دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

دوره مقدماتی php
دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ
دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ


ط

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۵,۰۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

دوره مقدماتی php

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

رایگان

نویسنده: چارلی چاپلین    

مترجم: غلامحسین صالحیار    

انتشارات جامی    

قیمت قبل از تخفیف : ۰ تومان

۵,۰۰۰ تومان

شما عضو کتابخانه همگانی هستید

رایگان



«داستان زندگی من» اتوبیوگرافی چارلی چاپلین(۱۹۷۷-۱۸۸۹) کمدین، بازیگر، نویسنده و کارگردان معروف آمریکایی است. چاپلین در این کتاب به روایت زندگی خود از آغاز می‌پردازد. شرح تجربیات دوران کودکی و نوجوانی‌اش، چگونگی ورود او به عرصه بازیگری و کمدی و بازخوردهایی که مردم به او می‌دادند در این داستان قابل مشاهده است.

«داستان زندگی من» به صورت بخش‌های مجزا در ستون‌های نشریه‌ی «سندی تایمز» منتشر می‌شده است و غلامحسین صالح‌یار در سال ۱۳۴۳ این ستون‌ها را به صورت مجزا برای روزنامه اطلاعات به فارسی ترجمه کرده است. کتاب حاضر بخشی از کتاب طویل زندگی چاپلین است که در این نشریات منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

مادرم اتاقی در یکی از پس کوچه‌های پشت «کنینگتون پارک» گرفت و تا چندی توانست زندگی ما را اداره کند. اما مدت زیادی طول نکشید که باز ناگزیر شدیم به اردوی کار باز گردیم. علت آن بود که مادرم هر چه دوندگی کرد باز نتوانست شغلی به دست آورد و پدرم نیز به تدریج موقعیت خود را در تئاتر از دست می‌داد.

به طور خلاصه زندگی ما به این صورت در آمده بود که از یک پس کوچه به پس کوچه دیگر منتقل میشدیم و مانند توپ بازی مرتب این طرف و آن طرف می‌افتادیم و باز خود را در نوانخانه و اردوی کار می‌یافتیم.

بسته به محلی که زندگی می‌کردیم هربار نوانخانه ما نیز فرق می‌کرد.

از نوانخانه دوباره ما را به مدرسه «نوروود» فرستادند که محیط آن حتی از «هانول» ملال‌آورتر بود. برگ‌های درختان آن تیره‌تر و خود درخت‌ها بلندتر بود. شاید حومه آن منظرهای با شکوه‌تر داشت، اما آن محیط کاملاً عاری از نشاط و بی‌روح به نظر می‌رسید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

در کتاب داستان زندگی من، علاوه بر آشنایی با شرح احوال چارلی چاپلین در دوره‌های مختلف زندگی او، از دیدگاه‌های این هنرمند بی‌همتا درباره‌ی هنر، سینما، تئاتر، بازیگری و بازیگران، نویسندگان و شاعران، و از جهان‌نگری او درباره‌ی جنگ و صلح، فقر و ثروت، تحدید سلاح‌های هسته‌ای و فلسفه‌ی زندگی آگاهی می‌یابیم.

چارلى چاپلین! چه نام پرشکوهى. در قرنى که به سر مى‌بریم هیچ انسانى از او محبوب‌تر نبوده است. هیچکس چون او نتوانسته است به عمق عواطف و احساسات بشر چند نسل اخیر دست بیاندازد. نام چارلى چاپلین (Charles Chaplin) بیش از نیم قرن است دل‌هاى ما را از غم و شادى، دو احساس شناخته و متمایز انسانى، مالامال مى‌کند و اینک، این انسان بزرگ عصر، این نابغه مسلم و این موجود افسانه‌اى، با قلم سحار خویش داستان زندگیش را به رشته تحریر کشیده و حاصل آن کتابى سترگ به نام داستان زندگی من (My Autobiography) است، چون دیگر کارهاى او.

سِر چارلز اسپنسر چاپلین، ۱۶ آوریل ۱۸۸۹ به دنیا آمد و ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷چشم فرو بست. وی یکی از مشهور‌ترین بازیگران و کارگردانان و همچنین آهنگساز برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند.
چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد. چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است.

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
قضا و قدر وقتى سرنوشت انسان را به بازى مى‌گیرد، نه رحم مى‌شناسد و نه عدالت. بازى تقدیر با مادرم نیز همین گونه بود.

او هرگز نتوانست صدایش را دوباره باز یابد. به همان طریق که پاییز مى‌رفت و جاى خود را به زمستان مى‌داد، وضع زندگى ما نیز از بد به صورت بدتر در مى‌آمد، گرچه مادرم زنى دوراندیش بود و اندوخته مختصرى داشت، اما این اندوخته به سرعت ناپدید شد، و به همان سرعت جواهرات و دیگر مایملک خصوصى او، که براى ادامه زندگى ضرورت داشت، بر باد رفت. اما مادرم هنوز امید خود را به اینکه دوباره صدایش را باز یابد از دست نداده بود.

برای دانلود کتاب داستان زندگی من و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


نوع اثر : کتاب

ناشر :
جامی

نویسنده :
چارلی چاپلین

مترجم :
غلامحسین صالح‌یار

قیمت نسخه چاپی :
15,000 تومان

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

تعداد صفحات نسخه چاپی :
216

رده بندی کنگره :
PN2287‭/چ2آ3‭‬‏‫‬‮‭1393

رده بندی دیویی :
791/43028092

شماره کتابشناسی ملی :
3712668

شابک :
978-600-7436-24-0‬‭‬


سال نشر :
1393

در کتاب داستان زندگی من، علاوه بر آشنایی با شرح احوال چارلی چاپلین در دوره های مختلف زندگی او، از دیدگاه های این هنرمند بی همتا درباره ی هنر، سینما، تئاتر، بازیگری و بازیگران، نویسندگان و شاعران، و از جهان نگری او درباره ی جنگ و صلح، فقر و ثروت، تحدید سلاح های هسته ای و فلسفه ی زندگی آگاهی می یابیم.چارلی چاپلین! چه نام پرشکوهی. در قرنی که به سر می بریم هیچ انسانی از او محبوب تر نبوده است. هیچکس چون او نتوانسته است به عمق عواطف و احساسات بشر چند نسل اخیر دست بیاندازد. نام چارلی چاپلین (Charles Chaplin) بیش از نیم قرن است دل های ما را از غم و شادی، دو احساس شناخته و متمایز انسانی، مالامال می کند و اینک، این انسان بزرگ عصر، این نابغه مسلم و این موجود افسانه ای، با قلم سحار خویش داستان زندگیش را به رشته تحریر کشیده و حاصل آن کتابی سترگ به نام داستان زندگی من (My Autobiography) است، چون دیگر کارهای او.سِر چارلز اسپنسر چاپلین، ۱۶ آوریل ۱۸۸۹ به دنیا آمد و ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷ چشم فرو بست. وی یکی از مشهور ترین بازیگران و کارگردانان و همچنین آهنگساز برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم های او کمدی و صامت هستند.چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیت های وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد. چاپلین یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما است.در بخشی از کتاب می خوانیم:قضا و قدر وقتی سرنوشت انسان را به بازی می گیرد، نه رحم می شناسد و نه عدالت. بازی تقدیر با مادرم نیز همین گونه بود.او هرگز نتوانست صدایش را دوباره باز یابد. به همان طریق که پاییز می رفت و جای خود را به زمستان می داد، وضع زندگی ما نیز از بد به صورت بدتر در می آمد، گرچه مادرم زنی دوراندیش بود و اندوخته مختصری داشت. اما این اندوخته به سرعت ناپدید شد، و به همان سرعت جواهرات و دیگر مایملک خصوصی او، که برای ادامه زندگی ضرورت داشت، بر باد رفت. اما مادرم هنوز امید خود را به اینکه دوباره صدایش را باز یابد از دست نداده بود.


کتاب دیجیتال

حجم : 730.0 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 212

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

سوره مهر

از 6,500 تا 9,000 تومان

سوره مهر

از 9,000 تا 11,000 تومان

سوره مهر


15,000 تومان

سوره مهر

از 7,000 تا 7,500 تومان

نسل نواندیش


6,900 تومان

سوره مهر

از 7,500 تا 11,900 تومان

تیسا


9,100 تومان

سوره مهر


13,500 تومان

سوره مهر


12,500 تومان

سوره مهر


11,900 تومان

سوره مهر


10,000 تومان

سوره مهر


13,900 تومان

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ


جستجو

زندگی‎نامه، داستان زندگی«چارلی چاپلین» از زبان خودش؛ با امتیاز ۴٫۵ از ۵ از سایت آمازون
«داستان زندگی من» یه زندگی‎نامه بی‎ریا و خنده‎داره که چارلی چاپلین توی اون از داستان دوران کودکی‎ش شروع به تعریف کردن می‎کنه تا موقعی که یه سلبریتی می‎شه. اوایل کتاب به چالشی که پیش رو داشت تا استعدادش رو شناسایی کنه و پرورشش بده پرداخته می‎شه. بعد از اون در مورد فیلم‎هاش و آثارش صحبت می‎کنه و خاطره‎های جالبی رو که در طول کارش براش پیش اومدن رو، تعریف می‎کنه…
چارلی چاپلین که اسم شناسنامه‎ایش «سِر چارلز اسپنسر چاپلین» بود یکی از بزگ‎ترین هنرمندان تاریخ سینمائه که با آثارش الهام بخش خیلی از فیلم‎های صامت و غیرصامت شد. چاپلین هم بازیگر بود هم کارگردان و هم آهنگساز. اون برنده‎ی جایزه‎ی اسکار هم شد…

چارلی چاپلینداستان زندگی من

همین چند وقت پیش (آخرهای 1394) بود که جوان، صمیمی، پرانرژی و لبریز از ایده، به‌عنوان یک دارودسته‌ی تبعیدیِ کرمِ‌کتاب دور هم جمع شدیم تا به رویای معرفی و فرستادن کتاب به دوردست‌ترین کتاب‌خوارهای ایران برسیم.
ما نه عینک گرد می‌زنیم، نه سبیل بلند داریم (به جز یک مورد) و نه زیاد اهل کافه رفتنیم. ما تیم بچه‌معمولی‌های 30‌بوک هستیم: ذله‌کننده‌ی سرمایه‌گذارهای دست‌به‌عصا، حامیان تمام‌عیار احمقانه‌ترین و جسورانه‌ترین ایده‌ها، و کَنه‌ی حل غیرممکن‌ترین مسئله‌ها.
اگر جوانید (دل‌تان را می‌گوییم!)، یک جای خالی هم برای شما توی بوفه کنار گذاشته‌ایم. به دنیای 30بوک خوش آمدید!

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود

نظر

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

نام*

ایمیل*

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© 1398 | تمامی حقوق متعلق است به 30Book

نام کتاب : سرگذشت من

نویسنده : چارلز اسپنسر چاپلین

تعداد صفحه : 751

حجم فایل : 15 مگابایت

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

درباره کتاب

در توضیحات پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «”وقتی به اتاق رختکن می‌رفتم به خود گفتم بهتر است شلوار گل‌و‌گشاد بپوشم و عصایی نازک به‌دست بگیرم و یک جفت کفش گت‌وگنده به پا کنم و کلاه دربی هم بر سر بگذارم. دلم می‌خواست ظاهری بی‌قواره و ناجور داشته باشم: شلوار گشاد، کت تنگ، کلاه کوچک و کفش‌های بسیار بزرگ.” و به‌دین ترتیب بزرگ‌ترین بازیگر و کارگردان کمدی پا به عالم سینما گذاشت. در کتاب سرگذشت من، علاوه بر آشنایی با شرح احوال چارلی چاپلین در دوره‌های مختلف زندگی او، از دیدگاه‌های این هنرمند بی‌همتا درباره‌ی هنر، سینما، تئاتر، بازیگری و بازیگران، نویسندگان و شاعران، و از جهان‌نگری او درباره‌ی جنگ و صلح، فقر و ثروت، تحدید سلاح‌های هسته‌ای و فلسفه‌ی زندگی آگاهی می‌یابیم.»

نام (الزامی)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (الزامی)

وب سایت

راه اندازی کسب و کار آنلاین با برترین هاستینگ ایران

ایمیل: fooji.ir@gmail.com

تبلیغات در سایت

تمام حقوق متعلق به فوجی می باشد. کپی تنها با ذکر منبع و درج لینک صفحه مربوطه مجاز است.

در صورتی که کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما اطلاع دهید تا لینک دانلود را برداریم منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر و کاربران هستند.

برای دانلود کتاب من چارلی ( جملات کوتاه چارلی چاپلین ) و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

دریافت آخرین کتابها با عضویت در پارس بوک

بعد از مشترک شدن ، برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که در آن ایمیل یک لینک جهت تایید اشتراک خود می باشد. برای تایید اشتراک خود روی لینک کلیک کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید اینجا را کلیک کنید

توضیحات : در توضیحات پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «”وقتی به اتاق رختکن می‌رفتم به خود گفتم بهتر است شلوار گل‌و‌گشاد بپوشم و عصایی نازک به‌دست بگیرم و یک جفت کفش گت‌وگنده به پا کنم و کلاه دربی هم بر سر بگذارم. دلم می‌خواست ظاهری بی‌قواره و ناجور داشته باشم: شلوار گشاد، کت تنگ، کلاه کوچک و کفش‌های بسیار بزرگ.” و به‌دین ترتیب بزرگ‌ترین بازیگر و کارگردان کمدی پا به عالم سینما گذاشت. در کتاب سرگذشت من، علاوه بر آشنایی با شرح احوال چارلی چاپلین در دوره‌های مختلف زندگی او، از دیدگاه‌های این هنرمند بی‌همتا درباره‌ی هنر، سینما، تئاتر، بازیگری و بازیگران، نویسندگان و شاعران، و از جهان‌نگری او درباره‌ی جنگ و صلح، فقر و ثروت، تحدید سلاح‌های هسته‌ای و فلسفه‌ی زندگی آگاهی می‌یابیم.»

برچسب ها : . بازیگر سینما, جنگ و صلح, چارلز اسپنسر چاپلین, چارلی چاپلین, کتابهای چارلی چاپلین

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

   نام شما
(ضروری)

   ایمیل شما
(ضروری)

امروز شنبه , ۱۲ مرداد , ۱۳۹۸ شما در تک بوک هستید.

بازدید

برچسب ها

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

مطالب مشابه با این مطلب

آنچه در کتاب اشتباهاتی که کتاب الکترونیکی ات را به مرز نابودی می کشاند ؛ به قرار زیر است : مقدمه چه چیزی کتاب های الکترونیک را به یک افتضاح شرم آور تبدیل می کند ؟

با این که مباحث کلامی فراوانی در مثنوی مطرح شده ، شرح و تفسیر بیشتر این مباحث ، عرفانی است . هدف مولوی از طرح مباحث کلامی ، دفاع از عقیده فرقه خاصی نیست .

در این مطالعه، تاثیر متقابل ذهن و زبان، گام به گام مورد بررسی قرار گرفته است . زبان محصول برداشت انسان از طبیعت است . او هر آن چه از طبیعت کسب کرد یعنی شنید ، دید ، خورد و لمس کرد را پس […]

دانلود کتاب یادنامه دکتر سیمین دانشور سیمین دانشور ، نویسنده ، داستان نویس پیشکسوت ، نمایشنامه نویس ، مدرس ، منتقد ، ادیب و مترجم ایرانی به روز هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۰۰ در شهر شیراز چشم به جهان گشود .

دانلود کتاب من احمقم کتاب داستان من احمقم ! داستانی که داستان نیست ! در برشی از این کتاب می خوانیم :

دانلود کتاب ۱۰۱ نکته کاربردی در اصول نگارش کارآمد در این کتاب با نکات کاربردی در اصول نگارش کارآمد آشنا می شوید. در قسمتی از این کتاب می خوانیم :

:#:-:-
good

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید

داروخانه اینترنتی

محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ ریمیکس

اقامت ترکیه

درس پژوهی

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

رویدادها و حوادثی که در گذر زمان رخ می دهد و پس از چندی به مسئله ای به نام ” تاریخ ” تبدیل می شود ، اگر همراه با روشنگری و بازکاوی هوشمندانه نباشد ، گردی به نام ” تحریف ” بر تارک تاریخ […]

شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با هر مذهب و مکتب،گروهی را دوست تلقی کرده،گروی دیگر را دشمن می دانند و خود را برای حملیت دوستان و مبارزه با دشمنان آماده سازند.

«قرض الحسنه» از سنّت های اسلامی و دیرینه ای است که قرآن مجید و روایات معصومین(علیهم السّلام) بر آن تأکید دارد.

۱۱ عاملی که عزت نفستان را خراب می کند/ ۱. قائل نشدن مرز و محدوده‌های مشخص برای روابط کاری و شخصی اگر بخواهید دوستان، آشنایان و همکاران‌تان برای وقت شما ارزش و احترام قائل شوند، باید محدوده‌های مشخصی در نظر بگیرید.

چگونگی بک آپ گیری در ویندوز ۱۰/ هیچکس دوست ندارد زیاد در مورد آن فکر کند، اما پشتیبان گیری از داده های شما بخشی ضروری و جدایی ناپذیر از کار با کامپیوتر است.

سوالات پیش از آغاز تجارت جدید/ مطمئناً می‌دانید که بین یک ایده خوب و شروع فوق‌العاده فاصله زیادی است. اما خیلی‌ها نمی‌‌دانند که چطور باید این شکاف را پر کنند.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت

دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ
دانلود رایگان کتاب داستان زندگی من از چارلی چ
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *