چیکار کنم ناخنم نشکنه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم ناخنم نشکنه
چیکار کنم ناخنم نشکنه

داشتن ناخن های سالم و قوی یکی از نشانه های سلامتی جسم به شمار میاد، داشتن ناخن های درخشان، سالم و بلند برای اکثر خانومها از اهمیت ویژه ای برخورداره و حس زیبایی و شخصیت رو در اونها زنده میکنه…

داشتن ناخن های سالم و قوی یکی از نشانه های سلامتی جسم به شمار میاد، داشتن ناخن های درخشان، سالم و بلند برای اکثر خانومها از اهمیت ویژه ای برخورداره و حس زیبایی و شخصیت رو در اونها زنده میکنه در مطلب های گذشته درباره داشتن پوست دستان زیبا با شما صحبت کردیم و امروز هم میخوایم درباره داشتن ناخن های زیبا با شما صحبت کنیم که مکمل یکدیگر هستن.

ناخن سالم دست و پا

در اینجا یکسری از روشهای طب سنتی و قابل انجام در منزل رو براتون شرح میدم که به کمک اونها میتونین ناخن های شفاف، بلند و قوی داشته باشین که به راحتی با برخورد به جایی نشکنن و کنارشون ریشه نده.

ساده ترین و باور نکردنی ترین روش برای داشتن ناخن های زیبا استفاده از روغن نباتی هست! بله اشتباه نکنین روغن نباتی معمولی که تووی هر خونه ایرونی پیدا میشه، چند روز روغن رو به ناخن هاتون بمالید تا نتایج اون رو مشاهده کنین.چیکار کنم ناخنم نشکنه

روغن نباتی

دوره مقدماتی php

مخلوط حاصل از دو قاشق روغن زیتون و دوقاشق آب لیمو تازه به اندازه مساوی رو درون یک کاسه به خوبی هم بزنید و به آرامی ناخن هارو هرکدوم پنج مرتبه و هر مرتبه دوبار با این مخلوط به خوبی ماساژ دهید تا ناخن های قوی و بلندی داشته باشید.

یک مرطوب کننده با استفاده از یک قاشق چای خوری لیمو، یک قاشق چای خوری ید و مقداری سیر خرد و له شده تهیه کنید و پس از خوب مخلوط کردن این مرطوب کننده قوی رو بر روی ناخن هاتون برای ساعتی قرار بدین.

روغن دانه کتان یکی از بهترین مرطوب کننده طبیعی برای محافظت از سلامت ناخن های شماست، استفاده از ماساژ 10 دقیقه ای از این روغن بر روی ناخن و پوست اطراف اون بسیار فوق العاده موثر خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


Current ye@r *


Leave this field empty

سلام خدمت شما
من 15 سالمه ولی از 6 سالگی دارم ناخن می‌خورم
ناخنامم اصلا رشد نمیکنن و بلند نمی شن
وقتایی هم که بلند میشن آنقدر زشتن و کج و کوله رشد میکنن که مجبور میشم بگیرمشون
توروخدا منم راهنمایی کنید ??واقعا دیگه خسته شدم

سلام من ناخنهام پوسته پوسته و شکننده هستند و کج رشد میکنن و خطهای عمودی دارن.چیکارکنم؟

سلام.من ناخنم خیییییلی کم رشد میکنه،وخیلی ضعیف هست.من به ناخن مصنوعی پناه برده ام.ولی همیشه عاجزم.امیدوارم کمکم کنید واسه رشد ناخنم.??

سلام.میخام کاشت کنم بنظرتون خوبهح

سلام ببخشید من پانزده سالمه اما اندازه ناخونام خیلی کوچیکه از لحاظ بلندی نه بلکه از لحاظ پهن بودن میگم چیکار کنم تا پهن بشن لطفا راهنمایی کنین
من همچنین در این سن هم ناخن میخورم چیکار کنم تا این ناخن خوردن رو قطع کنم
لطفا جوابمو بدین

من هم وزنم کمه هم ناخن هام تو یه هفته یه کم رشد میکنن

عالی

:heart: B-) :yahoo: 😥 :wacko: :laugh :scratch: 🙂 :yes:

نگفتین باید چیکار کنم :unsure:

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی

اگر به دنبال راهی هستید که هم ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشید و هم قدرت و دوام آنها به قدری باشد که به این سادگی ها دچار شکستگی نشوند این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خود نزدیک شوید .

چیکار کنم ناخنم نشکنه

 

غذاهایی که ناخن ها را قوی تر می کنند

 

توت فرنگی

 

از آنجایی که توت فرنگی حاوی مقدار زیادی بیوتین است، حتما باید آنرا در برنامه ی غذایی خود داشته باشید. بعلاوه، این میوه دارای آنتی اکسیدان است که به حفظ سلامت شما کمک زیادی می کند.

 

تخم مرغ

 

تخم مرغ نیز منبع خوبی برای بیوتین و همچنین پروتئین است. ناخن ها از کراتین ساخته شده اند، یعنی همان پروتئینی که فولیکل های مو از آن بوجود می آیند. مصرف مقدار زیادی پروتئین، درست مانند کاری که با مو می کند، پایه ی ناخن را نیز قوی تر خواهد کرد. پس، افزودن مقدار مناسبی گوشت به برنامه ی غذایی تان هم می تواند به روند رشد و تقویت ناخن هایتان کمک کند.

 

کلم بروکلی

 

غذاهایی که حاوی سیستئین (آمینو اسیدی که کراتین می سازد) هستند هم باید در لیست خرید شما باشد. کلم بروکلی نه تنها حاوی سیستئین است، بلکه حاوی مقدار قابل توجهی آهن نیز هست. کمبود آهن می تواند باعث شود ناخن هایتان به درون انحنا پیدا کنند.

 

برداشتن اکستنشن ناخن

 

اگر ناخن هایتان را اکستنشن کرده اید، یا اگر کاشت ژله ای داشته اید، هیچ وقت نباید خودتان برای در آوردن یا پاک کردنش تلاش کنید. اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ناخن هایتان یا می شکنند یا شکننده می شوند یا در بهترین حالت زبر و زمخت خواهند شد.

 

جویدن ناخن ها

 

اگر ناخن هایتان را بجوید، باید آرزوی داشتن ناخن هایی بلند و قوی را ببوسید و کنار بگذارید! همچنین این کار بهداشتی هم نیست. همیشه ناخن های شما نسبت به انگشتانتان دو برابر میکروب دارند! برای اینکه این عادت از سرتان بیفتد، همیشه لاک بزنید. در اینصورت شاید دیگر دلتان نیاید که مانیکور زیبایتان را خراب کنید.

 

سیگار کشیدن

 

دیگر ما نباید بگوییم که سیگار کشیدن بد است! اما چون سیگار کشیدن روی ظاهر ناخن شما هم تاثیر می گذارد، پس به ناچار باید آنرا در فهرستمان وارد می کردیم.

 

از آنجایی که سیگار کشیدن چرخش خون در بدن را کاهش می دهد، نتیجتا مقدار بیوتینی که وارد جریان خون می شود محدود می شود، بدین معنی که ناخن های شما مواد مغذی مورد نیازشان برای سالم ماندن را دریافت نمی کنند. بعلاوه سیگار کشیدن می تواند ناخن ها و حتی انگشتانتان را زرد کند!

 

کمبود روی

 

شاید تعجب کنید، اما نقاط سفید رنگ روی ناخن ها کمبود کلسیم را نشان نمی دهند! در واقع در برنامه ی غذایی شما کمبود روی (زینک) وجود دارد. دقیقا همانند آهن و بیوتین، زینک هم برای تشکیل کراتین ضروری است. انواع آجیل و دانه ها مانند بادام، بادام زمینی، و تخمه ی آفتابگردان، منابعی سرشار از روی هستند. پس در مصرف آن ها تعلل نکنید.

منبع : آفتاب آی آر – http://www.aftabir.com

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

چیکار کنم ناخنم نشکنه

پیشنهاد دکتر سلام

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

آوریل 28, 2014
زيبايی

170 دیدگاه
9,484 بازدید

همه خانم‌ها دوست دارند ناخن‌هایی محکم و بلند داشته باشند، زیرا به زنانگی و ظرافت دست‌های آن‌ها می‌افزاید. در طی فعالیت‌های روزمره ما ناخن‌ها در معرض آسیب قرار می‌گیرند و پیش از این که متوجه آن شویم می‌بینیم که ناخن‌ها ضعیف، خشک و شکننده شده‌اند. در واقع، داشتن ناخن‌های محکم و سالم آنقدرها هم سخت نیست، بلکه فقط کافی است نکاتی را در مراقبت از آن‌ها رعایت کنیم. در ادامه به معرفی روش‌هایی می‌پردازیم که بدون صرف هزینه‌های گزاف به شما ناخن‌هایی زیبا و سالم هدیه می‌دهند.

تغذیه سالم

چیکار کنم ناخنم نشکنه

ناخن‌ها از کراتین ساخته شده‌اند، همان پروتئینی که در ساختار موها نیز وجود دارد. برای اینکه ناخن‌های شما سالم و مستحکم بمانند، لازم است غذاهای غنی در پروتئین مثل گوشت و تخم مرغ را به اندازه کافی در رژیم غذایی خود بگنجانید. همچنین از خوردن میوه‌ها و سبزیجات تازه نیز غافل نمانید، زیرا دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم برای رشد ناخن‌‌های شما هستند.

مراقبت از ناخن‌ها

زمانی که به شستشوی ظرف‌ها یا لباس‌ها مشغولید، دست‌های خود را مستقیم در آب حاوی مواد شوینده فرو می‌برید. ترکیبات شیمیایی موجود در این مواد شوینده آسیب‌هایی جدی به ناخن‌های شما وارد می‌کنند. پس همیشه در حین کار با مواد شوینده از دستکش استفاده کنید. همچنین اجازه ندهید دست‌های شما برای مدت طولانی با مواد غذایی چسبنده در ارتباط باشند و برای سلامت ناخن‌ها در طول کار با اینگونه مواد دست‌های خود را مرتب بشویید.

ماساژ با سیر

یک حبه سیر را برش داده و به مدت پنج دقیقه به روی ناخن‌ها ماساژ دهید. دو بار در هفته این کار را تکرار کنید. سیر تاثیر بسزایی در رشد و استحکام ناخن‌ها دارد.

ماساژ با روغن زیتون

ماساژ دادن دست‌ها و ناخن‌ها با روغن زیتون به صورت متداوم، باعث بر طرف شدن خشکی و شکنندگی و رشد کند ناخن‌ها می‌شود. روغن زیتون نه تنها رطوبت کافی ناخن‌ها را تامین می‌کند، بلکه باعث درخشندگی طبیعی و استحکام بیشتر ناخن‌ها شده و جلوه‌ای زیبا به دست‌های شما می‌بخشد.

مطلب مرتبط: مواد غذایی مفید در سلامت ناخن ها

غوطه‌ور کردن ناخن‌ها در شیر

غوطه‌ور کردن ناخن‌ها در شیر گرم به مدت ده دقیقه و حداقل دو بار در هفته باعث باز شدن رنگ ناخن‌ها شده و آن‌ها را برای رشد بیشتر و سالم‌تر تغذیه می‌کند. ارزش تغذیه‌ای شیر را از یاد نبرید و حتما شیر را در رژیم غذایی روزمره خود نیز داشته باشید.

این فیلم نحوه آغشته کردن ناخن ها در شیر و تاثیرش روی ناخن ها رو به شما آموزش خواهد داد!

علاوه بر موارد بالا، همواره از جویدن ناخن‌ها و یا برخورد آن‌ها با سطوح خشن اجتناب کنید. همچنین از مصرف لاک‌های ناخن بی‌کیفیت خودداری کنید. هرچه بیشتر از ناخن‌های خود مراقبت کنید آن‌ها رشدی سالم‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر خواهند داشت.

برچسبتقویت ناخن تقویت ناخن به صورت طبیعی راهکارهای خانگی برای رشد بهتر ناخن ها روش های داشتن ناخن هایی زیبا و سالم و محکم سلامت ناخن ها مراقبت از ناخن ها نکات زیبایی ناخن نکات مراقبت از ناخن ها

سپتامبر 15, 2017

جولای 13, 2016

ژانویه 24, 2016

اسکراب در لغت به معنای تمیز کردن و ساییدن است و در اصطلاح به برداشتن …

برای اینکه ناخنم کشیده تر نشون بده باید چیکار کنیم؟؟؟لطفا کسی میدونه راهنمایی کنه

شیر ک رو من تاثیر نداره والا هر روز میخورم ولی ناخونم هی کوتاهه ابرو اونایی ک شیر میخورنم بردم

باید به ناخونات بزنی نه بخوری

سلام ناخن های من زود میشکنه چکار کنم

عزیزم شما باید قرص زینک مصرف کنی خیلی جواب میده منم مثل تو بودم

باید چطوری مصرف بشه ؟

سلام منم ناخونامو میخوردم ولی روغن زیتون زدم زود بلندشد

سلام من ناخن هایم خیلی دیر بلند میشه تو رو خدا کمک کنید که چی بزنم

نمی دونم

سلام من آبلیموروواسه استحکام ناخنام استفاده کردم ولی نیم ساعت بعددوسه هاشون میشکنه بایدباشکرمخلوط کنم که تاثیرداشته باشه؟آیاروغن زیتون واسه استحکام ورشدناخن تاثیرداره؟من شنیدم روغن گروهم خوبه

رشد ناخونای من واقعا خیلی خوبه چون از آبلیمو و سیر استفاده میکنم پیشنهاد میکنم امتحان کنید پشیمون نمیشید فقط سیر رو باید هفته ای دو بار به ناخونا ماساژ دهید

روش استفاده لطفا؟؟

سلام من ناخونام دیر بع دیر رشد میکنه وقتیم بلند میشع از وسط میشکنه چیکار کنم؟?

من نتخونام اصلن روشد نداره چیکار کنم بتر میشکنه

سلام دوست عزیز
در اینگونه موارد حتما به پزشک مراجعه کنید

من ناخنام میخورم واصلا رشد نداره ایا قرص آکوفن تأثیر داره؟؟؟

ناخن های من نازکن و راحت خم میشن چی کارکنم؟

از من هم چهار ناخنم که رشد می‌کند جهت پایین خم می‌شود و واقعا برایم مشکل ایجاد کرده ‌
شما راهکاری موثر میدانیدچیکار کنم ناخنم نشکنه

عالی بود ناخن های من استحکام بیشتری پیدا کرده اند و بلند کشیده شده اند??

چی کار کردین که بلند شده

سلام ببخشید من رشد ناخونام خیلی کمه چیکار کنم

سلام من ۱۴سالمه تا ناخنم بلند میشع میشکنه بعد تا ی حد کمی بلند میشع چیکار کنم؟

من ناخن هام خیلی شکننده اند چه کار کنم

شب به شب سیر را روی ناخون هایتان به بزارید

سلام من ۱۵ سالمه ناخن ها تا یکم بلند میشن خود به خود میشکنن به نظرتون چیکار کنم کمکم کنید

سلام من ناخونام خیلی نازکه و زود میشکنه لطفا راهنمایی کنید

سلام ایا روغن زیتون برای رشد ناخن ها خوه

باسلام
من ميخوام ناخون هام بلند بشه اما هركاري ميكنم دريه اندازه كم رشدناخون هام متوقف ميشه من بايد جيكار كنم اخه ديگه خسته شدم وارزودارم ناخوناي بلند وزيبا داشته باشم

برای محکم شدن ناخن چیکار کنم????

وقتی حمام میری حد اقل نیم ساعت ناخن هایت را در آبلیمو بگذار

سلام دوستان من ناخنم بلند میشه ولی تامیخوره لطفا بهم بگید چی کارباید بکنم

میشه بگید ضعیفی ناخونام بخاطر چیه؟؟؟؟

خواهشا یه راهکاری بگین که جواب بده چون من میخوام ناخونام خیلی سریع رشد کنن

خوب بود ممنون

من ۱۵ سالمه ناخن های کشیده ای دارم پیشنهاد میکنم از آبلیمو استفاده کنید

اره منم از ابلیمو استفاده میکنم اما فایدهی ندارد

منم استفاده کردم اما جوابی نداد متاسفانه

من قبلا ناخونامو میجوییدم یکی دو ساله نمی جویم اما رشد ناخونام کمه و زیاد بلند نمیشه باید چیکار کرد که زود به نتیجه رسید

منم می خواهم ناخ هایم بلند بشه ولی چیکار کنم

به منم بگید ناخونام چجور بلند چه

دوستان استفاده ازماست ونشاسته هم موثره

من دوس دارم ناخن بلند داشته باشم

سلام ببخشید من ناخنم زرد شده بود بو بدی هم گرفته بود تحمل نداشتم از بستر ان را با دست کندم اگه میشه راهنمایی کنین بعد چه مدت این ناخن دوباره رشد میکند و با چه راهکار هایی رشد ان تشدید میشود ممنون

همه روغن را با هم قاطی کن وبه مدت 1 ساعت دست وبزار وماساچ بدخاک نمالی وتا فردا دستد نشوید

سلام دوستان شب به شب موقع خواب یه کم. روغن زیتون رو. با کمی آبلیمو ترکیب کنید بزنید به ناخناتون بعد با دستکش پلاستیکی دستتونو بپوشونید بعد روش یه دستکش پشمی بپوشید تا خوب گرم بشه فرداش دستتونو با آب گرم بشورید طی یک هفته رشد ناخوناتون. افزایش پیدا می‌کند

سلام من ناخونام دائما از گوشه ک میشه وسط ناخنم میشکنه هیچوقتم بلند نمیشه و گرفتنشم‌ سخته وقتی از وسط میشکنه چیکارکنم‌ خوب بشه؟؟؟

قرص بیوتین برای رشد ناخن مفیده

عزیزم رشد ناخن ربطی به سن نداره?

من دستم همیشه تو دهنمه دستام زشت شدن

چرا مگه میشه ک همیشه دست تو دهن گذاشت؟

دقیقا ینی باید چیکار کنیم؟؟

خاک تو سرت

ناخناتو نخور

چی کار کنم دست خودم نیست

من مخوام ناخنام بلند شود کمک

بزار تو آبلیمو

ناخن های پسر ۱۴ ساله من چند وقتیه یکم ناهمواری دارن چی کار کنم

من نلخنامو میخورم چه کار کنم

دستو بکن تو فلفل صبح به صبح

بسیار هم عالی

منم میخورم چیکارکنم دستم همیشه تو دهنمه????

لاک فلفلی بزن به ناخونات

سلام من ناخن بلند دوست دارم ولی هرچقد که تلاش کنم ناخن هایمو بلند کنم تا یه هفته میزارمشون بعد از یه هفته شروع به جوییدن میکنم چیکار کنم که ناخنامو دیگه نخورم؟؟؟؟

لاک بدبو برای جلوگیری از جویدن ناخن از داروخونه بخرین … خیلی عالیه

من عادت ب جویدن ناخن دارم ولی نمیتونم ترکش کنم و همیچوقت هم بلند نمیشه حتی وقتی ک یک ماه خودم و کنترل میکنم ناخن هام ب حدی زشت شدن ک رفتن تو گوشتم خواهشا کمکم کنید .???

بسیار عالی بود ممنون از رهنمایی هاتو۰۰۰

سلام من هرکاری که بگین و واسه ترک جویدن ناخونام کردم ولی نتونستم ترک کنم
اخرش رفتم دوماه ناخن کاشتم الان دیگه عادتش از سرم پریده خداروشکر

روغن کرچک عالیه برای رشد ناخن ها ???????

چجوری ازش استفاده وردی؟

سوسن جان چطوری ها عزیزم

چجوری لطفا

باروغن زیتون به نتیجه رسیدم

سلام دوستان برای رفع شکنندگی ناخن از سررکه سیب و همچنین ابلیمو استفاده کنید و همچنین برای رشد انها از شیر و روغن زیتون استفاده کنید

چجوری استفاده میکنی

من ناخونام خیلی زود میشکنه نازکه لطفا کمکم کنید

نشاسته خیلی خوبه

من هم فكرميكنم آبليموخوب باشه چندنفرازدوستام امتحان كردن وبه نتيجه رسيدن

.comSamen@ahwazi

باسلام من خیلی این کار را کردم ولی بهنتیجه نرسیدم چه کار کنم کمکم کنین

چطوری بزارم تو ابلیمو

سلام دوستان من از ابلبیمو استفاده کردم نتیجه خیلی خوبی گرفنم امیدوارم شما هم نتیجه بگیرید بعدش یک قاشق روغن زیتون یک قاشق نمک و مقداری اب اینم نتیجه عالی گرفتم لطفا ایتفاده کنید

سلام بچه ها بزنین تو اب لیمو روزی دو سه بار من جواب گرفتم بعدشم یک قاشق روغن زیتون یک قاشق نمک با اب مخلوط کن روزیی چهار بار این کارو انجام بدین من جواب گرفتم

سلام.من همه این کارهارو کردم جواب نگرفتم و فقط دوتا از ناخن های انگشتم پوسته میشه و هیچ مشکلی هم ندارم اما نمیدونم چرا درست نمیشن

سلام من ناخنام خیلی نرم هستم نمیدونم چکار کنم ؟

بذار تو سرکه سیب عالیه

مرسی عالی بود امید وارم جواب بده

سلام راه کار هاتون خیلی خوب بود امیدوارم بهم توی تقویت ناخن هام برای عید کمک کنه. مرسی.

عالی بود ممنون. فقط دوستی که کپسول ساپلاس مدز رو معرفی کرده بود واقعا تاثیر داره؟

من بچم دوسال نیم نوخاناش خیلی نازک نا منظم در میاد نمیدونم چه کنم

لطفا کمکم کنید این جمعه عروسی داریم ولی ناخنامو جوییدم نمیدونم چکار کنم خواهش میکنم

زهرا خانم شما کله پاچه بزن حللللله

Khili khob bod mmnon:)

سلام یه،راه فوری واسه،رشت ناخن ها میخوام کمکم کنین

عزیزم
بزن تو آبلیمو

ابلیمو وشکر رو مخلوط کن تا سفت بشه هر روز روزی دوبار بزار

یه راهکاری واقعی بهم بدین

ناخونای من خیلی کشیده و خوشگله و دائما بلنده اما فصل مدرسه که میشه و ناخون هامو تند تند کوتاه میکنم ناخونام خراب و شکننده میشه چیکار کنم

خب با ناخن گیر نگیر سوحان بزن

مپ ناخن هامو میخورم و دوست دارم بلند شه میشه یه مایع بگید که نتونم بخورم ناخنم رو
مرسییییییییییییی❤?? اگر پاسخ گو باشید

منم همین طور هستم اگه خودت پیدا کردی به منم بگو مرسی

سلام عزیزم لاک تلخ بگیر از داروخونه از محصولاته هیدمودرم عالیه حتما جواب میگیری

شما باید لاک تلخ از داروخانه بگیرید حتما خوب میشود

سلام من 11 سالمه روش هایی که گفتیم را امتها کردم خیلی تعسیر خوبی داره ممنون

جدی هست چون من یک سال بزرگ تر از تو هستیم

من چند مدتی هست موهام خیلی میریزه حتی دست هم که میزنی می بینی چندتا از تارها داخل دستت بافی مونده خلاصه خیلی استحکامشون کاهش پیدا کرده لطفا راهنمایی کنید

برا ریزش مو آب پیاز رو با روغن زیتون و عسل مخلوط کن بزن سرت قبل و موم،نیم ساعت باد بشو،قرص زینک پلاس بهور،و قرص ب 6 ،آمپول نورو بیوین دو هفته یک بار و 1عدد قرص د3 بازهم دو هفته یه بار،قرص ب و زینک رو یک در میان بخور،ریرش مو قطع و رشد شروع میشه

شما باید ویتامین b بدنتون رو تامین کنید تا دیگه دچار ریزش مو نشد قرص های ویتامین bب من کمک زیادی کرد من ب شما
هم توصیه میکنم

ممنون خوب بود

سلام من ناخن بلند خیلی دوست دارم اما اصلا ناخن هام رشد نمی کنه لطفا کمک کنید

مصرف روزانه يك ليوان شير تاثير زيادي دارد

جواب بدین لطفا

از روغن زیتون و سیر و ابلیمو استفاده کن البته همه رو باهم نه

کسی جواب نمیده

واقعا آبلیموتاثیری در رشد ناخونا داره؟؟

ابلیمو هم برا استحکام ناخن و سفیدیشون خیلی خوبه

ارع عالیع

سلام خسته نباشد ..من نوازنده گیتارم با ناخن! متاسفانه خیلی زود ناخن هام میشکنه خواستم ببینم چکار کنم ک سریع رشد کنه و زخیم بشه؟ ?ایا داروی خاصی هست ک زود عمل کنه؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام شما میتونید برای زخیم شدن ناخنتون هر دو روز ناخن هاتون را با ابلیمو به مدت 20 دقیقه ماساز بدین من خودمم نوازنده راک هستم و از کلید گیتار استفاده نمیکنم و با عمل این کار در مان شد ناخن هام

گیتارنزن تا نشکنن

سلام قرص ساپلاز مذز بخورید خیلی خوب و عالیه

سلام ابلیمو وماست تاثیر زیادی داره هفته ای یک عدد قرص ویتامین d هم بخورید

سلام خسته نباشد ..من نوازنده گیتارم با ناخن ..متاسفانه ناخنم خیلی سریع میشکنه ..خواستم بدونم چکار کنم که هم رشد سریع تری داشته باشه هم زخیم و محکم بشه ایا داروی خاصی هست که زود عمل کنه؟!
مرسی ✋?

راهنماییم کنید

حمیدی فرد؟

ناخنای من تایکم بلند میشن برمیگردن…یعنی سمت بالا رشد نمیکنن کج میشن سمت پایین…در ضمن کشیده هم نیستن….راهکاراتون جواب میده واسم؟

سلام ببخشید برای رشد ناخن چه چیزایی باید بخورم

خوب عزیزم ناخوناتو همیشه بارغن زیتون اونارابزار چند دقیقه بهد اونارا بمال

کج میشن ینی چی؟ کدوم سمت رشت میکنن مگه خانومی؟متوجه نشدم منظورتوگفتی سمت بالا رشد نمیکنن؟

ممنون از سایت خوبتون
خانومای عزیز فک کنم حرفای دوستانو بخونین ب بیشتر جواباتون برسین
نظرات خوبی دادن حتما بخونین ایشاالله ک نتیجه بگیرین من نظرات روخوندم درست گفتن پس حتما امتحان کنین
من ازهمین راهکاراب نتیجه رسیدم والان حتی با نواختن مداوم هم نمیشکنه عین قبل

مال منم همینجوریه

من ناخونام کوتاه خیلی دلم میخواد بلند شه لطفا به من کمک کنید تا ناخونام سریع تر رشد کنه

سلام ایاواقعاجواب میده

منم همین مشکلو دارم

سلام من ۱۸ سالمه,ناخونام اصلا رشد نداره
من همیشه لاک میزنم ایا این باعث میشه ناخونام رشد نکنن؟

بله لاک باعث رشد کردن کم ناخن و ضعیف شدنش میشه

خوب بود ممنون

سلام من 12 سالمه تو نوشته هام هیچ غلط املایی ندارم ولی شما چی ؟ وای وای وای

سلام دوست عزیز
از این که مجله نیلگون رو انقدر با دقت دنبال میکنید ممنونم.
ما هم سعی میکنیم تا هر روز کارمون رو بهتر ارائه بدیم

سلام قبلا اسم یه قرصی رو ذکر کرده بودیم برای مقاوم و استحکام ناخن میشه دوباره بگین

دوست عزيزم اين سايت براى جواب دادن مشكلات وهمفكرى بچه هابراى رفع مشكلاشون هست نه جاى حرف هاى بيهوده?

لطفا بچه ها نیان جواب ندن

سلام خیلی ممنون عالی بود

سلام انگشت وسطی دستی که باهاش مینویسم یه خورده که بلند میشه،میشکنه.هرچی که گفتید هم رعایت میکنم.چیکارکنم؟لطفا جواب بدید.

واقعا آبلیمو تأثیر داره؟چون من مبخوام بک ماه دیگه برم مهمونی برم و میخوام ناخن هایم زود بلند بشه.و من اصلا ناخونام بلند نمیشه واگه میشه راهکارهایی مقابله با حویدن ناخن بزارید.ممنون میشم.

کمکم کنید ناخنم اصلا رشد نداره چند روز دیگه عروسی مه یه راحل فوری بدن

سلام من 17 سالمه اصلا ناخونام رشد نمیکنه فقط دست چپم یه کم رشد میکنه اونم زود میشکنن نمیدونم باید چی کار کنم لطفا کمک کنید

سلام میشه راجع ب چاقی مطلبی بزارین….من واقعا لاغرم…18سالمه…قد 165وزن 38…هیچ بیماری هم ندارم

سلام زهرای عزيز، حتما در اينده مطالب بیشتری در اين زمینه ميذارم، ميتونين اين مطالب رو ببينين: آیا چند کیلویی زیر وزن نرمال هستید؟ چگونه با کمبود وزن خود مقابله کنیم؟

سلام خیلی عالی بود ممنونم?

زهرا خانم کلپچ بزن
جیگر بخور

عزیزم قرص زینک پلاس بخوروحتماازعطاریاکه داروی چاقی دارن قرص اکسیرپیداکن بگیرمنم هم وزن شمابودم بااین دوتاقرص به ۵۶کیلورسیدم.امیدوارم موفق باشی

رشد ناخونام خیلی خوبه هیچوقت هم نمیشکنه
من همیشه از ابلیمو استفاده میکنم هرروز خیلی هم نتیجه خوبی گرفتم
پیشنهاد میکنم استفاده کنین

واقعا کار میکنه؟
لطفا جواب بدید.

سلام دوست عزیز، بله با تغذیه خوب و مراقبت‌های مناسب مي‌تونيد به رشد بهتر ناخن‌ها كمك كنيد.

خوب بود اما میشود مطالبی راجب لاغری در یک هفته هم بگذارید ممنون

ملیکای عزیز، در بخش تناسب اندام و تغذیه سالم مطالب زیادی درباره لاغری و کاهش وزن داریم

نه نمیشه……. فقط جان بی افت فش نده خووووووب؟

سلام ببخشید من اصلا ناخن هام رشد نمیکنه بعد چکار کنم. یک راهکار خوب بهم ارايه بدین ممنون میشم

خوب بود ولی مطالبتون کمه لطفا زیادش کنید ممنون

چ کار کنم ناخنم رشد کنن ب جز ابلیمو …ـ

با سبر در هفته دوبار به مدتپنج دقیقه

سلام از روغن زیتون استفاده کن

سیر خوبه
آب پرتقال هم به تقویت و رشد ناخن کمک میکنه

مرسی نکات خوبی بود…

خوب بود اما مطالب بیشتری بذارید

من روغن دانه کتان میزنم به ناخنم بعد دستکش میپوشم تا نیم ساعت خیلی خوبه مامانم اصلا بلند نکشیدن پیشوایان الان خیلی بلند و عالی شده

قاسم اباد امیریه امیریه 7

خوب بود.ممنون

منم همین تور

سلام من ناخنم خیلی زود میشکنه و بلند نمیشه لطفا راهکار بدین فوری ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

ناخن‌های زیبا، جذابیت‌ شما را دوچندان می‌کنند. خیلی از ما واقعا دوست داریم ناخن‌های محکم و زیبایی داشته باشیم. اما اگر ناخن‌هایمان به‌اندازه‌ی کافی محکم نباشند و به‌خوبی رشد نکنند، باید چه‌کار کنیم؟ ضعیف بودن ناخن، به دلایلی از جمله استفاده‌ی طولانی‌مدت از لاک ناخن، افزایش سن، پُرکاری یا کم کاری تیروئید، پسوریازیس، بیماری‌های ریوی، اگزما، کم‌خونی، عفونت قارچی و … رخ می‌دهد. دلیل شکنندگی و ضعف ناخن هرچه باشد، همیشه باعث ناراحتی‌ است چون به‌راحتی ترک می‌خورد و می‌شکند. خوشبختانه شما می‌توانید سست و شکننده بودن ناخن‌هایتان را در خانه درمان کنید. در ادامه چند راهکار طبیعی برای تقویت ناخن به شما معرفی می‌کنیم.چیکار کنم ناخنم نشکنه

معمولا علت ضعیف شدن ناخن‌ها کمبود رطوبت یا خشکی است. برای اینکه ناخن‌هایتان مرطوب بمانند، می‌توانید از روغن ویتامین E کمک بگیرید. روغن ویتامین E، ناخن را تغذیه و تقویت می‌کند. برای این کار، روغن ویتامین E را از کپسول آن خارج کنید، به ناخن‌هایتان بزنید و به‌آرامی و با حوصله ماساژ بدهید تا جریان خون در آنها افزایش پیدا کند. این کار را به‌مدت دو تا سه هفته و هر روز انجام بدهید تا نتیجه‌ی مطلوب را ببینید. می‌توانید کپسول ویتامین E را به‌صورت خوراکی هم مصرف کنید.

نکته: راهکار‌ِ توصیه‌شده را قبل از خواب انجام بدهید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

روغن نارگیل یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت ناخن های شکننده است چون حاوی چربی اشباع است، ناخن‌ها را مرطوب می‌کند و درنتیجه از عفونت آنها پیشگیری می‌کند. می‌توانید روغن نارگیل ولرم را مستقیما به ناخن‌هایتان بمالید و ۵ دقیقه به‌آرامی ماساژ بدهید. این کار باعث بهبود جریان خون در ناخن می‌شود. این کار را دو تا سه‌بار در روز انجام بدهید.

همچنین می‌توانید چند قطره آبلیمو را به یک چهارم فنجان روغن نارگیل ولرم اضافه کنید و ناخن‌هایتان را قبل از خواب به‌مدت ۱۰ دقیقه در آن قرار بدهید. در طول شب دستکش بپوشید. این راهکار را به‌طور مرتب در پیش بگیرید تا ناخن‌هایتان سالم‌تر و قوی‌تر شوند.

سرکه‌ سیب هم یک درمان مؤثر دیگر برای ناخن‌های ضعیف است. سرکه‌ سیب دارای مواد مغذی زیادی همچون آهن، کلسیم، ویتامین‌ها، پتاسیم، منیزیم و غیره است که استیک اسید و اسید مالیک نیز دارد که برای پیشگیری از عفونت ناخن سودمند است. به میزان برابر، آب و سرکه‌ سیب خام و تصفیه‌نشده را با هم ترکیب کنید و ناخن‌ها را به‌مدت چند دقیقه در آن قرار بدهید و سپس کوتیکول‌های ناخن را به‌آرامی عقب بزنید. (کوتیکول یا پوستک، همان پوست نازکی است که در ابتدای رویش ناخن وجود دارد.)

نمک دریا برای تقویت ناخن بسیار مفید است و ناخن‌هایتان را براق و آنها را تقویت می‌کند. در یک کاسه‌ی کوچک، آب گرم بریزید و ۲ قاشق غذاخوری نمک دریا به آن اضافه کنید، ۲ قطره روغن کندر، ۲ قطره روغن جوانه‌ی گندم، ۲ قطره آبلیمو و ۲ قطره روغن مر حجازی هم به آن بیفزایید. ناخن‌هایتان را به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در این ترکیب قرار بدهید و سپس با آب گرم آبکشی کنید. بعد از خشک کردن، از مرطوب‌کننده استفاده کنید. این شیوه را دو تا سه‌بار در هفته به‌کار ببرید تا زمانی که بهبودی را ببینید.

آبلیمو به تقویت و درخشان کردن‌ ناخن کمک می‌کند. ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک قاشق غذاخوری آبلیمو ترکیب و آن را گرم کنید، تا حدی که دست‌تان نسوزد. با استفاده از یک تکه پنبه، آن را به ناخن‌ها بمالید و در طول شب دستکش بپوشید.

می‌توانید آبلیموی تازه را با مقدار مساوی روغن آرگان ترکیب کنید و ناخن‌ها را به‌مدت ۲۰ دقیقه در آن قرار بدهید. هر دو راهکار پیشنهادشده را به‌مدت ۲ تا ۳ هفته و هر روز انجام بدهید.

روغن‌های گرم می‌توانند کیفیت و بافت ناخن را بهتر کنند. مقدار مساوی روغن جوجوبا، روغن بادام و روغن زیتون را با هم مخلوط و آنها را گرم کنید تا حدی که دست‌تان نسوزد. با استفاده از تکه‌های پنبه، روغن‌ها را به ناخن‌هایتان بمالید. اجازه بدهید ۱۰ دقیقه بمانند تا به بافت ناخن‌ها نفوذ و آنها را تغذیه کنند.

اگر ناخن‌هایتان به دلیل خشکی، شکننده شده‌اند، زرده‌ی تخم‌مرغ می‌تواند بهترین درمان باشد. زرده‌ی تخم‌مرغ را با شیر ترکیب کنید و چند دقیقه ناخن‌های خود را با آن ماساژ بدهید و سپس با آب بشویید. زرده‌ی تخم‌مرغ، رطوبت موردنیاز ناخن را تأمین می‌کند.

اگر ناخن‌هایتان زیاد در معرض آب هستند و زیاد دست‌هایتان را خیس می‌کنید، هر نوع روغن سبزیجاتی که در دسترس دارید برای تقویت ناخن های‌ شما مناسب است. روغن را با تکه‌ای پنبه به ناخن‌هایتان بزنید و ۵ دقیقه ماساژ بدهید. این کار را روزی ۳ تا ۴ بار انجام بدهید.

آب پرتقال حاوی اسید فولیک است که برای رشد ناخن ضرورت دارد. آب پرتقال تازه تهیه کنید و ناخن‌ها را به‌مدت ۱۰ دقیقه در آن قرار بدهید و سپس با آب گرم آبکشی کنید. بعد از خشک کردن، مرطوب‌کننده بزنید. این راهکار را هر روز انجام بدهید تا ناخن‌هایتان تقویت شوند.

گوجه‌فرنگی سرشار از بیوتین (ویتامین B۷) است که ناخن‌ها را ضخیم‌تر و محکم‌تر می‌کند. در یک کاسه، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با نصف فنجان آب گوجه‌فرنگی مخلوط کنید و به‌مدت ۱۰ دقیقه ناخن‌هایتان را در آن قرار بدهید. این کار را هر روز انجام بدهید.

کره‌ی شیا یک مرطوب‌‌کننده‌ی فوق‌العاده است. کره‌ی طبیعی شیا را ۲۰ دقیقه به ناخن و کوتیکول بمالید تا تغذیه شوند و قوی و محکم بمانند. همچنین کره‌ی شیا می‌تواند کوتیکول و آسیب‌دیدگی‌های ناخن را ترمیم کند.

نکته: این راهکار را قبل از کارهایی مثل مانیکور، لاک زدن و … انجام بدهید.

روغن کتان حاوی ریزمغذی‌هایی همچون ویتامین B، پتاسیم و اسیدهای چرب امگا۳ است که برای سلامت ناخن ضروری است. می‌توانید روغن کتان را مستقیما روی ناخن‌ بمالید و چند دقیقه ماساژ بدهید. قبل از خواب این کار را انجام بدهید و دستکش بپوشید.

می‌توانید روغن کتان را در رژیم غذایی‌تان هم مصرف کنید. مثلا به اسموتی یا غلات صبحانه‌تان ۲ قاشق غذاخوری روغن کتان اضافه کنید.

روغن کرچک نه‌تنها برای محکم کردن ناخن مفید است، بلکه با عفونت‌های قارچی نیز مبارزه می‌کند. چند قطره روغن نعناع را با مقداری روغن کرچک مخلوط و نمک اپسوم به آن اضافه کنید. انگشت‌هایتان را به‌مدت ۱۰ دقیقه در این ترکیب غوطه‌ور کنید و سپس با آب بشویید.

روغن درخت چای می‌تواند شکنندگی‌ ناخن ناشی از عفونت قارچی را درمان کند. چند قطره روغن درخت چای را به نصف یک کپسول محتوی روغن ویتامین E اضافه کنید، آن را به ناخن‌ها بمالید و چند دقیقه ماساژ بدهید. حدود نیم‌ساعت صبر کنید و بعد از آبکشی با آب ولرم و خشک کردن، مرطوب‌کننده بزنید. این کار را یک ماه و هر روز دوبار انجام بدهید.

گیاه دم اسب، غنی از یک ماده‌ی معدنی ضروری به نام سیلیکاست که برای تقویت ناخن مفید است. همچنین گیاه دم اسب می‌تواند در برطرف کردن لکه‌های سفید روی ناخن مفید باشد. به یک فنجان آب گرم، دو قاشق غذاخوری گیاه خشک‌شده‌ی دم اسب اضافه کنید و روی فنجان را بپوشانید، ۱۰ دقیقه صبر کنید تا خیس بخورد. بعد از خنک شدن، ناخن‌ها را ۲۰ دقیقه در آن قرار بدهید. ناخن‌ها را خشک کنید، به آنها روغن زیتون بزنید و در طول شب، دستکش بپوشید. این کار را ۳ تا ۴ بار در هفته انجام بدهید.

این ترکیب گیاهی می‌تواند ناخن‌هایتان را تغذیه و آنها را معطر و خوشبو کند. یک قاشق چای‌خوری چای بابونه و یک قاشق چای‌خوری چای نعناع را به یک فنجان آب جوش اضافه و ۲ ساعت صبر کنید تا خیس بخورد و سپس از صافی رد کنید. حالا یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون و ۲ قاشق غذاخوری آرد گندم به این ترکیب اضافه کنید. تمام مواد را به‌خوبی مخلوط کنید و خمیر حاصل را روی ناخن‌ها بمالید. پس از یک ساعت آبکشی کنید. این شیوه را یک یا دوبار در هفته به‌کار ببرید.

چای سبز آنتی‌اکسیدان‌هایی دارد که در سلامتی و تقویت ناخن مؤثر است. در یک فنجان آب جوش، چند برگ چای سبز بریزید و کمی صبر کنید تا خیس بخورد. بعد از خنک شدن، ناخن‌ها را به‌مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در آن قرار بدهید. این کار را دوبار در هفته تکرار کنید.

می‌توانید ۲ قاشق چای‌خوری چای سبز را با چند قطره روغن جوانه‌ی گندم و کمی نمک مخلوط کنید و ناخن‌ها را ۵ دقیقه در آن قرار بدهید و سپس با یک دستمال خشک، تمیزشان کنید. این شیوه را دوبار در هفته به‌کار ببرید.

یک راه دیگر هم این است که چند قطره عصاره‌ی چای سبز را با روغن نارگیل یا ژل آلوئه‌ورا ترکیب کنید و یک یا دوبار در هفته ناخن‌هایتان را با آن ماساژ بدهید.

چای گزنه از شکنندگی ناخن ناشی از کمبود سیلیکا پیشگیری می‌کند. ۲ تا ۳ قاشق چای‌خوری برگ خشک گزنه را با یک فنجان آب جوش ترکیب کنید و روی آن را بپوشانید تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. بعد از صاف کردن، کمی عسل به آن اضافه کنید و بنوشید. تا مدتی هر روز این کار را انجام بدهید.

روغن هسته‌ی انگور می‌تواند ناخن‌های ضعیف‌تان را مرطوب نگه‌دارد و ترک‌خوردگی‌های آن را درمان کند. روغن هسته‌ی انگور را به ناخن و کوتیکول بمالید. روزی دوبار و به‌مدت چند هفته این کار را تکرار کنید.

برگرفته از: homeremedyhacks.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')
چیکار کنم ناخنم نشکنه

کتاب الکترونیکی

۱۱ دلار

PDF

۲۴۷

۱۳۹۸

TarcherPerigee

۱ فایل PDF

اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

راه کارهاتون عالی بود

گفتین مرتبا از سوهان استفاده کنین ولی بعد گفتین ناخن هاتونو نخراشین . بالاخره سوهان استفاده کنیم یا ن؟

سلام
منظورش اینه سطح ناخن رو نخراشین. سوهان رو برای لبه‌ی ناخن‌ها می‌تونید استفاده کنید.

مد و زیبایی

۴ تمرین خانگی برای جلوگیری از پیر شدن پوست صورت


جوانسازی دور چشم با ۷ توصیه ضروری

خواص آب برنج برای مو و پوست و نحوه استفاده از آن

درمان جوش صورت با گلاب؛ ۱۱ روش فوق‌العاده برای درمان جوش

جوش صورت نوزاد؛ عوامل، راه‌های تشخیص و درمان

آخرین مطالب

کتاب باهم؛ همین و بس، اثری متفاوت از آنا گاوالدا

اگر هر روز یک ناهار تکراری بخوریم چه اتفاقی می‌افتد؟

۱۳ کار ساده‌ای که زوج های خوشحال هر روز انجام می‌دهند

خواص تخم کتان برای سلامتی؛ آشنایی با فواید و مضرات آن

معرفی کتاب خودت را به فنا نده؛ راهی برای بهبود کیفیت زندگی

ترین های جهان

بهترین فیلم های کمدی؛ ۲۵ فیلم خنده‌دار دنیا با داستان‌های هیجان‌انگیز

معروف ترین موزه های جهان؛ ۱۰ موزه برتر جهان با آثار تاریخی حیرت‌انگیز

بهترین برد گیم های دنیا؛ ۳۰ بازی جذاب برای تقویت هوش و ذهن

بهترین کشورها برای مهاجرت در سال ۲۰۱۹ کدام‌اند؟

۴۴ فیلم دیدنی از بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما


گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۸۹/۰۹/۰۷
· بروز رسانی شده ۱۳۸۹/۰۹/۰۷


چگونه به ناخن های خود زیبایی بدهیم؟

ناخن ها را با روغن سیر ماساژ دهید؛این درمان قدیمی خیلی زود به رشد و قوی شدن ناخن ها منجر خواهد شد.برای حفظ روغن بر روی دست و برای جلوگیری از پخش شدن بوی آن به اطراف ،دستکش پلاستیکی بپوشید و اجازه دهید روغن به مدت حداقل ۱۵ دقیقه روی دستتان بماند.پس از این که دستان خود را خوب شستید نصف یک لیمو ترش را به روی پوست آن ها بمالید تا بوی سیر از بین برود.

لوسیون برای ناخن:

یک قاشق ید سفید را با یک قاشق آب لیمو ترش مخلوط کنیدو روزانه چند بار به ناخن ها بمالید .با استفاده از این لوسیون ناخن های شما زیبا و شفاف می شود.همچنین این لوسیون از شکسته شدن ناخن ها جلوگیری می کند.
چگونه از ایجاد حباب بر روی لاک ناخن جلوگیری کنیم؟چیکار کنم ناخنم نشکنه

برای پیشگیری از ایجاد حباب روی ناخن ها ،ظرف محتوی لاک را قبل از مصرف تکان ندهید. بطری حاوی لاک را به آرامی به طرف پایین و بالا حرکت دهید و آن را ا ملایمت درون دست ها ی خود بچرخانید.

با ناخن های ضعیف باید چه کنیم؟

مالیدن ناخن ها سبب قوی شدن آن ها می شود.ماساژ دادن ناخن ها نه تنها آنها را صاف و درخشنده می کند بلکه با افزایش جریان خون در قسمتی که رشد ناخن از آن جا آغاز می شود ناخن را قوی می سازد.

تقویت ناخن ها:

روزی ۵ دقیقه ناخن را در روغن گرم یا سرکه ی انگور قرار دهید.روغن زیتون و سرکه ، ناخن را مقاوم تر می کند و مانع شکستن فوری آن ها می شود.

چگونه نقاط سفید روی ناخن ها را برطرف کنیم؟

برای برطرف کردن این نقاط سفید باید به رژیم غذایی خود (روی) بیفزایید همچنین می توانید از داروهای مکمل حاوی روی یا از مواد غذایی غنی از روی چون تخم مرغ ، شیر ، و جگر استفاده کنید.


خرد شدن لاک ناخن به چه دلیل است؟

هر نوع لاک ناخن،زمانی که بر روی ناخن های خشک و شکننده استفاده شود خرد خواهد شد زیرا انعطاف خود را از دست خواهد داد.روزانه ناخن های خود را با روغن زیتون ماساژ دهید.
برای درمان ناخن های شکننده از سوهان ناخن برای صاف کردن گوشه ها استفاده کنید و بر روی نقاط شکسته شده جلا دهنده بزنید.سپس اجازه دهید جلادهنده خشک شود و دوباره تمام ناخن را با جلادهنده پوشش دهید.

پوسته پوسته شدن ناخن :

این مشکل اغلب به دلیل قرار گرفتن ناخن ها در معرض مواد شیمیایی و شوینده ها به وجود می آید.از مصرف استون و شستن ظروف بدون دستکش بپرهیزید.هر روز ناخن هایتان را با روغن ویتامین E مرطوب کنید.همچنین لاک ناخن خود را با ناخنتان نکنید زیرا همواره با کنده شدن ورقه های لاک ، لایه ای از سطح خارجی ناخن شما نیز کنده می شود.


چگونه از بد رنگ شدن ناخن ها جلوگیری کنیم؟

بد رنگ شدن ناخن های خود را با قرار دادن گلوله ی پنبه ای آغشته به سرکه بر روی ناخن هایتان و فشار دادن آنها به مدت یک دقیقه درمان کنید.


استحکام ناخن ها :

دو قاشق سوپ خوری آب آناناس + دو قاشق غذا خوری زرده تخم مرغ + نصف قاشق چای خوری سرکه انگور همه را مخلوط کرده و نیم ساعت ناخن ها را در آن قرار دهید.

با تشکر از خانم لیلی روزیطلب
منبع : زیبا شو دات کام

برچسب‌ها استحکام ناخن هابرای درمان ناخن های شکنندهپوسته پوسته شدن ناخنچگونه از ایجاد حباب بر روی لاک ناخن جلوگیری کنیم؟چگونه از بد رنگ شدن ناخن ها جلوگیری کنیم؟چگونه به ناخن های خود زیبایی بدهیم؟چگونه نقاط سفید روی ناخن ها را برطرف کنیم؟چند نکته مفید برای داشتن ناخن ها یی زیباخرد شدن لاک ناخن به چه دلیل است؟لوسیون برای ناخنناخن


۱۳۹۰/۱۲/۲۲

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۱۲/۲۲


۱۳۹۲/۰۴/۰۵

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۲/۰۴/۰۵


۱۳۹۰/۰۱/۱۰

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۱/۱۰

دو قاشق غذا خوری زرده تخم مرغ nashnide boodam, yani chi!?
roghane sir az koja gir biarim?
be har hal mofid bood merci.

[پاسخ]

Good

[پاسخ]

سلام من ناخن هام تند رشد میکنه اما خیلی نرم و نازکه خواهش میکنم به من ایمیل بزنید مرسی

[پاسخ]

خوب بود ……… دمت گرم …………

[پاسخ]

خوب بودددددددددددد دمت گرم ………..

[پاسخ]

عالی بود.سپاس

[پاسخ]

سلام جدیدا ناخن های من دچار مشکلی شدن که جایی بیان نشده یا ندیدم.ناخن های من به مرور زمان کوچک تر میشن و گوشت زیر ناخن از ناخن جدا میشن.واقعا حس بدیه هیچ ضربه ای نخورده ولی واقعا نمیدونم چکار کنم.لطفا کمکم کنید ممنونچیکار کنم ناخنم نشکنه

[پاسخ]

عالی بود.مرسی.

[پاسخ]

سلام . ناخن هام خیلی دیر به دیر رشد میکنن وقتی هم رشد میکنه نامنظم و پهنه. فقط نانخ کوچیکم خوب و کشیده هست اگه نظری بدید که به دردم بخوره خیلی متشکرم. از همین حالا منتظرم………..

[پاسخ]

لطفا راهنمایی کنید چون من ناخن هام خیلی دیر بلند میشه وقتی هم که بلند میشه نا منظمه دیگه حالم داره ازشون بهم میخوره ازتون می خوام یک راهی جلو پام بذارید ممنون

[پاسخ]

سلام. محسن ۲۴ ساله از لواسان.
در اثر ضربه ای ناخن شصت پایم کاملا جداشده. چه چیزی استفاده کنم تا رشد مجدد ناخن سریع تر شود؟
تشکر.

[پاسخ]

خخخخخخخخخخییییییییییللللللللللیییییییییی ممممممممممتتتتتتتتتتششششششششششککککککککککررررررررررمممممممممم

[پاسخ]

سلام.ببخشید من مدل ناخنام صافه گوشه اش هم تیزه ولی خیلی زود می شکنه اصلا اون شکلی که من دوست دارم نمیشه
میخوام خیلی بلند بشه لطفا یه راهی بگید
مرسی

[پاسخ]

من ناخن هام صاف هستند و برای همیت موقع لاک زدن اصلا قشنگ نمیشن!چیزی میشناسید که بتونه اونارو کشیده و منحنی بکنه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

[پاسخ]

سلام ناخونای من بعد از اینکه از حموم میام زرد میشن اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم

[پاسخ]

من وقتی از حموم میام ناخونام خیلی زرد می شن بعد ۱۰ ساعت درست می شه

[پاسخ]

are asetoon vaghean nakhono kharab mikone
serke ham ajab chiziehhaaaa!!!! be darde hame chi mikhore

[پاسخ]

من نا خن هایم زود زرد میشن ورشدشون کمه چیکار کنم؟
همد زمان هم رشد نمیکنن
ممنون

[پاسخ]

سلام ممنون از سایت خوبتون من میخوام ناخن هام هر چه سریعتر بلند شه چون رشدخیلی ضعیفی دارن و یه محلول خوب بهم معرفی کنید لطفابه ایمیلم پاسخ رو بفرستید .

[پاسخ]

درود بر شما من مدتیه به لاک زدن عادت شدیدی پیدا کردم، از ابتدا ناخن های بسیار ضعیف و شکننده ایی داشتم فکر کردم با لاک زدن کمی مقاومت ناخن هام حتی مقطعی بالا می رود ولی درست برعکس ناخن هام بسیار ضعیف تر و زشت شدن هم رنگشون زرد شده هم لایه لایه شده و مدام پوست روییش بلند می شه و می شکنه قبلا یک محلول استحکام بخش ناخن به نام ” mavala scientifique” استفاده کردم ولی احساس کردم مصرف این محلول باعث حالت تهو و سرگیجه در من می شه بنابراین مصرفش و قطع کردم می خواستم لطف کنید و راهنماییم کنید از وضعیت ناخن هام بسیار ناراحتم ممنون.

[پاسخ]

sara پاسخ در تاريخ مرداد ۱۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰:

منم قبلا ناخونم اینطوری شده بود فقط باید صبر کنی وهیچ کاری با ناخونات انجام ندی خودش بعد یه چند وقت ترمیم میشه

[پاسخ]

رویا پاسخ در تاريخ بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۵ ۰۴:۱۵:

من این مشکل برام پیش اومد حدود دو ماه اصلا لاک نزدم بعد دیگه خودش خوب شد

[پاسخ]

keili khub boooooood mamnun az inke in etelaat ro dar ekhtiar ma gozashti

[پاسخ]

salam mersi az goftehaye mofideton ama mikham bedonam ablimoye tanha ham be andazeye serke baraye nakhon moaser ast mersiiiiiiiiiiiiiiii……………..

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶:

سلام.نه اشکالی نداره؛ ….شاد وتندست باشید

[پاسخ]

salam lotfan dalile sorakh shodane nakhon ra be man begoed

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ آذر ۹ام, ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳:

سلام
سوراخ شدن یا pitting که نوعی ناهنجاری محسوب می شود که نیازمند پیگیری هست ؛ در این حالت ممکن است در اثر ضربه ایجاد شود یا ممکن است از عوارض بیماریهایی مثل پسوریازیس،اگزما یا آرتریت باشد.

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2019. حق کپی رایت محفوظ است

چیکار کنم ناخنم نشکنه
چیکار کنم ناخنم نشکنه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *