چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

دوره مقدماتی php
چکار کنیم که زن زود ارضا بشه
چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

جستجو در سایت

چکار کنم زنم ارضا بشه

دوره مقدماتی php

پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه اکثر آقایان تصور میکنند در آن مهارت دارند و به خوبی میتواند انجام دهند کم کم به دغدغه ای جدی مبدل میشود که در مقاله ذیل به آن خواهیم پرداخت

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

بخش اول : اگر قبل از ازدواج از آندسته از افرادی بوده اید که به تماشای فیلم پورنو میپرداخته اید ، هر آنچه در این فیلمها دیده اید را فراموش کنید چرا که همسر شما بازیگر فیلم پورنو نمیباشد و نباید با وی چنینی رفتاری داشته باشید

1) گام نخست : احساس آرامش

لازمه تحریک جنسی خانم ها احساسات و عواطف آنها میباشد حس آرامش در زنان باید از ساعتها قبل در آنها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبی به مرحله برانگیختگی برسند شاید 24 ساعت تا 48 ساعت قبل از رابطه این حس در آنها باید شکل گرفته باشد ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد مردانی که همیشه به عواطف همسرخود توجه میکنند مسلما همیشه همسری آماده برای رابطه جنسی خواهند داشت

2) محل برقراری رابطه

اگر قصد تجربه  یک رابطه جنسی عمیق را دارید  محل برقراری رابطه برای زنان اهمیت دارد ، مرتب بودن محیط بر تمرکز بهتر موثر است ، نورکم و یک موسیقی بی کلام آرام حتما بر کیفیت روانی رابطه تاثیر گذار است

3) دما

گرم بودن محل برقراری رابطه و گرم بودن اندامهای بدن زنان در تحریک و ارگاسم آنها موثر است ، گرم بودن پاها خصوصا در ارگاسم و تحریک پذیری موثر است افرادی که دست و پای آنها ( کف پاها ) سرد میباشد دیرتر تحریک و یا ارگاسم میشوند

4) پیشنوازی و معاشقه

برای مردان شاید اصل مطلب در رابطه جنسی تنها دخول محسوب شود این در حالیست که در زنان پیشنوازی و معاشقه از اصول مهم حتی در برخی افراد مهمتر از دخول می باشداین مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد یک مرد باید تمامی نقاط بدن همسر خود را درمعاشقه دخیل کند ، نوازش موها ، لمس صورت ، لمس کامل بدن ، حرفهای درگوشی ( لازم است در رابطه جنسی با همسر خود صحبت کنید حرفهای محبت آمیز ) بوسیدن بوئیدن  لیسیدن مکیدن یا حتی گاز گرفتن حداقل مدت زمان لازم برای پیشنوازی شاید 20 دقیقه زمان نیاز داشته باشد

5) انجام مرحله دخول

به آرامی نه با یک روش تکراری نه در یک حالت نه فقط خوابیده چنید روش مختلف برای نزدیکی وجود دارد ، دخول باید با وقفه همراه باشد و در وقفه ها مجددا به معاشقه بپردازید  مجددا دخول را ادامه دهید

6) ممکن است همسر شما از دخول به ارگاسم نرسند

نگران آن باشید که همسرتان از طریق دخول ارگاسم را تجربه نمیکند، اصلا غیر طبیعی نیست ، اکثر خانم ها از ناحیه کلیتوریس ارگاسم را تجربه میکنند نه از طریق دخول

7) خانم ها مقدم هستند

همسرتان را به ارگاسم نزدیک کنید سپس به ارضای خود متمرکز شوید  از آنجاییک ه بطور طبیعی مردان زودتر از زنان میتوانند ارضاء شوند توصیه میشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزدیک سپس مرد برای ارضا شدن از روش دخول عمیق استفاده کند تا مدت زمان ارضای هر دو نزدیک به هم یا همزمان صورت گیرد

8) بخشی از ارضای زنان مربوط به بعد از رابطه جنسی است

بعد از ارگاسم  پشتتان را نکنید و بخوابید ، قدردانی بوسه و در آغوش گرفتن همسر  میل و خواسته او را در دفعات بعدی چندین برابر میکند

در انتها توصیه میشود مطالب پیشنهادی ذیل را مطالعه نمائید

مطلب از : علی سلطانی مجد / جهت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

آموزش ارضا کردن زنان

زنان از نوازش کدام قسمت از بدن خود لذت میبرند

حکم شرعی تامین نشدن نیاز جنسی زن توسط مرد

شناسایی نقاط تحریک پذیر بدن زنان

نشانه ارضا شدن در خانم ها

رابطه جنسی بدون مقاربت

زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است چگونه ارضا شود

آموزش های قبل از نزدیکی و اسرار تحریک جنسی همسر

بازی های جنسی با همسر

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

مشاهده دسته بندی :
مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید :
410039

این مطلب را به اشتراک بگذارید
و در گوگل محبوب کنید

عضویت در خبرنامه



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             

  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


34046


بازدید امروز:


55932


بازدید دیروز:


203259124


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.


بسیاری از مردان و زنان نمی دانند که چگونه باید همسرشان را تحریک و ارضا کنند. و این باعث سرد شدن ر زندگی زناشویی آنها میشود.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با شیوه های درست روابط زناشویی آشنا کنیم.با دلگرم همراه باشید.


چکار کنیم که زن زود ارضا بشه





این مطلب درست است چه کسی گفته میل جنسی زنان کمتر است . زنان باید یاد بگیرند برای ایجاد رابطه سالم همیشه نباید آقایان پیش قدم باشند بلکه میبایست خانمها هم برای شروع رابطه جنسی اعلام امادگی کنند.


همواره زنان نگران این هستند آیا می توانند در حین رابطه تمام نیازهای مرد خود را برآورده


کنند

به هیچ وجه به این موضوع فکر نکنید که برای ارضا کردن همسرم چه کارهایی را باید انجام بدهم بلکه به این موضوع تمرکز کنید که چطور میتوانم به اوج لذت برسم . زمانی که بتوانید به اوج لذت برسید مطمئا باشید که همسر شما هم از این رابطه کمال رضایت را برده است چراکه هیچ چیزی برای یک مرد لذت بخش تر از این نیست که می تواند همسر خود را ارضا کند . به همین دلیل است که اکثر مردان به صورت خودکار هر 10 دقیق یک بار از همسر خود سوال میکنند ارضا شدی ؟ ارضا شدی ؟ ….


تصور اشتباه خانمها این است که آقایان دم دمی مزاج هستند و گه گاهی که نیاز جنسی


داشته باشند به سمت همسر خود می روند

زنان همیشه این اشتباه را میکنند که مردان عاطفی نیستند و بیشتر برا برطرف کردن نیازهای جنسی خود به با همسرشان نزدیی میکنند . اما باید به خانمهای عزیز گفت کاملا در اشتباه هستند . چراکه تحقیقات نشان داده است که همواره مردان از رابطه جنسی زودگذر و بدون عشق بازی همواره گلایه میند بوده اند .


مردها برای ایجاد رابطه جنسی حوصله ام رو نداره !

این تصور اشتباهی است که اکثر خانمها میپندارند هر زمانی که به همسر خود نزدیک شوند میبایست همسرشان امادگی رابطه را داشته باشد . با توجه به ایدئولژی مرد همواره در محیط کار بوده و فشارهای اقتصادی خانواده را تحمل می کند بعضی از روزها کسل و بی رمق می باشد و باید به وی این اجازه را داد که ریکاوری پیدا کند و بعد از آن اقدام به رابطه کرد .


مردها خودشون خیلی باهوش و باتجربه هستند حتما میفهمند که من چه موقه ای به ارگاسم میرسم
این تصور اشتباهی هست که اکثر خانمها دارند .

اگر خانمها بدانند که یک مرد چه مقدار خوشحال می شود از اینکه توانسته همسر خود را ارضا کند هیچ وقت خانمها دست به این اشتباه نمیزدند .


وقتی مرد پیشنهاد جدیدی برای رابطه جنسی به من داد حتما ازم سیر شده !

هر زمان که مرد به همسر خود یک روش جدیدی را پیشنهاد داده است قصد ایجاد تنوع در رابطه جنسی را می دهد . اگر پیشنهادی را به شما داد اول ان را برسی کنید در صورتی که برای شما مقدور بود قبول کنید و در صورتی که مقدور نبود با مهربانی دلیلش را به همسرتان توضیح دهید و از وی فرصت بخواهید که کمی بیشتر فکر کنید.







۱. قدرت شما. اینکه مردها جنس قوی‌تر به شمار می‌روند، دلیل دارد. از مرد معمولاً انتظار می‌رود حمایت، پشتیبانی و قدرت فیزیکی داشته باشد. از او انتظار می‌رود که سخت کار کند، عرق بریزد و با همه اینها روی پای خود بایستد. این قدرت‌های مردانه را داشته باشید.


۲. حضور شما. میل همسر شما به داشتن رابطه‌جنسی تا حد زیادی به این بستگی دارد. اگر وقتی با او هستید ۱۰۰٪ حاضر باشید (حتی اگر زمان با هم بودنتان محدود است)، او راضی خواهد شد. این نکته را هم بگویم که اعتماد دارم ۱۰۰٪ انرژی جنسی‌تان را باید در رابطه‌تان بگذارید. اگر هر درصدی از آن را جای دیگری خرج کنید، اعتماد رابطه‌تان به خطر خواهد افتاد.


۳. اعتمادبه‌نفس شما. از آنجاکه خانم‌ها ذاتاً به دنبال امنیت هستند، اعتمادبه‌نفس مرد می‌تواند یک تحریک‌کننده قوی برای آنها باشد. وقتی مردی با اعتمادبه‌نفس به زن خود نزدیک می‌شود، زن دقیقاً همان واکنش شیمیایی (ترشح دوپامین و نورپینفرین) را در مغز خود تجربه می‌کند که مرد وقتی همسرش بلوز خود را بالا داده و سینه‌هایش را به او نشان می‌دهد.

و منظورم از «اعتمادبه‌نفس»، «غرور مردانه» و «مردسالاری» نیست! منظورم این است مردی باشید که می‌داند کیست. مردانی که مضطرب، منفعل و به عبارتی زن‌ذلیل هستند، هر چیزی دارند به جز اعتمادبه‌نفس. اگر به دنبال یک راه قطعی برای نابود کردن ازدواجتان هستید، مردی باشید منفعل، از بحث و دعوا گریزان و زن‌ذلیل که فقط می‌خواهد همیشه زنش را راضی نگه دارد.


چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

۴. صداقت شما. داشتن راستی و درستی مداوم برای حفظ پیوند جنسی عمیق با همسرتان ضروری است. این یعنی همیشه راست بگویید، روی حرفتان بایستید، به حرفتان عمل کرده و مرزهای درست داشته باشید.


۵. نکته اضافه: برنامه داشته باشید. منظورمان کنترل کردن همسرتان نیست؛ یعنی به او حق انتخاب بدهید. یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که وقتی شب به خانه می‌آیید، بپرسید، «امشب می‌خواهی چه کار کنی؟» به جای این وقتی از در وارد شدید بگویید، «آماده شو که ساعت ۸ برای شام بیرون برویم.»

البته به او این حق انتخاب را بدهید که یا پیشنهاد شما را بپذیرد و یا یک جایزین برای آن داشته باشد. همه چیز را به او نسپارید. این اصل درمورد اتاق‌خواب هم صدق می‌کند. وقتی به عنوان یک مرد حاضر باشید و ذهن، قلب، شوخ‌طبعی، ‌منطق، تخیل، کلام، قدرت و همه چیزتان را با همسرتان تقسیم کنید، همه وجود خودتان را در اختیار او قرار می‌دهید.

وقتی او دعوت شما را قبول می‌کند، خودش هم همین کار را دربرابر شما کرده و شما را به جاهایی خواهد رساند که خودتان توان رفتن به آنها را نداشته‌اید.


متخصصان امور جنسی می گویند: “زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی نیازمند” و این اصلی است که مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. مردان یک ناحیه حساس جنسی دارند این درحالی است که زنان سه ناحیه حساس نسبت به تحریک جنسی دارند. وجود این سه ناحیه اصلی در بدن زن، یادآور این نکته به مردان است که برای تحریک هر چه بیشتر زنان بایستی بسیار فعال باشند و از اندام مختلف بدن برای انجام تحریک استفاده کنند.

مردان می توانند از هر دو دست و دهانشان برای تحریک کردن همسرشان استفاده نمایند. به هنگام استفاده از دست ها، مرد می تواند از یک انگشت و یا سه انگشت خود مدد جوید. حتی گاهی اوقات لازم است یک روند و مسیر مستقیم را در بدن زن دنبال کند و گاهی نیز می تواند یک روند متناوب را در پیش گیرد.

هم چنین گاهی می تواند انگشتان را به آرامی و ملایمت در بدن زن حرکت دهد و گاهی نیز سفت و محکم و همراه با قدری فشار همسرش را لمس کند. مرد می تواند با چرخش دستانش به سمت راست و بعد چپ یا بالعکس و یا با حرکت دادن آنها به سمت بالا و پایین و یا با هر تغییر کوچک دیگری در حرکت دستان و انگشت و لمس کردن بدن ، باعث تحریک زن شود و حس او را به ارضاء شدن و تنوع مرتفع سازد.

مردان بایستی بخاطر داشته باشند که علاوه بر کیفیت لمس و تحریک همسر، مقدار زمانی را هم، که صرف این کار می کنند، تضمین کننده ارضاء همسرشان است. هر چه شما زمان بیشتری را برای پیش نوازی همسرتان صرف کنید، به همان میزان لذت و خوشی بیشتری را به همسرتان ارزانی می کنید و رضایت زناشویی او را افزایش می دهید.

اگر مرد پیش نوازی را حدود سی دقیقه ادامه دهد بی شک زن به ارگاسم نزدیک می شود اما اگر در طول این مدت زن به ارگاسم نرسد باید بدانید یا ارگاسمی در کار نخواهد بود یا این که قدری دیگر لازم است که به پیش نوازی ادامه دهید تا زن به ارگاسم برسد.





نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟


در این قسمت یاد خواهید گرفت که چگونه شوهرتان را به طرز باور نکردنی از سر تا پا غرق شادی و هیجان کنید . هدف از این آموزش بدست آوردن مهارت و دانش احیای زندگی زناشویی جنسی و تقویت تحریک کنندگی شما می باشد . این مرحله به چگونگی تحریک نمودن مردتان اختصاص دارد .

بله ، می دانم . شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش می باشد ، حق با شماست . امام من فکر می کنم طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یکدیگر نیز تلاش کنند .

به نظر کار ساده ای می رسد ، اما حقیت این است که در عمل هر کسی متفاوت از دیگران تحریک می شود . وقتی شما واقعا امیال منحصر به فرد یکدیگر را بشناسید ، حقیقتاً از با هم بودن در تخت خواب لذت خواهید برد .









کشف امیال جنسی مرد



یکی از اولین مراحل در ارضای یک مرد ، مرحله “برانگیختگی” می باشد . اسم این مرحله را می گذاریم “شروع تحریک شوهر ” . برای این که همان زن دلربایی باشید که شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند ، من پیشنهاد می کنم که در مورد آن چه باعث تحریکش می گردد با وی صحبت کنید . تنها راه این است که می توانید بفهمید چه چیزی هر دوی شما را برای آمیزش آماده می کند .


برای مثال ، زوجی برای مشاوره نزد من آمدند که طرز معاشقه مورد نظر آن ها با یکدیگر فرق داشت – مرد همیشه از زنش می خواست که از حرف های تحریک کننده و زشت در رابطه شان استفاده کند ، در حالی که زن همیشه از شوهرش می خواست پشتش را ماساژ دهد . تا وقتی که ایت دو توانستند یاد بگیرند که چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند ،‌روزهای سختی را پشت سر گذاشتند .

امام همین که آن ها این حقیقت را پذیرفتند که هر یک نوع متفاوتی از معاشقه را دوست دارند ، یاد گرفتند که چگونه از ترکیب هر دو تکنیک در مورد همسرشان استفاده کنند . حالا دیگر آن ها معمولا با ماساژ پشت شروع می کنند و سپس وقتی که به اتاق خواب می روند ،‌زن شروع می کند به گفتن کلمات زشت و در عین حال خوشایندی که مورد تقاضای شوهرش است .





آماده اید که بفهمید چگونه شوهرتان را سر حال کنید ؟


ابتدا در فرم معاشقه که در زیر آمده است ، جاهای خالی را پر کنید و سپس چک لیست تحریک را تکمیل کنید . چک لیست نام روشی است که من به عنوان یک سکسولوژیست به کار می برم تا اعمالی که برای بهبود ارضای جنسی یک زوج لازم است ، تعیین گردد .


از شوهرتان بخواهید که پنج دقیقه وقت بگذارد و چک لیست زیر را پر کند یا این که می توانید از آن به عنوان یک تمرین سرگرم کننده که با هم انجامش می دهید استفاده کنید . مثلا در هنگام صرف چای بعد از شام ، امام نه در تخت خواب .


هدف ما این است که دیدگاه روشنی از آن چه که برای تحریک کردن او باید انجام دهید و آن چه نباید انجام دهید ، بدست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که چیزهایی که شوهرتان دوست دارد و آن چه که باعث تحریک وی می گردد را بفهمید .



فرم معاشقه


آماده اید آن چه را که شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !


1 – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : …


2 – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : ……


3 – وقتی همسرم … می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم .



4 – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …


5 – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم … می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .



چک لیست تحریک


حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.


گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :



در آغوش گرفتن همسرم



رقصیدن با همسرم



گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم


ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره


این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .


وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )



فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم .


دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است



ماساژ دادن بدن همسرم



این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .



لخت دیدن همسرم



حمام کردن با همسرم



گفتن امیال جنسی ام به او



شیطنت های جنسی همسرم



گفتگوی تلفنی تحریک آمیز


این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است .



احساس کردن بدن همسرم در کنار خود



بوسیدن همسرم



لمس کردن سینه های همسرم



لمس کردن آلت تناسلی همسرم



لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم



لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم


شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .






عشق بازی با همسر


* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود


* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .


* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد


* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود ( بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند ) . در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .






آزمایش ایده های جدید


همان طور که می بینید ، این لیست می تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماست و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد که اغلب مشکل است امیال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید که موارد تحریک شدن او را بیان می کند ، می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک همسر چونه رفتار کنید .

شما حتی ممکن است بخواهید برخی از موارد چک لیست را که او علامت نزده است و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن است رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده که شما راضی به این کار نیستید .






دستانتان را به کار بیندازید



در این قسمت سه تا از بهترین توصیه های من برای خلق یک شامگاه واقعا پر احساس با همسرتان را می خوانید . هر سه این درس ها را با یکدیگر تمرین کنید تا روحی تازه در کالبد زندگی جنسی تان دمیده شود .



مالش پشت


به شوهر عزیزتان قول بدهید که در این هفته یک شب برایش این کار را انجام می دهید .

این تکنیک را می توانید با حرکات ساده ای انجام دهید ، مثلا لغزاندن دستتان روی پوست ، فشردن شانه ها ( برای رفع خستگی ) و قلقلک دادن ملایم . روش خوب دیگر این است که بازی دوران بچگی خود را تکرار کنید که در آن عباراتی را با انگشتتان روی پشت او می نویسید ،

مثلا ” دوستت دارم ” ، و از او بخواهید که بگوید چه نوشوته اید . و بالاخره ، مطمئن شوید که به ملایمت و مهربانی همسرتان را نوازش کرده اید ؛ قبل از این که به رخت خواب بروید ، صورتش را نوازش کنید ، در حالی که با هم تلویزیون تماشا می کنید ، بازویش را مالش دهید .

چنین نوازش هایی ، روشی عالی است که به شوهرتان بفهمانید که چه قدر به وی علاقمند هستید . همچنین تفکر او را نسبت به دستان شما و آن چه که می توانید با آن ها انجام دهید ، عوض خواهد کرد .





ماساژ احساسی



این هفته می توانید شبی بیاد ماندنی را به همراه شوهرتان با تماس غیر جنسی بگذرانید . در حقیقت ، بعضی وقت ها تحریک کننده نبودن ، آن قر امیال ارتویکی ایجاد می کند که بعدا وقتی برای آمیزش آماده شدید ، می تواند آتش آن را شعله ور کند . از این تکنیک استفاده کنید :


ابتدا یک جو آرامش بخش ایجاد کنید ، استفاده از شمع در اطراف اتاق ، یک موزیک ملایم و کمی خوشبو کننده ی هوا ، می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد . همچنین می توانید روغن ماساژ با عطر وانیل یا اسطو خودوس بخرید . البته اهمیت چندانی ندارد که چه چیزهایی را انتخاب می کنید ، فراموش نکنید که اصل قضیه خود شما هستید .


وقتی که صحنه آرایی فریبنده ی شما کامل شد ،‌از او بخواهید یک دوش بگیرد تا ریلکس شود و سپس رو ی تخت بخوابد . کف زمین هم خوب است ، به طوری که یک حوله نرم زیرش قرار داشته باشد و چند بالش زیر پاها و سرش قرار داشته باشد .

کمی روغن کف دست خود بریزید و با ملایمت به تمام بدنش بمالید . در این حالت احساس می کنید انرژی شما به او نفوذ می کند ، کمکش کنید عمیق نفس بکشد و بگذارید نوازش آرامش بخش و عاشقانه شما را ذره ذره تجربه کند .








ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر



اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت می کشند ،‌همین کار است . دوست دارید که یک بار و برای همیشه یک تکنیک مطمئن در این زمینه را یاد بگیرید ؟ راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده است


از مردتان بخواهید که روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمین و در بین پاهای او قرار بگیرید . سپس با کمی روغن یا کِرِم آلت او را به اندازه ی کافی چرب کنید .

سعی کنید به روش های مختلف آلت او را ماساژ دهید و در عین حال عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید و یا مستقیما از او بپرسید که این طوری ماساژ بدهم بهتر است یا آن طوری ؟

همه جور بلا سر آلت او بیاورید مثلا ، انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و در حالی که کمی آلت او را فشار می دهید دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی که آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش است همان کار ها را تکرار کنید .

مطمئن باشید از نتایج به دست آمده هیجان زده خواهید شد . دقت داشته باشید که نباید آلت او را طوری محکم بگیرید که همراه حرکات دست شما آلت او نیز حرکت داشته باشد در واقع دست شما نقش مهبل شما را بازی می کند .

اگر هنوز متوجه نشدید با زبان دیگری می گویم ؛ ببینید آلت او را یک میله ی محکم تصور کنید که تکان نمی خورد اگر شما بخواهید دور آن میله بچرخید در حالی که با دست آن را گرفته اید چه حالتی دارد ؟

به همین ترتیب شما نباید آلت او را زیاد محکم بگیرید که نتوانید دستانتان را حرکت دهید در واقع شما باید در حالی که انگشتان خود را دور آلت او حلقه زده اید آن را ماساژ دهید نه این که آن را بپیچانید ! این تکنیک را اگر خوب یاد بگیرید فرشته نجات شما در دوران عادت ماهیانه تان خواهد بود .


در نهایت همه چیز به سلیقه منحصر به فرد او و آن چه که او را به واکنش نسبت به نوازش شما وا می دارد بستگی خواهد داشت . خیلی رک و پوست کنده بگویم ، اغلب مرده ها این روش تحریک جنسی را بهترین روش می دانند البته نه تا جایی که ارگاسم شوند .




این حرکت برای زن هانیز دارای مزایایی است ، به سه دلیل :


اول این که نسبت به دیگر تکنیک های مرسوم که به کار می برید انژی کمتری از شما می گیرد . همچنین بر خلاف آن چه که ممکن است فکر کنید ، تحریک دستی شوهر و این که او فقط دریافت کننده لذت باشد ، عنان اختیار را کاملا در دست زن قرار می دهد و شوهر می تواند ریلکس باشد . این حرکتی است که تمام مسئولیت آن به عهده ی شماست و زن های زیادی واقعا از انجان چنین کاری تحریک می شوند ، که دلیل خوبی برای انجام دادن آن نیز محسوب می گردد .


آخزین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ، مانند تمامی دیگر فعالیت های جنسی ، تمرین کردن می تواند به شما کمک شایانی بکند . یادتان باشد کلید موفقیت این تکنیک این است که از شوهرتان بپرسید چه کاری را دوست دارد ، همان کار را بکنید و منتظر نتایج رضایت بخش آن باشید .






نکات ارضای زبانی


در اولین مراحل از این کارگاه آموزش ، ما از مرحله ی تحریک احساسی به مرحله ی ارضای دستی شوهرتان رفتیم . اما اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی نیست . و امروز شما سه تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تخت خواب بالا خواهد برد .





دهان به دهان


لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می شود


بدیهی است که اولین آن بوسیدن است . ای کاش مدرسه ای غیر از مدارس ما وجود داشت که به همسران یاد می داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند !!!!!! ، زیرا این عمل شروع فرایند آمیزش جنسی است . بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده ، و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد ، ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه ضروری است .


اگر چه ، مراجعین خانم من همیشه گزارش می کنند که بوسیدن چیزی است که در معاشقه آن ها گم شده است . بهتر است شما این کار را شروه کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید . اگر شوهرتان از بوسیدن صمیمی طفره می رود ، این شاید دال بر آن باشد که او نسبت به نزدیک شده شما مردد است یا این که به اندازه ی کافی صمیمیت بین خودش و شما احساس نمی کند .

به او اطمینان دهید که شما می توانید آن چه را در بوسیدن دوسوت دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید . مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید .

برای مثال شما می توانید اطراف دهان شوهرتان را ریس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند . هر دوی این حرکات می تواند شدیداً تحریک کننده باشد .



تحریک زبانی به سادگی انجام می گیرد


دومین روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن است اما اغلب ساده نیست : تحریک آلت شوهر با زبان و دهان !


خیلی از زن ها حتی از عبارت س . ک . س زبانی وحشت دارند . چرا ؟

مراجعین من اغلب به من می گویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آن ها دست دهد ، یا می ترسند که اشتباه آن را انجام دهد یا این که نمی دانند او واقعا از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه . بنابراین یکی از متداول ترین سوال ها در این زمینه این است که ” آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟” .

حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، می توانید از امروز در س . ک . س زبانی با مهارت کامل عمل کنید . چگونه ؟


با تکنیک هایی مثل این :

همانند درس قبلی در مورد کارهایی که با دستتان انجام می دهید ، راز س . ک . س زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد . اگر با انجام س. زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمی کنید ،‌ وقت آن است که از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید .





مشکل بد مزه بودن


اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان ، برایتان خوشایند نیست ، چرا در ابتدا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمی کنید ؟ می توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید که هم خیلی رمانتیک است و هم شما را از تمیز بودن آلت وی مطمئن می کند .

بعد اگر واقعا ً‌می خواهید آن چه در دهانتان می برید خوشمزه باشد ، او را به پشت بخوابانید و از شربت های شیرین یا عسل یا خامه های زده شده روی قسمت هایی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید . استفاده از هریک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر می باشد .



تکنیک های خود را تغییر دهید


وقتی که با انجام س. زبانی راحت شدید ، ممکن است بخواهید که روش های جدید و مهیجی را به کار بگیرید تاواقعا به همسرتان لذت بدهید . خانم ” لو پگت ” در یکی از کتاب هایش روش های مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده است . برخی از این روش ها عبارتند از :


” هام کردن ” که شما صدای ” هام ” در آورده و در حالی که مک می زنید ایجاد لرزش نیز می کنید ؛ ” چای کیسه ای ” که شما در آن برای تحریک بیشتر ، بیضه ها را مک می زنید ؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پایینی زیر سر آلت ، که مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب می دهد . باور کنید !



تکالیف داغ داغ برای امشب


برای تست مهارت های جدیدی که آموخته اید آماده هستید ؟ با استفاده از تکنیک هایی که ذکر آن رفت ،‌شوهرتان را شگفت زده کنید و همین طور که این تکنیک ها را به کار می برید حواستان باشد که کدامیک از آن ها بهتر جواب می دهد .

دیدن پیشرفتتان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک می کند تا تحریک کننده تر باشید ، احترام جنسی شما نیز افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشکار گردد . از چاشنی شکلاتی تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماست ، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد !






وقتی که او نمی تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟


برای مرحله پایانی آماده هستید ؟ تا این جا سه اصل مهم را در لذت دادن به همسرتان با هم مرور کردیم : تحریک کردن او ، ارضای او با دستانتان و با استفاده از فوت و فن های س. زبانی .


این درس در مورد اصلی ترین رویداد است : آمیزش مهبلی


قابل درک است که برخی از مردان در این قسمت شدیداً مشکل دارند ، که یا انزال زودرس می باشد یا عدم نعوذ آلت . این سه تکنیک ، بهترین روش های شما برای بازگشت به آمیزش مهبلی است وقتی که داخل اتاق خواب همه چیز در حال خراب شدن است .



آیا این برای مردها هم اتفاق می افتد ؟


طبق ژورنال جامعه پزشکی آمریکا ( سال 1999 ،‌شماره 228 ) ، از هر 10 مرد ، 3 مرد از مشکلات جنسی رنج می برند . برخی از متداول ترین معضلات جنسی مردان ( که من آن ها را از کار افتادگی جنسی می نامم ) انزال سریع یا زودرس ، عدم نعوذ آلت یا عدم توانایی در راست کردن ،‌و کاهی میل جنسی می باشد . اگر همسرتان در گروه سوم جای دارد به مرحله ی 1 باز گردید تا برای تقویت شهوت جنسی او راهی پیدا کنید . بقیه ی شما به خواندن ادامه مقاله بپردازید .



بیانتان را تغییر دهید


سوالی که به کرات از مردان دریافت می کنم این است که چگونه کنترلشان را در حین عملیات جنسی با همسرشان بهبود ببخشند .

عبارت ” انزال زود رس ” کم کم دارد منسوخ می شود که من از این بابت بسیار خوشحالم . در مشاوره با مردانی که با این مشکل دست به گریبان هستند ، من عموماً متوجه این موضوع شدم که اگر آن ها یاد بگیرند که چگونه در مورد ازکارافتادگی های جنسی شان مانند یک امر قابل کنترل و موقتی صحبت کنند ، می توانند یاد بگیرند که چگونه بر آن غلبه کنند .

برای مثال وقتی که یک مرد 40 ساله می گوید که ” انزال زودرس ” دارد من پاسخ می دهم ، ” زودرس برای چی یا کی ؟ منظورتان این است که برای خانمتان خیلی سریع تخلیه می شوید ، یا این که دوست دارید بیشتر طولش دهید ؟ ” نیاز به گفتن نیست که موقع صحبت کردن درباره چنین موضوعی با شوهرتان ، خیلی مهم است که با بیانی استفاده کنید که به او قدرت می دهد .






انزال سریع


تمرینی وجود دارد که بایستی به تمام کسانی که از مشکل متداول به ارگاسم رسیدن شوهر در حالی که آن ها تازه گرم شده اند رنج می برند ، کمک کند . گام اول این است که اطمینان حاصل کنید به اندازه ی کافی در ناحیه کلیتوریس ( چوچوله ) تحریک و لمس شده باشید .

خوشبختانه بدین ترتیب شما به یک حالت ارگاسمی خواهید رسید قبل از این که او ارگاسم شود .

می دانم که ممکن است کمی عجیب باشد ، اما چون برای زن ها رسیدن به چند بار ارگاسم امکان پذیر است ،‌ من همیشه به مراجعینم می گویم که اگر شما به اولین ارگاسم دستی یا زبانی خود برسید ، این امر مشکل بالقوه همسرتان را در این که نمی تواند شما را در دخول آلت به ارگاسم برساند ، به حداقل خواهد رساند .


مرحله دوم وقتی شروع می شود که او احساسی مانند آن دارد که می خواهد بیاید و هنوز هیچ یک از شما آمادگی خاتمه معاشقه را ندارید . اگر این اتفاق افتاد ، از او بخواهید دیگر داخل واژن شما هیچ حرکتی نکند .

سپس با دست یا یکی دو انگشت خود حلقه ای دور آلتش در قسمت انتهایی پایه ی آن تشکیل دهید و برای ده ثانیه آنرا نگه دارید . وقتی آب ها از آسیاب افتاد ، می توانید به آمیزش خود ادامه دهید . این کار در اکثر موارد از انزال سریع او جلوگیری می کند ، امام گاهاً‌ لازم است که یک مرد این کار را تمرین کند تا نتیجه بگیرد .






مردان نیازمند بازخوردهای مثبت همسرشان هستند

در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند، لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند.

بازخورد های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است. در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می آید یا نه؟ و… به کارشان ادامه دهند.







مشکل راست نشدن آلت و راه های مقابله با آن


دومین از کارافتادگی متداول عدم نعوظ آلت می باشد . قرص های ویاگرا که برای جلوگیری از راست نشدن تجویز می شود ، روش بسیار خوبی است ، اگر شما و همسرتان با مطرح کردن مشکلتان با پزشک ( معمولا اورولوژیست )و خرید قرص های اغلب گران قیمت ویاگرا مشکلی نداشته باشید .

این روش جواب می دهد . بر خلاف بحثی که بر سر سلامت استفاده از قرص ها در جریان است ، اگر شما از نیتروگلیسیرین استفاده نمی کنید یا پزشک شما را از مصرف ویاگرا منع نکرده باشد ، روش بسیار خوبی برای درمان عدم نعوظ آلت می باشد .

این قرص ها داروی تقویت قوای جنسی نیستند ، با این وجود ، همسرتان حتما باید با اورولوژیست خود در مورد بقاعده بودن یا نبودن سطوح فیزیولوژیکی بدنش مشورت کند . حتی برخی داروها می تواند بر راست شدن آلت تاثیر منفی بگذارد . پس عاقلانه تر این است که قبل از مصرف هر گونه قرص ، کِرِم ، اسپری ، ژل و غیره که برای رفع مشکلات جنسی وجود دارند با پزشک مشورت کنید .






راست نگه داشتن آلت


اگر شما و همسرتان با راست نگه داشتن آلت مشکل دارید ، می توانید از تکنیک فشار دادن در قسمت انهایی پایه ی آلت استفاده کنید ( مانند روشی که برای جلوگیری از انزال سریع در بالا تشریح شد )‌. با استفاده از این روش جریان خون در جایی که می خواهید یعنی آلت حفظ خواهد شد .

کار دیگری که می توانید بکنید این است که یک حلقه دور پایه آلت شق شده ی وی قرار دهید . این حلقه باید دارای چفت یا گره ای باشد تا بتوان آن را به راحتی در محل خود قرار داد و یا آزاد کرد . وقتی هر دوی شما آماده به ارگاسم رسیدن وی هستید ، چفت حلقه را آزاد یا گره آن را باز کنید .

روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند موثر واقع شود ، امام نیاز به تجویز پزشک دارد ، مانند : داروهای تزریقی که خودتات آن را به آلت شل تزریق می کنید تا سف شود ،‌یا استفاده از پمپ های مخصوص آلت . مکمل های طبیعی نیز می تواند در افزایش قدرت نعوظ موثر واقع شود . vigorex و top gun دو نمونه از آن ها هستند که من آن ها را مورد تحقیق قرار دادم و تاییدشان می کنم.


در نهایت نگرش مثبت ذهنی نیز به بهبود این قضیه کمک می کند . اگر هر دوی شما به هنگام نزدیکی راحت و بدون استرس باشید ، ممکن است متوجه شوید که صرفا لذت بردن از احساسات لذت بخش – شامل بوسیدن ، نوازش و شکل های دیگر معاشقه – و تمرکز روی لحظاتی که با هم دارید ، شاید همان درمانی باشد که به آن نیاز داشتید .






یک تمرین داغ برای دو نفر


در این جا تمرین ساده ای وجود دارد که عشق شما را عمیق و سرزنده نگه خواهد داشت و مهارت هایی را که آموخته اید نهادینه خواهد کرد . این تمرین را به صورت هفتگی انجام دهید ؛ ترجیحا در زمانی که از تمام تنش ها و فشارها راحت هستید ( مثل آخر شب های جمعه یا بعد از صرف یک شام دلپذیر با موسیقی متن ؛ پس از این که بچه ها خوابیدند یا در شبی که خانه فقط به شما اختصاص دارد .)


در یک چنین لحظاتی ، ” حرارت ” روابط جنسی خود را یادآوری کنید . مثلا از همسرتان بپرسید ” خب ، در مورد رابطه ای که اخیراً در اتاق خواب با هم داشتیم چه احساسی دارد ؟ “


یادتان باشد ،الآن وقت انتقاد کردن نیست . اگر رابطه ی گرمی داشتید ، پس به خاطرش از او تشکر کنید . اگر ولرم بود ، در مورد روش هایی صحبت کنید که گرم ترش کند و اگر رابطه ی سردی داشتید ، روش های خاصی را برای بهبود این وضعیت اتخاذ کنید یا به یک مشاور حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید .

هر چیزی از انتخاب یک کتاب جدید گرفته تا ثبت در دفتر یادداشت روزانه ، می تواند کمک موثری باشد ، مخصوصاً اگر شما چیزهایی که هر ماه در دفتر خود می نویسید را مرور کنید و پیشرفت خود را تحت نظر قرار دهید .

همچنین می توانید اهداف خاصی را در نزدیکی به صورت سالانه و یا حتی ماهانه برای خود در نظر بگیرید ؛ این کار باعث خواهد شد وضعیت مورد نظر خود را تعیین کنید و ببینید آیا به آن دست پیدا کرده اید یا نه . چه چیزی بهتر از این می تواند باشد.





تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنک تر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

یکی از علایم ارضاء شدن زنان سفت شدن نوک سینه هاست با اینکه ممکن است خانمتان سرد یا عصبی باشد، سفت شدن نوک پستان ها، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص حاکی از ارضای جنسی ممکن است نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.



زنان بعد از ارضاء شدن احساساتی می شوند


همسرتان بعضی وقت ها بعد از ارضا شدن گریه می کند. اما واقعیت این است که گاهی اوقات ارگاسم در زنان چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند. در اینجا یک نکته مهم هست. اگر خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل یک دختر بچه به گریه می افتد ( که خودش یک علامت است)، نگران نباشید، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و صد البته خوب ارضا شده است.


بعد از ارضاء شدن، زنان به خواب میروند تا صدمات وارده را جبران کنند


با این که این مسئله بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که چرتی می زنند تا صدمات وارده از جانب شما را جبران کنند. اگر خانمتان رویش را برگرداند و بخواب رفت، این کار او را بی احترامی تلقی نکنید بلکه این نشانه خوب ارضا شدن زنان است، فقط بازوان تان را دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.


زنان برای اتمام کسب لذت نیاز به آغوش صمیمی دارند


با این که این مورد به ارگاسم رساندن زن را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.


برخی از زنان بعد از ارضا شدن نمی توانند راه بروند


خانم تان می خواهد بلند شود تا آن تغذیه خوشمزه پس از رابطه جنسی که شما خیلی دوست دارید را آماده کند، اما او به آسانی قادر به راه رفتن نیست، چون پاهایش می لرزد. لرزیدن پاها نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید. اگر او نیاز به زمان کوتاهی دارد تا بتواند برای نظافت به حمام برود و آن ساندویچ عالی را برایتان درست کند، پس شما می توانید با خاطری جمع از این که کارتان را خوب انجام داده اید به استراحت بپردازید.



نمی توانند درمورد رابطه جنسی حرف نزنند


اگر، پس از اتمام کار، خانمتان در مورد وضعیت انجام تکنیک هایی که بکار بردید و احساسی که داشت بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا حتی بهتر، کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد (مثلا، چه نفس نفس زدن حیرت انگیزی، نفس نفس زدن، چه حیرت انگیز بود، خارق العاده، حیرت انگیز، تو هم نفس نفس می زنی، خیلی عالی بود …. خوشبختانه او را خیلی خوب ارضا کرده اید.


زنان برای تشکر از مردان برای خوب ارضا شدن لبخند رضایت بر لب دارند


روزها خانمتان نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست. به آرامی در پشت وی قرار بگیرید و بدون هیچ دلیلی او را ببوسید. حالا نه تنها برای آمیزش بیشتر بی قرار خواهد شد، بلکه حتی به تمام دوستانش خواهد گفت که شما چگونه مردی هستید.

البته، مادامی که شما در حال انجام آمیزش هستید، خانمتان نمی تواند به راحتی گاز بگیرد، پنجه بکشد، جنب و جوش داشته باشد یا حتی با تمام توانش فریاد بزند.

خانم شما باید آن قدر متواضع باشد که به شما بفهماند با اعمال جنسی شما کاملاً راضی می شود یا نه. ما مردان ساده هستیم. ارگاسم ما به راحتی اثبات می شود. بدبختانه، در مورد زنان این طور نیست. اگر این علائم زیرکانه را بکار نمی برید، پس خوشبختانه زن شما شایستگی آن را خواهد داشت که شما را از این که در کارتان استاد هستید، مطلع کند.








بسیار راحت میتوان فهمید که شوهر شما چه زمان به ارگاسم میرسد اما دقیقا همه ما در اشتباه هستیم آیا مردانی که پس ار دقایقی کوتاه اسپرم از آنها خارج میشود ارضاء شده اند ؟

لابد فکر میکنید جواب مثبت میباشد این افراد ارضاء میشوند اما لذتی حس نکرده اند همه ما فکر میکنیم رابطه زناشویی حتما باید یک مسیر را طی کند این طرز فکر اشتباه میباشد غدد اسپیرون در مرد تحت سه حالت فعال شده و عمل خروج اسپرم را انجام میدهند


حالت اول

ممکن است بعضی مردان در مرحله تحریک شدن اسپرم از آنها خارج شود و تمایل خودرا برای انجام رابطه از دست بدهند


حالت دوم

بعد از انجام اعمال فیزیکی خاص در مدت زمان کوتاه


حالت سوم

حالت نرمال حالتی که شامل دو حالت قبل میشود یعنی مرد تحریک شده و پس از انجام اعمال خاص اما در مدت زمانی متفاوت اسپرم از آلت خارج شود

متاسفانه مردان ایرانی حاشیه در رابطه جنسی را در نظر نمیگیرند و تنها قصد دارند با عمل دخول به ارضاء شدن دست یابند این اصلا درست نیست شما میتوانید با اجرای حاشیه در رابطه جنسی مدت زمان ارضا شدن خود را طولانی کنید و لذت بیشتری ببرید در اینصورت زوج شما احساس بهتری نسبت به شما پیدا خواهد کرد.




ویدئو های مربوط به زناشویی
















گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم


مرجان امینی


 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

ارگاسم خانم ها و آقایان با هم متفاوت است از این نظر که آقایان از یک طریق به ارگاسم یا اوج لذت جنسی میرسند و خانمها از دو راه که یکی از طریق دخول ارضا میشوند اصطلاحا واژینال و دیگری بر اثر تحریک کلیتوریس که کلیتورال خوانده میشود .

آگاهی از این تفاوت های ذاتی بین زن و شوهر نه تنها مشکل ساز نیست بلکه میتوان با استفاده آگاهانه از این موارد کانون خانواده را گرم کرد و بسیاری از مشکلات را حل نمود .

ارگاسم حاصل انقباض هايي غير ارادي در ماهيچه ها مي باشد كه اين انقباض ها در زنان در يك سوم بيروني مهبل و در مردان در ماهيچه هاي لگنچه صورت مي گيرد . ارگاسم در زنان به شکلهای مختلفی صورت میگیرد زنان تجربه ي ارگاسم خود را به شكل هاي مختلفي بيان مي كنند، برخي مي گويند كه ارگاسم مانند يك عطسه بزرگ مي باشد و برخي هم آن را همچون صعود به يك قله ي بلند بيان مي كنند .

برخي ها ارگاسم را فقط در اندامهاي جنسي خود و برخي ديگر در ساير اعضاي بدنشان احساس مي نمايند. وقتي زنان به ارگاسم مي رسند، بدن آنها قدري به هم جمع شده و ماهيچه هايشان جنب و جوش پيدا مي كند. همچنين ماهيچه هاي ديواره ي مهبل به همراه ماهيچه هاي لگنچه و مخرج با ريتم منظمي منقبض مي شوند.

بر خلاف مردان كه پس از ارگاسم، تمايل جنسي آنها دقايقي كاهش يافته و نعوظ آنها كاهش مي يابد، هنگامي كه زنان وارد مرحله ي آرامش شده و انقباض ماهيچه ها در آنها كاهش مي يابد، آنها مي توانند به سرعت و مجدداً به مرحله تداوم لذت بازگشته و آميزش دوباره را از همانجا شروع نمايند .

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

بسياري از زوجين تصور مي كنند كه ارگاسم در زنان مانند مردان به هنگام دخول ايجاد مي شود و نيازي به تحريك كليتوريس  نيست.

به همين دليل ديده مي شود كه بسياري از زنان در آميزش هاي خود به ارگاسم نمي رسند و حتي ارگاسم را با ديگر حالات چرخه ي واكنش جنسي، به ويژه تداوم لذت، اشتباه مي گيرند. اما بايد گفت كه اندام اصلي ارگاسمي زنان كليتوريس است و معمولاً زنان از تحريك هاي مهبلي به ارگاسم نمي رسند.

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد . ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود .

در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد . به ارگاسم نرسیدن زنان می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسند .

رعایت چرخه جنسی کامل یعنی از زمانی که تصمیم به برقراری رابطه جنسی می گیرید تا زمانی که به اوج لذت جنسی می رسید و در کنار هم به آرامش می رسید تاثیرات خیلی مهمی در سلامت روحی شما دارد . اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است .

خانمها دوست دارند اغوا بشوند، دوست دارند بدانند که همسرشان بخاطر اینکه آنها را دوست دارند با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنند نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودشان . تمرینی که در ادامه ذکر میشود برای این مورد خیلی مفید است . این تمرین تمرکزحسی نام دارد :

جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید . اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید .

در طول این تمرین یکی دراز میکشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش میکند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان میپردازید . در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد .

این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه میتوانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید . هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند . بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید .

از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره. با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی میکنند فکر میکنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین میکنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد میگیرید که تعجب زده می شوید .

برای خانمهایی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مسئله دارند تمرینات عضلات کف لگن میتواند بسیار موثر باشد . این تمرین علاوه بر کمک به ارضا شدن سریع خانم ها برای درمان انزال زودرس در آقایان هم خیلی مفید هستند که با تمرین و تکرار میتوانید از فواید آن بهره مند شوید .

برای انجام این تمرین نکات زیر را یادگرفته و تکرار کنید :

خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید .

عضلات لگن را منقبض کرده ، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید . این حرکت را روزی سه بار و هر بار ده مرتبه انجام دهید . به ‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید . در هر حالتی اینکار را انجام دهید حتی هنگامی ‎که پشت کامپیوتر هستید، یا وقتی کتاب می‎خوانید و یا با تلفن صحبت می‎کنید .

در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود .

نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد . برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. و این تمرین ها را پس از زایمان ادامه دهند که بعد از زایمان هم قوام واژن شان زودتر به حالت طبیعی بازگردد .

بهترین تغذیه پس از ایمپلنت دندان چیست؟

سلام من ۱۷ سالمه و در دوران عقد هستم و رابطه جنسی کامل داریم .مشکلی ک دارم اینه ک من در نزدیکی اصلا ارگاسم نمیشم در حالی ک قبل از اینکه سکس کامل داشته باشیم ارگاسم میشدم حالا اگه میشه راهنماییم کنید مرسی!

با همسرتان در این مورد صحبت کنید .به او بگیید که لاانجام دادن چه کاری شما به ارگاسم میرسید از او بخواهید ان را بیشتر انجام دهد. ابتداباسکس انجام دهید وبد به رابطه جنسی بپردازید.
نکات روحی:
۱- پیشبینی رابطه جنسی—برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی می کنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی، استفاده کنند. این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک، آهنگ های عشقی، فیلم های عاشقانه) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی با همسرشان استفاده کنند. این “شروع گرم” می تواند به راحت تر رسیدن به “پایان” کمک کند.
۲- ریلکس باشید—خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی با همسرتان، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.
۳- چیزهایی که موجب حواسپرتی می شود را از بین ببرید—خیلی از خانم ها موقع رابطه جنسی مداوم فکرشان به وظائف روزانه، نور زیاد داخل اتاق، سروصدا، وجود حیوانات داخل اتاق و از این قبیل پرت می شود. باید ببینید که چه چیزهایی موجب حواسپرتی شما می شود و آنها را از میان بردارید تا بتوانید حین رابطه جنسی خوب روی جسمتان و احساس خوبی که پیدا می کنید، تمرکز داشته باشید تا راحتتر به ارگاسم برسید.
۴- عصبانیتتان را خاموش کنید—داشتن رابطه جنسی با یک جوجه تیغی خیی سخت است—این احساسی است که خیی از خانم ها وقتی از دست همسرشان عصبانی هستند، حس می کنند. عصبانیت آدم ها را از هم دور می کند. برای خانم ها لازم است که قبل از هرگونه رابطه جنسی، شعله عصبانیتشان را خاموش کنند تا بتوانند صمیمانه با همسرشان رابطه برقرار کنند. اکثر خانم ها برای اینکه بتوانند از طریق دستگاه تناسلیشان با کسی ارتباط برقرار کنند، باید قبلاً ارتباط قلبی با او برقرار کرده باشند.
۵- نگران بدنتان و نقص های آن نباشید—کلید اصلی در واکنش پذیری به رابطه جنسی، قبول کردن و تحسین کردن بدنتان است. اگر بیش از حد دغدغه نقص های جسمیتان را داشته باشید، واکنش جنسی شما از بین می رود و به ارگاسم نخواهید رسید. به عبارت دیگر، ذهنتان جلوی واکنش بدنتان را می گیرد. یادتان باشد که اکثر مردها با یک همسر علاقه مند و مایل است که تحریک می شوند نه با یک اندام کامل و بی نقص.
۶- حین رابطه جنسی، تمرکز شهوانی داشته باشید—برای این منظور لازم است که ذهنتان را وارد حیطه شهوانی و جنسی کنید تا قدرت تحریک پذیری جسمیتان بیشتر شود. برای کمک به اینکار روی کارهایی که همسرتان انجام می دهد تمرکز کنید.در واقع بهترین روش نگاه کردن به کارهای همسرتان و نگاه کردن به چشمهای اوست.
۷- تمرکز کنید—خیلی از خانم ها بعد از تحریک شدن باید روی احساسات لذت بخش خود (به خصوص حسی که در دستگاه تناسلی خود احساس می کنند) و بیشتر و بیشتر شدن این احساسات تمرکز کنند.
۸- بیرون رفتن از دام “راه واقعی”—خیلی از افراد (در هر دو جنس) اشتباهاً تصور می کنند که واقعی ترین راه به ارگاسم فقط از طریق رابطه جنسی از واژن ایجاد می شود. راه های دیگر رسیدن به ارگاسم، مثل تحریک چوچوله (با دست یا زبان)، مورد علاقه این افراد نیست چون از رابطه از واژن پست تر است. این عقیده غلط باعث شده است که خیلی از خانم ها تصور کنند که دچار مشکلی هستند چون قادر نیستند از طریق رابطه از واژن یا همان راه واقعی به ارگاسم برسند. یادتان باشد، اکثریت خانم ها از طریق تحریک چوچوله یا تحریم واژن است که به ارگاسم می رسند و این هیچ اشکالی ندارد. مهم نیست که ارگاسم از چه طریق اتفاق بیفتد، آنچه اهمیت دارد اتفاق افتادن آن است.
۹- برای بازی هم وقت بگذارید—خیلی زوج ها رابطه جنسیشان را برای دیروقت میگذارند که بدن کششی به آن ندارد و فقط نیازمند خواب و استراحت است. اگر برای بازی کردن قبل از رابطه هم وقت بگذارید مطمئناً رابطه جنسی بسیار بهتری خواهید داشت. این مسئله به خصوص برای خانم ها اهمیت بیشتری دارد چون رسیدن ارگاسم برای آنها وقتی بدنشان پرانرژی باشد راحت از زمانی است که خسته باشند.
* نکات جسمی ارگاسم:
۱- متخصص بدن خودتان باشید—مطلع شدن از وضعیت بدنتان و واکنش های آن برای رسیدن به ارگاسم خیلی از خانم ها لازم است. باید بتوانید کنترل بدنتان را داشته باشید و شخصاً واکنش های آن را بررسی کنید و بعد به همسرتان یاد بدهید که کدام نوع لمس کردن و نوازش کردن برای شما لذت بخش تر است. یادتان باشد همسرتان متخصص بدن شما نیست! شما خودتان هستید! خانم هایی که هیچ اطلاعی از بدن خود ندارند نمی دانند که از چه چیز رابطه جنسی بیشتر لذت می برند. این خانم ها معمولاً به ارگاسم نمی رسند چون نمی دانند که چه کاری به درد آنها می خورد.
۲- حرف هایتان را راحت بر زبان آورید—ارتباط آزاد و راحت برای ارضای جنسی بسیار مهم است چون آدم های دیگر نمی توانند ذهن شما را بخوانند. اینکه راحت حرفتان را به زبان بیاورید خیلی خوب است اما اگر دست همسرتان را حین رابطه راهنمایی کنید یا اشاراتی به او بنمایید هم موثر است. گفتگوی آزاد درمورد رابطه جنسی نیازمند اعتماد، اطمینان، احترام و توانایی ریسک پذیری است.
۳- مطمئن شوید که همسرتان روی کارش تمرکز دارد—اگر همسرتان موقع تحریک بدن شما مرکز فکری نداشته باشد، به هیچ عنوان به ارگاسم نخواهید رسید. پس مطمئن شوید که جز خودتان همسرتان هم روی کارش متمرکز است.
۴- در فشار جنسی مبالغه کنید—ایجاد کشش و فشار عضلانی حین تحریک جنسی و ارگاسم طبیعی است. این مسئله در هر دو جنس اتفاق می افتد اما در خانم ها آشکارتر است. اغراق کردن در این کشش و فشار عضلانی به تشدید ارگاسم کمک می کند.
۵- عضلاتتان را فشرده کنید—منقبض کردن عضلات دور واژن به آوردن خون به دستگاه تناسلی و درنتیجه ایجاد تحریک و ارگاسم کمک می کند. این عضلات همان عضلاتی هستند که موقع ارگاسم منقبض می شوند. فشردن و منقبض کردن این عضلات به تشدید ارگاسم کمک می کند
۶- سرتان را آویزان کنید—آویزان کردن سر از تخت ارگاسم را تشدید می کند. در برخی از خانم ها، اینکار فشار عضلانی تحریک را چند برابر می کند.
۷- متفاوت نفس بکشید—تغییر الگوی نفس کشیدن هم ارگاسم و تحریک جنسی را تشدید می کند.
۸- خودتان هم دست به کار شوید—شما هم می توانید در کنار همسرتان بدن خود را با لمس کردن تحریک کنید. اینکار راه بسیار خوبی برای رسیدن به ارگاسم است.
۹- ارگاسم را تمرین کنید—تکرار و تمرین ارگاسم به تنهایی برای خانم هایی که نمی توانند کنترل خودشان را رها کنند، می تواند موثر باشد. تمرین ارگاسم به شما کمک می کند با این مسئله راحت تر شوید و استرس و اضطرابتان پایین بیاید.
۱۰- بالا باشید—برای خانم هایی که می خواهند با رابطه جنسی روی قدرت ارگاسم خود کار کنند، وضعیت زن بالا (زن روی مرد قرار داشته باشد) بهترین وضعیت برای رابطه جنسی برای آنها است. این وضعیت به زن این امکان را می دهد که کنترل رابطه را در دست بگیرند و درنتیجه بیشترین تحریک را داشته باشند. این وضعیت به خصوص برای خانم هایی که مسائل شخصی دارند و نیاز دارند که ازنظر جنسی کنترل کامل را داشته باشند، عالی است.
به مطالب وبسایت در این خصوص رجوع کنید
پیشنهاد مابه شما اگر مشکلتان روحیست با یک مشاور مشورت کنید واگر جسمانیست به پزشک رجوع کنید .باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

اگر مي خواهيد همسرتان را در مدت زمان کوتاهي ارضا کنيد تا از رابطه جنسي بيشترين لذت را ببريد مي توانيد راهنماي امروز ما را دنبال نماييد. ارضا شدن خانمها چگونه است؟ ارضا شدن خانمها ممکن است کمي با تاخير صورت گيرد که اين موضوع تحت دلايل مختلفي پديد مي‌آيد تعداد زيادي از مردان براي ارضا شدن خانمها نميدانند

 

که بايد چکاري انجام دهند که ما قصد داريم در اين جا طريقه ارضا شدن خانمها را بيان کنيم. ممکن است از شنيدن اين که چيزي که زنان از رابطه جنسي مي خواهند با چيزي که شما تصور مي کنيد متفاوت است حيرت زده شويد. در حقيقت اگر شما فکر مي کنيد که تنها چيزي که باعث رضايت جنسي بانوان ميشود قدرت جنسي شريک جنسي و برقراري يک رابطه جنسي طولاني مدت است سخت در اشتباه هستيد. در ادامه شما رابا چهار قانون طلايي جلب رضايت جنسي بانوان آشنا ميکنيم.

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

ارضا شدن خانمها اگر از خانم‌ها بپرسيد، اکثر آن‌ها مي گويند که خواهان پيش نوازي بيشتري در رابطه جنسي هستند. بنظر ميرسد که اغلب مردان از پيش نوازي بعنوان يک مقدمه کوتاه براي شروع رابطه جنسي استفاده مي کنند و سعي ميکنند تا آنرا در کمترين زمان ممکن انجام دهند. اين طرز فکر کاملا اشتباه است، زيرا پيش نوازي براي بانوان يکي از لذت بخش‌ترين جنبه‌هاي جنسي است.

 

پيش نوازي به بانوان زمان کافي براي رسيدن به نقطه تحريک را ميدهد، در واقع توانايي رسيدن به حالت تحريک در مردان بسيار سريع تر از زنان است و پيش نوازي به بانوان کمک مي کند به اين نقطه برسند و از آنجا که رسيدن به اين حالت براي بانوان ديرتر اتفاق مي‌افتد مدت زمان طولاني‌تر پيش نوازي به تحريک بيشتر و بهتر آن‌ها کمک مي کند.

 

اشکال مختلفي از پيش نوازي وجوددارد، بنابر اين اگر مطمئن نيستيد، از شريک تان بپرسيد چه احساسي دارد و چه چيزي بهترين حالت را براي وي ايجاد مي کند. به ياد داشته باشيد هر کس متفاوت است و يک زن ممکن است حرکت مورد نظر ديگران را دوست نداشته باشد.

 

همچنين براي بانوان بسيار اهميت دارد که بدانند دراين مرحله به ايشان و احساساتشان توجه کامل و کافي داريد. براي اينکار مي توانيد عمل پيش نوازي رابا نشان دادن توجه به آن‌ها از طرق مختلف مانند يک گردش دو نفره، تماشاي فيلم و يا کمک در انجام امور منزل شروع کنيد و با ايجاد يک چارچوب فکري آن‌ها را براي داشتن رابطه جنسي کاملا آماده کنيد.

 

هم چنين مي توانيد با روش‌هاي مختلف علاقه خود رابه ايشان به صورت لفظي بيان کنيد. براي مثال ارسال پيامي عاشقانه از محل کار ميتواند براي داشتن رابطه جنسي خوب شگفتي‌زا باشد.اين نوع ارتباطات همه ي از بهترين راه‌هاي تحريک خانم‌ها است. در حقيقت، اگر قبل از اين که سعي کنيد مستقيم سراغ رابطه جنسي برويد، با تحت تاثير قرار دادن تخيل شريک خود شروع کنيد، در ادامه رابطه جنسي با کيفيتي خواهيد داشت. اين ها تمام نکاتي ريزي است که بخوبي باعث ارضا شدن خانمها مي شود.

 

سعي کنيد با آناتومي زنانه و به خصوص اهميت ناحيه کليتوريس در ارضا بانوان آشنا شويد. اگر مي خواهيد بدانيد که چگونه نياز‌هاي يک زن را در رخت خواب به طور مناسب برآورده کنيد، بايد بدانيد دقيقا چه قسمتي ازبدن شريکتان حساسيت بيشتري داشته و بيشترين تحريک پذيري نسبت به لمس را ايجاد ميکند.

 

بر اساس مطالعات انجام شده و آمار‌هاي بدست آمده اکثر بانوان بيشترين ميزان تحريک را از ناحيه کليتورال يا همان کليتوريس بدست مي‌آورند و تحريک اين ناحيه باعث ارضا شدن خانمها مي شود؛ بنابر اين از لمس و نوازش و يا رابطه جنسي دهاني در هنگام رابطه غافل نشويد. همچنين ميتوانيد از تغيير موقعيت و ترکيب حرکت‌هاي مختلف براي تحريک استفاده کنيد. کافي است براي کسب خاطرجمعي از اثربخشي کامل و رضايت بخش از شريکتان در رابطه با احساسي که دارد و چيزي که دوست دارد سوال بپرسيد.

به ياد داشته باشيد که نبايد بيش از حد پوزيشن خودرا تغيير دهيد زنان بايد وقت کافي براي تمرکز و گرفتن احساسات از انچه انجام مي دهيد داشته باشند. تغيير روش براي رسيدن به نتيجه دلخواه خوب است، اما اگر موقعيتي پيدا کرديد که او رابه درستي تحريک مي کند، اين پوزيشن را تا جاييکه به دلخواه اوست حفظ کنيد.

 

به همسرتان اين خاطرجمعي را بدهيد که درنظر شما زيباترين و از لحاظ جنسي جذاب‌ترين براي شما است؛ اينکار به ارضا شدن خانمها کمک مي کند. وقتي در مورد ايجاد احساس اعتماد به نفس در اتاق خواب صحبت ميکنيم منظور اين است که اين حس را ايجاد کنيم که شريکمان تا چه اندازه زيبا است،

 

از لحاظ جنسي عالي است و چه احساسي در ما ايجاد مي کند. همانگونه که پيش از اين گفتيم اهميت پيش نوازي دراين است که قبل از شروع رابطه جنسي به آن بپردازيم. يکي از روش‌هاي پيش نوازي قبل از شروع رابطه جنسي ميتواند تعريف و تمجيد از همسر در اوقات مختلف روز و به طرق مختلف باشد. چنين چيزي حس بي نظيري به همسرتان خواهد داد و او را براي برقراري و حفظ يک رابطه جنسي دائمي با شما ترغيب خواهد کرد. هم چنين بر کيفيت رابطه جنسي تان تاثير فوق العاده‌اي خواهد داشت.

 

درست مانند ساير افکار، آنچه که مردان در مورد رابطه جنسي انتظار دارند و فکر مي کنند با طرز فکري که خانم‌ها دارند کاملا متفاوت است. اگر به طور آشکارا و بي پرده درباره رابطه جنسي با همسرتان صحبت کنيد و آنچه را دوست داريد با وي در بين بگذاريد و از انچه که او را راضي مي کند بپرسيد، مي توانيد با يک ديگر فانتزي‌هاي جالبي بسازيد ودر هنگام برقراري رابطه جنسي ازآن‌ها ايده بگيريد.

 

همچنين فراموش نکنيد که صحبت کردن در زمان برقراي رابطه جنسي نيز مي تواند در ارضا شدن خانمها تاثير گذار باشد. اينگونه تصور نکنيد که اگر شريک تان چيزي ابراز نميکند همه ي چيز از نظر وي عالي پيش مي رود، چرا که بانوان طبق معمول در بيان اينگونه موارد در طول رابطه خاموش مي مانند و بنا به دلايلي مانند احساس خجالت و… ترجيح مي دهند چيزي نگويند؛ بنابر اين بسيار مهم است که شما ازآن‌ها در مورد احساسشان و عملکردتان سوال کنيد و از ايشان بخواهيد در مورد آنچه که دوست دارند توضيح دهند.

 

ارضا شدن خانمها اما به اين نکته توجه کنيد که هيچ گاه در مورد اين که آيا ايشان به ارگاسم رسيده است يا نه سوال نپرسيد، چرا که نه تنها صحبت دراين مورد نشان گر اين ميباشد که شما به همسرتان توجه نداريد، بلکه نشان ميدهد تمايل داريد هرچه سريع‌تر به اين مرحله برسيد و هيچ چيز بدتر از اين نميتواند تمرکز را از همسر شما گرفته و مرحله رسيدن به ارگاسم رابه تعويق بياندازد يا به کلي ارضا را از بين ببرد.

 

ارگاسم يعني رسيدن بدن و ذهن، به اوج لذت جنسي. وقتي زني تحريک جنسي مي شود، بتدريج تمام بدن « چه از نظر فيزيولوژي و چه از نظر احساسي » تغييرات هيجاني ميکند. اگر در حين انجام عمل جنسي، شريک جنسي وجود نداشته باشد، آن عمل خودارضايي نام دارد. اگر شريک جنسي وجود داشته باشد، اين رابطه، به هر شکل که باشد، خودارضايي محسوب نميشود .

 

ارگاسم در زنان ، روند پيچيده تري نسبت به ارگاسم در مردان دارد. جهت رسيدن به ارگاسم در زنان، بسياري ممکن است ، نياز به آموزش داشته باشند. تغييراتي که در بدن زنان طي ارگاسم رخ مي دهد شامل موارد زير است :سينه ها سفت ميشود. لبهاي تناسلي بزرگ‌تر مي شود. کليتوريس برجسته تر مي شود…ابتداي واژن تنگ و انتهاي آن متسع مي شود.

 

فشار خون کمي افزايش داشته، و تعداد ضربان قلب و تنفس افزايش پيدا ميکند. ممکن است سطح هشياري تغيير کند. برخي حرکات لرزشي و غيرارادي رخ بدهد و برخي زنان تمايل به گريه داشته باشند. در طي ارگاسم زنان ، ميزان زيادي اندورفين به درون خون آزاد مي شود که باعث ايجاد حالت منگي و خواب آلودگي مي شود .

 

گفته شده به طور متوسط ، ارگاسم در زنان حدود 20 ثانيه به طول مي انجامد .ارگاسم در زنان طولاني تر از ارگاسم مردان است

 

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

ارگاسم در زنان به دو صورت ارگاسم كلوتيرال «بيروني » و ارگاسم واژينال «داخلي» است.مفهوم ارگاسم واژينال در زنان ابتدا توسط فرويد مطرح شد. براي اين يافته، مدرک و شواهد علمي وجود نداشت، اما بسياري از زنان وقتي پس از دخول واژينال به مرحله ارگاسم نمي رسيدند احساس نقص و كمبود ميكردند. اما بايد بدانيد که اکثر زنان، حتي بعد از زادواج ، از راه کليتوريس ارضا ميشوند و اين مساله چيز عجيبي نيست. هنوز هم کليتوريس، عضو اصلي شهواني در زنان است .

 

چندين سال بعد ، مسترز و جانسون ، مطالعاتي روي ارگاسم زنان انجام دادند. آن ها نيز به اين نتيجه رسيدند که ارگاسم زنان مي تواند هم کليتورال باشد و هم واژينال !

 

و اما علت اين قضيه چيست ؟

مشخص شد که بافت کليتوريس «شاخکهاي آن » ، طبق تصوير زير ، تا اطراف ديواره هاي واژن کشيده شده است . پس با هر دخولي ، به نوعي لذت ايجاد ميشود که بازهم ناشي از کليتوريس است ! ودر واقع چه از راه بيرون و چه از راه واژن ، اين کليتوريس است که در ارگاسم داخلي و خارجي زنان نقش دارد . حال ، هر چه کليتوريس بزرگ‌تر ووسيع تر باشد ، لذت واژينال بيشتر احساس مي شود .

نقطه ي جي در زنان ؟ G-spot

انزال در زنان؟

يک سوم تحتاني واژن ، نسبت به لمس حساس است و دو سوم فوقاني آن عمدتا به فشار حساس است. تصور بر اين است که نقطه اي موسوم به نقطه جي « که از نام ارنست گرافنبرگ که نخستين بار اين موضوع را درسال ???? مطرح کرد گرفته شده است » در واژن وجوددارد که حساسيت بسياري در برابر فشار عمقي دارد ودر حدود ?/? سانتي متري ديواره قدامي واژن قرار دارد. زير استخوان پوبيس .البته هنوز تعداد زيادي از دانشمندان وجود نقطه جي «g-spot» در زنان را قبول ندارند .

 

محل نقطه جي در زنان

البته باز تکرار مي‌کنم ! هنوز کليتوريس عضو اصلي شهواني يک زن است و لزومي ندارد در بدن خود دنبال نقطه جي بگرديد! اين نقطه در همه ي زنان کشف نشده است و ضمنا درصورت کشف، باز کليتوريس نقش اصلي را ارگاسم زنان دارد . با توجه به اين که هنوز تعداد زيادي از سکس تراپ ها وجود اين نقطه را قبول ندارند و وجود يا عدم وجود آن هنوز بلاتکليف است ، لذا شما خودتان را سر يافتن آن اذيت نکنيد! يا فکر نکنيد اگر نقطه جي نداريد، پس دچار نقصان هستيد !

 

دستگاه تناسلي مذکر و مونث تا حدود هفته هفتم بارداري ، خنثي است. کم کم با دخالت هورمونها ، تغيير شکل به سمت مذکر و مونث رخ مي دهد. يعني منشا و ابتداي دستگاه تناسلي در هر 2 جنس ، يکي است. بعدها تحت تاثير هورمون تغيير ميکند. تصوير زير ، مثال اين جمله ي من است . سمت راست ، پنيس «آلت مردانه » و سمت چپ کليتوريس « که به نوعي يک آلت تکامل نيافته است » را مي‌بينيد .

 

بهمين ترتيب ، عده اي از زنان، بقايايي از غده شبيه پروستات را ممکن است داشته باشند. گفته شده نقطه ي جي ، مشابه پروستات در جنس مذکر است و بعنوان بافت غده اي محسوب مي شود که مي تواند موادي رابه درون مجراي ادرار ترشح کند که دراين صورت بنظر مي رسد زن، حين ارگاسم زنان دچار انزال ميشود «انزال در زنان!»!

 

اما آزمايشات نشان داده که اين مايع، احتمالا يا ادرار است و يا در برخي زنان ، بقايايي از بافت پروستات به طور بسيار تکامل نيافته، مايعي را ترشح ميکنند که از مجرا خارج مي شود. لازم به ذکر است بعضي مقالات بيشتر از مايع انزالي بودن آن حمايت مي کنند و از وجود اسيد فسفاتاز و گلوگز«مواد موجود در مني مرد» و البته کمي اوره و کراتينين « مواد موجود در ادرار» در آن خبر ميدهند.

 

اما از طرفي، بايد بدانيد چکيدن ادرار، طي ارگاسم زنان به طور طبيعي در زناني که بازرسي ادرار طبيعي دارند به کرات ممکن است رخ بدهد و اين مساوي با انزال در زنان نيست . البته اين مساله طبيعي است و نيازي به درمان ندارد.

 

تصورات نادرست راجع به ارگاسم زنان :

1. زنان نيز هنگام ارگاسم ، انزال دارند و اين نشانه ي لذت بيشتر آنهاست.

خير. خروج مايع از پيشابراه زنان هيچ ارتباطي به مقدار لذت آن ها ندارد. ضمنا خروج مايع به هيچ وجه جهت تکميل رابطه جنسي ، الزامي نمي باشد.

 

2. با تمرين و ممارست، مي‌توان در زنان ايجاد انزال کرد .

خير. چون افرادي که خروج مايعي شبيه انزال را دارند، بقاياي کوچکي از غدد شبه پروستات در بدنشان، از دوران جنيني شان باقيمانده است.

 

3. براي داشتن رابطه جنسي خوب و استاندارد، بايد نقطه جي را پيدا کنيم.

خير. عضو اصلي ارگاسم زنان، کليتوريس است.

 

4. تمام زنان پس از ازدواج بايد از راه واژن ارضا شوند و کليتوريس تعطيل شود !

خير . با تکنيکهاي خاصي مي‌توان حين دخول ، از راه کليتوريس ارضا شد .

 

5. هر چه اندازه آلت بزرگ تر باشد ، لذت جنسي زن بيشتر مي شود .

خير . مهم‌ترين مساله، رفتار جنسي ميباشد. اتفاقا هر چه به انتهاي واژن نزديکتر ميشويم، اعصاب حسي و جنسي کمتر ميشوند .

 

6. مالش کليتوريس حين دخول ، توسط همسر ،خود ارضايي به شمار مي‌آيد.

خير . همين که نفر دومي در ارضا کردن شما نقش دارد ، ديگر اين حرکت خودارضايي به شمار نمي‌آيد .

 

علت فراواني اختلالات ارگاسم در زنان
اختلالات ارگاسم در زنان ، غالبا به‌ صورت “دير ارگاسمي ” ، يا کلا ” آنورگاسمي ” «عدم رسيدن به ارگاسم » ميباشد . علل مختلفي دراين قضيه دخيل مي باشند از جمله :

 

اگر ميخواهيد در رابطه زناشويي سنگ تمام بگذاريد و همسرتان را ارضا کنيد مي توانيد نکات ارئه شده دراين پست رابه کار بگيريد. 

نداشتن ارگاسم هميشه با سرد مزاجي همراه نيست. تعداد زيادي از زن ها عليرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسي لذت مي‌برند. سرد مزاجي حقيقي حالتي است که در آن هيچ پاسخ به هيچ نوع تحريک جنسي ودر هيچ شرايطي وجود ندارد.زني که فقط از راه تحريک کليتوريس به ارگاسم ميرسد

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

 

نه تنها سرد مزاج نيست بلکه گاهي ممکن است از لحاظ جنسي خيلي هم فعال باشد ولي شريک جنسي او بايد بداند که چگونه وي را ارضا کند. ممکن است خانمي در ارتباط با يک مرد به ارگاسم نرسد در حالي‌که مرد ديگري بتواند وي را به ارگاسم برساند. در اينصورت ديگر نميتوان گفت که او به سرد مزاجي مبتلاست.

 

با وجود آن که مقالات زيادي در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولي هنوز دانش ما دراين زمينه ناقص است. در بدن زن نقاط حساس زيادي وجود دارد که تحريک مناسب انها رسيدن به ارگاسم را ممکن مي سازد.کليتوريس نقش مهمي در رسيدن به ارگاسم داشته و حتي قبل از بلوغ نيز مي تواند تحريک کننده باشد. التهاب کليتوريس در اثر استمناء يا بعد از يائسگي بخاطر کمبود هورمون استروژن مي تواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.

بعد از کليتوريس اندام هاي جنسي مجاور آن مانند قسمت داخلي لب هاي کوچک و زير شکم نقش مهمي در تحريک جنسي و ارگاسم دارند. مقعد نيز نقش تحريک کنندگي زيادي دارد.طبق معمول” سينه ها به کليتوريس براي رسيدن به ارگاسم کمک مي نمايند. بوسيدن سينه، مالش آلت به آن مي تواند موجب ارگاسم در بعضي خانم ها شود.

 

در بعضي تحقيقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسيدن زن ازطريق واژن فقدان گيرنده هاي حسي در ديواره واژن است. ولي بياد داشته باشيد که هميشه در ديواره قدامي واژن در مسير پيشابراه يک نقطه بسيار حساس و تحريک کننده«نقطه جي»وجود دارد.

 

حتي در زناني که از طريق واژن به ارگاسم ميرسند نيز تحريک اين نقطه با انگشت بسيار آسان و اثربخش است. اين نقطه حساس در داخل واژن و بر ديواره قدامي قرار دارد و هنگام ارگاسم مانند يک کيست کوچک زير دست لمس مي‌شود و بعد ازآن بحالت اوليه برمي گردد. بعد از عمل جراحي خارج سازي رحم ممکن است به دليل قطع شدن قسمتي از ديواره قدامي واژن سرد مزاجي بوجود بيايد. رحم و گردن رحم هيچ نقشي در ارگاسم ندارند.

 

در اطراف مدخل واژن غده هايي بنام غده بارتولين وجود دارند که مواد ليزکننده براي تسهيل نزديکي ترشح مي نمايند. گاهي ترشح اين غدد بسيار زياد بوده و به اشتباه اينگونه تعبير ميشود که زن ها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال مي‌رسند.

 

گاهي هم در موقع ارگاسم مايعي با فشار زياد از پيشابراه خارج مي‌شود.تجزيه اين ماده در آزمايشگاه نشان داده که اين ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پيشابراه است.شدت ارگاسم به عامل ايجاد کننده آن بستگي دارد. طبق معمول” معاشقه دهاني به ارگاسم کامل منجرمي شود. هرچه شدت ارگاسم بيشتر باشد زن زودتر قابليت تحريک جنسي مجدد را خواهد داشت.

 

زمان تحريک پذيري جنسي نيز در زنان متفاوت است.عده اي بهنگام تخمک گذاري«روزچهاردهم دوره ماهانه» و عده اي هم در ايام قاعدگي بيشترين ميل جنسي را دارند. گروه اخير بيشترين تنش جنسي را در ايام خون ريزي ماهيانه دارند.
وضعيت انجام نزديکي نيز نقش مهمي در ارگاسم خانم ها دارد. طبق معمول” در حالتي که زن در بالا باشد به علت زاويه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با ديواره قدامي بهتر باعث ارگاسم ميشود.

نزديکي ازپشت در حالت سجده يا در کنارهم به علت تماس مناسب نوک آلت مرد با ديواره قدامي زن از مناسبترين حالت هاي نزديکي براي رسيدن به ارگاسم مي باشد.شرايط روحي نيز عامل مهمي در احساس رضايت جنسي و رسيدن به ارگاسم محسوب مي‌شود.گاهي حتي چند جمله عاشقانه و محبت آميز مي تواند باعث ارگاسم شود.

 

گاهي پيدا کردن چوچوله «کليتوريس « Clitoris » » براي خود زن يا فردي که در حال اميزش با اوست مشکل است زيرا گاه کاملا در جوف لبهاي بزرگ فرج پوشيده شده و به اصطلاح در زير سقف ان مخفي است « البته در هرحال نوک ان تا حدي بيرون است » . چوچوله در جريان تحريکات جنسي بزرگ ميشود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است.

 

ضمنا فقط ?% از کل جسم چوچوله در خارج ازبدن زن قرار دارد بنابر اين نسبت به آلت مرد کوچک تر مي‌نمايد و داراي لوله مدور هم نيست و فقط به در آميزش لذت جنسي را بيشتر ميکند ودر هنگام تحريک زن پر از خون مي‌شود و حالت سفتي بخود مي‌گيرد.ضمنا هيچ عضو جنسي در مردان به حساسيت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکي « Clitoris hood » پوشيده ميشود.

 

سعي کنيد کليتوريس رابا نوازش ملايم، تحريک کنيد. بخاطر داشته باشيد که بيشترين تعداد اعصاب حسي در منطقه اطراف کليتوريس و لبه جلويي منطقه شرمگاهي جمع شده است.

 

نقطه جي را پيداکنيد –تحريک اين نقطه مي تواند باعث رسيدن زنان به اوج لذت جنسي شود. نقطه جي طبق معمول در منطقه جلويي ديواره واژن بين ورودي و گلوگاه آن قرار دارد. شما مي توانيد از انگشتان خود براي تحريک منطقه جلويي واژن استفاده کنيد ودر حين رابطه جنسي بهترين راه براي تحريک نقطه جي وارد کردن آلت تناسلي از پشت مي باشد. اگر نقطه جي‌ و کليتوريس هم زمان باهم تحريک شوند، همسر شما حتماً به اوج لذت جنسي خواهد رسيد.

 

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که دختران و زنان چگونه ارضا مي‌شوند؟ اگر تازه نامزد کرده‌ايد و ميخواهيد يک دختر که قرار است همسر آينده تان باشد را ارضا کنيد بايد بدانيد که دختر چگونه ارضا مي‌شود؟ دراين پست روشهاي ارضا کردن دختر بيان خواهد شد.

 

اميدواريم دوران نامزدي شيريني داشته باشيد.اگر قصد ارضاي بدون دخول و يا پاره نشدن پرده بکارت را داريد ودر دوران نامزدي هستيد ميتوانيد از انگشت در تحريک اين قسمتها و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنيد.اگر مردان با همان سکس بدون دخول يعني ماليدن سينه و ديگر قسمتهاي بدن زن که باعث تحريک خود آنها هم ميشود

ارضا نشدند مي‌توانند به جاي دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نيز ماليدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهاي مختلف بدن همسر غير از دستگاه تناسلي به انزال برسند.البته به نظر بنده احتياجي به مالش آلت هم نيست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسيد. نکته ديگر اين که در دوران نامزدي سعي در ارضا شدن نکنيد! مخصوصا آقايان. بيشتر سعي کنيد با معاشقه ارضا شويد و معاشقه ي طولاني داشته باشيد.

 

متاسفانه در چنين مواقعي پسرها از روي فيلم هاي پورنو تقليد ميکنند و هميشه سعي ميکنند دختر را وادار به سکس دهاني کنند. حتي به دروغ به دخترها ميگويند که مني با وجود نجس بودن داراي خواص هست و حتي براي پوست مفيد است و…هم سکس دهاني و هم سکس مقعدي بخاطر اين که زن ها از اين نوع کينه دارند ودر سکس دهاني مني نجس است

 

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

و آلت و مقعد هم که درد و خون ريزي و…. وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد ميکند و عرق هم که هست فکر کنيد چقدر ميکروب ميتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟!

 

در مالش آلت مرد براي به انزال رسيدن ميتوانيد با کف صابون آلت را خيس کنيد و زن با دست به‌ صورت حلقه اطراف آلت مرد را بگيرد و با مالش و به‌ صورت حلقه دور آلت بالا و پايين کند تا مرد ارضا شود که البته در هنگام بالا آمدن حتماً دست به سر آلت تماس پيدا کند. اينکار بهتر است خيلي کم و بندرت صورت گيرد ولي بازهم تاکيد مي کنم در دوران نامزدي در پي ارضاء شدن از طريق معاشقه باشيد تا ارضاء شدن با سکس!

 

در دوران نامزدي سعي شود بيشتر از طريق ماساژ و ملامسه ارضا شويد نه دخول! چون خطر حاملگي هست و مواردي بوده که کاندوم پاره شده و شخص دير متوجه شده يا نتوانسته از روش “جلوگيري اورژانس پس مقاربت” استفاده کند و…براي رسيدن به ارگاسم و نيز پاره نشدن بکارت فقط ميتوانيد از روش اول يعني تحريک چوچوله«کليتوريس» استفاده کنيد.

 

نوع اول ارگاسم بوسيله تحريک کليتوريس است که شايع مي باشد.دراين روش کليتوريس بايد با لمس تحريک شود.نوع دوم ارگاسم از طريق واژن مي باشد.اين نوع ارگاسم از طريق فشار«طبق معمول”فشار نوک آلت مرد» روي نقطه جي ايجاد مي‌گردد.

 

نقطه جي در ديواره قدامي واژن در فاصله حدود ? اينچي از مدخل آن قرار دارد. در احساس اين دو نوع ارگاسم تفاوت زيادي وجود داردکه شايدبه علت تفاوت عصب گيري کليتوريس با نقطه جي باشد .

 

نقطه جي «G-Spot»

جي اسپات توي مهبل« تقريبا دو سوم راه» واقع شده. براي يک زن يا دختر کمي مشکل است که با انگشت خودش به اين مرکز برسد و بهترين کار اين است که شريک جنسي با انگشت يا آلت تناسليش تحريک جي اسپات را انجام دهد. تحريک اين مرکز به ارگاسم« اوج لذت جنسي» در اکثر زنان منجر ميشود. طوريکه در بعضي زنان مايعي ازآن ترشح ميشود.

 

در باره اين مايع نظرات متفاوتي بيان ميشود.بعضي ها ميگويند که همان ادرار است و بعضي آن را شبيه مايعي مي‌دانند که از پروستات مردان توليد ميشود .نقطه جي در واژن در ديواره قدامي «ديواره جلويي » واژن ودر عمق تقريبي دو سوم آن قرار گرفته است. بافت اين نقطه در موقع لمس حالتي نرم و اسفنجي ودر عين حال کمي چروک خورده تر «مانند آدامس جويده» از باقي ديواره دارد.

 

يافتن اين نقطه: اگر زن روي کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت مياني يا اشاره «که اينکار رابه دليل موقعيتي ورود، شخص ديگر بهتر از خود زن ميتواند انجام دهد» داخل واژن به طوريکه کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بيا «Come Here Gesture» ميتوان اين نقطه را يافت و تحريک کرد. تقريبا ورود دو بند انگشت براي تحريک اين نقطه کافيست.

 

لازم به ذکر است که همه ي خانم ها داراي اين نقطه نمي باشند. اما خانمهايي که داراي اين نقطه هستند لذت بسيار زيادي رابا تحريک اين نقطه مي‌توانند تجربه نماييد که بسيار متفاوت از باقي ديواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلي مرد به داخل واژن زن، در صورتي که جهت ورود آلت به گونه اي باشد که آلت اين نقطه را لمس کند لذت زن در حين نزديکي بيشتر خواهد بود.

 

ضمن آنکه با فشار کف دست روي بخش فوقاني برجستگي بالايي آلت تناسلي زن «Pubic Area» در زماني که آلت تناسلي داخل واژن مي باشد و عمل نزديکي در حال انجام است، لذت زيادي را براي زن به همراه خواهد داشت.

 

نقطه G کجاست؟

اگر داشته باشيد، نقطه G ?/? تا ? سانتيمتر داخل واژن روي ديواره جلويي قرار دارد. بايد بتوانيد با انگشت آن را حس کنيد. اگر از نظر جنسي تحريک نشويد يعني بزرگ‌تر از يک نخودفرنگي نيست. اما اگر تحريک شديد، يعني اندازه آن بزرگ‌تر از اين است.

 

نقطه G بيشتر از اين که يک نقطه باشد، يک محل خاص است. اگر ميخواهيد بررسي کنيد و ببينيد که شما هم اين نقطه را داريد يا نه، بايد به دنبال يک محل زبر و تقريبا گردوشکل باشيد که نسبت به بقيه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

نقطه G چيست؟

براي خيلي از خانم ها، نقطه G ناحيه اي بسيار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت ميدهد. براي خيلي هاي ديگر نقطه اي برآمده در واژن است که اگر بيش از اندازه دستکاري شود فرد احساس ميکند که نياز دارد به دستشويي برود. خيلي از خانم ها هيچ حسي دراين نقطه احساس نمي‌کنند و خيلي ها هم اصلاً اين نقطه را در واژن خود ندارند.

 

تئوري هاي مختلفي درمورد اين که نقطه G واقعاً چيست، وجود دارد. يک ديدگاه اين است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقايان است. نبود کروموزوم Y در جنين در حال رشد مونث، سلولها را در محلي مشابه يعني در همان نقطه G کنار مي‌گذارد. متخصصين ديگري با تئوري پروستات هم عقيده هستند اما آن را بيشتر توضيح ميدهند و ميگويند اين تنها دليل حساس بودن اين نقطه نيست.

 

آنها به چوچوله و مجراي پيشاب به عنوان منابع لذت ديگر اشاره ميکنند که هردو آنها را ميتوان با ديواره جلويي واژن تحريک کرد. بهمين دليل محل هاي زيادي براي ارضاء جنسي وجود دارد و ديگري نيازي به گشتن دنبال نقطه G نيست.

 

متخصص ديگري که نخستين بار نقطه G رابه اطلاع عموم رسانيد اخيراً استفاده ديگري براي آن کشف کرده است. او در تحقيقات خود نشان داده است که تحريک کردن نقطه G مي تواند آستانه درد را تا ??% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحريک جنسي فرد شود، آستانه درد تا ??% بالا مي‌رود، و ???% روي ارگاسم تاثير دارد. فرضيه او اين است که اين نقطه حساس يکي از مسکن هاي طبيعي طبيعت براي زايمان و وضع حمل است.

 

با همه ي اين حرفها هنوز کسي دقيقاً نمي‌داند نقطه G چيست اما مسئله مهم اين است که ببينيد شما اين نقطه را داريد يا نه.

با انچه بايد کرد؟

وقتي فهميديد که شما اين نقطه را داريد يا نه، بايد کشف کنيد که آيا اين نقطه مي تواند بشما لذت بدهد يا برايتان آزاردهنده است. ماليدن طبق معمولً بهترين راه براي تحريک آن است.

 

طبق معمولً توصيه ميشود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنيد و نقطه مورد نظر رابا حرکت رو به جلو به سمت ديواره جلويي بکشيد. بايد امتحان کنيد و ببينيد که حرکتتان چگونه باشد که بيشترين لذت رابه شما بدهد. مهم اين است که از نظر جنسي تحريک شويد. شايان ذکر است که حساسيت به اين نقطه در روزهاي مختلف ماه متفاوت است.

 

در طي اين تحريک، نخستين حسي که بشما دست مي‌دهد اين است که به دستشويي برويد. شايد به اين دليل است که نقطه G روي ديواره جلويي است و به مثانه تان شما فشار وارد ميشود. بهتر است اول مثانه تان را خالي کنيد و بعد اينکار را امتحان کنيد. چند بار اول کمي برايتان عجيب خواهد بود اما مطمئن باشيد که ارزشش را دارد.

 

برحسب اندازه و محل دقيق نقطه G اين احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسي آن را حس کنيد يا نکنيد. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً مي توانيد آن را حس کنيد.راه ديگر حس کردن آن اين است که در حالت ايستاده خم شويد و اجازه بدهيد که آلت جنسي از پشت وارد واژن شود.

 

خيلي از خانم ها ميگويند که وقتي نقطه G را تحريک ميکنند، انزال پيدا ميکنند. تحقيقات نشان داده است که تقريبا ?? درصد از خانم ها طي ارگاسم يا تحريک جنسي بين ? تا ??? ميلي ليتر مايع از مجراي پيشاب خارج ميکنند. گروهي از دانشمندان روي عده اي از اين مايعات آزمايش کردند و متوجه آنزيم هاي پروستاتيک شدند و به اين تئوري رسيدند که نقطه G تقريبا مشابه پروستات در آقايان است.

 

اما گروهي ديگر با آزمايش روي اين مايع گفتند که خيلي شبيه به ادرار است. آخرين تفکرات دراين رابطه اين است که اين مايع نوعي ديگر از ادرار است که با تحريک جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ ميدهد. تحقيقات دراين زمينه ادامه دارد.

 

يکيديگر از شخصيت

يادتان باشد همه ي ما خاص هستيم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشيد يا نداشته باشيد. اگر مي‌خواهيد اين مسئله را کشف کنيد، اگر متوجه شديد که اين نقطه را نداريد فکر نکنيد که دنيا به آخر رسيده است. راه هاي خيلي زيادي براي لذت بردن از رابطه جنسي وجود دارد و نقطه G فقط يکي از آنهاست.

 

دير انزالي در مردان عارضه اي است که مي‌تواند منجر به کمبود اعتماد به نفس و هم چنين سردي در روابط جنسي بشود. گه گاه اين عارضه به افسرده گي و حتي جدايي زوجين هم ختم مي شود. اغلب مردان به اين عارضه ها مبتلا هستند. در کمي بيش از نيمي از اين افراد، فرد مبتلا در نهايت ميتواند در داخل واژن شريک جنسي خود به اورگاسم برسد.

 

اين افراد طبق معمول به کمک استمناء و يا در هنگام عشق بازي به اورگاسم مي‌رسند، اما در هنگام مقاربت قادر به اينکار نيستند. بر طبق مقاله منتشر شده در مجله ارولوژي درسال 2007، اين عارضه مي‌تواند باعث بروز فشارهاي رواني، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسي فرد شود. همچنين ميتواند تاثير بسيار بدي بر روي روابط بين زوج ها داشته باشد به ويژه زماني که زن تمايل به باردار شدن داشته باشد.

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

 

اين عارضه بعد از اختلال نعوظ و زودانزالي سومين اختلال جنسي شايع در مردان است. با اين حال ميزان شيوع آن در مقابل دو مورد اول قابل مقايسه نيست. درمان تاخير در انزال دشوار است و تنها 58 درصد افراد مبتلا به اين عارضه ميتوانند بهبودي قابل توجهي به دست آوردند.

تنها زوجهايي از روشهاي درماني نتيجه مي‌گيرند که پشتکار قوي و استقامت بالايي در مقابل مراحل درماني داشته باشند. از آنجا که ميزان شيوع اين اختلال در مقايسه با زود انزالي و اختلال نعوظ بسيار کم است، تعداد مقالات دکتري کمتري دراين مورد وجوددارد. مراقب باشيد، عده اي از مقالات و مطالبي که بر روي اينترنت قراردارند تنها هدف تجاري داشته و پايه علمي ندارند.

 

تعداد زيادي از مردان تربيت بسيار سختي داشته اند و به شدت در زندگي گذشته خود نظارت شده اند. عده اي از افراد نيز به شدت درونگرا بوده ودر نشان دادن احساسات و بروز عواطف خود مشکل دارند. يکي از علل انزال ديررس تحريکات جنسي ناکافي است. مرداني که به‌ صورت دائم در حال تحريک جنسي هستند، ممکن است سرانجام دچار انزال ديررس و يا عدم انزال شوند.

 

مرداني که هميشه يک نوع از تحريک جنسي را تجربه ميکنند «مثل خود ارضائي» ممکن است در مواجهه با يک تحريک جنسي متفاوت «رابطه زناشوئي طبيعي» نتوانند به ارضاء جنسي برسند. براي رسيدن به ارضاء جنسي بايد تحريکات جنسي از طريق سيستم عصبي به مغز منتقل و از مغز دوباره پيامهاي ثانويه به ناحيه تناسلي ارسال و سبب انزال مرد گردند. اگر اين سيستم عصبي به هر دليلي مختل شود، سبب تاخير در انزال و يا عدم انزال مي شود.

از دهه سوم زندگي فيبرهاي عصبي که مخصوص هدايت سريع تحريکات عصبي هستند، رفته رفته کم ميشوند، علاوه ازآن با افزايش سن از حساسيت آلت تناسلي کاسته مي شود، و بدين دليل با افزايش سن، طبق معمول مرد دچار تاخير در انزال مي شود.

 

ساير عوامل در بروز تاخير در انزال عبارتند از

 

ترس از باردار کردن شريک جنسي

ترس از اين که واژن محيط غير بهداشتي و کثيفي است.

تربيت هاي ديني بسيار سخت

همجنس گرايي نهفته

 

افراد مبتلا به اين اختلال طبق معمول از خانواده سختگير و متعصب با ديد منفي نسبت به مسايل جنسي برخاسته اند و اکثزا در روابط غير جنسي با ديگران هم دچار مشکل هستند و نمي‌توانند با کسي صميمي شوند و بيشتر در مردان مبتلا به اختلال وسواسي جبري ديده مي شود. گاها وقتي انزال ميکنند ارگاسم انها لذت بخش نيست.

 

آيا تاخير در انزال همواره يک مشکل روانيست؟

در بيشتر موارد بله اما استثناء هايي نيز دارد. دارو: اختلال در انزال ممکن است به صورت ناگهاني و بعد از مصرف يک داروي خاص به ويژه دارو هاي ضد افسردگي بروز کند. دراين موارد تغيير در نوع قرص مي‌تواند مشکل را حل کند. سوء مصرف الکل و عده اي از مواد مخدر نيز ميتوانند باعث بروز اين اختلال در انزال شوند. صدمات جدي ستون فقرات نيز مي‌توانند مشکلات عمده اي را در رسيدن به اورگاسم به وجود بياورند. توضيح اين نوع از تاخير در انزال خارج از محدوده اين مقاله ميباشد.

 

چرا تاخير در انزال مي‌تواند مشکلاتي رابه وجود بياورد؟

در دوران جواني ممکن است نتوانيد مشکل خودرا تشخيص دهيد و ممکن است فکر کنيد که ساير مردان نيز بهمين شکل هستند. در نخستين روابط جنسي ممکن است به شدت مورد تحسين شريک جنسيتان قرار بگيريد که مي‌توانيد 2 يا 3 ساعت بدون انزال به فعاليت جنسي خود ادامه دهيد. اما اين قضيه در آينده ودر زندگي مشترک و به ويژه زماني که قصد بچه دار شدن داشته باشيد مي‌تواند مشکل ساز شود.

هم مرد و هم زن ممکن است احساس درد و يا نا اميدي داشته باشند و ممکن است زن از اين که نميتواند باعث ارضاي مرد خود شود احساس رنجش و يا حتي توهين کند. گاهي اوقات مرد بعد از جدايي از شريک جنسي به فکر درمان ميوفتد. البته طبق معمول مراجعه به دکتر و درمان بيشتر به علت تمايل به بچه دار شدن انجام مي شود.

 

چه کاري ميتوان براي مردان مبتلا به دير انزالي يا انزال عقب مانده انجام داد؟

 

متاسفانه هيچ درمان سريعي وجود ندارد. همچنين در حال حاضر هيچ دارويي که باعث انزال مرد شود نيز وجود ندارد.لازمه درمان صحيح تشخيص دقيق علت انزال ديررس است. گاهي بايد علت اصلي را برطرف کرد. ولي اکثرا نياز به دارودرماني پيدا مي شود. گاها لازم است داروئي که بيمار مصرف ميکند، عوض کرد.

گاها لازم است براي بيمار روش صحيح رابطه زناشوئي را آموزش داد. اما يکي از بهترين روش کارهايي که براي درمان اينگونه افراد ميتوان انجام داد مشاوره است. براي درمان اين عارضه بايد هردو نفر «مرد و شريک جنسي» به مشاور مراجعه کنند.

 

مشاوره

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

هدف از مشاوره اين است که مرد بتواند اضطراب خودرا نظارت کند تا بتواند بدون بروز مشکلي در داخل واژن شريک جنسي خود به اورگاسم برسد. بهترين و رايج ترين روش درمان، کمک به مرد براي داشتن آرامش ودر دست گرفتن مسير رابطه جنسي است. به طور کلي در آن گونه افراد رسيدن به ارگاسم از طريق خودارضايي و يا عشق بازي امکانپذير است.

اما از طريق رابطه جنسي فرد به اورگاسم نمي‌رسد. بنابر اين درمانگر زوج ها را تشويق مي‌کند که در ابتدا مرد در بيرون از واژن به ارگاسم برسد و سپس با تمرين کردن و امتحان کردن روشهاي مختلف، در نهايت مرد بتواند در داخل واژن به ارگاسم برسد. يکي از روشهاي درماني ديگر روش ماستر و جانسون است که اين روش به شرح زير مي‌باشد:

 

ابتدا رابطه جنسي بدون محدوديت و مثل هميشه انجام مي شود، اما نوازش کردن و بوسيدن بيشتر از سابق بايد باشد. در مرحله بعد زن به حالت استمناء مرد رابه نزديکي مرحله اورگاسم ميرساند «حتي اگر اينکار مدت زمان زيادي را لازم داشته باشد.» در نهايت، کمي قبل از به اورگاسم رسيدن مرد، زن رابطه جنسي را از سر گرفته و انزال داخل واژن انجام مي شود.

 

روشهاي ديگر درماني براي اين عارضه

نکته: بازهم تاکيد مي‌کنيم، مواظب افرادي باشيد که مي‌خواهند بشما هورمون ها يا دارو هاي گرانقيمت بفروشند. با يک جست‌وجو در اينترنت مي‌توانيد ده ها داروي گياهي و غير گياهي را براي درمان اين عارضه پيدا کنيد، اما بنظر نمي‌رسد که هيچ کدام از اين دارو ها موثر باشند. ادعاهايي مبني بر يوگا درماني يا هيپنوتيزم درماني نيز وجود دارند که بازهم به لحاظ علمي تائيد نشده اند.

 

رفتار مردها بعد از ارضا شدن چگونه باشد؟

نکاتي هستند که مردان بايد بعد از انزال يا ارضا شدن و به طور کلي رابطه جنسي انجام دهند، اين موارد هم براي سلامت انها اهميت دارد و هم در رابطه با همسر. مردها بعد از انزال به به علت فعل و انفعالات شيمايي ناشي از هورمونها ، احساس خوابالودگي خواهند داشت و همين طور بي حسي ، اين احساس همراه با حالت سرخوشي ناشي از ترشح دوپامين ميباشد، بنا براين آقايان ترجيح مي دهند بعد از رابطه بخوابند.

اما چرخهو فرآيند جنسي زنان به گونه ايست که يکي از مراحل رابطه جنسي در انها به رفتار شما با وي بعد از ارگاسم مرتبط است ، زنان بعد از ارگاسم يا به طور کلي رابطه جنسي تمايل دارند مورد توجه قرار بگيرند و يا حتي در آغوش همسرشان باشند ، حال فرض کنيد دراين شرايط آقا بجاي توجه به خانم ، پشت خودرا کرده و به خواب برود دراين صورت مرحله نهايي فرآيند جنسي براي همسر وي انجام نشده است.

 

در هنگام ارضا شدن نفس را حبس نکنيد

بيشتر آقايا ن عادت دارند در لحظه اي که ارگاسم ميشوند نفس خودرا حبس کرده و به درستي تنفس نميکنند. بنابر اين بجاي حبس کردن نفس، بايد دم و بازدم خودرا تنظيم کرده و نفس عميق بکشيد. اينکار نه تنها لذت شما را بيشتر ميکند، بلکه بشما کمک ميکند که هشياري خودرا نيز حفظ کنيد، حداقل براي مدت زمان کوتاهي. اين روال باعث ميشود تا بعد از انزال کمتر احساس خواب کنيد

 

بعد از رابطه جنسي بلافاصله نخوابيد

اگر شما به عنوان يک مرد بلافاصله بعد از رابطه جنسي و ارضا شدن بخواب برويد ، تمامي لذتي که به همسرتان در فرآيند جنسي داده ايد رابه يک‌باره از بين خواهيد برد ، زنان بعد از رابطه زناشويي نيز نياز به نوازش شدن،توجه و آغوش همسرشان دارند که اگر چنين نشود احساس ميکنند تنها ابزاري براي لذت جنسي همسرشان بوده اند ، بنا براين لاطم است بعد از ارضا شدن ، همسرتان را در آغوش گرفته و با وي صحبت کنيد.

 

بعد از ارضا شدن بلافاصله بستر را رها نکنيد

سريعا سراغ فعاليتهاي ديگر نرويد و اجازه دهيد ريتم بدن شما به حالت نرمال بازگردد

مني به‌ صورت کامل بايد دفع شود

بعد از ارضا شدن، با رفتن به دستشويي و فشردن آلت از انتها به سمت سر الت مايع انزالي را به طور کامل دفع کنيد ، ممکن است ادرار شما دراين شرايط منقطع باشد ، اين توصيه به زنان نيز ميشود

 

بعد از ارضا شدن آب نخوريد

آشاميدن آب پس از نزديکي جنسي به جهت گرم شدن بدن و اعضا موجب ضعف و کاهش حرارت غريزي ميشود، همچنين بدليل گرم شدن اعضاء بدن آب به سرعت به اعضاء رسيده و بدن سرد مي شود

 

بعد از رابطه زناشويي بيشتر از قبل دو نفره شويد

اگر همسرتان جزء آن دسته از خانم هاي پرحرارت است که در برقراري رابطه جنسي فعال عمل مي‌کند، شکي وجود نخواهد داشت که او نيز به اندازه شما خسته ميشود. بنابر اين ميتوانيد چيزي شبيه اين به او بگوييد: “چرا براي بدست آوردن انرژي يک چرت نزنيم؛ بعد مي تونيم باهم دوش بگيريم، شام رو آماده کنيم و دوباره اين کارو تکرار کنيم.” و فراموش نکنيد که دست هايتان رابه دور او حلقه بزنيد تا متوجه شود که او شما رابه اين روز در آورده.

 

لذت جنسي يک لذت بسيار تاثيرگذار و مفرح است نبايد کوتاه ودر حد رفع نياز باشد. در واقع طولاني و مسرت بخش بودن نزديکي از نشانه هاي رضايت جنسي است. متنوع کردن فعاليتهاي جنسي موجب طولاني تر شدن رابطه خواهد شد. در تعداد زيادي از اوقات ممکن است حوصله ي يک رابطه جنسي طولاني را نداشته باشيد اما بعد از نوازشها و تحريکات اوليه اين حوصله و ميل جنسي هم ايجاد خواهد شد.

 

گاهي هر چه زمان تحريک و نوازشهاي مثلاً الکي بيشتر باشد، رابطه ي بهتري شکل خواهد گرفت پس براي شروع رابطه جنسي عجله نداشته باشيد. اما اگر آدم کم حوصله اي باشيد و همسر شما بداند که صبر شما کم است يا تندخويي و رفتاري عصبي داريد به طول مدت رابطه جنسي اميد نداشته باشيد. در واقع لازم است، طوري با گشاده رويي و علاقه تمايلتان را نشان دهيد تا همسرتان هم با خيال آسان همه ي ي خواسته هايش در حين رابطه جنسي را مطرح کند.

 

بايد بتوانيد بخشهاي مختلف و متنوعي از بازي و نوازش و ارتباط جنسي رابا هم تجربه کنيد. وقتي حوصله مي‌کنيد ودر فرصت مناسب باهم يک رابطه ي جنسي زمان بر را تجربه مي‌کنيد به خوبي از لذتهاي هم آغوشي لبريز و به بهترين شکل ارضا خواهيد شد. اين ارضاي کافي و کامل، هم اخلاق تان رابه لحاظ فيزيولوژيستي بهتر مي‌کند و هم مهر و محبت تان را نسبت به هم افزايش مي‌دهد.

براي طول دادن يک رابطه جنسي اول بايد فرصت و محل مناسب وجود داشته باشد. مثلاً لازم است که از خواب رفتن بچه ها مطمئن باشيد. در مرحله ي بعد لازم است که آرامش داشته باشيد و رفتارهايتان با عجله و اضطراب نباشد تا همسرتان هم مضطرب نشده و آميزش تان دستپاچه و نصفه و نيمه تمام نشود. در شروع رابطه جنسي طوري وانمود کنيد که قصد داريد با همسرتان به اصطلاح ور برويد.

 

مخصوصا اگر همسرتان تمايل نشان نميدهد يا فکر مي‌کنيد، مخالف است اين روش خوبي است. طوري وانمود کنيد که اصلا قصد رابطه جنسي نداريد. شما هم فرصت بيشتري براي تحريک کردن خواهيد داشت. گاهي هر چه زمان تحريک و نوازش هاي جنسي بيشتر باشد، رابطه ي بهتري شکل خواهد گرفت پس براي شروع عجله نداشته باشيد. اگر مرد هستيد و با همسرتان عشق بازي ميکنيد از دير ارضا شدن او خسته نشويد.

 

بلکه اين زمان را حتي با شيطنت هاي خودتان طولاني تر کنيد. کم کم طول زمان شما را هم وسوسه ي بيشتري خواهد کرد و براي لذت بردن هر چه بيشتر آماده ميکند. وقتي حوصله مي‌کنيد ودر فرصت مناسب باهم يک رابطه جنسي زمان بر را تجربه ميکنيد به خوبي از لذت هاي هم آغوشي لبريز و به بهترين شکل ارضا خواهيد شد. وقتي تحريک و تمايل جنسي در هردو طرف بالا گرفت، رابطه رابه سمت فرود و انتها نبريد.

بلکه سعي کنيد، بازيهاي مختلف و مهيجي را وارد رابطه کنيد. ارتباط بدني و نوازش قسمتهاي مختلف … هر کدام ميتواند چند دقيقه زمان رابه خود اختصاص دهد. و همه ي ي اين ها بايد قبل از ارضا شدن هردو طرف صورت بگيريد. هنگام رابطه جنسي وقتي يکي از همسران ارضا شد، ديگر ادامه ي بازي کار سخت و ناراحت کننده اي خواهد بود پس ضرورت دارد، ارضاء هردو طرف به طول بيفتد.

 

يعني زود ارضائي و زود انزالي با رعايت هاي لازم براي هيچ کدام از طرفين اتفاق نيفتد. زمان که طولاني شود و تحريک ها موثر واقع شوند، هر اقدامي از لذت مضاعف و بيش از حد توقع برخوردار خواهد شد. پس زود ميدان را خالي نکنيد و حوصله داشته باشيد تا اين اتفاق براي شما هم بيفتد. بنابر اين به کميت رابطه ي جنسي توجه داشته باشيد و سعي کنيد هر از گاهي يک رابطه ي جنسي مفصل با تمام اجزا و بخشهاي متنوع آنرا تجربه کنيد.

 


چکار کنم زنم ارضا بشه؟

آنچه اکثر آقايان تصور ميکنند در آن مهارت دارند و به خوبي ميتواند انجام دهند کم کم به دغدغه اي جدي مبدل ميشود که در مقاله ذيل به آن خواهيم پرداخت.

بخش اول : اگر قبل از ازدواج از آندسته از افرادي بوده ايد که به تماشاي فيلم پورنو ميپرداخته ايد ، هر انچه دراين فيلمها ديده ايد را فراموش کنيد چرا که همسر شما بازيگر فيلم پورنو نميباشد و نبايد با وي چنيني رفتاري داشته باشيد. فرآيند رابطه جنسي از آغاز تا پايان در زنان:

 

1» گام نخست : احساس آرامش

لازمه تحريک جنسي خانمها احساسات و عواطف انها ميباشد حس آرامش در زنان بايد از ساعتها قبل در آن ها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبي به مرحله برانگيختگي برسند شايد 24 ساعت تا 48 ساعت قبل از رابطه اين حس در انها بايد شکل گرفته باشد ،اين مطلب از سايت تنظيم خانواده مي‌باشد مرداني که هميشه به عواطف همسرخود توجه ميکنند مسلما هميشه همسري آماده براي رابطه جنسي خواهند داشت.

 

2» محل برقراري رابطه

اگر قصد تجربه يک رابطه جنسي عميق را داريد محل برقراري رابطه براي زنان اهميت دارد ، مرتب بودن محيط بر تمرکز بهتر موثر است ، نورکم و يک موسيقي بي کلام آرام حتماً بر کيفيت رواني رابطه تاثيرگذار است.

 

3» دما

گرم بودن محل برقراري رابطه و گرم بودن اندامهاي بدن زنان در تحريک و ارگاسم آن ها موثر است ، گرم بودن پاها خصوصا در ارگاسم و تحريک پذيري موثر است افرادي که دست و پاي انها « کف پاها » سرد ميباشد ديرتر تحريک و يا ارگاسم ميشوند

 

4» پيشنوازي و معاشقه

براي مردان شايد اصل مطلب در رابطه جنسي تنها دخول محسوب شود اين در حاليست که در زنان پيشنوازي و معاشقه از اصول مهم حتي در برخي افراد مهمتر از دخول مي باشداين مطلب از سايت تنظيم خانواده مي‌باشد يک مرد بايد تمامي نقاط بدن همسر خودرا درمعاشقه دخيل کند ، نوازش موها ، لمس صورت ، لمس کامل بدن ، حرفهاي درگوشي « لازم است در رابطه جنسي با همسر خود صحبت کنيد حرفهاي محبت آميز ».

 

5» انجام مرحله دخول

به آرامي نه با يک روش تکراري نه دريک حالت نه فقط خوابيده چنيد روش مختلف براي نزديکي وجوددارد ، دخول بايد با وقفه همراه باشد ودر وقفه ها مجددا به معاشقه بپردازيد مجددا دخول را ادامه دهيد

 

6» ممکن است همسر شما از دخول به ارگاسم نرسند

نگران آن باشيد که همسرتان از طريق دخول ارگاسم را تجربه نمي کند، اصلا غير طبيعي نيست ، اکثر خانمها از ناحيه کليتوريس ارگاسم را تجربه ميکنند نه از طريق دخول

 

7» خانمها مقدم هستند

همسرتان رابه ارگاسم نزديک کنيد سپس به ارضاي خود متمرکز شويد از آنجاييک ه به طور طبيعي مردان زودتر از زنان ميتوانند ارضاء شوند توصيه ميشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزديک سپس مرد براي ارضا شدن از روش دخول عميق استفاده کند تا مدت زمان ارضاي هردو نزديک به هم يا هم زمان صورت گيرد

 

8» بخشي از ارضاي زنان مربوط به بعد از رابطه جنسي است

بعد از ارگاسم پشتتان را نکنيد و بخوابيد ، قدرداني بوسه ودر آغوش گرفتن همسر ميل و خواسته وي را در دفعات بعدي چندين برابر ميکند.

 

خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌ و يا ارضاء شدن شان هم زمان باهم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت رابطه جنسي آسيب بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد. دراين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد.

او نياز دارد، بدون هيچ بازداري يا كنترلي، آزادانه به رابطه جنسي بپردازد تا ارگاسم به سراغش آيد. وقت ارگاسم براي او همان زماني است كه رخ مي‌دهد. پس، مرد مي‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد يا حتي نحوه‌ي بهتر آن اين است كه مي‌تواند كمي صبر كند. به اين نكته‌ي مهم نيز توجه داشته باشيد: رسيدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هردو را چنان جذب لذت شديد خود مي‌كند كه شراكت و توجه به عواطف ديگري برايشان به ناگاه از دست مي‌رود.

 

خاصه‌ي اصيل عشق، يعني انس و الفت، در ميانشان ناپديد مي‌شود. لحظه‌اي زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ي ديگر، هيچ برجا نمانده. مرد هم، فرقي ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه مي‌كند لذت زن را از خاطر مي‌برد. او، كه تا پيش از رسيدن به ارگاسم، همه ي‌ي حواسش متوجه‌ي لذت رو به افزايش زن بوده، آناً چنان مي‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود مي‌شود كه جايي برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقي نمي‌ماند.

 

ارگاسم داشتن هم زمان مرد و زن مي‌تواند باعث رضايت‌بخشي كمتري شود

 

اگر مرد مسئوليت كنترل خود رابه عهده بگيرد،‌اين امكان براي زن به وجود مي‌آيد كه از كنترل خارج شود و به پيش رود. از اين راه، ‌مرد توجه‌اش رابه زن حفظ كرده و مي‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن اين امكان رامي‌يابد كه با توجه‌ي كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. دراين صورت،‌ مثل اين است كه هر دوي آن‌ها بجاي يك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هردو ارگاسم زن را و بعد هردو ارگاسم مرد را.

اما، اين كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خودرا مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالي دارد؟ ‌او با اين روش زن را از شكل‌گيري آرام خواهشش دور مي‌كند و چنانچه علي‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگيختگي كامل در شرايطي نيست كه قادر باشد ارگاسم وي را به خوبي احساس كند. پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسي دوقطبي به زن فرصت آنرا مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد.

 

حال،‌ اگر اين خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خودرا بدون توقع يا ايجاد زحمت برايش صرف كرده، ‌زن احساس رضايت كافي خواهد كرد. پيروي از دستورالعمل‌هاي كلي رابطه جنسي دو قطبي به زن فرصت آنرا مي‌دهد كه در هر بار شانس كافي براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

 

فوايد اضافي رابطه جنسي دوقطبي

از فوايد رابطه جنسي دو قطبي احساس محق بودن زن براي رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن است. وقتي مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسيد،‌ طبيعت زن به زن مي‌گويد حالا نوبت توست. بدون اين احساس حق داشتن، براي بعضي از زنان رسيدن به ارگاسم و ارضا شدن بسيار دشوار است. بسياري از زنان بخشش رابه راحتي انجام مي‌دهند؛ ولي وقتي نوبت دريافت كردن مي‌رسد، برايشان همه ي‌چيز خيلي سخت مي‌شود.

زن به هنگام رابطه جنسي ممكن است چنان نگران يا در فكر نيازهاي شريك جنسي‌اش باشد كه بخود اجازه ندهد به نيازهاي خودش نيز توجه كند. چنين گرايشي مي‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد. يك بار حين شرح اين نكته در يكي از سمينارهايم، زني كه معلوم بود شديداً به هيجان آمده تقريباً فرياد زد: «اوه، باور كردني نيست! دليش بايد همين باشد.» هركسي مي‌توانست بفهمد او دچار درك آني و شگفتي‌آوري شده است.

 

سخنراني را قطع كردم و موضوع را از او پرسيدم. ماجرا را چنين برايمان شرح داد

 

همين هم اکنون فهميدم چرا فقط يك بار در زندگي‌ام ارگاسم داشته‌ام. زني چهل و دو ساله‌ام و سالها از زندگي مشتركم مي‌گذرد، ولي فقط يك بار آن هم طي تجربه‌اي خاص به ارگاسم رسيدم. حدود شش سال ازآن موقع مي‌‌گذرد. هميشه فكر مي‌كردم دليلش چه بوده، ‌ولي به نتيجه‌اي نمي‌رسيدم تا امروز. راستش را بخواهيد حدود شش سال پيش در يكي از روزها وقتي همسرم خواهان رابطه جنسي شد، ‌من شرايط روحي مساعدي نداشتم.

 

فكر مي‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ي كافي ايثار كرده‌‌ام،‌ اما اثري از هيچ تجربه‌ي باشكوهي نمي‌ديدم. بالاخره، پس از اصرار زياد همسرم رابطه را پذيرفتم؛‌ منتها تصميم گرفتم فقط دريافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم. برايم همه ي كاري كرد؛ ‌و من برخلاف هميشه، هيچ كاري برايش نكردم. با خودم گفتم اين بار مال من است. واقعاً‌ نيز لحظات خوشي را گذارندم. حالا مي‌فهمم چرا دراين رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم.

در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. براي اولين بار به خودم توجه كردم و همين هم موثر واقع شد. جالب اين كه هيچ كاري براي لذت بخشيدن به شريك جنسي‌ام انجام ندادم، ولي او هم راضي و خشنود بود. همانگونه كه مثال بالا نشان مي‌دهد،‌وقتي زن بتواند كاملاً‌ دريافت كننده باشد،‌ مي‌تواند واقعاً ‌از رابطه جنسي لذت ببرد. رابطه جنسي دو قطبي راهي براي زن مي‌گشايد تا زماني براي پذيرش و زماني براي دريافت داشته باشد.

 

پس ازآن كه آشكارا لذت مي‌بخشد، اين حق را براي خويش مي‌بيند كه به قطب لذت بردن تغيير مكان دهد. با درك دو جانبه‌ي رابطه جنسي دو قطبي و علامت دادن واضح مبني بر اين كه مرحله‌ي دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تري مي‌آسايد و از شكل‌گيري تدريجي كاميابي جنسي‌اش لذت مي‌برد.

 

وقتي مرد خودرا كنترل مي‌كند

مرد آگاهانه خودرا كنترل مي‌كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. اين يعني فرصت خوبي براي زن تا لذت بيشتري از رابطه جنسي ببرد. مرد با پذيرش مسئوليت، زن را از دلواپسي نجات مي‌دهد و به او اين احساس را مي‌بخشد كه فرصت دارد و نيازي نيست براي ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

 

خوب، هرچه اطمينان زن به مرد بيشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمي‌رسد با آرامش بيشتري مي‌آسايد و خود رابه دستان وي مي‌سپارد. اين خوب است. توجه داريد كه مزيت ديگري براي رابطه جنسي دو قطبي است. مرحله‌ي اول شروع مي‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خودرا مي‌برد. بعد، مرحله‌ي دوم فرا مي‌رسد. زن مي‌داند بقيه‌ي وقت به او تعلق دارد و مرد مي‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خيال آسان خودرا رها مي‌كند.

 

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نيست قبل از او ارضا شود، آسان‌تر مي‌آسايد و رهاتر خواهد بود.

 

البته احساسات مسير يكنواختي را طي نمي‌كنند. گاه مرد نياز شديدي احساس مي‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنين مواقعي، نبايد بگذارد آتشش بيشتر تحريك شود. عمل درست خلاصي از تحريك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام مي‌‌گيرد: ابتدا بايد قبل ازآن كه دير شود با كنار كشيدن، مانع تحريك بيشتر خود شود. سپس بايد شروع به افزايش برانگيختگي زن كند. تحريك زن و رشد لذت او به مرد فرصت مي‌دهد كنترلش را بازيابد.

اتفاق ديگري كه گاه در طي رابطه جنسي مي‌افتد، خواست زن براي ارگاسم قبل از مقاربت است. اين خواسته روند زير را مي‌طلبد: مرد در مرحله‌ي اول تحريك مي‌شود؛ سپس زن رابه ارگاسم مي‌رساند؛ آنگاه به مقاربت مي‌پردازد و مرد نيز ارگاسم را تجربه مي‌كند. دخول بعد از رسيدن زن به ارگاسم، موجب پذيرفته شدن عالي مرد مي‌شود.

 

چطور در رابطه جنسي دير ارضا شويم؟ آموزش هاي کامل رابطه زناشويي

 

اگر ميخواهيد در رابطه زناشويي سنگ تمام بگذاريد و همسرتان را ارضا کنيد مي توانيد نکات ارئه شده دراين پست رابه کار بگيريد. 

نداشتن ارگاسم هميشه با سرد مزاجي همراه نيست. تعداد زيادي از زن ها عليرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسي لذت مي‌برند. سرد مزاجي حقيقي حالتي است که در آن هيچ پاسخ به هيچ نوع تحريک جنسي ودر هيچ شرايطي وجود ندارد.زني که فقط از راه تحريک کليتوريس به ارگاسم ميرسد

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

 

نه تنها سرد مزاج نيست بلکه گاهي ممکن است از لحاظ جنسي خيلي هم فعال باشد ولي شريک جنسي او بايد بداند که چگونه وي را ارضا کند. ممکن است خانمي در ارتباط با يک مرد به ارگاسم نرسد در حالي‌که مرد ديگري بتواند وي را به ارگاسم برساند. در اينصورت ديگر نميتوان گفت که او به سرد مزاجي مبتلاست.

 

با وجود آن که مقالات زيادي در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولي هنوز دانش ما دراين زمينه ناقص است. در بدن زن نقاط حساس زيادي وجود دارد که تحريک مناسب انها رسيدن به ارگاسم را ممکن مي سازد.کليتوريس نقش مهمي در رسيدن به ارگاسم داشته و حتي قبل از بلوغ نيز مي تواند تحريک کننده باشد. التهاب کليتوريس در اثر استمناء يا بعد از يائسگي بخاطر کمبود هورمون استروژن مي تواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.

بعد از کليتوريس اندام هاي جنسي مجاور آن مانند قسمت داخلي لب هاي کوچک و زير شکم نقش مهمي در تحريک جنسي و ارگاسم دارند. مقعد نيز نقش تحريک کنندگي زيادي دارد.طبق معمول” سينه ها به کليتوريس براي رسيدن به ارگاسم کمک مي نمايند. بوسيدن سينه، مالش آلت به آن مي تواند موجب ارگاسم در بعضي خانم ها شود.

 

در بعضي تحقيقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسيدن زن ازطريق واژن فقدان گيرنده هاي حسي در ديواره واژن است. ولي بياد داشته باشيد که هميشه در ديواره قدامي واژن در مسير پيشابراه يک نقطه بسيار حساس و تحريک کننده«نقطه جي»وجود دارد.

 

حتي در زناني که از طريق واژن به ارگاسم ميرسند نيز تحريک اين نقطه با انگشت بسيار آسان و اثربخش است. اين نقطه حساس در داخل واژن و بر ديواره قدامي قرار دارد و هنگام ارگاسم مانند يک کيست کوچک زير دست لمس مي‌شود و بعد ازآن بحالت اوليه برمي گردد. بعد از عمل جراحي خارج سازي رحم ممکن است به دليل قطع شدن قسمتي از ديواره قدامي واژن سرد مزاجي بوجود بيايد. رحم و گردن رحم هيچ نقشي در ارگاسم ندارند.

 

در اطراف مدخل واژن غده هايي بنام غده بارتولين وجود دارند که مواد ليزکننده براي تسهيل نزديکي ترشح مي نمايند. گاهي ترشح اين غدد بسيار زياد بوده و به اشتباه اينگونه تعبير ميشود که زن ها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال مي‌رسند.

 

گاهي هم در موقع ارگاسم مايعي با فشار زياد از پيشابراه خارج مي‌شود.تجزيه اين ماده در آزمايشگاه نشان داده که اين ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پيشابراه است.شدت ارگاسم به عامل ايجاد کننده آن بستگي دارد. طبق معمول” معاشقه دهاني به ارگاسم کامل منجرمي شود. هرچه شدت ارگاسم بيشتر باشد زن زودتر قابليت تحريک جنسي مجدد را خواهد داشت.

 

زمان تحريک پذيري جنسي نيز در زنان متفاوت است.عده اي بهنگام تخمک گذاري«روزچهاردهم دوره ماهانه» و عده اي هم در ايام قاعدگي بيشترين ميل جنسي را دارند. گروه اخير بيشترين تنش جنسي را در ايام خون ريزي ماهيانه دارند.
وضعيت انجام نزديکي نيز نقش مهمي در ارگاسم خانم ها دارد. طبق معمول” در حالتي که زن در بالا باشد به علت زاويه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با ديواره قدامي بهتر باعث ارگاسم ميشود.

نزديکي ازپشت در حالت سجده يا در کنارهم به علت تماس مناسب نوک آلت مرد با ديواره قدامي زن از مناسبترين حالت هاي نزديکي براي رسيدن به ارگاسم مي باشد.شرايط روحي نيز عامل مهمي در احساس رضايت جنسي و رسيدن به ارگاسم محسوب مي‌شود.گاهي حتي چند جمله عاشقانه و محبت آميز مي تواند باعث ارگاسم شود.

 

گاهي پيدا کردن چوچوله «کليتوريس « Clitoris » » براي خود زن يا فردي که در حال اميزش با اوست مشکل است زيرا گاه کاملا در جوف لبهاي بزرگ فرج پوشيده شده و به اصطلاح در زير سقف ان مخفي است « البته در هرحال نوک ان تا حدي بيرون است » . چوچوله در جريان تحريکات جنسي بزرگ ميشود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است.

 

ضمنا فقط ?% از کل جسم چوچوله در خارج ازبدن زن قرار دارد بنابر اين نسبت به آلت مرد کوچک تر مي‌نمايد و داراي لوله مدور هم نيست و فقط به در آميزش لذت جنسي را بيشتر ميکند ودر هنگام تحريک زن پر از خون مي‌شود و حالت سفتي بخود مي‌گيرد.ضمنا هيچ عضو جنسي در مردان به حساسيت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکي « Clitoris hood » پوشيده ميشود.

 

سعي کنيد کليتوريس رابا نوازش ملايم، تحريک کنيد. بخاطر داشته باشيد که بيشترين تعداد اعصاب حسي در منطقه اطراف کليتوريس و لبه جلويي منطقه شرمگاهي جمع شده است.

 

نقطه جي را پيداکنيد –تحريک اين نقطه مي تواند باعث رسيدن زنان به اوج لذت جنسي شود. نقطه جي طبق معمول در منطقه جلويي ديواره واژن بين ورودي و گلوگاه آن قرار دارد. شما مي توانيد از انگشتان خود براي تحريک منطقه جلويي واژن استفاده کنيد ودر حين رابطه جنسي بهترين راه براي تحريک نقطه جي وارد کردن آلت تناسلي از پشت مي باشد. اگر نقطه جي‌ و کليتوريس هم زمان باهم تحريک شوند، همسر شما حتماً به اوج لذت جنسي خواهد رسيد.

 

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که دختران و زنان چگونه ارضا مي‌شوند؟ اگر تازه نامزد کرده‌ايد و ميخواهيد يک دختر که قرار است همسر آينده تان باشد را ارضا کنيد بايد بدانيد که دختر چگونه ارضا مي‌شود؟ دراين پست روشهاي ارضا کردن دختر بيان خواهد شد.

 

اميدواريم دوران نامزدي شيريني داشته باشيد.اگر قصد ارضاي بدون دخول و يا پاره نشدن پرده بکارت را داريد ودر دوران نامزدي هستيد ميتوانيد از انگشت در تحريک اين قسمتها و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنيد.اگر مردان با همان سکس بدون دخول يعني ماليدن سينه و ديگر قسمتهاي بدن زن که باعث تحريک خود آنها هم ميشود

ارضا نشدند مي‌توانند به جاي دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نيز ماليدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهاي مختلف بدن همسر غير از دستگاه تناسلي به انزال برسند.البته به نظر بنده احتياجي به مالش آلت هم نيست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسيد. نکته ديگر اين که در دوران نامزدي سعي در ارضا شدن نکنيد! مخصوصا آقايان. بيشتر سعي کنيد با معاشقه ارضا شويد و معاشقه ي طولاني داشته باشيد.

 

متاسفانه در چنين مواقعي پسرها از روي فيلم هاي پورنو تقليد ميکنند و هميشه سعي ميکنند دختر را وادار به سکس دهاني کنند. حتي به دروغ به دخترها ميگويند که مني با وجود نجس بودن داراي خواص هست و حتي براي پوست مفيد است و…هم سکس دهاني و هم سکس مقعدي بخاطر اين که زن ها از اين نوع کينه دارند ودر سکس دهاني مني نجس است

 

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

و آلت و مقعد هم که درد و خون ريزي و…. وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد ميکند و عرق هم که هست فکر کنيد چقدر ميکروب ميتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟!

 

در مالش آلت مرد براي به انزال رسيدن ميتوانيد با کف صابون آلت را خيس کنيد و زن با دست به‌ صورت حلقه اطراف آلت مرد را بگيرد و با مالش و به‌ صورت حلقه دور آلت بالا و پايين کند تا مرد ارضا شود که البته در هنگام بالا آمدن حتماً دست به سر آلت تماس پيدا کند. اينکار بهتر است خيلي کم و بندرت صورت گيرد ولي بازهم تاکيد مي کنم در دوران نامزدي در پي ارضاء شدن از طريق معاشقه باشيد تا ارضاء شدن با سکس!

 

در دوران نامزدي سعي شود بيشتر از طريق ماساژ و ملامسه ارضا شويد نه دخول! چون خطر حاملگي هست و مواردي بوده که کاندوم پاره شده و شخص دير متوجه شده يا نتوانسته از روش “جلوگيري اورژانس پس مقاربت” استفاده کند و…براي رسيدن به ارگاسم و نيز پاره نشدن بکارت فقط ميتوانيد از روش اول يعني تحريک چوچوله«کليتوريس» استفاده کنيد.

 

نوع اول ارگاسم بوسيله تحريک کليتوريس است که شايع مي باشد.دراين روش کليتوريس بايد با لمس تحريک شود.نوع دوم ارگاسم از طريق واژن مي باشد.اين نوع ارگاسم از طريق فشار«طبق معمول”فشار نوک آلت مرد» روي نقطه جي ايجاد مي‌گردد.

 

نقطه جي در ديواره قدامي واژن در فاصله حدود ? اينچي از مدخل آن قرار دارد. در احساس اين دو نوع ارگاسم تفاوت زيادي وجود داردکه شايدبه علت تفاوت عصب گيري کليتوريس با نقطه جي باشد .

 

نقطه جي «G-Spot»

جي اسپات توي مهبل« تقريبا دو سوم راه» واقع شده. براي يک زن يا دختر کمي مشکل است که با انگشت خودش به اين مرکز برسد و بهترين کار اين است که شريک جنسي با انگشت يا آلت تناسليش تحريک جي اسپات را انجام دهد. تحريک اين مرکز به ارگاسم« اوج لذت جنسي» در اکثر زنان منجر ميشود. طوريکه در بعضي زنان مايعي ازآن ترشح ميشود.

 

در باره اين مايع نظرات متفاوتي بيان ميشود.بعضي ها ميگويند که همان ادرار است و بعضي آن را شبيه مايعي مي‌دانند که از پروستات مردان توليد ميشود .نقطه جي در واژن در ديواره قدامي «ديواره جلويي » واژن ودر عمق تقريبي دو سوم آن قرار گرفته است. بافت اين نقطه در موقع لمس حالتي نرم و اسفنجي ودر عين حال کمي چروک خورده تر «مانند آدامس جويده» از باقي ديواره دارد.

 

يافتن اين نقطه: اگر زن روي کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت مياني يا اشاره «که اينکار رابه دليل موقعيتي ورود، شخص ديگر بهتر از خود زن ميتواند انجام دهد» داخل واژن به طوريکه کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بيا «Come Here Gesture» ميتوان اين نقطه را يافت و تحريک کرد. تقريبا ورود دو بند انگشت براي تحريک اين نقطه کافيست.

 

لازم به ذکر است که همه ي خانم ها داراي اين نقطه نمي باشند. اما خانمهايي که داراي اين نقطه هستند لذت بسيار زيادي رابا تحريک اين نقطه مي‌توانند تجربه نماييد که بسيار متفاوت از باقي ديواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلي مرد به داخل واژن زن، در صورتي که جهت ورود آلت به گونه اي باشد که آلت اين نقطه را لمس کند لذت زن در حين نزديکي بيشتر خواهد بود.

 

ضمن آنکه با فشار کف دست روي بخش فوقاني برجستگي بالايي آلت تناسلي زن «Pubic Area» در زماني که آلت تناسلي داخل واژن مي باشد و عمل نزديکي در حال انجام است، لذت زيادي را براي زن به همراه خواهد داشت.

 

نقطه G کجاست؟

اگر داشته باشيد، نقطه G ?/? تا ? سانتيمتر داخل واژن روي ديواره جلويي قرار دارد. بايد بتوانيد با انگشت آن را حس کنيد. اگر از نظر جنسي تحريک نشويد يعني بزرگ‌تر از يک نخودفرنگي نيست. اما اگر تحريک شديد، يعني اندازه آن بزرگ‌تر از اين است.

 

نقطه G بيشتر از اين که يک نقطه باشد، يک محل خاص است. اگر ميخواهيد بررسي کنيد و ببينيد که شما هم اين نقطه را داريد يا نه، بايد به دنبال يک محل زبر و تقريبا گردوشکل باشيد که نسبت به بقيه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

نقطه G چيست؟

براي خيلي از خانم ها، نقطه G ناحيه اي بسيار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت ميدهد. براي خيلي هاي ديگر نقطه اي برآمده در واژن است که اگر بيش از اندازه دستکاري شود فرد احساس ميکند که نياز دارد به دستشويي برود. خيلي از خانم ها هيچ حسي دراين نقطه احساس نمي‌کنند و خيلي ها هم اصلاً اين نقطه را در واژن خود ندارند.

 

تئوري هاي مختلفي درمورد اين که نقطه G واقعاً چيست، وجود دارد. يک ديدگاه اين است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقايان است. نبود کروموزوم Y در جنين در حال رشد مونث، سلولها را در محلي مشابه يعني در همان نقطه G کنار مي‌گذارد. متخصصين ديگري با تئوري پروستات هم عقيده هستند اما آن را بيشتر توضيح ميدهند و ميگويند اين تنها دليل حساس بودن اين نقطه نيست.

 

آنها به چوچوله و مجراي پيشاب به عنوان منابع لذت ديگر اشاره ميکنند که هردو آنها را ميتوان با ديواره جلويي واژن تحريک کرد. بهمين دليل محل هاي زيادي براي ارضاء جنسي وجود دارد و ديگري نيازي به گشتن دنبال نقطه G نيست.

 

متخصص ديگري که نخستين بار نقطه G رابه اطلاع عموم رسانيد اخيراً استفاده ديگري براي آن کشف کرده است. او در تحقيقات خود نشان داده است که تحريک کردن نقطه G مي تواند آستانه درد را تا ??% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحريک جنسي فرد شود، آستانه درد تا ??% بالا مي‌رود، و ???% روي ارگاسم تاثير دارد. فرضيه او اين است که اين نقطه حساس يکي از مسکن هاي طبيعي طبيعت براي زايمان و وضع حمل است.

 

با همه ي اين حرفها هنوز کسي دقيقاً نمي‌داند نقطه G چيست اما مسئله مهم اين است که ببينيد شما اين نقطه را داريد يا نه.

با انچه بايد کرد؟

وقتي فهميديد که شما اين نقطه را داريد يا نه، بايد کشف کنيد که آيا اين نقطه مي تواند بشما لذت بدهد يا برايتان آزاردهنده است. ماليدن طبق معمولً بهترين راه براي تحريک آن است.

 

طبق معمولً توصيه ميشود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنيد و نقطه مورد نظر رابا حرکت رو به جلو به سمت ديواره جلويي بکشيد. بايد امتحان کنيد و ببينيد که حرکتتان چگونه باشد که بيشترين لذت رابه شما بدهد. مهم اين است که از نظر جنسي تحريک شويد. شايان ذکر است که حساسيت به اين نقطه در روزهاي مختلف ماه متفاوت است.

 

در طي اين تحريک، نخستين حسي که بشما دست مي‌دهد اين است که به دستشويي برويد. شايد به اين دليل است که نقطه G روي ديواره جلويي است و به مثانه تان شما فشار وارد ميشود. بهتر است اول مثانه تان را خالي کنيد و بعد اينکار را امتحان کنيد. چند بار اول کمي برايتان عجيب خواهد بود اما مطمئن باشيد که ارزشش را دارد.

 

برحسب اندازه و محل دقيق نقطه G اين احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسي آن را حس کنيد يا نکنيد. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً مي توانيد آن را حس کنيد.راه ديگر حس کردن آن اين است که در حالت ايستاده خم شويد و اجازه بدهيد که آلت جنسي از پشت وارد واژن شود.

 

خيلي از خانم ها ميگويند که وقتي نقطه G را تحريک ميکنند، انزال پيدا ميکنند. تحقيقات نشان داده است که تقريبا ?? درصد از خانم ها طي ارگاسم يا تحريک جنسي بين ? تا ??? ميلي ليتر مايع از مجراي پيشاب خارج ميکنند. گروهي از دانشمندان روي عده اي از اين مايعات آزمايش کردند و متوجه آنزيم هاي پروستاتيک شدند و به اين تئوري رسيدند که نقطه G تقريبا مشابه پروستات در آقايان است.

 

اما گروهي ديگر با آزمايش روي اين مايع گفتند که خيلي شبيه به ادرار است. آخرين تفکرات دراين رابطه اين است که اين مايع نوعي ديگر از ادرار است که با تحريک جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ ميدهد. تحقيقات دراين زمينه ادامه دارد.

 

يکيديگر از شخصيت

يادتان باشد همه ي ما خاص هستيم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشيد يا نداشته باشيد. اگر مي‌خواهيد اين مسئله را کشف کنيد، اگر متوجه شديد که اين نقطه را نداريد فکر نکنيد که دنيا به آخر رسيده است. راه هاي خيلي زيادي براي لذت بردن از رابطه جنسي وجود دارد و نقطه G فقط يکي از آنهاست.

 

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

چگونه می توان زن را به اوج لذت جنسی رساند؟ چگونه زن را به اوج لذت جنسی برسانید؟چرا بعضی زن ها لذت جنسی را درک نمی کنند؟ راهکارهای عملی برای ارضا کردن جنسی زنان

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

چگونه می توان زن را به اوج لذت جنسی رساند؟ چگونه زن را به اوج لذت جنسی برسانید؟چرا بعضی زن ها لذت جنسی را درک نمی کنند؟ راهکارهای عملی برای ارضا کردن جنسی زنان

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

چکار کنیم که زن زود ارضا بشه
چکار کنیم که زن زود ارضا بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *