سرکه سیب سفیدی پوست

دوره مقدماتی php
سرکه سیب سفیدی پوست
سرکه سیب سفیدی پوست

 امروزه افراد بسیار زیادی به خصوص خانم های جوان در پی راه هایی برای بهبود پوست خود هستند تا زیبایی خود را دوچندان کنند چون پوست بزرگترین عضو بدن بشمار می رود و عوامل مختلفی از جمله :آلودگی هوا ، اشعه ها تلفن همراه و وای فای و نور خورشید بر روی آن تاثیر می گذارد و باعث آسیب آن می شود.به همین منظور ما در این بخش از نمناک ماسک های سرکه سیب را به شما معرفی می کنیم تا از آسیب پوست جلوگیری کنید. 

سرکه سیب حاوی استیک، سیتریک و اسید مالیک است. بنابراین دارای ساختاری غنی از ویتامین، آنزیم ها، نمک های معدنی و آمینو اسیدها می باشد که در سلامت پوست موثر است. 

فواید سرکه سیب برای پوست: 

سرکه سیب به شما این امکان را می دهد که به دلیل مواد ضد عفونی کننده و ضد التهابی که دارد به سرعت از شر آکنه خلاص شوید.

سرکه سیب با محتوای اسیدی آن به از بین بردن لکه ها روی پوست کمک می کند.سرکه سیب سفیدی پوست

یک داروی نیروبخش طبیعی است. به این ترتیب، به تغییر رنگ در پوست کمک می کند.

دوره مقدماتی php

سرکه سیب به روشن شدن آفتاب سوختگی کمک می کند.

بوی بد پاها را از بین می برد.

از مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش های سر سیاه و لکه پوست جلوگیری و سموم پوست را پاک سازی می کند. 

ماسکی برای از بین بردن چین و چروک صورت : 

دو لیوان آب ،3 قاشق چای خوری سرکه سیب را داخل یک قابلمه بجوشانید. تا مخلوط سرد شود،ابتدا صورت خود را بخار دهید ، وقتی این کارها را انجام دادید آب و سرکه سیب را با هم مخلوط کنید و روی صورت خود بزنید، این کار می تواند دو بار در هفته انجام شود.

این مواد را با هم مخلوط کرده و در ناحیه سینه و گردن بزنید 20 دقیقه صبر و بعد پاک کنید می توانید یک بار در هفته این کار را انجام دهید. 

ماسک صورت خانگی برای از بین بردن آکنه با سرکه سیب:

تکه پنبه ای را در محلول بزنید و آن را روی پوست آسیب دیده بمالید.آن را به مدت 10 دقیقه روی صورت بگذارید و سپس آن را با آب گرم بشویید.برای دیدن نتیجه بهتر چند روز به طور روزانه از آن استفاده کنید.

از بین بردن لکه های دست با سرکه سیب:

این مواد را با هم ترکیب کنید این مخلوط را هر شب قبل از خوابیدن روی دستان خود بمالید. خواهید دید که لکه ها در طول زمان ناپدید می شوند. 

چگونه ممکن است چربی مسدود شده روی صورت را رفع کنیم؟ 

ابتدا آزمایش کلسترول و یک پزشک متخصص پوست را توصیه می کنیم. در این میان باید به آنچه می خورید توجه کنید؛ باید از غذاهای تند و چرب اجتناب کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. به یک فنجان قهوه آب و نصف فنجان سرکه اضافه کنید و صورت خود را پاک کنید. از آن جا که سرکه سیب خواص ضد عفونی کننده دارد، به از بین بردن غدد چربی کمک می کند. هم چنین، چهره خود را در طول روز تمیز نگه دارید و عصاره بابونه سرد را روی صورت قرار دهید.

تمام مواد در این ماسک کاملا طبیعی و برای پوست مفید هستند. این ماسک صورت آسان تهیه می شود و ارزان است. شما احتمالا تمام مواد لازم را در خانه دارید! این کار به از بین بردن ناخالصی ها و صاف کردن پوست کمک می کند.

جوش شیرین خاصیت ضد عفونی کننده طبیعی و ضد التهابی دارد که به از بین بردن آکنه کمک می کند. هم چنین آن به تعادل سطوح پ هاش پوست کمک می کند تا آسیب های بیشتر را کاهش دهد. سرکه سیب حاوی اسید آلفا هیدروکسی است که پوست مرده را پاک می کنند تا پوست سالم را آشکار کند.

همچنین خاصیت ضد میکروبی، ضد قارچ و ضد ویروسی قوی دارد که به مبارزه با باکتری که باعث آکنه می شود کمک می کند! عسل در ماسک برای پوست شما به خاطر خواص ضد باکتری اش عالی است. آن هم چنین حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند که می توانند به پوست کمک کنند تا درخشندگی طبیعی خود را دوباره به دست آورند.

مواد لازم:

مراحل: 

استفاده: 

این ماسک را چندین بار در هفته استفاده کنید تا به پوست شما کمک کند دوباره به حالت طبیعی و درخشان برگردد. 

ماسک های طبیعی خاک به سفت کردن پوست شما کمک می کند، اندازه منافذ را کاهش می دهند و روغن اضافی تولید شده توسط پوست را جذب می کنند. آن ها همچنین شامل چندین مواد معدنی هستند که پوست را غنی می کنند و ظاهر طبیعی و سلامت پوست را بهبود می بخشند.

سرکه سیب در این ماسک به عنوان یک محرک قوی برای درمان عمل می کند.

روغن اسطوخودوس خواص آنتی میکروبی و آنتی اکسیدان دارد که آن را برای درمان آکنه شدیدا موثر می سازد. 

مواد مورد نیاز: 

سرکه سیب سفیدی پوست

مرحله 1

خاک رس، سرکه سیب و روغن اسانس اسطوخودوس را ترکیب کنید.

یک قاشق غذاخوری گل را در یک کاسه بریزید و سرکه سیب را به خمیر سفت اضافه و به دقت 1 یا 2 قطره روغن اسانس اسطوخودوس را اضافه کنید. 

مرحله 2

این ماسک را روی پوست آکنه، زده بزنید.

بگذارید تقریبا به مدت 30 دقیقه روی موضع خشک شود. با این حال، اگر پوست تان حساس است، آن را فقط 15 تا 20 دقیقه نگه دارید آن را با آب سرد بشویید و به آرامی پوست خود را خشک کنید ،این ماسک گلی را یک بار در هفته در صورت نیاز بمالید. 

سرکه سیب برای درمان آفتاب سوختگی کاربرد دارد و به تسکین درد و تسریع فرآیند التیام کمک می کند. 

چگونه از آن استفاده کنیم: 

نصف یک فنجان سرکه سیب را با 4 فنجان آب مخلوط کنید ، یک حوله را با محلول خیس کنید و روی پوست آفتاب سوخته بزنید ، برای مدتی آن را ماساژ دهید ، این کار را چند بار به مدت چند روز تکرار کنید تا شرایط شما بهبود پیدا کند. 

  • عکس نقاشی کودکانه ماشین پلیس
  • سرکه سیب پوست را تسکین داده و نرم و انعطاف پذیر خواهد کرد. اسید هیدروکسیل سلول های مرده پوست را از بین می برد و سلول های پوست سالم را نشان می دهد. 

    چگونه از آن استفاده کنیم: 

    کمی سرکه سیب را در وان آب گرم بریزید ، 15 تا 20 دقیقه در آن بنشینید، به اسید محافظ اجازه دهید تا پوست شما را خیس کنید ،برای حفظ سطح pH پوست خود از این برنامه پیروی کنید. 

    سرکه سیب خاصیت سفت کنندگی دارد که با افزایش جریان خون به پوست و به حداقل رساندن منافذ پوست کمک می کند، یک درمان خوب برای آن هایی است که پوست چربی دارند. هم چنین سطح پ هاش پوست را تنظیم می کند.

    چگونه از آن استفاده کنیم: 

    سرکه سیب یکی از بهترین و بی نظیرترین پاک کننده ها و لایه بردارها است که بدون هیچ هزینه اضافی قادر خواهید بود که پوستی زیبا و سالم را تجربه کنید.

    سرکه سیب و لکه های پوستی

    لکه های پوستی که مخصوصا بعد از پا به سن گذاشتن روی صورت پدیدار می شوند بعد از استفاده از سرکه سیب برطرف می شوند. با یک پنبه کمی سرکه سیب رقیق را روی صورتتان و مستقیم روی لکه ها بمالید و ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی آن ها بماند و سپس بشویید. این کار را یک تا دو بار در روز انجام دهید. بعد از شش هفته تاثیر را مشاهده خواهید کرد.

    سرکه سیب و آکنه و جوش

    چرا به جای خرید انواع و اقسام کرم ها و مواد شیمیایی گران قیمت رو به مواد طبیعی نمی اورید و اجازه نمی دهید طبیعت سحر و جادویش را بر روی پوست شما انجام دهد؟سرکه سیب سفیدی پوست

    بسیاری از بازیگرانی که شما به داشتن پوست زیبایشان غبطه می کنید مانند اسکارلت جوهانسون و هیلاری داف از سرکه سیب به عنوان ضد جوش و پاک کننده صورت استفاده می کنند. سرکه طبیعی با باز کردن منافذ طبیعی پوست به پوست شما اجازه می دهد تا تنفس کند و در درمان جوش و اکنه بسیار موثر است.

    سرکه سیب دارای ماده ای به نام اسید مالیک است که خواص ضد باکتری و ضد قارچ و ضد ویروسی دارد و از بروز عفونت و جوش های پوستی جلوگیری می کند. سرکه سیب نه تنها چربی اضافی پوست را می گیرد بلکه PH پوست را تنظیم می کند و چربی پوستتان را متعادل می کند.

    برای استفاده از سرکه سیب به عنوان تونر باید آن را رقیق کنید. سرکه سیب یک اسید بسیار قوی است و می تواند به تنهایی به پوست شما آسیب برساند. بنابراین حتما به مقدار مساوی از آب و سرکه سیب طبیعی را مخلوط کرده و می توانید ژل آلوئه ورا و یا چای سبز نیز به آن اضافه کنید. به مرور زمان و وقتی پوست شما عادت کرد می توانید به تدریج غلظت ان را زیاد کنید. حتما قبل از استفاده مخلوط را کاملا تکان دهید تا آب و سرکه کاملا قاطی شوند.

    برای استفاده از سرکه برای بار اول بهتر است قسمت کوچکی از پوست را امتحان کنید تا به میزان واکنش پوستتان به ان آگاه شوید. اگر حساسیتی نشان نداد می توانید با پنبه نرمی به آهستگی پوستتان را پاک کنید و در بار اول بعد از پنج دقیقه با آب نسبتا گرم بشویید. دفعه های بعدی بگذارید بیشتر روی پوستتان بماند البته تا آستانه تحمل پوستتان.

    بهتر است شب ها از این محلول استفاده کنید تا اشغه ماورابنفش خورشید به پوستتان آسیب نرساند.

    سرکه سیب به علت خاصیت لایه برداری اش پوستتان را حساس می کند بنابراین روزها حتما هر دو ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر پوست شما در هر ناحیه ای جوش می زند حتما از این محلول استفاده کنید.

     

    88492747

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

    

    ماسک سرکه سیب

     

    پوست شما میتواند به مرور زمان شکسته و کهنه شده و درخشش گذشته خود را از دست بدهد. با استفاده از ماسک سرکه سیب، جوانی و درخشندگی را به پوست صورت خود و حتی پوست دست ها، باز می گردانید. این ماسک را میتوانید در بخش ارنج ها، زانوها و حتی کف پا و غیره استفاده نمایید.

     

    سرکه سیب سفیدی پوست

    انواع ماسک سرکه سیب

     

    سرکه سیب و لکه های پوستی

    لکه های پوستی که مخصوصا بعداز پا به سن گذاشتن روی صورت ظاهر میشوند بعداز استفاده از سرکه سیب برطرف می شوند. با یک پنبه قدری سرکه سیب رقیق را روی صورتتان و مستقیماً روی لکه ها بمالید و ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی آنها بماند و آنگاه بشویید. این کار را یک تا دو دفعه در روز انجام دهید. بعداز شش هفته تأثير را مشاهده خواهید کرد.

     

    ماسک سرکه برای سفتی پوست

    برای برخورداری از خواص این ماسک باید یک قاشق سوپ خوری سرکه را با دو استکان آب مخلوط کنید و یا یک چهارم استکان سرکه را با یک چهارم آب ترکیب نمایید و به آرامی بر روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید تا روی پوستتان خشک شود و بعد آن را آبکشی نمایید.

     

    ماسک عسل و سرکه سیب

    سه قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق سوپ خوری سرکه سیب مخلوط نمایید و به خوبی هم بزنید تا ماده ای یکدست حاصل شود و قبل از استفاده از این ماسک صورتتان را خوب بشویید و خشک کنید و بعد به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت این ماسک را بر روی صورت خود نگه دارید و برای آبکشی نخست با آب ولرم و با بعد با آب سرد پوستتان را بشویید این کار به باز شدن منافذ پوست کمک می کند و این ماسک اسیب های ظاهری پوست را از بین می برد و چربی پوست را تنظیم می کند. از این ماسک هفته ای دو الی سه دفعه بیشتر استفاده نکنید زیرا باعث حساسیت پوستی می شود.

     

     

    ماسک سرکه سیب برای پوست صورت

     

    ماسک جوش شیرین و سرکه سیب

    دو قاشق سوپ خوری سرکه سیب را با سه قاشق سوپ خوری جوش شیرین ترکیب کنید و با سرانگشتان خود این ماسک را بر روی صورتتان بمالید و بگذارید ماسک سرکه سیب پانزده الی بیست دقیقه بر روی صورت شما بماند و برای شستشو ابتدا با آب ولرم و بعد با آب سرد، پوست صورت خود را بشویید و بعداز آن از کشیدن پوست پرهیز کنید و برای پوستتان از یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. هفته ای یک دفعه از این ماسک میتوانید استفاده کنید.

     

     

    ماسک سرکه سیب، چای سبز و عسل

    درصورتی که پوست حساسی ندارید، میتوانید به آسانی این ماسک مؤثر را امتحان کنید. سرکه سیب خواص ضد باکتریایی مختصری دارد که سبب تعادل و تناسب pH طبیعی پوست( حالت اسیدیته پوست) شما خواهد شد و در نتیجه مانع از ایجاد جوشها می شود. بعلاوه چای سبز، با خواص آنتی باکتریایی خود سبب تسریع خاصیت آنتی اکسیدانی پوست خواهد شد و به تغذیه بهتر پوست کمک خواهد کرد.

     

    ۲ قاشق برگ چای سبز خشک را برای ۱۰ دقیقه در آب داغ خیس کنید. دو قاشق سرکه سیب را با دو قاشق از از معجون چای سبز در کاسه ای تمیز مخلوط کنید و بعد دو قاشق عسل هم اضافه کنید و خوب هم بزنید. این ماسک آبکی را به صورت لایه لایه روی پوست خود قرار دهید. ۲ تا ۳ لایه کافی است. بعداز این که لایه آخر خشک شد، صورت خود را با آب بشویید.

     

    ماسک صورت سرکه سیب برای سفت شدن پوست صورت

    استفاده سرکه بعنوان حجم دهنده ی پوست به زمان های بسیار قدیم برمیگردد و تا به امروز هم کاربرد دارد. پس از این که صورت خود را شستید، یک قاشق غذا خوری سرکه سیب را با دو فنجان آب ترکیب کنید و بعنوان شست و شو دهنده برای تمیز کردن و سفت کردن پوست استفاده کنید.سرکه سیب سفیدی پوست

     

    حتی میتوانید ماسک صورت خانگی هم از سرکه استفاده کنید:یک چهارم فنجان سرکه سیب را با یک چهارم فنجان آب ترکیب کنید، آنگاه محلول را ارام روی صورت خود بمالید و اجازه دهید روی صورت خشک شود.

     

    ماسک سرکه سیب

    یک قاشق چای خوری سرکه سیب، 2 قاشق چای خوری چای سبز سرد، 1 قاشق چای خوری عسل، 5 قاشق چای خوری شکر قهوه ای

     

    نخست سرکه سیب، چای سبز، شکر قهوه ای و عسل را در یک ظرف کوچک بریزید و خوب مخلوط کنید. برای افزایش غلظت ترکیب میتوانید مقدار شکر را افزایش دهید.

     

    ماسک تهیه شده را با یک پد روی صورت پخش کنید و چند دقیقه ای با انگشتان ماساژ دهید. این کار جریان خون را بهبود می بخشد و به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند. بعداز 10دقیقه تاثیرگذاری ماسک را با آب بشویید. این ماسک 1تا2 دفعه در هفته میتواند تکرار شود.

     

  • عکس فانتزی دختر جدید
  • ماسک سرکه سیب برای جوش

     

    توصیه هایی در استفاده از سرکه سیب:

    سرکه سیب یک اسید بسیار غلیظ میباشد که برای استفاده برای اول باید آنرا با میزان مساوی آب مخلوط کنید و رفته رفته به غلظت آن بیفزایید. در صورتی که اولین بار است از این ماسک طبیعی استفاده می کنید، کمی از پوستتان را به آن اغشته کنید و چنانچه حساسیتی نشان نداد بعداز آن استفاده نمایید.

     

    اولین بار تنها پنج دقیقه این ماسک را بر روی پوستتان بگذارید و در دفعات بعد، مدت زمان آنرا تا آستانه تحمل پوستتان بالا ببرید. استفاده از این ماسک بهتر است در شب صورت بگیرد تا اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوستتان لطمه نزند. زیرا این ماسک پوست را حساس می کند در صورت استفاده از آن، هر دو ساعت از کرم ضد افتاب جهت مراقبت از پوست خویش استفاده کنید.

     

    گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

     

    رازهای زیبایی

    سرکه سیب سفیدی پوست

    برای خرید این سرهمی شیک کلیک کن!

    شوینده‌ات روبدون دردسر درب خونه تحویل بگیر

    دسترسی به بازی هاوقابلیت های جدید

    گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

    سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

    شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

    شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

    خرید لباس زیر مارک بدون واسطه

    خرید مشکین تاژ با 15% تخفیف

    خرید گیفت کارت xbox

    بهترین روش شستوشوی لباس های مشکی و تیره

    دسترسی آسان به تمام برنامه های اپل

    راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

    راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    سرکه سیب دارای ماده‌ای به نام اسید مالیک است که خواص ضد باکتری و ضد قارچ و ضد ویروسی دارد و از بروز عفونت و جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند. سرکه سیب نه تنها چربی اضافی پوست را می‌گیرد بلکه پوست را تنظیم می‌کند و چربی پوست‌تان را متعادل می‌کند.

    سرکه سیب یکی از انواع سرکه می باشد که از سیب قرمز به دست می آید و در واقع همان آب سیب است که در اثر تخمیر، قند آن به الکل تبدیل شده است.

    سرکه سیب فواید بسیاری برای بدن دارد که در این مقاله از سایت تانمابه طور کامل با فواید سرکه سیب برای سلامتی و لاغری، پوست و مو، کبد چرب و دیابت آشنا خواهید شد.

    برای استفاده از سرکه سیب به عنوان تونر باید آن را رقیق کنید. سرکه سیب یک اسید بسیار قوی است و می‌تواند به تنهایی به پوست شما آسیب برساند. بنابراین حتما به مقدار مساوی از آب و سرکه سیب طبیعی را مخلوط کرده و می‌توانید ژل آلوئه ورا و یا چای سبز نیز به آن اضافه کنید. به مرور زمان و وقتی پوست شما عادت کرد می‌توانید به تدریج غلظت آن را زیاد کنید. حتما قبل از استفاده مخلوط را کاملا تکان دهید تا آب و سرکه کاملا قاطی شوند.

    سرکه سیب برای پوست

    سرکه سیب سفیدی پوست

    برای استفاده از سرکه برای بار اول بهتر است قسمت کوچکی از پوست را امتحان کنید تا به میزان واکنش پوست‌تان به آن آگاه شوید. اگر حساسیتی نشان نداد می‌توانید با پنبه نرمی به آهستگی پوست‌تان را پاک کنید و در بار اول بعد از پنج دقیقه با آب نسبتا گرم بشویید. دفعه های بعدی بگذارید بیشتر روی پوست‌تان بماند البته تا آستانه تحمل پوست‌تان.

    بهتر است شب‌ها از این محلول استفاده کنید تا اشغه ماورابنفش خورشید به پوست‌تان آسیب نرساند. این ماده به علت خاصیت لایه برداری‌اش پوست‌تان را حساس می‌کند بنابراین روزها حتما هر دو ساعت یکبار از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر پوست شما در هر ناحیه‌ای جوش می‌زند حتما از این محلول استفاده کنید، تا زیبایی پوست تان را بازیابید

    1. درمان آفتاب سوختگی

    سرکه سیب یک درمان طبیعی برای آفتاب سوختگی محسوب می شود، همچنین سرکه سیب برای روشن شدن رنگ پوست صورت نیز مفید می باشد.

    یک فنجان سرکه سیب را با 1/4 فنجان روغن نارگیل ترکیب کنید و بر روی آفتاب سوختگی بمالید.

    2. درمان قارچ پای ورزشکار

    سرکه سیب برای درمان بیماری قارچ پای ورزشکار و قارچ ناخن مفید می باشد.

    3. درمان آکنه و جوش صورت و جای جوش

    سرکه سیب دارای ضد باکتریایی می باشد که می تواند برای درمان آکنه و جوش صورت استفاده شود، همچنین اسید لاکتیک موجود در سرکه سیب جای جوش را هم درمان می کند.

    1 قسمت سرکه سیب را با 2 قسمت آب ترکیب کنید و آن را با استفاده از پنبه بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

    4. سرکه سیب برای درمان واریس

    مطالعات نشان داده اند که استفاده از سرکه سیب با بهبود گردش خون می تواند به درمان واریس کمک کند.

    5. درمان سلولیت

    سرکه سیب چربی شکم و ران را کاهش داده و به درمان سلولیت کمک می کند.

    1 قسمت روغن زیتون یا روغن نارگیل را با 3 قسمت سرکه سیب ترکیب کنید و آن را بر روی نواحی دارای سلولیت بمالید و 15 دقیقه ماساژ دهید.

    6. درمان زگیل

    سرکه سیب می تواند برای درمان زگیل استفاده شود، هر روز با پنبه مقداری سرکه سیب را بر روی زگیل بمالید تا آن را از بین ببرد. همچنین برای از بین بردن زگیل می توانید یک گلوله‌ پنبه را در سرکه‌ سیب بخیسانید و یک شب تا صبح روی محل زگیل بگذارید.

    7. دئودورانت طبیعی

    سرکه سیب دارای خواص ضد باکتریایی قوی بوده و به عنوان یک دئودورانت طبیعی (خوشبو کننده بدن) عمل می کند. مقداری سرکه سیب را به زیر بغل بمالید و خوب ماساژ دهید.

    همان‌طور که سرکه‌ سیب می‌تواند با بوی بد بدن مبارزه کند، قادر است تا این کار را با بوی بد پا نیز انجام دهد. یک دستمال کاغذی را با مقداری سرکه‌ سیب بخیسانید و روی پاهای خود بمالید.

    8. درمان موخوره و موهای خشک

    اگر موهای خشک و آسیب دیده دارید از سرکه سیب برای درمان خشکی مو استفاده کنید. مقداری سرکه سیب را بر روی مو ها بمالید و خوب ماساژ دهید و سپس با آب بشویید.

    بسیاری از بازیگرانی که شما به زیبایی پوست شان غبطه می‌خورید مانند اسکارلت جوهانسون و هیلاری داف از سرکه سیب به عنوان ضد جوش و پاک کننده صورت استفاده می‌کنند. سرکه طبیعی با باز کردن منافذ طبیعی پوست به پوست شما اجازه می‌دهد تا تنفس کند و در درمان جوش و اکنه بسیار موثر است.

    معجزه سرکه سیب برای پوست

    بسیاری از خانم‌ها از اینكه همیشه بازیگران  و چهره‌های سرشناس را با پوستی شاداب و جوان می‌بینند، تعجب میکنند و با خود می‌گویند كه حتما افراد معروف كرم‌های گرانبها استفاده می‌كنند كه همیشه زیبا به نظر می‌رسند.سرکه سیب سفیدی پوست

    اما شاید باور نكنید كه تعدادی از همین ستاره‌ها با درآمدهای میلیون دلاری با خواص گیاهان و روش‌های درمان سنتی به زیبایی ظاهر خود می‌رسند. نمونه آنها اسكارلت جوهانسون 30 ساله است كه به تازگی در مصاحبه‌ای پرده از راز پوست زیبای خود برداشت و با صراحت اعلام كرد كه سركه سیب همراه همیشگی‌اش در مراقبت از پوستش است. باید قبول كنیم كه اگر روزانه هزار و یك مدل كرم‌های شب و روز با قیمت‌های نجومی را هم استفاده كنیم هیچ كدام جای خواص طبیعی میوه‌ها و گیاهان را نمی‌گیرد.

    در پروسه تولید سرکه سیب،  سیب‌های ارگانیك بدون گرما دیدن، تصفیه و پاستوریزه شدن به شكل كاملا طبیعی به سركه تبدیل شود. خاصیت این سركه برای پوست و تاثیر بی‌اندازه آن در زیبایی ظاهری قدمت تاریخی دارد. اما اینكه تا چه اندازه این روش‌های مراقبتی از دل طبیعت شما را به پوست و مویی كه آرزویش را دارید، می‌رساند را می‌توانید از زبان ستاره‌های مشهوری كه به استفاده از محصولات گیاهی و ارگانیك عادت دارند، بشنوید.

    اسكارلت جوهانسون درباره استفاده از سركه سیب می‌گوید: «پوست ما به‌طور طبیعی در تماس با شوینده‌ها و عوامل خارجی رطوبت و چربی نسبی خود را از دست می‌دهد. در این شرایط است كه سركه سیب می‌تواند PH از دست رفته طبیعی پوست را متعادل كرده و بین چربی و خشكی پوست تعادل برقرار کند. خواص سركه سیب برای نگهداری پوست صورت و بدن فوق‌العاده مفید است و هر نوع استفاده از آن برای مراقبت یا اضافه کردن چند قطره از آن برای تهیه هرگونه ماسك صورت برای پوست چرب ، نرمال و حتی خشك باعث ترمیم لایه‌های نرمــال پوست می‌شود.»

    اگر تا امروز از هزار و یك نوع شوینده و پاك كننده آرایشی برای شست‌وشوی صورت‌تان استفاده می‌كردید، می‌توانید روی این سركه به‌عنوان یك تونیك پاك‌كننده حساب باز كنید. كسانی كه دارای پوست چرب هستند یا جوش‌های سرسیاه روی قسمت‌های مختلف صورت‌شان مانند بینی یا گونه‌ها وجود دارد سركه سیب به‌عنوان مایع شست‌وشو كاملا برای آنها مفید است اما باید توجه داشته باشید كه این سركه را نه به شكل مستقیم بلكه باید به شكل مخلوط سركه و آب استفاده كرد. پس محلول رقیق شده سركه و آب را به اندازه لازم در كاسه‌ای آماده كنید و در صورتی كه از بوی آن خوش‌تان نمی‌آید چند قطره روغن گل‌های معطر به آن اضافه كنید.

    مخلوط مساوی سركه سیب و آب معدنی به‌عنوان یك تونیك برای پاك كردن آلودگی‏های پوستی و چربی بسیار مناسب است. سركه سیب ماده‏ای طبیعی برای سلامت و زیبایی است كه سلول‌های پوست را تحریك و با روان كردن جریان گردش خون، پوست شما را سفت و براق كرده و از طرفی خاصیت نیروبخش و شاداب‌كننده فوق‌العاده‌ای دارد.

    – در روش اول برای شفافیت و تمیزی پوست‌های نرمال و حتی چرب یك قاشق سركه سیب را با سه قاشق آب گرم مخلوط كنید. شما می‌توانید صبح و شب از این تونیك برای التیام بخشیدن و از بین بردن دانه‌های قرمز و جوش‌های پوست‌تان استفاده كنید. در این روش پاك‏سازی پوست صورت از ناحیه چانه به طرف بالا و دو طرف صورت روی گونه‌‏ها، بینی و پیشانی باید انجام شود.

    – در روش دوم برای كسانی كه پوست حساس دارند این مقدار باید به یک قاشق سركه و 5 قاشق آب گرم تغییر پیدا كند. فراموش نكنید اگر بار اولی است كه از این سركه روی پوست‌تان استفاده می‌كنید حتما محلول آن را در قسمتی از پوست‌تان تست كنید و درصورتی‌که حساسیت و تورمی ایجاد نشد آن را به تمام صورت خود بمالید.

    –  اما روش آخر استفاده از این محلول به‌عنوان پاك كننده است كه در این روش باید ابتدا پوست‌تان را با آب ولرم اسپری كنید تا كاملا مرطوب شود و بعد پنبه آغشته به سركه را به شكل دورانی روی پوست‌تان ماساژ دهید. شما می‌توانید بعد از 20دقیقه صورت‌تان را با آب ولرم آبكشی كنید.

    تاثیر سرکه سیب روی پوست

    سركه سیب سرشار از تركیبات و خواص میوه مفید سیب است كه اسید استیك موجود در آن مثل خود سیب سرشار از كلسیم، پتاسیم، گوگرد و منیزیم است. این سركه  همچنین ویتامین B، A و C سیب را داراست و اسیدهای ضروری آن از قدیمی‌ترین تمیزكننده‌هاست كه در گذشته بسیار مورد استفاده بوده است. پس بهتر است دوش سركه سیب را هفته‌ای یك بار در برنامه مراقبت و سلامت پوست‌تان قرار دهید. برای این كار نصف فنجان سركه سیب را به نیم لیتر آب اضافه كرده و بدن را شست‌وشو دهید. فراموش نكنید شست‌وشو با سركه سیب نباید هر روز تكرار شود چراكه مواد چرب و اسیدی كه بدن به‌طور نرمال و طبیعی در خود دارد به مرور از بین رفته و موجب خشكی پوست می‌شود.

  • ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل 2199
  • این سركه باعث كاهش زگیل و خال ‌های پوستی و رفع ترك‌های پاشنه پا و دست موثر است. اما برای كسانی كه از وان استفاده می‌كنند، توصیه می‌كنیم یك فنجان سركه سیب را داخل آب وان ریخته و با آن گردن، شانه، بازوها و پاهای خود را ماساژ دهید. اسكارلت معتقد است حمام سركه سیب نه تنها باعث نرمی پوست‌های زبر و پوسته پوسته شده می‌شود، بلكه بدن خسته شما را هم انرژی بخشیده و به‌طور كامل ضدعفونی می‌كند. سركه سیب برای ضدعفونی كردن پوست و تسكین حساسیت و سوزش پوست كه بر اثر آفتاب‌سوختگی ایجاد شده، موثر است و به كاهش لكه‌ها و دانه‌های قرمز و كم‌رنگ روی پوست كمك ویژه‌ای می‌كند. به این ترتیب برای نرمی و پاك‌سازی پوست بدن‌تان محلول سركه سیب و آب را حتما امتحان كنید.

    سرکه سیب خالص

    اگر می‌خواهید در مدت زمان كوتاهی درمان و مراقبت‌های شما از پوست‌تان با این سركه نتیجه‌بخش باشد، سركه سیب‌ 100 خالص، ارگانیك و فیلتر نشده تهیه كنید، چون شما باید مطمئن باشید برای پوست‌تان چه سركه‌ای مصرف می‌كنید. سركه سیب‌های طبیعی درصورتی كه در معرض نور قرار نگیرند، خراب نمی‌شوند. هنگام خرید سركه سیب دقت كنید. راز مهم سلامت پوست اسكارلت جوهانسون جز شست‌وشوی پوست با سركه سیب هم نوشیدن مخلوط این سركه در آب پرتقال یا آبلیمو است كه در وعده‌های متفاوت روز از آن استفاده می‌كند. پس اگر از طعم سركه سیب خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید آن را در سالاد یا مخلوط با آبمیوه‌های‌تان به‌صورت میان‌وعده مصرف كنید تا تاثیر آن را بر پوست اندام خود ببینید.

    لکه‌های پوستی که مخصوصا بعد از پا به سن گذاشتن روی صورت پدیدار می‌شوند بعد از استفاده از سرکه سیب برطرف می‌شوند. با یک پنبه کمی سرکه سیب رقیق را روی صورت‌تان و مستقیم روی لکه‌ها بمالید و ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی آن‌ها بماند و سپس بشویید. این کار را یک تا دو بار در روز انجام دهید. بعد از شش هفته تاثیر آن را روی زیبایی پوست تان مشاهده خواهید کرد.

    tanama.ads@gmail.com : تبلیغات

    All Rights Reserved © Tanama 2020

    tanama.ads@gmail.com : تبلیغات

    All Rights Reserved © Tanama 2020

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    روشن و سفید کردن پوست چه برای زنان و چه برای مردان جذاب است. شما فکر می کنید برای روشن کردن پوست چه باید کرد؟ روش های طبیعی برای سفید کردن پوست وجود دارد، با ما همراه باشید تا با این روشها آشنا شوید.

    نبض ما– راه حل برای سفید کردن پوست صورت و ناحیه ای از بدن که تیره شده است، معمولا نگرانی خیلی از افراد است. استفاده از کرم ها و لوسیون های موجود در بازار می تواند موثر باشد اما روش های خانگی برای رفع تیرگی و روشن شدن پوست کم هزینه تر است. این نوشته را بخوانید تا به میزان دلخواه پوست تان را روشن و سفید کنید.

    در این مقاله بخوانید:

    سرکه سیب سفیدی پوست

    عوارض کرم روشن کننده درمالیفت

    نحوه ی استفاده:

    ۱- سمت داخلی پوست موز را بر روی پوست خود بمالید و پس از چند دقیقه صورت خود را بشویید.

    ۲- با نگهداشتن پوست موز بر روی صورت مواد داخلی آن جذب پوست شما می شود.

    پوست موز ترکیبی مفید برای سفید کردن پوست و ضد پیری است. شما می توانید با ماساژ پوست موز بر روی صورت از خواص روشن کنندگی و مستحکم کردن پوست تان بهره مند شوید.

    نحوه استفاده:

    1- مقداری از این روغن را بر روی ناحیه مورد نظر ریخته و بگذارید تا در طول شب بر روی پوست باقی بماند.

    2- به هنگام صبح روغن را با استفاده از دستمال و یا حوله ای نرم پاک کنید.

    3- صورت خود را با آب ولرم بشورید.

    روغن کرچک نرم کننده ای بسیار عالی برای پوست شما محسوب می شود. این روغن برای آب رسانی به پوست و نرمی پوست بسیار مفید است.

    از روغن کرچک معمولا برای روشن تر کردن پوست و سفید کردن پوست استفاده می شود و این ویژگی برای کاهش رنگ دانه ها در ناحیه ی مورد نظر بکار گرفته می شود.

    نحوه استفاده:

    1- آب لیمو را به وسیله پنبه مستقیما بر روی پوست بمالید.

    2- پس از 15 دقیقه با آب ولرم بشوریید.

    آب لیمو باعث روشن شدن و سفید کردن پوست می شود. عسل به علت داشتن ویتامین ها و نواد معدنی غنی تغذیه مناسبی برای پوست محسوب می شود.

    این ماسک سلامتی پوست شما را تامین می کند و همچنین به علت وجود عسل در این ماسک سرعت پیری پوست شما را کندتر می کند.

    اخطار: برای پوست های حساس این ماسک را یک روز در میان استفاده کنید. شما می توانید مقداری عسل به آن اضافه کنید تا از خاصیت اسیدی آب لیمو کمتر شود.

    نحوه استفاده:

    1- گوجه را شسته و کاملا له کنید.

    2- حال گوجه له شده و پوره شده را بر روی پوست خود بمدت 15 دقیقه قرار دهید.

    3- با آب سرد پوست خود را بشویید.

    گوجه فرنگی یک ماسک برای روشن و سفید کردن پوست است. گوجه به علت سرشار بودن از ویتامین C و کاهش فعالیت آنزیم تیروزیناز پوست شما را روشن می کند. همچنین گوجه  لکه های تیره و چین و چروک و جای زخم را بهبود می دهد.

    سرکه سیب سفیدی پوست

    نحوه استفاده:

    1- یک تیکه بادمجان را به پهنای یک چهارم اینچ (تقریبا 6 میلی متر) برش دهید.

    2- بمدت 2-3 دقیقه بر روی پوست خود بمالید.

    3- پس از 15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

    بادمجان حاوی ویتامین های A، B و E همراه با دیگر اکسیدان هایی است که به پوست شما کمک می کند تا لکه های آن روشن و سلامتی پوست شما بازگردد.

    نحوه استفاده

    1- ماست و آب لیمو را با هم ترکیب کرده و بر روی لکه ها قرار دهید.

    2- پس از 10-15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

    ماست به علت اسید لاکتیک موجود در آن خاصیت لایه برداری داشته و سلول های تیره را از روی سطح پوست پاک می کند تا برای شما پوستی روشن تر به ارمغان بیاورد.

    حتماً بخوانید: راهکارهای سفید شدن پوست صورت سبزه 

  • فوائد آناناس براي کودکان
  • نحوه استفاده

    1- موز و نعنا را خورد کرده و جدا بصورت پوره در بیاورید.

    2- حال پوره ی موز و نعنا را مخلوط کنید.

    3- ماسک را بر روی پوست و لکه ها قرار داده و پس از 10-12 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    مواد مغذی موجود در موز باعث تغذیه و نرمی پوست می شود. نعنا حاوی ویتامین های ضروری و آنتی اکسیدان هایی است که کمک می کند تا پوست شما روشن تر شود. شما با این ماسک پوستی بدون لک و تیرگی خواهید داشت.

    خواص سرکه سیب بسیار زیاد است. برای استفاده دستورالعمل زیر را اجرا کنید:

    1- سرکه و عسل را با یکدیگر ترکیب کرده و بر روی لکه های خود بمالید.

    2- پس از 15-20 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشورید.

    شما هم می توانید از این ماسک بر روی تمام صورت استفاده کنید. شما می توانید روزانه از آن استفاده کنید و در صورت استفاده از این ماسک بر روی کل صورت، از ماسک یک روز در میان استفاده کنید.

    مالیک اسید موجود در سرکه سیب باعث لایه برداری سلول های تیره پوست می شود و سفید کردن پوست با کمترین هزینه صورت می گیرد.سرکه سیب سفیدی پوست

    نحوه استفاده

    1- این میوه ها را له کرده و با هم مخلوط کنید تا خمیری شود.

    2- به مدت 15-20 دقیقه این خمیر را بر روی پوست نگه دارید.

    3- سپس پوست خود را بشورید.

    آنتی اکسیدان موجود در کیوی از پوست شما محافظت می کند، آنزیم ها و ویتامین C موجود در توت فرنگی یک لایه بردار طبیعی برای روشن کردن لک های پوستی شما است.

    شما پوستی بدون لکه و جوان با این ماسک پیدا خواهید کرد.

    ترکیب عسل با نمک یا شکر و بکار بردن آن بر روی پوست باعث روشن ترشدن رنگدانه های پوست شده و برای سفید کردن پوست ماسک مناسبی است.

    همچنین می توانید با ترکیب عسل و آب لیمو هر کدام به اندازه ی یک قاشق غذاخوری طبق دستور زیر ماسک طبیعی داشته باشید. شما می توانید طبق دستور زیر عسل را با ماست هم ترکیب کرده و از خواص آن بهرمند شوید.

    نحوه استفاده

    1- هر دو را با هم ترکیب کرده و بر روی پوست تمیز بمالید.

    2- پس از 10 دقیقه صورت خود را بشویید.

    عسل و ماست ترکیب بسیار خوبی برای روشن کردن لک های صورت و تغذیه ای مناسب برای پوست شما است.

    نحوه استفاده

    1- یک عدد پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید.

    2- سرکه سیب را به آن اضافه کنید.

    3- ماسک آماده شده را بر روی لکه های پوستی قرار داده و صبر کنید تا خشک شود.

    4- با آب پوست خود را بشویید.

    این ماسک از قرون وسطی تا به حال به عنوان روش درمانی ساده برای سفید کردن پوست و از بین بردن لکه ها و نقاط تیره ی پوستی بکار می رود.

    به علت اسیدهایی که در آب پیاز وجود دارد به عنوان یک لا یه بردار طبیعی عمل کند و در نتیجه ی آن برای روشن کردن پوست و لکه بری پوست مفید است.

    سرکه سیب تنها اثر سفید کنندگی اسید را بیشتر می کند.

    نحوه استفاده

    1- مستقیما آب دوغ را بر روی پوست بمالید.

    2- پس از 15 دقیقه با آب ولرم بشورید.

    شاید باورتان نشود اما یک ماسک برای سفید کردن پوست ، آب دوغ است. آب دوغ به علت اسید لاکتیک موجود در آن اثر روشن کنندگی برای لک های صورت شما دارد. همچنین شما می توانید آب دوغ را با بلغور جو دوسر ترکیب کنید.

    با استفاده از خامه ترش به عنوان یک ماسک بر روی پوست شما از خواص روشن کنندگی اسید لاکتیک موجود در خامه ترش بهره مند می شوید.

    تیم ترجمه نبض ما


    بهترین راه حذف موهای زائد

    ویژگی‌های یک مرکز حرفه ای کاشت مو را بشناسید!

    برای رفع خارش بدن چه باید کرد؟

    بیماری پروانه ای چیست و چگونه درمان می‌شود؟

    شقاق سینه از پیشگیری تا درمان خانگی

    بیماری های رایج در باشگاه بدنسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    سلام

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.


    14 می 2020 ساعت 06:00


    توسط محمد رضا اهوارکی

    شاید میان اطرافیانتان دیده باشید کسانی را که مستقیما از سرکه سفید روی پوستشان برای زیباتر شدن و جوان تر شدن آن استفاده می کنند و برایتان سوال پیش آمده است که دلیل این کار چیست؟ مگر سرکه چه خاصیتی دارد که می توان از آن برای شادابی و زیبایی پوست استفاده کرد. در این مقاله به بررسی همین موضوع می پردازیم. با ما همراه باشید.

    مطالب مرتبط:

    سرکه سیب سفیدی پوست

    ۱- نقش سرکه در چربی سوزی چیست؟

    ۲- چگونه کیف جیر را تمیز کنیم؟

    ۳– راهنمای کامل لکه زدایی لباس ها

    ۱- یکی از برترین خاصیت های سرکه سفید خاصیت ضد عفونی کردن آن و کشتن میکرب هاست. مثلا اگر جایی از بدن شما زخم شده باشد یا خراش برداشته باشد می توانید از طریق گاز استریل سرکه را روی محل خراشیده مالیده و از ضد عفونی شدن و عدم برخورد میکرب ها با آن قسمت مطمئن باشید. پس خاصیت اول سرکه سفید در زیبایی پوست شما مربوط به ضد عفونی کردن آن می شود.

    ۲- همچنین سرکه سفید پوست را نرم و تازه می کند پس می توانید حین نیش زدن حشرات قسمت نیش خورده را آغشته به سرکه سفید کنید و اثر خنک کنندگی آن باعث می شود از خارش ها نجات پیدا کنید. همچنین بعد از آفتاب سوختگی پوستتان هم می توانید از آن استفاده کنید تا اثرات آن را از بین ببرد. برای از بین بردن درد های عضلانی می توان سرکه سفید را با آب گرم مخلوط کرد و به پاها مالید.

    ۳- قارچ های روی پا نیز از موارد رایجی است که میان نوجوانان و ورزشکاران دیده می شود. سرکه سفید بهترین و موثر ترین راه برای حذف آن است. خاصیت آنتی باکتریال سرکه سفید باعث می شود با میکرب های مختلف و قارچ ها مبارزه کند. کافیست آن را در یک تشت با آب گرم مخلوط کنید و پایتان را به مدت ۱۵ دقیقه در تشت قرار دهید. این روش را به عنوان یک روش پیش گیرانه برای مبارزه با قارچ ها هم می توانید به کار ببرید.

    ۴- سرکه سفید برای موهای شما نیز فوق العاده است. خاصیت براق کنندگی و ضد عفونی کنندگی برای موی سر شما دارد و هرگوهنه کثیفی را پاک می کند. دو راه برای استفاده از آن وجود دارد: یا اینکه می توانید بعد از شستن موها آن ها را با سرکه سفید آب بکشید و به صورت معمولی خشک کنید و یا می توانید شانه خود را آغشته به سرکه کرده و با آن مویتان را شانه بکشید. با اینکه شاید موی شما بو بگیرد ولی بعد از جند دقیقه این بو رفع می شود. ضمنا سرکه برای از بین بردن شپش ها بهترین راه است. فقط وقتی آن را روی سر کودکان استفاده می کنید به سرعت آبکشی کنید زیرا که پوست سر آن ها حساس است.

    ۵- سرکه برای پوست شما بسیار مقوی است. سرکه به پوست شما کمک می کند تا عمیقا تمیز شود و همه چرک ها و کثیفی ها را از بین می برد. سرکه و آب را به یک اندازه با هم ترکیب کنید و هر شب بعد از پاک کردن آرایشتان به صورت خود اعمال کنید. بعد از اعمال کردن می توانید از کرم هم استفاده بکنید. اگر صورت کک داری دارید، می توانید کمی از این ترکیب را به صورتتان اعمال کنید تا از شدت نشان داده شدن کک ها روی صورت شما بکاهد.

    ۶- جالب است بدانید که سرکه سفید خاصیت سفید کردن دندان ها را نیز دارد. کافیست هر هفته یک بار چند قطره سرکه روی خمیر دندان خود روی مسواک بچکانید و بعد از مدتی مسواک کشیدن تغییر را روی دندان هایتان احساس کنید. این ماده در تازه تر کردن دهان و گلو هم موثر است.

    ۷- در نهایت لازم است بدانید که سرکه فقط خاصیت مفید برای زیبایی پوست شما ندارد و خاصیت های مفید دیگری مثل پایین آوردن فشار خون دارد وقتی بعد از هر وعده غذایی به اندازه چند قاشق مصرف شود. در تنظیم رژیم غذایی شما نیز بسیار موثر است.

    محبوبترین مطالب

    (function( timeout ) {
    setTimeout(
    function() {
    var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_77”);
    if ( notice )
    notice.style.display = “block”;
    },
    timeout
    );
    })(120000);
    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
    5
     × 

     = 
    forty five

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    مطالب مرتبط

    ©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

    یزد نیوز: تحقیقات جدید پزشکی نشان داده که مصرف سرکه سیب به انگلیسی apple cider vinegar می تواند دیابت و رفلکس معده را درمان کند، فشار خون بالا را کاهش دهد و باعث کاهش وزن شود.

    سرکه سیب حاوی اسید استیک، پتاسیم، منیزیم و آنزیم هایی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. اسید استیک می تواند در بدن به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل کند، این به این معنی است که سرکه سیب به طور طبیعی مزایای متعددی برای تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

    علاوه بر این سرکه سیب سرکه منبع خوبی از پلی فنول است. تحقیقات نشان داده که پلی فنول ها در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی، سرطان، پوکی استخوان، دیابت و آلزایمر نقش مهمی دارند.

    یکی از فواید سرکه سیب این است که می تواند آفتاب سوختگی را درمان کند.

    یک فنجان سرکه سیب سیب را با 1/4 فنجان روغن نارگیل و اسانس اسطوخودوس ترکیب کرده و بر روی پوست بمالید، آثار آفتاب سوختگی را کاهش می دهد.سرکه سیب سفیدی پوست

    سرکه سیب به دلیل داشتن اسید مالیک یک گزینه ی عالی برای درمان آکنه و جوش صورت و حتی اگزما محسوب می شود.

    مخلوط سرکه سیب و عسل را بر روی پوست بمالید و بگذارید تا خشک شود، پس از 20 دقیقه با آب بشویید و سپس روغن نارگیل بر روی آن بمالید تا روند درمان را تسریع کند.

    اگر هر روز صورت خود را با سرکه سیب شست و شو دهید لک های صورت را از بین می برد، سرکه سیب حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که پوست مرده را حذف و پوست سالم و شاداب را جایگزین آن می کند.

    مقداری سرکه سیب را با پنبه بر روی پوست خود ماساژ دهید، حدود سی دقیقه صبر کنید و بعد صورت خود را با آب سرد بشویید. این کار را دو بار در روز برای شش هفته انجام دهید.

    شستشوی صورت با سرکه سیب می تواند به کاهش چین و چروک های پوست کمک کند و باعث شادابی و جوان تر شدن پوست شود.

    مقداری سرکه سیب را با پنبه بر روی پوست خود بمالید و سپس با آب گرم بشویید و خشک کنید.

    مقاله پیشنهادی یزد نیوز : خواص زنجبیل برای پوست و مو

    سرکه سیب به عنوان نرم کننده ی طبیعی مو شناخته می شود که می تواند موهای شما را شفاف تر و درخشان تر کند.

    یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک فنجان آب اضافه کرده و پس از هر بار شامپو کردن روی موهای خود بمالید.

    سرکه سیب با از بین بردن باکتری‌ ها و قارچ‌ هایی که برای پوست سر خطرناک هستند شوره سر را درمان می کند.

    سرکه سیب اتصال شپش و تخم آن را به مو کاهش داده و به درمان شپش موی سر کمک می کند.

    ما در این پست مزایای استفاده از سرکه سیب را برای شما ارائه کرده ایم؛

    سرکه سیب ارگانیک به سم زدایی کبد و سیستم لنفاوی کمک زیادی می کند، سرکه سیب کمک می کند تا بدن PH را تعادل کرده و باعث سم ردایی بدن می شود به همین دلیل باعث درمان کبد چرب می شود.

    یکی از علل اصلی رفلاکس معده عدم وجود آنزیم ها و پروبیوتیک هاست، سرکه سیب سرشار از پروبیوتیک بوده و باعث درمان رفلاکس معده می شود.

    یک قاشق غذا خوری سرکه سیب را به یک فنجان آب اضافه کنید و آن را پنج دقیقه قبل از غذا بخورید تا رفلاکس معده را از بین ببرد.

    مطالعات نشان داده که مصرف سرکه سیب می تواند باعث کاهش وزن شود. دلایل متعددی وجود دارد که چرا سرکه سیب باعث کاهش وزن می شود که کاهش اشتها و سم زدایی مهم ترین آن ها هستند.

    همچنین اسید استیک موجود در سرکه سیب باعث کاهش میزان چربی بدن می شود.

    تحقیقات پزشکی ثابت کرده که اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند قند خون را کاهش دهد و حساسیت به انسولین را بهبود بخشد.

    می توانید سرکه سیب را به سالاد اضافه کنید و یا قبل از هر وعده ی غذایی یک قاشق سرکه سیب بخورید.

    مطالعات نشان داده که مصرف سرکه سیب باعث کاهش تری گلیسیرید و فشار خون بالا می شود.

    سرکه سیب را به صورت موضعی روی زگیل بمالید و سپس با باند بپوشانید، بگذارید یک شب بماند پس از یک هفته زگیل درمان می شود.

    سرکه سیب برای درمان واریس مناسب است چون گردش خون را در دیواره های رگ بهبود بخشیده و ضد التهاب است.

    سرکه سیب را با پودر فندق ترکیب کنید به صورت دایره ای بر روی رگ های واریسی ماساژ دهید، پس از دو هفته بهبود پیدا می کند.

    سرکه سیب به دلیل اسیدی بودن می تواند به درمان عفونت رحم، عفونت ادراری و حتی فیبروم رحمی در بانوان کمک کند.

    سرکه سیب به عنوان یک سفید کننده طبیعی دندان کاربرد دارد.سرکه سیب سفیدی پوست

    سرکه سیب را روی دندان ها بمالید و با یک دقیقه با مسواک بر روی دندان ها بکشید، سپس دهان خود را با آب بشویید. pH سرکه سیب می تواند لکه های دندان های شما را از بین ببرد و باعث سفیدی دندان شود.

    ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچی در سرکه سیب آن را به یک درمان عالی قارچ پوست و قارچ ناخن تبدیل کرده است.

    روزی دو بار مخلوط سرکه سیب و روغن نارگیل را بر روی قارچ پوست و قارچ ناخن بمالید.

    سرکه سیب به عنوان درمان طبیعی برای سرماخوردگی، سردرد و سرگیجه شناخته شده است.

    2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب تزکیب کنید و سه بار در روز بنوشید.

    درمان حالت تهوع صبحگاهی در زنان بادرار، تنظیم سطح قند خون و پیشگیری از دیابت بارداری و کاهش بیماری های پوستی از فواید سرکه سیب برای زنان باردار هستند.

    تاکنون مطالعاتی درباره ی فواید سرکه سیب در دوران شیردهی صورت نگرفته است.

    سرکه سیب یکی از درمان های شگفت انگیز برای آلرژی هاست. سرکه سیب می تواند سینوس ها را پاکسازی کند.

    دو قاشق غذا خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب بریزید و سه بار در روز برای درمان انواع آلرژی ها بنوشید.

    سرکه سیب سرکه حاوی اسید استیک است که در بدن اثر قلیایی داشته و می تواند تعادل PH بدن را تنظیم کند به این ترتیب از بیماری های مزمن مانند سرطان جلوگیری کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد.

  • فايده قهوه ترک
  • باکتری های و مخمر ها یکی از علل اصلی بوی بدن هستند، هنگامی که زیر بغل مرطوب باقی بماند باعث می باکتری فعال شده و بوی بد تولید کنند.

    مقداری سرکه سیب زیر بغل خود بمالید به این ترتیب مخمر ها از بین می روند و بدن بوی بد نمی گیرد.

    خواص ضد باکتری و pH متعادل سرکه سیب آن را به یک محصول تمیز کننده خانگی تبدیل کرده است. یک بطری اسپری را با نسبت های مساوی آب و سرکه سیب پر کنید و از آن برای تمیز کردن پنجره ها استفاده کنید.

    سوزش سر دل، التهاب و تهوع، کاهش شدید اشتها و فرسایش مینا دندان از عوارض جانبی مصرف سرکه سیب هستند.

    سرکه سیب و آب را به مقداری 50/50 با هم مخلوط کنید و حیوان خانگی را با آن شستشو دهید. برای چندین هفته هر روز این کار را انجام دهید تا کک درسگ و گربه درمان شود.

    سیبها را بشویید و به چهار قسمت تقسیم کنید، آن ها را در ظرف پلاستیکی یا لعابی بریزید و برای هر کیلوگرم سیب 1.5 لیتر آب به آن اضافه کنید.

    مخلوط سیب و آب را 3 تا 4 روز در جای تمیز می گذاریم و هر روز به هم می زنیم، پس از آن مخلوط را در یک دبه پلاستیکی می ریزیم طوریکه 1/4 بالای دبه خالی باشد تا جای کافی برای تخمیر داشته باشد. دیه را در جای گرم نگهداری می کنیم تا زودتر تبدیل به سرکه شود.

    پس از 25 روز، مزه آن را می چشیم اگر مزه مناسبی داشت سرکه را صاف می کنیم و از آن استفاده می کنیم.

    کالری : 22

    قند : 0.4 گرم

    سرکه سیب سفیدی پوست

    سدیم : 5 میلیگرم

    پتاسیم : 73 میلیگرم

    کربوهیدرات : 0.9 گرم

    شاید شما هم کسانی را دیده باشید که برای زیبایی و جوان‌تر شدن، مستقیما از سرکه سفید روی پوست خود استفاده می کنند. آیا می‌دانید دلیل این کار چیست و سرکه سفید برای پوست چه خواصی دارد؟ با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با فواید سرکه سفید برای پوست و زیبایی آشنا شوید.

    پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با راه‌های شادابی پوست در خانه “پاکسازی پوست صورت” را مطالعه کنید.

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۷:۴۵ ب٫ظ

    سرکه سیب سفیدی پوست

    مطلب عالی بود

    پاسخ

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ب٫ظ

    ممنون از توجه شما

    پاسخ

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۵:۳۶ ب٫ظ

    پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    لباس متولدین هر ماه در بین خانم‌ها متفاوت است و هر ماه استایل خاص خود را دارد. تا به حال ب…

    گاهی اوقات برخی از زیبایی‌های طبیعت به اندازه‌ای جذاب و باورنکردنی است که انگار قطعه‌ای از بهشت است.این مناطق بنابر شرایط جغرافیایی حاکم بر آن، دور افتاده، آرام و بکر باقی مانده‌اند.

    بر اساس مطالعات انجام شده باکتری پروپیونی باکتریوم که عامل جوش صورت محسوب می‌شود، از طریق سرکه سیب کاهش پیدا می‌کند.

    سرکه سیب یکی از محصولات تخمیری حاصل از سیب است که خواصی متعدد برای سلامت بدن دارد. از جمله مهم‌ترین خواص سرکه سیب می‌توان به کاهش قند خون، کاهش وزن و کاهش خطر سرطان اشاره کرد، همچنین برخی مدعیند سرکه سیب می‌تواند به کاهش آکنه و جوش صورت کمک کند.

    بیشتر بدانید : شما هم گرفتار جوش و آکنه هستید؟

    بیشتر بدانید : چطور از شر جوش و آکنه پشت خلاص شویم سرکه سیب سفیدی پوست

    سرکه ماده‌ای شناخته شده‌ است که می‌تواند انواع باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین ببرد؛ در واقع ۹۰ درصد باکتری‌ها و ۹۵ درصد ویروس‌ها از طریق سرکه از بین خواهند رفت،  بر اساس مطالعات انجام شده باکتری پروپیونی باکتریوم که عامل جوش صورت محسوب می‌شود، از طریق سرکه سیب کاهش پیدا می‌کند.سرکه سیب حاوی استیک، سیتریک، لاکتیک و ساسنیک اسید است که می‌تواند عامل جوش صورت را به طور کلی از بین ببرد؛ در مطالعه‌ای بر روی ۲۲ نفر، لوسیون لاکتیک اسید به مدت یک‌سال به میزان ۲ بار در روز استفاده شد و نتایج حاصله کاهش قابل ملاحظه میزان جوش صورت را در این افراد نشان داد؛ بر این اساس پیش بینی می‌شود سرکه سیبب به دلیل کنترل باکتری‌های پوست می‌تواند برای حذف آکنه موثر باشد.اما و اگر‌های استفاده از سرکه سیب برای پوست صورتسرکه سیب به دلیل خاصیت اسیدیته بالا، در صورت قرار گرفتن به طور مستقل روی پوست به سوزش منجر می‌شود، البته این عوارض در مواجه طولانی مدت با سرکه سیب به وجود خواهد آمد و در کوتاه مدت چنین شرایطی کمتر ایجاد می‌شود؛ بدین ترتیب برای استفاده از خاصیت درمانی سرکه سیب آن را به میزان کم و به طور رقیق شده با آب مورد مصرف کنید.

    سرکه سیب به دلیل دارا بودن اسید‌های ارگانیک می‌تواند برای حفظ سلامت پوست موثر باشد، این ماده علاوه بر خاصیت درمانی برای رفع جوش می‌تواند تغییر رنگ و اسکار را هم از بین ببرد،  پلینگ شیمیایی به کمک ساسنیک اسید التهابات پوستی ناشی از عالم آکنه را کاهش می‌دهد  و همچنین لاکتیک اسید موجود در سرکه بافت پوست را ارتقا داده و باعث بهبود تظاهر رنگ دانه‌های پوستی می‌شود.

    سرکه به دلیل خاصیت اسیدیته بالا باید با ملاحظاتی خاصی روی پوست استفاده شود تا ضمن دارا بودن آثار درمانی از عوارض جانبی جلوگیری شود؛ برای این منظور باید مخلوطی از یک واحد سرکه سیب و سه واحد آب به طور محلول روی پوست استفاده شوند البته پیش از آن باید صورت را شست و شو داده و خشک کند.با استفاده از پنبه این محلول به آرامی روی پوست و بخش‌های آسیب دیده قرار گیرد و پس از پنج تا ۲۰ ثانیه پنبه‌ها را برداریم، پروسه اثر بخش برای حذف اکنه باید یک یا ۲ بار در طول روز باشد.

    بیشتر بدانید : جوش های کمر و شانه نشانه چیست؟

    گردآوری : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع : yjc.ir

    All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

    سرکه سیب سفیدی پوست
    سرکه سیب سفیدی پوست
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *