پودر جنسینگ اصل برای چاقی

دوره مقدماتی php
پودر جنسینگ اصل برای چاقی
پودر جنسینگ اصل برای چاقی

پودر چاقی جینسینگ چاق کننده صورت بدن جنسینگ اصل
پودرچاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای لاغری مفید است.

با راه اندازی فروشگاه گیاهان دارویی سعی بر این شده است که محصولات طبیعی و ارگانیک را در خدمت شما عزیزان قرار بدهیم

کد: 139710303416510555

یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

یک‌شنبه 97/10/30،

دوره مقدماتی php

مشهد

, (اخبار رسمی):
جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

پودر جنسینگ اصل برای چاقی

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

خواص جینسینگ

جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

نحوه مصرف جینسینگ

برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

1-  دمنوش جینسینگ

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

2- کپسول جینسینگ

برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

3- سالاد جین سینگ

برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

عوارض جینسینگ

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

پودر جنسینگ اصل برای چاقی

بهداشت و درمان

|
سلامت و زیبایی

خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

[email protected]

Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

Mapper since: December 16, 2019

قرص جینسینگ برای خانمها

پودر جینسینگ نی نی سایت

طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم

جینسینگ و قاعدگی

پودر جنسینگ اصل برای چاقی

مضرات جینسینگ

معرفی پودر چاقی جینسینگ | ستاره
Dec 19, 2018 – مصرف پودر چاقی جینسینگ یکی از روش‌های رایج برای افزایش وزن است و با مصرف این پودر گیاهی می‌توانید در مدت زمان کوتاه به افزایش وزن دلخواه خود …
خواص جینسینگ و 3 روش استفاده آن – ایران عسل
از این جینسینگ هنوز هم نه به صورت گسترده، اما برای افزایش انرژی و بالا بردن قدرت حیات … به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین …. شما می توانید از گیاه جینسینگ و عسل در دمنوش، از قطعات آن در غذا و از پودر …
پودر افزایش وزن جینسینگ | پودر چاقی | فروشگاه اینترنتی …
پودر افزایش وزن جینسینگ بسیار اشتها اور بوده و باعث میشود براحتی غذا میل نمایید و همچنین باعث جذب بدن میشود. مناسب برای افزایش حجم صورت – باسن – شکم، …
آموزش – پودر افزایش وزن جینسینگ
پودرچاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای لاغری مفید است. پودر چاقی جینسینگ یک پودر کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه 12 الی 15 کیلو به وزن …
پودر افزایش وزن جینسینگ – خرید
پودرچاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای لاغری مفید است. پودر چاقی جینسینگ یک پودر کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه 12 الی 15 کیلو به وزن …
آشنایی با مضرات و خواص جینسینگ – هفت گنج
Dec 12, 2018 – دوز 100 میلی گرم آن شاخص زخم، وزن غده آدرنال و سطح قند خون را کاهش می دهد و … به نظر می رسد که جینسینگ پودر شده باعث افزایش میل جنسی و درمان …
خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …
جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش … تقویت جنسی; افزایش انرژی عمومی بدن; افزایش وزن و چاقی; درمان افسردگی; تقویت … سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول …
معجزه پودر چاقی جینسینگ برای افزایش وزن – مجله کولاک
مصرف پودر چاقی جینسینگ برای زنان و مردان مفید می باشد و پودر چاقی جینسینگ معجزه ای برای افزایش وزن افراد لاغراست. جینسینگ نقش درمانی ندارد.
معرفی پودر چاقی جینسینگ – ستاره | خبر فارسی
Dec 19, 2018 – مصرف پودر چاقی جینسینگ یکی از روش های رایج برای افزایش وزن است و با مصرف این پودر گیاهی می توانید در مدت زمان کوتاه به افزایش وزن دلخواه …


پودرچاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای لاغری مفید است.

پودر چاقی جینسینگ یک پودر کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه 12 الی 15 کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.

مکمل های چاقی جینسینگ بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند.

پودر جینسینگ هیچگونه عوارضی ندارد و کاملا بی ضرر است.

پودر جنسینگ اصل برای چاقی


پودر چاقی جینسینگ معجزه میکند


اگر وزن شما پایین است


اگر به غذا میلی ندارید


اگر میخواهید براحتی چاق بشوید

جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.


پودر مکملی جینسینگ را پیشنهاد میکنیم


یک پیشنهاد ویژه برای کسانی که دوستشان دارید.



پودر معجزه ای جینسینگ برای افزایش وزن

اگر شما دوست دارید وزن خودتان را افزایش دهید یک روش آن استفاده از مکمل است

مکمل جینسینگ بسیار اشتها اور بوده و باعث میشود براحتی غذا میل نمایید و همچنین باعث جذب بدن میشود


معمولا با یک الی دو دوره استفاده میتوانید به نتیجه دلخواه خودتان دست یابید.

پس بطور کلی برای افزایش چاقی بسیار موثر خواهد بود


مناسب برای افزایش حجم صورت – باسن – شکم، دست


 

 پودر بسیار مناسب برای افزایش وزن مناسب خانمها و آقایانمیزان تاثیر پذیری تضمینی 12 الی 15 کیلو در یک ماهاشتها آورافزایش وزن 100 درصد تضمینیمناسب کلیه سنین با تاییدیه وزارت بهداشت

بسیار قوی و قیمت مناسب حداقل به میزان 3 دوره 15 الی 20 کیلو افزایش وزن پیدا خواهید کرد

مناسب برای تمام سنین( ترجیحا 12 سال به بالا مصرف نمایند)


پودر 200 گرمی جینسینگ

قیمت ماه قبل کالا: 99,000 تومان

قیمت امروز کالا : 88,000 تومان

 

 

از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.

به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae است که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

پودر جنسینگ اصل برای چاقی

جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.

سایر خواص جینسینگ عبارتست از:

* افزایش وزن بدون چربی اضافه – چاق کننده صورت
* افزایش قدرت جسمانی و جنسی
* افزایش شادابی و نشاط
* افزایش قدرت تحمل و پایداری
* از بین بردن استرس
* مقابله با پیری و عوارض آن
* تقویت سیستم ایمنی بدن
* تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن
* افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی
* تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)
* تقویت کننده قوای عمومی بدن و به ویژه تقویت کننده توانایی جنسی مردان
* کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت
GINSENG پودر چاق کننده و افزایش وزن گیاهی جینسینگ اصل
پودر افزایش وزن و چاق کننده جینسینگ طلایی ساخت کره :
این پودر یک مکمل چاقی و افزایش وزن تضمینی است که بدون عوارض و بدون بازگشت میباشد.
پودر گیاهی و چاقی جنسینگ طلایی :
با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.
بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.
پودر چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.
جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.
خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد.
شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.
مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.
این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

 

افزایش وزن افراد لاغر
– تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز برای افراد مبتلا به سوء تغذیه
– کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی
– دارای 22% پروتئین از مخلوط پروتئین های whey و شیر
– حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها
– دارای 12 نوع ویتامین برای تأمین 100% نیاز روزانه

موارد مصرف :

این محصول به علت داشتن کالری بالا و مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی به افراد با فعالیت عادی دچار کمبود وزن شدید هستند ، کمک می کند تا به وزن ایده آل برسند . مجموعه آنزیمی موجود در آن نیز به هضم و جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند .

روش مصرف :

مناسب برای دوره سبک ورزشی می باشد و 2 پیمانه قبل صبحانه ، 2 پیمانه میان وعده صبح ، 2 پیمانه 3 ساعت قبل تمرین و 3 پیمانه نیم ساعت بعد از تمرین مصرف شود .

هشدار مصرف :

در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید
مصرف این فرآورده در افرادی که داروهای آنتی پیرین وتئوفیلین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد.

 

Colories 45kcal
Total fat 1.5g
Total carbohydrate 4g
Sugar 1g
Protein 3g
Csmu 3g
Ginseng 1.5g
Sodium 130mg
Zinc 20mg
Vitamin c 60mg
Vitamin A 2500lu
Vitamin D 200lu
Vitamin E 20lu
Vitamin B6 1mg
Vitamin B12 3mcg

Vitamin B6 2.5mg
Niacin 4.5mg
Blotin 30mg
Pantothenic acid 10mg
Beta atanine 100mg
Claycine 50mg
Histidin 25mg
Inositol 75mg

 

 

سلام دوستان عزیز و گلم من دخترم 25 سالمه و خیلی لاغر هستم ، قدم 160 هست، به دنبال راهی برای چاقی هستم اکثر راه ها رو امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم . الان می خوام پودر جنسینگ رو امتحان کنم کسی هست که این پودر یا قرص رو مصرف کرده باشه و جواب گرفته باشه ؟

مرتبط:

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

پودر جنسینگ اصل برای چاقی

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم – دستور پخت آش جوانه گندم

سلام چه وقتهایی میخوردین چه مقدار؟دست شازیاشرکتی زهراجون

سلام پودر جنسینگ اصلشو از کجا باید پیدا کرد

به روش حکیم تهرانی چاق شو

عطاری

پودر جنسینگ اصل برای چاقی
پودر جنسینگ اصل برای چاقی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *