چه کار کنم باسنم بزرگ بشه

دوره مقدماتی php
چه کار کنم باسنم بزرگ بشه
چه کار کنم باسنم بزرگ بشه

اگر احساس می کنید که باسن شما بیش از حد کوچک است، می توانید آن را از طریق دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب، ورزش، و یا به صورت مصنوعی بزرگتر کنید. اندام خوش فرم و زیبا، بدون شک خواسته تمام افراد و به خصوص خانم هاست. یکی از سوالاتی که اغلب خانم ها دارند، این است که چگونه با انجام تمرینات ورزشی به باسن خود فرم دهند. برای فرم دادن به باسن تمرینات ورزشی بسیاری وجود دارد. ما در این مطلب شما را با تمرینات ورزشی ساده ای آشنا خواهیم کرد که نه تنها انجام آن ها وقت زیادی از شما نمی گیرد، بلکه به راحتی می توانید با کمترین امکانات آن ها را در منزل انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید. به یاد داشته باشید که اگر شما تلاش نکنید به تغییر قابل توجهی در یک هفته نخواهید رسید.

۱- اسکات با وزنه

بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و پای خود را دریک خط با یک دیگر بگذارید، باسن خود را به عقب بکشید. یک وزنه در هر دست بگیرید، به بازوان خود اجازه دهید که در اطراف شما قرار بگیرد. به آرامی، به سمت پایین چمباتمه  بزنید در حالی که وزن به قفسه سینه شما وارد می شود. رو به پایین در یک زاویه ۹۰ درجه حرکت کنید. خودتان را با استفاده از عضلات باسن نگه دارید و آن را منقبض کرده و فشار به سمت بالا به پشتتان وارد کنید.۳ ست ۱۵ تایی تکرار کنید.

۲- خر پا زدن با استفاده عضلات گلوتئوس

چه کار کنم باسنم بزرگ بشه

دوره مقدماتی php

به صورت چهار دست و پا، با دست های باز به اندازه عرض شانه از هم جدا و زانوها به طور مستقیم زیر باسن قرار بگیرید. یک زانو را بر روی زمین نگه دارید، و دیگری را از روی زمین بلند کنید، در حالی که عضلات شکمتان ثابت هستند. پای خود را تا زمانی که پای شما به سمت سقف است و زانوهای شما به موازات سایر قسمت های بدنتان است بالا ببرید. و به آرامی، با کنترل، زانوی خود را به موقعیت اصلی برگردانید. سعی کنید ۳ ست ۲۰ تایی برای هر پا این کار را تکرار کنید.

۳- یک پل کامل بر روی باسنتان بزنید

به پشت دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف قرار دهید، پای خود را صاف بر روی زمین بگذارید. می توانند به صورت رو و به سمت بالا و یا صاف روی زمین قرار بگیرد، بسته به آنچه برای شما راحت تر است. عرض دست را از شانه خود از هم جدا کرده و بر روی زمین فشار دهید، باسن خود را بالا بکشید تا زمانی که نیم تنه شما کمی بالاتر از پاهایتان قرار بگیرد. این وضعیت را برای چند ثانیه حفظ کنید و سپس یک پا را از کف زمین بلند کرده و پای خود را راست نگه دارید به طوری که بالای بدن شما باشد. پای خود را به  طرف زمین پایین بیاورید، و سپس باسن خود را به طوری که شما را به موقعیت شروع برساند پایین بکشید. این حرکت را در طرف دیگر، ۳ ست ۱۰ تایی در هر طرف تکرار کنید.

۴- اسکات کامل با الهام از باله

این حرکت فقط برای بالرین ها نیست. پاهای خود را کمی گسترده تر از عرض شانه از هم جدا کنید و پای خود را با اشاره حدود ۴۵ درجه به بیرون بفرستید. دست خود را در مقابلتان قرار دهید و برای کمک به تعادل از یک وزنه به صورت محور در وسط قفسه سینه خود با هر دو دست استفاده کنید. اسکات معمولی متفاوت است، و فشار وزن را به انگشتان و و پاشنه روی زمین وارد کنید. هنگام برقراری تعادل، باسن خود را پایین و به عقب سوق دهید، مثل نشستن روی یک صندلی. و ران خود را هنگام بازگشت به موقعیت شروع فشار دهید.

۱- بر مصرف پروتئین بالا تمرکز کنید

پروتئین برای رشد و توسعه عضلات ضروری است، بنابراین خوردن نوع درست پروتئین امر مهمی است. پروتئین، با ورزش مناسب، در افزایش قطعی اندازه عضلات باسن موثر خواهد بود.

۲- نوع مناسب از کربوهیدرات ها و چربی ها را انتخاب کنید

بسیاری از رژیم های غذایی می گویند که مصرف کربوهیدرات و چربی را به طورکامل قطع کنید اما کمتر در مورد از بین بردن مواد غذایی از رژیم غذایی شما و بیشتر در مورد جایگزین کردن آنها با انتخاب های سالم است. اجتناب از کالری اضافی و انتخاب غذاهای فقیر از نظر کربوهیدرات فرآوری شده مانند چیپس و ماکارونی.

۳- از سبزیجات استفاده کنید

سبزیجات اغلب به عنوان بخش فراموش شده ی یک رژیم غذایی برای عضله سازی تلقی می شوند. با اضافه کردن سبزیجات به هر وعده غذا ،سطح انرژی شما پایدار خواهد شد و در نتیجه، شما قادر خواهید بود یک تمرین قوی تر با خستگی کمتری را برای عضله سازی انجام دهید.

۴- مکمل مناسب را انتخاب کنید

مولتی ویتامین ها می توانند یک دوز اضافی از انرژی را برای ورزش شما فراهم کنند در حالی که بسته های پروتئین می تواند در رشد عضلانی کمک کنند. مکمل های کلاژن پوست را محکم کرده و باعث میشود عضلات زیباتر به نظر برسند. همیشه قبل از اضافه کردن مکمل به رژیم غذایی خود به دلیل عوارض جانبی منفی که به شیمی بدن شما وابسته است با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

۱- از لباس زیرهایی که باسن را بالا می کشند استفاده کنید

انواع مختلفی از زیرپوشهای طراحی شده و در دسترس هستند که باسن را بالا می کشد و آن را پرتر نشان میدهد؛ مانند یک سینه بند اما این بار برای پایین تنه! هر دوی آنها به صورت با و بدون بالشتک در دسترس هستند، و می تواند در زیر لباس، شلوار، و شورت پوشیده شوند. برخی از مدل ها تا دور کمر شما را می پوشانند و به برجسته شدن باسن کمک زیادی می کنند.

۲- از کمربند یا کرست کمر استفاده کنید

کمربند می توان در زیر لباس پوشیده شود. این کرست  چربی اضافه در شکم شما را به سمت باسن می کشد. این اثر دوگانه سبب کاهش حجم معده شما می شود و پهلوها کوچکتر شده در حالی که باسن شما بزرگتر جلوه خواهد کرد.

۳- از شلوار مناسب استفاده کنید

حتی گردترین، و پرترین باسن ها در شلوار جین گشاد دیده نخواهند شد. هنگامی که هدف برجسته تر کردن باسن است، از شلوارهای چسبان استفاده کنید.

مقاله های مرتبط:

رسانه دکتر سلامت

خوبه عالیه این ورزش ها،البته میشه گفت برای اندام هایی که درزمان بلوغ رشدنکرده اندعرق رازیانه بسیارمفیده البته لازم به ذکره که عرق رازیانه اگربیش ازحدمجازمصرف شودباعثاختلالات سیستم تناسلی ورحمی میشود

چه اختلالی میشه توضیح بدید؟

ممنون مفید بود

اگه این حرکات به صورت تصویری توضیح داده بشه بهتره مثلا گیف یا ویدیوچون اینطوری ،باتوضیح آدم هرچی هم دقت بکنه باز یه چیزهایی یادش میره ،ممنون به خاطر توضیحاتتون

بیشتر برنامه ی غذایی بود بهتر میشد

مطلب خوب بود

چه کار کنم باسنم بزرگ بشه

اگه تمرینات بصورت ویدئو و یا گیف بودن، عالی تر میشد
مرسی

گیف این تصاویر خیلی بهتر بود چون ذخیر کردن اونها هم یاداوره هم قابل ذخیره

سلام ببخشید یکیش انجام بدیم کافیه؟ مثلا همونی ک خانومه چهار دست و پا دراز کشیده بود و یه پاش رو میبرد بالا!

بااین ورزش ها باسن تویه هفته بزرگ میشه؟؟کسی امتحان کرده؟

تویه هفته ن اما اگه سخت تمرین کنی تا یک ماه عااالیه عالی میشی من قبلا این ورزشت رو با یکم تمیرین بیشتر و سخت کار میکردم عااالی شد همونجوری ک میخواستم

عزیزم اگه بعدش تمرین نکنیم دیگه برنمیگرده ب حالت قبل؟

سلام شما روزی چند بار اسکات میرفتید؟

من باسنم کوچیکه از این ورزشها انجام میدم ولی میگن باید یه روز در میان باشه که عضلات استراحت کنه ولی اینجا میگه تمرینات فشرده باشه بالاخره چکار کنم دوس دارم زود بزرگ بشه خسته شدم از ایراد گرفتن های شوهرم

ورزش نباید آنقدر فشرده و سنگین باشه که باعث خستگی و فشار به ورزشکار شود چون نتیجه عکس خواهد داد.
یک روز در میان برای خانمهایی که مشغله کاری دارند مناسب است بشرطی که مدوام و بدون توقف باشد. ولی نتیجه دلخواه را در دراز مدت خواهد داشت و باید صبور بود

بیش تر باید استراحت کنی تا ورزش چون تو استراحته که بدن فرم میگیره هفته ای دو روز با شدت بالا تمرین کن و بعدش بلافاصله تخم مرغ و سینه مرغ یا الویه یا سیب زمینی بخور

سلام من باسنم کوچیکه روغن خراطین استفاده میکنم تاحالا کسی ازش نتیجه گرفته

سلام ورزش کردن در خانه تمام تمریناتی که اشاره شده را درخانه انجام بدیم جواب میده؟

سلام، باسن منم خیلی کوچیکه، ۴۳ سالمه… واقعا میشه با ورزش تو یک ماه بزرگش کرد؟؟؟؟

من باسنم خیلی بزرگه کاش میشد با یه باسن کوچیک عوضش کنم?

خوش به حالت

اگه بزرگ بود تو این سایت نمیومدی???

عه جیگر کی بودی تو

این تمرینات عااالیه برای من بشششدددت تاثیر گذار بود البته حتما بعد ورزش خوب خوب بخورید خصوصا عدسی و پروتئین

مطالب عالی هس بشرطی ک ادم پشت کارداشته باشه و ادامه بده.
منم میخام شروع کنم دعام کنید نتیجه بگیرم

سلام من چنددو سالیه با برنامه هم کار می کنم ولی باسنم اصلا هیچ تعقیری نکرده ممنون میشم راهنماییم کنید

این تمرینات واقعا تاثیر داره ؟

واقعا تاثیر داره؟!

بله ورزش مداوم با تغذیه درست خیلی زود به نتیجه میرسین.من خودم امتحان کردم.

برنامتو عوض کن

سلام برای ورزش قبلش باید خودمو گرم کنم یا نیازی نیست مستقیم ورزش کنم

سلام برای پر حجم کردن ران پا چیکار کنیم؟ من باسنم خوبه ولی پاهام ضعیفه.

سلام، تخم‌مرغ رو باید خام خورد یا پخته یا نیمرو؟

پیش چه دکتری باید رفت میشه راهنمایی کنید

جالبه. یه مدت باسن بزرگ ایراد اندامی بود. الان ورزش و برنامه غذایی میگیرن که باسنشون بزرگ بشه.درگیر چی شدیم.
همه فکر و ذکرتون شده فرم باسن و سینه و لب و … . مسابقه شهوت انگیزترین بودن واسه مردا راه انداختین. کی شمارو به اینجا رسوند؟
دوستم میگفت الان همه درگیر این هستن. من باورم نمیشد

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

آدرس ایمیل


Current ye@r *


Leave this field empty

اگر مبتلا به تیک عصبی هستید، به نحوی که مانعی برای زندگی روزمره تان بوده و یا روی آن تأثیری…

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که آفت دهان (canker-sores) را تجربه کرده اید و واقعا برایتان این سوال…

بیماری کم خونی، شامل انواع مختلفی است که در آن سطح هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز خون پایین بوده و…

پیلینگ پوست یا همان پیلینگ شیمیایی پوست، یک روش لایه برداری از پوست است که از یک محلول شیمیایی و…

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی

روش بزرگ کردن باسن در 7 مرحله : ستارگانی مانند اسکارلت جوهانسون و سوفیا ورگارا، با ساختن فرم بدنی ساعت شنی و بزرگ کردن باسن، خود را به طور فزاینده ای جذاب و خوش نما کرده اند.

در حالی که داشتن دور کمر باریک مهم است، افزایش اندازه باسن شما نیز به همان اندازه در رسیدگی به ظاهر موثر است. اگر دوست دارید باسن بزرگتری داشته باشید، در اینجا چند گام برای کمک به شما وجود دارد تا با ظاهری دارای انحنا و قوس های ظریف زنانه به نظر بیایید.

مراحلی که در ادامه توضیح میدهیم تمرین های بسیار ساده در خانه است که برای بزرگ کردن باسن بسیار میتواند به شما کمک کند.چه کار کنم باسنم بزرگ بشه

تمریناتی را انجام دهید که باسن را هدف قرار می دهد. بالا کشیدن کناره پا، بالا کشیدن عضلات ران و کشیدگی پا درحالت اسکوات، باید همگی بخشی از یک دسته از تمرینات ورزشی تقویت باسن باشند. “مک ددی” از تمرینات پهن کردن نشیمنگاه (همان باسن)، ممکن است از تمرینات کناره پا با دمبل باشد. این یک نسخه قوی از یک پرتاب معمولی است که برای مقاومت بیشتر، و بنابراین، رشد بالقوه عضلانی آن کاربرد دارد.

پاهای خود را کمی بیش از عرض دو پا جدا کنید. انگشتان پای خود را کمی به طرف بیرون بچرخانید. زانوی راست خود را خم کنید و به حالت خیز به پایین قرار بگیرید. پای چپ شما کاملا افقی و راست و به عنوان یک محور عمل می کند.

آنقدر پایین بیایید تا ران شما موازی با زمین باشد. عضله سرینی خود را منقبض کنید. سپس با استفاده از نیروی نشیمنگاه، با فشار خود را بالا ببرید، ساق پای راست خود را به حالت مستقیم درآورید. کف پاهای خود را با هم به عقب نبرید. شما در طول این تمرین دو قدم فاصله بین کف هر دو پای خود را باید حفظ کنید.

حالا، نوبت خیز از طرف دیگر است. آنقدر پایین بیایید تا زانوی شما در زاویه 90 درجه خم شود و سپس به عقب بر گردید. دوباره ساق پای خود را راست کرده و هر دو کف پا را در جای خودش قرار دهید. این حالت از زانوهای شما محافظت می کند، به شما اجازه می دهد که کشش در عضلات را بهتر نگه دارید و از مقاومت سنگین تر استفاده کنید.

دو دمبل اضافه کنید. در هر دست یک دمبل را نگه دارید. هر وقتی که به سمت راست خیز برمی دارید، دمبل دست راست باید در خارج از کفل راست شما باشد. دمبل دست چپ باید در جلوی بدن شما و بین پاهای شما قرار گیرد. موقعیت دست خود را برای طرف دیگر معکوس کنید؛ همانطور که به سمت چپ خیز برمی دارید، دمبل سمت چپ را در خارج از کفل چپ خود نگه دارید.، دمبل راست را در بین پاهای خود بیاورید.

تمرینات یوگا : بسیاری از حالت های یوگا برای باز کردن کفل های شما طراحی شده اند. این حرکات باعث ساختن عضله شده و به شما  برای انعطاف پذیری بیشتر کمک می کند، که در نتیجه آن، باعث می شود تا انجام تمرینات دیگر برای گستردگی نشیمنگاه شما آسانتر شود. حالت های قورباغه، کبوتر، مارمولک و چهره گاو همه وضعیت هایی از یوگا هستند که شاید دوست داشته باشید تا با آنها آشنا شوید.

شما می توانید با یک نشستن به سادگی، کفل بزرگتری داشته باشید. براساس یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی Cell Physiology، محققان دریافتند که فشار بر روی نشیمنگاه و کفل که از نشستن بیش از حد ناشی می شود، می تواند باعث ساخته شدن چربی بیشتری در این مناطق شود.

سلول ها به محیط اطرافشان پاسخ می دهند. همانطور که یکی از محققان توضیح داد، “سلولهای چربی که با دوره های نشستن طولانی فشرده می شوند، تری گلیسیرید بیشتری (شکل اصلی چربی ذخیره شده در بدن) و با سرعت بیشتر تولید می کنند.”

کرم های بزرگ کننده باسن : تعدادی از کرم های تقویت کننده باسن در بازار وجود دارد که ادعا می کنند که از طریق روش های مختلفی از جمله جبران کلاژن و الاستین از دست رفته، به منظور افزایش میزان تولید عضلات در ناحیه کفل کار می کند.

با این که شما مطمئنا تنها برای این هدف باردار نمی شوید، اما نشیمنگاه یک زن به این وسیله پهن می شود تا قادر باشد از این طریق یک نوزاد به دنیا بیاورد. در برخی موارد، کفل ها به اندازه و سایز زمان قبل از بارداری برمی گردد، اما در موارد دیگر، کفل های بزرگتر تبدیل به یک بخش دائمی از بدن زن می شود.

جراحی برای بزرگ کردن اندازه باسن : اگر میخواهید برای رسیدن به اندام کیم کارداشیان زیر چاقوی جراحی بروید، روشهایی برای بررسی وجود دارد. شما می توانید از مناطق مختلف بدن خود چربی را از طریق لیپوساکشن برداشته و سپس به کفل خود منتقل کنید. یا شما همچنین می توانید کاشت باسن انجام دهید، که در آن “برشهایی” از سیلیکون زیر پوست شما زیرسازی و قرار داده می شود، وبه شما ظاهری با انحناء و قوسهای ظریف زنانه بیشتری ارائه می دهد.

به نظر می رسد که ما با افزایش سن خود نتیجه خواهیم گرفت. یافته های تحقیقات نشان می دهد که لازم نیست تا وزن اضافه کنیم تا کفل ما بزرگتر نشان داده شود، چون همانطور که سن ما بیشتر می شود، لگن خاصره ما نیز رشد می کند.

در مطالعه ای که از شرکت کنندگان دارای رنج سنی 20 تا 79 سالگی استفاده کرده شده بود، محققان دریافتند که پهنای لگن، فاصله بین استخوان های لگن و قطر استخوان های لگن، همگی با افزایش سن افراد بیشتر شد، و عرض لگن مسن ترین افراد در این مطالعه به طور متوسط حدود یک اینچ بزرگتر از جوانترین آنها بود.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

پیشنهاد دکتر سلام

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چه کار کنم باسنم بزرگ بشه
چه کار کنم باسنم بزرگ بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *