آدرس شرکت مپنا اصفهان

دوره مقدماتی php
آدرس شرکت مپنا اصفهان
آدرس شرکت مپنا اصفهان


مپنا


مپنا


مپنا


مپنا

تولید شده در خانه وب.

مپنا، یک بنگاه اقتصادی ایرانی است که به همراه ۴۱ شرکت زیرمجموعه خود، تحت عنوان “شرکت گروه مپنا” در زمینه توسعه و ساخت نیروگاه‌های حرارتی، همچنین اجرای پروژه‌هاى نفت و گاز و حمل و نقل ریلى، به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (EPC) و سرمایه‌گذاری خصوصی (IPP) فعالیت می‌کند.

دوره مقدماتی php

گروه مپنا از آغاز تأسیس در سال ۱۳۷۱، اجرای نزدیک به یکصد اَبَر پروژه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت نموده است. علاوه بر آن، ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان مواردی را برشمرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

شرکت‌های گروه مپنا، پس از اجرای آخرین مرحله تجدید ساختار گروه در سال ۱۳۹۱، در قالب پنج بخش ساختاربندی شده‌اند. هر یک از این بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه نیز وظیفه انجام بخشی از کسب و کار مپنا را بر عهده دارند. برای مشاهده ساختار و ارتباط شرکت‌ها با بخش‌های پنج‌گانه مپنا، این صفحه را ببینید.


پروژه های انجام شده توسط گروه مپنا

مپنا از ابتدا، با اعتقاد به اینکه سرمایۀ اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است، جذبِ افراد متخصص و سخت‌کوش را سرلوحۀ راهبردهای توسعۀ منابع انسانی خود قرار داد و با فراهم آوردن فرصت‌های شغلی یکسان برای عموم دانش‌آموختگان، راهکارهای معینی را برای جذب و استخدامِ افراد منتخب و واجد صلاحیت ساماندهی کرد تا بدنۀ کارشناسی و مدیریتی ممتاز و متمایزی را ایجاد کند و توسعه دهد.

آدرس شرکت مپنا اصفهان

تولید شده در خانه وب.

تلفن: ۴۵۲۳۳۲۷۱-۰۳۱
دورنگار: ۴۵۲۳۳۲۷۲-۰۳۱
وب سایت: www.mapnasts.ir
نشانی: اتوبان اصفهان تهران- روبروی پلیس راه- کیلومتر ۱۱۲ جاده علویجه شهرک صنعتی بزرگ اصفهان خیابان اندیشمندان ۲۰

معرفی شرکت:این شرکت در زمینه تجهیزات سازی، ارائه خدمات طراحی، ساخت، اجرا، نصب، تعمیر و نگهداری قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع دیگر گروه مپنا و پروژه های در دست اجرا، فعالیت دارد. ساخت آب شیرین کن MEDP با ظرفیت های متفاوت نیز در لیست تولیدات این شرکت قرار دارد.

گروه مپنا به منظور توسعه متوازن و تعالی نظام‌های مدیریتی خود و دستیابی به اهداف استراتژیک تعیین شده، اقدام به تأسیس شرکت مشاوره مدیریت مپنا نموده است. این شرکت وظایفی همچون هم‌افزایی، بهبود سطح تعالی سازمان، افزایش توان رقابت‌پذیری بین‌المللی و نهادینه‌سازی روش‌های نوین مدیریت را در سطح گروه بر عهده دارد.

تهران، خیابان گاندی- کوچه بیست سوم- پلاک ۱۷
کدپستی: ۱۵۱۷۹۴۶۱۱۳

شماره تماس:

۲۳۱۵۴۰۰۰-۲۳۱۵۱۱۸۰-۰۲۱

آدرس شرکت مپنا اصفهان
آدرس شرکت مپنا اصفهان
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *