آدرس شرکت مپنا توگا

دوره مقدماتی php
آدرس شرکت مپنا توگا
آدرس شرکت مپنا توگا



لطفا از مرورگر به روز استفاده فرمایید.ما گوگل کروم را به شما پیشنهاد می کنیم.

در پاسخ به نياز روزافزون به انرژی الكتريكی در ايران و عدم توليد توربين و تجهيزات جانبی آن در كشور، شركت مهندسی و ساخت توربين مپنا (توگا) كه يكی از زيرمجموعه‌های اصلی گروه مپناست در تابستان سال 1378 تاسيس و توليد توربين‌های بزرگ گازی در كارخانجات خود واقع در فرديس كرج را از اواخر سال 1380 آغاز نمود.

امروز محيط زيست ما  مشتمل بر و آب، خاک، هوا و موجودات زنده بيش از هر زماني در معرض عوامل نابود کننده قرار دارند. بنابراين حفظ محيط زيست وظيفه‌ای همگانی است و همه بايد خود را در برابر حفظ محيط زيست مسئول بدانند و براي نجات کره خاکی تلاش کنند.
شركت توگا با توجه به ارزش‌های سازمانی خود كه در آن تعهد به جامعه تصريح و تأكيد شده است، و حس تعهد و پاسخگویی به جامعه و…

شركت مهندسی و ساخت توربين مپنا (توگا) به منظور ارزش آفرينی برای مشتريان و بهره‌برداران محترم محصولات شركت، پورتال بهره‌برداران را با نام TUGA Turbocare راه‌اندازی نموده است. در حال حاضر پورتال بر اساس مدل‌های چهارگانه تعاملی و به منظور پايش ناوگان توربين‌های گازی  MGT-70 و MGT-30 طراحی شده است.

دوره مقدماتی php

آدرس شرکت مپنا توگا

طرح ارتقاء توان + IGV به عنوان یكی از جدیدترین نوآوری‌های گروه مپنا، پس از تكمیل طراحی و توسعه خود، در سال 1394 با مساعدت قابل تقدیر نیروگاه‌های پره‌سر و یزد مورد آزمایش و تایید قرار گرفت.

این طرح باعث افزایش ایمن و مطمئن توان خروجی توربین‌، با كمترین میزان تغییرات و در كوتاه­ترین زمان می‌شود. فناوری + IGV كه خود جزئی از یك پكیج بزرگتر گروه مپنا با نام…

“توگا-فرانكوتوزی مكانيكا” يك شركت مشاركتی (Joint Venture) بين شركت‏‌های مهندسی و ساخت توربين مپنا (توگا) و “فرانكو توزی مكانيكا” ايتاليا است كه در آذرماه 1394 تاسيس و اعلام عمومی گرديد. 
هدف از تاسيس اين شركت، توسعه‏ ماشين‌‏آلات و تجهيزات مرتبط با حوزه‏‌های انرژی و نفت و گاز و پاسخ‏گويی به نيازهای مختلف اين صنايع است. گروه مپنا در قالب اين مشاركت قادر…

نشريه فنی ( MAPNA TURBINE Technical Review )  هر شش ماه به صورت نسخ الكترونيكی و چاپی منتشر و طی آن آخرين دستاوردها و اخبار فن‌آوری و نوآوری محصولات ارائه می‌گردد. اطلاع رسان‍ی موضوعات فنی و تخصصی، نتايج پروژه‌های تحقيق و توسعه كه به عرضه تجاری رسيده‌اند، ارتقاء محصولات، بسته‌های بهبود و تغيير فرايندها و روش‌ها؛ جهت ايجاد ارتباط و همگراي‍ی فكری و عملی و ايجاد ارزش…

گروه مپنا و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، قرارداد پروژه افزایش تولید میدان نفتی دانان را به امضاء رساندند.
قرارداد 9 طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در محدوده عملیاتی شرکت ملی مناطق…

تفاهم‌نامه احداث پروژه آب‌ شیرین کن گمیشان در استان گلستان، با هدف تولید 10 هزار متر مکعب آب شیرین و متناسب با ساختار محیط زیست در حضور رئیس‌جمهور امضاء شد.
تفاهم‌نامه احداث…

فاز نخست مزرعه بادی 50 مگاواتی آقکند سنکرون و وارد شبکه سراسری برق شد.
فاز نخست نیروگاه بادی آقکند شامل توربین‌های بادی شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا سنکرون و به شبکه برق سراسری متصل…

احد فرآوری واحد فرآوری گوگرد پالایشگاه فاز ۱۳ پارس جنوبی، با تلاش همکاران گروه مپنا در شرکت نیرپارس، ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه روز شنبه اول دی ماه ۹۷ راه‌اندازی و گوگرد مذاب از گاز ورودی…

شتمین همایش کاربران واحدهای گازی و سیکل ترکیبی v94.2، پس از مشاهده آثار مطلوب برگزاری هفت دوره پیشین در پروژه‌های مرتبط، برگزار ‌شد.
هشتمین دوره…

گروه مپنا امروز میزبان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، بود.
محمدجواد ظریف که در رأس هیأتی از دیپلمات‌های بلندمرتبه برای اولین بار از مپنا بازدید می‌کرد، ساعت 9 صبح امروز وارد…



 

 دفتر تهران

 تهران، بلوار ميرداماد،نبش كجور، شماره ٢٣١، ساختمان مپنا، طبقه 3      

تلفن: 3-22908581 (٠٢١)

آدرس شرکت مپنا توگا

نمابر: 22908654 (٠٢١)

كد پستی: 1918953651

صندوق پستی: 5643-15875 

 

 

 

 

 

کارخانه 

کرج، کيلومتر ٧ جاده ملارد، بلوار مپنا ضلع شمالی نيروگاه منتظر قائم     

تلفن: 25-36630010 (026)

نمابر: 36612734 (026)

كد پستی: 3167643594

تولید شده در خانه وب.

تلفن: ۲۴۷۱۱۸۷۰ – ۶۶۳۰۰۱۰-۰۲۶۳
دورنگار: ۲۲۹۰۸۶۵۴ – ۶۶۱۲۷۳۴-۰۲۵۳
وب سایت: www.mapnaturbine.com
نشانی: کرج- کیلومتر ۶جاده ملارد- بلوار مپنا-کدپستی ۳۱۵۳۶۹۵۷۴۱

بیوگرافی شرکت:این شرکت مأموریت تولید توربینهای گازی و بخاری با توان بالای نیروگاهی را پیادهسازی نموده و برنامه تولید توربین صنعتی با توان ۲۵ مگاوات و کمپرسور مربوطه را نیز در دست اجرا دارد. در این راه همزمان با جذب دانش فنی از سازندگان معتبر اروپایی، با همکاری شرکتهای زیمنس و آنسالدو (به عنوان انتقال دهنده فناوری) در عرصه ساخت کامل محصولات خود گام برداشته است.

گروه مپنا به منظور توسعه متوازن و تعالی نظام‌های مدیریتی خود و دستیابی به اهداف استراتژیک تعیین شده، اقدام به تأسیس شرکت مشاوره مدیریت مپنا نموده است. این شرکت وظایفی همچون هم‌افزایی، بهبود سطح تعالی سازمان، افزایش توان رقابت‌پذیری بین‌المللی و نهادینه‌سازی روش‌های نوین مدیریت را در سطح گروه بر عهده دارد.

تهران، خیابان گاندی- کوچه بیست سوم- پلاک ۱۷
کدپستی: ۱۵۱۷۹۴۶۱۱۳

شماره تماس:

۲۳۱۵۴۰۰۰-۲۳۱۵۱۱۸۰-۰۲۱

آدرس شرکت مپنا توگا
آدرس شرکت مپنا توگا
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *