چیکار کنم لبام قرمز بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم لبام قرمز بشه
چیکار کنم لبام قرمز بشه

 داشتن لبهایی تیره یا خشکیده و بی رنگ اصلا خوش آیند نیست از طرفی هم استفاده از رژلب هایی با برندهای مختلف هم تنها راه چاره نیست چرا که هر روز مضرات جدیدی از مواد شیمیایی موجود در رژلب ها کشف می شود که برای سلامتی بدن همانند سم عمل می کنند پس چه باید کرد؟ بهترین راه وروش استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای قرمز کردن لبها و رنگ و روح بخشیدن به انهاست.

ماساژ با روغن زیتون

قبل از حمام، کمی روغن زیتون را به کمک یک پد پنبه ای به لب های خود بمالید. بعد از چند دقیقه لب های خود را بشویید و بگذارید خشک شوند. با این عمل، به هیچ بالم لب ی در تمام طول روز، نیاز ندارید.

اسکراب لب خانگی1 قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود . این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد .

چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را کاملا له کنید و لب های خود را با آنها بپوشانید. گلبرگ ها نه تنها فورا باعث قرمز شدن لب می شوند بلکه آن را نرم و صاف نیز می کنند. روزانه این عمل را 2 تا 3 بار انجام دهید. شما می توانید با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه کنید. فقط کافیست آنها را کاملا با هم مخلوط کرده و به مدت 20 دقیقه روی لب های خود قرار دهید. سپس لب های خود را بشویید. با این کار، لب ها نرم می شوند.چیکار کنم لبام قرمز بشه

دوره مقدماتی php

1- برای قرمز کردن لب ها آب لیمو و مقداری وازلین را با هم مخلوط کنید و در طول شب روی لبها قراردهید. در طول چند شب به صورت مکرر انجام دهید.

2- ماست ساده با لیمو به روشن شدن و قرمزی رنگ لب کمک میکند همچنین میتوانید فقط چندقطره آب لیمو بزنید بدون ماست.

3- شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید. حالت خمیر گونه ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این کار را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا به وضوح زیبایی و قرمز شدن لبهایتان را ببینید.

4- موم عسل، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی را با هم خوب مخلوط کرده و کمی با بخار آن را گرم نمایید. سپس چند قطره اسانس پرتقال به آن اضافه نمایید. می توانید این ترکیب را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید.

5- برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان در آورید ، سعی کنید به آرامی هرشب با مسواک مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهید اما به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست لب بسیار نرم وحساس است . انجام این کار در داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد .

1- روغن زیتون و شکر را به مقدار مساوی کاملا با هم مخلوط کنید. به آرامی و به حالت ضربه ای این ترکیب را روی لب بگذارید. سپس به کمک یک مسواک، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید.

2- از ترکیب آب لیمو و شکر نیز برای لایه برداری استفاده کنید. اجازه دهید این ترکیب به مدت 30 دقیقه روی لب بماند و سپس با یک مسواک آن ترکیب را روی لب بمالید تا پوست شما لایه برداریشود. سپس با آب سرد لب هایتان را بشویید.

3- استفاده از یخ برروی لب و ماساژ لب بسیار خوب است

1- استفاده از پوست پرتقال برای لب های تیره وکدر که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند می تواند بسیار مفید باشد .بنابر این دفعه بعد که پرتقال خوردید پوست آن را نگه دارید و پوست آن را روی لب های خود مالش دهید به مدت یک تا دو دقیقه می بینید که لب های شما را روشن تر وسرخ تر خواهد کرد .

2-ماساژ یک برش از خیار ر روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه وروشن تر شدن لب های شما می شود .اینکار لبهای شما را به طور طبعی صورتی خواهد کرد .

3- آب چغندر نه تنها رنگ زیبا وطبعی دارد بلکه غنی از ویتامین ها وآنتی اکسیدان هاست .اگر شما آب چغندر را در شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید در صبح روز بعد ودر تمام طول روز بعد می توانید لب های قرمز و طبیعی داشته باشید وتا زمانی که آن را نشویید از روی لب شما نخواهد رفت .

4- دانه انار را له کنید وآب آن را روی لب های خود بزنید این کار لب های قرمز روشن تری به شما خواهد بخشید .

استفاده از گل رز خیلی خیلی عالی بود مخصوصا تو نرم کردن لبام حرف نداشت الان نرم ترین قسمت پوستم لبامه

خیلی حیلی عالی بود

اما تو لایه برداری با شکر و روغن زیتون تغییر زیادی احساس نکردم… البته صد در صد تقصیر خودم بود چون من زیاد ادم صبوری نیستم و زودتر از وقت طبیعیش میشورمش

من روش آبلیمو باشکر را انتخاب کردم عالیییییییییه

اره واقعا عالیه

سلام من از روش زرد چوبه با شیر سرد انجام دادم عالی بود پوست لبم صورتی شد

ینی واقعا تعثیر داره

خیلی عالیه❤

merccc az matalebetoun

خیلی عالی بود

از ترکیب حنا با روناس میشه برای رنگ کردن لب استفاده کرد؟

کدوم روش دو سه روزه جواب میده لطفن کنک کنید

میگم روش اسکرابش خوبه؟

سلام من روش روغن زیتون رو انتخاب کردم خوب بود

ژل آلوئروا برا قرمز شدن و نرم شدن لب خیلی خوبه خودم امتحان کردم

اب ليمو شکر عاليه لبهاي نرمي الان. دارم

من از روش مسواک زذن روي لب استفاده کردم واقعاعاليه

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

اگر مدت ها به دنبال راهی می گشتید برای اینکه لب هایتان را به طور طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر یا حتی چرب کردنشان، صورتی نگه دارید، چاره ی کار پیش ماست! در ادامه بهترین راه های تاثیرگذار برای صورتی کردن طبیعی لب ها را با جزئیات توضیح خواهم داد. چه چند قطره آبلیمو باشد، چه آب چغندر یا حتی روغن بادام، هر راهی که فکرش را بکنید برای بخشیدن رنگ صورتی به لب هایتان خواهم گفت!

اگر لب هایی بسیار تیره دارید و به دنبال راهی برای صورتی و با طراوت نشان دادنشان می گردید، شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید. حالت خمیر گونه ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید.

این کار را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا پیشرفت چشمگیری را شاهد باشید! این یکی از بهترین روش های من برای صورتی کردن طبیعی لب‌های تیره است.

بسیاری از مردم فراموش می کنند که، اگرچه لبها می توانند بسیار انعطاف پذیر باشند ولی همچنان به مرطوب کننده نیاز دارند. ممکن است مرطوب کردن لب هایتان را تا وقتی که پوست پوست نشده اند فراموش کنید. خب خانم ها! میزان مناسبی وازلین یا حتی نرم کننده های لب موجود در بازار می توانند شما را از داشتن لب هایی خشک نجات دهند. البته مرطوب کردن لب ها همچنین راهی عالی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها نیز به شمار می‌رود.

آیا می دانستید مالیدن آب چغندر روی لب ها قبل از خواب می تواند تیرگی لب ها را از بین ببرد و آن ها را صورتی و روشن کند؟! آب چغندر همچنین می تواند به عنوان رنگ طبیعی برای لب هم استفاده شود، پس با مالیدنش روی لب ها قبل از رفتن به تخت خواب تا صبح لب های صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.چیکار کنم لبام قرمز بشه

شاید فکر کنید گل رز فقط به درد بو کردن می خورد، ولی اگر گلبرگ های رز را در فنجانی له کنید تا به صورت مایعی در آید، می تواند خیلی برای لب هایتان خوب باشد! نه تنها رزها به طور طبیعی به لب هایتان رنگ می دهد بلکه آن ها را بسیار سالم نگه می دارند. این یکی از راه های صورتی نگه داشتن لب هاست که من خودم همیشه انجامش می دهم.

هنگام کار با لب هایتان باید به خاطر داشته باشید که آن‌ها بسیار حساس اند، یعنی باید خیلی مواظبشان باشید! لایهبرداری می تواند به آرامی با یک مسواک با برس نرم انجام شود. فقط با کمی آب می توانید با مسواک کشیدن به لب هایتان آن ها را ابریشمی و صورتی روشن کنید!

اگر نمیخواهید از مسواک استفاده کنید، نگران نباشید! یک لایه برداری عالی با شکر هم می تواند موثر باشد. فقط کمی شکر و کمی آبلیمو برای لایه برداری ایده آلی که پوست های مرده را از بین می برد و لب های صورتی نرم و تازه ای به جا می گذارد، کافی ست. این روش همچنین می‌تواند لک های چای یا قهوه ای که ممکن است روی لب هایتان اثر گذاشته باشد را نیز از بین ببرد.

اگر تمایلی به استفاده از لیمو و شکر به عنوان لایه بردار ندارید، راه عالی دیگری که می توانید با آن به لب هایتان آبرسانی و آن ها را صورتی کنید استفاده از روغن بادام و آبلیمو است. می توانید هر روز از این ترکیب استفاده کنید. لب هایتان را بسیار زیبا خواهد کرد و راه دیگری ست برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان.

و بالاخره راه حل آخری که برای صورتی نگه داشتن لب ها معرفی می کنم استفاده از عسل است! این روش واقعا یکی از محبوب ترین روش هایی ست که مردم برای صورتی نگه داشتن لب هایشان به کار می برند. فقط کافی ست کمی از آن را در شب، قبل از خواب روی لبتان بمالید. این کار لب هایتان را تقویت کرده و آن ها را بی نهایت نرم و روشن می کند.

خب خانم ها! این هم از این! بهترین روش‌های من برای صورتی کردن طبیعی لب‌ها را دانستید! حالا نوبت شماست که بگویید چه راه هایی برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان دارید؟ چیزی را از قلم نینداختم؟

سلام ایا متخصص پوست و مو هم میتونه کاری کنه برای روشن کردن لب؟؟من میخوام زود نتیجه بگیرم.خواهشا بگید/

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم وقتی میگین صورتی کردن لب یعنی اینکه لب قبلا صورتی بوده ولی رنگش عوض شده که با این روش ها به رنگ قبل در بیاد یا واسه لب های تیره هم سازگاره؟
من لب های متمایل به قهوه ای دارم و از این مشکل رنج میبرم میشه کمکم کنید؟

سلام شادی عزیز،
خیر، این مطلب بیشتر به اشخاصی کمک می‌کند که بصورت پیش گزیده لب‌های روشنی دارند. حتما به زودی مطالبی در مورد بهبود رنگ دوستانی که لب‌های تیره‌تر دارند نیز منتشر خواهیم کرد. مجله‌ی ما را دنبال کنید 🙂

برایه مرطوب نگه داشتن لب پماد آ و لبلو عالیه البته لبلو اصلی که مبلغش ۷ هزار تومنه و‌از خشکی و ترک لب جلوگیری میکنه

سلام دوستان ..فاطمه خانم سیگار اونقدرم تاثیر نمیزاره بهتر اول اطلاعاتشو داشته باشیم… دوستان لب سفید و لک سیاه .. بیشتر بخاطر استرس و‌گاز گرفتن لب این موضوع براتون پیش میاد سفیدی یا لکه هایه مشکی که به مرور سفید میشن و ادامه دادن گاز گرفتن لب منجر به خدا ناکرده سرطان لب پس بهتره اول عادت گاز گرفتن کنار بزارید و برلیه مرحله بعد پمادیه که فقط دکترایه متخصص درست میکنن و بهترش میکنه اما کاملا رفع نمیشه .. در ضمن این روش ها که سایت نوشته و لایه برداری به شدت واسه کسانیکه لب سفید دارن و عادت به گاز زدن دارن مضره .. حتما باید با پزشک درمیون بزارید حتما

سلام
من خط لبم تیره وقهوه ای خیلی از این موضوع رنج میبرم با این روش ها که گفتید مشکلم حل میشه?؟؟؟؟

Tnx estefade kardm aliii bod?

Ali boooood

علت سفیدی لبها چیست

سلام من لبای خشکلی دارم انگار خدادادی پروتز کردن اما رنگش تیرس میخوام قررررررمز بشه کدوم راه خیلی یهتر و زودتر جواب میده; خواهشا جوابمو خیلی زود بدین

واقعا محشره من امتحان کردم همشو جواب ميدن

سلام
چیکارکنیم که لبهامو دایمی صورتی بشن
من یه دانش اموزم وقتی میرم مدرسه لبهام صورتی خیلی کم رنگ که به سفید میزنه اما وقتی از مدرسه برمیگردم سفیده سفید میشه نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید
باتشکر

سلام دوست عزیز،
پیشنهاد می‌کنیم که به یک متخصص مراجعه کنید تا لب‌هایتان را معاینه کند. رنگ پریدگی لب‌ها گاهی اوقات نشان از یک بیماری دارند. گاهی اوقات، در ساده‌ترین حالت، سفیدی لب‌ها بخاطر خشکی آنهاست، و امیدواریم که مشکل شما هم همین مورد باشد.

سلام.شکر و آبلیمو رو چند دقیقه باید روی لب بذاریم؟

سلام دوستای خوبم میشه بگیدمن چکارکنم لبام کوچیک شه وقرمز مرسیییییییی

ممنون از راهنماییاتون من هنوز هیچکدام امتحان نکردم امیدوارم جواب بده

سلام کسی جواب من میده خواهشا به ایمیلم بفرستین من مشکل عجیب دارم لب بالایم رنگش تغییر کرده و سفید صورتی تیره در بعضی جا هاش شده نمیدونم چرا فقط لب بالا یم اینجوریه راهی برای ترمیم یا تقویت لب هست بگید دارم گوگل میگردم راهی نجوستم کمک کنید خواهشن

سلام
چند سالی هست لبام کاملا سیاه شده سیگارم اصلن استفاده نکردم باید چیکار کنم

من چن ساله که وازلین طبی ب لبام میزنم(2-3)بار در روز …و اصلا رژسرب دار نمیزنم،لبام خیلی نــــــــــرم و صـــــورتـــــیه ツ

لطفا جواب منو بدین.خیلی برام مهم هست

سلام.
ممنون از راه حل های خوبتون.
میخواستم بدونم برای رفع سياهي ناشی از دود باید چیکار کنم.کل لبام رو به سیاهی گذاشته و دو سه تا لکه ی واقعا سیاه رو لبام افتاده.یکی از دوستام گفت پماد کلوبتازول واسه لایه برداری خوب هست زدم لبام پوست پوست شد اما تغییری ایجاد نشد.خواهش میکنم حتما جواب منو بدین

سلام
ممنون از مطالب خوبتون خیلی عالی بود.

سلام.وقتتون به خير.اول تشکر دارم واسه سايت بي نظيرتون. دوم اينکه راه کارهاتون رو امتحان کردم.بسيار تاثيرگذار بود.تشکري خاص دارم ازشما.وهمچين اينکه لطفتون رو مجددشامل حال من کنيد و روشي طبيعي براي براقي چشم و از بين رفتنه زرديه اون ارائه کنيد.
منتظر جوابتون هستم.

سلام.با تشکر از سایت خوبتون .
یه سوال داشتم اونم اینه که سیگار تا چه حد میتونه بر روی کبود شدن لبها تاثیر گذار باشه؟

سیگار که کلا بعد یه مدت پوست ولب وبعضی موارد زیر چشم هارو داغون میکنه
پیر پوستی هم میاره
شما خودت به سیگاری ها نگاه کنی متوجه میشی

سلام سرخاب و سفیداب ممنونم از سایت خوبتون سایت شما به ما راهکار های بسیار خوبی میدهد اما خواهش میکنم ب من بکید من لبهایی سفید دارم چکار کنم* من لبهای خشک و بزک دارم چکار کنم باور کن خسته شدم از این وضع خواهش میکنم کمکم کن من دوستی دارم به نام فاگمه بدون اینک رز لب بزنند لبهایش بسیار قرمو است خواهش میکنم کمکم کنید******

سلام الهام خانوم. من به شما استفاده از چغندر رو توصيه ميکنم. خودم هم مورد شما رو داشتم مدت دو هفته استفاده کردم. جواب داده.

مشکل منم همینه عزیزم
سفید سفید
اصن بدون رژ نابودم

ممنونم از سایت خوبتون ازت خواهش میکنم به من بکویید من لب هایم کلفت بزرک و قهوه ای است اما من این وعضیت را دوست ندارم دوست دارم لبهایم کوچک نرم قرمز و برجسته باشد خواهش میکنم کمکم کنیدد************************************************************************************************************************************************************************************چیکار کنم لبام قرمز بشه

به چیز خاصی فکر نمیکنم فقگ ممنونم از سایت خوبتون

راه کار های سختی من چوستم بچون این که لز یا چیزی بزنه لبهایش بسیار قرمز است خواهش میکن کمکم کن خیلی روست رارم لبهای مثل او قرمز باشر کمکم کنیچ ممنون

و اینکه در روز چند بار میتونیم این اعمال رو انجام بدیم…ممنون میشم پاسخ بدید

سلام چندسالی هست از رنگ لبهام راضی نیستم سیگار هم میکشم اخیرا خیلی کمش کردم خیلی دنبال راه وچاره برای اینکه رنگش خداقل یکم برگردونه هستم….ممکنه بگید کدوم روش سریعتر وبهتر از همه هست…باتجربه ای که کسب کردید جواب بدید ممنون…

با سلام
من واسه بابام میخوام بدونم سیاهی ناشی از کشیدن سیگار هم با این روشها رفع میشه
ممنون از این سایت خوبتون

سلام
من لبهاى تو پر و بزرگ و قرمزى دارم.
نميدونم چرا ولى با اين كه خيلى قرمزه ميخوام قرمز تر بشه !
چيكار كنم !؟
راستى من 13-14 سالمه !
خخخ
ممنون ميشم حواب بديد

بابا اعتماد به نفس

شما فقط بپا کسی ندزددت 🙂

سلام بنده چند سال پيش هي وسط لبم ترك مي خورده الان يه خط سفيد جاش مونده چي كار كنم

سلام ممنون از سایت خوبتون
شکر و ابلیمو چقد باید روی لب بماند

ببخشید چگونه آب چقندر را باید بگیریم میشه یکم برام توضیح بدین؟

man alan modat daram azravash shir vazardchobe estefadeh mikonam dare be sefid mireani ekam az labam hala laee bardar shodeh chikar kinam kas moevajeh nashe va ozogh nazane man fagha cha mikhoram.onam baz vagha ahle sigharam nisam

میشه زود جوابم بدین ممنون میشم

سلام یاسمن عزیز؛

متاسفانه لب‌های سفید، بیشتر دلایل پزشکی دارن. مثلا برخی از دلایلی که برای لب‌های سفید مطرحه کم خونی، مشکلات تیروئید، سرطان لب یا در ساده‌ترین حالتش خشکی پوسته.

اما جای نگرانی نیست، چون ممکنه کلا به هیچکدوم از این موارد ارتباطی نداشته باشه. به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ یک پزشک متخصص برید تا بهتر و دقیق‌تر لب‌های شما رو بررسی کنه.

بهرحال، اگر مشکل لب‌های شما یک مشکل پزشکی نباشه، راه صورتی کردن لب‌ها حتی برای لب‌های روشن‌تر هم، همین مواردی هست که در این مطلب گفته شده 🙂

سلام من 14 سالم هست و لب هایم سفید سفید میشود همه ی اینا رو کردم جواب نداد 1 روش برای قرمز کردنشون میخوام

به منم پاسخ بدییییییید

سلام مهسای عزیز؛

در راهنمای دیگری در مورد سوال شما توضیح داده شده 🙂

سلام مرسی عسل کارساز بود…ولی من یکم میخام لبم حجیم ترو بزرگتر بشه راه طبیعی سراغ دارید؟؟سپاس

سلام بعد از اینکه شیر و زردچوبه را برای 5دقیقه روی لب گذاشتیم بعدش میتونیم لب خود را بشوریم؟

بله، باید بشورید 🙂

من از روش 5استفده می کنم چون هم راحت و از همه مهم تر بدون خرجه!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما براي لبهائي سفيدراهي سراي داريد ?

منظورتون این هست که در حال حاضر لب به سفیدی میزنه؟ یا اینکه تیره است و تصمیم دارید روشن تر بشه؟

سلام. عسل چند دقیقه باید روی لب بمونه؟

سلام محمد عزیز

عسل رو بعنوان یک تقویت کننده روی لب خواهید گذاشت، پس نیازی به شستن اون نیست.

ممنون بابت پاسخ

مطمئن باشممممممممممممم دیگه ؟ بازم ممنونممممممممم از زحمتت خوب بود

az matalebe in sait kheyli estefade kardam va be dostamam moarefi karda bacheha moraghebe labaton bashin. mamnon

من خودم روش ۵ رو امتحان کردم واقعا جواب داد.

مطالبتون عالی بود من خودم به روشهای طبیعی خیلی اعتقاد دارم دیر جواب میده اما مطمینتره

من همیشه برای اینکه بتونم راجع به مطلبی که دنبالشم مطمئن شم سراغ سایت های مختلفی میرم و هر بار از سایت شما بیشترین استفاده رو میبرم.
از سایت خوبتون ممنونم.

goooooood.ali bud man kam pish miad bara saiti nazar bezaram ama in ali bud

سلام مائده؛
از اینکه این مطلب رو پسندیدی خوشحالیم، و بیشتر خرسندیم از اینکه دوست خوبی مانند شما مطالب سرخاب سفیداب رو مطالعه می‌کنه.
امیدواریم همیشه مقالات ما براتون مفید باشه

راه کار های خیلی خوبی رو گفتید اما رنگ لب های من تغریبا سفید ایت و از این موضوع بسیار رنج میبرم آیا راه های شما برای من مناسب است ؟

سلام مهسا،
در این نوشته صحبتی از هرچی نبود 🙂
یک سری مواد طبیعی هستند، که اگر فایده‌ای نداشته باشند، ضرری هم نمی رسونند. بعلاوه تمام این‌ها جزو راه‌های درمانی مشهوری هستن که اگر در گوگل جستجوشون کنید مقالات مختلف و روش تهیه‌های متفاوتی براشون پیدا میشه.
مثلا در مورد شکر و لیمو که سوال کردید، می‌تونید به اینجا رجوع کنید: http://goo.gl/2TnwL

سلام.جالب بود اما مطمئنی؟
لب چیزی نیس که هر چی روش گذاشتها؟
ابلیمو شکر که رو لب نمیمونه چیجوری اخه؟
من لبم طوریه که انگار خط لب کشیدم به قهوه ای میزنه واقعا جواب میده؟خبرشو زود یدید

اره جواب میده

لطفا ماسک هایی را که واقعا جواب میدهند و ضرری ندارند بنویسید با تشکر.

عالی بود اگر جواب بده

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

2 روز قبل

3 روز قبل

3 روز قبل

5 روز قبل

7 روز قبل

چیکار کنم لبام قرمز بشه

1 هفته قبل

1 هفته قبل

1 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

2 هفته قبل

3 هفته قبل

3 هفته قبل

3 هفته قبل

4 هفته قبل

4 هفته قبل

4 هفته قبل


نام کاربری و یا ایمیل:


رمز عبور:

من را به خاطر بسپار


کاربر جدید هستم!

0

موضوعات داغ

داشتن لب‌های قرمز و خوشرنگ به چهره شما جذابیت و شادابی خاصی می‌دهد اما ضرورتی ندارد برای داشتن چنین لب‌هایی حتما از آرایش و رژ لب استفاده کنید. اگر به طور طبیعی لب‌های قرمز و خوشرنگی دارید باید بگوییم بسیار خوش شانس بوده‌اید و می‌توانید رژ زدن را هم از برنامه آرایش روزانه خود حذف کنید و فقط از بالم لب استفاده کنید. به هر حال اگر این شانس را نداشته‌اید روش‌های مختلفی وجود دارد که به کمک آن‌ها بدون استفاده از لوازم آرایش خواهید توانست لب‌های خود را قرمزتر و زیباتر کنید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با این روش‌ها و مراحل انجام آن‌ها و همچنین اصول مراقبت از لب‌ها برای داشتن لب‌هایی زیبا و خوشرنگ آشنا می‌شوید.

از اسکراب شکر استفاده کنید: مهم‌ترین عاملی که مانع از دیده شدن رنگ طبیعی و قرمز لب‌های شما می‌شود پوسته‌های خشک و سلول‌های مرده روی آن است که باید جدا شوند چون این سطوح خشک لب‌ها را کدر و کمرنگ نشان می‌دهند. برای این کار بهتر است از یک اسکراب خانگی استفاده کنید که از شکر تهیه می‌شود. برای ساختن این اسکراب ابتدا یک قاشق شکر را با یک قاشق عسل یا روغن زیتون مخلوط کنید و این مخلوط را روی لب‌ها بمالید و آن‌ها را با انگشتانتان و با حرکات دورانی ماساژ دهید. سپس لب‌ها را آبکشی کنید و در صورت نیاز تا تمیز شدن کامل پوسته‌های خشک این کار را تکرار کنید.

لب‌ها را با مسواک برس بکشید: اگر  لب‌های شما به اندازه‌ای خشک و پوسته پوسته شده‌اند که اسکراب ساده جوابگوی آن نیست بهتر است از مسواک برای جدا کردن پوسته‌ها استفاده کنید. ابتدا لب‌ها را با اسکراب بپوشانید (یا در حمام وقتی لب‌ها نرم شده‌اند) یک مسواک با برس نرم را بردارید و مرطوب کنید و با حرکات دورانی روی لب‌ها بکشید. معمولا ۲۰ تا ۳۰ ثانیه ماساژ برای تمیز شدن لب‌ها کافی است.

با سرم لب‌ها را نرم و حجیم کنید: حال که سطح طبیعی لب‌های شما بیرون آمده و لایه برداری شده است با یک سرم طبیعی سطح لب‌ها را بپوشانید تا رطوبت سطح آن حفظ شود و نتیجه بهتری بگیرید. این سرم‌های طبیعی می‌تواند روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون یا روغن جوجوبا باشد. البته می‌توانید از بالم لب معمولی خود هم استفاده کنید.

حجم دهنده لب تهیه کنید یا خودتان آن را بسازید: حتما می‌دانید که نیشگون گرفتن گونه‌ها باعث سرخ شدن آن می‌شود چون جریان خود در آن افزایش می‌یابد. در لب‌ها نیز می‌توان از این خاصیت استفاده کرد و برای داشتن لب‌های قرمز جریان خون را در آن افزایش داد. برای این کار می‌توانید حجم دهنده لب برای خودتان بسازید که اثر قرمز کنندگی هم دارد. شما به سه روش می‌توانید این کار را انجام دهید:

لب‌ها را مرطوب کنید: برای داشتن لب‌های قرمز ضروری است که لب‌ها را مرطوب نگه دارید. اگر لب‌های شما به سرعت خشک می‌شود طبیعتا مات و بیرنگ هم به نظر خواهد رسید و ضروری است که مرتب از بالم لب استفاده کنید تا از خشک شدن لب‌ها جلوگیری شود. بالم لب را می‌توانید خودتان بسازید. برای این کار یک قاشق غذاخوری موم زنبور عسل را با سه قاشق روغن نارگیل در ظرفی ذوب کنید. در صورت دلخواه می‌توانید چند قطره روغن عصاره فلفل (برای اثر حجم دهندگی) هم داخل این ترکیب بریزید. ترکیب حاصل را در ظرف خالی بالم لب بریزید و پس از این که جامد شد استفاده کنید.


از آب میوه قرمز رنگ استفاده کنید: مواد طبیعی زیادی هستند که رنگ قرمز دارند مثل آلبالو، انار و توت فرنگی که می‌توانید عصاره آن‌ها را بگیرید و با پنبه روی لب‌هایتان بمالید یا موقع خوردن آن‌ها کمی هم روی لب‌های خود بزنید. سپس اجازه دهید خشک شود.

از چغندر قرمز استفاده کنید: چغندر قرمز یا همان لبو از خوشرنگ‌ترین سبزیجات است که رنگی قرمز متمایل به صورتی دارد. چغندر را می‌توانید به صورت پخته یا به شکل پودر استفاده کرده و روی لب‌ها بمالید و صبر کنید خشک شود سپس روی آن بالم لب بزنید تا اثری ماندگارتر داشته باشد.

آب نبات یا بستنی یخی قرمز بخورید: آب نبات قرمز یا بستنی یخی قرمز حاوی موادی رنگی است که باعث رنگ گرفتن لب‌های شما می‌شود و حالتی طبیعی و قرمز به لب‌های شما می‌دهد. سعی کنید این مواد غذایی را آهسته بخورید و موقع خوردن مقداری از آن را به لب‌ها بمالید. البته می‌توانید بستنی یخی را ذوب کنید و بدون خوردن مستقیم روی لب بزنید.چیکار کنم لبام قرمز بشه

بالم لب رنگی مخصوص خودتان را بسازید: در مرحله قبلی روش ساخت بالم لب بیرنگ را آموزش دادیم اما شما با یک تغییر کوچک می‌توانید بالم لب رنگی هم بسازید فقط کافی است مقداری پودر رنگی غذایی هم به این مخلوط اضافه کنید و آن را به عنوان خوشرنگ کننده لب خود به کار ببرید تا لب‌های قرمز و زیبایی داشته باشید.


از لب‌ها در مقابل آفتاب محافظت کنید: بیشتر افراد فراموش می‌کنند که لب‌های آن‌ها هم نیاز به محافظت در مقابل آفتاب دارد. نور خورشید نه تنها برای لب‌ها خطرناک است بلکه باعث تغییر رنگ لب‌ها و ایجاد نقاط تیره روی آن‌ها می‌شود. پس لازم است از بالم لبی استفاده کنید که حاوی ضدآفتاب هم باشد و SpF آن حداقل ۱۵ باشد و آن را در تمام طول سال نه فقط تابستان استفاده کنید.

لب‌ها را مرطوب نگه دارید: مرطوب کردن لب‌ها آن‌ها را براق و خوشرنگ می‌کند و از پوسته پوسته شدن و خشک شدن لب‌ها پیشگیری می‌کند. پس از هربار لایه برداری لب‌ها یک یالم لب مغذی و قوی روی لب‌ها بزنید و اگر از خشکی لب رنج می‌برید در محیط زندگی خود از دستگاه بخور استفاده کنید.

آب کافی بنوشید: اگر بدن شما دچار کم آبی شود اولین نشانه‌های آن روی لب‌های شما مشخص خواهد شد. هر روز را با نوشیدن یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز ۶ تا ۸ لیوان آب مصرف کنید. اگر در محیط‌های خشک و گرم فعالیت می‌کنید و تعریق زیاد دارید یا غذاهای شور مصرف می‌کنید این مقدار را افزایش دهید.

سیگار نکشید: سیگار کشیدن و دود حاصل از سوختن تنباکو باعث بیرنگ شدن لب‌ها می‌شود و همچنین باعث چروک روی لب و نازک شدن آن هم می‌شود. پس اگر می‌خواهید لب‌های قرمز و زیبایی داشته باشید هرچه سریع‌تر سیگار را ترک کنید.


اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WikiHow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)

کپی شد

خیلی ممنون از مطلبتون عالی بود .

تازه‌های دنیای مد

داغ ترین بحث ها

تازه‌های سلامت

مقالات زیبایی

مقالات سلامت

مقالات آشپزی

مقالات تغذیه

سلامت

۹ تیر ۱۳۹۸

۷ تیر ۱۳۹۸

۵ تیر ۱۳۹۸

دنیای مد

۲۰ خرداد ۱۳۹۸

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

داغ ترین بحث ها

بیشتر دیده شده

388,975

282,556

261,903

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت مجله قرمز می‌باشد. بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

مجله اینترنتی مای اپرا

مجله اینترنتی مای اپرا

مجله خانواده، سلامت، زیبایی مد و فشن

توسط opra ·
منتشر شده بهمن ۷, ۱۳۹۲ · بروزشده مهر ۱۲, ۱۳۹۷

چگونه با روش طبیعی لب قرمز داشته باشیم؟

چیکار کنم لبام قرمز بشه

چگونه با روش های طبیعی لب های زیبا وصورتی داشته باشیم؟

خیلی از ما لب ها را به عنوان یک عضو از زیبایی فراموش کرده ایم ویا بهتر بگویم

در مراقبت از این عضو کوتاهی کرده ایم شاید فکر می کنیم این عضو پیر نمی شود

و یا نیاز به مراقبت ندارد اما لبها هم به مرور تیره وزیبایی خود را از دست می دهند .

بنابر این برای حفظ این زیبایی باید مانند پوست از آن مراقبت ومحافظت کنیم .

استفاده از ضد آفتاب در زیر رژلب می تواند در کم شدن وکم کردن تیرگی لبها به مرور

زمان به شما کمک کند اما در این مقاله به روش های مراقبت از لب واسکراب های لایه

بر دار و جوان کننده لب خواهیم پرداخت وبه شما خواهم گفت که چگونه به طور طبیعی

می توانید لب های صورتی وزیبا داشته باشید .وهمچنین به مواد طبیعی که می تواند

به جای رژلب عمل کند و لب های شما را قرمز تر نشان دهند اشاره خواهیم کرد.

زیبایی لب در حفظ جوانی وزیبایی ما نقش مهمی دارد داشتن لب های زیبا وبراق بدون

آرایش لب ،در نوع خود می تواند منحصر به فرد باشد .

۱ ) اسکراب لب خانگی

اگر لبهای شما تیره ومات شده اند وطراوت وتازگی خود را از دست داده اند می توانید

با استفاده از این اسکراب لب ساده آن ها را روشن تر وجوان تر کنید .

۱ قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای

خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود .

این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید.

تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد .

۲ ) ماساژ لب با این روش

برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان در آورید ، سعی کنید به

آرامی  هرشب با مسواک مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهید اما به یاد داشته

باشید این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست لب بسیار نرم وحساس است .

انجام این کار در داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد .

۳ )یک برش از خیار

ماساژ یک برش از خیار ر روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه وروشن تر

شدن لب های شما می شود .اینکار لبهای شما را به طور طبعی صورتی خواهد کرد .

۴ ) چغندر (رنگ رژ لب قرمز طبیعی)

آب چغندر می تواند به یک رنگ طبیعی زیبا برای قرمز کردن لب های شما تبدیل شود .

شاید استفاده از رژلب های آغشته به سرب برای همه خوشایند نباشد وشاید تجربه

به شما هم ثابت کرده باشد استفاده مداوم از رژلب لب های شما را مات تر وتیره می

کند واین به دلیل موادمضر درون بعضی از رژلب ها می باشد .

اما روش های طبیعی همیشه برای سلامت بهتر بوده وهست .آب چغندر نه تنها رنگ

زیبا وطبعی دارد بلکه غنی از ویتامین ها وآنتی اکسیدان هاست .اگر شما آب چغندر

را در شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید در صبح روز بعد ودر تمام طول روز بعدچیکار کنم لبام قرمز بشه

 می توانید لب های قرمز و طبیعی داشته باشید وتا زمانی که آن را نشویید از روی لب

شما نخواهد رفت .

 ۵ ) انار

دانه انار را له کنید وآب آن را روی لب های خود بزنید این کار لب های قرمز روشن تری

به شما خواهد بخشید .

۶ ) گل سرخ

گل برگ های سرخ گل رز را در یک کاسه به خوبی له کنید این کار را تا زمانی که آب

گل برگ ها را ببینید ادامه دهید .این خمیر له شده از گل برگ های قرمز رز را به همین

صورت روی لب های خود ماساژ دهید تا رنگ آن جذب پوست لب های شما شود .

این رژلب طبیعی نه تنها بوی خوبی دارد بلکه رنگ لب های شما را به طور طبیعی صورتی

می کند .ومهمتر وبهتر از همه غنی از ویتامین های مفید برای پوست لبهای شما می باشد .

۷ ) آب هویج

آب هویج نیز مانند چغندر هم دارای رنگ طبیعی وهم غنی از ویتامین می باشد وخود به

عنوان یک روشن کننده پوست وآنتی اکسیدان استفاده می شود شما می توانید از همان

روش از آب هویج استفاده کنید ویا در طول روز با یک پنبه از آب هویج بر روی لب های خود بمالید .

۸ ) نارنجی

پوست پرتقال برای لب های تیره وکدر که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند می تواند

بسیار مفید باشد .بنابر این دفعه بعد که پرتقال خوردید پوست آن را نگه دارید وپوست آن

را روی لب های خود مالش دهید به مدت یک تا دو دقیقه می بینید که لب های شما را

روشن تر وسرخ تر خواهد کرد .

آیا شما هم تا به حال از روش های طبیعی برای قرمز نگه داشتن لب های خود استفاده

کرده اید ؟ آیا این روش ها را دوست دارید ومی پسندید ؟ از گذاشتن تجربیات ونظرات خود

در بخش زیر بسیار خوشحال خواهیم شد .

شاد باشید!

No related posts.

برچسب ها: آرایش لب به روش های طبیعیاز بین بردن تیرگی لباز بین بردن سیاهی لباسکراب روشن کننده لباسکراب روشن کننده لب خانگیاسکراب طبیعی لباسکراب لبچگونه بدون آرایش لب قرمز داشته باشیمخواص چغندر برای لبداشتن لب قرمز طبیعیرژلب طبیعیرفع تیرگی لبرفع سیاهی لبروش مرافبت ا لبروش های طبیعی قرمز کردن لبزیبا سازی لبزیبا کردن لب در خانهزیبایی لب بدون آرایشساخت اسکراب روشن کننده لب در خانهساخت رژلب طبیعیساختن رنگ لبصورتی کردن لب در خانهلبلب خوشگللب خوشگل طبیعیلب زیبالب شفافلب صافلب صورتیلب قرمز طبیعیویتامینه کردن لب در خانه

سلام واقعا جواب میده یا الکی میگید؟؟

سلام و تشکر بابت : استفاده از مواد طبیعی روی پوست مثل حنا هم در وضو و احکام آن اشکالی ایجاد نمیکند و همانطور که میدانیم استفاده از خز آب و حنا از قدیم معمول بوده و رنگ های طبیعی دخالت ایجاد نمیکند که اگر اینگونه بود به حنا هم باید اشکال و ایراد وارد میشد .

سلام واسه ی وضو گرفتن به مشکل نمیخوریم؟ یعنی بعد اینکار واسه ی وضو گرفتن باید لب و با صابون بشوییم؟؟؟؟

با تشکر از شما دوست عزیز برای ارسال نظرتون دوستان هم می توانند تجربیات خودشون رو با دیگران به اشتراک بگذارند.

پوست سبز گردو خیلی خوش رنگ میکنه لب هارو. عسل و ابلیمو هم امتحان کردم خیلی راضی ام

?

پوست پرتقال رو سمت سفیدشو استفاده کنم یا نارنجیشو میشه یکم کامل تر بگی؟؟

مـمــنونــم از راهـنمایــتون تشــکر

مـمــنونــم از راهـنمایــتون

با سلام به شما دوست عزیز اگر محصولات شبرنگ مثل لاک و یا رژ منظور شما میباشند مطمئنا روش طبیعی محسوب نمیشوند در غیر این صورت منظور شما را به درستی متوجه نشدم .

شبرنگ کمکی میکنه؟ یا اصلا روش کارش چجوریه؟ لطفازود جواب بدید

خواهش میکنم دوست عزیز ممنونم از نظرات دلگرم کننده دوستان که با ما در میان میگذارند .در مورد گذاشتن حنا روی لب اطلاع دقیقی در دست نیست و احتمالا به دلیل بافت نازک لب نمیتوان مدت زیادی روی لب گذاشت و در صورت خشک شدن احتمال کندن پوست لب می باشد پس بهتر است قبل از استفاده احتیاط رو در نظر بگیرید .با تشکر از شما .

ممنون از مطالب تون. شما میدوند گذاشتن حنا روی لب چجوری میشه?

ممنون از نظرات دلگرم کننده شما دوستان عزیز .*******

عالی بود

خیلی عالی بود مخصوصا عسل و ابلیمو

ممنون ازمطلبتون

سلام. من فقط ماساژ مسواک روی لب رو میدونستم بقیش همش جدید بود مرسی

با تشکر از شما دوست عزیز برایتون

امیدوارم جواب بده ? مرسى از سایت خوبتون

سلام خسته نباشید ممنون خیلی جالب بود

امیر هستم !

با سلام به شما دوست عزیز همانطور که مطالعه فرمودید این روش های طبیعی برای داشتن لب قرمز و یا خوش رنگ با استفاده از مواد طبیعی می باشد هرکدام از این مواد با اولین تماس با لباس شما ،لباس و …به رنگ خود آغشته خواهند کرد همانطور که در گذشته از مواد طبیعی برای رنگ کردن همه مواد استفاده می شده این روش ها نیز عمل خواهد کرد اما ماندگاری طولانی نخواهد داشت و حسن این روش در مضر نبودن آن و نوعی ویتامین درمانی بودن آن برای لبهای شماست که مطمئنا از مواد شیمیایی و مواد تشکیل دهنده یک رژ بهتر می تواند باشد .

می تونم اسم شما رو بپرسم

سلام شما این روش ها رو امتحان کردید ؟جواب میده؟

امیدوارم زود اثر کنه من تامل ندارم

سلام : با تشکر از ارسال نظر شما کار بر گرامی

به سایتهای طب سنتی مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

افتادگی سینه را با این درمان خانگی از بین ببرید

۳ تیر, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

۱۰ خواص خاک رس چینی برای پوست مو که نمیدانید

۲۶ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی

چگونه از خواب با پوست درخشان بیدار شویم ؟

۲۲ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / / عمومی

ساخت نوشیدنی خانگی که زمان خواب چربی شکم را آب می کند!

۲۲ خرداد, ۱۳۹۸

بدون پست مرتبط.

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

افتادگی سینه را با این درمان خانگی از بین ببرید

۳ تیر, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

۱۰ خواص خاک رس چینی برای پوست مو که نمیدانید

۲۶ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی

چگونه از خواب با پوست درخشان بیدار شویم ؟

۲۲ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / / عمومی

ساخت نوشیدنی خانگی که زمان خواب چربی شکم را آب می کند!

۲۲ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

درمان قوی و موثر لک صورت و کک و مک در خانه

۱۶ خرداد, ۱۳۹۸

/ عمومی / مد و فشن

چه لباسی بپوشیم تا زیباتر و جذاب تر به نظر بیاییم + تصاویر

۱۲ خرداد, ۱۳۹۸

عمومی / مانتو / مد و فشن

مدل آستین مانتو شیک و جدید مجلسی ,اداری ,کلاسیک ۲۰۱۹

۱۰ خرداد, ۱۳۹۸

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

چگونه با یخ پوست درخشان داشته باشیم؟

۲۹ آذر, ۱۳۹۲

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

چگونه طبیعی لب قرمز داشته باشیم؟

۷ بهمن, ۱۳۹۲

پوست و زیبایی / عمومی

چگونه موها سریع تر رشد کنند؟

۶ بهمن, ۱۳۹۲

پوست و زیبایی / عمومی

چگونه مو هایی پر پشت وشفاف داشته باشیم ؟

۷ آذر, ۱۳۹۲

عکس بازیگران ایرانی / عکس بازیگران مرد / عمومی

آخرین اخبار محمدرضا گلزار و آیشواریا درفیلم سلام بمبئی+ عکس

۶ شهریور, ۱۳۹۳

عمومی

نکاتی برای روشن شدن ماشین در سرما

۱۹ مهر, ۱۳۹۲

پزشک خانواده / پوست و زیبایی / عمومی

۳۰ترفندبرای اینکه چگونه یک بانوی منحصر به فرد و جذاب باشیم ؟

۶ آذر, ۱۳۹۲

لب ها یکی از اعضای برجسته‌ی صورت هستند که حالت صورت را بیان می‌کنند. صرف نظر از اینکه پوستمان چه رنگی است، همه‌ی ما دوست داریم لب‌هایمان صورتی و گلگون باشد.

نکاتی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها

لب‌ها جاذبه‌ی بی پایانی به صورت و لبخند زیبای شما می‌دهند. حالا فکرش را بکنید که لب‌هایی گلگون هم داشته باشید؛ چقدر مسحور کننده!

اما متاسفانه، خیلی‌ها آنطور که باید، به مراقبت از لب‌هایشان توجه نمی‌کنند، بهمین دلیل لب‌هایشان تیره و تار می‌شود. لب‌های تیره و تار می‌تواند چهره‌ی زیبای شما را ضایع کند، چرا که در میان تمام ویژگی‌های صورت شما خیلی خودنمایی خواهد کرد!چیکار کنم لبام قرمز بشه

آیا شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید زیبایی لب هایتان را بهبود ببخشید و به دنبال نکاتی برای داشتن لب‌هایی صورتی می‌گردید؟ حتما ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

پیش از اینکه به سراق ترفندها برویم، بیایید به برخی از دلایل لب های تیره و کدر نگاهی بیندازیم:

اما نباید نگران این موضوع باشید.

با وجود تمام این دلایل، هنوز هم می توانید با اجرای چند نکته، لب‌های گلگونی بدست بیاورید.


لب‌هایتان را بسایید

لب‌هایتان را توسط مسواک نرمی بسایید. ساییدن لب، باعث خواهد شد تا جریان خون در لب ها افزایش یابد، پوست های خشک از بین برود و نتیجتا لب هایتان نرم شود. این، راحت ترین و کم هزینه ترین راه، برای داشتن لب هایی صورتی است.

پس هر شب، قبل از اینکه به رختخواب بروید، به آرامی لب هایتان را توسط مسواکی بسایید. قطعا این کار باعث خواهد شد لب هایتان نرم، درخشان و هموار شود.


لب‌هایتان را ماساژ دهید

ماساژ دادن نیز راه دیگری برای روشن کردن لب های تیره است. خودتان توسط روغن بادام و لیموترش، نرم کننده‌ی لبی بسازید و هر شب پیش از اینکه به رختخواب بروید لب‌هایتان را با آن ماساژ دهید. این کار باعث خواهد شد تا در دوره‌ی کوتاهی، لب‌هایتان صورتی شده و البته رطوبتش نیز حفظ شود.


از پوست لبتان لایه‌برداری کنید

مخلوطی از شکر و لیموترش بسازید تا از پوست لبتان رویه‌سایی کنید. این اسکراب نیز با از بین بردن پوست‌های مرده باعث خواهد شد لب‌هایتان صورتی شود.


گلبرگ رز قرمز برای صورتی کردن لب‌ها

گلبرگ های یک رز قرمز را به خوبی کوبیده و آنها را روی لبتان بمالید. در کنار اینکه به لب هایتان رنگ صورتی زیبایی می‌بخشد، باعث خواهد شد سلامت لب‌هایتان حفظ شود.


لب‌هایتان را مرطوب نگاه دارید

برای اینکه لب هایی صورتی داشته باشید، مهم است که لب هایتان را هیدراته نگاه دارید. بنابراین، باید به میزان مناسبی آب بنوشید. مقدار مصرف آبتان را افزایش دهید و به برنامه‌ی غذایی تان کلی میوه‌ی تازه بیفزایید. به لبتان نرم کننده بمالید و از ضد آفتاب استفاده کنید.


لب‌هایتان را لیس نزنید

هیچوقت لب هایتان را نلیسید! لیس زدن باعث خواهد شد لب هایتان خشک شود و ظاهری بدی پیدا کند. پس سعی کنید وسوسه‌ی لیسیدن لب هایتان را از خود دور کنید، چرا که وضعیت لب‌ها را بدتر می‌کند.


آبلیمو و گلیسیرین

مخلوطی از آبلیمو و گلیسیرین بسازید و هر روز آنرا به لب هایتان بمالید. این راه درمانی خانگی باعث خواهد شد لب های تیره‌تان روشن شود!


تاثیر کرم لبتان را بیشتر کنید

چند قطره لیموترش را درون کرمی چکانده و آنرا به لب هایتان بمالید. استفاده از این مخلوط نیز باعث روشن تر شدن لب هایتان خواهد شد.


برنامه‌ی غذایی سالمی را اجرا کنید

مطمئن شوید که رژیم غذایی متعادل و سالمی دارید. میوه ی تازه، سبزیجات و انواع آبمیوه را به برنامه ی غذایی خود اضافه کنید. از مواد کافئین دار، قهوه و سیگار کشیدن هم دوری کنید، چرا که در تیره کردن لب ها نقشی اساسی بازی می کنند.


گردآوري : گروه هفت گنج

دیدگاه شما

چیکار کنم لبام قرمز بشه

آدرس وبسایت

چیکار کنم لبام قرمز بشه
چیکار کنم لبام قرمز بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *