چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

دوره مقدماتی php
چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم
چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

می‌خواهید لاغر بشوید؟ نه؟ این‌ روزها همه دوست دارند که متناسب و خوش‌اندام باشند. این خیلی خوب است اما لاغر شدن همت و برنامه ریزی صحیح می‌طلبد. نمی‌شود با خود بگویید تا آخر هفته ۱۰ کیلو کم می‌کنم و تمام؛ خیر! چنین چیزی ممکن نیست. برای اینکه بدانیم چگونه لاغر شویم لازم است به‌صورت علمی با این قضیه برخورد کنیم و گام‌های اصولی و هدفمند در بازه‌ی زمانی طولانی برداریم. اگر شما هم به‌دنبال پاسخ پرسش «چگونه لاغر شویم» هستید، مطالعه‌ی نکات زیر را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

دوره مقدماتی php

همه‌ی وعده‌های غذایی مهم هستند، اما صبحانه همان وعده‌ای است که شیوه و روند غذایی ما را در طول روز مشخص می‌کند. بهترین صبحانه، صبحانه‌ای است که ما را سیر و از هوس کردن چیزهای مختلف در طول روز دور می‌کند. صبح‌ها باید حدودا ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری بخوریم و در این وعده باید از پروتئین‌ها و چربی‌های سالم استفاده کنیم. (مثلا لوبیا، ماست یونانی غیرشیرین، آجیل‌ها یا کره بادام زمینی یا حاوی سایر دانه‌ها و…). مصرف فیبر هم خیلی مهم است (میوه، سبزیجات، حبوبات کامل ۱۰۰ درصد). با مصرف مواد مغذی مناسب در صبحگاه می‌توانیم سطح قند خون‌مان را ثابت نگه داریم و مانع از چاقی شویم.

اگر هنوز می‌پرسید: «چگونه لاغر شویم» ما می‌گوییم با آگاهی از بایدها و دوری از نبایدها. یکی از این نبایدها این است که تمام غذاهای فراوری‌شده و توأم با مواد افزودنی را از برنامه‌ی غذایی‌مان حذف کنیم. غذاها و مواد فراوری‌شده سرشار از نمک هستند و میزان بالایی از سدیم در آنها وجود دارد (مضرات نمک). مواد نگهدارنده موجود در این مواد مضر است. در عوض، در قسمت بایدها داریم: مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه، حبوبات کامل، پروتئین‌های سالم و لبنیات کم‌چرب. محدودیت‌های خود درباره‌ی استفاده از نمک را فراموش نکنیم. حواس‌مان باشد که میزان نمک موجود در خوراکی‌های مصرفی باید ۱۴۰ میلی‌گرم یا کمتر از آن باشد.

چیزی درباره‌ی خواص قهوه می‌دانید؟ بهتر است روز خود را با یک فنجان قهوه شروع کنیم. کافئین ماده‌ی ادرارآور طبیعی و منبعی غنی از آنتی اکسیدان است که از تخریب سلولی جلوگیری می‌کند. مصرف قهوه تا میزان ۴۰۰ میلی‌گرم در روز مانعی ندارد. اگر خیلی اهل قهوه‌خوردن نباشیم هم می‌توانیم از چای استفاده کنیم. چای هم مُدری طبیعی است. انواع دمنوش های گیاهی مانند چای قاصدک یا ریشه فِنِل هم مفیدند. مطالعات نشان داده است که مصرف چای سبز هم پاسخ مناسبی به پرسش «چگونه لاغر شویم» است. مثلا در پژوهشی به گروهی از افراد چای سبز و به گروه دیگر دارونما داده شده بود. گروهی که چای سبز مصرف کرده بودند، در طول ۲۴ ساعت، ۷۰ کالری بیشتر از گروه دیگر سوزانده بودند.

نوشیدنی‌های شیرین به‌اندازه‌ی مواد غذایی جامد ما را سیر نمی‌کنند. نوشیدن آب‌میوه یا قهوه‌ی کاراملی نمی‌تواند ما را به‌اندازه‌ی یک بشقاب از پروتئین و سبزیجاتی که با روش تفت دادن پخته می‌شوند، سیر کند. بنابراین اگر می‌خواهیم بدانیم که چگونه لاغر شویم باید حواس‌مان باشد و در خوردن نوشابه، آب‌میوه، چای و قهوه‌ی شیرین و نوشیدنی‌های الکلی دقت به‌خرج بدهیم. اگر هر یک از این مواد را در طول روز مصرف کنیم، در شب حدودا ۸۰۰ کالری اضافه در بدن خواهیم داشت؛ درحالی‌که همچنان گرسنه هستیم. درواقع، الکل مانع از سوخت‌وساز چربی‌ها می‌شود و درنتیجه، سوزاندن کالری را سخت می‌کند.

وزنه بخریم و ورزش کنیم. باید به‌یاد داشته باشیم که ورزش‌ها و تمرینات قدرتی باعث شکل‌گیری بافت ماهیچه‌ای قوی می‌شود. همچنین باعث می‌‌شود که بدن‌مان بافتی ماهیچه‌ای و بدون چربی داشته باشد و کالری بیشتری هم در طول هفته و به‌شکل ۲۴ ساعته در هنگام کار یا استراحت بسوزاند. هر چقدر بدن‌مان ماهیچه‌های بدون چربی بیشتری داشته باشد، زودتر لاغر می‌شویم.

ورزش‌ها و تمرینات قدرتی را می‌توان با شنای سوئدی، اسکات یا حرکت لانژ شروع کرد. استفاده از وزنه‌ها نیز می‌تواند در تقویت و شکل‌دهی به عضلات ۲سر و ۳سر نقش مهمی ایفا کند. داشتن وزنه‌های ۵ پوندی (هر پوند معادل ۴۵۳ گرم است) در منزل یا محیط کار، فکر بسیار خوبی است. اگر این تمرینات را ۳ تا ۴ بار در طول هفته تکرار کنیم، خیلی زود شاهد تناسب اندام‌مان خواهیم بود.

ادویه‌های تند باعث سوزاندن کالری بیشتر می‌شوند. علت این است که کاپسی‌سین ترکیبی است که در فلفل هالاپینو (یک نوع فلفل تند) و فلفل قرمز وجود دارد و موجب ترشح هورمون‌های استرس مثل آدرنالین در بدن می‌شود. این هورمون‌ها باعث سوزاندن مقدار بیشتری کالری می‌شود. ضمن اینکه وقتی ادویه‌ی تندِ غذا زیاد باشد، بدن‌مان کشش خوردن مقدار زیادی از آن را نخواهد داشت. در نتیجه کمتر می‌خوریم و لاغرتر می‌شویم. از جمله ادویه‌های خوبی که در این زمینه استفاده می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد: زنجبیل، زردچوبه، فلفل سیاه، آویشن، و فلفل هالاپینو.

شاید خنده‌دار به‌نظر برسد، اما وقتی زود می‌خوابیم دیگر وسوسه‌ی رفتن سر یخچال وجود نخواهد داشت. علاوه‌براین، پژوهش‌های مختلفی هم وجود دارد که نشان می‌دهد خوابیدن کمتر از ۷ ساعت در طول شبانه‌روز باعث می‌شود تا سوخت‌وساز بدن کند شود. بنابراین اگر به‌دنبال هستیم، باید به‌میزان خواب‌مان هم توجه داشته باشیم.

اگر آمار خورد و خوراک‌مان را یادداشت کنیم، خیلی بهتر و راحت‌تر می‌توانیم لاغر شویم. استفاده از اپلیکیشن های تناسب اندام هم که به شمارش کالری‌ها و… کمک می‌کنند، ایده‌ی بسیار خوبی است. نوشتن و استفاده از اپلیکیشن‌ها باعث می‌شود نسبت به چیزهایی که می‌خوریم، آگاهانه‌تر عمل کنیم و به این ترتیب دور مواد مضر را خط بکشیم و از مواد مفید استفاده کنیم. درواقع با مکتوب کردن چیزهایی که مصرف می‌کنیم، کار نظارت و کنترل رژیم غذایی ساده‌تر خواهد شد.

کمتر کسی هست که با فواید ورزش برای سلامتی آشنا نباشد. اما فکر می‌کنید بهترین زمان برای ورزش چه موقع است؟ ورزش کردن در هر ساعت از شبانه‌روز خوب است، اما وقتی غروب‌ها شروع به ورزش می‌کنیم، مزایای بیشتری نصیب بدن‌مان خواهد شد. علت این است که در این مقطع زمانی از روز، سوخت‌وساز بدن‌مان کمتر می‌شود؛ بنابراین انجام ۳۰دقیقه ورزش ایروبیک، قبل از شام خوردن، باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و برای ۲ تا ۳ ساعت بعد یعنی حتی زمانی که حرکت و فعالیت‌مان متوقف می‌شود هم انرژی بیشتری خواهیم داشت. بنابراین دوباره و سه‌باره، سراغ غذا خوردن نخواهیم رفت و بعد از مصرف شام در حالت آرامی قرار می‌گیریم. وقتی بدن در حالت آرامش باشد، کمتر برای خوردن دوباره وسوسه می‌شویم. در حالتی که استرس در بدن وجود دارد و از آرامش دور است، تا حدودی میل به خوردن زیاد می‌شود و چاق‌مان می‌کند.

باید به‌خاطر داشته باشیم که حذف وعده‌های غذایی باعث نمی‌شوند. اگر روز شلوغی پیش رو داریم و وقت کافی برای غذا خوردن هم نداریم باید درباره‌ی این وضعیت فکری بکنیم. مثلا در محل‌کار، ماشین و… با خودمان میوه، میان‌وعده یا تنقلات دیگری همراه داشته باشیم تا گرسنه نمانیم. اگر در طول روز گرسنه بمانیم، شب به‌طرز وحشتناکی، هر آنچه را نخورده‌ایم، جبران خواهیم کرد. باید خود را به خوردن تمام وعده‌های غذایی عادت بدهیم. علاوه‌بر وعده‌های غذایی باید دو بار هم در طول روز، میان وعده مناسب مصرف کنیم. بیش از ۳ تا ۴ ساعت گرسنه ماندن اصلا فکر خوبی نیست. استفاده از زنگ هشدار (آلارم) گوشی برای اینکه ما را برای خوردن چیزی باخبر کند هم می‌تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از خالی ماندن شکم بشود.

برای اینکه مواد اضافی مانند سدیم اضافی را از بدن دفع کنیم، باید آب یا مواد غذایی پرآب مصرف کنیم. خیار، گوجه فرنگی، کرفس، کنگر فرنگی، هندوانه، مارچوبه، انگور، آناناس و میوه‌هایی از تیره‌ی انگور وحشی مثل بلوبری ازجمله مواد پرآب هستند. این مواد هم به دفع ادرار بیشتر کمک می‌کنند و هم میزان زیادی فیبر دارند.

منیزیم، پتاسیم و کلسیم از جمله موادی هستند که به ایجاد تعادل نمک بدن کمک می‌کنند. مواد غذایی حاوی پتاسیم دارای برگ‌های سبز هستند، مواد غذایی نارنجی مانند پرتقال، هویج، طالبی، سیب‌زمینی شیرین هم در دسته‌ی این مواد مفید قرار دارند. سبزیجات پربرگ از خانواده‌ی کلم به‌ویژه گل کلم، لبنیات کم‌چرب، آجیل و دانه‌ها هم می‌توانند از نفخ شکم جلوگیری بکنند. این مواد معدنی برای کاهش فشار خون، کنترل قند خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

با توجه به افزایش و ازدیاد علاقه‌ی افراد به کاهش وزن، تبلیغات بسیار زیادی درباره‌ی محصولات لاغری وجود دارد. اما باید هوشیار باشیم و زیر بار هیچ‌یک از این تبلیغات صدمن یک غاز نرویم. به صِرف اینکه در صفحه‌ی اینستاگرام فلان برند، فردی که خود را متخصص می‌داند، شروع به تبلیغ محصول لاغری با استفاده از محتویاتی چون آووکادو و… می‌کند، نباید اعتماد کنیم و سراغ آن محصول برویم. داشتن برنامه‌ای ساده که بتوانیم به آن پای‌بند بمانیم برای لاغر شدن کافی است. پس بهتر است دور چیزهای عجیب‌وغریبی که مثل حواشی دنیای لاغری هستند، یک خط قرمز پررنگ بکشیم.

اگر مدام به خودمان فشار بیاوریم و در پی این باشیم که با هر نافرمانی از رژیم غذایی خود را سرزنش کنیم، چیزی جز استرس، افسردگی و خستگی در حفظ رژیم غذایی، برای‌مان باقی نمی‌ماند. پس بهتر است ضمن اینکه حواس‌مان هست که روزانه فقط ۲۰۰ کالری مصرف کنیم، این‌قدر خودمان را محدود و سرزنش نکنیم. واقعیت این است که اگر بتوانیم به خودمان گاهی استراحت بدهیم و بدون احساس گناه و حقارت، خوراکی‌های موردعلاقه‌مان را بخوریم، امکان ایجاد ثبات در رژیم غذایی بلندمدت ما بیشتر می‌شود. ما به این دنیا آمده‌ایم که غذا بخوریم، از غذا لذت ببریم و شاد و پرانرژی باشیم. پس لازم نیست مثل ناظمی سخت‌گیر مدام به خودمان درباره‌ی رعایت رژیمی سفت و سخت نهیب بزنیم. رعایت رژيم خوب است، اما به‌شکل آزاد و بدون دلهره.

برای اینکه در بلندمدت اندام خوبی داشته باشیم و نیز برای نهادینه کردن عادات مثبت در خود، لازم است تا با قدم‌های کوچک به‌تدریج تغییراتی در عادات‌مان ایجاد کنیم. یکی از این عادت‌ها، توجه به برچسب‌های روی مواد غذایی است. با خواندن محتویات هر ماده‌ی غذایی، درنظر گرفتن کالری و… می‌توانیم انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشیم.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

17،000 تومان14،000 تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

سلام مقاله خوبی بود . مرسی

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

سلام و سپاس

این روزها روش های بی شماری وجود دارد برای اینکه بتوانیم در کمترین زمان به تناسب اندام ایده آل خود برسیم و مطالب پرمحتوای بیان شده می تواند اثرات فوق خود را در کمترین زمان داشته باشد..
باتشکر

لاغر در ذهن و افکار ادم ها باید به وجود بیاد خود من مثلا علاقه ای به لاغر شدن ندارم ولی اصول لاغری:
چند هفته ی اول کم تر بخورید و هفته به هفته کم ترش کنید تا بدنتون به کم خوری عادت کنه ۱
غذاهای کم کالری و حجیم و پر فیبر مصرف کنید ۲
ورزش کنید ۳
اب بخورید۴
استرس ذهنی رو از بین ببرید ۵
این روش زمان بر هست ولی روش کوتاه:
مصرف اب ۱
اترس ذهنی رو کم کنید و خودتون رو به کم خوری متقاعد کنید۲
پیاده روی زیاد روزی ۵ کیلومتر تا ۱۰ کیلومتر
شاد و کام روا باشید.

تناسب اندام

انواع رژیم لاغری؛ ۹ رژیم لاغری مؤثر و پرطرفدار

بهترین مکمل های افزایش وزن و افزایش حجم عضلات

افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه

فواید دوچرخه سواری؛ ۱۵ فایده‌ مهم و اثرگذار در زندگی شما

لاغری شکم بعد از زایمان؛‌ ۹ حرکت ورزشی مؤثر در خانه

آخرین مطالب

اگر هر روز یک نهار تکراری بخوریم چه اتفاقی می‌افتد؟

۱۳ کار ساده‌ای که زوج های خوشحال هر روز انجام می‌دهند

خواص تخم کتان برای سلامتی؛ آشنایی با فواید و مضرات آن

معرفی کتاب خودت را به فنا نده؛ راهی برای بهبود کیفیت زندگی

چطور مهارت انتقاد کردن و انتقادپذیری خود را بهبود دهیم؟

ترین های جهان

بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به کدام سلبریتی‌ها اختصاص دارد؟

بهترین فیلم های تاریخی جهان که حقیقت را به شما نمایش می‌دهند

موفق‌ترین زنان کارآفرین جهان را بشناسید

پرفروش ترین فیلم های جهان؛ ۲۵ فیلمی که گیشه را از آن خود کرده‌اند

خنده دارترین جوایز نوبل در سال ۲۰۱۸ برای دستاوردهای علمی مضحک

بهترین هتل های جهان؛‌ ۲۵ هتل حیرت‌انگیز دنیا

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟  : به طور کلی لاغری در یک مدت زمان کوتاه فکر خوبی نبوده و ممکن است آسیب های جدی به بدن و سلامتی وارد کند اما برخی رژیم ها و حرکت های ورزشی در کاهش وزن سریع و سالم بسیار موثر هستند . گاهی یک مهمانی مهم در پیش دارید یا مراسم ازدواجتان نزدیک است و دوست دارید لباس به تنتان زیبا باشد و چربی های اضافه فرم بدنتان را داخل لباس تغییر ندهد ، عکس های خوبی از مهمانیتان داشته و خاطره خوبی برایتان باقی بماند.

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

برای اینکه در یک مدت کوتاه بتوانید کاهش وزن محسوسی داشته باشید راهکارهای زیر موثر بوده و کمترین اسیب را به بدنتان وارد خواهد کرد البته حتما توجه داشته باشید در هر مرحله از کار که بودید اگر متوجه شدید که سلامتیتان تحت تاثیر قرار گرفته است کار را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید . برای لاغری در یک مدت زمان کوتاه هم میتوانید از یک رژیم موثر پیروی کنید و هم راهکارهای ورزشی را دنبال نمایید . ما در ابتدا یک رژیم غذایی موثر را به شما پیشنهاد می کنیم .

استرس ریشه بسیاری بیماری های جسمی و روحی بوده و حتی می تواند باعث افزایش وزن و چاقی هم گردد . افرادی که مرتبا استرس دارند ممکن است برای کاهش استرس و سرگرم کردن خود اقدام به پرخوری کرده و بی توجه به میزان کالری که دریافت می کنند مواد غذایی مصرف کنند .

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

( چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟ )

یا اینکه حتی دچار کم خوری مفرط شده که در این صورت هم در برخی افراد ممکن است باعث افزایش وزن شود چرا که بدن در شرایط خیلی سخت و گرسنگی های طولانی در برابر کالری سوزی و لاغری مقاوم میشود.بنابراین قبل از شروع برنامه سعی کنید همه افکار منفی را از خود دور کنید و دور موارد استرس زا را خط بکشید.

روز اول روز حساسی است یک شروع تازه و اولین و مهمترین قدم برای لاغر شدن سریع . باید تصمیم بگیرید و جلو بروید و وسوسه را از خود دور کنید . به خصوص اگر عادات غذایی غلط داشته اید روز اول بهتان سخت خواهد گذشت. در این روز باید فقط میوه بخورید هر میوه ای که دوست دارید خیار ، هندوانه ، سیب ، انار ، هلو ، هر میوه ای که در فصل شروع رژیم در دسترس دارید بخورید .

سعی کنید در خوردن میوه تنوع داشته باشید تا دلزده نشوید . صبح سیب بخورید با پرتقال و خیار ، میان وعده انار و نارنگی و گوجه فرنگی میل کنید به ظهر که رسیدید نصف راه را رفته اید البته گرسنگی هم بیشتر میشود موقع ظهر آناناس ، کاهو ، مصرف کنید و بعد از ظهر را با هندوانه یا شلیل سر کنید البته همانطور که اشاره شد فصلی که شما این رژیم را آغاز می کنید مهم است چرا که در فصل تابستان تنوع میوه زیاد بوده و احتمال دلزدگی کمتر میشود . تنها میوه ای که حق خوردن آن را ندارید موز است هر میوه ای خواستید بخورید به جز موز . موز را در این مدت باید کنار بگذارید .

روز دوم روز بهتری خواهد بود چرا که اجازه خواهید داشت انواع سبزی ها را به صورت آپز یا خام مصرف کنید . باید سلیقه به خرج دهید تا خوردن سبزیجات برایتان لذت بخش شود . بعضی سبزی ها را خام مصرف کنید برخی را هم می توانید آپز کنید. مثلا با کاهو و کلم و کدو و خیار به همراه ابلیمو یک سالاد جانانه درست کرده و در وعده ناهار میل کنید . صبحانه را میتوانید با سیب زمینی شروع کنید . بله درست دیدید در روز دوم شما می توانید سیب زمینی هم بخورید .

من به شما پیشنهاد می کنم صبحانه را با یک سیب زمینی بزرگ آپز آغاز کرده و به همراه آبلیمو میل کنید و برای ناهار و شام و عصرانه را چند مدل سالاد درست کنید . مثلا برای ناهار سالاد سیب زمینی  ، کلم ، کاهو ، هویج درست کرده و با آبلیمو برای خودتان سرو کنید . بعد از ظهر و شام هم خوردن حبوبات برایتان مجاز بوده و می توانید شب را با حبوبات پخته شده بدون رب و با سالاد و آبلیمو بگذرانید . حبوبات را به همراه مقدار خیلی کمی نمک بپزید و با سالاد و آبلیمو میل نمایید . در پختن و تهیه حبوبات و سالاد نباید از هیچ گونه روغن استفاده کنید حتی روغن زیتون و روغن سایر دانه ها هم مجاز نمی باشد.

( چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟ )

در این روز می توانید از ترکیب میوه و سبزی ها سوپ درست کنید البته در روز سوم نمی توانید سیب زمینی و موز بخورید. باید سوپ و سالاد شما ترکیبی از سبزیجات و میوه ها به جز موز باشد . با سبزی هایی مثل اسفناج ، جعفری و گشنیز و هویج و نخود فرنگی و حبوبات می توانید یک سوپ عالی درست کرده و با میوه های فصل میل کنید . البته مصرف این حجم از میوه و سبزی ممکن است گوارش شما را دچار مشکل کرده و کمی اذیت شوید .

اگر تغییرات گوارشی خیلی شدید و حاد نبود بهتر است تا پایان رژیم تحمل کرده و کار را به اتمام برسانید ، اما اگر این تغییرات باعث ضعف و کاهش فشار شدید گردید باید روند رژیم را متوقف و به پزشک مراجعه نمایید .

شما در این روز می توانید هر چقدر که دوست دارید موز بخورید حتی میتوانید موز را به همراه شیر میل نماید . موز و شیر هر دو بسیار پر انرژی هستند و سلامت و شادابی شما را تا پایان روز حفظ می کنند . در روز چهارم خوردن هر چیزی به غیر از موز و شیر ممنوع است یعنی نمی توانید میوه و سبزیجات و حبوبات مصرف کنید و فقط باید شیر و موز بخورید . البته جای نگرانی نیست چون شما در روز چهارم دیگر به شرایط عادت کرده اید و تحمل کمی گرسنگی برایتان راحتتر شده است. قابل ذکر است که برای اینکه لاغر شویم باید مقداری سختی را نیز تحمل کنیم.

در این روز مجاز هستید یک پیمانه برنج بدون روغن بخورید . حالا واقعا متوجه می شوید خوردن برنج چقدر لذت بخش است. برای روز پنجم شما می توانید میوه هایی مثل سیب و پرتقال و انواع سبزی جات را مصرف کنید . پیشنهاد ما به شما برای این روز یک سوپ ساده برای صبحانه ، چند عدد میوه مجاز برای میان وعده ناهار و شام ، حبوبات پخته به همراه برنج برای ناهار و مجددا سوپ سبزیجات و حبوبات پخته برای شام است . البته در این روز می توانید چند عدد گوجه فرنگی هم مصرف کنید یا آن را در سوپتان ریخته و به جای رب استفاده کنید .

روز ششم تقریبا شبیه روز پنجم است در این روز خوردن یک پیمانه برنج بدون روغن و انواع سوپها با سبزیجات و سالاد میوه مجاز می باشد . در این روز می توانید حبوبات را به همراه گوجه فرنگی پخته و با آبلیمو میل نمایید . برنامه ریزی اینکه چه چیزی را چه ساعتی و در چه وعده ای بخورید با خودتان است می توانید همه این مواد را در همه وعده ها بگنجانید به شرطی که از حد تعیین شده فراتر نرود .

روز ششم تقریبا پایان کار است و اگر دقیقا طبق برنامه پیش رفته باشید تغییر وزن محسوسی خواهید داشت و از اندام خود لذت خواهید برد و احتمالا در مهمانی همه را شگفت زده می کنید . رژیم غذایی ذکر شده در بالا برای این است که حداکثر ظرف مدت یک هفته ۴ یا ۵ کیلو وزن کم کنید و برای یک میهمانی عجله ای اماده شوید برای کاهش وزن در مدت های کوتاه روش های دیگری هم وجود دارد .

اگر یک مهمانی عجله ای پیش رو ندارید می توانید از روش های ساده تر برای کاهش وزن در مدت زمان کوتاهتر استفاده کنید مثلا در مدت یک ماه به کاهش وزن محسوس برسید به طور کلی برای کاهش وزن سریع باید کالری گیری در بدنتان را در حد مناسبی کاهش دهید البته توجه داشته باشید کاهش میزان کالری نباید از یک حدی فراتر رفته زیرا علاوه بر آسیب هایی که به سلامت وارد می کند روند معکوسی هم در کاهش وزن خواهید داشت .

یک برنامه منظم برای کاهش کالری داشته باشید مثلا اگر در روز اول ۱۲۰۰ کالری مصرف کرده اید روز دوم رژیمتان آن را به ۱۰۰۰ برسانید این برنامه رژیم موثرتری خواهد بود چرا که روند کاهش کالری آرام بوده و ادامه راه آسانتر خواهد بود . برای انجام این مرحله باید کالری غذاهای مختلف را بدانید و برای هر وعده کالری مشخصی در نظر بگیرید .

مثلا بگویید روز اول برنامه ۵۰۰ کالری صبحانه ، ۳۰۰ کالری ناهار ، ۱۰۰ کالری عصرانه و ۲۰۰ کالری شام خواهم خورد که برای روز اول ۱۱۰۰ کالری میشود و باید نسبت به روز قبل مقداری کمتری باشد و همینطور برای روزهای بعدی کالری دریافتی کاهش یابد . سعی کنید بیشترین کالری را برای صبحانه و کمترین را برای شام در نظر بگیرید البته به هیچ وجه هیچ وعده ای را حذف نکنید و فقط در کالری آن تغییر ایجاد نمایید .

چگونه یک هفته ای لاغر شویم ؟با کالری سوزی به وسیله دویدن !

برای کالری سوزی ورزش یک رکن مهم است . ورزش کردن باعث میشود سرعت متابولیسم در بدن بالا رفته و فرایند کالری سوزی با شدت و سرعت بیشتری انجام شود . یک ساعت پیاده روی تند یا دویدن به صورت که ضربان قلب بالا رود تاثیر شگفت انگیزی در کاهش وزن خواهد داشت بنابراین در کنار رژیم هایی که برای کاهش وزن میگیرید ورزش کردن و به خصوص دویدن را فراموش نکنید .

( چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟ )

برخی دمنوش ها مانند چای سبز و چای زرشک باعث چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز در بدن شده و کالری قابل توجهی هم ندارند بنابراین بهتر است در طول روز از این دمنوش ها در چند وعده استفاده کنید و به همراه آن از ورزش و دویدن غافل نگردید .

جو دوسر و شیر کم چرب ترکیب بسیار خوبی برای لاغری هستند . با این دو ماده غذایی سوپ درست کنید و به همراه سبزیجات در وعده صبحانه یا شام میل نمایید . سوپ جو دوسر و سبزیجات کالری زیادی نداشته ضمن انکه شما را کاملا سیر می کند .

چگونه یک هفته ای لاغر شویم ؟با زیاد آب خوردن !

آب علاوه بر اینکه باعث سلامت و شادابی پوست میشود برای سلامت بدن هم بسیار مفید است . سعی کنید آب را قبل از هر وعده غذایی بخورید . خوردن اب قبل از وعده های غذایی باعث میشود حجم معده شما اشغال شده و اشتها برای خوردن غذا کاهش یابد . برای همین شما کمتر غذا خواهید خورد و کالری کمتری دریافت می کنید .

( چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟ )

اگر میخواهید رژیم موثرتری داشته باشید و زودتر لاغر شوید یکی از کارهای مهم حذف گوشت قرمز از وعده های غذایی است. به جای گوشت قرمز از ماهی و میگو و مرغ استفاده کنید . چربی موجود در گوشت های قرمز جزو چربی ها مضر است در حالیکه چربی گوشت های سفید ضرر کمتری دارند . البته در پختن این گوشت ها نباید از هیچ روغنی استفاده شده و کاملا آپز گردند.

چگونه یک هفته ای لاغر شویم ؟ با نخوردن شیرینی !

شیرینی ها اعم شیرینی تر یا خشک و قند و شربت هایی که با شکر درست میشوند و اب میوه های صنعتی همه حاوی مقادیر زیادی کالری هستند . خوردن یک واحد شیرینی تر می تواند معادل خوردن چند پیمانه برنج باشد . برای همین اگر می خواهید در یک مدت زمان کوتاه وزن بیشتری کم کنید شیرینی و شکر و قند نخورید .چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

( چگونه در یک هفته ۴ کیلو لاغر شویم ؟ )

همه روش هایی که در بالا برای تناسب اندام و کاهش وزن در مدت کوتاه اشاره شد نباید به سلامت شما اسیب بزند در هر مرحله اگر احساس کردید تغییراتی در سلامت و بنیه شما ایجاد شده است حتما باید با پزشک مشورت کنید و هرگز بدون مشورت متخصص از داروها و قرص های لاغری و حتی رژیم های سنگین استفاده نکنید چرا که ممکن است در یک رژیم کوتاه یک ماه به کبد و کلیه و سایر اندام های داخلی خود آسیب جدی وارد کنید .

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

رفیق خیلی ممنون Ashkhane city

سلام میتونیم نمک و ترشی هم استفاده کنیم؟

واقعا کم میکنیم؟

بله

وراهوهبل

واس رون باید چیکار کرد

واقعا شما لاغرشدید

نمی دونم والله

واقعاشمالاغر شدید

سلام ببخشین شلی زیرشکم راچگونه اب کنیم

سلام ببخشین شلی زیرشکم راچگونه اب کنیم

خیلی عالی بود شما هم امتحان کنید

خیلی عالی بود شما هم امتحان کنید۱۳۸۴

سلام واقعا موثر بود

جدی چقدر کم کردی؟

چقدر کم کردی؟؟!

That is very good..for every person which they want have anice form of body.they can use from this

?

سلام ایا این رژیم ور طول ۴ روز هم عمل میکند؟

روز چهارم به جای موز نمیشه چیزه دیگه ای خورد
اخه من حساسیت دارم:(((

من به جای موز از انجیر استفاده کردم میتونین از انجیر خشک هم استفاده کنین

روز هفتم چیکار کنیم?!
مگه ۷ روزه نیست?!
اینجا تا پایان روز ششم گفته

واقعا توی یک هفته میشه وزن رو کم کرد؟ ??

دوستان عزیز
برای مشاوره جهت استفاده از پک های لاغری محصولات گیاهی با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید

من گرفتم چرا لاغر نشدم

پس چرا روز هفتم نداشت؟

من وزن کم نکردم چرا

من که کمخونی دارم،آیا منم باید گوشت قرمز را کنار بگذارم؟؟؟

من که کمخونی دارم.منم باید گوشت قرمز را کنار یگذارم؟

چرا من ۵۵ کیلو بودم هیچی کم نکردم

مطمئنی درست انجام دادی؟

عزیزم چون این رژیم برای فردی با حدود نود کیلو تنظیم شده. شما باید روزی پانصد کالری دریافت کنین برای کاهش وزن نه ۱۲۰۰٫

من یه سوال دارم .من در روز خیلی دوچرخه سواری میکنم .پس چرا لاغر نمیشم؟

دچرخه هیچ وقت لاغر نمیکنه بلکه ب ماهیچه اجازه میده تقویت بشهو فرم بگیره

من میگم آدم پیش دکتر بره بهتره یه وقت این رژیما خطرناکن . من خودم رفتم پیش دکتر
دکتر خوب میشناسید برید همونجا که بعدا دچار مشکل نشید

شگفت زده بود

من به جای موز از انجیر استفاده کردم میتونین از انجیر خشک هم استفاده کنین

هیـــچ تاثیری نداشت:/

هیـــــچ تاثیری نداشت:/

من این رژیم رو انجام دادم و واقعا تاثیر داشت ، البته در روز هفتم برای تثبیت وزن باید کربوهیدرات و پروتئین مصرف بشه ، مثل جوجه کباب با نون ، ولی من میخواستم بدونم

_ مصرف ماست و دوغ تو این رژیم چطوریه ؟ یعنی نمیتونم مصرف کنم ؟
_ سوال دوم اینکه روز چهارم مصرف سوپ جو آزاده یا فقط باید موز و شیر مصرف بشه؟

من در طول ۲ هفته انجام دادن این رژیم از وزن ۹۰ به ۸۳ رسیدم و خیلی خوشحالم و البته این کاهش به همراه ورزش و پیاده روی هم هست????

واقعا جواب داد عالیه?

دروغ میگن زن دایی من رفت دکتر رژیم اونقدر اذیتش کردن رژیم سخت دادن که دیگه بعدا با قرص و ویتامین هم درست نشد و بعدا فوت شد خودتون برا خودتون برنامه ریزی کنین دکتر غلط کرده با جدآبادش.

من این رژیم و انجام دادم عالی بود جواب داد

تاثیر نداره چرررااااا

با سلام،اینکه روزانه ۷ یا ۸ لیوان آب بخوریم کار خیلی اشتباهیه که پزشکان ما جا انداختن،نوشیدن زیاد آب منشاء بسیاری از بیماری هاست،هروقت که احساس تشنگی کردین آب بخورین نه اینکه به زور روزی ۸ لیوان آب وارد بدنمون کنیم که باعث اختلال سیستم بدن بشه،و اینکه افرادی که مرتب میوه و سبزیجات میخورن اصلا نیازی به خوردن ۸ لیوان آب نخواهند داشت چون میزان قابل توجهی آب در مواد مصرفی آنها وجود داره و دیگه نیازی به آب نخواهند داشت
و نکته ی دیگر اینکه وقتی وارد باشگاه میشی میبینی هرکی یه بطری آب سرد دستشه و از اینور داره ورزش سنگین انجام میده از اون ور آب میخوره این کاملا اشتباهه چون به دلیل حرارت بالای معده وقتی آب سرد وارد معده شود و ابتدا باعث سردی ناگهانی معده و ضعف معده میشه در حالت گرسنگی یا بعداز ورزش اگر در چنین شرایطی آب یخ بخوریم چون در معده توقف نمیکند مستقیم وارد روده شده که میتواند بر دو عضو از عضوهای اساسی رئیسه کبد و قلب اثر آنی و بد گذاشته و آنها را از فعالیت ساقط کند و باعث مرگ ناگهانی به دنبال رفلکس عصبی شود،با تشکر

احسنت

سلام
روز هفتم چه کار کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

آرشیو موضوعی وبسایت

شما در حال حاضر اینجا هستید :

تغذیه و سلامتی

سلامت زنان

سلامت مردان

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

سلامت کودکان

سلامت میانسالان

سلامت روان

سلامت جنسی

اعتیاد و سیگار

پوست و مو

دهان و دندان

تناسب اندام

ویتامین و مکمل

انواع دارو ها

انواع بیماری

دنبال کاهش وزن و رژیم لاغری هستید، پس حتما یکی از شرایط شما برای انتخاب رژیم خوب سرعت تاثیر آن است. پس بگذارید ما به شما کمک کرده و جستجوی شما را محدود کنیم، رژیم های لاغری مدروز و عجیب و غریب برای سلامتی شما مناسب نبوده و به شما در لاغر شدن و سالم ماندن کمکی نمی‌نماید. البته ناراحت نشوید، گزینه‌های سالم تری هنوز وجود دارند. شما می‌توانید بدون خطر هفته‌ای ۱٫۵ کیلوگرم و یا بیشتر با ورزش و رژیم غذایی سالم وزن کم نمایید.

چگونه سریع لاغر شویم

اگر شما روزانه ۵۰۰ کیلوکالری بیشتر از کالری موادغذایی که می‌خورید، بسوزانید،‌ شما باید حدود یک کیلوگرم وزن کم نمایید. اگر می‌خواهید سریعتر لاغر شوید، می‌بایست کم تر غذا خورده و بیشتر ورزش نمایید.

برای مثال اگر شما روزانه ۱۰۵۰ تا ۱۲۰۰ کالری مصرف می‌کنید، و روزانه ۱ ساعت ورزش می‌نمایید و وزن شما حدود ۱۱۰ کیلوگرم است، شما باید حدود ۱ تا ۲ کیلوگرم وزن در هفته اول از دست دهید. دقت کنید که کم کردن کالری بیشتر از این حد مجاز نیست و می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد.

درضمن بیاد داشته باشید زمانیکه شما نمک و یا نشاسته را از رژیم غذایی‌تان حذف می‌کنید، فقط آب بدن شما کاهش می‌یابد و تاثیر بر چربی درون بدن گذاشته نمی‌شود.

نکاتی برای اینکه بتوانیم لاغر شویم

چندتا از پیشنهادهای مفید برای کاهش وزن کم کردن مصرف نشاسته، قند و چربی حیوانی موجود در گوشت و لبنیات می‌باشد. برای میبایست تمرکز شما بر مصرف میوه، سبزیجات، سفیده تخم مرغ، سویا و محصولات آن، سینه مرغ بدون پوست، ماهی، لبنیات بدون چربی و گوشت بدون چربی باشد. در ادامه به شرح چندتا دیگر از نکات مفید می‌پردازیم:

یک دفتر برای خوراکی‌هایتان درست کرده و هرچیزی را که میخورید لیست نمایید. حتی اگر این لیست را برروی دستمال سفره نوشته و بعد از غذا دور بی‌اندازید، مهم نبوده چرا که خود نوشتن خوراکی باعث می‌شود شما نسبت به خودتان مسئول شوید. به غیر از نوشتن اینکه چه خورده‌اید، چقدر خورده‌اید و کی خورده‌اید، می‌توانید احساس خود را قبل از خوردن بنویسید، اگر عصبانی، ناراحت و یا بی‌حوصله بودید، یادداشت کنید، ما اغلب بر میزان غذایی که می‌خوریم دقت می‌کنیم، اما احساست ما قبل از غذا خوردن هم مهم می‌باشد. اگر شما رابطه طولانی مدت احساسی و عاطفی با غذاخوردن خود دیدید، حتما برای رفع مشکل به یک مشاور مراجعه نمایید. مشاوران کمکی بزرگی برای حل این مشکل شما هستند.

ورزش برای لاغر شدن سریع

بعد از رعایت نکات بالا، نوبت به تحرک بیشتر می‌رسد. سعی به انجام تمرنیات قلبی و قدرتی نمایید. تمرینات قلبی (cardio train) بیشترین حد کالری سوزی را دارد پس برای کاهش وزن بسیار مناسب است، اما بعد از تمرینات کاردیو شما باید چندین ساعت در هفته تمرینات قدرتی هم داشته باشید. برای سوزاندن چربی بیشتر سعی کنید بعد از گرم شدن بعد راهی برای عرق کردن پیدا کرده و تمام مدت ورزش هم عرق نمایید. اگر بدلیل مشکل یا بیماری خاصی نمی‌توانید ورزش کنید و یا ابتدا باید وزن زیادی از دست دهید، تا بتوانید ورزش کنید، پس باید برای دریافت مشاوره به پزشک مراجعه نمایید.

درضمن برای شروع ورزش به خود زیاد فشار نیاورید و مراقب آسیب دیدن بدن خود هم باشید. یکی دیگر از راههای رسیدن به سطح مفید و کافی ورزش استفاده از برنامه‌های ورزشی وقفه دار (Interval training) است. بصورتی که کمی شدید ورزش کرده، سپس با کمی آرام ورزش کنید و با این برنامه را همیشه در ورزش خود رعایت نمایید. بعد از گذشت مدتی از این برنامه شما می‌توانید سریع تر و قوی تر و بدون سختی ورزش نموده و کالری بیشتری بسوزانید.

رژیم های مد روز و شکننده

واضح و قابل درک است که رژیم های عجیب و غریب لاغری که به شما وعده لاغری زود هنگام و سریع و یا از دست دادن میزان زیادی وزن در چند روز می‌دهند، چقدر می‌توانند برای شما وسوسه‌انگیز باشند، بخصوص اگر شما وزن زیادی برای از دست دادن داشته باشید.

بیاد داشته باشید برنامه‌های شامل قرص‌های سم زدا، مسهل، نخوردن غذا، معجون های عجیب یا هر رژیمی که قول لاغری بیشتر از ۱ تا ۲ کیلوگرم در هفته را می‌دهد، می‌تواند خطرناک بوده و برای سلامتی مضر باشد، پس از این رژیم ها بگذرید و آنها را انتخاب نکنید.

واقعیت این است که دریافت روزانه کم تر از ۱۲۰۰ تا ۱۰۵۰ کالری در روز می‌تواند، اثر معکوس داشته باشد، چرا که شما برای لاغر شدن نیاز به عضلات قوی برای ورزش موثر دارید.

زمانیکه شما کم کالری دریافت می‌کنید، چربی های بدن آب می‌شود هرچند که این خبر خوب است، اما خبر بد این‌است که کم کم ماهیچه های شما هم شروع به آب شدن می‌کنند. این اتفاق یکی از بدترین اتفاق هاست، چراکه با آب شدن ماهیچه‌ها متابولیسم بدن شما(سوخت و ساز) کاهش یافته و ورزش کردن و فعالیت برای شما سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

یکی دیگر از بدی‌های این رژیم‌ها این است که برای اینکه لاغر شوید باید مدت‌ها باید خود را از همه خوراکی‌هایی که دوست داشته و یا بدنتان به آن نیاز دارد، محروم نمایید. شما نمی‌توانید برای مدتی طولانی این رژیم ها را ادامه دهید، و خیلی معمول است که بعد از مدتی رژیم را ول کرده و دیگر رعایت نکنید.

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منبعwebmd

تغذیه و سلامتی

تغذیه و تناسب اندام

تغذیه و سلامتی

سلامت عمومی

سلامت جنسی

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

اطلاعات پزشکی

سلامت عمومی

سلامت عمومی

تغذیه و تناسب اندام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۸۵ و وزنم ۵۲ کیلو چه چیزی کنم که لاغر بشم

سلام من ۱۶ سالمه و قدم۱۶۷و۶۲کیلوام.چه ورزشهایی باید انجام بدم تا لاغر شم؟؟؟؟

با سلام مرسی از مطالب سایتتون خیلی مفید بود من از قرض زنوور استفاده میکنم و بر خلاف قرص های دیگه ناراحتی روده و معده پیدا نکردم با تشکر

قدمم ۱۷۰

ببخشید من میخوام وزن کم کنم ۱۴ سالمه و ۱۴ کیلو اضافه وزن دارم می خوام کمکم کنین لاغر شم و لاغرم بمونم لطفا هر کی تجربه داره کمکم کنه فقط زوووووووود ممنون از همتون

سلام من ۱۴ سالمه و ۶۳ کیلو و ۱۰ هم قدمه شاید به آمدم معمولی بیام ولی خداییش اوضام ز یادم خوب نیس من بدنسازی رو به طور حرفه ای کار میکردم و به ماهیچه گیری هم رسیده بودم و در کنارش هم کم کم ور زنم رو کم میکردم ولی حالا ب دلیل مشغله نمیتونم به باشگاه ادامه برم لطف کنید روشی رو به من بدید که توی مدتی که نمیتونم برم وزنم رو کم کنم تا کارم برا ماهیچه گیری راحت شه و اینم بگم که تحرک کمی دارم:(

قدم من ۱۶۰ هست

سلام خواهش میکنم جواب سوالمو بدید من ۲۷ سالمه و . وزنم ۷۳ کیلو هست به مدت ۴ ماه کلاس ایروبیک رفتم اون موقع وزنم۶۸ بود و در مراحل کلاس وزنم کم نشد تا اینکه کلاس را ترک کردم و ۲ ماه بعد یه دفعه در عرض خیلی سریع ۵ کیلو چاق شدم اون موقع میرفتم کلاس مربیم با توجه به قدم … میگفت باید ۶۳ کیلو بشم حالا نمیدونم چکار کنم که لاغر بشم خواهش میکنم راهنمایی کنید که من ۱۰ کیلو لاغر شم خیلی سریع لاغر بشم بدون قرص پیاده روی هم میرم ولی تاثیر نداره همه منو مسخره میکنند

چه کنیم تا وزن خود را ثابت نگهداریم

سلام.من ۱۴ سالمه و خیلی به تناسب اندام اهمیت میدم اما در حال حاضر اصلا از تناسب اندامم راضی نیستم خیلی چاقم قدم ۱۵۷ وزنمم ۵۶ شکمم افتضاحه اصلا دوسش ندارم ی سالی ورزش والیبال رفتم یکم بهتر شد اما به محض قط کردنش پرخوری های منم زیاد شد چیکار کنم خیلی چاقم به دلیل همین چاقی هزارو یک بلای دیگه هم دارم که قابل توضیح دادن نیست چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمکــــــــــــــــــــــ :((((((((

سلام من یک زن سی ساله هستم خیلی اضافه وزن دارم حدود چهل کیلو وبخاطر اینکه بارژیم لاغر میشم بعددوباره وزنم برمیگرده دچار ریزش موی شدید شدم لطفا یه مکمل یادارویی که سرعت افزایش سوختوساز رادربدنم بالاببره وا بازگشت چاقی جلوگیری کنه والبته عوارض هم نداشته باشه بهم معرفی کنید مرسی

ورزش بکن خانوم !

سلاام،۱۵سالمه قدم ۱۶۵،وزنم ۷۳ چه ورزشی انجام بدم که زودتر لاغر کنم؟؟؟

موی تای بسیار خوبه !

این الگو و رژیم غذایی که شما گفتید باعث ریزش موی سر نمیشه؟
من شنیده ام که گرفتن رژیم های غذایی ، در دراز مدت و در سنین بالاتر، باعث ریزش موهای سر به خصوص آقایان میشه.
میشه یه خورده کسانی که تجربه دارن، جواب بدن

ممنون از سایت خوبتون من کمی لاغر شده ام

واقعا ممنونم

با سلام…
عالی بود .من قدم۱۷۲cm و وزنم ۷۵kg بود باورزش های صبحگاهی در ۲ماه ۱۵kgکم کردم بدون هیچ رژیم غذای شما هم انجام بدید ضررنمی کنید
thanks

سلام . لطفا بگید که دقیقا چیکار کردین؟

با سلام
مرسي از مطالب سايتتون خيلي مفيد بود
من خودم از قرص زنوور استفاده ميکنم و برخلاف
قرص هاي ديگه ناراحتي معده و روده پيدا نکردم
با تشکر

سلام دوستان در عرض سه روز سه کیلو کم کردم
صبحانه خوب بخورید نهار کم شام یا میوه کم بخورید یا نخورید آب زیاد بخورید حلقه و دراز نشست زیاد روزی سه ساعت خیلی روش موثریه پیشنهاد میکنم
امیدوارم لاغر شید

ایا سوپ چاق کنندست

نه چاق ککنده نیست تریلی کنندست..

لاغری شکم با باشگاه و پیاده روی خیلی موثر است .

من خودم به وزن ایده الم رسیدم خوشحالم

من چربی خیلی زیادی چی کنم که چربی های اب شود

سلام
من هر نوع رژیمی که میگیرم لاغر نمیشممممممممم قدم ۱۶۰ وزنم ۵۵ می خوام ۵۰ بشه ولی با اینکه خیلی غذامو کنترل می کنم که زیاد نخوردم ولی بازم هیچ تاثیری نداره

عاللللللییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووددددددددد

وای اگه میخواین حسابی لاغر بشین رژیم کانادایی بگیرین وای معجزه میکنه خیلی خوبه من که ۱۵ کیلو باهاش کم کردم و چون قدم بلنده (۱۶۶ )
خیلی کشیده و لاغر شدمبزنین توی اینترنت میاره براتون…مرسی بابت سایتتون

سلام دوستان

من ۶۰کیلو بودم خواستم لاغر شم تقریبا یه سه کیلویی اینا دکترم گفت

در روز باید پنج الی هشت لیوان اب بخوریم

صبحانه باید خورد علت زیادی چاقی نخوردن صبحانه است مطمعن باشید

در صبحانه هم از استفاده چای باید بپرهیزید و به جای ان یک لیوان شیر کم چرب با نان سنگک و یک تخم مرغ اب پز شده و بعد ان حداقل ورزش هم نکردید باید جنب و حوش داشته باشید

برای نهار سعی کنید از چربی استفاده نکنید مثلا با خوردن ماهی با نان سنگک و در اخر لیموی تازه رو با اب مخلوط کنید بخورید
(لازم به ذکر هست که باید گفت هنگام غذا خوردن اب نخوریم درسته که سخته ولی باید عادت کنیم خوردن دو لیوان بعد از هر وعده غذایی میتونه هضم غذارو سریعتر کنه)

و اما عصرانه حتما باید خورد مثلا میتونید اگ دوست داشتید ماست کم چربو با جوانه گندم یا تخم کتان قاطی کنید و بخورید زیرا عصرانه خوردن مانع خوردن شام بیش از حد میشود

و اما شام خوردن که دوست چاقی هستش لازم به ذکر است که در هنگام خوردن شام از چربی استفاده نشود از کربوهیدرات و غذاهای فیبر دار استفاده شود و درضمن ارام خوردن غذا و کم کم خوردن غذای کم موجب میشود که شما زودتر سیر بشوید

درسته اوایل سخته این رژیم گرفتن ولی مطمعن بشید که واقعا تاثیر میذاره مخصوصا خوردن اب زیاد و ماهی به شما کمک میکند زود لاغر بشید

من که راضی بودم امیدوارم تونستم برای دوستان عزیزم کمکی کرده باشم ?

اخ اخ اقا منم قدم ۱۷۶ و ۱۹ سالمه و امسال قراره برم دانشگاه …میخوام قبلش خوب لاغر کنم وزنم ۷۸ چاق نشون نمیدم بخاطر قدم فقط هم شکمم اذیتم میکنه همش هم تقصیر مامانمه از بس غذاهاش خوشمزس یکی منو نجات بده…واقعا شکمو شدم جدیدا

سلام من ۲۲سالمه ۶۳وزنمه خیلی دارم اذیت میشم خواهشا راهنمایی کنید .‌‌..

باسلام
من متولد ۷۶ هستم قد من ۱۹۳ هستش و وزنم ۱۶۲کیلو بودم من خیلی خیلی پرخوری میکردم ولی به لطف خدا و اراده ی خودم رفتم باشگاه
الان اخر این ماه یعنی۹۵/۹/۳۰ دقیقا ۴ ماهه میرم باشگاه و ۲۳ کیلو لاغر شدم هر روز میرم باشگاه اوایل ۳ ساعت ورزش هوازی کار میکردم و خیس عرق میشدم ولی الان ۲ ساعت کار میکنم
به تمام دوستان گلم توصیه میکنم برن باشگاه البته من مربی خصوصی گرفتم با مربی کار میکنم
ضمنا من بدون دارو وزنم رو کم کردم هیچ چیز غیر ممکن نیس

جون ما چطوری وجدانن دمت گرم باشگاه عالیه منم باید برم

آفرين به اين اراده دوست عزيز. الان به وزن ايده آلتون رسيدين؟
بله واقعا اير ممكن وجود نداره

سلام اقا یکی به داد من برسه میییییخام لاغر بشم اما نمیدونم چیکار کنم ۱۳ سالمه تو سن بلوغم همه میگن رژیم نگیر چون قدت دیگه رشد نمیکنه قدم ۱۶۰ حالا رژیم بگیرم یا نه؟؟؟ ورزش کنم؟؟

ورزش کن و حرکات کششی کار کن

يه بار انقدر صورتم لاغر شد همه جاهام لاغر شد ولي باز اين شكم ولم نكرد ١٩ سالمه ١٦٠ قدمه الان ٦١ ولي اون موقع ك خيلي لاغر شدم ٥٤ شدم

سلام خسته نباشيد
من همه چيم اندازس به جز شكمم ك چهار ساله در گير كرده منو نميدونم چكار كنم اب بشه سفت ميشه ولي اب نميشه ممنون ميشم كمك كنيد

سلام دوستان من میخوام ی گروه کاهش وزن تشکیل بدم ک با انگیزه دادن ب همدیگه بتونیم ب وزن ایده ال برسیم

خدا خیرت بده من که انگیزه هام کور شده و داغونم

سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۵است. ۷۳ كيلوام خيلي ناراحتم چه كار كنم وقت ورزش كردن و رژيم گرفتن هم ندارم

مطالبتون منطقی بود ..سپاس … به نظر من لاغری و بازسازی اندام بدن باید طبق اصول پیش بره .. چون ممکنه با زیاد چاق بودن و ورزش های نادرست به اندام های بدن و مخصوصا مفصل ها فشار وارد بشه … بیش تر کسایی که چاق هستن هورمون گرسنگی در این افراد در همه ی مواقع یکسان ترشح میشه .. در صورتی که هورمون در یک فرد سالم بعد از غذا خوردن به حداکثر خود میرسه .و احساس سیری میکنه . و در واقع افراد چاقدر بیش تر مواقع احساس سیری نمیکنن … و این دلیل بر چاق بودن افراد چاق هستش ..

دوستان عزیز سلام
من طی ۳۲روز
۱۵کیلو وزن کم کردم
هرکی خواست بگه در حد توان کمکش میکنم

چجوریییی مگه میشهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم چاقم ب منم کمک کنید

جان مادرت بگو چجوری دمت گرم

چگونه لاغر بشم كمكم كنيد ٢٠كيلو اضافه وزن دارم

توضیح بده چه جوری؟

من ۵۰ کیلو هستم و قدم ۱۸۰ بهم میگن لاغر مردنی درسته؟!

خیلی عالی است

خوب است

سایت بسیار مزخرفیه

سلام ۸۰ کیلو بودم طی یکسال با هفته ای ۳ تا نیم ساعت پیاده روی و سه تا نیم ساعت ایروبیک شدم ۶۰ کیلو البته همه چیز خوردم ولی کم حتی پفک چیپس و …. الانم راضی ام

ازکمتون خیلی ممنونم امیدوارم نتیجه بگیرم

من دوس دارم نميخوام لاغر شم ، فقط از شكمنبدم ميا،دوس دارم تخت بشه م م م م

alie omidvarammmm

سلام و سپاس از لطف و محبت شما خواننده گرامی

من ۱۵سالمه ۴۵ کیلو ام میخوام لاغر تر بشوم در حد ۴۰کیلو باید چه کار کنم ?????

وااااااااااای ۱۵ سالته ۴۵ کیلویی؟خدا به من کمک کنه!من ۱۳ سالمه ۴۰ کیلو!!!!!!!یه مدت است که چاق شدم اما زیاد معلوم نست اما امروز دیدم که دیگه بدنم دیگه مثل قبل نیست!!!!کممممممممممممممکککک :((((((((((((((((((((((((

من ۱۵ سالمه ۷۰ کیلوام

من خودم ۱۹ سالمه وقتي ۱۵ سالم بود ۹۷ كيلو بودم رفتم دكتر برا لاغري ورزشم كردم بعد ي سال ۶۰ كيلو شدم بعد انقد ورزش كردم تا رفت رو ۵۵ بعدش رژِيمم رو اهسته قط كردم بعدش رفتم كوهنوردي و بدنسازي بدنم سفت شد ديگه چاق نشدم

سلام ولي از نظر من كسايي ك استعداد جاقي دارن اگر با ورزش خودشونو لاغر كنن و بعد با كوهنوردي يا ورزشايي مثل بدنسازي بدنشونو سفت كنن ديگه هيچوقت چاق نميشن حتي اگر استعدادشون تو چاقي خيلـــــــــــــــــــــي زياد باشه

فقط رژیم چون به محض رها کردن ورزش بیشتر چاغ میشین بیاین پیش این مشاور.

سلام اگه ميشه شماره تلفن دكترتون رو بگيد

سلام. من ازاینکه حدد۲۰ کیلو اضافه وزن دارم خیلی ناراحت هستم قدم ۱۸۰ سن ۴۲ وزن ۱۰۷ مسیرهای زیادی رفتم (رژیم)ولی جواب نگرفتم فکر میکنم بایک ا. اعتیاد روبهروهستم (پرخوری)که ترک ان بسیار برای من سخت است تصمیم گرفتم ازدارو استفاده کنم هزینه اش مهم نیست بلویک داروی مناسبی هست چگونه تهیه کنم. درصورت امکان راهنمایم کنید. باکمال تشکر و سپاس از این سایت بسیار خوبتون

سلام عزیز.منم پونزده کیلو اضافه وزن داشتم ولی حالا همشو کم کردم خیلی راضیم.پیش یه مشاور غذایی رفتم.

باسلام وتشکر از دست اندرکاران سایت.ایکاش ۴۰سال پیش من به اینترنت دسترسی داشتم .ولی باز بخودم روحیه میدم میگم خیالی نیست ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است.ممنون از اطلاع رسانیتان.کلی مطلب یاد میگیرم وبکار میبندم .ایام بکام.

سلام و سپاس از لطفتون خوشحالیم که تونستیم کمکی کرده باشیم.

ممنون ازسایت خوبتون واقعا خیلی راهنمایی خوبی کردین من پیش دکترلاغری رفتم ولی واقعا هیچکدوم ازدکترهاخوب نبودن رژیم های سخت ومضرری دادن منم ول کردم بعداون دوران میلم به لاغری کم شده ومیخوام ولی نمیتونم وزن کم کنم اردم روازدست دادم ولی مقاله شماکمی منوتحریک کردامیدوارم بتزم اراده ام روبه دست بیارم

سپاس از شما خوشحالیم که تونستیم کمکی کرده باشیم

من سینه هام سایزش بزرگه نسبت به هیکلم چیکار کنم کوچیک بشه؟ خیلی ناراحتم از این قضیه

باسلام خدمت شما انشالله در آینده مطلبی در اینباره قرار میدهیم

منم همچین مشکلی دارم یه ورزش های مخصوصی هست راجبش زمان بره اماتاثیرمفیدی داره راهش فقط ورزشه

سلام من فقط ۵ کیلو اضافه وزن دارم…هرکاری میکنم لاغر نمیشم …اصلا شیرینی ..نمک…مصرف نمیکنم ..ورزشم میکنم ولی….بنظر شما چیکار کنم؟

عزیزم بعضی ها هستن استعداد چاقی دارن که هر کاری میکنن لاغر نمیشن و وقتی هم لاغر میشن با یه کم پر خوری به وزن قبلیشون بر میگردن .فک کنم تو هم از این دسته ادم هایی.فقط سعی کن از این چاق تر نشی .

هفته چند دفه ورزش کنم

سلام خوب بود
ولی از نظر شما قرص چطوره؟

باسلام به این مقاله مراجعه نمایید:
قرص های لاغری مورد تایید و اثرات آنها

نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مایک قوممون با قرص لاغری مرد؟؟؟؟؟؟؟؟

هر قرصی ضررات خود را خواهد داشت(هر قرصی)

وصوصه؟ یا وسوسه؟

وسوسه

خیلی رژیم باحالی بود کپلا ببخونن

کاهش وزن موثر باید اصولی باشد، مواد مغذی و در عین حال کم‌کاری به بدن برساند تا نتیجه‌ای مطلوب داشته باشد.

رژیمی مغذی، خوش طعم و سالم که بتواند روزانه یک کیلو گرم وزن شما را کاهش دهد بهترین گزینه برای تناسب اندام است. کاهش وزن زمانی موثر انجام می‌شود که کالری کمتری وارد بدن شده و از آن طرف کالری بیشتری سوزانده شود. به همین دلیل علاوه بر پیروی از برنامه غذایی سالم و کم‌کالری، انجام فعالیت‌های بدنی نیز بسیار توصیه می‌شود. بهتر است خودتان در خانه ترکیبی را تهیه کنید و به مدت 7 روز میل کنید تا از اثرهای معجزه‌آسای آن بر سلامتی و کاهش وزنتان لذت ببرید. مواد مورد نیاز: یک لیتر آب 2 قاشق سوپ‌خوری آب لیمو ارگانیک و تازه یک قاشق چای‌خوری دارچین یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک 2 قاشق سوپ‌خوری سرکه سیب طرز تهیه: همه این مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و در شیشه‌ای تمیز بریزید و در یخچال قرار دهید. هر صبح یک قاشق چای‌خوری از این ترکیب را میل کنید و در طول روز مقدار آب کافی حدود 7 لیوان به بدن خود برسانید. با انجام این کار علاوه بر کاهش وزن یک کیلو گرم در هر روز، از بدنتان سم‌زدایی می‌شود. / تست سئو: اخبار بیمه، tarikhema.org (2019.11.3)

خیلی دستور مسخره ای است.هر روز صبح یک قاشق چای خوری مصرف شود!!!!


الکیه چرته

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

سلام جدأ تأثیر داره ؟؟؟عوارضی نداره؟؟؟؟


خخخخخخخخ


؟به به به


اگه جواب نداد چی؟؟

سلام من اینکارو کردم الان ۳روزه۵کیلوکم کرد


توی روز اصلا غذا نخریم


جان من ؟؟؟


واقعا میشه؟لطفا جواب بدید؟


اره انگار ميشه

شما که وزن کم کردین میشه یکم توضیح بدید؟


واقعا میشه

واقعامصرف ی ق غ خوری یک کیلو چربی میسوزونه؟؟؟؟؟؟

سلام میخواستم بپرسم توی روز فقط باید این محلول و 7 لیوان آب مصرف بشه ؟؟؟

واقعا تاثیر داره بگین منم درست کنم


عالیه حرف نداره


چرته

بد نیس خانما اقایون شعرایی که من میخونم واسه تموم ایران خخخخخخ اللللکککیییی تاسیر داره

من که دوروز. گرفتم هیچ تاثیری نداشته

سلام ببخشید منظورتون اینه تو یه روز کل غذامون این باشه

سلام وقتی توضیح دادند هر روز ( صبح ) یک قاشق چایخوری میل شود دیگه از این واضحتر امیدوارم همگی موفق شویم ممنون


یعنی چی بالاخره چی شد….!

بابا همه داریم یا درس میدیم یا میپرسیم
یکی بگه میشه یا نه !!!


یعنی یه روزکامل هیچی نخوریم


تورو خدا بگین تاثیر داره

یعنی تو یه روز فقط همین رو بخوریم اینکه نمی شه

بله داره دوستان به شرطی که انجام بدیم

یه ملت ساده رو گیر آورده بهشون بخنده امان از جهل جماعت

ببخشید میشه بگین هر روز چند ساعت ورزش کنیم


بدون خوردن هیچ غذایی بخوریم؟

در کنار این محلول باید غذای کم کالری بخورید

به نظرتون میشه 48 روزه 35 کیلو کم کرد؟

من

منم میخوام امتحان کنم خدا کنه جواب بده همه راه ها رو رفتم. جواب نگرفتم اینم روش

من که کلاس چهارم هستم و 65 کیلو وزن دارم چی پس ؟


صبح ناشتا باید میل شود

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

بنطرم مسخرس.چیشد یه روز یه کیلو کم کنی

سلام
مشکل ما اینه دوست داریم لاغر باشیم ولی هیچ زحمتی به خودمون نمیدیم
اگه واقعا کم بخوریم ورزش کنیم و تحرک داشته باشیم وزن کم میکنیم ولی …

بنده بخاطرbmiدر عرض23روز11کیلو کم کردم.خوراکمم صبح3عددسفیده تخم مرغ.ناهارسینه مرغ و هویج اب پز.شام کاهو.روزانه40دقیه دویدن.خیلی راحت کم کردم.البته قندوشکر حذف.چربی روغن حذف.کربوهیدرات شامل نون و برنجو…….حذف


م

سلام. منم هرچقدر تلاش می کنم وزنم کم نمیشه لطفا کمکم کنید

من مشاورم میتونم کمکت کنم لاغر کنی


نه این دستور اصلا مجوز داره؟

یکی هم نیست بگه واقعا تاثیر داره یا نه یکی میگه چرته یکی میگه الکیه یکی میگه واقعیه معلوم نیس اه


اخه واقعا تعصیر داره


سلام عالیه


واقعا لاغر کردم


جواب بده

سلام تو رو خدا یکی بگه جواب میده یا نه من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام واقعا جواب میده

سلام تو رو خدا یکی بگه جواب میده یا نه من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام واقعا جواب میده


من 13 سالمه قدمم 160 وزنم 45


واقعا ممکنه؟؟؟

خوشم میاد هیچکس جواب قطعی نمی ده???
آخه تو روز که نمیشه فقط همینو خورد.منا جان بهترین کار برای لاغری حذف کامل برنج از برنامه ی غذاییه.پسر خاله ی من برنج رو کامل گذاشته کنار و ورزش میکنه و غذای سبک و سالاد و شیر و آب زیادی میخوره.الانه 3 ماهه 18 کیلو وزن کم کرده.دیدمش نشناختمش

حذف کامل خیلی از چیز ها هم خوب نیست عزیزم مثلا همین برنج رو که حذف کنی به مرور زمان باعث ریزش شدید مو میشه که فکر نکنم خیلی خوشایندتون باشه ?


عالی به نظر میرسه

من ووشو کارم وزنم باید زیر 48 کیلو فیکس بمونه یعنی این جواب میده؟

بابا الکیه امان از آدم های نادانی که اینو نوشتن
خخخخ

واقعاتاثیری داره و زنم 47میخام40شم


خیلی مزخرفه


چگونه در 3 روز لاغر شویم


چرط

دوستان عزیز داره میگه مقدار آب توی روز 7 لیوان ینی علاوه بر چیز هایی که توی روز میخورید باید حداقل 7 لیوان هم آب بخورید

سلام
حتما باید سرکه سیب باشه ؟

دوستان من خودم ۲۰ کیلو لاغر کردم
تنها راهشم ورزش هوازی با حذف روغن و قندداز برنامه غذایی هرچی سختر بگیری زودتر ب نتیجه میرسی از قرص الکارنتینم حتمن استفاده خارجیش فقط یخورده گرونه ولی جواب میده بدون عوارضم هست من خودم جواب گرفتم

ن میتونی نوشابه بخوری ب جای سرکه سیب☺️??


کارساز ه

سلام لطفا بگین که چه جوری برنجو تو دستور غذایمون حذف کنیم ؟

سلام ،خداکنه جواب بده من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام رژیم گرفتم اما تو ی ماه فقط نیم کیلوکم کردم اگه واقعا بعضیا ازاین نوشیدنی جوابی گرفتن بگن ممنون میشم مرسی

سلام منم مثل کیانا خانوم هستم چخارده شالمه و هشتاد کیلو هستم اگه این رژیم جواب بده عالی میشه

سلام من 16 سالمه و پنجاه کیلوام و قدم 165 چیکار کنم تا وزن کم کنم

شما که ۵۰ کیلویی و قد ۱۶۵ باید ۶۲ کیلو باشی ۱۲ کیلو کم داری اون وقت می خوای رژیم لا غری بگیری عزیز من نا پدید میشی نکن


سرکارید بنده های خدا

سلام من 3ساله. هستم 200کیلو هستم.


واقعی من امتحان کردم

درود.میخواستم ببینم خوردن سرکه سیب واجبه؟؟

سلام چرت هستش .شما تخم کتان رو بگیرید البته آسیاب شده شو توی ماست قاتی کنید 10دقیقه قبل از ناهار بخورید.جوابشم میبینید.

چی دارین میگین اخه ی باامتحان کنیدبعداظهارنظرفرمایید


جواب میده یانه؟؟؟

سلام من 17سالمه 100کیلو هستم.هر موقع رژیم میگیرم چند روز اول رعایت میکنم .بعد نمیتونم رعایت کنم .میتونید یه راحل حلی بگید که بتونم رعایت کنم .و این رژیم تاثیری داره یا نه؟

همه چی رو بخوریم ولی کم حذف کامل یک نوع غذا مخصوصا برنج عوارض زیادی داره شما می خوای لاغر بشید نه اینکه زشت بشید

سلام من ۱۳ سالم است قدم ۱۶۷ است و وطنم ۶۸ است می خواهم حداقل ۵ کیلو کم کنم آیا این نوشیدنی جواب می دهد

من 33 سال دارم و70 کیلوگرم هستم من می خواهم 7 کیلو وزن کم کنم این هیچ پخی نیست

سلام من ۲۱ سالمه قدم ۱۶۲ و ۷۰ کیلوام.چون از وزنم راضی نیستم و یه مدته بخاطر هیکلم تحت فشار بودم الان چهار روزه روزه ی اب گرفتم.یا همون ابدرمانی.باور کنید ک فقط روز اولش سخت بود.خودمو وزن نکردم چون میخوام یه دفه ای ورن کنم و خوشحال شم.اما همه میگن لاغر شدم.اگه میخواید این رژیمو بگیرید حتما درموردش تحقیق کنید از گوگل
مچکرم?


من دوازده سالمه مشکلی نداره

منم واقعا مشکلی نداره چون منم 12سالمه

من 1سالمه500کیلو ام????
همه چی بخورید کم بخورید
آب زیاد بخورید حداقل هشت لیوان
سبزیجات و فیبر زیاد بخورید
روغن و قند رو از برنامه غذاییتون حذف کنید
روزی حداقل 45دقیقه پیاده روی داشته باشید
آروم غذا بخورید
با چنگال غذا بخورید
میوه های آبدار بخورید
رژیم جنرال موتورز رو بهتون پیشنهاد میدم
من خودن 15سالمه با قد 175. 85کیلو بودم با رعایت این موارد 15کیلو کم کردم در دو ماه .
بعدش دیگه هیچکی منو نشناخت
البته یه هفته بعدش ول کردم نیم کیلو برگشت
بعدش یه تغذیه و ورزش مناسب رو پیش رو گرفتم و الان شیش ماهه روی هفتاد کیلو موندم
موفق باشید

سلام من تکواندو کارم برای لیگ کشور باید 2 کیلو کم کنم جواب میده

سلام من تکواندو کارم باید ا جمعه 13 مرداد 1 کیلو کم کنم ایا جواب میده

سلام من ١٥ سالمه ٨٠ كيلو هستم ٠ أيا بعد از ول كردن وزن بر نمى گرده ؟

چرا بابا .من پارسال از وزن ۶۲بارژیم رسیدم ب وزن۴۹.اما بعداز بکسال برگشت


واقعا می شه

من میخوام تازه شروع کنم یه بار امتحان کردم جواب داده بازم میخوام امتحانش کنم

توروخدا بگید تو طول روز میتونیم غذا بخوریم یا نه


من میخوام تازه. شروع کنم


من یازده سالمه عیبی نداره


میشه یا نه

اخه کامل تر بگین کنارش چیزی بخوریم یانه خب نمیشه روزی ۱قاشق?

خهخخخ عجب دستوری آره خب ی قاشق چایی خوری از این محلول بخوریم دیگه چیزی نخوریم یک کیلو که هیچی چند برابر کم میکنیم ههخ


خوبه یا نه

با سلام خدمت همه دوستان.این دستور غذایی تا حدودی منطقی هست چون اکثر چیزهایی که برای چربی سوزی لازم هست رو داره. البته بهتر بود نویسنده بگه که در طول روز چقد میتونید کالری مصرف کنید.بنظر من این ترکیب رو اول صب ناشتا بنوشید سپس یه وعده صبحانه کامل مصرف کنید و در عوض میزان ناهار و بخصوص شام رو تا اونجایی که براتون مقدور هست کاهش بدین.در ضمن اگر بتونید وعده های غذاییتون رو افزایش بدین و میزان هر وعده رو کاهش بدین دیگه عالیه. این ترکیب یه چیزی شبیه چربی سوز
عمل میکنه. در ضمن این نکته رو یادتون نره که افزایش فعالیت روزانه بخصوص ورزش و پیاده روی واقعی ترین روش کاهش وزن هست.


ینی همتچن چاقید الان*_*


رژیم بهتربگین


من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۵ وزنم۳۷


خب که چی؟؟؟

این جواب نمیده من کشتی گیرم قهرمان جهانم فقط ورزش

سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۶۵وزنم ۵۷ میخوام ۷ کیلو کم کنم میشه کمکم کنید. ممنون.


اره

این محلول چربی سوزی بدن رو بالا میبره البته روزی یک استکان و غذای کم کالری در کنارش خورده بشه

اصلا مگه میشه؟اگه میشه خوب بگین

سلام من ۱۲ سالمه و۷۴ کیلو هستم خواهش می کنم یه روش بهم بگین


الکی

منکه امتحان کردم اصلا جواب نداد

من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۴ و ۶۷ کیلو میخواهم ۷ کیلو کم کنم


ارگانیک چیه


عجب


.

سلامن16سالمه47کیلوم میخوام 5کیلو کم کنم ایا واقعا راسته؟؟؟

سلام به هم وطن ها
آیا این معجون درست هست و هیچ عوارضی ندارد
چون ممکن است به بعضی ها ناسازگار باشد
لطفا بیشتر تعقیق کنید
من ۱۶۵قد
وزن ۵۳
من می خوام ۱۰ کیلو کم کنم اگر حقیقت داره و مجهز هست به من بگید ممنون?

دختری ۱۶ ساله هستم می خوام ۶ کیلو وزن کم کنم چه کار کنم کمکم کنید تورو خدا دارم دیونه میشم ????

سلام.بنظرم برای وزن کم کردن فقط باید جلوس خودتونو بگیرین..مثلا من 1 هفته به خودم سختی دادم و 1ونیم ساعت صبح و 1ونیم ساعت شب ورزش میکردم اما ورزش کافی نیست..باید رژیمم داشته باشین .مثلا من طی این 1 هفته فقط صبحونه میخوردم..و واقعا میتونستم تحمل کنم..شما میتونید صبحونه و عصرونه بخوردید..
بعد از 1 هفته 8 کیلو کم کردم..و ورزشمو نصف کردم و غذامو هم کامل میخورم غیر از شب..
2کیلو اضاف داشتم ولی تو همین وزن خودمو نگه داشتم..
✋امیدا وارم موفق باشین

من قدم 160 وزن 74 باید کم کنم یا خوبه

من ۱۶سالمه ۱۷۵قدم دزن ۷۸بنظرتون باید رژیم بگیرم

سلام دوستان خسته نباشید . من این رژیمو گرفتم در یک هفته 6 کیلو کم کردم . اصلا باورم نمیشد .
اما من صبح ساعت 6 نصف لیوان از این معجونو خوردم و تا شب فقط آب خوردم .هر روز حدود 30 لیوان آب رو خوردم .
واسه من که عالی بود به آرزوی لاغری فقط در یک هفته رسیدم .تشکر میکنم از این سایت .

سلام من ١١ سالمه ٤٥ كيلو وزن دارم جواب ميده


فقط این رو بخوریم

من میخواستم ببینم چه جوری سیب بندازیم تو محلول بعد ایا جواب میدیه

سلام من قدم 180 هست ولی وزنم 93 کیلو هستش باید چند کیلو باشم ؟و اینکه این محلول رو بعد از صبحانه مصرف کنم یا قبلش؟؟؟؟مشکل معده هم دارم اسیبی که نمیزنه؟؟؟؟؟

من 15 سالمه 80 کیلو وزن دارم میخوام 25 کیلو وزن کم کنم واقعا جواب میده؟؟؟؟؟؟؟


این واقعیت داره یانه

من کنگ فو کارم دو روز دیگه مسابقه دارم باید یک کیلو کم کنم واقعا تعصیر داره ?

سلام بله دوستان واقعا عالیه من صبح ۱ قاشق ازش میخورم غذامم کم تر کردم توی ۲۰ روز ۵ کیلو کم کردم


خطر نداره


چرت

سلام من 17سالمه منکه تا حالا استفاده نکردم ولی خالم استفاده کرده میگه حقیقت داره ولی کنارش آب اونم قبل صبحانه ناهار شام دو لیوان و قبل از خواب دو لیوان روزی نیم ساعت ورزش حدقلش اون محلول رو هم قبل صبحانه بعد وقتی ک آب خوردید معدتون رو پر نگه میداره و اصلا دوست نداری غذا میل کنین همیشه سیر هستید ولی اینم بدونید کنار رژیم غذایی حتما ورزش داشته باشید چون فورم بدنتون رو بهم میریزه شول و ول میکنه

سلام ب هیچ وجه تخم کتان نخوریدو استفاده نکنید من برای لاغری استفاده کردم البته وقتی که مجرد بودم ولی الان که ازدواج کردم باردار نمیشم تخمدان هارو تنبل میکنه…..

این بی تاثیر نیست ولی رژیم غذایی باید رعایت کنین غذای سالم بخورین ،سرخ کردنی،شیرینی و کیک،فست فود حذف کنین برنج حتما در هفته پنج شش قاشق بخورین چون ریزش مو میگیرین .مغزها مثل گردوبادوم حتما بخورین ولی کم .ورزش حداقل روزی یه ساعت انجام بدین مثل ایروبیک،زومبا،وپیاده روی .من رژیم کالری سنجی دارم خیلی عالیه چون سالمخوری غذاهای مضر حذف میشه،گرسنگی نداره وزنم هم کم میشه ولی یه کم اراده و انگیزه میخواد .دوستم با این رژیم ۲۰کیلو کم کرده .کالری سوزیتون رو بیشتر از کالری مصرفی قرار بدین حتما وزن کم میکنین یک روز ،دوروز وزن کم نمیشه اگرم بشه بلافاصله برمیگرده.دنبال هیچی نباشین چی بخورین که وزن کم کنین فقط ورزش ،غذای سالم و کم .حداقل هفته ای یک کیلو کم میکنین بعضیا سایز کم میکنن بعد وزن

من این کارو انجام دادم پارسال ولی سرکا سیب نداشتم صبح ناشتا ی لیوان میخوردم شب هم موقع خواب وورزش زومبا هم میرفتم واقعا عالی شدم ۸۹ کیلو ۷۰۰بودم شدم ۷۳ بعدوفقط باید صبحانه خوب بخوری شام ک نمیخوردم فقط ناهارو شام خرما اونم کم ک سرم گیج نره تو باشگاهم بطریمو پر گلابو لیمو تازه و آب میکردم اونم ما بین ورزشم استفاده کردم هر کی میدید میگفت عالی شدی خودمم تعجب بودم چون اون شکم بسیار بزرگ و رونای آویزون و بد شکل خیلی خوش فرم و جذاب شده بود تمام چربی هام آب شد الان ک بعد ی سال ورزش نتونستم برم ۸۲ کیلو شدم الان ۴ روز از رژیم سیب و گرفتم عالیه و ب شما هم پیشنهاد میکنم کنار این محلول ک ناشتا هست ساعت ۱۰ صبح و ۴ بعد از ظهر چایی سبز هم بخورید وکسانی ک دارو و زتم معده دارم یا فشار و ناراحتی های دیگه این و اصلا پیشنهاد نمیکنم چون یکم سر گیجه ووبلاخره رژیم بسایر سختی هست


می خوام لاغر بشم


چه مسخرا خخخخخخخ

خیلی خوب بود من تو7 روز 6 کیلو لاغر شدم مرسی از دستورتان. اینو ادامه میدم.

آقا من تکواندو کارم باید تا پنجشنبه 3 کیلو کم کنم واقعا این تاثیر دارهههههه؟؟؟

سلام دوستان من نيلوفرم. اين دارو واقعا تاثير داره چون من صبح ها فقط نيم ليتر اب گرم و ليمو خوردم و بعد. سعي كردم تا ساعت پنج بعد از ظهر هيچي نخورم و تاثير داشت هر چند ك هر گز موفق نشدم تا ساعت بنج چيزي نخورم چون دانشگاه ميرم و بايد درس بخونم و بدنم ب غذا احتياج داشت. در هر صورت سعي كنيد تا جايي كه ميتونيد اب گرم بنوشيد حتي اگ شده بيشتر از هفت ليوان چون واقعا كمك ميكنه و سعي كنيد از ساعت شش به بعد هيچي نخوريد صبح ناشتا اب گرمو ليمو بخوريد ويك ساعت بعدش صبحانه ورزش كنيد اگه اينكارارو انجام بديد مطمئن باشيد ك لاغر ميشيد. و اگه ميتونيد تا ساعت پنج هيچي نخوريد و ساعت پنج تا شش هر چي خواستيد بخوريد اما زياده روي هم نكيند و اينكارو همش تكراركنيد خيلي زود جواب ميده اگ باشگاهم ميريد ك ديگه چ بهتر ?

خیلی رژیم سختیه غیر اون نباید چیز دیگه ای بخوری
ولی جواب میده …..

من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۷ و وزنم ۵۶ میخوام لاغر شم تاثیر داره


سلام باید ناشتا بخوریم


29

واقعا درسته من درعرض دوهفته 5کیلو کم کردم ممنون

سلام اونی که میگه من خوردم تعصیر داشته یکم توضیح بده لطفا

اگر این معجون را میل کنیم تو دو ماه ۲۵کیلو لاغر میشویم


یعنی


مسخرست

ببخشید آغای ناشناس وشمادوستان که میگید چرته مسخرس باشه این چرت مسخره بازم شما یک بار نظرتونو گفتین کافیه نمخاد هی نظر بدین اون میتونست نظر نده ولی حالا کی داده یا انجام بدی یاندی کسی مجبورت نکرده

من ک هیکلم عالیه نیازی ب این آشغالا ندارم


افرین بهت که هیکلت عالیه

اگر جواب نداد چی؟؟ اگه حالمون بد شد چی


ممنون


وای تعثیر داره یا ن؟؟؟


میخوام 10 کلو کم کنم چطور

من 15 ساله قد 160 وزن 71تورو خدا چند روش برای لاغری بگین لطفاممنون


خودتان وزن کم کنید بهتره

سلام من میخوام ازفردا شروع کنم یک هفته بعد جوابش هرچی بود بهتون میگم


سلام جواب داده واسه کسی؟


لاغری دوسست

سلام من امتحان کردم هیچ نتیجه ای ندیدم بلکه بالاترم رفتم خواهشن اول خودتون امتحال کنین بعد واسه مردم تجویز کنین

واقعا جواب میده امتحان کنید بعد از ی هفته وزنم ۵کیلو و ۷۰۰کم شد

به نظر من که عالیه خیلی خوبه
اونایی که میگن در طول روز اینو خوردیم چیزی بخوریم یا نخوریم باید بگم بخورید وووولللیییی
چیزای کم کالری

سلام ، من 24 سالمه و قد 171 ، وزن 75 ، چکار کنم لاغر بشم در عرض حدود یک ماه؟


باید چکار کنیم که لاغر شویم

به نظر من اول نوشابه بعد شیرینی بعد غذاهای چرب را کم کم کنار بزاریم وروزی۲۰ دقیقه ورزش کنیم لاغر میشویم به همین سادگی?

هرروز صبح یه حبه سیر ناشتا قورت بدهید معجزه میکنه

سلام اثر داره غذا کم بخورین من امتحان کردم

سلام من ۱۱ سالمه و ۵۱ کیلو هستم چکار کنم در حدود ا ماه ۲۰ کیلو کم کنم


ههههه


فقط همین گرسنه نمیشیم


اگه جواب نداد چی


منظور از ارگانیک چیه


باید در طول روز هیچی نخوریم


باید فقط اب بخوریم


واقعی

سلام بهتر ازاینا من یه فرمول میدونم که لاغر میکنه هر روز ۱دونه کدو خام دوتا خیار و کمی شویید و با ماست کم چرب قاطی کنین بخورین صبحونتون هم به وقتش نهار به وقتش سعی کنین شام نخورین یاهم خوردین کم بخورین برنج اصلا نخورین از کم کالری ها استفاده کنین

این چیز ها را باید هر وهده بخریم یا روزی یک بار


واقعن اثر داره یا نه

من ۱۱ سالمه خیلی چاقم این جواب میده این می گم چون بچه ام

سلام یکی بگه ببینم واقعا روزی یک.کیلو کم می کنی

من فک میکنم روزی یک کیلو کم نمیکنه. با یه قاشق چای خوری؟؟ بدون رژیم ؟ بدون ورزش؟ غیر منطقیه

بهترین راه برای لاغری ورزش کردنه،
اگه روزی 1 یا 2 ساعت هوازی برین و رژیمتون هم رعایت کنین سریع لاغر میشین….
ولی خوردن زیره و تخم کتان هم تاثیر زیادی داره.. قبل از خواب هم 3 قاشق غذا خوری سرکه سیب بخورین

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

امروزه لاغر شدن و داشتن اندام متناسب، به یکی از دغدغه های اصلی عموم مردم تبدیل شده است. ممکن است این سوال که چه بخوریم تا لاغر شویم برای شما هم پیش آمده باشد. به طور کلی رژیم غذایی، تاثیر بسیار زیادی روی میزان لاغری و یا اضافه وزن دارد؛ همچنین انجام تمرین های ورزشی مناسب در کنار رژیم غذایی، تاثیر روند لاغری را دوچندان می کند. یک ذهنیت غلط که میان عموم مردم جا افتاده است؛ این است که رژیم غذایی یا در کل رژیم گرفتن به معنای کم غذا خوردن است؛ اما این باور کاملا غلط است؛ چرا که رژیم غذایی به معنی درست و کامل غذا خوردن است نه کم غذا خوردن. حالا سوال اینجاست که درست غذا خوردن یعنی چی (چه بخوریم تا لاغر شویم) ؟ یک رژیم غذایی درست یا به اصطلاح همان درست غذا خوردن بدین معناست که وعده های غذایی شما، باید تمام نیاز های بدن شما را تامین کند و از تمام قسمت های هرم غذایی تشکیل شده باشد؛ در کنار این موارد، یک رژیم غذایی کامل باید فاقد چربی های اشباع شده باشد. چربی هایی مثل روغن سرخ کردنی، قند، شکر، پنیر پیتزا، شکلات شیرین و بسیار موارد دیگر، از خوراکی های با چربی اشباع شده زیاد هستند که در رژیم های غذایی سالم و کامل استفاده نمی شوند. اگر به دنبال یک غذای سالم، کامل و رژیمی هستید؛ نیازی به درست کردن آن در منزل یا محل کار نیست، چرا که به کمک سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون، تنها با چند کلیک، از منوی حدود 1500 رستوران، می توانید غذای رژیمی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن، به صورت آنلاین سفارش دهید.

بر اساس تحقیق های انجام شده، کسانی که به صورت منظم و کامل صبحانه می خورند و اگر صبحانه آن ها درست انتخاب شده باشد، در مقایسه با دیگران کمتر به دنبال کاهش وزن یا لاغری هستند. صبحانه کامل و سالم که هرم غذایی کاملی داشته باشد، میزان کالری دریافتی بدن را کنترل می کند و در نتیجه آن، از پرخوری در طول روز جلوگیری می کند. همچنین سیستم و میزان سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند. افرادی که از خوردن صبحانه پرهیز می کنند. اشتهای بیشتری برای وعده های بعدی خود دارند. همچنین در طول روز، به دلیل پایین آمدن قند خون، به خوردن غذا های چرب با کربوهیدرات بالا روی می آورند. در نتیجه این اتفاق، افرادی که صبحانه کامل و درست نمی خورند، در طول روز اقدام به پرخوری غذا های چرب کرده و در نتیجه وزن آنها افزایش پیدا می کنند. استفاده از نان جو، سفیده تخم مرغ، آب میوه های طبیعی، پنیر کم چرب، شیر و بسیاری موراد دیگر، کمک می کند تا شما یک صبحانه کامل و سالم را داشته باشید. به طور کلی صبحانه های با میزان پروتئین بالا، بهترین گزینه برای شما به حساب می آیند. گفتنی است که بیشترین میزان کالری دریافتی شما در طول روز، باید از وعده صبحانه باشد. برای مثال اگر شما در طول روز قرار است 1200 کالری دریافت کنید، بهتر است 700 تای آن را از صبحانه، 300 تای آن را از نهار و 200 تای دیگر را از وعده غذایی شام دریافت کنید.

به طور کلی خوراکی های زیادی هستند که مصرف آن ها، به روند لاغری کمک می کنند. سبزی ها، حبوبات بدون چربی اشباع شده، لبنیات، ادویه ها و حتی بسیاری از خوراکی های گیاهی، می توانند به تنظیم سوخت و ساز و همچنین چربی سوزی بدن شما کمک کنند. سفیده تخم مرغ، یکی از بهترین خوردنی ها برای رژیم های غذایی سالم و کامل به حساب می آید. سفیده تخم مرغ، سرشار از پروتئین و املاح مورد نیاز بدن بوده و هیچ نوع چربی اشباع شده ای ندارد. در نتیجه می توان روزانه به میزان دلخواه (4 تا 6 عدد) سفیده تخم مرغ مصرف کرد. گفتنی است که روزانه دو عدد سفید تخم مرغ به همراه یک تکه نان، می تواند پروتئین مورد نیاز بدن برای وعده صبحانه را تامین کند؛ همچنین احساس سیری مناسبی را برای شما به وجود می آورد. در نتیجه سفیده تخم مرغ یکی از بهترین گزینه ها برای وعده صبحانه است.چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

بر اساس تحقیق های انجام شده، دارچین باعث کاهش میزان گلیسمی خون می شود؛ به زبان ساده تر می توان گفت که بعضی از ترکیب های طبیعی موجود در دارچین، مانند انسولین عمل کرده و باعث آزاد شدن ذخایر گلوکوز به عنوان منبع انرژی بدن می شود. در نتیجه همه این اتفاق ها، میزان گلیسمی خون کاهش پیدا کرده و از ذخایر چربی بدن کم می شود که این اتفاق، تاثیر مستقیم بر لاغر شدن فرد در رژیم غذایی دارد؛ در نتیجه بهتر است در رژیم غذایی سالم خود، از ادویه دارچین به میزان کافی استفاده کنید. دانه های روغنی، از مواد خوراکی بسیار مهم و ضروری برای بدن هستند. از جمله این دانه ها می توان به تخمه‌ی کدو، تخمه‌ی آفتابگردان، بادام، گردو، کنجد و بسیاری موراد دیگر اشاره کرد. این دانه های روغنی، سرشار از پروتئین، چربی های مفید برای بدن و فیبر هستند که در کنار ثابت نگه داشتن میزان گلسیمی خون، اشتهای شما را هم کنترل می کنند. در رژیم های غذایی سالم، بهتر است روزانه یک الی دو قاشق از این دانه های روغنی استفاده شود. به خاطر داشته باشید که این دانه های روغنی در کنار خواص بسیار زیاد، کالری زیادی هم دارند؛ در نتیجه مصرف بیش از حد آن ها هم می تواند برای بدن مشکل ساز شود.

 

رضا در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده و بیش از 4 سال سابقه نویسندگی حرفه‌ای در زمینه های مختلف مثل خودرو، بازی و غذا را دارد. از کودکی هم عاشق بازی‌های ویدیوی و مسابقات اتومبیل‌رانی بوده‌. زمان آزادش را صرف بازی و تیون کردن خودرو‌های مسابقه‌ای می‌کند. رضا سال‌ها World of Warcraft بازی کرده و طرفدار پروپاقرص بلیزارد و بازی‌های‌اش است.

با سلام مرسی از مطالب سایتتون خیلی مفید بود من از قرض زنوور استفاده میکنم و بر خلاف قرص های دیگه ناراحتی روده و معده پیدا نکردم با تشکر

سلام ، مطلب واقعا مفیدی بود مرسی که مطالب مفید میزارید برامون ،، من این مطلب با اجازتون برای 2 تا از دوستام ادرس سایتتونو تلگرام کردم براشون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیش از۴۰۰۰ رستوران خوب و تخفیف دار

سفـارش آنـلاین غـذا

 

Input your search keywords and press Enter.

اگر شما هم با این سوال تکراری چگونه لاغر شویم درگیر هستید این مقاله مخصوص شماست! این نوشتار راهنمای کامل در مورد لاغر شدن و از دست دادن وزن است، و در عین حال به عنوان رهنمونی در مورد نحوه‌ی داشتن یک سبک زندگی سالم نیز محسوب می‌شود. به طور کلی سبک زندگی شما خوب خواهد بود در صورتی که موارد ۱ تا ۲۰ را در آن داشته باشید.

سلامتی و طول عمر بر داشتن رژیم غذایی پالئو یا پریمال (گوشت، برگ‌ها و انواع توت) متمرکز است. اگر نمی‌توانید رژیم غذایی ۱۰۰٪ بدون غلات (البته که می‌توانید!) داشته باشید، دست کم باید تمرکز خود را روی خوردن غذاهای پردازش نشده و از دل طبیعت بگذارید. مواد غذایی واقعی را در حالت واقعی آن‌ها میل کنید.

غذا برای بدن سوخت است. تنها با کیفیت‌ترین سوخت ممکن را  مصرف کنید. کاهش وزن هنگام غذاهای واقعی واقعا زحمت چندانی ندارد.

آدم‌هایی وجود دارند که وقتی به آن‌ها می‌گویید که باید بیش از ۸ ساعت در شب بخوابند، نگاهی عجیب و غریب به شما می‌اندازند. اگر شما هم یکی از این زامبی‌های محروم خواب هستید، پس باید شما را هم به چالش بکشم که به مدت یک هفته این شیوه را امتحان کنید. از احساسی که خواهید داشت و تاثیری که همین تجربه‌ی کوچک روی بدن‌تان دارد، شگفت‌زده خواهید شد. احتمالا متوجه می‌شوید که در تمام طول زندگی‌تان در یک حالت مزمن محرومیت از خواب قرار داشته‌اید.چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

از رویکرد لین گین‌ها (افرادی که به دنبال درآوردن عضله هستند) پیروی کنید: یک دامنه‌ی ۸ ساعته برای خوردن در طول روز و ۱۶ ساعت روزه‌داری. خواه یک پروتکل روزه‌داری سفت و سخت را دنبال کنید و خواه نه، مطمئنا می‌توانید از طریق حذف برخی از وعده‌های غذایی به صورت منظم سود ببرید. بر خلاف باور عمومی، حذف یک وعده غذا می‌تواند به شما در تشکیل عضلات کمک کند (و در عین حال فواید بسیار زیاد دیگری نیز برای سلامتی دارد).

این روش در واقع شگفتی‌آفرین است. بعضی از آدم‌ها طوری غذا می‌خورند که انگار نهنگ یک پلانکتون را می‌بلعد. به طوری که کل ظرف غذا در عرض دو سه دقیقه کاملا خالی می‌شود! آهسته غذا خوردن چند عامل مهم را برای کاهش وزن تحریک می‌کند:

۱. اول این‌که روند بالا رفتن انسولین با کاهش آزاد شدن گلوکز در جریان خون کاهش می‌یابد. به این ترتیب از ذخیره شدن کالری در سلول‌های چربی توسط انسولین، هورمون ذخیره‌سازی، جلوگیری می‌شود. انسولین بیش‌تر = ذخیره‌سازی چربی بیش‌تر.

۲. کم‌تر غذا خواهید خورد. آهسته غذا خوردن به شما اجازه می‌دهد تا زودتر احساس سیری کنید و به این ترتیب کالری‌هایی که دریافت می‌کنید نیز کاهش خواهد یافت. همه‌ی ما از آن حالت بیش از حد پر بودن و پف کردن متنفر هستیم. این حالت نتیجه‌‌ی  غذا خوردن بیش از حد سریع است. در واقع بدن فرصت کافی برای ارسال پیام سیری به مغز ندارد تا شاید آن چنگال لعنتی را زمین بگذارید!

غذای رستوران قطعا بد است! رستوران‌ها از نمک، شکر، سس، تثبیت‌کننده‌ها و انواع دیگری از افزودنی‌های غیر طبیعی برای کاهش هزینه‌ها، سودآوری و اعتیادآور کردن غذاهایی که ارائه‌ می‌دهند، استفاده می‌کنند.

متوسط ​​وجه تضمین اولیه‌ی رستوران‌ها زیر ۵٪ است. بهتر است باور داشته باشید که آن‌ها هر کاری می‌کنند تا سودآوری بیش‌تری داشته باشند و در هزینه‌های مواد غذایی صرفه‌جویی کنند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، مشتری است که با مشکلات سلامتی درگیر می‌شود.

هنگامی که مصرف نوشابه و آبمیوه‌های شیرین را متوقف کنید، معمولا در هفته‌ی اول، بیش از دو و نیم کیلو وزن از دست می‌دهید. با مصرف نوشیدنی‌های پر از کالری، بدن همان واکنش سریع غذا خوردن را در مورد میزان انسولین نشان می‌دهد. کالری به سرعت وارد جریان خون شما شده و منجر به افزایش بیش از حد انسولین می‌شود. ما طوری آفریده شده‌ایم که غذا را بجویم. از مصرف نوشیدنی‌های پر از کالری به هر شکل و نوعی که هستند، پرهیز کنید.

این توصیه می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. حتی زمانی که بیرون غذا می‌خورید هم حسابی سختگیر باشید و به آن نانی که مجانی با غذا سرو می‌شود نه بگویید. این روش می‌تواند همان پیوند گم‌شده‌ برای رسیدن به بدن پر از عضله‌ای باشد که همیشه به دنبال‌اش بودید!

یکی از دلایل بسیار موثر بودن روزه‌داری متناوب این است که سطح هورمون شما را از طریق متعادل کردن بدن‌تان بین حالت‌های روزه‌داری و غذا خوردن تنظیم می‌کند. بدن شما برای سوزاندن چربی در حالت “گرسنگی و روزه‌داری” و ذخیره کردن کالری زمانی که در حالت “سیری” هستید، ساخته شده‌است. هر بار که کالری را وارد دهان‌تان می‌کنید، وارد حالت “سیری” می‌شوید و در نتیجه بدن با وارد کردن انسولین در جریان خون، حالت سوزاندن چربی را متوقف می‌کند.

دفعه‌ی بعد که آن بسته‌ی بادام را با خیال این‌که یک میان‌وعده‌ی سالم است، برداشتید، باید دوباره فکر کنید؛ شما در واقع به بدن‌تان ظلم می‌کنید. فقط در زمان غذا خوردن، بخورید.

روغن ماهی شامل امگا ۳ است که به تعادل امگا ۶، که در همه‌ی رژیم‌های امروزی (به خصوص مواد غذایی پردازش‌شده) شایع است، کمک می‌کند. اصلاح این تعادل یک مزیت عمده برای بدن، به خصوص جهت کاهش وزن است.

این یکی هم می‌تواند همان پیوند گم‌شده در تمام تلاش ‌های شما برای کاهش وزن باشد. ویتامین D نوعی هورمون است که در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش دارد. یک ژل نرم ویتامین D مصرف کنید یا هر روز ۲۰ دقیقه در معرض نور خورشیدپ قرار بگیرید.

هر کاری که لازم است را برای کاهش و دوری از استرس انجام دهید. هر بار که عصبانی می‌شوید، استرس دارید یا چیزی سبب می‌شود که از کوره در بروید، ‌انگار گه یک گاز بزرگ شکلات یا آب‌نبات خورده‌اید. استرس، کورتیزول و انسولین را در جریان خون شما آزاد می‌کند، درست مثل این‌که آن قطعه شکلات یا آب‌نبات مورد علاقه‌تان را خورده باشید.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، بیش از حد آزاد شدن انسولین به معنای متوقف کردن روند سوخت چربی است و باعث افزایش ذخیره‌ی چربی می‌شود. این یک ترکیب بد است، شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟ یک نفس عمیق بکشید و آرام شوید.

ذهن‌آگاهی یا حضور در لحظه تمرکز بر یک شی یا کار واحد و نادیده گرفتن باقی سر و صداهایی است (افکار، نگرانی‌ها، استرس‌ها) که در ذهن‌تان وجود دارد. این نوع از مراقبه برای شماره‌ی ۱۱ نیز موثر است به این ترتیب که سطح کورتیزول و انسولین را کاهش داده و از بالا رفتن آن‌ها جلوگیری می‌کند. در نتیجه‌ی شکنجه‌ای که ذهن‌مان در اثر نگرانی، استرس، خشم، نفرت، حسادت، و انواع دیگر احساسات مزخرف که اصلا نباید به آن‌ها توجه کنیم، به بدن‌مان می‌دهد، هورمون‌ها همه کارایی خود را تا حدی از دست می‌دهند.

تکنیک‌های ذهن‌آگاهی: شمردن تنفس (مدیتیشن تنفس)، نشستن در یک مکان آرام و تخلیه‌ی ذهن (مدیتیشن)، رفتن به خارج از منزل و تمرکز بر مناظر و صداها (نوعی مدیتیشن). این‌ها فقط چند نمونه بودند. برای بهره‌مند شدن از مزایای این تکنیک، در مورد آن تحقیق و بررسی گسترده‌ای انجام بدهید و فقط یادتان باشد که حتی کمی تمرین ذهن‌آگاهی می‌تواند تا حد زیادی کمک‌کننده باشد!

بدترین چیزی که می‌توانید بخورید همین است. به یاد داشته باشید که چربی شما را چاق نمی‌کند؛ قند، روغن‌های دانه‌های و غلات پردازش‌شده در واقع خوراکی‌هایی هستند که شما را چاق می‌کند.

ماهی‌های چرب، گوشت گاو تغذیه‌کرده از چمن، گوشت بره، گوشت بوفالو، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آووکادو، روغن ماکادمیا، روغن حیوانی، پیه (خودتان آن را آماده کنید).

چربی به علت اطلاعات غلط و ضد چربی که در دهه‌ی ۶۰ آغاز شده، از سوی بیش‌تر آدم‌ها مورد غفلت قرار می‌گیرد. در نتیجه، اکثریت مردم هنوز نمی‌دانند که چربی برای بدن انسان (مخصوصا برای زنان و هورمون‌های‌شان که مدام بالا و پایین می‌شود) تا چه حد اهمیت دارد.

بگذارید به شما چیزی بگویم که سرتان سوت بکشد: شما باید بیش‌تر کالری‌های لازم را از چربی دریافت کنید. بله، این بدان معنا است که ۴۰٪، ۵۰٪ و تا ۶۰٪ کل کالری شما باید از منابع چربی با کیفیت باشد.

دفعه‌ی بعد که قصد دارید غذا بخورید، نگاهی به بشقاب غذای‌تان بیندازید. آیا نصف یا بیش‌تر کل کالری از چربی است؟ اگر نه، به آشپزخانه بروید و کمی بیش‌تر بردارید.

کلمات کلیدی عبارتند از: تغذیه شده با چمن، دامنه‌ی آزاد، مرغزار، ارگانیک، طبیعی، بدون هورمون، پرورشی، مزارع خنوادگی، محلی.

رژیم غذایی شما باید چیزی شبیه به این باشد:

* پروتئین ۳۰ تا ۳۵ درصد از مجموع کالری یا کمی بیش‌تر

* چربی ۳۵-۶۰٪ از مجموع کالری یا بیش‌تر

* کربوهیدرات‌ها به شکل نشاسته / سبزیجات = ~ ۲۵٪ یا کم‌تر

به یاد داشته باشید که این ارقام میانگین هستند. هر کسی متفاوت است و برخی از آن‌ها کربوهیدرات کم‌تر را ترجیح می‌دهند در حالی که برخی دیگر کربوهیدرات بالاتر را ترجیح می‌دهند. کم و زیاد کنید و ببینید چه نسبتی برای بدن شما بهترین است.

شما احتمالا می‌دانید که چرا این تمرینات برای‌تان مفید است. بنابراین آن را در برنامه‌ی زندگی‌تان بگنجانید.

این تمرینات کوتاه، سریع و سخت هستند. از تمرینات طولانی مدت و در گام متوسط به عنوان بخش عمده‌ای از تمرینات خود اجتناب کنید.

برای بالا رفتن از پله‌ها استفاده کنید، ماشین‌تان را در انتهای پارکینگ پارک کنید، برای رفتن به هر جایی طولانی‌ترین مسیر ممکن را طی کنید. ما برای حرکت کردن آفریده شده‌ایم. پس بلند شوید و حرکت کنید!

این بازی‌ّها برای سلامت کلی، آرامش ذهنی، ساخت عضلات، تحرک، توسعه‌ی اجتماعی، و غیره عالی هستند. ما از زمان خلقت بشریت همواره بازی کرده‌ایم!چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

این مورد واقعا موثر است!

۲۰ مورد اول برای داشتن یک زندگی سالم ضروری هستند. هر چه تعداد بیش‌تری از موارد موجود در این فهرست را انتخاب کنید و به کار ببدندید، متوجه خواهید شد که تبدیل به یک دستگاه چربی‌سوزی می‌شوید و به زودی خواهید فهمید که کم کردن وزن بر اساس یک سری باید و نباید تا چه حد آسان است. من توصیه می‌کنم که هر از گاهی چند مورد از این عادت‌ها را برنامه‌ی زندگی‌تان قرار بدهید تا زمانی که به بخشی همیشگی از زندگی‌تان تبدیل شوند. سعی نکنید تمام آن‌ها را به طور همزمان شروع کنید چرا که احتمالا ناامید می‌شوید و شکست می‌خورید.

نکات بیش‌تری برای کاهش وزن:

به این ترتیب سریع‌تر احساس سیری خواهید کرد و در نتیجه غذای کم‌تری هم خواهید خورد.

پروتئین بسیار سیرکننده است و شما را سریع سیر می‌کند.

چربی باعث آزاد شدن هورمون‌هایی می‌شود که به مغز شما فرمان سیری می‌دهند. شما می‌توانید این هورمون‌ها را قبل از خوردن وعده‌های غذایی با خوردن کمی مغز یا شکلات تحریک کنید.

سوپ‌ها و خورش‌ها معده را پر می‌کنند. آن‌ها را گرم و آهسته بخورید (مانع از زیاده خواری می‌شود).

تمرین سریع و شدید که کل بدن را درگیر می‌کنند مانند دو با سرعت زیاد دارای اثرات گرمازایی و EPOC (اکسیژن مصرفی مازاد بعد از تمرین) روی بدن است. در واقع این نوع ورزش، بدن شما را به یک کوره‌ی کالرزی سوزی تبدیل می‌کند. دویدن با سرعت زیاد همچنین سبب تولید عضلات بزرگ می‌شود (یک دونده‌ی سرعتی را با یک دونده‌ی ماراتن مقایسه کنید …!).

چرا این کار را بکنید؟ برای این‌که بیش‌تر بدن‌تان را حرکت بدهید! بعله!

هر چه‌قدر بیش‌تر حرکت داشته باشید، بیش‌تر کالری می‌سوزانید. به جای این‌که همیشه ساده‌ترین مسیر را انتخاب کنید، این را امتحان کنید: کارها را برای خودتان سخت کنید و تحرک داشته باشید.

هرچه وزن بیش‌تری را حرکت بدهید، بیش‌تر کالری سوزانده می‌شود و عضلات بیش‌تری می‌سازید.

چای سبز پر از آنتی‌اکسیدان‌ها و کمی کافئین است که هر دو برای سوزاندن چربی خوب هستند.

جویدن با بهبود هضم و تجزیه‌ی مواد غذایی از طریق آزاد کردن آنزیم‌های آمیلاز (تجزیه‌ی نشاسته) و لیپاز (تجزیه‌ی چربی) مرتبط است.

قهوه مزایای زیادی برای بدن دارد، یکی از آن‌ها چربی‌سوزی است، اما برخی نکات ضروری نیز در رابطه با آن وجود دارد. اگر برای‌تان ممکن است، باید قهوه‌ی سیاه و ارگانیک بنوشید. فقط بهترین دانه‌های قهوه را بخرید زیرا آن­ها به طور گسترده‌ای و در انواع و اقسام مختلف در جهان موجود هستند.

این محصولات سلامت روده و هضم را بهبود می‌بخشند. هرچه مواد غذایی بهتر هضم شوند، بهتر در بدن استفاده می‌شوند و کم‌تر احتمال دارد که به بافت چربی تبدیل شوند. بافت چربی همان چربی است که خانم‌ها و آقایان چاق دارند، نوعی چربی لرزان، سلولیتی و ناخوشایند.

هر چیزی که بدن را به طور کامل تمرین می‌دهد، کالری به عنوان سوخت مصرف می‌کند. اگر در سرزمین انزوا و تنهایی گیر افتاده‌اید، از شما می­خواهیم که حمل کردن و برداشتن چیزهای سنگین را به طور منظم شروع کنید. کارهای سنگین انجام بدهید و کالری بسوزانید.

و بله، غذاهای مایع شامل پروتئین هم می‌شود. اگر در تلاش برای از دست دادن وزن هستید، باید از مصرف هر نوع کالری مایع پرهیز کنید. ما می‌دانیم که نوشیدن کالری باعث بالا رفتن میزان انسولین در بدن می‌شود. در عین حال اطلاع داریم که انسولین یک هورمون ذخیره‌سازی است که به بدن ما برای ذخیره‌ی کالری سیگنال می‌دهد. خوب، آیا می‌دانید که این کالری‌ها به چه صورت ذخیره می‌شوند؟ بله، به صورت چربی!

نکته: اگر به جای غذا یک شیک پروتئین بخورید، باید بگوییم که آن‌قدرها هم بد نیست البته به شرطی که آن را ساده و کم کربوهیدرات نگه دارید. از آن جوی دوسر۵۰۰ کالری، کره‌ی بادام زمینی و اسموتی میوه (این‌ها برای افزایش وزن هستند) دوری کنید. اگر خوردن شیک سبب می‌شود که از مصرف هله هوله پرهیز کنید، می‌توانید ترکیبی از آب پنیر و آب را آرام و آهسته بنوشید.

چه‌طور می‌توان چند کیلو کم کرد و آن شکم قلمبه را از بین برد؟ آن کچاب را کنار بگذارید. بسیاری از آدم‌ها موقع خوردن مرغ آن را غرق کچاب می‌کنند؛ حذف همین یک محصول کمک می‌کند که تا حد زیادی وزن‌تان را کنترل کنید.

سس‌ها و چاشنی‌هایی که از بیرون خریداری می‌کنید پر از شکر و سایر فرآورده‌های فرآوری‌شده هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که آن‌ها را در رژیم غذایی‌تان قرار دهید، مخصوصا با توجه به این واقعیت که به سادگی می‌توان آن‌ها را با گزینه‌های خانگی یا ارگانیک جایگزین کرد. این تغییرات به ظاهر کوچک، می‌توانند آدم‌های بدون شکم را از آدم‌های شکم‌دار متمایز کنند!

لازم نیست آن‌قدری آب بخورید که در شرف ترکیدن باشید، اما برای کاهش میل به خوردن و ایجاد احساس سیری بیش‌تر، آب مفید است. به حس تشنگی خود گوش بدهید؛ دلیلی دارد که احساس می‌کنید باید آب بخورید.

منبع اصلی سوخت مغز گلوکز است، بنابراین بدیهی است استفاده از آن تا حد امکان برای‌تان فایده دارد، بنابراین هیچ چیز باقی‌مانده‌ای به عنوان چربی ذخیره نخواهد شد.

تمرین تاباتا به این صورت است: ۲۰ ثانیه کار و بعد ۱۰ ثانیه استراحت. یک حرکت را انتخاب کنید ( اسکوآت به عنوان مثال) و یک تایمر را شروع کنید. حداکثر تعداد ممکن از آن تمرین را در ۲۰ ثانیه انجام بدهید، و سپس استراحت کنید. دوباره پس از ۱۰ ثانیه استراحت، آن حرکت را انجام بدهید. این سری را تا ۴ دقیقه و ۸ مرحله کامل تکرار بدهید. تمرینات تاباتا یک پروتکل به شدت موثر و ساده است که می‌توانید با هر گونه ورزش یا حرکتی انجام دهید.

با استفاده از این ترکیب به طور کلی قید نوشابه را بزنید و آن را کنار بگذارید. این ترکیب به شما اجازه می‌دهد که میل به آب کربناته بدون دریافت هر گونه کالری یا قند به طور کلی از بین برود. حتی می‌توانید آن را در باشگاه با استفاده از آب گازدار و لیمو درست کنید – هنوز هم عالی به نظر خواهید رسید و هیچ کس شک نمی‌کند که فقط دارید آب گازدار می‌خورید.

مغزتان را خاموش کنید و مانند یک خرس تنبل یک گوشه بیفتید و استراحت کنید. به این ترتیب استرس‌تان تا حدی زیادی از بین خواهد رفت. این کاری است که برخی از آدم‌ها به خوبی (یا بیش از حد) انجام می‌دهند و برخی دیگر به سختی (هرگز آرام نمی‌نشینند).

نمونه‌هایی از هیچ کاری انجام ندادن عبارتند از: تماشای تلویزیون بدون توجه، فیلم دیدن، تماشای مردم، دراز کشیدن روی ساحل، چرت زدن!

خواب یکی از پنج تکنیک برتر برای داشتن یک زندگی سالم است. چرت زدن هم نوعی خواب است. تاثیری که چرت زدن روی سلامتی بدن دارد،‌ شیر ندارد!

انسان‌ها گونه‌ای از حیوانات اجتماعی هستند که طی هزاران سال به دلیل با هم و کنار هم بودن زنده مانده‌اند. مزایای لذت بردن از زمانی که با دوستان و در کنار خانواده سپری می‌کنید بسیار زیاد است. هر چیزی که حس خوشحالی و خوشبختی را بهبود می‌بخشد و احساس خوبی به ما می‌دهد با کاهش استرس به کم شدن وزن‌مان کمک می‌کند.

هر چه‌قدر زمان بدون غذا بودن‌تان بیش‌تر می‌شود، چربی ذخیره شده را به میزان بیش‌تری می‌سوزانید. ورزش کردن باعث افزایش نیاز بدن شما به سوخت می‌شود. بدن شما از ذخایر چربی به عنوان سوخت استفاده می‌کند اگر در جریان خون‌تان کمبود گلوکز وجود داشته باشد. زمانی که غذا نمی‌خورید گلوکز وارد جریان خون شما نمی‌شود بنابراین بدن قادر است چربی را از بین ببرد.

این دسته‌ی غذایی شامل شکر، برنج، سیب‌زمینی، میوه و غلات (امیدواریم که اصلا غلات مصرف نکنید). حتی کربوهیدرات خوب می‌تواند بد باشد در صورتی که مقدار زیادی از آن‌ها را مصرف کنید.

منیزیم نه تنها به کاهش وزن و برخی دیگر از عملکردهای مهم در بدن کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود خواب نیز می‌شود. در واقع شما عمیق‌تر، کامل‌تر و طولانی‌تر می‌خوابید. این‌ سه باید مکمل‌های استاندارد موجود در برنامه‌ی همه باشند.

به طور جدی، هرکسی می‌تواند و باید نوعی از تمرینات اینتروال با شدت بالا را انجام دهد. شما می‌توانید تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری، و غیره را امتحان کنید. این تمرینات برای GPP (آمادگی جسمانی کلی) عالی است و باعث می‌شود که یک بدن جذاب و زیبا داشته باشید.

آن روزهایی که در آن‌ها به سختی می‌توانید راه بروید و درد شدیدی در ناحیه‌ی کمرتان احساس می‌کنید روزهایی هستند که باید از ورزش کردن اجتناب کنید. این زمان مناسب برای یک روز استراحتِ پویا یا فعال است.

یک روز استراحت فعال به این ترتیب است: تحرک داشته باشید، حرکات ورزشی سبک انجام بدهید، روی تکنیک Oly با هالتر خالی کار کنید، حرکات کششی انجام بدهید و بسیاری دیگر.

با یک سرعت آهسته و آسان، در عین حال آگاهانه پیش بروید. به این ترتیب روند ریکاوری بدن بهبود می‌یابد، فشار روی بدن کم می‌شود، سیستم اعصاب مرکزی بهبود می‌یابد، و بدن‌تان به هر روی در حال حرکت است. این فعالیت‌ها همچنین باعث سوزاندن چربی و شکل‌گیری عضلات می‌شود.

برخی از این شیرین‌کننده‌ها عبارتند از اسپلندا ، آسپارتام و سایر شیرین‌کننده‌هایی است که به آن‌ها عطر و طعم داده شده‌است. محصولات شیرین‌کننده سطح انسولین بدن را افزایش می‌دهد، زیرا مغز شما نمی‌تواند تفاوت بین آن‌ها و شکر را تشخیص بدهد. بنابراین واکنش بدن همانی خواهد بود که در برابر شکر دارد. آن‌ها همچنین ممکن است سبب بروز سرطان شوند. منطقی‌ترین و عاقلانه‌ترین کار این است که از مصرف آن‌ها اجتناب کنید. در این میان استویا بهتر از باقی شیرین‌کننده‌ها است اما آن را هم باید در حد اعتدال مصرف کنید.

یادتان باشد که به هیچ قیمتی نباید بیش از اندازه ورزش کنید. در واقع این کار تلاش برای کاهش وزن را مختل می‌کند و باعث افزایش ذخیره‌ی چربی توسط بدن می‌شود به این دلیل مقدار زیادی کورتیزول که در بدن شما آزاد می‌شود.

بهترین راه برای این‌که از رژیم غذایی سالم و درست‌تان تخلف نکنید و غذاهای آماده و هله هوله نخورید، همین است. همیشه چیزی سالم همراه خودتان داشته باشید. غذاهای ساندویچی که در خانه درست کرده‌اید، چند کوکو یا یک تکه مرغ ایده‌های خوبی برای آماده کردن وعده‌های غذایی پیش از خروج از منزل هستند.

پیاده‌سازی این عادت‌های جدید و رسیدن به نتایج مورد نظرتان زمان‌بر است. افرادی که با استفاده از این روش‌های به نتیجه رسیده‌اند و موفق شده‌اند، کسانی هستند که در میانه‌ی راه پشیمان نشده‌اند. بنابراین صبر داشته باشید و به تلاش‌تان ادامه بدهید.

شما باید به طور مرتب امتحان کنید و تغییر بدهید تا متوجه شوید که کدام روش‌ها برای شما موثر هستند. تمام این تکنیک‌ها برای همه در درجه و سطحی متفاوت تاثیرگذار هستند در صورتی که در درست‌ترین شکل‌شان اجرا شود، اما دوز و نتیجه می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

مهم نیست که چه اتفاقی رخ بدهد و ما چگونه لاغر شویم ، ما همیشه در حال یادگیری، رشد و پیشرفت خواهیم بود!

منبع: ا جیم لایف

 

برچسب ها رژیملاغریچگونه لاغر شویمکاهش وزن

متاسفیم. نظرات بسته است.

کاهش وزن یکی از موضوعاتی است که بیشترین سرچ در اینترنت را دارد چاقی علت اصلی اکثر بیماری های مرتبط با سبک زندگی و دیگر بیماری های جدی پزشکی است گذشته از اینها تناسب اندام چیزیست که اکثریت به دنبال آن هستند. بارها در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک گفتیم که کاهش وزن بدون داشتن رژیم غذایی سالم، متعادل و کم کالری دشوار است این امر به انگیزه عالی و کنترل قوی عادات غذایی نیاز دارد.

1. قوی باشید

اگر می خواهید در این کار موفق شوید، قدرت نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بگذارید بسیار صادق باشم فکر می کردم در طول ماه اول چندین بار تسلیم می شوم. آمار نشان می دهد که 98 % مردم برنامه کاهش وزن را فقط در عرض یک هفته از دست می دهند. ترک غذای مورد علاقه آسان نیست.

2. برنامه ریزی درست داشته باشید

برنامه ریزی عقب افتاده بهانه ای دیگر است، اگر می خواهید تغییر را به جای اجرای همان لحظه خاص اجرا کنید. هرگونه برنامه ریزی معوق در کاهش وزن مانند بعد از 2 هفته و بعد از 1 ماه یا بعد از تولد شروع می کنم هرگز عملی نخواهد شد. اگر می خواهید هله وهوله بخورید، تصمیم خود را بگیرید و فورا آن را قطع کنید. دومین فرصت را برای تجدید نظر در ذهن قرار ندهید.چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

3. حمایت خانواده باید باشد

کاهش وزن یک کار تیمی است، برای رسیدن به هدف (اعضای خانواده)به تیم نیاز دارید. گاهی اوقات انگیزش منفی نیز کمک می کند. تصور کنید که هر روز به شما گفته می شود که “بسیار دشوار” است و هیچ یک از دوستان قادر به انجام این کار نبودند.

4. بدون انحراف لطفا

در ابتدا همسرم به من غذای ناخواسته را پیشنهاد داد و گفت:”به هر حال رژیم سختی را دنبال می کنید، کمی … هیچ اتفاقی نمی افتد یا “فقط یک گاز “داشته باشید. نه به معنای نه. فقط تعداد عددی که در جلو چشمانم نگه داشته شد، 8 و 1 بود یعنی 81 (هشتاد و یک).

5. نتایج یک شبه را انتظار نداشته باشید

بعضی از مردم عادت به بررسی وزن هر 3 ساعت دارند. به من اعتماد کن هیچ چیز یک شبه عوض نمی شود نشانه های اول موفقیت در 5-6 هفته اول قابل مشاهده است. بهترین نتیجه بین 2 تا 4 ماه خواهد بود. بعد از ماه چهارم، وزن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، زیرا بدن نیاز به زمان با تغییرات ناگهانی دارد. فقط وزن خود را هر 10 روز بررسی کنید.

6.بیش از توانایی تلاش نکنید

نتیجه ازکاهش وزن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما زیاده روی نکنید زیرا ممکن است باعث بیماری های دیگر شود. اگر رژیم سالم را به شدت دنبال کنید، لازم نیست نگران باشید

7. آزمایش نکنید

اگر 1 الگو رژیم غذایی دارید به آن ایمان داشته باشید. برخی افراد شروع به مصرف 5 لیتر آب گرم روزانه، 5 ساعت تمرین یوگا، 3 لیتر آب آشامیدنی و لیمو ، راه رفتن سریع 2 ساعت در روز، 5 ساعت در ورزشگاه یا 5 کیلو چای سبز در خانه و غیره می کنند .کاهش وزن چرخه طبیعی است که نیاز به تحمل بسیاری دارد.

آب آشامیدنی ارتباطی با کاهش وزن ندارد. در حقیقت آب گرم باعث جدی شدن خشکی می شود. یوگا باید فقط تحت نظارت متخصص انجام شود، در غیر این صورت می تواند باعث آسیب به کلیه یا کبد شود.

8. رژیم غذایی متوقف شده بدترین شکل کاهش وزن است

هر گونه کاهش وزن به علت رژیم غذایی متوقف شده هنگامی که به رژیم غذایی معمول بازگشتید، منجر به افزایش وزن سریعتر می شود. رژیم غذایی متوقف شده می تواند چندین نگرانی جدی ایجاد کند. کیفیت رژیم غذایی نسبت به مقدار بسیار مهم است.

9. بدن نیاز به تمام مواد تشکیل دهنده در نسبت مناسب دارد

برخی از مردم به طور کامل مصرف شکر، غیر و یا کره و …را قطع می کنند. این روش اشتباه کاهش وزن است چون بدن نیاز به تمام مواد دارد. برخی از آنها در مقادیر کم مورد نیاز هستند، در حالی که بعضی به مقدار زیاد لازم هستند. پزشک خوب هیچ وقت توصیه نمیکند که شکر را قطع نکنید حتی به بیمار دیابتی یا کره به بیمار مبتلا به بیماری های قلبی چرا که مقدار مناسب برای زندگی مورد نیاز است.

نوشیدنی های سم زدا به دفع مواد سمی ناخواسته کمک می کند، وزن بالای آب ذخیره شده و سدیم اضافی را افزایش می دهد . متابولیسم را بالا می برد و به بدن کمک می کند تا کالری ها را زودتر بسوزاند. هر کدام از نوشیدنی های اسیدی که در این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک گفته شده است را براساس نیازهای بدن مصرف کنید و همچنین باید این کار را به طور منظم برای یک ماه انجام دهید تا وزن را کاهش دهید.

** چنانچه مشکل خاصی به خصوص مشکل گوارشی دارید هرگز بدون مشورت پزشک معالجتان از این نوشیدنی ها استفاده نکنید**

نوشیدنی لیمویی:یک شیشه آب گرم مخلوط با 1 / 2 آب لیمو و یک قاشق چایخوری عسل (اختیاری)برای پاک سازی کبد و برای کاهش وزن بنوشید.

نوشیدنی زنجبیل :1 قاشق چایخوری خمیر زنجبیل تازه، دو قاشق غذاخوری خمیر نعناع تازه تا را به یک لیوان آب ولرم هر روز بنوشید .

نوشیدن زیره سبز :عصاره لیمو ترش با زیره و عسل به عنوان سم زدا با طعم قوی عمل می کند یک قاشق غذاخوری دانه زیره سبز را با یک لیوان آب زیره سبز بجوشانید یک قاشق چایخوری عسل و یک تکه 1 / 4 قاشق سوپ خوری لیمو تازه فشرده را اضافه کنید تا هضم را بهبود بخشد و چربی ذخیره شده اضافی را حل کند.

سرکه سیب :نوشیدن سرکه سیب روشی بسیار موثر برای سم زدایی بدن و کاهش وزن است یک قاشق چایخوری سرکه سیب، 1 / 2 قاشق چایخوری فلفل قرمز را در یک لیوان آب گرم مخلوط کنید.

صبحانه صبح (8:00 – 9:30 صبح)

همه دستورالعمل های صبحانه زیر 250 کالری دارند :

بلغور:یک انتخاب سالم برای صبحانه است که کالری و فیبر بالایی دارد و این ترکیب کمک می کند تا سریع وزن کم کنید به 1 / 2 فنجان جو،1/2 فنجان شیر یک قاشق چایخوری عسل برای شیرینی و یک قاشق چای خوری کوچک توت فرنگی، انگور سیاه و گیلاس اضافه کنید.

تخم مرغ نیمرو با چای سبز:تخم مرغ غذای کم کالری با پروتئین های سالم است که شما را راضی نگه می دارد . یک تخم مرغ حاوی 78 در صد کالری است . چای سبز چربی سوز است این ترکیب متابولیسم را افزایش می دهد و وزن را کاهش می دهد . املت با 2 تخم مرغ، چند پیاز خرد شده، گوجه فرنگی و فلفل چیلی درست کنید و از این چای با یک فنجان چای سبز لذت می برد.

اسموتی سیب با بادام:اسموتی سیب راه عالی و مغذی برای شروع است برای اسموتی سیب 2 سیب پوست کنده با یک فنجان شیر مخلوط و یک قاشق چایخوری عسل برای شیرینی و 1 / 2 قاشق چایخوری پودر دارچین را با 10 تا عدد بادام اضافه کنید.

سوپ سبزی و نان قهوه ای :سوپ سبزیجات خانگی یک روش ایده آل برای از کاهش وزن و تامین ویتامین های ضروری، مواد معدنی و مواد غذایی است که می توانید صبحانه را با یک فنجان سوپ سبزیجات شروع کنید و یک تکه نان قهوه ای حاوی کم تر از 200 کالری باشد.

ساعت میان وعده صبحانه (10:30 صبح تا 11:30 صبح)

خوردن تنقلات وسط روز تا زمان ناهار شما را سیر خواهد کرد و به شما کمک می کندچه کار کنیم تا سریع لاغر شویم

چای سبز با بیسکویت:یک فنجان چای سبز با 2بیسکویت دارای 50 کالری است.

میوه ها:یک میان وعده ایده آل از ویتامین ها، و مواد معدنی است که ایمنی را بهبود می بخشد 1 موز(90 کالری)، 1 سیب (80 کالری ) پاپایه (55کالری ) هندوانه (46کالری ) پرتقال (45 کالری) فنجان انگور (55 کالری) دارد،

شکلات داغ – یک فنجان کوچک از نوشیدنی های شکلات داغ می تواند کمک کند وزن کم کنید و آنتی اکسیدان های قوی در شکلات از عصبانیت جلوگیری می کند و اشتها را تا 30 درصد کاهش می دهد.

ساعت ناهار (ساعت 12.30 تا 2 بعدازظهر)

سوپ سبزی – سوپ یک روش خوش مزه و مغذی برای پر کردن بدن با ویتامین، آنتی اکسیدان ها ، بدون افزودن کالری زیاد است. یک کاسه بزرگ سوپ سبزیجات خانگی حاوی حدود 140 کالری است می توانید سوپ سبزیجات مخلوط شده را که حاوی حدود 98 کالری است را امتحان کنید، همچنین می توانید از دو برش نان برشته لذت ببرید.

ماهی سالمون با برنج – روشی خوش مزه برای ارضا حس چشایی و گرسنگی بدون اضافه کردن کالری می باشد یک فیله ماهی حدود 124 کالری است .

ساندویچ تخم مرغ – می توانید دو برش نان ، نان ساندویچی که با 2 سفیده تخم مرغ، سه برش پیاز، 2 برش گوجه فرنگی و یک مشت برگ کاهو تازه خرد شده، داشته باشید.

میان وعده شب(5:00 – 6:30 بعد از ظهر)

چای لیمو و گندم سوخاری :گندم سوخاری سالم تر از بیسکویت است .دو گندم سوخاری حاوی 85 کالری هستند سالم تر هستند و یک فنجان چای لیمو ترش تنها 5 کالری دارد.

تخم مرغ سفت و چای سبز :پروتئین در شب می تواند به کاهش وزن کمک کند. یک تخم مرغ آب پز شده با یک فنجان چای سبز حاوی 85 کالری است.

آجیل – منبع عالی انرژی و مواد مغذی است آجیل مانند بادام، پسته و گردو بهترین انتخاب برای کاهش وزن است 12 بادام (85 کالری)یا 7 نیمه گردوی (95 کالری)یا 20 پسته (80 کالری)برای کنترل گرسنگی شب مناسب است

عصاره آرنج (آب پرتقال)روش سالم برای گرفتن ویتامین ث و نگه داشتن کالری تحت کنترل است. یک لیوان آب پرتقال تازه حاوی 90 کالری است.

زمان شام (8:00 – 9:30 بعد از ظهر)

شام باید سبک و زیر 250 کالری باشد.

سوپ جوجه مرغ:یک کاسه سوپ مرغ یک غذای عالی و رضایت بخش برای شام است . یک فنجان سوپ مرغ خانگی به سادگی حاوی حدود 150 کالری است.

باید از این 10 نوع اقلام غذایی که در ادامه بخش ورزش و تناسب اندام نمناک خواهیم گفت اجتناب کنید :

1. محصولات گندم و خود گندم

2. محصولات برنج و خود برنج

3. گوشت قرمز مانند گوشت گاو، گوشت گوسفند و غیره

4. نوشابه، قهوه و آب میوه های بسته بندی شده

5. پنیر

6. موز

7. بستنی

8. شکلات، بیسکویت، بادام زمینی، و غیره

9. مواد غذایی چاق کننده مانند پیتزا، برگر و غیره و شیرینی

10. بسته بندی مواد غذایی / مواد غذایی با نگهدارنده

1. نان قهوه ای

2. محصولات مربوط به آرد

3. ذرت، جوار

4. مرغ (فقط تنوری/ کباب )، ماهی سرخ شده (یکبار در ماه) و روزانه 1 تخم مرغ آب پز

5. همه سبزیجات

6. روزانه 1 دال در وعده غذایی منظم

7. میوه های خشک به جز بادام زمینی (1 عدد روزانه)

8. همه میوه ها

9. جوانه و ذرت

10. محصولات مرتبط با شیر مانند پنیر و غیره (بدون مواد نگهدارنده)

دنبال کردن رژیم درست 1 قسمت است اما حفظ روال روزانه نیز به همان اندازه حیاتی است. همانطور که همه ما می دانیم پزشکان معتقدند هر روز بجای 2-3 بار وعده غذایی سنگین باید 4 قسمت غذا سبک بخورید.

اولین وعده غذایی در ساعت 8 صبح:در وعده ی اول می توانید شیشه ای از شیر، میوه های خشک و تخم مرغ پخته شده بخورید. اگر احساس گرسنگی می کنید، می توانید 1 ساندویچ نان گندم داشته باشید. علاوه بر این مواد غذایی، نباید چیزی بخورید

غذای دوم در ساعت 12 بعد از ظهر:پس از 4 ساعت، می توانید روزانه بخشی از غذا را بخورید. می توانید میوه ها، جوانه ها، ذرت یا سالاد را مخلوط کنید.

سومین وعده غذا در ساعت 4 بعد از ظهر:در این وعده غذایی، می توانید 1 ساندویچ نان گندم با پر کردن املت و غیره با چای داشته باشید.

چهارمین وعده در ساعت 8 شب:آخرین وعده روز با ذرت، همراه با بخش 1 سبزی و 1 سالاد میوه مناسب خواهد بود. باید حداقل 2 ساعت قبل از رفتن به خواب شام بخورید.

روزانه 40 دقیقه پیاده روی برای 3 تا 4 روز در هفته یا 20 دقیقه شنا کردن 3 – 4 روز در هفته کافی است. پیاده روی سریع، شنا کردن دوچرخه سواری بهترین شکل ورزش با حداکثر مزایای سلامتی در نظر گرفته می شوند. دوچرخه سواری برای کاهش وزن توصیه نمی شود چون به ورزش جزئی و اولیه نیاز دارد. به طور خلاصه، تمرکز بیش از حد بر ورزش نیست، اما پیاده روی / شنا کردن ضروری است

جدا از برنامه رژیم غذایی کم کالری، مهم است روزانه 15 دقیقه ورزش داشته باشید تا به بهترین نتیجه منجر شود تا از بهترین نتیجه از هر یک از تمرین ها در صبح بعد از نوشیدنی ها پیروی کنید.

طناب زدن راهی آسان برای کاهش وزن از کل بدن است که برای قلب خوب و گردش خون را در بدن بهبود می بخشد، کلسترول را کاهش می دهد و از یک ترکیب وزن سالم حمایت می کند برای کسانی که می خواهند چربی را کاهش دهند، بهتر است.

طناب زدن (5 دقیقه)+ دویدن(10 دقیقه)

این ورزش قطعا برای چربی اضافی شکم را می سوزاند و هسته شما را تقویت می کند.

کرانچ شکم (2 سری 15 مرتبه ای)+ بالا بردن شکم تک (دو سری 10 مرتبه ای در هر پا)+ شکم دوبل (2 سری 10 مرتبه ای)را افزایش دهید.

کوهنوردی و وزنه برداری بهترین ورزش برای سوزاندن کالری های بیشتر در زمان کم تر هستند.

کوهنوردان (3 سری 10 مرتبه ای)+ اسکوات(2 سری 10 مرتبه ای در هر پا).

4. قدم زدن و یوگا

یوگا روش نهایی برای کاهش وزن بدون قرار دادن فشار زیاد است و یک تمرین تنفس ساده برای آزاد کردن استرس، سم زدایی و استراحت بدن، کلسترول پایین و کاهش وزن طبیعی و کنترل چاقی است. 

 

کسی که رژیم لاغری دارد می تواند تخمه بخورد

بهتره نخوري اما اگه هوس تخمه کردي يک مقدار خيلي کم بخور تا ولعت آروم بشه ولي به جاش برو پياده روي يا يک کم از مواد غذايي در اون روز رو کم کن

جدیدا ی نوع تخمه ای اومده سبیه تخمه سمشکه هست اما پوستش سفیده میگن این نوع تخمه چاق نمیکنه ….تخمه رژیمی هم بهش میگن ….میتونی به مقدار کم از اون استفاده کنی …..

سلام من ۱۵ کیلو اضافه وزن دارم اما نمیتونم رژیم بگیرم یا ورزش کنم از خودم خیلی نا امید شدم میشه منو راهنمایی کنید.

سلام. من هم تقريبا همينقدر اضافه وزن داشتم وقتي شروع به رژيم کردم گرسنگي کلافه ام مي کرد تصميم گرفتم براي ميان وعده يک ليوان شير و يک ساعت بعد يک سيب زرد و ترش قبل از ناهار و ميان وعده عصر هم يک ميوه کم کالري غير از موز و چاي سبز و خرما و يا دو عدد گردو يا چهار تکه برگه هلو استفاده کردم . شام هر شب انواع مرغ کبابي يا گريل شده با کمي سالاد به همراه ادويه هاي مورد علاقه ام بود… هر شب از سرکارکه بر مي گشتم سر يک تايم مشخص مي رفتم روي دستگاه الپتيکال و نيم ساعت ورزش مي کردم و موسيقي خوب گوش مي کردم … کم کم عادت کردم به خصوص وقتي وزنت داره کم مي شه … هر روز صبح نان در رژيم غذايي ام بود اما برنج رو تقريبا حذف کردم و از گوشت قرمز کم چرب و ماهي کم چرب و ميگو و مرغ و جوجه کباب استفاده مي کردم … طعم دار کردن غذا هر قدر هم اندازه غذا کم باشه لذت غذا رو کامل مي کنه

سلام من با نخوردن برنج و نان در هشت ماه 14 کیلو کم کردم ولی صورتم خیلی خراب شد

شما احتمالا آب و میوه کم مصرف کردی والا کربو روی مو تاثیر می ذاره که اونم شایع است

سلام چون نخوردن برنج هم مو رو کم پشت می کنه و هم پوست صورت رو خراب می کنه

به نظر من استفاده نکردن از نوشیدنی های گاز دار و فست فود ها استفاده نکردن از غذاهای گرم و روزی یک ساعت دویدن بهترین روش برا لاغری ضمنا از میوه و سبزی در هر وعده غذای استفاده کن نتیجه میگیری خودم به همین روش 16کیلو کم کردم عرض سه ماه ونیم

میشه بگید من که 10 کیلو میخوام کم کنم با به اندازه خوردن و ورزش کردن میتونم توی 3 ماه کم کنم؟؟؟

اره میشه شما سعی کن چربی کم بخوری غذا هم ب اندازه و همچنین ورزش مکرر حتما لاغر میشی من خودم امتحان کردم

من واقعا نمیدونم چرا ده کیلو وزنمو کم کنم باید چیکار کنم من حتی برنجم خیلی وقته نمیخورم ولی وزنم ثابت مونده نه میرع بالا نه میره پایین چیکار کنم

رژيم بدون ورزش فايده نداره..شما غذاتو نصف كن و روزانه ورزش كن بعد ي ماه نصف ميشي

سلام…. اولا خیلی اشتباهه که برخی گروهای غذایی رو حذف کنید…وقتی میگن رژیم برای لاغری این نیست که غذا نخورید یا برخی گروهای غذایی رو حذف کنید این کار شاید کوتاه مدت جواب بده اما پایدار نیس و مضره برای بدن….. رژیم مناسب برای لاغری درواقع رژیمی هست که شما عادات غلط غذاخوردن رو اصلاح میکنید…و مقدار غذا رو کاهش میدید نه که به کل حذف کنید…مثلا غذاهای ابپزی باید بیشتر بخورید اگه سرخ کردنی میخورید باید خیلی کم در حد فقط چرپ شدن کف مایتابه روغن بریزید ….سعی کنید سبزیجات رو خام بخورید تا پخته …و…با همین رعایت نکات به ظاهر ساده و کوچیک میتونه در روند لاغریتون بسبار مفید باشه … و ورزش راز لاغریه …. میتونید درهفته دوبار به باشگاه برید و بقیه روزای خفته در خانه ورزش کنید یا به پیاده روی برید ویا ی حلقه کمری ورزشی بخرید به شدت لاغر میکنه مخصوصا شکم …..

من 40 کیلو اضافه وزن دارم نمیدونم باید چیکار کنم خیلی افسرده شدم یه مدت رژیم گرفتم اما تغییری نکردم برای همین نا امید شدم خواهشا راهنماییم کنین خیلی دارم اذیت میشم

رژیم بگیر… اولش وزن کم نمیکنی ..ولی بعد یهو خیلی کم میکنی

سلام…. هر رژیمی مناسب نیس…. در رژیم باید تمام مواد ازجمله برنج و نان هم باشه ورژیمی متعادل رو درپیش بگیری که هم جواب بده و هم سلامتیت به خطر نیوفته اینکه بخوای با تصحیح کردن عادات غذاخوری لاغر کنی نتیجه میده اما در دراز مدت پس برای اینکه زودتر نتیجه بگیری باید ورزش هم همراهش کنی ….ورزش هم به لاغریت کمک میکنه ینی سوختوسازتو میبره بالا دوم روحیتو خیلی خوب میکنه سوم وقتی لاغر بشی اون ورزشی که میکردی باعث میشه که عضله سازی بشه و پوستت شل نشه واویزون نشه وچهارم ورزش باعث حفظ سلامتی میشه وارزشمنده و پنجم ورزش بعث میشه اون مقداری که کم کردی ثابت بمونه و برنگرده…..اما اگه با کم خوری و قرص و رژیمای نامتعادل وزن کم کنی هم دوباره برمیگرده وزنت و هم سلامتیتو به شدت به خطر میندازه……..و ی چیز دیگه چون شما اضافه وزنت زیاده نباید انتظار داشته باشی طی دوسه ماه باربی بشی ممکنه هم بشی تما برای بدنت خطر داره ….. اگه میخای در سلامت کامل وزن کم کنی باید در ماه ففط سه کیلو وزنت کم بشه نه بیشتر …..ینی برای 40کیلو شما میشه ی سالو ی ماه مدام رژیم غذایی سالم و ورزش

من قبل از عيد وزن أيده الي داشتم ولي الان خيلي چاق شدم و زياد مي خورم لطفا راهنمايي كني

کتایون جون حتما کمکت میکنه عزیزم به اون بگو

سلام من 10 کیلو اضافه وزن دارم هر چقدر هم که رژیم میگیرم دو روز بعد که رژیمو ول میکنم دوباره وزنم زیاد میشه و نمیشه که ادم همیشه رژیم باشه باید چیکار کنم که بر نگرده ?

رژیم گرفتم ک وزنمو کم کنم.من ب کارهای طولانی و دراز مدت اعتقادی نذارم.بین تعطیلات ترم یک ماه روزی ۳ ساعت ورزش کردم و روزانه بجای ۲۲۵۰ کالری ک مورد نیازم بود ۸۰۰کالری دریافت میکردم و با این راه تقریبا ۲۰ کیلو کم کردم و الان هم وزنمو ثابت نگه داشتم

سلام،منم با رژیم کم کالری تونستم توی 4 ماه از وزن 80 کیلو به 63.5 برسم،فقط کم خوردم والبته کالری میشمردم،اصلا اذیت نشدم،به نظرم بهترین روش کم خوردن ویه کم تحرک داشتن هست

سلام عزیزم میخواستم بپرسم رژیمتون چی بوده!؟چقدورزش میکردین؟!

سلام خسته نباشید میخاستم از آقای سهیل بپرسم که چه ورزشهایی انجام میدادید ؟

سلام من تقریبا بیست کیلو اضافه وزن دارم هر روز هم باشگاه میرم اما تغییری نمیکنم لطفا کمکم کنید واقعا افسرده شدم و اعتماد به نفسم رو از دست دادم

سلام من چند ماه پیش بارژیم کانادایی دوازده کیلو وزن کم کردم تورژیم کانادایی نون وبرنج کاملا حذف میشه امابعدش مریض شدم حسابی وسر دردهای میگرنی به سراغم اومد ،تمام ویتامین های بدنم از بین رفت وشش ماه مریض شدم وبعدشم وزنم برگشت ،دوستان عزیز سعی کنید کم خوردنتون همراه باشه با ورزش وپیاده روی وطبق نظر دکتر ،اشتباه من رو نکنید که حسابی اذیت میشین

من خیلی اراده ام ضعیفه،نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم،چی کار کنم؟

ایا ورزش بوکس موجب لاغری می شود

هر ورزشي كه ضربان قلب بالا ببره و باعث تعريق بدن بشه چربي سورزي انجام ميشه

لطفا کمکم کنیدتویه ماه 10 کیلو کم کنم

با سلام مرسی از مطالب سایتتون خیلی مفید بود من از قرض زنوور استفاده میکنم و بر خلاف قرص های دیگه ناراحتی روده و معده پیدا نکردم با تشکر

من بدنم زود چاق لاغر میشه ی هفته لاغم ی هفته چاق ولی کم خوردن ورزش کردن آب زیاد خوردن تأثیر داره

من تو یک ماه 14 کیلو کم کردم از نظر من اولش باید خیلی سخت گرفت و روزانه بیشتر از 800 کالری نخورد و روزی نیم ساعت ورزش مثل تند روی و دویدن خیلی کمک میکنه بعد از اینکه وزن خودمون رو مقدار زیادی تو یک ماه کاهش دادیم کمی کالری غذا رو اضاف کنیم مثلا روزی 1000 کالری بخوریم و ورزش هم باید هفته ای 4 بار رو برین حتما نتیجه میگیرین شک نکنین این روش رو چندین نفر جواب داده موفق باشید

سلام دوستان من قدم 167 و وزنم52هست نیومدم بگم چه خوبه که لاغرم، نه …..فقط میخوام برنامه غذاییمو به شما بگم که لاغر شیدصبح یه فنجون چای با چن تا تیکه بیسکوییت، بعدش تا ناهار چیزی نخورید ناهار خیلی سبک بدون نوشابه و سالاد بدون سس قبل از شام و ناها اب بخورید و باز هم یه شام سبک ،با چربی کم و فقط یه کفگیر خورده بشه این وسط هر وقت ضعف کردین از میوه هایی مثل خیار و پرتغال و سبزیجاتی مثل کاهو و هویج پخته که فقط معده رو پر میکنه استفاده کنید و مصرف 10لیوان اب در روز فراموش نشه

سلام من ۸۰ کیلو اضافه وزن دارم چه کنم روزی ۱۶ تا تخم مرغ میخورم و ۴ تا نون سنگک این فقط صبحانه هست من دیگه پشیمان شدم دارم دق میکنم لباس قد تنم گیرم نمیاد کمککککک کنید

سلام.وزن من ۱۰۰کیلو بود حدود ۴۰ کیلو اضافه وزن..از اول بهمن شروع کردم به کم خوری چون به خاطر زانوهام اجازه ورزش نداشتم ابتدا با مشورت یک دکتر تینوئید ریتاد استفاده کردم طی دوماه ۸کیلو کم کردم.از ۱۵ فروردین تا حالا به باشگاه رفتم وپیلاتس رو شروع کردم در عرض دوماه ۶کیلو دیگه کم کردم

داره چاخان میکنه

سلام عرض ادب خدمت همه عزیزان . من قدم160 و وزنم 71 میخوام تا 24 تیرماه حداقل5کیلولاغرکنم هر چقدهم رژیم میگرم نمیتونم همش دل ضعفه میگیرم و ول میکنم.هروز1 ساعت دوچرخه سواری میکنم . و شیرینیجات مصنوعی و نشاسته و قند شکر وتنقلات نوشابه هیچی استفاده نمیکنم . فقط چون کارمندم تحرک کم دارم . چطور میتونم روزانه با کالری کم لاغر کنم . کالری رو چطوری باید حساب کرد . ممنون میشم از دوستانی که موفق شدن با یه رژیم اصولی لاغرکنن و هیچ آسیبی بخود نرسونن .مخصوصا ریزش مو .باتشکر

من ۱۷سال دارم وزنم ۱۰۵کیلوقدم ۱۷۲خیلی دوست دارم لاغربشم این ک سبزیجات واینابخوریدخوب خونواده من که نیرونداینهاروبرای من بخرندچکارکنم

سلام عزیزم اشکال نداره فقط اراده خودت رو قوی کن حتما روزانه دو سه ساعت پیاده روی تند غذای روزانت رو کمی کم کن حتما لاغر میشی ادامه بده به کارت حتما ماهی چهار کیلو کم میشه ادامه بده امید داشته باش من نتیجش رو دارم میبینم توکل به خدا کن یا علی از همین الان

سلام من از اول تیر شروع کردم روزی یک تا دو ساعت پیاده رویوحذف کامل قند وشیرینی وبرنج وسیب زمینی سرخ شده وکلا روغن کم تنقلات ممنوع چهار کیلو کم کردم

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم
چه کار کنیم تا سریع لاغر شویم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *