شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد

دوره مقدماتی php
شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد
شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد

 

تماس با پليس گذرنامه:

تلفن گوياي گذرنامه : 66935058 66936555 66939598

شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد

دوره مقدماتی php

تلفن روابط عمومي گذرنامه:

66929658

66936777

66919597

66919598

66919599

تلفكس:

66923343

شماره تماس نماينده پست مستقر در پليس گذرنامه:

66905707

تلفن براي پاسخگويي به پرسش هاي هموطنان مقيم خارج از كشور:

66421113

شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد

66905694

نشاني اينترنتي:

www.police.ir

 

بازگشت

یا ادامه می دهید به عنوان میهمان

قاضی ویژه جرایم فضای مجازی در دادسرای مشهد گفت: در شرکت‌های هرمی کسب منفعت به گونه‎ای است که از طریق عضوگیری خواهد بود و این امر منجر به خروج ارز از کشور می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه باید علوم انسانی اسلامی را خلق کنیم، گفت: اگر دانشگاه می‌خواهد پاسداشت انقلاب را در طلیعه تمدن نوین اسلامی 40 سال بعد را رقم بزند، باید تفکری نوین در علوم انسانی داشته باشد؛ نمی‌توان علوم انسانی غربی را به عنوان یک باور پذیرفت و بعد بیان کرد که می‌خواهم انقلابی بمانم.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به برخورد بانک‌ها با صنعتگران و میزان بهره و سود دریافتی توسط بانک‌ها گفت: خطر این شیوه بانکداری برای جمهوری اسلامی بیشتر از آمریکا و اسراییل است و آسیب بیشتری به کشور وارد میکند.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌‌داران خرسان رضوی گفت: خواهش من این بود که امسال نمایشگاه صنعت چاپ را برگزار نکنید، زیرا حال این صنعت‌گران…

اسقف یونان گفت: عدالت می‌تواند بستر گفت‌وگوی تمدن‌ها را ایجاد کند. 

به گزارش ایسنا-…شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد

مرجع دینی کلیمیان ایران گفت: دیدگاهی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد، راه جدیدی را برای گفت‌وگوی بین ادیان گشوده…

خلیفه ارامنه تهران گفت: گفت‌وگوی بین ادیان، یک ضرورت عینی و اساسی  در دنیای امروز است.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: به نظر ما و براساس اطلاعاتمان، عملکرد مالی جامعه پزشکی در مجموع از اکثر صنوف شفاف‌تر است.

جانشین رئیس بسیج اساتید کشور گفت: در مقابل هر تصمیمی واکنش مناسب نشان دهید، به شکل آتش به اختیار عمل کنید و اگر انحرافی دیدید منتظر نظر سازمان مرکزی نباشید و عمل نمایید.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: بهترین نوع آموزش برای دانش آموز، آموزش‌های مهارتی است، چراکه نهایت توجه دانش آموزان به آموزش‌ تئوری تا حدود 20 دقیقه است و پس از آن خسته می‌شوند،  در حالی‌که آنان آموزش‌ مهارتی تا چهار ساعت همراهی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: همه سنگ‌ها را نباید به طرف دولت و حاکمیت پرتاب کرد، تمام ارکان دموکراسی در کشور مسئول هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اختلافات و نزاع‌های سیاسی آفت اصلی انقلاب اسلامی است، برای به ثمر نشستن این اقتدار و آزادی میلیون‌ها نفر از زنان و مردان، پیر و جوان به خیابان‌ها ریختند باید با وحدت و انسجام آن را حفظ کرد.

مدیر امور آبفای طرقبه شاندیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 انشعاب غیر مجاز آب در طرقبه و شاندیز شناسایی و جمع آوری شده است که مالکان آنها مستقیما از شبکه و یا قبل از کنتور، برداشت غیرقانونی آب داشتند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: گردش مالی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در سیستم بانکی کشور است، در حالی که شرکت‎های هرمی توام باعث خروج ارز از کشور می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: بارگاه حضرت رضا(ع)، مهم‌ترین پایگاه فرهنگی، مذهبی و علمی در داخل و خارج از کشور و ملجأ و پناهگاهی برای ارادتمندان و علاقه‌مندان حضرت و آزادگان جهان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: در سال ۹۸، ۴۰ درصد کسری آب خواهیم داشت اما برنامه ما این است که حدود ۲۰ درصد یعنی ۲۵۰۰ لیتر بر ثانیه را از طریق اعمال برنامه‌های مدیریت مصرف و توزیع مدیریت کنیم.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در صادرات و تولید نساجی با وجود تمام مشکلاتی که از ابتدای سال شاهد آن بودیم، در بخش تولید حدود 6 درصد، در کل رشته فعالیت‌های صنعت نساجی و در صادرات آن به صورت مرزی 37 درصد و از نظر ارزشی 26 درصد رشد را شاهد بودیم.

طبق گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی، امروز کیفیت هوای مشهد پاک است.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد با بیان اینکه در 10 روز اخیر تغییر قیمتی نداشته‌ایم، گفت: ما در مشهد هر روز کشتار داریم و گوشت تازه هر روز در بازار توزیع می‌شود و قیمت‌ها هم همان قیمت سابق است.

استاد گروه جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به دستاوردهای قبل و بعد انقلاب اسلامی در حوزه علم پزشکی گفت: گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در تمامی رشته‌های پزشکی، تاسیس بیمارستان‌های مجهز در اکثر شهرها، انقلاب فرهنگی و پاک سازی دانشگاه‌ها از فرهنگ ستم شاهی، قانونمند شدن امور پزشکی با ارزش‌های اسلامی، رقابت علم پزشکی ایران با دنیا را می‌توان از جمله دستاوردهای ایران در 40 سال دانست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: برخی بیان می‌کنند که مشکلات ما به خاطر استقلال‌خواهی است و باید با آمریکا دوست شویم، ما می‌خواهیم دوست شویم اما آنها با ما دوست نمی‌شوند، آمریکا ذاتاً دشمن بشریت است و با ما دوست نمی‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: چسباندن تبلیغات و انداختن پوستر تبلیغاتی به منازل تخلف محسوب می‌شود، اما مقرره خاصی برای این موضوع نداریم که فقط به همین موضوع پرداخته باشد و بخواهد مسئولیت مدنی یا کیفری برای آن در نظر بگیرد.

اسقف اعظم و سفیر واتیکان گفت: گفت‌وگو یک خدمت واجب به بشریت است.


All Rights Reserved – باز نشر مطالب پورتال راه خوب تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد .

 

شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد
شماره تلفن اداره گذرنامه مشهد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *