دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

دوره مقدماتی php
دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم
دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

خوش آمدید.


معادله امنیتی
52 + = 56

رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرشین فا

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

دوره مقدماتی php

دانلود کنید

رحمان ۱۴۰۰ با حضور محمدرضا گلزار و مهران مدیری و کمدی و شوخی‌های رکیک بالای ۱۸ سالش فروش خوبی خواهد داشت. اما آن چه واضح است بردگی تمام و کمال عوامل فیلم سازی در خدمت اسپانسر و پول و سرمایه است.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی و متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی که در نخستین هفته از اکران نوروزی صدرنشین گیشه بودند، در روز سوم فروردین ماه نیز به روند مثبت خود ادامه داد و فروش قابل توجهی را در این روز از آن خود کردند.

طبق آمار سامانه فروش سینمای ایران، رحمان ۱۴۰۰ توانسته است ۵۳۴ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان در روز گذشته فروش داشته باشد که رکورد بسیار خوبی است و اگر این روند ادامه‌دار باشد، حتما این فیلم هادی نیز به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدل خواهد شد. رحمان ۱۴۰۰ تا به امروز از مرز دو میلیارد تومان فروش عبور کرده است.

داستان رحمانن ۱۴۰۰در باره‌ی شخصیتی به اسم رحمان (با بازی سعید آقاخانی) است که سال‌ها در یک شرکت برای حاج آقا جاروسی (با بازی مهران مدیری) کار می‌کند، اما در این سال‌ها حق حقوقی که شایسته‌ی دریافت آن بوده است را دریافت نکرده است و با مشکلات مالی و چهار فرزند زندگی سختی دارد.

رحمان که از بیماری سرطان رنج می‌برد و پزشکان به او اعلام کرده اند به زودی از دنیا خواهد رفت.

از این رو به کمک دوستش انوش (با بازی بهرام افشاری) نقشه می‌کشند تا اشکان (با بازی محمدرضا گلزار)، پسر حاج آقا جاروسی، را به قدری عصبانی کنند که رحمان را به قتل برساند تا از مرگ خود برای خانواده اش سودی حاصل کند.

منوچهر هادی : متولد سال ۱۳۵۱ در تهران می باشد.

وی در اولین سالهای حضورش در سینما به عنوان بازیگر، دستیار کارگردان و تدارکات فعالیت می کرد اما در سال ۱۳۸۵ با ساخت اولین فیلمش به نام تلاطم وارد عرصه فیلمسازی شد. او سازنده آثار پرفروشی در سینما مانند من سالوادور نیستم و آینه بغل بوده است.

بزرگی می‌گفت که فساد وقتی پنهانی باشد، فساد است و اگر عیان شد دیگر فساد نیست و تبدیل به یک سبک زندگی می‌شود.

رحمان ۱۴۰۰ هم در همین مسیر گام برمی دارد. عادی جلوه دادن افرادی که با دروغ و تزویر و ریاکاری، با زیر لب ذکر گفتن‌های مداوم، میلیارد میلیارد پول جا به جا می‌کنند، زبان چینی بلد هستند و هر روز راس ساعت ۱۲ یک نفر با آن‌ها تماس می‌گیرد که فلان چیز را بخر و فلان چیز را بفروش.

روزی نشان دادن یک کاراکتر با پیراهن یقه بسته و ته ریش در یک فیلم، حرکتی شجاعانه بود که اگر از تیغ تیز سانسور جان سالم به در می‌برد، جنجالی در سینما‌ها و میان مردم به پا کرد.

اما حالا نه تنها نشان دادن چنین شخصیتی آسان است بلکه پا را از آن هم فراتر می‌گذاریم و حاج آقای با نفوذِ فاسدی را می‌سازیم و ایفای نقشش را هم به مهران مدیری می‌سپاریم. اما آیا این به معنی باز شدن فضا و پیشرفت در آزادی بیان است و یا پای مسائل دیگری هم در میان است؟!

این روز‌ها و بعد از جشنواره فیلم فجری که کلید واژه‌ی همه‌ی نشست‌های خبری اش فساد مالی و پول شویی در سینما بود، کیست که نداند اگر رد سرمایه‌ای که در همین فیلم خرج شده است را بگیریم، چه بسا به یک یا چند نفر همچون کاراکتر‌های مهران مدیری و محمدرضا گلزار در این فیلم می‌رسیم؟

جامعه‌ی ما پس از گذراندن یک دوره‌ی هشت ساله‌ی تاریخی، تجربه‌ای ارزشمند کسب کرد.

این که برای توجیه هر کاری، هر نوع کاری، با لبخند فریاد زدن و با اعتماد به نفس و بدون شرم در چشم طرف مقابل نگاه کردن و بیان آن کار یا حرف، به آن موضوع مشروعیت می‌بخشد.

این که با استفاده از قید “در این شرایط” یا “تو این دوره و زمونه” یا… با وقاحت دروغ گفتن و روز به روز دور شدن از اخلاق کاملا منطقی است. رحمان ۱۴۰۰ هم همین است.

سینمای ایران در چند سال اخیر میزبان جنسی از کمدی بوده که تا پیش از این معمولاً در کلیپ های اینترنتی رویت می شد و البته از میزان بسیار بالای بازدید برخوردار بود.

محبوبیت این دسته از کلیپ ها سبب شد تا سینمای ایران نیز روی خوشی به این نوع محتوا نشان دهد و آثاری با رویکرد مشابه را روانه سینما نماید که با استقبال بی نظیری از جانب مخاطبین ایرانی مواجه شد.

فروش بی سابقه آثاری نظیر هزارپا می تواند دلیل محکمی باشد برای آنکه ثابت کند، مخاطب ایرانی تمایل زیادی به تماشای این جنس کمدی در سینما دارد و رویه ساخت این آثار نیز با شیب تندی در حال افزایش است.

پس از به اکران درآمدن آثاری نظیر مارموز در ماه های اخیر، حالا رحمان ۱۴۰۰ روانه سینما شده که ملغمه ای بی سر و ته و سرشار از ابتذال است.

اثری که تا چند سال پیش هر فیلمسازی به سختی می پذیرفت تا آن را روانه سینما نماید و به عنوان یک تجربه سینمایی از آن یاد نماید اما ظاهراً این موارد چندان برای منوچهر هادی، کارگردان این اثر اهمیت ندارد و ساخته های پیش او یعنی من سالودار نیستم و   آینه بغل نیز به خوبی این وضعیت را تایید می کنند.

به نظر نمی رسد که ساخته شدن اثری همانند رحمان ۱۴۰۰ از دغدغه ای ذهنی برآید.

به احتمال زیاد نه فیلمساز و نه نویسنده ، هیچکدام ایده و دغدغه ای برای ارائه محتوایی که بتواند ذهن مخاطب را حتی در حد چند دقیقه به چالش بکشد نداشته اند و صرفاً به جهت پول ساختن بوسیله ساخت مجموعه موقعیت های عجیب و غریب و تدوین آن و سپس ارسال به پرده های سینما، تصمیم به انجام کار خود گرفته اند.

در رحمان ۱۴۰۰ نشانی از متن و کارگردانی به چشم نمی خورد و هرآنچه که در تصویر نقش بسته گوشه ای از ابتذال است که در اشکال مختلف و با تنوع کامل ارائه شده است.

در رحمان ۱۴۰۰ هیچ شخصیتی ساخته نمی شود و هرآنچه که در فیلم قابل رویت است کاریکاتورهای متحرکی هستند که مطابق کلیشه های ترسیم شده در جامعه رفتار می کنند و هرگز توانایی خارج شدن از این وضعیت و تبدیل شدن به شخصیت را ندارند.

در میان این افراد طیف های مختلفی از کارگر شریف گرفته تا متظاهر دین دار مشاهده می گردد اما نقطه اشتراک تمامی آنها شعور حداقلی شان است که تصویر بالغ بودن شان را خدشه دار می کند!

موقعیت های کمیکی که در فیلم ساخته می شود به بدترین و بی مزه ترین و نازل ترین شکل ممکن به مخاطب ارائه شده است که عوامل بسیاری جز فیلمنامه و کارگردانی در شکل گیری آن دخیل بوده است.

در دو سه سال اخیر، تلویزیون با بکارگیری افراطی اسپانسرها و ” ستاره مربع ” های معروفی که باعث ایجاد فضای طنز در میان کاربران شده، بحث های فراوانی را رقم زده اند و حالا به نظر می رسد که این افراط در حال ورود به سینمای ایران نیز هست به طوری که در میانه فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ چندین دقیقه از داستان به تبلیغ مستقیم خدمات اسپانسر گذشته است!

در واقع مخاطب در هنگام تماشای فیلم می بایست چندین موقعیت را به اجبار با حضور اسپانسر مشاهده نماید و مورد ویرانگر اینکه این موقعیت ها ابداً ارتباطی با فضای داستانی ندارند.

در بخش های دیگری از فیلم نیز بی آنکه موقعیت ایجاب نماید، ماشین های مدل بالا با رنگ های مختلف به تصویر کشیده شده اند که آدمهای داستان حول محور آن دیالوگ برقرار می نمایند!

تمام این موارد نشان می دهد که رحمان ۱۴۰۰ بیش از آنکه ایده و تلاش فیلمسازش برای ساخت فیلم باشد، اثری است که مدیون اسپانسرها بوده و بخش اعظمی از فیلم نیز به اجبار این سرمایه گذارها در موقعیت های بی ربط، با بدترین شکل ممکن ساخته شده است.

شوخی های جنسی فیلم نیز بی آنکه کارکرد صحیحی در فیلم داشته باشند، بصورت تکراری و رگباری در فیلم به مخاطب ارائه می شود و مخصوصاً شوخی مربوط به پائین تنه که تقریباً هر چند دقیقه یکبار توسط سعید آقاخانی و بهرام افشاری با اکت لازم (!) در حال بازخوانی و اجراست!دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

ظاهراً سازندگان نمی دانستند که یک شوخی شاید تنها دوبار بتواند مخاطبی را به خنده بیندازد و تکرار چند ده باره آن کارکرد خود را از دست می دهد.

در فیلم شوخی های مختلفی هم با اتفاقات سیاسی و اجتماعی روز ایران می شود. مانند تغییر نام موسسه کاسپین به ” جاسپین ” و اشاره به افرادی که به نام دین در حال فساد هستند.

این اشارات در فیلم بی معنی به نظر می رسند چراکه فیلمساز از نزدیک شدن به سوژه هایی که قصد شوخی با آنها را دارد خودداری می کند و صرفاً به چند شوخی ریز بسنده کرده چراکه نمی خواسته کوچکترین خطری اثرش را تهدید و برای آن حاشیه بسازد!

از این جهت فیلم رحمان ۱۴۰۰ علی رغم ژست منتقدانه ای که گرفته، اثری کاملاً بی خاصیت محسوب می شود.

در میان بازیگران فیلم تنها سعید آقاخانی است که با طنازی ذاتی اش موفق شده تا حدودی شخصیت رحمان را به دل تماشاگر بنشاند.

آقاخانی که در سالهای گذشته بازی در نقش های جدی را در اولویت کاری اش قرار داده بود، در رحمان ۱۴۰۰ بار دیگر به آثار طنز بازگشته و نقش آفرینی نسبتاً مناسبی هم در نقش رحمان داشته است.

اما برخلاف آقاخانی، دیگر بازیگران فیلم مجموعه ای از بازیهای بد را رقم زده اند که در این بین می توان به محمدرضا گلزار اشاره کرد یک بازی بد دیگر به کارنامه هنری اش اضافه شده است.

نقش آفرینی عجیب و غریب یکتا ناصر که ایفاگر نقش زن کاملاً مشنگ و بی عقل رحمان بوده، یکی دیگر از بازیهای ضعیف فیلم است که البته بیشتر به دلیل شخصیت پردازی اینچنین ویران است تا توانایی های بازیگری یکتا ناصر حضور کوتاه مدت مهران مدیری در فیلم هم توفیقی ایجاد نمی کند و نمی تواند فیلم را نجات دهد.

رحمان ۱۴۰۰ را می توان یک تصویر کامل از آنچه که در سینمای ایران می گذرد توصیف کرد.

اثری ضعیف و بی سر و ته که جرئت نزدیک شدن به سوژه های اجتماعی و سیاسی خود را ندارد و تنها به ارائه شوخی های جنسی نازل مبادرت ورزیده.

اثری که ایده های سازنده اش در شکل گیری آن چندان تاثیری نداشته و این اسپانسرها بوده اند که فیلمنامه را شکل داده اند. اوج ابتذال فیلم را می توان سکانس حضور همسر رحمان در وان حمام با لباس کامل و هدفون به گوش دانست.

سکانسی که نه می خنداند و نه ساختار شکن است و نه قصد ارائه پیامی را دارد. سکانس های بی هدف کلیت رحمان ۱۴۰۰ را تشکیل می دهد؛ اثری که سخت ترین کار در مواجه با آن خندیدن است!

هنوزم که هنوز است ما باید به در آوردن ادای پیرمردی که چند سال پیش در مقابل دوربین مشت هایش را گره کرده بود و برای آمریکا خط و نشان می‌کشید و فیلم چند دقیقه‌ای مصاحبه اش در فضای مجازی هنوز هم دست به دست می‌شود، بخندیم.

آن چه واضح است بردگی تمام و کمال عوامل فیلم سازی در خدمت اسپانسر و پول و سرمایه است. این که در میانه‌ی فیلم به سبک تلوزیون فیلم قطع شود و چند دقیقه‌ای پیام بازرگانی ببینیم به مراتب راه حل شرافتمندانه تری برای تبلیغ اسپانسر است.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ با گلزارش و با مهران مدیری و کمدی و شوخی‌های رکیک بالای ۱۸ سالش، با اکران نوروزی و بلیط احتمالا ۲۰ هزار تومانی و تبلیغات گسترده فروش خوبی خواهد داشت. ولی اینکه سینمای ایران را به چه سمتی خواهد برد…؟!

پس از پایان اکران سینمایی فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ و عرضه آن در شبکه پخش ویدویی خانگی، لینک دانلود رایگان فیلم رحمان ۱۴۰۰ در پرشین فا قرار گرفته خواهد شد.

دانلود کنید

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

نقد و بررسی فیلم استاد زد ۲۰۱۹ ( Master Z 2019 )

نقد و بررسی فیلم کلاغ سفید The White Crow 2018

نقد و بررسی فیلم انتقام جویان پایان بازی Avengers: Endgame 2019

نقد و بررسی انیمیشن عروسک های زشت UglyDolls 2019

نقد و بررسی فیلم ال چیکانو El Chicano 2018

نقد و بررسی فیلم مزاحم The Intruder 2019

نقد و بررسی فیلم لانگ شات Long Shot 2019

کلیفی کنیا و چیز هایی که قبل از سفر به آن باید بدانید

آیا کربوهیدرات در پاپ کورن وجود دارد؟

سپاسگزارم. لطفا در صورت آمدن بلافاصله لینک خرید قانونی را قرار دهید

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.


معادله امنیتی
− 3 = 1

خوش آمدید.


معادله امنیتی
52 + = 56

رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد

بخش فیلم نیکی دیلی : فیلم رحمان ۱۴۰۰ کمدی جذاب که ساخته ی منوچهر هادی است فروش روزانه ی سینما را شکست و در روز ۱۴ فروردین صاحب بیشتر رکورد فروش فیلم شد..

دانلود فیلم ایرانی رحمان ۱۴۰۰ با حجم کم و کیفیت عالی

دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ با کیفیت ۱۰۸۰p , 720p , 480p کامل

Exclusive Movie: rahman 1400 | Iranian Movie  With Teaser, Actors Picture And Direct Link In Nikidaily

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

نام اثر : رحمان ۱۴۰۰

کارگردان : منوچهر هادی

ژانر : کمدی ، اجتماعی

داستان :

رحمان آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که بزودی از دنیا میرود.از این جهت رحمان یک فکری به ذهنش میزند که از مردن خود برای خانواده اش سودی حاصل کند اما همیشه با بدشانسی روبرو میشود.او با دوست خود انوش نقشه هایی طراحی میکند که اشکان پسر رئیس شرکت بلایی سر رحمان بیاورد که خانواده رحمان با پول دیه زندگی خوبی داشته باشند…..

هنرمندان :

• مهران مدیری در نقش«حاج آقاجالوسی»⌋•⌊ محمدرضا گلزار در نقش«اشکان جالوسی»⌋•⌊ سعید آقاخانی درنقش«رحمان»⌋•⌊ بهرام افشاری در نقش «انوش»⌋•⌊ یکتا ناصر در نقش«شراره»⌋•⌊ ساره بیات در نقش«نازی»⌋•⌊

سایر عوامل :

تهیه کننده : علی سرتیپی

نویسنده : بابک و میثم کایدان

فیلمبرداری : مرتضی هدایتی

تدوین : موحد شادرو

پخش کننده : نیکی دیلی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷

ساخت : ایران

زبان : فارسی

مدت زمان : ۱۱۵ دقیقه

نکته : بعد از اکران و فروش بسیار بالای فیلم کمدی و طنز رحمان ۱۴۰۰ متوجه شده اند که فیلم اصلاح نشده ی آن را روی پرده برده اند و به همین خاطر اکران فیلم جذاب و دیدنی از تاریخ ۲۴ فروردین متوقف شده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

دانلود فیلم تگزاس ۲

دانلود فیلم تخته گاز

دانلود فیلم سالت Salt 2010 با دوبله فارسی

دانلود سریال آچمز

سکانس جنجالی سریال آچمز ” مشکلات جامعه و پاسخ گوسفندان ” !

مُهر تایید رضا گلزار بر ساخت عاشقانه ۲

دانلود فیلم وای آمپول

دانلود فیلم من و شارمین

Having trouble with this survey? Try refreshing, if that doesn’t work please Contact Us

دانلود فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی , دانلود فیلم رحمان هزار و چهارصد , رحمان 1400 , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی


نام اثر: رحمان 1400

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

امتیاز: IMDb 6.8/10

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران دانلود فیلم رحمان 1400

موضوع: کمدی ، اجتماعی

نویسندگان: بابک کایدان و میثم کایدان

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: علی سرتیپی

با هنرنمایی: مهران مدیری ، محمدرضا گلزار ، سعید آقاخانی ، یکتا ناصر ، بهرام افشاری ، ساره بیات رحمان 1400

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1398

مدت زمان: 115 دقیقه

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است. فیلمبرداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع و در مهر ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در چهار هفته اکران عمومی، نزدیک ۲۲ میلیارد تومان فروش داشت و به رکورد «هزار پا» نزدیک شد اما به یک باره از پرده‌ها پایین کشیده شد و نتوانست رکوردشکن باشد. پس از اکران فیلم رحمان ۱۴۰۰ و فروش بسیار آن، مشخص شد که در برخی سینماها نسخه اصلاح نشده فیلم را روی پرده نمایش قرار دادند؛ به همین دلیل، اکران این فیلم در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در سراسر کشور متوقف شد.

در ابتدا قرار بود بعد از برطرف شدن این مشکل رحمان ۱۴۰۰ دوباره بر روی پرده سینما برود اما منوچهر هادی کارگردان این فیلم بابت متوقف شدن اکران این فیلم ابراز تاسف کرد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این فیلم دیگر هیچوقت اکران نخواهد شد . رحمان ۱۴۰۰ رکورد فروش روزانه سینمای ایران را شکست. این فیلم با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون در روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ صاحب رکورد بیشترین فروش یک فیلم در یک روز شد. سال گذشته این رکورد در اختیار فیلم «هزارپا» بود.

داستان فیلم: دانلود سریال هیولا

رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده که بزودی از دنیا خواهد رفت. از این جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده سودی حاصل کند اما همیشه با بدشانسی روبرو می‌شود. او با دوستش انوش (بهرام افشاری) نقشه‌هایی طراحی می‌کنند که اشکان (محمدرضا گلزار) پسر رئیس شرکت بلایی سر رحمان بیاورد که خانواده رحمان با پول دیه زندگی خوبی داشته باشند.

شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 0905912819

 



لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2  می باشد. .

سلام . کی این فیلم رو میزارید ؟ و اینکه آیا اصلی هست یا خیر ؟

سلام
به زودی
بله

سلام میخواستم بدونم توزیع میشه یا نه

بله به زودی انشالله

سلام بخشید میخواستم بدونم این فیلمی کع گذاشتید بدون سانسور یا نه؟؟؟؟!؟؟

میشه تاریخ دقیق انتشارشو بگید

میشه تاریخ اصلی اومدن سریال رو بگین

بدون سانسور بذارین
لطفا مثل سنتوری که جلوشو گرفتن ولی بیشتر مشتاق داشت واسه دیدن و همه دیدن. بنظرم سانسور کردن فیلم یه جور بی احترامی هم به مخاطب هم ب سازنده.

کی دیگه پس

یعنی چی به زودی به زودی یه تاریخ دقیق لطفا بگید

سلام کی این فیلم رو داخل سایت قرار می دید؟

کی میاد تاریخ دقیق بدین

یعنی چی بزودی ده روزه میام میبینم نوشته بزودی نمیشه تاریخش رو بگید لطفا

پس کی میاد

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

درود. با انشاالله و ماشاالله که چیزی درست نمیشه. لطفا تاریخ انتشار رو بگید. سپاس

ببخشید چرا لینک دانلودی وجود ندارد؟

کی میزارید

سلام من هروقت میام نوشته بزودی…پس کی؟؟؟

کی میزارید پس

فکر میکنید تا پنجاه سال آینده بتونید لینک دانلود رو بزارید یا بیشتر طول میکشه؟

سلام خواهشا تاریخ دقیق انتشار فیلم رو بگید . آیا این فیلم در پخش خانگی به نمایش در می آید؟

سلام لطفا تاریخ دقیقی که فیلم را می گذارید بگویید.

من فیلم رو دیدم به شدت سخیف و بی ادبانه ساخته شده

هر وقت فیلم اومد تبلیغشرو بزارید که اینقدر مورد سوال و شماطت هم قرار نگیرید

سلام من این فیلم راخلیی دوست دارم دوست دارم فیلمش بیاید

نرم افزار kmplayer

دانلود برنامه K-Lite Codec Pack

دانلود منیجر حرفه ای اندروید ADM

چه چیز های منتخب ما بودند در هفته ای که گذشت

سریال های به روز شده

دانلود سریال سال های دور از خانه

دانلود سریال مانکن با لینک مستقیم

دانلود سریال Pandora پاندورا

دانلود سریال ریکاوری

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

دانلود سریال گاندو

تبلیغات

فیلم و سریال درخواستی

جذب نویسنده برای سایت

شما اینجا هستید :

دانلود فیلم رحمان 1400

منتشر کننده فایل : روبیکسفا

 

نام فارسی فیلم : رحمان 1400

زبان : فارسی

کیفیت : BluRay 720p / BluRay 1080p

ژانر : طنز / اجتماعی

حجم : 1550 مگابایت

کارگردان : منوچهر هادی

ستارگان : مهران مدیری ، محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، بهرام افشاری ، سعید آقاخانی ، یکتا ناصر

: به این فیلم فعلا امتیازی داده نشده است

زیرنویس فارسی : موجود نیست

جستجوی زیرنویس : کلیک کنید

کاربر گرامی , احتراما لینک های دانلود پس از پخش فیلم قرار داده خواهند شد.

دانلود با کیفیت 1080 : download

دانلود با کیفیت 720 : download

پیشنمایش فیلم

Your browser does not support the video tag.

پیشنهادات سایت

1.برای سهولت در دانلود بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید

2. جهت ارسال نظرات ، حتما آدرس ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید . [ایمیل www ندارد .]

3.لطفا از توهین در نظرات خودداری کنید ، با کاربر خاطی برخورد لازم انجام خواهد شد .

4. جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم استفاده کنید .

5. لینک کوتاه مطلب

دسته بندی : دانلود فیلم جدید

ارسال شده در تاریخ: ۹۸/۰۱/۰۶

برچسب ها

بدون دیدگاه

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مطالب تصادفی

دسته بندی ها

مطالب محبوب

جستجو

دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم
دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان با لینک مستقیم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *