دستور پخت ناگت مرغ خانگی

دوره مقدماتی php
دستور پخت ناگت مرغ خانگی
دستور پخت ناگت مرغ خانگی

ناگت مرغ یکی از غذاهای خوشمزه ای است که با مرغ تهیه می شود. این غذا را هم می توان به عنوان پیش غذا سرو کرد هم به عنوان غذای اصلی. این غذا به غذاهای سوخاری ( مانند مرغ کنتاکی ) شباهت دارد و طعم فوق العاده خوشمزه ای دارد. با مواد لازم ذکر شده در این دستور می توانید برای ۴ نفر ناگت مرغ تهیه نمایید. با دستور طرز تهیه ناگت مرغ در ادامه با همدوره همراه باشید.

ابتدا گوشت سینه های مرغ را از استخوان جدا می کنیم و به صورتی که قطعات مرغ کمی از گوشت خورشتی بزرگتر باشد ( تقریبا اندازه جوجه کباب ) خرد می کنیم. در مرحله بعد باید گوشت مرغ را طعم دار کنیم. برای این منظور مرغ را در یک کاسه بزرگ می ریزیم.

پیاز را به صورت نگینی درشت خرد می کنیم و روی مرغ می ریزیم. پس از آن سیر را خرد می کنیم و به کاسه اضافه می کنیم. در پایان مقداری نمک و فلفل به مرغ می زنیم و درب کاسه را با سلفون می پوشانیم و برای مدت زمان حداقل ۱ ساعت در یخچال قرار می دهیم.

پس از گذشت این زمان مرغ را از یخچال خارج می کنیم. در این مرحله به صورت اختیاری می توانیم کمی پنیر پیتزای رنده شده به قطعات مرغ اضافه کنیم. برای این منظور قطعات مرغ را از کاسه حاوی سیر و پیاز خارج می کنیم و در ظرفی دیگر به خوبی با پنیر پیتزای رنده شده مخلوط می کنیم.دستور پخت ناگت مرغ خانگی

در مرحله بعد در یک کاسه آرد سوخاری می ریزیم و قطعات مرغ را به صورتی که تماما آغشته به آرد شوند در آرد سوخاری می غلتانیم. در مرحله بعد باید ناگت ها را سرخ کنیم. برای این منظور در یک تابه مناسب مقداری روغن می ریزیم.

دوره مقدماتی php

اجازه می دهیم روغن کاملا داغ شود سپس ناگت های مرغ را داخل روغن می ریزیم تا سرخ شوند. پس از اینکه یک سمت ناگت سرخ شد آنرا بر می گردانیم تا دو طرفش طلایی رنگ شود. به همین ترتیب تمام ناگت ها را سرخ می کنیم و به همراه سس کچاپ سرو می کنیم.

سلام ببخشید این که دستور مرغ سوخاری است نه ناگت , ناگت با مرغ چرخ کرده است .

سلام و عرض ادب بله ناگت را می توان به دو صورت با گوشت یک تکه و گوشت چرخ کرده درست کرد. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

اینستاگرام https://www.instagram.com/ashpazi_ba_sana/
تلگرام https://telegram.me/AshpaziBaSana
فیسبوک https://www.facebook.com/AshpaziBaSana/

ناگت مرغ یکی از انواع غذهای ملل خوشمزه و مقوی است که می توانید آن را با سینه و یا ران مرغ طبخ کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا طرز تهیه ناگت مرغ را به همراه نکاتی برای ایجاد طعم ایده آل به شما عزیزان آموزش دهیم.

ناگت یکی از انواع غذاهای آمریکایی است که می توان آن را با هر نوع گوشتی تهیه کرد در این بخش از غذای ملل طرز تهیه ناگت مرغ را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

ناگت مرغ را می توانید با گوشت مرغ چرخ کرده نیز طبخ کنید اگر شما لاغر هستید می توانید این نوع غذا را در کنار سیب زمینی سرخ کرده و همراه با پنیر پیتزا میل کنید به این ترتیب کالری زیادی را به بدن خود می رسانید. ناگت مرغ برای افرادی که فشار خون دارند بسیار مناسب است و برای طبخ این نوع غذا برای این دسته از افراد باید ناگت را کم نمک طبخ کنید.

در طرز تهیه ناگت مرغ در مرحله اول ابتدا گوشت مرغ را به خوبی چرخ کنید.دستور پخت ناگت مرغ خانگی

پنیر پیتزا و سیر و پیاز را به خوبی رنده کنید سپس مرغ چرخ کرده را در درون ظرف مناسبی بریزید و سیر و پیاز و پنیر پیتزا و نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید و به خوبی این مواد را باهم مخلوط کنید می توانید این مواد را در درون غذا ساز نیز بریزید و به مدت 2 دقیقه این مواد را در درون غذا ساز باهم مخلوط کنید تا مواد ناگت مرغ به شکل چسبنده در آیند سپس به مدت ده دقیقه مواد را در درون یخچال قرار دهید.

در مرحله بعدی پفک ها را به خوبی له کنید و کنجد را با پفک مخلوط کنید . تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بریزید و آن ها را به خوبی هم بزنید سپس زعفران آب کرده را به تخم مرغ ها اضافه کنید.

بعد از مدت زمان ذکر شده مواد ناگت را از درون یخچال بیرون بیاورید و مقداری از مواد را بردارید و به فرم دلخواهتان مواد ناگت را فرم دهید و در مقداری پودر سوخاری ناگت را بغلطانید سپس ناگت مرغ فرم داده شده را در درون تخم مرغ غلطانده و در مرحله بعدی طرز تهیه ناگت مرغ آن را در به مخلوط پفک و کنجد آغشته کنید. تا وقتی که مواد ناگت تمام شود تمامی این مراحل را تکرار کنید.

در قابلمه ای مناسب مقداری روغن مایع بریزید و قابلمه را بر روی شعله گاز قرار دهید بعد از این که روغن به خوب داغ شد مواد فرم داده شده ناگت را در درون روغن بیاندازید تا به خوبی سرخ شوند. بهتر است که ناگت مرغ را با شعله ملایم گاز سرخ کنید تا به خوبی مغز پخت شود.

بعد از این که ناگت مرغ آمده شد می توانید آن ها را در درون ظرف و یا دیس مناسبی قرار دهید و با سس تند و خیار شور و کاهو و گوجه و …ناگت را به زیبایی تزیین کنید. امیدواریم با این روش طرز تهیه ناگت مرغ بتوانید ناگت مرغ خوشمزه ای را در منزل طبخ کنید. برای مشاهده آموزش انواع غذا با مرغ کلیک کنید. نوش جان

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

دستور پخت ناگت مرغ خانگی
دستور پخت ناگت مرغ خانگی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *