چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه
چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

طالع بینی ازدواج ماه ها با […] تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 2046 موضوع :

فال عشق واقعی وازدواج تاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 3190 موضوع :

کانال مشاوره خانواده تاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 308 موضوع :

علائم عاشق شدن پسران تاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷ بازدید : 638 موضوع :

چرا قانون جذب باعث می شود […] تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵ بازدید : 376 موضوع :

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

دوره مقدماتی php

۵ مرحله ی ساده برای […] تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵ بازدید : 677 موضوع :

برای اینکه عشقتون به شما زنگ بزنه باید اول با روش هایی زنگ زدن را به او یادآوری کنین. نوین اطلس دات کام توی این مطلب به شما روش هایی رو معرفی می کنه که به عشقتون یاد بدید به شما زنگ بزنه. در کل دلیلای زیادی برای زنگ نزدن عشقتون وجود داره و قبل از اینکه بدونید چیکار کنید عشقتون بهتون زنگ بزنه باید بدونید اصلا چرا عشقتون بهتون زنگ نمیزنه. خب حالا وقت عشقتون بهتون زنگ زد راجب چی باید باهاش حرف بزنید؟ نترسید در مورد این موضوع ام به شما راهکار می دیم. یه موردای خاصی ام هستن که عشقشون رفته و به همین دلیل زنگ نمیزنه. برای این موردا هم بهتون نشون میدیم چیکار کنید که عشقتون برگرده.

روش هایی که به عشقتون یاد میده به شما زنگ بزنه

یک سری روش هایی هست که به عشقتون یاد میده به شما زنگ بزنه. اگه میخواید بدونید چیکار کنید عشقتون زنگ بزنه از نظر من این روش ها می تونه مناسب و موثر باشه. اولا که نباید سیریش بازی در بیارین و هی بهش زنگ بزنین. اینجوری بیشتر کلافه میشه و اصلا بهتون زنگ نمیزنه. بزارید دلش براتون تنگ شه و خودش تصمیم بگیره صداتونو بشنوه.

سعی کنید یه جوری نباشین انگار رو گوشی خوابیدین و منتظرین زنگ بزنه. یکم دیر جواب بدین و حتی اگه میتونین جواب ندین تا دوباره زنگ بزنه و اگه گفت چرا جواب ندادی یا زنگ نزدی بگین کار داشتم و حواسم نبودو این حرفا. این رفتارتون باعث میشه دوباره خودش به شما زنگ بزنه.

البته بعضی موقع ها هم شما زنگ بزنید. زنگ بزنید دلبری کنید و مثلا بگید دلم برات تنگ شده بود و این حرفا. با این حرفا دلشو میبرید و وقتی بعدش جواب تلفن نمیدید ذهنشو درگیر می کنید که چرا رفتاراتون اینجوریه. وقتی ذهنش درگیر شما بشه یه لحظه ام آروم نمیگیره و مطمئن باشین بیشتر زنگ میزنه.

و یه چیز خیلی مهم دیگه اینکه وقتی بهتون زنگ میزنه باید یه کاری کنین از حرف زدن با شما خوشش بیاد نه اینکه بهش گیر بدین و اعصابشو خورد کنین. یه کاری کنین دلش بخواد با شما حرف بزنه و زمانی که داره با شما حرف میزنه اصلا نفهمه چجوری میگذره. با این کار دفعه ی بعدم رغبت میکنه بهتون زنگ بزنه و از حرف زدن با شما فراری نیست.

چرا عشقم بهم زنگ نمیزنه

همونطور که گفتم خیلی مهمه که بدانید چرا عشقتون زنگ نمیزنه. پس اصلا قبل از اینکه به فکر این باشید چیکار کنید عشقتون زنگ بزنه باید از خودتون بپرسید چرا عشقم زنگ نمیزنه؟

خب وقتی عشقتون زنگ نمیزنه می تونه برای خودش دلیلای زیادی داشته باشه. یکی از این دلیلا گرفتاریشه. مخصوصا این مورد واسه ی پسرا بیشتر رایجه. عشقتون درگیره کار و درس و زندگی شخصیشه و زنگ نزدنش به این دلیل نیست که شما رو دوست نداره یا فراموشتون کرده فقط وقت نکرده بهتون زنگ بزنه و ممکنه انتظار شما یکم زیاد از حد باشه.

از گرفتاری و کار و درس که بگذریم زنگ نزدن عشقتون میتونه دلایل دیگه ام داشته باشه. مثلا بیشتر پسرا یا بعضی از دخترا اصلا حوصله ی حرف زدن پشت تلفن رو ندارن. با خودشون می گن خب چی بگیم؟ توی این مورد هنر شماس که با عشقتون در مورد چیزای جذاب صحبت کنید تا دلش بخواد به شما زنگ بزنه و باهاتون حرف بزنه.

دلیل آخرم میتونه سرد شدن عشقتون نسبت به شما باشه. امکان داره عشقتون از شما سرد شده که بهتون زنگ نمیزنه که در این صورت باید از در دیگه ای وارد بشید و دوباره دلش رو به دست بیارید. این کار هم اونقدرا که فکر می کنید سخت نیست. مطالب پایین رو بخونید تا متوجه بشید چجوری دل هر دختر یا پسری را به دست بیارید:

(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: به دست آوردن دل دختر مورد علاقه  و  به دست آوردن کلید قلب مرد)

با عشقم راجب چی حرف بزم

خب الان همه ی این کار هارو کردید و عشقتون زنگ زد. چی باید بگیم؟ با عشقمون راجب چی باید حرف بزنیم؟

خیلی مهمه بدونید با عشقتون راجب چی حرف بزنید چون یه مکالمه ی خوب و جذاب باعث میشه عشقتون دوباره هم زنگ بزنه و این زنگ زدنا ادامه پیدا کنه. میتونید از کارایی که توو روز میکنید بگید، در مورد اتفاقای جالبی که براتون افتاده حرف بزنید، خاطره های خنده دار تعریف کنید و از چیزهای هیجان انگیز صحبت کنید.

سعی کنید اونو هم به حرف بیارید. مثلا نظرشو بپرسید یا از عشقتون بخواید اونم در مورد کارهایی که کرده و خاطره هاش با شما صحبت کنه. وقتی اینجوری حرف بزنید مدام یه موضوعی برای حرف زدن پیدا میشه و مکالمتون طولانی و جذاب میشه. پس از یه جایی شروع کنید و مطمئن باشید بقیش حله. چون یه ضرب المثلی هست که میگه حرف حرف میاره.

وقتی بهت زنگ نمیزنه

همیشه یادتون باشه وقتی عشقت بهت زنگ نمیزنه و خبرتو نمیگیره که دلیل نمیشه دوست نداشته باشه ، شاید بلد نیست عشق بازی با همسرو ، شایدم خجالت میکشه و میگه بهتره یکم حیا کنم. در ضمن پسره که باید طالب دختر باشه اگه میتونی بهش زنگ نزن ولی یه موقع زنگ زد باهاش مهربون باش بخند شوخی کن غر نزن بذار بیاد سمتت بذار خوشش بیادخودتو اذیت نکن .

اگه بخوایم یکم به صورت علمی تر این موضوع را بررسی کنیم پیشنهاد می کنم متن زیر رو با دقت بخونید:

اغلب مردهایی که در معرض استرس شدید قرار دارند در خود فرو‌می‌روند، سکوت می‌کنند و بی‌احساس می‌شوند تا مسئله خود را به شکلی حل کنند.

از آنجایی که طبیعت اصلی مرد، مردانه و مذکر است برای مبارزه با استرس به این نیاز دارد که خود را از معرکه عقب بکشد و مدتی را به تنهایی بگذارند. این رفتار قدرت مردانه او را تشدید و تقویت می‌کند.بنابراین زمان مناسبی برای رسیدگی به واکنش‌های عاطفی و احساسی نیست. اغلب مردها در برخورد با استرس ابتدا با احساسات خود قطع رابطه می‌کنند تا بتوانند به طور عینی و منطقی با مسئله پیش آمده برخورد کنند.

زن‌‌ها از این رفتار مردها به هراس می‌افتند زیرا اگر قرار باشد زنی با احساسات خود قطع ارتباط کند باید به قدری ناراحت باشد که بخواهد کسی را رد کند اما این موضوع در مورد مردها صدق نمی‌کند در حالی‌که مردها خود به خود در واکنش به استرس با احساسات خود قطع رابطه می‌کنند.

مرد توانایی آن را دارد که در لحظه‌ای در خود فرو برود و سکوت اختیار کند به همین شکل می‌تواند در لحظه‌ای از این حال خارج شود.

وقتی مردها متعادل‌تر می‌شوند برای آنها صحبت درباره این‌که از چه موضوعی ناراحت بودند ساده‌تر می‌شود.

وقتی مرد از دنیای سکوت و تنهایی بازمی‌گردد ممکن است حرفی برای گفتن نداشته باشد زیرا ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که دلیل و موضوعی برای ناراحت شدن وجود ندارد. در اغلب موارد وقتی مرد از سکوت و انزوا خارج می‌شود و می‌گوید که همه چیز خوب و عالیست بهتر است زنش به این گفته او اطمینان کند و در شرایط آرام قرار بگیرد.

چیکار کنم عشقم برگرده

همونطور که ابتدای مقاله گفتم مواردی هستن که عشقشون رفته و ترکشون کرده و سوال اصلیشون این نیست که چیکار کم عشقم زنگ بزنه، سوال اصلیشون اینه که چیکار کنم عشقم برگرده؟

اگه بی خیالش بشی و نری دنبالش پیش خودش میگه دوستم نداشت و میگه بهتر که رفت باید یه کاری کنی اگه نری دنبالش تا اخر عمرت حسرتشو میخوری ولی بهتره الان موضوع رو حل کنی سعی کن پیداش کنی و احساستو بهش بگی و بگو چرا میخوایش. اگه فکر میکنه خیانت کردی پس ضربه بدی خورده اشتباهت همون خیانته و دروغه بوده کاش بدونی چکارش کردی که بعد از این همه مدت داغون شده (البته اگه خیانت و دروغ بوده )

تو هرکاری ازدستت برمیاد بکن به راحتی از عشقت دست نکش چون خیلی ها هستن با وجود تمام امکانات رفاهی و تحصیلی و اجتماعی و ..تو زندگی احساس یک خلا دارن چون عشق ندارن و کسی رو که از ته قلب بخوان نیست با وجود اینکه دورشون شلوغه ولی اون کسی رو که میخوان ندارن و حسرت خورن.

فقط حرف نزن و نگو جبران میکنم آخه با حرفای قشنگ چه جبرانی عمل هم باشه نه فقط حرف توخالی که بعد از یه مدت باز همه چیز خراب بشه چون واقعا رو حرفت بمون و جبران کن بی خیالش نشو تو هم تا میتونی تلاش کن و اناامید نشو اگه واقعا صادق باشی مطمین باش درست میشه و خداکمکت میکنه

مطالب مرتبط:

برگشتن عشق رفته

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر

عکس معذرت خواهی از عشقم

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

پیام برای عاشق کردن از راه دور

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

جذب دختر با حرف زدن

آموزش عاشقانه حرف زدن 

novinatlas 1378 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

برای دسترسی بهتر , راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

جهت دریافت آخرین مطالب منتشر شده ایمیل خود را وارد نمایید تا در خبرنامه سایت عضو شوید :

سلام دوستان

من دختری هستم حدود 19 ساله. دانشجو ترم سوم هستم. از ترم پیش با یه پسری که ترم های بالاتر بود آشنا شدم. باید بگم که رشته ی من روانشناسی هستش و این آقا هم هم رشته ای منه منتها در ترم بالاتر.

ایشون سردبیر انجمن روانشناسی در دانشگامون هستن. و منم چون به کارهای مربوط به انجمن علاقه داشتم شمارمو به یکی از اعضای دختر اون انجمن دادم تا منو در جلسات شرکت بده.

این آقا با این که از من چند ترم بالاتره اما ترم گذشته یه کلاس و با هم مشترک بودیم. به گفته ی خودشون از همون اول از من خوشش اومده بود و شماره ی منو از اون دختر گرفت و چندین بار به بهانه های مختلف باهام تماس گرفت و سر آخر بهم گفت که به من علاقه مند هستش و میخواد باهام بیشتر آشنا بشه و از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون منم چون بهش علاقه داشتم درخواست شو قبول کردم.

ولی در این جا مشکلی وجود داره. من اینارو گفتم تا بهتون بگم که این آقا خودش خیلی مشتاق آشنایی با من بود و به اصطلاح اون دنبال من اومد. اما الان با هم خیلی مشکل داریم. و تو رابط مون خیلی چیزا پیش اومده که ناراحتم میکنه.

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

ببینید بعد از آشناییمون فقط تا چند وقت ایشون بهم زنگ میزد و حالمو میپرسید و اس میداد بعد یه مدت به بهانه ی سرکار بودن و سر شلوغ بودن تلفن زدناشو اس دادناشو قطع کرد.

البته باید بگم ایشون علاوه بر درس خوندن سرکار هم میرن. اما اوایل دوستیمون همیشه وقتی از سرکار میومد زنگ میزد یا لاقل پیامک میداد اما بعد یه مدت همه ی اینا فراموش شد.

این من بودم که بهش اس میدادم حالشو میپرسیدم زنگ میزدم. تا من زنگ نمیزدم اس نمیدادم اونم هیچ کاری نمیکرد حتی چندیدن بار در طول روز بهش زنگ نزدم تا ببینم اون باهام تماس میگره حالمو یپرسه ولی انگار نه انگار.

وقتی هم بهش گله میکردم میگفت شارژ ندارم. میگفت من زیاد شارژ تو گوشیم نمیریزم و با دوستامم از راه تلگرام رابطه دارم. همه ی اینارو گفت و منم باورم میشد اما بازم دچار شک میشدم.

چون من خیلی جاه خوندم از خیلیا پرسیدم و بهم گفتن پسری که دختری رو دوست داشته باشه اون قد زود به زود دلتنگش میشه که حتی اگه نتونه در روز مدام باهاش در تماس باشه آخر شب بالاخره یه جوری از گوشی کس دیگه ای هم که شده به دختر پیام میده و حال و احوال میکنه.

ولی این آقا اصلا عین خیالش نبود البته بگم وقتی هم که من بهش زنگ میزدم رفتارش باهام کاملا خوب بود. اما خودش به هیچ عنوان پیش قدم نمیشد و خبری نمیگرفت انگار که من دنبالش اومده بودم و بهش پیشنهاد دادم.

بعد یه مدت گفتم با خودم بذار چن روز ازش خبر نگیرم ببینم چی کار میکنه. شاید باورتون نشه اما بعد دو روز که ازش خبر نگرفتم فقط یه بار بهم زنگ زد و دیگه هیچ وقت باهام تماس نگرفت.

این حرکتش به من فهموند که واقعا منو نمیخواست و بعد دیگه به مدت دو ماه با هم رابطه نداشتیم. اما از اون جایی که تولدمو میدونست تو اون دو ماه که رابطمون قطع بود روز تولدم اس داد و تولدم رو تبریک گفت ولی من از روی عصبانیت جواب ندادم.

تا این که از دوباره کلاسا شروع شد و تو دانشگاه دیدمش. وسوسه شدم بهش اس بدم و حرفای دلمو بگم و ازش بپرسم اگه واقعا منو دوست نداشت و براش بی اهمیت بودم چرا پاپیش گذاشت اس دادم و اونم با این حرف که من یه بار بهت زنگ زدم و چون تو دیگه زنگ نزدی و من فک کردم مزاحمتم و واقعا دوست دارم خودشو توجیه کرد و منم گفتم شاید راست بگه طفلک و رابطمونو سر گرفتیم.

حالا از آشتیمون حدود سه هفته ای میگذره اما از دوباره همون رفتارای قدیمیشو داره بلکه بدتر. نه تنها خودش خبر نمیگیره بلکه من یه هفته ست دارم هر روز زنگ میزنم جوابمو نمیده.

چند روز پیشم تو تلگرام عضو شدم و دلیل کاراشو پرسیدم گفت تلفناتو جواب نمیدم چون سرم شلوغه و پیش خونوادمم. آخه دوستان خودتون قضاوت کنین مگه میشه یه آدم در طول یه هفته حتی یه دقیقه هم وقت خالی نداشته باشه و همیشه یا سرش شلوغ باشه یا کسی پیشش؟!

حالا میگیم اینو راست میگه اما حتی حالا که من تو تلگرام هستم و هر روز شاهد آنلاین شدنشم میبینم بهم حتی یه پی ام هم تو تلگرام نمیده و فقط من چند باری دادم و اونم جواب داد.

و همش میگه سرم شلوغه بخدا من نمیتونم باور کنم.حس میکنم دوستم نداره و داره منو سر میدوونه من واقعا دوسش دارم و از این بی توجهیش دارم زجر میکشم .

بهشم میگم دوستم نداری میگه اشتباه میکنی دوستت دارم.بخدا خسته شدم. فکرم این چن روزه مشغوله.

خواهش میکنم با نظراتتون کمی راهنماییم کنین و منو از این سرگردونی نجات بدین.

مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما …

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

مرتبط با شکست عشقی:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر …

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

تو که میدونی پس چرا دیگه میپرسی

 

خانوم راحت به دستت اورده قدر نمیدونه کات کن برا همیشه سخته اما کار نشد نداره

اینم تجربس

باقی دوستان به تفضیل برات توضیح میدن من حال نصیحت ندارم

بهتره این رابطه رو باهاش به هم بزنی بی شک شما رو این ادم به عنوان یه همسر اینده تکیه کرده بودین ولی وقتی ایشون از همین الان نسبت به شما بی توجه هستن پس موقعی که مثلا شما با هم ازدواج کردین دیگه فکر نکنم یادش باشه زنی هم وجود داره.

من همیشه گفتم دختر باید دست نیافتنی باشه مثلا یکی به شما گفت من شما رو دوست دارم هرگز به حرفش گوش نکنید و بی محلی کنید اگر برای بار دوم دوباره گفتن شما رو دوست دارن و شما هم نسبت به این فرد بی میل نیستید و دوسش دارید به هیچ عنوان نشون ندید که دوستش دارید فقط بهش بگید اگر قصدتون ازدواجه لطفا با خانواده ام در میون بزارید،فقط همین.

دخترا تا یه نفر بهتون گفت دوست دارم فوری شماره رد و بدل نکنید،یکم سر سنگین باشید تا نزد اون فرد عزیز و ارزشمند باشید،چونکه پسرا از دخترایی که زود وا میدن و با کله قبول میکنن به هیچ وجه خوششون میاد و همون طور که شما این رابطه رو راحت پذیرفتید راحت هم بهم میخوره و از همه لحاظ بد ضربه ای میخورید.

 

به اندازه کافی دیگران گفتن و گفتن که از اول نباید این رابطه رو شروع میکردی حالا که شده دیگه ادامش نده سخت هم نیست کافیه فکر کنی همچین آدمی اصلا نبوده

 

 

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند: عشقم رفته میخوام برگرده میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ ایا عشقم برمیگرده  چه دعایی کنم که عشقم برگرده  فال برگشتن عشق  میخوام برگرده چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  میخوام عشقم برگرده  عشقم رفت چیکار کنم برگرده  فال برمیگرده یا نه

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید، چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکارکنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید. تیم سربرگ تازه با ۴ سال تجربه در ترمیم و بازگشت عشق راه کاری مناسب را به شما پیشنهاد می کند، در ادامه با ما باشید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام میکند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکارکنم عشقم برگرده هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

در ادامه تصمیم داریم راجب اشتباهتی که افراد  در راه برگرداندن عشق از دست رفته مرتکب می شوند صحبت کنیم، افراد زیادی این سوال را از بنده می پرسند که چیکار کنم عشقم برگرده، همه این اشخاص عنوان می کنند که حاظر هستم هر کاری کنم تا عشقم برگرده پیشم، اما نکته همین جا است اگر شما میخواهید عشقتان برگرده نباید هر کاری انجام بدید، زیرا بعضی از اقداماتی که انسان ها بصورت غریزی برای برگردوندن عشق رفته خود انجام می دهند در اصل باعث بروز اختلال در مراحل بازگشت می شود.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.اشتباهات به اینجا ختم نمیشه گاهی مشاهده میشه که خانم های زیادی برای دیوانه کردن یک پسر دست به دعا و طلسم می زنن که خرافاتی بیش نیست

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،… گاهی شخص شما را بلاک می کند و شما دنبال این هستید که بدانید وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی و باید چیکار کرد وقتی عشقت بلاکت می کنه می تونید راجبش بیشتر مطالعه کنید.

اصرار و این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمیکند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد بنفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

دلایل عاشق شدن انسان ها

سالها تحقیق بر روی این زمینه محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدامی کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، (یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن). حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون به یک شخص وابسته می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ (یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت)، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر می گیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم است، دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره ای که از شما وجود دارد تخریب شود و به عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید همانطور که گفتیم هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

۶٫مرحله ششم آخرین و مهم ترین مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته است که می توانید راجب آن بیشتر مطالعه کنید.

اکثر مراجعه کنندگان بنده فقط یک چیز را می خواهند یک سوال را مدام تکرار می کنند آیا عشقم برمیگرده عشقم رفته میخوام برگرده چیکار کنم؟!

باید این رو بدونید وقتی که عشقتان شما رو ترک کرده برای این کار دلیل داشته و دیگه از ادامه ی این رابطه منصرف شده پس برای اینکه بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید و عشقتان رو برگردانید باید دست از انجام دادن یک سری کار ها بردارید و برای موفقیت خودتون از تکنیک هایی استفاده کنید که علمی هستن.

برای مرحله اول باید دست از انجام دادن ۵ اشتباه خطرناک بردارید. (بیشتر بخوانید)

اینکه شما غریزی عمل کنید تا به هر قیمتی شده عشقتان را بازگردانید بی نتیجه خواهد بود و فقط فاصله ایجاد شده را بیشتر میکنید.

شاید قطع ارتباط خیلی سخت باشه اما برای اینکه عشقتون برگرده باید در مرحله دوم  بصورت کامل قطع ارتباط کنید تا احساس منفی و تنش های بوجو آمده از بین بره.

برای بازگشت عشقتون دعا کردن یا فال برگشت فایده ای نداره، چون اگر این چیز ها واقعیت داشت و تاثیر گذار بود هر شخصی می توانست هر فردی را بدست آورد و این غیر ممکن هست، تنها راه اینکه بتونید کسی رو بخودتون جذب کنید افزایش تاثیر گذاری روی اون فرد و یادگیری مهارت های ارتباطی است، دیگران با توجه به رفتار شما عاشق میشن شما باید تکنیک های رو که برای جذب یک شخص استفاده میشه رو آموزش ببینید.

 

من حسین رجب پور هستم یک محقق، نویسنده و پژوهشگر، هر چه که در این مقالات مطالعه می کند تجربه سالها تحقق و نگراش است، در سربرگ تازه ما تصمیم داریم به ارائه محتوای مفید، گام ارزش مندی در جهت آموزش مهارت های راتباطی و تقویت شخصیت افراد داشته باشیم. هر گونه کپی برداری از مقالات بدون ذکر منبع تحت پیگرد شدید قانونی قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

نامه نوشتن به فرشته عشق

دلایل شکست عشقی

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

متن جالبی بود امااگه دیگه به طرف دسترسی نداشته باشیم چطور برشگدونیم؟

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه

اگه دیگه راهی نباشه با طرف در ارتباط باشیم چه جوری رابطه از دست رفته رو درست کنیم؟ گاهی واقعا آدم فقط امیدش به خداست. نه گاهی همیشه.اما شما بگین وقتی طرف رفته و هنوز عاشقی باید چیکار کرد. خواهشا منی که امیدم فقط به اون بالاییه، حرفی نزنید بهم که ته دلمو خالی کنین.

Daghighan mese man hasiiii??

رل بزنیم

عزیزم درکت میکنم…اما کسی که رفته دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشه میدونم با این حرف ناراحت میشی اما کاری نمیشه کرد زندگی قانون جدایی هاست. من خودم ۷ سال با کسی بودم که عاشقش بودم الان ۳ روزه همه چی تموم شده و من حالم اصلا خوب نیست ولی خودمو باید سرگرم کنم که روم تاثیر نزاره دعا نکن برگرده دعا کن فراموشش کنی خودتون رو عذاب ندید بخاطر کسی که لیاقت نداره انتقام هم نگیرید فقط دنبال موفقیت برو مطمعن با چند سال بعد پیدات میکنه و میخواد که دوباره باهاش باشی و تو یادت به روزای الانت بیوفته که درد داری درد جدایی داری و با پا پسش بزن انشالله موفق باشی خودتو مشغول کن و با ذهنت اجازه نده بهش فکر کن و یه جایگزین به اسم خدا واسش بیار تو زندگیت.عاشق خدا شو….در پناه حق.

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

واااااقعا مث منی خدا باماست

واقعا کسایی ک ول میکنن میرن خیلی پستن لایق خوبی نیسن فقط امیدوارم ی روزی پشیمون برگردن و واسه دوباره بودن با ماها التماس کنن اون موقع قدرمارو میدونن .دوستان شماهم ناراحت نباشین همیشه که اینجوری نمیمونه خدای ماهم کریمه

سلام عرض شد میتونید سوالاتتون رو به این شماره ارسال کنید.(از طریق واتس آپ یا تلگرام) ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

ای جونم عزیز دلم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

انها هم میگن که خداشون کریمه.میگن مجبور به این هستن که برن.میگن که زندگی با اجبار رو نمی تونیم

منم دیشب باهاش تموم کردم اخه بعد چند ماه بهش گفتم من خیلی دلتنگت میشم اگ صداتو نشونم میگه من دلتنگت نمیشم بخدا بعد گفتم چی ما خیلی وقته باهمیم چطور دلت اومد اینو میگی و بعد رفت جوابم هم نداد

سلام بعد از ۱۰ سال تنهام گذاشت و رفت.به هر دری زدیم که حداقل یکی از مون بره سر یه کار ثابت تا بتونیم زندگی مشترک و شروع کنیم فایده نداشت که نداشت.. بعدش گفت خسته شدم! گفت توان خوشبخت کردنت و ندارم! خیلی راحت کنارم گذاشت و گفت با هر کی دوس داری ازدواج کن! دلم خیلی براش تنگ شده. ازش بی خبرم..حتی نمیدونم اون ازدواج کرده یا نه فقط امیدم به خداست که برش گردونه. تو رو خدا برام دعا کنید..

سلام از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید مشکلتون قابل حله

منم دقیقا عین شمام با این تفاوت ک فقط گاهی باهم حرف میزنیم ماهم سر مسائل مالی اینطوری شدیم.واقعا نابودم الان امیدوارم هردومون با یه خبر خوش برگردیم به زندگی

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ایشالله برمیگرده امیدت به خداباشه

الهی… امیدتو از دست نده اون برمیگره هر روز ب خودت بگو برمیگرده مطمئن باش نتیجه میده

سلام خسته نباشید به مدت ه با شخصی اشنا شدم و علاقه مند بود که بیشتر باهم اشنا بشیم این مدت باهم خوب بودیم و مشکل نداشتیم .ولی دیشب من یه دوروغ گفته بودم و متوجه شد و کات کرد.از اون موقه جوابم و نمیدن.من امروز پیام زیاد فرستادم و با خوندن متن شما تو سایتتون متوجه اشتباهم شدم خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنین که چطور رفتار کنم که برگردن

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ما پسرا به دروغ خیلی حساسیم.اگه میخواید برش گردونید باید اول ببینید که پای کسی در میون هست یا نه و اینکه واقعا عاشق همید یا نه.بعد از اون باید بتونید اعتماد طرف مقابلو بدست بیارید.ابراز احساسات کنید و بگید که دیگه همچین کاری که قبلا کردید رو انجام نمیدید.بعد از اشتی به احتمال زیاد اون دروغ و کاری که انجام دادید رو خیلی به روتون میارن.هربار که اینکارو کردن با پشیمونی بگید که اشتباه کردید و دیگه اینکارو انجام نمیدید.از کاراش هم دلخور نشید چون دروغ یه دختر برای پسری که عاشقشه خیلی سخته

سلام.تحمل دوریش واسم واقعا سخته.۳ روزه سر ۱ سوتفاهم ترکم کرده هرچقدهم توضیح دادم براش فایده نداشت.دقیقا همین کارایی که گفتین انجام نده رو انجام دادم التماس کردم مدام زنگ زدم ولی دریغ از جواب.رک گفت برو دیگه تمومه نمیخوامت.منم شکستم و برگشتم اما الان با خوندن این متن تصمیم گرفتم یه مدت بحال خودش بذارمش بلکه دلش تنگ شده.آدم مغروز و احساسی هست میدونم عاشقمه فقط یکم عصبیه امیدوارم زودتر خودشو پیدا کنه و برگرده.بی صبرانه منتظرشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

زندگی زیباست اگر بگذارند عشق هم زیباست اگر بگذارند قدر لحظات کنار هم بودن را بدانیم لعنت به تنهایی و تنهایی…

ای جون عزیز دلم …

سلام لطفا کمک کنین همسرم رفته الان منو نمیخواد یعنی ده تا پیامک من میزنم اون حتی یک پیامکو نمیزنه زنگ میزنم رد تماس میده البته بگم من خودم باعث شدنه سال پیش بهش خیانت کردم الان اونارو مترحمیکنه یا اینکه هی میگه من دیگه دوستت ندارم هرکیو فرستادم دنبالش جواب نداد خودم رفتم دنبالش جواب نداد فقط میگه نمیخوام من یه دختر هشت ساله دارم هی میگه مامانو میخوام مامانشم میگه نه تورو نه بچه رو میخوامهر راهی که به فکرم رسیدو انجام دادم ولی نشد چکار کنم من الان نه دنبال خیانتم نه چیزی من همسرمو خیلی دوست دارم الانم بخاطر کاری که کردم شرمسارم بهشم گفتم زنگ میزنم رد میده کمکم کنین چکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

هر کاری بگین کردم فقط میگه طلاق البته مادرشم طلاق گرفته وهمه خانواده من میگه راه مادرشو داره میره چکار کنم لطفا راهنماییم کنین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بهش اطمینان خاطر بدید.اگر عاشق هم بودید برید جاهایی که اوایل رابطه با هم بودید و خاطره هارو زنده کنید.با یک شاخه گل و زانو زدن و طلب بخشش و اینکه بیاد و زندگیتونو عالی تر کنید درست میشه.بهش اطمینان بدید که دیگه خیانتی نمیکنید و هر روز باهاش مهربون تر از دیروز باشید

بچها من پنج ماه پیش با پسرعموم رل زدم،رابطمون خوب بود و قصدمون هم ازدواج بود،خیلی عاشقم بود از رفتارش کاملا پیدا بود اما نمیدونم چیشد ک ۱۷روز پیش یهو بهم گفت ما بهم نمیرسیم و ما برای هم نیستیم حلالم کن و رفت…و حالا من موندم و یه دلی ک خیلیییی تنگه و فقط روزامو میشمرم میگم شاید پشیمون بشه و برگرده،تا حالا هیچوقت احساس شکستمو نشون ندادم و هیچکس حتی خودش خبر نداره چی به روزم اورده ولی من تو خلوت خودم دارم میمیرم….بچها چکار کنم منتظرش بمونم؟!?بنظرتون برمیگرده؟؟؟تروخدا بگین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

نه بابا برنمیگرده بیا با من رل بزن @m_2015_m

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

سلام من بایکی اشناشدم بهم گفت خیلی دوستت دارم ویکساله که میخامت بخاطراینکه مغرورم نگفتم فکرکردم ک واسه همیشه میمونه اماتمااام اون حرفاش فقط یک شب بود شب دوم دیگه بهم پی نداد همینطورشب سوم بهش گفتم چتع چیشدع خوندولی جواب نداد نمیدونم چش شده بود

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام ببخشید در شماره شما ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ واتسپ و یا تلگرام نیست چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور. این شماره هم واتس آپ دارد هم تلگرام یا شماره را اشتباه ذخیره کردید یا مشکل از گوشی شماست از طریق آی دی میتونید به تلگرام پیام بدید در بخش ارتباط با ما روی لینک تلگرام کلیلک کنید

سلام ماچندوقتی باهم بودیم ولی سرمشکلاتی که برام پیش اومدوخدمت سربازی جداشدیم میخوام دوباره پیشش باشم ولی نمیخوادمنوخطشم تازگیاخاموش کرده تروخداکمکم کنید

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من و عشقم خیلی همدیگه رو دوس داریم ولی این چند وقت کمی سرد شده بود همیشه تمام مسائلشو برام میگفت ولی این چند وقت بود کلا بی حوصله بود منم احساس اضافی بودن بهم دست دادباهاش کات کردم البته کلا اخلاقش اینطوریه یه غار تنهایی لعنتی داره تا یکم بش فشار میاد میره تو خودش …الانم دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم برگردم عزت نفسم میره زیر سوال و این موضوع خیلی برام اهمیت داره از اون روز هم کلا دیگه واتساپ تلگرام روزی یبار میاد اونم چند دیقه…نمیدونم چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام. خسته نباشید من سر یک مسئله به طرفم توهین کردم و تحقیرش کردم و حرفی زدم که نباید…. راستش حال روحی خوبی نداشتم و اصلا متوجه نبودم چی میگم، واقعا منظوری نداشتم . حالا بلاکم کرده، هرچی بهش پیام میدم فقط میخونه بعدم بلاک میکنه. میخوام باورم کنه و منو ببخشه

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

مث من

سلام مشکلات تمام کسانی که عشقشون ترکشون کرده رو خوندم . اما من کسی روکه سالها عاشقش بودم رو ترک کردم اومدم تو این قسمت ببینم ترفندهاش چیه که جدیدا داره انجام میده. بهم دروغ گفت دروغ های کوچیک خودخواهی داشت منم آدم تو داری هستم هی منتظر شدم ببینم شاید درست بشه اخلاقش اما نشد خستم کرد عشقش الان تبدیل به نفرت شده . رفت دم عطاری قرص …..خرید فیلم گرفت گفت دارم خودکشی میکنم برام فیلم فرستاد من که دیدم حالم بد شد و از اون ببعد ازش متنفر شدم وقتی فهمیدم دروغ به این بزرگی بهم گفت و باعث ناراحتی و آزارم شد الان دیگه از اون عشق خبری نیست که هیچ حالم از هر چی عشقه بهم میخوره . پس وقتی یک نفر گفت نمیخوادتون التماس نکنید خواهش و تمنا نکنید دست به کارای کودکانه نزنید آهنگ عاشقانه نفرستید این کارا فقط حال اونو بیشتر بهم میزنه .

رل میزنی @m_2015_m

سلام خوبید من دنبال راهی هستم که بگه چطور عشقمان را برگردونیم شما واقعا فکر میکنید با این روش ان ال پی بشه؟

بله دوست عزیز با کمک علم ان ال پی و قانون جذب عشق تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد افراد میتونن موفق بشن

من اولاش برام خیلی سخت بود وقتی رفت ولی حالا برام عادی شده ۵سال ب پاش موندم ولی لیاقتمو نداشت اگه عشقتون رفت بزار بره و طعم جدایی رو بچشه و آدمای دنیا رو بشناسه….بدونه ک هیچکی مثل تو نمیشه چند بار ولم کرد رفت ولی باز برگشت و من چون خیلی دوستش داشتم نتونستم نزارم برگرده ولی العان دوباره رفته….

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه بدون اون نمیتونم زندگی کنم ولی الان میگه منو نمیخواد و میخواد از من جدا بشه باید چیکار کنم ??

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه ۲۲سالمه عاشقشم و اون میگه دیگه دوسم نداره و میخواد از من جدا بشه گوشیش خواموشه و خونه پدرشه میگه فقط طلاق اگه طلاقم ندی مهرمو میزارم اجرا من بدون اون میمیرم چیکار باید بکنم؟

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

عاشقم عاشق اون بالاسری اون که تنها باما پریدو هرزگی نکرد

سلام دوست دختر من رفته الان یک هفته میشه،من راهکارها رو خوندم یک هفته هستش ازش خبری ندارم فقط پروفایلشو چک میکنم،میخوام بهش الان پیام بدم به نظرتون چه پیامی بدم؟

سلام عرض شد برای ترمیم یک رابطه زمان نیاز است و در کنار این زمان شما باید تکنیک های بازگشت به رابطه را اجرا کنید تا بتونید عشق خودتون را برگردونید برایاطلاع از مراحل چطوری عشقم رو برگردونم میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

سلام من دو سالو خورده ای با یکی رابطه دارم ب خاطرش همه کار کردم اما اشتباهاتم زیاد بود اونم همینطور اما من همیشه بستم چشمامو اشتباهاتشو ب روش نیاوردم یا خیلی راحت بخشیدمش اما اون هر بار ک اشتباه کردم ب سختی منو میبخشید و همیشم منت گذاشت ک بخشیدمت چند بار ترکم کرد با التماس برشگردوندوم الانم سر ی سو تفاهم ترکم کرده دارم میمیرم خیلی دوسش دارم من قبل اون یه عشق یک طرفه داشتم به یکی از فامیلا هفت سال عشق یک طرفه داشتم و عذاب می کشیدم این اقا منو نجات داد حالا اگ برنگرده من واقعا دیوونه میشم تموم کارایی ک اشتباهه رو انجام دادم ینی کلی التماسش کردم چیکار کنم من بدون اون دیوونه میشم خیلییییی عاشقشم با تموم نداری هاش هم کنار اومدم کمکم کنید?????

روابط عمومی موسسه سربرگ تازه اقدام به اطلاع رسانی رایگان راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته می کند برای اطلاع یافتن از راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

دخترا همشون همینن داش ناراحت نباشین همشون اگه بفهمن عاشقشونین دیگه تره ام براتون خورد نمیکنن. من خودم عاشق دختر خالم هستم. خیلی رابطمون با هم خوب بود حتی چن بار غیر مستقیم حرفای عاشقانه بهم میزد. ولی وقتی بهش ابراز علاقه کردم دیگه محلم نمیذاشت . حتی جواب سلام منو هم تو تلگرام نمیده ولی رفتارش قبلا عینهو عاشقا بود ولی الان محلم نمیذاره. تازگیا متوجه شدم به پسر خالم که هم سنمه نظر داره بدون اینکه پسر خالم چیزی بهش بگه. تازه بلاکمم کرده دختر خالم.

آره داداشا دخترا رو اول عاشقشون کنید بعد وقتی مطمئن شدین عاشق شدن بعد کم کم بهشون نزدیک شین. دخترا همینن یهو دیدین تغیر رفتار دادن. دعا کنین عشقم برگرده.

به نظر من ما هم گاهی وقتا جوری زیاده روی توی عاشق بودن بهشون انجام میدیم ک واسشون تکراری میشیم باید فراموششون کنیم و یکی ک مثل خودمون تو عاشقی باهامون رفتار کنه پیدا کنیم خیلی دوست دارم یکی دیگرو پیدا کنم ک وقتی عاشقم شد مثل من بهم ابراز علاقه کنه

من که از شما راضی ام و اومدم به تمام کسایی که کامنت من رو میخونن بگم که تروخدا ریلکس و اروم باشید و اشتباهات من رو تکرار نکنید و التماس و اصرار رو بزارید کنار صبور باشید و با اعتماد بنفس و با آرامش کامل با خانم گلرویی و آقای رجب پور در ارتباط باشید تا به نتیجه برسید. ممنونم از تیم سربرگ تازه که ارامش قلبی رو بمن برگردوندن و همچنین صبرو حوصله خانم گلرویی عزیز که به حرفهای بنده گوش دادن و کمک کردند.

در پاسخ به arash شما به من و تیمم لطف دارید باعث خرسندی است که تونستید نتیجه مناسبی بگیرید

من میخام برگرده.هردومون مغروریم تهدیدم کردگف این باربرم دیگه برنمیگردم الانم رفته.منم دارم دیونه میشم.همیشه سرمسائل کوچیک باهام بحث میکنه خیلی اذیتم میکنه ولی من خیلی دوسش دارم چی کارکنم میدونم دیگه نمیاد.اون اولین من بوددلم میخاست آخرینمم باشه ازین طرف نمیتونم باعذاب وجدانم کناربیام من دوسش داشتم براهمین ازبین این همه اونوانتخاب کردم کاش قدرمیدونست…

در پاسخ به ساره سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

سلام جناب آقای دکتر عزیز و محترم بنده سودجو هستم و مخلص شما. شما زندگی و همسرو بچه های من رو برگردوندید من حالم خیلی خیلی بد بود بخدا دارم اشک میریزم و اینارو می نویسم یک شبم نمیتونستم بخوابم تا صبح بیدار می شدم و بدنم میلرزید تمام آرامش از خونم رفته بود چه درد وحشتناکی بود الهی هرچی از خدا بخواید بهتون بده خونوادتونو همیشه نگه داره واستون دوره های شما فوق العاده بود ممنووون و تشکر همیشه قدردانتون هستم

در پاسخ به حسن.سودجو سلام عرض می کنم آقای سود جو خیی خوشحالم و براتون آرزوی خوشبختی می کنم. قدر فرصت خودتون رو بدونید و دیگه اشتباه نکنید احساسات زنان بسیار شکننده است اگر احساسات همسر شما یک بار دیگر قربانی نداشتن مهارت ارتباطی و بی توجهی شما بشه مشخص نیست که آیا باز هم بشه کاری برای بازگشت کرد یا خیر پس از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید. درود

سلام به همگی من براتون دعا میکنم مشکل همتون حل بشه شما هم دعا کنید من زود تر بمیرم راحت شم اگه دعام کنید ممنون میشم

یکی عاشقه عشقش هم عاشقه

دوستان ناراحت نباشین ماها هم خدایی داریم من بعد ۸سال رابطه ول کرد یهو رفت ن ب تماسام پاسخ داد ن چیزی بیشتر ک زنگ زدم دلیل بپرسم بلاکم کرد تو یه اس نوشت تهمت زد ک وقتی دانشجو بودی دورت پر بود.اشکال نداره فدای سرتون کسی که رفته بذارین بره گم شه یه روزی اونام تاوان میدن

سلام،از رویه دلتنگی خودشو میزد به بیخیالی با اینکه خیلی بی صبرانه منتظرم بود خیلی مغرور بود یکبار میگفت دوستت دارم یعنی واقعا از ته دلش بود،نمیدونم یه شب چیشد باهاش دعوا افتادم و مقایسش کردم بعدش گفت تمام،بهش پیام دادم کلی جوابمو با گریه داد هم برایه خودش درد اور بود جدایی هم برایه من.تنها اشتباهی ک کردم رفتم و به فامیلشون گفتم فامیلش هم رفت به گوشش رسوند یعنی دیگ رابطه انگار داشت برمیگشت براش زنگ زدم تماسو برقرار کرد ولی بعد اینکه فهمید به فامیلشون گفتم بهم گفت ازت متنفرم برو.بعدش ساعت دوازده شب برام اسممو صدا کرد ولی تصمیم گرفتم بهش پیام ندم تا چند روز میشه بگید به این زودی ها بهش پیام بدم یا نه اصلن چیکار کنم؟توروخدا کمکم کنین خیلی داغونم

در پاسخ به fatemeh سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بشناسیم واس ازدواج اما بعد یه مدت گف من نمیتونمو توان موندن تو این رابطه رو ندارم الانم بهتره شمارمو پاک کنیو بلاکم کنی بعدشم خودش بلاکم کرد لطفا بگید راه برگشتی هست اصن؟؟

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق تلگرام یا واتس آپ به تیم پشتیبانی پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق…

در پاسخ به Nazanin سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از…

سلام ببخشید چه جوری با نظریه شش درجه و روش جذب غیرمستقیم غیر…

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بش…

واقعا عالی بود ممنونم…

09129305020

از شکست عشقی درس بگیرید
از شکست عشقی درس بگیرید _ پورتال رنگی به نقل از زندگی ایده آل: شکست عشقی یکی از بدترین تجربه ها برای هر کسی است که ممکن است در زندگی به …

چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه
چیکار کنم که عشقم بهم زنگ بزنه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *