چکار کنیم گریه کنیم

دوره مقدماتی php
چکار کنیم گریه کنیم
چکار کنیم گریه کنیم

برای اینکه بتوانید یک صحنه دراماتیک و حسی همراه با گریه و اشک ریختن ابلاغ کنید، دو روش وجود دارد.

برای اینکه بتوانید یک صحنه دراماتیک و حسی همراه با گریه و اشک ریختن ابلاغ کنید، دو روش وجود دارد:

۱)روش متداول حسی که برگفته از متد استانیسلاوسکی است، در این روش شما تمرکز کافی با تصویر سازی یک مصیبت و یا منظره غمگین مانند فوت یکی از عزیزانتان، یا اتفاق ناخوشایندی که در گذشته برای شما افتاده، خود را در آن فضا قرار می دهید و اشک می ریزید. ( البته این روش باعث بروز عوارض مخرب روحی و ذهنی در بازیگر می شود و در اکثر مواقع به دلیل شرایط نامساعد محیطی و جابه جایی زمانی باعث می شود بازیگر حس لازم را در زمان مورد نظر ایجاد نکند.)

۲)تکنیک گریه: بازیگران سبک متد اکتورز امرزوه با شناخت از آناتومی بدن و کنترل عضلات خود می توانند کارهای خارق العاده انجام دهند که یکی از این تکنیک ها گریستن از طریق کنترل غدد اشکی چشم است که مکان این غدد را در عکس خواهید دید، بازیگر با شناخت این غدد یا کیسه های اشکی و با تمرین پر و خالی کردن این کیسه ها می تواند به راحتی در زمان مطلوب اشک بریزد.

 

چکار کنیم گریه کنیم

دوره مقدماتی php

فیلم – گریه کردن شهاب حسینی در فیلم برف روی شیروانی داغ

 

چگونه کیسه های اشکی را کنترل کنیم و در اختیار قرار دهیم؟

خیره شدن به نقطه ای در یک صفحه سفید مثلا دیوار، بدون پلک زدن برای مدت ۱ تا ۳ دقیقه.

خیره شدن به نور شمع بدون پلک زدن در یک محیط تاریک از ۱ تا ۳ دقیقه.

توجه داشته باشید این تمرینات باید مستمر و هر بازه تمرینی حدود ۱۵ دقیقه انجام شود. بعد از مدتی کیسه های اشکی شما تحت کنترل شما قرار می گیرد و با اراده شما پر و خالی می شود.

منبع: کلاس هنر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام ببخشید این تمرینات ذکر شده ی فوق اسیبی به تار های دید چشم یا قسمت های مختلف ان وارد نمی کند؟

پلک زدن باعث میشود تا چشم از خشک شدن جلوگیری کند، پرهیز از این کار در طولانی مدت قطعا به چشم اسیب وارد میکند، حتی بعد ۱ دقیقه شما احساس چشم درد میکنید

عالی

سلام ببخشید معنی بازه چی میشه یعنی باد ۱۵ دقیقه پشت سر هم باشد یا ۱۵ دقیقه بینش فاصله بینازیم سوال دوم ۲تا تمرین ها باید باهم انجام شود سوال ۳ تمرین کنیم روی صحنه بدون انجام دادن این کارها میشه گریه کرد

سلام ممنون خیلی خوب بود

به جون خودم من بلد بودم اینارو
راستی لطفا رمان منو مطالعه کنید
رمان منتخب نابودی از نازنین مریم

سلام ببخشید میخواستم بدونم روش های دیگری هم هست؟؟مثلا استفاده کردن از قطره چشم مخصوص گریه کردن؟؟؟

سلام. قطره های چشم که بتونه اشک رو در بیاره وجود داره ولی خود بازیگران هم به ندرت از اونها استفاده می کنن.

اسم قطره ای ک باعث ریزش اشک میشه چیه؟
لطفا بگین

تمرین نمیخواد که همین که یه لحظه مغزتو به یاد بندازی که تو ایران با این همه فلاکت داری زندگی میکنی ،،هااااای هاااااای گریه میکنی

این کار عالی

الان آقای حسینی یا بازیگران درجه یک از کدوم شیوه استفاده میکنن لطفا توضیح بدین

بازیگران با تجربه، بعد از سال ها بازیگری، ممکن است خودشان از شیوه های جدید و منحصر به فردی استفاده کنند و یا حس گرفتن و اشک ریختن برای آنها بسیار ساده باشد.
اینکه این بازیگران از کدام شیوه استفاده می کنند بر ما هم پوشیده است.

فقط کافیه یه متن درباره ی پدرت بخونی ناخود اگاه اشکت سرازیر میشه من چند بار امتحان کردم جواب میده

سلام بله من همینکارو انجام میدم

روشی نیست که به چشم یا هر جای دیگه آسیب نرسه؟؟؟؟

لطفا کمکم کنید من دنبال روش گریه کردن میگردم برای اجرام

با سلام خدمت شما
این سایت واقعا فوق العاده است
و من چیز های جدیدی یاد گرفتم
و از کیسه اشک خیلی خوشم امد
کیسه اشک رو تمرین میکنم ببینم ایا میشود یا خیر به شما خبر میدم
اگر امکان دارد ترفند های دیگر بازیگری هم بنویسید.

عزیرم ن برای تمرین اشک تمرکز کن رونقشت یعنی خودتو بزارتواون نقش خودت باش

سلام میشه یه ماده معرفی کنید برای گریه مصنوعی

ایناکاملا دروغ اشک رو ب صورت اضافه میکنن مهم اینه خودتوتواون نقش ببینی وبیشترژست صورت مهمه اشکوروخیلی راحت میشه اضافه کرد


شروع موضوع توسط HAM!D ‏30 می 2010 در انجمن گفتگوی آزاد

مسئله‌ی مهم آن است که هرگز از سؤال‌کردن دست برندارید. برای هر حس کنجکاوی، یک پاسخ وجود دارد.

نمی دانید؟! بپرسید!

می دانید؟! پاسخ دهید!

لیست کامل

© Porseshkadeh.com

چگونه جلوی گریه را بگیریم؟ چگونه زمانی که احساساتی می شویم مانع از گریه کردن شویم؟ این شرایط در محیط های عمومی و در حضور دیگران ممکن است چندان مورد پسند و خوشایند ما واقع نشود. در این مقاله روش های جلوگیری از گریه کردن را برای شما توضیح خواهیم داد.

چه بسیار مواقعی که علیرغم میل باطنی احساساتی می شوید ولی تمایلی به گریه کردن ندارید و دوست دارید خود را محکم تر نشان دهید ولی کنترل گریه و اشک کار راحتی نیست. به هر حال به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات گریه کردن به مراتب بهتر از گریه نکردن است. همه ی ما احساسات داریم و گریه کردن هم جزئی از ماست. اما اگر تمایل دارید جلوی گریه خود را در مواقع ضروری بگیرید در این مقاله با ما همراه باشید.

در مقاله ای دیگر از هاو کن یو در رابطه با اینکه چگونه جلوی خنده خود را بگیریم صحبت کردیم که در لینک زیر می توانید این مقاله جالب را مطالعه کنید.

  چگونه در مواقع مهم جلوی خنده خود را بگیریم

چکار کنیم گریه کنیم

گریه کردن یک عکس العمل از بدن در مقابل احساسات درونی شماست، از سوی دیگر روش و یا روش های تنفس می تواند به شما برای جلوگیری از گریه کمک کند. به هر دلیلی که احساسات شما بر انگیخته شده است اولین و مهم ترین قدم حفظ آرامش است که یکی از راه های خوب برای حفظ آرامش تمرکز کردن بر روی تنفس است.

اگر تمایل دارید روش های صحیح تنفس و نفس های شکمی و یا به هنگلم ورزش را هم یاد بگیرید مقاله زیر را می توانید از هاو کن یو مطالعه کنید.

شاید شما به گریه افتاده باشید ولی روشهایی وجود دارد که می توانید حداقل جلوی اشک های خود را بگیرید. برای جلوگیری از خارج شدن اشک ها یکی از روش ها و ترفند ها چرخاندن چشم ها به اطراف است،  حتی برخی از محققان پلک زدن را نیز در این امر ناسب و کاربردی دانسته اند.

یک نکته کلیدی برای جلوگیری از خنده پرت کردن حواس خود است تا ذهن شما دیگر درگیر این احساسات نباشد،

 معمولا بلند کردن ابرو ها و یا جمع و چروک شدن پوست پیشانی از نشانه هایی برای گریه کردن هستند، برای جلوگیری از همچین ظاهری، سعی کنید صورت و حالات صورت خود را به نحوی حفظ کنید که همیشه در حالت عادی آن را بر چهره دارید.

شاید یکی از سخت ترین کار ها برای جلوگیری از گریه رهایی از شر بغضی است که سراسر وجود شما را فرا گرفته است. هنگامی که بدن شما احساس می کند که استرس شدیدی دارید، یک عکس العمل نسبت به این اتفاق از جانب سیستم عصبی اتفاق می افتد و آن هم باز شدن دهانه نای است و این کار با کنترل عضله های در پشت گلو اتفاق می افتد و این همان حالت بغضی است که شما در گلوی خود احساس می کنید.

هنگامی که قطرات اشک از چشمان شما خارج شده اند می توانید این اشک ها را به مورد دیگری ربط دهید. هر چند خود شما بهتر از هر کس با این ترفند آشنا هستید ولی با این حال می توانید

قبل از خارج شدن اشک ها و سرازیز شدنشان، باید به نحوی آن را از دید دیگران مخفی کنید. بنابر این سعی کنید نشان دهید که در حال خارج کردن چیزی از گوشه چشمتان هستید و بدین وسیله اشک خود را قبل از دیده شدن پاک کنید. همچنین در این حین کمی با انگشت گوشه چشم خود را بفشارید تا مابقی اشک ها را نیز خارج کنید و با انگشت پاکشان کنید. همچنین می توانید حالت عطسه به خود بگیرید و با دو دست چشمان را پوشانده و سپس اقدام به پاک کردن چشمان خود کنید.

اگر امکان پذیز باشد شاید ترک کردن محیط یکی از بهترین و ساده ترین کار ها باشد تا بدین صورت با هیچ یک از مشکلات بالا رو به رو نشوید و بتوانید خود را از این شرایط به سرعت خارج کنید.

سلام ببخشید من یک مشکل دارم که به جز احساساتی شدن در مواقع عصبانیت یا دعوا با این که چیزیم نیست اشک از چشام میاد و بقیه فکر می کنند دارم گریه میکنم و به گمانی مث بچه سوسوا گریه میکنم برای حل این مشکل باید چه کنم

سلام من هرکی بهم.میگه بالا چشت ابرو گریم در میاد چه تو رابطه ام چه تو کارم . یا با دوستانم میخوام که محکم وایسمو منطقی جوابشونو بدم اینطوری فکر میکنن ضعیفم واقعا نمیخوام باشم☺

سلام من نمی تونم جلوی احساساتمو بگیرم مثلاً سر چیز کوچکی که مهمه اشکم در میاد همه میگن این عین بچه سوسولاس پس چکار کنم؟ خیلی ها حقمو میخورن میدن به یکی دیگه بعدا میگنسر یه چیز به این کوچکی گریه میکنا؟

Comments are closed.

تكنيك گريه كردن در بازيگرى برای اینکه بتوانید یک صحنه دراماتیک و حسی همراه با گریه و اشک ریختن ابلاغ کنید، دو روش وجود دارد. 1روش متداول حسی که بر گرفته از متد استانیسلاوسکی است، در این روش شما تمرکز کافی با تصویر سازی یک مصیبت و یا منظره غمگین مانند فوت یکی از عزیزانتان، یا اتفاق ناخوش ایندی که در گذشته برای شما افتاده، خود را در آن فضا قرار مى دهید و اشک میزیرید، (البته این روش باعث بروز عوارض مخرب روحی و ذهنی در بازیگر میشود و در اکثر مواقع به دلیل شرایط نامساعد محیطی و جابجایی زمانی با عث میشود بازیگر حس لازم را در زمان مورد نظر را ایجاد نکند) 2 تکنیک گریه: بازیگران سبک متد اکتورز امروزه با شناخت از آناتومی بدن و کنترل عضلات خود میتوانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند که یکی از این تکنیکها گریستن از طریق کنترل غدد اشکی چشم است که مکان این غدد را در عکس خواهید دید، بازیگر با شناخت این غدد یا کیسه های اشکی و با تمرین پر و خالی کردن این کیسه ها میتواند به راحتی در زمان مطلوب اشک بریزد.  حال چگونه کیسه های اشکی را کنترل کنیم و در اختیار قرار دهیم 1 تمرین اول خیره شدن به نقطه ای در یک صفحه سفید مثلا دیوار، بدون پلک زدن برای مدت 1 تا 3 دقیقه. 2 خیره شدن به نور شمع بدون پلک زدن در یک محیط تاریک از 1 تا 3 دقیقه. توجه داشته باشید این تمرینات باید مستمر و هر بازه تمرینی حدود 15 دقیقه انجام شود بعد از مدتی کیسه های اشکی شما تحت کنترل شما قرار میگیرد و با اراده شما پر و خالی می شود.

آدرس:رسالت/جنب مترو علم و صنعت/مجتمع شاپرک/واحد408

تلفن:77708683 – 77052633

ایمیل:Info@paniz-acting.com

چکار کنیم گریه کنیم
چکار کنیم گریه کنیم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *