چگونه اپل ايدي جديد بسازيم

دوره مقدماتی php
چگونه اپل ايدي جديد بسازيم
چگونه اپل ايدي جديد بسازيم

“با وجود رفع تحریم ها هنوز هم ساخت اپل آیدی (Apple ID) برای کاربران ایرانی به آسانی میسر نیست” «اپل آی دی» (Apple ID) یک حساب کاربری است که به کمک اش، برنامه هایی که دانلود یا خریداری می شوند به همراه یک امضای الکترونیکی، برای شما اختصاصی شده و در آینده، بدون اپل آیدی تان قابل استفاده نخواهد بود. Apple ID همانند شناسنامه برای کاربران اپلی است، یکی از مشکلات کاربران جدید سیستم عامل iOS، دانلود و خرید برنامه و بازی از «فروشگاه اپل» (App Store) است. ساخت اپل آیدی اولین پیش نیاز جهت بهره بردن از استور غنی و اپلیکیشن های بی نظیر اکو سیستم iOS است. به همین دلیل هر شخصی که دستگاهی از محصولات اپل را تهیه می کند بایستی در اولین فرصت آیدی مخصوص خود را بسازد ولی این کار به سادگی دانلود از فروشگاه «گوگل پلی» (Google Play) نیست. متاسفانه اپل برخلاف روند بسیار ساده سایر شرکت ها اعم از گوگل و مایکروسافت، از روند پیچیده تر و بالطبع به همراه امنیت بالاتری جهت ساخت آیدی برای کاربران گجت های خود استفاده کرده است. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا از راه های فرعی ساخت آیدی جلوگیری کند.
احتمالا با جستجوی عبارت هایی مثل «اپل آی دی آماده»، «اپل آی دی چیست»، «اپل آی دی مجانی» و «آموزش ساخت اپل آی دی»، با سایت هایی رو به رو شده اید که آموزش هایی در مورد ساخت اپل آیدی دارند یا پیشنهاداتی را برای خرید اپل آیدی، به شما ارائه می دهند. در ادامه به طور کامل مراحل ساخت اپل آیدی را برای شما شرح می دهیم و برای تمامی مشکلات احتمالی بهترین راه حل را عنوان خواهیم کرد.

آیتونز را اجرا کرده و دکمه ی بیشتر یا سه نقطه در گوشه ی بالا سمت چپ صفحه را انتخاب کرده و بر روی دکمه App کلیک کنید.

در این قسمت با کمی اسکرول و در منوی سمت راست لیست بهترین اپلیکیشن های رایگان ارائه شده در آیتیونز را خواهید دید، از این لیست به دلخواه یک برنامه را انتخاب کنید. اصلا اهمیتی ندارد که چه برنامه ای را انتخاب می کنید، تنها موردی که اهمیت دارد این است که این اپلیکیشن، رایگان باشد تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید.

پس از مشاهده ی لیست انتخاب یکی از اپلیکیشن های این لیست (ما اپلیکیشن massenger را انتخاب کردیم) به صفحه ی دانلود اپلیکیشن هدایت می شوید. در این صفحه روی گزینه ی get کلیک کنید. در نظر داشته باشید تنها اپلیکیشن های رایگان از این گزینه برخوردارند.

پس از کلیک روی گزینه ی** get ازآنجایی که شما اپل آیدی ندارید، پنجره ی لاگین برای وارد کردن اطلاعات اپل آیدی باز می شود. در این پنجره برای ساخت اپل آی دی روی گزینه ی Create Apple ID** کلیک کنید.
چگونه اپل ايدي جديد بسازيم

پس از انتخاب گزینه ی نام برده در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده(از جمله ایمیلی که به آن دسترسی دارید و انتخاب رمزی 8 رقمی برای Apple ID که حداقل شامل یک حروف بزرگ و یک حروف کوچک انگلیسی و اعداد باشد) را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ی Continue کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی مربع با قوانین Apple موافقت فرمایید. در آخر بر روی دکمه continue کلیک کنید. (در نظر داشته باشید نباید این آدرس جعلی باشد. آدرس ایمیل شما همان شناسه ی اپل آیدی خواهد بود)

دوره مقدماتی php

در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را مانند نمونه پر کنید. در قسمت تاریخ تولد، تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. بعد ها هنگام استفاده از آیدی امکان پرسیدن تاریخ تولد شما توسط اپل وجود دارد پس در وارد کردن آن دقت کنید. ابخش سوالات مربوط به سوال های امنیتی اپل هستند. این قسمت را با دقت پر کنید زیرا اگر در آینده قصد استفاده از گیفت کارت اپل و خرید اپلیکیشن را داشته باشید، اپل به صورت تصادفی سوال ها را از شما خواهد پرسید و در صورت عدم توانایی در جواب آن ها آیدی شما بلوکه خواهد شد. در صورت تمایل با کلیک کردن روی مربع، ارسال ایمیل و اطلاع رسانی جدید ترین خبر های اپل و استور را فعال می نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه ی Continue به صفحه ی بعدی منتقل می شوید.

در این بخش کاربران باید اطلاعات پرداخت و آدرس سکونت خود را وارد کنند. کاربران مختلف همواره در این بخش به مشکل می خورند. ابتدا در بخش payment type‌ گزینه ی none را انتخاب کنید تا نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی نباشد. سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. سپس باید آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره تلفن را درج کنید. در نظر داشته باشید که اپل حساسیت بسیاری در این قست دارد و با بررسی آدرس آی پی و اطلاعات وارد شده صحت کاربری را می سنجد و در صورت وجود تمایز، از ثبت نام جلوگیری می کند. آدرس ها را دقیقا مطابق با اطلاعات زیر وارد کنید. در پایان بر روی گزینه ی Continue کلیک کنید.

اگر خوش شانس باشید بدون دریافت خطا پیغام verify را مشاهده خواهید کرد و سپس باید به ایمیلی که به عنوان شناسه در مراحل گذشته وارد کرده اید مراجعه کنید و رمز 5 رقمی که اپل به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر مشخص شده وارد نمایید و سپس بر روی دکمه verify کلیک کنید.

با مشاهده صفحه زیر و زدن دکمه Continue اپل آیدی شما با موفقیت ساخته شده است.

برای وارد شدن به اپل آیدی خود، فقط کافیست مانند تصویر زیر در برنامه iTunes ایمیل و رمز عبوری که در گام پنجم انتخاب کرده اید را وارد نمایید.

درباره نویسنده

پست های دیگر

نظرات

رهسپار راه کاری نوین برای سفری ایمن و ارزان است که به وسیله به اشتراک گذاری وسیله نقلیه در سفر های بین شهری صورت میگیرد. به این روش Ridesharing گفته میشود.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

قیمت آیفون x | قیمت آیفون 8

 ​

مجموعه اپل اِن آی سی از اواخر سال 1384 فعالیت خود را با هدف ایجاد وبسایت و فروشگاهی متفاوت در ارائه محصولات و خدمات اپل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و در این سال‌ها با استفاده درست از انتقادات و تجربه‌های مختلف توانسته است علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران، همیشه در ارائه محصولات و هر نوع خدمات پس از فروشی اعم از بیمه، گارانتی، خدمات نرم‌افزاری، خدمات سخت‌افزاری و… متمایز عمل کند و این مهم امروز تنها به یک دلیل که آن هم ساخت لبخندی از رضایت بر روی لبان شماست تحقق یافته است.

اپل اِن آی سی با افتخار توسط مجموعه جوان و متخصص سرور ستاپ میزبانی و پشتیبانی می شود .

تلفن تماس: 021 6697 2336

چگونه اپل ايدي جديد بسازيم

خط مستقیم:0912 004 7278

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

تلفن تماس: 021 6697 2336

خط مستقیم:0912 004 7277

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

چگونه اپل ايدي جديد بسازيم

Working…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

Loading…

روش جدید آموزش ساخت اپل آیدی بدون آیتونز در این آدرس قرار گرفت : https://www.youtube.com/watch?v=NEu_f…در این آموزش ساده ساخت اپل آی دی معتبر و وریفای شده (بدون مشکل دی اکتیو یا غیر فعال شدن اپل آی دی در آینده – اپل آیدی آمریکایی) و قابل اعتماد و رایگان با استفاده از نرم افزار iTunes 12.6.4 در اختیار شما قرار میگیره که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به شکل ویدیو در دسترس شما خواهد بود.توضیحات بیشتر : http://geniusbar.ir/160/how_to_ceate_…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading playlists…

چگونه اپل ايدي جديد بسازيم
چگونه اپل ايدي جديد بسازيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *