چیکار کنم چال گونه داشته باشم

دوره مقدماتی php
چیکار کنم چال گونه داشته باشم
چیکار کنم چال گونه داشته باشم

امروزه چال گونه یا چال خنده یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود و جذابیت و معصومیتی به چهره می بخشد که به هیچ وجه انکار شدنی نیست .

چال گونه یک ویژگی منحصر به فرد است که همه افراد از آن برخوردار نیستند اما در برخی افراد روی یک گونه و برخی دیگر روی هر دو گونه وجود دارد که هنگام خنده دیده می شود.

اگر شما نیز عاشق چال گونه یا چال خنده هستید و دوست دارید این فرورفتگی جذاب را روی صورتتان داشته باشید تا چهره شما منحصر به فرد گردد این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

شما می توانید با یک آرایش ساده چال گونه ایجاد کنید بدین شکل که جلوی آینه باستید و لبخند بزنید. با لبخند زدن چین و چروک های طبیعی اطراف لب ایجاد می شود بنابراین چال لپ تان باید با فاصله و دور ازاین خطوط لبخند باشد.

چیکار کنم چال گونه داشته باشم

دوره مقدماتی php

با یک مداد جای چال را علامت بزنید و بعد با یک مداد چشم یا مدادِ ابرو به رنگ قهوه ای تیره بالاتر از این قسمت را که برای جای چال رو روی لپ انتخاب کرده اید ، یک نقطه ی کوچیک بگذارید اما برای این کار از مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید زیرا به علت ترکیب نشدن با رنگ پوست چال گونه ی شمارو کاملا مصنوعی نشان می دهد.

کنارِ نقطه ای که برای جای چال تان انتخاب نموده اید یک هلال ماهِ2 و نیم سانتی متری و کوچک بکشید و آن را با یک گوش پاک کن یا انگشت روی پوستِتان پخش کنید. چند بار این کار را انجام دهید تا نتیجه خوبی به دست آورید تبحر پیدا کنید.

شما با انجام ورزش نیز می توانید چال لپ ایجاد کنید . این ورزش و تمرین عضلات صورت را اینگونه انجام دهید.

1. ابتدا لب هایتان را غنچه کنید .

2. سپس لپ هایتان را به طرف داخل بمکید طوری که حالت صورتتان مانند وقتی باشد که یک خوراکی ترش می خورید.

3. از داخل دهان لپ هایتان را بین دندان هایتان بگیرید تا چال لپ ایجاد شود.

4. آن قسمت از گونه که گود شده و فرو رفته است را با دست نگه دارید و فشار دهید.

5. همان گونه که محکم نگهداشته اید و سعی کنید لب هایتان را تکان دهید وبخندید تا مشخص شود دقیقاً کدام ماهیچه است که باید تمرین داده شود.

6. اگر لازم بود جای انگشتتان را روی لپ تان عوض کنید.

7. هر روز 30 دقیقه این تمرین را انجام دهید تا روی گونه تان چال ایجاد شود.

اگر به دنبال راهی طبیعی برای داشتن چال گونه در منزل هستید ، از دو قلم برای این کار استفاده کنید . برای این کار لبخند بزنید تا بتوانید تعیین کنید که چال گونه، کجا باید ایجاد شود. دو قلم که زیاد تیز نباشند را بر روی عضلات گونه فشار دهید تا به تدریج بر روی گونه تان چال ایجاد گردد.

دستگاه های مکانیکی در گذشته وجود داشتند که فشار قابل تنظیمی به گونه وارد می کردند و سبب ایجاد چال گونه می شدند شما می توانید به جای این دستگاه ها این کار را با دست خود نیز انجام دهید ؛ البته حتما با دقت و در صورت وجود مشکل با مشورت یک فرد متخصص .

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

به گزارش تیترشهر : تاحالا به لبخند افرادی که چال گونه
دارند دقت کرده اید؟ شاید بشه اون هارو صاحب زیباترین و معصومانه ترین
لبخند های دنیا دونست! چاله ی کوچکی که اغلب در زمان خنده روی گونه ایجاد
میشه و تداعی کننده ی لبخند معصوم کودکانه است و به اون چال لپ، چال گونه
یا چال لبخند میگویند. این چال در بعضی از افراد روی هر دو گونه و در بعضی
دیگر فقط روی یک گونه در هنگام لبخند تشکیل میشه نقش پررنگی بر زیبایی
طبیعی صاحبانش داره. اخیرا جراحی های موفقی برای ایجاد چال گونه با هزینه
های هنگفت انجام‌ میشه اما اگر دوست دارید بدون جراحی شما هم صاحب چال گونه
شوید میتونید از روش های زیر استفاده کنید:

شاید
باورتون نشه که ما میتونیم این چال گونه رو با آرایش خیلی ساده ایجاد
کنیم، کافیه جلوی آینه بایستید، لبخند بزنید و ببینید چین و چروک های طبیعی
اطراف لبخند کجا ایجاد میشه، باید بدونید که چال لپ باید با فاصله و دور
از اون باشه. جای چال رو روی لپ انتخاب و علامت گذاری کنید، حالا بالای
جایی که برای چال لپتون انتخاب کردید یک نقطه ی کوچیک با مداد چشم دوکاره
بی یو بگذارید. مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید چون چال گونه ی شمارو کاملا
مصنوعی جلوه میده و با پوست ترکیب نمیشه!کنارِ همون نقطه ای
که برای جای چال لپتون در نظر گرفتید، یک هلال ماهِ کوچک و نازک با همون
مداد بکشید. برای داشتن چال لپ طول این هلال ماه از 2 و نیم سانتی متر
نباید بیشتر شود. اون رو پخش کنید و اگر لازم بود دوباره
بکشید. میتونید با استفاده از گوش پاکن یا پد اشکی آرایشی مداد رو به آرامی
روی پوستِ اطراف پخش کنید. احتمالا با یک بار به نتیجه نمیرسید و لازمه
چند باری این پروسه رو تکرار کنید تا یک چال لپ داشته باشید. بعد از تموم
شدن کارتون جلوی آینه بخندید، چال لپتون محل مناسبی ایجاد شد؟ قرینه هست؟
اختیار چال لپتون با شماست،

لب
هاتونو غنچه کنید درست مثل ماهی و لپتون رو بمکید، مثل زمانی که یک خوراکی
خیلی ترش خوردید، لپتون رو از داخل دهان بین دندون های بالا و پایین
بگیرید تا چال لپ ایجاد شود. احتمالا یک قسمت از گونتون حالا
گود رفته، اون رو با دست فشار دهید. عمیق ترین قسمتی که بعد انجام این حرکت
پیدا میشود رو محکم نگهدارید و لبهاتونو حرکت دهید.بخندید تا اگر لازم بود جای انگشتتون رو روی

تغییر
دهید. چال لپ ها معمولاً وقتی که خنده روی صورت می آید پدیدار می شود.
برای همین لازمه که بخندید تا مشخص شود دقیقاً کدوم ماهیچه است که باید
تمرین داده شود.این فشار دادن و تمرین رو هر روز 30 دقیقه یا
بیشتر ادامه دهید تا چال لپتون طولانی تر روی صورتتون بماند. برای چندین
هفته هر روز حداقل 30 دقیقه این تمرین رو انجام دهید.

هیچ کس نمی تواند جذابیت و معصومیتی که چال لپ به آدم ها میدهد را انکار کند.واقعیت این است: چال لپ، چال گونه یا چال خنده، هرچه که باشد جذاب است…

همه ما در اطراف مان کسانی را می شناسیم که لبخند ملیحی دارند و هنگام خندیدن روی لپ شان چال می افتد و حتما بارها پیش خود فکر کرده اید که این افراد چقدر جذاب هستند! چال گونه می تواند در هر دو گونه و یا فقط یک گونه وجود داشته باشد که هنگام خنده دیده می شود. چال خنده به صورت افراد حالتی بی گناه و کودکانه می دهد و همین مسئله جذابیت و زیبایی آنها را دو چندان می کند. از سوی دیگر چال خنده یک ویژگی منحصر به فرد است که همه افراد از آن برخوردار نیستند اما روش های ساده ای وجود دارند که با استفاده از آنها می توان این فرورفتگی زیبا را در صورت ایجاد کرد.


روش اول


بوسیله آرایش، چالِ لپِ طبیعی ایجاد کنید.


1

چیکار کنم چال گونه داشته باشم


روبروی آینه بایستید و بخندید. در این حالت انتخاب کنید که دوست دارید چالۀ لپ تان کجا قرار گیرد. وقتی می خندید، یک سری چین های طبیعی اطراف دهانتان نمایان می شود و چال لپ باید با فاصله و دور از آنها باشد.


2


بالای چال جدید تان علامت بگذارید. از یک مدادِ چشم یا مدادِ ابرو به رنگ قهوه ای تیره استفاده کرده و بالای جایی که برای چال تان انتخاب کردید یک نقطه ی کوچک بگذارید. از مداد های رنگی و سیاه بپرهیزید چون با رنگ پوست به خوبی ترکیب نمی شود و مصنوعی به نظر می رسد.


3


روی گونه هایتان یک هلال ماه بکشید. کنارِ نقطه ای که برای جای چال تان در نظر گرفته اید، یک هلال ماهِ کوچک و نازک با همان مداد بکشید. برای داشتن چال لپ طول این هلال ماه از 2 و نیم سانتی متر نباید بیشتر شود.


4


آنرا پخش کنید و اگر لازم بود دوباره بکشید. با استفاده از یک گوش پاک کن یا انگشتان دست تان، مداد را به آرامی روی پوستِ اطرافش پخش کنید. به احتمال زیاد با یک بار به نتیجه ی دلخواه نمی رسید، پس هر چندبار که لازم است این کار را تکرارکنید.


5


بخندید تا نتیجه را ببینید ! چال لپ هایتان را در آیینه بررسی کنید. آیا قرینه هستند ؟ خیلی تیره اند ؟ یا به اندازه ی کافی تیره نیستند ؟ طبیعی به نظر می رسند ؟ و… اگر چیزی به نظرتان خوب نیامد، نگران نشوید، می توانید صورت تان را بشویید و دوباره امتحان کنید.


روش دوم

گونه هایتان را ورزش دهید و تمرینِ چالِ لپ بکنید.


1


لب هایتان را غنچه کنید و لپ هایتان را به سمت داخل بمکید. برای شروعِ ورزش، حالت صورتتان را باید طوری بکنید که انگار همین الان یک لیمو ترش یا گوجه سبز ترش خورده اید.

لپ هایتان از داخل دهان باید بین دندان های بالا و پایین قرار گیرد تا چال لپ ایجاد شود.


2


قسمتی از گونه هایتان را که گود رفته را فشار دهید و نگهدارید. عمیق ترین قسمتی که بعد از انجام این حرکت پیدا می شود را محکم نگهداشته و سعی کنید لب هایتان را تکان دهید.


3


بخندید تا اگر لازم بود جای انگشتتان را روی لپ تان تغییر دهید. چال لپ ها معمولاً وقتی که خنده روی صورت می آید پدیدار می شود. برای همین لازم است که بخندید تا مشخص شود دقیقاً کدام ماهیچه است که باید تمرین داده شود.


4


این فشار دادن و تمرین را هر روز 30 دقیقه یا بیشتر ادامه دهید تا چال لپ تان طولانی تر روی صورتتان بماند. در گذشته دستگاه هایی ساخته شدند که این فشار را روی گونه ها انجام میدادند. این دستگاه هیچ وقت از طرف دانشمندان و متخصصین تایید نشد، ولی خیلی ها روی کارکردِ آن قسم می خورند.


5


هر روز تکرار کنید. برای چندین هفته هر روز حداقل 30 دقیقه این تمرین را انجام دهید.


 


 

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

چیکار کنم چال گونه داشته باشم

مترجم :
پریسا آدرم


منبع :
wikihow

برای دریافت جشن نامه ها , آدرس ایمیل خود را وارد کنید

باز نشر مطالب با ذکر منبع میسر است . تمامی حق و حقوق متعلق به شرکت ناوک است.

تلفن : 88865421
   
ایمیل : info@jashnname.com



       

روش ایجاد چال گونه بدون جراحی و با تمرین هایی ساده در خانه را در ادامه این مطلب بخوانید

همه افراد می خواهند زیباتر باشند.گاهی با عمل و گاهی با کارهایی طبیعی .چال لپ یا همان چال گونه معلولیتی دوست داشتنی است که همه از آن بهره نبرده اند و تعداد اندکی چال گونه دارند.در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چطور میتوانید شما هم یک چال گونه برای خودتان داشته باشید

چیکار کنم چال گونه داشته باشم

تاحالا به لبخند افرادی که چال گونه دارند دقت کرده اید؟ شاید بشه اون هارو صاحب زیباترین و معصومانه ترین لبخند های دنیا دونست! چاله ی کوچکی که اغلب در زمان خنده روی گونه ایجاد میشه و تداعی کننده ی لبخند معصوم کودکانه است و به اون چال لپ، چال گونه یا چال لبخند میگویند. این چال در بعضی از افراد روی هر دو گونه و در بعضی دیگر فقط روی یک گونه در هنگام لبخند تشکیل میشه نقش پررنگی بر زیبایی طبیعی صاحبانش داره. اخیرا جراحی های موفقی برای ایجاد چال گونه با هزینه های هنگفت انجام‌ میشه اما اگر دوست دارید بدون جراحی شما هم صاحب چال گونه شوید میتونید از روش های زیر استفاده کنید:

شاید باورتون نشه که ما میتونیم این چال گونه رو با آرایش خیلی ساده ایجاد کنیم، کافیه جلوی آینه بایستید، لبخند بزنید و ببینید چین و چروک های طبیعی اطراف لبخند کجا ایجاد میشه، باید بدونید که چال لپ باید با فاصله و دور از اون باشه. جای چال رو روی لپ انتخاب و علامت گذاری کنید، حالا بالای جایی که برای چال لپتون انتخاب کردید یک نقطه ی کوچیک با مداد چشم دوکاره بی یو بگذارید. مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید چون چال گونه ی شمارو کاملا مصنوعی جلوه میده و با پوست ترکیب نمیشه!کنارِ همون نقطه ای که برای جای چال لپتون در نظر گرفتید، یک هلال ماهِ کوچک و نازک با همون مداد بکشید. برای داشتن چال لپ طول این هلال ماه از 2 و نیم سانتی متر نباید بیشتر شود. اون رو پخش کنید و اگر لازم بود دوباره بکشید. میتونید با استفاده از گوش پاکن یا پد اشکی آرایشی مداد رو به آرامی روی پوستِ اطراف پخش کنید. احتمالا با یک بار به نتیجه نمیرسید و لازمه چند باری این پروسه رو تکرار کنید تا یک چال لپ داشته باشید. بعد از تموم شدن کارتون جلوی آینه بخندید، چال لپتون محل مناسبی ایجاد شد؟ قرینه هست؟ اختیار چال لپتون با شماست،

لب هاتونو غنچه کنید درست مثل ماهی و لپتون رو بمکید، مثل زمانی که یک خوراکی خیلی ترش خوردید، لپتون رو از داخل دهان بین دندون های بالا و پایین بگیرید تا چال لپ ایجاد شود. احتمالا یک قسمت از گونتون حالا گود رفته، اون رو با دست فشار دهید. عمیق ترین قسمتی که بعد انجام این حرکت پیدا میشود رو محکم نگهدارید و لبهاتونو حرکت دهید.بخندید تا اگر لازم بود جای انگشتتون رو روی

تغییر دهید. چال لپ ها معمولاً وقتی که خنده روی صورت می آید پدیدار می شود. برای همین لازمه که بخندید تا مشخص شود دقیقاً کدوم ماهیچه است که باید تمرین داده شود.این فشار دادن و تمرین رو هر روز 30 دقیقه یا بیشتر ادامه دهید تا چال لپتون طولانی تر روی صورتتون بماند. برای چندین هفته هر روز حداقل 30 دقیقه این تمرین رو انجام دهید.

امتياز 4 از 5 بر اساس نظر22 نفر

8064 | 1397/04/31 | چال گونه چال صورت زیبایی چهره

الو دکتر یک سایت جامع برای ارائه جدیدترین مطالب و اطلاعات پزشکی است. الو دکتر همچنین بانک کامل اطلاعات تمام بیماری ها، علائم و نشانه ها و علل و عوامل خطرساز آن ها را به همراه راه های ساده پیشگیری و نیز عوارض و درمان بیماری ها در اختیار شما قرار می دهد. سایت الو دکتر جایگزین پزشک نیست و تنها برای بالا بردن فرهنگ سلامت و اطلاعات عمومی در خدمت شماست.

کلیه حقوق این سایت متعلق به الو دکتر بوده و استفاده از مطالب آن فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

خیلی از افراد دوست دارند روی گونه‌هایشان چال گونه داشته باشند، چرا که چال گونه یکی از سمبل‌های زیبایی برای زنان و مردان است.

چال روی گونه در واقع یک فرورفتگی ایجاد شده بر روی گونه‌هاست که وقتی فرد می‌خندد روی گونه‌هایش چال می‌شود. افرادی که روی گونه‌هایشان چال دارند معمولا وقتی لبخند می‌رنند جذاب‌تر و زیباتر از کسانی هستند که روی گونه‌هایشان چال نیست.

 

 

چیکار کنم چال گونه داشته باشم

 

انجام ورزش برای ایجاد چال گونه درست مانند تمرینات ورزشی برای عضلات بدن است. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره تمرینات ورزشی برای چال گونه می‌پردازیم.

این تمرین به گونه‌تی است که فرض کنید می‌خواهید یک خوراکی ترش بخورید. چشمهایتان را ببندید و لپهای خود را به داخل بمکید. این حرکت در واقع همان واکنش طبیعی به مزه ترش است. البته هیچگونه دلیل عملی برای این حرکت ارائه نشده با این حال برخی افراد از انجام آن سود می‌برند.

در این تمرین شما باید با انگشتان خودتان محلی که می‌خواهید چال شود را به آرامی فشار دهید. می‌توانید از ته مداد هم برای انجام این کار کمک بگیرید. البتهه بهتر است از انگشت خود استفاده کنید به آرامی انجام دهید و تکرار کنید.

امروزه اکثر پزشکان می‌گویند دلیل تشکیل چال گونه یا چال خنده، نوعی بدفرمی عضلانی است که باعث می‌شود پوست صورت هنگام خندیدن کشیده شود و به راحتی حرکت نکند و در نتیجه یک فرورفتگی در مرکز پوست گونه ایجاد می‌شود که به آن چال گونه یا چال خنده گفته می‌شود.

 

امروزه داشتن چال گونه هم برای مردان و هم برای زنان یکی از آپشن‌های زیبایی حساب می‌شود. چال گونه معمولا زمانی که شخص صحبت می‌کند یا می‌خندد روی صورت او نقش می‌بندد و باعث می‌شود زیباتر به نظر بیاید. در برخی افراد چال گونه در هر دو طرف صورت تشکیل می‌شود و در برخی دیگر تنها در یک طرف، اما در هر صورت دوست داشتی است.

 

 

 

چال گونه، خصوصیتی است که در واقع از اجداد شخص به او به ارث می‌رسد و همه چیز به خصوصیات ژنتیکی که از پدر و مادر شخص به او به ارث رسیده است، بستگی دارد. تمامی افراد از بدو تولد دارای چال گونه نیستند. چال گونه یکی از ویژگی‌هایی است که باعث جذابیت، شهرت و زیبایی بیشتر فرد می‌شود.

 

 

 

بخندید به فشار دادن انگشت خود روی گونه تا 30 دقیقه ادامه دهید. اگر دوست دارید جای چال گونه تشکیل شده کم کم شکل بگیرد و محو نشود، لازم است برای مدت طولانی این کار را ادامه دهید و این زمان نباید کمتر از 30 دقیقه باشد.

داشتن گونه برجسته بدون عمل جراحی زیبایی

روش داشتن گونه‌های برجسته و صورت تپل

خواص جوانه گنذم برای چاقی صورت

پروتز گونه را بیشتر بشناسید

ممنون از اینکه با زیبامون همراه بودین.

چیکار کنم چال گونه داشته باشم
چیکار کنم چال گونه داشته باشم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *