چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم
چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند.

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.

 

چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم

دوره مقدماتی php

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

 

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

 

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

 

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

 

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید. از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

 

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

 

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چگونه دختری باکلاس باشیم – 10 نکته طلایی برای اینکه دختری باکلاس و باپرستیژ…

اغلب مشاوره‌هایی که با دختر خانمها دارم، همواره سؤالات مشترک دارند، ولی به زبان مختلف می‌پرسند که:


.

من یاسر مهدویان هستم مدرس شخصیت شناسی و روابط موثر،

حتما سوال شما هم این است:
چگونه پسری را که دوستش داریم عاشق و شیفته خودمان کنیم ؟

اگر خواسته باشم جواب این سوال را در یک جمله بگویم، این گونه جواب می دهم :

شما باید دنیا را از دید پسرها ببینید تا راز جذب پسر را متوجه شوید !!! اما چگونه ؟

اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید ؟ می دانم که ساعت ها در یک روز فکرتان مشغول عشقتان هست و تمرکز را از شما گرفته،

احتمالا همیشه نگران هستید که آیا می توانید پسر مورد علاقه تان را بدست بیاورید یا نه ؟

 

شما باید یاد بگیرید دنیا را از دید پسرها ببینید تا راز جذب پسر را متوجه شوید !!!
اما چگونه ؟

اول به شما توصیه می کنم با خودتان روراست باشید و تصمیم جدی بگیرید که:

خوب فکر کنید و خودتان را تصور کنید که با عشقتان در حال قدم زدن هستید، اگر این احساسات را دوست دارید باید وارد مرحله دوم بشوید :

در این مرحله شما باید رازهای جذب یک پسر را بیاموزید اگر عشقتان واقعی ست و برای احساسات خودتان ارزش قائل هستید باید خودتان را مجبور کنید تا بهای این عشق را بپردازید تا بتوانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خودتان کنید. اما بهای عشق پرداختن یعنی چه : یعنی اینکه بفهمید:

اما اگر خواسته باشید تمام این موارد را خودتان با آرمون و خطا کردن بیاموزید، چندین سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این مطالب را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

من احساسات شما دختر خانم عزیز را درک می کنم و می دانم حس عاشقی چه حس زیبایی هست

برای همین تقریبا تمامی مطالبی که در جلسات مشاوره حضوری به خانم های عزیز ارائه می دهم را در یک پکیج صوتی برای شما آماده کرده ام که می توانید در پایین همین صفحه این پکیج را سفارش دهید و بلافاصله گوش کنید و در وقت و هزینه خودتان صرفه جویی کنید

مطالب ارائه شده در این پکیج به کار خانم هایی می آید که با پسری ارتباط دارند و می خواهند این رابطه به یک ازدواج با عشق تبدیل شود

در این پکیج شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

به شما توصیه می کنم محصول جذب پسر  که حاصل ۱۶ سال تجربه من در زمینه روانشناسی و شخصیت شناسی هست را  همین الان سفارش دهید و خوب به نکات گفته شده گوش دهید.

آموختن، آموختن و بازهم آموختن

یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید !!!

شما باید درباره روانشناسی پسرها بیاموزید، باید توقعات یک پسر را بفهمید، یادگیری روانشناسی پسرها کار آسانی نیست، متاسفانه کتاب های زیادی در این زمینه وجود ندارد
بیشترین مراجعین من در همین زمینه هستند، مراجعه می کنند تا یاد بگیرند چطور باید با یک پسر برخورد مناسب انجام داد

اما متاسفانه زمان من محدود است و هزینه مشاوره حضوری کمی زیاد از طرفی شاید شما دختر خانم عزیز در یکی از شهرستان ها باشید و نتوانید برای مشاوره به تهران تشریف بیاورید

من احساسات شما دختر خانم عزیز را درک می کنم و می دانم حس عاشقی چه حس زیبایی هست

برای همین تقریبا تمامی مطالبی که در جلسات مشاوره حضوری به خانم های عزیز ارائه می دهم را در یک پکیج صوتی برای شما آماده کرده ام که می توانید در پایین همین صفحه این پکیج را سفارش دهید و بلافاصله گوش کنید و در وقت و هزینه خودتان صرفه جویی کنید

مطالب ارائه شده در این پکیج به کار خانم هایی می آید که با پسری ارتباط دارند و می خواهند این رابطه به یک ازدواج با عشق تبدیل شود

در این پکیج شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

همین مطالب در ۱۰ جلسه حضوری تدریس می شود که هزینه ای در حدود ۲ میلیون تومان برای شرکت کنندگان دارد، اما شما می توانید با هزینه اندکی به صورت فایل صوتی این مطالب را در پایین همین صفحه تهیه کنید

به شما توصیه می کنم محصول جذب پسر  که حاصل ۱۶ سال تجربه من در زمینه روانشناسی و شخصیت شناسی هست را در پایین همین صفحه سفارش دهید و خوب به نکات گفته شده گوش دهید.

چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم

نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت زیبا اندیشی

 شماره تماس در صورت داشتن سوال ۲۵۹۱۷۱۳۰ ۰۲۱

کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند می توانند هزینه محصول را به شماره کارت زیر واریز نمایند و در قسمت تماس با ما اطلاع دهند، فایل صوتی از طریق تلگرام یا ایمیل برایشان ارسال می شود.

۶۲۲۱-۰۶۱۲-۰۵۱۹-۵۷۸۹ بانک پارسیان به نام یاسر مهدویان

بر اساس روانشناسی رفتار های پسرها با شخصیت های متفاوت به شما آموزش داده می شود که :


هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک پسر را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید

به شما اطمینان می دهم اگر به نکات گفته شده در محصول جذب پسر عمل کنید براحتی خواهید توانست قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید و یک رابطه همراه با عشق واقعی را تجربه کنید،

محصول جذب پسر را می توانید در پایین همین صفحه سفارش دهید و بلافاصله بعد از پرداخت دانلود کنید و گوش دهید

 حس دوست داشتن و حس عاشق یک پسر شدن، حس بسیار زیبایی ست. این حق شماست که یک پسر را در زندگی تان داشته باشید که با تمام وجود به شما عشق بورزد

نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت زیبا اندیشی

 شماره تماس در صورت داشتن سوال ۲۵۹۱۷۱۳۰ ۰۲۱

کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند می توانند هزینه محصول را به شماره کارت زیر واریز نمایند و در قسمت تماس با ما اطلاع دهند، فایل صوتی از طریق تلگرام یا ایمیل برایشان ارسال می شود.

۶۲۲۱-۰۶۱۲-۰۵۱۹-۵۷۸۹ بانک پارسیان به نام یاسر مهدویان

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

با سلام و احترام.خدمت جناب آقای مهدویان..
تشکر ویژه دارم خدمتتون بخاطر فایب عالی و کاربردیتون…
من خیلی وقته دنبال چنین مشاوره کاربردی بودم اما واقعا پیدا نکردم..ولی فایل شما همون چیزی بود ک من میخاستم…با وویسای شما هم انرژی میگیرم و هم یاد میگیرم نحوه برخورد رو
بازم ممنون

سلام مینا جان
خواهش می کنم عزیزم، امیدوارم یک ازدواج موفق همراه با عشقی ماندگار را تجربه کنید. یادتون نره ما را هم برای عروسی دعوت کنید !!!

سلام،پکیج آپدیت شده این محصول خیلی عالی تر از قبلی بود من خیلی چیز جدید یاد گرفتم و تاثیرشو تو روابطم دیدم با تشکر از زحمات شما?

سلام عزیزم
خواهش می کنم، خوشحالم از اینکه بودن شما در خانواده زیبا اندیشی براتون مفیده بوده

خیلی از پکیجتون راضی ام
قبلا خریده بودم اما گوشیم گم شد سری جدید رو دانلود کردم احساس میکنم باهم متفاوتن نکات هر دو پکیج یکی هست ؟

سلام مهسای عزیز
محصول با توجه به تغییرات در جامعه آپدیت شده، سری جدید خیلی کامل تر از قبلی هست. خوشحالم از رضایت شما

سلام وقت بخیر چند ماه پیش خریداری کردم دیروز رفتم تو ایمیلام زدم رو لینک خواستم دوباره گوششون بدم ولی لینکش گویا عوض شده میزنم رو لینک میاد تو صفحه اول این سایت

سلام
دوباره برای شما ایمیل شد

سلام.چرا رو نماد الکترونیکی تون کلیک میکنیم هیچ اطلاعاتی نمیده

سلام
یک مشکل فنی بود که با تذکر خوب شما برطرف شد. ممنون از دقت شما

سلام وقت بخیر من قبلا این پکیج رو گرفتم ولی بدلیل سوختن موبایلم پاک شد ممنون میشم برام دوباره فرستاده بشه

سلام
می تونید در وب سایت زیبا اندیشی با ایمیل و موبایل خودتون لوگین کنید
در صفحه اصلی قسمت ورود کاربران
وارد حساب کاری که شدید از قسمت دانلود ها می تونید محصولات خریداری شده خودتون رو ببینید و دانلود نمایید( برای همیشه در دسترس شما است )

من أميدوارم با اگاهى پيدا كردن إز أين نكات همم و به خاطر سپردن همه اونها بعد از گوش كردن فايل صوتى دكتر مهدويان و عمل كردة به اون به هدفم زود برسم.
سپاس
Mali

من پارسال اینو گرفتم الان اپدیت جدیدش روـچطور بگیرم رایگان هستش ??

سلام
برای همه کاربرانی که خرید کرده بودند، آپدیت ایمیل شده است، همچنین شما می توانید با وارد شدن به ناحیه کاربری تون در سایت زیبا اندیشی یکبار دیگه آپدیت محصول جذب پیر را دانلود کنید

سلام من قضيم فرق داره ٦ ساله باكسي دوستم كه راضي به ازدواج نيست اين بسته به دردم ميخوره؟

سلام
اینکه راضی به ازدواج نیست احتمالا به دلیل رفتارها و نوع برخورد شماست. البته می تواند دلایل دیگری هم مثل تفاوت فرهنگی و یا طبقاتی خانواده ها هم باشد. یا اینکه دلایل شخصی داشته باشند برای ازدواج نکردن. شما با این محصول می توانید روانشناسی رفتار با آقایان را به خوبی یاد بگیرید
نهایتا با توجه به شرایط شما، نمی توانید توقع داشته باشید با تهیه این محصول و اجرای آن طرف مقابل شما راضی به ازدواج شود.

من خارج از ايران هستم و نميدونم چطور ميتونم انلاين براتون به حساب بريزم و PDF صوتى رو بخرم، لطفا راهنمايى كنين؟
سپاس

ملیحه جان سلام
پرداخت برای دوستان خارج از کشور هم داریم
تلگرام به این شماره پیام بده راهنماییت می کنیم
09198037200

سلام لطفا چند دقیقه از این پکیج رو دانلود رایگان بذارید که برای خرید تصمیم بگیریم ممنون

در صفحه اصلی سایت یک قسمتی هست که می توانید با پر کردن فرم که شامل نام و ایمیل شما هست، چند دقیقه از این دوره آموزشی را به رایگان در ایمیل خود دریافت کنید.
از دقت شما بسیار متشکرم

سلام خب چرا چن دقیقه از این پکیج رو دانلود رایگان نداشتید که ما بتونیم برای خرید تصمیم بگیریم

سلام زهراجان
در صفحه اصلی سایت یک قسمتی هست که می توانید با پر کردن فرم که شامل نام و ایمیل شما هست، چند دقیقه از این دوره آموزشی را به رایگان در ایمیل خود دریافت کنید.
از دقت شما بسیار متشکرم

سلام این فایل صوتی عالی بود من خیلی چیزها یاد گرفتم.خیلی وقتها که نمیدونستم الان باید چه کنم؟ولی الان نه، دیگه کاملا میدونم که در هر لحظه چه بر خوردی داشته باشم

با سلام
من زماني كه پك رو خريدم در حين اشنايي با يك اقايي بودم ، اينو قبلش بگم من اصلا قادر به برقرار كردن رابطه عاطفي با پسرا نبودم در نگاه اول خيلي جذب من ميشن چون از لحاظ ظاهري خيلي خوبم ولي از نظر عاطفي واقعا مشكل داشتم خيلي راحت ميتونم با ادما ارتباط برقرار كنم حتي با همكارا و همكلاسي هاي مردم ولي در رابطه عاطفي واقعا مشكل دارم هر زمان خاستگاري بوده و قرار بود اشنا بشبم البته موردهايي كه خودمم دوست داشتم چند ماه طول ميكشيد اول طرف خيلي مشتاقه ولي بعد بدون هيچ دليلي بهم ميخوره خيلي اين وضعيت واسم پيش اومده وقتي پك و خريدم خيلي واسم جالب بود

بسیار ممنون از آموزه هایی که در اختیارمون میزارید راهناییهای شما بسیار به من کمک کرد از وقتیکه به حرفهای شما عمل میکنم وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده. بسیار بسیار ممنون

باعرض سلام
تشكر ميكنم از پكيجى كه از شما خريداري كردم
نكات جالب و مفيدي توضيح داده شده بود.
كه كاربردي هست و ميتواند به خانمها در ارتباط موثرتر كمك نمايد

با سلام‌از شما وتشکر از زحماتتون_واقعا از محصولتون راضی هستم چون به نکته هایی اشاره کردین که ۹۹درصد دخترا عکسشو عمل میکنن
من تو رابطه قبلیم هیچ کدوم از نکات رو رعایت نکرده بودم و طرف مقابلم با وجود اینکه خیلی قبولم داشت ولی در نهایت خیانت
کرد
بخاطر همین این فایل رو خریداری کردم چون جذب پسر تکنیک میخواد نه داشتن زیبایی و موقعیت عالیو…

سلام و خسته نباشید خدمت استاد یاسر مهدویان!
رعنا هستم. من فایلی رو که ترتیب داده بودید با دقت گوش دادم و واقعا حرفی هایی گفته شده بود که من قبلا اصلا اونا رو رعایت نمیکردم تو رابطه ام و فکر میکردم به غرورم لطمه وارد میکنه، مخصوصا قانون کمیابی که من هیچ وقت این موضوع را مدنظر نگرفته بودم. و این فایل داره خیلی به من کمک میکنه و الان احساس ارامش میکنم و همه چیز خوب پیش میره.
به امید موفقیت های روز افزون شما

با احترام
رعنا

سلام. فایل جذب پسران رو گوش کردم بسیار نکات جالبی داشت و برای خواهر مجردم بسیار کاربردی بود. ممنونم از اطلاعات مفیدتون.

باسلام به استاد مهدویان
فایل صوتی که خریداری کردم بسیار مطالب مفیدی ارایه دادین من چند روزی هست که طبق گفته های شما عمل میکنم در واقع تونستم یک مسیر جدیدی رو انتخاب کنم.

باتشکر منتظر راهکارهای دیگر شما هستیم.

سلام، خداقوت میگم خدمت آقای مهدویان.
ممنون از شما، من عضو کانالتون هستم

سلام
من پکیج راز جذب پسر رو خریدم و پر از نکته هایی بود که برای من و دوستام فهمیدنشون از طریق تجربه ، هزینه های عاطفی وروحی زیادی داشت .
بعد از شنیدن فایل اول قصد کردم تمام صوتها رو بنویسم توی دفترچم که حتی بعضی وقتا بتونم مجددا مرورشون کنم و تمرکز بهتری روشون داشته باشم تا کاملا ملکه ذهنم بشه.
کاش توی مدرسه ارتباط با جنس مخالف جز دروس بود و اساتیدی مثل آقای مهدویان میتونستن علمشونو در اختیار دخترای بیشتری قرار بدن .
دخترایی که نه تو سطوح مختلف آموزشی نه تو خانواده در این خصوص آموزشی نمیبینن و واقعا نمیشه همه چیز رو تجربه کرد یا اگه بشه هزینه روحی خیلی خیلی زیادی داره که شاید نشه جبرانش کرد و واقعا هزینه خرید این فایل در واقع هزینه نبوده و بلکه سرمایه گذاری بوده .
فهمیدم که پسرا هم مثل ما هستن فقط فیزیکشون فرق داره و روحیاتشون ، قبلا اونا رو کلا آدمهای نچسب و جدایی میدونستم .ولی الان میدونم با شناخت روحیات پسرها و اینکه توی ذهنشون چی میگذره ، چه توقعاتی دارن ؟ انتظاراتشون چیه ؟ میشه خیلی بهتر باهاشون در رابطه بود و از رابطه لذت برد .

از آقای مهدویان و تیمشون سپاسگزارم

سلام
پکیج که خریداری کرده بودم بسیار عالی بود. ممنونم

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد مهدویان عزیز
و با تشکر بابت این محصول و مشاره عالیشون در زمینه جذب پسر
مشاوره هایی ک در این زمینه دادین واقعا عالی بود ولی ای کاش من زودتر با سایتتون آشنا شده بودم و زودتر این محصول را تهیه میکردم
چون من حس میکنم یکم دیر شده واس انجام این راهکارها اگر از اوایل رابطم با سایت شما آشنا شده بودم قطعا رابطه موفق تری داشتم وقتی ب صدای شما گوش میدادم ب اشتباهاتی ک کردم پی میبردم میفهمیدم ک کجا باید چیکار میکردم و نکردم اما الانم دارم تلاش میکنم با توجه ب حرفای شما یکم جبران کنم چیزای رو ک نمیدونستم
واقعا ممنونم ???

با تشکر از فایل راز جذب پسران. فایلهای صوتی شما کاملا عالی و بی نظیر بود. به امید موفقیتهای روز افزون برای شما

سلام استاد عزیز من با فایل های صوتی جذب پسر خیلی چیزارو یاد گرفتم واقعا ارزش داشت ک خریداری کنم ممنونم

سخنرانی بسیار اموزنده ای بود تشکر

با سلام.پکیجی که من خریداری کردم حاوی اطلاعات بسیار سودمندی بود که تا کنون نمیدانستم.متشکرم

سلام
تشکر میکنم به خاطر محصول خوبتون نکات خوبی ازش یاد گرفتم

با سلام.خیلی ممنون بابت فایل صوتی تون.
مطالب طبقه بندی شده بود و بیان شما واضح و صریح و گیرا بود.
امیدوارم با عمل ب تمام این مطالب بتونم رابطه ی بهتری داشته باشم و حداقل خیالم از بابت برخورد خودم راحت باشه.امیدوارم با تکرار و تمرین این مطالب بتونم همه رو ب صورت غیر ارادی در ضمیر ناخودآگاهم ثبت و ضبط و اعمال کنم.با تشکر از استاد مهدویان عزیز

عرض سلام وخسته نباشید

ممنون از زحمات شما ووقتی که میگذارید برای ایجاد چنین محصولاتی که راهگشای جوانان باشد

سلام اقای دکتر.احوالتون چطوره؟
من دختری هستم که همه بهم لطف دارن و از کمالات و منطق من صحبت میکنن و خوشبختانه طاهرخوب و دوست داشتنی ای دارم .ولی همیشه فک میکردم که پسرایی که درمقابلم قرارمیگیرن واقعا بچگانه رفتارمیکنن باوجود سنو سالی که دارن .درصورتیکه با گوش کردن به وویس های شمامتوجه شدم بالغ بر ۸۰ درصد حرکاتم اشتباه بوده .چون من همیشه مهربون و مودب بودمو با احترام تمام باهاشون رفتارمیکردم ولی تواکثرشرایط غرور داشتم ویا بیجا و زیاد محبت میکردم یا همیشه منطقی و فلسفی برخورد میکردم باهرچیزی . امیدوارم باکمک این فایل صوتی با دوست پسرم ازدواج کنم.
متشکرم ازتون .اندازه ی یه دنیااااااا❤❤

سلام عزیزم
خواهش میکنم. مطمئن باش برای هر چیزی تلاش کنی به نتیجه خواهی رسید

من از محصول جذب پسر استفاده کردم و عالی بودمرسی ازمشاوره های خوبتون

سلام وقتتون بخیر
اقای مهدویان من دقیقا وقتی با سایت شما اشنا شدم که چند روز قبلش رابطه ام رو با کسی که دوستش داشتم به شکل بدی تموم کرده بودم و در ناامیدی و سرخوردگی کلی احساس های بد نسبت به خودم و همه مردها به سر میبردم وقتی اومدم تو سایت و عنوان این مطلبو دیدم تصمیم گرفتم بخونمش وقتی خوندمش فهمیدم چقد اشتباه داشتم تو رابطه ام نه اینکه طرفم اشتباه نداشته ولی واقعا من درست رفتار نکرده بودم و حتی بعدش بدون توقع به بازگشت دباره به رابطه بش پیام دادم و عذرخواهی کردم به خاطر اشتباهات خودم ولی من یاد گرفتم که چیکار باید بکنم تو رابطه با یک پسر. ممنونم از زحماتتون

سلام وقتتون بخير
ممنون از شما من واقعا از كار قبليتون استفاده كردم و اميدوارم كاراي بعدتون به همين خوبي و تاثيرگذاري باشه ????????

سلام آقای دکتر مطالب که در قالب 5 ویس ارسال شد بسیار عاااالی بود واقعا بی نظیر بود ممنونم از شما با آرزوی موفقیت

سلام من مجید هستم

میخواستم بگم که ما پسرا دخترا رو خیلی ضریف میبینیم و اینکه بهمون علاقه نشون بدن برامون زیاد واقعیت چندانی نداره

پس مهمتر از همه اینه که شروع کننده ی صحبت باشید

سلام آقای دکتر
میخواستم ازتون تشکر کنم بخاطر فایلهای بسیار خوبتون. من حدودا یه سال پیش از یه رابطه 4 ساله بیرون اومدم و بعد اون همیشه برام سوال بود که مشکل من دقیقا توی رابطه چی بود که نتونستم ادامه بدم و چه عیب و ایرادی توی کار من بود. از طرف مقابلم همیشه گوشزدهایی میشنیدم ولی برام قابل درک نبود و متوجه نمیشدم دقیقا چی میخواد تا اینکه ناچاره رابطه رو تموم کردم. با فایلهای شما متوجه شدم که چقدر توی کارهام ایراد و اشکال بود. من همیشه فکر میکردم کسی که عاشق منه باید 24 ساعته با من باشه یا به من فکر کنه و . و همش باید در ارتباط باشیم.
مغرورانه رفتار میکردم و هیچ اهمیتی به زیبایی ظاهریم نمیدادم.
رابطه خودمو با رابطه اون فرد با دوستانش مقایسه میکرد و با دوستانش وارد بحث و جدل میشدم که چرا اون فرد رو ازم جدا میکنن.
ساعتها و روزهایی که فایلهای شمارو گوش میدادم همش حسرت اینو میخوردم که ای کاش زودتر. ای کاش دو سه سال پیش این فایلهارو گوش میدادم.
یا ای کاش این چیزها رو توی مدرسه ها به دخترهای جوون یاد میدادن.
وقتی وارد رابطه شدم هیچی نمیدونستم. هرچی هم یاد گرفتم ازمون و خطا بود که همون باعث شد تاوان سختی بدم و همه چی از بین بره.
خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم. ممنونم. واستون ارزوی موفقیت دارم.

با سلام

فایل قبلی را دو بار کامل گوش دادم.

نکته بسیار جالب که خود نیز بارها به دیگران گفته ام این بود که :

جذب طرف مقابل دراولین ملاقات و درهمان چند ثانیه اول ودرنگاه اول صورت میگیرد.
وبطور یقین جذابیت طبیعی و زیبائی ظاهری قبل ازهرصحبت و گفتگوئی اثر خود را نشان میدهد و طرف مقابل را جذب می نماید.
با تشکر

باسلام وعرض خسته نباشید.
ممنونم بابت تکنیکهایی که دراین فایل صوتی آموزش دادید در خیلی موارد میتونه مورد استفاده قرار بگیره

با سلام
توصیه های خوبی رو مطرح کردین ازتون ممنونم امیدوارم بتونم همه رو به درستی به کار بگیرم
ممنون

سلام
بسیار عالی بود
ان شاء الله موفق باشید.

سلام
بسیار عالی بود بسته ای که خریداری کردم

من پكيج جذب پسر را خريدارى كردم و به دقت گوش كردم،اول از همه متوجه اشتباهات زيادم تو رفتارم شدم،چقدر اشتباه داشتم ولى الان چند روز كه دارم حرفهارو اجرا ميكنم واقعاً شگفت زده شدم ?تو فرصتايى كه پيش مياد حرفهاى شما يادم مياد و همون رو اجرا ميكنم،حس اعتماد به رابطه تو همين چنين روز كه تازه فايلارو گوش كردم بيشتر شده بينمون

سلام
پکیجتون عالیییییی بود همه چیزی که گفتین رعایت کردم اخلاقش باهام خیلی بهتر شده ممنون
خیلی سپاس
ایشالله که به هر چی میخواین برسین

سلام استاد وقتتون به خیر.جسارتا من قبلا پکیج رو خریداری کردم ولی از گوشیم پاک شدند.آدرس ایمیلم هم هست می تونید چک کنید.

سلام
لطفا به ایمیلی که در سایت هست درخواست خودتون را ارسال کنید

سلام من با هیچ پسری ارتباط ندارم کدوم محصول بدرد من میخوره؟

سلام
8 قدم برای جذب خواستگار و محصول راز محبوبیت بین اطافیان خیلی می تونه برای شما مفید باشد

سلام ،من این فایل های صوتی را چند بار گوش داده ام و متوجه اشتباهاتم شده ام از شما سپاسگزارم و کاش زودتر با این پک آشنا میشدم.

با سلام خدمت اقای مهدویان .فایل صوتی که دریافت کردم بسیار بسیار عالی بود.خیلی چیزها رو یاد گرفتم.چون اشتباهات زیادی انجام میدادم.ممنون و سپاس از فایل های صوتی

سلام من الان يك ماهه كه با كسي كه دوسش دارم تموم كردم ولي هر از گاهي به هم پي ام مي ديم
اونم بعضي وقتها وقتي استوري ميزارم مياد يه چيزي ميكه
آيا با خريد اين پكيج ميتونم اونو دوباره به رابطه برگردونم؟ تو رو خدا كمكم كنيد
ممنونم

سلام
من یک توضیح کلی در مورد این پکیج می دم خدمت شما و تمام دوستان عزیز
ما در این پکیج در مورد روانشناسی پسر ها توضیح دادیم. اینکه یک پسر در یک رابطه چه نوع رفتاری را از یک دختر می پسندد، چه توقعاتی دارد، چه خصوصیاتی را در یک دختر دوست دارد ببیند.
به طور کلی دیدگاه آقایون کاملا با خانم ها متفاوت هست. شما دخترخانم های عزیز در دنیای دخترانه خودتان زندگی می کنید و براساس تجربه خودتون و یا شنیده هایی که از دوستانتان دارید سعی می کنید که با یک پسر رفتار کنید و این دقیقا اشتباه ترین کار ممکن هست، چرا که دنیای پسرها کاملا با شما متفاوت هست.
ما سعی کردیم در این پکیج شما را با دنیای پسر ها آشنا کنیم.

سلام بسته صوتی راز جذب پسرها واقعا به دردم خورد
خیلی ممنونم از این همه راهنمایی

با سلام و خسته نباشید خدمت اقای مهدویان من چند روزی هست که فایل صوتی راز جذب پسر رو خریداری کردم و دارم صحبتاتون رو اجرا میکنم روی پسری که شش سال با اون رابطه دارم خدا رو شکر تونستم تاثیرات مثبتی رو روی اون اقا بذارم واقعا یه دنیا ممنونم به خاطر راهنمایی هاتون

من فایل صوتی راز جذب پسر رو خریداری کردم و گوش دادم،خیلی راضی بودم و خیلی تاثیر داشت تو رابطم

بسیاااار عالیییی, هم به دلیل نوع بیان شیوا و جذاب شما جناب مهدویان, و هم به دلیل نکات ارزنده, قابل فهم و اجرای شمادر هر فایل صوتی?????
یک دنیا تشکر, بابت تلاش شما در این زمینه, وزمان و وقتیکه برای این موضوع صرف کردید??

باسلام.
وقتی صحبت های آقای مهدویان رو در رابطه با راز جذب پسر شنیدم با خودم‌فکر کردم خیلی از چیزایی که گفتن رو بهش اعتقاد دارم ولی عملی نکردم مثل محبت کردن به طور مداوم یا اینکه غرور یه پسر خیلی مهمه که نباید خرد بشه.بعد از شنیدن این پکیج آروم تر شدم خیلی راحت تر دارم زندگی میکنم با یه فکر آسوده و راحت.

سلام آقای دکتر میخواستم تشکر کنم بابت پکیج ارزشمندتون .نکته به نکته اجرا کردم و تاثیرشو دیدم عااالی بود موفق باشین ??

با سلام
فایل صوتی آقای مهدویان در مورد جذب پسر بسیار جالب و کاربردی بود

ممنونم

سلام.خسته نباشید..فایل صوتی رازهای جذب پسر عالی بود و به من خیلی کمک کرد..ممنون از شما

سلام جناب مهدويان
تشكر ميكنم از اينكه مجموعه اي از نكات ريز و كاربرديه رفتار در مقابل اقايون رو به ما اموزش داديد
من هر روز گوش ميكنم
كه ملكه ذهنم بشه
منتظر نصايح شما در ساير زمينه هاي موفقيتي ديگه هستم .

با سلام خدمت اقای مهدویان و تشکر به خاطر تمامی زحمات من این فایل صوتی را چند ماه پیش در حالیکه خیلی ناامید و افسرده بودم بطور اتفاقی در سایت دیدم و خریداری کردم اعتماد بنفسی که به من داد فوق العاده بود بسیار مننونم فقط تنها یک گله مندی من دارم و ان این بود که بعد از دریافت پکیج چندین سوال برایم پیش امد ولی هر بار که با جناب دکتر پیامی داد م جوابی دریافت نکردم و این موصوع من را خیلی دلسرد کرد….حالتی که داشتم حالت یک اسردرگمی و ترس بود و ممنون میشوم از جناب دکتر که در خصوص فایل صوتی خریداری شده یک کانال یا تلگرامی باشد در خصوص پاسخ به سوالهایمان که انشالله راهی را که قدم گداشته ایم بتوانم با کمک شما به اتمام برسانم .منون و سپاسگزار

سلام
خوشحالم که این پکیج تونسته به شما کمک کنه
متاسفانه فرصت من محدود هست و تعداد سوالات بسیار بسیار زیاد
می تونید از لینکی که داخل نظرات قبلی هست وارد کانال ما شوید
وبینار های پرسش و پاسخ آنلاین برای اعضای سایت در حال برگزاری می باشد و خیلی از دوستان در وبینار ها شرکت می کنند و سوالاتشون رو می پرسند
برای اطلاع از وبینار ها در سایت عضو شوید

سلام من میخوام فایل را خریداری کنم ولی چون چند با وارد شدم و منصرف شدم این بار که وارد میشم تعداد فایل ضربدر 3 شده که قیمتشم از 44 بیشتر میشه چه کار کنم واقعا میخوام بخرم فایل را،خواهش میکنم راهنماییم کنید

سلام
در صفحه ای که باید مشخصاتتون را برای خرید وارد کنید عبارت “مشاهده سبد خرید ” را کلیک کنید
وارد صفحه ای می شوید که می توانید تعداد محصول سفارش داده شده را درست کنید
بعد از اصلاح کردن تعدا عبارت ” به روزرسانی سبد ” را کلیک کنید و در نهایت اقدام به پرداخت کنید

سلااام
وقت بخیر و خدا قوت
من فایل چطور قلب یه پسر را تسخیر کنیم گوش دادم عاللی بود .ممنون از زحماتی که کشیدین برای منی که نمی تونم با پسرها ارتباط برقرار کنم خیلی جالب بود
سعی میکنم خوب اجرا کنم

سلام استاد من به تمام نکاتی که تو فایلتون گفتین گوش کردم و خیلی هم تاثیر داره ازتون ممنونم

با سلام .
فایل صوتی جذب پسر عالی بود .

سلام وقتتون بخیر ایا این پکیج جذب پسر مورد علاقه برای زمانی که هیچ رابطه ای بین دختر و پسر وجود نداره هم کاربرد داره؟؟

سلام
خیر، در این پکیج در مورد رفتارهای صحیح با یک پسر توضیح داده شده وقتی که شما با پسری ارتباط ندارید خب قطعا نمی توانید این رفتارهای را عملی کنید

سلام روزتون بخیر
من از اینکه بسته راز جذب پسر رو خریداری کردم بسیار خوشحال و راضی هستم…باید قبول کنم که همواره در ارتباط با پسرها اشتباهات زیادی داشتم و این بسته کمک کرد که آموخته های خودم رو دور بریزم و از ابتدا شروع به یادگیری کنم…چون به حرفهای آقای مهدویان اعتماد کردم و اعتماد حاصل صحیح بودن سخنانش بوده….امیدوارم در ارتباطات آینده موفق عمل کنم…!

سلام کانال تلگرامی ندارید؟؟؟؟

سلام
داریم
می تونید از لینک زیر عضو بشید

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEH52-QQS-_FMyE3kw

سلام خدمت استاد بزرگوار من تقاضا دارم که با شما صحبت کنم چطور میتونم با شما ارتباط مستقیم داشته باشم ، من واقعا نیاز به کمک شما دارم

سلام
می تونید با شماره تلفنی که در قسمت تماس با ما هست تماس بگیرید

سلام

با تشکر از پکیج بسیار مناسبی و دقیقی که تهیه فرمودین. واقعا نکات خیلی ریزی رو اشاره کردین که من خیلی هاش رو در رابطه هام انجام نمی دادم و دلیلش این بود که نمی دونستم درستش چی بود. خیلی ممنون

سلام
بسیار ممنون از نظر لطف شما
هدف اصلی بنده پر کردن این خلا آموزشی هست که متاسفانه در خانواده و جامعه به این گونه آموزش ها پرداخته نمی شه

سلام استادگرامی
واقعا از فایل جذب پسر سپاسگزارم
واقعا عالی و فوق العاده بود
من 8 ماه قبل این فایل و دیدم ولی بدلایلی از خرید منصرف شده بودم ولی الان با خرید این فایل خیلی خوشحالم و افسوس بابت اینکه ای کاش زود تر این فایل و خریداری میکردم
این فایل دیدگاه من رو تغییر داد و امیدوارم با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم . التماس دعا
سپاس فراوان

سلام میشه مبلغ رو اینترنتی براتون پرداخت کنم وشما اجازه دانلود برام رو بدین چون من الان نامزدم براهمین نمیخوام خانوادم متوجه بشن اگه سفارش بدم متوجه میشن

سلام
دقیقا به همین صورت هست
شما بلافاصله بعد از پرداخت می تونید دانلود کنید و گوش دهید
بسته به صورت دانلودی هست

با سلام من مدت زمان زیادی نیست که فایل شمارو خریداری کرده ام ولی با این حال به صورت کامل گوش کرده ام و سعی دارم موارد را به همان صورت که جناب مهدویان بیان نموده اند اجرا کنم هنوز در مورد رابطمون به موردی مشخص برخورد نکردم ولی آرامشم در این رابطه و همچنین اعتماد به نفسم بیشتر شده است. ازتون خیلی خیلی ممنونم و امیدوارم در جذب دوستم موفق باشم

با سلام از شما استاد عزيز بسيار ممنونم كه تجربيات و نتايج تحقيقاتتون رو در اختيار ما قرار ميديد ااز نظر شيوايي و رسايي كلام فايل بسيار عالي است و من حتي با گوش كردن بهش آروم ميشم در مورد راهكارهاي جذب پسر بايد عرض كنم خودمن متوجه شدم بعضي از اشتباهات و تو رابطه انجام دادم و الان به كمك اين فايل و به كابردن نكات مهم اون دارم رابطه ام و پيش ميبرم و اميدوارم بتونم ازش نتيجه خوبي بگيرم .ممنون

سلام.واقعاخسته نباشید.ممنون ازنکته نظرات آموزندتون.من توی رابطه اولم که طرفم روواقعاخیلی دوست داشتم دقیقابرعکس تمام صحبتهای شماعمل میکردم ورابطه من بافاجعه به پایان رسید.الان که پخته ترشدم تقریبابه تمام این نکات دراثرتجربه رسیدم ولی حرفهای شمایجورتاییدیه عالی بردانسته های من بودکه من رومصمم به اجراکردنشون کرد.حرفهایی که شمازدیدحرفهایی هست که معمولادخترهانمیتونن ازکسی بی پرده بپرسن وفقط باتجربیات اندک خودشون میخوان بهش برسن که مطمئناسرانجام خوبی نخواهدداشت.خوشحالم ازاینکه این محصول روگرفتم ومجددا اززحمات شماسپاسگزارم.

سلام من ايران زندكي نميكنم جطوى ميتونم اين فايلو خريداري كنم. خواهش ميكنم جواب منو بدين. من نياز مبرم دارم به اين فايل صوتي

سلام
شما می توانید از طریق پی پال پرداخت کنید
برای هماهنگی در تلگرام به شما زیر پیام بدید
09198037200

سلام.رفتار من با جنس مخالف واقعا تناقض داشت با گفته های جناب مهدویان.واقعا متحول شدم و دارم قدم ب قدم و مو به مو رفتارهام و خلقیاتمو با گفته های جناب مهدویان تناسب میدم.ودر ضمن مثالهایی که میزنن قابل ملموس تر هست و کاملا متوجه میشیم که چی باید بگیم به طرف مقابل.بسیار ممنونم

سلام ممنون خیلی عالیه

باسلام .متشکرم خوب بود محصولتان

سلام بر استاد ارجمند
فایل های صوتی شما بسیار پربار و آموزنده بودو اعتراف می کنم که با گوش دادن به انها ایرادات بسیار بزرگی در رفتارم مشاهده کردم
و با اذعان به انها در پی اصلاح برآمدم.
برایتان سلامتی و عاقبت به خیری آرزومندم.

درود و وقتتون بخير
فايل “جذب پسر” كه خريداري نمودم عالي و مؤثر بود
واقعا از شما ممنون و سپاسگزارم مطالبتون جالب و آموزنده بود ولي اي كاش اين موارد را من ده دوازده سال پيش بلد بودم

من راضی بودم مطالب مفید و نکات مهم و قابل توجهی داشت.

من چطور ميتونم اين فايل صوتي رو داشته باشم من ايران زندگي نميكنم

دوستان فنی در حال برنامه نویسی هستند تا عزیزانی که خارج از ایران هستند بتوانند با کارت اعتباری خرید انجام دهند
تا چند روز دیگر این سرویس به سایت اضافه خواهد شد

با سلام و درود خدمت استاد عزیز جناب اقای مهدویان
اول از هرچیزی بابت راه اندازی این سایت از شما بینهایت سپاسگزارم
قبل اینکه با شما اشنا بشم هزینه های زیادی رو صرف سیمینار ها و مشاورها کردم که در زمینه جذب پسر و چگونگي معاشرت با جنس مخالف به من اموزش،بدن و چه بسیار کتابهایی که مطالعه کردم در ایم زمینه اما هیچکدوم اونجور که من دوست داشتم و میخواستم کمکم نکرد،به خوبی میتونم بگم 6 الی 7 ماهی بود که ذهنم درگیر این مسئله بود که به لطف الهی با شما اشنا شدم و این محصول رو خریداری کردم و جواب تماام سوال هایی که داشنم رو گرفتم و ازهمه مهمتر طرز صحیح معاشرت با جنس مخالف رو یادگرفتم واین جنس مخالف صرفأ دوست پسر نیست ممکنه همکار ویا برادر و…. باشه تکنیک های با ارزشی که شما به من اموزش دادین در این محصول من در رابطه ای که داشتم بکار بردم و موجب بهبود رابطه ام با نامزدم شد و روز به روز در حال پیشرفت فوق العاده عالی هستم و تشکر ویژه ای از شما استاد گرامي دارم بابت محصول بی نظیر که در اختیار من قرار دادین و به جرات میتونم بگم مشابه این محصول رو هیچ کجا ن نمیتونید پیدا کنیدمگر در این سایت، من این محصول رو به تمام دختر خانم هایی که خواهان پیشرفت رابطه شون هستند پینهاد میدم،این محصول با ارزش رو از دست ندید و به تمام تکنیک ها عمل کنید
و مطمئن باشید جواب دلخواهتون رو میگیرید
جذب پسر با این فایل یک کار فوق العاده اسونی هست

با سلام. فایل مفیدی بود و به صورت پایه ای کمک کننده بود. مطرح کننده مسائلی بود که با دیگران نمیتوان مطرح کرد.صحبت های مهمی را مطرح کردید که کمتر مورد توجه دخترخانم هاست.
تشکر از فایل های صوتیتان

با سلام و احترام
با تشکر از فایلهای راهنمای قبلی که برای من در رسیدن به یک رابطه خوب بسیار موثر بوده است،رهنمودهای شما برای من بسیار اثر بخش بوده و از شما کمال تشکر را دارم. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما

بسیار ممنونم

سلام فایلتان عالی بود اون حرفهایی گفته شده بود واقعا تاثیر گذار بودن من خیلی ازشون استفاده کردم و موفق شدم به زودی با فرد مورد علاقه ام ازدواج میکنم

سلام
من خیلی دچار سردرگمی بودم.
خیلی کارا می کردم برای اینکه نظرش را به خودم جلب کنم ولی فایده ای نداشت..
خیلی بیقرار بودم..

این فایل صوتی اولین چیزی که برای من داشت، آرامش بود. واقع بین تر شدم، الان نسبت به خودم حس خیلی بهتری دارم.

با سلام و با تشکر از حسن توجهتان به دختران سرزمینمان. بنده فایل های صوتی را کامل گوش داد و حتی نت برداری هم کردم و خیلی راهکارهای خوبی بوده اند و به مشکلات خود پی برده ام و انشالله از این راهکارها نهایت استفاده را خواهم برد

سلام با تشكر از مطالب خوبتون كليات امر خيلي خوب و مفيد بود

سلام و وقت بخیر فایل راه های جذب پسر بسیار شنیدنی و پر محتوا بود..خیلی ممنون که تمام نکات رو ریز به ریز و با مثال به ما گفتید انجام این راه کار ها برای من به شخصه بسیار تاثیر گذار بود ممنون ????????

سلام خدمت استاد یاسر مهدویان.
بسیار ممنون از فایل صوتی راز جذب پسر.
صحبت های شما بسیار دقیق و ظریف و فکرشده است و کاملا صحیح میبشد.رعایت انها نیاز به تمرکز و تمرین روی ذهنیت و شخصیت دارد اما قابل دستیابی است. وما دختر هارو از اینکه خودمون رو کم ارزش بدونیم نجات میده.حتی باعث میشه خواستگارهای بهتری که فکرشم نمیکنیم داشته باشیم اگر شخصیت خودمون رو پیدا کنیم که نتیجه اش میشه همه ی نکاتی که شما میگین.بسیار ظرافت دارن نکات شما.من خودم فکر نمیکردم این نکات به این ظریفی موثر باشند اما واقعا رعایت حتی درصد کمی از اونا باعث جذب پسر میشه چه برسه به اینکه یکی همشو رعایت کنه.ممنونم ازتون.انشاالله همه دختر ها به زودی ازدواج های موفق و شیرینی داشته باشند.

فایل صوتی راز جذب پسر بسیار مناسب بود. بخاطر اینکه در این رابطه ای که هم اکنون دارم تا به اینجا با استفاده از فایل شما کاملا موفق عمل کردم و توانستم پسری رو که دوستش دارم به سمت خودم جذب کنم. و کاملا با فکر و حساب شده جلو میرم با کمک این فایل صوتی . همیشه در حال مرور فایل هستم و مدام سعی میکنم اجراش کنم.

ممنون از لطف شما که با راهنمایی های ارزنده تون کمک بزرگی انجام می دهید به دخترانی که به مشاوره نیاز دارند و مشاور خوب ندارند من هم به نوبه خودم از تکنیکهای شما استفاده کردم و خیلی برام مفید بود و نکاتی بود که با توجه به ریز و کوچک بودن خیلی مهم بود و تاثیر بسزایی در روابط من داشت.
امیدوارم همه دختران سرزمینم یاد بگیرند که برای مشاوره از متخصصین کمک بگیرند تا راهگشای کارشان باشه.
با تشکر از شما

با سلام حضور استاد گرامی
بسیار کاربردی و مطابق با فرهنگ و اصول جامعه ایرانی بود
با تشکر

بنظر من فایل خوب و کاملی بود. راهکارهای ساده و کاربردی که میتونه زندگی رو تغییر بده و مارو به هدفمون برسونه. به امتحان کردنش می ارزه

سلام
پکیج تون کاربردی و خوب بود
در کل خیلی جالبه که یه آدم میتونه طرز فکر پسرا را تشخیص بده و آشنا بشه باهاشون
من خودم به شخصه دلیل سرد شدن یه پسر رو نمی دونستم . جالب بود واسم

آدرس دفتر مرکزی: آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه هفتم، (پاسخگویی تنها از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی می باشد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد)

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم
چگونه يک پسر نوجوان جذاب باشيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *