آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

دوره مقدماتی php
آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان
آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

کمیته تجهیزات مرکز بهداشت شماره یکاصفهان با حضور مدیریت محترم معاونین و کلیه اعضاء در محل دفتر مدیریت برگزار گردید. با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و لزوم مرتفع نمودن نیاز واحد های تحت پوشش مواردی مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 بررسی ملی الگوی مصرف مواد غذایی خانوارها که  با هدف تعیین وضعیت تغذیه ای مردم و تامین داده های مورد نیاز برای سیاست گذاران در عرصه غذا و تغذیه و همچنین ارزیابی و پایش اقدامات انجام  شده همزمان با کل کشور از یازدهم دی ماه درمرکز بهداشت شماره یک اصفهان شروع شده بود با همکاری و همیاری کلیه پرسنل دخیل در اجرای برنامه  در تاریخ هفنم بهمن ماه با موفقیت به پایان رسید  .

در مرحله اول این طرح اطلاعات مربوط به الگوی غذایی در مناطق شهری و حاشیه شهر در ۸خوشه  انجام  و داده های الگوی مصرف مواد غذایی خانوار توسط تیم های پرسشگری آموزش دیده شبکه های بهداشت درمان شهرستان اصفهان یک و از طریق مراجعه حضوری درب منازل شهر وندان و مصاحبه مستقیم با افرادجمع آوری شد .

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و درخشش فجر انقلاب مراسم باشکوهی با حضور قشرهای مختلف مردم در گلستان همیشه جاوید شهدای اصفهان با سخنرانی جناب آقای دکتر رضایی استاندار محترم اصفهان برگزار خواهد شد.

زمان :جمعه ۹۷/۱۱/۱۲      ساعت ۹ صبح

آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

با  توجه به گزارشات واصله از مرکز بهداشت استان و به استناد نظریه معاونت غذا و دارو مبنی بر تقلبی بودن عسل با نام تجاری “شروه” ، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان یک محموله ۱۳۰ کیلوگرمی از این عسل تقلبی را کشف کردند………..

دوره مقدماتی php

همکار گرامی جناب اقای صالحی  :

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
ضایعه وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم
خداوند متعال روح  پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور  نماید
و به بازماندگان صبر جزیل عنایت  فرماید .

(مدیریت و پرسنل مرکز بهداشت شماره یک اصفهان)

کمیته مورخ ۷/۱۱/۹۷ با حضور مدیریت ،معاونین و کلیه کارشناسان فنی و همچنین مسئول و کارشناس فنی مرکز رستمیان در محل دفترمدیریت برگزار گردید.در این جلسه شاخص های سلامت مرکز رستمیان بر اساس گزارش سامانه سیب توسط مسئول مرکز ارائه گردید. در ادامه جلسه انتظارات واحدهای فنی در خصوص فعالیت پرسنل مرکز توسط مسئولین واحدهای فنی بیان شد.با توجه به اهمیت اصلاح تلفنهای همراه،افزایش سطح رضایتمندی ،ارجاع و سایر موارد تصمیماتی اتخاذ و مصوب گردید.

برنامه ۶ ساعته شدن کلاسهای اموزشی هنگام ازدواج ابن سینا در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بمنظور تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق با همکاری مرکز بهداشت شماره یک اصفهان ،دادگستری ،بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی در محل سالن اجتماعات ابن سینا افتتاح گردید.

صبح روز پنج شنبه مورخ ۴/۱۱/۹۷ کمیته آمار ، فناوری اطلاعات و تحلیل عملکرد با حضور مدیریت، معاونین محترم ، کلیه ی مسئولین واحدهای فنی و مربیان آموزشگاه بهورزی برگزار شد. سرپرست محترم واحد آمار گزارش کاملی از بررسی نواقص جمعیتی سامانه سیب در ۵ بازه زمانی ارائه و سپس تحلیل نمودند. همچنین گزارشی از اقدامات و مداخلات انجام شده توسط واحد بهورزی را ارائه نمودند. در پایان مقرر گردید برای اعضای ذی ربط کمیته آمار و فناوری اطلاعات ابلاغ جهت اطلاع و آگاهی از شرح وظایف و انتظارات صادرگردد.

)، باتوجه به نزديك شدن دهه مبارك فجر، جهت هرچه بهتر برگزار كردن برنامه هاي در نظرگرفته شده دراين دهه وپيرو نامه هاي نهادنمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي اصفهان وفرمانداري شهرستان اصفهان ،كميته اي باحضور آقاي دكترتركزاده مديرمحترم مركز ، آقاي دكترفياض وسركارخانم افشاري معاونين محترم فني بهداشتي وپشتيباني ،مسئولين محترم امور پزشكان ،حراست ،امور اداری، حسابداري وروابط عمومي مركز ، مسئول و اعضاي محترم شوراي پايگاه بسيج مركز بهداشت شماره يك اصفهان در تاريخ ۴/۱۱/۹۷ تشكيل گرديد……….

شورای بهداشت مدارس فصل زمستان با حضور مسئولین سلامت و تندرسی ۶  ناحیه و منطقه آموزش و پرورش تحت پوشش ، مدیریت ، معاونت محترم و مسئولین درگیر واحدهای ستادی برگزار شد ضمن بررسی صورتجلسات شورای قبلی، نحوه تقدیر از مدارس مروج پنج ستاره سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برنامه ریزی گردید.

هم‌اکنون ۰ کاربر آنلاین هستند.

 

    

    

            

آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

وام مشارکتی

رسیدگی به شکایات و گزارشات

دریافت پیشنهادات و انتقادات

با شماره تلفن های:

تلفنخانه: ۰۳۱۳۶۶۱۷۰۶۲

امور اداری:۰۳۱۳۶۶۲۲۲۷۵ 

حراست  :                 

دفتر مدیریت: ۰۳۱۳۶۶۲۰۸۸۰

 

پیامک:۳۰۰۰۷۵۱۱۱۴۱۵

ایمیل:

email:health-1@mui.ac.ir

کارگاه توانمندسازی کارکنان در مراقبت سالمندان”  (در ۴ گروه) جهت کلیه مراقبین سلامت ، مراقب ماما ، پرستار و بهیار توسط واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار گردید.
 مباحث افسردگی و سقوط در سالمندان توسط خانم خواجه ئیان، اختلالات تغذیه توسط خانم منصوری کارشناسان برنامه سلامت سالمندان ارائه گردید. و آموزش انجام مراقبت ها به روش عملی و در قالب ایفای نقش ارائه  و در ادامه  نحوه بهره برداری از بسته های آموزشی و مراقبتی، کار با سامانه سیب و  استخراج شاخص های پنل  نیز داده آموزش شد.

 

جلسه بازید از نرم افزار سیب و نحوه ورود اطلاعات در سامانه سیب و گزارش تعداد موارد ثبت شده بیماریهای قلبی و عروقی دیابت، و … روز دوشنبه ۱۰ دیماه با حضور آقای دکتر میرامیرخانی معاون مرکز و مسئول امور پزشکان و دکتر قاسمی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت حضرت علی (ع) مسئولین و کارشناسان محترم واحد مبارزه با بیماریها مرکز همچنین با حضور خانم دکتر حسین خانی کارشناس غیر واگیر معاونت بهداشتی و گروه متشکل از مدیران و کارشناسان درمان تامین اجتماعی ، روسا و کارشناسان اداره بهداشت و درمان صنعت نفت ،و مدیران و کارشناسان بیمه سلامت استان اصفهان ، کارشناسان رایانه علوم پزشکی اصفهان ، کارشناسان مرکز تحقیقات پرفشار خون ، کارشناسان معاونت غذا و دارو ، و کارشناسان معاونت درمان در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت علی (ع) برگزار شد .در این جلسه آقای مهندس مسعودی کارشناس رایانه معاونت بهداشتی به تشریح در خصوص نحوه ورود اطلاعات و گزارش گیری از سامانه سیب صحبت و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

با توجه به تفاهم نامه مشترک با گروه پزشکی اجتماعی در خصوص استقرار اساتید و کارورزان گروه در مراکز خدمات جامع سلامت ، جلسه هماهنگی با حضور جناب آقای دکتر خدیوی و سرکار خانم دکتر فرج زادگان در دفتر دکتر ترکزاده رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تشکیل گردید .

در این جلسه با توجه به استقرار اساتید و کارورزان محترم گزارشی از وضعیت مراکز ارائه و انتظارات همکاران مطرح و در خصوص تداوم و نحوه ارائه خدمات تصمیماتی اتخاذ گردید.َآدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

امروز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۰۹ دکتر حیدری رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان بهمراه دکتر رضایی معاون فنی و مسئولین واحدهای فنی معاونت بهداشتی در ستاد مرکز بهداشت شماره یک حضور بهم رساندند و در غالب چندین تیم از مراکز محیطی بازدید بعمل آوردند.پس از آن در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شماره یک ضمن گزارش بازدید خود نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود ارائه خدمات اعلام کردند . در پایان دکتر حیدری ضمن تشکر از مدیریت و مسئولین در مرکز بهداشت شماره یک ، بازدید کارشناسان را مثبت و زمینه ساز بهبود ارائه خدمات و ارتقاءسلامت جامعه اعلام کردند.

همکاران محترم جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و صدور کارت رفاه چند منظوره با ظرفیت استفاده از خدمات شبکه شتاب بانکی به لینک ذیل مراجعه فرمایند.(لطفا کلیک فرمائید)

(مراحل تنظیم عکس اسکن شده جهت ثبت نام و ارسال به سایت رفاه)

“کارگاه توانمندسازی کارکنان در مراقبت سالمندان” در تاریخ های ۱ لغایت ۴ دی ماه (در ۴ گروه) جهت کلیه مراقبین سلامت ، مراقب ماما ، پرستار و بهیار توسط واحد سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار گردید.
 مباحث افسردگی و سقوط در سالمندان توسط خانم خواجه ئیان، اختلالات تغذیه توسط خانم منصوری کارشناسان برنامه سلامت سالمندان ارائه گردید. و آموزش انجام مراقبت ها به روش عملی و در قالب ایفای نقش ارائه  و در ادامه  نحوه بهره برداری از بسته های آموزشی و مراقبتی، کار با سامانه سیب و  استخراج شاخص های پنل  نیز داده آموزش شد.

 

آموزش پانل الکترونیک با حضور پزشکان و ناظرین مراکز در سالن اجتماعات مرکز حضرت علی (ع)  با حضور جمعی از کارشناسان واحدهای ستادی  با محوریت واحد آمار آموزش داده شد.در طی این کلاس آموزشی توجیح پزشکان و ناظرین جهت تکمیل پانل تا پایان سال صورت گرفت و مقرر گردید اطلاعات از واحدهای ستادی جمع آوری گردد و به تمام مراکز تحت پوشش یک نسخه از آن ارسال گردد.

هم‌اکنون ۰ کاربر آنلاین هستند.

 

    

    

            

وام مشارکتی

رسیدگی به شکایات و گزارشات

دریافت پیشنهادات و انتقادات

آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

با شماره تلفن های:

تلفنخانه: ۰۳۱۳۶۶۱۷۰۶۲

امور اداری:۰۳۱۳۶۶۲۲۲۷۵ 

حراست  :                 

دفتر مدیریت: ۰۳۱۳۶۶۲۰۸۸۰

 

پیامک:۳۰۰۰۷۵۱۱۱۴۱۵

ایمیل:

email:health-1@mui.ac.ir

همکار گرامی جناب اقای هدایان  :

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
ضایعه وارده را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم
خداوند متعال روح  پاکش را با مولایش علی ( ع ) محشور  نماید
و به بازماندگان صبر جزیل عنایت  فرماید .

(مدیریت و پرسنل مرکز بهداشت شماره یک اصفهان)

بازدید از تاغزارهای شهر ورزنه بهمراه مدیر منابع طبیعی شهرستان مهندس ولی و تیم همراه صبح امروز انجام پذیرفتآدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

 جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان اصفهان بریاست سرپرست فرمانداری جناب اقای امیری و روسای نواحی شش گانه اموزش و پرورش و سایر اعضا در سالن اجتماعات ناحیه سه عصر امروز تشکیل گردید

به منظور اجرای واکسیناسیون فلج اطفال تزریقی جهت متولدین ۱/۱/۱۳۹۵ به بعد، در این راستا کمیته ای با درخواست واحد مبارزه با بیماریها در دفتر مدیریت مرکز با حضور آقای دکترترک زاده مدیر محترم مرکز، معاونین و کلیه مسئولین واحد ها برگزار گردید، در ابتدا آقای دکتر ترک زاده ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، در خصوص اهمیت برنامه ایمن سازی سخنانی را ایراد نمودند سپس مسئول واحد مبارزه با بیماریها گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده و شرح وظایف واحد ها در این خصوص ارائه گردید، در پایان ضمن  بیان نقطه نظرات اعضاء کمیته، تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید.

جلسه آموزشی پیشگیری از عوارض مواجهه با دود دست دوم مواد دخانی (سیگار و قلیان) با حضور رابط مربیان مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکزبهداشت شماره یک اصفهان برگزار گردید :
در ابتدا کارشناس آموزش سلامت  سرکار خانم مرادی به اهمیت انتقال مباحث آموزشی به خانوار های تحت پوشش و فراخوان گروه های سنی تحت پوشش جهت انجام مراقبت ها و مراجعه به کانون های سلامت در هر محله جهت شناسایی گروه های موضوعی و پیگیری مراقبت های خانوار ها  اشاره نمودند .سپس کارشناس  سلامت محیط مفصلا مباحث آموزشی در زمینه دود دسته دوم و آلودگی هوا ارائه نمودند در نهایت دکتر فیاض معاون فنی مرکز بهداشت پس از قدردانی از رابط مربیان فعال با اهدا تقدیر نامه و کتاب سبک زندگی سالم به اهمیت نقش رابطین بهداشتی مراکز در آموزش مباحث خودمراقبتی خانوارها   اشاره نمودند.

 

صبح روز سه شنبه ۲۵/۱۰/۹۷ کمیته Diacare( مراقبت دیابت در ایران) با حضور مدیر محترم، معاون بهداشتی مرکز و کارشناسان واحدهای فنی جهت معرفی برنامه و هماهنگی های لازم تشکیل و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه انجام شد. در این جلسه بر آموزش پرسشگران تاکید شد.

درتاریخ های ۶و۱۳دیماه کارگاه آموزشی سلامت روان در بارداری وسقط القایی جهت پزشکان بخش دولتی توسط واحد سلامت خانواده وجمعیت مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار گردید  .دراین جلسه ابتدا  سرکار خانم دکتر محمدیان در خصوص بهداشت روان در بارداری مطالبی ایراد نمودند ودرادامه کارشناسان برنامه باروری سالم به اهداف وانتظارات گارگاه پرداختند وسپس سرکار خانم دکتر عباسی  در خصوص انواع سقط ،دلیل افزایش سقط وکاهش عوارض وپیامدهای ناشی از آن مطالب لازم را ارائه نمودند

مورخ ۹۷/۱۰/۲۴ خیرین ،شورا و شهردار شهر کوهپایه در محل دفتر مدیریت مرکز بهداشت شماره یک حضور بهم رسانده و ضمن بحث و تبادل نظر در جهت پیشبرد اهداف مرکز بهداشت و ارتقاء سلامت همشهریان در طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت تصمیمات موثری اتخاذ گردید.

کلاس آموزشی “اصول کنترل و نگهداری مواد غذائی پروتئینی” جهت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با حضور آقای دکتر براتی نماینده محترم سازمان دامپزشکی در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزارشد.
دراین جلسه آموزشی ضمن بازآموزی اطلاعات درخصوص اصول کنترل و نگهداری مواد غذائی پروتئینی نظیر انواع گوشت قرمز ، گوشت سفید ، آلایشهای دامی ، فرآورده های گوشتی و … آخرین اخبار و اطلاعات این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و آقای دکتر براتی به سوالات کارشناسان در این زمینه پاسخ دادند.
در ادامه آقای مهندس احتشامی مسئول واحد بهداشت محیط بر اهمیت انجام هر چه کیفی تر کنترلهای بهداشتی مواد غذائی و نقش آن در ارتقاء سطح سلام جامعه تاکید و هماهنگیهای لازم با بازرسین بهداشت محیط جهت پیشبرد هر چه بهتر امور بعمل آمد.
درپایان از عموم مردم درخواست می شود در هنگام خرید هرگونه ماده غذائی منجمله مواد غذائی پروتئینی، به برچسب و مشخصات مندرج در آن توجه کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

 

هم‌اکنون ۰ کاربر آنلاین هستند.

 

    

    

            

آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان

وام مشارکتی

رسیدگی به شکایات و گزارشات

دریافت پیشنهادات و انتقادات

با شماره تلفن های:

تلفنخانه: ۰۳۱۳۶۶۱۷۰۶۲

امور اداری:۰۳۱۳۶۶۲۲۲۷۵ 

حراست  :                 

دفتر مدیریت: ۰۳۱۳۶۶۲۰۸۸۰

 

پیامک:۳۰۰۰۷۵۱۱۱۴۱۵

ایمیل:

email:health-1@mui.ac.ir

آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان
آدرس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *