نویسنده ی پایتخت ۶

دوره مقدماتی php
نویسنده ی پایتخت ۶
نویسنده ی پایتخت ۶

تاکنون ۵ فصل از سریال پایتخت ساخته و پخش شده است. این سریال را می توان به عنوان پربیننده ترین سریال طنز ایرانی در دهه ۹۰ شمسی لقب داد. باتوجه به موفقیت بالای پایتخت ۵، درخواست مردم برای ساخت سریال پایتخت ۶ بسیار زیاد است. در این مطلب قصد داریم خبرهای جدیدی که پیرامون ساخت سریال پایتخت ۶ منتشر میشوند را بازتاب دهیم.

این سوال رو باید از صحبت های محسن تنابنده و دیگر عوامل سریال پایتخت از مصاحبه هایی که انجام دادند پیدا کنیم. محسن تنابنده به عنوان بازیگر ، طراح و سرپرست نویسندگان از جمله عوامل اصلی سازنده این مجموعه است که در مصاحبه های مختلف همیشه سه عامل را برای ساخت سری جدید پایتخت متذکر شده است. اول خواست صدا و سیما، دوم خواست مردم و در نهایت یافتن سوژه ناب برای نوشتن فیلمنامه ایی جذاب. در هر زمانی این سه فاکتور وجود داشته باشد ما مجموعه پایتخت را ادامه خواهیم داد.

تاکنون بازیگران اصلی و مهمان زیادی در این سریال بازی کرده اند از جمله : محسن تنابنده (نقی معمولی)، ریما رامین فر (هما سعادت)، احمد مهران فر (ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (ساراونیکا)، علیرضا خمسه (باباپنجعلی)، نسرین نصرتی (فهمیه) بازیگران اصلی این مجموعه هستند. بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی (رحمت)، مهران احمدی (بهبود فریبا)، هدایت هاشمی (اوس موسی)، محمدرضا علیمردانی (بائو)، بهرام افشاری (بهتاش فریبا)، نیلوفر رجایی فر (الیزابت) از جمله افرادی هستند که در چند و یا یک فصل از سریال پایتخت بازی کرده اند.

نویسنده ی پایتخت ۶

محسن تنابنده در مصاحبه ایی که در برنامه حالا خورشید شبکه سه در فروردین ۹۷ انجام داد به این موضوع اشاره کرد و گفت : ایده سریال پایتخت ۵ قرار بود به صورت نسخه سینمایی ساخته شود اما بعد از نگارش فیلنامه متوجه شدیم این حجم کار در قالب سینمایی و در زمان اندک قابلیت اجرایی ندارد و سوژه ها هدر می روند ، بنابراین تصمیم گرفتیم پایتخت ۵ بصورت سریال ساخته شود. او در ادامه افزود : این احتمال وجود دارد که سری بعد پایتخت به صورت سینمایی ساخته شود اما هنوز چیزی قطعی نیست. فصل ششم ممکن است با توافق مدیران تلویزیون، سینمایی شود.

دوره مقدماتی php

در مصاحبه ایی که آقای تنابنده در برنامه حالا خورشید داشت وقتی صحبت از شخصیت باباپنجعلی شد گفت : بابا پنجعلی به دلیل آلزایمر داشتن نمی تواند دیالوگ های زیادی داشته باشد و ما تاکنون که ۵ سری پایتخت را ساختیم همه کاری با این شخصیت کرده ایم و بنظرم دیگه وقتشه او را بکشیم و روح بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۶ باشد تا بتواندیم از قابلیت های بازی علیرضا خمسه استفاده بیشتری کنیم.

محسن تنابنده در پاسخ به سوال بیشتر مردم که آیا پایتخت ۶ ساخته خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: اگر بتوانیم داستان جذاب بنویسیم و شرایط تولید هم ممکن باشد، حتما پایتخت را ادامه می دهیم. اما باید بگویم چنانچه پایتختی تولید شود، دیگر بابا پنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد و روح او در قصه جریان خواهد داشت.

دلیل این تغییر هم این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می بندد و اگر روح پنجعلی را در سن های مختلف با داستان همراه کنیم، موقعیت های طنز بهتری خواهیم داشت.

سیروس مقدم گفت: ساخت فصل ۶ سریال پایتخت به سه مورد بستگی دارد. اینکه مردم همچنان پایتخت را دوست داشته و خواهان ادامه آن باشند. مدیران سازمان بر طبق نیازسنجی، بررسی کنند که آیا مردم به این سریال نیاز دارند و در آخر هم اینکه باید ببینیم تنابنده و گروه نویسنده به سوژه و قصه جدید و نابی می‌رسند یا نه. که اگر همه این سه مورد مثبت باشد این نوید را می‌دهم که سری ششم را هم بسازیم.

تهیه کننده سریال پایتخت : هنوز خبری از ساخت سری جدید پایتخت نیست.

الهام غفوری در گفتگویی با تسنیم اعلام کرد : اگر قرار باشد «پایتخت» جدیدی ساخته شود باید از همین الان برنامه‌ ریزی کنیم. تا زمانیکه هیچ قراردادی نداشته باشیم و بازیگران گردهم نیایند، نویسنده هم نمی‌داند باید برای کدام بازیگر، بنویسد و موقعیت خلق کند.

غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» از آخرین تصمیم گیری‌ ها برای ساخت سری جدید این مجموعه گفت. فیلمبرداری «خواب زده» به پایان رسید. پایتخت ۶ برای نوروز ۹۹ آماده می‌شود

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» و مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، درباره روند پخش و تولید این دو سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمام تلاش ما ساخت «پایتخت» است و این روزها درحال بستن قرارداد این مجموعه با مدیران سیما هستیم تا سری جدید آن را نوروز ۹۹ روی آنتن ببریم. این تهیه‌کننده درباره انتخاب نویسنده‌ ای جدید برای مجموعه «پایتخت» تصریح کرد: هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب نویسنده جدید گرفته نشده است؛ واقعاً جایگزین کردن یک نفر به جای مرحوم خشایار الوند کار آسانی نیست. یکی از بخش های سخت کار ما فیلمنامه است و نبود الوند در گروه، کار را برای ما دشوار کرده است. غفوری درباره ساخت اثر سینمایی «پایتخت» هم گفت: ساخت سینمایی «پایتخت» هنوز به قطعیت نرسیده است اما تمام تلاشم را می کنم که سینمایی این کار را به آنتن برسانم. وی همچنین در خصوص روند تولید سریال خواب زده اظهار کرد: مجموعه «خواب زده» روزهای پایانی آماده‌سازی خود را سپری می‌کند؛ فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر مراحل تدوین، صداگذاری و فنی را پشت سر می‌گذاریم.

غفوری در خصوص زمان توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی گفت: با توجه به اتمام کار، به دنبال پروانه نمایش آن هستیم تا به زودی وارد بازار شود. البته زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.

احمد مهرانفر ارسطو می‌ ماند

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶ » به تسنیم گفت : قصه‌ ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید. می‌توانیم به طور قطع زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌ بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌ های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند.

ان‌ شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز شود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت ۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

الهام غفوری تهیهه کننده سریال پایتخت : بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد. ‌ ‌ ‌چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت بابا پنجعلی مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است. از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

باتوجه به صحبت های مهم محسن تنابنده در برنامه حالا خورشید ، ما فیلم بخش هایی از این مصاحبه را برای شما در ادامه قرار داده ایم که می توانید به صورت آنلاین تماشا کنید.

من مجموعه پایتخت رو خیلی دوست دارم و امیدوارم که این مجموعه سینمایی نشه.

پایتخت ۶ رو بسازید به صورت سریال نه سینمایی

سلام عزیزان زحمتکش بنده خواهان ساخت سریال ۶ پایتخت هستم پیشاپیش خدا قوت

خواهشا سینماییش نکنید که بی مزه میشه بی مخاطب بدلیل اینکه ما روزای عید رو جوری سپری میکنیم تا زود شب شود وما پایتخت را ببینیم

سلام وخسته نباشید میگم ب همه عوامل مجموعه پایتخت لطفا پایتخت ۶ راب صورت سریال بسازید

لطفاپاییتخت وبه صورت سریال پخش کنیدپاییتخت ازاول سریالی بوده پس تااخرهمین روندوادامه بدیدممنون میشم

سلام بنظربنده سریال پایتخت نقش باباپنجعلی باشد واینکه باباپنجعلی در اثر صدای گلوله نگرانی روحی پیداکرده و فک میکند به جنگ رفته وهمه جا میگوید من جانباز هستم در کل الزایمر او ادامه یافته و همه فک میکنن که در حقیقت او داعش را شکست داده و هم اینکه جریان فیلم در مورد گرانی باشد که مثلا یاد بدهند چگونه صرفه جویی کنیم و اینکه رحمت زن بگیره بهتاش رحمان رحیم به دانشگاه برن سارانیکاهم پشت کنکور باشن اینجوری سریال ادامه پیدامیکنه

سلام پایتخت رو لطفا بصورت سریال درست کنید نه سینمایی ما به سریال عادت داریم نه سینمایی

خوب کاری میکنید بابا پنجعلی بود تر از اینا باید میمرد ولی تو را خدا پایتخت رو سینمایی نکنید

خیلی عالیه ولی دیگه لوس میشه به جای پایتخت ۶ یک سریال جدید با موضوع دیگه ای ساخته بشه بهتره

یه سلام کنم به آقای سیروس مقدم و آقای تنابنده و تمام بازیگران سریال پایتخت هیچ وقت سریال رو به سینمایی تبدیل نکنید واقعا خیلی بد میشه اگه سریال به سینمایی تبدیل بشه میدونم خیلی برای شما سخته اما این کار رو نکنید

بزرگترین مشگل مردم با نقش بیمزه و اعصاب خرد کن بابا پنجعلی بود چون حقیقتا هیچ گونه طنزی در این تقش نمیبینیم و فقط بود که گاهی بگوید ناهار نخوردیم یا یک کلمه فی البد اهه . به جایش نقش بهبود فریبا را یکجور برگردانید. حالا که از دست پنجعلی راحت میشیم روحش دست بردار نیست. کمدین های جوان را استعداد یابی کنید و به مردم معرفی کنید. و اجازه دهید کمدین های جوان هم خودی نشان دهند چه اجباری بر بودنش هست؟ نسخه سینمایی موفق نخواهد بود. چرا به فکر مردم نیستند و به پول بیشتر فکر میکنند اول اکران و بعد هم لابد هر چهار قسمت را بصورتDVD عرضه کنند تا نردم پول بدهند پایتخت ببینند .

باسلام به نظر من پایتخت باید ساخته بشه چون اولین مجموعه ایی بوده که تا سری ۵ پیش رفته گرچه یکم فیلم توی سری پنجم افت داشت اما بسازن بهتره یه بنده خدا میگفت اگه نسازن ایران شورش میشه

خوب کاری میکنید بابا پنجعلی زود تر از اینا باید میمرد پیرمرد پر حاشیه بمیره خیلی بهتره اما سریال به سینمایی تبدیل نکنید عید ۹۷ که قسمت۵ تو شبکه یک پخش شد خیلی خوب بود و به یاد موندنی ترین عیدی بود که داشتم نه فقط من همه مردم تو شبکه های ایران که هیچی نداره فقط همین پایتخت تنها با خوشی ماست آقای تنابنده ازتون خواهش میکنم این این خوشی رو از ما نگیرید لطفا

واقعا سریال پایتخت عالیه ما خیلی دوستش داشتیم وخیلی خوشحال میشیم که سریال پایتخت۶ ساخته بشه نه سینمایی سریال باشه ورحمت با فهیمه ازدواج کنه و رحمان رحیمم با سارا ونیکا ازدواج کنن وهما خانمم صاحب پسر بشه

تنها سریالی که من بارها و بارها نشستم نگاه کردم پایتخته.پایتخت پنج رو حداقل ماهی یک بار نگاه کردم.

با سلام خدمت گروه زحمت کش پایتخت . بنده خواهان سریال جدیدتون هستم . درضمن اون کساییکه میگن پنجعلی بیمزه و اعصاب خرد کنه اگه به بتن کار دقت کنین دیالوگاش اگه کمه جاهایی به کار میره که یک کلمش سریالو منفجر میکنه خواهشا سلیقه ای عمل نکنین . با تشکر همه عوامل عالین . آقای تنابنده منتظریما …

سریال پاتخت ۵،۴،۳،۲،۱ رادوست دارم اگر می شود پایتخت ۶ بابا پنجلی نمیرد

از بازیگر های جوان هم استفاده کنید مثلا بهرام افشاری که در نقش بهتاش فریبا بود خیلی نقشش رو قشنگ بازی کرده و مطمنم تو پایتخت بعدی هم ازش دعوت میشه که بازی کنه چون جوونه اما بابا پنجعلی بغل آقای تنابنده چون پیره نمیتونه دیالوگ ها رو خوب حفظ کنه برای همین بره بهتره پایتخت باید سریال باشه نه سینمایی آقای تنابنده عزیزنویسنده ی پایتخت ۶

پایتخت اگه سینمایی بشه هیچ کس نگاه نمیکنه میدونید چرا چون آقای دلار رفته بالا مردم پول ندارن نون بخرن چه برسه برن سینما بعدش مجورید بصورت CD عرضه کنیدCD هم که وارد سوپر مارکت ها بشه فلان قیمت میفروشنش بازم مردم نمیتونن بخرن پس بهتره همچنان سریال بافی بمونه نه سینمایی

سلام همگی خسته نباشین میخواستم بگم توروخدا پایتخت ۶ را بسازید این بهترین سریاله خواهش میکنم حالا حالاها ادامه داشته باشه

خوب است پایتخت۶رابسازید

سلام به همه دوستان.. بنده هیات علمی دانشگاه هستم.. اگر وقت کنم‌ هفته ای سه یا چهار ساعت تلویزیون میبینم.. البته علاوه بر وقت باید خدمت همه عرض کنم‌کیفیت فیلم ها هم بسیار ضعیف است و حیف وقت است که زمان با تلویزیون سپری کنم.. و اما پایتخت..‌ایرانی ترین سریال هست به نظر بنده.. پر از سکانس های درجه یک مودبانه و در حین حال خنده دار و البته آموزنده.. وجود یا حذف بابا پنجعلی به عهده گروه نویسنده است.. فقط به عنوان مخاطبی کوچک از مخاطبان بزرگ پایتخت استدعای ساخت پایتخت ۶ دارم.. و آن هم نه سینمایی و بلکه سریالی.. توصیه ای هم دارم که گرانی بی حد و حصر اجناس و بحث دلار و تغییرات ساعتی قیمتها در فیلم نامه بیاید بلکه مسئولین به فکر بیافتند و با خنده از خواب عمیق چند ساله بیدار شوند!!! دست مریزاد اقای مقدم و اقای پناهنده و دوستان دیگر.. زنده باد..

بهتون پیشنهاد میکنم محاصبه تنابنده رو ببینید خیلی باحاله واقعا دوستش دارم

سلام. سریال پایتخت خیلی خوب بود ولی پایتخت ۴ و ۵ واقعا افت زیادی داشت. مخصوصا که هما خانم تبدیل به الگو خانم شده بود و اصلا دلنشین نبود. کشتن شخصیتها هم خیلی به فیلم لطمه می زند. به نظر من بهتر است به جای کشتن شخصیتها داستان را به زمان گذشته بر گردانند مثلا وقتی که با با پنجعلی جوان است و نقی و دیگران بچه هستند در این صورت میتوانند زمان تجرد نقی را هم بسازند و ما بتوانیم با دختر محمود نقاش هم آشنا شویم.

سلام لطفا اين مورد رو منتشر كنيد: مردم شخصيت باباپنجعلي رو دوست دارن. چون حداقل هر خانواده اي تو مجموعه خودش يكي شبيه اون رو داره. دوم اينكه مردم پايتخت رو بخاطر همه بازيگراشه كه دوست دارن نه كه يكي يكي حذف بشن. پنجعلي و بهبود و … روح باباپنجعلي هيچوقت نميتونه جاي خود شخصيت اين مرد رو بگيره. پس بخاطر باز بودن دست و بال نويسنده ها نميشه بازيگر رو حذف كرد.

نظر منو اگه بخوایید بابا پنجعلی بغل خود تنابنده چون پیره زیاد دیالوگ نداشته و فقط بلد بوده بگه ناهار نخوردمه از این جور چرت و پرت ها و چندتا کلمه هایی که دیگه به یاد نمیارم بود و نبودش به به حال ما فرقی نمیکنه سریال پایتخت تمام زندگی ماست آقای تنابنده همین خوش رو جون مادرت از ما نگیر

اگه نطر منم براتون مهمه پس لطفا گوش کنید بغل خود تنابنده بابا پنجعلی چون پیره زیاد دیالوگ نداشته و فقط میگفته نهار نخوردمه و چندتا چرت و پرت های دیگه که یادم نیست چی بود پایتخت تمام زندگیه منه اقای تنابنده به جون هرکی که دوست داری سینمایی ش نکن

لطفا پایتخت و ادامه بدین خیییلی سریال قشنگیه همه از دیدنش لذت میبرن سریال فوق العاده اییه لطفا همینجوری سریالی ادامش بدین و سینمایی نکنین هر چی مدت زمانش بیشتر باشه مردم بیشتر دوس دارن

سلام من رضا پیله ور از خراسان جنوبی شهر قاین روستای خونیک گدار سریال پایتخت را خیلی دوست دارم ویکی از آرزوهام هم اینه که کاش میتونستم در این سریال ایفای نقش داشته باشم ولی افسوس که به علت مشقله کاری امکان ندارد ولی خیلی دوست داشتم در کنا این بازی کنان عزیز به صورت زنده باشم

سلام به نظرمن سریال عالیییییئییی باید حداقل تا۱۰ساخته بشه دمتون گرم سامان رشت

درود بر محسن تنابنده ….

سلام.خسته نباشید بابت ساخت چنین سریال پربیننده ای.از شماها خواهش مندم ک همینجور سریالی باقی بمونه.

پایتخت ۶ رو حتما سال ۹۸ بسازید خواهش میکنم

لطفا پایتخت۶ رو بسازید من عاشق همه فصل های پایتخت هستم

نقش پنجعلی رو در پایتخت ۶حذف نکنید

دکتر ترامپ را دوباره بیارید تو ۶

سلام تعداد زیادی از مردم سریال پایتخت رو میبیند و اگه محسن خان این سریال رو تبدیل به سینمایی نکنه خیلی خوب میشه من یکی از مخالفان سرسخت اینکارشم با محسن خان کلی صحبت و بحث کردیم دلیل قانع کننده رو بهش گفتم و اون بهم گفت ما اول باید یه سورژه برای پایتخت ۶ پیدا کنیم و بعد ببینیم که اون رو سینمایی یا همون سریالی بزاریمش حامی شما مردم خوب هستم

لطفا بسازید پایتخت ۶ رو بهترین سریال عمرم

آقای تنابنده نکن کارو بخدا به پیر به پیغمبر بده اذیت مون نکن دیگه

والا تمام دلخوشی و خنده ی ما شده سریال پایتخت اگر قسمت ششم تا عید درست نشه ، واقعا کم لطفی کردن به مردمه

فعلا که از ساخت سریال پایتخت خبری نیست و از نه خوده آقای تنابنده عید که داره نزدیک میشه احتمال ۹۰ درصد بصورت سینمایی درست بشه زیاده تنابنده با این کارش دلخوشی مونه از ما میگیره

ولی هر چی باشه بازم آقای تنابنده تو قلب ما جا داره اگه بخواد سینمایی درست یا سریال مهم نیست درود و ای ولا داری آقای تنابنده

سریال پایخت بی نظییییرررررر

محسن۶ هم بساز کمک هم خاستی بگو داداش

آقای تنابنده ماهی …گلی …عشقی ممننون از این که دل مردم ایران رو با هنرتون شااااد می کنید تو این اوضاعی که همه زیر بار غصه و گرونی کمر خم کردهند ممنون که هستید خدا خیرتون بده

لطفا پایتخت رو به صورت سریال درست کنید

سلام من وخانواده ام واقعااین سریال رادوست داریم خواهش میکنم ازاقای تنابنده که این سریال راادامه دهددرضمن ارسطواگربه همان حرفه ی قبلی برگرددبه نظرمن جذابتره منظوره راننده کامیون است

خیلی سریال لاکچریه حتما ادامه بدید منتظر ۶ هستیم بی نظیررررررر

سلام هرچی تعریف کنم کم گفتم واقعا ازتون ممنونم اقای تنابنده من هروقت هر فصل سریال اومد نگاه کردم هر شبکه ای که تکرارشو پخش کرد بازم نگاه کردم و میکنم واقعا حیفه این سریالو ادامه ندید و این دلخوشی رو از مردم بگیرین شما همه کاراتون عالیه پایتخت بینظیر.خواهشا خواهشا ادامه بدین سعی در حذف کردن بازیگران نکنید بجاش گذشته بابا پنجعلی رو به تصور بکشید و دوران تجرد خودتون با دختر همون آقا نقاشه

همین الان دارم زنده جشنواره فیلم عمار رو میبینم که گفتن پایتخت ۶ ساختش کلید خورده :)))))

من هم امیدوارم امسال عید۹۸روباپایتخت شروع کنیم چون الان چندساله که عیداپایتخت توخونه هامونه وتوتعطیلات عید فقط پایتخت میچسبه

سلام به نظرتون پایتخت ۶ ساخته میشه انشالله ساخته میشه

سلام پایتخت ۶زودتر پخش کنید درست کردید که اون بهرام بهتاژهم باشه خیلی خوبه فقط زودتردرست کنید این بیزحمت پخش دارید میکنید نویسندههافصل۷روهم بنویسن منتظریم مرسی اقای محسن تنابنده ازکلمات وجملات باحالی که تو فیلم به کارمیبره وبه اطرافیان لگوخودش نسبت میده

به نظر من پایتخت ۶ حتما باید ساخته بشه همچین سریالی تو ایران نداشتیم تا حالا

لطفا پایتخت ۶ را به صورت سریالی بسازید و خواهشا مجموعه ی ششم این سریال پر مخاطب رو بسازید.

تو رو خدا از ساخت پایتخت دست نکشید به نظر من یکی از پرطرفدارترین سریال های ایرانه حتی خیلی کسا از خارج از کشور او را دنبال میکنن پایتخت باید تا شما عزیزان تمام عوامل پایتخت در این عرصع فعلایت دارین ادامه داشته باشه

ممنون از لطفتون

من خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم و از عوامل این سریال در خواست می کنم که سری ششم این سریال رو پخش کنید.من خیلی از بازی آقای تنابنده،خانوم ریما رامین فر، ساراونیکاومخصوصا خانوم نسرین نصرتی خوشم میاد و تا الان ۱۰ بار پایتخت ۱ تا ۵ رو دیدم و هر وقت نگاه می کنم بیشتر می خندم. خیلی ممنون از عوامل سریال پایتخت و بازیگرانی که نام بردم و درخواست می کنم که پایتخت ۶ رو پخش کنید چون به ما روحیه میده

سلام خیلی ممنونم از سازندگان پایتختها منم خیلی دوس دارم سریال پایتخت ادامه داشته باشه

بسیار عالیه سریال پایتخت سریالی بسازید فصل ۶ آقای محسن تنابنده

خواهش میکنم هرچه زودتراین سریال رابسازیدمن خیلی این سریال رودوست دارم

سلام از همه عوامل سازنده پایتخت تشکر میکنم.هر پنج سری عالی بوده و ما منتظر سری شش هستیم.امیدوارم همیشه موفق باشید و در اوج.❤

سلام خیلی ممنونم از اقای مقدم و اقای تنابنده . توروخدا بسازید این سریالو ما هر سال عید ب امید دیدن پایتخت دور هم جمع میشیم . پایتخت ۱تا ۴ خوب بودن ولی ۵ عالییییییییییی بود من ۱۰ دفعه دیدم و هر بار انگار اولین باره میبینم . خیییییییییییییلی ممنون و اینکه لتفن سینمایی نباشه

سلام من پایتخت هارو خیلی دوست دارم مشتاق این هستم که پاتیتخت شش ساخته شود>لطفاً فیلم را بصورت سریالی بسازید و باباپنجعلی در فیلم باشد چون فقط باباپنجعلی با زبان گلکی حرف میزد بوریم علی اباد نهار نخردمی

سلام عزیزان من عاشق پایتخت هستم از پایتخت۱تا۵همه رو دیدم حتی بعضی اوقات من از اینتر نت یه چند قسمت دانلود میکنم خواهشا فصل۶رو درست کنید خیلی قشنگ هستش هم باباپنجعلی بمیره و هم بهتاش پسر فهیمه ازدواج کنه خیلی قشنگ میشه

خواهشا درست کنید

به نظر من بابا پنجعلی از همه عالی تر بازی میکنه الکی نظر ندین خواهشا . ای کاش بازم ادامه بدین و پایتخت ۶ رو هم بازی کنین خیلی خوشحال میشیم . خواهش میکنم همه میخوان ادامه بدین …

با سلام خیلی ممنون از پخش سریال پایتخت خیلی سریال جذابیییییییییه ازشماخواهش میکنم پایتخت ۶ را هم بسازید

سلام وخسته نباشیدبه تمام کارکنان سریال پایتخت من هم بابعضی از نظر های دوستان موافقم واقای تنابنده عزیز لطفا اگه میشه بابا پنجعلی روازفیلم بیرون نبرین وحتی سینمایی هم نکنید سریال پایتخت رو وازتون خاهش میکم که پایتخت۶ رو هم سریع بسازید واگه میشه چوچانگ هم زنده کنید. اقای تنابنده منتظرپایتخت ۶ هستیما ناامیدمون نکنید لطفا وسینمایی هم نکنید باتشکرازشما.

لطفاً شششم بسازید

سلام.لطفا از قول ما به آقای تنابنده و مقدم عزیز بگین که هرطوری هست پایتخت ۶ رو بسازن و بصورت سریالی هم باشه. و اینکه توی سری جدید بیشتر به ماجرای رحمت و فهیمه بپردازن چون این موضوع با اینکه تازه فصل پنجم شروع شد ولی خیلی جالب بود بنظرم. همچنین همه کاراکترای سری ۵ رو نگه دارین حتی الیزابت رو اگه امکانش هست.

سلام ما یکی از طرفدارهای پروپا قرص این سریال بی نظیر هستیم. پایتخت ۶ چیه؟ لطفا پایتخت ۷ و۸ و۹ و۱۰ و…. هم بسازید. ما عاشق این سریالیم.بیشتر از صد بار پایتخت یک تا پنج رو دیدیم وهنوز از دیدنش لذت میبریم وسیرنشدیم.لطفا به صورت سریال این مجموعه رو ادامه بدین نه سینمایی چون از اول به صورت سریال بوده واینکه یه دفعه سینمایی شه اصلا خوب نیست.ما چشم انتظاریم.

سلام ما یکی از طرفدارهای پروپا قرص این سریال بی نظیر هستیم. پایتخت ۶ چیه؟ لطفا پایتخت ۷ و۸ و۹ و۱۰ و…. هم بسازید. ما عاشق این سریالیم.بیشتر از صد بار پایتخت یک تا پنج رو دیدیم وهنوز از دیدنش لذت میبریم وسیرنشدیم.لطفا به صورت سریال این مجموعه رو ادامه بدین نه سینمایی چون از اول به صورت سریال بوده واینکه یه دفعه سینمایی شه اصلا خوب نیست.ما چشم انتظاریم. پایتخت جونم عاشقتیم ممنونم ازت محسن تنابنده. به امید پخش هرچه زودتر پایتخت ۶

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان اولا این فیلم بسیار زیبا را بصورت سریالی ادامه دهید خیلی پرمخاطب جلوه میکند. ثانیا وقتی فیلم در جاهای سرسبز مازندران ضبط میشود خیلی جذاب تر میشود و مخاطب احساس میکند که در آنجا قرار دارد و حس دلنشینی دارد و همین امر موجب جذب گردشگری در مازندران میشود،خانه های قدیمی، کرسی ها و خیلی چیزای دیگه محبوبیت فیلم را افزایش میدهد. موفق باشین باتشکر

پایتخت به واسطه سریال بودنش پایتخت شد و به دل مردم نشست و به زندگی ما پیوند خورد اینو فراموش نکنید.منتظر پایتخت ۶ هستیم .ب ی ص ب ر ا ن ه .

سلام و ارض ادب اگه پایتخت ۶ ساخته شه خیلی خوبه ممنون میشم

سلام لطفا پایتخت ۶ رو بسازید اما به صورت سینمایی نباش ممنون از زحمات شما….

پایتخت هرگز نباید سینمایی بشه.وگرنه اونقدر مزخرف میشه که ارزششو از دست میده.به نظر ایده هیجانی کردن پایتخت پنج ایده خیلی عالی بود.من اونجایی که داعش حضور داشت رو خیلی دوست داشتم. نقی خیلی جان فشانی کرد.در ضمن پنجعلی عالیه.درسته دیالگوش خیلی تکراری و کمه ولی بازم باید باشه.هرگز پایتخت رو سینمایی نکنید.وگرنه حکم نابودی سریال خودتون رو امضاءکردید.در ضمن،هیچ بازیگری رو از بین نبرید.هر کدوم از بازیگرا مثل پایه های چهار پایه هستتد که اگر از بین برن سریال از بین میره.از آقای تنابنده هم که این قدر برای پایتخت زحمت میکشه ممنونم.ولی بازم میگم که سینمایی کردن پایتخت یک اشتباه خیلی خیلی بزرگه که عیار سریال رو اونقدر پایین میاره که حد نداره.تمام

سلام خواهشا پایتخت رو سینمایی نكنید سریال باشه عالیه

سلام و خسته نباشید به همه دستنددرکاران پایتخت خواهشمندم پایتخت را تا عید۹۸تمام کنید تمام دلخوشی ما در عید فیلم پایتخت است من از بازیگران،سارا نیکا نقی،بهتاشت و هما و فهیمه و پنجعلی خیلی خوشم میآید لطفا پایتخت ۶را در عید پخش کنید به صورت سریال لطفا ممنونم از همه کارکنان پایتخت خدانگهدار طاها محسنی راد۱۵ساله از همدان

سلام لطفا پایتخت ادامه بدهید بصورت سریال بلند مدت پایتخت بی نظیره واقعا بی نظیر دمتون گررم

بچه ها من بهتون گفتم امسال پایتخت ۶ وجود نداره خلاص پرونده بسته شد رفت پی کارش

اول که قرار بود سینمایی بشه الان هم انگار کاملا از ساخت این سریال صرف نطر کردن البته حقم دارن درست کردن سریال خیلی سخت و هزینه برداره

بچه ها تولد پسر کوچولوی آقای تنابنده نزدیکه تولد یک سالگی شه

یکی ازبهترین سریالی هستش که موضوعات طنزبی شماری داره،وبه صورت سریال باشه خیلی بهتره تاسینمایی…امیورارم همیشه موفق باشندوبه امیدساخت سریال پایتخت ۶

سلام ، خواهش میکنم سری ششم پایتخت و بسازین ب صورت سریالی پایتخت سریال خیلی جذابیه ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

فیلم خوبیه ولی کاش عید نوروز ۶ پخش بشه هر کس قبول داره لایک کنه

لطفا هر چه زود تر سریال پایتخت را بسازید و خیلی حیف است ک این فیلم سینمایی باشد سریال باشد خیلی بهتر است

پایتخت عالیه فراتر از یک سریال امیدوارم تا سری ۱۰۰ هم ساخته بشه

جون مادرتون بسازید !!!!!!

دیگه باید فلنگ پایتخت رو ببندیم پایتخت امسال ساخته نمیشه یا اگه هم بشه سینمایی میشه که اصلا ارزش دیدن رو نداره پرونده بسته شد تموم…تازه اگه هم ساخته بشه… احتمال ۹۰ درصد نمیسازن

با عرض سلام خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران سریال پایتخت واقعا سریال پایتخت در دهه نود بین این همه سریال عالیه

پایتخت فقط سریالش خوبه یکم به فکر ماهایی که سینما دردسترسمون نیست وتا حالا نرفتیم هم باشید دلخوشی ما دیدن سریالهای توی تلوزیونه

سلام لطفا اگه میشه پایتخت رو سریالی بسازید چون سینمایی این جذابیت و طرفدارارو از دست میده ممنون

سلام سریال پایتخت به خاطر سریال بودنش پرطرفدار شده و اگه فیلم بشه ارزشش رو از دست میده با اینکه ۵سری از این سریال ساخته شده باز چندین بار از تلویزیون پخش شده و بازم پر بیننده بوده وضمنا آموزنده تر هم بوده نمیشه توی فیلم نهایتا دو ساعته کلی مضمون رو ارائه کرد چون این سریال طنز اجتماعی بوده ودر قالب فیلم فقط میشه دلقک بازی

سلام دوست عزیز ، طبق گفته تهیه کننده سریال پایتخت ۶ برای عید ۹۹ اماده میشه و فیلمی که قولش رو دادند قراره عید امسال فقط در یک شب پخش بشه از تلویزیون

سلام پایتخت ۶ بسازید و لی اقای سیروس مقدم من دوست دارم ازنزدیگ ببینم

رسمه که تو سریال پایتخت وقتی میخوان یکی رو حذفش کنند میکشنش چوچانگ بهبود حالا هم پنجعلی یعنی راه دیگه ای غیر از کشتن پیدا نمیشه بنظرم سارا نیکاهم اصلا دیالوگ ندارن برای اونام یه فکری بکنند هما هم خودش رو خیلی دیگه عقل کل میدونه و از شخصیت یه زن که در روستای علی آباد بزرگ شده بیرون اومده نسبت به پایتخت ۱ دیگه خیلی شخصیتش تغییر کرده به تناسب شخصیتهای دیگه قصه و در کل پایتخت هرچه جلوتر میره ارزش چندبار دیدنش رو داره ازدست میده .

باعرض سلام وخداقوت خدمت آقایان مقدم _تنابنده وخانم رامین فروتمامی عوامل سریال زیبا ومردمی پایتخت.عزیزان خدمت شمابدور از هرگونه اغراق عرض میکنم تاکنون سریالی چه داخلی یاخارجی ندیدم که زیبایی وجذابیت سریال پایتخت راداشته باشداما افسوس که بعضی بانگاه غرض ورزانه بااین سریال برخورد میکنندونگاهی به خواسته مردم نمیکنند.به جرات میتوان گفت ازصد درصد بینندگان سیما اگردرموردسریال پایتخت سوال شود۹۸درصدعاشق این سریال باآن لوکیشن های بکروزیباهستند.من تمامی قسمت های یک تاپنج سریال رادانلود کرده ام وروزی نیست که بادیدن چندقسمت ازآن خستگی وآزردگی خودراازوضع موجودبرطرف نکنم.عزیزان به خاطر مردمی که همیشه مشوق شما هستند ساخت این سریال را ادامه دهید.انشاءالله بادعای مردم مثل همیشه موفق هستید.

سلام وخسته نباشید لطفا پایتخت۶ را بصورت سریال پخش کنید برای عید ۹۸

خواهش میکنم پایتخت ۶ پخش بشهههههه

سلام،،لطفا سریال پایتخت ۶رو حتما بسازید و پخش کنید،چون همه این سریال رو دوست دارن،،ما منتظریم ممنون از شما

سلام لطفا سریال پایتخت ۶رو بسازید و پخش کنید چون همه این سریال رو دوست دارن ، ممنون

سلام خواهشن پایتخت رو سینمایی نکنین چون ما مخاطبان این سریال از کوچیک تا بزرگ همگی عادت به سریالی بودن اون داریم حتی پسر سه ساله من که عاشق این سریال اگه سینمایی باشه مطمئنن هر شب میگه بقیه نقی رو کی میده.

لطفا پایتخت رو سینمایی نکنید ما روز های عید منتظر هستیم که شب بشود وما این فیلم زیبا ودیدنی رو ببینیم این همه بیننده

سلام و درود خدمت تمامی بازیگران سریال زیبای پایتخت به نظر بنده اگه فصل ششم پایتخت ساخته بشه خیلی بهتره به شرطی که سریال باشه نه سینمایی .بعدش آقای مقدم عزیز خواهشا اگه قرار بر ساختنش شد داستانه سریالو کلیشه ایی نکنین چون مخاطب از سریال زده میشه به نظر من داستانه طنز باید غیر قابل پیش بینی باشه که مخاطبو جذب بکنه .با تشکر و خسته نباشیدبه محسن جان تنابنده عزیز..

با عرض سلام و خدا قوت خدمت مسئولين و كرگردان و تهيه كننده سريال پايتخت ، لطفا هرچه زودتر پايتخت ۶ را بسازيد تا نوروز ۹۸ نيز شادي به خانه ها برگردد . من تا حالا شايد ۴۰ تا ۵۰ بار تكرار سريال پايتخت ۵ را نگاه كرده ام ولي هيچ زمان خسته نمي شوم . خواهشاً براي ساخت اين سريال بيشتر تلاش كنيد ، ملت ايران در يام نوروز ۹۸ منتظر هستند و چشم انتظاري چيز خوبي نيست .مثل چشم انتظاري در پخش سريال شهرزاد ۴ و ستايش ۳ و هوش سياه ۳ . متشكرم از لطف شما

من و دختر کوچولوم عاشق این سریالیم. واقعا جذاب و دیدنی هست. طوری که چندین مرتبه این سریال رو‌دیدم. خواهش میکنم فصل جدید رو به زودی بسازید.

لطفا سریال پایتخت۶را پخش کنید

بهترین سریال طنز که محتوایی بسیار بیشتر از یک سریال معمولی دارد ، اول و آخر پایتخت والسلام ، جایی که پایتخت باشه بقیه باید جمع کنن و خودشون هم بشینن تماشا .

لطفا پایتخت۶ رو بسازید .مردم خیلی خواهان این سریال هستند

پایتخت بدون خشایار الوند مگر میشود؟

نقی نقو که پایتخت و نمیسازین خدا رحمت کنه خشایار الوند رو.روحشون شاد.ولی تروخدا بسازین.ما منتظریم.بابا پنجعلیم باشه.سینماییم نباشه.دیگه امری نیست.خدا قوت و دمتون گرممممم

خدا رحمت کنه آقای الوند عزیز را. ولی همه ما خواستار سریالی بودن پایتخت ها هستیم خواهشا این شادیها رو از ما نگیرید. بی صبرانه منتظریم

سلام.تنها سریالی که از تلویزیون دیدم وهرگاه احساس خستگی روزانه دارم ودوباره نگاش می کنم تا بخندم ورفع خستگی بشه همین سریال پایتخته.دمتون گرم از اینکه دوباره سریالشو برای شادبودن لحظاتمون درست میکنین جناب تنابنده عزیز

سلام من خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم لطفا سریال پایتخت ۶ در عید ۹۸ پخش کنید جان خودتو بسازین سروش مقدم پایتخت ۶ بسازین

سلامـــــــ به نظر من پایتخت باید هرسال پیشرفتشو نشون بده یعنی هردفعه یه فصل رو بسازن تا در آینده زبان زد مردم باشد. من اول ها از این فیلم خوشم نمیومد ولی وقتی دیدم همه نگاه میکنن منم نشستم دیدم فیلمو عاشقش شدم اونم تو فصل پنجم فصل پنج پایتخت بهترین و خنده دار ترین فصل بود و امیدوارم که هرکی هم نباشه بهتاش باشه بهترین بازیگره در ضمن کاش اگر فصل شش ساخته شد بازم سفر به خارج داشته باشن چون اینطوره فیلم بیننده بیشتری پیدا میکنه. و در آخر….. عاشق همه تونم اونایی که واسه ساخت پایتخت زحمت کشیدن و بازیگرایی که استعدادشون میدرخشه موفق باشید

چند ساله دارن میسازن خیلی واسش زحمت کشیدن واقعا هم بهمشون خسته نباشید میگم و من این سریال و بازیگراشو خیلی دوست دارم ان شاء الله امسال پخش بشه و سریال باشه نه سینمایی سفر به خارج هم داشته باشه خیلی عالی میشه عید خوبی هم داشته باشین

خدا خشایار الوند رو رحمت کنه خواهش میکنم امسال پخش بشه

سلام به نظر من اگه پايتخت نباشه اصلا عيدي نخواهيم داشت ارزو ميكنم كه هميشه باشيد و بمونيد

باسلام. واقعاسریالهای پایتخت شاهکارند.محسن تنابنده هم به نظر من بهترین کمدین وبهترین بازیگر ایرانه واقعا هرسریالی باشه نمیشه ازش رد شد.خدا حفظش کنه که بادیدن فیلمهاش غصه هامون ازیادمیره.خداقوت به تمامی اعضای گروه پایتخت خواهشا فضلهای بعدیشو هم بفکرباشید اونم فقط سریال

سلام به نظر من پایتخت هر سال باید پخش بشه چون نوروز بدون پایتخت نمیشه

سلام به نظر من هر سال باید پخش بشه چون نوروز بدون پایتخت نمیشه

ای خددددااااا بسازید دیگه ۶ رو… با حاله

فوت خشاریار الوند خیلی روی روحیه بازیگران پایتخت اثر منفی گداشته اما پایتخت یه مجموعه تلوزیونی بوده اگه توی غالب سینمایی درست بشه خب خود نیست اما احتمال اینکه سال۹۹ پخش بشه زیاده

سلام عرض میکنم خدمت دوستان. بی شک سریال پایتخت یکی از بهترین سریال هایی است که تا به حال ساخته شده این سریال در فصل های ۱ و ۲ و ۳ عملکرد عالی داشت ولی در ۴ به مراتب عملکرد ضعیفتری نسبت به فصل های قبلی داشت و در فصل ۵ عملکرد خوبی داشت.

و اما در مورد فصل ۶ اول اینکه بهتره که مثل فصل های قبلی از پایتخت که شاهد بودیم این فصل هم به صورت سریالی باشه و ما هم مثل سال های قبلی هر شب پایتخت رو تماشا کنیم و ساعتی دور از غم ها و مشکلات باشیم . و اما در مورد باباپنجعلی بدون شک این شخصیت یکی از شخصیت های بنیادین پایتخت هستش که ما از اولین پایتخت با آن خاطره داریم و حضور این شخصیت در پایتخت جدید از نظر بنده بسیار بهتر از اینه که صرفا روح باباپنجعلی در قسمت هایی از داستان حضور داشته باشه

سلام من از ته دلم میگم که عاشق این سریال و بازیگراش هستم و دوست ندارم از دست بدهم لطفا لطفا سریال یا سینمایی و یا هر دو را بسازید چون ۹۹/۹۷ درصد مردم عاشق این سریال هستم منتظر سریال در عید هستم لطفا آمادش کنید خانم غفوریان و آقای سیروس مقدم و مطمئن باشید اون سه شرط هم رعایت می شود ممتتششککررمم *******

پایتخت ۶٫ را برای نوروز ۹۹به پخش برسونید زیرا ما از سینمایی شدن پایتخت ناراضیهستیم. پس پایتخت ۶ را به صورت سریال بسازید متشکرم از لطفا اقای سیروس مقدم و محسن تنابنده عزیز و دیگر کار کنانن ایت مجموعه بینظیر به ویژه سارا نیکا

خواهش میکنم پایتخت ۶ رو بسازید البته بصورت سریال نه فیلم ممنون از زحماتتون

با سلام ارض ادب احترام به تمامی تولید کنده گان فیلم پایتخت باسلام خدمت شما الهام غفوری تهیه کننده پایتخت وسریال علی والبدل ما فیلم های شمارا خیلی دوست داریم وفیلم های شما خیلی خوب وجذاب هستند وتنهاایراد فیلم های شما کم بودن انها مصلا سریال علی البدل سریال بسیار جذاب بود ولی متاسفانه قسمت های ان خیلی کم بودنند سریال باید ۵۰ الا ۶۰ قسمت باشد وادامه دار باشد سریال پایتخت خیلی خوب بود امیدوارم سری جدید پایتخت۶ ساخته شود تابین مردم فراموش نشود ومردم ان را دنبال کنند

بنظر من اولا پایتخت رو سریالی بسازین.دوما:تو یه نقشی نقی خواب بچگی شو ببینه بعد خواستگاری دختر محمودنقاش چون مردم میخوان با دخترمحمود نقاش رو بشناسن و شکل جوونی پنجعلی و نقی .اگه میخوایین پنجعلی رو بکشین نقی شب به یاد پنجعلی بخوابه و این خواب هارو ببینه این طوری نیمی از زمان سریال گذشته و کار برای شما عزیزان راحت تر خواهی شد.

ممنون از تهیه کننده و کارگردان و بقیه بازیگران و همکاران محترم❤

سلام خدمت تمام دست اندرکاران سریال معجزه خنده (پایتخت)با عرض تسلیت خدمت تمامی عوامل پایتخت بدلیل فوت فیلمنامه نویس مرحوم خدمت شما پیشنهادی دارم که اگه بابا پنجعلی در این سریال فوت کند دیالوگ های ماندگار از بین خواهد رفت حتی مریضی بابا پنجعلی هم زیاد جالب نیست نظر من این است که بهتاش فریبا دچار مشکل شود و یا در مورد رحمان و رحیم باشد که نقش بابا پنجعلی پر رنگ جلوه کند

باعرض سلام وخسته نباشید من ودوستان وآشنایان علاقه زیادی به سریال پایتخت داریم امیدوارم شما بتوانید پایتخت همین طوری ادامه بدهید تامن ودوستان وآشنایان بتوانیم پایتخت رادنبال کنیم پس اگر از ما نظر می خواهید لطفا پایتخت رابه طور سریالی ادامه دهید تا بتوانیم در شب های عید ببینیم پس لطفا فیلم سینمایی شو نسازید سریال شو ادامه دهید باموفقیت اینجانب مجتبی واحدی ترکمانی از استان گلستان شهرستان گنبد کاووس

سلام به نظر من سریالی که باعث شادی بیننده هامیشه ولحظاتی خنده رو لب مردم میاره ساخته بشه خیر و ثواب اخروی داره وخدا کسانی روکه مردم رو شاد میکنن خیلی دوست داره.

اگه سینمایی شه کسی نگاه نمیکنه.فقط سریالی ساخته شه لطفا

امیدوار به زودی زود پایتخت ۶ به صورت سریالی به روی آنتن تلویزیون برود

سلامی گرم ب همه عوامل و دست اندرکاران سریال پر مخاطب پایتخت.من سریال پایتخت رو خیلی دوست دارم و از اینترنت تمامی فصل هاش رو نگاه کردم خیلی خیلی قشنگه از آقای سیروس مقدم خواهش می کنم ک ساخت این سریال رو ادامه بده و دلخوشی ای ب مردم خوب کشورمون هدیه کنه همین طور ک تاکنون این کار رو انجام داده بازم انجام بده و سینمایش نکنه سریال بهتره بیشتر لذت می بریم.با تشکر

سلام لطفا پایتخت ۶رابه صورت سریالی پخش کنیدواگرمیشود پایتخت های بعدی راهم به صورت سریالی بسازید

من تموم قسمتای ۱تا ۵رو دانلود کردم تقریبا هرروز میبینیم.یه جوری اعتیاد پیداکردیم بهش.تورووووخدا ازساختش دست نکشید.تتها دلخوشیه مردمه.من خودم شمالیم و عاشق ثانیه به ثانیه این سریال.ولی لطفا سینمایی نکنید

باسلام .ممنون از اقای مقدم وتنابنده و مهرانفر. فکر نکنم تو ایران کسی باشه بیشتر از منو همسرم ودخترم و پسرم پایتخت ها رو بیشتر دیده باشه .حتما ساخته میشه به امید یزدان.پیش بینی من در قسمت اول سری ۵ پایتخت مرگ باباپنجعلی در تصادف وهمراه شدن روحش با بعضی از افراد سریال مثل نقی و بهتاش بود.حتی در شروع قسمت دوم درب مسجد گفتم دیدی روحشو وارد بازی کردن چند دقیقه اول کاملا همه بهش بیتوجه بودن که نشد.برا پایتخت شش دانشگاه رفتن دخترای نقی یعنی جداشدن از سریال و بازگشت مهران احمدی(بهبود)در نقش برادر گمشده بهبود فریبا با چشم خرابه مخالفه بهبود و روانی شدن و بستری شدن هما در اسایشگاه روانی بعد از باز گشت از سوریه و بازگشت هدایت هاشمی .اوس موسی.به جریان سریال.بهتاش و رحمت ورحمان رحیم هم باشن .همش نظره البته.اگه مسایل سازنده سیاسی و دزدی های جامعه رو عنوان کنن که عالیست.با تشکر از همشون.

من پایتخت رو خیلی دوست دارم لطفا پایتخت ۶ به صورت سریال بسازید نه سینمایی

جان مادرتون نقش بابا پنجعلی رو بردارید .

اگه قراره حقوق چند میلیاردی بگیرن که حتما هم میگیرن، من یکی راضی نیستم. همین پول رو بین مردم به نیت شادی پخش کنید هم ثواب دنیوی هم اخروی داره. یکم هم ، شما مردم، آگاه باشید.

سلام و خسته نباشید خدمت عوامل محترم سریال پایتخت همینطور که می دونید مردم پایتخت رو به چشم یک سریال می بینند ، نه سینمایی ! خواهش میکنم به صورت سریال پخش بشه چون به صورت سینمایی دیر به دست مردم میرسه یا بعضی ها شرایط سینما رفتن رو ندارن . به صورت سریال پخش کنید خواهش می کنم

دیدگاه

Current ye@r *

Leave this field empty

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

تهیه کننده مجموعه‌های «پایتخت» از توافق نهایی و انعقاد قرار داد یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» خبر داد و عنوان کرد که نگارش سری جدید سریال را که قرار است برای نوروز ۹۹ آماده شود، محسن تنابنده بر عهده گرفته است.

به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع رسانی سیما اعلام کرد که الهام غفوری از انعقاد قراردادی یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» با تلویزیون خبر داده است.

او گفته است: این قرارداد بسته شد تا هم آقای تنابنده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشند و هم اینکه بتوانیم تمامی بازیگران را در اختیار داشته باشیم.

‎وی افزود: چون امسال این قرار داد از اول سال بسته شده است و ما زمان یک ساله برای این قرارداد در نظر گرفتیم توانستیم با کلیه عوامل «پایتخت» هم قرارداد ببندیم.

‎این تهیه‌کننده تاکید کرد: انعقاد این قرارداد در آغاز سال کمک کرد که بتوانیم تیم سریال را جمع کرده و با بازیگران قرارداد ببندیم. خیالم از این جهت که بتوانم عوامل اصلی کار را داشته باشم راحت شده است چون اعتقاد دارم اگر تلویزیون بخواهد کار «پایتخت» را برای نوروز تولید کند با توجه به اینکه بازیگرانش پر کار هستند و در پروژه‌های دیگر حضور دارند باید از ابتدای سال این قرارداد بسته شود.نویسنده ی پایتخت ۶

‎غفوری با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه «پایتخت ۶» را محسن تنابنده آغاز کرده است توضیح داد: آقای تنابنده همیشه سرپرست گروه نویسندگان و طراح فیلمنامه «پایتخت» بود البته امسال زحمتش مضاعف شده است چون پیش از این کار، نگارش را مرحوم خشایار الوند بر عهده داشت ولی با توجه به اینکه امسال آقای تنابنده در این زمینه تنها شده فعلاً شخصاً نگارش را بر عهده گرفته تا احتمالاً در آینده بتوانیم نویسنده های دیگری را هم به کار اضافه کنیم.

‎این تهیه کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار متن فیلمنامه را به پیش می بریم، بعد از اینکه متن‌ها به اندازه‌ای رسید که شرایط تولید داشته باشیم، پیش تولید را آغاز می‌کنیم و آماده تصویربرداری می‌شویم.

‎غفوری همچنین ضمن بیان اینکه سری جدید «پایتخت» برای نوروز ۹۹ ساخته می‌شود عنوان کرد: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی اصل و هومن حاجی عبداللهی از بازیگران این سریال هستند.

‎وی درباره ویژگی‌های سریال «پایتخت ۶» و ماجراهایی که در داستان قرار است رخ دهد گفت: طراحی اولیه کار را آقای تنابنده انجام می‌دهد و من هنوز در جریان نیستم که قرار است در «پایتخت ۶» چه اتفاقی بیفتد و هر چه هست در فکر آقای تنابنده پخته می‌شود و شکل می‌گیرد ولی تلاش بر این است که کاری جذاب‌تر از «پایتخت» های قبلی باشد، این حساسیت در حال حاضر روی نگارش فیلمنامه وجود دارد.

‎او در پایان درباره سرانجام فیلمی که قرار بود به صورت تک قسمتی از مجموعه «پایتخت» ساخته شود گفت: آن فیلم ممکن است روزی ساخته شود ولی با توجه به اینکه شرایط تغییر می‌کند و «پایتخت» هم همیشه به موضوعات روز می‌پردازد آن قصه یک قصه نیمه تمام ماند که ویژه نوروز ۹۸ بود. ما خیلی تلاش کردیم که کار را به عید فطر مرتبط کنیم اما قصه طوری طراحی شده بود که فقط مناسب نوروز و تحویل سال بود. اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که صبح، عید شروع می‌شد و امسال نیز چون عید، مصادف با روز پدر بود قصه بر این اساس پیش رفته بود. سال آینده نیز عید و روز پدر در یک روز نیستند که ما بتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم برای همین فعلاً برای آن اپیزود تصمیم خاصی گرفته نشده است.

انتهای پیام

من دوست دارم پایتخت همین امسال بگزارید

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

نشریه معتبر دنیای تصویر نقش نقی معمولی را جزء ۱۰۰ نقش ماندگار تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرد.[۲]

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین[۳] جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.
نویسنده ی پایتخت ۶

«اَی خِدا» و «وِلَ هَکِن» از تکیه کلام‌های اوست.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

نشریه معتبر دنیای تصویر نقش نقی معمولی را جزء ۱۰۰ نقش ماندگار تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرد.[۲]

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین[۳] جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.
نویسنده ی پایتخت ۶

«اَی خِدا» و «وِلَ هَکِن» از تکیه کلام‌های اوست.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

نشریه معتبر دنیای تصویر نقش نقی معمولی را جزء ۱۰۰ نقش ماندگار تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرد.[۲]

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین[۳] جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.
نویسنده ی پایتخت ۶

«اَی خِدا» و «وِلَ هَکِن» از تکیه کلام‌های اوست.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

نشریه معتبر دنیای تصویر نقش نقی معمولی را جزء ۱۰۰ نقش ماندگار تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرد.[۲]

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین[۳] جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.
نویسنده ی پایتخت ۶

«اَی خِدا» و «وِلَ هَکِن» از تکیه کلام‌های اوست.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده است.

«فدایی داری» (با خوشحالی و برای تشکر)، «بی‌تربیت» (معمولاً با لحن عصبی) و جملاتی نظیر «مگه داریم، مگه میشه» و «بزنم دهنه رو جر بدم» از تکیه کلام‌های نقی معمولی است. ظاهر او با موهای فر و سبیل کامل می‌شود. شجاعت، غیرت و خانواده دوستی از صفات بارز نقی می‌باشد.

نشریه معتبر دنیای تصویر نقش نقی معمولی را جزء ۱۰۰ نقش ماندگار تاریخ سینما و تلویزیون ایران انتخاب کرد.[۲]

«آخ آخ آخ»، «حساس نشو حساس نشو»، «فدای تو بشم من»، و 《آی لاو یو داری پسر》 و «پیرمرد پرحاشیه» و همچنین[۳] جمله‌ای نظیر «چرا بچه بچه حرف می‌زنی تو؟» از تیکه کلام‌های ارسطو عامل است.

«شما حرف نزن»، «بخوابونم دهنش»، «ناهار نخردمه»، «صَدّامه؟»، «الِکی میگه»، «بوریم علی‌آباد» و «عباس معصومیه؟» از تکه کلام‌های اوست.
نویسنده ی پایتخت ۶

«اَی خِدا» و «وِلَ هَکِن» از تکیه کلام‌های اوست.

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم با بازی محسن تنابنده و ریما رامین فر با استقبال ویژه مخاطبان به فصل پنجم رسید. فصل پنجم سریال پایتخت نوروز 97 روی آنتن میرود. الهام غفوری تهیه کننده این سریال درباره آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «علی البدل» درخصوص احتمال ساخت سری بعدی سریال پایتخت بیان کرد:هیچ گمانه زنی برای تداوم تولید «پایتخت» ندارم؛ تا امروز هم اگر ادامه داشته، به دلیل استقبال مخاطبان و دیده شدن مجموعه بوده است. بدیهی است استقبال مخاطبان همیشه دلیل اصلی ادامه و ساخت فصل های بعدی «پایتخت» بوده و خواهد بود.

نویسنده ی پایتخت ۶

وی درباره ساختموسیقی سریال پایتخت 5 ادامه داد:در حال حاضر آریا عظیمی نژاد برای ساخت موسیقی «پایتخت 5» در استانبول مشغول کار است و منتظریم با تلفیق موسیقی اصلی پایتخت با موسیقی ترکی و عربی، تغییرات اساسی در موسیقی سری جدید داشته باشیم.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد:در سریال «پایتخت 5» با توجه به تنوع لوکیشن ها، طرح قصه جذاب از سوی محسن تنابنده، خشایار الوند و همچنین عوامل حرفه ای و کارگردانی سیروس مقدم، تمام فاکتورهای لازم برای جذب مخاطب رعایت شده و امیدوارم این مجموعه هم مثل قبل مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

کار تدوین پایتخت 5 هم توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح روزهای پایانی خود را می گذراند و فرامرز ابوالصدق نیز صداگذاری کار را انجام می دهد.جلوه های ویژه بصری سریال نیز توسط فرید فصیحی در حال انجام است و موسیقی این سری نیز مانند فصل های گذشته پایتخت توسط آریا عظیمی نژاد ساخته خواهد شد.

سریال پایتخت 5 به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است نوروز 97 روی آنتن رسانه ملی رود.

سریال پایتخت واقعااااا عالی و جذاب بود.ممنون از اقای مقدم و تنابنده بخاطر ساخت پایتخت.بازیگران همه حرفه ای و عالی بودن.

حق باتوبود

سریال پایتخت خیلی زیبا جذاب بود مخصوصا هنر مندی اقا تنابنده و اقای مهرانفر و اقای افشاری و خانم رجایی فر من از اقای مقدم کارگردان این مجموعه تشکر فراوان دارم ودرخواست من این است که فصل 6 پایتخت هم ساخته شود .خدانگهه دار

منم پایتخت خیلی دوست دارم چون خیلی جالبه من عاشق فیلمشم از فصل ۱گرفتم تا الان ۵دارم می بینم امدوارم 6ساخته بشه تو رو خدا بسازین

پایتخت 5 عالی عالی عالی بود امید و ارم که فصل 6 هم درست کنند ما مشتاق هستیم

خیلی عالی بود ترو خدا فصل ۶ پایتخت روهم بسازید چون بهترین سریال از همه سریال هاست

خواهش مندیم که فصل ششم پایتخت و زود پخش کنید باتشکر

خیییبلییی فیلم زیبایی بود کاشکی آقای مقدم پایتخت6راهم می ساختند

پایتخت پنج عالی بود ولی قسمتاش خیلی کم بود تازه هیجانی شده بود خواهشا پایتخت شیش هم بسازید منتظریم

عالی امیدوارم پایتخت ۱۰۰روهم بسازید عالی فقط ترو خدا جون هرکی دوست دارید آقای بهتاش رو حذف نکنید ممنون آقای بهتاش عالی بازی کردی دوست دارم

آنقدر بدم میاد از آدم هایی که الکی حرف میزنن

خفه شو بابا

سلام متشکرم از فیلم پایتخت. همجای فیلم عالی بود ولی قسمت اخرش معلوم نشد که به ایران میرسن یا نه. الیزابت را چکار میکنن واقعا فیلم را الکی تمام کردید بیشتر مردم منتظر اخرش هستن که شماها درست انجامش نمیدهید. بازهم متشکرم از فیلم پایتخت عالی بود

وااایییی عالی بوووود تروخدا پایتخت ۶ هم درست کنییییین عالی بود عالی ❤❤❤❤

خیلی عالی بود سریال پایتخت پنج امیدوارم پایتخت شش را آقای سیروس مقدم بسازد خواهش میکنم بهتاش را حذف نکنید

بسیار بسیار عالی بود خواهشا پایتخت 6 رو هم بسازید

بسیار عالی بود خواهشا پایتخت 6 رو هم بسازید منتظریم

خيلى عالى بود ممنون از همگى لطفا پايتخت ٦ رو هم بسازيد اما تعداد قسمت ها بيشتر باشه خيلى سريال خوبى بوده و هست

بسیا رعالی پایتخت 6 هم درست کنید.ممنون

عالی بود ممنون از همه بازیگران وکارگردان وتهیه کننده تورا خدا فصل6 را هم بسازید ممنون

سلام خسته نباشید پایتخت پنج بمبی خنده و استرس بود خدا کنه پایتخت شیش ساخته بشود

سلام به نضر من خیلی خوب بود ولی آخرش خنک بود انو باید به ایران میرسیدن الیزابت وچیکار کردن

پایتخت یه جوری شده که من احساس میکنم باخانواده معمولی زندگی میکنم فواصل بین فصل ها هم احساس میکنم هستن وزندگیشونو میکنن فقط من ازشون اطلاعی ندارم امیدوارم به صورت مستمر شاهد این سریال باشیم

سال نو مبارك .عالي بود توروخدا فصل ٦پايتخت رو باقسمت هاي بيشتر پيش كنيد .خداحفظتون كنه كه لبخندرو به خونه هاي ماميارين

پایتخت پنج که عالی بود و امیدوارم پایتخت شش را هم بسازید خدا کنه در پایتخت شش آقای بهرام افشاری و آقای هومن حاج عبداللهی هم حضور داشته باشند.

پایتخت ۵ با بازی نقی و ارسطو و هما و رحمت و بهتاش و بابا پنجعلی و فهیمه و سارا و نیکا و مخصوصااااااااااا الیزابت بسیار بسیار عالی و خوب بود .خواهشاااااا پایتخت ۶ را بسازید. از تمام بازیگر ها و کارگردان و نویسنده و ……. بسیار متشکرم خداحافظ.

سال نو به تمام عزیزان تبریک میگم واقعا سریال پایتخت عالیه من واقعا جاداره از تمامی دستنکاران تشکر کنم و خواهش میکنم که پایتخت 6 رو هم پخش کنید

میخواستم بگویم پایتخت 6 را هم پخش کنید

نویسنده ی پایتخت ۶

خیلی عالی و جذاب بود سریال پایتخت ..ممنون از همه ی کسانی ک برای این سریال زحمت کشیدند .امیدوارم پایتخت 6 رو هم بسازید .

عالی عالی !!!! اصلا قابل وصف نیست متظریم پایتخت۶

جان مادرتون فصل ۶ هم بسازید

مرسی مرسی آقای تنابنده .فدایی داری .تو قلب ما جا داری

سریال پایتخت باحضور بهتاش عالی بود فقط آخرسریال نامعلوم وبی نتیجه تموم شدمنتظر ادامه این سریال هستیم

سلام واقعا سریال پایتخت عالی است از آقای مقدم تقاضا دارم پایتخت ۶ را هم بسازد

فقط میگم دست مریزاد بر شما. عالی بود دست اقای مقدم و تنابنده و همه عوامل ساخت دردنکنه. منتظر فصل 6 هستم.خداوند نگهدارتون باشه.

سریال پایتخت ۵عالییییی بود فقط قسمت هاش کم بود فقط تروخدا پایتخت ۶رو بسازین منتظریم

منم خیلی خیلی پایتخت رو دوست دارم. خیلی ت طنز و باحال بود.عالی بود♡♡

من ارزو دارم پایتخت۶ ساخته شود وسریال عالی استبه همراه بهتاش

عالیییییی بودین من از فیلم های ایرانی زیاد خوشم نمیاد ولی این فیلم چیزه دیگس این قسمتم با بهتاش فیلمو دوچندانش کردین منتظره پایتخت 100 هستیم

عالی بود سیروس جان . تو رو خدا پایتخت شیش روهم بساز

باسلام من پایتخت را دوست دار لطفا پایتخت که پخش می کنید قسمت های زیادی داشته باشد پایتخت 6 را هم پخش کنید

به درستي ميشه گفت سریال پایتخت همانندی نداره بسیار عالی عالللللللی بود عالی تو خدا پایتخت 6 راهم بسازيد

سلام ایاپایتخت6ساخته میشود؟

پايتخت5گل سرسبدهمه پايتختها بود.واقعا دست مريزاد.همه چيز عالي بوداماداستان سوريه وداعش واقعا جذاب وهيجان انگيزودرعين حال منطقي بودوميتوانست خيلي طولاني تر ازاينها باشد وجابراي پرداختن به ان به نظرمن خيلي بيشترازينها بود.كاش حالا كه تا اين حد مورد پسند واستقبال مردم بودخيلي طولاني تر ازينها ساخته ميشد!بهتاش بهترين بود وواقعا سورپرايز شديم.عالي بود عالي.اميدواريم قسمتهاي بعدي ساخته شود.اما طولاني تروباحضوربهتاش.تركانديد.ايولا

ما منتظر شیشمیش هستیم هیچ جا نمیریم همینجا هستیم

من از پایتخت پنچ راضی بودن ولطفا پایتخت ششم رو هم بسازین . با حضور بهرام اقشاری

به خدا گل کاشتین پایتخت پنج حرف نداشت خیلی دوست دارم پایتخت ۶ هم به زودی ساخته شود و خیلی دوست دارم اقای بهرام افشاری هم بازی کنه اون فوق العاده بود.

خیلی خیلی خوب بود مخصوصا قسمت آخرش رو خیلی دوست داشتم جایی که نقی آرپی جی میزنه واقعا عالی بود لطفا پایتخت ۶ را هم بسازید

من قشنگ ترین فیلمی بود که دیده بودم

سیروس جان فدایی داری من نوکرت هم هستم پا یتخت رو بروجلوما بچه بندریم

پایتخت ۶ ساخته نمیشود

ببخشید خییییلی معذرت میخوام از کجا معلوم شما سیروس مقدم باشین البته خییلی معذرت میخوام

پایتخت 6 ساخته نمیشه . اگه هم ساخته بشه تشریف ببرید از این به بعد تو سینما ببینید.خخخخخخ

باسلام ما سریال پایتخت را خیلی دوست داریم با دیدنش شاد میشیم خواهش میکنم پایتخت ۶ راهم بسازید

باسلام اقای تنابنده اقا بهتاش وفهیمه خانم وخانم رامین فرخیلی خوب نقش افرینی کردنداقا رحمت هم خوب هستند ولی خاله اقا نقی خیلی جیغ می کشیدضمنا اقا ارسطو هم عالی بودنداقا خمسه را حذف نکنیدمی توانید با کمک به سالمندان ورفع مشکل انها وانتخاب همسر برایشان وخوب کردن مریضی انها فرهنگ سازی کنید که سالمندان هم حق زندگی دارنداوس موسی خیلی خیلی خیلی خوب هنرنمایی کردندوبا حرفهای ایشان خیلی خندیدیم ازسارا ونیکا خوشمان نمی ایدخیلی بیحال بازی می کنندباتشکر

چرا پایتخت ۶و۷ رو درست نمیکنید بابا بنچلی رو بیرون کنید

بهترین سریال ایرانی فقط پایتخت و بازیگران توانمند این سریال انشاالله تا پایتخت ۱۰ادامه داشته باشه محسن تنابنده احمد مهرانفر دوست داریم

سلام امشب پایتخت تمام شد فقط تکرار مانده خیلی ناراحتم فرداشب چکارکنم حداقل اعلام کنید کی شروع میشه بقیه پایتخت خواهش میکنم

سلام اقای مقدم ازشما واقای تنابنده و اقای مهرانفر عزیز خواهش می کنم تمنا می کنم که پایتخت 6 روبسازید باور کنید که وقتی 5 رودیدم وتموم شد خیلی غصه خوردم وگریه کرد چون فقط تنها شادی من سریال پایتخت بود. … شیما انبوهی هستم 12 ساله از قم

سلام خداوکیلی پایتخت شش رو بسازید . حتی ما حاضریم کمک مالی هم کنیم . ولی حتما حتما بهتاش باید حضور داشته باشه .کل فیلم فقط رحمت .نقی.ارسطو.بهتاش ………….پنجعلی رو حذف کنید ..مهران احمدی رو هم بیارن یعنی روحش تو فیلمه

من هم با حذف نقش پنجعلی موافقم یکجورایی رو اعصاب بیننده هست.

ولی ای کاش سارا و نیکا یکم طبیعی تر تو سریال پایتخت بازی میکردن

سلام تور بخدا قسم میدم واسه این پایتخت 6 رو در شبهایی زمستان بخش کنید .الان دیگه باید پایتخش 6 اماده شده باشه مرسی .نقی جان فدایی داره

خواهش میکنم پایتخت شش را بسازید و به این همه خواهش التماس مردم پاسخ بدید بهترین سریال تلویزیون عالی عالی ممنون از شما منتظریم

خواهش می کنم پاتخت 6 رو بسازین من هر فصل رو نزدیک 10 بار دیدم

سلام لطفا سریال فصل شش رو پخش کنید و بگید که میسازید ممنونم از آقای تنا بنده و همین طور آقای مهران فر و سایر بازیگران مخصوصا سارا و نیکا فرقانی که خیلی خوب بازی کردن و همین طور از بقییه لطفا پیام من را بخوانید و پایتخت شش را بسازید

پایتخت واقعا دست مریضات داره اگه قسمت شیش رو باز هم همین طوری بصورت سریال درست کنیم من نگاه میکنم

من پایتخت 12345را خیلی دوست دارم اگر می شود پایتخت 6 7 را بسازید

خیلی ممنون خیلی فیلم زیبایی بود لطفاپایتخت6هم بسازید

اصلا این همه دعوا واسه ی چیه به نظر من ارسطو ورحمت از همه بهترن امیدوارم نقششون بیشتر بشه????

سلام من پایتخت 1 تا 5 کامل دیدم عالی فقط 6 هم بسازین خواهشا من از کارگردانش و اهیه کننده اش و بازیگرانش راضیم فقط مثل پایتخت 5 زیاد سانسور شده نباش….ممنون

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

شرکت حسابداری

ماه عسل

سیکس پک

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص پخش این سریال در ایام نوروز توضیحاتی را ارائه داد.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» بعد از درگذشت خشایار الوند  اعلام کرد که ساخت اپیزود اسپیشال «پایتخت» برای شب عید به دلیل مشکلات روحی هنرمندان و عوامل سریال، منتفی است. پس از آن سیروس الوند درخواست کرد که آخرین نوشته‌های برادرش جلوی دوربین برود. معاون سیما هم به وجود چند پیشنهاد برای تیم سازندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی اشاره کرد که احتمال دارد چند قسمتی در ایام عید فطر و یک فصل ششمی در نوروز ۹۹ داشته باشیم.نویسنده ی پایتخت ۶

به سراغ الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» رفتیم که ماجرای ساخت سریال «پایتخت» به کجا می‌رسد؟ او توضیح داد: مذاکرات با تلویزیون در حال انجام است؛ صحبت‌های متفاوتی انجام دادیم از ساخت چند قسمتی برای ایام عید فطر تا فصل ششم «پایتخت» در ایام نوروز ۹۹. هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم که در چه ایامی به قاب تلویزیون برگردیم. این تک قسمت نوروزی ربطی به ماه رمضان ندارد، به همین دلیل ممکن است تصمیم بگیریم با تلویزیون قرارداد ساخت «پایتخت ۶» را برای نوروز سال ۹۹ منعقد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای عید فطر هم چند قسمتی روی آنتن خواهید داشت، تأکید کرد: برای عید فطر و عید نوروز در حال مذاکره هستیم، اما بعید می‌دانم به عید فطر برسیم و «پایتخت» مثل همیشه برای نوروز ساخته خواهد شد. وقتی از حالا قرارداد فصل ششم سریال بسته شود بهتر می‌توانیم درباره سوژه و عوامل و مهمتر پیدا کردن یک نویسنده‌ای در حد و اندازه “خشایار الوند” رایزنی داشته باشیم. البته برای همه ما سخت است که به شخصی غیر از خشایار برای نوشتن «پایتخت» فکر کنیم.

البته خبر‌های ضد و نقیضی چه از سوی هنرمندان «پایتخت» مثل علیرضا خمسه و اشتیاق تلویزیون و مردم می‌آید که احتمال دارد ایام عید فطر دوباره «پایتخت» را روی آنتن ببینیم. در عین‌حال سیدمرتضی میرباقری معاون سیما هم در نشست خبری سالانه خود به رسانه‌ها اعلام کرد: «پایتخت» به نوروز نمی‌رسد، ولی در عیدانه ماه رمضان (عید فطر) چند قسمت خواهیم داشت یا به ایام پایانی ماه رمضان می‌رسد که کنداکتور شبکه یک متناسب با این اتفاق سریال رمضانی را بیست و شش روزه روی آنتن می‌برد یا بیست و نهم «پایتخت» روی آنتن خواهد رفت. البته یک قرارداد دیگری با این گروه برای پایتخت نوروز ۹۹ هم داریم که ساخته شود».

 

حیییییییییییییییف شدددددد
دلمم خیلی برای خشایار الوند سوختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدا بیامرزدش

من عاشق سریال پایتخت هستم و دوست دارم این سریال ادامه پیدا کند من فقط ۹سال دارم?


عشق فیلمش هستم

من بسیار سریال های پایتخت را دوست دارم من10 سال دارم

من فقط پایتخت 6 رو دوست دارم .مرسی بابت زحماتتون.لایک دارین…………..

من خیلی پایتخت را دوست دارم امیدوارم پایتخت6در عید فطر
پخش شود

پایتخت بهترین سریال من است لطفا پخش کنید

من آرزویم بود که پایتخت6 پخش شود .

واقا برای نویسنده ی زیبای سریال پایتخت ناراحتم کاشکی ایشان نمی مردند ولی امیدوارم پایتخت شش را در عید فطرببینیم☺

من آرزو دارم پا یتخت 6 پخش شود من فیلم پا یتخت را دوست دارم من فقط 12 سال دارم

سلام وخسته نباشید خدمت تمام عزیزان سریال پایتخت من خیلی این سریال رو دوست دارم وبابت درگذشت آقای خشایار الوند خیلی ناراحتم خدا رحمتش کند ولی اگه این سریال ساخته بشه خیلی ممنونم

من خیلی دوست دارم پایتخت ۶ زودی پخش بشه . بنده ۱۱ساله هستم کلاس پنجم

من عاشق پایتخت هستم و دوست دارم زودی پایتخت ۶پخش بشه.بنده ۱۳ ساله هستم?

من عاشق سریال پایتخت هستم بعضی از شایعات میگند که پایتخت6 را در سینما میگذارند ایا این درسته

سلام من عاشق پایتختم تا الان فکر کنم 100 پایتخت رو نگاه کردم ولی اگه 1000 بارم نگاه کنم بازم واسه من تکراری نمی شه از شما تهیه کننده گان پایتخت می خوام پاتخت 6 رو هم درست کنین . پایتخت عالیه و با وجود بهرام افشاری سریال عالی تر شده


خیلی دوستش دارم


خیلی عالی هست

من خیلی مشتاق دیدار پایتخت 6 هستم هرکی بامن موافقه لایک کنه
من فقط13 سال دارم
من برازجانی هستم


عالییییییی

ازاین فیلم بهترنداریم عالیه عالی کارکترباباپنجعلی حذف نشه بهتره

من عاشق پایتختم کاشکی ادامه پیدا کنه من ۱۱ سال دارم

پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای

گروه نرم افزاری آسام

میزبانی می شود.

توسط مهتا مجدی · ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ · ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
· ۱

به تازگی خبری در راستای آماده شدن فیلمنامه پایتخت 6 منتشر شده است. ظاهرا ساخت این سریال به طور رسمی شروع و اعلام شده است. سیروس مقدم نیز به تازگی جزییاتی در رابطه با این سریال ارائه کرده است که در ادامه جزییاتی از پایتخت 6 را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

براساس مصاحبه منتشر شده از
سیروس مقدم ظاهرا فیلمنامه پایتخت 6 در حال آماده سازی است. احتمالا تغییراتی نیز
رخ خواهد داد که می توان به حذف بابا پنجعلی یا بازگشت بهبود فریبا اشاره کرد.
احتمالا بابا پنجعلی خواهد مرد و شاید شخصیت های جدید دیگری به سریال اضافه شوند
از سوی دیگر بهبود فریبا که در قسمت های قبل خبر مرگ او در آفریقا بود اکنون
بازگردد و ماجراهای جدیدی برای گفتن داشته باشد. به گفته سیروس مقدم ظاهرا در
اواخر پاییز 98 مراحل ساخت پایتخت 6 آغاز شود و احتمالا در نوروز سال آینده در
اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت. البته زمان انتشار این سریال توسط سیروس مقدم
اعلام نشده است و در حد پیش بینی است.

این موضوع قطعا خبر خوبی
برای مردم و علاقه مندان به این سریال خواهد بود. از طرفی سال گذشته پخش نشدن این
سریال موجب ناراحتی و اعتراض مردم شد و سریال های نوروزی جایگزین خوبی برای پایتخت
نبوده اند. از سوی دیگر قرار شده بود که یک پایتخت تک قسمتی برای شب سال تحویل
ویژه نوروز ارائه شود که  پس از فوت
ناگهانی خشایار الوند نویسنده
پایتخت، ساخت این قسمت پایتخت ویژه نوروز نیز کنسل شد. در واقع سال گذشته همه چیز دست به دست هم داد تا خبری از پایتخت
نباشد. از سوی دیگر سیروس مقدم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که امسال به دلیل
حمایت نکردن شبکه سه سیما و خالی نبودن زمان بازیگران و تیم پایتخت، در نوروز 98،
این سریال ساخته و پخش نخواهد شد. به هر جهت پایتخت 6 باید با سوژه هایی
جدید و ناب بازگردد و نظر مخاطبان را جلب نماید. شما عزیزان می توانید نظرات خود
را در راستای پایتخت 6 با ما در میان بگذارید.نویسنده ی پایتخت ۶

برچسب‌ها: پایتختسریال

توسط مهتا مجدی · ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ · ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

توسط مهتا مجدی · ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ · ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

توسط مهتا مجدی · ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ · ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

تنها سریال ایرانی که تونست عین سریالای خارجی تا چندین سال ادامه داشته باشه فقط همینه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


حذف مهریه با افکار روشنفکرانه، تصمیمی غلط و بدون آگاهی است!

۲۶ مرداد ۱۳۹۸

سلبریتی‎ها دچار نوعی خودبرتر بینی نسبت به دیگر اقشار جامعه شده‎اند

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

بزرگ‌ترین ارتش‌های جهان متعلق به کدام کشورها است؟ (جایگاه ارتش ایران در این لیست)

۵ شهریور ۱۳۹۸

سرزمین هزاران لبخند کجاست و علت این عنوان برای این کشور چیست؟

۱۸ مرداد ۱۳۹۸

اگر خورشید بمیرد چه بر سر زمین خواهد آمد؟ (تاثیر مرگ خورشید بر زمین)

۲۰ مرداد ۱۳۹۸

سفر خارجی زنان عربستانی دیگر محدودیتی به همراه نخواهد داشت

هفت وسیله خانگی که برای داشتن زندگی سالمتر باید هرروز شسته شوند

۹ شهریور ۱۳۹۸

معرفی کشورهایی که بالاترین آمار سرطان در جهان را دارند! (لیست 10 کشور )

۹ شهریور ۱۳۹۸

جایگزینی مواد گیاهی و حذف گوشت مرغ از مجموعه کی اف سی (KFC) آغاز شد!

۸ شهریور ۱۳۹۸

جمجمه 3.8 میلیون ساله چهره جدیدی را بر روی نیاکان ناشناخته انسان می‌گذارد

۷ شهریور ۱۳۹۸

بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 را بشناسید

۶ شهریور ۱۳۹۸

© 2019 Dinu.ir. All rights reserved.

» فرهنگ و هنر » تلویزیون » جزییاتی از پایتخت 6 توسط سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه منتشر شد!نویسنده ی پایتخت ۶


نام کاربری


رمز عبور


مرا به خاطر بسپار


نام


نام خانوادگی


نام کاربری


ایمیل


رمز عبور


تکرار رمز عبور


نام کاربری یا نشانی ایمیل

توسط مهتا مجدی · ۲۳ دی ۱۳۹۷ · ۲۳ دی ۱۳۹۷
· ۱۰۲

قطعا همه با سریال پایتخت آشنایی دارید و فصل های مختلف آن را دنبال کرده اید. بر اساس گفته های اخیر سیروس مقدم فصل ششم این سریال نیز ساخته خواهد شد. این سریال که تاکنون در 5 فصل مختلف مورد توجه مردم قرار گرفته به زودی با پایتخت 6 باز خواهد گشت.

سیروس مقدم در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرد که پایتخت تا زمانی که مردم بخواهند و استقبال کنند ساخته خواهد شد و تیم سازنده برای ساخت این مجموعه آماده خواهند بود. در واقع کارگردان این سریال طنز معتقد است که تا زمانی که مردم به پایتخت و شخصیت ها علاقه داشته باشند این سریال باید ادامه پیدا کند. اما مهم ترین اصل در ساخت ادامه  پایتخت پیدا کردن سوژه های جدید ناب است. سوژه های باید به گونه ای باشد که مردم را تحت تاثیر قرار و در عین حال ماجرایی طنز و جالب را به تصویر بکشد. البته بروز بودن سوژه ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

سیروس مقدم همچنین اشاره کرد که جمع کردن تیم پایتخت نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد و برای حضور تمامی شخصیت ها باید وقت مناسبی را در نظر گرفت. در نتیجه نمی توان به سادگی پایتخت 6 را آغاز کرد. البته سیروس مقدم در ادامه اشاره کرد که هر یک از اعضای پایتخت الان در پروژه ای مشغول به کار هستند و تیم کمی متلاشی است اما اگر مردم بخواهند تیم پایتخت دوباره تشکیل خواهد شد و پروژه ی پایتخت 6 آغاز می شود. البته پس از این مصاحبه شبکه ی یک سیما از سیروس مقدم تقاضای پایتخت 6 را برای نوروز 98 داشت که مشخص نیست چه تصمیمی در این زمینه گرفته شود.نویسنده ی پایتخت ۶

با اینکه
پایتخت 5 حواشی زیادی را به دنبال داشت اما از محبوبیت این سریال کم نشد و مردم
هنوز به شخصیت ها علاقه دارند. در نتیجه این استقابل مردم در نهایت به ساخت فصل
های جدید این مجموعه منجر خواهد شد. آیا شما از طرفداران سریال پایتخت هستید؟ نظر
شما در رابطه با ساخت پایتخت 6 چیست؟ می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما
در میان بگذارید.

برچسب‌ها: پایتختسریال

توسط مهتا مجدی · ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ · ۲۳ خرداد ۱۳۹۸

توسط مهتا مجدی · ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ · ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

توسط سیمین نوربخش · ۱۱ دی ۱۳۹۷ · ۱۱ دی ۱۳۹۷

به نظر من این فیلم را ادامه دهید

با عرض سلام و خدا قوت خدمت کارگردان محترم و تهیه کننده محترم سریال پایتخت و بازیگران بسیار بسیار عزیز و محبوب مجموعه پایتخت که جوری با ما انسانهای ایران زمین زندگی کرده اند که همیشه و در هر کجا همیشه و در همه حال یادشان و خاطراتی که برای ما در ذهنمان طنین افکنده اند و بازیهای زیبایشان که با هر قدم ما انگار خودمان همان بازیگران هستیم ،عارضم عزیزان و مخاطبان دقت کنند به اشخاص و بازیگران سریال که این همه زحمت کشیده اند تا یکسال منتظر باشیم و ببینیم و لذت ببریم هیچگونه خرده ای نیست اگر اشخاصی از سریال دارای زندگی مرفه هستند و یا بر عکس این به هیچ کسی مربوط نمیشه و هیچکسی حق دخالت کردن در این امور رو نداره قضاوت نکنید که بدترین چیر قضاوتهای بی مورد و نابجاست و در درگاه خداوند متعال مسئولید ،باید شکر گزار باشید و سپاسگزار باشید از اینکه خنده ای حتی کوچک بر لبان شما با دیدن این سریال مینشیند .با سپاس

خیلی سریال قشنگی هست هنوز عصرجدید به پای پایتخت نرسیده اگر پایتخت شش را بسازید دعای همه ی مردم پشت سر شماست و بازیگر های خیلی خوبی دارید و خیلی واردانه این کارو انجام میدید واقعا از همه ی دست انددرکاررا دستشون را بوسید همچنین کارگردان وغیره مثل بازیگرها هم باید دستشون را بوسید ما زندگیمون یعنی همه ی مردم و بینندگان پایتخت هست انشاالله پایتخت شش هم بسازید دعای مفصل شما می کنیم ❤❤❤❤❤

سلام .من با سریال پایتخت زندگی میکنم.اگ روزنه قسمت هاش.ک تمام رم وحافظه گوشیم وفلشه هام . پراز این سریال زیبا هست.نگاه نکنم.شب روز نمیشه.به کلام خدا.سریال همه قسمت هاش یگ حفظم شدن.دیگ میدونم کجا چی میگن.وووووو
ای کاش منم گوشه ای از این سریال زیبا بودم ای کاش
ف.ث.خوزستان
امیدوارم هیچ وقت این سریال کمرنگ نشه.از تمام دستندرکاران این سریال سپاسگدارم
امیدوارم روزی دعایم مستجاب بشه و ی گوشه از این سریال بازی کنم.

خدا رحمت کنه خشایار الوند عزیزرو ک قلمش برای پایتخت فقط یدونه بود.خداکنه بقیه عوامل بتونن ب همون قشنگی بنویسنش والتماس میکنم سریالو رها نکنید.اقای سیروس مقدم اقای تنابنده گرچه ک خشایار عزیزنیست ولی شما با قدرت ادامه بدید وبسازیدش.مشتاقانه منتظرشیم

باسلام خدمت بازیگران سریال پایتخت خسته نباشید من عاشق فیلم پایتخت هستم اگر هزار بار پخش شود بازهم نگاه میکنم . آیا می شود من هم در پایتخت نقشی داشته با شم منتظر تیک ها هستم

لطفا فصل شش سریال پایتخت رو بسازید

تو رو به اونی که می پرستید بگبد این ایتخت 6 را بسازند

خواهش میکنم

سلام من ازاولین باری که پایتخت ساخته شده بودان را دوست داشتم ودنبال میکردم امیدوارم پایتخت۶هم ساخته شود

تروخدا پاتخت 6را بسازید تروووووووخدااااااااا

امیدوارم پایتخت ۶ کلید بخوره و من هم نقشی داشته باشم

با تشکر از سایت خوبتون. خواستم بگم عید نوروز امسال رو بدون پایتخت اصلا حس نکردیم امیدوارم سال دیگه حتما پخش بشه ما واقعا نیاز داریم به همچین سریالهای خوبی.

با سلام به سیما های عزیز خواهش مندم که پایتخت 6 را بسازیند لطفا با تشکر

آقایون سیما لطفا به نظرمردم اهمیت بدهید پایتخت محبوبه پس لطفا درمساعدت جهت ساخت آن مضایقه نفرمایید

مگه بهتر از پایتخت سریالی هم بوده تاحالا

لطفا پایتخت 6 را بسازید زیرا همه مشتاقش هستند

جان هر کی دوست دارید پایتخت 6رو برای نوروز99 اماده کنید نوروز 98 بدون پایتخت اصلا داره تلخ میگذره کلا یکی از زیر مجموعه های نوروز سریال پایتخت هست پایتخت نباشه یعنی اتومبیل شما پنچره…

سلام
از مسولان خواهش میکنم التماس میکنم که برا پایتخت ۶دست به کار شید
حتی بنده حاضرم مبلغ صدمیلیون تومن از جیب خودم هزینه کنم
واقعاً جای ناراحتی داره اگه این سریال محبوب ادامه پیدا نکنه

سلام جون مادراتون بسازین پایتخت 6من عاشقشم

سلام
بی زحمت سریال پایتخت ۶ را بسازید

این سریال با همه چیزش عالیه.لطفا پایتخت ۶راسریع تر پخش کنید من و خوانده ام بی صبرانه منتظر این سریالیمو نوروز ۹۸ بدون پایتخت نوروز نمیشه?

باسلام خدمت تهیه‌کنندگان برنامه پایتخت از شما درخواست می نمایم که سری۶ این برنامه را اجرا کنید کلا عید بدون پایتخت معنی ندارد از اقای مقدم خواهانم که سری۶ از این برنامه را اجرا نمایید
با تشکر

ما عاشق این سریال هستین ازتون خواهش میکنم این سریالو بسازین و پخش کنین من مطمئن که باز هم با موجی از طرفداران و مردم مواجه میشوید ?

ها ولا

من عاشق سریال پایتخت هست لطفا زمان پخش سری 6 این سریال را به اطلاع همه برسانید

لطفا فصل ۶پایتخت رو پخش کنید لطفا تو خانواده ی ما همه این سریال رو دنبال می کنن تا الان که واقعا عالی بود پایتخت

سلام خیلی عایه لطفا پایتخت6 را زود بسازید وپخش کنید.
ممنون

خیلی علیه لطفا بسازیر شیش رو

عیدبدون سزیال پایتخت معنی نداره.درعید۹۸ به همه ثابت شد.نویسنده ی پایتخت ۶

باعرض سلام وخسته نباشی فراوان لطف کنیدپایتخت ۶راپخش کنیدمیدونم که خیلی برای شما زحمت فراوانی داره اگه لطف کنید ممنون میشم .باز تشکر میکنم.

سلام.لطفا آقای مقدم پایتخت شش رو پخش کنید

من عاشق پایتخت هستم و دوست دارم که فصل شیشم پایتخت بیاید

من یکی از بینندگان پایخت هستم و تما خانواده ما پایتخت را تماشا میکنند . من از شما میخاهم لطفا پایتخت را پخش کنید .با تشکر .

سلام سریال پایتخت عالیه لطفا 6 رو هم بسازید
دست شما مرسی ❤

تا پایتخت ۱۰۰ بسازین توروخدا

ببخشید اسمتون؟

??????

با عرض سلام و خسته نباشید لطفا سریال پایتخت رو پخش کنید من که عاشق این سریال شدم به نظرم نوروز بدون پایتخت معنی نداره

سلام.عالیه.

خیلی عالی بود پایتخت ۵

تر خدا پایخت شش را بسازید تا الان که سریال پایتخت عالیییییی بوده ??❤️❤️??????

سلام باتشکر از عوامل و بازیگران سریال فوق العاده پایتخت
خواهشا هیچ وقت به فکر اینکه یه روز این سریال را دیگه نسازید نباشید من افسردگیم با این سریال خوب شد خوب میمونم تمام قیمتها را خریداری کردم وهر وقت دلم گرفته و اعصبانی هستم نگاه میکنم حالم خوب میشه

سلام خواهش میکنم فصل 6 رو بسازید یک ساله منتظرم وتنها دلخوشیم همینه بالای 200 بار 5 رو مرور کردم وهمچنان لذت بردم ممنونم

با عرض سلام و احترام و و و و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران
یک جمله اما خیلی جمله…هرکس از من پرسید بهترین فیلم عمرت چیه …بدون فکر و اندیشه گفتم:(پایتخت)

رضا عزیزی 15 ساله از تهران

ما نو جوان ها خیلی این سریال رو دوست داریم

خیلی عالیه

خواهشا اگه میشه فصل ۶ رو پخش کنین ممنون میشم

اگر نظر مردم مهم بود میساختین پایتخت شش را این انصاف نیست .

سلام وخسته نباشید میگم به همه ی دست اندر کاران این طنز زیبا من خیلی این پایتخت و دوست دارم و بی صبرانه منتظر فصل جدیدش که ۶ باشه هستم???✌✌

باسلام خدمت دست اندرکاران مجموعه بایتخت این سریال قاقعا بینظیرهست وکماکان ایین مجموعه روبشتیبانی خواهیم کرد/ان شاالله موفق وبیروز باشیدومنتظرستارگان این سریال بی نظیرباشیم

سلام و ضمن عرض خسته نباشید خدمت همه پایتختیها به جرات میتونم بگم سریال پایتخت بهترین سریالی هست که تا به حال دیدم من دوست دارم این سریال مثل پایتخت 4 ماه رمضان پخش بشه و سی قسمتی باشه نه ایام عید ماه رمضان با دیدن این سریال سختی روزه گرفتن رو فراموش میکنیم

اتفاقا اصلا قشنگ نیس که ماه رمضون پخش بشه

سلام من از طرف داران پایتخت هستم و عاشق این فیلم هستم وقتش مهم نیست فقط ساخته بشه ای فیلم محبوب و دوست داشتنی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی گروه. .پایتخت 6.خواهشن.این سریال را این نوروز پخش کنید دلخوشی ما این سریال .اینطور روح آن مرحوم هم شاد خواهد شد….

خدایش هیچ چیزی مثل دیدن پایتخت 6اینهمه غم وسختی وبدبختی وگرانی و….نمیتونه بشوره ببره پس خواهشن بسازش لعنتی?

سریال پایتخت واقعا عالی بوده و انشاالله خواد بود اکثر مردم ایران منتظر ادامه این سریال هستند. من که دلم واسه شخصیتای این فیلم تنگ میشه خیلی دوسشون دارم
خواهش میکنم پایتخت ۶ رو تو این نوروز پخش کنید منتظرتون هستیم

عالیییییی

واقعا عالی

پایتخت یه انرژی واسه مزدمه و میتونه اونهارو از تمام غمایی که الان باعث رنجششون شده دور بکنه.. لطفا التیام بخشِ زندگی ما باشید جناب مقدم..میتونید بعضی وقت ها یه لبخند واقعی رو روی لب مردم بکارین..

خسته نباشین آقای سیروس مقدم لطفا پایتخت رو برای نوروز پخش کنید نوروز بدون پایتخت نمیشه

توروخدا پایتخت 6پخش شه لطفا

خواهش میکنم بسازیدش

توروخدا پخش کنین عید یعنی سریال پایتخت عید بدون این سریال معنی نداره

سلام. خواهشن این سریال را بزارید …..من به دختر کوچولوم قول دادم که نوروز نقی رامیبینیم خواهشن

جان هرکی دوس دارید تا هرجاییی که میتونید بسازیدشش من با دیدن این سریال افسردگیم برطرف شده

ILOVE YOU CAPITAL

توروخدا بازی کنید خیلی دوستش دارم

توروخدا بازی کنید

سلام آقای سروش مقدم تو رو خدا پایتخت ۶ بسازید تو رو خدا

اقایی مقدم عید بدون پایتخت معنی نداره خواهش میکنم بسازش

خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم
تمام لطف این سریال به اینه که در عید پخش شه وگرنه خیلیها فرصت دیدنشو ندارن

سلام.پایتخت 5 عالی بود .چون واقعیتی بود که باعث میشه قدر داشته هامون بدونیم که یکی ش امنیته.طنز ساختن به اینصورت واقعا تکه.خواهش میکنیم پایتخت 6 را هم آماده کنید

از نظر من بهترین سریال از همه نظر سریال پایتخت هست و ساخت فصل های جدید این سریال امید قلبی برای طرفداران این سریال فوق العاده هست

باسلام سریال پایتخت بی نظیره لطفا ۶آن ساخته و پخش شود

باارز سلام من خانوادم و همه ی دوستان و اشنایانم عاشق پایتخت هستیم من خودم عاشقشم دیوونشم هر 5فصلش رو دانلود کردم و روزی چند قسمت باید نگا کنم هزاران بار دیدم ولی هرچقدر نگاه میکنم عاشق تر میشم لطفا فصل6رو توعید98پخش کنید بدون پایتخت عید هیچ لذتی نداره امیدوارم هرسال 1فصل بسازند جاداره تافصل100هم باشه چون هیچ وقت کسی از پایتخت سیر نمیشه بهترین فیلم و سریال تاریخ سینما و تلوزیون ایران هستش و خاهم بود لطفا ادامه بدید ب قران قسم اگه این عید پایتخت پخش نشه عید زهره مارمون میشه.ماتم میشه من فقط بخاطره پایتخت خوشحالم که عید داره میاد

با سلام و تشکر از تمامی عزیزانی که در ساخت سریال پایتخت زحمت میکشند همان طور که جناب آقای سیروس مقدم اعلام نمودند تا مردم بخواهند ساخت پایتخت ادامه داره ولی امسال یعنی سال 98 فیلم سینمایی پایتخت که تک قسمت هستش پخش میشه که بازهم تشکر ویژه ای عزیزان داریم که انشاالله در نوروز 99 سریال پایتخت بر روی آنتن حتما خواهیم دید بازهم خدا همیشه به همه و مخصوصا عزیزانمان در سریال پایتخت سلامتی عنایت فرمائید. ممنون.

سلام خسته نباشید از اقای مقدم خواهش میکنم که برای ساخت سریال پایتخت 6 اسین بالا بزنه ممنون

سلام سریال پایتخت عالیه لطفا برا عید98 پخش بشه چون جز اون سریالی جذابی تو عید نداریم

کل لطفش اینه که عید پخش بشه

اقای سیروس مقدم باید پایتخت 6را عید پخش کنی

خیلی خوبه منتظریم فصل ششم هم ببینیم

پایتخت یه انرژی واسه مزدمه و میتونه اونهارو از تمام غمایی که الان باعث رنجششون شده دور بکنه.. لطفا التیام بخشِ زندگی ما باشید جناب مقدم..میتونید بعضی وقت ها یه لبخند واقعی رو روی لب مردم بکارین..

لطفا پایتخت ۶رو عید ۹۸پخش کنید

منتظر پخش مجدد سریهای قبلی و سری جدید هستیم

سلام…. روزتون بخیر و شادی….. اگ نوروز ۹۸ سریال پایتخت پخش نشه فقط بگید چی داره صدا و سیما جز این سریال جذاب ک مردمو پای تلویزیون جمع کنه…. آقای تنابنده و آقای مقدم تو رو خدا پایتخت از این مردم همیشه غمگین و افسرده نگیرین….

اقای مقدم لطفا برای سال98پایتخت شش را بساز چون این سریال طنز خیلی طرفدار داره

راست میگه

سلام ،خواهش میکنم زودتر پایتخت ۶ رو بسازید بی صبرانه منتظر خبری از شروع ساختش هستیم. عالیه ،دست تیم پایتخت درد نکن

سلام دوست عزیز من ناشنوا هستم و ۲۵ سالمه اصفهان هستم مگه سریال پایتخت ۶ عید نوروز کی شروع است زمان و ایام هفته روز پخش میشود بگو

سلام اقایه مقدم خاطرت برایه همه. عزیزه ماچندساله شمارو جزیی ازمراسم عید میدونیم لطفا سریال روبسازید

بدون سریال پایتخت ،صدا و سیما چطور میخواد مردم را شاد نگه داره؟ با روضه و اشک و آه؟چیزی دیگه نداره ؟این قدر کارگردان ها را محدود کرده که فقط حاتمی کیا براش مونده

با سلام خدمت همه دست اندرکاران سریال پایتخت ما بجه های گرگان منتظریم این سریال هستیم لطفا زودتر تولید کنید ضمنا از خانوم الهام غفوری و سیروس مقدم ومحسن تنابنده عزیزمان کمال تشکر داریم.

سلام: امیدواریم با درایت مسئولین صدا وسیما و کارگردان و عوامل این سریال مردمی و جذاب شاهد ساخت فصل ششم ودر ادامه فصل های دیگر آن باشیم ، انشاالله
این سریال و عوامل سریال مردمی و جذاب پایتخت چیزی جزء درس زندگی ارتباط و استحکام روابط خانوادگی و فامیلی که دارد روبه فراموشی وسرد شدن میرود را ازبین برده و موجبات استحکام و شادی و… را فراهم نماید ، باز هم خواهشانه درخواست ساخت آن را داریم ، ممنون از لطف شما

شیلام .سروس مقدم ای نامرد لطفا بیا پایتخت رو باز دمت گرم .با اینطوری پول میگیری ????

بسم تعالی
سلام من و مردم میگیم که پایتخت ۶ رو برگزار کنن یا درست کنن چون خیلی شگفت انگیز و لذت انگیزه و مردم خیلی سریال پایتخت رو دوست دارن .اقای سیروس مقدم اگه میشه لطفا پایتخت ۶ رو ادامه بده همه منتظرن .ممنونم

با سلام همه مردم ایران از دیدن این سریال رضایت کامل رو دارند ما از سازندگان این ساریال خواهشمندیم که سریال رو ادامه بدهند با تشکر

سلام…خواهش میکنم سری جدید پایتخت ۶ را زودتر بسازید…با تشکر

با سلام . می خواستم بگم خواهش میکنم سری جدید پایتخت رو حتما بسازید خیلی عالیه این سریال ما که منتظریم . ممنون

مدیونی اگه عید پخش نکنی پایتخت ۶ را

اینم بگین بعد نیست که اقای محسن تنابنده یه میلیارد میگیره بعدم برمیگرده کانادا تا به زندگی مرفحانش ادامه بده.

نوش جونش هرچی میگیره، زندگی مرفحانه بده مگه؟ برای کاری که میکنه و ارزش کارش پول میگیره، تو این مملکت فقط یاد گرفتیم هرکی پول داره بگیم آدم بدیه.

پول بابات نیست که دلت بسوزه پول مردم بدبخت نفهمه ایرانه آخ چقد ایرانی جماعت بدبخته ثروت ایران دارن ب تاراج میبرن

خسته نباشی دلاور
خون خودتو کثیف نکن
میگم یکمم به تو بدن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


حذف مهریه با افکار روشنفکرانه، تصمیمی غلط و بدون آگاهی است!

۲۶ مرداد ۱۳۹۸

سلبریتی‎ها دچار نوعی خودبرتر بینی نسبت به دیگر اقشار جامعه شده‎اند

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

بزرگ‌ترین ارتش‌های جهان متعلق به کدام کشورها است؟ (جایگاه ارتش ایران در این لیست)

۵ شهریور ۱۳۹۸

سرزمین هزاران لبخند کجاست و علت این عنوان برای این کشور چیست؟

۱۸ مرداد ۱۳۹۸

اگر خورشید بمیرد چه بر سر زمین خواهد آمد؟ (تاثیر مرگ خورشید بر زمین)

۲۰ مرداد ۱۳۹۸

ماجرای سیل خوزستان و تخلیه‌ی برخی شهرها و روستاها در این استان

هفت وسیله خانگی که برای داشتن زندگی سالمتر باید هرروز شسته شوند

۹ شهریور ۱۳۹۸

معرفی کشورهایی که بالاترین آمار سرطان در جهان را دارند! (لیست 10 کشور )

۹ شهریور ۱۳۹۸

جایگزینی مواد گیاهی و حذف گوشت مرغ از مجموعه کی اف سی (KFC) آغاز شد!

۸ شهریور ۱۳۹۸

جمجمه 3.8 میلیون ساله چهره جدیدی را بر روی نیاکان ناشناخته انسان می‌گذارد

۷ شهریور ۱۳۹۸

بهترین عطرهای زنانه پاییزی در فصل جدیدی از 2019 را بشناسید

۶ شهریور ۱۳۹۸

© 2019 Dinu.ir. All rights reserved.

» فرهنگ و هنر » تلویزیون » خبری از سریال پایتخت: آیا سریال پایتخت 6 در نوروز 98 پخش خواهد شد؟


نام کاربری


رمز عبور


مرا به خاطر بسپار


نام


نام خانوادگی


نام کاربری


ایمیل


رمز عبور


تکرار رمز عبور


نام کاربری یا نشانی ایمیل

سریال پایتخت ۶ : سیروس مقدم در تدارک ساخت فصل ششم «پایتخت» است.
الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفت و گو با بانی فیلم با اعلام این خبر افزود: هنوز اتفاق جدی برای «پایتخت ۶» نیفتاده است و وارد مرحله خاصی نشده ایم. اما روی طرح و قصه فکر می کنیم. با چند جا صحبت هایی شده است که اظهار همکاری کرده اند.

وی همچنین ادامه داد: با تلویزیون هم صحبت هایی شده است و فکر می کنم تا یکی دو هفته دیگر سرنوشت ساخت «پایتخت۶» هم مشخص و اخبار آن رسانه ای شود.
مجموعه پرمخاطب «پایتخت» تاکنون در ۵ فصل ساخته شده که فصل نخست آن نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک پخش شد و به دلیل استقابلی که از این مجموعه شده و مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت، تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده که هر ۵ فصل توانسته عنوان پربیننده ترین و موفق ترین سریال را نزد مخاطبان کسب کند.
محسن تنابنده که خود نیز جزو بازیگران نقش های اصلی این مجموعه محسوب می شود، همواره به عنوان سرپرست نویسندگان با این پروژه همکاری می کند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر و نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران اصلی این مجموعه هستند که در کنار آنها در هر فصل بازیگران بسیاری حضور داشته اند.

همچنین محسن تنابنده در برنامه «حالا خورشید»، درباره ادامه ساخت سری جدید «پایتخت» و حضور بازیگران فصل های قبلی در این سریال گفت: اگر «پایتخت» جدید تولید شود، دیگر بابا پنجعلی با ما نخواهد بود.»نویسنده ی پایتخت ۶

او افزود: «پنجعلی در فصل جدید می میرد و روح او در قصه جریان خواهد داشت.»

تنابنده به عنوان طراح اصلی این سریال علت این اتفاق را اینطور بیان کرد: «دلیل این تغییر این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می‌بندد و اگر روح پنجعلی را در سنین مختلف با داستان همراه کنیم، موقعیت‌های طنز بهتری خواهیم داشت و بهتر و راحت‌تر نیز می‌توان برای دیالوگ نوشت و لحظات شیرین‌تر خلق کرد.»

بابا پنجعلی با بازی و گریم متفاوت علیرضا خمسه یکی از شخصیت‌های محبوب سریال «پایتخت» است که در پنج فصل از این مجموعه مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است

تو رو خدا این پنجعلی رو بکشید دیگه. روحشم بی نمکتر از خودش

تو رو خدا پنجعلی نمیره .
خواهش میکنم اونکه خیلییی خوب بازی میکنه آخه .
چرا اینطوری میکنین آخه اه اه.
اونوقت دیگه این سریال بد میشه . خوددانی …


نام (required)

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)


نویسنده ی پایتخت ۶
نویسنده ی پایتخت ۶
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *