چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه
چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه


بارداری
ثبت دیدگاه
26,915 بازدید

جنین در چه ماهی زیبا میشود : یکی از مسائل مورد توجه والدین در بارداری ، چهره فرزندشان است. مادر و پدر هر دو کنجکاو هستن چهره فرزندشان چگونه خواهد شد ؟ در این مقاله با ذکر نکاتی و محاسباتی میتوانید حدس بزنید چهره فرزند دلبندتان چگونه خواهد بود . با ما همراه باشید.

 

 

چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

محاسباتی که به شما می‌گوید فرزندتان چه شکلی می‌شود!

دوره مقدماتی php

همه دوست دارند بدانند که فرزندشان چه شکلی خواهد شد، اما هیچ راهی برای اینکه بدانیم فرزندمان به ما می‌رود یا به پدر مادرمان یا یکی از اعضای فامیل وجود ندارد. بااین‌حال علم ژنتیک به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در این خصوص کمی حدس بزنیم.

 

رنگ چشم

من و همسرم هر دو چشمان قهوه‌ای داریم آیا این به این معنا است که فرزندمان حتماً چشمانی تیره‌رنگ خواهد داشت؟

نه هیچ تضمینی وجود ندارد. والدین چشم قهوه‌ای می‌توانند فرزندی با چشمان آبی داشته باشند. در حقیقت، اگرچه کمتر رایج است ولی برعکسش هم امکان‌پذیر است یعنی پدر مادری با چشمان آبی که فرزندی با چشمان قهوه‌ای به دنیا آورده‌اند.

در کلاس بیولوژی تسلط چشمان قهوه‌ای رایج است اما ژن‌های زیادی در تعیین رنگ چشم مؤثر هستند.

یکی از ژن‌ها می‌گوید بیا از رنگ‌های آبی استفاده کنیم یکی دیگر می‌گوید بیا به آن قهوه‌ای اضافه کنیم. مثل این است که زمان نقاشی رنگ‌های مختلفی را لایه‌لایه روی‌هم اضافه می‌کنیم.

در همین حال ژن‌های دیگر مقدار رنگ‌دانه‌ها را کنترل می‌کنند؛ بنابراین رنگ‌دانه‌های آبی بیشتر می‌توانند قهوه‌ای را تحت تأثیر قرار دهند و غالب شوند یا در این میان رنگ سومی مثل فندقی می‌تواند ظهور کند.

 

رنگ موی جنین

رنگ موهای روشن شوهرم در کنار رنگ موی قرمز روشن من، کمرنگ است. آیا این به این معناست که رنگ موهای من که تیره‌تر است رنگ غالب خواهد بود؟

نه هیچ تضمینی وجود ندارد؛ اما اگر در خانواده همسرت یک مو قرمز وجود دارد شانس اینکه یک کله هویجی دیگر به دنیا بیاید بالا می‌رود.

در غیر این صورت شما همان مو قرمز خاص در خانواده باقی خواهید ماند. یک مو قرمز واقعی زمانی شکل می‌گیرد که هر جفت والدین اهداکننده ژن باشند. البته باید در نظر داشت که ۱ تا ۲ درصد مردم در دنیا دارای موهای قرمز و صورت کک و مکی هستند. ژن می‌تواند به‌صورت مخفی در طی نسل‌ها این ویژگی را انتقال دهد و درنهایت روزی والدینی که دارای موی روشن یا تیره هستند را با فرزند مو قرمز سورپرایز کنند.

 

قد جنین

آیا پدر و مادری با قدهای بلند و کوتاه فرزندی با قد متوسط خواهند داشت؟

به‌طورکلی باید گفت بله. روش محاسبه هم به این شکل است که میانگین قد پدر و مادر را می‌گیریم و برای فرزند پسر ۲ اینچ به میانگین اضافه می‌کنیم و برای فرزند دختر ۲ اینچ از میانگین کم می‌کنیم. با این شرایط جای تعجب نیست که والدین قدبلند دارای فرزندان قدبلند و والدین کوتاه دارای فرزندان قدکوتاه خواهند شد؛ اما این قوانین نیز می‌توانند شکسته شوند. علاوه بر اینکه والدین می‌بایست دارای شرایط لازم باشند عوامل محیطی مانند تغذیه مناسب نیز می‌توانند برای رسیدن کودک به قد مورد انتظار دخیل باشند.

 

ویژگی‌های فیزیکی

من همیشه عاشق بچه‌هایی هستم که چال گونه دارند، آیا امکانش هست که فرزندم چال گونه داشته باشد؟

بله اگر همسر شما یا یکی از اعضای خانواده شما یا خانواده همسرتان چال گونه داشته باشد امکان اینکه فرزندتان نیز آن را به ارث ببرد وجود دارد. چال گونه اصولاً غالب در نظر گرفته می‌شود به این معنا که برای دیدن یک صفت قالب در نوزاد فقط یکی از والدین باید این قابلیت را داشته باشند که ژن را منتقل کنند. این نوع از انتقال در خصوص کک‌ومک و چال چانه و مدل مو و حتی زبان منعطف نیز صادق است. البته این‌طور نیست که شما بتوانید از درون پکیج ژن‌ها، ژن موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید.

 

وزن

من و همسرم تمام دوران زندگی‌مان در حال کلنجار رفتن با وزنمان بودیم. آیا فرزندمان نیز همانند ما چاق خواهد شد و با مشکلات ما روبرو خواهد شد؟

مشاهدات بلندمدت حاکی از این است که والدین چاق فرزندانی به نسبت چاق‌تر خواهند داشت؛ و ما امروزه می‌دانیم که حداقل یک ژن خاص در این میان دخیل است. به نظر می‌رسد کودکی که این ژن خاص را از والدین خود به ارث می‌برد وزنش بین ۳ تا ۴ کیلوگرم بیشتر از سایر کودکانی است که این دو فاکتور ژن را ندارند.

 

 

جنین در چه ماهی زیبا میشود , ماه زیبایی جنین چه ماهی است

 

 

اما به این معنا نیست که خانواده شما محکوم‌به چاق بودن است. چاقی یک ویژگی چندعاملی است. به این معنا که فاکتورهای محیطی و ژنتیکی باهم در این امر دخیل می‌باشند.

 

توانایی‌های ویژه

چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

به نظر می‌رسد که افراد باهوش فرزندان باهوشی دارند و افراد ورزشکار فرزندانی ورزشکار. آیا این طرز تفکر درست است؟

بله فرزندان باهوش از خانه افراد باهوش بیرون می‌آیند. مطالعات نفوذ ژنتیکی را در این امر دخیل می‌دانند؛ اما این‌طور نیست که والدین تنها ای کیو بالا را منتقل کنند بلکه آن‌ها عشق به مطالعه و یادگیری را نیز در خانه پرورش می‌دهند. خواندن و صحبت کردن در خصوص چیزهایی که یاد می‌گیرند و مرور آن‌ها در میز شام در جمع خانواده می‌تواند به کودک کمک کند تا نگرش مثبتی نسبت به کتاب‌ها و در کل یادگیری داشته باشند. این چیزی است که هر خانواده‌ای می‌تواند برای فرزندانشان فراهم کنند. شما به پول و تحصیلات بالای دانشگاهی نیاز ندارید تا بتوانید این شرایط را برای فرزندانتان مهیا کنید.

عامل پرورش عاملی است که نفوذ ژنتیکی را هم پشت سر می‌گذارد به این صورت که کودکی که از والدین ورزشکار ژنی را به ارث می‌برد چنانچه درست پرورش داده نشود به نسبت کودکی که در این خصوص پرورش لازم داده می‌شود نمی‌تواند از پیشرفت لازم برخوردار باشد همین‌طور این مقوله را می‌توانید به سایر استعدادهای دیگر نیز تعمیم دهید.

 

غذاهایی که فرزندتان را خوشگل می‌کند

برای اینکه بدانیم در دوران بارداری چه بخوریم ؟ تا نوزاد قشنگی داشته باشیم به نکات زیر توجه کنید :

خوردن انار شیرین فرزند را نیکو (زیبا) می کند.

مصرف رب انار در هنگام بارداری علاوه براینکه از ویار خوردن خاک، مهر، زغال، برفک یخچال نجات می‎دهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوازد دارد.

خوردن گلابی توسط پدر ، سبب زیبایی فرزند می شود .در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست  فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد

خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود .

خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می شود .

خوردن آب اناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

سویا حاوی مواد معدنی غنی و ویتامین‌های D ، B2، A است و مصرف آن برای زنان باردار و جنین بسیار مفید است.

همچنین سیب در زیبایی کودک نیز نقش زیادی ایفا می‎کند. اگر در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

مصرف انجیر و شنبلیله از ریزش مو جلوگیری کرده و سبب افزایش مو می‎گردد.

اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.

مصرف به خطر سقط جنین را کاهش داده، نوزاد را خوش آب و رنگ کرده و از ویار زنان باردار جلوگیری می‎نماید.

خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد.

خوردن عسل به زنان باردار توصیه می‌شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سدیم و فسفر است.

شلغم به خاطر داشتن کلسیم و فسفر برای رشد و نمو و استحکام استخوان بندی نافع است لذا خوردن آن به زنان باردار و شیرده توصیه می‌شود.

به زنان باردار شیر بنوشانید زیرا شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت

کسانی که غذای تند می‎خورند مبتلا به لک‌های صورت می‎شوند، چنانچه حامله باشند نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنشان داشته باشند.

چنانچه مادر هنگام آبستن ادویه‌های تند مانند خردل یا دارچین و نعناع زیاد مصرف کند نوزاد مبتلا به اگزما می‎گردد.

اگر میخواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید.  دوستان کبد عبارتند از: روغن زیتون- انار -روغن ماهی- کاسنی- کنگر- هویج- زرشک- شکر- نعناع.

خوردن توت فرنگی و هلو نیز در زیبایی رخ جنین و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد.

 

جنین در چه ماهی زیبا میشود,ماه زیبایی جنین چه ماهی است

 

تقریبا در اواخر هفته هشتم و اوایل هفته نهم، سایر اندام های جنین شروع به رشد کرده و مشخص می شوند. اندام هایی مانند ران، ساق پا، دست ها، بازو و ساعد و بخش انتهایی بدن جنین که به شکل دم مانند است کم کم از بین رفته و حالت طبیعی به خود می گیرد.

تقریبا در سه ماهه دوم؛ تمام اندام ها به طور نسبی تشکیل شده و چهره و زیبایی جنین شما بیشتر می شود. اندام هایی مانند دست ها و پاها به طور بهتری مشخص و کامل شده و بافت های بدن شروع به تکمیل شدن می کند.

چشم جنین در این زمان تشکیل شده است هر چند حالت بسته داشته و پلک ها باز نیستند اما به راحتی می توان آن را تشخیص داد. در این زمان، صدای قلب جنین بیشتر و واضح تر شده است.

منبع: ninisite.com – نی نی بان – بیتوته

 

برچسب هابارداری‌ جنین‌

لیزر مو در بارداری : آیا لیزر مو در بارداری خطرناک است ؟ در دوران …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شاد

عکس امام رضا

عکس شهریور ماهی

صفحه اصلی تالار گفت‌و‌گو پیش از بارداری تغذیه و مراقبت پیش از بارداری چی بخوریم تا فرزندمون زیباتر بشه

به درخواست باران 64

فقط اسپم نذاريد دوستان عزيز.

قيافه بقول بچه ها زنتيکي تازه تمام نقصا ژنشون غالبه مثلا چاقي غالب لاغريه
کوتاهي قد غالبه بلندي قد و … اينو تو تي وي ديدم تو اطرافينممم ديدم که بچه ها بيشتر ناقصا رو به ارث بردن
مثلا خود من خانواده مامان مخصوصا طرف مادرش دندوناشون تا 90 سالگيشون سالم و خوبه اما خانواده بابام ميشه گفت 30 سالگي ديگه دندون ندارن
منم نه به اين شدت ولي تا حدي جنس خانواده بابام شدم در صورتي که قيافم به خانواده مادريمه
حالا من کلا دوس دارم بچم به خانواده باباش بره ماشاالله قد هيکل قيافه 20 ان قيافه خودمم خوبه و از خواهرشوهرام قشنگترم
اما در کل از نظر قد و هيکل اونا سرترن که دوس دارم بچم مجموعه کليو داشته باشه تمام فاکتورا کنار هم قشنگه
فقط قيافه فايده نداره حالا من ميترسم ني ني ام بيادو قدشم از من بگيره و ژن چاقيو
من خودم تو پرم اما خب مراعات ميکنم اگه بخوام بخورم ميشم قد ي غول قدمم 156 يا 157 ام
اما خواهر شوهرام از ي پسر بيشتر ميخورن کلا شبانه روز در حاله خوراکن ام هيکلا تکون نميخوره قدشونم يکي 165 يکي 175 يکي 170
من عاشق قد و هيکلشونم بخدا ميگم حتي اگه بچم شکل اينا بشه ايرادي نداره چون مجموعا زيبا هستن شوشومم 185 قدش سبزس خواهراش همه سفيدنچیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

داستاني هم ازامام رضانقل شده درمورد حضرت دانيال وپادشاه اون زمان که دوست داشت فرزندش شبيه حضرت دانيال بشه و…..
همچنين داستان حضرت موسي وحضرت شعيب
اين که تو اون لحظه به هر فردي فکرکني ياتصويرش ببيني بچه شبيه ميشه درسته!
اما ازحضرت محمد(ص) به حضرت علي(ع)توصيه شده که به فکرزن ديگري نبايد باشند چون بچه زن صفت وتباه مغزميشود

خوردن چيزهاي توصيه شده هم براي جسم وهم براي روح فرزنده

زن صفت يعني چي؟

توکتاب تفصيرشده يعني دوجنسه

من شنيدم زيادي انار خوردن بچه رو سبزه ميکنه!!!!

انسيه مامان من سره خواهرم بيييينهايت انار خورده.خواهرم ارديبهشتيه فك كن ميگه كله پاييزو و زمستون انار خوردم.تعريف نباشه،ولي خواهرم يه پوسته سفيد قشنگ و شفافي داره كه من و برادرم نداريم و اينكه خواهرم خييييلي خوشگله.خوشگلي كه تو اتوبوس و خيابون خاستگار پيدا ميكرد.مامانم بهم ميگه حامله شدي تو هم انار بخور بچه ات خوشگل شه
ولي در كل به ژنه.درسته خواهرم خوشگل شده ولي دقيقا” خوشگلياي مامان و بابام رو گرفته.پوست سفيده بابام.دماغ مامانم چشاي درشت بابام دهن كوچيك مامانم.پهنيه صورته مامانم.حالا منه بدبخت سبزگي مامانم يكم گودي چشم مامانم كوچيك بودن صورته بابامدر كل منم خوبم فك نكنيد با ديو طرفيدمنم تعريف از خود نباشه خوبم اتفاقا دوستاي مادرشوهرم منو ديده بودن گفته بودن عروست خوشگلهمنم درشتي چشاي بابام و كوچيكي دماغ مامانم رو دارم ولي خواهرم ديگه خدا واسش سفارشي جدا كرده

درسته که ژنتيکيه اما با تغذيه خوب باعث ميشه ژن هاي خوب غالب بشههههههه

بچه ها کسي هست که ژنتيک خونده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

خصوصياتي مثه رنگ چشم و اينا از کي مشخص ميشه ؟

مثلا من شنيدم رازيانه بخوري چشم بچه خوشگل يا سبز ميشه
رازيانه رو کي بايد بخوري؟ تو دوران حاملگي يا قبل از اون آخه ميگن رازيانه خوب نيست….

من يه جايي خوندم که همون موقع که لقاح انجام ميشه بارداري صورت مي گيره هه چي مشخص ميشه
رنگ مو
چشم
جنسيت
رنگ پوست

درسته که ژنتيکيه اما با تغذيه خوب باعث ميشه ژن هاي خوب غالب بشههههههه

بچه ها کسي هست که ژنتيک خونده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

خصوصياتي مثه رنگ چشم و اينا از کي مشخص ميشه ؟

مثلا من شنيدم رازيانه بخوري چشم بچه خوشگل يا سبز ميشه
رازيانه رو کي بايد بخوري؟ تو دوران حاملگي يا قبل از اون آخه ميگن رازيانه خوب نيست….

رازيانه اصلا نخوريدااااااااا
رازيانه باعث سقط ميشه زن حامله اصلا نبايد رازيانه بخوره

گشنيز و جعفري ميگن چشم بچرو رنگي ميکنه
ولي تاحالا نشنيدم که از لحاظ علمي ثابت شده باشه
تغذيه بيشتر روي پوست و مو تاثير داره

آيا چهره نوزاد با خوردن غذاهاي خاص زيباتر ميشود؟

آيا مصرف مواد غذايي خاص در دوران بارداري مي‌تواند چهره نوزاد را زيباتر کند؟ به گفته يک متخصص زنان و زايمان، اين فاکتورهاي ژنتيکي هستند که در خصوصيات ظاهري افراد موثرند ولي مواد مغذي و ريزمغذي‎هايي در اين ميان وجود دارند که مي‏‌توانند اين فاکتورهاي ژنتيکي را تقويت کنند.

دکتر مريم نعمتي در پاسخ به اين سوال که کدام دسته از مواد غذايي در زيباتر شدن چهره جنين موثرند، توضيح داد: اگر خانم بارداري تصور مي‏‌کند با مصرف ماده غذايي يا ميوه خاصي چهره نوزادش زيباتر مي‌‏شود، اين درست نيست. پس مواد غذايي نقش مستقيمي در زيبا شدن چهره نوزاد ندارند.

به گفته اين متخصص زنان و زايمان، در اين ميان نقش ويتامين‌‏هاي گروه ب و نياسين، بيوتين و اسيدفوليک براي تقويت فاکتورهاي ژنتيکي موثر است.

دکتر نعمتي در ادامه گفت: اين ويتامين ها در مواد غذايي نظير کباب برگ، تخم مرغ محلي، نخود، روغن زيتون، مويز، کدو، کلم، پياز، خرما، عسل، انجير خشک، طالبي، آلبالو، هويج، شلغم، توت، تخمه آفتاب گردان و … يافت مي‏‌شود.

وي در پايان تاکيد کرد: برخي از مواد نيز جذب ويتامين هاي ب را در بدن بيشتر مي‏کنند؛ مثل سيب و توت‏ فرنگي.

منبع:سلامانه

چندتا تجربه دارم شايد به دردتون بخوره
اوليش اينکه يکي از فاميلامون از قبل از بارادريش خيلييييي ميوه ميخورده تا حدي که براش صرف نميکرد بره ميوه فروشي ميرفتن از ميدون تره بار صندوق ميوه ميخريدن گاها جاي غذا ميوه ميخورده
دوران بارداريش رو من خبر ندارم چون شهر ديگه بودن بچشون که دنيا اومد به طور کامل شکل پدرش بود شباهت خييلييييييييييي زياد با عکس بچگي پدرش

تا يسالگيش هم نه خوشگل بود نه با نمک الان که بزرگتر شده سه سالشه واقعا خوشگله اصلا نميشه مقايسه کرد با نوزاديش شبيه به پدرش هست اما واقعا نازه اينو همههه ميگن
بعضي بچه ها وقتي دنيا ميان خوشگل نيستن اما بزرگ ميشن خيلي ناز ميشن بعضي هام برعکسن
دوميش
دختر خاله من علاقه خيلي زيادي به نيوشا ضيغمي داشت کلا از چهره اش خيلي خوشش ميومد هميشه هم تو سبک ارايش و رفتار اونو دوست داشت الان خيلي عجيب شبيه به اونه نه زياد ولي گردي صورتش فرم بينيش موهاش چشماش واقعا شبيه اونه
سوميش خواهر خودم که سلنا گومز رو خيلي دوست داشت از نظر اون صورت گرد چشم ابرو مشکي موي مشکي چال رو لپ معيار زيبايي بود خودش الان همه اينا رو داره به جز چال رو لپ!!!!!!
من استخوني و زاويه دار دوست داشتم خودم همينم

به نظرم معجزه ذهن رو باور داشته باشيد

بچه ها رنگ چشم و جنسيت همون موقع بسته شدن نطفه مشخص ميشه.

دختره من کپي نوزادي هاي خودمه اينکه ميگن دختر به باباش ميره در مورده من صدق نکرد.و اينکه من وقتي باردار بودم سبزي و کاهو زياد خوردم چون شنيده بودم موي بچه پر پشت ميشه همينم شد.

من خودم تو دوران بارداري انار خيلي خوردم اما دخترم پوستش سفيده

من کلا عاشق ميوه هستم و ميوه رو به غذا ترجيح ميدم ولي خب غذارو بايد ميخوردم.
تو دوران حاملگيم آب سيب خيلي زياد خوردم وميخورم.
انگور هم فراوان.
الان هم افتادم تو خط انار.
خربزه و هندونه هم زياد خوردم.
به هم خوردم ولي نه خيلي زياد.
واي هلو وگلابي هم که نگو تا دلت بخواد.
يه مدت هم فقط موز ميخوردم.
ديگه نميدونم ني نيمون چه جوري از آب درمياد.

ماشالله به خودم
تاتونستم انارخوردم
سيب نگو روزي شونصد عدد
ميوه هاي ديگه روزي پونصدعدد
کاهو هر روز
قرآن يه دور ختم
سوره يوسف روي سيب گاها درماه هشت
روغن زيتون فراوان
دخترم چه بيوتيوفولي بشه
ولي من نميدوستم اثردارن رو زيبايي فقط ويار داشتم وميخوردم شديد هوس ميکردم

برای پاسخ دادن به این موضوع، به سیستم وارد شوید.

امروزه چال گونه یا چال خنده یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود و جذابیت و معصومیتی به چهره می بخشد که به هیچ وجه انکار شدنی نیست .

چال گونه یک ویژگی منحصر به فرد است که همه افراد از آن برخوردار نیستند اما در برخی افراد روی یک گونه و برخی دیگر روی هر دو گونه وجود دارد که هنگام خنده دیده می شود.

اگر شما نیز عاشق چال گونه یا چال خنده هستید و دوست دارید این فرورفتگی جذاب را روی صورتتان داشته باشید تا چهره شما منحصر به فرد گردد این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

شما می توانید با یک آرایش ساده چال گونه ایجاد کنید بدین شکل که جلوی آینه باستید و لبخند بزنید. با لبخند زدن چین و چروک های طبیعی اطراف لب ایجاد می شود بنابراین چال لپ تان باید با فاصله و دور ازاین خطوط لبخند باشد.چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

با یک مداد جای چال را علامت بزنید و بعد با یک مداد چشم یا مدادِ ابرو به رنگ قهوه ای تیره بالاتر از این قسمت را که برای جای چال رو روی لپ انتخاب کرده اید ، یک نقطه ی کوچیک بگذارید اما برای این کار از مداد سیاه و رنگی استفاده نکنید زیرا به علت ترکیب نشدن با رنگ پوست چال گونه ی شمارو کاملا مصنوعی نشان می دهد.

کنارِ نقطه ای که برای جای چال تان انتخاب نموده اید یک هلال ماهِ2 و نیم سانتی متری و کوچک بکشید و آن را با یک گوش پاک کن یا انگشت روی پوستِتان پخش کنید. چند بار این کار را انجام دهید تا نتیجه خوبی به دست آورید تبحر پیدا کنید.

شما با انجام ورزش نیز می توانید چال لپ ایجاد کنید . این ورزش و تمرین عضلات صورت را اینگونه انجام دهید.

1. ابتدا لب هایتان را غنچه کنید .

2. سپس لپ هایتان را به طرف داخل بمکید طوری که حالت صورتتان مانند وقتی باشد که یک خوراکی ترش می خورید.

3. از داخل دهان لپ هایتان را بین دندان هایتان بگیرید تا چال لپ ایجاد شود.

4. آن قسمت از گونه که گود شده و فرو رفته است را با دست نگه دارید و فشار دهید.

5. همان گونه که محکم نگهداشته اید و سعی کنید لب هایتان را تکان دهید وبخندید تا مشخص شود دقیقاً کدام ماهیچه است که باید تمرین داده شود.

6. اگر لازم بود جای انگشتتان را روی لپ تان عوض کنید.

7. هر روز 30 دقیقه این تمرین را انجام دهید تا روی گونه تان چال ایجاد شود.

اگر به دنبال راهی طبیعی برای داشتن چال گونه در منزل هستید ، از دو قلم برای این کار استفاده کنید . برای این کار لبخند بزنید تا بتوانید تعیین کنید که چال گونه، کجا باید ایجاد شود. دو قلم که زیاد تیز نباشند را بر روی عضلات گونه فشار دهید تا به تدریج بر روی گونه تان چال ایجاد گردد.

دستگاه های مکانیکی در گذشته وجود داشتند که فشار قابل تنظیمی به گونه وارد می کردند و سبب ایجاد چال گونه می شدند شما می توانید به جای این دستگاه ها این کار را با دست خود نیز انجام دهید ؛ البته حتما با دقت و در صورت وجود مشکل با مشورت یک فرد متخصص .

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

مشاهده قوانین انجمن

;!( function( w, d ) {
‘use strict’;
var ad = { user: “1327241210”, width: 120, height: 240, id: ‘anetwork-‘ + ~~( Math.random() * 999999 ) },
h = d.head || d.getElementsByTagName( ‘head’ )[ 0 ],
s = location.protocol + ‘//static-cdn.anetwork.ir/aw/aw.js’;
if ( typeof w.anetworkParams != ‘object’ )
w.anetworkParams = {};
d.write( ‘

‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ” + ‘pt>’ );
})( this, document );

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب انجمن، نزد وبسایت” مامی سایت – پورتال جامع بانوان” محفوظ میباشد.

باز نشر مطالب پورتال و انجمن، تنها با ذکرنام و آدرس پرتال و یا لینک کامل مطلب مجاز میباشد.

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی


اکثر مردم فکر میکنند داشتن چال بر روی گونه(فرو رفتن گونه)در زمان حرکت صورت و لبخند زدن زیبایی خاصی به صورت میبخشد و سبب میشود فرد مورد نظر با دیگران تفاوت داشته باشد.از نظر اینگونه مردم افرادی که چال بر روی گونه شان دارند خوش شانس هستند ولی دلیل فرو رفتگی گونه در بعضی افراد چیست و چرا دیگران ندارند؟چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه

در ابتدا باید گفت که چال گونه یک نقص وراثتی است، اگر بخواهیم آن را ساده توضیح دهیم این است که چال گونه نقصی مربوط به ژن هایی است که به ظاهر توجهی نمی کنند و تنها می خواهند زنده بمانند و بقا داشته باشند.

چال گونه به اشکال جزئی در عضلات صورت بازمی گردد و نتیجه کوتاه بودن عضلات صورت است و در مراحل رشد اولیه و در بافت های هم بند زیر پوست رخ می دهد.
به این صورت که پوست پوشش دهنده این نقص به بافت پیوندی زیرین می‌چسبد و هنگام لبخند زدن و حرکت صورت فرورفتگی در پوست ایجاد می‌شود.
نکته جالب این است که نقص وراثتی یاد شده در ترکیب ژن ها اتفاق نمی افتد بلکه فقط مشکل مربوط به یک ژن است.

چگونه می توان چال گونه داشت ؟

تنها راه داشتن چال گونه این است که از والدین به فرزندان منتقل شود. امروزه علاقه مندان به چال گونه به جراحی های پلاستیک روی آورده اند تا این نشانه نقص جزئی در ژن ها را متعمدا در صورت خود ایجاد کنند.نکته جالب دیگر این که فرورفتگی گونه لزوما در دو گونه نیست بلکه ممکن است فقط در یک گونه وجود داشته باشد.

منبع : ساعت 24

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

پیشنهاد دکتر سلام

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه
چیکار کنم بچم چال گونه داشته باشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *