سالمه هنوز ریش و سبیل ندارم لطفا ی راه حلی بهم بگین ممنون

سلام من ۱۶سالمه وریشم تازه داره در میاد میخوام بدونم چیکارکنم سریع تر رشد کنه تا دلتون بخواد هم سیبیل دارم راستی پدرمم ریش هاش زرد هستش

من‌۱۳‌سالمه‌ریش‌درآوردم

سلام به نظر من بستگی به ژنتیک داره چون من الان ۱۶ سالمه ریش و سیبیلم تکمیل در اومده که هر کس ببینه فکر میکنه بالای بیست سالمه داداش بزرگم و بابام هم از همین سن ریش و سیبیل داشته اند عجله هم نکنید وقتی در اومد ریشاتون و هر روز احتیاج به اصلاح داشتید پشیمون میشید

سلام دوستان عزیز. عطر و ادکلن و کلیه مواردی که الکل در داخل آن ها وجود دارد، در سطح پوست، باعث تبدیل هورمون مردانه تستسترون به یکی از مشتقات هورمون زنانه شده و میزان رشد و تراکم مو را کاهش می دهد. همچنین بر روی فولیکول های مو تاثیر منفی داشته و یک آیتم با عملکرد منفی بر روی رشد موها می باشد.

سلامت و موفق باشید.

سلام من ۲۱سالمه فقط سبیلام خوب در اومده بقیه همش موهای ضعیف نازک چیکار کنم موهایم کلفت شن

بابا ول کنین من از ۱۵ سالگی ریشم شروع به رشد کرد تا ۱۸ بهش دست نزدم ولی اونقدر زیاد بود که انگار چهل سالمه اقا ما هم با تیغ زدیمش الان اینقدر زبر شده عصاب برام نذاشته همون بهتر که ریش ندارید «البته در رابطه بامشکل دوستان ما خوانوادگی بدنی قوی وپشمالو داریم ومقداری زیادی به ارث شما ها رفته اگه به مسن های خونوادتون نگاه کنید می فهمید ریش در میارید بیشر به هورمون مردانه بستگی داره »

سلام درسته میگن تیغ بزنی زودتر ریش هات درمیاد

من ۱۸ونیم سالمه موهای صورتم و چونم رو با ذره بین باید دیده سبیللم ک تازه سبز شده…هیچ علاقه ای هم ب ریش ندارم

امگا ۳ بهتره یا زینکپلاس؟

من‌صورتم خیلی ریش داره و رشدش لامصب خیلیه دارم کلافه میشم راهی هست که رشدش کم‌بشه یا میشه لیزر کنم دیگه در نیاد خسته شدم از بس باید برم و تیغ بزنم. ۲۸سالمه و میبینم بچه های ۱۵ساله اینجا ارزوی ریش دارن اینم‌عادیه چون ندارن و کمبود دارن و فکر میکنن ریش داشتن خیلی خوبه و با حاله ولی ندارید راحتید من و امثال من که یه عالمه داریم و هی باید بزنیم کلافه خداراشکر کنید ندارید.این مشکل منه کسی راه حلی چیزی داره برای کمتر رشد کردن یا کلا رشد نکردن بگه ممنون میشم.ایشالا شمام که ارزو ریش دارید در بیارید تا بفهمید ارزوتون الکیه وفایده نداره و الان راحتید.موفق باشید در پناه حق

بابا شماها باید صبر کنید اخه بچه ۱۴ ۱۵ ساله ریش در نمیاره کهچگونه ريش در بياوريم در نوجواني

سلام من ۱۸ سالمه صورت کشیده دارم…من دوطرف ریش زیر لبم ریش در نیاوردم اما بقیش کامله ایا ب مرور زمان در میاد یا این که با توجا به صورت کشیده اینجا ریش در نمیارم?

سلام یه سوال:ایا باتیغ زدن صورت اثری بر کلفت و زبر در اومدن ریش داره یا نه؟؟

در پاسخ به سینا

سلام بله، تیغ موها رو زبر و کلفت میکنه

سلام.. من ریشام تقریبا کامل در اومده بود فقط رو و زیر چانه ام ب صورت کرکی در اومده بود… رفتم عطاری بهم یه محلول رزماری داد من یه مدت مصرف کردم بعد که ریشام زدم خیلی کم پشت در اومدن..

سلام. منم تا سن ۲۵ سالگی ریش نداشتم و به قول معروف یکی بود ۱۰۰ تا نبود. از داروهای مختلفی هم استفاده کردم ولی فاییده نکرد تا به پیشنهاد یکی از دوستام از محلول کلینیک موی من استفاده کردم و در عرض چهار ماه ریشم تکمیل تکمیل شد.

سلام و درود ببخشید من ۱۵سالو۱۰ماهمه موهای پاها و بدنم بیشتر شده اما تازه مقدار خیلی کمی سبیل درآوردم که قابل دیدنم نیس!درحالی که تعدادی از همسنام حتی کوچیکتر از من سبیل و ریش درآوردن آیا طبیعیه؟ اگه جواب بدید ممنون میشم❤

سلام من ۲۲سالمه ریشام کم پشته چه کنم

سلام من ۱۷ سالمه هنوز مویی در صورتم وجود ندارد . یک راهکاری برام بگین ممنون

۱۵ ۱۶ سالشونه میخوان ریش بیارن والا ملت سر کارن این ب پدراتون بستگی داره ک کسی در اوردن اوکی

من ۱۴سالمه میخوام ریش در بیارم چیکار کنم

سلام دوستا من ۱۵ ساله استم میخواهم ریش دربیاورم چی کار کنم دوستا کمک کنید بسیار تراشیدم منتظر جواب تان استم

سلام لطففففففففففففاااااااااااااااااااااااا جواب بدید : من ۱۸ سالمه سمت پچ صورتم ریشاش بیشتر از سمت راسته اونقدرم پر پشت نیست دوسدارم پر پشت بشه حداقل از الانش بهتر بشه لطفا اگه راهی هست بگید برای اینکه یکدست بشن مرسی

س من بیستوچهارسال دارم ریشام درنیومده بایدچیکارکنم

باو بزار سنت دورقمی بشه

ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻢ ﺭﻳﺶ ﺑﻜﺸﻢ ﺳﻨﻢ اﺳﺖ ۱۵ ﭼﻲ ﻛﺎﺭ ﻛﻨﻢ

برای پر کردن جاهای خالی صورت میشه از چه محصولی استفاده کرد؟

من ۱۳ سالمه ریشم کامل نشده هنوز خیلی نگرانم

ریش میخایید چ کنید عزیزان من

داداش شماها خوبه همه ۱۶ تا ۱۹سالتونه ریش ندارین من که ۲۲سالمه فقط ده لاخ دراوردم دچی بگم

اقایون من ریش زیاد دارم هرکسی میخواد بهش قرض میدم. کله قندی شده ?

سلام من ۱۶ سالمه طرف راست رشد کرده اما چپم هموز کمه چیکار کنم و موقع نماز به صورتم عطر میزنم بزنم یا نه ممنون

سلام من ۱۶سالمه هنوز ریش در نیاوردم چی کار کنم زود ریش در بیارم؟ لطفا راهنمایی کنید

پاسخ به حرف سعید: شاید عملی باشه ولی درد زیادی داره. خودت یه بار سیبیلتو با موچین بِکن دهنت سرویس میشه. این چه راه هاییه ک به دیگران میگید. هر چی به وقتش.

خیلی ممنون کمکم کرد تشکر

سلام خسته نباشيد من متولد ١٣٨١/٥/١٩ هستم سفيد پوستم ، ريش و سيبيل دارم،ريش و سيبيل هام بور و روشنند و ريش هام فقط از فاصله خيلي خيلي نزديك مشخصا و سيبيل هام هم از نزديك مشخصن چكار كنم تا تيره تر و قابل روئت شوند ممنون

بد نبود

با سلام من الان ۲۴ سال دارم و موهای صورتم در حد یه بچه مدرسه ایم نیست….همه جا مو هست ولی خیلی نازك و كم پشت…منم كاری باهاشون نداشته باشم!!!با حساب اینكه پایین تنه و ران كلا مث جنگله خودمم میترسم چجوریاس اونجا اونطوری موهای سرم اونقدر زیاده كه مجبور میشم پیتاژ كنم ولی صورت…..

سلام خسته نباشید من الان حدود ۲۶ سال سن دارم ولی از رویش ریش در صورتم خبری نیست نه که نباشه ها یکی بود ۱۰۰تا نبوده واز سن ۱۵سالگی متاسفانه رو به اعتیاد آوردم وتاکنون نیز هروئین و محرک مصرف میکنم لطفا کمک کنید تا از داشتن ریش من هم محروم نباشم

با سلام در بعضی از نقاط صورتم ریش میروید ولی بعضی قسمت ها نه و خیلی کم ! و من قبلا ریش و سیبیل خود را چندیر بار تراشیدم الان برای پرپشت شدنشان میتوانم ۶ هفته صبر کنم؟ یا دیگر امکان انجام روش فوق از من سلب شده به دلیل تراشیدنم؟؟ لطفا کمک کنین

سلام من ۱۴ سالمه وحتی یک کوچولو سیبیل هم در نیاوردم.همه هم سن وسال هام ریش وسیبیل دراوردن اما من یک کوچولو هم سیبیل ندارم وخجالت میکشم با دوستام حرف بزنم ونمی تونم تو جمع دوستام حضور پیدا کنم دارم دیونه میشم پسر عموم۲سال از من کوچیک تر بعد ۲برابرمن سیبیل داره!!!دیگه کم کم دارم افسردگی میگرم واز اون طرف هم روم نیمشه به بابام بگم که کاریکنه ومجبورم خودم دست به کار بشم پس لطفا وخواهشن یک راهی بون عوارض وبدون اینکه خانواده بفمن یک راهی بگین که یک مقدار سیبیل در بی اورم تورخدا کمک کنید ویک راهی بگید که حداقل ۱یا۲ ماه بعد از تابستون تو مدرسه ریش دربی اورم نمیدونید که اگر جوابم رو بدید چقدر میتونید من رو خوش حال کنید .امدیوارم درک کنید که چقد سخته واقعا سخته لطفا زود جواب بدید ممنون ممنون ومنمنون

بهترین بهترین روش برای افزایش طول و قطر مو کندن مو با موچین یا چسب مو های زائد می باشد . برای این که به تاثیر این عمل پی ببرید کافی یه مو های یه نقطه کوچکی از بدنتون رو بکنید.توجه با این کار مو ها برای همیشه در مردان ضخیم می شوند چون با کندن مو قسمی از ریشه ی مو کنده می شود و ریشه ی تازه به وجود امده با تاثیر هورمون تستسترون دو برابر سریع تر مو تولید می کند

سلام من ۱۷ سالمه و مقداری مو که کمرنگ هستند در ناحیه سیبیل و چانه و مقدار کمی خط ریش دارم که از فاصله ی ۱ متری دیده میشن.اگه صبر کنم ریش و سیبیلم در میاد؟ اگر نمی یاد باید از چی استفاده کنم؟

امیر سلام خدمت دوستان من ۲۰ سالمه از هنوز ریشام کامل در نیومده و جورد تمسخر افراد قرار میگیرم رشته ی ورزشیم بوکس هستش ایا تاثیری داره رو رویش ریش یا الکی میگن ؟ از چی استفاده کنم برا رشد ریش در تمام نواحی صورتم؟

آقايون كمكم كنين ۱۷ سالمه ولي هنوز ريش درنياوردم…سيبيلام خوب در اومده زير چونمم يه چند تا شيويد در اومده….مشكل ارثي و ژنتيكي هم ندارم… همه نشونه هاي بلوغ (صداي كلفت و موي رو دست و …) رو دارم ولي اين لعنتي با من لج ميكنهه كمكم كنين…يكي ميگه تيغ بزن….يكي ميگه ماينوكسيديل هر كي يه چي ميگه

باباچتونه اینقدردنبال ریشوسیبیلین اگه ابهت به ریش میخوام نباشه صدسال سیاه.ماکه ریش داریم به کجارسیدیم.یه دوسال دیگه که سنتون رفت بالامیگین ای کاش ریش نداشتم قشنگ تربودم والاحال داری هی بزنشون هی بزنشون خوشبحال اونکه نداره اصلاهم خوشکل تره هم صاف تره صورتش.اکثرمواقع ریش زشته بعصی وقتاقشنگه زیاددنبالش نباشید

با سلام خدمت آدمین سایت و غیره… در مورد دیدگاه های فرستاده شده,کسانی که یه چیزی دارن مثل ریش و سبیل یا هر چیز دیگه,او نمیخوان و کسایی هم,اون چیزو ندارن ولی خیلی طالب داشتنش هستند.(مثل موی صورت). بنده خودم خیلی از نداشتن ریش و سبیل و مخصوصا سبیل بدم میاد(حتی از آدمای بدون سیبیل)اما این نداشتن موی صورت گردن گیره اونایی هست که موی صورت دوس دارن. من از سن(کلاس اول راهنمایی)تا الان ۱۸ بایه سیبیل کم پشت میسازم.و دو ساله که ریشم به صورت یکی بود یکی نبود پرپشت میشه ولی خیلی جالب نیس.چندتا راه هم امتحان کردم ولی نشد(استفاده از قرص نازایی,روغن کرچک). از آدمین محترم درخواست دارم که یه راه مفید و مختصر به کلیه افرادی که طالب داشتن موی صورت هستن ارایه کند.

سلام،من فقط چونه ام رشد کمی داره و زیر لب استفاده از قرص امگا۳ بهتره یا ماینوکسیدیل ۵ درصد؟

سلام دوستان من ۲۶سال دارم ریشم سیبلم کامل نیستش چیکارکنم

فقط گزینه‌ی وسط را تیک بزنید. »مشاهده قوانین

محصولات و کتابهای آموزشی عصرعلم را در این بخش مشاهده کنید.

ورود به فروشگاه

با دوره‌های آموزشی کاربردی عصرعلم مهارت کسب کنید و برای خودتان کار و درآمدزایی ایجاد کنید!

لیست دوره ها

راهنمای لغو عضویت

© ۱۳۹۷-۱۳۸۸ تمامی حقوق مادی و معنوی بر اساس موارد ذکر شده در مرام‌نامه‌ی عصرعلم محفوظ می‌باشد.

مشاهده نسخه کامل
: چ کنم زود تر ریش و سیبیل در بیارم؟

اغلب پسران نوجوان و جوان با رسیدن به سن بلوغ، در جستجوی راه‌هایی برای پرپشت شدن ریش و سبیل هستند.

به گزارش خبرگزاری کودک و نوجوان ، در بسیاری از فرهنگ ها در سراسر دنیا، داشتن ریش و رشد سریعتر ریش و سبیل برای مردها نشانی از قدرت و اقتدار است و اغلب پسران نوجوان و جوان با رسیدن به سن بلوغ، در جستجوی راه‌هایی برای پرپشت شدن ریش و سبیل هستند.

 

پر شدن کامل صورت از ریش و سبیل نیازمند صبر و زمان است و به خصوصیات ژنتیکی فرد و سطح هورمون تستوسترون در بدن بستگی دارد اما علاوه بر این‌ها، عوامل دیگری نیز تاثیرگذارند که در این ویدیو به آن‌ها پرداخته شده است.

 

چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

 

 

 

منبع: تابناک

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


نام کاربری(انگلیسی)*


ایمیل*


رمز عبور*


تایید رمز عبور*

چگونه ريش در بياوريم در نوجواني

فراموش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ آدرس ایمیل خود را وارد کنید، یک ایمیل حاوی لینک برای شما ارسال می شود.


ایمیل*

فراموش

محتوای ثبت نام

فراموش

محتوای ثبت نام

اینجا به راحتی می تونید سوالاتتون رو بدون سانسور مطرح کنید و از طرفی به سوالات کاربران هم جواب بدید، iwhy مکانی منحصر به فرد و کاملا رایگان برای یادگیری و حل مشکلات است، در “سوال دارم” می تونید با طرح و پاسخ به سوالات دیگران امتیازات ویژه جمع آوری کنید و بعدا از این امتیازات استفاده نمایید. “اینجا سوالی بدون پاسخ نمی مونه”

Ask a question and you will be sure to find an answer!

سوال بپرسید


نام کاربری(انگلیسی)*


ایمیل*


رمز عبور*


تایید رمز عبور*

فراموش

سلام دوستان. اینجا کسی هست که با نرم افزار camtazia کار کرده …

سلام
من برنامه ی Visual Studio 2017  رو نصب کردم. زمانی که می …

سلام دوستان. متاسفانه نرم افزار آفیس من ریخته بهم. هر کدام از …

سلام.
وقت همگی بخیر.
کسی میدونه چرا فرکانس نمونه برداری فایل‌های صوتی …

 

برای دریافت سوالات بصورت ماهیانه به همراه پاسخ کافیه ایمیل خود را در زیر وارد نمایید

چگونه ريش در بياوريم در نوجواني
چگونه ريش در بياوريم در نوجواني
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *