قيمت قرص مخمر آبجو انگليسي

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

خرید قرص مخمر آبجو,خرید قرص مخمر آبجو از داروخانه,خرید قرص مخمر آبجو اصل,خرید قرص مخمر آبجو خارجی,خرید قرص مخمر آبجو Top Levure,خرید قرص مخمر آبجو ایرانی,قیمت قرص مخمر آبجو در داروخانه,قیمت قرص مخمر آبجو,قیمت قرص مخمر آبجو ایرانی,قیمت قرص مخمر آبجو و چاقی صورت,قیمت قرص مخمر آبجو ایرانی در داروخانه,قیمت قرص مخمر آبجو در داروخانه ها,قیمت قرص مخمر آبجو خارجی,قیمت قرص مخمر آبجو داروکده,قيمت قرص مخمر آبجو,قیمت قرص مخمر آبجو فرانسوی,عوارض قرص مخمر آبجو و چاقی صورت

خرید دستگاه وکیوم سینه فرم دهنده و بزرگ کننده. قیمت: 65000 تومان. قرص بزرگ کننده آلت ویگرکس پلاس اصل. قیمت: 130000 تومان. دستگاه وکیوم نعوظ مردانه بزرگ …

قیمت قرص مخمر آبجو ایرانی در داروخانه

قیمت قرص مخمر آبجو و چاقی صورت

قرص مخمر آبجو کانادایی

خرید پودر مخمر آبجو

دوره مقدماتی php

قرص مخمر آبجو انگلیسی

بهترین مارک قرص مخمر ابجو

عوارض قرص brewers yeast

طریقه مصرف قرص brewers yeast

خرید از داروخانه

قرص مخمر آبجو brewers yeast

چاق کننده و افزایش دهنده اشتها

افزایش دهنده سطح انرژی کلی بدن

کند کننده روند پیری پوست صورت و بدن

کاهش کلسترول و چربیهای مضر

دارای خاصیت ضد سرطانی

قرص های مخمر آبجو تشکیل یافته از سلول‌های خشک شده و غیر فعال مخمری به ‌نام SACCHAROMYCES CEREVISIAE است، که خاصیت تخمیر کنندگی خود را از دست داده‌ است. این ترکیب ویژه حاوی اسید نوکلئیک، 18 نوع اسید آمینه، 14 نوع ماده معدنی، پروتئین، فیبر و ویتامین های گروه B می باشد، که فواید بیشماری را بر روی سلامتی داراست. این قرص ها تقریبا بهترین گزینه برای افرادی هستند که میخواهند وزنشان را افزایش دهند.

قیمت محصول اصل : 80000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

خواص قرص مخمر آبجو :

* نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدهای موجود در این مخمر، ترمیم بافت‌ها را تسریع کرده و روند پیری را کند می ‌سازند.

* سلنیوم موجود در مخمر آبجو خاصیت ضد سرطانی دارد. از سلول‌های کبدی محافظت می ‌کند و یک آنتی اکسیدان قوی می ‌باشد که از امراض قلبی-عروقی پیشگیری می ‌کند.

* کروم موجود در مخمر آبجو دارای خواص تنظیم کننده ی سطح قند خون (کاهش قند خون)، کاهش گلوکز ناشتا و بهبود تحمل گلوکز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلول‌ها به انسولین، کاهش چربی‌های بدن و افزایش توده ی عضلانی (در صورتی که با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد)، کاهش تری گلیسیرید خون، کاهش سطح کلسترول بد (LDL) و افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) می‌ باشد.

* افزایش اشتها، افزایش سطح انرژی بدن، رفع خستگی، کمک به ترمیم بافت‌های آسیب دیده، تقویت سیستم ایمنی و عصبی، حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشم‌، دهان، کبد و مجاری گوارشی از دیگر فواید مخمر آبجو می‌ باشد.

* ویتامین‌های گروهB در متابولیسم کربوهیدرات، چربی‌ها و پروتئین‌ها نقش دارند.

* از مخمر تغذیه‌ای می ‌توان در درمان یا پیشگیری استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماری‌های عود کننده، آکنه ی مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه، گلودرد و سوءهاضمه بهره گرفت.

* مصرف مخمر آبجو، فلور طبیعی روده را تغییر داده و باکتری‌های مفید روده را افزایش و باکتری‌های مضر و بیماری ‌زای روده را کاهش می ‌دهد.

* مصرف مکمل مخمر آبجو کمک می ‌کند تا راحت‌ تر به خواب رویم. نیاسین و پیریدوکسین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش می ‌‌دهد.

* فیبر موجود در مخمر آبجو در برطرف کردن یبوست موثر است.

روش مصرف قرص مخمر آبجو :

دوز مصرفی روزانه آن ۲ تا ۸ قرص متغیر میباشد. با توجه به شرایط بدنی و سن باید در هر وعده غذایی 1-2 عدد مصرف شود.

موارد منع مصرف قرص مخمر آبجو :

افراد مبتلا به نقرس نباید از آن استفاده کنند.

زنان باردار یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری کنند، مگر زیر نظر پزشک.

افرادی که سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است، باید از مصرف آن خودداری کنند.

تداخلات احتمالی و عوارض جانبی:

– به ندرت در برخی افراد ایجاد آلرژی می ‌کند.

– مصرف هم زمان این مکمل با داروهای بازدارنده ی اکسیداز و تک آمین ها (موجود در داروهای پارکینسون و ضدافسردگی) موجب افزایش فشار خون می‌ گردد.

– مکمل مخمر آبجو اثر داروهای مخصوص دیابت را تقویت کرده و موجب کاهش قند خون و هیپوگلیسمی می‌ گردد.

– ممکن است افرادی که به تازگی مصرف این مکمل را آغاز کرده‌اند، دچار نفخ گردند. برای جلوگیری از این عارضه بهتر است مصرف آن را با دوز پایین شروع کرده و به تدریج دوز مصرفی آن را افزایش دهند.

– ممکن است در موارد نادر میگرن را تشدید کند.

هشدار :

از مصرف مخمر نان یا مخمر آبجوی فعال خودداری کنید، چرا که مخمر فعال برخلاف مخمر غیر فعال، ویتامین‌های گروه B و سایر مواد مغذی را از بدن دفع کرده و نفخ ‌آور نیز می ‌باشد.

قیمت محصول اصل : 80000 تومان

برای خرید لطفا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نموده و سپس دکمه ثبت سفارش را بزنید:

ببخشید، برای نوشتن نظر باید وارد بشوید

با عضویت در کانال تلگرامی ما از آخرین محصولات باخبر شوید


ارائه خدمات مناسب


محیط داروخانه


کادر داروخانه


آغاز به کار سایت

دسترسی به نظرات کاربردی مصرف کنندگان نهایی کالا
استفاده رایگان از حجم بالایی از اطلاعات و محتوای کاربردی
شفافیت کامل در عرضه محصول و قیمت‏ های شفاف و واحد
حفظ حریم خصوصی افراد در خرید و قیمت‏های رقابتی و منصفانه



BlogComments=[56,0];

/*<![CDATA[*/
function GetBC(lngPostid){intTimeZone=33042;strBlogId="ali2014";intCount=-1;strResult="";
try{for(i=0;i1)strResult=intCount+ نظر;
strUrl=/Idea/?blogid=+strBlogId+
strResult=+strResult+;
document.write(strResult);}

بهترین مکمل چاقی کاملا گیاهی,چاق کننده قوی و تضمینی,چاق کننده مخمر آبجو

نام محصول: قرص اشتها آور و چاق کننده

قیمت: 300000 ریال

قرص گیاهی مخمر آبجو – چاق کننده و اشتها آور قوی ساخت انگلستان

مخمر آبجو و یا مخمر تغذیه ای سلولهای خشک شده و غیر فعال مخمری بنام SACCHAROMYCES CEREVISIAE میباشد. منظور از غیر فعال این است که خاصیت تخمیر کنندگی خود را از دست داده است. مخمر ها جزو قارچهای تک سلولی میباشند. مخمر ساکارومایسس سروزیه در تهیه مشروبات الکلی و ور آمدن خمیر نان در نانواییها و شیرینی پزیها مورد استفاده قرار میگیرد. اما از آنجایی که این ماده ارزش تغذیه ای بالایی دارد به عنوان مکمل غذایی نیز عرضه میگردد.

شرکت تولید کننده HEALTH AID انگلستانشماره پروانه: 2147483647

ترکیبات مخمر آبجو

1-مخمر آبجو حاوی تمام ویتامینهای گروه B میباشد به غیر از ویتامین B12، مگر اینکه مخمر آبجو با این ویتامین نیز غنی سازی شده باشد. ویتاینهای B شامل: تیامین(B1)، ریبوفلاوین(B2)، نیاسین(B3)، پانتوتنیک اسید(B5)، پیروکسیدین(B6)، فولیک اسید و یا فولات(B9) ، بیوتین(H) .2-مخمر آبجو حاوی 16 نوع اسید آمینه میباشد که تمام اسیدهای آمینه ضروری را شامل میگردد. در هر 30 گرم مخمر آبجو 16 گرم پروتئین وجود دارد.3- مخمر آبجو حاوی 14 نوع مواد معدنی میباشد بویژه کروم ، فسفروسلنیوم. روی، آهن، مس، منیزیوم، منگنز و پتاسیم دیگر مواد معدنی موجود در مخمر آبجو میباشند.4-کروم موجود در مخمر آبجو بهترین منبع غذایی کروم محسوب میگردد.5- مخمر آبجو حاوی فیبر نیز میباشد. در هر 30 گرم از مخمر آبجو 6 گرم فیبر موجود است.6- مخمر آبجو حاوی بتا گلوکان میباشد. بتا گلوکان یک آنتی اکسیدان قوی بوده و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.7- مخمر آبجو حاوی نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدها میباشد. بویژه ریبونوکلئیک اسید(RNA) و اینوزین.

خواص مخمر آبجو :

1- نوکلئیک اسید ها و نوکلئوزیدها ترمیم بافتها را تسریع کرده و روند پیری را کند میسازند.2- سلنیوم موجود در مخمر آبجو خاصیت ضد سرطانی دارد، از سلولهای کبدی محافظت میکند و یک آنتی اکسیدان قوی میباشد که از امراض قلبی-عروقی پیشگیری میکند.3- کروم موجود در مخمر آبجو دارای خواص: تنظیم سطح قند خون (کاهش قند خون)-کاهش گلوکز ناشتا و بهبود تحمل گلوکز در افراد دیابتی با افزایش حساسیت سلولها به انسولین-کاهش چربیهای بدن و افزایش توده عضلانی (در صورتی که با ورزش و رژیم غذایی متعادل همراه باشد) – کاهش کلسترول و تری گلیسریدهای خون-کاهش سطح کلسترول بد(LDL) وافزایش سطح کلسترول خوب(HDL).4- افزایش اشتها-افزایش سطح انرژی بدن-رفع خستگی-کمک به ترمیم بافتهای آسیب دیده-تقویت سیستم ایمنی و عصبی-حفظ و بهبود سلامتی پوست، مو، چشمها، دهان، کبد ومجاری گوارشی. از دیگر فواید مخمر آبجو میباشد.4-ویتامینهای گروه B در متابولیسم کربوهیدراتها، چربیها وپروتئینها نقش دارند.5- از مخمر تغذیه ای میتوان در درمان ویا پیشگیری بیماریها واختلالات زیر بهره گرفت: استرس، افسردگی، خستگی مزمن، بیماریهای عودکننده، آکنه مزمن، اگزما، اسهال، سرماخوردگی، سرفه و گلودرد وسوء هاضمه.6- مصرف مخمر آبجو فلور طبیعی روده را تغییر داده و باکتریهای مفید روده را افزایش و باکتریهای مضر و بیماریزای روده را کاهش میدهد.7- مصرف مکمل مخمر آبجو کمک میکند تا راحت تر به خواب رویم. نیاسین و پیروکسیدین موجود در آن ترشح سروتونین را در مغز افزایش میدهد.8-فیبر موجود در مخمر آبجو در بر طرف کردن یبوست موثر است.

موارد منع مصرف :

1-افراد مبتلا به نقرس نبایستی از آن استفاده کنند.2- زنان باردار و یا شیرده بهتر است از مصرف آن خودداری کنند، مگر زیر نظر پزشک.3-افرادی که سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است بایستی از مصرف آن خودداری کنند.تداخلات احتمالی و عوارض :1-به ندرت در برخی افراد ایجاد آلرژی میکند.2- مصرف همزمان این مکمل با داروهای بازدارنده اکسیداز تک آمین (موجود در داروهای پارکینسون وضد افسردگی) موجب افزایش فشار خون میگردد.3-مکمل مخمر آبجو اثر داروهای ویژه دیابت را تقویت کرده و موجب کاهش قند خون و هیپوگلیسمی میگردد.4- افرادی که به تازگی مصرف این مکمل را آغاز کرده اند ممکن است دچار نفخ گردند. برای جلوگیری از این عارضه بهتر است مصرف آن را با دوز پایین شروع کرده و بتدریج دوز مصرفی آن را افزایش دهند.5-ممکن است در موارد نادر میگرن را تشدید کند.دوز مجاز مصرفی :معمولا دوز مصرفی روزانه آن 2-1 قاشق غذاخوری (شکل محلول) و از 2 تا 8 قرص متغیر میباشد. با اینکه مصرف دوز بالای این مکمل عوارض خطرناکی در برندارد اما بهتر است از مصرف بیش از اندازه آن خودداری کنید.

نکته : : از مصرف مخمر نان و یا مخمر آبجو فعال خودداری کنید چرا که مخمر فعال بر خلاف مخمر غیر فعال ویتامینهای گروه B و سایر مواد مغذی را از بدن دفع کرده و همچنین نفخ آور نیز میباشند .

قیمت هر بسته قرص 500 عددی مخمر آبجو – ساخت انگلستان : 30.000 تومان میباشد.

خرید پستی :: ابتدا ارسال بسته و سپس پرداخت هزینه در درب منزل به مامور پست

قیمت: 300000 ریال

مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


کاربرد:افزایش طول و ضخامت آلت،جلوگیری از انزال زودرس،افزایش زمان نزدیکی و مقاربت

پرسش های متداول برخی از مشتریان:

پرسش: روزی چند عدد باید مصرف کرد؟

پاسخ: همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.

پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟

پاسخ: بله. نهایت استفاده از مگنا آر ایکس چهار قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا آر ایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.

پرسش: ایا این محصول موجود در فروشگاه شمااصل است؟

پاسخ: بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه مواد تقلبی می باشد.

پرسش: آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟

پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.

پرسش: آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟

پاسخ: البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.

پرسش: مگنا آر ایکس شما چرا نوشته مگنا آر ایکس مثبت من یک بسته خریدم فقط نوشته مگنا آر ایکس و مثبت نداشت؟

پاسخ: دوست عزیز شما یک محصول درجه دوم و تقلبی خریداری کردید.محصول مگنا و مگنا آر ایکس نسخه های اولیه این دارو بودند. در بالا نیز توضیح داده شده است. در شروع ساخت این محصول اسم آنفقط مگنا (Magna) بود ولی کمی بعد فرمول جدیدتری برای اثر گذاری بهتر کشف شد و اسم آن تبدیل به مگنا آر ایکس (Magna RX) شد.چند وقت بعد دکتر جورجآگولایر کشف دیگری برای اثر پذیری قویتری کرد و تغییراتی در این محصول برای اثر پذیری بیشتر انجام شد و اسم آن به مگنا آر ایکس مثبت (+Magna RX) تغییر نام داد. محصول موجود در این فروشگاه آخرین نسخه این محصول بوده و کاملا اصل آمریکا می باشد.

نابغه مخترع +MAGNA RX:دکتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، کسی که در طول سی سال بر روی بیش از ۷۰۰۰۰ بیمار که دارای مشکلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی کرده است.

او عضو دو کالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از ۴۶ پزشک متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر کل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.پس از سالها تحقیق و تفحص در کمتر از ۵ سال پیش دکتر جورج آگوایلار از کشف یک فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این کشف اکنون به نام +MAGNA RX شناخته شده که به راحتی در دستان شما قرار دارد.

قیمت برای شما عزیزان :145000 تومان

**** خریدار گرامی لطفا قبل از خرید مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید: ****

محصولات تقلبی سلامتی شما را به خطر می اندازند :

خرید و مصرف تقلبی مگنارکس محصول گذشته از نداشتن هیچگونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و بیماری جسمانی می شود.

جداً از خرید محصولات تقلبی اجتناب نمایید که علاوه بر زیان های مالی سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.


مگنارکس ارائه شده توسط شرکت ما به همراه هولوگرام اصل و اختصاصی کمپانی میباشد !

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ لتی را از نظر سایز،طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع ،آسان،بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ لت در حالت نعوظ و تحریک جنسی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد . فرمول بزرگ کردن آلت تناسلی : مگنا رکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد . پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سختتر شدن آلت تناسلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آ لت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچ گاه تجربه نکرده بودید

قیمت یک بسته قرص مگنا :145000 تومان

– داری فرمولاسیونی ۱۰۰% گیاهی و جدید

۲- می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

۳- پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

۴- افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداکثر تا۷ سانتی متر و کلفتی تا۱٫۷ الی ۲ سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

۵- افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه۷ سانتی متر

۶-دارای گواهی از FDA آمریکا و GMP اروپا

۷- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

۸- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

۹- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

۱۰-مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

قیمت :145000 تومان

برخی از روشهای تشخیص مگنارکس اصل از تقلبی!

درب قوطی مگنارکس با شرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده که بر روی آن با رنگ سیاه عبارت : SEALED FOR YOYR PROTECTION نوشته شده است.

در داخل قوطی علاوه بر ۶٠ عدد قرص مگنارکس یک عدد رطوبت گیر (سیلیکاژل) وجود دارد و با پنبه فضای خالی قوطی پر شده است.

تاریخ و شماره سریال کالا به شکلی خوانا با رنگ سیاه روی لیبل و بالای بارکد حک شده است که به سختی پاک می شود ودر صورت پاک شدن هم جای آن باقی میماند.

برای پیگیری بارکد نیز می توانید از سایت دولتی www.Gepir.org استفاده نمایید.

در مواردی افراد سودجو با تهیه محصولات تاریخ گذشته و فاسد با قیمتهای بسیار نازل و غیر واقعی و با تعویض لیبل و درج تاریخ جدید اقدام به فروش دوباره آن می نمایند که از طریق مقایسه رنگ به راحتی قابل تشخیص است رنگ لیبل یا برچسب محصول با رنگهای پانتونه با کدهای اختصاصی تعیین شده است که کپی برداری از آن در صورت نداشتن کد مورد نظر باعث تفاوت رنگ برچسب های تقلبی با بر چسب اصلی می شود.

<i

کاربرد:افزایش طول و ضخامت آلت،جلوگیری از انزال زودرس،افزایش زمان نزدیکی و مقاربت

پرسش های متداول برخی از مشتریان:

پرسش: روزی چند عدد باید مصرف کرد؟

پاسخ: همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.

پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟

پاسخ: بله. نهایت استفاده از مگنا آر ایکس چهار قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا آر ایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.

پرسش: ایا این محصول موجود در فروشگاه شمااصل است؟

پاسخ: بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه مواد تقلبی می باشد.

پرسش: آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟

پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.

پرسش: آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟

پاسخ: البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.

پرسش: مگنا آر ایکس شما چرا نوشته مگنا آر ایکس مثبت من یک بسته خریدم فقط نوشته مگنا آر ایکس و مثبت نداشت؟

پاسخ: دوست عزیز شما یک محصول درجه دوم و تقلبی خریداری کردید.محصول مگنا و مگنا آر ایکس نسخه های اولیه این دارو بودند. در بالا نیز توضیح داده شده است. در شروع ساخت این محصول اسم آنفقط مگنا (Magna) بود ولی کمی بعد فرمول جدیدتری برای اثر گذاری بهتر کشف شد و اسم آن تبدیل به مگنا آر ایکس (Magna RX) شد.چند وقت بعد دکتر جورجآگولایر کشف دیگری برای اثر پذیری قویتری کرد و تغییراتی در این محصول برای اثر پذیری بیشتر انجام شد و اسم آن به مگنا آر ایکس مثبت (+Magna RX) تغییر نام داد. محصول موجود در این فروشگاه آخرین نسخه این محصول بوده و کاملا اصل آمریکا می باشد.

نابغه مخترع +MAGNA RX:دکتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، کسی که در طول سی سال بر روی بیش از ۷۰۰۰۰ بیمار که دارای مشکلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی کرده است.

او عضو دو کالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از ۴۶ پزشک متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر کل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.پس از سالها تحقیق و تفحص در کمتر از ۵ سال پیش دکتر جورج آگوایلار از کشف یک فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این کشف اکنون به نام +MAGNA RX شناخته شده که به راحتی در دستان شما قرار دارد.

قیمت برای شما عزیزان :145000 تومان

**** خریدار گرامی لطفا قبل از خرید مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید: ****

محصولات تقلبی سلامتی شما را به خطر می اندازند :

خرید و مصرف تقلبی مگنارکس محصول گذشته از نداشتن هیچگونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و بیماری جسمانی می شود.

جداً از خرید محصولات تقلبی اجتناب نمایید که علاوه بر زیان های مالی سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.


مگنارکس ارائه شده توسط شرکت ما به همراه هولوگرام اصل و اختصاصی کمپانی میباشد !

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ لتی را از نظر سایز،طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع ،آسان،بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ لت در حالت نعوظ و تحریک جنسی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد . فرمول بزرگ کردن آلت تناسلی : مگنا رکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد . پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سختتر شدن آلت تناسلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آ لت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچ گاه تجربه نکرده بودید

قیمت یک بسته قرص مگنا :145000 تومان

– داری فرمولاسیونی ۱۰۰% گیاهی و جدید

۲- می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

۳- پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

۴- افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداکثر تا۷ سانتی متر و کلفتی تا۱٫۷ الی ۲ سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

۵- افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه۷ سانتی متر

۶-دارای گواهی از FDA آمریکا و GMP اروپا

۷- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

۸- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

۹- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

۱۰-مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

قیمت :145000 تومان

برخی از روشهای تشخیص مگنارکس اصل از تقلبی!

درب قوطی مگنارکس با شرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده که بر روی آن با رنگ سیاه عبارت : SEALED FOR YOYR PROTECTION نوشته شده است.

در داخل قوطی علاوه بر ۶٠ عدد قرص مگنارکس یک عدد رطوبت گیر (سیلیکاژل) وجود دارد و با پنبه فضای خالی قوطی پر شده است.

تاریخ و شماره سریال کالا به شکلی خوانا با رنگ سیاه روی لیبل و بالای بارکد حک شده است که به سختی پاک می شود ودر صورت پاک شدن هم جای آن باقی میماند.

برای پیگیری بارکد نیز می توانید از سایت دولتی www.Gepir.org استفاده نمایید.

در مواردی افراد سودجو با تهیه محصولات تاریخ گذشته و فاسد با قیمتهای بسیار نازل و غیر واقعی و با تعویض لیبل و درج تاریخ جدید اقدام به فروش دوباره آن می نمایند که از طریق مقایسه رنگ به راحتی قابل تشخیص است رنگ لیبل یا برچسب محصول با رنگهای پانتونه با کدهای اختصاصی تعیین شده است که کپی برداری از آن در صورت نداشتن کد مورد نظر باعث تفاوت رنگ برچسب های تقلبی با بر چسب اصلی می شود.

<i

مگنا آر ایکس+MAGNARX اصل

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب

آیا شریک ج ن س ی شما از سایز و قدرت ج ن س ی شما راضی است ؟ افزایش توان جنسیشما بیشتر از تصورتان بدست خواهید آورد سریعتر و آسانتر با نتیجه غیر قابل باوری برای شما در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه +MAGNA-RX معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ ل ت ت ن ا س ل ی را از نظر سایز ، طول و ضخامت به شکل دائمی ، سریع ، آسان ، بی خطر و بدون هرگونه مشکلی ، افزایش داده و افزایش میل جنسی باعٍث بهبود وضعیت ش ق شدگی و سفتی آ ل ت در حالت نعــوظ و تحــریک ج ن س ی شود و هم زمان از انز ال ز ودرس جلوگیری کرده افزایش زمان م ق ارب ت را به شما هدیه میدهد توجه خیلی مهم به دلیل انواع تفلبـی در نظر داشته باشید بر روی تمام مکنا ار ایکس ها یک لیبل فارسی وجود دارد که بر روی آن نوشته شده ردیابی هوشمند و همین طور بر روی لیبل فارسی یک کد رمز ۸ رقمی نوشته شده که فقط مختص به داروی شما میباشدخرید مگناارایکس فرمول بزگ کردن آ ل ت ج ن س ی مردان +MAGNA-RX این کا را خیلی سریع و اسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام میدهد. خرید مگنارکس پزشکان بزگتر و حجیم تر و سفت و سخت تر کردن آ ل ت ت ن ا س ل ی مردانه را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طوا آ ل ت ت ن ا س ل ی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچگاه تجربه نکرده بودید . فرمول افزایش میل و قدرت ج ن س ی : به جرات می توانیم ادعا کنیم که در دنیا تنها قرصهای +MAGNA-RX انحصارا دارای فرمولی برای پروسه فعال سازی و بیشتر کردن میل ج ن س ی و افزایش زمان نزدیکی برای رسیدن به اوج ا ر گ ا س م واقعی می باشد .

با فروش میلیونی و تقاضای جهانی برای +MAGNA-RX این دارو در طی زمان ۳ سال به شکل یک محصول منحصر به فرد و مشهور در نزد متخصصین ، پزشکان و مصرف کنندگان در آمده است . در بسیاری از کشورها تعداد بسیار زیادی دانشکدههای پزشکی و تحقیقاتی و تیمهای متخصص پزشکی با تست و آزمایش با دقت بسیار بالا در لابراتوآرهای پیشرفته با صرف زمان زیاد روی این محصول گزارش کاملی از تائئد این دارو را داده اند و بسیاری از پزشکان در سراسر دنیا این دارو را برای درمان مشکلات ج ن س ی ، افزایش سایز مردانه و بالا بردن قدرت ج ن س ی تائید و تجویز می کنند . فروش مگنارکس

برخی از امکانات و قابلیتها:

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکیافزایش طول و ضخامت آل ت به اندازه ۵ الی ۱۲ سانتی متر در یک دوره ۶۰ روزهافزایش میل ، قدرت و کیفیت رابطه ج ن س ی .جلوگیری از انـزال زود رس و افزایش زمان نزدی.کی و م ق ا ر ب ت.. بدون عوارضی چون تپش قلب ، چاقی و اضافه وزن یا ناراحتی های پوستی و گوارشی و ..افزایش ش ق شدگی و سختی آ ل ت ت ن ا س ل ی هنگام نـعوظــ و تحری ک جنس ی .تایید شده از طرف پزشکان و متخصصاندارای گواهی GMP ، تولید تحت شرایت کنترل کیفیت از FDA آمریکا و فروش مجازولید شده در مدرنترین لابراتوآرها دنیا بوسیله پرسنل متخصص .تولید شده از بهترین نوع مواد طبیعی و ۱۰۰ % نوترال بدون هیچگونه عوارض جانبیدر صورت خرید نقدی علاوه بر تخفیف هزینه پست نیز نخواهید داشت

راهنمای خرید !

لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارشمگنا آر ایکس+MAGNARX اصل، دکمه خرید پستی را کلیک نموده و مشخصات خود را در فرم ثبت سفارش وارد کنید ما از طریق ایمیل یا تلفن (توصیه میکنیم شماره موبایل یا تلفن ثابت خود را حتما به صورت صحیح در فرم سفارش وارد نمائید) با شما تماس می گیریم و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهیم.

قیمت :145000 تومان


کاربرد:افزایش طول و ضخامت آلت،جلوگیری از انزال زودرس،افزایش زمان نزدیکی و مقاربت

پرسش های متداول برخی از مشتریان:

پرسش: روزی چند عدد باید مصرف کرد؟

پاسخ: همراه این محصول یک بروشور و راهنمای استفاده فرستاده می شود و در آن تمام جزئیات توضیح داده شده است ولی به طور معمول این محصول باید روزی دو عدد مصرف شود.

پرسش: اگر من تعداد دو قوطی مصرف کنم نتیجه بهتری خواهم یافت؟

پاسخ: بله. نهایت استفاده از مگنا آر ایکس چهار قوطی است. به عبارت دیگر هر چقدر مصرف بیشتر باشد تاثیر گذاری این محصول و بزرگ شدن آلت شما بیشتر است ولی از ۴ قوطی دیگر نباید بیشتر مصرف کرد چون از چهار قوطی بیشتر تاثیر ندارد. در ضمن تاثیر مگنا آر ایکس از همان ابتدا کاملا معلوم است و افزایش سایز در هر دوره چه یک قوطی و چه چهار قوطی کاملا دائمی است.

پرسش: ایا این محصول موجود در فروشگاه شمااصل است؟

پاسخ: بله. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود نمونه موجود در این فروشگاه کاملا اصل آمریکا و فاقد هر گونه مواد تقلبی می باشد.

پرسش: آیا این محصول عوارض جانبی خاصی دارد؟

پاسخ: خیر . تا به کنون بر روی ۱۰۰۰۰ بیمار و ناتوان آزمایش شده است و عوارض جانبی گزارش نشده است.

پرسش: آیا می توان به وسیله این محصول کمی دیر انزالی طبیعی نیز داشت؟

پاسخ: البته. به وسیله این محصول انزال شما در هنگام رابطه به صورت کاملا طبیعی دیرتر به وقوع می پیوندد و همچنین از سفتی و سختی آلت بیشتری برخوردار خواهید بود.

پرسش: مگنا آر ایکس شما چرا نوشته مگنا آر ایکس مثبت من یک بسته خریدم فقط نوشته مگنا آر ایکس و مثبت نداشت؟

پاسخ: دوست عزیز شما یک محصول درجه دوم و تقلبی خریداری کردید.محصول مگنا و مگنا آر ایکس نسخه های اولیه این دارو بودند. در بالا نیز توضیح داده شده است. در شروع ساخت این محصول اسم آنفقط مگنا (Magna) بود ولی کمی بعد فرمول جدیدتری برای اثر گذاری بهتر کشف شد و اسم آن تبدیل به مگنا آر ایکس (Magna RX) شد.چند وقت بعد دکتر جورجآگولایر کشف دیگری برای اثر پذیری قویتری کرد و تغییراتی در این محصول برای اثر پذیری بیشتر انجام شد و اسم آن به مگنا آر ایکس مثبت (+Magna RX) تغییر نام داد. محصول موجود در این فروشگاه آخرین نسخه این محصول بوده و کاملا اصل آمریکا می باشد.

نابغه مخترع +MAGNA RX:دکتر جورج آگوایلار متخصص بیماری های مجاری ادرار و آلت تناسلی ، کسی که در طول سی سال بر روی بیش از ۷۰۰۰۰ بیمار که دارای مشکلات جنسی و تناسلی بوده اند تحقیق و بررسی کرده است.

او عضو دو کالج اورولوژی میباشد و نظارت و سرپرستی بیش از ۴۶ پزشک متخصص را به عهده دارد و همچنین در گذشته سمت مدیر کل انجمن اورولوژی را دارا بوده است.پس از سالها تحقیق و تفحص در کمتر از ۵ سال پیش دکتر جورج آگوایلار از کشف یک فرمول خارق العاده و حیرت انگیز پرده برداشت . این کشف اکنون به نام +MAGNA RX شناخته شده که به راحتی در دستان شما قرار دارد.

قیمت برای شما عزیزان :145000 تومان

**** خریدار گرامی لطفا قبل از خرید مطالب زیر را به دقت مطالعه فرمایید: ****

محصولات تقلبی سلامتی شما را به خطر می اندازند :

خرید و مصرف تقلبی مگنارکس محصول گذشته از نداشتن هیچگونه اثر و فایده ای باعث ضرر مادی و روحی شده و بیماری جسمانی می شود.

جداً از خرید محصولات تقلبی اجتناب نمایید که علاوه بر زیان های مالی سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد.


مگنارکس ارائه شده توسط شرکت ما به همراه هولوگرام اصل و اختصاصی کمپانی میباشد !

در سراسر جهان تا کنون هیچ دارویی مشابه مگنارکس معرفی نشده و این تنها فرمول کشف شده تا کنون است که قادر است هر نوع آ لتی را از نظر سایز،طول و ضخامت به شکلی دائمی ،سریع ،آسان،بی خطر و بدون هرگونه مشکلی افزایش داده و باعث بهبود وضعیت شق شدگی و سفتی آ لت در حالت نعوظ و تحریک جنسی شود و همزمان از انزال زودرس جلوگیری کرده افزایش زمان مقاربت را به شما هدیه می دهد . فرمول بزرگ کردن آلت تناسلی : مگنا رکس این کار را خیلی سریع و آسان و به شکل غیر قابل باوری برای شما انجام می دهد . پزشکان بزرگ تر و حجیم تر و سفت و سختتر شدن آلت تناسلی مردان را امری کاملا ممکن و انجام شدنی می دانند . بسیار حیرت زده می شوید وقتی که فقط در عرض زمان کوتاه چند هفته ای شاهد افزایش حجم و طول آ لت تناسلی خود شوید به نحوی که تا قبل از این هیچ گاه تجربه نکرده بودید

قیمت یک بسته قرص مگنا :145000 تومان

– داری فرمولاسیونی ۱۰۰% گیاهی و جدید

۲- می توانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید , در روابط جنسی خود با اعتماد به نفس باشید و از زندگی خود لذت کامل را ببرید.

۳- پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت.

۴- افزایش دادن سایز طول آلت مردان حداکثر تا۷ سانتی متر و کلفتی تا۱٫۷ الی ۲ سانتیمتر ، بطور دائم و بدون عوارض جانبی

۵- افزایش طول و ضخامت آلت به اندازه۷ سانتی متر

۶-دارای گواهی از FDA آمریکا و GMP اروپا

۷- افزایش رقبت و لذت جنسی زن بخاطر افزایش سایز آلت مرد

۸- افزایش دیر انزالی طبیعی در مردان

۹- افزایش میل به رابطه و شق شدن آلت حتی بعد از انزال به صورت طبیعی

۱۰-مکملی که با بالا بردن توان و استقامت جسمی ، خستگی و فرسودگی بعد از مقاربت را از شما میگیرد و شما را شاداب و با قدرت نگاه میدارد.

قیمت :145000 تومان

برخی از روشهای تشخیص مگنارکس اصل از تقلبی!

درب قوطی مگنارکس با شرینگ شفاف پوشیده و پلمپ شده که بر روی آن با رنگ سیاه عبارت : SEALED FOR YOYR PROTECTION نوشته شده است.

در داخل قوطی علاوه بر ۶٠ عدد قرص مگنارکس یک عدد رطوبت گیر (سیلیکاژل) وجود دارد و با پنبه فضای خالی قوطی پر شده است.

تاریخ و شماره سریال کالا به شکلی خوانا با رنگ سیاه روی لیبل و بالای بارکد حک شده است که به سختی پاک می شود ودر صورت پاک شدن هم جای آن باقی میماند.

برای پیگیری بارکد نیز می توانید از سایت دولتی www.Gepir.org استفاده نمایید.

در مواردی افراد سودجو با تهیه محصولات تاریخ گذشته و فاسد با قیمتهای بسیار نازل و غیر واقعی و با تعویض لیبل و درج تاریخ جدید اقدام به فروش دوباره آن می نمایند که از طریق مقایسه رنگ به راحتی قابل تشخیص است رنگ لیبل یا برچسب محصول با رنگهای پانتونه با کدهای اختصاصی تعیین شده است که کپی برداری از آن در صورت نداشتن کد مورد نظر باعث تفاوت رنگ برچسب های تقلبی با بر چسب اصلی می شود.

<i

Designed by mohammadweb.com.




افزايش ميل جنسي در بانوان

اوضاع رواني زوجه را بهبود ميبخشد

تقويت قدرت ارگاسم

افزايش لذت جنسي در بانوان

كاهش فواصل بين هر نزديكي

كاهش زمان رسيدن به ارگاسم

اين محصول نسبت به تمامي محصول هاي محرك موجود بسيار قوي تر و ۱۰۰% موثر است

اسپانيش گلد فلاي، ميتواند اوضاع رواني زوجه را بهبود بخشيده و او را جهت برقراري رابطه جنسي آماده سازد. بانواني كه به دليل اختلال و ضعف قواي جنسي و شهواني ، نقصان و يا كاهش تحريك پذيري و نيز بي ميلي جنسي كه عموما از كهولت، بي خوابي، ضعف توانايي تمركز ، كمبود انرژي و همچنين كمبود هورمون بوجود آمده است جهت لذت بردن از بر قراري ارتباط جنسي مي توانند از اين مكمل استفاده نمايند.

 

مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه قطره اسپانيش گلد فلاي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت محصول اصل: 60,000 تومان (اورجينال تضميني)

شيوه مصرف قطره محرك بانوان اسپانيش گلد فلاي:

تنها كافي است به صورت مخفيانه و يا آشكارا اين مايع را در نوشيدني زوجه خود بچكانيد و پس از مصرف، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. اثرات كامل اين مكمل ۳۰ دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود.

دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جنـسي با او داريد.

همچنين به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك جنسي در آقايان استفاده نكنيد.

نكته بسيار مهم:

قطره گلدن فلاي موجود در اين فروشگاه به صورت كاملا اصل ارائه مي شود و تا كنون نسبت به تمامي محرك هاي ديگر از قبيل اسپانيش فلاي، آدامس، عطر، و شكلات توانسته است تحريك بيشتري ايجاد نموده و مورد رضايت تمامي مشتريان بوده است. حتي به جرات و بدون اغراق مي توانيم بگوييم كه بسياري از مشتريان پس از اولين مصرف و مشاهده اثرات آن چندين بار اين محصول را سفارش داده اند.

 

مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه قطره اسپانيش گلد فلاي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد

قيمت محصول اصل: 60,000 تومان (اورجينال تضميني)

۱- اسپانيش گلد فلاي چيست ؟

يك قطره طبيعي است كه براي ايجاد ميل جنسي در خانمها بكار ميرود

همانطور كه از اسم آن پيداست از يك حشره اسپانيايي توليد ميشود.

۲- اسپانيش گلد فلاي چه اثراتي بر روي خانم ها دارد ؟

اسپانيش گلد فلاي با اثرات دارويي كه دارد دقيقا ۲ كار را انجام ميدهد

اولا: اگر خانمي مشكل به ارگاسم رسيدن داشته باشد و يا اصلا به امور جنسي ذوق نشان نميدهد را درمان ميكند

دوما: در خانمهايي كه ميل جنسي متعادلي دارند براي بيشتر شدن علاقه ، از اين قطره استفاده ميشود

راهنماي خريد :

با تشكر از انتخاب شركت ما ، لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش اين محصول، مشخصات خود را در فرم زير وارد نموده و دكمه ثبت سفارش را كليك كنيد. سپس كارشناس فروش شركت با شما تماس ميگيرد و راهنمايي كامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دريافت آن و نيز روش استفاده محصول را براي شما توضيح ميدهد.

مذاكره تلفني طرفين براي خريداري محصول ضروري است!

 

افزايش ميل ، قدرت و كيفيت رابطه جنسي

افزايش زمان نزديكي و مقاربت

افزايش لذت رابطه براي هر دوطرف

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و

افزايش شق شدگي و سختي  . تناسلي هنگام نعوظ و تحريك جنسي

تاييد شده از طرف پزشكان و متخصصان

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

توليد شده از بهترين نوع مواد طبيعي و بدون هيچگونه عوارض جانبي

محصولات بسياري وجود دارند كه مي توانند مشكل زود انزالي را حل كنند ولي هيچ كدوم از اين محصولات توانايي اين محصول جديد را ندارند. وگادول نام محصولي نيمه گياهي و تركيبي توسط ۲ . معروف است كه مي تواند توسط مردان به صورت يك . واحد مصرف شده و زود انزالي آنان را در هنگام رابطه تا ۵۰ دقيقه بدون وقفه به عقب بياندازد. اين محصول نسبت به تمامي محصولات دير انزالي ديگر برتر بوده و قويتر مي باشد. وگادول توانايي اين را دارد كه به راحتي تا ۵۰ دقيقه براي مردان در رابطه خود با همسرشان تاخير در انزال ايجاد كند.

 

خريداران گرامي . تاخيري وگادول اصل را فقط و فقط از سايت شركت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

قيمت وگادول اصل انگلستان : 50000 تومان

 

برخي از امكانات و قابليتها:

ايجاد تاخير 50 دقيقه اي در انزال

محصول اصل انگلستان

100 گياهي و بدون عوارض

معتبرترين و پرفروش ترين  . تاخيري

قيمت بسيار پايين تر از محصولات مشابه

بدون هيچ گونه عوارض جانبي

توليد شده در مدرنترين لابراتوآرها دنيا بوسيله پرسنل متخصص

بسياري از مردان در هنگام رابطه خود با همسرشان از مشكل زود انزالي و انزال زودرس رنج مي برند. انـزال زودرس بـه انـزالي غير قابل كنترل و ناخواسته گفته مي شود كه قـبـل از نـزديـكـي و انـجـام رابطه جنسي و يا در مدت زمان بسـيـار كـمـي پـس از آن بـا ميزان تحريك كم و خلاف ميل فـرد انـجـام مي گيـرد. به عبارت ساده تر انزال زود رس انزالي است كه بر خلاف ميل باطني فرد و پس از مدت زمان بسيار كوتاهي رخ مي دهد. ايـن مسئـلـه مـي تـواند بـاعث نارضايتي جـنسـي در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـي از ايـن مشـكـل را بيشـتـر كنـد. انـزال زودرس يكي از متداول ترين نـارسايي هاي جنسي در مردان مي باشد و ممكن است براي هر مردي در بعضي مراحل زندگي رخ دهد. انزال زود رس باعث مي شود كه هر دو طرف به اندازه كافي از رابطه خود لذت نبرند.

در هيچ جاي دنيا تاكنون درمان ۱۰۰% قطعي براي اين موضوع پيدا نشده است (به دليل وجود دلايل مختلف) و فقط داروها ، اسپري ها ، اين نام مجاز نمي باشد . ها و. براي جلوگيري مقطعي (و سريع) از انزال زودرس موجود است. يكي از دلايل زود انزالي به مشغلات فكري ، پركاري ، سيگار و مواد مخدر مربوط ميشود كه مهمترين عامل در اكثر افراد بين ۱۸ تا ۴۰ سال به دليل ضعيف بودن ماهيچه PC ميباشد كه به راحتي قابل درمان است ولي درمان آن مدت زمان زيادي به طول خواهد انجاميد. به خاطر همين اكثر مردان ترجيح مي دهند كه از روش هاي مقطعي براي دير انزالي استفاده كنند. از طرفي زنان نيز به طور معمول ۱۲ تا ۳۰ دقيقه زمان نياز دارند تا در يك رابطه به ارگاسم رسيده و به عبارت ديگر به اوج لذت جنسي دست يابند و ارضا شوند در حالي كه مرد نمي تواند خود را اينقدر كنترل كند و زودتر از زن ارضا مي شود. اين باعث دلسردي زن از رابطه هاي بعدي با مرد مي شود. مردان نيز از اين مشكل ناراحت هستند زيرا نمي توانند به اوج لذت جنسي در رابطه خود با همسرشان (زن) دست يابند و به دليل زود انزالي هيچ وقت اوج لذت جنسي را تجربه نمي كنند.

برخي مزاياي . 2 كاره تاخيري و راست كننده وگادول:

۱-ايجاد تاخير در انزال و دير انزالي بين 45 الي 50 دقيقه

۲-راست كننده  . مرد در هنگام نزديكي

۳-عدم وجود هر گونه عوارض جانبي مثل سردرد، سرگيجه، تهوع، استفراغ و

۴-افزايش ميل به رابطه زناشويي (نزديكي) در مردان و افزايش طول و كلفتي در . در هنگام رابطه

۵- حجيم كننده . مردان در هنگام رابطه زناشويي

۶-بدون نياز به ديگر محصولات از قبيل اسپري هاي تاخيري و ديرانزالي

۷-افزايش دهنده قوي مدت زمان نزديكي و جلوگيري از انزال زودرس

۸-افزايش ميزان نعوذ (راست شدن . و شق پذيري) بصورت دلچسب و شيرين

۹-بالا بردن بنيه و توان جنسي و افزايش كلفتي ا . بطور چشمگير

۱۰-درمان اضطراب و تشويش پيش از نزديكي به علت افزايش اعتماد به نفس

۱۱-تاخيري فوق العاده قوي و بزرگ كننده . در نزديكي

۱۲-افزايش مدت زمان نزديكي و دير انزالي و شق پذيري

۱۳-افزايش كلفتي در هنگام رابطه

۱۴-افزايش درازا . در هنگام رابطه

۱۵

و

 

خريداران گرامي  تاخيري وگادول اصل را فقط و فقط از سايت شركت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

قيمت وگادول اصل انگلستان : 50000 تومان 

 

نكته:متأسفانه شاهد هستيم كه عده اي سودجو و بدون هيچ گونه اطلاعاتي در زمينه ي دارويي اقدام به فروش محصولات مشابه مي نمايند كه ما به هيچ وجه مسئول آنها نيستيم و از اين افراد خواستاريم كه در اين مسأله كمي تأمل فرمايند ما همه ايراني هستيم و بايد در راستاي پيشرفت هم قدم برداريم. به اميد سلامت شما عزيزان

در صورتي كه در مورد اين محصول سوالي داريد در فرم زير نام ، شماره و سوال خود را ثبت نماييد تا از طرف شركت با شما تماس بگيرند.

 

. چاقي گياهي

داروهاي چاق كننده گياهي

. چاقي بدون بازگشت

 . چاق كننده

بهترين . چاقي صورت بدون عوارض

داروهاي چاق كننده گياهي

 . چاقي سوپر فت فست جديد نمونه جديد  . هاي فت فست است كه به صورت اختصاصي توسط شركت طب ن وارد شده و به صورت اختصاصي فقط و فقط از اين طريق اين سايت ميتوانيد  . چاقي سوپر فت فست را تهيه نماييد.د . ها بر خلاف ديگر اين نام مجاز نمي باشد . هاي چاقي 100 درصد گياهي و بدون عوارض جانبي هستند و چاقي يكنواخت ايجاد ميكند و از بوجود آمدن لايه هاي چربي جلوگيري كرده و با ساخت عضله ايجاد چاقي ميكند و زيبايي اندام ها را حفظ مينمايد.

 

خريداران گرامي . چاقي سوپر فت فست اصل را فقط و فقط از سايت شركت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

قيمت محصول اصل: 65000 تومان (اورجينال تضميني)

 ويژگي ها و عملكرد  . چاقي سوپر فت فست:

افزايش اشتها

ايجاد چاقي يكنواخت و عضله سازي

جلوگيري از تجمع چربي

افزايش سطح انرژي بدن

خاصيت ضد سرطاني

كاهش كلسترول و چربيهاي بدن

رفع خستگي

حفظ و بهبود سلامتي پوست، مو و دهان

نحوه مصرف  . چاقي فت فست جديد :

روزانه ۲ عدد قبل از ناهار و شام مصرف شود

تركيبات . چاقي فت فست :

هاي چاقي سوپر فت فست توليد شده از مواد اوليه كاملا گياهي به همراه ويتامين هاي Vitamin B 1- 12 – D3 – E هستند

تاثيرات فوق العاده اين محصول از همان روزهاي اول استفاده شما را شگفت زده خواهد كرد

موارد منع مصرف:

زنان باردار و شيرده – بيماران مبتلا به بيماري هاي كليوي و كبدي

افراد زير ۱۴ و بالاي ۶۰ سال

 

. چاقي سوپر فت فست اصل را فقط و فقط از سايت شركت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

قيمت محصول اصل: 65000 تومان (اورجينال تضميني)

نكته:متأسفانه شاهد هستيم كه عده اي سودجو و بدون هيچ گونه اطلاعاتي در زمينه ي دارويي اقدام به فروش محصولات مشابه مي نمايند كه ما به هيچ وجه مسئول آنها نيستيم و از اين افراد خواستاريم كه در اين مسأله كمي تأمل فرمايند ما همه ايراني هستيم و بايد در راستاي پيشرفت هم قدم برداريم. به اميد سلامت شما عزيزان

در صورتي كه در مورد اين محصول سوالي داريد در فرم زير نام ، شماره و سوال خود را ثبت نماييد تا از طرف شركت با شما تماس بگيرند.

 

 

مصرف داروهاي تقلبي كه تحت نظارت هيچ سازمان دارويي و پزشكي نيستند به هيچ عنوان توصيه نمي­شود زيرا سلامت فرد مصرف كننده اين گونه دارو ها جداً مورد تهديد قرار خواهد گرفت بنا بر اين توصيه ميشود كه  . سياليس ۳۰ عددي اصل را فقط و فقط از سايت ما سفارش دهيد و از خريد كردن از وبلاگها و سايتهاي غير رسمي پرهيز نماييد.

قيمت محصول اصل : ۱۴۰۰۰۰ تومان

اورجينال ۳۰ عددي

 

باشد . تاخيري گياهي كيمياگر طوس ساخت ايران از داروخانه با مجوز بهداشت و 100 درصد تضميني

اولين . تاخيـري مجوز دار در ايران

شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت به شماره 023 – 88

افزايش زمان مقاربت

بدون هيچگونه عوارض

افزايش ميل ، قدرت و كيفيت رابطه جنسي

بدون عوارضي چون تپش قلب ، چاقي و اضافه وزن يا ناراحتي هاي پوستي و گوارشي و

انزال زودرس عبارت است از انزالي كه زودتر از زمان دلخواه زوجين رخ دهد و باعث نارضايتي يك يا هر دوي آنها شود. انزال زودرس شايع ترين اختلال جنسي در مردان زير 40 سال است. در بسياري از كشورهاي توسعه يافته كه امكان آمارگيري در اين زمينه وجود دارد، برآورد تعداد ميتلايان به اين عارضه بين 30 تا 70 درصد از كل جمعيت مردان مي باشد. مردي كه در بيش از نيمي از مقاربت هاي خود دچار انزال زودرس شود، در اين دسته قرار مي گيرد. بر طبق آمار علت اصلي بسياري از طلاق ها در زوج هاي جوان همين اختلال در روابط زناشويـي است. لذا درمان اين اختلال موجب استحكام روابط عاطفي و روحي زوجين مي شود. . تاخيري KIMIAGAR يك فراورده گياهي است كه بر پايه تجربيات موفق برگرفته از طب سنتي تهيه شده است و با كم كردن حساسيت اعصاب اندام هاي تنـاسلي موجب كمك به رفع انزال زودرس در مردان مي شود.

 

 

قيمت محصول اصل : تنها 32000 تومان

براي خريد اين محصول لطفا اطلاعات خود را در فرم انتهاي صفحه وارد نماييد

برخي از ويژگيهاي  . تاخيري كيمياگر ايراني :

مخصوص تـاخيـر در انـزال

. تـاخيـري مجوز دار در ايران

تـاخـيري حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه

اين محصول در بسته بندي 10 عددي عرضه مي شود

بدون عوارض جانبي

اين دارو كاملا گياهي مي باشد و هيچ گونه عوارضي ندارد.

. با اثر بخشي حدود ۳۰ الي ۴۵ دقيقه براي تمامي گروه هاي سني قابل استفاده ميباشد.

 . KIMIAGAR عملكرد ۱۰۰% تضميني دارد ، . بدون عوارض جانبي ميباشد.

. تاخيـري KIMIAGAR (10 عددي)

 

 

موارد منع مصرف:

موارد خاصي گزارش نشده است. از آنجائيكه مواد تشكيل دهنده ي اين دارو كاملا گياهي هستند، معمولا هيچ گونه تداخلي با ساير داروهاي شيميايي ايجاد نمي كنند. اين خصوصيت به ويژه در افراديكه بطور همزمان داروهاي ديگري نيز مصرف مي كنند داراي اهميت است.

نحوه مصرف:

1. را 1 تا 1/5 ساعت قبل از رابطه ميل شود.

. با مواد اسيدي مانند آبليمو يا سركه خودداري شود، زيرا موجب خنثي شدن تاثيرات دارو مي شود.

 

قيمت محصول اصل : تنها 32000 تومان

براي خريد لطفا اطلاعات خود را در فرم زير وارد نموده و سپس دكمه ثبت سفارش را بزنيد

 

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *