چیکار کنم لبام بزرگ بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم لبام بزرگ بشه
چیکار کنم لبام بزرگ بشه

بزرگ شدن لبها بدون تزریق عنوانی بود که  کیلی جنر یکی از هالیوودی های پرطرفدار در صفحه ی شخصی اش از آن گفت. Kylie Jenner در صفحه ی شخصی اش و مصاحبه هایی که انجام داده بود در مورد علت بزرگ شدن لبهای کوچکش گفت:

من هیچ جراحی و تزریقی بر روی لبهایم انجام نداده ام و با استفاده از یک بطری لبهایم را بزرگ و پرحجم کرده ام. او در صفحه فیس بوک خودش نوشت که برای زیباترشدن لب هایش از یک بطری استفاده کرده؛ به این شکل که لب ها را درون بطری فرو برده و با انجام مکش هوا باعث بروز التهاب لب هایش شده است!

سلام…بهتر بود خودتان روشی برای بزرگ کردن لب نیز پیشنهاد میکردید…اما باز هم ممنون از اینکه به ما هشدار دادید.

مرسی از راهنمایی عالیتون

من به لطف خدا و با کمک همین روش تونستم لبامو بزرگ کنم،اما یه سری اصول داره که باید رعایت بشه،اول اینکه باید از یه ظرف شیشه ای خیلی کوچک استفاده کنید که لبه هاش تیز نباشه و به لب آسیب نزنه دوم این که باید خیلی کم مکش کنید و مدت زمانش رو بیشتر کنید و چند بار در طول روز انجامش بدید من یه ماه کامل این کارو انجام دادم و نتیجه گرفتم…چیکار کنم لبام بزرگ بشه

سلام نازی خانم خداییش با روش شما میشه دایمی لب رو بزرگ کرد یا فقط موقتیه ؟لطفا اگه کسی میدونه جواب منو بده ممنونم

دوره مقدماتی php

ینی واقعا راسته؟ظرف شیشه ای چه اندازه ای حدودا؟

آره عزیزم ..به صورت دائم لبامو برجسته کردم ..اما یه سری کارا هس که ثابت کننده برجستگیه لباس…مث خوردن حداقل ۶لیوان آب در روز و ماساژ لب ها با روغن زیتون بکر به جهات بالا…امیدوارم مفید باشه…

سلام نازی خانم میخواستم بپرسم شما در طول روز چند بار این کارو انجام میدادید و اینکه هر بار چند دقیقه صبر میکردید چه ظرفی باشه مثلا لیوان خوبه؟

سلام و ممنون از نازی جون من براشون دعا کردم چون نمیخواستم هزینه کنم و ایشون راه خوبی رو پیشنهاد دادن من از شیشه ی شبیه شیشه های شربت کوچیک و تیره که از داروخونه واسه شربت درمانی میگیریم استفاده کردم و برام نتیجه بخش بود حتی بعد یه بار استفاده بازم ممنون از نازی جون

من از لیوان استفاده کردم جاش موند مثل دونه شد این با لیوان انجام ندید با سر رژلب هم میشه این بهتره

سعی کنید فقط لبتونو داخل لیوان بزارید نه دور دهنتون رو

کشیدن پوست لب با دو انگشت سبابه به دو سمت مخالف باعث کشیدگی پوست لب و نتیجتا حجیم شدن آن میشود

سلام عزیزان. من مطمئن هستم همه شما زیبا هستید و نیازی به این کارا ندارید. لب بزرگ نشانه زیبایی نیست. زیبایی باور شماست به چهره طبیعی شما.

سلام،من با یه لیوان خیلی کوچیک این کارو انجام دادم ولی مکش و مدت زمانش زیاد بود لبم درست میا این عکسا شده بود میخواستم خودمو بکشم که پدرم گفت یخ بزار،انقدر یخ گذاشتم تا درست شد.اینم راه حل واسه کسایی که به این مشکل بر خورن

به هیچ عنوان از لیوان و ظرفای بادهانه بزرگ استفاده نکنید!! از بطری های اب معدنی استفاده کنید ومدت زمان مکش روکم کنید ولی دوسه بار درروز انجام بدین موندگاریش بیشتره من خودم انجام دادم و راضیم.

روی لب روغن خراطین بمالید و با مکش ضعیف بطری به لب حجم بدین.

چرا واسه من زیاد متورم نمیشه

چون ماها شانس نداریم

خوب بود راضی من از این روش ولی هرچی بیشتر تکرار میکنم احساس میکنم بافت های لبم درد میکنه این نشونه ی خوبیه بنظرتون ؟؟،لطفا راهنمایی کنید اگه تجربه دارید.مرسی

سلام به همه ی دوستای گلم من کاملا با نظر نازی جون موافقم ویه لطف خدا تونستم لبمو با همین روش حجیم کنم به شماهم توصیه میکنم ضمن اینکه نکات دوست عزیزمون نازی جون رو اجرا کردم ولی جای روغن زیتون خراطین زدم…امیدوارم موفق باشین

سلام فاطمه خانم من این روش دوروزه استفاده میکنم ولی بعد از چند دقیقه ورمش میخوابه و دوباره کوچیک میشه تازه زیادم بزرگ نمیشه میخواستم بپرسم ماله شما داىما بزرگ شده لطفا راهنماییم کنین خیلی ناراحتم

منم استفاده كردم از اين روش عالي بود با يه شيشه كوچيك روش روغن خراطين بزنين كه خراطين خودش سفت كننده و حجم دهنده هم هست

مسواک کشیدن روی لب هم موثره

این کار مکش که اینجا گفته تاثیر زیادی داره اما تا ۲۴ ساعت حد اکثر.. به مرور زمان طولانی لب هاتون واقعا برجسته میشه از حد اول… چون خودم این کارو کردم و جواب گرفتم.. با لیوان و چیز هایی که سرشون بزرگ هس انجام ندید با چیزهایی که سرشون کوچیکه انجام بدین مثل بطری سر نوشابه و به بافت لب هم صدمه تا حدودی وارد میکنه که خوب میشه❤️

اره منم امتحان کردم جواب داد ولی لیوان بزرگ اینا نزارین اصلا نزارین از خط لبتون بیرون بیاد چون مکش هس اونایی که پوستشون نازکه بالای لبشون کبود میشه تا چن روزم اصلا جاش خوب نمیشه

سلام . ببخشید مکش رو چطوری باید انجام داد با شیشه ی کوچیک؟من نمیتونم

واقعا ممنونم که به فکر جوانان هستید

همش دروغه من هر روز انجام دادم اما بعد چن دقيقه بزرگيش از بين ميره .

منم اینکار رو انجام دادم ولی بعد چند دقیقه حجمش کم میشه

من اين كاروباليوان كوچيك انجام دادم ولي زيرلبم خيلي كبود شد ورمش هم سريع خوابيد

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

لب ها، یکی از جذاب ترین قسمت های بدن می باشند و تمایل به داشتن لب های بزرگتر بسیار محبوب شده است. خوشبختانه برخی از ترفندهای زیبایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بدون صرف هزینه و یا مراجعه به مراکز زیبایی، لب هایتان را با استفاده از دارچین در منزل حجیم تر جلوه دهید.

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

بزرگ کردن لب با لیوان !!!!

مگر می شود با لیوان لبت را بزرگ و برجسته کنی ؟؟؟

وقی حرف از بزرگ کردن لب می شود ناخود آگاه به یاد پروتز لب ، تزریق ژل لب ، تزریق چربی به لب و … امثال این روش های حجم دهنده لب می افتیم . اما تمامی این روش های برجسته سازی لب همراه با هزینه و عوارض می باشد .

به دنبال روشی برای بزرگ کردن لب بدون هزینه و عوارض می گشتم که یک روش جالب به چشمم خورد .

آموزش برجسته سازی لب با لیوان در منزل !!!

چیکار کنم لبام بزرگ بشه

یکی از روش های پرطرفدار بزرگ کردن لب ، بزرگ کردن لب با لیوان است . بله درست خواندی با لیوان هم می توانی لبت را بزرگ و برجسته کنی .

جالب است که بدانی بزرگ کردن لب با لیوان به عنوان یک روش برجسته سازی لب بدون هزینه و عوارض بسیار محبوب شده .

درست مانند برجسته کردن لب با دارچین که روشی ساده و بدون هزینه برای حجم دهی به لبهاست و قبلا آموزش آن را در وب سایت ایران رژ خوانده ای .

حتما بخوانید : بزرگ کردن لب با ورزش های ساده در منزل

بزرگ کردن لب با لیوان یک روش برجسته سازی لب فوق العاده ساده می باشد و نیاز به هیچ ابزار خاصی هم ندارد بجز یک لیوان کوچک که دهانه آن به اندازه یک جفت لب باشد .

قبل از اینکه بزرگ کردن لب با لیوان را تست کنی پیشنهاد می کنم برای لایه برداری و زیبایی بیشتر ، لبت را با یک مسواک و انجام حرکات کوچک دایره ای ماساژ دهی تا پس از بزرگ کردن لب با لیوان نتیجه بهتری از برجسته سازی لبت داشته باشی.

حتما بخوانید : ساده ترین روش لایه برداری پوست لب را بشناسید

برای بزرگ کردن لب با لیوان کافی است که یک لیوان دهانه کوچک و یا یک استوانه پلاستیکی کوچک که در بالا توضیح دادم را بر روی لب هایت بگذاری و با مکیدن هوای داخل لیوان ، لب هایت را حجم دهی .

بگذار روشن تر بگویم در واقع با تخلیه هوای داخل لیوان و مکیدن هوا ، به ماهیچه های لب فشار می آوری و جریان خون در لب هایت افزایش می یابد که نتیجه آن یک جفت لب برجسته و قلوه ای می شود .

پس تا به اندازه دلخواه از برجستگی لب برسی می توانی چند بار بزرگ کردن لب با لیوان را انجام دهی .

خب حالا که با روش بزرگ کردن لب با لیوان آشنا شدی اگر از این روش برای برجسته کردن لبت در منزل استفاده کردی اینکه نتیجه مطلوب حاصل شده یا خیر برایم بنویس .

نام شما:

آدرس ایمیل شما:

اشتراک در خبرنامه

اگر دوست داری ویدئو ها و آموزش های ایران رژ برات ارسال بشه ایمیل تو وارد کن

نام شما:

آدرس ایمیل شما:

اشتراک در خبرنامه

ایران رژ با ارائه محصولات آرایشی سالم به تو کمک میکنه که علاوه بر زیبایی ظاهری ، سلامتی بدنت رو به خطر نندازی

آدرس : مازندران ، فریدون کنار ، میدان درنا ، جنب چاپ بردیا

۰۱۱-۳۵۶۶۹۲۳۸ : تلفن تماس

(تلگرام)۰۹۰۳-۳۴۵-۳۰۹۱

iranroj.com@gmail.com

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ایران رژ محفوظ است

چی بزنم که بطور طبیعی لبهای بزرگ و برجسته ای داشته باشم؟

همیشه سوال خیلی از خانمها بوده چرا که داشتن لب های قلوه ای به صورت جذابیت بیشتری رو میده، امروزه با با تزریق و مواد شیمایی اینکار راحت تر شده ولی خطرات خودش رو هم داره علاوه بر اینکه این مساله علاوه بر هزینه بر بودن، ریسک بودن حالتی غیر طبیعی هم داره همیشه استفاده از مواد طبیعی ازران ترین، سریعترین و مفید ترین راههاست

مواد طبیعی مثل روغن و دارچین

چیکار کنم لبام بزرگ بشه

لوازم مورد نیاز:

– مسواک نرم
– ظروف برای مخلوط کردن
– چند تا گوش پاک کن
– روغن، مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آووکادو
– شکر یا جوش شیرین (برای شستشو)
– دارچین
– روغن برگ دارچین (درصورت تمایل و در دسترس بودن)

چرا دارچین؟

دارچین باعث تحریک جریان خون در لب میشه، این تحریم میتونه باعث تورم خفیف، قرمزی و احساس گز گز شدن باشه. البته این حالت موقتی یه و لی برجسته بودن لبها تا چند ساعت طول میکشه ضمن اینکه این یک روش بی خطری هم هست

 

روش کار:

یک قاشق روغن رو با شکر و یا جوش شیرین توی یه ظرفی بریزید و خوب بهم بزنید.

مسواک رو آغشته به روغن و شکر کنید و چندین بار روی لبهاتون بکشید و بعد با یه پنبه یا گو پاک کن مرطوب پوست مرده رو از رو لبهاتون پاک کنید.

نصف قاشق جایخوری روغن و دارچین به اندازه کافی، رو توی ظرفی بریزید و تا زمانی که حالت خمیری بخودش بگیره باهمدیگه مخلوط کنید.

با نوک انگشتاتون یا یه گوش پاک کن این خمیر رو روی لبهاتون بمالید و بگذارید به مدت ده دقیقه رو لبهاتون بمونه

اگر میخواهید لبهاتون براق باشه از برق لب و یا روغن برگ دارچین استفاده کنید

این براقیت به قلوه بودن لب ها جلوه بیشتری رو میده.

 

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked

سه روش خانگی موثر برای از بین بردن زگیل تناسلی

حمام با جو دو سر برای از بین بردن بیماریهای پوستی مانند زگیل و آبله مرغان

روش پاک کردن لکه های سفید (لکه های نمکی) از روی پوتین های جیر UGG

روش ساخت کرم ضد آفتاب طبیعی خانگی

طرز تهیه فاجیتا ( نوعی غذای مکزیکی – آمریکایی) با حرارت پایین

روش ساخت گلدان دیواری تزیینی

Copyright © 2015 – chioche

مجله روزنو –

– الإعلانات –

بزرگ کردن لب | لبهای حجیم و بزرگتر ، راز زیبایی زنان است ک. لبخند را جذاب می کند و منعکس کننده زیبایی یک زن است. اما همه خوش شانس نیستند، بعضی از زنان به طور طبیعی دارای لبهای حجیم و بزرگی هستند و بعضی دارای لبهای کوچک . می توانید لب ها را با استفاده از برخی محصولات یا روش های خانگی بزرگ کردن لب  ، مانند تقویت کننده لب ، بزرگتر کنید .همچنین با انجام روش های پزشکی بزرگ کردن لب ، می توانید لب های خود را بزرگتر کنید، اما جراحی نمی تواند بهترین راه برای به بزرگ کردن لب باشد ، زیرا عوارض جانبی زیادی دارد. جراحی می تواند قالب لب را بدتر کرده و نتیجه ی معکوس بدهد.
روش های  خانگی بزرگ کردن لب ، بدون عوارض جانبی و بسیار امن هستند. حال،  بیایید ببینیم که راه حل های خانگی چگونه می توانند لب های شما را بزرگتر و زیباتر کنند.

قالب یخ یک روش فوق العاده طبیعی برای بزرگ کردن لب  است که سلول های مرده را از بین می برد. ماساژ لب با قالب یخ جریان خون را در پوست لب افزایش می دهد. لذا ؛ لب ها قرمز رنگ بنظر می رسند. علاوه بر این برای لب های خشک، بسیار موثر است و لبها را روشن می کند. هنگامی که در زیر آفتاب نیستید ، لب ها را تسکین می دهد. لب ها را روزی یکبار با یک قالب یخ به مدت ۲ دقیقه ماساژ دهید. به تدریج، لب های شما بزرگتر و جذاب تر می شود.

ماساژ می تواند یک روش خوب برای بزرگ کردن لب  باشد. هنگامی که بدن خود را ماساژ می دهید، احساس خوبی خواهید داشت . اگر لب ها را ماساژ دهید، نیز احساس خوبی پیدا می کنید. شما می توانید از روغن ماساژ پوست استفاده کنید. روغن ترجیحی خود را مانند روغن زیتون بر روی لب خود قرار دهید و آن را به آرامی برای ۵-۶ دقیقه مالش دهید . سپس لب هایتان که روغن را به خود جذب کرده با اب گرم بشویید. انجام روزانه یک بار در روز ، به شما کمک می کند به طور طبیعی لب هایتان را حجیم کنید.البته، پس از شستن لب ها ، لب های خود را با حجیم کننده طبیعی لب بپوشانید، از حجیم کننده لب با مواد طبیعی می توان موادی مانند کره شیا، روغن نارگیل یا موم زنبور عسل را نام برد .چیکار کنم لبام بزرگ بشه

عسل یک درمان خانگی خوب برای حجیم و بزرگ کردن لب به طور طبیعی است. عسل غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی سالم است. همه این عناصر برای پوست مفید هستند. عسل نیز به روشن کردن پوست روی لب ها کمک می کند. چند بار در روز عسل خالص را روی لب ها بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس صورت را با یک پارچه نرم پاک کنید و حجیم کننده طبیعی لب را اعمال کنید.همچنین می توانید شبها قبل از خوابیدن عسل را به لبهایتان بمالید و بگذارید تمام طول شب بماند. با اینکار هرروز احساس کنید لبهای شما نرمتر و صاف تر شده است. به این ترتیب شما همچنین می توانید لب خود را از خشک شدن در برابر عوامل سخت مثل هوای سرد زمستان نیز محافظت کنید.

شما می توانید لب های خود را با مسواک کشیدن و لکه برداری بزرگتر کنید. لب های خود را به آرامی با یک مسواک خشک پاک کنید . این کار مزایای زیادی دارد و قالب لب را به شکل هوشمندانه ای تغییر می کند. برس زدن ، سلول های مرده پوست را از بین می برد و لب های شما را نرم تر می کند و باعث گردش جریان خون شده به طوری که لب ها به رنگ قرمز، تازه و گوشتالو در می آیند. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، می توانید عسل یا وازلین را بر روی مسواک یا قلم مو قرار دهید. سپس آن را همانند قبل بشویید.

از ترفند های آرایشی برای بزرگتر شدن لبها استفاده کنید . گاهی اوقات به عنوان یک معجزه کار می کند، ابتدا سایه رژ لب را انتخاب کنید اما همیشه سعی کنید رژ لب مناسب را انتخاب کنید و با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد . لب های خود را با یک خط لب، از لبه های بیرونی لب ها شکل دهید. سپس لب ها را با رژ لب رنگ مورد علاقه خود پر کنید . از رژ های مات استفاده کنید .

با انجام این کار می توانید گردش خون در لبها را افزایش دهید. یک لایه برداری هوشمند می تواند مانند یک دختر جوان به شما لب های کامل تر و تازه تر بدهد. مقدار کمی شکر و آب را خوب مخلوط کنید و یک اسکراب سفید کننده طبیعی بسازید. شما همچنین می توانید یک روغن مرطوب کننده را به آن اضافه کنید تا لب هایتان مرطوب شود. سپس لب خود را با این مخلوط به مدت یک دقیقه ، ماساژ دهید.این کار سلول های مرده را از بین میبرد و لب را نرم تر می کند. لب ها را با یک پارچه نرم پاک کنید و با یک برق لب لایه برداری کنید.
این کار می تواند باعث تحریک کمی شود اما نگران نباشید. هرگز بیش از دو بار در هفته لب های خود را با این روش پاک نکنید.
به جای آب، می توانید از عسل استفاده کنید. عسل طبیعی شاداب کننده ی پوست است. یک قاشق چای خوری شکر قهوه ای را با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و با هم مخلوط کنید و لب های خود را با این اسکراب طبیعی لایه برداری کنید. عسل پوست را صاف می کند، در حالی که شکر سلول های مرده را از بین می برد و هر دوی این ها لب ها را بزرگ می کنند.

یکی دیگر از روشهای بزرگ و برجسته کردن لبها بدون جراحی ، استفاده از ترکیب دارچین ، و روغن نارگیل است . این ترکیب می تواند تا چند ساعت لبهای شما را برجسته نگه دارد . پیش از استفاده ، ترکیب را روی پوست دست اعمال کنید . زیر برخی از افراد ممکن است نسبت به آن آلرژی داشته باشند . در صورتیکه علامت حاصی بروز نکرد می توانید آن را روی لبها اعمال کنید .

برای این منظور نصف قاشق فلفل سیاه، نصف قاشق دارچین، و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با هم ترکیب می کنیم .پس از آنکه مخلوط یک دست شد بوسیله مسواک آغشته به ترکیب حاصل ، به مدت چند دقیقه ، لبها را به آرامی ماساژ می دهیم.
هر گاه احساس کردید لبها کمی متورم شده اند ، دست نگه داشته و لبها را با آب ولرم بشویید .
فراموش نکنید جهت اطمینان از عدم حساسیت ، حتما ترکیب را ابتدا روی پوست دست ، تست کنید .

مقداری دارچین را با مقدار مناسبی وازلین ، مخلوط کرده تا به شکل کرم درآید . لبها را به مدت ده دقیقه با حرکت دوانی ، با مخلوط حاصل ، بمالید و سپس بشویید .
انجام اینکار یک یا دوبار در هفته کافی است .

اختصاصی مجله روزنو – بازنشر فقط با ذکر نام و لینک به منبع ، مجاز است .

چگونه لب قرمز طبیعی داشته باشیم؟

مطلبتون برای اون کسایی که میرن لباشونو به طرز خیلی خیلی زشت و مسخره پروتز می کنند خوبه
ممنون از مطالبتون

مجله روزنو ، صرفا منعکس کننده مطالب و موضوعات مختلف به منظور افزایش اطلاعات عمومی خوانندگان است و مسئولیتی درمورد نحوه استفاده از آنها ندارد.

عالی بود مرسی از مجله ی روزنو :))
؛)

ایا ماساژ با دارچین به طور داعم لب ها رو برجسته میکنه

بله

بهترین راه برای بزرگ کردن لبها زدن با دمپایی توی دهنه

خخخخ واقعا

من با گاز گرفتن لب هام را بزرگ کردم. گاز گرفتن آرومی که درد خیلی آرومی داره. باعث می شه لب گوشت اضافه بیاره.
تقریبا دوماه هر روز لبم را یکی دوبار در روز لای دندون هام فشار دادم

اگه گوشت اضافی بد شکل شد چی ؟!

بی نظیر

نام و ایمیل من برای دفعات بعد ، ذخیره شود.

مطالب پربازدید

10 علامت که نشان می‌دهد مرض قند دارید ولی بیخبرید!


ازدواج موقت چیست ؟ چه احکام و شرایطی دارد؟

کلاهبرداری در قالب نظرسنجی گوگل درباره تغییر نام خلیج فارس

13 فایده شگفت انگیز پیاده روی روزانه برای سلامتی

۹ میوه آرایی جذاب برای تشویق کودک به خوردن میوه


لاغری آسان با 10 خوراکی که دشمن چاقی هستند

چیکار کنم لبام بزرگ بشه

۷ مواد غذایی که هنگام سرماخوردگی و آنفلوانزا نباید بخورید

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر | فست فودهای کرج

نیازمندی ها

جدیدترین لیست مراکز انتقال خون کرج ،استان البرز

هنرکده کارین (هنرکده کرج سابق)/ فروش لوازم نقاشی کرج

سالن زیبایی ندا زمانی | آرایشگاه زنانه در کرج

دکتر رضا دست نشان | پوست و مو کرج | پوست و زیبایی کرج

قائم سرویس; تعمیر اجاق گاز در هشتگرد ; هود در هشتگرد


مجتمع فنی تهران (کرج) نمایندگی استان البرز

بازنشر مطالب اختصاصی ، صرفا با ذکر نام و لینک به منبع مجاز است . در غیر اینصورت ، به گوگل گزارش شده و کپی کننده از نتایج جستجو حذف خواهد شد.

این سایت تابع قوانین جاری کشور و کپی رایت است.

مجله آنلاین روزنو ، رسانه ای است مختص به خانواده ، در حوزه های مختلف زندگی .
مطالب پزشکی این پایگاه ، صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و هرگز جایگزین پزشک نیست. مجله روزنو مسئولیتی درقبال استفاده خودسرانه و بدون مشورت با پزشک ،ندارد.

چنانچه در فضای مجازی صاحب مهارت و تجربه ای هستید ( فروش ، تولید محتوی ، شبکه های اجتماعی و… ) می توانید به جمع ما بپیوندید .
(کلیک کنید)

یک جفت لب خوش رنگ ، قلوه ای و کمی حجیم همون چیزیه که خانم ها می خواهند و همونطور که در اینترنت کمی می گشتم متوجه شدم اینجور لب ها به عنوان یک نشانه سلامت و زیبایی در بسیاری از جوامع دیده می شود .

جالبه بدونین اندازه واقعی لب ها در نهایت ، توسط عوامل ژنتیکی تعیین می شود .

اگه هدفتون از بزرگ کردن لب فقط داشتن یک لبخند بزرگتر هست قبل از خرید رژ لب حجم دهنده این مقاله رو ادامه بدین تا با چند روش طبیعی بزرگ کردن لب و برجسته نشان دادن لب هاتون آشنا شین .

ایران رژ لب : اگرچه جراحی لب تنها روش اثبات شده ای هست که به طور چشمگیری باعث افزایش اندازه لب ها می شود اما هرکسی مایل به انجام جراحی نیست پس بجای خرید رژ لب حجم دهنده لب اول از راه های طبیعی بزرگ کردن لب استفاده کنین.

دستمال مرطوب و پاک کننده ها رو کنار بذارین و روزانه صورت خودتون رو با آب بشورید که این شستشو شامل لب ها هم میشه .چیکار کنم لبام بزرگ بشه

شستشوی منظم و روزانه ی لب ها مخصوصاً با آب از تیره شدن اونها جلوگیری میکنه و همین لب های روشن تر حجیم تر دیده می شن .

حتما بخوانید : چرا لبم تیره میشه؟ چطوری حلش کنم؟

پس شستشوی لب ها یک روش خیلی ساده برای بزرگ کردن لب هست .

یک راه حل خونگی برای داشتن لب های جذاب و گیرا لایه برداری لب هست چون لب ها هم مثل بقیه پوست بدن دارای ذرات پوست مرده می باشند و با لایه برداری درست میتونین زیبایی لب هاتون رو دوچندان کنین .

لب های خود را با یک مسواک تمیز کنید . بله با یک مسواک و انجام حرکات کوچک دایره ای به مدت دو دقیقه پوست اضافی روی لب ها رو از بین ببرین تا لب های صاف ، یکدست و کمی روشن تر داشته باشین که باعث میشه لب هاتون حجیم تر از قبل به نظر بیان .

حتما بخوانید : ساده ترین روش لایه برداری پوست لب را بشناسید

بوسیله ی مقداری شکر قهوه ای و عسل مخلوط لایه بردار و زیباکننده لب بسازین .

مقداری شکر قهوه ای را با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده تا یک خمیر کمی ضخیم به دست بیاد سپس این مخلوط شیرین خوشمزه که مثل یک رژ لب حجم دهنده هست رو روی لبهاتون بمالین .

بعد از گذشت چند دقیقه لب ها را با یک دستمال تمیز پاک کنین و با حرکات دایره ای ملایم با آب شستشو بدین . این روش لب های شما را نرم ، روشن تر و جذاب تر می کند .

اگر در منزل عسل ندارین میتونین از روغن نارگیل و روغن زیتون در عوض عسل برای این مخلوط استفاده کنین .

حتما بخوانید : آموزش برجسته كردن لب با دارچين در منزل

یکی از روش های لیفتینگ لب یا بزرگ کردن لب استفاده از نوشابه گازدار (سودا) می باشد .

مقداری نوشابه (سودا) رو با کمی شکر مخلوط کنین و میتونین چند قطره آب هم اضافه کنین .

استفاده از ترکیبی از نوشابه های گازدار یک روش مشابه با روغن نارگیل است که برای مراقبت لب میتونین استفاده کنین .

دارچین دارای خواص شیمیایی بوده که جریان خون را تحریک می کند و علاوه بر بزرگ کردن لب توصیه میشه اگر در حال بهبودی هر گونه زخم های باز در اطراف لب و دهان هستید این رژ لب دارچینی رو امتحان کنین .

ابتدا مقداری وازلین روی لب ها بمالین تا لبهاتون کاملا نرم و روغنی بشن بعد مقداری پودر دارچین روی لب ها بمالین و اجازه بدین چند دقیقه به همون صورت بمونه و سپس با یک دستمال مرطوب لبهاتون رو پاک کنین .

این رژ لب دارچینی با تحریک جریان خون در لب ها باعث میشه لبهاتون کمی حجیم بشه و زیباتر به نظر برسه و لازم نباشه تا دنبال خرید رژ لب حجم دهنده لب باشین .

حتما بخوانید : برای پروتز لب کدام روش را انتخاب کنیم

یکی از محبوب ترین دستورالعمل ها برای بزرگ کردن لب و زیباتر شدن لبها استفاده از ترکیب گل رز و گلیسیرین می باشد .

مقداری گل رز (عصاره گل رز) و گلیسیرین رو بطور مساوی در یک کاسه مخلوط کنید و محلول رو برای یک شب روی لب ها قرار بدین.

این ترکیب علاوه بر اینکه ترک های لب رو از بین میبره و باعث میشه لبهای شما برای مدت طولانی مواد مغذی جذب کنند ، همچنین لب های شما از ناخالصی هایی مانند خاک و آرایش قدیمی کاملا پاک میشه .

این روش از جمله روش های پرطرفدار برای بزرگ کردن لب هست که بین سلبریتی ها هم رواج داره .

در حالی که روغن نارگیل ممکنه در کنار شکر قهوه ای به عنوان یک لایه بردار عالی عمل کنه به تنهایی هم به عنوان مرطوب کننده لب استفاده میشه .

روغن نارگیل ضد میکروبی ، ضد باکتریایی و پر از آنتی اکسیدان و ویتامین هست که باعث زیباتر شدن لب های شما می شود .

حتما بخوانید : حجیم کردن لب با ویتامین E

میتونین بجای برق لب و رژ لب حجم دهنده برای بزرگ کردن لب از روغن نارگیل روی رژ لبتون استفاده کنین .

البته روغن نارگیل باید کمی گرم بشه تا به حالت مایع و قابل استفاده برای روی لب تبدیل بشه .

سعی کنید از عسل خام استفاده کنین . عسل مانند روغن نارگیل دارای مقدار زیادی مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها است که به جلوگیری از پیری و آسیب دیدگی لب کمک می کند .چیکار کنم لبام بزرگ بشه

چای کیسه ای سبز رو بین لبهاتون نگه دارین . چای سبز علاوه بر مزایای سلامتی طبیعی دارای مواد مغذی است که با تماس پوستی جذب لب می شود .

حتما بخوانید : آموزش بزرگ کردن لب با لیوان در منزل ساده و کاربردی

دفعه ی بعد که چای سبز می نوشین تی بگ یا چای کیسه ای اون رو به مدت 3 دقیقه بین لب هاتون قرار بدین البته بهتره اون رو از قبل داخل یخچال بذارین تا کمی سرد شده باشه تا حس بهتری روی لب هاتون ایجاد کنه .

لبهاتون رو با یک تکه یخ ماساژ بدین . هر چقدر جریان خون در لب ها افزایش پیدا کنه باعث حجیم شدن لب ها می شود .

استفاده از یخ یک راه عالی برای افزایش جریان خون در لبها و بزرگ کردن لب هست . هر روز فقط برای چند دقیقه با یک تکه یخ لبهاتون رو ماساژ بدین تا بطور طبیعی لبهاتون حجیم بشه.

در آخر هم شما دوست عزیز اگر بجای خرید رژ لب حجم دهنده از یک روش جدید برای زیباتر شدن و بزرگ کردن لب ها استفاده کردی اون رو برای من بنویس.

نام شما:

آدرس ایمیل شما:

اشتراک در خبرنامه

اگر دوست داری ویدئو ها و آموزش های ایران رژ برات ارسال بشه ایمیل تو وارد کن

نام شما:

آدرس ایمیل شما:

اشتراک در خبرنامه

ایران رژ با ارائه محصولات آرایشی سالم به تو کمک میکنه که علاوه بر زیبایی ظاهری ، سلامتی بدنت رو به خطر نندازی

آدرس : مازندران ، فریدون کنار ، میدان درنا ، جنب چاپ بردیا

۰۱۱-۳۵۶۶۹۲۳۸ : تلفن تماس

(تلگرام)۰۹۰۳-۳۴۵-۳۰۹۱

iranroj.com@gmail.com

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ایران رژ محفوظ است

برای دریافت جشن نامه ها , آدرس ایمیل خود را وارد کنید

باز نشر مطالب با ذکر منبع میسر است . تمامی حق و حقوق متعلق به سایت جشنامه است.

تلفن : 88865421
   
ایمیل : info@jashnname.com

شاید خیلی ها دوست دارند لب های بزرگ و قلوه ای داشته باشند چرا که با داشتن لب های بزرگ ممکن است زیباتر به نظر بیایند. دو راه برای داشتن لب هاب قلوه ای وجود دارد؛ یا اینکه تن به عمل زیبایی بدهید(که توصیه نمی کنیم)، یا ااینکه طوری لب هایتان را آرایش کنید که درشت و گوشتی به نظر بیایند.

عمل زیبایی و تزریق حجم دهنده ها برای سلامت لب بسیار خطرناک است. فردی که برایتان تزریق را انجام می دهد می بایست بسیار ماهر باشد تا بتواند شکل طبیعی لب ها را حفظ کند. فراموش نکنید که لب ها درست در وسط صورت و جایی قرار گرفته اند که بسیار به چشم می آیند و خدای ناکرده اگر عمل زیبایی درشت کردن لب ها با موفقیت روبرو نشود آن وقت است که آن فرد از نظر روحی دچار آسیب های شدید می شود.

تزریق مواد حجم دهنده و جراحی، تنها گزینه برای درشت کردن لب ها نیست. بعضی محصولات بهداشتی هم برای درشت کردن لب ها وجود دارد اما مواد شیمیایی موجود در آن به پوست آسیب می رساند و بهتر است که استفاده نشوند.

پیشنهاد ما به شما این است که جادوهای آرایشگری را یاد بگیرید و بدون اینکه آسیبی به سلامتتان وارد کنید لب هایی درشت و خوش فرم داشته باشید. فقط کافیست کمی سایه های کم رنگ و پرنگ را با با هم ترکیب کنید و لب هایی برای خودتان بسازید که هیچ کسی باور نکند که این لب ها همان لب های قبلی است!چیکار کنم لبام بزرگ بشه

به کمک آرایش می توان دماغ خمیده را صاف کرد، گونه های زیبا طراحی کرد و آسانترین آن هم ایجاد لب های درشت و قلوه ای است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد. با مجله دلگرم همراه باشید تا روند کار را به شما آموزش دهیم.

برای آرایش لب به صورت قلوه ای می بایست رنگ های براق و روشن را دم دست بگذارید و رنگ ها و سایه های تیره را کنار بگذارید. در اینجا به شما آموزش می دهیم که با برجسته کردن و نمایان تر کردن قسمت وسط لب می توانید به کل لب جلوه ای درشت و قلوه ای بدهید.

• لب هایتان را نمناک کنید. هر چقدر لب ها تر و نم دار باشند جلوه درشت تری خواهند داشت.

• مدادی با رنگ روشن مثلا سفید و یا کرم روشن بردارید و مطابق تصویر شماره 2 در وسط لب هایتان بکشید. قسمت کمانی بالای لب را کاملا با این مداد روشن کنید.می توانید انگشت سبابه را در وسط لب هایتان بگذارید درست همین قسمت لب باید رنگ روشن بخورد.

• مطمئن شوید که قسمت کمان بالای لبتان در وسط و قسمت پایین لبتان کاملا از این سایه روشن پوشیده شده است. به هیچ وجه پایین تر از محدوده لبتان حرکت نکنید و روی پوشت صورت این خط را نکشید.

• حالا خط لبی که می خواهید استفاده کنید و ترجیحا زیاد تیره نیست را بردارید و خط لبتان را کامل بکشید.خط لب را ترجیحا به سمت داخل لب بکشید وخارج آن نروید.

• به آرامی با دستتان خط لب را به داخل بکشید و با رنگ روشنی که قبلا در وسط لبهایتان کشیده بودید مخلوط کنید تا خط های اضافه از بین برود و رنگ ها یکدست شوند.

• حالا رژ لبتان را بکشید. فقط رژ لبتان می بایست بسیار روشن و براق باشد می توانید از برق لب هم استفاده کنید. هر چقدر رنگ رژ لبتان شفاف و کم رنگ تر باشد برجستگی وسط لبهایتان نمایان تر و در نتیجه لبهایتان درشت ترخواهد بود.

گرداوری و ترجمه:بخش سلامت و زیبایی مجله دلگرم(اعظم بهادر)

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

چیکار کنم لبام بزرگ بشه
چیکار کنم لبام بزرگ بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *