چه کار کنم دوست دخترم برگرده

دوره مقدماتی php
چه کار کنم دوست دخترم برگرده
چه کار کنم دوست دخترم برگرده

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند: عشقم رفته میخوام برگرده میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ ایا عشقم برمیگرده  چه دعایی کنم که عشقم برگرده  فال برگشتن عشق  میخوام برگرده چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  میخوام عشقم برگرده  عشقم رفت چیکار کنم برگرده  فال برمیگرده یا نه

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید، چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکارکنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید. تیم سربرگ تازه با ۴ سال تجربه در ترمیم و بازگشت عشق راه کاری مناسب را به شما پیشنهاد می کند، در ادامه با ما باشید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام میکند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکارکنم عشقم برگرده هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

در ادامه تصمیم داریم راجب اشتباهتی که افراد  در راه برگرداندن عشق از دست رفته مرتکب می شوند صحبت کنیم، افراد زیادی این سوال را از بنده می پرسند که چیکار کنم عشقم برگرده، همه این اشخاص عنوان می کنند که حاظر هستم هر کاری کنم تا عشقم برگرده پیشم، اما نکته همین جا است اگر شما میخواهید عشقتان برگرده نباید هر کاری انجام بدید، زیرا بعضی از اقداماتی که انسان ها بصورت غریزی برای برگردوندن عشق رفته خود انجام می دهند در اصل باعث بروز اختلال در مراحل بازگشت می شود.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.اشتباهات به اینجا ختم نمیشه گاهی مشاهده میشه که خانم های زیادی برای دیوانه کردن یک پسر دست به دعا و طلسم می زنن که خرافاتی بیش نیست

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

دوره مقدماتی php

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،… گاهی شخص شما را بلاک می کند و شما دنبال این هستید که بدانید وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی و باید چیکار کرد وقتی عشقت بلاکت می کنه می تونید راجبش بیشتر مطالعه کنید.

اصرار و این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمیکند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد بنفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

دلایل عاشق شدن انسان ها

سالها تحقیق بر روی این زمینه محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدامی کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، (یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن). حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون به یک شخص وابسته می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ (یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت)، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر می گیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم است، دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره ای که از شما وجود دارد تخریب شود و به عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید همانطور که گفتیم هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

۶٫مرحله ششم آخرین و مهم ترین مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته است که می توانید راجب آن بیشتر مطالعه کنید.

اکثر مراجعه کنندگان بنده فقط یک چیز را می خواهند یک سوال را مدام تکرار می کنند آیا عشقم برمیگرده عشقم رفته میخوام برگرده چیکار کنم؟!

باید این رو بدونید وقتی که عشقتان شما رو ترک کرده برای این کار دلیل داشته و دیگه از ادامه ی این رابطه منصرف شده پس برای اینکه بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید و عشقتان رو برگردانید باید دست از انجام دادن یک سری کار ها بردارید و برای موفقیت خودتون از تکنیک هایی استفاده کنید که علمی هستن.

برای مرحله اول باید دست از انجام دادن ۵ اشتباه خطرناک بردارید. (بیشتر بخوانید)

اینکه شما غریزی عمل کنید تا به هر قیمتی شده عشقتان را بازگردانید بی نتیجه خواهد بود و فقط فاصله ایجاد شده را بیشتر میکنید.

شاید قطع ارتباط خیلی سخت باشه اما برای اینکه عشقتون برگرده باید در مرحله دوم  بصورت کامل قطع ارتباط کنید تا احساس منفی و تنش های بوجو آمده از بین بره.

برای بازگشت عشقتون دعا کردن یا فال برگشت فایده ای نداره، چون اگر این چیز ها واقعیت داشت و تاثیر گذار بود هر شخصی می توانست هر فردی را بدست آورد و این غیر ممکن هست، تنها راه اینکه بتونید کسی رو بخودتون جذب کنید افزایش تاثیر گذاری روی اون فرد و یادگیری مهارت های ارتباطی است، دیگران با توجه به رفتار شما عاشق میشن شما باید تکنیک های رو که برای جذب یک شخص استفاده میشه رو آموزش ببینید.

 

من حسین رجب پور هستم یک محقق، نویسنده و پژوهشگر، هر چه که در این مقالات مطالعه می کند تجربه سالها تحقق و نگراش است، در سربرگ تازه ما تصمیم داریم به ارائه محتوای مفید، گام ارزش مندی در جهت آموزش مهارت های راتباطی و تقویت شخصیت افراد داشته باشیم. هر گونه کپی برداری از مقالات بدون ذکر منبع تحت پیگرد شدید قانونی قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

نامه نوشتن به فرشته عشق

دلایل شکست عشقی

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

متن جالبی بود امااگه دیگه به طرف دسترسی نداشته باشیم چطور برشگدونیم؟

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

اگه دیگه راهی نباشه با طرف در ارتباط باشیم چه جوری رابطه از دست رفته رو درست کنیم؟ گاهی واقعا آدم فقط امیدش به خداست. نه گاهی همیشه.اما شما بگین وقتی طرف رفته و هنوز عاشقی باید چیکار کرد. خواهشا منی که امیدم فقط به اون بالاییه، حرفی نزنید بهم که ته دلمو خالی کنین.

Daghighan mese man hasiiii??

رل بزنیم

عزیزم درکت میکنم…اما کسی که رفته دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشه میدونم با این حرف ناراحت میشی اما کاری نمیشه کرد زندگی قانون جدایی هاست. من خودم ۷ سال با کسی بودم که عاشقش بودم الان ۳ روزه همه چی تموم شده و من حالم اصلا خوب نیست ولی خودمو باید سرگرم کنم که روم تاثیر نزاره دعا نکن برگرده دعا کن فراموشش کنی خودتون رو عذاب ندید بخاطر کسی که لیاقت نداره انتقام هم نگیرید فقط دنبال موفقیت برو مطمعن با چند سال بعد پیدات میکنه و میخواد که دوباره باهاش باشی و تو یادت به روزای الانت بیوفته که درد داری درد جدایی داری و با پا پسش بزن انشالله موفق باشی خودتو مشغول کن و با ذهنت اجازه نده بهش فکر کن و یه جایگزین به اسم خدا واسش بیار تو زندگیت.عاشق خدا شو….در پناه حق.

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

واااااقعا مث منی خدا باماست

واقعا کسایی ک ول میکنن میرن خیلی پستن لایق خوبی نیسن فقط امیدوارم ی روزی پشیمون برگردن و واسه دوباره بودن با ماها التماس کنن اون موقع قدرمارو میدونن .دوستان شماهم ناراحت نباشین همیشه که اینجوری نمیمونه خدای ماهم کریمه

سلام عرض شد میتونید سوالاتتون رو به این شماره ارسال کنید.(از طریق واتس آپ یا تلگرام) ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

ای جونم عزیز دلم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

انها هم میگن که خداشون کریمه.میگن مجبور به این هستن که برن.میگن که زندگی با اجبار رو نمی تونیم

سلام بعد از ۱۰ سال تنهام گذاشت و رفت.به هر دری زدیم که حداقل یکی از مون بره سر یه کار ثابت تا بتونیم زندگی مشترک و شروع کنیم فایده نداشت که نداشت.. بعدش گفت خسته شدم! گفت توان خوشبخت کردنت و ندارم! خیلی راحت کنارم گذاشت و گفت با هر کی دوس داری ازدواج کن! دلم خیلی براش تنگ شده. ازش بی خبرم..حتی نمیدونم اون ازدواج کرده یا نه فقط امیدم به خداست که برش گردونه. تو رو خدا برام دعا کنید..

سلام از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید مشکلتون قابل حله

منم دقیقا عین شمام با این تفاوت ک فقط گاهی باهم حرف میزنیم ماهم سر مسائل مالی اینطوری شدیم.واقعا نابودم الان امیدوارم هردومون با یه خبر خوش برگردیم به زندگی

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ایشالله برمیگرده امیدت به خداباشه

الهی… امیدتو از دست نده اون برمیگره هر روز ب خودت بگو برمیگرده مطمئن باش نتیجه میده

سلام خسته نباشید به مدت ه با شخصی اشنا شدم و علاقه مند بود که بیشتر باهم اشنا بشیم این مدت باهم خوب بودیم و مشکل نداشتیم .ولی دیشب من یه دوروغ گفته بودم و متوجه شد و کات کرد.از اون موقه جوابم و نمیدن.من امروز پیام زیاد فرستادم و با خوندن متن شما تو سایتتون متوجه اشتباهم شدم خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنین که چطور رفتار کنم که برگردن

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ما پسرا به دروغ خیلی حساسیم.اگه میخواید برش گردونید باید اول ببینید که پای کسی در میون هست یا نه و اینکه واقعا عاشق همید یا نه.بعد از اون باید بتونید اعتماد طرف مقابلو بدست بیارید.ابراز احساسات کنید و بگید که دیگه همچین کاری که قبلا کردید رو انجام نمیدید.بعد از اشتی به احتمال زیاد اون دروغ و کاری که انجام دادید رو خیلی به روتون میارن.هربار که اینکارو کردن با پشیمونی بگید که اشتباه کردید و دیگه اینکارو انجام نمیدید.از کاراش هم دلخور نشید چون دروغ یه دختر برای پسری که عاشقشه خیلی سخته

سلام.تحمل دوریش واسم واقعا سخته.۳ روزه سر ۱ سوتفاهم ترکم کرده هرچقدهم توضیح دادم براش فایده نداشت.دقیقا همین کارایی که گفتین انجام نده رو انجام دادم التماس کردم مدام زنگ زدم ولی دریغ از جواب.رک گفت برو دیگه تمومه نمیخوامت.منم شکستم و برگشتم اما الان با خوندن این متن تصمیم گرفتم یه مدت بحال خودش بذارمش بلکه دلش تنگ شده.آدم مغروز و احساسی هست میدونم عاشقمه فقط یکم عصبیه امیدوارم زودتر خودشو پیدا کنه و برگرده.بی صبرانه منتظرشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

زندگی زیباست اگر بگذارند عشق هم زیباست اگر بگذارند قدر لحظات کنار هم بودن را بدانیم لعنت به تنهایی و تنهایی…

ای جون عزیز دلم …

سلام لطفا کمک کنین همسرم رفته الان منو نمیخواد یعنی ده تا پیامک من میزنم اون حتی یک پیامکو نمیزنه زنگ میزنم رد تماس میده البته بگم من خودم باعث شدنه سال پیش بهش خیانت کردم الان اونارو مترحمیکنه یا اینکه هی میگه من دیگه دوستت ندارم هرکیو فرستادم دنبالش جواب نداد خودم رفتم دنبالش جواب نداد فقط میگه نمیخوام من یه دختر هشت ساله دارم هی میگه مامانو میخوام مامانشم میگه نه تورو نه بچه رو میخوامهر راهی که به فکرم رسیدو انجام دادم ولی نشد چکار کنم من الان نه دنبال خیانتم نه چیزی من همسرمو خیلی دوست دارم الانم بخاطر کاری که کردم شرمسارم بهشم گفتم زنگ میزنم رد میده کمکم کنین چکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

هر کاری بگین کردم فقط میگه طلاق البته مادرشم طلاق گرفته وهمه خانواده من میگه راه مادرشو داره میره چکار کنم لطفا راهنماییم کنین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بهش اطمینان خاطر بدید.اگر عاشق هم بودید برید جاهایی که اوایل رابطه با هم بودید و خاطره هارو زنده کنید.با یک شاخه گل و زانو زدن و طلب بخشش و اینکه بیاد و زندگیتونو عالی تر کنید درست میشه.بهش اطمینان بدید که دیگه خیانتی نمیکنید و هر روز باهاش مهربون تر از دیروز باشید

بچها من پنج ماه پیش با پسرعموم رل زدم،رابطمون خوب بود و قصدمون هم ازدواج بود،خیلی عاشقم بود از رفتارش کاملا پیدا بود اما نمیدونم چیشد ک ۱۷روز پیش یهو بهم گفت ما بهم نمیرسیم و ما برای هم نیستیم حلالم کن و رفت…و حالا من موندم و یه دلی ک خیلیییی تنگه و فقط روزامو میشمرم میگم شاید پشیمون بشه و برگرده،تا حالا هیچوقت احساس شکستمو نشون ندادم و هیچکس حتی خودش خبر نداره چی به روزم اورده ولی من تو خلوت خودم دارم میمیرم….بچها چکار کنم منتظرش بمونم؟!?بنظرتون برمیگرده؟؟؟تروخدا بگین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

نه بابا برنمیگرده بیا با من رل بزن @m_2015_m

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

سلام من بایکی اشناشدم بهم گفت خیلی دوستت دارم ویکساله که میخامت بخاطراینکه مغرورم نگفتم فکرکردم ک واسه همیشه میمونه اماتمااام اون حرفاش فقط یک شب بود شب دوم دیگه بهم پی نداد همینطورشب سوم بهش گفتم چتع چیشدع خوندولی جواب نداد نمیدونم چش شده بود

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام ببخشید در شماره شما ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ واتسپ و یا تلگرام نیست چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور. این شماره هم واتس آپ دارد هم تلگرام یا شماره را اشتباه ذخیره کردید یا مشکل از گوشی شماست از طریق آی دی میتونید به تلگرام پیام بدید در بخش ارتباط با ما روی لینک تلگرام کلیلک کنید

سلام ماچندوقتی باهم بودیم ولی سرمشکلاتی که برام پیش اومدوخدمت سربازی جداشدیم میخوام دوباره پیشش باشم ولی نمیخوادمنوخطشم تازگیاخاموش کرده تروخداکمکم کنید

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من و عشقم خیلی همدیگه رو دوس داریم ولی این چند وقت کمی سرد شده بود همیشه تمام مسائلشو برام میگفت ولی این چند وقت بود کلا بی حوصله بود منم احساس اضافی بودن بهم دست دادباهاش کات کردم البته کلا اخلاقش اینطوریه یه غار تنهایی لعنتی داره تا یکم بش فشار میاد میره تو خودش …الانم دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم برگردم عزت نفسم میره زیر سوال و این موضوع خیلی برام اهمیت داره از اون روز هم کلا دیگه واتساپ تلگرام روزی یبار میاد اونم چند دیقه…نمیدونم چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام. خسته نباشید من سر یک مسئله به طرفم توهین کردم و تحقیرش کردم و حرفی زدم که نباید…. راستش حال روحی خوبی نداشتم و اصلا متوجه نبودم چی میگم، واقعا منظوری نداشتم . حالا بلاکم کرده، هرچی بهش پیام میدم فقط میخونه بعدم بلاک میکنه. میخوام باورم کنه و منو ببخشه

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

مث من

سلام مشکلات تمام کسانی که عشقشون ترکشون کرده رو خوندم . اما من کسی روکه سالها عاشقش بودم رو ترک کردم اومدم تو این قسمت ببینم ترفندهاش چیه که جدیدا داره انجام میده. بهم دروغ گفت دروغ های کوچیک خودخواهی داشت منم آدم تو داری هستم هی منتظر شدم ببینم شاید درست بشه اخلاقش اما نشد خستم کرد عشقش الان تبدیل به نفرت شده . رفت دم عطاری قرص …..خرید فیلم گرفت گفت دارم خودکشی میکنم برام فیلم فرستاد من که دیدم حالم بد شد و از اون ببعد ازش متنفر شدم وقتی فهمیدم دروغ به این بزرگی بهم گفت و باعث ناراحتی و آزارم شد الان دیگه از اون عشق خبری نیست که هیچ حالم از هر چی عشقه بهم میخوره . پس وقتی یک نفر گفت نمیخوادتون التماس نکنید خواهش و تمنا نکنید دست به کارای کودکانه نزنید آهنگ عاشقانه نفرستید این کارا فقط حال اونو بیشتر بهم میزنه .

رل میزنی @m_2015_m

سلام خوبید من دنبال راهی هستم که بگه چطور عشقمان را برگردونیم شما واقعا فکر میکنید با این روش ان ال پی بشه؟

بله دوست عزیز با کمک علم ان ال پی و قانون جذب عشق تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد افراد میتونن موفق بشن

من اولاش برام خیلی سخت بود وقتی رفت ولی حالا برام عادی شده ۵سال ب پاش موندم ولی لیاقتمو نداشت اگه عشقتون رفت بزار بره و طعم جدایی رو بچشه و آدمای دنیا رو بشناسه….بدونه ک هیچکی مثل تو نمیشه چند بار ولم کرد رفت ولی باز برگشت و من چون خیلی دوستش داشتم نتونستم نزارم برگرده ولی العان دوباره رفته….

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه بدون اون نمیتونم زندگی کنم ولی الان میگه منو نمیخواد و میخواد از من جدا بشه باید چیکار کنم ??

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه ۲۲سالمه عاشقشم و اون میگه دیگه دوسم نداره و میخواد از من جدا بشه گوشیش خواموشه و خونه پدرشه میگه فقط طلاق اگه طلاقم ندی مهرمو میزارم اجرا من بدون اون میمیرم چیکار باید بکنم؟

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

عاشقم عاشق اون بالاسری اون که تنها باما پریدو هرزگی نکرد

سلام دوست دختر من رفته الان یک هفته میشه،من راهکارها رو خوندم یک هفته هستش ازش خبری ندارم فقط پروفایلشو چک میکنم،میخوام بهش الان پیام بدم به نظرتون چه پیامی بدم؟

سلام عرض شد برای ترمیم یک رابطه زمان نیاز است و در کنار این زمان شما باید تکنیک های بازگشت به رابطه را اجرا کنید تا بتونید عشق خودتون را برگردونید برایاطلاع از مراحل چطوری عشقم رو برگردونم میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

سلام من دو سالو خورده ای با یکی رابطه دارم ب خاطرش همه کار کردم اما اشتباهاتم زیاد بود اونم همینطور اما من همیشه بستم چشمامو اشتباهاتشو ب روش نیاوردم یا خیلی راحت بخشیدمش اما اون هر بار ک اشتباه کردم ب سختی منو میبخشید و همیشم منت گذاشت ک بخشیدمت چند بار ترکم کرد با التماس برشگردوندوم الانم سر ی سو تفاهم ترکم کرده دارم میمیرم خیلی دوسش دارم من قبل اون یه عشق یک طرفه داشتم به یکی از فامیلا هفت سال عشق یک طرفه داشتم و عذاب می کشیدم این اقا منو نجات داد حالا اگ برنگرده من واقعا دیوونه میشم تموم کارایی ک اشتباهه رو انجام دادم ینی کلی التماسش کردم چیکار کنم من بدون اون دیوونه میشم خیلییییی عاشقشم با تموم نداری هاش هم کنار اومدم کمکم کنید?????

روابط عمومی موسسه سربرگ تازه اقدام به اطلاع رسانی رایگان راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته می کند برای اطلاع یافتن از راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

دخترا همشون همینن داش ناراحت نباشین همشون اگه بفهمن عاشقشونین دیگه تره ام براتون خورد نمیکنن. من خودم عاشق دختر خالم هستم. خیلی رابطمون با هم خوب بود حتی چن بار غیر مستقیم حرفای عاشقانه بهم میزد. ولی وقتی بهش ابراز علاقه کردم دیگه محلم نمیذاشت . حتی جواب سلام منو هم تو تلگرام نمیده ولی رفتارش قبلا عینهو عاشقا بود ولی الان محلم نمیذاره. تازگیا متوجه شدم به پسر خالم که هم سنمه نظر داره بدون اینکه پسر خالم چیزی بهش بگه. تازه بلاکمم کرده دختر خالم.

آره داداشا دخترا رو اول عاشقشون کنید بعد وقتی مطمئن شدین عاشق شدن بعد کم کم بهشون نزدیک شین. دخترا همینن یهو دیدین تغیر رفتار دادن. دعا کنین عشقم برگرده.

به نظر من ما هم گاهی وقتا جوری زیاده روی توی عاشق بودن بهشون انجام میدیم ک واسشون تکراری میشیم باید فراموششون کنیم و یکی ک مثل خودمون تو عاشقی باهامون رفتار کنه پیدا کنیم خیلی دوست دارم یکی دیگرو پیدا کنم ک وقتی عاشقم شد مثل من بهم ابراز علاقه کنه

من که از شما راضی ام و اومدم به تمام کسایی که کامنت من رو میخونن بگم که تروخدا ریلکس و اروم باشید و اشتباهات من رو تکرار نکنید و التماس و اصرار رو بزارید کنار صبور باشید و با اعتماد بنفس و با آرامش کامل با خانم گلرویی و آقای رجب پور در ارتباط باشید تا به نتیجه برسید. ممنونم از تیم سربرگ تازه که ارامش قلبی رو بمن برگردوندن و همچنین صبرو حوصله خانم گلرویی عزیز که به حرفهای بنده گوش دادن و کمک کردند.

در پاسخ به arash شما به من و تیمم لطف دارید باعث خرسندی است که تونستید نتیجه مناسبی بگیرید

من میخام برگرده.هردومون مغروریم تهدیدم کردگف این باربرم دیگه برنمیگردم الانم رفته.منم دارم دیونه میشم.همیشه سرمسائل کوچیک باهام بحث میکنه خیلی اذیتم میکنه ولی من خیلی دوسش دارم چی کارکنم میدونم دیگه نمیاد.اون اولین من بوددلم میخاست آخرینمم باشه ازین طرف نمیتونم باعذاب وجدانم کناربیام من دوسش داشتم براهمین ازبین این همه اونوانتخاب کردم کاش قدرمیدونست…

در پاسخ به ساره سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

سلام جناب آقای دکتر عزیز و محترم بنده سودجو هستم و مخلص شما. شما زندگی و همسرو بچه های من رو برگردوندید من حالم خیلی خیلی بد بود بخدا دارم اشک میریزم و اینارو می نویسم یک شبم نمیتونستم بخوابم تا صبح بیدار می شدم و بدنم میلرزید تمام آرامش از خونم رفته بود چه درد وحشتناکی بود الهی هرچی از خدا بخواید بهتون بده خونوادتونو همیشه نگه داره واستون دوره های شما فوق العاده بود ممنووون و تشکر همیشه قدردانتون هستم

در پاسخ به حسن.سودجو سلام عرض می کنم آقای سود جو خیی خوشحالم و براتون آرزوی خوشبختی می کنم. قدر فرصت خودتون رو بدونید و دیگه اشتباه نکنید احساسات زنان بسیار شکننده است اگر احساسات همسر شما یک بار دیگر قربانی نداشتن مهارت ارتباطی و بی توجهی شما بشه مشخص نیست که آیا باز هم بشه کاری برای بازگشت کرد یا خیر پس از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید. درود

سلام به همگی من براتون دعا میکنم مشکل همتون حل بشه شما هم دعا کنید من زود تر بمیرم راحت شم اگه دعام کنید ممنون میشم

یکی عاشقه عشقش هم عاشقه

دوستان ناراحت نباشین ماها هم خدایی داریم من بعد ۸سال رابطه ول کرد یهو رفت ن ب تماسام پاسخ داد ن چیزی بیشتر ک زنگ زدم دلیل بپرسم بلاکم کرد تو یه اس نوشت تهمت زد ک وقتی دانشجو بودی دورت پر بود.اشکال نداره فدای سرتون کسی که رفته بذارین بره گم شه یه روزی اونام تاوان میدن

سلام،از رویه دلتنگی خودشو میزد به بیخیالی با اینکه خیلی بی صبرانه منتظرم بود خیلی مغرور بود یکبار میگفت دوستت دارم یعنی واقعا از ته دلش بود،نمیدونم یه شب چیشد باهاش دعوا افتادم و مقایسش کردم بعدش گفت تمام،بهش پیام دادم کلی جوابمو با گریه داد هم برایه خودش درد اور بود جدایی هم برایه من.تنها اشتباهی ک کردم رفتم و به فامیلشون گفتم فامیلش هم رفت به گوشش رسوند یعنی دیگ رابطه انگار داشت برمیگشت براش زنگ زدم تماسو برقرار کرد ولی بعد اینکه فهمید به فامیلشون گفتم بهم گفت ازت متنفرم برو.بعدش ساعت دوازده شب برام اسممو صدا کرد ولی تصمیم گرفتم بهش پیام ندم تا چند روز میشه بگید به این زودی ها بهش پیام بدم یا نه اصلن چیکار کنم؟توروخدا کمکم کنین خیلی داغونم

در پاسخ به fatemeh سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

راهنمایی…

در پاسخ به فرهاد سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ ب…

در پاسخ به محبت سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به…

سلام جناب آفای حسین پور.بنده پیغامم را دو بار نوشتم اما ثبت…

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خود…

09129305020

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد راز موفقیت کاملا محفوظ می باشد

تعداد امتیاز: 284

چکیده مقاله :

انتشار : 1396/01/21 93 نظر 354,429 بازدید

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

آیا می دانید با قانون جذب عشق و خود هیپنوتیزم برنامه ریزی ذهن و ضمیر ناخودآگاه، می توانید عشق از دست رفته خود را برگردانید؟ حتی می توانید یک رابطه خاص را جذب کنید. اگر مدام شکست عشقی می خورید، بازهم هرگز محکوم به تنهایی نیستید. با قانون جذب عشق می توانید به رویایی ترین زندگی مشترک فکر کنید. اگر در انتخاب اشتباه نکرده باشید، قانون جذب عشق، همه آن چیزی است که به شما کمک می کند تا عشق از دست رفته خود را برگردانید. حتی نجات یک رابطه وقتی همه چیز غیر ممکن به نظر می­ رسد.

 

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند 10دقیقه است.

جذب افراد خاص بعد از یک شکست عشقی با بکارگیری پکیج قانون جذب عشق و هیپنوتیزم موضوع این مقاله است.

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال بسیار زیاد با یکی از مشکلات زیر مواجه شده اید:

گاهی اوقات نیاز داریم آخرین تلاشمان را برای برگرداندن عشق خود انجام دهیم چون جدایی واقعا سخت است اما معمولا این مواقع همه فقط یک نصیحت برای ما دارند؛ فراموشش کن و به زندگی ات ادامه بده!!! گاهی وقت ها نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه خود، هرکاری که می توانید بکنید و در اعماق قلبتان ب خود می گویید که اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشم، همه چیز را در رابطه ام جبران میکنم و از خود می پرسید: آیا می توانم عشقم را برگردانم؟

خبر خوب : شما می توانید با استفاده از “قانون جذب عشق”،عشق از دست رفته خود را برگردانید و یا فرد خاصی را جذب کنید.

قانون جذب عشق یا قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هرچیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می شود که در مقاله قانون جذب مفصل به آن پرداخته شده است. شما می توانید کسی را که دوستش دارید، عاشقش هستید و مهم ترین فرد زندگیتان است را به راحتی در کنار خود داشته باشید. می دانم که تردید دارید که چگونه می توانیم خودمان با بکارگیری قانون جذب هر جنبه از واقعیت زندگیمان را جذب کنیم که شامل جذب فردی خاص در زندگی هم می شود.باورکردنی به نظر نمیرسد اما واقعیت دارد و من همواره ازاین تکنیک استفاده می کنم. این موضوع، شامل بازگشت همسر سابقتان به زندگی، یا بازگرداندن عشقتان و حتی دوستی که سالهاست سر مسایل بی ارزش باهم قهر هستید نیز می شود. این شگفت انگیزترین بخش قانون جذب عشق محسوب می شود.

حتما بخوانید: مراحل قانون جذب سریع ثروت، عشق، شغل، سلامتی و …

سوال اکثرمخاطبان این مقاله این است:

پاسخ ما این است:

ما در این مقاله به ارائه راهکارهای واقعی پرداخته ایم. توصیه میکنم تا انتهای این مقاله جذاب با ما باشید.

شاید از نظر شما جمله بالا بیشتر به یک پیام تبلیغاتی شباهت داشته باشد تا یک خبر واقعی! اما دوستان خوبم؛ بدانید که قانون جذب و قانون جذب عشق، همیشه کار می کند؛ چه آن را باور کنید و چه باور نکنید! چه شما آن را بپذیرید، چه نپذیرید! همین حالا نیز عده ای از آن سود می برند. ممکن است در مقالات و یا “دوره آنلاین اسرار ناگفته ی قانون جذب” من، چنین استنباط کرده باشید که باید ارتباطی که قطع شده را فراموش کنید. دوستان، منظور این بوده که وقتی ارتباطی قطع می شود،باید دلایل بسیار مهمی وجود داشته باشد. باید این دلایل را بررسی کنید. اگر برای این دلایل کاری نکنید، برگرداندن آن فرد به زندگیتان کار درستی به نظر نمی رسد. من در پکیج آموزشی ” چگونه همسر دلخواه و رابطه رویایی را با قانون جذب عشق ، جذب کنم؟  ” مفصل این موضوع را توضیح داده ام.

آیا به همان اندازه که برای جدایی دلیل داشته اید، به همان اندازه یا بیشتر، برای بازگرداندن عشقتان دلیل دارید؟؟؟

توجه به این نکته در کارکرد قانون جذب عشق بسیار مهم و اساسی است

1- لطفا سوال بسیار سرنوشت ساز زیر را در قسمت وسط بالای برگه ای بنویسید.

حتما بخوانید: چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب عشق، جذب کنم؟

2- سمت راست برگه زیر سوال، تمام عوامل مثبت و دوست داشتنی که در رابطه از دست رفته برای شما مهم بوده را با شماره لیست کنید.

3- سمت چپ برگه زیر سوال، تمام عوامل منفی رابطه و همه چیزهایی که شما را آزار می داد و دوست نداشته اید را با شماره لیست کنید.

این تمرین دقیقا مثل دو جلسه مشاوره، ذهن شما را به چالش می کشد. ممکن است نوشتن برایتان سخت باشد و کمی کند پیش رود. اما اگر تحمل کنید و همه جنبه های رابطه را بررسی کنید حتما موارد مثبت و منفی زیادی را بیاد خواهید آورد.

3- زمانی که دیگر هیچ چیزی برای نوشتن ندارید، برگه خود را جلوی روی خود بگیرید.

4- دو ستون چپ و راست را در دو کف ترازوی انصاف و واقع بینی دادگاه ذهن خود قرار دهید. چه احساسی دارید. احساس تو قاضی است.

دوست من اگر اختلاف زیاد نیست و یا کفه عوامل منفی و موارد آزاردهنده رابطه شما سنگین هست، بدانید که قانون جذب عشق به شما می گوید که واقع بین باشید. این رابطه برای شما مثل سم است. رهایش کنید. اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اکنون سوال این است:

اگر دو نفری را که با هم نساخته اند و به هر دلیلی از هم جدا شده اند را دوباره در کنار هم قرار دهید، تقریبا همیشه همان نتایج قبل ظاهر می شود. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افرادی که بدون تغییر، دوباره نزد هم برمی گردند، خیلی زود از هم جدا می شوند. شرایط ارتباطی افرادی که از هم جدا می شوند و دوباره رجوع می کنند، عموما در بار دوم و یا چندم، خیلی پیچیده تر و دشوارتر می شود. دوستان توجه کنید، وقتی همان افراد قبلی در کنار هم قرار می گیرند، همان نتایج مشخص قبلی را تجربه خواهند کرد.

بدانید که باید طرفین این ارتباط تغییر کنند. برای این کار هم فقط سه راهکار وجود دارد :

حتما بخوانید: چگونه باید از چنگال افکار و باورهای منفی رها شویم؟

امیدوارم متوجه شده باشید که مهمترین و  بهترین کاری که باید قبل از بازگشت به ارتباط مشکل دار قبلی انجام دهید، این است که تغییر کنید و  افراد جدیدی شوید. قانون جذب عشق برای افراد سابق که تغییر نکرده اند، همان نتایج سابق را به همراه دارد. یا باید افراد تغییر کنند؛ یعنی افکار و باورهای جدیدی در آنها شکل بگیرد و رشد کند و یا اینکه باید شخص یا افراد جدیدی جایگزین شوند که در واقع افکار جدید باعث می شود قانون جذب به شکل و فرم جدید در زندگی ارتباطی آنها عمل کند.

در واقع بهترین نتایج کاربردی “قانون جذب عشق” زمانی است که شما آدم های جدیدی شوید

افراد جدید هرگز نتایج قبل را در ارتباط  جدید خود تجربه نمی کنند. این روش بهترین توصیه روانشناسان و مشاورین ازدواج نیز هست. این روش همیشه بهترین روش خلق رویایی ترین ارتباط با فردی که دوستش دارید ولی قبلا نتوانسته بودید در کنار هم آرامش و محبت را تجربه کنید، محسوب می شود.

 درچه مواردی “قانون جذب عشق” عمل نمی کند؟ (کدام ارتباط را نباید برگرداند؟ )

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

بدانید که این ارتباط مسموم است. در راهکار دوم که در بالا اشاره شد، عموما این نتایج بروز می کند: 

یعنی یکی از طرفین، مشاوره می رود و درمان می شود و تغییر می کند و به همان ارتباط  قبلی برمی گردد اما چون طرف مقابل تغییر نکرده باید یکسری از مسائل را بپذیرد و تحمل کند. این ارتباط حتی اگر مجددا هم برقرار شود، حلقه محبت و علاقه دو طرفه در هم قفل نخواهد شد. من اینگونه ارتباط را صلاح نمی دانم. این ارتباط نیست، آویزان شدن است. این فرد باید یک عمر در خفت و خواری به سر ببرد و مطمئنا روزی از گدایی محبت و عشق خسته خواهد شد و طلاق عاطفی اولین اتفاق در این ارتباط خواهد بود. راهکار، همان مورد سومی است که در بالا به آن اشاره شد. پس تصمیم نهایی با خود شماست.

حتما بخوانید: نشانه‌های عزت نفس پایین و نشانه های عزت نفس بالا

در این بخش از مقاله خواهید دانست که بالاخره چطور می توانید عشق خود را جذب کنید.

این مقاله برای همه کسانی است که در مورد استفاده از قانون جذب برای جذب فردی که دوستش دارند (یا بهتر بگم عاشق هستند) پرسش دارند، اما می ترسند که بپرسند. مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چطور کسی را که دوست دارید به زندگیتان جذب کنید. چطور با استفاده از قانون جذب فردی خاص را که عاشقش هستیم به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب برای پیدایش یا آشکار سازی فردی خاص در زندگی از طریق “تمرکز بر خودتان” کار می کند و ارتباطی به سایر افراد ندارد. این فقط در مورد شماست. این راز بزرگی است که به شما گفته می شود. درک درست و فهم عمیق این موضوع سخت ترین بخش از قانون جذب است. من افراد بسیاری را دیده ام که شاید 5 سال است که قانون جذب را اجرا می کنند. حتی بیشتر کتابهای مرتبط با قانون جذب را نیز مطالعه کرده اند. اما همچنان و همیشه دنبال تغییر افراد و شرایط بیرونی هستند. این افراد جواب نخواهند گرفت. پس وقتی کسی را دوست داریم یا می­ خواهیم جذب کنیم، “خودمان و ارتباط مان” تنها چیزی است که می­ توانیم به آن فکر کنیم. اما همیشه تصور کرده ایم که باید از قانون جذب استفاده کنیم تا آن فرد ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. ما به دنبال راهی هستیم تا فردی را برخلاف میل باطنی به کاری واداریم. ما به دنبال این هستیم تا روح و روان کسی که هیچ علاقه ای به بودن در این ارتباط را ندارد، تسخیر کنیم. اما قانون جذب تماماً در مورد شماست، در مورد افکار شما، احساسات و فرکانس تان. شما نمی توانید از قانون جذب سوء استفاده کنید. شما نمی توانید با قانون جذب به کسی صدمه بزنید. فراموش نکنید فرد مقابل شما هم سیستم فعال احساسی و ارتعاش ذهنی را دارد. او نیز باید در فرکانس شما باشد و یا تمایل داشته باشد تا با افکار و باورهای شما همسو شود.

بنابراین حتما می پرسید: چطور می­ توانیم بر خودمان تمرکز کنیم و در نتیجه قانون جذب، فرد مورد نظرمان را برایمان جذب کند؟

کارهای که برای جذب فردی خاص به زندگیتان حتما باید انجام دهید:

همه تغییرات با افزایش عزت نفس و خود باوری آغاز می شود. همه کارتان را رها کنید. اکنون وقت تقویت خود دوستی و خود عشقی است. اگر به راحتی نمی توانید، یا سالها روی این موضوع کار کرده اید و الان احساس می کنید نمی شود!!! از خود هیپنوتیزم تقویت عزت نفس و خود دوستی و خود ارزشمندی قدرتمندانه استفاده کنید. باید باور کنید و درک کنید که فردی بسیار عالی هستید و این به فکری که دیگران درباره شما می کنند هرگز ارتباطی ندارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که فردی شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما باشد، درحالی که هم اکنون خودتان را دوست ندارید. چطور می توانید کسی را دوست داشته باشید؟! در حالی که از خودتان متنفرید؟ اعتماد به نفس، ابزاری قدرتمند است و افراد را جذب شما می­ کند.

شما نمی توانید با حال خراب و گریه و زاری ناشی از رفتن عشق تان قانون جذب عشق را بکار بگیرید. ما ازآموخته های خود در قانون جذب می دانیم که افکار منفی مجددا منفی های بیشتر و حال بدتری را برایمان بوجود می آورد.

اگر می خواهید قانون جذب عشق عمل کند، لطفا و لطفا و لطفا افکار و باورهای منفی تان را همین الان رها کنید.

مثال:

“زندگی بدون عشقم دیگه معنی و ارزش نداره!!!!”

“بدون اون نمی تونم زندگی کنم!!!”

“پیدا کردن فردی مناسبتر سخت است!”

 “چرا هیچ کس خوبی مرا نمی بیند؟”

یا “چرا کسی مرا دوست ندارد؟”

شما ویژگی ­های بسیار عالی دارید که شما را سزاوار عشق و توجه هر کسی می­ کند. دیگران به شما توجه می ­کنند و تحسین تان می کنند. اطراف شما تماما عشق است. اجازه دهید وارد شود. محبت و عشق را در فراوانی ببینید. ایمان و اعتقاد شما باید فراوانی عشق باشد تا موج فراوانی علاقه و عشق به سمت شما جریان یابد. وقتی اجازه دهید عشق وارد شود و بر موارد مثبت تمرکز کنید، می­ توانید فرکانس تان را تغییر دهید و درب را برای قانون جذب با عشق باز کنید تا فرد خاص را به زندگی شما بیاورد. شما خودتان خالق ارتباطات خود هستید.

حتما بخوانید: چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ترسناک ترین چیز در مورد عشق حقیقی، باز کردن آغوش تان برای آن است. عشق را زندگی کنید، نقش بازی کردن کافی است. با تک تک سلولهای وجودتان احساسش کنید. اکثر افراد و مخصوصا خانمها این باور محدود کننده سنتی را در ذهن دارند: “وقتی خودتان را در مورد عشق آزاد و رها می­ کنید، این احتمال وجود دارد که صدمه ببینید.” اگر از صدمه دیدن بترسید؛ ممکن است ناخودآگاه از نزدیک شدن فردی که دوستش دارید به خودتان جلوگیری کنید. آماده خطر کردن باشید و کاملا خودتان را در برابر عشق آزاد بگذارید. آن عشقی را که می­ خواهید خلق خواهید کرد. دست و پای ذهن را نبندید. آزادش بگذارید تا از جریان عشق، قدرت و انرژی ماورایی بگیرد.

افراد، اغلب جذب افراد خنده رو و شاد می شوند. این کلید طلایی در ارتباطات است و در شرایط سخت و پیچیده زندگی امروزی، این موضوع برای افراد یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود. وقتی حال خوبی دارید، دیگران به شما توجه می­ کنند و می­ خواهند که با شما باشند. افکار مثبت و یا منفی ذهن شما بر اساس احساس شما در آن لحظه شکل و فرم می گیرد. بنابراین آن چیزهایی که خشنودتان می­ کند را حتما انجام دهید. از کارهایی که شما را به فرکانس منفی می برد حتما دوری کنید. ممکن است این کار تماشای فیلمی سرگرم کننده یا رفتن به پارک یا رستوران مورد علاقه تان برای نهار و یا بازی با یک کودک باشد. هر چه قدر که بیشتر از زندگیتان لذت ببرید و بتوانید  احساس و حال خوب را در خودتان زنده نگه دارید، سریعتر می­ توانید فردی خاص را به زندگیتان جذب کنید.

توصیه می کنم: اگر مشکلات زیادی دارید و یا در هر ارتباطی شکست می خورید و یا نگران بالا رفتن سنتان برای ازدواج موفق هستید، توصیه میکنم سریعا به یک مشاور خوب مراجعه کنید. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره 09121752854 و یا تلگرام همین شماره و یا شماره دفتر راز موفقیت برای وقت مشاوره تلفنی هماهنگ کنید. مراحل مشاوره مستقیم با استاد جولایی به این شکل است که بعد از برقراری تماس، پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود. پس از تکمیل پرسشنامه، آن را از طریق تلگرام یا واتسپ و یا راه های ارتباطی دیگر( و برای عزیزان خارج از کشور از طریق ایمو و یا …) ارسال می کنید. این  کار از اتلاف زمان جهت آشنایی جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی زمان مشاوره شما می شود.  پس از واریز هزینه مشاوره، فیش واریز را به همین شماره ارسال می کنید و بلافاصله وقت مشاوره تلفنی برای شما هماهنگ می شود.

 

 

روی موارد خوب و مثبت فرد مورد علاقه تان که می­ خواهید قانون جذب به شما بدهد تمرکز کنید.

آیا فکر نمی کنید در انتخاب خود اشتباه بزرگی کرده اید؟!

این اشکالی ندارد. نباید کار را رها کنید. تمرین کنید و گذشته را فراموش کنید. ” ایمان داشته باشید که جوانب مثبت او را پیدا می­ کنید.”

اشتباه نکنید، شما او را تغییر نمی دهید. شما ارتباط خودتان را آنطور که دوست دارید رخ دهد تصور می­ کنید.

در همین لحظه از شرایط و ویژگی های او راضی باشید. راضی بودن به معنی پذیرش چیزی که دوست ندارید نیست.

بر روی چیزهایی که نمی­ خواهید در فرد باشد تمرکز نکنید. مانعی ندارد که به خاطر تفاوت ها و حتی تضادها هم شکرگزاری کنید. تمام موفقیت یک ارتباط، زمانی شکل کامل به خود می گیرد که شما تفاوت ها را واقعی ببینید و بپذیرید.

یادتان باشد زمانی که فقط تفاوت ها را ببینید و بر آنها متمرکز شوید و حتی شاید مدام به فرد گوشزد کنید. درواقع شما در حال فرا خواندن همان چیزها به زندگیتان هستید.

اینجاست که دلیل اکثر جدایی ها مشخص می شود: تبدیل تفاوت ها به اختلافات.

از زمانی که بتوانید درهر لحظه، تفاوت ها و تضادها را به یک فکر سازنده مثبت تبدیل کنید، چیزهایی  شروع به قرار گیری در مسیر زندگی شما می­ کنند که همیشه در رویایتان بوده است، از جمله زندگی عاشقانه و ارتباط رویایی.

حتما بخوانید: 5 تکنیک طلایی تقویت عزت نفس که هرگز به ما نگفتند

این یکی از سخت ترین قسمتهای قانون جذب برای جذب عشق است. وقتی که می خواهید فردی خاص را جذب کنید. می دانم که می خواهید با او باشید، اما الان به شما گفتم که باید بتوانید او را از دست بدهید!

دیوانگی است! درسته؟

اما فقط زمانی که شما بتوانید با نبودن او هم راحت باشید، آن زمان است که راه قانون جذب را برای جذب فردی خاص به زندگیتان هموار می­ کنید. تا وقتی که از نبودن او در رنج باشید و احساس راحتی نکنید، بخشی از مغز شما مقاومت می­ کند و داشتن آنچه را که واقعا می­ خواهید غیر ممکن می سازد. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاه است که می‌گوید:

می‌ترسم و نگرانم که نکند روزی از دستش بدهم، پس چه کاری است که این همه سختی را  برای بدست آوردنش متحمل  شوم!!!

کائنات هم مثل همیشه حرف ذهن شما را می پذیرد و دستور شما را علیرغم تمایل ظاهری مبنی بر اینکه، من این فرد را نمی خواهم  اطاعت می کند و شرایط و اتفاقات متناسب با این خواست درونی شما را بوجود می آورد. این بدان معناست که بر اساس قانون جذب تا زمانی که با احتمال از دست دادن او هم مشکلی نداشته باشید، داشتن ارتباطی که می ­خواهید بسیار سخت خواهد بود. شما باید با نداشتن او هم راحت باشید.

می­ دانم که آسان نیست، می دانم که چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، اغلب بهتر است بگویید، من آقا یا خانم X یا فرد بهتری را می­ خواهم یا من ارتباط بهتری با دوستم یا فرد بهتری را می­ خواهم. کمی منطقی باشید. آیا این خوب نیست که به جای رابطه فعلی تان با یک فرد نامناسب بتوانید با فرد بهتری ارتباط داشته باشید؟ چقدر عالی می شود اگر بتوانید با کسی باشید که دوست نخواهد داشت حتی یک روز را بدون شما بگذراند، چه برسد به اینکه عمری بدون شما باشد؟ تصمیم نهایی با شماست. شاید این مقاله را باید 10 بار بخوانید. این مقاله فقط توضیح قانون جذب نیست. این مقاله کوتاه بیان علل و عوامل و راهکارهای پیشگیری از یک آسیب اجتماعی است. اما در نهایت هر کاری که تصمیم می­ گیرید همان را درست و قدرتمندانه انجام دهید. بر کاری تمرکز کنید که خوشحالتان می­ کند. با کسی باشید که حس خوب دوستی به شما می دهد. تمام مدت نگران  چگونگی ایجاد و جذب فرد خاص نباشید. کمی از بالا به موضوع بنگرید. مسایل بسیار مهمتری شاید باشد که قبل از تمنای جذب باید به آنها توجه کنید. کمی نگران خودتان باشید، خودتان را به ناز بپرورانید، از خودتان مراقبت کنید. با خودتان آشتی مجدد کنید. هرگز دوستی بهتر از خودتان را نمی توانید جذب کنید. بگذارید که او آنچه را از دست رفته ببیند و ارزیابی کند. اگر خوب و ارزشمند بود حتما تا پای جان ارزش تلاش دارد. قانون جذب آن عشقی را که شما می­ خواهید برایتان می­ آورد، چون شما بهترین عشق الهی هستید.

در پایان خبر خوبی برایتان دارم:

اگر تلاش زیادی کرده اید ولی هنوز موفق به بازگرداندن عشق و یار و جفت روحی خود به زندگیتان نشده اید، شاید زمان آن رسیده تا اقدام جدی بکنید. حتما و حتما توصیه میکنم، توضیحات دو پکیج زیر را مطالعه کنید:

 

معرفی محصول: جذب عشق رویایی | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

سلام دکتر من چندین بار این مقاله رو خوندم و هر بار خوندم حالم خوب شده نتیجه هم گرفتم ولی این بار حسم متفاوت بود

با سلام خدمت استاد عزیزسال 89 ازدواج کردم از نوع عشقی ، عشقمون پاک بود حتی رابطه قبل از ازدواج نداشتیم اما خانواده من مخالف بودن و هیچوقت برخورد مناسبی با همسرم نداشتن تا الان که این خودش باعث مشکلات زیادی شد ، از طرفی خودم کوتاهی هایی کردم مثلا خیلی دیر به این نتیجه رسیدم که باید رابطه مو با خانوادم قطع کنم ، با وجود همه مشکلات عشقمون تو زندگی ادامه پیدا کرد اما کمرنگ شد اما از طرف همسرم فقط و برعکس از طرف من به مرور زمان بیشتر میشد ، یکی دو بار هم به دادگاه و طلاق کشیده شد اما منصرفش میمرد تا دو سه ماه پیش همسرم درخواست جدی طلاق کرد اما اینبار با مصرانه ، الان دو ماهه درگیر این موضوع هستم چون عاشقش هستم نمیتونم.. اما اون دیگه نه متاسفانه .. البته زبونی اینو میگه اما در اعماق وجودش رو نمیدونم ، با وجود اینکه قطع رابطه کردم با خانوادم و مسایل قبل رو ندارم بازم حاظر نیست برگرده ، همش میگه دیر شد مصطفی … در کمال ناباوری بهم میگه اگر واقعا عاشقمی طلاقم بده بزار راحت بشم ! این باعث شد که آخرین مرحله طلاق در دادگاه پیش برم و فقط به صیغه طلاق نرسید اما چرا عقب انداختش نمیدونم ، در حالی حالاتش تغییری نکرده ، ضمنا قرص اعصاب هم میخوره به گفته خودش ، من هم کارم شده آه و ناله و زجه مثل دیوونه ها شدم نمیدونم چه کنم لطفا کمکم کنید ، با تشکر

دوستان عزیزم توجه کنید

ما اینجا با چت مشاوره نمیدیم.

این کار اصلا درست هم نیست و هیچ فایده ای هم نداره که شما چند خط بنویسید و یکی چند خطر جواب بده.

موضوعات مهم هستند و حتما مشاوره نیاز دارند.

این سرنوشت شماست، به نظرتون باید به همین سادگی مطرح کنید و با یک جواب سطحی تصمیمات مهم بگیرید ؟؟؟؟

سوالات طولانی که جنبه مشاوره دارد حذف می شود.

میتوانید به کانال مراجعه کنید و 100 ها فایل صوتی پرسش و پاسخ را گوش کنید.

موفق باشید

 

سلام آقای دکتر .من ی دختر هستم 20ساله با ی آقایی از سایت همسریابی آشنا شدیم قصدمون ازدواج بود. ولی چون من خیلی مغرورم ابزار احساسات نمی‌کردم .اما اون میکرد ولی چون یکم سنش از من بیشتر بود شور و هیجانش کم بود. دعوامون شد و من گفتم ک بعد کنکور باهم در ارتباط باشیم ی نوعی قطع کردیم. بعدا پشیمون شدم ک چرا اون حرفو زدم .الآنم نزدیک ی ماهه ک ازش بیخبرم .قبلاً در این موارد پیام یا تماس می‌گرفت اما الان نمی‌دونم چی میشه.اقای دکتر بگید من از طریق قانون جذب عشق چطوری اونو برگردونم .آخه من خیلی دوسش دارم دارم دیوونه میشم حالم خیلی خراب. تورو خدا بگید من چیکار کنم

سلام اقای دکتر خسته نباشید من یه شکت خیلی بزرگ خوردم ،ولی حالا میخوام تغیرر کنم کسی هست ک حس خوبی بهش دارم از بچگی وخیلی دوس دارم بهش برسم از فامیلای دورمون هست ولی فک نکنم اون اصلا نظری به من داشته باشه کموم کنید لطفا چیکار کنم متشکرم

درود بر شما دوست عزیز

حتما و حتما پکیج جذب عشق رو تهیه کنید.

پکیج جذب عشق سایت راز موفقیت

اگر از طریق سایت براتون دشوار بود از طریق تلگرام و یا تماس تلفنی با شماره 09121752854 تهیه کنید.

موفق باشید

عالی

خیابان شریعتی- بالاتر از خیابان ظفر(دستجردی)-بن بست افسر-پلاک 8- واحد 5

982122274915+

982122633880+

info at razemovafaghiat.com

شماره پیامگیر تلگرام : 09121752854

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت “راز موفقیت” می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک

آیا می دانید کوین ترودو کیست؟

 کوین ترودو، میلیاردر خودساخته آمریکایی، بهترین مدرس آموزش قانون جذب و موفقیت مالی در جهان است.

 

عشقم رفته میخوام برگرده چطوری عشقم رو برگردونم؟

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند:

عشقم رفته میخوام برگرده چطوری عشقم رو برگردونم؟

میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟

آیا عشقم بر میگرده چه دعایی کنم که عشقم برگرده؟

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

فال برگشتن عشق میخوام برگرده چیکار کنم عشقم عاشقم بشه میخوام عشقم برگرده عشقم رفت چیکار کنم برگرده

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید.

بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکار کنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید.

اکثر افراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابل شان رابطه را تمام میکند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکار کنم عشقم برگرده هستند.

زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند به صورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟

دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟

تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود و عزت نفس تان را فراموش میکنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشق تان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش را توضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشق تان به صورت کامل با شما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه از بین ببرد، این اشتباهات عبارتند از:

تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها و عکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه از دست رفته نمیکند بلکه باعث میشود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان میدانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمیشود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. چطوری عشقم رو برگردونم؟

ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا میکند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است.

مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن.

حال فردی با این مشکل به صورت ناخودآگاه جذب فردی میشود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی. به ایسنتاگرام بیاید

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه او را تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟

همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص میشن پس ما باید این نیازها رو در خودمون به وجود بیاوریم تا بتوانیم به صورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛

یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون به وجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند به صورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد).

حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم.

اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟

اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم آشتی کنم ، چگونه با دوست پسرم آشتی کنم بهتر است دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

سایت ترنم زندگی به شما کمک می کند که مشکل فعلی خود را پیدا کرده و با راه حل هایی آشنا شوید که به نیاز های شما در ارتباط با روابط عاشقی در مسیر ازدواج پاسخ بدهد. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره09913943537در تلگرام یا واتس آپ هماهنگ بشید .همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

برای عضویت در کانال تلگرام کلینیک روانشناسی ترنم زندگی کلیک نمایید.

شماره تماس : 09913943537

آدرس دفتر مرکزی : تهران خیابان شریعتی پلاک 36

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
· بروز رسانی شده ۱۳۹۰/۱۰/۱۶

هیچ ایامی بدتر از زمانی نیست که ارتباط بین دو دوست یا همکار خوب یا یک زوج عاشق، به هر علتی خراب شده باشد و علیرغم اینکه هر دو طرف از دوری یکدیگر رنج می‌برند اما هیچکدام پیشقدم نشوند تا دوباره این ارتباط آسیب دیده را بهبود بخشند

همیشه برای شروع دوباره امید هست. ارتباطات بین دو نفر که یکدیگر را بسیار دوست دارند، ممکن است ناگهانی و بعضا بدون دلیلی چندان جدی، از بین برود و چیزی جز نفرت باقی نماند. اگر واقعا مایلید که ارتباطات قطع شده خود با دیگران را اصلاح کرده و کدورت‌های ایجاد شده را از میان بردارید تا آخر مطلب با ما باشید.

وقت بگذارید

این قطعی ارتباط، فرقی نمی‌کند یک طرفه باشد یا دو طرفه. هر یک از طرفین باید برای از بین بردن کدورت ایجاد شده و برقراری مجدد ارتباط وقت بگذارند. باید تمام خشم‌هایی که از هم دارند را آزاد کنند و تمام صدماتی را که از یکدیگر دیده‌اند، ‌فراموش کنند تا بتوانند به آرامش برسند و بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند.

برای برخی مردم گذر از این مرحله، فقط چند روز یا چند هفته طول می‌کشد. برای برخی هم ممکن است ماهها یا حتی سال‌ها طول بکشد. زمان رسیدن به این مرحله اهمیتی ندارد و مستقیما به ویژگی‌های شخصیتی هر کس بستگی دارد.

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

حساس باشید

اگر آغازگر این جدایی شما بودید قاعدتا زمان رسیدن به مرحله‌ی جبران، برای شما کوتاه‌تر خواهد بود. اگر طرف مقابل شمامایل باشد همه اشکال ارتباطی‌اش با شما را قطع کند، هرگز سعی نکنید او را متقاعد کنید زیرا نمی توانید و نباید کسی را وادار به انجام کاری کنید.

با گام‌ها و اقدامات کوچک شروع کنید

با اقدامات کوچک سعی کنید طرف مقابل خود را از لحاظ ذهنی آماده کنید. مثلا یک ایمیل یا یک پیامک می‌تواند آغازگر خوبی باشد. از گفت و گوی طولانی بپرهیزید زیرا به لحاظ طبیعت انسانی صحبت کردن در باره گذشته،‌ در این مرحله نمی‌تواند ایده خوبی باشد.

عذرخواهی کنید

اگر در شکسته شدن این ارتباط شما مقصر هستید، حتما باید صمیمانه عذرخواهی کنید. اگر رفتار شما طوری باشد که طرف مقابل حس کند که چندان هم از آسیبی که وارد کرده‌اید پشیمان نیستید، این آشتی به وقوع نخواهد پیوست.

مثبت باشید

سعی کنید در کلام و در عمل مثبت باشید. حتی در جایی که طرف مقابل شما هم حضور ندارد، ‌از مسیر مثبت خارج نشوید، ‌زیرا ممکن است حرف‌های احیانا منفی که شما جاهای دیگر و در غیبت دوست خود مطرح کنید هم به طریقی به گوش دوستتان برسد و رغبت او را برای ترمیم این ارتباط از بین ببرد.

با احترام رفتار کنید

اگر واقعا تصمیم دارید ارتباط آسیب دیده‌ای را اصلاح کنید، حتما احترام آمیز رفتار کنید. حتی در حضور دیگران هم بهتر است چیزی در مورد اتفاقاتی که بین شما افتاده صحبت نکنید. به این روش حتی حسادت دیگران را هم بر نمی انگیزید.

صادق باشید

زمانی که موقعیت مناسب شد و خواستید در باره علت کارهایی که کردید که باعث شد به ارتباط‌تان آسیب برسد،صحبت کنید در مورد اشتباهاتی که مرتکب شدید صادق باشید. دروغگویی نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه اگر حقیقت ماجرا از جایی دیگر کشف شود، کار بدتر خواهد شد.

پایه و اساس را بر دوستی بگذارید

کلید اصلاح ارتباطات، صرف نظر از اینکه بخواهید صمیمیت گذشته را دوباره پیدا کنید یا حتی صمیمی تر از گذشته بشوید، داشتن یک دوستی قوی و محکم است. بیاموزید که دوستانه صحبت کنید، ‌احترام یکدیگر را حفظ کنید و مانند دوستان خوب به هم بچسبید. بسیاری از زوج‌های موفق زندگی، کاری یا تحقیقاتی، در ابتدا دوستان بسیار خوبی برای هم بوده‌اند.

گرچه حل کردن مشکل یک ارتباط می‌تواند مرحله‌ای بسیار سخت در زندگی باشد اما هر ارتباط شکست خورده‌ای درس‌هایی در مورد خود شما است که شما را برای فصل دیگری در زندگی آماده می‌کند.
هیچگاه از پیشقدم شدن برای زنده کردن یک ارتباط از بین رفته نترسید. یک نفس عمیق بکشید و به خاطر داشته باشید که دوست شما هم منتظر شماست.

برقراری مجدد یک ارتباط می‌تواند تاثیر بسزایی در شادمانی و آرامش بخشیدن به روح شما داشته باشد. داشتن یک دوست خوب و نزدیک، شادی و آرامش خاصی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

گاهی اوقات برای جبران یک اشتباه خیلی دیر می‌شود و ناگهان دیگر دوستی وجود ندارد که شما بخواهید برایش جبران اشتباه کنید. پس تا زمان هست و دوست شما هم هست، گذشته‌ها را جبران کنید و با هم سفر خوبی به سوی جاودانگی داشته باشید.

همشهری آنلاین

زیبــا شــو دات کام

برچسب‌ها ارتباطارتباطاتارتباطات آسیب دیدهچگونه ارتباطات آسیب دیده یا قطع شده را بهبود بخشیم؟رابطهروابطکلید اصلاح ارتباطات


۱۳۹۲/۰۷/۲۵

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۲/۰۷/۲۵


۱۳۹۶/۰۴/۱۶

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۶/۰۴/۱۶


۱۳۹۴/۰۷/۲۹

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۴/۰۷/۲۹

سلام هفت سال با یه پسر بودم خانوادش اجازه ندادن ازدواج کنیم خیلی دوسش دارم رابطمونو خراب کردن براش همه کار کردم بد دله چون تو خیابون باهم دوس شدیم وخودشم خیلی دختر دورورشه ازم سرد شده نمیدونم چیکار کنم چطور دوباره نظرشو به خودم جلب کنم چطور برشگردونم تو رو خدا کمکم کنید وگرنه میمیرم فکر اینکه با کسای دیگه میچرخه داره داغونم میکنه لطفا راهنمایم کنید

[پاسخ]

دوست عزیز سلام,لطفا همانند یک انسان واقعى صبر,ارامش,غرور,تعصب,وحرمت خود را حفظ کن بگذار برایت تلاش کنند نه اینکه خود را در مقابل کسى که لایق عشق تو نیست حبابى فرض کنى خواهشا رنگ تازه اى به زندگیت بده با اعتماد به نفس و توکل خدا.

[پاسخ]

سلام و عرض ادب,دوستان بیایید کمى راجب به داشتهاى انسانیتون بگید,اخه غرور وتعصب شما کجاست که به اجبار در معرض فروش گذاشته اید,احساس زیباترین چیزى هست که خداوند عطا کرده,لطفا در جاده بمبست حرکت نکنید,بیاید ١بار هم که شده از خودتون ازمون بگیرید,کافیه.

[پاسخ]

سلام من بانامزدم حدود هشت ماه است که نامزد کرده ایم واقعا هم همدیگه رو دوست داشتیم ولی چند بحث کوچک سر موضاعات پیش پا افتاده باهم داشتیم و این ها باعث دلسرد شدن نامزدم از من شده بود بگونه ای که از من متنفر شده است ولی من خیلی دوستش دارم و دوریش برایم مشکل است خیلی اصرار کردم برای بازگشتش ولی برنگشت بهنظر شما چکار کنم

[پاسخ]

سلام.من نزدیک دو سال با پسری که همکلاسی دانشگاهمه رابطه صمیمی داشتم که هدفمون ازدواج بود.همه چیز خوب بود تا دو هفته ی پیش که سر یه چیز نه چندان مهم بحثمون شد و اونقدر ادامه پیدا کرد تا من نتونستم جلوی خودمو بگیرم و باهاش بد حرف زدم و توهین کردم.و اون دیگه جوابمو نداد و ترکم کرد.ما تو مدت دوسال خیلی باهم خوب بودیم.خانوادمون میدونستن.خیلی قهر و آشتی داشتیم و هردفه کوتاه میومدیم. ولی این دفه اون کوتاه نیومد و زد زیر همه قول وقرارامون. هنوز نتونستم فراموشش کنم ومیخوام رابطمونو برگردونم. بخاطر خوب و پاک بودنش نمیخوام از دستش بدم لطفا کمکم کنید عشقش واقعا خالصانه بود.پشیمونم که بهش توهین کردم.نمیدونم بهش زنگ بزنم یا نه.واقع سر در گم شدم و فکرم خیلی مشغوله.

[پاسخ]

سلام
من یکی از بهترین دوستامو از دست دادمو دیگه نمیخواد با من دوست باشه چون چندین بار ناراحتش کردم
الان میگه که دیگه انگیزه ای نداره
منم هر روز تقریبا بهش میگم که همه چیز درست میشه و…
دیگه نمیدونم چیکار باید بکنم
خواهش می کنم راهنماییم کنید?

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

[پاسخ]

سلام من کیان ۱۴ ساله هستم,با دوستم حدود شش ماهی هست که قهریم ما پارسال خیلی باهم صمیمی بودیم همباشگاهی و همکلاسی هم هستیم, چیکار کنم تا دوستی کنیم؟؟

[پاسخ]

سلام من باپسری یک سال ونیمه ک دوستم خیلی همومیخواییم قراره بیادخواستگاریم .یک ماه پیش تولددوستش بود بهم گفت میایی گفتم اره ولی بایدروسریمودرارم گف ن بعدزنگ زد که تولدجورنشدوازاین حرفا.ولی بعداغکسشودیدم ک خودش رفته و بادوس دختردوستاش حسابی گرم گرفته وقتی بهش گفتم گفت چون دوست داشتم نبردمت تواون مهمونی دوس نداشتم لباستو دراری.چیکارکنم بهش بی اعتمادشدم توروخدا جواب ب اینیلم بدیمtaranesaadat0@gmil.com

[پاسخ]

anis پاسخ در تاريخ آبان ۵ام, ۱۳۹۴ ۱۷:۰۶:

سلام….ببین عزیزم این یه موضوع خیلی پیچیدس و نمیشه خیلی راحت ازش گذشت….این وسط پای یه دروغ وسطه طرف ب شما گفته ک جشن کنسل شده ولی خودش تنها رفته و بقول خودت با بقیه گرم گرفته…از طرفی هم گفته چون دوست داشتم نبردمت….این دوتا موضوع اصلا با عقل و منطق آدم جور درنمیاد….سعی کن منطقی ب این اتفاق نگاه کنی و اگر واقعا دوسش داری حتما با یه آدم فهمیده مثل یه مشاور صحبت کن///کسی ک همه ی جوانب رو در نظر بگیره

[پاسخ]

سما پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۹۴ ۲۰:۱۴:

سلام عزیزم من اگه جای شما بودم اصلا وقتمو واسه همچین ادمی تلف نمیکردم

[پاسخ]

سلام من حدود ۱ ساله با یه استاد دانشگاهی دوست شدم _ اون همسرش فوت کرده بود و من اونو از حالت افسردگی خارج کردم _ چند بار اومد شهرمون تا منو ببینه ولی من پیچوندم و چندبار خواست هدیه بفرسته که من قبول نکرذم _ تایم چت ما ب ۱۳ ساعت در روز میرسید ولی تازگیا خیلی کم شده بود و فقط متن میفرستاذ
بهش گفتم خواستگار دارم
از اون روز ب بعد دیکه یدونه پی ام هم نداده!!!!
چرا یدفعه بیخیال شد؟؟؟ما رابطمون خیلی خوب بود:-(

[پاسخ]

سلام من مدتی با شخصی دوست بودم که در اواخر دوستی به علت مشغله کاری باهم بودیم و من که به ایشون عادت کرده بودم همیشه ازشون گله میکردم که کمتر به من توجه میکنه و حتی شاید از من سرد شده که ایشون میگفتن منرا دوست دارن فقط باید کمی صبر کنم تا اوضاع کاری روبه راه شه. من هم به پیشنهاد یکی از دوستام دیگه سراغی از ایشون نمیگرفتم تا به قول معروف بترسونم ولی این راه فقط اوضاع رو به هم ریخت تا اینکه کاملا رابطه قطع شد با اینکه تقصیر من بود ولی پا پیش نگذاشتم و ایشون ٣ بار با فاصله زمانی زیاد اصرار کردن از نو شروع کنیم ولی نمیدانم چرا میگفتم نه با اینکه عاشقش بودم دفعه آخرم گفتم که به ایشون علاقه ندارم و دیگه خبری نشد تا اینکه متوجه شدم با کس دیگه دوست شدن اون موقع یه بارم زنگ زدن من پرسیدم که چیزی شده چیزی نگفتن و من میخواستم ایندفعه خودم پا پیش بذارم چون واقعا دوستشون دارم که گفتن وقتی من گفتم دیگه حسی بهش ندارم اون هم من را فراموش کرده من هم دیگه چیزی نگفتم فقط صبر میکنم. به نظر شما حرف ایشون صادق بود؟ اگر به من فکر نمیکنن پس چرا با وجود دوستی دیگر به من زنگ زدن؟ آیا به راحتی میتوان کسی را فراموش کرد؟ با اینکه باز هم نشانه هایی میبینم که میفهمم من را دنبال میکنن؟ چطور میتوانم رابطه ای را که خراب کردم آن هم با حرف مردم دوباره درست کنم؟ فقط دیگر غرور دخترانه ام اجازه نمیدهد باز هم پا پیش بگذارم؟ آیا فقط صبر کنم؟

[پاسخ]

و,,,ح پاسخ در تاريخ آبان ۱۶ام, ۱۳۹۴ ۰۴:۳۹:

سلام گلم,موضوع شما بسیار تعجب برانگیز است,شک نکنید سردى ایشون به دلیل کار و مشغله نبوده و چه بسا حدس شما راجب به تمایلشون با دیگرى درست بوده اما خود را اسباب بازى دست کسى که حرمت عشق شما را له کرد قرار ندید,لطفا بر خود ارزش بگذارید,غرور شما وقتى یک با له بشه صد بار دیگر هم خواهد شد چون خواسته شماست خواهش دارم تعصب داشته و نسبت به یک دنیاى جدید خودتونو اماده کنید و هرگز در کنار ایشون قرار نگیرید که چه بسا این بار بدتر خواهد شد,قیمت شما نامحدود و ارزشمند هستش سعى کنید اول عاشق خودتون باشید تا بتونید در معناى واقعى کسى رو دوست داشته باشید.

[پاسخ]

سلام.من همونیم که قبلا نظر گذاشتم توسایتتون.
ففط اومدم بگم که عشقم برگشته :))))

[پاسخ]

بعضی وقتها عجولانه برای بدست اوردن مجدد محبوب عمل میشه، ازانجا که انسان فطرتا جذب خدای خویش است.بهتر است وقتی سردرگم هستیم که چه باید بکنیم ،از خدا یاد بگیریم!!او چه میکند که معبود ومحبوب معشوق است؟؟ما میتوانیم از خدایمان بیاموزیم:بزرگ و سربزیر وسخت….و در سکوت،کمال وجلوه های خوبی و الهی مان را نه برای خودنمایی که صرفا بخاطر نفس و خود آن کار نمایان کنیم.کسی که خود را در یک رابطه عاطفی حقیر کند،عشقش را نیز قادر نخواهد بود حفظ کند!!!!

[پاسخ]

گاهی اوقات ارتباط عاطفی ما بایک فرد،گرچه برای ما مطلوب و غیر قابل کنارگذاشتن بنظر می اید،ولی واقعیت اینست که اگر سنخیتی بین ما و محبوبمان وجود ندارد،بایستی این عشق.را فقط از دور نگریست.وصال به هرقیمتی نباید اتفاق بیفتد چون وصال محبوبی که به هر دلیلی هم سنخ ما نیست،خاطره تلخ بدنبال دارد،بطوریکه باتجربه عواقبش به این نتیجه خواهیم رسید که ایکاش دوری امیخته باعشق را به وصالی که به اتمام عشق ختم شده ترجیحداده بودیم.

[پاسخ]

سلام. اگر دل کسی که دوستش دارید مال شخص دیگریست ، اون خانم هم یکی مثل شماست و در صورتی که عشق آنها دو طرفه باشد، دور از انصاف است که تلاش کنید او را دچار شکست عاطفی کنید که البته تبعات تلخی برای او در پی خواهد داشت. مگر اینکه عشق آنها یک طرفه و از جانب همین آقا باشد. از سوی دیگر گاهی با حفظ صلابت و عجول نبودن، شخصیت شما ممکن است خودبخود او را جذب کند. در نهایت به قول معروف: مرگ پایان کبوتر نیست!

[پاسخ]

با سلام. اگر شما روابط و رفتار خود را بررسی کرده و دیدید مشکلی در رفتارتان وجود نداشته که ایشان را دلسرد کند، بایستی جوانب دیگر مسئله را بشکافید. البته لازم به ذکر است که ما در کاوش رفتار و شخصیت خود لزوما موفق و دقیق نیستیم و این کار نیاز به ژرف نگری و تعمق دارد. در هر حال اگر عشق یا علاقه ای که ما در زندگی می یابیم، ما را تعالی ندهد بلکه به حقارت و التماس ما بینجامد فاقد ارزش است چون به مرور هویت ما را منقلب می کند. برای پذیرش برخی واقعیات باید محکم و قوی بود. اگر او رهایتان کرده و هرگز بهایی به پی گیری و التماس و عشقتان نمی دهد با توکل به خدا، خودتان را از این دلبستگی آسیب زا نجات دهید.

[پاسخ]

در اینجور مواقع صبر و سکوت و حفظ عزت نفس رو همیشه باید در نظر گرفت و از چهارچوب احترام به خویشتن خارج نشد.پذیرش قصور و اشتباه کار درستیه ولی گاهی باید منتظرمعجزه گذر زمان بود.گذر زمان ایجاد ارامش و نسیان اون خاطرات تلخ رو در پی داره.حالا که عذرخواهی کردید و میبینید که با پی گیریتون عصبی تر هم میشه،یه مدت راحتش بزارید،چه بسا اگه اونم به شما علاقه و دلبستگی داشته باشه،خودبخود دلتنگ بشه و برگرده.

[پاسخ]

بعضی وقتا آدم رفتار و صداقت خودش رو که بررسی میکنه میبینه مشکل خاصی وجود نداره،البته اطمینان به این امر هم دقت و واقع بینی میطلبد.وقتی مشکل در رفتارتان نبوده و ترکتون کردند، هرنوع التماسی برای بازگرداندن معشوق،به حقارت می انجامد،در حالیکه عشق تعالی بخش است نه ذلت آور.برای پذیرش شکست عشقی که همه بنوعی تجربه اش کرده ایم،شهامت و ایمان لازم است.هیچ عشقی ارزش حقیرشدمان را ندارد. فقط هوس و نفسانی بودن دلدادگی است که کوچکمان میکند.شجاع باشید واگر رفته درگیرش نشوید.

[پاسخ]

سلام خواهش میکنم جوابمو بدین.من عاشق یه پسر شدم که قرار شد یه پسر دیگه کمکم کنه که به اونی که عاشقش شدم برسم.بعد از مدتی اون پسری که میخواست کمکم کنه بهم علاقه مند شد بعدش بهم گفت اگه به عشقت نرسیدی باید بهم اجازه بدی بیام خواستگاریت .تو چت روم باهاش آشناشدم حرفاش جدی بود.میگفت دوسم داره.میگفت قیافه براش اصلا مهم نیست.بعد که عکسمو دید به کلی نظرش در موردم تغییر کرد.الان من موندم و حرفایی که قبلا بهم زد حس میکنم بهش علاقه مند شدم.بهم بگین چیکار کنم تا دوباره نظرش در موردم برگرده؟

[پاسخ]

ایلار پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۴ ۱۶:۰۴:

حفظ و یا برگرداندن به اصطلاح محبتی با این ویژگی که فرمودید،به قیمت تحقیرتان، خواهد بود.کسی که ظاهرتان راملاک انتخاب ساخته،دیریازود رفتنی است.البته میپذیرم که دل کندن از دلبستگی سخت است،نفس بنده از جای گرم بلند نمیشه!!!!اگر صبور ومحکم باشید یا می اید یا خیر..در هر دو صورت سربلند می مانید.

[پاسخ]

من میخوام زود برام بگید چیکار کنم

[پاسخ]

سلام…من چند سال پیش پسرم و همسرم رو از دست دادم بعد از اون هیچ ارتباطی با کسی نداشتم فقط سرکار رفتم و خانواده نزدیکم رو دیدم سال ها گذشت تا از عزاداری در اومدم چند ماه پیش با آقایی مربپط به کارم آشنا شدم که اصرا بسیار کرد با من دوست بشه و گفت از شدت عشق به من داره دیوونه میشه و کلی حرف های عاشقانه و پر از احساس…منم ارتباط دوستی رو باهاش شروع کردم هفته پیش از من تقاضای پول کرد و گفتم ندارم بعد به طور ناگهانی سرد شد تا حدی که یک روز کامل ازش خبر نداشتم بعد بهش زنگ زدم گفتم تو برای پول با من حرف زدی ناراحت شد و اونقدر خالت حق به جانب گرفت که بماند بعد گفت دیگه به من زنگ نزن نمیخوام بهم وابسته بشی برات خوب نیست…من خیلی ناراحتم چون بعد از مرگ همسرم این اولین بار بود که احساس رو تجربه می کردم…اول رابطه که شروعش نمیکردم بهش گفتم من داغ دیدم حساسم منو رها نکنی میگفت نه من تا آخر عمرت کنارت هستم…به نظرتون من چه‌کنم…بسیار غمگینم….

[پاسخ]

سلام
من هابیل از کردستان عراق این یک سالی میشه با زنی اشنا شدم در ایران و رابته ما خیلی خوب بود تا این یک ماهی میشه که سرد شده و کم جوابامو میده منم دارم دیونه میشم نفسم بزور بالا میاد و خیلی داغونم چون از جونم بیشتر دوسش دارم تا حد پرستش .
الان چیکار کنم که خوب بشه ها کمک کنید

[پاسخ]

سلام .وقتتون بخیر.ما پارسال با پسری از راه نت برای مساعل درسی اشنا شدم..با گذشت زمان و اصرار ایشون باهم دوست شدیم خیلی دوسم داشت همه جوره واسم وقت میزاشت و بگم مهربون ترین پسری ک دیدم….خیلی خصوصیت های خوب اما من دختر سختگیری بودم و همش بهش گیر میدادم سر قلیون نکشیدن و نماز همیشه خوندن و و خیلی چیزای کوچیک باهاش بحث میکردم اینقد خوب بود ک اصن باهام بد نمیشد….منم فکر میکردم کارم درسته ک زود عصبی میشم…از همه خصوصیاتم راضی بود زیباییم…حجابم…حیام .تو یه سال باهم بودنمون ک کلن ۴بار همو دیدیم بخاطر فاصله شهرامون….همش من میگفتم خسه شدم و تموم کنیم….اما اون من و نیگه داش و میگف بمون پام….تا اینکه بلخره خودش سرد شد و گف منصوره خسته شدم و گف دیگه نمیخوامت و رف…منم اصلا باهاش کاری نداشتم ام و تو مدت سه ماه همش گریه کردم و واقعا میخواستمش اما چون گف نمیخوامت فهمیدم بریده ازم…بعد سه ماه بهم پیام داد ک دلتنگتم….منم چون تو این مدت منتظرش بودم سر صحبت و باز کردم..بهش گفتم بیا ادامه بدیم اما گف منصوره میخوامت اما نمیتونم تو ادم جدی هستی من و دلسرد کردی ….بعد کلی خواهش گف اگه میخوای برات بمونم از خدا بخواه مهرت و بدلم دوباره بندازه…میدونم دوسم داره اما راهکار میخوام ک چیجوری مال خودم کنم حامدمو…کمکم کنید ممنون

[پاسخ]

سلام دوستان. برام دعا کنید من عاشقش بودم هستم زندگیمو به پاش ریختم دوسم داشت یا داره ولی نه در حد عاشق بودن … بعد چهار سال سختی شرایطش ونداشته هاش و…. ساختم .اومد خواستگاری اما تسلیم حرفایی خانوادش شد خانوادش با حرفاشون کوچیکمم کردن مادرش مذهبی و…. موندم کسی که نماز می خونه وقران و با حجاب وخدا رو قبول داره وادعاشون میشه آخر کلاس هستن فقط ادعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بیان در مورد ظاهر بنده خدا بگن ، بزرگتر ،و بد و باباش ورشکسته ستتتتتتتتتتتتت …….. وفقط اشتباه اولیه منو در نظر بگیرن ولی خوبی هایی که در حق پسرشون کردم هیچی نداشت با خوبی وتلاش من واز خود گذشتگیم وپولللللل من به همه چی رسید …. حالا من شدمممممممممم بدددددددددد در نظرشونننننننن موندم خدااااا کی میخواد به دادم برسه …… برامم دعا کنید ۳۲ ساله اممم زندگیمو به پاش گذاشتممممم…… میدونم .یقین دارم یه روز متوجه میشه اما اون روز ……………………………احمدددددد فقط از خدااااااا بترسسسس تو که ادعاتتت میشه مسلمونی و باخداااا ……

[پاسخ]

نمی دونم من یه تومار نوشتم از زندگیم …میل شد براتون یا نه ..کمک کنید

[پاسخ]

کمکم کنید ،خواهش میکنم

[پاسخ]

سلام ،من به کمک شماها نیاز دارم لطفا کمکم کنید ،من ترم ۴ دانشگاه بودم و رشتم مهندسیه شهرسازیه و نقاش هم هستم و چون تو رشته تحصیلیم از نظر اسکیس مهارت داشتم استاد دانشگام ازم خواست تو موقع تدریس بهش کمک کنم ..تو همین کلاس وقتی به بچه ها اسکیس یاد میدادم یکی از پسرا ینی همون عشقم بهم ابراز عشق کرد و چون ایشون هم شاعر بودن احساسشون مثل خودم بود…کم کم به هم نزدیک شدیم و خودش میگفت که قبلا یبار عاشق شده بوده ولی اون ترکش کرده بوده ولی من اولین کسی بود که باهاش ارتباط داشتم ..بالاخره من قبول کردم که به قوله خودش یارش باشم ..قبول کردم ،خیلی با هم خوب شدیم هر روز که میگذشت عشق رو تو چشاش میدیدم که خیلی دوستم داشت البته منم عاشقش شدم یه دو ماهی رابطمون خیلی خوب بود بیرون میریفتیم کنار هم بودیم ولی هفته ای یبار ،باره اخری که دیدیم گفت هیچ وقت دستامو ول نکن …تا این که ترم ت شد و تابستون اومد وسط ..اولاش خیلی خوب بودیم خیلی ابراز عشق میکرد هر روز چه شعرای عاشقونه ای برام مینوشت …ولی چون سرکار میرفت گفت نمیتونه بیاد منو ببینه ولی به جاش پاییز جبران میکنه حتی عاشق تر از قبل دستامو میگیره ..روز ها گذشت تا اینکه یهو سره یه بهونه الکی بهم گفت برم ما به درد هم نمیخوریم من هی التماسش کردم گفتم ترکم نکن ..تا این که گفت تازه فهمیده مریضی قلبی گرفته که حالشم خیلی بده جوری که هر هفته آمپول خدادتومانی میزد و اگه با امپول خوب نشه امکان زنده بودنش کمه ..از من خواست ترکش کنم که خودمو نجات بدم ..ولی من موندم چون دوسش داشتم بهش امید دادم تا این که کمکم سرد شد ازم دوباره خواست ولش کنم ولی من دوباره التماسش کردم گفتم بدونه تو میمیرم ..ولی اون گفت داره بهم لطف میکنه بعدا میفهمم ..خلاصه خیلی حرفای بدی بهم زد گفت که لطف کن مزاحم آرامش تنهاییم نشو ..برو ..من اصرار که نمیرم ..ولی اون منو تحقیر کرد ّ گفت دیگ دوستم نداره …من بازم چند بار پیام دادم اما جوابمو نمیده …خوااااهش میکنم کمکم کنید بدونه اون میمیرم ..ینی واقعا دوستم نداشت یا در حقم فداکاری کرد ؟اخه مگه میشه آدم از عشقش بگذره …اون از من ساده گذشت ..تورخدا کمکم کنید چیکار کنم که برگرده ؟اصلا برمی گرده ..من خودمو خیلی کوچیک کردم التماسش کردم …ینی برای چی یهو اینجوری شد ؟اون که عاشقم بود ؟نکنه یاده عشقه قدیمیش افتاده ؟یا این که میخواسته منو زده کنه ؟چه شعرای عاشقونه و نابی برام نوشت …تورخدا نطراتتونو بگین ؟منو از سردرگمی نجات بدیم دارم میمیرم ..میمیرم

[پاسخ]

نيلو پاسخ در تاريخ شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰:

اخه ما دخترا تاکی باید کول احساسات بسرا رو بخوریم کی میخوایم ازخواب خرکوشی بیدارشیم? بابا یارو واسه خوشکذرونی خواستت جرا سریش میشیجرا خودتوکوجیک میکنی ولت کرده خب به درک

[پاسخ]

سلام. خواهش میکنم پیامم روچاپ نکنیدوجواب روایمیل کنیدبرام,نزدیک یک ساله باپسری که درشهردیگه ای زندگی میکردوتوی دانشگاه باهاش اشناشدم دوست بودم,احساس میکردم خیلی دوسم داره چون دوسال داننشگاه اصرار میکردبهم منم سال سوم دانشگاه قبول کردمتواین یکسال به شدت بهش دلبسته شدم وباتموم وجقش بودم وهستم تواین مدت که ازم دوره همش میگفت عقیدم وتغییربدم وبزارم بغلم کنه ومنوببوسه ومیگفت نیازداره ونمیتونه تحمل کنه. ولی. یکم که باهاش حرف میزدم راضی میشدودوباره همون ادم قبل میشدوبهم ابرازعلاقه میکرد,الان ازهم دوریم وچن شب پیش گفت که بدردهم نمیخوریم. وپیش مشاوررفته وگفته بایددنبال شریک جنسی باشه ,تواین مدت نیازش بیشترشده بودومیگفت داره اذیت میشه,اوایل میگفت راهشوازدوستاش جداکرده ومیخوادبه فکرزندگی باشه ولی منتظربمونم تاشرایط فراهم بشه اماحالا دوباره زیرحرفاش زدوگفت به ازدواج فک نمیکنه وبدردهم نمیخوریم,وپنوتنهاگذاشت حالا من موندم بااین همه دلبستگی ,ادم بدی نبودهمش فکرمیکنم ازدوستایی که داشت تاثیرگرفته وبااین نیازجنسیه بالایی که داشت اینکاروباهام کرده نمیتونم باورکنم که دوستم نداره اون حتی توی خوابگاه به خاطردانشجوبودنش زندگی میکردبه هاطرم ازخیلی ازدوستاش برجداشدوهمش توی دانشگاه بامن بودوهیچوقت ازش بدی ندیدم واخلاقش باهام خوب بودحتی چن شب قبل این خرفاشم بهم ابرازعلاقه نیکردمث گذشته وازاینده ی بامن. حرف میزدنمیتونم باورکتم که دوسم نداره ذات خوبی داشت واحساس میکنم به کمک نیازداره وراهنماییه درست نمیشه قضاوت نمیکنم ولی فک نمیکنم دوستاش بیتقصیرنباشن دوس دارم برش گردونم چون زندگی بدون اون برام سخته. بهش ازطریق اینترنت پیام دادم وگذشتمونوبراش یاداوری کردم وگفتم که. چراانقدباهام بدکرده بهش گفتم ازاپام هشتم کمک بخواه تاراه غلط رونری وبه حرف مشاورت گوش ندی ولی هیچ جواب نداد,همش احساس میکنم بایدباهاش حرف بزنم ازیه طرف نمیخوام غرورم بیشترازاین شکسته شه ازطرفی همیشه که باهاش حرف میزدم راضیش میکردم خودشم میگفت بخاطرم ازخیلی چیزا گذشت ولی پشیمون نیس نمیدونم تواین چن روزه نیازشچقدبهش فشاراورده وچه کسایی روش تاثیرگذاشتن که دوباره بدشده,کمکم کنیدمن بایدچجوری به خودم وخودش کمک کنم وقتی میدونم اون ادم بدی نبودچرامیگه ازم سردشده,دوس نداشتم تورابطم گناه کنم وقتی پیشم بودزودراضی میشدوقبول میکردومیگفت تحمل میکنه اماحالا که دورشده ومنونمیبینه عوض شده من چیکارکنم که دوباره برگرده پیشم چجوری کمک کنم بهش بعضی وقتادوس دارم بازم براش پیام بارم چون هنوزبلاکم نکرده وپیامام رومیخونه ولی هیچ جوابی نمیده,کمکم کنیدخیلی عاشقشم هیچ وقتم ازش بدی ای ندیدم اصن نمیدونم یهوچراازم گذشت تاکی انتظاربکشم که برگرده میترسم اگه سراغی نگیرم ازش ازم دورتربشه ودیگه منویادش نبادازطرفی هم غرورموچه کنم,یه ماه دیگه دانشگاه شروع میشه ومن میبینپش. اینجوری داغون میشم,کمکم کنید.خواهش میکنم پیامم روچاپ نکنیدبخاطرغلط املایی منو ببخشیدچون باعجله نوشتم

[پاسخ]

شایان پاسخ در تاريخ شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵:

سلام عزیز..
تو بهتره از نفوذی که در اون داری کمال استفاده رو بکنی چون حتما اگر این کارو انجام بدی یه کارای اتفاق میفته و تو باید بهش محبت بیشتر ابراز کنی تا متوجه بشه که چقدر اونو دوست داری و برات مهمه،به خدا توکل کن و شروع کن تا دیر نشده…بای

[پاسخ]

سلام.من با دوس دخترم بهم زدم…خیلی همو دوست داشتیم تا اینکه بخاطر یه سووتفاهم که دوستم به دوس دخترم گفته بوده من دستمو تیغ زدم اما من نزده بودم بعد چند روز گفتم عکس دستتو بده گفتم نزدم میخواست بره اما نزاشتم ولی خیلی باهام سرد شد تا اینکه کارمون رسید به جایی که بهم دیگه فوش دادیم خیلی پشیمونم میشه کمک کنید برش گردونم
؟؟؟؟

[پاسخ]

به نظر من پای کسی که دوستش دارین بمونین ولی اگر زمانی متوجه شدین تمایلی واقعا نداره بزارینش به حال خودش…
دوست داشتن رو نمیشه به زور در خواست کرد
تو ۷ میلیارد ادم رو کره زمین هستن کسایی که خوشبخت تر شین
همه چیز به مناسبترین انتخابتون بستگی داره
منی که به این نتیجه رسیدم یه ادم بی تجربه از عشق نیستم.نمیخوام بگم الانم بی عاطفه شدم به خاطر اتفاقایی که برام به خاطرش افتاد…کسی غیر خودش نمی فهمه اندازه ی عشق منو.خیلی از شبو روزا به خاطر رفتارای تندش از اتاق پامو بیرون نذاشتم …حتی به خودشم نمیتونستم بگم چقدر اذیت میشم.یه جور برخورد تندی داشت که نمیشد باهاش راحت حتی صحبت کرد…به هر حال یکم مواظبه خودتون باشین.طرف مقابل همون قدری براتون احترام قایله که شما به خودتون احترام میزارین

[پاسخ]

پارسال اردیبهشت بالاخره با کسی که ۵ ماه دنبالم بود دوست شدم.همه چیز تا ۶ ماهه اول فوق العاده بود.ولی بعد از اون…
به بهانه ی بدهکاری و مشکلاتی که خونه داشت روز به روز اخلاقش تند تر شد.من تموم سعی ام رو کردم که بهتر شه.گاهی هدیه های کوچیک میگرفتم خوشحالش کنم.گاهی یه شام میخوردیم دور هم.ولی تاثیرش به اندازه همون لحظه بود.بعضی وقتا خود ادم هم میفهمه که چیزی عوض نمیشه ولی میخواد تموم تلاششو بکنه.
عجیب شده بود تموم تقصیر ها هم می انداخت گردن من!
زمانی که متوجه شدم تلاشم بیخوده بهش گفتم میتونه دنبال زندگیش بره ولی قبول نکرد…
چند ماه به همین روال دحشتناک گذشت
فروردین امسال ازم خواست که یک مدت با خودش تنها باشه.خب این هم یک بهانه بود…
میدونستم دیگه بی فایدس هر حرکتی از جانب من.رفت…
یه مدت بعد از تمام شبکه های اجتماعی منو بلاک کرد…
فقط ۲ هفته طول کشید تا بفهمم برای همیشه رفته،پای نفر ۳ هم در میدنه با اینکه خودش حای بعد اون ماجرا بار ها اعتراف کرد تو واسه ی من هیچی کم نزاشتی…حالا مگر اینکه من حدود رو رعایت میکردم که خوشحالم از این بابت.
یه مدت بعد هم تموم دروغاش و تموم کاراش بر ملا شد…خودش هیچ دفاع یا حرفی واسه کارا نداشت
حتی وقتی پرسیدم چرا هم زمان با من وقتی حتی ازش خواستم که بره و نرفت پای کس دیگه ای در میدن بود جوابی نداشت بده و گفت واقعا نمیدونم چیکار کردم…ازم خواست فقط ببخشمش و گفت که با اینکه من دوستت داشتم ولی همه ی دوست داشتنا به جایی ختم نمیشه!که این جملش کافی بود واسه اینکه بفهمم این مدت با کی گذروندم…
یه مدت یعد هم فهمیدم احتمالا از مواد مخدر جدیدا داره استفاده میکنه و تو خونشون هم همین وضعه و با یه دختر خیلی پایین تر و بی بندو بار میگرده…
کلا از این دوست داشتنا بکشین کنار به نظرم…
رفتارایی که باهام داشت اینقدر تلخ بود که الان فکر اینکه بخوام دوباره این حماقت رو کنم با اینکه درسته همه ادم ها مثل هم نیستن ولی خیلی میترسم…من واقعاااا دوستش داشتم…هر جوری که بود…حتی با تموم کارایی که در حقم کرد و گفت میدونه بد کرده…ولی از طرفیم اگر بیشتر طول میکشید من بیشتر تو این رابطه به مرور یه طرفه ضریه میخوردم…
همیشه دوست داشتن کافی نیست…به نظرم اول باید مناسب خودتو پیدا کنی بعد با عقل دوستش داشته باشی
زابطه هایی که فقط قلب وسط باشه با اینکه یه عشق بی دلیله ولی اکثرا تهش جداییه
زمانی که منطقتم بگه طرفت مناسبته و عقلتم تاییدش کنه واسه دوست داشتن،اون عشق واقعیه…
این نظر شخصیمه.چون هر کدوم از شما الان عاشق که باشین هیچ حرفی تاثیر نداره
به هر حال مواظبه خودتون باشین
مرسی که خوندین❤

[پاسخ]

سلام من به شدت کمک میخوام
من یه دخترم وبایه پسرهم سن خودم دوست به هیچ وجه ما عاشق شدیم ومن ازین بابت مطمعنن چن وختی گذشت یه سه باری غیبش زد ولی باراخررفت ک رفت وقتی بهش اس دادم گوشیش پیش رفیقش بود وروز بعدخودش اس داد اما ازون روز ویچیزی شبیه دعوارفت ودیگه نیومد…
تا هشت ماه ازاین ماجرا گذشت ومن خبردار شدم که یکی ازدوستای من خواسته باهاش دوست بشه اما اون رد کرده ودرمورد من باهاش صحبت کرده واون گفته من دوستش داشتم وعاشقش بودن اما اون(ینی من)خیلی سزد برخورد کرده
من بهش حق میدم من توی زوابط احساسی لنگم ینی نمیتونم احساساتمو به راحتی بیان کنم واون ازین جریان به این نتیجه رسیده ک من دوستش ندارم البته چن باریم وخیلی زدم توذوقش ینی کامل ازمن ناامید شده وفک کرده رفتارم سرده وبه دوستم گفته ک دیگه نمیخوادبامن باشه و اون منودوست نداشته
نظرتون چیه؟؟

[پاسخ]

من همکارمو به شدت دوست دارم .دوبار ازش خواستگاری کردم اون به من جواب رد داده و بعد از اون کلا با من قطع ارتباط کرده و جواب سلامم نمیده .امیدی به برقراری رابط هست؟ لطفا راهنمایی کنید

[پاسخ]

Mc kheili mamnonam…

[پاسخ]

من دختری ۱۷ساله هستم.الان حدود ۶ماهه ک با پسری که همسن خودم هست دوست بودم دراصل اون بود ک عاشقم کرد و خیلی دوسم داشت البته تا امروز.من قبلا یکبار اونم بدلیل اینکه مجبور شدم بهش دروغ گفتم.ولی بعداز اون خیلی خوب بودیم باهم.چندین بار شد ک ناراحتم کرد خیلی شدید.و حتی دوشب پیش مشکلی پیش اومد ک گفتم تنهاییو ب ناراحتی ترجیح میدم و اونم گف باشه خدافظ.ولی بعدش دوباره رابطمون درس شد تا امروز که من به خواست دوستم یه برنامه رو نصب کردم و پاک کردم بعدش و ابشون گفته بود اون برنامه نرو.و من بدخاطر اینکه نفهمه رفتم بلاکش کرده بودم و برنامرم پاک کردم ولی ایشون با گوشی دیکه رفته و دیده ک من انلاین بودمو الان فک میکنه من بهش دوباره دروغ گفتم.ولیاینطور نیست.من بهش گفتم ببخش و اشتباه از من بوده ولی ایشون گفتن که دوسم دارن ولی میخوان فراموشم کنن چون دیگه باورم ندارن.و حسشونو به من سرکوب میکنن از این پس .من حتی خیلی سعی کردم برگردن حدود۸۰تا اس زدم ولی دریغ از ی جواب فقط ی جواب.زنگم زدم جواب ندادن و گفتن کلا تمومه.میخواستم کمکم کنین اینکه آیا ممکنه پای شخص سومی وسط باشه؟یا واقعا اعتمادش رفته.اخه بخاطر یه همچین موضوعی مگه میشه از کسی ک ادعا داشت عاشقشه و گذشت.کمکم کنین خواهش میکنم. من دوسش دارم

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ تیر ۳۱ام, ۱۳۹۴ ۱۷:۲۲:

خانوم محترم با سلام شما اول این که نباید بهش دروغ میگفتی چون پسر از کوچک ترین دروغی نمی گذرن (درسته شما گفتید من دروغ نگفتم ولی پسرا به دروغ بسار حساس هستن )و اگه شما واقعا واقعا دوسش دارید خودتون برید سراغش و برگردونیدش ولی اگر دوسش ندارید حماقت محضه برید سراغش .اون وقت هم احتمال اینکه شخص سومی باشه خیلیخیلی زیاده چون خودتون باعث شدید که شخص سومی به وجود بیاد

[پاسخ]

سلام من ۳سال باهمکلاسیم ۱رابطه عادی داشتیم ولی همیشه حتی روزهای سختم کنارم بودمن بعد۳سال بهش علاقه مند شدم ولی اون ۱دیگه دوست داره ولی قبول کرد باهام دوست بشه ولی همش به اون دخترفکرمیکنه در ارتباط باهاش من چیکارکنم که بیخیال این دختربشه و عاشق من بشه خواهش میکنم کمکم کنید

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2019. حق کپی رایت محفوظ است

پورتال جوانان ایرانی

اگر شما هم به‌تازگی رابطه‌تان به هم خورده است، این مقاله را بخوانید…

اگر می‌خواهید عشق سابقتان را دوباره به رابطه برگردانید چند نکته مهم برایتان داریم که سعی می‌کنیم با سرعت هرچه تمام‌تر برایتان بازگو کنیم که زیاد وقتتان را نگیرد.

شاید بد نباشد که اول یک چیزی درمورد خودم بگویم. من عادت داشتم که همیشه اشتباهات بزرگی در روابطم مرتکب شوم… وقتی می‌خواستم یک نفر را به رابطه برگردانم کارهای افتضاحی می‌کردم. با گذشت زمان خیلی چیزها یاد گرفتم، موفقیت‌های زیادی پیدا کردم و الان سعی می‌کنم به بقیه دخترها و پسرها هم کمک کنم چطور عشقشان را به رابطه برگرداند.

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

واقعاً اینقدر وقت نداریم که من همه تاریخچه زندگیم را برایتان تعریف کنم. به‌خاطر همین سریع سر اصل مطلب می‌روم.

الان باید روی یک آمار دقیق و عمده تمرکز کنیم.

کسانی‌که در غم و اندوه به هم خوردن رابطه‌ای هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقاً برعکس آنچه که باید بکنند را انجام دهند. به همین خاطر همه تلاشم این است که قبل از اینکه صدمه جبران‌ناپذیری به رابطه‌تان بزنید راهنماییتان کنم.

در هر فاجعه‌ای، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است.

رابطه شما هم از این امر مستثنی نیست. ممکن است رابطه‌تان یک مشکل اساسی داشته باشد که باید برطرف شود اما بعداً هم می‌توانیم به آن بپردازیم. الان باید خونریزی را بند بیاوریم.

برنامه این است. می‌خواهم یک توصیه رک و پوست‌کنده بکنم.

اولین کاری که باید بکنید این است که دیگر طوری رفتار نکنید که انگار عشقتان از نظر بیولوژیکی دیگر هیچ تمایلی به شما ندارد.

این یعنی ضعیف، منفعل و بیش ‌از حد حرف‌گوش‌کن هستید. به دلایل بیولوژیکی و تکاملی که الان نمی توانیم توضیحشان دهیم، زن‌‌ها دنبال مردهای قوی‌ای هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند. و مردها به‌هیچ‌وجه به ز‌ن‌هایی که به آنها اجازه می‌دهند هرکاری که می‌خواهند بکنند، احترام نمی‌گذارند (این یعنی از روی عادت مورد خیانت قرار می‌گیرید).

می‌دانم که خیلی سخت است بعد از به هم خوردن رابطه ظاهرتان را طوری نشان دهید که قوی هستید اما این کار واقعاً حیاتی است.

برای متوقف کردن آسیب‌ها خیلی سریع با ۱۰ اشتباه شروع می‌کنیم:

۱۰ اشتباهی که به طرفتان ثابت می‌کند تصمیم درستی گرفته است

افرادی که صدمه می‌بینند معمولاً کسانی هستند که می‌گویند نمی‌خواهند بازی کنند. این خیلی بد است. مسئله این است که این بازی انجام می‌شود چه بدانید که نوبت شماست یا نه. زن و مردها بطور مداوم همدیگر را آزمایش می‌کنند تا ببینند طرف مقابلشان فرد خوبی برای ادامه دادن رابطه با او است یا نه. اگر نخواهید بازی کنید، از همه چیز دور می‌افتید. با ترک این ۱۰ اشتباه به خودتان ثابت خواهید کرد که ارزشش را دارید.

اشتباه ۱: بیش ‌از ‌حد مهربان بودن و تصور اینکه این عمل باعث می‌شود برای همه مورد خوبی به حساب بیایید

نباید اینقدر راحت هرچه طرفتان می‌گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه‌تان عالی باشد.

اینطوری درموردش فکر کنید. در همه داستان‌های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد، درست است؟ در فیلم جنگ ستارگان هم آدم‌های خوب بودند و هم آدم‌های بد. این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسائل می‌شود. و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته‌کننده خواهد شد.

خیلی مهربان و خوب بودن یعنی خیلی منفعل، بی‌اعتماد به خود، مضطرب و قابل پیش‌بینی هستید. این خسته‌کننده است.

دوست دارید شعله عشق رابطه‌تان را روشن کنید؟ یادتان باشد که برای روشن کردن شعله آتش، اصطکاک لازم است. پس روی حرف خودتان بایستید.

اشتباه ۲: اینکه بخواهید با دلیل و منطق طرفتان را وادار کنید به رابطه برگردد

نمی‌توانید با بحث منطقی رابطه‌تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید اما برای طرف مقابلتان نمی‌توانید.

نمی‌توانید یک نفر را قانع کنید دوستتان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به آن طریق عمل نمی‌کنند.

قلب انسان‌ها واکنشی است نه منطقی. پس به‌جای اینکه با بحث منطقی طرفتان را برگردانید، کارهای دیگری هست که می‌توانید انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

اشتباه ۳: عجز و لابه کردن

امیدوارم که شما اینطوری نباشید…

خیلی‌ها برای نگه داشتن طرفشان دست به عجز و لابه می‌زنند، “خواهش می‌کنم نرو، هرکاری که بخواهی برایت می‌کنم…”

به هیچ‌ وجه اینکار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد.

این یعنی به محض اینکه یک نفر بهتر سر راه طرفتان قرار بگیرد، شما را ترک می‌کند. هیچ‌وقت برای برگرداندن او التماس نکنید.

اشتباه ۴: بمباران کردن طرفتان با گل و هدیه

 تابحال شنیده‌اید، “عشق من را نمی‌تونی بخری!”

شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، برای شما جذابیت نمی‌خرند.

درواقع، حتی می تواند تنفرآور هم باشد. اینکار به طرفتان می‌گوید که فکر می‌کنید به اندازه کافی خوب نیستید که روی خوبی‌های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خودتان برای او هدیه می‌خرید. هیچ‌وقت اینکار نکنید، هیچ‌وقت!

اشتباه ۵: هر ۵ دقیقه یکبار بگویید “دوستت دارم”

افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، اینکه بخواهید تند تند به طرفتان بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. خیلی‌وقت‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که هروقت طرف مقابل بفهمد که چقدر دوستش دارید، کم‌کم از شما دور می‌شود. این اشتباه است! دلیل دور شدن وی این نیست.

خسته کردن طرفتان با دوستت دارم‌ها چندان کار رمانتیکی نیست. و باوجود آنچه تصور می‌کنید، اینکه بگویید، “من واقعاً واقعاً دوستت دارم” چیزی نیست که او دوست دارد بشنود.

احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرفتان را از شما دور کرده است، چون نشان می‌دهد که گدای عشق و محبت هستید.

اشتباه ۶: تفاوت‌های جنسی را فراموش نکنید

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

خیلی وقت‌ها افراد نمی‌توانند نظر جنس‌مخالفشان را به خود جلب کنند چون کارهایی می‌کنند و طوری رفتار می‌کنند که نظر خودشان و هم ‌جنسانشان را جلب می‌کند.

منظورم این نیست که شما همجنس‌باز هستید یا اینطور رفتار می‌کنید.

منظورم این است که مردها و زن‌ها به چیزهای مختلفی جذب می‌شوند. نمی‌توانید از چیزهایی که برای خودتان جذاب است برای جلب توجه جنس مخالف استفاده کنید.

مثلاً مردها بیشتر جذب ظاهر زن‌ها می‌شوند درحالیکه برای زن‌ها بیشتر شخصیت مردها مهم است.

این به آن معنی نیست که مردها نباید به ظاهرشان برسند یا زن‌ها نباید سعی کنند آدم‌های خوبی باشند. معنی آن این است که باید تلاشتان را بکنید که روی چیزهایی که برای طرف‌مقابلتان جذاب است بیشتر کار کنید.

اشتباه ۷: همه قدرت را به طرفتان بدهید

 طوری رفتار نکنید که اگر طرفتان شما را ترک می‌کند انگار زندگیتان به پایان رسیده است. اینکار همه قدرت را به او می‌دهد و باعث می‌شود شما یک بدبخت بیچاره به‌نظر برسید که هرکس می‌تواند راحت دور بیندازدتان. این چیز جالبی نیست و فقط تازمانی ادامه پیدا می‌کند که یک فرد جدید از راه برسد. اگر می‌خواهید طرفتان را برگردانید باید احترام خودتان را نگه دارید.

اگر می‌ترسید که احترامتان را نزد او از دست داده باشید، ناراحت نباشید، می‌توانید آن احترام را دوباره برگردانید.

اشتباه ۸: دام ظاهر و پول

فرهنگ ما طوری است که همه تصور می‌کنند ظاهر و پول برای همه در درجه اول اهمیت قرار دارد. اما واقعیت امر این است که مردم ما اینقدر کوته‌بین نیستند. مخصوصاً وقتی رابطه‌ای نزدیک با طرف مقابل داشته باشید.

ظاهر و پول نمی‌توانند پایه و اساس یک رابطه پایدار را بسازند. این‌ها فقط مثل پرده خانه می‌مانند که بعد از یک مدت کهنه شده و دل صاحبخانه را می‌زند.

بعضی‌ها اشتباه کرده و می‌گویند، “فوقش اینقدر پول از دست می‌دهم اما باز او را به‌دست می‌آورم.”

نه! باید وارد عمل شوید. با کنار گذاشتن ۱۰ اشتباهی که عنوان می‌کنیم و بعد به‌کار بستن نکاتی که در قسمت تکالیف می‌گوییم، برای برگرداندن عشقتان اقدام کنید.

اشتباه ۹: درک اشتباه نشانه‌ها

وقتی طرف‌مقابلتان می‌خواهد برای اصلاح اوضاع به شما فرصتی بدهد، یک نشانه‌ وجود دارد. اما باید این نشانه‌ها را درست درک کنید تا دچار اشتباه نشده و به‌موقع و طوریکه آنها دوست دارند به آن نشانه‌ها واکنش دهید.

این مورد کمی سخت می‌شود. اما می‌توانید درمورد رفتارهای انسانی مطالعه کنید، مخصوصاً درمورد دینامیک‌های مرد و زن و روابط عاشقانه.

 وقتی اطلاعاتتان در این زمینه زیاد شد، آنوقت می‌توانید با نشان دادن علامت‌های خاص خودتان، شروع به تاثیرگذاری و گرفتن کنترل هر رابطه‌ای کنید.

اشتباه ۱۰: کمک نگرفتن

خیلی‌ها با اشتباهات مختلفی که پشت‌سرهم مرتکب می‌شوند، رابطه‌شان به‌طور دردناکی به‌هم می‌خورد. در اینگوه مواقع اکثر افراد نمی‌دانند چه باید بکنند. اما برای به‌دست‌آوردن و برگرداندن دوباره طرفتان یک راه درست و یک راه اشتباه وجود دارد.

ممکن است موجب ناراحتی بعضی شود اما اگر وقت بگذارید و کمی درمورد روان‌شناسی و نیازها و امیال پایه‌ای انسان مطالعه کنید، می‌‌توانید کنترل از دست رفته رابطه را برگردانده و دوباره دل طرفتان را به دست آورید.

اما باید تلاش کنید و این یعنی کمک بگیرید. شما با خواندن این ۱۰ اشتباه قدم اول را برداشته‌اید، الان دیر وقتش است که سراغ تکالیفتان بروید.

همین الان دست از همه این اشتباهات برداشته و جلوی صدمه بیشتر را بگیرید…

برچسب ها : برگشتنچطوری عشقمو برگردونمعشقعشق سابقمردمانمیخوام عشقم برگرده

۲۷ آذر, ۱۳۹۲

۵ اردیبهشت, ۱۳۹۰

۹ آذر, ۱۳۹۱

دنبال کردن

روشهای موفقیت

رابطه تان را با رئیستان بهبود بخشید

۲۹ تیر, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

همسرتان دروغ می‌گوید؟ این مقاله کمکتان می‌کند دروغش را فاش کنید

۵ آبان, ۱۳۹۵

ازدواج و خانواده

روز پدر را چطور بگذرانید

۱۴ خرداد, ۱۳۹۱

مد و مسائل زندگی

ادراک بین فردی

۲۶ خرداد, ۱۳۸۷

روشهای موفقیت

هفت گام برای انتخابی بهتر در زندگی

۲۹ آذر, ۱۳۸۸

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

۱۴ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

رابطه جنسی ضربدری : آثار زیان‌بار و مخرب آن

۸ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بایدها و نبایدها بعد از ناراحت کردن همسر

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور زندگی تکراری را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای خواندن درس‌های تحلیلی و دشوار

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره‌تان شود

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم‌ترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

انواع محیط کاری و لباس‌هایی که مناسب آن‌هاست

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور در مهمانی لباس خود را با فرزندتان ست کنید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ نکته شگفت انگیز برای پذیرایی از مهمان‌ها

۲۶ دی, ۱۳۹۷

تغذیه و تناسب اندام

۹ نکته برای داشتن رژیم غذایی سالم و تناسب اندام

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای این‌که زندگی کسِ دیگری را زندگی نکنید

۱۵ دی, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

شاید سوال هایی مانند: چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  آشتي كردن با دوست پسر میخوام دوست پسرم برگرده قهر با دوست پسر چگونه با دوستم آشتی کنم  راه های آشتی با مردان راه هاي آشتي كردن با دوست چگونه با شوهرم آشتی کنم من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه عاشق شدم چيكار كنم من عاشق یک پسر شدم چگونه به دختری بگوییم دوستش داریم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه فردی را عاشق خود کنیم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ شما را به این صفحه از تیم سربرگ تازه هدایت کرده.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر می کنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکار کنم عشقم عاشقم بشه، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث می شود طرف مقابل تان سریعتر ازشما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل م یشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام می کند، در اینترنت ویا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکار کنم عشقم عاشقم بشه هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمی کنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ? دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال چگونه با دوست پسرم اشتی کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام می دید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ می دهد و به ندرت پیام ها را جواب می دهد کارهایش راتوضیح نمی دهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار می تواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمی کند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چگونه فردی را عاشق خود کنیم را برای خودتون مطرح کنید و به جواب چگونه فردی را عاشق خود کنیم برسید.

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا می کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن. حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی. با توجه به این نکات شما می تونید هر شخصی را شیفته خود کنید.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم، (چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است) می باشد دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

برگرداندن عشق از دست رفته توی شش حرکت علمی انجام پذیره.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام می گیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد :

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق

صفحه اصلی

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

راهنمایی…

در پاسخ به فرهاد سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ ب…

در پاسخ به محبت سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به…

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

سلام جناب آفای حسین پور.بنده پیغامم را دو بار نوشتم اما ثبت…

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خود…

09129305020

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند: عشقم رفته میخوام برگرده میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ ایا عشقم برمیگرده  چه دعایی کنم که عشقم برگرده  فال برگشتن عشق  میخوام برگرده چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  میخوام عشقم برگرده  عشقم رفت چیکار کنم برگرده  فال برمیگرده یا نه

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید، چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکارکنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید. تیم سربرگ تازه با ۴ سال تجربه در ترمیم و بازگشت عشق راه کاری مناسب را به شما پیشنهاد می کند، در ادامه با ما باشید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام میکند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکارکنم عشقم برگرده هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

در ادامه تصمیم داریم راجب اشتباهتی که افراد  در راه برگرداندن عشق از دست رفته مرتکب می شوند صحبت کنیم، افراد زیادی این سوال را از بنده می پرسند که چیکار کنم عشقم برگرده، همه این اشخاص عنوان می کنند که حاظر هستم هر کاری کنم تا عشقم برگرده پیشم، اما نکته همین جا است اگر شما میخواهید عشقتان برگرده نباید هر کاری انجام بدید، زیرا بعضی از اقداماتی که انسان ها بصورت غریزی برای برگردوندن عشق رفته خود انجام می دهند در اصل باعث بروز اختلال در مراحل بازگشت می شود.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.اشتباهات به اینجا ختم نمیشه گاهی مشاهده میشه که خانم های زیادی برای دیوانه کردن یک پسر دست به دعا و طلسم می زنن که خرافاتی بیش نیست

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،… گاهی شخص شما را بلاک می کند و شما دنبال این هستید که بدانید وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی و باید چیکار کرد وقتی عشقت بلاکت می کنه می تونید راجبش بیشتر مطالعه کنید.

اصرار و این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمیکند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد بنفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

دلایل عاشق شدن انسان ها

سالها تحقیق بر روی این زمینه محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدامی کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، (یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن). حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون به یک شخص وابسته می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ (یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت)، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر می گیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم است، دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره ای که از شما وجود دارد تخریب شود و به عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید همانطور که گفتیم هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

۶٫مرحله ششم آخرین و مهم ترین مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته است که می توانید راجب آن بیشتر مطالعه کنید.

اکثر مراجعه کنندگان بنده فقط یک چیز را می خواهند یک سوال را مدام تکرار می کنند آیا عشقم برمیگرده عشقم رفته میخوام برگرده چیکار کنم؟!

باید این رو بدونید وقتی که عشقتان شما رو ترک کرده برای این کار دلیل داشته و دیگه از ادامه ی این رابطه منصرف شده پس برای اینکه بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید و عشقتان رو برگردانید باید دست از انجام دادن یک سری کار ها بردارید و برای موفقیت خودتون از تکنیک هایی استفاده کنید که علمی هستن.

برای مرحله اول باید دست از انجام دادن ۵ اشتباه خطرناک بردارید. (بیشتر بخوانید)

اینکه شما غریزی عمل کنید تا به هر قیمتی شده عشقتان را بازگردانید بی نتیجه خواهد بود و فقط فاصله ایجاد شده را بیشتر میکنید.

شاید قطع ارتباط خیلی سخت باشه اما برای اینکه عشقتون برگرده باید در مرحله دوم  بصورت کامل قطع ارتباط کنید تا احساس منفی و تنش های بوجو آمده از بین بره.

برای بازگشت عشقتون دعا کردن یا فال برگشت فایده ای نداره، چون اگر این چیز ها واقعیت داشت و تاثیر گذار بود هر شخصی می توانست هر فردی را بدست آورد و این غیر ممکن هست، تنها راه اینکه بتونید کسی رو بخودتون جذب کنید افزایش تاثیر گذاری روی اون فرد و یادگیری مهارت های ارتباطی است، دیگران با توجه به رفتار شما عاشق میشن شما باید تکنیک های رو که برای جذب یک شخص استفاده میشه رو آموزش ببینید.

 

من حسین رجب پور هستم یک محقق، نویسنده و پژوهشگر، هر چه که در این مقالات مطالعه می کند تجربه سالها تحقق و نگراش است، در سربرگ تازه ما تصمیم داریم به ارائه محتوای مفید، گام ارزش مندی در جهت آموزش مهارت های راتباطی و تقویت شخصیت افراد داشته باشیم. هر گونه کپی برداری از مقالات بدون ذکر منبع تحت پیگرد شدید قانونی قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

نامه نوشتن به فرشته عشق

دلایل شکست عشقی

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

متن جالبی بود امااگه دیگه به طرف دسترسی نداشته باشیم چطور برشگدونیم؟

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

اگه دیگه راهی نباشه با طرف در ارتباط باشیم چه جوری رابطه از دست رفته رو درست کنیم؟ گاهی واقعا آدم فقط امیدش به خداست. نه گاهی همیشه.اما شما بگین وقتی طرف رفته و هنوز عاشقی باید چیکار کرد. خواهشا منی که امیدم فقط به اون بالاییه، حرفی نزنید بهم که ته دلمو خالی کنین.

Daghighan mese man hasiiii??

رل بزنیم

عزیزم درکت میکنم…اما کسی که رفته دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشه میدونم با این حرف ناراحت میشی اما کاری نمیشه کرد زندگی قانون جدایی هاست. من خودم ۷ سال با کسی بودم که عاشقش بودم الان ۳ روزه همه چی تموم شده و من حالم اصلا خوب نیست ولی خودمو باید سرگرم کنم که روم تاثیر نزاره دعا نکن برگرده دعا کن فراموشش کنی خودتون رو عذاب ندید بخاطر کسی که لیاقت نداره انتقام هم نگیرید فقط دنبال موفقیت برو مطمعن با چند سال بعد پیدات میکنه و میخواد که دوباره باهاش باشی و تو یادت به روزای الانت بیوفته که درد داری درد جدایی داری و با پا پسش بزن انشالله موفق باشی خودتو مشغول کن و با ذهنت اجازه نده بهش فکر کن و یه جایگزین به اسم خدا واسش بیار تو زندگیت.عاشق خدا شو….در پناه حق.

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

واااااقعا مث منی خدا باماست

واقعا کسایی ک ول میکنن میرن خیلی پستن لایق خوبی نیسن فقط امیدوارم ی روزی پشیمون برگردن و واسه دوباره بودن با ماها التماس کنن اون موقع قدرمارو میدونن .دوستان شماهم ناراحت نباشین همیشه که اینجوری نمیمونه خدای ماهم کریمه

سلام عرض شد میتونید سوالاتتون رو به این شماره ارسال کنید.(از طریق واتس آپ یا تلگرام) ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

ای جونم عزیز دلم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

انها هم میگن که خداشون کریمه.میگن مجبور به این هستن که برن.میگن که زندگی با اجبار رو نمی تونیم

سلام بعد از ۱۰ سال تنهام گذاشت و رفت.به هر دری زدیم که حداقل یکی از مون بره سر یه کار ثابت تا بتونیم زندگی مشترک و شروع کنیم فایده نداشت که نداشت.. بعدش گفت خسته شدم! گفت توان خوشبخت کردنت و ندارم! خیلی راحت کنارم گذاشت و گفت با هر کی دوس داری ازدواج کن! دلم خیلی براش تنگ شده. ازش بی خبرم..حتی نمیدونم اون ازدواج کرده یا نه فقط امیدم به خداست که برش گردونه. تو رو خدا برام دعا کنید..

سلام از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید مشکلتون قابل حله

منم دقیقا عین شمام با این تفاوت ک فقط گاهی باهم حرف میزنیم ماهم سر مسائل مالی اینطوری شدیم.واقعا نابودم الان امیدوارم هردومون با یه خبر خوش برگردیم به زندگی

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ایشالله برمیگرده امیدت به خداباشه

الهی… امیدتو از دست نده اون برمیگره هر روز ب خودت بگو برمیگرده مطمئن باش نتیجه میده

سلام خسته نباشید به مدت ه با شخصی اشنا شدم و علاقه مند بود که بیشتر باهم اشنا بشیم این مدت باهم خوب بودیم و مشکل نداشتیم .ولی دیشب من یه دوروغ گفته بودم و متوجه شد و کات کرد.از اون موقه جوابم و نمیدن.من امروز پیام زیاد فرستادم و با خوندن متن شما تو سایتتون متوجه اشتباهم شدم خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنین که چطور رفتار کنم که برگردن

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ما پسرا به دروغ خیلی حساسیم.اگه میخواید برش گردونید باید اول ببینید که پای کسی در میون هست یا نه و اینکه واقعا عاشق همید یا نه.بعد از اون باید بتونید اعتماد طرف مقابلو بدست بیارید.ابراز احساسات کنید و بگید که دیگه همچین کاری که قبلا کردید رو انجام نمیدید.بعد از اشتی به احتمال زیاد اون دروغ و کاری که انجام دادید رو خیلی به روتون میارن.هربار که اینکارو کردن با پشیمونی بگید که اشتباه کردید و دیگه اینکارو انجام نمیدید.از کاراش هم دلخور نشید چون دروغ یه دختر برای پسری که عاشقشه خیلی سخته

سلام.تحمل دوریش واسم واقعا سخته.۳ روزه سر ۱ سوتفاهم ترکم کرده هرچقدهم توضیح دادم براش فایده نداشت.دقیقا همین کارایی که گفتین انجام نده رو انجام دادم التماس کردم مدام زنگ زدم ولی دریغ از جواب.رک گفت برو دیگه تمومه نمیخوامت.منم شکستم و برگشتم اما الان با خوندن این متن تصمیم گرفتم یه مدت بحال خودش بذارمش بلکه دلش تنگ شده.آدم مغروز و احساسی هست میدونم عاشقمه فقط یکم عصبیه امیدوارم زودتر خودشو پیدا کنه و برگرده.بی صبرانه منتظرشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

زندگی زیباست اگر بگذارند عشق هم زیباست اگر بگذارند قدر لحظات کنار هم بودن را بدانیم لعنت به تنهایی و تنهایی…

ای جون عزیز دلم …

سلام لطفا کمک کنین همسرم رفته الان منو نمیخواد یعنی ده تا پیامک من میزنم اون حتی یک پیامکو نمیزنه زنگ میزنم رد تماس میده البته بگم من خودم باعث شدنه سال پیش بهش خیانت کردم الان اونارو مترحمیکنه یا اینکه هی میگه من دیگه دوستت ندارم هرکیو فرستادم دنبالش جواب نداد خودم رفتم دنبالش جواب نداد فقط میگه نمیخوام من یه دختر هشت ساله دارم هی میگه مامانو میخوام مامانشم میگه نه تورو نه بچه رو میخوامهر راهی که به فکرم رسیدو انجام دادم ولی نشد چکار کنم من الان نه دنبال خیانتم نه چیزی من همسرمو خیلی دوست دارم الانم بخاطر کاری که کردم شرمسارم بهشم گفتم زنگ میزنم رد میده کمکم کنین چکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

هر کاری بگین کردم فقط میگه طلاق البته مادرشم طلاق گرفته وهمه خانواده من میگه راه مادرشو داره میره چکار کنم لطفا راهنماییم کنین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بهش اطمینان خاطر بدید.اگر عاشق هم بودید برید جاهایی که اوایل رابطه با هم بودید و خاطره هارو زنده کنید.با یک شاخه گل و زانو زدن و طلب بخشش و اینکه بیاد و زندگیتونو عالی تر کنید درست میشه.بهش اطمینان بدید که دیگه خیانتی نمیکنید و هر روز باهاش مهربون تر از دیروز باشید

بچها من پنج ماه پیش با پسرعموم رل زدم،رابطمون خوب بود و قصدمون هم ازدواج بود،خیلی عاشقم بود از رفتارش کاملا پیدا بود اما نمیدونم چیشد ک ۱۷روز پیش یهو بهم گفت ما بهم نمیرسیم و ما برای هم نیستیم حلالم کن و رفت…و حالا من موندم و یه دلی ک خیلیییی تنگه و فقط روزامو میشمرم میگم شاید پشیمون بشه و برگرده،تا حالا هیچوقت احساس شکستمو نشون ندادم و هیچکس حتی خودش خبر نداره چی به روزم اورده ولی من تو خلوت خودم دارم میمیرم….بچها چکار کنم منتظرش بمونم؟!?بنظرتون برمیگرده؟؟؟تروخدا بگین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

نه بابا برنمیگرده بیا با من رل بزن @m_2015_m

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

سلام من بایکی اشناشدم بهم گفت خیلی دوستت دارم ویکساله که میخامت بخاطراینکه مغرورم نگفتم فکرکردم ک واسه همیشه میمونه اماتمااام اون حرفاش فقط یک شب بود شب دوم دیگه بهم پی نداد همینطورشب سوم بهش گفتم چتع چیشدع خوندولی جواب نداد نمیدونم چش شده بود

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام ببخشید در شماره شما ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ واتسپ و یا تلگرام نیست چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور. این شماره هم واتس آپ دارد هم تلگرام یا شماره را اشتباه ذخیره کردید یا مشکل از گوشی شماست از طریق آی دی میتونید به تلگرام پیام بدید در بخش ارتباط با ما روی لینک تلگرام کلیلک کنید

سلام ماچندوقتی باهم بودیم ولی سرمشکلاتی که برام پیش اومدوخدمت سربازی جداشدیم میخوام دوباره پیشش باشم ولی نمیخوادمنوخطشم تازگیاخاموش کرده تروخداکمکم کنید

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من و عشقم خیلی همدیگه رو دوس داریم ولی این چند وقت کمی سرد شده بود همیشه تمام مسائلشو برام میگفت ولی این چند وقت بود کلا بی حوصله بود منم احساس اضافی بودن بهم دست دادباهاش کات کردم البته کلا اخلاقش اینطوریه یه غار تنهایی لعنتی داره تا یکم بش فشار میاد میره تو خودش …الانم دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم برگردم عزت نفسم میره زیر سوال و این موضوع خیلی برام اهمیت داره از اون روز هم کلا دیگه واتساپ تلگرام روزی یبار میاد اونم چند دیقه…نمیدونم چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام. خسته نباشید من سر یک مسئله به طرفم توهین کردم و تحقیرش کردم و حرفی زدم که نباید…. راستش حال روحی خوبی نداشتم و اصلا متوجه نبودم چی میگم، واقعا منظوری نداشتم . حالا بلاکم کرده، هرچی بهش پیام میدم فقط میخونه بعدم بلاک میکنه. میخوام باورم کنه و منو ببخشه

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

مث من

سلام مشکلات تمام کسانی که عشقشون ترکشون کرده رو خوندم . اما من کسی روکه سالها عاشقش بودم رو ترک کردم اومدم تو این قسمت ببینم ترفندهاش چیه که جدیدا داره انجام میده. بهم دروغ گفت دروغ های کوچیک خودخواهی داشت منم آدم تو داری هستم هی منتظر شدم ببینم شاید درست بشه اخلاقش اما نشد خستم کرد عشقش الان تبدیل به نفرت شده . رفت دم عطاری قرص …..خرید فیلم گرفت گفت دارم خودکشی میکنم برام فیلم فرستاد من که دیدم حالم بد شد و از اون ببعد ازش متنفر شدم وقتی فهمیدم دروغ به این بزرگی بهم گفت و باعث ناراحتی و آزارم شد الان دیگه از اون عشق خبری نیست که هیچ حالم از هر چی عشقه بهم میخوره . پس وقتی یک نفر گفت نمیخوادتون التماس نکنید خواهش و تمنا نکنید دست به کارای کودکانه نزنید آهنگ عاشقانه نفرستید این کارا فقط حال اونو بیشتر بهم میزنه .

رل میزنی @m_2015_m

سلام خوبید من دنبال راهی هستم که بگه چطور عشقمان را برگردونیم شما واقعا فکر میکنید با این روش ان ال پی بشه؟

بله دوست عزیز با کمک علم ان ال پی و قانون جذب عشق تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد افراد میتونن موفق بشن

من اولاش برام خیلی سخت بود وقتی رفت ولی حالا برام عادی شده ۵سال ب پاش موندم ولی لیاقتمو نداشت اگه عشقتون رفت بزار بره و طعم جدایی رو بچشه و آدمای دنیا رو بشناسه….بدونه ک هیچکی مثل تو نمیشه چند بار ولم کرد رفت ولی باز برگشت و من چون خیلی دوستش داشتم نتونستم نزارم برگرده ولی العان دوباره رفته….

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه بدون اون نمیتونم زندگی کنم ولی الان میگه منو نمیخواد و میخواد از من جدا بشه باید چیکار کنم ??

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه ۲۲سالمه عاشقشم و اون میگه دیگه دوسم نداره و میخواد از من جدا بشه گوشیش خواموشه و خونه پدرشه میگه فقط طلاق اگه طلاقم ندی مهرمو میزارم اجرا من بدون اون میمیرم چیکار باید بکنم؟

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

عاشقم عاشق اون بالاسری اون که تنها باما پریدو هرزگی نکرد

سلام دوست دختر من رفته الان یک هفته میشه،من راهکارها رو خوندم یک هفته هستش ازش خبری ندارم فقط پروفایلشو چک میکنم،میخوام بهش الان پیام بدم به نظرتون چه پیامی بدم؟

سلام عرض شد برای ترمیم یک رابطه زمان نیاز است و در کنار این زمان شما باید تکنیک های بازگشت به رابطه را اجرا کنید تا بتونید عشق خودتون را برگردونید برایاطلاع از مراحل چطوری عشقم رو برگردونم میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

سلام من دو سالو خورده ای با یکی رابطه دارم ب خاطرش همه کار کردم اما اشتباهاتم زیاد بود اونم همینطور اما من همیشه بستم چشمامو اشتباهاتشو ب روش نیاوردم یا خیلی راحت بخشیدمش اما اون هر بار ک اشتباه کردم ب سختی منو میبخشید و همیشم منت گذاشت ک بخشیدمت چند بار ترکم کرد با التماس برشگردوندوم الانم سر ی سو تفاهم ترکم کرده دارم میمیرم خیلی دوسش دارم من قبل اون یه عشق یک طرفه داشتم به یکی از فامیلا هفت سال عشق یک طرفه داشتم و عذاب می کشیدم این اقا منو نجات داد حالا اگ برنگرده من واقعا دیوونه میشم تموم کارایی ک اشتباهه رو انجام دادم ینی کلی التماسش کردم چیکار کنم من بدون اون دیوونه میشم خیلییییی عاشقشم با تموم نداری هاش هم کنار اومدم کمکم کنید?????

روابط عمومی موسسه سربرگ تازه اقدام به اطلاع رسانی رایگان راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته می کند برای اطلاع یافتن از راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

دخترا همشون همینن داش ناراحت نباشین همشون اگه بفهمن عاشقشونین دیگه تره ام براتون خورد نمیکنن. من خودم عاشق دختر خالم هستم. خیلی رابطمون با هم خوب بود حتی چن بار غیر مستقیم حرفای عاشقانه بهم میزد. ولی وقتی بهش ابراز علاقه کردم دیگه محلم نمیذاشت . حتی جواب سلام منو هم تو تلگرام نمیده ولی رفتارش قبلا عینهو عاشقا بود ولی الان محلم نمیذاره. تازگیا متوجه شدم به پسر خالم که هم سنمه نظر داره بدون اینکه پسر خالم چیزی بهش بگه. تازه بلاکمم کرده دختر خالم.

آره داداشا دخترا رو اول عاشقشون کنید بعد وقتی مطمئن شدین عاشق شدن بعد کم کم بهشون نزدیک شین. دخترا همینن یهو دیدین تغیر رفتار دادن. دعا کنین عشقم برگرده.

به نظر من ما هم گاهی وقتا جوری زیاده روی توی عاشق بودن بهشون انجام میدیم ک واسشون تکراری میشیم باید فراموششون کنیم و یکی ک مثل خودمون تو عاشقی باهامون رفتار کنه پیدا کنیم خیلی دوست دارم یکی دیگرو پیدا کنم ک وقتی عاشقم شد مثل من بهم ابراز علاقه کنه

من که از شما راضی ام و اومدم به تمام کسایی که کامنت من رو میخونن بگم که تروخدا ریلکس و اروم باشید و اشتباهات من رو تکرار نکنید و التماس و اصرار رو بزارید کنار صبور باشید و با اعتماد بنفس و با آرامش کامل با خانم گلرویی و آقای رجب پور در ارتباط باشید تا به نتیجه برسید. ممنونم از تیم سربرگ تازه که ارامش قلبی رو بمن برگردوندن و همچنین صبرو حوصله خانم گلرویی عزیز که به حرفهای بنده گوش دادن و کمک کردند.

در پاسخ به arash شما به من و تیمم لطف دارید باعث خرسندی است که تونستید نتیجه مناسبی بگیرید

من میخام برگرده.هردومون مغروریم تهدیدم کردگف این باربرم دیگه برنمیگردم الانم رفته.منم دارم دیونه میشم.همیشه سرمسائل کوچیک باهام بحث میکنه خیلی اذیتم میکنه ولی من خیلی دوسش دارم چی کارکنم میدونم دیگه نمیاد.اون اولین من بوددلم میخاست آخرینمم باشه ازین طرف نمیتونم باعذاب وجدانم کناربیام من دوسش داشتم براهمین ازبین این همه اونوانتخاب کردم کاش قدرمیدونست…

در پاسخ به ساره سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

سلام جناب آقای دکتر عزیز و محترم بنده سودجو هستم و مخلص شما. شما زندگی و همسرو بچه های من رو برگردوندید من حالم خیلی خیلی بد بود بخدا دارم اشک میریزم و اینارو می نویسم یک شبم نمیتونستم بخوابم تا صبح بیدار می شدم و بدنم میلرزید تمام آرامش از خونم رفته بود چه درد وحشتناکی بود الهی هرچی از خدا بخواید بهتون بده خونوادتونو همیشه نگه داره واستون دوره های شما فوق العاده بود ممنووون و تشکر همیشه قدردانتون هستم

در پاسخ به حسن.سودجو سلام عرض می کنم آقای سود جو خیی خوشحالم و براتون آرزوی خوشبختی می کنم. قدر فرصت خودتون رو بدونید و دیگه اشتباه نکنید احساسات زنان بسیار شکننده است اگر احساسات همسر شما یک بار دیگر قربانی نداشتن مهارت ارتباطی و بی توجهی شما بشه مشخص نیست که آیا باز هم بشه کاری برای بازگشت کرد یا خیر پس از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید. درود

سلام به همگی من براتون دعا میکنم مشکل همتون حل بشه شما هم دعا کنید من زود تر بمیرم راحت شم اگه دعام کنید ممنون میشم

یکی عاشقه عشقش هم عاشقه

دوستان ناراحت نباشین ماها هم خدایی داریم من بعد ۸سال رابطه ول کرد یهو رفت ن ب تماسام پاسخ داد ن چیزی بیشتر ک زنگ زدم دلیل بپرسم بلاکم کرد تو یه اس نوشت تهمت زد ک وقتی دانشجو بودی دورت پر بود.اشکال نداره فدای سرتون کسی که رفته بذارین بره گم شه یه روزی اونام تاوان میدن

سلام،از رویه دلتنگی خودشو میزد به بیخیالی با اینکه خیلی بی صبرانه منتظرم بود خیلی مغرور بود یکبار میگفت دوستت دارم یعنی واقعا از ته دلش بود،نمیدونم یه شب چیشد باهاش دعوا افتادم و مقایسش کردم بعدش گفت تمام،بهش پیام دادم کلی جوابمو با گریه داد هم برایه خودش درد اور بود جدایی هم برایه من.تنها اشتباهی ک کردم رفتم و به فامیلشون گفتم فامیلش هم رفت به گوشش رسوند یعنی دیگ رابطه انگار داشت برمیگشت براش زنگ زدم تماسو برقرار کرد ولی بعد اینکه فهمید به فامیلشون گفتم بهم گفت ازت متنفرم برو.بعدش ساعت دوازده شب برام اسممو صدا کرد ولی تصمیم گرفتم بهش پیام ندم تا چند روز میشه بگید به این زودی ها بهش پیام بدم یا نه اصلن چیکار کنم؟توروخدا کمکم کنین خیلی داغونم

در پاسخ به fatemeh سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

راهنمایی…

در پاسخ به فرهاد سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ ب…

در پاسخ به محبت سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به…

سلام جناب آفای حسین پور.بنده پیغامم را دو بار نوشتم اما ثبت…

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خود…

09129305020

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد راز موفقیت کاملا محفوظ می باشد

تعداد امتیاز: 284

چکیده مقاله :

انتشار : 1396/01/21 93 نظر 354,430 بازدید

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

آیا می دانید با قانون جذب عشق و خود هیپنوتیزم برنامه ریزی ذهن و ضمیر ناخودآگاه، می توانید عشق از دست رفته خود را برگردانید؟ حتی می توانید یک رابطه خاص را جذب کنید. اگر مدام شکست عشقی می خورید، بازهم هرگز محکوم به تنهایی نیستید. با قانون جذب عشق می توانید به رویایی ترین زندگی مشترک فکر کنید. اگر در انتخاب اشتباه نکرده باشید، قانون جذب عشق، همه آن چیزی است که به شما کمک می کند تا عشق از دست رفته خود را برگردانید. حتی نجات یک رابطه وقتی همه چیز غیر ممکن به نظر می­ رسد.

 

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند 10دقیقه است.

جذب افراد خاص بعد از یک شکست عشقی با بکارگیری پکیج قانون جذب عشق و هیپنوتیزم موضوع این مقاله است.

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال بسیار زیاد با یکی از مشکلات زیر مواجه شده اید:

گاهی اوقات نیاز داریم آخرین تلاشمان را برای برگرداندن عشق خود انجام دهیم چون جدایی واقعا سخت است اما معمولا این مواقع همه فقط یک نصیحت برای ما دارند؛ فراموشش کن و به زندگی ات ادامه بده!!! گاهی وقت ها نیاز دارید برای آخرین بار هم که شده برای بهبود رابطه خود، هرکاری که می توانید بکنید و در اعماق قلبتان ب خود می گویید که اگر فقط یک شانس دیگر داشته باشم، همه چیز را در رابطه ام جبران میکنم و از خود می پرسید: آیا می توانم عشقم را برگردانم؟

خبر خوب : شما می توانید با استفاده از “قانون جذب عشق”،عشق از دست رفته خود را برگردانید و یا فرد خاصی را جذب کنید.

قانون جذب عشق یا قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هرچیزی که فکر کنی به طرف تو جذب می شود که در مقاله قانون جذب مفصل به آن پرداخته شده است. شما می توانید کسی را که دوستش دارید، عاشقش هستید و مهم ترین فرد زندگیتان است را به راحتی در کنار خود داشته باشید. می دانم که تردید دارید که چگونه می توانیم خودمان با بکارگیری قانون جذب هر جنبه از واقعیت زندگیمان را جذب کنیم که شامل جذب فردی خاص در زندگی هم می شود.باورکردنی به نظر نمیرسد اما واقعیت دارد و من همواره ازاین تکنیک استفاده می کنم. این موضوع، شامل بازگشت همسر سابقتان به زندگی، یا بازگرداندن عشقتان و حتی دوستی که سالهاست سر مسایل بی ارزش باهم قهر هستید نیز می شود. این شگفت انگیزترین بخش قانون جذب عشق محسوب می شود.

حتما بخوانید: مراحل قانون جذب سریع ثروت، عشق، شغل، سلامتی و …

سوال اکثرمخاطبان این مقاله این است:

پاسخ ما این است:

ما در این مقاله به ارائه راهکارهای واقعی پرداخته ایم. توصیه میکنم تا انتهای این مقاله جذاب با ما باشید.

شاید از نظر شما جمله بالا بیشتر به یک پیام تبلیغاتی شباهت داشته باشد تا یک خبر واقعی! اما دوستان خوبم؛ بدانید که قانون جذب و قانون جذب عشق، همیشه کار می کند؛ چه آن را باور کنید و چه باور نکنید! چه شما آن را بپذیرید، چه نپذیرید! همین حالا نیز عده ای از آن سود می برند. ممکن است در مقالات و یا “دوره آنلاین اسرار ناگفته ی قانون جذب” من، چنین استنباط کرده باشید که باید ارتباطی که قطع شده را فراموش کنید. دوستان، منظور این بوده که وقتی ارتباطی قطع می شود،باید دلایل بسیار مهمی وجود داشته باشد. باید این دلایل را بررسی کنید. اگر برای این دلایل کاری نکنید، برگرداندن آن فرد به زندگیتان کار درستی به نظر نمی رسد. من در پکیج آموزشی ” چگونه همسر دلخواه و رابطه رویایی را با قانون جذب عشق ، جذب کنم؟  ” مفصل این موضوع را توضیح داده ام.

آیا به همان اندازه که برای جدایی دلیل داشته اید، به همان اندازه یا بیشتر، برای بازگرداندن عشقتان دلیل دارید؟؟؟

توجه به این نکته در کارکرد قانون جذب عشق بسیار مهم و اساسی است

1- لطفا سوال بسیار سرنوشت ساز زیر را در قسمت وسط بالای برگه ای بنویسید.

حتما بخوانید: چگونه همسر دلخواهم را با قانون جذب عشق، جذب کنم؟

2- سمت راست برگه زیر سوال، تمام عوامل مثبت و دوست داشتنی که در رابطه از دست رفته برای شما مهم بوده را با شماره لیست کنید.

3- سمت چپ برگه زیر سوال، تمام عوامل منفی رابطه و همه چیزهایی که شما را آزار می داد و دوست نداشته اید را با شماره لیست کنید.

این تمرین دقیقا مثل دو جلسه مشاوره، ذهن شما را به چالش می کشد. ممکن است نوشتن برایتان سخت باشد و کمی کند پیش رود. اما اگر تحمل کنید و همه جنبه های رابطه را بررسی کنید حتما موارد مثبت و منفی زیادی را بیاد خواهید آورد.

3- زمانی که دیگر هیچ چیزی برای نوشتن ندارید، برگه خود را جلوی روی خود بگیرید.

4- دو ستون چپ و راست را در دو کف ترازوی انصاف و واقع بینی دادگاه ذهن خود قرار دهید. چه احساسی دارید. احساس تو قاضی است.

دوست من اگر اختلاف زیاد نیست و یا کفه عوامل منفی و موارد آزاردهنده رابطه شما سنگین هست، بدانید که قانون جذب عشق به شما می گوید که واقع بین باشید. این رابطه برای شما مثل سم است. رهایش کنید. اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اگر نمی توانید رهایش کنید و وابسته شده اید توصیه می کنم دقیقا این مشکل را درمان کنید تا بتوانید رابطه را رها کنید. نه اینکه سم را نوش جان کنید.

اکنون سوال این است:

اگر دو نفری را که با هم نساخته اند و به هر دلیلی از هم جدا شده اند را دوباره در کنار هم قرار دهید، تقریبا همیشه همان نتایج قبل ظاهر می شود. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افرادی که بدون تغییر، دوباره نزد هم برمی گردند، خیلی زود از هم جدا می شوند. شرایط ارتباطی افرادی که از هم جدا می شوند و دوباره رجوع می کنند، عموما در بار دوم و یا چندم، خیلی پیچیده تر و دشوارتر می شود. دوستان توجه کنید، وقتی همان افراد قبلی در کنار هم قرار می گیرند، همان نتایج مشخص قبلی را تجربه خواهند کرد.

بدانید که باید طرفین این ارتباط تغییر کنند. برای این کار هم فقط سه راهکار وجود دارد :

حتما بخوانید: چگونه باید از چنگال افکار و باورهای منفی رها شویم؟

امیدوارم متوجه شده باشید که مهمترین و  بهترین کاری که باید قبل از بازگشت به ارتباط مشکل دار قبلی انجام دهید، این است که تغییر کنید و  افراد جدیدی شوید. قانون جذب عشق برای افراد سابق که تغییر نکرده اند، همان نتایج سابق را به همراه دارد. یا باید افراد تغییر کنند؛ یعنی افکار و باورهای جدیدی در آنها شکل بگیرد و رشد کند و یا اینکه باید شخص یا افراد جدیدی جایگزین شوند که در واقع افکار جدید باعث می شود قانون جذب به شکل و فرم جدید در زندگی ارتباطی آنها عمل کند.

در واقع بهترین نتایج کاربردی “قانون جذب عشق” زمانی است که شما آدم های جدیدی شوید

افراد جدید هرگز نتایج قبل را در ارتباط  جدید خود تجربه نمی کنند. این روش بهترین توصیه روانشناسان و مشاورین ازدواج نیز هست. این روش همیشه بهترین روش خلق رویایی ترین ارتباط با فردی که دوستش دارید ولی قبلا نتوانسته بودید در کنار هم آرامش و محبت را تجربه کنید، محسوب می شود.

 درچه مواردی “قانون جذب عشق” عمل نمی کند؟ (کدام ارتباط را نباید برگرداند؟ )

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

بدانید که این ارتباط مسموم است. در راهکار دوم که در بالا اشاره شد، عموما این نتایج بروز می کند: 

یعنی یکی از طرفین، مشاوره می رود و درمان می شود و تغییر می کند و به همان ارتباط  قبلی برمی گردد اما چون طرف مقابل تغییر نکرده باید یکسری از مسائل را بپذیرد و تحمل کند. این ارتباط حتی اگر مجددا هم برقرار شود، حلقه محبت و علاقه دو طرفه در هم قفل نخواهد شد. من اینگونه ارتباط را صلاح نمی دانم. این ارتباط نیست، آویزان شدن است. این فرد باید یک عمر در خفت و خواری به سر ببرد و مطمئنا روزی از گدایی محبت و عشق خسته خواهد شد و طلاق عاطفی اولین اتفاق در این ارتباط خواهد بود. راهکار، همان مورد سومی است که در بالا به آن اشاره شد. پس تصمیم نهایی با خود شماست.

حتما بخوانید: نشانه‌های عزت نفس پایین و نشانه های عزت نفس بالا

در این بخش از مقاله خواهید دانست که بالاخره چطور می توانید عشق خود را جذب کنید.

این مقاله برای همه کسانی است که در مورد استفاده از قانون جذب برای جذب فردی که دوستش دارند (یا بهتر بگم عاشق هستند) پرسش دارند، اما می ترسند که بپرسند. مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چطور کسی را که دوست دارید به زندگیتان جذب کنید. چطور با استفاده از قانون جذب فردی خاص را که عاشقش هستیم به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب برای پیدایش یا آشکار سازی فردی خاص در زندگی از طریق “تمرکز بر خودتان” کار می کند و ارتباطی به سایر افراد ندارد. این فقط در مورد شماست. این راز بزرگی است که به شما گفته می شود. درک درست و فهم عمیق این موضوع سخت ترین بخش از قانون جذب است. من افراد بسیاری را دیده ام که شاید 5 سال است که قانون جذب را اجرا می کنند. حتی بیشتر کتابهای مرتبط با قانون جذب را نیز مطالعه کرده اند. اما همچنان و همیشه دنبال تغییر افراد و شرایط بیرونی هستند. این افراد جواب نخواهند گرفت. پس وقتی کسی را دوست داریم یا می­ خواهیم جذب کنیم، “خودمان و ارتباط مان” تنها چیزی است که می­ توانیم به آن فکر کنیم. اما همیشه تصور کرده ایم که باید از قانون جذب استفاده کنیم تا آن فرد ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. ما به دنبال راهی هستیم تا فردی را برخلاف میل باطنی به کاری واداریم. ما به دنبال این هستیم تا روح و روان کسی که هیچ علاقه ای به بودن در این ارتباط را ندارد، تسخیر کنیم. اما قانون جذب تماماً در مورد شماست، در مورد افکار شما، احساسات و فرکانس تان. شما نمی توانید از قانون جذب سوء استفاده کنید. شما نمی توانید با قانون جذب به کسی صدمه بزنید. فراموش نکنید فرد مقابل شما هم سیستم فعال احساسی و ارتعاش ذهنی را دارد. او نیز باید در فرکانس شما باشد و یا تمایل داشته باشد تا با افکار و باورهای شما همسو شود.

بنابراین حتما می پرسید: چطور می­ توانیم بر خودمان تمرکز کنیم و در نتیجه قانون جذب، فرد مورد نظرمان را برایمان جذب کند؟

کارهای که برای جذب فردی خاص به زندگیتان حتما باید انجام دهید:

همه تغییرات با افزایش عزت نفس و خود باوری آغاز می شود. همه کارتان را رها کنید. اکنون وقت تقویت خود دوستی و خود عشقی است. اگر به راحتی نمی توانید، یا سالها روی این موضوع کار کرده اید و الان احساس می کنید نمی شود!!! از خود هیپنوتیزم تقویت عزت نفس و خود دوستی و خود ارزشمندی قدرتمندانه استفاده کنید. باید باور کنید و درک کنید که فردی بسیار عالی هستید و این به فکری که دیگران درباره شما می کنند هرگز ارتباطی ندارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که فردی شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما باشد، درحالی که هم اکنون خودتان را دوست ندارید. چطور می توانید کسی را دوست داشته باشید؟! در حالی که از خودتان متنفرید؟ اعتماد به نفس، ابزاری قدرتمند است و افراد را جذب شما می­ کند.

شما نمی توانید با حال خراب و گریه و زاری ناشی از رفتن عشق تان قانون جذب عشق را بکار بگیرید. ما ازآموخته های خود در قانون جذب می دانیم که افکار منفی مجددا منفی های بیشتر و حال بدتری را برایمان بوجود می آورد.

اگر می خواهید قانون جذب عشق عمل کند، لطفا و لطفا و لطفا افکار و باورهای منفی تان را همین الان رها کنید.

مثال:

“زندگی بدون عشقم دیگه معنی و ارزش نداره!!!!”

“بدون اون نمی تونم زندگی کنم!!!”

“پیدا کردن فردی مناسبتر سخت است!”

 “چرا هیچ کس خوبی مرا نمی بیند؟”

یا “چرا کسی مرا دوست ندارد؟”

شما ویژگی ­های بسیار عالی دارید که شما را سزاوار عشق و توجه هر کسی می­ کند. دیگران به شما توجه می ­کنند و تحسین تان می کنند. اطراف شما تماما عشق است. اجازه دهید وارد شود. محبت و عشق را در فراوانی ببینید. ایمان و اعتقاد شما باید فراوانی عشق باشد تا موج فراوانی علاقه و عشق به سمت شما جریان یابد. وقتی اجازه دهید عشق وارد شود و بر موارد مثبت تمرکز کنید، می­ توانید فرکانس تان را تغییر دهید و درب را برای قانون جذب با عشق باز کنید تا فرد خاص را به زندگی شما بیاورد. شما خودتان خالق ارتباطات خود هستید.

حتما بخوانید: چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

ترسناک ترین چیز در مورد عشق حقیقی، باز کردن آغوش تان برای آن است. عشق را زندگی کنید، نقش بازی کردن کافی است. با تک تک سلولهای وجودتان احساسش کنید. اکثر افراد و مخصوصا خانمها این باور محدود کننده سنتی را در ذهن دارند: “وقتی خودتان را در مورد عشق آزاد و رها می­ کنید، این احتمال وجود دارد که صدمه ببینید.” اگر از صدمه دیدن بترسید؛ ممکن است ناخودآگاه از نزدیک شدن فردی که دوستش دارید به خودتان جلوگیری کنید. آماده خطر کردن باشید و کاملا خودتان را در برابر عشق آزاد بگذارید. آن عشقی را که می­ خواهید خلق خواهید کرد. دست و پای ذهن را نبندید. آزادش بگذارید تا از جریان عشق، قدرت و انرژی ماورایی بگیرد.

افراد، اغلب جذب افراد خنده رو و شاد می شوند. این کلید طلایی در ارتباطات است و در شرایط سخت و پیچیده زندگی امروزی، این موضوع برای افراد یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود. وقتی حال خوبی دارید، دیگران به شما توجه می­ کنند و می­ خواهند که با شما باشند. افکار مثبت و یا منفی ذهن شما بر اساس احساس شما در آن لحظه شکل و فرم می گیرد. بنابراین آن چیزهایی که خشنودتان می­ کند را حتما انجام دهید. از کارهایی که شما را به فرکانس منفی می برد حتما دوری کنید. ممکن است این کار تماشای فیلمی سرگرم کننده یا رفتن به پارک یا رستوران مورد علاقه تان برای نهار و یا بازی با یک کودک باشد. هر چه قدر که بیشتر از زندگیتان لذت ببرید و بتوانید  احساس و حال خوب را در خودتان زنده نگه دارید، سریعتر می­ توانید فردی خاص را به زندگیتان جذب کنید.

توصیه می کنم: اگر مشکلات زیادی دارید و یا در هر ارتباطی شکست می خورید و یا نگران بالا رفتن سنتان برای ازدواج موفق هستید، توصیه میکنم سریعا به یک مشاور خوب مراجعه کنید. در صورت تمایل برای گفتگو با یک مشاور با تجربه، می توانید از طریق شماره 09121752854 و یا تلگرام همین شماره و یا شماره دفتر راز موفقیت برای وقت مشاوره تلفنی هماهنگ کنید. مراحل مشاوره مستقیم با استاد جولایی به این شکل است که بعد از برقراری تماس، پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود. پس از تکمیل پرسشنامه، آن را از طریق تلگرام یا واتسپ و یا راه های ارتباطی دیگر( و برای عزیزان خارج از کشور از طریق ایمو و یا …) ارسال می کنید. این  کار از اتلاف زمان جهت آشنایی جلوگیری می کند و موجب صرفه جویی زمان مشاوره شما می شود.  پس از واریز هزینه مشاوره، فیش واریز را به همین شماره ارسال می کنید و بلافاصله وقت مشاوره تلفنی برای شما هماهنگ می شود.

 

 

روی موارد خوب و مثبت فرد مورد علاقه تان که می­ خواهید قانون جذب به شما بدهد تمرکز کنید.

آیا فکر نمی کنید در انتخاب خود اشتباه بزرگی کرده اید؟!

این اشکالی ندارد. نباید کار را رها کنید. تمرین کنید و گذشته را فراموش کنید. ” ایمان داشته باشید که جوانب مثبت او را پیدا می­ کنید.”

اشتباه نکنید، شما او را تغییر نمی دهید. شما ارتباط خودتان را آنطور که دوست دارید رخ دهد تصور می­ کنید.

در همین لحظه از شرایط و ویژگی های او راضی باشید. راضی بودن به معنی پذیرش چیزی که دوست ندارید نیست.

بر روی چیزهایی که نمی­ خواهید در فرد باشد تمرکز نکنید. مانعی ندارد که به خاطر تفاوت ها و حتی تضادها هم شکرگزاری کنید. تمام موفقیت یک ارتباط، زمانی شکل کامل به خود می گیرد که شما تفاوت ها را واقعی ببینید و بپذیرید.

یادتان باشد زمانی که فقط تفاوت ها را ببینید و بر آنها متمرکز شوید و حتی شاید مدام به فرد گوشزد کنید. درواقع شما در حال فرا خواندن همان چیزها به زندگیتان هستید.

اینجاست که دلیل اکثر جدایی ها مشخص می شود: تبدیل تفاوت ها به اختلافات.

از زمانی که بتوانید درهر لحظه، تفاوت ها و تضادها را به یک فکر سازنده مثبت تبدیل کنید، چیزهایی  شروع به قرار گیری در مسیر زندگی شما می­ کنند که همیشه در رویایتان بوده است، از جمله زندگی عاشقانه و ارتباط رویایی.

حتما بخوانید: 5 تکنیک طلایی تقویت عزت نفس که هرگز به ما نگفتند

این یکی از سخت ترین قسمتهای قانون جذب برای جذب عشق است. وقتی که می خواهید فردی خاص را جذب کنید. می دانم که می خواهید با او باشید، اما الان به شما گفتم که باید بتوانید او را از دست بدهید!

دیوانگی است! درسته؟

اما فقط زمانی که شما بتوانید با نبودن او هم راحت باشید، آن زمان است که راه قانون جذب را برای جذب فردی خاص به زندگیتان هموار می­ کنید. تا وقتی که از نبودن او در رنج باشید و احساس راحتی نکنید، بخشی از مغز شما مقاومت می­ کند و داشتن آنچه را که واقعا می­ خواهید غیر ممکن می سازد. در واقع این یک باور مخفی در لایه های پایین ضمیر ناخودآگاه است که می‌گوید:

می‌ترسم و نگرانم که نکند روزی از دستش بدهم، پس چه کاری است که این همه سختی را  برای بدست آوردنش متحمل  شوم!!!

کائنات هم مثل همیشه حرف ذهن شما را می پذیرد و دستور شما را علیرغم تمایل ظاهری مبنی بر اینکه، من این فرد را نمی خواهم  اطاعت می کند و شرایط و اتفاقات متناسب با این خواست درونی شما را بوجود می آورد. این بدان معناست که بر اساس قانون جذب تا زمانی که با احتمال از دست دادن او هم مشکلی نداشته باشید، داشتن ارتباطی که می ­خواهید بسیار سخت خواهد بود. شما باید با نداشتن او هم راحت باشید.

می­ دانم که آسان نیست، می دانم که چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می کنید، اغلب بهتر است بگویید، من آقا یا خانم X یا فرد بهتری را می­ خواهم یا من ارتباط بهتری با دوستم یا فرد بهتری را می­ خواهم. کمی منطقی باشید. آیا این خوب نیست که به جای رابطه فعلی تان با یک فرد نامناسب بتوانید با فرد بهتری ارتباط داشته باشید؟ چقدر عالی می شود اگر بتوانید با کسی باشید که دوست نخواهد داشت حتی یک روز را بدون شما بگذراند، چه برسد به اینکه عمری بدون شما باشد؟ تصمیم نهایی با شماست. شاید این مقاله را باید 10 بار بخوانید. این مقاله فقط توضیح قانون جذب نیست. این مقاله کوتاه بیان علل و عوامل و راهکارهای پیشگیری از یک آسیب اجتماعی است. اما در نهایت هر کاری که تصمیم می­ گیرید همان را درست و قدرتمندانه انجام دهید. بر کاری تمرکز کنید که خوشحالتان می­ کند. با کسی باشید که حس خوب دوستی به شما می دهد. تمام مدت نگران  چگونگی ایجاد و جذب فرد خاص نباشید. کمی از بالا به موضوع بنگرید. مسایل بسیار مهمتری شاید باشد که قبل از تمنای جذب باید به آنها توجه کنید. کمی نگران خودتان باشید، خودتان را به ناز بپرورانید، از خودتان مراقبت کنید. با خودتان آشتی مجدد کنید. هرگز دوستی بهتر از خودتان را نمی توانید جذب کنید. بگذارید که او آنچه را از دست رفته ببیند و ارزیابی کند. اگر خوب و ارزشمند بود حتما تا پای جان ارزش تلاش دارد. قانون جذب آن عشقی را که شما می­ خواهید برایتان می­ آورد، چون شما بهترین عشق الهی هستید.

در پایان خبر خوبی برایتان دارم:

اگر تلاش زیادی کرده اید ولی هنوز موفق به بازگرداندن عشق و یار و جفت روحی خود به زندگیتان نشده اید، شاید زمان آن رسیده تا اقدام جدی بکنید. حتما و حتما توصیه میکنم، توضیحات دو پکیج زیر را مطالعه کنید:

 

معرفی محصول: جذب عشق رویایی | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

سلام دکتر من چندین بار این مقاله رو خوندم و هر بار خوندم حالم خوب شده نتیجه هم گرفتم ولی این بار حسم متفاوت بود

با سلام خدمت استاد عزیزسال 89 ازدواج کردم از نوع عشقی ، عشقمون پاک بود حتی رابطه قبل از ازدواج نداشتیم اما خانواده من مخالف بودن و هیچوقت برخورد مناسبی با همسرم نداشتن تا الان که این خودش باعث مشکلات زیادی شد ، از طرفی خودم کوتاهی هایی کردم مثلا خیلی دیر به این نتیجه رسیدم که باید رابطه مو با خانوادم قطع کنم ، با وجود همه مشکلات عشقمون تو زندگی ادامه پیدا کرد اما کمرنگ شد اما از طرف همسرم فقط و برعکس از طرف من به مرور زمان بیشتر میشد ، یکی دو بار هم به دادگاه و طلاق کشیده شد اما منصرفش میمرد تا دو سه ماه پیش همسرم درخواست جدی طلاق کرد اما اینبار با مصرانه ، الان دو ماهه درگیر این موضوع هستم چون عاشقش هستم نمیتونم.. اما اون دیگه نه متاسفانه .. البته زبونی اینو میگه اما در اعماق وجودش رو نمیدونم ، با وجود اینکه قطع رابطه کردم با خانوادم و مسایل قبل رو ندارم بازم حاظر نیست برگرده ، همش میگه دیر شد مصطفی … در کمال ناباوری بهم میگه اگر واقعا عاشقمی طلاقم بده بزار راحت بشم ! این باعث شد که آخرین مرحله طلاق در دادگاه پیش برم و فقط به صیغه طلاق نرسید اما چرا عقب انداختش نمیدونم ، در حالی حالاتش تغییری نکرده ، ضمنا قرص اعصاب هم میخوره به گفته خودش ، من هم کارم شده آه و ناله و زجه مثل دیوونه ها شدم نمیدونم چه کنم لطفا کمکم کنید ، با تشکر

دوستان عزیزم توجه کنید

ما اینجا با چت مشاوره نمیدیم.

این کار اصلا درست هم نیست و هیچ فایده ای هم نداره که شما چند خط بنویسید و یکی چند خطر جواب بده.

موضوعات مهم هستند و حتما مشاوره نیاز دارند.

این سرنوشت شماست، به نظرتون باید به همین سادگی مطرح کنید و با یک جواب سطحی تصمیمات مهم بگیرید ؟؟؟؟

سوالات طولانی که جنبه مشاوره دارد حذف می شود.

میتوانید به کانال مراجعه کنید و 100 ها فایل صوتی پرسش و پاسخ را گوش کنید.

موفق باشید

 

سلام آقای دکتر .من ی دختر هستم 20ساله با ی آقایی از سایت همسریابی آشنا شدیم قصدمون ازدواج بود. ولی چون من خیلی مغرورم ابزار احساسات نمی‌کردم .اما اون میکرد ولی چون یکم سنش از من بیشتر بود شور و هیجانش کم بود. دعوامون شد و من گفتم ک بعد کنکور باهم در ارتباط باشیم ی نوعی قطع کردیم. بعدا پشیمون شدم ک چرا اون حرفو زدم .الآنم نزدیک ی ماهه ک ازش بیخبرم .قبلاً در این موارد پیام یا تماس می‌گرفت اما الان نمی‌دونم چی میشه.اقای دکتر بگید من از طریق قانون جذب عشق چطوری اونو برگردونم .آخه من خیلی دوسش دارم دارم دیوونه میشم حالم خیلی خراب. تورو خدا بگید من چیکار کنم

سلام اقای دکتر خسته نباشید من یه شکت خیلی بزرگ خوردم ،ولی حالا میخوام تغیرر کنم کسی هست ک حس خوبی بهش دارم از بچگی وخیلی دوس دارم بهش برسم از فامیلای دورمون هست ولی فک نکنم اون اصلا نظری به من داشته باشه کموم کنید لطفا چیکار کنم متشکرم

درود بر شما دوست عزیز

حتما و حتما پکیج جذب عشق رو تهیه کنید.

پکیج جذب عشق سایت راز موفقیت

اگر از طریق سایت براتون دشوار بود از طریق تلگرام و یا تماس تلفنی با شماره 09121752854 تهیه کنید.

موفق باشید

عالی

خیابان شریعتی- بالاتر از خیابان ظفر(دستجردی)-بن بست افسر-پلاک 8- واحد 5

982122274915+

982122633880+

info at razemovafaghiat.com

شماره پیامگیر تلگرام : 09121752854

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت “راز موفقیت” می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک

آیا می دانید کوین ترودو کیست؟

 کوین ترودو، میلیاردر خودساخته آمریکایی، بهترین مدرس آموزش قانون جذب و موفقیت مالی در جهان است.

 

سوال هایی که بسیار در اینترنت جستجو میشوند: عشقم رفته میخوام برگرده میخوام دوست پسرم برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ ایا عشقم برمیگرده  چه دعایی کنم که عشقم برگرده  فال برگشتن عشق  میخوام برگرده چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  میخوام عشقم برگرده  عشقم رفت چیکار کنم برگرده  فال برمیگرده یا نه

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید، چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر میکنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکارکنم عشقم برگرده، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث میشه طرف مقابل تان سریعتر از شما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید. تیم سربرگ تازه با ۴ سال تجربه در ترمیم و بازگشت عشق راه کاری مناسب را به شما پیشنهاد می کند، در ادامه با ما باشید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام میکند، در اینترنت و یا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکارکنم عشقم برگرده هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

در ادامه تصمیم داریم راجب اشتباهتی که افراد  در راه برگرداندن عشق از دست رفته مرتکب می شوند صحبت کنیم، افراد زیادی این سوال را از بنده می پرسند که چیکار کنم عشقم برگرده، همه این اشخاص عنوان می کنند که حاظر هستم هر کاری کنم تا عشقم برگرده پیشم، اما نکته همین جا است اگر شما میخواهید عشقتان برگرده نباید هر کاری انجام بدید، زیرا بعضی از اقداماتی که انسان ها بصورت غریزی برای برگردوندن عشق رفته خود انجام می دهند در اصل باعث بروز اختلال در مراحل بازگشت می شود.

عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام میدید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.اشتباهات به اینجا ختم نمیشه گاهی مشاهده میشه که خانم های زیادی برای دیوانه کردن یک پسر دست به دعا و طلسم می زنن که خرافاتی بیش نیست

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ میدهد به ندرت پیام ها را جواب میدهد کارهایش راتوضیح نمیدهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار میتواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،… گاهی شخص شما را بلاک می کند و شما دنبال این هستید که بدانید وقتی عشقت بلاکت می کنه یعنی چی و باید چیکار کرد وقتی عشقت بلاکت می کنه می تونید راجبش بیشتر مطالعه کنید.

اصرار و این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمیکند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد بنفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چیکار کنم عشقم عاشقم بشه سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه را برای خودتون مطرح کنید و به جواب سوال چیکار کنم عشقم عاشقم بشه برسید.

دلایل عاشق شدن انسان ها

سالها تحقیق بر روی این زمینه محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدامی کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، (یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن). حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون به یک شخص وابسته می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ (یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت)، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا می کند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود (یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر می گیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم است، دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره ای که از شما وجود دارد تخریب شود و به عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید همانطور که گفتیم هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

۶٫مرحله ششم آخرین و مهم ترین مرحله برای بازگرداندن عشق از دست رفته است که می توانید راجب آن بیشتر مطالعه کنید.

اکثر مراجعه کنندگان بنده فقط یک چیز را می خواهند یک سوال را مدام تکرار می کنند آیا عشقم برمیگرده عشقم رفته میخوام برگرده چیکار کنم؟!

باید این رو بدونید وقتی که عشقتان شما رو ترک کرده برای این کار دلیل داشته و دیگه از ادامه ی این رابطه منصرف شده پس برای اینکه بتونید رابطه خودتون رو ترمیم کنید و عشقتان رو برگردانید باید دست از انجام دادن یک سری کار ها بردارید و برای موفقیت خودتون از تکنیک هایی استفاده کنید که علمی هستن.

برای مرحله اول باید دست از انجام دادن ۵ اشتباه خطرناک بردارید. (بیشتر بخوانید)

اینکه شما غریزی عمل کنید تا به هر قیمتی شده عشقتان را بازگردانید بی نتیجه خواهد بود و فقط فاصله ایجاد شده را بیشتر میکنید.

شاید قطع ارتباط خیلی سخت باشه اما برای اینکه عشقتون برگرده باید در مرحله دوم  بصورت کامل قطع ارتباط کنید تا احساس منفی و تنش های بوجو آمده از بین بره.

برای بازگشت عشقتون دعا کردن یا فال برگشت فایده ای نداره، چون اگر این چیز ها واقعیت داشت و تاثیر گذار بود هر شخصی می توانست هر فردی را بدست آورد و این غیر ممکن هست، تنها راه اینکه بتونید کسی رو بخودتون جذب کنید افزایش تاثیر گذاری روی اون فرد و یادگیری مهارت های ارتباطی است، دیگران با توجه به رفتار شما عاشق میشن شما باید تکنیک های رو که برای جذب یک شخص استفاده میشه رو آموزش ببینید.

 

من حسین رجب پور هستم یک محقق، نویسنده و پژوهشگر، هر چه که در این مقالات مطالعه می کند تجربه سالها تحقق و نگراش است، در سربرگ تازه ما تصمیم داریم به ارائه محتوای مفید، گام ارزش مندی در جهت آموزش مهارت های راتباطی و تقویت شخصیت افراد داشته باشیم. هر گونه کپی برداری از مقالات بدون ذکر منبع تحت پیگرد شدید قانونی قرار خواهد گرفت.

 

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه فردی را عاشق خود کنیم

نامه نوشتن به فرشته عشق

دلایل شکست عشقی

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

متن جالبی بود امااگه دیگه به طرف دسترسی نداشته باشیم چطور برشگدونیم؟

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

چه کار کنم دوست دخترم برگرده

اگه دیگه راهی نباشه با طرف در ارتباط باشیم چه جوری رابطه از دست رفته رو درست کنیم؟ گاهی واقعا آدم فقط امیدش به خداست. نه گاهی همیشه.اما شما بگین وقتی طرف رفته و هنوز عاشقی باید چیکار کرد. خواهشا منی که امیدم فقط به اون بالاییه، حرفی نزنید بهم که ته دلمو خالی کنین.

Daghighan mese man hasiiii??

رل بزنیم

عزیزم درکت میکنم…اما کسی که رفته دیگه هیچوقت اون ادم سابق نمیشه میدونم با این حرف ناراحت میشی اما کاری نمیشه کرد زندگی قانون جدایی هاست. من خودم ۷ سال با کسی بودم که عاشقش بودم الان ۳ روزه همه چی تموم شده و من حالم اصلا خوب نیست ولی خودمو باید سرگرم کنم که روم تاثیر نزاره دعا نکن برگرده دعا کن فراموشش کنی خودتون رو عذاب ندید بخاطر کسی که لیاقت نداره انتقام هم نگیرید فقط دنبال موفقیت برو مطمعن با چند سال بعد پیدات میکنه و میخواد که دوباره باهاش باشی و تو یادت به روزای الانت بیوفته که درد داری درد جدایی داری و با پا پسش بزن انشالله موفق باشی خودتو مشغول کن و با ذهنت اجازه نده بهش فکر کن و یه جایگزین به اسم خدا واسش بیار تو زندگیت.عاشق خدا شو….در پناه حق.

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

واااااقعا مث منی خدا باماست

واقعا کسایی ک ول میکنن میرن خیلی پستن لایق خوبی نیسن فقط امیدوارم ی روزی پشیمون برگردن و واسه دوباره بودن با ماها التماس کنن اون موقع قدرمارو میدونن .دوستان شماهم ناراحت نباشین همیشه که اینجوری نمیمونه خدای ماهم کریمه

سلام عرض شد میتونید سوالاتتون رو به این شماره ارسال کنید.(از طریق واتس آپ یا تلگرام) ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

ای جونم عزیز دلم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

انها هم میگن که خداشون کریمه.میگن مجبور به این هستن که برن.میگن که زندگی با اجبار رو نمی تونیم

سلام بعد از ۱۰ سال تنهام گذاشت و رفت.به هر دری زدیم که حداقل یکی از مون بره سر یه کار ثابت تا بتونیم زندگی مشترک و شروع کنیم فایده نداشت که نداشت.. بعدش گفت خسته شدم! گفت توان خوشبخت کردنت و ندارم! خیلی راحت کنارم گذاشت و گفت با هر کی دوس داری ازدواج کن! دلم خیلی براش تنگ شده. ازش بی خبرم..حتی نمیدونم اون ازدواج کرده یا نه فقط امیدم به خداست که برش گردونه. تو رو خدا برام دعا کنید..

سلام از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید مشکلتون قابل حله

منم دقیقا عین شمام با این تفاوت ک فقط گاهی باهم حرف میزنیم ماهم سر مسائل مالی اینطوری شدیم.واقعا نابودم الان امیدوارم هردومون با یه خبر خوش برگردیم به زندگی

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ایشالله برمیگرده امیدت به خداباشه

الهی… امیدتو از دست نده اون برمیگره هر روز ب خودت بگو برمیگرده مطمئن باش نتیجه میده

سلام خسته نباشید به مدت ه با شخصی اشنا شدم و علاقه مند بود که بیشتر باهم اشنا بشیم این مدت باهم خوب بودیم و مشکل نداشتیم .ولی دیشب من یه دوروغ گفته بودم و متوجه شد و کات کرد.از اون موقه جوابم و نمیدن.من امروز پیام زیاد فرستادم و با خوندن متن شما تو سایتتون متوجه اشتباهم شدم خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنین که چطور رفتار کنم که برگردن

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

ما پسرا به دروغ خیلی حساسیم.اگه میخواید برش گردونید باید اول ببینید که پای کسی در میون هست یا نه و اینکه واقعا عاشق همید یا نه.بعد از اون باید بتونید اعتماد طرف مقابلو بدست بیارید.ابراز احساسات کنید و بگید که دیگه همچین کاری که قبلا کردید رو انجام نمیدید.بعد از اشتی به احتمال زیاد اون دروغ و کاری که انجام دادید رو خیلی به روتون میارن.هربار که اینکارو کردن با پشیمونی بگید که اشتباه کردید و دیگه اینکارو انجام نمیدید.از کاراش هم دلخور نشید چون دروغ یه دختر برای پسری که عاشقشه خیلی سخته

سلام.تحمل دوریش واسم واقعا سخته.۳ روزه سر ۱ سوتفاهم ترکم کرده هرچقدهم توضیح دادم براش فایده نداشت.دقیقا همین کارایی که گفتین انجام نده رو انجام دادم التماس کردم مدام زنگ زدم ولی دریغ از جواب.رک گفت برو دیگه تمومه نمیخوامت.منم شکستم و برگشتم اما الان با خوندن این متن تصمیم گرفتم یه مدت بحال خودش بذارمش بلکه دلش تنگ شده.آدم مغروز و احساسی هست میدونم عاشقمه فقط یکم عصبیه امیدوارم زودتر خودشو پیدا کنه و برگرده.بی صبرانه منتظرشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

زندگی زیباست اگر بگذارند عشق هم زیباست اگر بگذارند قدر لحظات کنار هم بودن را بدانیم لعنت به تنهایی و تنهایی…

ای جون عزیز دلم …

سلام لطفا کمک کنین همسرم رفته الان منو نمیخواد یعنی ده تا پیامک من میزنم اون حتی یک پیامکو نمیزنه زنگ میزنم رد تماس میده البته بگم من خودم باعث شدنه سال پیش بهش خیانت کردم الان اونارو مترحمیکنه یا اینکه هی میگه من دیگه دوستت ندارم هرکیو فرستادم دنبالش جواب نداد خودم رفتم دنبالش جواب نداد فقط میگه نمیخوام من یه دختر هشت ساله دارم هی میگه مامانو میخوام مامانشم میگه نه تورو نه بچه رو میخوامهر راهی که به فکرم رسیدو انجام دادم ولی نشد چکار کنم من الان نه دنبال خیانتم نه چیزی من همسرمو خیلی دوست دارم الانم بخاطر کاری که کردم شرمسارم بهشم گفتم زنگ میزنم رد میده کمکم کنین چکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

هر کاری بگین کردم فقط میگه طلاق البته مادرشم طلاق گرفته وهمه خانواده من میگه راه مادرشو داره میره چکار کنم لطفا راهنماییم کنین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بهش اطمینان خاطر بدید.اگر عاشق هم بودید برید جاهایی که اوایل رابطه با هم بودید و خاطره هارو زنده کنید.با یک شاخه گل و زانو زدن و طلب بخشش و اینکه بیاد و زندگیتونو عالی تر کنید درست میشه.بهش اطمینان بدید که دیگه خیانتی نمیکنید و هر روز باهاش مهربون تر از دیروز باشید

بچها من پنج ماه پیش با پسرعموم رل زدم،رابطمون خوب بود و قصدمون هم ازدواج بود،خیلی عاشقم بود از رفتارش کاملا پیدا بود اما نمیدونم چیشد ک ۱۷روز پیش یهو بهم گفت ما بهم نمیرسیم و ما برای هم نیستیم حلالم کن و رفت…و حالا من موندم و یه دلی ک خیلیییی تنگه و فقط روزامو میشمرم میگم شاید پشیمون بشه و برگرده،تا حالا هیچوقت احساس شکستمو نشون ندادم و هیچکس حتی خودش خبر نداره چی به روزم اورده ولی من تو خلوت خودم دارم میمیرم….بچها چکار کنم منتظرش بمونم؟!?بنظرتون برمیگرده؟؟؟تروخدا بگین

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

نه بابا برنمیگرده بیا با من رل بزن @m_2015_m

من شماره رو وارد کردم توی واتس اپ من بالانمیاد

سلام من بایکی اشناشدم بهم گفت خیلی دوستت دارم ویکساله که میخامت بخاطراینکه مغرورم نگفتم فکرکردم ک واسه همیشه میمونه اماتمااام اون حرفاش فقط یک شب بود شب دوم دیگه بهم پی نداد همینطورشب سوم بهش گفتم چتع چیشدع خوندولی جواب نداد نمیدونم چش شده بود

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

من ۲ سال ازدواج کردم اما رفت خیلی ساده بهم گفت نمیتونم باهات باشم خیلی خیلی دوسش دارم اما دریغ از اینکه بخواد تحمل کنه همیشه اخلاقش گند بود عاشقشم کاش برگرده الان که تایپ میکنم از خدا میخوام بمیرم راحت بشم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام ببخشید در شماره شما ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ واتسپ و یا تلگرام نیست چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور. این شماره هم واتس آپ دارد هم تلگرام یا شماره را اشتباه ذخیره کردید یا مشکل از گوشی شماست از طریق آی دی میتونید به تلگرام پیام بدید در بخش ارتباط با ما روی لینک تلگرام کلیلک کنید

سلام ماچندوقتی باهم بودیم ولی سرمشکلاتی که برام پیش اومدوخدمت سربازی جداشدیم میخوام دوباره پیشش باشم ولی نمیخوادمنوخطشم تازگیاخاموش کرده تروخداکمکم کنید

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من و عشقم خیلی همدیگه رو دوس داریم ولی این چند وقت کمی سرد شده بود همیشه تمام مسائلشو برام میگفت ولی این چند وقت بود کلا بی حوصله بود منم احساس اضافی بودن بهم دست دادباهاش کات کردم البته کلا اخلاقش اینطوریه یه غار تنهایی لعنتی داره تا یکم بش فشار میاد میره تو خودش …الانم دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم برگردم عزت نفسم میره زیر سوال و این موضوع خیلی برام اهمیت داره از اون روز هم کلا دیگه واتساپ تلگرام روزی یبار میاد اونم چند دیقه…نمیدونم چیکار کنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام. خسته نباشید من سر یک مسئله به طرفم توهین کردم و تحقیرش کردم و حرفی زدم که نباید…. راستش حال روحی خوبی نداشتم و اصلا متوجه نبودم چی میگم، واقعا منظوری نداشتم . حالا بلاکم کرده، هرچی بهش پیام میدم فقط میخونه بعدم بلاک میکنه. میخوام باورم کنه و منو ببخشه

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

مث من

سلام مشکلات تمام کسانی که عشقشون ترکشون کرده رو خوندم . اما من کسی روکه سالها عاشقش بودم رو ترک کردم اومدم تو این قسمت ببینم ترفندهاش چیه که جدیدا داره انجام میده. بهم دروغ گفت دروغ های کوچیک خودخواهی داشت منم آدم تو داری هستم هی منتظر شدم ببینم شاید درست بشه اخلاقش اما نشد خستم کرد عشقش الان تبدیل به نفرت شده . رفت دم عطاری قرص …..خرید فیلم گرفت گفت دارم خودکشی میکنم برام فیلم فرستاد من که دیدم حالم بد شد و از اون ببعد ازش متنفر شدم وقتی فهمیدم دروغ به این بزرگی بهم گفت و باعث ناراحتی و آزارم شد الان دیگه از اون عشق خبری نیست که هیچ حالم از هر چی عشقه بهم میخوره . پس وقتی یک نفر گفت نمیخوادتون التماس نکنید خواهش و تمنا نکنید دست به کارای کودکانه نزنید آهنگ عاشقانه نفرستید این کارا فقط حال اونو بیشتر بهم میزنه .

رل میزنی @m_2015_m

سلام خوبید من دنبال راهی هستم که بگه چطور عشقمان را برگردونیم شما واقعا فکر میکنید با این روش ان ال پی بشه؟

بله دوست عزیز با کمک علم ان ال پی و قانون جذب عشق تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد افراد میتونن موفق بشن

من اولاش برام خیلی سخت بود وقتی رفت ولی حالا برام عادی شده ۵سال ب پاش موندم ولی لیاقتمو نداشت اگه عشقتون رفت بزار بره و طعم جدایی رو بچشه و آدمای دنیا رو بشناسه….بدونه ک هیچکی مثل تو نمیشه چند بار ولم کرد رفت ولی باز برگشت و من چون خیلی دوستش داشتم نتونستم نزارم برگرده ولی العان دوباره رفته….

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه بدون اون نمیتونم زندگی کنم ولی الان میگه منو نمیخواد و میخواد از من جدا بشه باید چیکار کنم ??

اگه بدون اون طرف بمیری چی؟؟ اگه همه زندگیت اون طرف باشه چی ؟

من دوساله ازدواج کردم زنم همه زندگیمه ۲۲سالمه عاشقشم و اون میگه دیگه دوسم نداره و میخواد از من جدا بشه گوشیش خواموشه و خونه پدرشه میگه فقط طلاق اگه طلاقم ندی مهرمو میزارم اجرا من بدون اون میمیرم چیکار باید بکنم؟

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

ببخشيد آقاي رجب پور همه دارن از مشکلاتشون حرف ميزنن پس ممکنه مشکلي نداشته باشن ک اينجا يه راهه حلي پيشنهاد بديد

عاشقم عاشق اون بالاسری اون که تنها باما پریدو هرزگی نکرد

سلام دوست دختر من رفته الان یک هفته میشه،من راهکارها رو خوندم یک هفته هستش ازش خبری ندارم فقط پروفایلشو چک میکنم،میخوام بهش الان پیام بدم به نظرتون چه پیامی بدم؟

سلام عرض شد برای ترمیم یک رابطه زمان نیاز است و در کنار این زمان شما باید تکنیک های بازگشت به رابطه را اجرا کنید تا بتونید عشق خودتون را برگردونید برایاطلاع از مراحل چطوری عشقم رو برگردونم میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

سلام من دو سالو خورده ای با یکی رابطه دارم ب خاطرش همه کار کردم اما اشتباهاتم زیاد بود اونم همینطور اما من همیشه بستم چشمامو اشتباهاتشو ب روش نیاوردم یا خیلی راحت بخشیدمش اما اون هر بار ک اشتباه کردم ب سختی منو میبخشید و همیشم منت گذاشت ک بخشیدمت چند بار ترکم کرد با التماس برشگردوندوم الانم سر ی سو تفاهم ترکم کرده دارم میمیرم خیلی دوسش دارم من قبل اون یه عشق یک طرفه داشتم به یکی از فامیلا هفت سال عشق یک طرفه داشتم و عذاب می کشیدم این اقا منو نجات داد حالا اگ برنگرده من واقعا دیوونه میشم تموم کارایی ک اشتباهه رو انجام دادم ینی کلی التماسش کردم چیکار کنم من بدون اون دیوونه میشم خیلییییی عاشقشم با تموم نداری هاش هم کنار اومدم کمکم کنید?????

روابط عمومی موسسه سربرگ تازه اقدام به اطلاع رسانی رایگان راجب راه های برگرداندن عشق از دست رفته می کند برای اطلاع یافتن از راه های برگرداندن عشق از دست رفته میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران ۲۴ ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

دخترا همشون همینن داش ناراحت نباشین همشون اگه بفهمن عاشقشونین دیگه تره ام براتون خورد نمیکنن. من خودم عاشق دختر خالم هستم. خیلی رابطمون با هم خوب بود حتی چن بار غیر مستقیم حرفای عاشقانه بهم میزد. ولی وقتی بهش ابراز علاقه کردم دیگه محلم نمیذاشت . حتی جواب سلام منو هم تو تلگرام نمیده ولی رفتارش قبلا عینهو عاشقا بود ولی الان محلم نمیذاره. تازگیا متوجه شدم به پسر خالم که هم سنمه نظر داره بدون اینکه پسر خالم چیزی بهش بگه. تازه بلاکمم کرده دختر خالم.

آره داداشا دخترا رو اول عاشقشون کنید بعد وقتی مطمئن شدین عاشق شدن بعد کم کم بهشون نزدیک شین. دخترا همینن یهو دیدین تغیر رفتار دادن. دعا کنین عشقم برگرده.

به نظر من ما هم گاهی وقتا جوری زیاده روی توی عاشق بودن بهشون انجام میدیم ک واسشون تکراری میشیم باید فراموششون کنیم و یکی ک مثل خودمون تو عاشقی باهامون رفتار کنه پیدا کنیم خیلی دوست دارم یکی دیگرو پیدا کنم ک وقتی عاشقم شد مثل من بهم ابراز علاقه کنه

من که از شما راضی ام و اومدم به تمام کسایی که کامنت من رو میخونن بگم که تروخدا ریلکس و اروم باشید و اشتباهات من رو تکرار نکنید و التماس و اصرار رو بزارید کنار صبور باشید و با اعتماد بنفس و با آرامش کامل با خانم گلرویی و آقای رجب پور در ارتباط باشید تا به نتیجه برسید. ممنونم از تیم سربرگ تازه که ارامش قلبی رو بمن برگردوندن و همچنین صبرو حوصله خانم گلرویی عزیز که به حرفهای بنده گوش دادن و کمک کردند.

در پاسخ به arash شما به من و تیمم لطف دارید باعث خرسندی است که تونستید نتیجه مناسبی بگیرید

من میخام برگرده.هردومون مغروریم تهدیدم کردگف این باربرم دیگه برنمیگردم الانم رفته.منم دارم دیونه میشم.همیشه سرمسائل کوچیک باهام بحث میکنه خیلی اذیتم میکنه ولی من خیلی دوسش دارم چی کارکنم میدونم دیگه نمیاد.اون اولین من بوددلم میخاست آخرینمم باشه ازین طرف نمیتونم باعذاب وجدانم کناربیام من دوسش داشتم براهمین ازبین این همه اونوانتخاب کردم کاش قدرمیدونست…

در پاسخ به ساره سلام عرض شد. رابطه ی انسان ها متقابل است، یعنی رفتارِ هر دو شخص، هم روی یک دیگر تاثیر می گذارد و هم روی رابطه ی آنها. انسان ها در اوایلِ رابطه، براساس معیارها و امتیازاتِ طرف مقابل به سمت او جذب می شوند و رابطه ای را ایجاد می کنند اما در طولِ رابطه به دلیل نبودِ آموزش و مهارت های ارتباطی مشکلاتی به وجود می آید (بعضی از این مشکلات فاحش است و بعضی هم زیر پوستی). هر نوع از این مشکلات می تواند تاثیرات مخربی روی رابطه بگذارد.

اگر شما مهارت های ارتباطی را ندانید، حتی محبت کردن هم دردسرساز است چه برسد به تنش (اجبار کردنِ شخص به کاری یا انجام کاری خلافِ انتظارِ او یا عدم توانایی در کنترلِ هوش هیجانی در هنگام مشکلات). وقتی این نارضایتی ها در رابطه عادت شود و نیازهای ناخودآگاهِ فرد نادیده بماند رابطه از یک احساسِ لذت بخش تبدیل به یک احساسِ منفی می شود. در واقع تمام نکات مثبت شما محو می شود، در ناخودآگاهِ شخص، شما با احساس منفی مرتبط می شوید. پس طبق طبیعت، انسان سعی می کند با خارج شدن از رابطه، این احساس های منفی را از خود دور کند.

سلام جناب آقای دکتر عزیز و محترم بنده سودجو هستم و مخلص شما. شما زندگی و همسرو بچه های من رو برگردوندید من حالم خیلی خیلی بد بود بخدا دارم اشک میریزم و اینارو می نویسم یک شبم نمیتونستم بخوابم تا صبح بیدار می شدم و بدنم میلرزید تمام آرامش از خونم رفته بود چه درد وحشتناکی بود الهی هرچی از خدا بخواید بهتون بده خونوادتونو همیشه نگه داره واستون دوره های شما فوق العاده بود ممنووون و تشکر همیشه قدردانتون هستم

در پاسخ به حسن.سودجو سلام عرض می کنم آقای سود جو خیی خوشحالم و براتون آرزوی خوشبختی می کنم. قدر فرصت خودتون رو بدونید و دیگه اشتباه نکنید احساسات زنان بسیار شکننده است اگر احساسات همسر شما یک بار دیگر قربانی نداشتن مهارت ارتباطی و بی توجهی شما بشه مشخص نیست که آیا باز هم بشه کاری برای بازگشت کرد یا خیر پس از فرصتی که دارید به بهترین شکل استفاده کنید. درود

سلام به همگی من براتون دعا میکنم مشکل همتون حل بشه شما هم دعا کنید من زود تر بمیرم راحت شم اگه دعام کنید ممنون میشم

یکی عاشقه عشقش هم عاشقه

دوستان ناراحت نباشین ماها هم خدایی داریم من بعد ۸سال رابطه ول کرد یهو رفت ن ب تماسام پاسخ داد ن چیزی بیشتر ک زنگ زدم دلیل بپرسم بلاکم کرد تو یه اس نوشت تهمت زد ک وقتی دانشجو بودی دورت پر بود.اشکال نداره فدای سرتون کسی که رفته بذارین بره گم شه یه روزی اونام تاوان میدن

سلام،از رویه دلتنگی خودشو میزد به بیخیالی با اینکه خیلی بی صبرانه منتظرم بود خیلی مغرور بود یکبار میگفت دوستت دارم یعنی واقعا از ته دلش بود،نمیدونم یه شب چیشد باهاش دعوا افتادم و مقایسش کردم بعدش گفت تمام،بهش پیام دادم کلی جوابمو با گریه داد هم برایه خودش درد اور بود جدایی هم برایه من.تنها اشتباهی ک کردم رفتم و به فامیلشون گفتم فامیلش هم رفت به گوشش رسوند یعنی دیگ رابطه انگار داشت برمیگشت براش زنگ زدم تماسو برقرار کرد ولی بعد اینکه فهمید به فامیلشون گفتم بهم گفت ازت متنفرم برو.بعدش ساعت دوازده شب برام اسممو صدا کرد ولی تصمیم گرفتم بهش پیام ندم تا چند روز میشه بگید به این زودی ها بهش پیام بدم یا نه اصلن چیکار کنم؟توروخدا کمکم کنین خیلی داغونم

در پاسخ به fatemeh سلام عرض شد برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

راهنمایی…

در پاسخ به فرهاد سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ ب…

در پاسخ به محبت سلام عرض شد شما باید در تلگرام یا واتس آپ به…

سلام جناب آفای حسین پور.بنده پیغامم را دو بار نوشتم اما ثبت…

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خود…

09129305020

چه کار کنم دوست دخترم برگرده
چه کار کنم دوست دخترم برگرده
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *