چگونه جذاب ترين مرد باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه جذاب ترين مرد باشيم
چگونه جذاب ترين مرد باشيم

احتمالا با جستجویی ساده، پی برده اید که مقالات زیادی در رابطه با جذب زنان وجود دارد. اما از آنجاییکه در قلمرو قدرت نامحدود به سر میبرید، وقت آن رسیده است که به جستجوهای شما درباره این موضوع پایان داده و با مقاله ای قدرتمند و معتبر به سبک قدرت نامحدود پاسخ نهایی را به شما بدهیم و ختم جستجوی شما برای پاسخ این سوال را با دانش سطح بالا و عمیق خود، اعلام کنیم.(کاملترین مقاله جذابیت مردان تاکنون)

نکات و مقالات زیادی درباره جذب دختر مورد علاقه تان وجود دارد. اما چیزی که در همه آنها از قلم می افتد این است که این فرآیند، یک فرآیند حسی درونی است، نه یک فرمول ریاضی یا چیزی مثل نقش بازی کردن. فرآیند وارد کردن دختر مورد نظر به مسیر زندگیتان، نقش بازی کردن نیست. بلکه باید واقعیت درونی زندگی شما تغییر کند. ممکن است فردی هزار جمله درست و بینقص را حفظ کند اما با گفتن آنها نتواند تاثیر مطلوب را بگذارد، زیرا در حال نفش بازی کردن است(کلمات فقط ۷ درصد نقش دارند). حال آنکه ممکن است فرد دیگری که از درون شخصیت جذابی دارد و مدتهاست سرمایه گذاری را در شخصیت خود آغاز کرده است، حتی با گفتن یک جمله نادرست، باعث جذب دختر رویایی اش شود. چیزی که در تعاملات اهمیت دارد، هدف و نیت شما، انگیزه شما، صلاحیت و شخصیت درونی شماست. برای بهبود رابطه خود با زنان، باید موجهای احساسی موجود در شخصیت و زندگی شخصی خود را ارتقا دهید و خارق العاده کنید ، یعنی چه حسی به خودتان دارید و چگونه خود را به دنیا معرفی میکنید.یا بصورت خلاصه اینکه، چقدر در درون خود و در شخصیتتان سرمایه گذاری کرده اید.

جذب زنان، مساله ای با عنوان به خاطر سپردن مجموعه ای از جملات و روشها و یا لباس پوشیدن به سبکی خاص نیست. جذب زنان، تماما درباره ی رونمایی و ساختن مرد جذاب و منحصر به فرد درونی و نمایش آن به جهان است.

مردم کسانی را که قرار است با آنها معاشرت کنند، با توجه به حسی که اطرافشان دارند، انتخاب میکنند. برای مردها، این فرمول ساده است ! زن زیبایی که جذابیت زنانه داشته و پر انرژی است، حس خوبی را به مرد منتقل کرده و باعث خواهد شد که مرد نیز، از بودن با او حس خوبی داشته باشد. همچنین اگر این زن، دلسوز مرد خود باشد و از مردش مراقبت کند، احترام او را حفظ کند و او را تشویق و تحسین کند و حرف او را گوش کند، مرد برای روابط بلند مدت مانند ازدواج، به او فکر خواهد کرد.چگونه جذاب ترين مرد باشيم

اما زنان ، مسائل جنسی را بصورت دیگری تجربه میکنند. و به همین علت برای ما دشوار تر خواهد بود که تشخیص دهیم چه چیزی باعث جذب آنها به ما میشود. اما اصول کماکان ثابتند ! زنان با مردی همراه میشوند که باعث میشود آنها حسهای مشخصی را تجربه کنند. با جستجو در سایتها ، روشهای متعددی را خواهید خواند که میگویند چگونه زنان را جذب کنید. برخی اعتقاد دارند که باید آنها را اذیت کنید ! برخی میگویند باید در کنار آنها، خودخواه و مغرور و گستاخ و بی ادب باشید ! برخی میگویند برایشان بهترین باشید ! به هر حال نکته اینجاست : هرکدام از این روشها را که انتخاب کنید و هرچقدر که از ترفند ها استفاده کنید، ترفند های متناظر با آنرا از طرف مقابل دریافت خواهید کرد. درواقع با انتخاب هرکدام از این مسیرها، رابطه ای متناظر با آنرا خواهید ساخت. پس دقت کنید !

دوره مقدماتی php

 شیوه ای که به دنبال زنان میروید، نشان خواهد داد که چه فردی نصیب شما خواهد شد. اگر قرار است در خیابان کسی را جذب کنید، باید انتظار یک رابطه ی خیابانی را داشته باشید. اگر قرار است در رابطه خود مدام دروغ بگویید یا چیزهایی را مخفی کنید، از طرف مقابل نیز چنین رفتاری را خواهید دید. اگر قصد دارید یک فرد شخصیت بالا بیابید، باید شخصیت و مقام خود را به همان سطح برسانید.

اگر بخواهید با گستاخی و خشونت زنان را جذب کنید، زنی با سطح شخصیتی مشابه را در زندگی خود جذب خواهید کرد. اگر با حس نیاز به دنبال زنان باشید، زنان نیازمند را جذب زندگی خود خواهید کرد. به همین علت است که از مردها دعوت میکنیم که با صداقت و صلاحیت و شخصیت به دنبال رابطه باشند.

همچنین دقت داشته باشید که اگر با صداقت در رابطه ها حضور داشته باشید و مثلا، نیاز جنسی خود را بصورت باز و صادقانه نشان دهید و سیاست به خرج ندهید، در بلند مدت، این مساله باعث خواهد شد که مردی کامل و دارای اعتماد به نفس شوید. هرچند ممکن است این صداقت، در کوتاه مدت باعث سختی بیشتری شود، اما در بلند مدت، شما را به مردی با شخصیت، با اعتماد به نفس و دارای صلاحیت تبدیل خواهد کرد که برای همه خانمها جذاب است.

لازم است که ذکر شود، هنوز توافق مشخصی، درباره این موضوع که چه چیزی میتواند زنان را جذب مردها کند، وجود ندارد. درواقع، باید اشاره کرد که برای جذب زنان، تنها یک راه وجود ندارد. بلکه راههای زیادی برای این موضوع، وجود خواهد داشت.

تحقیقات، عوامل بسیاز زیادی را برای جذابیت در مقابل زنان،معرفی میکنند. اما هیچ مدلی که توسط همه مورد تایید باشد، وجود ندارد. اما در اینجا قصد داریم، به بررسی یکی از مهمترین ترین نتایج مشترک در تحقیقات بپردازیم.

بسیاری از این خصایص، که تعیین کننده جذابیت است، کاملا خارج از کنترل است. ژنتیک، ویژگیهای فیزیکی، سطح تستوسترون، موقعیت اجتماعی، اینکه زن مربوطه از نظر سیکل عادت ماهانه در کجا قرار دارد، و غیره. ما نخواهیم توانست این موارد را کنترل کنیم زیرا خارج از کنترل ما هستند بنابر این دلیلی برای نگرانی در مورد این ویژگیها وجود ندارد.

همچنین خصایصی وجود دارند که در کنترل ما هستند : سبک زندگی، شغل، نحوه لباس پوشیدن و ظاهر، سلامت و تناسب اندام، اعتماد به نفس، بی نیازی، رفتار و شخصیت.

تا اینجا مقدماتی را مطرح نمودیم، اما حالا وقت آن است که برخی اصول اساسی و مشترک جذابیت را مطرح کنیم و در این باره، تحقیقات بسیاری نشان میدهد که :

مردانی که باشخصیت، با پرستیژ و دارای مقام و رتبه بالاتری دیده میشوند، اغلب زنان بیشتری را جذب میکنند. عجیب نیست که شخصیت و پرستیژ، در اکثر تحقیقات، بعنوان یکی از اساسی ترین عوامل جذابیت یاد میشود. برخی ها میگویند دارایی، ماشین، لباس، شغل و غیره است که این مقام و شخصیت را نشان داده و به جود می آورد. برخی دیگر باور دارند داشتن شخصیت و ویژگیهای ارزشمند درونی است که باعث ایجاد ماشین، خانه خوب، شغل و لباس و غیره است. باور شخصی ما، گزینه دوم است. تحقیقات بسیاری وجود دارد که بیان میدارد : زنان، به همان اندازه، جذب شخصیت مردان جاه طلب میشوند. در واقع و در عمل، تفاوت چندانی بین مرد با شخصیت و پتانسیل موفقیت، و مرد موفق وجود نخواهد داشت. شخصیت باعث ایجاد مقام خواهد شد که نمود خارجی آن، ماشین، شغل و غیره است. با مشاهده رابطه های دیگران، متوجه خواهید شد که ثروت میتواند در کوتاه مدت به خوبی باعث جذب زنان شود. اما در بلند مدت، شخصیت درونی است که حرف اول را میزند.

مقام و شان ، در مرد ، توسط رفتار او تعیین میشود. نمود خارجی مقام و صلاحیت میتواند باعث ایجاد فرصت ها شود(ماشین،ثروت،لباسهای خوب)، اما باعث ایجاد جذابیت ماندگار نخواهد شد. جذابیت دائم، زاده ی رفتار سطح بالاست. نه علت آن !

جاذبه جنسی در خانمها، با مقام و شخصیت مرد ایجاد میشود. مقام و شخصیت، توسط رفتار او نمایش داده میشود و چیزی که تعیین میکند یک مرد رفتار جذاب دارد یا خیر، تصویر او از خود، نسبت به دیگران است (خصوصا نسبت به زنان). نام این مفهوم را میتوان بی نیاز بودن گذاشت. و میزان نیازمند بودن مرد وقتی در کنار یک زن است، درجه ی جذابیت او را تعیین خواهد کرد.

بعنوان نمونه، یک مرد نیازمند و ضعیف، ممکن است با جک ها و جملات طنز فوق العاده ای به میدان بیاید، اما از آنجا که او از آنها برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد نظرش و گرفتن تایید از او استفاده میکند ( رفتارهای نیازمندانه)،غیر جذاب و خسته کننده به نظر خواهد رسید. درحالیکه یک مرد بی نیاز، ممکن است درباره مباحث بسیار احمقانه ای حرف بزند، بصورت باز اعتراف کند که از یک شغل به شغلی دیگر در حرکت است اما بسیار پرهیجان درباره سرگرمی صخره نوردی اش حرف بزند ! چه باور کنید و چه باور نکنید این مرد جذابتر دیده خواهد شد زیرا رفتارهای او، اصیل، با صلاحیت، و بصورت بی نیاز و مستقل است. علت این مساله این است که این مرد رفتارش در مقابل دختر مورد نظر را بر اساس دیدگاهش نسبت به خود قرار داده است نه بر اساس نگرانی از اینکه دیگران درباره او چه فکری میکنند.

مرد نیازمند، هرچند شغل خوبی دارد و جملات هوشمندانه ای میگوید، اما یک دنبال کننده است، و نه یک رهبر و هدایت کننده. و زنان به شدت جذب مردانی میشوند که قدرت هدایت و رهبری دارند .

اگر یک مرد، به درک خودش نسبت به شخصیت خود، کمتر از درک دیگران نسبت به خودش اهمیت دهد، بصورت غیر جذاب رفتار خواهد کرد. اما اگر به باورش نسبت به خود اهمیت بیشتری بدهد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. همه جذابیتهایی که از بیرون دیده میشود، از ماشین گرفته تا نوع لباس پوشیدن، سلامت جسمی، زندگی خوب و غیره، نتیجه مردی است که از درون خود را حرکت میدهد و پر انرژی است. مردی که در خود و زندگی خود سرمایه گذاری کرده و میکند و جذاب است. مردی که هر ثانیه در حال رشد است.

در نهایت، باید گفت : همه خصوصیات جذاب در یک مرد، میتواند در بی نیاز و مستقل بودن او خلاصه شود.

دقت کنید که منظور ما این نیست که یک مرد، باید نظر دیگران را بی ارزش بداند یا اینکه رفتار گستاخانه و نامطلوبی را با دیگران داشته باشد. تنها نکته این است که باید نظر خود، درباره شخصیت خود را، با ارزش تر از نظر دیگران، نسبت به شخصیت خود بداند.

نیازمند بودن، به اشکال مختلفی بروز میکند. به احتمال زیاد مثالها و رفتارهای زیر، بخشی از خاطرات شما را زنده خواهند کرد :

احتمالا متوجه شده اید که برخی از این رفتارها را، در منابع دیگر بعنوان رفتار جذاب ذکر میکنند. بله ! وقت آن رسیده است که چیزی را یاد بگیرید که صحیح است. و قدرت نامحدود تنها جایی است که میتوانید با استفاده از آن، علوم را از ریشه و سرچشمه خود یاد بگیرید.

رفتار نیازمندانه، تنها باعث جذب زنان نیازمند در زندگی شما خواهد شد.اگر فردی عصبانی ، و گریزان از زنها هستید که همواره به زنان دروغ میگوید تا آنها را جذب کند،تنها زنی که میتواند رفتارهایتان را تحمل کند،زنی عصبانی ، غیر قابل اعتماد و دروغگو خواهد بود که برای گرفتن چیزهایی وارد رابطه میشود.در عوض ، اگر فردی قدرتمند و با شخصیت، باز ، صادق در مورد نیتهایتان ، و حساس درمورد کسانی که به زندگی خود راه میدهید باشید ،زنانی جذب رابطه با شما خواهند شد که اصیل و با شخصیت بوده و با شما صادق هستند.

احتمال این وجود دارد که اگر در گذشته، رفتار بسیار نیازمندانه ای داشته اید، در رابطه ای نامطلوب، با زنانی بوده اید که بصورت مشابه، بسیار نیازمند بوده اند. اگر هنوز با دختری همراه نشده اید یا اینکه نتوانسته اید دختری را به زندگی خود جذب کنید، احتمالا از نظر رفتاری، بسیار نیازمند بوده اید که تنها مانده اید.

شما برای جذب دختری فوق العاده، که باز، عاشق، مستقل، حامی و پر محبت است، باید مرد مشابهی در سطح او شوید. شما باید مردی صادق، قوی، و با اعتماد بنفس شوید که به خود باور دارد و از خود مراقبت میکند و عاشق زندگی فوق العاده ایست که برای خود درست کرده است. جذب کردن زنان، درباره ی جذابیت سطحی نیست، بلکه درباره حقیقتا جذاب بودن(از درون) است.

“بزرگترین داروی انرژی بخش در حهان، کسی است که شما را دوست دارد و از نمایش این حس دوست داشتن خود نسبت به شما، ترسی ندارد.”

اگر مقام، باعث ایجاد جذابیت جنسی در خانمهاست، نمایش قدرت، نمایش آرزوها و اهداف جاه طلبانه ی مرد، باعث ایجاد برانگیختگی جنسی در زنان است.

بدون اینکه بصورت عمیق تری بخواهیم وارد مساله تحریک در زنان شویم (زیرا برایتان بسیار پیچیده و گیج کننده خواهد بود که احتمالا این مساله برایتان عجیب نیست !)، بصورت خلاصه باید گفت که زنان با رفتارهای جسورانه، نمایش شجاعت و نمایش تمایل جنسی، (البته در زمان مناسب) ، تحریک خواهند شد.

اما این موضوع، چه درسی را میتواند به شما بعنوان یک مرد بدهد ؟ این مساله نشان میدهد که عصبی بودن در اطراف او، باعث عدم جذابیت خواهد بود. ترس از اینکه با او حرف بزنید، ترس از اینکه از او بخواهید با شما بیرون برود ، ترس از اینکه در مواقع لازم با او صمیمیت فیزیکی برقرار کنید، ترس از اینکه حرف خود را بزنید و غیره، به شدت باعث دافعه است.

معنی این مساله این است که هرچند تاکنون بسیار شنیده اید که زنان درحال شکایت از رفتار گستاخانه مردان باشند، اما باید گفت که این نوع رفتارها، در اکثر اوقات به نفع شما عمل خواهد کرد، البته تا زمانی که این رفتار ها باعث بی احترامی و ایجاد حس خطر زیاد در آنها نشود.

چند مثال :

مردها معمولا، این مساله را که چه مقدار با خانمها میتوانند پیش بروند دست کم میگیرند. و معمولا به شدت دست کم میگیرند که باز بودن و ابراز نیازها (مثلا نیازهای جنسی) با خانمی که جذبشان شده است، چقدر میتواند موثر باشد.

یک ابراز تمایل جنسی مناسب، صادقانه و قدرتمند، میان زوجهای اکثریت جوامع دنیا، بسیار نادر است. بخاطر فشار های اجتماعی بسیار زیاد و آموزشهای نادرستی که از سنین پایین داده میشود، بسیاری از افراد، با شرمهایی بیجا درمورد این مساله رشد میکنند. و این مساله نه تنها مانع ایجاد یک رابطه صحیح میشود بلکه باعث ایجاد یک نیاز روانی نا سالم نسبت به سکس خواهد شد. بخاطر اینکه نمایش صادقانه و با احترام تمایل جنسی در زمان مناسب، بسیار نادر است، نه تنها زنان توسط آن تحریک و جذب میشوند، بلکه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

چیزی که در بسیاری از توصیه هایی که در سایتهای مختلف در این باره میخوانید، فراموش میشود، این است که همه این کارها و چیزهایی که یاد میگیرید را، چرا فرا میگیرید ؟ چرا این مقاله را میخوانید ؟! هدف شما از خواندن این مقاله چیست ؟ باید بدانید که این هدف، چه بسا مهمتر از هر چیز دیگری باشد. و باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید.

زمانی که بحث درباره ی مستقل و بی نیاز بودن است، اگر سعی دارید تا با بی نیاز بودن بتوانید بیشتر در چشم دیگران جذاب دیده شوید، باید گفت که با اینکار، شما بصورت همزمان و متناقضی، درحال انجام رفتاری نیازمندانه هستید. پس باید درباره این مقاله، با ظرافت خاصی احتیاط کنید !

شما باید رفتارهای مستقل و بی نیاز را یاد بگیرید، زیرا بعنوان یک مرد جذاب، به خودتان بسیار اهمیت داده، و ارزش قائلید و میخواهید خود را ارتقا دهید. جذب زنان، باید اثر جانبی این حس درونی و عطش شما نسبت به رشد درونی باشد.

اگر قصد دارید رفتارهای بی نیاز و مستقل را انجام دهید تا دیگران جذب شما شوند، شما کماکان نیازمند هستید. شما در حال نمایش یک بی نیازی مصنوعی هستید و به سرعت، ذات نیازمند شما نمایان خواهد شد. تنها راهی که بوسیله آن، واقعا جذاب بنظر خواهید رسید این است که بی نیازی واقعی را در درون خود ، ایجاد کنید. و این مساله نیاز به سرمایه گذاری درونی دارد.

وقتی بحث نمایش تمایلات جنسی شما بصورت صادقانه و باز مطرح میشود، اگر اینکار را به این نیت میکنید که این مساله، توجه زنان را جلب کرده و چیزی است که میخواهند بشنوند، رفتار شما خارج از صلاحیت، و نیازمندانه و مصنوعی دیده شده و زنان به شما اعتماد نخواهند کرد. اگر همه این مسائل را میخواهید مانند یک جمله یا دستورالعمل به حافظه بسپرید یا یاد بگیرید، زنان، نیازمند و ضعیف بودن شما را حس کرده و به سادگی از شما دور خواهند شد.چگونه جذاب ترين مرد باشيم

نمایش تمایل جنسی یک فرآیند درونی است، نه بیرونی ! این مساله، فرایند حذف موانع درونی و ترسهاییست که مانع نمایش این تمایل با فردی دیگر میشود. یک مرد واقعی باید درک کند که با این کار، ممکن است بعضی اوقات خواسته اش رد شود (بدون توجه به اینکه این کار را چقدر استادانه انجام میدهد). اگر قرار باشد ضعیف باشید و از پذیرفته نشدن بترسید، همواره نا امید خواهید شد. اگر موفقیت با زنان را در تعامل با آنها، در صداقت و باز بودن و داشتن یک ارتباط نزدیک بدانید، به سادگی به موفقیت صد درصد دست خواهید یافت.

برای تبدیل شدن به مردی جذاب، باید فرآیند سرمایه گذاری در درون شخصیت خود را آغاز کنید و از خود مراقبت کنید. تاکید میکنیم که این مساله، فرآیندی درونی و احساسی است. اینکه چه حسی به خود دارید، چقدر مواظب خود هستید و غیره. با اینکار مطمئن باشید که همراهی دختر رویاهایتان با شما یک اثر جانبی از این سرمایه گذاری درونی خواهد بود.

سرمایه گذاری کردن در بیرون از شخصیتتان، شما را به هیچ جا نخواهد رساند. در بهترین حالت، شما را به رابطه های سطحی کشیده میشوید که به سرعت نیز تمام میشوند. زیرا بنیاد آنها، روی مسائلی مانند پول یا ماشین مدل بالا و غیره است. و شما برای داشتن یک زندگی خارق العاده، باید روی ارتقای شخصیت درونی خود زمان بگذارید و سرمایه گذاری کنید.

مطالعه کتاب زیر که برای اولین بار توسط تیم قدرت نامحدود در سطح ایران ارائه شده است، شما را تبدیل به یک قهرمان بی رقیب و یک آهنربای قدرتمند برای جذب دختر ایده آل زندگیتان خواهد کرد.

نويسنده : Bobby Rio

قيمت : ۱۴۹۹۹ تومان

توسط: پزشک آشنا | برچسب ها: جذاب, مرد, ویژگی هاي یک مرد جذاب از نظر زنان! | دیدگاه ها:
0 | آبان 4ام, 1393

مرد جذاب : مردی پیچیده، عاقل و دنیا دیده است. یعنی مردانی که جذاب، با تجربه بوده و دنیا دیده اند. چنین افرادی همیشه افرادی برجسته هستند، زنان را مجذوب خود می کنند و حسادت مردان متوسط را برمی انگیزند. می خواهید مانند آنها باشید؟ پس مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.

یک مرد دنیا دیده و عاقل درباره خیلی چیزها اطلاعات دارد. بنابراین مطالعه کنید، با افراد جالب هم صحبت شوید و درباره موضوعات مختلف بحث کنید. روزنامه بخوانید تا همواره در جریان اتفاقات روز باشید. طولی نمی کشد که سایرین متوجه آن می شوند و با دقت به حرف های شما گوش می دهند به خصوص هنگامی که دانش وسیع خود را نشان می دهید. بعلاوه توانایی درک زبان بدن نیز بسیار مفید است به خصوص هنگامی که بحث بررسی اثر جنس مخالف روی شما مطرح است. درباره هنر و فلسفه از خود علاقه نشان دهید و به اندازه کافی در آن باره بدانید.

مرد جذاب از نظر زنان؛ مرد مستقل است

چگونه جذاب ترين مرد باشيم

مستقل باشید.

اتومبیل خود را خود برانید و روی پای خود بایستید. از لحاظ مالی دارای ثبات بوده و مکانی را متعلق به خود داشته باشید.

(چه قبل از دانشگاه و چه بعد از دانشگاه). دنیا را ببینید، چیزها را تجربه کنید و با سایر فرهنگ ها آشنا شوید. این مرحله در زمینه جذابیت گامی مهم به حساب می آید. خود را در فرهنگ های خارجی غرق کنید و هنگامی که دنیا را مشاهده نمودید و کارهایتان را انجام دادید از سفر بازگردید. در ضمن باید بتوانید این عوامل را به طرق مختلف به مردم نشان دهید برای مثال به هنگام حضور در رستوران نوشیدنی ترکیبی سفارش دهید که طعم ناشناخته ای دارد.

مرد جذاب ؛ دارای تناسب اندام است

یک مرد جذاب و باهوش همیشه دارای تناسب اندام است. تناسب اندام نشان می دهد که فرد به سلامت خود و به خویشتن اهمیت می دهد. دنبال نمودن یک ورزش خاص در این زمینه کارساز است. سلامتی و تناسب اندام به فرد انرژی خاصی می دهد و در حضور مردان و زنان به جذبه فرد می افزاید.

یک ساز بنوازید.

این امر بسیار مفید است و امری دور از دسترس نمی باشد. نواختن پیانو در این زمینه بسیار خوب است. سبک های مختلف موسیقی را بیاموزید و آن را ابراز دارید. این امر فرد را به فردی جذاب تبدیل می کند

به شیوه های مختلفی می توان برجسته بود: پیروی از رفتارهای شایسته، جذاب بودن و معطر بودن. بعلاوه رقص نیز بلد باشید. و خیلی مهم است که بدون منظور خاصی با کسی دست بدهید. این مرحله یک احوالپرسی به سبک کلاسیک است که اگر اشتباه انجام شود اثر بدی خواهد داشت (دست دادن شل مساوی است با شخصیت وارفته). محکم جلوه کنید نه اینکه خشنونت تا عمق وجودتان فرو رود. بدانید چگونه با کسی که محکم دست می دهد مواجه شوید (کف دست رو به زیر باشد). یک مرحله مهم دیگر در این زمینه چگونگی سفارش در رستوران است. اساسا نکته مهم در اینجا این است که نوشیدنی سفارش داده شده باید متناسب با غذایی باشد که سفارش داده اید.

مرد جذاب شیک پوش است

البته لازم نیست مانند مدل ها باشید. ملزوماتی مانند اتو کشیدن پیراهن به شیوه ای درست، انتخاب درست کت و شلوار، شیوه صحیح گره زدن کراوات و استفاده از کفش های مناسب در این زمینه کارساز است. بعلاوه یک ساعت شیک و زیبا نیز داشته باشید. لازم نیست پول زیادی را صرف لباس و مد کنید اما از وسایل ارزان قیمت نیز استفاده نکنید.

چند زبان بدانید.

اگر چند زبان نمی دانید سعی کنید زبان دوم بیاموزید. این امر با سفر کردن در ارتباط است و برای اینکه فردی جذاب و با فرهنگ ظاهر شوید از اهمیت خاصی برخوردار است. آگاهی از زبان انگلیسی و اسپانیایی لازم است البته آگاهی از زبان های شرقی مانند عربی نیز خوب است.

در خصوص کارهای خود  برنامه ریزی کنید و هرگز تعهد و قولی ندهید که نتوانید از عهده آن برآیید. یک مرد جذاب احترام و تحسین را از مردم دریافت می کند.

پولدار بودن در این زمینه یاری می رساند به خصوص برای داشتن یک زندگی منظم.

امروزه به راحتی می توان بسیاری از مراحل ارائه شده در اینجا را دنبال نمود. به دلیل گسترش اینترنت در میان سایر تغییرات در جامعه چیزهایی مانند آموختن یک ساز موسیقی یا یک زبان جدید خیلی دور از در دسترس نیست.

فردی که در اینجا توصیف شد کسی است که باید برای رسیدن به او تلاش کنید. همچنین به شخصیت های جذاب دنیای سینما و موسیقی نیز نگاهی داشته باشید.

شغلی که انتخاب می کنید برای تبدیل شدن به یک مرد جذاب خیلی مهم است. اگر می توانید شغل خود را عوض کنید و اگر چیز بیشتری می خواهید پس به دنبال تغییر باشید. شغل هیجان انگیز که با مسافرت و ماجراجویی ترکیب شده است مانند کارآفرینی یا مدیریت یک مجموعه خیلی خوب است.

زنان اغلب مجذوب مردانی می شوند که سخت کار می کند تا خانواده خود را تامین کند حتی اگر رابطه با او نداشته باشند.

   

خلاصه مقالات جراحی بینی

جراحی بینی

عمل بینی با لیزر

جراحی ترمیمی بینی

بهترین جراح بینی

عمل پلاستیک بینی

عمل بینی گوشتی

ارسال درشهریور 7, 1397

ارسال درشهریور 3, 1397

ارسال درمرداد 24, 1397

جهت دریافت تازه های زیبایی و پزشکی نام و ایمیل خود را وارد نمایید.

چگونه جذاب ترين مرد باشيم

هنر، خلاقیت و تکنولوژی را به کار گرفته ایم تا ارتباط نزدیک بین پزشک و مردم ایجاد نماییم.

 

09126433463

info@pezeshkashna.com

تهران – ستاری شمال – پیامبر مرکزی – گلزار ششم – پلاک 8 – طبقه سوم واحد 5

کلیه حقوق این سایت متعلق به رسانه اینترنتی پزشک آشنا بوده و استفاده از مطالب آن فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است.

مردان جذاب

بیشتر مردان خواهان داشتن جذابیت هستند اما اکثرا به اشتباه فکر میکنند که حتما باید ویژگی خواص داشته باشند تا بتوانند جذاب باشند اما در ادامه خواهید خواند که چطور با رعایت ساده ترین نکات میتوانید جذاب ترین مرد دنیا شوید.

اگر میخواهید یکی از جذابترین مردان باشید سعی کنید برخی از ویژگی های لیست زیر را داشته باشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شواهد قانع کننده نشان می دهند که برای جلب توجه یک زن، تنها به یک چیز نیاز است. پول (نگاهی به عکس های عروسی ترامپ بیندازید). اما اگر شما پول و هدیه های گران قیمت را از این معادله حذف کنید، معلوم نیست کدام یک از ویژگی های نا ملموس تر به جاذبه جنسی یک مرد کمک می کنند.

ما بیش از ۱۰۰۰ زن آمریکایی در سنین ۲۱ تا ۵۴ را در دو نظر سنجی آنلاین بررسی کردیم. یکی از آنها توسط Opinion Research Corporation مستقر در پرینستون نیوجرسی انجام شد و دیگری در سایت BestLifeOnline. com.

ما صفات و ویژگی ها را براساس درصد خانم هایی که آنها را جزء ۱۰ ویژگی برتر قرار داده بودند، سازماندهی کردیم. زنان به صفات مربوط به اخلاق و شخصیت، رتبه بسیار بالاتری نسبت به آنهایی که منعکس کننده جذابیت فیزیکی بودند، دادند. به عنوان مثال: تنها ۱۳ درصد از خانم ها بدن عضلانی را به عنوان یک شرط لازم برای جذابیت به حساب آوردند، در حالی که ۶۶ درصد، صداقت اخلاقی را جزء یک ویژگی قرار دادند. اطلاعات زیر را بررسی کنید.چگونه جذاب ترين مرد باشيم

۸۴%

از هر۱۰ زن، بیش از ۸ نفر، وفاداری را جزء ۱۰ ویژگی برتری قرار دادند که به نظرشان در یک مرد، جذاب است. تمایل یک زن به وابستگی، یک ضرورت بیولوژیکی و لازمه بزرگ کردن درست فرزند است. مکررا به او اطمینان دهید که قرار نیست جایی بروید.

۷۵%

از هر ۴ زن، ۳ نفر می گویند به دنبال مردی هستند که متعهد شود و به تعهدش پایبند بماند. مسئولیت پذیر بودن (حتی صرف اینکه فراموش نکنید هنگام برگشت به خانه، سس سالاد بخرید. ) یک سیگنال مثبت می فرستد که شاید شما روزی، متعهد شوید.

۶۷%

زنان، جذب مهربانی می شوند زیرا محبت، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، اگر شما با خدمتکار خوب رفتار کنید، زنی که با او قرار دارید، اینطور برداشت می کند که با او نیز رفتار خوبی خواهید داشت.

۶۶%

داشتن جرات برای گفتن حقیقت، برای یک زن به این معناست که شما شهامت دارید یک شریک خوب، غمخوار و مناسب در درازمدت باشید. دروغ های بی اهمیت، ایرادی ندارند اما از گفتن دروغ های اساسی، اجتناب کنید.

۵۱%

یک پدر خوب بودن (یا داشتن پتانسیل برای تبدیل شدن به یک پدر خوب) یعنی یک الگوی خوب بودن (یعنی صبور و غمخوار بودن) خصوصیاتی که زنان در یک شریک می پسندند. اگر یک پدر نیستید، با او درباره خواهر زاده یا برادرزاده مورد علاقه تان یا کارمندی که در محل کار به او آموزش می دهید، صحبت کنید.

۷۷%

با توجه به زنان شرکت کننده در این بررسی، توانایی خندیدن به تنش های زندگی، یک ضرورت است. اگر بتوانید آنها را بخندانید، امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. شوخ طبعی به یک خانم می گوید که شما می توانید به بسیاری از مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد، بخندید و آنها را به راحتی مدیریت کنید.

۵۵%

خانم ها دوست دارند یک مرد جالب و جهاندیده را به بقیه معرفی کنند. مردانی که حلال مشکلات هستند، به زنان احساس امنیت می دهند و مردانی که همواره در حال پیشرفت هستند، هرگز خسته کننده نخواهند شد.

۴۶%

چرا خانم ها همیشه عاشق موسیقی دانان هستند؟ چون ستاره های راک در جمع های عمومی، احساساتی هستند. زنان، جلوه های شور و عشق را دوست دارند زیرا به دیدن آنها از جانب مردان، عادت ندارند. در مورد یک چیز، احساساتی شوید. قایقرانی، هنر امپرسیونیستی، کباب کردن یا ساخت مسکن برای افراد فقیر. این ثابت می کند که شما به چیزی فراتر از خودتان، اهمیت می دهید.

۴۱%

مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

۳۸%

این خصوصیت برای زنان بالای ۳۵ سال، مهم تر از خانم های زیر این سن است. با این حال، سخاوت تنها به معنای دعوت به شام در یک رستوران ۴ ستاره نیست. تمایل شما برای در اختیار گذاشتن وقت تان و شنیدن حرف های او آن چیزی است که زن ها مشتاقش هستند.

۵۳%

توجه کنید. یک خانم هنگامی احساس امنیت و آرامش می کند که بداند مرد مورد نظرش، گوشی اش را کنار خواهد گذاشت و به او گوش می دهد. این جمله جادویی را بخاطر بسپارید: من اینجا هستم. همه چیز را به من بگو.

۴۸%

حرف های عاشقانه برای سمت راست مغز یک زن (که کمتر منطقی است) جذاب هستند. هر زنی در مورد عاشق شدنش خیالبافی می کند. حرف عاشقانه، جسورانه است زیرا شما تمایل تان را نسبت به یک زن نشان می دهید و یک جنبه لطیف تر و آسیب پذیرتر را آشکار می کنید که در نظر زنان، غیر قابل مقاومت است.

۳۵%

منظور فقط ارگاسم نیست. یک زن می داند فردی که در رختخواب به او اهمیت می دهد، در بیرون رختخواب نیز مراقبش خواهد بود. شور و اشتیاق شما برای بدن او، مهم تر از قدرت جنسی شماست.

۲۳%

خودکفایی یعنی از او انتظار نداشته باشید که مانند مادرتان باشد. یاد بگیرید چطور یک یا دو صبحانه یا ناهار معرکه درست کنید تا قلب او را بدست آورید.

۲۱%

از هر ۵ زن مورد مطالعه، یک نفر گفت که موفقیت یک مرد در شغلش، به جاذبه جنسی او منجر می شود. اگر از خودتان استعداد، دنبال کردن هدف و دستیابی به آن را نشان دهید، به زنان اطمینان می دهید که تامین کننده خوبی خواهید بود.

۳۰%

طرز لباس پوشیدن شما، بر زنی که با او هستید، تاثیر می گذارد. مردی که می داند چگونه یک پیراهن طرح دار و کراوات را با هم ست کند، هنگامی که زن مورد نظرش، خوب لباس بپوشد نیز متوجه خواهد شد. به طور مرتب به خشکشویی و خیاطی سر بزنید و برای او پارچه های مد روز و لطیف مانند ترمه، چرم جیر، و مخمل نخی راه راه و براق بخرید.

۲۶%

علم جاذبه که بی نهایت مورد مطالعه قرار گرفته، می گوید که همه چیز به تناسب مربوط می شود. تصور کنید که یک نقطه چین قرمز به صورت عمودی در وسط صورتتان تا پایین بینی تان دارید. آیا ویژگی های صورت شما در شکل و ترتیب، در هر دو طرف این خط، مانند هم هستند؟ آیا چشم ها و گوش هایتان هماهنگی دارند؟ هر چه تقارن یک سمت صورتتان با سمت دیگر بیشتر باشد، شما جذاب تر هستید. زنان در مطالعات میان فرهنگی نیز به مردانی با چانه های پهن، استخوان های گونه بالا و چشمان درشت به عنوان جذاب ترین مردان، رای داده اند. بهترین راه ها برای بهبود قیافه تان بیشتر لبخند بزنید و مطمئن شوید که خط های ریش تان، یکسان هستند.

۱۵%

چگونه جذاب ترين مرد باشيم

بلند، تیره و خوش تیپ، مهم ترین مسائل نیستند. زنان می گویند که دوست دارند احساس کنند کوچکتر از مردهایشان هستند. اما قد لزوما به معنای تسلط نیست. زنان تا هنگامی که خیلی بلند تر از شما نباشند، احساس راحتی خواهند کرد.

۱۳%

زمان بیشتری را در جلوی آینه حمام و زمان کمتری را جلوی آینه باشگاه سپری کنید. تعداد زنانی که یک صروت تراشیده را به یک اندام عضلانی ترجیح می دهند، تقریبا ۳ برابر است. عضلات به کنار زدن رقبا و مطمئن ساختن یک زن از اینکه موقع رقصیدن او را رها نخواهید کرد تا زمین بخورد، کمک می کنند اما ظاهر کلی شما، بسیار مهم تر از سایز عضلات دو سر بازویتان است.

۱۲%

زنان، یک بدن خوب را نشان دهنده یک مرد با نظم و انضباط و خویشتن دار می دانند. تناسب اندام به یک زن می گوید که شما می توانید در رختخواب و بیرون رختخواب، پا به پای او پیش بروید.

ابوطالب
سلام.من خیلی ازتون تشکر میکنم.خیلی عالیه.نکات مثبت زیادی داره.
اینجا کاری به فرهنگ نیست.مسئله اصلی شخصیت انسانهاست.موفق باشید

من کاملا موافقم.البته برای آقایانی که دنبال هوس بازی و مخ زدن هستند،همون ملاک های ظاهری هم کفایت میکنه.

با صد منّ از این مطالب بدیهی، یک غاز هم نمیدن

ممنون از مطالب مزخرفتون

نمیدونم چه اصراریه که مقالات خارجی ترجمه کنیدبه خوردمردم بدیداونافرهنگشون بامافرق داره بفهمیدخیلی دوست داریدخارجکی باشید؟؟؟

یعنی واقعا توی فرهنگ ما هیچکدوم از اینا ملاک نیست؟
وفاداری؟ صداقت؟ مهربانی؟
بعضی چیزا کاملاً جنراله و ربطی به فرهنگ خاصی نداره شما اون قسمتایی که با فرهنگتون سازگاره رو توجه کنید.

مزخرف

چگونه محبوب خانمها باشیم ( در گوشی های روانشناس با آقایان )

خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایان هستند. در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها انجام داده ایم، بدست آورده ایم.

البته اگر یکی یا چند تا از خصوصیات زیر در شخصیت شما وجود داشت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما این نیست که خصوصیات اخلاقی خود را به طور کلی تغییر دهید بلکه مراقب آن دسته از رفتاری که به مزاج خانم ها چندان خوشایند نیست باشید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید.

چگونه جذاب ترين مرد باشيم
چگونه جذاب ترين مرد باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *