خواص فيروزه شجر نيشابور

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

قبل از بررسی خواص سنگ فیروزه و خصوصیات آن،ابتدا نگاهی به تاریخچه سنگ فیروزه می اندازیم و سپس خواص و خصوصیات فیروزه را بازنگری می کنیم. یکی از شناخته شده ترین سنگ های قدیمی سنگ فیروزه است و سابقه استخراج آن از معادن نیشابور به بیش از 6000 سال میرسد.مصریان باستان از سنگ فیروزه به عنوان سنگ جواهر استفاده میکردند.  urquoise(سنگ فیروزه) به معنی سنگ ترکی (urkey) میباشد زیرا سنگ فیروزه از طریق کشور ترکیه وارد اروپا شد.بهترین سنگ فیروزه ، فیروزه ایران است(این کانی ارزشمند در نیشابور و کرمان یافت میشود) اما در حال حاضر به مقدار انبوه صادر نمیشود.هم اکنون بیشترین مقدار سنگ فیروزه از کشور مکزیک و آمریکا صادر میشود.

تشخیص سنگ فیروزه نیشابوری از سایر فیروزه های موجود در بازار به خصوص فیروزه کرمان کار چندان آسانی نیست و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد.اما یکی از معیار های تشخیص فیروزه نیشابور از سایر فیروزه ها رنگ سنگ بستری است که فیروزه روی آن تشکیل شده است.رنگ سنگ بستر فیروزه نیشابور (پشت سنگ فیروزه خود را نگاه کنید) باید تیره و طوسی متمایل به مشکی باشد.این یک ملاک مهم در تشخیص فیروزه نیشابور است

در بازار دو واژه در مورد سنگ فیروزه مصطلح است که یادگیری  آن را به شما توصیه می کنیم.اول فیروزه شجری یا شجر است.سنگ فیروزه شجر فیروزه ای است که به علت وجود گل و سنگ های میان قسمت های آبی رنگ فیروزه به شکل تصویر یک درخت مشاهده می شود و به همین علت به آن فیروزه شجری می گویند.سنگ فیروزه شجر لزوما نیشابوری نیست و می تواند فیروزه شجر کرمان یا فیروزه شجر دامغان باشد.در مقابل فیروزه شجری، فیروزه عجمی قرار دارد که دومین اصطلاح رایج بازار فیروزه در ایران است.فیروزه عجمی هم به فیروزه ای گفته می شود که سطح آن پاک و یکدست و عاری از هرگونه گل و لای باشد(برعکی فیروزه شجر) و طبیعتا قیمت آن از فیروزه شجر بالاتر است

ازلحاظ تخصصی در بحث جواهر سازی هم در مورد فیروزه ها این نکات بسیار حائز اهمیت است: اول اینکه سنگ فیروزه جواهری است نباید آن را روی یک قطعه طلا آبکاری کرد.هنگام آبکاری یک قطعه جواهر که مزین به سنگ فیروزه است ابتدا باید سنگ فیروزه از روی کار پیاده گردد و سپس آبکاری شود.دومین نکته تخصصی در مورد فیروزه هم این است که سنگ فیروزه شجر را نباید هنگام پرداخت زیر فرچه پرداخت وارد کنید چون به علت وجود گل  و لای ان به سرعت متلاشی می شود و از بین می رود.

سنگ فیروزه یک سنگ محافظ است و در تمام دوران ها به عنوان سنگ ضد طلسم استفاده شده است.امروزه اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه انسان را در مقابل اثرات خارجی و آلاینده های اتمسفر محافظت میکند.سنگ فیروزه در حل مشکلات و در هنگام بروز استرس در سخنرانی ها بسیار موثر است و اثر کاهندگی استرس را دارا میباشد.از سنگ فیروزه به عنوان استاد آرامبخشی یاد میشود و میتواند بر روی 7 چاکرای بدن قرار گیرد این در حالیست که  برای چاکرای پیشانی و چاکرای گردن بسیار سودمند است. نقل شده است که قرار دادن سنگ فیروزه بر روی چاکرای پیشانی حس شش ام و قدرت تفکر را افزایش میدهد و قرار دادن سنگ فیروزه روی گردن به آرامی این چاکرا را تصفیه میکند و برای غده تیرویید و تارهای صوتی بسیار مفید است.

1- خنثی کردن اسیدیته بالای بدن 2- کاهش ابتلا به روماتیسم، نقرس،مشکلات معده و کاهش عفونت های ویروسی 3- افزایش رشد و قدرت عضلانی4- کاهش درد و کاهش گرفتگی های عضلانی 5- ضد التهاب با اثر التهاب زدایی .

دوره مقدماتی php

از جمله آثار روان درمانی سنگ فیروزه هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در روانشناسی رنگ ها ،سنگ فیروزه احساسات و عواطغ را کنترل کرده و به احساسات ثبات و تعادل میبخشد.فرایند عملکرد این سنگ همانند یک ترن هوایی است که بالا و پایین میرود و آنقدر این عمل تکرار میشود تا احساسات را موازنه کرده و به تعادل برساند.ترکیب رنگ آبی و مقدار اندکی زرد ،رنگ ان را بین ابی و سبز متناسب میکند. سنگ فیروزه صلح را با آرامش رنگ آبی و  تعادل رنگ سبز و انرژی رنگ زرد به ارمغان می آورد.این رنگ همان رنگی است که در طول بازه های زمانی پر استرس روح  و ذهن را از خستگی رها کرده و احساس تنهایی و افسردگی را کاهش میدهد.سنگ فیروزه روی شخصیت  فرد استفاده کننده بسیار تاثیرگذار است. این سنگ نماد دوستی و صلح و آرامش است

سنگ فیروزه سنگ ماه تولد آذر است  اما با توجه به خواص درمانی و اثر شادی بخشی از این سنگ شفابخش برای تمامی افراد توصیه میشود.

 

استفاده از خواص سنگ فیروزه برای تقویت قلب و چشم

 

خواص سنگ فیروزهچشم زخم، محافظت در برابر حوادث و بلايا، از بين برنده ترس، استرس و افسردگي، ايجاد شادي و خوش شانسي، رونق كسب و كار

 

خواص سنگ فیروزه و درمان بیماری ها

یکی از خواص سنگ فیروزه تقویت قلب، دستگاه تنفسي، چشم ها، گردش خون، گلو، معده و كبد می باشد. در صورتي كه فرد بيمار باشد و يا اتفاق ناخوشايندي برايش در شرف وقوع باشد، رنگ فيروزه عوض مي شود، گاه در راه مراقبت از فرد و به خاطر مراقبت از وي ترك بر مي دارد.

 

سایر خواص سنگ فیروزه این است که به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک میکند. چشمها را نیرو میبخشد و بر علیه بیماریهای چشم و اصلاح گردش خون مؤثر است. درد گلو، التهابات ریوی و بیماریهای دستگاه تنفس را درمان میکند. در برابر افسردگیها مفید است و قلب را تقویت میکند.

 

از خواص سنگ فیروزه میتوان گفت که برای همه بیماریهایی که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد ایجاد میشوند مانند آناروکسی (بیماری که بر اثر نخوردن غذای کافی و کمبود مواد غذایی ایجاد میشود) به کار میرود. معمولاً هنگام پارگی رباطها و تاندول ها، جریان خون را در بافتهای عضلانی زیادتر میکند. همچنین به خاطر درخشش آن شادی آور است و اثر سودمندی بر روی کمبود اکسیژن، مسمومیت خونی و استرس دارد.

 

سنگ فیروزه کمک مؤثری به درمان نواحی از بدن که تحت هجوم ویروسها و باکتریها هستند یا نواحی آلوده می کند. گفته شده است که فیروزه از عملکرد و شفابخشی بیکران خود آگاهی ندارد! همچنین دارای اهمیت زیادی است که بدانید در کاربرد این کانی چنانچه رنگ خود را از دست بدهد و یا خرد شود، تمام نیرویش را از دست میدهد.یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه این است که، کانی توانمند و حامی افراد است. به ویژه فرض شده است که اسب و سوارکار را از سقوط ناگهانی در امان نگه میدارد. همچنین در زمان مسافرت از شخص حمایت میکند. فیروزه باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده میشود و به آنها نیروی لازم برای به انجام رساندن کارهای سخت را با ظرافت و چابکی منتقل میکند.

 

افزایش اعتماد به نفس یکی دیگر از خواص سنگ فیروزه می باشد که جرأت لازم برای بیان استدلال هایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس ها در ما ایجاد میکند. شخص را در برابر خواب های آشفته و کابوسها حمایت میکند. نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از ما دور می کند و حتی میتواند جذب کننده نیروهای مثبت باشد. فیروزه مخصوص چاکرای گردن و گلو (چاکرای پنجم) است.

 

خواص سنگ فیروزه برای بدنخاصیت سنگ فیروزه این است که مفرح معده می باشد. برای سردرد بسیار مفید است . استفاده از سرمه آن برای چشمها بسیار مفید بوده و آن را تقویت می نماید . کسانی که در شب دید خود را از دست می دهند ، استفاده از سرمه سنگ فیروزه آنان را درمان می کند . اگر مردمک سفید شده و یا هر مورد دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .

 

درمان بادفتق، درد ریح ، جنون ، درد اعضاء و بسیاری از بیماریهای داخلی از جمله خواص سنگ فیروزه است. اگر کشته آن با شهد استفاده گردد ،سنگ فیروزه صرع را درمان ، سنگ کلیه را خارج و بیماریهای طحال را درمان می نماید . یک گرم کشته آن همراه با شراب برای نیش مار و هرگونه مسمومیت ، پادزهر می باشد . برای دیگر جانوران موذی و دور کردن سم آنها نیم گرم کافی است.

 

یکی از خواص سنگ فیروزه آرامش بخشی روح و روان است

 

خواص سنگ فیروزه برای روح و رواناستفاده از انگشتر فیروزه به قلب آرامش می دهد ، خوف و وحشت را از آدمی دور می سازد ، دشمنان را دور و آدمی را بر آنها غالب می سازد ، انسان را در مقابل حوادث برق حفاظت کرده و نمی گذارد که آدمی در آب غرق گردد ، جانوران موذی و گزنده را دور می سازد و نمی گذارد که آنها به آدمی آسیب برسانند .

 

اول ماه جدید زمانی که به ماه نگاه کردید، به سنگ فیروزه بنگرید، برکت و دولت برای شخص آورده و او را بی نیاز می نماید. استفاده از آبی رنگ آن مفیدتر است. از دیگر خواص سنگ فیروزه برای زن حامله مفید و محافظ است. از فواید سنگ فیروزه این است که در آدمی احساس محبت، عشق، علم و هنر را ترقی می دهد و برای ترقی در علم و هنر بسیار مفید می باشد. قلب و چشم را تقویت می نماید.

 

از جمله خواص سنگ فیروزه این است که به همراه هر کسی که باشد، از برق گرفتگی، غرق شدن، نیش جانوران موذی ، نظر بد و قتل و کشته شدن در امان است و محفوظ می ماند، با کسانی که مزاج بادی دارند موافق می باشد . فیروزه در اثر تغییرات هوا زمانی درخشنده و زمانی تار و مکدر می گردد.

 

از خواص سنگ فیروزه این است که در آدمی احساس محبت،علم و هنر را ترقی می دهد

 

خواص معنوی سنگ فیروزهبرای پی بردنم به خواص سنگ فیروزه از نظر معنوی می توان به روایتهای زیر استناد نمود:

در كتاب علامه مجلسي روايت از رسول اكرم(صل الله علیه و آله وسلم): هر كس فيروزه را در روز يك بار نگاه كند پنج بار در بهشت به رويش باز مي شود.

 

دومين روايت : اولين هديه اي كه خداوند به رسول اكرم(ص) در غار حراء داد، سنگ فيروزه بود و از طريق جبرئيل به ايشان داده شده است.

 

حضرت امام صادق (علیه السلام) در مورد خواص سنگ فیروزه می فرماید فقیر نمی شود دستی که انگشتر فیروزه در آن باشد و نیز رسول خدا می فرماید خداوند دستی که درآن انگشتر فیروزه باشد را محروم بر نمی گرداند.

 

همچنین در مورد خواص سنگ فیروزه در برخی روایات آمده است که:الف) باعث بى نيازى و دورى فقر مى گردد.ب) جهت ايجاد فرزند مؤثر است.ج) در استجابت دعا مؤثر است.د) عامل فتح و پيروزى است.هـ) دور گرداننده دردها از ديدگان است.و) موجب گشايش سينه مى گردد.ز) قوت دل را زياد مى كند.ح) باعث برآورده شدن حاجات مى شود.

 

يكى از خادمان امام هادى (عليه السلام) از آن حضرت جهت زيارت على بن موسى الرضا اجازه سفر به سرزمين طوس گرفت. حضرت به او فرمودند: انگشترى با نگين عقيق زرد به همراه داشته باش كه بر روى آن حك شده باشد «ماشاءالله لاقوه الا بالله استغفرالله» و بر آن سوى نگين «محمد و على» حك كن.

 

خادم مى گويد: از نزد امام بيرون شدم و انگشترى را طبق دستور امام تهيه كردم و مجدداً براى خداحافظى به حضور امام رفتم. فرمودند: انگشترى ديگر با نگين سنگ فیروزه بايد همراهت نمايى كه در بين طوس و نيشابور شيرى با تو روبه رو مى شود و قافله را از راه رفتن باز می دارد، به سوى آن شير رفته و انگشتر را نشانش مى دهى، به او بگومولاى من مى گويد از راه كنار برو. بعد اضافه كرد، بايد نقش روى انگشتر الملك لله و سمت ديگر آن «الملك لله الواحد القهار» باشد كه انگشتر حضرت على (عليه السلام) اين نقش را داشته است. كه آن سپرى در برابر درندگان و عامل پيروزى در جنگهاست.

 

خواص فیزیکی سنگ فیروزهاز بزرگترين خواص سنگ فیروزه این است که بيش از صد هزار رنگ آبي و سبز دارد.هرگز دو عدد سنگ سنگ فیروزه از نظر نوع و رنگ مثل هم وجود ندارد و مثل اثر انگشت مي باشد. سنگ فیروزه زنده مي باشد. و مثل انسان از اكسيژن هوا استفاده مي كند.

 

مواد تشكيل دهنده فيروزه آلومينيم، مس، منگنز، اكسيد آهن و آب مي باشد. از نظر نوع ارزش در كشورهاي آسيايي همچون كشورهاي پاكستان- افغانستان- هندوستان به نام سنگ مهر و محبت شناخته می شود. و در كشورهاي عربي (اطراف خليج فارس) عزيز ترين چيزي است كه با پول شاه مقياس نمي شود . از قديم الايام سنگ فیروزه به عنوان سنگ چشم زخم نيز مطرح بوده است.

 

از نظر مردم سوئد افراد مي توانند در محيط خود ديدگاه اشخاص مقابل خود را بسنجند به اين طريق كه شخصي پيدا مي شود و به شخصي كه از  سنگ فيروزه استفاده مي كند مي گويد چقدر سنگ زشتي؟ چرا بهتر ازآن را نخريدي؟ و شخص ديگر مي گويد چقدر سنگ زيبايي نامش چيست؟ و خواص سنگ فیروزه چیست.

 

فيروزه در مقابل سه چيز عكس العمل نشان مي دهد كه هرگز نبايد با آنها تماس پيدا كند. روغن، كرم، ادكلن.در كشور سوئد برای تشخیص میزان خلوص سنگ فیروزه آزمایش کوچکی انجام داده اند.  سنگ فيروزه را در داخل يك گلدان قرار داده و از ماسه كنار دريا يا ماسه رودخانه گلدان را پر كرده و سنگ را در دل آن قرار داده و به مدت دو هفته در طول روز به آن مانند يك گل آب مي دهند و اگر سنگ فيروزه اصيل نيشابوري باشد بايد به حالت اوليه خود برگردد.

 

کاربرد سنگ فیروزه

سنگ فیروزه را در حالی که دراز کشیده و در رهایی کامل قرار دارید، بر روی چاکرای مخصوص قرار دهید. ارتعاشات سنگ ها در طی 20 دقیقه عمل میکنند. از خواص سنگ فیروزه این است که بدن را در یک وضعیت رهایی کامل قرار میدهد. استفاده از یک موسیقی دلپذیر از این تجربه بهتر حمایت میکند. بعد از پایان زمان ذکر شده بهتر است چند دقیقه دیگر نیز سنگ در محل خود باقی بماند. لازم است سنگها بعد از استعمال برای چاکراها، در مدت زمان معینی در زیر آب قرار گیرند.

منبع: binabazar.com

گروه فرهنگی هنری جواهرسرا که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است مفتخر است ضمن ارائه ی خدمات و کالای ایرانی در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و تمام توان خود را برای ایجاد اشتغال در قدم اول و تلاش برای پیوند هنر ایرانی و هنر اسلامی خرج نماید .
گروه فرهنگی هنری جواهرسرا بحمدلله امروز به برخی اهداف خویش نائل آمده و با جهت دهی به فعالیت هموطنان جویای که به سمت عرصه ی هنر انگشتر سازی توانسته است بخش بسیار کوچکی از دین خویش را ادا نماید.

 

 

در بین سنگ های فیروزه معادن کشورهای مختلف در دنیا فیروزه نیشابور به عنوان بهترین و با کیفیت ترین و خوش رنگ ترین فیروزه شناخته میشود از این رو قیمت بالایی دارد.

نکته مهم در خرید فیروزه اصلی نیشابور این است که بتوانیم فیروزه اصلی نیشابور را از فیروزه های دیگر مناطق جهان و حتی ایران تشخیص بدهیم و این با وجود انواع مختلف فیروزه ای که به بازار آمده است کار ساده ای نیست بنابراین پیشنهاد میشود در مرحله اول حتما از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و ضمن خرید علاوه بر دیافت فاکتور شرط کنید که اگر نیشابور نباشد مرجوع میکنید دوما با فرد خبره ای خرید کنید و در مرحله آخر اگر به تنهایی قصد خرید داشتید به نکات زیر توجه کنید:

معمولا یکی از مشخصه های اصلی فیروزه نیشابور داشتن تکه های سنگ (مثل سنگ های معمولی) در پشت فیروزه است. حتی مرغوب ترینفیروزه ها از نظر پاکی باید رگه ای از این ناخالصی طبیعی (از جنس و رنگ سنگهای کوه و معادن) را در پشت خود (یا هرجای دیگر سنگ) داشته باشد و این مشخصه به عنوان شناسنامه ی سنگ فیروزه ی نیشابور در بازار یاد میشود.

 

 

بنابراین اگر در هیچ جای فیروزه این رگه های طبیعی را پیدا نکردید در خرید آن احتیاط کنید اما دقت هم بکنید که فیروزه ی دامغان و آمریکایی و هم از این رگه ها دارند! پس این مشخصه تنها کمکی که میتواند به شما بکند این است که اگر این رگه ها را دیدید بفهمید فیروزه تان نیشابوری هم میتواند باشد نه این که صددرصد نیشابور است. تشخیص اینکه یک فیروزه صد در صد نیشابور است با وجود شباهت زیاد بعضی فیروزه های دیگر به فیروزه نیشابور کار هرکسی نیست پس در مواردی که قصد دارید مبلغ بالایی را هزینه کنید احتیاط کنید و حتما با فرد خبره و از فروشگاه معتبری که امکان مرجوع شدن داشته باشد خرید کنید.

 

یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .

▪ انرژی های موجود در این سنگ جهت موارد زیر مفید میباشد: – تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها – آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد – درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و – حرکت چا کرای فرد – تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی – جهت درمان یبوست – بیداری چشم سوم ● تحریک وراه اندازی نیروها و چاکراهای انسان ها

▪ طریقه استفاده : یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت ده دقیقه داخل یک لیوان آب انداخته و سپس آب را نوشیده و سنگ را بر روی چشم سوم ویا چاکرای پنجم به مدت بیست دقیقه فرار دهید .

 

گردنبند بسیار زیبا از سنگ شفا بخش فیروزه کد 2

 

● آرامش دادن ، بیدار شدن نیروهای درونی افراد

▪ طریقه استفاده : انرژی های موجود در این سنگ علاوه بر آرامش دادن ، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد . این انرژی با دارا بودن انرژی های بیدار کننده ، مقداری از انرژی های درونی فرد راتقویت نموده و به سوی مدارات الکترومغناطیس اطراف بدن ارسال می کند . تبادل این نوع انرژی هاباعث ازبین رفتن انرژی های منفی بدن فرد و جایگزینی باانرژیهای بیدار کننده و بیدار شدن نیروهای درونی می شود (البته به شرط آن که فردنیزدر بالا بردن سطح آگاهی خویش و انجام تمرینات کمک نماید.) ● درمان انواع بیماری های معده همچون : زخم ، ورم ، درد و

 

تابلوی فیروزه نیشابور اصلی

 

▪ طریقه استفاده :

مقداری ماسه ی خیس ساحل دریا را به مدت ده دقیقه درآفتاب قرارداده و سپس یک قطعه فیروزه رابر روی ماسه ها بگذارید و پس از پنج دقیقه بلافاصله بر روی چشم سوم و یا بر روی معده ی بیمار قرار دهید . چنانچه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دادید ، می بایستی در ذهن خویش تصور ارسال امواج به معده و بهبودی را انجام دهید. همچنین انرژی های فرد درمانگر نیز بسیار موثر خواهد بود . ● حرکت چا کرای فرد

البته این حرکت به آگاهی درونی و آمادگی فرد نیز بستگی دارد

▪ طریقه استفاده : یک قطعه سنگ فیروزه را به مدت بیست دقیقه بر روی چاکرای هفتم خویش قرار دهید . این روش را روزانه یک بار تکرار کنید . پس از مدتی ابتدا چاکرای اول حرکت می نماید . ( توجه داشته باشید که منظور از حرکت چاکرا ، باز شدن کامل آن نیست و ممکن است حتی حرکت آن نیز ماهها به طول بکشد .) ● تثبیت انرژی درمانگر و درمان انواع سر درد ، میگرن ، دردهای عضلانی و استخوانی

▪ طریقه استفاده : یک قطعه سنگ فـیروزه را به مدت ده دقـیقه بر روی چـشم سـوم و یـا چا کرای هفتم خویش قرار دهید . همچنین هنگام انرژی درمانی توسط فرد درمانگر ، علاوه بر قرار دادن یک قطعه سنگ فیروزه بر روی چشم سوم ، دو قطعه سنگ فیروزه نیز باید بر روی مچ دست های بیمار قرار گیرد . توجه داشته باشید که سنگ ها پس از استفاده می بایستی با آب سرد شسته شده و یا برای مدتی در یک لیوان آب سرد قرار گیرد و سپس مدتی نیز در آفتاب باشد تا بتوان جهت افراد دیگر استفاده کرد . ● درمان یبوست

▪ طریقه استفاده : یک قطعه ی سنگ فیروزه را درون ظرف حاوی آب هندوانه ، آب سیب و آب انار ( آلو زرد ) قرار داده و آن را به مدت ده دقیقه در آفتاب بگذارید . سپس از مایع درون ظرف روزانه سه قاشق غذا خوری هنگام صبح ( نا شتا ) میل کنید و تا دو ساعت چیزی نخورید و پس از این مدت صبحانه ی کامل خورده و از مصرف موادی که باعث سردی مزاج می شود نیز اجتناب نما یید . ( چنانچه مقداری خشخاش درون مواد فوق بریزید ، اثر بهتری دارد ؛ اما قبل از مصرف باید آن را صاف کنید .)

 

تسبیح 101 دانه فیروزه تبتی کد 742

● نقطه ی درمان و یا بیداری چشم سوم ▪ طریقه استفاده : یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید . این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد . چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد ، اثر پنج روز از بین می رود . انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد . البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند .

● توصیه ها: نیروهای این سنگ جهت افرادی که دارای مدارات الکترومغناطیس و نیروی مانیه تیزم قوی بوده و حساس می باشند ، مضر بوده و همچنین بر روی اغلب مدیوم های ذهنی تاثیرات منفی بجای می گذارد . گاه نیز ممکن است منجر به بیماری های گوناگون گردد. بنا براین توصیه می شود : چنین افرادی از تماس هر گونه فیروزه با هاله ی خویش اجتناب نمایند . همچنین قرارداشتن افرادحساس در کنار فیروزه به مدت بیش از یک ساعت،باعث عدم تعادل حرکت مدارات بدن شده و آنها را دچار مشکل می سازند . ● هاله ی سنگ فیروزه ی نیشا بوری : این هاله از نیروها و انرژی های بسیار عظیمی تشکیل شده است. این هاله اغلب به رنگ های : آبی ، زرد ، کرمی ، نارنجی و گاه شیری بوده و با توجه به محیط تغییر رنگ می دهد.

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخت لونگان x بخوانید...