دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

دوره مقدماتی php
دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای
دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنایت و مکافات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنایت و مکافات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب صوتی جنایت و مکافات اثری ماندگار از فئودور داستایوفسکی، در تمام تقسیم بندی‌های ادبی جزو یکی از ده شاهکار برتر ادبیات جهان است.

جنایت و مکافات (Crime and Punishment) برنده نوزدهمین دوره کتاب سال ایران در سال 1379 و بهترین ترجمه در حوزه ادبیات داستانی انتخاب و معرفی شده است. این رمان اولین اثر مهم داستایوفسکی به‌شمار می‌آید و می‌توان گفت امروزه پرخواننده‌ترین اثر وی محسوب می‌شود.

فئودور داستایوفسکی (Fyodor Dostoyevsky) همچون یک فیلسوف و روان‌شناس، به عمق روان و تفکرات شخصیت‌هایش نفوذ کرده و وجدان آدمی را آسیب‌شناسی می‌کند. جدال خیر و شر در درون و برون آدمی و تیرگی‌های روان آدمی، روان پریشی‌ها و درگیری‌های فرد با خود و محیطش درون مایه آثار این نویسنده بزرگ روس است که این‌ها در بهترین شکل خود در این کتاب بازتاب یافته است.

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

دوره مقدماتی php

داستایوسکی جنایت و مکافات را در سالِ 1866 نوشت. هفت سال پیش از نگارشِ آن، در سالِ 1859، در نامه‌ای به برادرش، گفته بود طرحِ این داستان را در زندان ریخته، در دورانی که «با درد و دریغ و سرخوردگی» روزگار می‌گذراند. او این اثر را اقرارنامه‌ای در شکل رمان خوانده بود و گفته بود قصد دارد آن را با خونِ دلش بنویسد.

جنایت و مکافات شاهکار داستان پردازی است! صدها داستان در دل یک داستان نهفته است و صحنه‌ها و حوادث به قدری زنده و هیجان‌انگیز است که اولاً آدم نمی‌تواند کتاب را زمین بگذارد ثانیاً تأثیر زیادی از آن می‌پذیرد به گونه‌ای که خواننده جزیی از داستان شده و شریک داستان می‌شود.

جنایت و مکافات روایت زندگی دانشجویی به نام راسکولنیکف است که به‌ناچار تحصیل را رها می‌کند؛ سپس به دلیل تنگدستی و  اصولی که خود نیز از توجیه کامل آن‌ها عاجز است، مرتکب قتل می‌شود. وی زن رباخواری را همراه با خواهرش، که اتفاقی در زمان وقوع قتل در صحنه حاضر می‌شود، به قتل می‌رساند، او پس از قتل خود را ناتوان از خرج کردن پول و جواهراتی که برداشته می‌بیند و آنها را پنهان می‌کند.

پس از چند روز بیماری و بستری شدن در خانه، با این تصور که هر کس را که می‌بیند به او مظنون است، کار راسکولنیکف را به جنون می‌کشد. در این بین او عاشق سونیا، دختری که به خاطر مشکلات مالی خانواده‌اش دست به تن‌فروشی زده، می‌شود. داستایفسکی این رابطه را به نشانه مهر خداوندی به انسان خطاکار استفاده کرده و همان عشق، نیروی رستگاری بخش می‌شود. البته راسکولنیکف بعد از اقرار به گناه و زندانی شدن در سیبری به این حقیقت رسید.

جدا از این که داستان جنایت و مکافات به بیان سرنوشت راسکولنیکف بپردازد به موضوعاتی همچون صدقه، کفر و الحاد، الکلیسم، جوامع آنارشیستی روسیه و نقد شدید و صریح داستایوسکی از جامعه آن روز روسیه می‌پردازد.

فئودور داستایوفسکی نویسنده مشهور روسیه و خالق کتاب‌های جنایت و مکافات، برادران کارامازوف، تسخیر شدگان و … است.

ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیت‌های داستان است. رمان‌های داستایوفسکی سرشار از هیجان بوده و در عین‌حال که رمان هستند، انباشته از افکار و اندیشه‌اند. او جنایت و مکافات را بار اول، هنگامی که چهل و پنج سال از عمرش می‌گذشت، در مجله‌ای منتشر کرد که به خاطر ساختار درست و محتوای عمیقش در شمار بهترین آثار ادبی قرار گرفت.

در قسمتی از کتاب صوتی جنایت و مکافات می‌شنویم:

پیرزن مرده بود. متوجه نخی که از گردن پیرزن آویزان بود شد. آن را برید و بیرون کشید. کیف پول پیرزن بود. دوباره فوری به اتاق خواب برگشت. دسته کلید را برداشت. کلیدها به قفلها نمی‌خوردند. ناگهان فکر کرد کلید بزرگ دندانه‌دار باید کلید صندوقچه‌ای باشد و چون می‌دانست پیرزن‌ها صندوقچه‌شان را زیر تخت می‌گذارند، صندوقچه را زیر تخت پیدا و با همان کلید آن را باز کرد. صندوقچه پر از النگو، گوشواره و زنجیرهای طلا بود. بعضی از آنها روزنامه پیچ بود و معلوم بود گرویی است. جیب‌هایش را از آنها پر کرد اما فرصت نکرد بیشتر بردارد. چون ناگهان احساس کرد در اتاقی که پیرزن بود کسی راه می‌رود. تبر را برداشت و از اتاق بیرون دوید. وسط اتاق خواهر نیمه خل پیرزن را دید که رنگش پریده است و می‌لرزد و به جسد خواهرش نگاه می‌کند. راسکولنیکف را که دید وحشت کرد اما انگار از کمبود نفس نتوانست جیغ بزند. راسکولنیکف او را نیز با چند ضربه تبر کشت. بعد به آشپزخانه رفت و با سطلی آب، تبر و دست‌های خونی‌اش را خوب شست و خشک کرد. تبر را زیر پالتویش جاسازی کرد. پالتو و شلوار و چکمه‌هایش را وارسی کرد و لکه خونی را از روی چکمه‌اش پاک کرد. اما احساس می‌کرد شاید هنوز چیز ناجوری باشد که یادش رفته است …

برای دانلود کتاب صوتی جنایت و مکافات و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


ط

قیمت قبل از تخفیف : ۲۷,۰۰۰ تومان

۱۸,۹۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

رایگان

نویسنده: فئودور داستایفسکی    

مترجم: اصغر رستگار    

گوینده: آرمان سلطان‌زاده    

آوانامه    

قیمت قبل از تخفیف : ۲۷,۰۰۰ تومان

۱۸,۹۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

رایگان



فیودور میخاییلوویچ داستایفسکی(۱۸۲۱-۱۸۸۱)، نویسنده مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه است. کتاب صوتی «جنایت و مکافات» داستان دانشجویی به نام «راسکولنیکف» را روایت می‌کند که مرتکب قتل می‌شود؛ بنابر انگیزه‌های پیچیده‌ای که حتی خود او از تحلیل‌شان عاجز است.ضمون و درون مایه کتاب تحلیل انگیزه‌های قتل و تأثیر قتل بر قاتل است که داستایفسکی مسئله رابطه میان خویشتن و جهان پیرامون و فرد و جامعه را در آن گنجانده است.

رفتار راسکولنیکف در این داستان را می‌توان در دیگر آثار نویسنده همچون« یادداشت‌های زیرزمینی» و «برادران کارامازوف» نیز مشاهده کرد.

داستایفسکی سه بار تلاش کرد تا این اثر را از زبان شخصیت اصلی داستان روایت کند: نخست به شکل یادداشت‌های روزانه شخصیت اصلی؛ سپس به شکل اعتراف او در برابر دادگاه و سرانجام به صورت خاطراتی که او به هنگام آزادی از زندان می‌نویسد ولی در نهایت آن را به روایت ساده سوم شخص مفرد که قالب نهایی رمان بود، نوشت.

ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیت‌های داستان است.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

کتاب صوتی «جنایت و مکافات» اثر «فئودور داستایوفسکی» است. داستان درباره یک جوان به نام راسکولیکف است و او که مرتکب چند قتل شده کارش به جنون می‌کشد.
خلاصه‌ای از کتاب صوتی جنایت و مکافات:
داستان جنایت و مکافات داستان قتل و تاثیرات آن بر قاتل است. زجر و مکافاتی که او پس از ارتکاب جرم متحمل می‌شود و او را حتی بدون آنکه کسی متوجه شود به شکنجه می‌کند. در این داستان نیز راسکولنیکف در ابتدا مرتکب یک قتل می‌شود و سپس مجبور می‌شود شاهدان ماجرا را نیز به قتل برساند. ازآن‌پس است که او دیگر رنگ خوش زندگی را نمی‌بیند. او در این گیرودار…

(بیشتر بخوانید)

کتاب صوتی «جنایت و مکافات» اثر «فئودور داستایوفسکی» است. داستان درباره یک جوان به نام راسکولیکف است و او که مرتکب چند قتل شده کارش به جنون می‌کشد.

داستان جنایت و مکافات داستان قتل و تاثیرات آن بر قاتل است. زجر و مکافاتی که او پس از ارتکاب جرم متحمل می‌شود و او را حتی بدون آنکه کسی متوجه شود به شکنجه می‌کند. در این داستان نیز راسکولنیکف در ابتدا مرتکب یک قتل می‌شود و سپس مجبور می‌شود شاهدان ماجرا را نیز به قتل برساند. ازآن‌پس است که او دیگر رنگ خوش زندگی را نمی‌بیند. او در این گیرودار عاشق سونیا می‌شود. عشقی که بعدها او آن را به‌عنوان پناهی برای رستگاری خود می‌داند. این را در زندان‌های سیبری هنگامی‌که به این عشق فکر می‌کند درمیابد. سونیا یک دختر تن‌فروش است که به دلیل نیاز مالی مجبور به این کارشده است. رفتار و شخصیت راسکولنیکف بسیار شبیه به شخصیت‌های دیگر کتاب‌های داستایوفسکی است. این رمان در ابتدا به روش اول‌شخص با سه بار تلاش نوشت ولی درنهایت آن را به شیوه سوم شخص به نگارش درآورد. قصد او از ارتکاب این قتل این بود که وجدان انسان را بسنجد و بداند که حقیقتا وجود دارد یا خیر.از دیگر شخصیت‌های این رمان می‌توان به آلیونا ایوانونا پیرزن نزول‌خوار، مارمالادوف که تصادف کرده و فوت می‌کند و راسکولنیکف از خانواده او حمایت می‌کند، کاترینا زنی اصیل‌زاده و پرتلاش که سل دارد، پولخریا مادر راسکولنیکف که بسیار مذهبی است، دونیا خواهر راسکولنیکف، پتر پتروویچ لوژین وکیل و همسر دونیا که مردی مغرور و انتقام‌جو است، سویدریگایلف مردی بخشنده و درعین‌حال شهوت‌پرست که سعی در به دست آوردن دونیا دارد، لیزاوتا ایوانونا خواهر آلیونا، رازومیخین دوست راسکواینکف، نیکولای کارگر منزل آلیونا که مظنون اصلی قتل شناخته می‌شود، پاروفیری بازپرس جنایی و… اشاره داشت. این کتاب حاصل تجربیات تلخ و عمیق نویسنده است که پس از بازگشت از سیبری و تمام شدن دوران محکومیت او نوشته می‌شود. در این رمان بسیاری از مسائل روشنفکری آن دوره با شیوهای جذاب و خواندنی مطرح‌شده‌اند ازجمله تفکرات نهیلیستی.

در غروب گرم یکی از روزهای اوایل ماه ژوئیه، مرد جوانی از اتاق کوچک خویش، که از اهالی کوچه – س- کرایه کرده بود، خارج شد و آهسته و با تردید به سمت پل -ک- روانه شد. وی موفق شد از دید صاحب‌خانه‌اش در پلکان پنهان بماند. اتاق کوچکش زیر بام ساختمان بلند پنج طبقه‌ای بود که بیشتر به یک گنجه شباهت داشت تا اتاق. صاحب‌خانه که خانه را با خدمتکار به او اجاره داده بود غذایش را نیز تأمین می‌کرد و خود در طبقه پائین اتاق مرد جوان اقامت داشت. جوان هر بار مجبور بود از جلوی پنجره آشپزخانه او که همیشه باز بود عبور کند. هر بار که از جلوی پنجره می‌گذشت احساس ناراحتی و ترس می‌کرد که موجب شرمندگی‌اش می‌شد. مبلغ زیادی به صاحب‌خانه بدهکار بود و از ملاقات با او ابا داشت. البته او ترسو و خجالتی نبود، بلکه برعکس، اما از چندی پیش گرفتار حالتی عصبی و ناراحتی شدید شده بود که به مالیخولیا شباهت داشت. چنان غرق در خویش و جدا از دیگران شده بود که نه‌تنها از دیدار صاحب‌خانه بلکه از هر برخورد دیگری نیز وحشت داشت. از شدت فقر خردشده بود اما نگرانی‌های ناشی از این شرایط نیز دیگر باری بر دوشش نبود.حتی به امور مهم زندگی‌اش هم توجهی نداشت، انگیزه‌اش را کاملا ازدست‌داده بود. حتی از هیچ اقدامی از طرف صاحب‌خانه هراسی نداشت اما اگر در پلکان می‌ایستاد مجبور بود حرف‌های بی‌ربط صاحب‌خانه در مورد پرداخت کرایه، تهدید و شکایت‌های او را بشنود و بهانه بتراشد و معذرت‌خواهی کند، به همین دلیل ترجیح می‌داد مثل گربه‌ای آرام بخزد تا دیده نشود. اما امروز غروب، هنگامی‌که وارد خیابان شد از وجود ترس در خویش کاملا آگاهی داشت. با لبخندی غریب با خود فکر کرد: «به چنین کار بزرگی اقدام می‌کنم، آن‌وقت از این مزخرفات می‌ترسم. هوم… بله، همه‌چیز در دست خود انسان است فقط چون ترسو است قادر به انجام کاری نیست. مشخص است. جالب است بدانیم که مردم بیشتر از چه چیزی وحشت دارند. آن‌ها از برداشتن یک‌قدم تازه، گفتن یک حرف تازه، بیش از هر چیزی می‌ترسند. اما من زیاد حرف می‌زنم و به همین علت کاری نمی‌کنم. شاید هم چون اقدامی نمی‌کنم زیاد حرف می‌زنم. در طی این‌یک ماه اخیر یاد گرفته‌ام که با خود وراجی کنم، گوشه اتاق دراز بکشم و به «جک غول کش» فکر کنم. چرا الآن دارم آنجا می‌روم؟ آیا توانائی انجام این کار را دارم؟ آیا جدی است؟ نه، اصلا جدی نیست، فقط افکاری است که برای سرگرمی خودساخته‌ام! بله، شاید سرگرمی است.» گرمای خیابان وحشتناک بود، خفقان، ازدحام، گردوغبار آجر و آهک و تیرآهن اطرافش را فراگرفته بود، همان بوی گند پترزبورگ را به وجود آورده بود که برای پترزبورگی‌هایی که توانایی خروج از شهر را در فصل تابستان ندارند آشناست. این شرایط اعصاب درهم‌ریخته جوان را به طرز دردناکی تحت‌فشار قرار می‌داد. بوی غیرقابل‌تحمل مشروب‌فروشی‌ها، که در آن منطقه بی‌شمارند و مردان مست که در روزهای کاری هفته نیز حضور دارند این تصویر نفرت‌انگیز را تکمیل می‌کرد. حالت نفرت عمیقی برای یک‌لحظه در چهره مرد جوان پدیدار شد. باید بگوییم که این جوان فوق‌العاده خوش‌تیپ و خوش‌قیافه بود. قدی نسبتا بلند و اندامی لاغر و متناسب داشت. با چشمانی تیره و زیبا و موهای خرمایی. خیلی زود در افکار عمیق خود غرق شد، اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم در فراموشی و تهی بودن افکارش فرورفت.

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

فئودور میخایلوویچ داستایوفسکی نویسنده محبوب و شهیر روسی در سال 1821 متولد شد. آثار او از شهرت جهانی برخوردار است. او شخصیت‌های آثارش را بر اساس روانکاوی فردی خلق می‌کند. سبک داستان‌نویسی او رئالیستی است. او که خود فردی آسیب‌دیده و رنج‌کشیده بود و به خاطر افکارش دوران محکومیت سختی را در سیبری سپری کرد بیشتر شخصیت‌های داستان‌هایش نیز افرادی شبیه به خودش هستند. از آثار او می‌توان به جنایت و مکافات، بیچارگان، همزاد، آزردگان، قمارباز، ابله، همیشه شوهر، خاطرات خانه اموات، روستای استپان چیکو، نیه توچکا، یادداشت‌های زیرزمینی، جن‌زدگان، برادران کارامازوف، جوان خام، شب‌های روشن، پولزونکوف، دزد شرافتمند، آقای پرو خارچین، درخت کریسمس و ازدواج، شوهر حسود، قهرمان کوچولو، نازک‌دل، چند داستان کثیف، رویای آدم مضحک، بوبوک، دلاور خردسال، نازنین، درخت کریسمس بچه‌های فقیر و…

عااالی…خوانش بی نظییرررر

راوی فوق العاده عالی و اما در مورد کتاب دو موضوع بسیار درخشان به رخ کشیده شد اولی آرمانگرایی و ایدئولوژی فردی و اعتقاد راسخ یک شخص به آرمانهای خودش و مورد دوم به تصویر کشیدن احساس عذاب وجدان بطوریکه در اکثر اوقات فرد از این عذاب وجدان بی خبر است ولی شدیدا در او رخنه کرده این عذاب

عالی ترین

واقعا زیبا بود.خصوصا با صدا و هنر نمایی گوینده آقای آرمان سلطان زاده.بی شک بهترین گویندگی و اجرای چندین شخصیت که مو لای درزش نمی رود که آیا می توان شباهتی بین صدای شخصیتها یافت.

چقدر لذت بردم .چقدر زیبا بود .

عالیه..توصیه میکنم گوش کنید?

بییییییییی نظیره عجب اجرایی ??

معمولا دیالوگ های زیاد دلیلی داره.
از نظر من:
مثلا رمان غرور تعصب دیالوگ دارد. قطور است. فکر می کنم
قدیمی است. اقتضای سرگرمی و فرهنگ آن زمان

کتاب خوبیه روایش عالیه.اما داستان شاخ و برگش زیاده حوصله ادم سر میره.دعوا ها و حرفای خاله زنکی زیاد داره.اما در کل داستان خوبیه

شاهکار داستان نویسی داستایوفسکی به همراه اجرای بینظیر آقای سلطان زاده کتاب صوتی فوق العاده ای رو پدید آورده که روح هر خواننده ای رو به وجد میاره.

گوینده فوق العاده هستن
کتاب هم با اینکه خیلی طولانیه ولی داستان جالب و قشنگیه

بینهایت زیبا .. سلطان زاده یکی از بهترینها هست .. ارزش کتاب رو حفظ کرد

خیلی زیادی کشش داد ولی همونشم لذت بخش بود

با سلام و تشکر فراوان از دست اندرکاران مجموعه نوار
کتاب صوتی جنایات و مکافات فوق العاده بود
بخصوص صدای دلنشین ارمان سلطان زاده و بقیه صداپیشگان
ممنونم که وقتهای بیفایده مارو ارزشمند کردید
موفق باشید

فقط اینکه ای کاش میشد در توضیحات اسم اهنگ هایی که در این محصولات بکار رفته رو بیاورید. من تا جایی که میتونم شخصا از Shazam استفاده میکنم آهنگ رو پیدا کنم اما بیشتر موسیقی های بیکلام رو نتونستم پیدا کنم 🙂 ممنون باز هم

نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست .

نسخه
الکترونیک
کتاب صوتی جنایت و مکافات
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

نسخه نمونه کتاب صوتی جنایت و مکافات را رایگان بشنوید

جنایت و مکافات در تمام تقسیم بندی های ادبی جزو یکی از ده شاهکار برتر ادبیات جهان می باشد. جدال خیر و شر در درون و برون آدمی و تیرگی های روان آدمی، روان پریشی ها و در گیری های فرد با خود و محیطش درون مایه آثار این نویسنده بزرگ روس است که این ها در بهترین شکل خود در این کتاب بازتاب یافته است. از این اثر ترجمه های چندی در زبان فارسی وجود دارد. اما ترجمه اصغر رستگار که از زبان انگلیسی به خامه فارسی در آمده از نگاه صاحب نظران برگردانی یگانه ازاین شاهکار ماندگار است.

الیف شافاک

پائولو کوئیلو

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

اروین یالوم

لئو تولستوی

فردریک بکمن

هاینریش بل

فردریک بکمن

اکهارت تول

الیف شافاک

دارن هاردی

ریچارد باخ

دارن هاردی

بزرگ علوی

دان ناردو

پائولو کوئیلو

آلن دوباتن

جرج ارول

میچ البوم

نازی صفوی

علی شریعتی

دانالی توماس، هنری توماس

عباس معروفی‌

عباس معروفی‌

جورج اورول‌

فیودور داستایوسکی

آنتوان چخوف، ایوان تورگنف، فیودور داستایوسکی

فیودور داستایوسکی

فیودور داستایوسکی

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز



https://fidibo.com/book/3212809

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

محصول مورد نظر شما به سبد خرید افزوده شد.

(دیدگاه و امتیاز خود را ثبت کنید)

کتابی پر فروش
در سال 2010 کتاب «ملت عشق» منتشر شد و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرد. کتاب با داستان زندگی اللا در سال 2008 در بوستون آغاز می‌شود و در ادامه به داستان آشنایی شاعر فرزانه ایران، مولانا با شمس تبریزی و تصوف می‌پردازد. الیف شافاک در کتاب «ملت عشق» به زبان ساده به بیان مسائلی مانند: تصوف چیست؟، چهل قاعده شمس تبریزی، تاثیر شمس بر مولانا و شخصیت شمس تبریزی می‌پردازد. الیف شافاک با مهارتی فوق‌العاده کتاب را با زاویه دید اول شخص و سوم شخص به رشته تحریر در آورده و پیوسته از زاویه دید شخصیت‌های مانند: مولانا، اللا، کیمیا، شمس، قاتل، استاد و … داستان را روایت می‌کند. این کتاب در مدت کوتاهی بعد از انتشار خود بیش از 500 بار تجدید چاپ شد و رکورد پر فروش‌ترین کتاب ترکیه را به خود اختصاص داد. کتاب «ملت عشق» در ایران نیز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و بعد از انتشار جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران نیز قرار گرفت.

کتاب قرن

کتاب «گتسبی بزرگ» یکی از بزرگ‌ترین و ماندگارترین و همچنین پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا است، که تاکنون بیش از بیست و پنچ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این کتاب اولین بار در سال 1925 منتشر شد. فتیتزجرالد در این کتاب آمریکای دهه بیست راروایت می‌کند. نویسنده در این کتاب مرد ثروتمندی را به تصویر می‌کشد، که درآمد خود را از راه تولید و فروش مشروبات الکی به‌دست می‌آورد؛ آن هم در سال‌های که قانون منع تولید و فروش مشروبات الکی پابرجا بود.

تنهایی و رویا
جرج و لنی برای فرار از تنهایی و کنار آمدن با شرایط سخت زندگیِ کارگری به رویایی مشترک پناه می‌برند. رویای داشتن زمینی برای خود. جورج فردی ریز اندام و چابک و لنی فردی درشت اندام و کند ذهن است. آن‌ها رفاقت خوبی با هم دارند و به همین رفاقت دل‌خوش هستند و جورج همیشه نگران بی‌فکری‌های لنی‌ست. این دو دوست رویای خود را در سر می‌پرورانند و با آن خود را از تنهایی می‌رهانند. در کتاب «موش‌ها و آدم‌ها» موش نماد کارگران بد اقبال دوران رکود است که اشتاین‌بک آن را از شعر معروف رابرت برنز شاعر بزرگ اسکاتلندی برگزید و فلاکت کارگرانی را به تصویر می‌کشد که در سرزمین خود هر کدام دارای زمینی بودند ولی اکنون باید با حقوق ناچیزی بر روی زمین اربابان بی‌رحم کار کنند. اشتاین‌بک در این کتاب به شکلی بسیار ملموس روابط آدم‌ها را به تصویر می‌کشد و با تصویر پردازی خوب شخصیت‌ها درک قابل وصفی از دنیای آدم‌های تنها را به نمایش می‌گذارد.

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

ذهن پر هیاهو
«زندگی، داستانی است لبریز از خشم و هیاهو که از زبان ابلهی حکایت می شود و معنای آن هیچ است.»
عبارت معروف نمایشنامه‌ی «مکبث» الهام بخش فاکنر برای نام‌گذاری اثر ارزشمندی شد که بعدها توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. «خشم و هیاهو» داستان فروپاشی خانواده‌ی کامپسون است که از زبان چهار عضو این خانواده در چهار فصل روایت می‌شود.
فصل اول این کتاب از زبان بنجامین یا بنجی است، فردی که در کودکی رشد مغزی‌اش متوقف شده و اکنون مخاطب، با کودکی بزرگسال مواجه است که بدون هیچ پیچیدگی داستان را روایت می‌کند، در فصل دوم مخاطب با فرزند اول این خانواده (کوئنتین) آشنا می‌شود، فردی تحصیل کرده و محبوب خانواده که به شدت تحت تاثیر نظرات پدر است. فصل سوم کتاب از زبان پسر کوچک خانواده کامپسون روایت می‌شود پسری که برخلاف بقیه اعضای خانواده‌اش برونگراست و چشم به آینده دارد و در فصل پایانی کتاب دلسی کلفت خانواده، که با زاویه‌ دید متفاوت داستان را روایت می‌کند.

قضاوت درونی
آلبر کامو در کتاب «سقوط» به مانند دیگر کتاب معروفش «بیگانه» سعی در به تصویر کشیدن زاویه‌های پنهانِ درون انسان دارد. کامو این کتاب را با زاویه دید تک گویی بیرونی روایت می‌کند. در کتاب سقوط مخاطب با قاضی (ژان باتیست کلمانس) روبه‌رو می‌شود که داستان پرفراز نشیب زندگی خود، از اوج تا زمان سقوطش را برای فردی ناشناس شرح می‌دهد. «ژان باتیست کلمانس» در بار با غریبه‌ای آشنا می‌شود و از شبی می‌گوید که زنی را می‌بیند که به‌صورتی غیرعادی به لبه‌های پل نزدیک شده است.

سمفونی مردگان شاهکار بی همتای عباس معروفی نویسنده و روزنامه نگار برجسته ی معاصر ایرانی است که با تلاش چهار ساله و هفت
ماهه ی خود برای خلق این اثر توانسته جوایز مهم و مطرح ادبی را در داخل و خارج از کشور به ارمغان بیاورد.

« عشق در زمان وبا »یکی از عاشقانه های معروف جهان رمان است. فلورنتینو, جوانی لاغر اندام و نحیف از خانواده ای متوسط است. او فرزند نامشروع مردی است که صاحب یک شرکت کشتیرانی است. او در کودکی پدرش را از دست داده است و با مادرش که مغازه‌ای خرازی دارد زندگی می‌کند. در جوانی در تلگراف‌خانه مشغول کار می شود و وقتی برای رساندن یک تلگراف به خانه‌ای وارد می‌شود, با دیدن دختر خانواده (فرمینا) عاشق او می‌شود و ….

کتاب وقتی نیچه گریست آمیزه‌ای است از واقعیت و خیال، جلوه‌ای از عشق، تقدیر و اراده در وین خردگرای سده‌ی نوزدهم و در آستانه زایش فیلسوف اروپا. یوزف برویر، از پایه‌گذاران روانکاوی، دانشجوی پزشکی جوانی به نام زیگموند فروید، همه اجزایی هستند که در ساختار رمان در هم تنیده می‌شوند تا حماسه‌ی فراموش نشدنی رابطه خیالی میان بیماری خارق‌العاده و درمانگری استثنایی را بیافرینند. در ابتدای رمان، لو‌سالومه، این زن دست‌نیافتنی از برویر می‌خواهد تا با استفاده از روش آزمایشی«درمان با سخن گفتن»، به یاری نیچه‌ای نا …

داش آکل در سه قطره خون
کتاب «سه قطره خون» نوشته صادق هدایت متشکل از یازده داستان کوتاه با درون مایه اجتماعی‌ست. در این کتاب صادق هدایت شرح حال افرادی با سنین و جنسیت‌های مختلفِ گرفتار در چنگال هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. در مقدمه کتاب چنین آمده است:

«سه قطره خون، اولین داستان از مجموعه داستان‌های کتاب حاضر است. هدایت در این داستان با بهره‌گیری از یک افسانه‌ی کهن که شاید به‌صورت اسطوره درآمده یاری جسته تا حرفش را در قالب اسطوره‌ی «مرغ حق» بگوید.»

هانس اشنیر و جزیره­‌ی خود ساخته
“عقاید یک دلقک “يكي از تاثيرگذارترين رمان‌­هاي قرن بيستم است.
هانس اشنیر دلقکی پر آوازه و سرشناس است که بر اثر حادثه دیگر نمی‌تواند به کار خود به شکل حرفه‌ای ادامه دهد و به یک دلقک ساده تبدیل می‌شود و این آغاز سقوط وی است. وقتی همسرش او را ترک می‌کند، هانس به اوج سقوط خود نزدیک می‌شود و به الکل روی می‌آورد. هاینریش بُل در کتاب عقاید یک دلقک به ایدئولوژی‌های آلمان نازی حمله کرده و آن‌ها را زیر سوال می‌برد. بل در این کتاب از ریاکاری سخن می‌گوید که برای او قابل تحمل نیست.

موسسه فرهنگی آوانامه، ناشر تخصصی کتابهای صوتی

کلیه ی کتاب های صوتی فارسی موجود در سایت، با اجازه رسمی ناشران و با در نظر گرفتن کامل حقوق مادی صاحبان اثر و ثبت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است لذا هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

بازیابی رمز ورود

محصول مورد نظر شما به سبد خرید افزوده شد.

(دیدگاه و امتیاز خود را ثبت کنید)

کتاب صوتی آخرین روز یک محکوم به اعدام، نوشته ویکتور هوگو، با صدای رضا عمرانی، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی جهنم بهشت، نوشته جومپا لاهیری، با صدای راضیه هاشمی، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی پیر و بی‌قرار، نوشته ان جی فیلیپس، با صدای شیرین سپهراد، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

کتاب صوتی گربه زیر باران، نوشته ارنست همینگوی، با صدای میلاد تمدن، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی شرط‌بندی، نوشته آنتوان چخوف، با صدای میلاد تمدن، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی سه پرسش، نوشته لئو تولستوی، با صدای میلاد تمدن، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی تابلو، نوشته آنتوان چخوف، با صدای میلاد اردوبادی، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی اولین پاسپورت من، نوشته اورهان پاموک، با صدای الهام غفارزاده، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی بچه مردم، نوشته جلال آل احمد، با صدای معصومه عزیز محمدی، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی آینه، نوشته محمود دولت آبادی، با صدای میلاد تمدن، توسط ماه آوا بصورت رایگان منتشر شده است. این کتاب صوتی را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آدیولیب، فروشگاه قانونی کتاب های صوتی

کلیه ی کتاب های صوتی فارسی موجود در سایت، با اجازه رسمی ناشران و با در نظر گرفتن کامل حقوق مادی صاحبان اثر و ثبت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است لذا هرگونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

بازیابی رمز ورود

امروز یکشنبه , ۳ شهریور , ۱۳۹۸ شما در تک بوک هستید.

بازدید

کتاب صوتی «جنایت و مکافات»، نوشته فیودور داستایوسکی است.

كتاب رمان

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

اوج یادگیری

پی ام سی موزیک

دانلود آهنگهای جدید

داروخانه اینترنتی

محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ ریمیکس

اقامت ترکیه

درس پژوهی

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید بزک ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام ” تاریخ ” تبدیل می شود ، اگر همراه با روشنگری و بازکاوی هوشمندانه نباشد ، گردی […]

شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با هر مذهب و مکتب،گروهی را دوست تلقی کرده،گروی دیگر را دشمن می دانند و خود را برای حملیت دوستان و مبارزه با دشمنان آماده سازند.

دانلود کتاب اندروید احکام صندوق های قرض الحسنه ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۱ امتیاز «قرض الحسنه» از سنّت های اسلامی و دیرینه ای است که قرآن مجید و روایات معصومین(علیهم السّلام) بر آن تأکید دارد.

پرسش و پاسخ: اسناد تک برگی دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستند که به دلیل وجود آنها اغلب افراد تصمیم می گیرند که سندهای خود را از حالت دفترچه ای یا همان منگوله ای به شکل تک برگی تبدیل نمایند.

۱- به خاطر داشته باش. همه آنچه می خواهم بگویم درباره آماده کردن مقدمات پخت و پز است. برای رهایی از استرس موقع آشپزی در مهمانی های خاص، حتما از یک روز قبل مقدمات آشپزی تان را فراهم کنید تا موقع پخت و سرو […]

فواید عجیب خواندن سوره توحید ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۳ امتیازs مرحوم آیت الله علی سعادت پرور تهرانی در آخرین جلساتی که با شاگردان خاص خودشان داشتند فرموده بودند:

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای
دانلود رایگان کتاب صوتی جنایت و مکافات داستای
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *