چیکار کنم جذاب باشم

دوره مقدماتی php
چیکار کنم جذاب باشم
چیکار کنم جذاب باشم

پورتال جوانان ایرانی

فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهره یک فرد جذاب تبدیل شده اید.

مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.چیکار کنم جذاب باشم

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

دوره مقدماتی php

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید.  این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

۸- دروغ نگویید. شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست.  اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.

۹- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.

۱۰- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو … بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی.”

۱۱- تن صدای خود را کنترل کنید. یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.

چند نکته

همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.

گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.

همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

اگر احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.

هشدار

از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت ۱۰۰% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.

هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.

برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.

برچسب ها : دلبریدلرباییمردمان

۵ بهمن, ۱۳۹۱

۱۹ مهر, ۱۳۸۸

۲۱ خرداد, ۱۳۹۰

ممنوم عالی و مفید بود.خسته نباشید.

kheili ali bud mamnuuuuuunnn

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

چیکار کنم جذاب باشم

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

۱۴ راه خراب کردن رابطه جنسی با همسرتان

۲۲ اردیبهشت, ۱۳۸۹

ازدواج و خانواده

آقایان و رابطه جنسی در ازدواج

۱ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

تفاوت بین شنیدن و گوش دادن در روابط زناشویی

۳۰ اردیبهشت, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

چطور با افراد سوء استفاده گر و متخاصم برخورد کنید

۲۸ تیر, ۱۳۹۲

تغذیه و تناسب اندام

بخورید و زیبا شوید

۱۱ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

۱۴ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

رابطه جنسی ضربدری : آثار زیان‌بار و مخرب آن

۸ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بایدها و نبایدها بعد از ناراحت کردن همسر

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور زندگی تکراری را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای خواندن درس‌های تحلیلی و دشوار

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره‌تان شود

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم‌ترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

انواع محیط کاری و لباس‌هایی که مناسب آن‌هاست

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور در مهمانی لباس خود را با فرزندتان ست کنید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ نکته شگفت انگیز برای پذیرایی از مهمان‌ها

۲۶ دی, ۱۳۹۷

تغذیه و تناسب اندام

۹ نکته برای داشتن رژیم غذایی سالم و تناسب اندام

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای این‌که زندگی کسِ دیگری را زندگی نکنید

۱۵ دی, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

655,000 تومان

 

برای اولین بار در جهان پس از ۱۰سال تلاش

با مطالعه هزاران مقاله علمی ، مصاحبه با صدها نفر و بررسی رفتار مردم سه کشور ایران ، انگلستان و آمریکا پاسخ نهایی به این راز بزرگ را بدست آوردیم و آن را در یک مقاله اختصاصی ارائه دادیم ، رازی که دانستنش زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد !!! ؟؟؟

ممکن است فکر کنید زیبایی مهمترین عامل جذابیت است اما مطمئنا بارها دیده اید که زن های زیبا با مردان زشت ازدواج کرده اند و یا مردان ثروتمند و مشهور زن های خیلی معمولی را برای ازدواج انتخاب میکنند!!؟؟چیکار کنم جذاب باشم

بارها این جمله را شنیدید : فلانی چه خوش شانسه ، انگار مهره مار داره . نمی دونم چطوری این همه آدم جذبش میشن !؟

چرا زن ها ناز میکنند و یا چرا مردها بعد از مدتی از رابطه خسته شده و غیب شان میزند؟ دلیل خیانت زن و مردها چه چیزیست ؟؟؟

 

آیا راهی هست هرکسی را ، حتی کسانی که هیچ علاقه ای به ما ندارند ، عاشق خود کنیم ؟؟؟

 

 

خرید مقاله

۶۵۵ هزار تومان

 

یک – زن ها لبخند بزنند اما مردها کمتر !!! از نظر مردها خانمهایی جذاب اند که لبخند میزنند ، پر انرژی هستند. مردان یک زن با قیافه معمولی اما خوش برخورد را به یک زن بسیار زیبا ولی اخمو ترجیح میدهند. اما برای خانمها چهره های جدی ، مغرور و کمی خشن ، در سطح ناخودآگاه، بسیار جذاب تر هست و این باعث میشود که مردان ، قویتر دیده شده و بتوانند نقش حامی و محافظت کننده را بازی کنند که برای خانمها بسیار جذاب است.

دو – قانون تضاد و تشابه مردم جذب کسانی می شوند که بیشترین نقاط اشتراک را با هم دارند ، اگر میخواهید کسی را جذب خود کنید به دنبال نقاط مشترکی بگردید که با او دارید و آن ها را به او نشان دهید.اما در کمال تعجب در این مقاله شما یاد خواهید گرفت چطور کسی را عاشق خود کنید بدون آنکه به شما علاقه یا نقطه اشتراکی داشته باشد.

سه – کمیاب شدن هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. بنابراین در ابتدای آشنایی ، به دنبـال بهانه های فراوان باشید تا در کنار او باشید.درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده اید کمتر در دسترس قرار گیرید ، با این کار عطش او را برای دیدن شما ، بیشتر خواهید کرد.شما در این مقاله تکنیک های را خواهید آموخت که همه را شیفته و اسیر خود کنید !!!

چهار – مردهای ریش دار ، زن های ساده ولی زیبا !!! ریش مرتب یا ته ریش در مردان یکی از مواردی است که بیانگر چهره ای مردانه بوده که برای بسیاری از زنان دلنشین است.اما خانم ها این نکته مهم را بدانند که ساختار بینایی مردان با آنها متفاوت بوده و مردها نسبت به آنها ، محدودیت زیادی در تشخیص رنگ ها دارند.به همین دلیل یک زن با آرایش ساده بسیار جذاب تر از کسی است که آرایش بسیار غلیظ دارد. بقیه این ویژگی های مخفی را در این مقاله خواهید آموخت…

پس از ۱۰ سال تلاش ، برای اولین بار در جهان پاسخ نهایی به راز جذابیت در برابر جنس مخالف.

گنجینه ای جهانی ! تهیه شده در ۳ کشور ایران ، انگلستان و آمریکا.

مهره مار ! با تکنیک هایی که در این مقاله یاد خواهید گرفت ، همه را مجذوب خود کنید.

جذابیت بی نهایت ! بدون آن که حتی صحبت کنید آهن ربای جذب جنس مخالف می شوید.

پنج – درست صحبت کردن صدا تاثیر زیادی در جذب جنس مخالف دارد. انتخاب کلمات ، تن صدا و نوع بیان شما ، اثری سحر آمیز دارد . ( عوام این را اشتباها مخ زنی می نامند ) یکی از بیشترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند، در همین زمینه است.مثلا : وقتی کنار اونم چی بگم ؟ چطور حرف دلمو بگم ؟ … دوست داشتید تنها با صحبت کردن دیگران را عاشق خود کنید ؟؟؟ در این مقاله شما را با هیپنوتیزم گفتاری آشنا میکنیم که می توانید هر کسی را شیفته خود کنید.

شش – فرق بین زیبایی و جذابیت عموما علائم جذابیت ظاهری زنان عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لگن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است.این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است.اما جذابیت ظاهری بعد از مدتی فروکش کرده و تکراری می شود، یکی از دلایل خیانت و تنوع طلبی همین است !!!

هفت – همیشه خوش‌لباس باشید شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. لباسی که برای خود انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد. حتی اگر زیبا هم نباشید، اگر خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب‌تر خواهید رسید. انتخاب ساعت یکی از مواردی است که باید در اولویت های شما باشد.در این مقاله خواهید فهمید چرا کفش مناسب نقش زیادی در جذابیت افراد دارد !!!

هشت – فردی پر رمز و راز باشید همه‌چیز را یک ‌باره رو نکنید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید.یکی از تکنیک هایی که شما می توانید با آن ذهن و قلب دیگران را در اختیار بگیرید ، رفتار های هیپنوتیزم کننده است که در این مقاله خواهید آموخت.به طرز عجیبی مردم به سمت افرادی جذب می شوند که مرموز بوده و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد میکند. در این مقاله شما خواهید آموخت چطور با رفتار خود دیگران را هیپنوتیزم کنید.

اما پیشنهاد می کنیم این مقاله اختصاصی را نخرید !!!

ابتدا تمامی راه ها و مطالبی که در اینترنت هست را انجام دهید اما بعد از اینکه باز هم شکست خوردید ، برگردید به مطالعه این مقاله …

نظرات کاربرانی که این مقاله را خریده اند

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما بوده باشد :”

√ وقتی ما با جنس مخالف در ارتباط هستیم، چه برخورد هایی باعث جذابیت بیشتر ما می شود ؟ √ وقتی که یک نفر را دوست داریم ، بدون اینکه به غرورمان لطمه ای وارد شود ، چطور علاقه مان را به او بفهمانیم ؟ √ چطور کسی را که دوستش داریم به دست بیاوریم و چه کاری بکنیم که اون فرد به طرف کس دیگری نرود ؟ √ چگونه می‌توانیم فرق میان یک فرد هوس باز را با کسی که قصد زندگی دارد، تشخیص دهیم؟ √ بهترین نوع لباس پوشیدن و آرایش در زمان برخورد با جنس مخالف چگونه است ؟ √ چرا بعد از یک مدت از دوستی ، رفتارهای آن شخص نسبت به شما سرد می شود ؟ در این زمان چه باید بکنید ؟ √ با زن یا مردی که مغرور هست و به شما توجهی نمی کند چه برخوردی باید داشته باشید ؟ √ چگونه باید با جنس مخالف قرار ملاقات گذاشت ؟ √ و صدها نکته دیگر که هر کدام به تنهایی می تواند شما را فردی جذاب و دوست داشتنی نشان دهد ! √ تکنیک های افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با جنس مخالف √ چگونه خواستگاری در حد و اندازه خود پیدا کنید. √ چگونه تشخیص دهید عشق و علاقه طرف مقابلتان واقعی است. √ چگونه یک آشنایی را به ازدواجی موفق تبدیل کنید.

نظرات کاربرانی که این مقاله را خوانده اند

برچسب ها

چگونه یک معلم را عاشق خود کنیم ، چگونه دیگران را طلسم خود کنیم ، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf ، چگونه محبت دیگران را به خود جلب کنیم ، چطور دیگران عاشق ما میشوند ، چگونه دیگران را جذب کنیم ، جذب افراد با ذهن ، راههای جذب مردان مغرور ، راه های جذب دوست پسر ، جذب مردان متاهل

چیز هایی که هرگز در جایی دیگر نشنیده اید !!!

لحظه ای تصور کنید اینقد جذاب شدید که از میان کلی آدم زیبا ، ثروتمند و تحصیل کرده که همه مجذوب شما شده اند ، عشق رویایی خود را بدست آوردید. راز این جذاب بودن در چه چیزیه ؟؟؟ هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک فرد را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

عامل جذب مردان ، راه های جذب پسر مورد علاقه ، جذب همکار مرد ، برای جذب مردان چه باید کرد ، راه های جذب پسران در چت ، راه های جذب دختر در چت ، جذب دختر مغرور ، جملاتی برای جذب زنانچیکار کنم جذاب باشم

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم ، چگونه دیگران را شیفته خود کنیم ، قانون جذب زنان ، کتاب روانشناسی جذب خانمها ، نکات کاربردی برای جذب زنان ، جذب دختر با حرف زدن ، جذب دختر با نگاه ، راه های جذب زنان ، چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم ، چگونه استاد را عاشق خود کنیم ، چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم ، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ، چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم ، جذب پسر مغرور ، چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چگونه عاشق خود کنیم

عاشق برچسب: جذابیت, چطور دیگران را شیفته جذب عاشق خود کنیم, چطور همسرم را عاشق خود کنم, چطوری جذاب بشم, چگونه پسر دختر مرد زنی را عاشق خود کنیم, چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم, چگونه دیگران را شیفته خود کنیم, چگونه کسی را عاشق خود کنم, راه های جذاب شدن

آمدن بالای صفحه

شیرین تیموری       ۵ خرداد ۱۳۹۸

میخوام این مقاله رو بخرم چرا خریدش غیر فعاله ؟

جنسیس       ۵ خرداد ۱۳۹۸

نسخه جدید مقاله در حال تهیه است و در حال بروز رسانی آن هستیم.بزودی می توانید خریداری کنید.

mahdis       ۴ خرداد ۱۳۹۸

سلام حالتون خویه من از مطالبتون خیلی خوشم اومد و بسیار پر کاربرد بودن ولی مشکل من اینجاست که من پسری رو دوست دارم ———————————- الان چیکار کنم چه شرایطی رو فراهم کنم دقیقا تا بشه رودرو شد تا خوشش بیاد؟

جنسیس       ۵ خرداد ۱۳۹۸

سلام به صورت کلی باید گفت همراهی ، وابستگی ایجاد میکند. در رابطه ، معمولا پیام های مستقیم نتیجه موفقی ندارند.در بخش اصلی این مقاله به شما راه هایی نشان داده میشود که بتوانید جذابیت خود را بسیار افزایش دهید.

آیدا رسولی فر       ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام این موارد رو خوندم بسیار کاربردی بودن من یه مورد خیلی پیچیده دارم چطور میتونم مشکلمو با هاتون مطرح کنم خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین

جنسیس       ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

می تونید از طریق تلگرامی که توی برگه تماس با ما هست سوالتون رو مطرح کنید

روناک سنحابی       ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

درود برشما بی نهایت جامع وکامل بود و بعداز خوندن دیدگاه تازه ای به زندگی پیداکردم ارزوی موفقیت روز افزون دارم براتون

جنسیس       ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

سپاس امیدوارم استفاده لازم را برده باشید.

نادیا (مقاله را خریده)       ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

با تشکر از مقاله بسیار خوب و مطالب حرفه ای که بیان کردید.چیزهایی که تو این مقاله یاد گرفتم حتی خانواده هم بهم یاد ندادن.دو تا سوال داشتم اول اینکه فصل هفتم چرا حذف شده و دوم چرا مقاله رو روی کامپیوتر نمیشه خوند؟؟

جنسیس       ۱۳ فروردین ۱۳۹۸

امیدوارم استفاده لازم را برده باشید. در مورد فصل هفتم ، توضیحات کاملی را در انتهای مقاله قرار داده ایم. متاسفانه عده ای افراد سودجو اقدام به نفوذ در سایت نموده بودند و بخشی از مقاله را در اینترنت به فروش می رساندند.همکاران ما بعد از شناسایی و بستن حساب کاربری این افراد ، برای جلوگیری از چنین مواردی سطح دسترسی هکرها را که عموما با کامپیوتر وارد سایت میشوند را بسته اند.

نیما طهماسبی       ۹ فروردین ۱۳۹۸

من دانشجوم اگه میشه تخفیف نوروزی بدید تا این مقاله رو بخریم

لاله       ۶ فروردین ۱۳۹۸

ویژگی هایی که توی این مطلب گفتید کاملا درسته فقط یه مورد رو من اضافه میکنم هر چقد با طرفتون مهربون تر باشید زودتر ازتون خسته میشه

کاوه حیدری       ۳ فروردین ۱۳۹۸

چرا به نظرات مردم اهمیت نمیدید قبل از عید هم بهتون ایمیل دادم ، پیام هم دادم.لطفا این محصول رو توی تخفیف ویژه قرار بدید یا تخفیف نورورزی بدید برای خیلی ها اینقد هزینه کردن زیاده.

جنسیس       ۳ فروردین ۱۳۹۸

با سلام و تبریک سال نو .کد تخفیف نوروزی به ایمیل شما و کسانی که قبلا عضو سایت شده اند ، ارسال شده است.

vahid hemati       ۳ فروردین ۱۳۹۸

نمیدونم چرا ملت وقتشونو با خوندن اینجورچیزهایی تلف میکنن.پول که داشته باشی جذاب ترین مرد روی زمینی و همه میان طرفت

شاهین مظفری (مقاله را خریده)       ۲ فروردین ۱۳۹۸

با تشکر از اطلاعات مفیدی که تو مقالتون بود منتظر آپدیت بعدی هستیم.این قابلیت مطالعه در شب خیلی کاربردی بود مخصوصا شبها که با گوشی مطالب رو میخوندم

ژاله (مقاله را خریده)       ۱ فروردین ۱۳۹۸

سلام و تبریک سال نو چرا فصل هفتم حذف شده ؟؟

جنسیس       ۱ فروردین ۱۳۹۸

با سلام در انتهای فصل آخر توضیحات کامل ذکر شده است.

رضا فیاضی       ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

به نظر بنده در این دنیا پول حرف اول و آخر رو میزنه تا وقتی داشته باشی همه میخوانت نداشته باشی هرکاری هم کنی هیچکی جذبت نمیشه.همین مقاله شما رو هم تا پول نداشته باشی نمیشه خرید و با خوندش جذاب شد !!!! میخوام مقالتون رو بخرم امیدوارم شما هم این تضمین رو به خریدارن بدید که اگه از مقالتون راضی نبودین پول پرداختیمون را پس بدید

جنسیس       ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

در جواب حرف شما باید بگم افراد زیادی به بنده پیام میدن و از وضعیت مالی خوبشون میگن و اینکه با وجود ثروت زیادی که دارن اما نامزد یا همسرشون اونها رو ترک کردند.اونها میپرسن مشکل همسرشون چیه؟؟؟ درصورتی که مشکل بزرگ از سمت خود اونها بوده چون به جز پول هیچ جذابیت دیگه ای نداشتند.پیشنهاد میکنم با این نوع دیدگاهی که دارید این مقاله رو خریداری نکنید.برای بدست آوردن هر چیز با ارزشی باید در سطح ارزش اون قرار بگیرید.

@@@لی LI@@@       ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

لطفا تخفیف ویژه نوروز قرار بدید تا خرید کنیم

دریا       ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

چند ساله با نامزدم ارتباط و روابط عالی داریم با این وجود حاضر نمیشه باهام ازداوج کنه چکار باید کنم؟

جنسیس       ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

دوست عزیز پرسش شما بسیار کلی بوده و مشکل رایجی در جامعه امروز ماست و نیاز به پاسخی جامع دارد.در همین مقاله هم بخشی را به همین موضوع اختصاص داده ایم.

عرفان       ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

با سلام و تبریک سال نو لطفا این مقاله رو توی تخفیف ویژه قرار بدید ، قیمتش برای خیلی ها گرونه مخصوصا توی این شرایط اقتصادی

جنسیس       ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

با کمک همراهان عزیزی که همیشه یاور ما بودن ، نسخه انگلیسی این مقاله رو هم تهیه کردیم و در فروم ها و وب سایت های خارجی با قیمت صد دلار برای فروش قرار دادیم.می تونید سر انگشتی حساب کنید قیمت اون به ریال چقد زیاد میشه اما با درک شرایط امروز جامعه ، ما هم تلاش کردیم حداقل قیمت ممکن رو در نظر بگیریم.

ali       ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

منظورتون از مقاله چیه؟؟ این محصول کتابه فایله چیه؟

جنسیس       ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

مقالات دیجیتال مطالبی هستند که در قالب (مقاله های اینترنتی ) ارایه می شوند.تفاوت آنها با کتاب ها در این است که تصور کنید شخصی صدها کتاب را در طی چندین سال مطالعه کرده ، سپس ناب ترین قسمت ها و بهترین مطالب آن را به صورت خلاصه و چکیده جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده باشد.

تنهای تنهاااا       ۶ اسفند ۱۳۹۷

چند ماهه به یکی از هم کلاسی هام علاقه مند شدم.متاسفانه این حس رو به واسته دوست مشترکمون منتقل کردم و فهمیدم هیچ علاقه ای بهم نداره.االان بشدت حس دلشکستگی دارم اما ازون طرفم نمیتونم فراموشش کنم توروخدا راهنماییم کنیم چیکار کنم

جنسیس       ۷ اسفند ۱۳۹۷

متاسفانه شما قوانین جذابیت رو درست اجرا نکردید و توی مقاله بخشی رو به خطاهای شناختی ذهن اختصاص دادیم که ازین طریق میشه در برابر کسی که هیچ علاقه ای هم به شما ندارد حس جذابیت رو ساخت.

حمید رستگار (مقاله را خریده)       ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

من کل اینترنتو زیر رو کردم کلی مطلب خوندم متاسفانه مطالب فقط شعاریه و در حد حرفه.چیزهایی که توی مقالتون گفتین کاملا علمیه و خیلی به کارم اومد .توی مقاله در مورد هیپنوتیزم گفتاری توضیح دادید که بسیار مختصر بود آیا مطلب جامع تری در مورد اون هم دارید

جنسیس       ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

امیدوارم از مطالب استفاده لازم را برده باشید.می توانید دو محصول زیر را سفارش دهید. https://gnsis.ir/p/%d9%87%db%8c%d9%be%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%85-%da%af%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c/ و https://gnsis.ir/p/آموزش-هیپنوتیزم/

رویا       ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

به نظرم همه مردها یه جورن عوض نمیشن خوندن اینجور چیزهایی فقط وقت تلف کردنه

مینا بهرامی (مقاله را خریده)       ۱ بهمن ۱۳۹۷

سلام ممنون از مطالب جالبتون ، تمام مواردی که ذکر کرده بودید انجام دادم فقط چند تا مشکل داشتم که ممنون میشم راهنمایی کنید.بهتون هم ایمیل دادم ممنون میشم پاسخ بدید

جنسیس       ۱ بهمن ۱۳۹۷

سلام دوست عزیز ، لطفا سوالاتتون رو به ادرس تلگرامی که در مقاله قرار دادیم بفرستید و در سریع ترین زمان ممکن به اونها پاسخ داده میشه.

سپهر (مقاله را خریده)       ۲۰ دی ۱۳۹۷

پس فصل هفتم کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جنسیس       ۲۱ دی ۱۳۹۷

لطفا توضیحات انتهای فصل آخر را مطالعه کنید.

ساحل       ۵ دی ۱۳۹۷

آیا محصول شما برای کسایی که ازدواج کردن هم مفیده؟من با شوهرم اختلافات زیادی دارم بدبختانه حس میکنم عشق بینمون به کلی از بین رفته

جنسیس       ۵ دی ۱۳۹۷

این مقاله بر اساس مطالب علمی تهیه شده و هیچ گروه خاص یا محدوده سنی رو در بر نمی گیره.دقیقا بیشترین مشکلات زن و مرد در مقوله ازدواج شکل میگیره.شما در هر شرایطی که باشید می تونید تغییرات بزرگی رو در رابطه ایجاد کنید.برای تهیه این مقاله سال ها تلاش صرف شده تا ریشه بسیاری از مشکلات بین زن ومرد رو حل کنه.شما میتونید راه هایی رو که قبلا رفتید دوباره امتحان کنید و دوباره همون نتایج نا امید کننده رو بدست بیارید.در این مقاله ما دروازه جدیدی رو بروی شما باز میکنیم تا اثرات بی نظیر اون رو در زندگیتون ببینید.

a-s1396       ۳ آذر ۱۳۹۷

قبلا با شخصی در رابطه بودم و عاشقانه دوسش داشتم ، حتی رابطمون به سمت ازدواج کردن هم میرفت.اما یه اشتباه بزرگ از طرف من باعث شد همه چیز خراب بشه.الان فکرشو میکنم خیلی مغرورانه و بچگانه رفتار کردم.الان زندگیم بدون اون سیاه شده تورو خدا کمکم کنید بدون اون میمیرم.

جنسیس       ۴ آذر ۱۳۹۷

دوست عزیز ( پیام ضمنی ) حرف های شما دقیقا بیانگر ضعف های درونی شماست.یک انسان جذاب و با اعتماد به نفس هرگز به زندگی این دید رو نداره.در این مقاله دقیقا به شما مطالبی رو گفتیم که در رابطه ، به جای اینکه از نقطه ضعف که به شدت دافعه بوده و افراد رو از شما دور میکنه وارد شوید ، جذابیت رو در درون خودتون ایجاد کنید.

علی ذبیح منش (مقاله را خریده)       ۱۵ آبان ۱۳۹۷

ای کاش این چیزهارو ۵ سال پیش میدونستم…. آدم هر اتفاقی تو زندگیش سرش میاد از ندونستنشه

لاله (مقاله را خریده)       ۱۰ آبان ۱۳۹۷

با تشکر از مطالب جالبتون . در مورد فصل سوم چند تاسوال داشتم

جنسیس       ۱۰ آبان ۱۳۹۷

لطفا سوال هاتون رو فقط از طریق ایمیلی که در مقاله قرار داده ایم ارسال کنید.

شاهین فروغی       ۳۰ مهر ۱۳۹۷

این مقاله رو سفارش دادم تمام مراحل رو رفتم اما در آخر رمز دوم اینترنتی میخواد که من ندارم.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

جنسیس       ۳۰ مهر ۱۳۹۷

لطفا توی تلگرام یه پیام بدید تا سفارش شما رو ثبت کنیم

مهرداد نمازی (مقاله را خریده)       ۵ مهر ۱۳۹۷

سایت مشکل داره لود نمییییییییییشه

جنسیس       ۶ مهر ۱۳۹۷

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز سایت جنسیس متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات و محدودیت های متعددی که میزبانی وب ما در کشور کانادا ایجاد کرده ،مجبور به انتقال هاست به کشور آلمان هستیم.همکاران ما به شدت در حال رفع مشکلات و انتقال اطلاعات هستند.آدرس دامنه اصلی سایت هم به دامنه ملی تغییر نام پیدا خواهد کرد تا از مشکلات دامنه های بین المللی هم رهایی یابیم.از اختلالات پیش آمده پوزش میخواهیم و تا ۴۸ سایت آینده تمامی مراحل انتقال به اتمام خواهد رسید.باتشکر از صبر شما

پیام افضلی (مقاله را خریده)       ۴ مهر ۱۳۹۷

قسمت مقالات غیر فعاله صفحه سفید میاد

جنسیس       ۶ مهر ۱۳۹۷

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز سایت جنسیس متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات و محدودیت های متعددی که میزبانی وب ما در کشور کانادا ایجاد کرده ،مجبور به انتقال هاست به کشور آلمان هستیم.همکاران ما در حال رفع مشکلات و انتقال اطلاعات هستند.آدرس دامنه اصلی سایت هم به دامنه ملی تغییر نام پیدا خواهد کرد تا از مشکلات دامنه های بین المللی هم رهایی یابیم.از اختلالات پیش آمده پوزش میخواهیم و تا ۴۸ سایت آینده تمامی مراحل انتقال به اتمام خواهد رسید.باتشکر از صبر شما

مریم 1375 (مقاله را خریده)       ۴ مهر ۱۳۹۷

دوست عزیز سایتتون دچار مشکل شده لطفا پیگیری کنید

جنسیس       ۶ مهر ۱۳۹۷

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز سایت جنسیس متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات و محدودیت های متعددی که میزبانی وب ما در کشور کانادا ایجاد کرده ،مجبور به انتقال هاست به کشور آلمان هستیم.همکاران ما به شدت در حال رفع مشکلات و انتقال اطلاعات هستند.آدرس دامنه اصلی سایت هم به دامنه ملی تغییر نام پیدا خواهد کرد تا از مشکلات دامنه های بین المللی هم رهایی یابیم.از اختلالات پیش آمده پوزش میخواهیم و تا ۴۸ سایت آینده تمامی مراحل انتقال به اتمام خواهد رسید.باتشکر از صبر شما

شاهسون (مقاله را خریده)       ۳ مهر ۱۳۹۷

سایت دچار مشکل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟

جنسیس       ۶ مهر ۱۳۹۷

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز سایت جنسیس متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات و محدودیت های متعددی که میزبانی وب ما در کشور کانادا ایجاد کرده ،مجبور به انتقال هاست به کشور آلمان هستیم.همکاران ما به شدت در حال رفع مشکلات و انتقال اطلاعات هستند.آدرس دامنه اصلی سایت هم به دامنه ملی تغییر نام پیدا خواهد کرد تا از مشکلات دامنه های بین المللی هم رهایی یابیم.از اختلالات پیش آمده پوزش میخواهیم و تا ۴۸ سایت آینده تمامی مراحل انتقال به اتمام خواهد رسید.باتشکر از صبر شما

راحله (مقاله را خریده)       ۳ مهر ۱۳۹۷

چرا قسمت مقالات بالا نمیاد!!!!!!! صفحه اصلی سایتتون میاد اما بقیه قسمت ها نه

جنسیس       ۶ مهر ۱۳۹۷

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز سایت جنسیس متاسفانه به دلیل تحریم ها و مشکلات و محدودیت های متعددی که میزبانی وب ما در کشور کانادا ایجاد کرده ،مجبور به انتقال هاست به کشور آلمان هستیم.همکاران ما به شدت در حال رفع مشکلات و انتقال اطلاعات هستند.آدرس دامنه اصلی سایت هم به دامنه ملی تغییر نام پیدا خواهد کرد تا از مشکلات دامنه های بین المللی هم رهایی یابیم.از اختلالات پیش آمده پوزش میخواهیم و تا ۴۸ سایت آینده تمامی مراحل انتقال به اتمام خواهد رسید.باتشکر از صبر شما

گل آفتابگردون (مقاله را خریده)       ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

از صمیم قلب ازتون ممنوووووووووووووووووونم زندگی منو نجات دادید.تو رو خدا التماستون میکنم به خاطر پول کسی رو انتخاب نکنید

رضا کریمی       ۲۰ تیر ۱۳۹۷

وقت بخیر من این مقاله رو قبلا گرفتم ولی بدلیل اینکه گوشیمو عوض کردم رمز ورود رو فراموش کردم حالا چکار باید کنم

جنسیس       ۲۱ تیر ۱۳۹۷

از طریق ایمیلی که موقع خرید مقاله وارد کردید می تونید رمز ورود رو بازیابی کنید.

زهرا       ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

چقد گروووون

فاطمه (مقاله را خریده)       ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

به نظرم مردها همه ی جورن اما این ما زنها هستیم که بهشون اجازه میدیم چطور باهامون رفتار کنن.درد بزرگ جامعه ما اینه که اینجورچیزها رو جایی آموزش نمیدن و باید بعد از کلی شکست ودرس گرفتن بفهمی فرق بین یه هوس باز با یه عاشق چیه.ممنون از مطالب بسیار با ارزشتون

بهاااار       ۹ فروردین ۱۳۹۷

سلام این مقاله رو میخوام ، چندتا سوال پیش از خرید داشتم نمیشه اینجا مطرح کنم آیا شما کانال تلگرامی هم دارید؟

genesis       ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

سلام آدرس کانال ما در صفحه ( تماس با ما ) سایت هست می تونید سوالاتتون رو بپرسید

بن بست       ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

سلام خسته نباشید حس میکنم مورد با خرید این مقاله حل نمیشه چطور میتونم با شما ارتباط مستقیم داشته باشم ، واقعا نیاز به کمک شما دارم

genesis       ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

با سلام می تونید از طریق آدرس تلگرام که در سایت قرار دادیم اقدام کنید.

یگانه (مقاله را خریده)       ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

چیزهای جالبی یادگرفتم که هیچ جایی نمیشه اونها رو فهمید.منتظر آپدیت بعدی که بدید هستم

genesis       ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

امیدوارم از مطالب استفاده لازم را برده باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آپارات جنسیس اینستاگرام جنسیس لپ تاپ استوک چطور کسی را عاشق خود کنیم چگونه پسری را عاشق خود کنیم چطور دختری را عاشق خود کنم راه های جذاب شدن چطور جذب شیفته خود کنم

به گزارش سایت الودکتر، در رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌ جنسی شان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسی تان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.

نباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید. مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

چیکار کنم جذاب باشم

برای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

مهم نیست که کجا هستند، مهم این است که جذاب و تعاملی باشید . هیچ کس فکر نمیکند که یک ربات جذابه! دست و بازوی همسر یا نامزدتان را لمس کند. این نشان می دهد که درگیر مکالمه با او هستید و با این کار  توجه او هم بر روی شما متمرکز می شود.یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

عطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظراتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید. مطمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد. اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

خیلی از ما بر این باوریم که هدف از خلق و خوی خوب این است که آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم. البته این واقعا خوب است اما آیا تا به حال یک حس و حال خوب برای خودتان ایجاد کرده اید؟ هرچیزی که حس عاشقانه و آرام بخش به شما می دهد انجام دهید. شمع روشن کنید، یک موسیقی آرام گوش کنید، یک حمام آب گرم بگیرید یا یک بستنی بخورید. اجازه دهید این حس عاشقانه را خودتان در خود ایجاد کنید. این کار شما را در نگاه همسرتان هم جذاب خواهد کرد.

جذاب بودن سخت نیست. این که چگونه جذاب باشیم کار سختی نیست و لی باید بدانیم که چگونه. چگونه می توانیم جذاب به نظر برسیم؟ واقعت جذابیت ذاتی است یا می توانیم با هر شرایطی جذاب باشیم. با ماه مراه باشید تا پاسخ این سوالات شما را بدهیم.

تا به حال به راز جذابیت فکر کرده اید؟ در واقع راز جذابیت ریشه ی بیولوژیک دارد. انسان ها به صورت طبیعی جذب هم می شوند. اما چه کنیم که جذاب به نظر برسیم؟ تحقیقات نشان داده اند که لبخند می تواند زنان را جذاب تر کند و در مورد مردان عکس این قضیه صادق است و مردانی که زیاد لبخند دارند کمتر جذاب هستند چرا که افراد شادی و سرحال بودن را معمولا با زنانگی در ارتباط می دانند. لبخند زدن در زنان حالتی دوستانه به آنها می دهد. به لحاظ تکامل زیستی مردان به دنبال زنانی هستند که به پیشواز آن ها بیایند و از آن ها استقبال کنند و طبعا زنانی که به مردان لبخند می زنند گویی پذیرای مردان هستند. در ادامه همراه ما بمانید تا چند تا ار زارهای جذابیت را با هم مرور کنیم.

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.چیکار کنم جذاب باشم

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید.  اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

 داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف  مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

اصل کاری ماشین و آیفون و ساعت و لباس و کفش مارکه

?????????

هرچه پولدارتر جذابتر

موافقم

با حال بود…البته اعتماد به نفس هم خیلی موثره تو جذابیت…اگه همه رو داشته باشی ولی اعتماد به نفس نداشته باشی ، خیلی جذاب جلوه نمیکنی..??

این روزا ساعت فقط جنبه فهمیدن زمان رو نداره.ساعت میتونه یکی از چیزایی باشه که آدمارو به خودش جذب میکنه.البته نه اینکه بیایم تیپ و اینارو ول کنیم ساعتو بچسبیم.منظور از ارایش کم هم این نیست که رنگ پریده و بی آرایش بری بیرون.من همیشه میگم آرایش کن ولی ملایم جوری که زیباییت با آرایش طبیعی به نظر برسه!

اره خب ارایش ساده هم قشنگه هم قیافه رو مصنوعی نمیکنه من درحدهمون کمم دوس دارم انجام بدم

به نظر منم اتماد به نفس مهمه.

برای دخترای پول پرست و آهن پرست این چیزا جواب نمیده

همه دخترا مثل هم نیستن

همونطور که همه پسرا مثل هم نیستند

شما مجبور نیستین سراغ دختر آهن پرست برین

خیلی خوب
ممنون

افسوس که حیا شده نشانه خجالتی بودن?

شما مجبور نیستین سراغ دختر آهن پرست برین

با سلام ممنون از سایت خوب شما تشکر سیستم خلاء https://parsvacuumpumps.com/

به نظر من مهم ترین چیز در جذابیت شوخ طبعی و حالات چهره فرد در موقعیت های مختلف است ممنون مطلب خوبی بود

واقعا این روز ها بعضی ها به دنبال جذابیت هست
مهربانی رو میندازن دور موقعه که همه چه در حال تمام شدن هست میفهمن.چیکار کنم جذاب باشم

به نظر من آدم‌هایی که خوش پوش هستند و لبخند روی آب‌هاشون هست جذاب تر هستن



خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

نمی‌توانید دیگران را شیفته‌ی خودتان کنید؟ دلتان می‌خواهد شبیه آدم‌های کاریزماتیک باشید؟ در این مقاله ۹ رفتار گیرا و جذاب را به شما معرفی می‌کنیم که از ویژگی‌های افراد کاریزماتیک است.چیکار کنم جذاب باشم

کاریزما، مجموعه‌ای از رفتارها است که ربطی به زیبایی فیزیکی ندارد. این خبرِ خوبی برای کسانی است که توقعی نمی‌رود عکس‌شان روی جلد مجله‌های مُد چاپ شود. برای اینکه جذاب شوید نیازی به جراحی پلاستیک ندارید، فقط کافیست این رفتارها را تمرین کنید.

در این مقاله، عناصر کاریزما را بر اساس تحقیقات هوارد فریدمن (Howard Friedman) استاد برجسته‌ی روان‌شناسیِ دانشگاه کالیفرنیا، معرفی می‌کنیم.

رفتار مادربزرگ‌تان را در نظر بگیرید وقتی که بعد از مدت زیادی شما را می‌بیند؛ او دست هایش را بالا می‌برد و زانوهایش خم می‌شوند. یا اینکه وقتی شب‌ها به خانه برمی‌گردم، سگم از خوشحالی می‌رقصد.

مردم همراهی با کسانی را دوست دارند که از زبانِ اشاره‌ها، برای نشان دادنِ احساسات‌شان استفاده می‌کنند. قطعا دل‌تان نمی‌خواهد سرِکار، دلقک‌بازی دربیاورید و رفتارهای نامناسبی از خود نشان دهید، ولی رفتارهای متناسب با موقعیت و اتفاقاتی که در جریان است، خوشایند و جذاب هستند.

من مدیر فروشی را در حوزه‌ی مدیریت مالی می‌شناسم که خنده‌ی بسیار خاصی را از پدرش به ارث برده است، اگر شما نیز یک بار این خنده را بشنوید، تا آخر عمر آن‌ را فراموش نخواهید کرد. این موهِبت را ژن‌های او برایش به همراه داشته‌اند.

این خاصیتِ شیطنت‌آمیز و مسخره‌ی صدا، شوخ‌طبعیِ شما را تحریک می‌کند. هر بار که من این خنده را می‌شنوم، بی‌اراده، لبخندی بر چهره‌ام ظاهر می‌شود.

از طرف دیگر، چندبار پیش آمده که مدیران اجرایی، که از قضا مرد هستند، به من مراجعه کرده‌اند و برای خَلاصی از خنده‌ای که توسط خانم‌ها «ناخوشایند» خوانده شده از من کمک خواسته‌اند. من نتوانستم به آنها کمکی کنم، ولی یاد گرفتم خنده همان‌طور که می‌تواند جذاب باشد، می‌تواند زننده و ناخوشایند هم باشد. فرقی نمی‌کند زن باشید یا مرد، با خنده‌ی زننده و نامتناسب، نمی‌توانید اطرافیان را جذب کنید.

تا به حال دقت کرده‌اید چقدر خوب است وقتی به یک نفر تلفن می‌زنید و وقتی او شما را می‌شناسد، رضایت و هیجان در صدایش منعکس می‌شود؟ حتی اگر این اثر در صدا ظریف باشد، باز هم از این که به شما بها داده‌ شده است، لذت می‌برید.

صدای سرزنده و رسا یکی از مؤثرترین ابزارهای دنیاست، خصوصا وقتی طنین‌دار باشد و زیر و بم و سرعت و بلندیِ آن، به طور متناسب تغییر کند.

لمس کردن نباید به نحوی باشد که به خاطر شدت، فشار یا ناحیه‌ای که لمس می کنید فرد مقابل احساس ناراحتی داشته باشد، بلکه صرفا به معنای لمس دوستانه‌ی بازو، شانه، یا دست است. پیشخدمت‌هایی که در این مورد مهارت دارند انعام بیشتری به‌دست می‌آورند.

شاید به یاد داشته باشید که جورج بوش، رئیس‌جمهور امریکا وقتی از پشت به آنگلا مرکل (Angela Merkel)، صدر اعظم آلمان، که روی صندلی نشسته بود نزدیک شد و شروع به مالیدن شانه‌های او کرد باعث شگفتی دنیای غرب شد. خود آنگلا مرکل هم شوکه شده بود.

لمس کردن آرام بازو، نشانه‌ای گرم و دوستانه است که می‌تواند باعث تَسلی خاطر طرف مقابل شود.

هرچند بیشتر مردم نظرات متضادی در مورد مرکزِ توجه واقع شدن دارند، اما بعضی‌ها با قرار گرفتن در مرکز توجهِ مردم، تازه شکوفا می‌شوند و به بهترین نحو ظاهر می‌شوند.

در واقع بیشتر بازیگران هم‌صحبت خوبی نیستند و شخصیت برون‌گرایی ندارند، اما همین که در مقابلِ جمعیت قرار بگیرند، موتورشان به کار می‌افتد و خودشان را نشان می‌دهند.

وقتی فیلیپ سیمور هافمن (Philip Seymour Hoffman) درگذشت، همسرم حرف جالبی درباره‌ی او زد: «وقتی جلوی دوربین بود به نظر می‌رسید می‌تواند اعصابش را به سطح پوستش بیاورد و احساساتش را در لنز دوربین بریزد. این توانایی باید برای او تجربه‌ی خوشایندی بوده‌ باشد؛ فرصتی برای تخلیه‌ی آشفتگی‌های درونی.»

رونالد ریگان (Ronald Reagan) بیشتر به خاطر چهره‌ی گویایش به عنوان «سخنرانی تأثیرگذار» مشهور بود. او می‌توانست مثل هر ایرلندیِ اصیلی درست در زمانِ نیاز بدرخشد و خوشی نشان دهد.

بیشترِ ارتباط چشمی شنونده روی صورت شما متمرکز است. هرچه او بتواند اطلاعات بیشتری را از روی چهره بخواند، بیشتر دقت می‌کند و نه تنها ایده‌ها، بلکه معانیِ احساسیِ نهفته در کلمات شما را نیز درک می‌کند.

بر اساس تجربه‌ی خودم، بیشتر کسانی که در موضع قدرت هستند دارای چهره‌ی بسته (بی‌حالت) هستند و از نفوذناپذیریِ چهره‌شان برای ایجاد ترس و فرمان‌بُرداری، استفاده می‌کنند. چهره‌های بسته، حالتی سرد دارند و احساسات زیادی را منعکس نمی‌کنند، در حالی که چهره‌های باز، گرم و گویا هستند و در نود درصد موارد، چهره‌های گرم نسبت به چهره‌های سرد، برتری دارند.

اگر موهای بلند دارید (حالا چه مرد یا زن)، نباید بگذارید پیشانی‌تان زیر موهای چتری پنهان شود. پیشانی، برای نشان دادن بسیاری از احساسات، ناحیه‌ای مؤثر محسوب می‌شود و مثل بیلبوردی برای چهره‌ی شما عمل می‌کند.

بر اساس نتایج حاصل از پرسش‌نامه‌ا‌ی که چند سال پیش توسط سیمز یث (Sims Wyeth) و همکارانش طراحی و اجرا شد، کسانی که خود را درون‌گرا می‌دانستند، بیشتر دوست داشتند با افراد برون‌گرا معاشرت کنند و افراد برون‌گرا نیز احساس مشابهی داشتند.

بیایید روراست باشیم، همه‌ی ما از بودن با کسانی که موانع بین افراد را زیر پا می‌گذارند و تجربه‌ی اجتماعیِ شاد و باروحی ایجاد می‌کنند، لذت می‌بریم.

من افرادی که این توانایی را دارند که با غریبه‌ها سرِصحبت را باز کنند و آنها را درگیر یک مکالمه‌ی واقعی کنند، تحسین می‌کنم. منظورم صحبت‌های متظاهرانه و پُرحرارت در مورد موضوعات بی معنی نیست؛ بلکه ویژگی‌های مورد نظر من صریح بودن، واقع‌بین بودن و مهارت گوش‌دادن است.

تعیینِ تعریفی مشخص برای «نگاه نافذ» کار سختی است، ولی وقتی با آن مواجه شویم، تشخیصش می‌دهیم. من این نوع نگاه را در بچه‌ها دیده‌ام. همچنین در همسرم که مهارت زیادی در آن دارد. باید اعتراف کنم که وقتی نوجوان بودم، ساعت‌ها جلوی آینه این نوع نگاه را تمرین می‌کردم.

ویلیام بلیک (William Blake)، شاعر مشهور انگیسی چنین گفته‌ است:

«وقتی با چشم‌ها، و نه از درون چشم‌ها، به دیگران می‌نگریم، دروغ‌های‌شان را باور می‌کنیم.»

یک نگاه نافذ هم همین‌طور است و نه با چشم‌ها، بلکه از درون آنها ساخته می‌شود و در عمق وجود کسی که نگاه می‌کند و کسی که به او نگاه می‌شود، نفوذ می‌کند.

تفاوت پانتومیم با واکنش‌های هیجانی در عمدی‌تر و قابل‌کنترل‌تر بودن پانتومیم است. پانتومیم یعنی توانایی اجرای داستان، یعنی بتوانید با حرکات بدنتان به شنونده کمک کنید آنچه را به او می‌گویید، تصویرسازی کند. این مهارت به چهره‌ی گویا هم مربوط است، هرچه مخاطبان‌تان بیشتر متوجهِ زبان بدن شما شوند، بهتر می‌توانند منظورتان را درک کنند و از مصاحبت با شما، بیشتر لذت می‌برند.

جوان‌های زیادی را دیده‌ام که داستان‌هایی که برای همدیگر تعریف می‌کنند را اجرا می‌کنند. آنها فقط می‌گویند: «او این طوری کرد… من این شکلی بودم… بعد او این طوری…»، آنها عملا از کلمات برای توصیف حرکات استفاده نمی‌کنند، فقط با پانتومیم اجرا می‌کنند و همه هم از این روش خوش‌شان می‌آید.

استفاده از دست‌هایتان‌ برای بیان یک مطلب در سخنرانی‌ها روشی مؤثر و قابل قبول است. در واقع اگر از دستان‌تان استفاده نکنید، شنونده‌ها ممکن است تا ۷۵ درصد از منظورتان را متوجه نشوند. مطمئن شوید که حرکات و اداها را به شکل درستی به کار می‌برید، نباید حرکات‌تان طوری باشد که انگار مورد حمله‌ی یک دسته زنبور قرار گرفته‌اید؛ حرکاتی که به کار می‌برید باید سنجیده باشند و برای مقصود مشخصی شکل بگیرند و به کار برده شوند.

حالا به دو سؤالِ اساسی و پراهمیت می‌رسیم، اول این که آیا کاریزما یادگرفتنی است؟ و دوم این که آیا باید آن را یاد گرفت یا این کار فقط یک جور فریبکاری و تظاهر است؟

در جواب به سؤال اول من می‌گویم بله، به نظر من کاریزما را می‌توان یاد گرفت. همان طور که ما رفتارهای مؤدبانه را یاد می‌گیریم، مثل این که بگوییم «لطفا…» یا «متشکرم.» تا در نظر دیگران خوشایندتر به نظر برسیم، می‌توانیم کاریزما را هم یاد بگیریم.چیکار کنم جذاب باشم

و سؤال دوم، آیا باید برای یاد گرفتن اینطور مهارت‌ها تلاش کنیم؟ من جواب می‌دهم البته که باید این کار را بکنید! اما بدون این که به کسی صدمه بزنید یا آنها را فریب دهید. این تکنیک‌ها نیستند که شما را متقلب و فریبکار کنند، بلکه هدف از انجام آنهاست.

در هر حال، شما این توانایی را در خود دارید که رفتارهای جدید را کسب کنید، فقط به این شرط که به اندازه‌ی کافی برای‌تان مهم باشند. آیا این کار آسان است؟ نه. ولی آیا قابل انجام است؟ مطمئن باشید که هست.

 

برگرفته از: Inc.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

به کمک زبان بدن، ناگفته‌ها را بگویید و بشنوید

کاریزماتیک بودن یادگرفتنی‌ست. به کمک این مجموعه اصول کاریزما را بیاموزید و دیگران را مجذوب رفتار و گفتار خود کنید.

جلسات کاری خود را به موثرترین شکل ممکن مدیریت کنید و از اتلاف هزاران ساعت زمان در سازمان جلوگیری کنید

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

سلام. خیلی کلی صحبت شده.خیلی چیزایی که گفتین ذاتی و بی اراده انجام میشه.شاید نشه تکرارش کرد یا نشه کامل یادگرفت ولی میشه با شناختی که از خودمون داریم بهترین راه و برای جذابتر کردن خودمون پیدا کنیم.همیشه قرار نیست بقیه

سلام
سپاس که نطرتون رو با ما درمیون گذاشتید. خب ممکنه که یه قسمت هاییش ذاتی باشه، یعنی در شخصیت بعضی از افراد وجود داشته باشه، ولی حتما با تمرین و گرفتن فیدبک از دوستان و اعضای خانواده بقیه هم می تونن تا حد قابل توجهی این مهارت ها رو کسب کنن. :))))

بسیار زیبا و آموزنده بود من خودم یادمایلم یاد بگیرم و از مطالب ارزنده ای چون این مقاله استفاده کنم

عالی ، عالی و باز هم عالی

کاریزما

۷ اصل مهمی که هنگام برقراری ارتباط باید در نظر بگیرید

منشور برقراری ارتباط چیست و چطور به بهبود ارتباط کمک می‌کند؟

چرخه برقراری ارتباط؛ ۶ مرحله برای برقراری ارتباط موثر

انواع داستان سرایی تجاری؛ چطور داستانی قانع‌کننده و جذاب تعریف کنیم؟

متقاعد کردن دیگران با استفاده از سلسله‌‌مراتب انگیزشی مونرو

آخرین مطالب

باید تا دیر نشده با همسرمان درباره پول صحبت کنیم؛‌ اما چطور؟

۲۰ روش هوشمندانه برای کاهش هزینه سفرهای خارجی

چطور تعطیلات خود را بدون استرس کاری سپری کنیم؟

آیا استفاده از رنگ ها در خانه، شادی ما را افزایش می‌دهد؟

آشنایی با تأثیرگذارترین نویسندگان روسی و آثار برجسته آنها

ترین های جهان

پردرآمدترین ورزشکاران جهان را بشناسید

بهترین انیمیشن های جهان برای کودکان و بزرگسالان

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند


گران ترین کشورهای جهان برای زندگی

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به کدام سلبریتی‌ها اختصاص…

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چیکار کنم جذاب باشم
چیکار کنم جذاب باشم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *