از کجا زن صيغه پيدا کنم

دوره مقدماتی php
از کجا زن صيغه پيدا کنم
از کجا زن صيغه پيدا کنم

دانلود کتاب، دانلود آهنگ، دانلود برنامه، دانلود فیلم آموزش، دانلود کتاب pdf، دانلود رمان، دانلود نرم افزار، صیغه، همسریابی، آموزش زناشویی و جنسی، شب زفاف، فرکانس شبکه، فرکانس ماهواره

آذر ۲۷, ۱۳۹۷

دانلود گرو تالر داینامیک آموزش حرکات ، متد و برنامه گرو تالر داینامیک  Grow Taller Dynamics پکیج کامل لینک دانلود پکیج قرار گرفت

تیر ۱۶, ۱۳۹۷

دانلود کتاب آیین نامه رانندگی کتاب آیین نامه رانندگی چاپ جدید ۹۷ پایه های دوم و سوم لینک دانلود کتاب قرار گرفتاز کجا زن صيغه پيدا کنم

آبان ۲۰, ۱۳۹۷

دوره مقدماتی php

دانلود ربات افزايش فالوور ربات افزایش فالوور ، لایک و کامنت اينستاگرام براي اندرويد و آي او اس برنامه به همراه آموزش قرار گرفت  

مهر ۲۵, ۱۳۹۷

همسریابی معرفی انواع راه و روش های همسر گزینی

آذر ۲۷, ۱۳۹۷

دانلود آهنگ شاد بندری بهترین آهنگ های شاد بندری مخصوص رقص در مهمانی و عروسی برترین آهنگ های بندری قدیم و جدید قرار گرفت

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به پونل می باشد.

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین
انجمن

ضرورت ازدواج موقت : اگر به غرایز طبیعی انسان، به صورت صحیحی پاسخ گفته نشود، برای اشباع آنها متوجه راه‏های انحرافی خواهد شد؛ زیرا این حقیقت قابل انکار نیست که غرایز طبیعی را نمی‏توان از بین برد و فرضا هم بتوانیم از بین ببریم، چنین اقدامی عاقلانه نیست و به نوعی، مبارزه با قانون آفرینش است. بنابراین راه صحیح آن است که آنها را از طریق معقولی اشباع نموده و از آنها در مسیر سازندگی بهرهبرداری کنیم.

اکنون این پرسش پیش می‏آید که در بسیاری از شرایط و محیط‏ ها، افرادی قادر به ازدواج دائم نیستند، یا افراد متأهل در مسافرت‏های طولانی و یا مأموریت‏ ها با مشکل عدم ارضای غریزه جنسی رو به رو می‏شوند. این موضوع به خصوص در عصر حاضر به شکل حادتری رخ نموده است؛

چرا که سن ازدوج، بر اثر طولانی شدن دوره تحصیل و مسائل پیچیده اجتماعی، بالا رفته و کمتر جوانی می‏تواند در سن پایین ـ یعنی در داغ‏ترین دوران غریزه جنسی ـ اقدام به ازدواج کند. با این وضع، چه باید کرد؟

آیا باید مردم را به سرکوب کردن این غریزه (همانند رهبان‏ها و راهبه‏ها) تشویق کرد؟

یا اینکه آنان را در برابر بی‏بند و باری جنسی، آزاد گذاشت و شاهد صحنه‏های زننده بود؟از کجا زن صيغه پيدا کنم

و یا آنکه راه سومی را در پیش بگیریم که نه مشکلات ازدواج دائم را به بار آورَد و نه آن بی‏بند و باری جنسی را؟

ازدواج موقّت از نیازهای ضروری جامعه اسلامی است که اگر در غیاب نکاح دائم تجویز نشود، افراد برای ارضای روحی و جنسی خویش به روابط آزاد و نامشروع روی می‏آورند

و بدیهی است که این روابط آزاد از هیچ انضباط و نظم و تعهدی برخوردار نیست و جز فساد و تباهی برای افراد به دنبال نخواهد داشت. از سوی دیگر، عدم وضع و تبیین قوانین کارآمد و در نتیجه عدم اطلاع کافی از مسئولیت ها و احکام از دواج موقت به طوری که برخی فکر می کنند با صرف خواندن یک صیغه کار تمام است ،باعث شده فرهنگ اجتماعی امروز جامعه ما هنوز پذیرای آن نباشد .

از آنجا که مسلماً ازدواج موقّت از نظر هزینه و نیازهای دیگر، همانند ازدواج دائم نیست و طبیعتاً برای اکثر جوانان قابل دسترسی خواهد بود،اگر بدون اتخاذ تدابیر و قانونمندی‏های لازم صورت پذیرد، بی‏شک عوارض نامطلوب بهداشتی و روحی برای جامعه در بر خواهد داشت.

عدم آشنایی با احکام ازدواج موقت و فراهم نبودن شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز عوارضی را برای ازدواج موقت به دنبال دارد که ما در ادامه به آن اشاره می نماییم.

الف- پیامدهاو عوارض نامطلوب فرهنگی –اجتماعی 1- متاسفانه وضعیت فرهنگی کنونی جامعه به گونه ای است که غالبا مردم به کسانی که مرتکب فحشا می گردند با دید اغماض نگاه می کنند ولی کسی را که ازدواج موقت کرده فرد بی بند وباری تلقی می کنند.و در واقع این مساله عاملی خواهد بود برای ایجاد سوءظن نسبت به کسانی که این شیوه را انتخاب کرده‌اند .

2- بروز برخی نابسامانی‌های اجتماعی (بلاتکلیفی اولادی که از این طریق به دنیا می آیند ).

3- عدم پذیرش این نوع ازدواج از سوی خانواده‌ها (بخصوص اولیاء و خانواده دختران).

4-. ممکن است جوانان با عدم اطلاع مناسب از فلسفه چنین ازدواجی و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه بخواهند از این راهکار برای گریز از زیر بار مسئولیت زندگی دائمی بهره جویند و در تشکیل خانواده (از طریق ازدواج دائم) که رکن اصلی جامعه است سست شوند .

5- مواردی نیز دیده شده که زنانی که به اصطلاح صیغه می شوند دارای شوهر بوده و یا اینکه ممکن است در میان دو ازدواج موقت ، از نگه داشتن عده خودداری کرده باشند .

6- گاه نیز برخی از این زنان سعی می کنند از طرقی خود را به این مردان بچسبانند وآنها را مجبور به ازدواج دایم نموده و یا از آنان اخاذی نمایند.

ب-عوارض ازدواج موقت (صیغه) از نظر پزشکی

1-عدم استفاده از آموزش‌های جنسی رسمی در سال‌های اخیر، در پاسخ به نیاز جامعه برای فراگیری آموزش‌های جنسی و آگاهی از راه‌های پیش‌ گیری از بارداری، کارگاه ‌ها و کلاس‌های آموزشی مختلفی از طرف وزارت بهداشت و فرهنگ‌ سراهای مختلف برگزار شده‌ است. به ‌طوری که درسی به‌ نام «تنظیم خانواده» جزء واحدهای درسی عمومی دانشگاه‌ ها در همه‌ی رشته ‌ها مقرر شده و شرکت در کلاس‌های آموزشی برای همه‌ی زوج‌های متقاضی ازدواج، اجباری شده ‌است. به علاوه در سیستم بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت، آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم در مورد این مسائل در اختیار زنان متاهل قرار می‌گیرد و حتی در اکثر شهرها، توزیع کاندوم و قرص‌های پیش‌گیری از بارداری در میان این زنان به‌طور رایگان انجام می‌شود. علی رغم تلاش‌ های انجام‌ شده در این زمینه، متقاضیان ازدواج موقت که بر طبق آمار غیررسمی٬ عموما از جامعه‌ی غیر دانشگاهی هستند و از نظر قانونی متاهل محسوب نمی‌شوند، از این آموزش‌ها بی‌بهره هستند. لذا احتمال بروز مسائلی نظیر مشکلات جنسی و اختلالات رابطه‌ی جنسی٬ نارضایتی زوجین از ارتباط جنسی و… که از ناآگاهی جنسی نشأت می‌گیرند در ازدواج موقت٬ زیاد و بیش از سایر قالب‌های رابطه خواهد بود.در زیر به بررسی یرخی از این موارد می پردازیم:

1-احتمال بالای انتقال ایدز و بیماری‌های تناسلی طبق قانون، در چهارچوب ازدواج موقت، یک مرد می‌تواند با تعداد نامحدودی زن (حتی به‌ طور هم ‌زمان) رابطه‌ی جنسی داشته ‌باشد و بسیاری از این مردان هم‌ زمان در قید ازدواج دائم نیز هستند. بنابراین علاوه بر احتمال انتقال این بیماری ‌ها بین طرفین متقاضی ازدواج موقت، احتمال انتقال این بیماری‌ها از مرد به همسر و اعضای خانواده خود و از جانب آن زن به دیگر مردان متقاضی ازدواج موقت نیز وجود دارد. از طرفی به دلایل فیزیولوژیک، احتمال انتقال این بیماری ‌ها از مرد آلوده به زن، بیش ‌تر از احتمال انتقال از زن آلوده به مرد است که این خود دلیل دیگری برای آسیب‌ پذیر‌تر بودن زن در چنین روابطی است. از سوی دیگر عموما شناخت بسیار کمی بین طرفین متقاضی ازدواج موقت وجود دارد به طوری که پیشینه‌ی بهداشتی و پزشکی فرد برای طرف مقابل نا مشخص است. از این‌رو در صورت ابتلای هر یک از طرفین، مسئله قابل پی‌گیری نبوده و راهی برای جلوگیری از آلوده کردن افراد بیش ‌تر، وجود ندارد. این عوامل در کنار پایین بودن سطح آگاهی و تحصیلات و بضاعت مالی این زنان و دسترسی کم‌ تر به امکانات تشخیصی و درمانی، زنگ خطر انتقال ایدز و بیماری‌های تناسلی از طریق ازدواج موقت را به صدا در می‌آورد. گسستن این چرخه‌ی انتقال بیماری‌ها در شرایط و قانون فعلی، غیرممکن به نظر می‌رسد و همه‌ی این خطرات در سایه‌ی ماهیت پنهان ازدواج موقت مسکوت می‌مانند.

2- احتمال بالای بارداری، سقط و عوارض آن

3- احتمال بالای تولد نوزادانی با بیماری‌های خاص بر طبق قانون، انجام چند آزمایش، پیش از ازدواج برای متقاضیان ازدواج اجباری است. این آزمایش‌ها شامل آزمایش اعتیاد زن و مرد، آزمایش بیماری سیفلیس برای مرد و آزمایش تالاسمی زن و مرد هستند. از آن‌جا که ازدواج موقت به روشی پنهانی و در سیستمی خارج از روش رایج ازدواج در کشور صورت می‌گیرد، برای متقاضیان این نوع ازدواج، هیچ یک از این موارد انجام نمی‌شود. هم‌ چنین برای پیش ‌گیری از کزاز نوزادی و مرگ حاصل از آن، تزریق واکسن کزاز پیش از ازدواج برای زن‌ها اجباری است که این مورد نیز برای زنان متقاضی ازدواج موقت که اتفاقا احتمال بالایی برای حاملگی ناخواسته و تولد نوزاد دارند، انجام نمی‌شود. به دلیل وجود این پیامدها و عوارض است که ما افراد را به ازدواج موقت توصیه نمی‌کنیم، و از آنان می‌خواهیم که به سوی ازدواج دائم روی بیاورند زیرا ازدواج دائم، در کنار ارضای مشروع غریزه جنسی، هیچکدام از عوارض ازدواج موقت را نیز ندارد. بلی اگر فرد هیچ راهی برای ازدواج دائم نداشته باشد و در صورت عدم ازدواج، به حرام بیفتد، در آن صورت ازدواج موقت یقینا بر مرتکب گناه شدن و بی‌بند و باری ارجحیت دارد و در صورتی که فرد به این کار اقدام کند باید تا حد امکان مراقب باشد از عوارض و پیامدهای آن بکاهد. درضمن این نکته لازم است که بیان عوارض ازدواج موقت به معنای نفی این قانون الهی نیست و فرد می تواند با به حداقل رساندن عوارض آن برای ازدواج موقت اقدام کند. پرسشگر گرامی امیدواریم در تمام مراحل زندگی در مسیر بندگی خدا گام بردارید. نوشته ای از محمد صادق آقاجانی

عالی بود. از یه تصمیم خیلی بد صرف نظر کردم

با این اوصاف که شرایط ازدواج دائم فراهم نیست و برای ازدواج موقت هم این قدر عوارض و همچنین نگاه منفی نسبت به اون هست، یعنی باید الآن تو آتیش غریزه بسوزیم؟
واقعا این شرایط دیوانه کنندست.

انچه شرع مقدس حلال کرده شما چرا اینقدر حاشیه برآن وارد میکنید. والله جوابگو این همه مفسده در پیشگاه خدا خواهید شد. اگر نمیخواید این سنت ترویج شود حداقل سکوت کنید و برای تضعیف حلال خدا اینقدر دلیل و مدرک نیارید متدینین هم باورشون شد این سنت خلاف هست روحانیت که خود مدافع حقه این سنت بوده و قرنها آنرا در احکام شرعی وارد کرده چرا الان بخاطر دو روز در قدرت ماندن با سنت خدا این چنین میکند . مثل هم ترویج بچه دار شدن دیروز بچه دار شدن بد بود امروز نه

باسلام حقیقت اینکه با این همه بیماری کشنده و عدم اعتماد به زنان که شیطان را درس می دهند عاقلانه این است که بیخیال این موارد شویم …. مخصوصا که خارجی ها زن مصنوعی را اختراع کرده اند که از شر بیماریها خلاص شوند این روزها جگر شیر می خواهد کسی صیغه کند و از شر زن و بیماریهای وحشتناک در امان باشد .
خداوند به همه سلامتی و تندرستی عطا فرماید .

باسلام حقیقت اینکه با این همه بیماری کشنده و عدم اعتماد به زنان که شیطان را درس می دهند عاقلانه این است که بیخیال این موارد شویم …. مخصوصا که خارجی ها زن مصنوعی را اختراع کرده اند که از شر بیماریها خلاص شوند این روزها جگر شیر می خواهد کسی صیغه کند و از شر زن و بیماریهای وحشتناک در امان باشد .
خداوند به همه سلامتی و تندرستی عطا فرماید .

معمولا این خطرات برای افرادی که روابط نامشروع دارن پیش میاد و کسی که کمی با فکر و برنامه و توکل بخدا و برای انجام کار حلال و شرعی ازدواج موقت بجای کار حرام پیش بره خدا هم مراقبش هست و چنین خطراتی ازش دور میشه.اگه این مشکلات در ازدواج عمومی بود اون دورانی که نه آزمایشی بود و نه قانونی برای اجباری کردن آزمایشاتی که خیلیهاشون فقط برای درآمدزایی صاحبان آزمایشگاههاست، و ازدواجهای دائم انجام میشد خیلی از خانواده ها الان باید به چنین بیماریهایی دچار میشدن.

اگر مایل به این عمل خداپسندانه هستید
t.me/seghemova12——–
t.me/sigheeeeeeeeehe———
t.me/sighe_khane————–
t.me/sighe_97————



با سلام . من 21 سال دارم . کم کم که برزگتر می شوم نیاز جنسی ام بیشتر می شود . فعلا بنا بر وضعیت مالی و کار توانایی ازدواج دائم را ندارم . برای اینکه به گناه آلوده نشوم می خواهم یک زن بیوه را برای یک یا چند روز صیغه کنم . چه باید بکنم ؟
می گویند اگر صیغه بدون شاهد خوانده شود در صورت مشاهده پلیس می تواند ما را به اجبار عقد کند . آیا درست است ؟؟

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی
پرسش گر گرامي ما كسي را نمي شناسيم كه براي ازدواج به شما معرفي كنيم و در حيطه وظيفه ما هم نيست ما فقط پاسخگويي به سوالات ديني را انجام مي دهيم، اما توصيه اي تقديم مي كنيم، اميدواريم مفيد باشد:
درمان اصلي غريزه شهوت در انسان همان ازدواج است كه بايد انسان به سمت اين سنت مقدس حركت كند و در تلاش براي فراهم كردن مقدمات ازدواج باشد، ما نمي دانيم چرا شرايط ازدواج را نداريد! ولي اگر مشكل مالي يا كاري است اين را بدانيد بسياري از جوان ها قبل از اينكه كار داشته باشند ازدواج كرده اند. البته با تلاش به كار هم دست پيدا كرده اند و موفق هستند در ضمن مي توانيد ازدواج كنيد و مدتي در عقد بمانيد تا مسئله كار و زندگي تان حل شود.
اما در مورد ازدواج موقت اگر كسي را كه شرايطش را داشت، پيدا كرديد مي توانيد با صيغه محرميت با او ازدواج موقت داشته باشيد اگرچه به علت حساسيت و مشكلات اين ازدواج در جامعه و زمان ما، اين امر را براي هركسي توصيه نمي كنيم چرا كه در ازدواج موقت و صيغه خطراتي هست مانند:
1ـ ازدواج موقت هر چند پاسخي جزئي به نياز انسان است، ولي در بسياري موارد باعث تشديد غير قابل كنترل نياز جنسي مي گردد.
تا قبل از تجربه روابط جنسي، كنترل قواي جنسي به مراتب سهل تر از بعد تجربه روابط مي باشد. اين نكته مهمي است كه در صورت عدم توجه به آن، فرد را خواسته يا ناخواسته وارد گرداب غرايز غير قابل مهار مي نمايد. به عنوان مثال يك رابطه كوتاه يك ساعته روزها يا ماههاي متوالي انسان را درگير پيدا كردن مورد جديد ازدواج موقت مي نمايد.
2ـ از نظر روانشناختي ازدواج دائم و خويشتن داري همه جانبه در شرايط حاضر، از ازدواج موقت كم حاشيه تر است. چه بسا در صورت عدم امكان ازدواج دائم، خويشتن داري همه جانبه از بسياري جهات از ازدواج موقت براي انسان سهل تر و كم آسيب تر باشد.
3ـ تجربه مراجعان نشان مي دهد ورود در اين عرصه هر چند در ابتدا صد در صد شرعي مي باشد، ولي در ادامه انسان را به وادي هاي غير شرعي (مانند نگاه خارج از چارچوب به زنان به بهانه پيدا كردن مورد، ورود تدريجي در باندهاي غير سالم، تمركز شبانه روزي بر اطفاي غريزه و…) مي كشاند. چه بهتر كه در حد امكان از ورود ناشيانه به اين وادي پرهيز شود.
با توجه به شرايط جامعه بايد مواظب باشيد كه فاش شدن اين ارتباط مي تواند در زندگي آينده ايجاد مشكل فراوان كند و باعث آبروريزي در خانواده شود و مشكل خانوادگي ايجاد كند. هم چنين مي تواند مشكلات ديگري داشته باشد، مانند عادت به اين كار حتي بعد از ازدواج دائم، مقايسه همسر آينده با همسر موقت، و عدم توانايي در ابراز محبت كامل به همسر و … لذا ما در شرايط كنوني به هر كسي توصيه به ازدواج موقت نمي كنيم به خاطر حساسيت و ظرافتي كه اين امر دارد.
و بهتر است تا زماني كه مقدمات ازدواج فراهم شود انسان سعي كند اين غريزه شهوت را با دوري از كار ها ونگاه هاي تحريك آميز كنترل كند.
مدتي خويشتنداري كنيد و با تلاش هاي شبانه روزي كه براي رفع موانع ازدواج تان خواهيد داشت، ديگر فرصتي براي پرداختن به امور جنسي و شهواني نداشته باشيد و موقتاً مي توانيد فشار غريزه جنسي را به فراموشي بسپاريد. علاوه بر اين ، صيغه نيز بايد به صورت صحيح و شرعي انجام شود و هر دو طرف شرايط ازدواج موقت را داشته باشند و گرنه گناه است.
در مورد قانون نيروي انتظامي و دادگاه، اطلاع دقيقي نداريم.
موفق باشید.

از کجا زن صيغه پيدا کنم

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

از کجا زن صيغه پيدا کنم
از کجا زن صيغه پيدا کنم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *