چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

دوره مقدماتی php
چگونه چاکراي گلو را باز کنيم
چگونه چاکراي گلو را باز کنيم


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

دوره مقدماتی php

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چگونه بفهمید كه چاكرای پنجم عملکردش مناسب است : اگر این چاكرا هماهنگ كار كند میتوانید كاملا ساكت بمانید و از صمیم قلب به دیگران گوش داده و حرف هایشان را درك كنید ؛ گفتارتان خلاق و پرشور بوده و در عین حال كاملا واضح است.

صدای شما پرطنین و خوش آهنگ است و وقتی با مشكل یا مخالفتی روبه رو میشوید با خودتان صادق باقی خواهید ماند و میتوانید اگر بخواهید نه بگویید و نظر دیگران هم نمیتواند شما را تحت تأثیر قرار داده یا فریب دهد.

اگر چاكرای پنجم هماهنگ كار نكند كلامتان خشن، بی ادبانه ، سرد و جدی است ؛ صدایتان نسبتا بلند و كلام تان فاقد معنای عمیق است ، اگر چاكرای پنجم فعال باشد 4 تا 5 ساعت خواب در شب به طرف راست و چپ به طور متناوب میخوابید.

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

كاركرد ناهماهنگ چاكرای پنجم باعث میشود كه عده ای از قدرت بیانشان برای گول زدن دیگری سوء استفاده كنند ؛ كم كاری چاكرای پنجم باعث خجالتی شدن، ساكت بودن و دورن گرایی میشود و در این صورت وقتی صحبت میكنید فقط در مورد چیزهای كم اهمیت زندگی بیرونی تان حرف میزنید.

فعال کردن چاکرای پنجم : نور آبی و شفاف آسمان صاف ، چاكرای پنجم را هماهنگ میكند ، برای جذب کامل رنگ آبی آسمان،  روی زمین دراز بكشید و ریلكس باشید و وجود درونی تان را رو به گستردگی بی نهایت آسمان باز كنید.

موسیقی درمانی چاکرای پنجم : انعكاس آسمان آبی بر آب و صدای آرام امواج شما را از عواطف و احساسات نهفته تان و این كه به شما چه میخواهند بگویند آگاه میسازد.

رنگ درمانی چاکرای پنجم :  رنگ آبی روشن كم رنگ به چاكرای گلو اختصاص دارد ، این رنگ آرامش می آفریند و بینش روحانی شما را باز میكند.

رایحه درمانی چاکرای پنجم : رایحة‌ تند مریم گلی امواج شفا را به طرف مركز تكلم میفرستد و چاكرای گلو را از انقباض رها میكند ، اكالیپتوس چاكرای پنجم را باز و پاك میكند و امواج آن به شیوه ارتباط با دیگران سادگی و بی ریایی میبخشد.

سنگ درمانی چاکرای پنجم : سنگ chalcedony آبی متمایل به سفید اثر مثبت بر غده‌ تیرویید دارد و تندخویی و زود رنجی را كاهش میدهد ، اگر میخواهید قدرت ابراز وجودتان در زمینه نوشتن یا صحبت كردن بیشتر شود از این سنگ استفاده كنید، این سنگ بر چاكرای پنجم اثر میگذارد.

 

 

admin

تیر ۱۷, ۱۳۹۲
شگفتي‌هاي بدن انسان, مديتيشن و يوگا

۵۵ دیدگاه
170,620 بازدید

بر اساس باور هندویان و/یا بودائیان، چاکراها انباشتگاه‌های عظیم (و در عین حال محدود) انرژی در بدن هستند که ویژگی‌های روانشناختی ما را کنترل می‌کنند. گفته می‌شود هفت چاکرا در بدن ما وجود دارد؛ چهار چاکرا در بالاتنه که خصوصیات روانی را تعیین می‌کنند، و سه چاکرا در پایین‌تنه که ویژگی‌های غریزی ما را در دست دارند.


 

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم


چاکرای مولادهارا (ریشه)


چاکرای سوادهیستانا (خاجی)


چاکرای مانیپورا (شبکه خورشیدی)


چاکرای آناهاتا (قلب)


چاکرای ویشودی (گلو)


چاکرای آجنا (چشم سوم)


چاکرای ساهاسرارا (تاج)


 


 

بر اساس آموزه‌ی بودایی/هندو تمام چاکراها در تندرستی انسان نقش دارند. نیروی غرایز ما باید با قدرت احساسات و اندیشه‌هایمان همراستا باشد. بعضی از چاکراهای ما به طور کامل باز نیستند (یعنی عملکرد آن ها از زمان تولد ثابت مانده است)، بعضی دیگر بیش از حد فعال‌اند و بعضی نیز تقریباً بسته هستند. اگر چاکراها متعادل نباشند، فرد نمی‌تواند با خود در صلح و آرامش باشد.

در مجموعه پست های «چگونه چاکراهای خود را باز کنیم»، ضمن آشنایی با هنر آگاهی از چاکراها، تکنیک هایی کاملاً معتبر برای باز کردن آن ها را خواهید آموخت.


 


 

این مدیتیشن های چاکرا از مودراها، یعنی وضعیت های خاص دست ها، برای باز کردن چاکراها بهره می‌برند. مودراها این قدرت را دارند که انرژی بیشتری به هر کدام از چاکراها ارسال کنند.

برای افزایش تأثیر این مدیتیشن ها، صداهایی نیز همزمان با انجام آن ها زمزمه می‌شوند. این صداها برگرفته از حروف سانسکریت می‌باشند. وقتی هر کدام از آن ها را زمزمه می‌کنید، به گونه‌ای در بدن شما طنین انداز می‌شوند که در چاکرای مورد نظر قابل احساس است.


در مورد تلفظ ها توجه داشته باشید که:


“A” مانند «آ» تلفظ می‌شود.


“M” تودماغی تلفظ می‌شود مانند «م» در «تمبر».


 

اکثر مدیتیشن‌ها حدوداً به مدت ۷-۱۰ دم و بازدم  طول می‌کشند. هر صدا را چند بار (مثلاً سه بار) در هر دم و بازدم زمزمه کنید.


 


 


 

توجه داشته باشید که در باز کردن چاکراها، نیازی نیست بکوشید فعالیت چاکراهای پرکار را را کم کنید. چاکراهای پرکار تنها عدم فعالیت چاکراهای بسته را جبران می‌کنند. با باز شدن تمام چاکراها، جریان انرژی نیز به تعادل خواهد رسید.


 

این چاکرا بر آگاهی فیزیکی و احساس راحتی در بسیاری موقعیت‌ها مبتنی است. با باز شدن آن، احساس خواهید کرد که کاملاً متعادل و معقول بوده، از ثبات و امنیت برخوردار هستید. دیگر بدون دلیل به اطرافیان خود مشکوک نخواهید بود. در هر آنچه که اکنون در جریان است احساس حضور خواهید کرد، و پیوندتان با جسم خود قوی‌تر خواهد شد. اگر چاکرای ریشه کم کار باشد: احساس ترس و نگرانی می‌کنید، و هر چیزی ممکن است شما را معذب کند. اگر پرکار باشد: باعث می‌شود مادی‌گرا و حریص باشید. در این صورت احساس می‌کنید که امنیت‌تان باید تأمین باشد و در برابر تغییر ایستادگی می‌کنید.

از بدن خود بهره بگیرید و نسبت به آن آگاه باشید. یوگا انجام دهید، به پیاده روی‌های کوتاه بروید، یا کارهای خانگی عملی انجام دهید. این فعالیت‌ها موجب می‌گردند که بیشتر به بدن خود توجه کنید و چاکراهایتان قوی‌تر شوند.

به زمین توجه کنید. به این معنا که با زمین رابطه برقرار کنید و آن را زیر پاهای خود احساس کنید. برای رسیدن به این هدف، راست بایستید، با آرامش پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، و اندکی زانوهایتان را خم نمایید. لگن خود را کمی به جلو حرکت دهید، و بدنتان را در حالت تعادل نگه دارید، به نحوی که وزن بدن به طور یکسان در سراسر کف پاهایتان تقسیم شود. سپس وزن بدن را به جلو بیندازید. چند دقیقه در همین وضعیت باقی بمانید.

پس از ارتباط با زمین، مانند شکل بالا (تصویر راهب) به حالت چهار زانو بنشینید.

بگذارید نوک انگشت شست و اشاره‌تان به آرامی با هم در تماس باشند.

بر روی چاکرای ریشه، و مفهوم و محل آن که بین مقعد و دستگاه تناسلی است، تمرکز کنید.

با دهان بسته، اما کاملاً واضح صدای “LAM” را در ذهن خود زمزمه کنید.

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

در تمام این مدت، خود را ریلکس کنید، و درباره‌ی این چاکرا، معنای آن، اثر آن بر زندگی، و تأثیری که باید در زندگی شما داشته باشد بیندیشید.

تا جایی این کار را ادامه دهید که کاملاً به آرامش برسید. در این حالت، احساس «پاکی» شما را در بر خواهد گرفت.

غنچه بسته یک گل قرمز را مجسم کنید. تصویر کنید یک انرژی بسیار نیرومند بر آن شعاع افکنده است: گل به آرامی باز می‌شود و چهار گلبرگ سرشار از انرژی آن نمایان می‌گردد.

همزمان با حبس کردن نفس و بیرون دادن آن، میاندوراه (محدوده بین منطقه تناسلی مقعد) را منقبض نمایید.


 


تغذیه شفابخش:


خوراکی‌های قرمز رنگ (سیب سرخ و چغندر قرمز)


ادویه‌های تند (فلفل قرمز تند و سس تند)

سبزیجاتی که از زمین به عمل می‌آیند (سیب زمینی و هویج)


پروتئین‌های حیوانی (گوشت قرمز و تخم مرغ)


 

برای آموزش باز کردن شش چاکرای دیگر، در پست های بعدی این مجموعه با ما باشید.

بخش دوم: آموزش نحوه باز کردن سه چاکرای خاجی، ناف، و قلب.

بخش پایانی: آموزش نحوه باز کردن سه چاکرای گلو، چشم سوم، و تاج


 


 


برگردان و ویرایش: شگقتیها دات کام


منابع:


http://www.wikihow.com/Open-Your-Spiritual-Chakras


http://www.eclecticenergies.com/chakras/open.php


http://www.mindbodygreen.com/0-91/The-7-Chakras-for-Beginners.html

برچسبانرژی بدن باز کردن چاکرا باز کردن چاکراها چاکرا چاکرا درمانی چاکرادرمانی چاکرای ریشه چاکرای مولادهارا غریزه مدیتیشن مودرا

تیر ۲۰, ۱۳۹۵

آبان ۱۹, ۱۳۹۳

تیر ۳, ۱۳۹۳

این آموزش به تمرینهایی ساده می پردازد که با انجام آنها می توانید اجسام را …

سلام خدمت همه دوستان خواستم یکم راجب چاکرا ساده تر واستون توضیح بدم شاید تا حدودی واستون روشن بشه البته از نویسنده مطلب عذر خواهی میکنم ولی هدفم کمکه…
قبل از اینکه تعادل رو به این دنیا بتونی عرضه کنی باید تعادل خودت رو به دست بیاری برای تسلط به این فاز باید همه ی چاکراها رو باز کنی.
چاکراها چی هستن؟
بهتره از پایه شروع کنیم…
جریان آب توی نهر مثل جریان انرژی تو بدنه!
فرض کنید توی بدنتون چند تا حوض هست که آب توش میچرخه قبل از اینکه به مسیرش ادامه بده!
این حوض ها مثل چاکراهای ما هستن پس چاکراها حوض های،انرژی های چرخان تو بدن ما هستند اگه چیزی اطرافش نباشه این نهر پاک و زلال جریان پیدا میکنه اما!!!زندگی آشفته است و چیزایی تو نهر می افته و بعدش چی میشه؟نهر نمیتونه جریان پیدا کنه! امّا اگه راه بین حوض ها رو باز کنیم انرژی جریان پیدا میکنه.
هفت چاکرا از پایین به بالای بدن قرار دارن .هر حوض انرژی هدفی داره و میتونه با یجور آلودگی احساسی ویژه مسدود بشه.
باز کردن چاکراها تجربه ی سختیه و به محض اینکه این کار رو شروع کنی تا هر هفتاش باز نشه نمیتونی دست بکشی باید هر کاری میتونی انجام بدی!!! امیدوارم تو هر فازی هستین موفق باشین

سلام خسته نباشید من دوروزه تمرین چاکرای اول تا سوم رو انجام دادم چون خوندم باید چاکرای ریشه باید قوی باشه سوالم اینجاست این تمرینات جواب میده یا نه الکی وقت نذارم براش و

اقا من وقتی خواستم با زمین ارتباط برقرار کنم همون که رو پا می ایستی گوشام ذهنم صوت میکشه این طبیعیه؟؟؟

من چند روزی چاکراه هام بسته شدن و چشم سوم باز شد داعون شدم استرس فقط از سرم خارج می شد قبلا از شکم سینه و جا های دیگه می خوام بگم که باز کردن چاکراه های بدن یه نیازه که البته خودشون هم بازن ولی بعضی اوقات بسته می شن و حس نا متعادل و بدی ادم داره.

سلام و وقت بخیر.سوالی دارم اینکه راهی هست که بدون باز کردن پنج چاکرا اول بشه چاکرا ششم که اجنا باشه باز کرد؟راهی که ضرر نداشته باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

:لطفا پاسخ را به عدد بنویسید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_99”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 × 
شش
 = 
forty eight

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

ایمیل خود را ثبت کنید تا از تازه ترین مطالب شگفتیها باخبر شوید. سپس در ایمیلی که از طرف گوگل برایتان ارسال میشود بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا فعال شود. لطفا ایمیل خود را بدون www در اول آن و کاملا با حروف کوچک وارد کنید.

admin

تیر ۲۶, ۱۳۹۲
مديتيشن و يوگا

۲۸ دیدگاه
37,241 بازدید


 


 

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

برای خواندن مطالب بیشتر درباره چاکراها و آموزش باز کردن چاکراهای ریشه، خاجی، ناف، و قلب به دو پخش پیشین این مجموعه مراجعه کنید:


چگونه چاکراهای خود را باز کنیم (۱)


چگونه چاکراهای خود را باز کنیم (۲)


 

این چاکرا بر خودبیانگری و ارتباطات مبتنی است. وقتی باز است، به راحتی می‌توانید درونیات خود را بروز دهید، و به نظر می‌رسد هنر بهترین راه برای این کار باشد. اگر این چاکرا کم کار باشد: تمایلی به صحبت زیاد ندارید، و به همین دلیل خجالتی شمرده می‌شوید. اگر مرتب دروغ بگویید، ممکن است این چاکرا مسدود شود. در صورت پرکار بودن چاکرای گلو: معمولاً آنقدر حرف می‌زنید که مردم را عاصی می‌کنید. به احتمال زیاد شنونده‌ی بسیار بدی هستید.


دو زانو بنشینید.

انگشتان‌تان را به جز شست ها، از داخل دو دست در هم فرو کنید. بگذارید دو انگشت شست در بالا به هم برسند، و سپس کمی آن ها را بالا بکشید.

بر روی چاکرای گلو، و مفهوم و محل آن که در ته گلو است، تمرکز کنید.

با دهان بسته، اما کاملاً واضح صدای “HAM” را در ذهن خود زمزمه کنید.

در تمام این مدت، به ریلکس کردن بدن خود ادامه دهید، و درباره‌ی این چاکرا، معنای آن، اثر آن بر زندگی، و تأثیری که باید در زندگی شما داشته باشد بیندیشید.

پنج دقیقه این کار را ادامه دهید، تا احساس «پاکی» بار دیگر نیرومندتر شود.


 


تغذیه شفابخش:


آب میوه‌ها و دم کرده‌ها


میوه‌ها (تمام آن ها)


 


 

همان طور که از نامش برمی‌آید، این چاکرا با بینش مرتبط است. وقتی باز باشد، شما انسان روشن‌بینی خواهد بود، و زیاد خواب خواهید دید. اگر کم کار باشد: منتظر خواهید شد تا دیگران به جای شما فکر کنند. از آنجایی که بیش از اندازه به باورها تکیه می‌کنید، بیشتر اوقات سردرگم هستید. اگر پرکار باشد: تمام روز در دنیای تخیلات به سر می‌برید. در وضعیت های وخیم، ممکن است دچار خیالپردازی‌ها و حواس پرتی های مکرر و حتی توهم شوید.


چهار زانو بنشینید.

دستان خود را جلوی قسمت پایین سینه نگه دارید. دو انگشت وسط باید صاف باشند و به سمت خلاف جهت شما اشاره کنند. انگشتان دیگر را خم کنید به طوری که در دو بند انگشت بالا به هم برسند. انگشتان شست به شما اشاره می‌کنند و در بالا به هم می‌رسند.

بر روی چاکرای چشم سوم، و مفهوم و محل آن که اندکی بالاتر از وسط دو ابرو است، تمرکز کنید.

با دهان بسته، اما کاملاً واضح صدای “OM” یا “AUM” را در ذهن خود زمزمه کنید.

در تمام این مدت، ریلکس کردن بدن باید تا حدی به صورت طبیعی صورت پذیرد. به اندیشه درباره‌ی این چاکرا، معنای آن، اثر آن بر زندگی، و تأثیری که باید در زندگی شما داشته باشد ادامه دهید.

تا جایی این کار را ادامه دهید که بازگشت و/یا تشدید همان احساس «پاکی» را تجربه نمایید.


 


تغذیه شفابخش:


میوه های بنفش رنگ (انگور، قره قاط)


شکلات


ادویه‌ها یا دم کرده‌های اسطوخودوس


 


 

این چاکرا هفتمین و معنوی‌ترین چاکرا است. چاکرای تاج شامل خرد فرد و یکی شدن با کائنات می‌باشد. اگر باز باشد، تعصب از زندگی‌تان رخت برمی‌بندند، و شما نسبت به جهان و پیوند آن با خودتان آگاه‌تر می‌شوید. اگر کم‌کار باشد: معنویتتان کم خواهد بود، و افکار خشکی خواهید داشت. اگر پرکار باشد: همواره هرچیزی را از نظر عقلانی بررسی می‌کنید. در این حالت معنویت در ذهن‌تان جایگاه نخست را دارد، و اگر بیش از حد پرکار باشد، ممکن است حتی نیازهای جسمانی خود (غذا، آب، مسکن) را نادیده بگیرید.

دستتان را مقابل شکمتان قرار دهید به طوری که انگشتان کوچک به بالا و در خلاف جهت شما اشاره کنند، و در قسمت بالا به هم برسند. باقی انگشتان را در هم گره بزنید. انگشت شست دست چپ باید زیر انگشت زیر دست راست باشد.

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

بر روی چاکرای تاج، و مفهوم و محل آن که درست در قسمت بالای سر است، تمرکز کنید.

با دهان بسته، اما کاملاً واضح صدای “NG” را در ذهن خود زمزمه کنید (همین طور که معلوم است زمزمه کردن این صدا کار دشواری است).

در تمام این مدت، بدنتان دیگر باید کاملاً ریلکس شده باشد، و ذهنتان در آرامش کامل به سر ببرد. در عین حال، تمرکز بر روی چاکرای تاج را متوقف نکنید.

این مدیتیشن بیشترین زمان را می‌برد، و نباید کمتر از ده دقیقه باشد.

هشدار: پیش از باز یا تقویت شدن چاکرای ریشه، این مدیتیشن را برای چاکرای تاج به کار نبرید. قبل از رسیدگی به آخرین چاکرا، باید در ابتدا یک پایه‌ی قوی داشته باشید، که تمرینات ریشه این پایه‌ی قوی را برای شما فراهم می‌کنند.


 


تغذیه شفابخش:

از آنجایی که چاکرای تاج پیوند معنوی ما با پیرامون‌مان می‌باشد، تغذیه‌ی شفابخشی برای آن وجود ندارد. در عوض، تنفس هوای پاک و تازه و بهره‌مندی از نور خورشید می‌تواند برای چاکرای تاج بسیار مفید باشد.


 


 


برگردان و ویرایش: شگقتیها دات کام


منابع:


http://www.wikihow.com/Open-Your-Spiritual-Chakras


http://www.eclecticenergies.com/chakras/open.php


http://www.mindbodygreen.com/0-91/The-7-Chakras-for-Beginners.html

برچسبانرژی بدن باز کردن چاکرا بهبود ارتباط تغذیه برای چاکرا چاکرا چاکرادرمانی چاکراها چاکرای تاج چاکرای چشم سوم چاکرای گلو حواس پرتی معنویت

تیر ۲۰, ۱۳۹۵

تیر ۳, ۱۳۹۳

دی ۱۲, ۱۳۹۲

بخش دوم: آموزش نحوه باز کردن سه چاکرای خاجی، ناف، و قلب. چاکراها، مراکز انرژی …

سلام
یه چیز برام سوال
اونم اینکه چرا برای باز شدن چاکراها هنگام تمرین باید اون کلمات رو تو ذهنمون بگیم چه کاربردی داره؟
مثلا برای چاکرا تاج گفته کلمهNG”رو تلفظ بگنیم

فکرمیکنم اینا همش به تلقین بستگی داره مانند انواع هیبنوتیزم ها

اگر به یک روانشناس مراجعه کنیم میتونه اینارو واسمون بگه؟ چون میخوام یهفرد با تجربه رو ببینم ازش سوال کنم و تجربه کسب کنم

خیر دوست عزیز بحث چاکراها ربطی به روانشناس نداره.
میتونید با خوندن مطالب در اینترنت و یا کسانی رو پیدا کنید که باشاخه های طب سنتی شرقی و اینجور مسائل آشنایی دارند.

برای من لطفا بفرستی

vaghean mamnoon ke in mataleb ro gozashtid dastetoon dar nakone vaghan nemidoonam chejoory tashakor konam

واقعا عالی بود و دستتون درد نکنه بابت مطالب

سلام، مطلبتون عالی بود، من چند ماهیه یوگا کار میکنم و و دنبال اطلاعات بیشتری درباره ی چاکرا ها میگشتم، واقعا مفید بود، مرسی
فقط ای کاش میشد این طلب رو save کنم

ایا این چاکرا ها بر روی قدرت هایی مانند تله کینزی یا قدرت های دیگر اثر دارد ؟

ایا این چاکرا ها بر روی قدرت هایی مانند تله کینزی یا قدرت های دیگر اثر دارد ؟

آره اثر میزاره”برای کنترل حرکت اجسام

با سلام و خسته نباشید من چاکرای گلویم آبی کمرنگ را باز کردم از راهنماییتان ممنونم.

سلام واقعا ممنون و خسته نباشید … من چندتا سوال دارم لطفا راهنماییم کنید ضروریه ..
من درباره ی چشم سوم یا همون چاکرای چشم سوم کمی اطلاعات دارم و میدونم باز کردنش خطرناکه ولی برای بقیه اطلاعاتی ندارم
آیا بقیه چاکراها که معرفی شد ضرر داره ؟ میشه بیشتر دربارش توضیح بدین ؟ بقیه چاکراها چه سود و ضرری دارند ؟
مثل چاکرای گلو یا…..
ممنون میشم کمکم کنید واقعا ضروریه لطفا زودتر جواب بدید …
باتشکر

سلام و خسته نباشید به شما وممنون از سایت خوبتون.
می خواستم بدونم دیدن قسمتی از آینده مربوط به کدوم چاکرا هستش؟
لطفا جوابو به ایمیلم بزنید.

لطفا جواب بدید ممنون میشم.. من اگ این تمرین هارو انجام بدم چجوری باید بفهمم ک چاکراهای من فعالن

سلام با تشکر از سایت خوبتون چگونه میتوان فهمید چاکرا های من باز شده ؟

درود و عرض ادب.
من نمیدونم که کجا و چجوری یک ایتاد قابل و حاذق که بتونه من رو در مسیر درست و مناسب جهت باز سازی چاکراه ها و مسایل متافیزیکی قرار بده پیدا کنم.
راستش با یادگیری هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم چاکراه های دستم باز شدن و علاقه مندم به باز کردن دیگر چاکراههای بدنم .
البته با توجه به نظر شاقولم باید این کار رو بکنم.
در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنید و از این بلاتکلیفی ذهنی در بیارید.
۰۹۱۲*******
بسیار ممنون و متشکر خواهم شد دوست عزیز.

سلام با تشکر از سایت خوبتون میخواستم بدونم ایا من میتونم با هماهنگ کردن چاکرای ریشه و خاجی ستون فقراتم رو درمان یا ترمیم کنم

چجوری باید چاکرای اخر رو تلفظ کنیم با نشانه ها نشون بدید ان جی باید بخونیم؟

سلام واقعا مطالب عالی بودن چوری میشه چاکرایی که فعال شده رو حس کنی که فعال شده یا نه؟
خیلی ممنون از مطلبتون

از اونجایی که ادمین این سایت به سوال کسی پاسخ نمیده من هر اطلاعاتی داشته باشم در اخیارتون میگذارم با تحقیقی که انجام دادم بیشتر افراد و سایتها ذکر کردن که خود شخص این تغییرات رو احساس میکنه در این راه باید فقط تمرین کنید تا به نتیجه برسید موفق باشید.

ببخشید اگه تمرین هارو انجام بدیم بعده چند وقت چاکرای ما فعال میشه؟

با سلام.
به نظر این حقیر ، رفتن در این وادی ها بدون استاد کامل خطرناک و مضر میباشد.و بهتره کسی که طالب این خودشناسی هست به دستور اولیا خدا و دستورالعمل های عارفین بزرگ که الان به راحتی کتابهای این عارفین در دسترسه عمل کنیم تا به بهترین درجات و مقامات انسانی و درنهایت به کمال برسیم در پناه حق.
به دست آوردن این قدرتها با تمرین و بدونه درنظر داشتن خدا و رویه اولیا خاص خدا و بدون تزکیه نفس و ترک گناه ممکنه بسیار خطرناک باشه برای فرد و توصیه نمیشه.
انشالله اگه کسی حتی دنبال این سری مطالب هست و براش جذابیت داره و جالبه از راه دین و راهی که اولیا رفتن بره امن تره و یه جورایی هواشو دارن،و کلا خدا هواتو داره ،ولی قبلش ترک معصیت و خلوص.
یاعلی

ببخشید من وقتی بعضی تمرین هارو واسه فعال شدن چشم سوم انجام میدم فشار خیلی زیادی به سرم میاد.میشه بگید دلیلش چیه؟

چون زیاد تمرکز میکنی …. باید ریلکس تر باشی

برای باز کردن چاکرای ششم (چشم سوم) باید کلمه ی HAM را هام بگوییم یا هم؟؟؟؟؟

سلام به همه دوستان سوالات زیادی در این سایت بود. وقتی دیدم میتونم به همشون جواب بدم گفتم ایمیلم رو بنویسم تا اگه سوالی داشتین بپرسید.با تشکر
***

دوست گرامی اگر دوست دارید جواب عزیزان رو بدین همینجا لطفا پاسخ بدین.
با سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

:لطفا پاسخ را به عدد بنویسید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_33”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
سه
 × 
هفت
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

ایمیل خود را ثبت کنید تا از تازه ترین مطالب شگفتیها باخبر شوید. سپس در ایمیلی که از طرف گوگل برایتان ارسال میشود بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا فعال شود. لطفا ایمیل خود را بدون www در اول آن و کاملا با حروف کوچک وارد کنید.

انجمن هیپنوتیزم کابوک

 

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

خود هیپنوتیزم رایگان جهت افزایش توانمندی

کالکشن موسیقی و فرکانسهای جزوه متافیزیک

آموزش خود هیپنوتیزم با شمع

مجموعه گنجینه متافیزیک

تمرین خود هیپنوتیزم با صدای استاد آزاد

پنجاه روش عملی مدیتیشن

جزوه آموزشی متافیزیک و پرورش نیروهای درون

حرکت اشیاء با استفاده از نیروی ذهن

آموزش تله کینزی (حرکت اجسام )

شفا با کمک موسیقی و رنگ

موسیقی درمانی برای همه

فرکانس تقویت آجنا چاکرا

پاکسازی چاکرای اول مولادراهارا

فرکانس جادویی پادشاه تائو

کالکشن مانترای مهایانه

خلسه تاریک (ترنس ایکس)

آموزش هیپنوتیزم با صدای استاد کابوک+ هدیه

کتاب الکترونیک خود هیپنوتیزم

کتاب معالجه لکنت زبان با هیپنوتیزم

آئ‍ی‍ن‌ درس‌ خ‍وان‍دن‌، ی‍ا، رم‍ز م‍وف‍ق‍ی‍ت‌ در ام‍ت‍ح‍ان‍ات‌

ه‍ی‍پ‍ن‍وت‍ی‍زم‌ و ت‍ق‍وی‍ت‌ ح‍اف‍ظه‌ -کنکور با هیپنوتیزم

مدیکال هیپنوتیزم

جزوه آموزشی متافیزیک و پرورش نیروهای درون

آموزش تله کینزی (حرکت اجسام )

شفا با کمک موسیقی و رنگ

موسیقی درمانی برای همه

دایره المعارف هیپنوتیزم

کتاب الکترونیک هیپنوتیزم هارتلند

آلبوم موسیقی خواب ریکی

اریکا موسیقی درمانی ریکی

کالکشن سوفیا موسیقی درمانی ریکی

موسیقی سمبل قدرت ریکی (چو کو ری)

موسیقی سمبل شفا از راه دور (هون شا ز شونن)

سمبل احساسی ذهنی ریکی (سی هی کی )

کالکشن موسیقی و فرکانسهای جزوه متافیزیک

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

فرکانس تقویت آجنا چاکرا

پاکسازی چاکرای اول مولادراهارا

فرکانس جادویی پادشاه تائو

کالکشن مانترای مهایانه

خلسه تاریک (ترنس ایکس)

حرکت اشیاء با استفاده از نیروی ذهن

رموز الاسرار در علم جفر و اعداد و حروف

رمل کبار

اصول علم رمل و اسطرلاب

کتاب مستطاب سرخاب رمل

جفر جامع (جواهر الاسرار)

آموزش هیپنوتیزم با صدای استاد کابوک+ هدیه

پکیج کامل آموزش هیپنوتیزم با صدای استاد کابوک به همراه هدیه رایگان شام…

کتاب الکترونیک خود هیپنوتیزم

کتاب الکترونیک خود هیپنوتیزم نوشته دکتر شعبان طاوسی این کتاب که مشتم…

کتاب معالجه لکنت زبان با هیپنوتیزم

کتاب الکترونیک معالجه لکنت زبان با هیپنوتیزم نوشته شعبان طاوسی (کابوک…

آئ‍ی‍ن‌ درس‌ خ‍وان‍دن‌، ی‍ا، رم‍ز م‍وف‍ق‍ی‍ت‌ در ام‍ت‍ح‍ان‍ات‌

همانطور که رانندگی کردن نیاز به تمرین و آموختن فنون رانندگی دارد و هم…

ه‍ی‍پ‍ن‍وت‍ی‍زم‌ و ت‍ق‍وی‍ت‌ ح‍اف‍ظه‌ -کنکور با هیپنوتیزم

اگر از جمله افرادی هستید که در کلاسهای آموزشی تقویت حافظه یا تست زنی ب…

مدیکال هیپنوتیزم

کتاب الکترونیک مدیکال هیپنوتیزم یکی از قوی ترین و موثر ترین کتبی است …

دنیای دوم هیپنوتیزم

سخنانی که تا کنون فقط از اساتید صاحب فن به صورت سینه به سینه نقل شده ا…

روانشناسی هیپنوتیزم

کتاب روانشناسی هیپنوتیزم نوشته استاد کابوک تا کنون 13 مرتبه تجدید چاپ…

هیپنوتیزم و چار

کتاب الکترونیک هیپنوتیزم و چار یا چله آب روزه چار مخفف چله آب روزه …

خود هیپنوتیزم رایگان جهت افزایش توانمندی

خود هیپنوتیزم یک علم بسیار قدرتمند و ارزشمند است چراکه میتواند آنچه در…

آموزش خود هیپنوتیزم با شمع

تا به امروز ما دیده ایم كه در همه زایرتگاه ها، مساجد، سقاخانه ها و سای…

پنجاه روش عملی مدیتیشن

کتاب 50 روش مدیتیشن یک کتاب بسیار مفید در زمینه آموزش انواع روشهای مدی…

صفحات هیپنودیسک

صفحات چرخان هیپنوتیزم کننده یا هیپنودیسک ها یکی از روش های موثر خسته ش…

دانلود رایگان نرم افزار تعبیر خواب

دانلود کاملترین نرم افزار تعبیر خواب به زبان فارسی با بیش از هفصد هزار…

نرم افزار حساب جفر

علم جفر یک علم خفیه است و یادگیری ان مستلزم تمرین و محاسبات دقیق دارد …

نرم افزار BrainWave Generator

نرم افزاری مفید برای رهایی از خستگی و ایجاد ارامش در خواب و زندگی میب…

نرم افز تندخوانی Speed Reader Enhanced

یکی از بهترین نرم افزار های تند خوانی نرم افزار Speed Reader Enhance…

نرم افزار ریلاکس چشمها Eyes Relax

ابزاری مفید و کاربردی در زمینه حفظ سلامتی در زمان استفاده از کامپیوتر…

دانلود رایگان نرم افزار Mirolit Halotea

بی شک نرم افزار Mirolit Halotea یکی از کاملترین نرم افزارهای تولید مو…

یکی از مشکلات کاربران نحوه استفاده بهیه و اصولی از خودهیپنوتیزم  جهت بهبود حالات روحی ،درمان و تقویت نیروهای درونی می باشد و انتخاب روش درست تمرین و جملات تاثیر گذار و تلقینات هیپنوتیک نیاز به تخصص بالایی دارد . و اینک موسسه کابوک نماینده معتبرترین موسسات هیپنوتیزم دنیا  برای اولین بار در ایران جلسات و خود هیپنوتیزم های تخصصی در طبقه بندی های مختلف جهت استفاده کاربران فارسی زبان ارائه داده است .

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید

 

فعال کردن چاکرای پنجم

 چاكرای پنجم بین حفره گردن و حنجره قرار دارد. مركز ظرفیت بیان، ارتباط و الهام انسان است. ارتباط برقرار كردن در زندگی شخصی عمدتا از راه صحبت كردن و همین طور با حركت صورت می گیرد كه مربوط به این چاكرا می باشد.    اگر این چاكرا هماهنگ كار كند می توانید كاملا ساكت بمانید و از صمیم قلب به دیگران گوش داده و حرف هایشان را درك كنید. گفتارتان خلاق و پرشور بوده و در عین حال كاملا واضح است. صدای شما پرطنین و خوش آهنگ است. وقتی با مشكل یا مخالفتی روبه رو می شوید با خودتان صادق باقی خواهید ماند و می توانید اگر بخواهید «نه» بگویید. نظر دیگران هم نمی تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد یا فریب دهد.    اگر چاكرای پنجم هماهنگ كار نكند كلامتان خشن، بی ادبانه، سرد و جدی است. صدایتان نسبتا بلند و كلام تان فاقد معنای عمیق است. اگر چاكرای پنجم فعال باشد 4 تا 5 ساعت خواب در شب به طرف راست و چپ به طور متناوب می خوابید.    كاركرد ناهماهنگ چاكرای پنجم باعث می شود كه عده ای از قدرت بیان شان برای گول زدن دیگری سوء استفاده كنند.    كم كاری چاكرای پنجم باعث خجالتی شدن، ساكت بودن و دورن گرایی می شود. در این صورت وقتی صحبت می كنید فقط در مورد چیزهای كم اهمیت زندگی بیرونی تان حرف می زنید.     نور آبی و شفاف آسمان صاف چاكرای پنجم را هماهنگ می كند برای جذب کامل رنگ آبی آسمان، روی زمین دراز بكشید و رلكس باشید، و وجود درونی تان را رو به گستردگی لایتناهی افلاك باز كنید.    انعكاس آسمان آبی بر آب و صدای آرام امواج شما را از عواطف و احساسات نهفته تان و این كه به شما چه می خواهند بگویند آگاه می سازد.        رنگ درمانی        رنگ آبی روشن كم رنگ به چاكرای گلو اختصاص دارد. این رنگ آرامش می آفریند و بینش روحانی شما را باز می كند.        رایحه درمانی        رایحه‌ تند مریم گلی امواج شفا را به طرف «مركز تكلم» می فرستد و چاكرای گلو را از انقباض رها می كند.    اكالیپتوس چاكرای پنجم را باز و پاك می كند. امواج آن ما را بر روی صدای درون باز می كند و به شیوه‌ ارتباطمان سادگی و بی ریایی می بخشد

 سنگ chalcedony آبی متمایل به سفید اثر مثبت بر غده‌ تیرویید دارد و تندخویی و زود رنجی را كاهش می دهد. اگر می خواهید قدرت ابراز وجودتان در زمینه‌ نوشتن یا صحبت كردن بیشتر شود از این سنگ استفاده كنید، این سنگ بر چاكرای پنجم اثر می گذارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید،از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم

Working…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

Loading…

فرکانسهای قوی و مؤثر برای فعال کردن ۷ چاکرا :این فرکانسهای متفاوت تأثیر مستقیم بر روی ۷ چاکراها (مراکز انرژی در بدن) میگذارند و باعث فعال شدن آنها میشوند.با کمک این فرکانسها در هنگام مدیتیشن میتوانید تأثیر قابل توجهی را احسا س کنید.گوش کردن این فرکانسها با هدفن به تأثیرگذاری آنها کمک بیشتری میکند.با سپاس و آرزوی مؤفقیت برای همه شما دوستان عزیز.عرفانلینک وبسایت راز موفقیت:https://movafaghiyat21.wixsite.com/ra…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading playlists…

چگونه چاکراي گلو را باز کنيم
چگونه چاکراي گلو را باز کنيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *