وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب

دوره مقدماتی php
وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب
وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب

شرکت حلوای عقاب در سال ۱۳۲۳ هجری شمسی توسط مرحوم سید جلیل ناصری پایه گذاری گردید و در ابتدا فعالیت خود را در یک کارگاه کوچک و در زمینه تولید حلوا در شهر ری آغاز نمود و سپس در طی مراحل توسعه به محل جدید در شهرستان شهریار واقع در حومه تهران انتقال یافت که در فضایی با مساحت تقریبی ۲۰۰۰۰ متر مربع است. در سال ۱۳۷۸ هجری شمسی و با در دست گرفتن مدیریت شرکت توسط آقای سید جلال ناصری و هم‌زمان استقرار سیستم کنترل کیفیت ISO9001-2008 و شکل گیری واحد‌‌‌های مختلف، مراحل پیشرفت و توسعه شرکت از جمله تنوع محصولات، توسعه فیزیکی و تکنولوژیکی و گسترش خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفیت، وارد مرحله جدیدی گردید به گونه‌ای که در حال حاضر شرکت حلوای عقاب به عنوان قدیمی ترین و بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده محصولات بر پایه کنجد در ایران بشمار می رود که با به‌کارگیری علم و تجربه خود و استفاده از تخصص کارشناس مجرب صنایع غذایی، محصولات سنتی حاصل از دانه کنجد را به‌صورت صنعتی تولید و با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی و در بسته بندی‌‌‌های مناسب به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید به‌طوریکه در حال حاضر محصولات این شرکت در بیش از ۳۰ کشور جهان عرضه و به مصرف می رسد .

عطف به فیلم ساختگی پخش شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر استفاده از خلال باقالا به جای خلال…

نپال برای ماجراجویان و کوهنوردان دنیا مقصدی رویایی است. این کشور با طبیعتی بی نظیر، منزلگاه گونه های بی…

بر اساس تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۶ در ژورنال آمریکن مدیسین منتشر شد، ترکیب روغن کنجد و روغن سبوس…

فعالیت فیزیکی و ورزش اهمیت بسیاری در حفظ و ارتقاء سلامتی دارد، حتی اگر هدف خاصی مثل کاهش وزن…

وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب

دوره مقدماتی php

افزودن دانه‌های کنجد به غذا باعث کاهش وزن نمی‌شود ولی این دانه‌ها حاوی موادی مثل پروتئین‌ها و لیگنان‌ها هستند…

مواد لازم ۲۵۰ گرم سینه مرغ بدون استخوان ۲ قاشق غذاخوری روغن ۱ حبه سیر ۲/۱ فنجان آرد سفید…

مواد لازم ۴۰ گرم کره نرم ۱۲۰ میلی لیتر روغن گیاهی ۵۰ گرم عسل ۱ عدد تخم مرغ ۱۹۰…

مواد لازم ۸ فنجان بروکلی ۱/۴ فنجان آرد ذرت ۹۰۰ گرم ران و سینه مرغ پوست کنده ۴ قاشق…

مواد لازم سیب‌زمینی بزرگ : ۱ عدد جعفری خردشده : نصف لیوان آرد سیب‌زمینی : ۳ قاشق سوپ‌خوری کنجد…

مواد لازم کدوی کابوچای یا کدوحلوایی : ۴۵۰ گرم روغن کنجد : یک قاشق غذاخوری برنج پخته‌شده : ۱…



ارتباط با سرور قطع می باشد. Generic Error Page

اشکالی در مشاهده این بخش روی داده است. لطفا مجددا از صفحه اول وارد شوید.

بازگشت به صفحه اول
مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران

We created a Personal Account for you to make the process of buying faster and easier in the future.برای فعال شدن از لینک در نامه استفاده نمایید که به ایمیل شما فرستادیم

ايران, تهران, تهران-خیابان کاجع ابدولا انسری 12


نمایش بر روی نقشه

برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد!

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

غذایی ، شوینده و بهداشتی

مدیریت علمی در فروش و پخش محصولات

شرکت پخش عقاب از بدو تأسیس همواره سعی بر آن داشته تا کلیه فرآیندها و فعالیت‌های خود را با رویکردی کاملا علمی پیش ببرد تا بتواند به عنوان شرکتی پیشتاز و مدرن در عرصه ارائه خدمات پخش و توزیع در کشور گام بردارد. شرکت پخش عقاب برای تحقق این مهم، با بهره گرفتن از متخصصین کارآزموده، سیستم‌های علمی فروش و مدیریت کیفیت را اجرا و پیاده سازی کرده‌است و با پایش پیوسته همواره سعی در رفع نواقص و بهبود روش‌های اجرایی خود دارد. روند پیشرفت این شرکت در مدت زمان کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد، به گونه‌ای است که نیروی انسانی شاغل در آن از 28 نفر، به بیش از 750 نفر؛ و فضای اداری آن از 300 متر مربع در ساختمانی یک طبقه، به 1200 متر مربع در مجموعه هولدینگ عقاب ارتقاء یافته‌است و در حال حاضر، محصولات سبد پخش عقاب در انباری به وسعت 17،000 متر مربع انبارش و نگهداری می‌شود .

رمز موفقیت در بازار پرتلاطم امروز به‌کارگیری فنون مدیریت علمی در بازار است، شرکت پخش عقاب با این رویکرد به یکی از معتبرترین شرکت‌های پخش در کشور بدل ساخته‌است. پخش عقاب موفقیت خود را مدیون پیروی و ساختار پذیری از برنامه‌های استراتژیک و برنامه‌ریزی درست و تعهد به اجرای صحیح آن‌ها است. این شرکت، هرساله با جمع‌آوری اطلاعات بازار و داده‌های خود، عملکرد خویش را به‌صورت مستمر ارزیابی کرده و با تعیین اهداف در بازه های زمانی کوتاه، میانه و بلند‌ برنامه‌های استراتژیک خود را برای تحقق این اهداف تدوین و پیاده‌سازی می‌کند. این شرکت هم اکنون از این طریق، با ارائه خدمات دقیق، علمی و منحصربه‌فرد موفق به جلب اعتماد و رضایت مشتریان شده و به جایگاهی درخشان در صنعت پخش و توزیع کشور دست‌یافته است.

شرکت کشت و صنعت روژین تاک در سال 1380 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تأسیس گردید و با پشتوانه قوی مدیریتی در سال 1382 به بهره‌برداری رسید. کارخانه روژین در استان کرمانشاه در زمینی به مساحت 24 هکتار که 8 هکتار آن صنعتی می‌باشد، بنا شده است. خطوط تولید کارخانه مجهز به ماشین‌آلات فرآوری میوه نیز می‌باشد و پس از پایان فصل تولید رب، کارخانه توان دریافت روزانه 500 تن میوه جهت تبدیل به پوره میوه جات در بسته بندی‌های ضدعفونی را دارا می‌باشد. به هنگام آغاز همکاری روژین با شرکت پخش عقاب در سال 1388 ، با وجود ظرفیت بالای تولیدی و کیفیت مطلوب محصولات، این شرکت از فروش خوبی در بازار ایران برخوردار نبود و توانایی کسب سهم بازار مناسب در میان سایر برندهای فعال در صنعت رب را نداشت.

وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب

تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل سید خندان – خیابان خواجه عبدالله انصاری – بعد از چهارراه اول – نبش کوچه دوم – پلاک ۱۲

۰۲۱-۲۷۳۶۰

Info[at]Pakhshoghab.com

شرکت عقاب (کرم کنجد)

پارس حیات (مولفیکس)

روژین

وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب
وب سایت شرکت حلوا شکری عقاب
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *