دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

دوره مقدماتی php
دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر
دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

خانه » بلاگ » بهترین وبسایت آموزش ترکی استانبولی » دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ روز (سطح A2 اروپا)

به دوره ی جدید آموزش زبان «ترکی استانبولی  در ۳۰ روز سطح A2 و A1 ” خوش آمدید. از این که تصمیم گرفته اید ترکی استانبولی را با ما بیاموزید خوشحالیم.

آیا شما جزء آن دسته از افراد هستید که تازه کار هستند و می خواهند در حداقل زمان مبانی اولیه زبان ترکی استانبولی را به صورت کاربردی و مفید بیاموزند ، اما وقت آن را ندارند که در کلاس های زبان ترکی شرکت کنند؟ در این صورت انتخاب « ترکی در ۳۰ روز» راه حل مناسب و درستی است .زیرا این دوره خودآموز به صورت خاص برای افراد مبتدی طراحی شده است.  ما می خواهیم که در راه خودآموزی زبان ترکی به بهترین محو به شما کمک کنیم . از این رو در این کتاب تذکرات ، راهنمایی ها و توضیحات بسیار ساده ای را خواهید یافت که باعث یادگیری بهتر شما می شود و در کنار آن تمرین های زیادی هم انجام خواهید داد و برای حصول اطمینان پاسخ آنها هم در کتاب آورده شده است . وقتی شما این دوره را به پایان برسانید، قادر خواهید بود درباره موضوعات عمومی و موقعیت های روزمره و ساده منظور خود را به زبان ترکی بیان نمایید. سطح این کتاب میانگین سطح A2 و A1 در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپا می باشد.

کاربردی: لیست ۱۵۰ کلمه و جمله مهم و پرکاربرد در زبان ترکی استانبولی

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

دوره مقدماتی php

دانلود کتاب pdf پی دی اف ترکی استانبولی در ۳۰ روز

دانلود فایل صوتی ترکی استانبولی در ۳۰ روز

برای خرید کتاب کامل آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ روز با CD اینجا کلیک کنید

سلام کتاب چند صفحه هستش؟قیمتا بالاست ولی مفیده

ممنونم از سایت خوبتون خیلی عالی ممنون

ممنونم همون چیزیه که می خواستم

میخواهم نصب کنم یک کتاب را که زان را زود بیاموزم

سلام
امکان خرید پی‌دی‌اف کامل و ویس‌ها وجود داره؟

سلام ممنونم از سایت خوب تون خیلی خوبه

سلام
ممنون از کتاب خوبتون.

سلام روز بخیر خوبی کتاب را برایم بفرستید تشکر

لطفا pdf کتاب رایگان رو برام بفرستید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

خانه » بلاگ » بهترین وبسایت آموزش ترکی استانبولی » دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی شبیه پیمزلر(۱۰۰ درس ارزشمند)

با توجه به حجم عظیم مسافرت ها به کشور ترکیه و همچنین مراودات تجاری ایرانی ها با ترک ها ، این زبان در ایران بسیار پرطرفدار شده است. که به همین دلیل در این پست آموزش زبان ترکی استانبولی در ۱۰۰ روز به شیوه نصرت یا پیمزلر به همراه فایل pdf کل درسها را به صورت رایگان از چرب زبان برای دانلود شما دوستداران زبان ترکی استانبولی قرارداده شده است. روزانه یک یا دو درس را تمرین کنید تا هم مکالمات روزانه خود را تقویت نمایید وهم بتوانید سطح نگارشی خود را نیز بالا ببرید.

متن درس اول مکالمات زبان ترکی استانبولی

ابتدا pdf یا کتاب کامل را اینجا دانلود نمایید

روش کار با این مجموعه آموزشی زبان ترکی استانبولی در ۱۰۰ روز به این صورت است که شما ابتدا هر درس را چند بار گوش دهید و سپس از روی فایل پی دی اف آنها را تمرین کنید تا هم طرز نوشتن کلمات را به خوبی و به راحتی بیاموزید و هم مکالمات خود را تقویت نمایید.همزمان با مجموعه بالا زبان نصرت ترکی استانبولی بسیار بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود.

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

ویژگی های برتر مجموعه نصرت: یادگیری آسان و بی دردسر در ۳۰ روز، بدون نیاز به کتاب و مدرس، قابل اجرا بر روی رایانه، تلفن همراه، دستگاه پخش صوت و غیره، به همراه تمرین تقویت حافظه است.شما با روزانه نیم ساعت الی یک ساعت وقت گذاشتن برای استفاده از این پکیج مکالمات روزمره ترکی را خواهید آموخت.

سلام به تیم پر تلاش شما!
ببخشید فایل پی دی اف مشکل داره
دانلود که بکنی باز نمیشه، لطفاً بررسی کنید
ممنون

درود. فایل سالم هست. با یک مرورگر دیگر امتحان بفرمایید

سلام ممنون از شما عالی بود

درست شد، ممنـــونم

سلام.وقتتون بخیر ممنون از شما….خاستم بدونم چرا فایلای صوتی ک گذاشتین کارنمیکنه؟؟ اصلا دانلود نمیشه نمیدونم چجوری باید ازش استفاده کنم میشه زاهنمایی بفرمایید ممنون

درود. روی یک مرورگر دیگر امتحان بفرمایید.

سلام.من اموزش سی قسمتی نصرت برای زبان ترکی استانبولی رو تموم کردم ..اگه برنامه یا اموزشی ب این سبک (برای تقویت مکالمه) ویژه فارسی زبان ها هست لطفا معرفی کنید.ممنون

درود
این بسته آموزشی که نسخه کامل تر نصرت هست.

سلام چرا تا درس ۶۸ داره ؟بقیش کجاست پس؟

سلام..این فایل های صوتی تا ۶۸ پس بقیش کو؟؟؟لطفا جوابم رو بدین

درود بر شما .دوست گرامی ۱۰۰ درس هستند !

نه فایل صوتی رو میگم تا ۶۸ تاست تا ۱۰۰ تا نیست

گوشیوافقی بگیرمیاره

سلام خسته نباشید.عاااااالی

سلام
pdf را که دانلود کردم جولوی هر جمله یه لینک پخش فایل صوتی هست ایا میشه فایل های صوتی را یه کاری کنیم از همان داخله pdf پخش بشه

خیر

سلام
در صورت امکان پی دی افی که گذاشتید نسخه اصلی را بگذارید تا با کلیک بر روی دکمه پلی تلفظ مربوطه را بتوانیم بشنویم
ضمناً بخاطر مجموعه خوبتون متشکرم

درود. اصلا امکان پخش صوت از داخل پی دی اف وجود ندارد!

سلام خسته نباشید بسیار عالی بود فقط مشکلی که وجود داره تگ آهنگهاست که آدرس سایتتونه و اغلب موزیک پلیر ها در هم و بر هم پخش می کنند چون عنوان عددی نداره لطفا اصلاح کنید ممنون.

درود. بله حتما. ممنون بابت پیشنهادتون

من مجبور شدم با نرم افزار تمام تگ های تراک ها رو پاک کنم

سلام من تازه دانلد کردم کسی زبان مورد نظرش را یاد گرفته

با چند تا مرورگر مختلف امتحان کردم چرا فایل های صوتی دانلود نمیشه؟

لینکهای دانلود سالم هستند
مشکلی مشاهده نشد!

پسورد فایل چیه

سلام کلاس حضوری دارید؟

سلام
تشکر از زحماتتون عااااااالی

سلام ممنون از لطف تون بسیار کاربردی و ارزشمنده فایل ها

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم میتونم از فایلهای صوتی تون توی نرم افزاری که میخوام بسازم استفاده کنم البته با ذکر منبع. ممنون میشم جواب بدین. سپاس

درود بیکران خدمت تمام دوستان چرب زبان
واقعا ممنونم بابت این فایل آموزشی که بصورت رایگان گذاشتید.
جسارتا فقط بعضی از لینک های صوتی خراب هستند و فایل رو دانلود نمیکنه ،(شماره ۱۷،۲۸،۳۰ ) و چند تای دیگه . ممنون میشم اگر درستشون کنید⚘

سلام خسته نباشین برای ازمون تومر بهتره از چه منابعی استفاده کنیم که بطور خودخوان مسلط باشیم؟و هزینه ازمون تومر چقدره ؟

بسیار ممنون بابت کار مفید و ارزشمندتون. لطفا فایل های صوتی رو در قالب فایل فشرده قرار بدید تا راحتر دان بشه. ممنونم

عالی بود دمتون گرمممممممممم??????????❤❤❤? shayanviolonn insta

درسها خیلی خوبه من از سایت تلکسیران این پک میخوندم اما کامل نبود تا اینکه اینجا هم صوتی و هم نوشته دیدم کاملتره موفق باشید.

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

عالی بود,ممندن ازشما

تا درس ۶۸ بیشتر نداره چطور باید بیاریم

با مرورگر دیگری تست نمایید
۱۰۰ درس کامل هستند

aaaaallllllllllliiiiiiiii boud dame shoma garm va motashaker

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی



آموزش تصویری زبان ترکی نصرت

آموزش زبان ترکی رزتا استون

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

كتاب خودآموز زبان تركي استانبولي   تأليف آقاي مرتضي عبدي، منبعي جامع براي يادگيري تمامي مباحث زبان تركي استانبولي است. اين كتاب با 539 صفحه مباحث مختلفي از جمله گرامر، مكالمه، تلفظ، اصطلاحات، ضرب المثل و جملات كاربردي را دربر مي گيرد و به جهت نگارش روان و بسيار مناسب آن مي تواند براي علاقمندان زبان تركي استانبولي  مفيد واقع شود. اين كتاب براساس روانشناسي يادگيري تأليف شده است. بر طبق قوانين روانشناسي يادگيري، در مطالعه بار اول، شما از حافظه كوتاه مدت استفاده مي كنيد كه دوام آن حدود 30 ثانيه است. ولي در صورتي كه تمايل داريد مطالب مدت بيشتري در ذهن باقي بماند، بايد مطالب را با فاصله و پس از فراموشي، تكرار كنيد. تكرار براي بار دوم بايد چند ساعت بعد و بار سوم چند روز بعد و در صورتي كه قصد داشته باشيد تا مطالب در بلند مدت در حافظه شما باشد، بايد پس از چند ماه مجددا مرور كنيد، افرادي كه مطالب را در ذهن خود تكرار مي كنند احتياج كمتري به روخواني دارند. در اين كتاب براي آموزش زبان تركي استانبولي، سعي شده است تا از اين قوانين پيروي شود.

سري كتاب هاي yeni hitit جهت آمادگي براي آزمون تومر زبان تركي طراحي گرديده است. اين كتاب توسط مركز تحقيقات و كاربرد زبان تركيه و زبان هاي خارجي دانشگاه آنكارا براي آموزش زبان تركي به افراد غير ترك زبان در 3 جلد تهيه شده است. جلد اول آن شامل 12 درس مي باشد كه پس از آشنا نمودن با الفباي زبان تركي، مسايل ساده اما بسيار كاربردي نظير زندگي روزمره، اقوام و آشنايان، تغذيه، ساعت و زمان، آشنايي با فرهنگ ملل مختلف، خريد، مسافرت و… به زبان تركي آموزش داده مي شود. اين مجموعه كه آموزش زبان تركي استانبولي را از پايه شروع مي كند، براي مبتديان و افرادي كه قصد ادامه تحصيل در تركيه را دارند، مناسب خواهد بود.

اگر قصد يادگيري زبان تركي را به صورت خودآموز داريد، كتاب هاي Teach yourself Turkish براي شما مناسب خواهد بود.  كتاب هاي Teach Yourself Turkish منتشر شده از انتشارات Teach Yourself ، براي افرادي طراحي گرديده است كه زبان تركي را به عنوان زبان دوم خود ياد مي گيرند، در اين پست فايل هاي صوتي و PDF كتاب اين مجموعه بر روي سايت زبان ايرانيان قرار گرفته است.  Teach Yourself  Beginner Turkish شامل 10 درس با موضوعات مختلف از جمله، سلام و احوالپرسي، خريد، رستوران رفتن، كاركردن و … مي شود. (فهرست در ادامه مطلب)  كه در هر بخش لغات و گرامر مربوط به همان موضوع آموزش داده مي شود. شيوه آموزش زبان تركي در اين كتاب اين گونه است كه، لغات ضروري هر درس با تصاوير و يا توضيخات ساده همچنين نكات گرامري، تلفظ و writing آموزش داده مي شود، سپس تمرينات  متنوع در پايان هر بخش ارائه شده  و در پايان كتاب نيز پاسخ تمرين ها و Transcript متن Listenting ها را مشاهده خواهيد نمود.

كتابي كه براي دانلود اماده كردم 160 صفحه است شامل انواع عكس هست كه تركيشون نوشته شده. كتاب به زبان روسي هست يعني معني روسي كلمات نوشته شده. اما خيلي مفيد مي تونه باشه چون همراه با عكس كلمه ي تركي نوشته شده.

In Flight Turkish، آموزش زبان تركي استانبولي به صورتي صوتي و PDF و به زبان انگليسي-تركي است  كه شامل 18 فايل صوتي كوتاه به زبان تركي مي شود. اين سري از فايل ها سعي مي كنند شما رو با اصطلاحات و جملات ساده  زبان تركي آشنا سازند تا ضمن افزايش قدرت مكالمه در يك سفر كوتاه به كشور تركيه بتوانيد از اصطلاحات تركيه اي استفاده كنيد و مشكلات كوچك خود را در سفر حل كنيد. اين مجموعه كه در حدود يك ساعت آموزش زبان تركي به صورت صوتي و PDF است، سعي مي كند ضروري ترين لغات و جملات را به صورت درس به درس و طبقه بندي موضوعي آموزش دهد. در اين مجموعه موضوعاتي چون سلام و احوالپرسي، اعداد، در فرودگاه، جستجوي آدرس و …

كتاب : «دستور زبان جامع تركي» ، 202 صفحهنويسنده : محمدرضا شكرگزارمناسب براي :دانشجويان و علاقه‌مندان به زبان تركيداوطلبان آزمون Tömerعلاقه‌مندان به تدريس تركيانصافا كتاب خوبي هست اميدوارم استفاده كنيد.حجم : 2.117 مگابايت

براي كساني كه ديكشنري ندارن اين كتاب رو آماده كردم، اميدوارم به دردتون بخوره.نام كتاب : ديكشنري تركي فارسي ؛ pdfنويسنده : محمد كانارحجم : 22 مگابايت


ایمیل را بدون www ثبت کنید


مثال: Youremail@domain.com

کلمه کاربری یا ایمیل *

رمزعبور *

Log in

09210424139

کتاب های خود آموز امروزه به عنوان یکی از بهترین، مهم ترین و به صرفه ترین روش های آموزش زبان های دوم و حتی بسیاری از موضوعات مورد استفاده قرار می گیرند. این کتاب ها بسیاری از مشکلات افراد را برای یادگیری زبان به راحتی برطرف کرده اند. امروزه به دلیل سخت و ماشینی شدن زندگی ها مردم وقت آزاد بسیار کمی دارند و نمی توانند برای یادگیری زبان دوم زمان و هزینه زیادی را صرف کنند.

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

 اما یادگیری زبان دوم و حتی سوم امروزه به یکی از اصلی ترین نیازها تبدیل شده است زیرا به علت پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بین کشورها برای برقراری ارتباط و تعامل بیشتر، زبان اصلی ترین نیاز می باشد. روش های بسیاری برای یادگیری زبان وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از کلاس های خصوصی، کلاس های عمومی، خواندن رشته های دانشگاهی، استفاده از وبسایت های آموزشی و آموزش های آنلاین، نرم افزارهای آموزشی و … که هر کدام از این روش ها مزایای خاص خودشان را دارند.

 اما شاید کتاب های خودآموز را می توان بهترین و به صرفه ترین روش آموزشی دانست چرا که استفاده از کتاب هزینه های بسیار کمتری در مقایسه با کلاس ها دارد، مدیریت زمان آن بسیار راحت است و در تمامی زمان ها و مکان ها می تواند در دسترس زبان آموز باشد.

زبان ترکی و لهجه ها و زیر شاخه های آن را می توان یکی از زبان های زنده دنیا دانست که بالای ۱۰۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند و گستردگیجغرافیایی زیادی دارد. در بسیاری از کشورهای آسیایی و خاورمیانه و همچنین کشورهای اروپایی از زبان ترکی استفاده می شود اما بیشترین جمعیتی که از این زبان استفاده می کنند در کشور ترکیه ساکن هستند. ترکی استانبولی یکی از زبان هایی است که نسبت به سایر زبان های ترکی زواج بیشتری دارد. این زبان را می توان یکی از شاخه های زبان اوغوز دانست که قدمت بسیاری دارد.

زبان ترکی در طول تاریخ با توجه به جنگ ها و وقایع تاریخی دستخوش تغییرات زیادی شده است و بیشترین تاثیر خود را از زبان های فارسی، عربی و فرانسوی گرفته است به همین دلیل یادگیری این زبان برای ایرانیان و فارسی زبانان سخت نیست و می توانند در مدت زمان کوتاهی بر آن تسلط پیدا کنند.

ترکی استانبولی

کشور ترکیه به عنوان یکی از همسایگان ایران یکی از محبوب ترین مقاصد از نظر مهاجرت، مسافرت، تحصیل و گردشگری به حساب می آید بنابراین یادگیری زبان ترکی استانبولی برای ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد. زبان ترکی در جوامع جهانی هم دارای اهمیتی قابل توجه است چرا که کشور ترکیه به عنوان یکی از بزرگ ترین اقتصادهای دنیا ارتباط زیادی با کشورهای آسیایی و اروپایی دارد بنابراین از نظر موقعیت های شغلی و ایجاد کسب و کارهای بین المللی می تواند کلید موفقیت های زیادی باشد. ترکی استانبولی را می توان مرحله اول یادگیری تمامی زبان های ترکی دانست و زمانی که ترکی استانبولی را یاد می گیرد، یادگیری زبان هایی همچون تاتار، کازاک، ازبک و… برای شما بسیار آسان تر خواهد شد.

کشور ترکیه علاوه بر پتانسل های بسیار که دارد دارای یک تاریخ و فرهنگ بسیار غنی است و یادگیری زبان ترکی استانبولی برای افراد دانشگاهی مانند اساتید، محققان و دانشجویان می تواند بسیار در روند پیشرفت ها و مطالعات مربوط به این کشور کمک کند.

همانطور که اشاره شد کتاب های نقش بسیار پر رنگی را در آموزش زبان دوم ارائه می کنند. کتاب ها برخلاف کلاس ها و وبسایت ها همیشه در دسترس شما هستند و هزینه های بسیار پایین تری هم خواهند داشت و برای ده ها سال هم می توانند استفاده شوند. به همین منظور موسسه نصرت در راستای آموزش زبان ترکی استانبولی کتابی جامع و کامل را برای شما فراهم کرده است که بدون نیاز به استاد و راهنما و با داشتن دستور زبانی ساده و کارآمد و در ۵۱۲ صفحه به همراه یک CD ‌‌آموزشی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کتاب زبان ترکی استانبولی را به شما در مدت زمان ۹۰ روز به صورت کامل یاد می دهد. در این کتاب از هر ۴ روش نوین آموزشی شامل نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش دادن استفاده کرده است تا بیشترین و بهترین بازدهی را داشته باشد.

در صورت تمایل به خرید لطفا کلیک نمایید

یادگیری زبان دوم همانند بسیاری از فعالیت های دیگر برای بسیاری از افراد خیلی راحت و برای بسیاری هم حکم هفت خان رستم را دارد. شروع هیچ کاری آسان نیست ولی ادامه کار مهم ترین اصل در موفقیت آن است. برای یادگیری ترکی استانبولی هم باید نکاتی را رعایت کنید تا به نتیجه برسید.

قبل از حرف زدن فکر کنید:

شمرده صحبت کردن و سریع گوش دادن همیشه یکی از تکنیک های مفید برای یادگیری زبان به شمار می رود. همیشه باید توجه داشته باشید یادگیری زبان دارای یک ورودی و یک خروجی است که هر دو به یک اندازه مهم هستند. ورودی شامل شنیدن و خواندن است و خروجی هم صحبت کردن و نوشتن. اگر به یکی از این دو فاکتور بیشتر توجه کنید مطمئنا نتیجه خوبی نخواهید گرفت. در یک مکالمه دو نفره همیشه وقتی به نتیجه خواهید رسید که به جای مونولوگ، دیالوگ داشته باشید؛ بنابراین سعی کنید گوش دادن و خواندن را فدای حرف زدن و نوشتن نکنید.

خجالت نکشید:

ترس از اشتباه کردن می تواند در یادگیری زبان حکم ترمز ماشین را داشته باشد. تا زمانی که از حرف زدن خجالت بکشید و بترسید که مبادا اشتباه کنید مطمئن باشید پیشرفتی در یادگیری نخواهید داشت.

سعی کنید مسائل بی اهمیت را بزرگ جلوه ندهید:

شما نباید انتظار داشته باشید یک زبان کامل و بزرگ مانند ترکی را به صورت یکجا یاد بگیرید. اگر انتظای غیر معقول از خودتان داشته باشید، در صورت نرسیدن به توقعاتتان دلسرد خواهید شد و این یعنی شکست در یادگیری. سعی کنید برای خودتان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف کنید؛ مثلا برای یک هفته سعی کنید مکالمات مربوط به رشته تحصیلی یا کار خودتان را یاد بگیرید. هفه دوم مکالمات روزمره و… اینگونه می توانید با برنامه ریزی و انتظارات معقول به هدف خودتان برسید.

تمرین و مطالعه:

بسیاری فکر می کنند که اگر در یک محیط قرار بگیرند که همه مردم آنجا با زبان ترکی حرف می زنند کاملا به زبانشان مسلط خواهند شد در حالی که این یک تفکر غلط است. البته بودن در محیط کمک بسیار زیادی خواهد کرد اما تا زمانی که تمرین و مطالعه نداشته باشید پیشرفتی نخواهید داشت. بودن در محیط فقط می تواند روند آموزش را تسریع کند اما آن را تضمین نخواهد کرد.

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

همیشه در کنار شما هستیم

سایت آموزش زبان نصرت از سال 1387 در فضای اینترنت ایران با ارائه موفق ترین مجموعه های اموزش زبان های خارجی شروع به فعالیت کرده و کلیه محصولات ارائه شده در این سایت از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح، دارای گارانتی فیزیک و اصالت کالا بوده و دارای مجوز نشر از ناشران معتبر کشور می باشند.

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

همچنین در مجموعه آموزش زبان نصرت امکان خرید آموزش های دانلودی برای هموطنان و علاقمندان خارج از کشور نیز وجود دارد که به صورت مستقیم میتوانند مجموعه های دارای لایسنس و کد فعال سازی را تهیه کنند.

بچه چولمنگ ترکی (Saftirik Greg’in Gunlugu Turunun Son Ornegi (Turkish

فروشگاه اینترنتی آنلاین کتاب زبان اٌکتاب (اوکتاب) با هدف معرفی کتابهای جدید و فروش در حوزه کتاب زبان و دانشگاهی آغاز به کار کرده است. خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب زبان فروشگاه اینترنتی کتاب ،بانک کتاب زبان،فروشگاه کتاب انگلیسی خرید کتاب زبان با تخفیف از فروشگاه همواره تخفیف کتاب زبان اٌکتاب

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی کتاب اٌکتاب  می باشد.

 

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

توضیحات مورد نظر شما در مورد فروشگاه یا اطلاعاتی که مورد نیاز کاربر است

در کتاب آموزش زبان ترکی به استانبولی ابتدا به مبحث تلفظ زبان ترکی و حروفات آن پرداخته شده است سپس به مکالمه و دستور زبان ترکی استانبولی پرداختیم. همچنین سعی بر آن داشتیم که دستور زبان ترکی را برای علاقمندان و دانشجویان به روش علمی و صریح بیان نموده و مبحث را آسان تر نماییم.برای تهیه این اثر از کتابهای آموزشی زبان مرکز Tomer ترکیه و کتب دستور زبان ترکی دانشگاهی استفاده گردید.در کتاب ترکی استانبولی در ۶۰ روز بسیاری از مطالب نظیر: مکالمات روزمره، روزهای هفته و ماه و سال، ساعت و تاریخ، آدرس، سفر، حمل و نقل و بسیاری از موارد دیگر اشاره شده است.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)

امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.

با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.

 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد

همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر

نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه

و امکانات بی شمار دیگر…
برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :
هم اکنون رایگان نصب کنید

 

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

 

آموزش زبان ترکی استانبولی روش نصرت از مجموعه های بسیار معروف در کشور است. این مجموعه آموزش زبان ترکی به فارسی را به صورت صوتی دنبال می کند. اموزش زبان ترکی ترکیه به روش نصرت برای تمامی اقشار و سنین امکان استفاده را دارد. این دوره از جمله بهترین دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی موجود است. هدف این مجموعه صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش و تقویت مکالمه و مهارتهای شنیداری و گفتاری زبان ترکی استانبولی است. با کمک این مجموعه می توانید جملات و لغات روزمره زبان ترکی را به راحتی فراگیرید. سیستم کار مجموعه آموزش زبان ترکی به این شکل است که می بایست زبان آموز هر روز یک درس از این مجموعه را (در منزل یا بیرون از منزل) گوش دهد. چون این مجموعه به صورت کامل صوتی است، به راحتی می توانید آن را بر روی کامپیوتر، پخش کننده های MP3 Player، گوشی موبایل یا ضبط ماشین کپی کنید و گوش بدهید. این مجموعه را می توانید در تمام دستگاههای پخش صوتی استفاده کنید.

نسخه تصویری آموزش زبان ترکی استانبولی بر روی سایت قرار گرفت. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

جهت استفاده از این مجموعه تنها می بایست به فایل های صوتی گوش دهید. تکرار مطالب در این مجموعه به صورت هدفمند و زمانبندی شده است تا مطالب بهتر در حافظه باقی بمانند.با استفاده از این مجموعه لهجه شما از ابتدا صحیح شکل می گیرد و به صورت خودکار قواعد زیادی از زبان یاتالیا را یاد خواهید گرفت. شنیدن مطالب این بسته لذت بخش است و به صورت مداوم از شنونده تمریناتی خواسته می شود (یعنی تکرار کردن جمله ها) که این کار باعث می شود تا همراه با آموزش زبان ترکی، تمرین نیز داشته باشید.

– از جمله سختی های زبان ترکی یاد گرفتن  لغات زبان ترکی استانبولی است. اساس متد نصرت بر این پایه است که با ترکیب جملات مختلف، ساختن جملات در ذهن شما حک شود.

– در صورتی که تا سطحی به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید، مجموعه آموزش زبان نصرت از سطح مبتدی تا عالی، بدون نیاز به کتاب، به شما در یادگیری زبان ترکی استانبولی کمک خواهد نمود.

– اول مکالمه ای پخش می گردد، و بعد از آن روی هر لغت و جمله ای تاکید شده و معنی و نحوه تلفظ لغات ترکی به فارسی آن آموزش داده می شود.

– این دوره در 30 قسمت گردآوری شده است که در صورت استفاده می توانید هر روز یک قسمت آن را گوش دهید. همین دوره کوتاه باعث شده تا آموزش سریع مکالمه زبان ترکی با متد نصرت ممکن گردد.

– یادگیری مکالمه فرا به شکل کلمه به کلمه و تکرار جملات توسط زبان آموز همزمان با گوینده، ساختن جملات با استفاده از این کلمات باعث ثبت آنها در حافظه موقت و سپس تکرار آنها در ادامه درس و بعدا یادآوری آنها در زمانهای مشخص (در درسهای بعدی)باعث می گردد داده ها از حافظه موقت به حافظه اصلی انتقال یابند و در ذهن زبان آموز ثبت گردند. برای خرید سی دی اموزشی نصرت روی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

مزیت متد نصرت و آموزش زبان ترکی با نصرت، یادگیری یک زبان در عمل است. بیشتر از زبان شناسان عقیده دارند که موثرترین روش یادگیری یک زبان خارجی سفر به کشور یا مکانی است که به آن زبان گفتگو می کنند. بودن در محیط آن زبان و شنیدن و صحبت کردن با مردم کمک شایانی به یادگیری زبان می کند. این مجموعه نیز این شرایط را برای زبان آموز فراهم می کند. علاوه بر این قواعد زبان را به طور عمیق و درونی یاد می دهد و بدون نیاز به اینکه توجه کنید، تمام مسائل و قواعد زبان را به صورت ناخودآگاه یاد خواهید گرفت.

– استفاده از زمان بندی تصاعدی برای به حافظه سپردن کلمات و جملات، در متد نصرت مطالب به صورت حساب شده ای تکرار می گردند تا هماهنگ با الگوی حافظه انسان به خاطر سپرده شوند (بر پایه لایتنر)

– اصل پیش بینی (سوال از زبان آموز بر مبنای مطالب یادگرفته شده جدید)

– برنامه بر پایه یادگیری زنده: قرار دادن زبان آموز در موقعیت های واقعی و روزمره برای آموختن مطالب و تمرین آنها.، شبیه شرایطی که فرد در کشور مورد نظر حضور فیزیکی دارد. برمبنای متد نصرت، هر زبان یک هسته کلامی دارد که با آموختن مجموعه لغات هسته آن که بیشترین کاربرد را در زبان دارند تا 80% زبان را می توان آموخت و صحبت کرد بدون آنکه ذهن را با تعداد زیادی کلمات با کاربرد کم پر کرد. وجود اصلی ترین لغات ترکی نصرت را به مجموعه ای بسیار مفید برای همه زبان آموزان تبدیل کرده است.

توجه : به دلیل حفظ کپی رایت محصولات داخلی و رعایت قوانین اینترنتی, تنها سه درس اول هر سطح جهت نمونه برای دانلود قرار داده شده اند. می توانید این محصول را به صورت اوریجینال همراه با هولوگرام شرکت و از همین صفحه, خریداری کنید.

دانلود رایگان آموزش زبان ترکی نصرت –  دانلود mp3 نمونه ( حجم 57 مگابایت )

آموزش زبان ترکی •
۲

دانلود رایگان نسخه چهارم و آخرین نسخه TOTALe نرم افزار آموزش زبان ترکی استانبولی یا رزتا استون Rosetta Stone Turkish در سه سطح کامل 

نرم افزار آموزش رزتا استون ترکی استانبولی Rosetta Stone TOTALe Turkish Version 4 از جمله شناخته شده ترین نرم افزارهای آموزش ترکی در دنیا است. متد نرم افزار رزتا استون بر مبنای یادگیری زبان مادری است. برنامه آموزش زبان ترکی با استفاده از تصاویر و ادای کلمات و جملات و همچنین با تکرار زمان بندی شده و در عین حال بدون استفاده از ترجمه یا گرامر زبان مورد نظر را به شما یاد می دهد. با این روش شما نوشتن، خواندن، مکالمه، تلفظ و گرامر را بصورت طبیعی و بدون نیاز به ترجمه فارسی فراخواهید گرفت. شما مفهوم کلمات را با استفاده از ارتباط آنها با تصاویرشان و با تکرار و شنیدن و خواندن آنها بسیار بهتر یاد خواهید گرفت و نیازی به حفظ ترجمه فارسی آنها ندارید. این روش اکنون بهترین روش آموزش زبان ترکیه ای است و در تمام مراکز آموزش زبان از آن استفاده می شود. در این صفحه آموزش زبان ترکی رزتا استون برای دانلود هموطنان عزیز قرار گرفته است. جهت دانلود سی دی Rosetta Stone بر روی لینکهای دانلود کلیک کنید.

راهنمای نصب و عیب یابی رزتا استون Rosetta Stone TOTALe

The best technology-based solutions for learning languages

Everything we do at Rosetta Stone revolves around a simple idea: learning a language should be fun, easy and effective.

We approach language learning the same way that you first learned a language – using a natural method that teaches new language directly, without translation. That means no more confusing grammar explanations or mind-numbing vocabulary lists to memorize.

As the leading language-learning software in the world, Rosetta Stone makes learning a new language second nature. Millions of learners in more than 150 countries have already used our software to gain the confidence that comes with truly knowing a new language. We’re continually improving our software technology and adding new products. With Rosetta Stone at the helm, the future of language learning is very bright indeed.

در این پست نرم افزار آموزش زبان رزتا استون Rosetta Stone همراه با هر سه سطح زبان ترکی دانلود قرار داده شده اند :

نرم افزار رزتا استون نسخه چهارم 4 Rosetta Stone TOTALe (حجم 247 مگابایت)  (توجه : در مراحل نصب و اجرای نرم افزار اینترنت خود را کاملا قطع نمایید)

دانلود سی دی سطح اول زبان ترکی رزتا استون Level 1 (حجم 409 مگابایت)

دانلود سی دی سطح دوم زبان ترکی رزتا استون Level 2 (حجم 376 مگابایت)

دانلود سی دی سطح سوم زبان ترکی رزتا استون Level 3 (فعلا تنها برای خرید موجود است)

خرید رزتا استون ترکی برای آن دسته از هموطنان که امکان دانلود مجموعه را ندارند 

 

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر

 

آموزش زبان ترکی •
۳۰

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر
دانلود کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی در ۳۰ ر
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *